Momencik

Czekaj na odpowiedź servera..

Uwaga

  
Regulamin Świata Prywatnego Nexos

2011-11-08 - zmiana punktu 5.2
2011-11-14 - zmiany punktów: 2.6.3, 4.1.3, 4.3.24, 4.3.25, 4.2.26, 5.1
2011-11-23 - usunięcie punktu 4.3.10, dodanie poddziału 4.4 i punktów 4.4.1-4.4.10
2012-08-07 - dodanie punktów 2.7, 2.8, 2.9 i 2.10 wraz z podpunktami, dodanie podpunktów 4.3.28-4.3.35.
2013-07-02 - zmiana punktów: 2.4.1, 2.4.2, 2.7.5, 2.8, 2.8.1, 3.1.1-3.1.5, 3.2.1-3.2.5, 3.3.1-3.3.5, 3.4.1, 3.4.3, 3.4.5, 3.4.7, 3.4.8, 3.4.10, 4.3.28, 4.3.29, 4.3.34, 5.2; dodanie punktów: 1.4, 1.5, 2.4.3, 2.10.4, 4.1.4, 4.1.5, 4.4.11, 7.3, 7.4; usunięcie punktów: 2.8.2-2.8.10, 3.1.6, 3.3.6, 4.3.35

1. Wyrazy obraźliwe
1.1 Noob to nie przezwisko.
1.2 Dziecko jest uznawane za obrazę, ale najsłabsza kara się należy w takim przypadku (chyba, że notorycznie). Mówienie, że ktoś ma mniej niż 13 lat (jeśli to nie jest prawda) jest uznawane za wyzwisko.
1.3 Botq to nie obraza, jeśli nie jest wypowiadana jak wyzwisko.
1.4 Nie każde przekleństwo jest obraźliwe, więc nie należy za nie karać, np. "wyp*****laj" nie będzie karane jeśli nie będzie dodatkowych określeń.
1.5 Na serwerze (nie na forum) można przeklinać, pod warunkiem, że nie jest to obraźliwe.

2. Zasady
2.1 Herosi
2.1.1 Osoba, która znalazła herosa automatycznie go zajmuje (jeśli nie ma przewagi +50 poziomu lub poziomu o 5 mniejszego), ale musi udowodnić screenem, że nikogo nie ma obok tej osoby i nie jest w grupie.
2.1.2 Jeśli osoba nie chce zająć herosa, może odejść od herosa i wtedy go zwalnia.
2.1.3 Osoba, która znalazła herosa jest dowódcą grupy.
2.1.4 Osoba dowodząca grupą, musi zaakceptować przyłączenie do grupy każdej osoby, która go o to poprosi. Osoba, która prosi o zaproszenie do drużyny musi mieć screen jako dowód, iż osoba dowodząca się zgodziła.
2.1.5 Heros zwalnia się jeśli osoba, która znalazła herosa wyloguje się.

2.2 Łup w drużynie
2.2.1 Domyślnie przyjęte jest, że wszystkie łupy zdobywa ten, kto je dostanie.
2.2.2 Jeśli dowódca drużyny ustali, że łup jest dzielony na równe części i udowodni to screenem, to jest to przyjęte.
2.2.3 Jeśli ktoś ustali (chyba, że ma przewagę 6lvli nad najsilniejszą osobą w grupie), że dana zdobycz jest dla niego, a wszyscy w grupie się na to zgodzą (może być pod jakimś warunkiem) i zostanie udowodnione screenem, to jest to przyjęte.

2.3 Dedanie
2.3.1 Nie wolno podstępnie dedać. (np.:Grp? Pevnie! Rozpoczęła się walka pomiędzy gracz A a gracz B).
2.3.2 Nie można dedać osób z ważną misją dla świata (np. poszukanie koordów, na którego postawimy eventowego tytana).

2.4 Osoby korzystające z konta
2.4.1 Ty dobierasz swojego zastepcę i Twoje konto ponosi za niego odpowiedzialność.
2.4.2 Jeśli Twój zastępca coś Ci ukradnie, to my nie bierzemy za to odpowiedzialności.
2.4.3 Karane jest Twoje konto (chodzi tylko o kille i mute!), a nie Ty, jeśli haker włamie Ci się na konto to niestety kara nie zostanie zdjęta. Jedynym odstępem od tej zasady jest wyraźne potwierdzenie kradzieży konta przez MG/SMG/ADM Margonem.

2.5 Zwroty
2.5.1 Jeśli Twoja postać została wydalona z świata, nie przysługuje Ci żaden zwrot.
2.5.2 Jeśli handlowałeś z kimś przez pocztę, a on Ci nie dał złota/przedmiotu(ów) nie przysługuje Ci zwrot przedmiotów przez Zarządcę.

2.6 Komendy
2.6.1 Nie wolno używać komendy /me w innym celu, niż pokazywanie czynności w trzeciej osobie lub emotikonów, czyli np. "Konetix siada obok wielkiego stołu" lub np. wpisujesz /me "Konetix *Śmieje się rubasznie*" nie może być też nic w stylu np. "Konetix mówi: "Sprzedam legendę!!""
2.6.2 Nie wolno używać komendy /nar (komenda tylko dla MC i SM) w innym celu, niż narracje jakiegoś zdarzenia, potworka itp. np. "Łowczyni Wspomnień tupie nogą widząc powiększającą się grupę poszukiwaczy przygód" albo "W Ithan nagle robi się ulewa", absolutnie nie można używać do "siemka" anonimowo.
2.6.3 Nie wolno używać komendy /all (komenda tylko dla SM [pisanie na tzw. Systemie]) w innym celu, niż ogłoszenia systemowe, zbieranie grupy na herosa, bądź tytana lub w innym celu zaakceptowanym przez Zarządcę, w żadnym wypadku nie można pisać o handlu. Jest do tego specjalny temat na forum prywatnym Nexosa. Wiadomości systemowe należy wysyłać z umiarem. Nie wolno wysłać więcej zaproszeń na tytana niż trzy na godzinę. Na herosa można wysłać dwie wiadomości systemowe na godzinę. Obowiązkowo trzeba się podpisać, chyba że Zarządca pozwoli nie podpisywać się pod taką wiadomością, np. "Oto wyniki konkursu na SM i MC temat" albo "Gracz karrimm zaprasza na tytana Dziewiczą Orlicę, od 54lvla. /karrimm", nie można absolutnie napisać "SPRZEDAM LEGENDĘ PISAĆ NA PRIV!! /KARRIMM"
2.6.4 Nie wolno używać komendy /chatlock (dla SM i MC, komenda, która blokuje chat ogólny"), bez odpowiedniego powodu, np. bardzo duży spam.

2.7 Dodatki
2.7.1 Dodatki na Nexosie są rozbudowane szczególnie pod względem gry, np. nowi NPC, nowe mapki, własne miasto. Ale są też dodatki "zwykłe", np. nocne mapki, emotikony, motywy. Każdy gracz Nexosa ma prawo wyłączyć poszczególne dodatki "zwykłe" w "Panelu Dodatków Nexosa", który można łatwo znaleźć w oknie gry. O innych dodatkach jest mowa w kolejnych podpunktach.
2.7.2 Serwer z dodatkami wykupuje zarządca Konetix i ma pełne prawo do nich, ma też prawo do udostępnienia komuś pełnej lub niepełnej możliwości edycji dodatków.
2.7.3 Gracz może wyłączyć wszystkie globalne dodatki za pomocą specjalnej komendy, ale robiąc to musi wiedzieć, jakie są tego konsekwencje. M.in. są to:
- Brak możliwości udziału w eventach Nexosowych i zdobywania nagród za nie.
- Zakaz wstępu na Nexosię (czyt. Nexosję, czyli prywatne miasto Nexosa, jedyne takie w Margonem).
- Zakaz chodzenia po kolizjach, które normalnie blokują dodatki .
- Gra jest nudniejsza, ponieważ wtedy Nexos różni się od normalnego świata tylko małą ilością graczy, klimatem, zwiększonymi statystykami i trochę innymi zasadami.
Żadne dodatki nie utrudniają gry na Nexosie, a jeśli tak należy o tym niezwłocznie powiadomić Zarządcę.
2.7.4 Jeśli jakieś dodatki wprowadzają opóźnienia do gry, a według gracza mogą zostać wyłączone, należy skontaktować się z Zarządcą, aby rozpatrzył możliwość dodania danej części dodatku globalnego do "Panelu Dodatków Nexosa", gdzie będzie można go włączyć lub wyłączyć.
2.7.5 Przy screenach (np. złamanie regulaminu, zajęcie elity (I/II)) należy mieć włączony dodatek "Zegarek Nexosa", aby potwierdzić prawdziwy czas wykonania screena. Screen bez zegarku Nexosa jest nieważny, jeśli zgłasza się coś spoza gry należy mieć widoczny komputerowy zegarek.
2.7.6 Jeśli ktoś robi dodatki, mapki lub inne rzeczy dla Nexosa, to po oddaniu tego na rzecz świata nie ma prawa, aby to odebrać. Należy o tym pamiętać. Może ich nadal używać w innym celu, ale ich kopia pozostaje na Nexosie.
2.7.7 Jeśli jakieś dodatki utrudniają grę lub kompletnie blokują możliwość gry należy to w pierwszej kolejności zgłosić do Zarządcy na e-mail nexos@konetix.pl, ewentualnie na czat GG Nexosa pod numerem 42902000. Należy pamiętać, że twórcy Margonem nie mają dostępu do edycji dodatku globalnego świata prywatnego i jedyne co mogą zrobić to usunąć go, co tylko przedłuży proces naprawy.
2.7.8 Jeśli gracz będzie próbował oszukiwać w eventach itd. i zepsuje sobie możliwość uczestniczenia w nim (np. usunięcie strażnika i wyjście z celi wcale nie pomoże wygrać event, tylko bezpowrotnie zostanie w nim popsuta kolejność działań) to przegrał zadanie, a Zarządca nie musi cofać tego, co zepsuł, chyba, że została przez to utrudniona gra, wtedy należy to priorytetowo zgłosić Zarządcy lub komuś, kto ma dostęp do edycji dodatków globalnych.

2.8 Elity II
2.8.1 Na serwerze nie można zajmować elit II ze względu na ich ruchome pozycje.

2.9 Zgłoszenia
2.9.1 Od maja 2012 na świecie Nexos obowiązuje nowy system zgłoszeń.
2.9.2 Stary temat ze zgłoszeniami zostaje zamknięty i będzie w nim umieszczana lista ukaranych osób.
2.9.3 Aby zgłosić gracza należy użyć specjalnego formularza, do którego można przejść przez specjalny button w grze.
2.9.4 Poradnik korzystania z formularza można znaleźć tutaj: nexos.konetix.pl/articles.php?article_id=2. Są tam też opisane limity znaków.
2.9.5 Aktualna lista zgłoszeń: nexos.konetix.pl/support.php?page_id=1.
2.9.6 Zarządca ma prawo do przywrócenia systemu zgłoszeń do tematu na forum, jeśli serwer nie będzie wytrzymywał.
2.9.7 Rozpatrzenia MC i SM są nadpisywane, jeśli jakiś MC/SM postanowi ukarać inaczej niż poprzedni.
2.9.8 Bronić można się w komentarzach pod listą zgłoszeń.
2.9.9 Rozmowy na temat zgłoszeń można prowadzić w specjalnym temacie na forum Nexosa.
2.9.10 Nie ma możliwości późniejszej edycji wysłanego zgłoszenia. Pomyśl zanim wyślesz!
2.9.11 Spam lub niepoprawne wysyłanie zgłoszeń grozi killem, podobnie jak w komentarzach pod listą zgłoszeń. Pisać w komentarzach mogą tylko osoby z rangą lub gracze broniący się.
2.9.12 Uprzejmie prosimy, aby skracać zgłoszenia jak się da i nie podawać zbędnych informacji.
2.9.13 Jeśli ktoś ma bana na stronie Nexosa (nexos.konetix.pl) nawet na IP nadal ma prawo czytania zgłoszeń i zgłaszania.

2.10 Eventy itp.
2.10.1 Są różne typy eventów na Nexosie, każdy z nich ma inny sposób nagradzania, poziom trudności i sposób przeprowadzania. Takie typy to m.in. mega-event, event, mini-event, konkurs. Wszystkie są opisane w temacie z punktami na forum Nexosa.
2.10.2 Gracz, który otrzymał pierwsze miejsce w poprzednim evencie lub mega-evencie nie może otrzymać pierwszego ani drugiego miejsca w kolejnym mega-evenecie lub evencie (jest to przyjmowane, jako jeden typ w tym przypadku). Gracz, który otrzymał w poprzednim konkursie pierwsze miejsce nie ma prawa zająć w kolejnym konkursie pierwszego ani drugiego miejsca.
2.10.3 Zasady (nagrody itd.) eventów itp. są podawane w specjalnym temacie eventu.
2.10.4 Na czas eventu może zostać wyłączona możliwość wyłączania dodatków globalnych. Jeśli ktoś będzie musiał koniecznie to zrobić należy powiadomić o tym Zarządcę. Poza eventami wyłączanie dodatków globalnych również powinno być najpierw omawiane z Zarządcą.

3 Mini-regulamin dla MC,SM i Zarządcy
3.1 Obowiązki MC
3.1.1 Musi sprawiedliwie rozpatrywać zgłoszenia na panelu zgłoszeń Nexosa związane z mute.
3.1.2 W razie ogromnego spamu MC powinien zablokować chat komendą /chatlock.
3.1.3 Powinien przekazywać zgłoszenia na panelu zgłoszeń Nexosa dot. killa do SM.
3.1.4 Musi przeglądać zgłoszenia.
3.1.5 MC może karać tylko i wyłącznie za zgłoszenia w panelu zgłoszeń Nexosa, wcale nie musi karać za złamany regulamin, jeśli nikt tego nie zgłosił, a widział to osobiście.

3.2 Obowiązki SM
3.2.1 Musi sprawiedliwie rozpatrywać zgłoszenia na panelu zgłoszeń Nexosa związane z killem i forum.
3.2.2 Powinien przekazywać zgłoszenia na panelu zgłoszeń Nexosa dot. mute do MC.
3.2.3 Musi przeglądać zgłoszenia.
3.2.4 Pomagać Zarządcy, kiedy tego potrzebuje.
3.2.5 SM może karać tylko i wyłącznie za zgłoszenia w panelu zgłoszeń Nexosa, wcale nie musi karać za złamany regulamin, jeśli nikt tego nie zgłosił, a widział to osobiście.

3.3 Obowiązki Zarządcy
3.3.1 Musi sprawiedliwie rozpatrywać zgłoszenia na panelu zgłoszeń Nexosa.
3.3.2 Zarządca powinien być aktywnym.
3.3.3 Musi wykazać się stanowczością i rozwagą.
3.3.4 Powinien orientować się w sprawach świata i działać na jego rzecz.
3.3.5 Zarządca może karać tylko i wyłącznie za zgłoszenia w panelu zgłoszeń Nexosa, wcale nie musi karać za złamany regulamin, jeśli nikt tego nie zgłosił, a widział to osobiście.

3.4 Upomnienia dla MC, SM, Zarządców
3.4.1 Jeśli ma 4 upomnienia jest mu zdejmowana ranga (w przypadku MC, SM. Zarządca może zostać ukarany za łamanie poniższych punktów na warunkach Administracji).
3.4.2 Ukaranie za nic (świadomie) – 2 upomnienia.
3.4.3 Nie zgłoszenie ukarania w panelu zgłoszeń Nexosa (czekamy 1 dzień na zgłoszenie po ukaraniu) – 1 upomnienie.
3.4.4 Zdejmowanie słusznej kary – 1 upomnienie.
3.4.5 Wykroczenie dot. konkretnego podpunktu punktu 4 regulaminu Nexosa – 1 upomnienie.
3.4.6 Zdejmowanie sobie słusznej kary – 4 upomnienia.
3.4.7 Nic nie robienie (kiedy jest co) [Zarządca ustala, kiedy SM/MC może zostać za to ukarany: co najmniej 7dni] - 1 upomnienie.
3.4.8 Wysłanie formularza rozpatrującego zgloszenie niezgodnie z przykładem (czyli bez punktu nick albo innego) - 1 upomnienie.
3.4.9 Awansowanie na wyższą rangę - -1 upomnienie.
3.4.10 Nie ukaranie gracza do jednego dnia po pozytywnym rozpatrzeniu – 1 upomnienie.

4.Kary
4.1 Postanowienia ogólne
4.1.1 Posiadanie więcej niż łącznie 333 godzin killa lub łącznie 184 godzin mute, oznacza wydalenie ze świata.
4.1.2.Kille są przydzielane na wszystkie postacie.
4.1.3 Na serwerze nie mogą grać gracze z minusową reputacją. Jeśli grają, będą mieli czas na odrobienie jej, jeśli tego nie zrobią - zostaną wydaleni na Syberię. Gracze tacy mają odpowiedni czas na odrobienie reputacji:
- 1-5 na minusie - 2 dni
- 6-10 na minusie - 3 dni
- 11-20 na minusie - 6 dni
- 21-30 na minusie - 9 dni
- 31-40 na minusie - 12 dni
- 41-50 na minusie - 15 dni
- 51-60 na minusie - 18 dni
4.1.4 Jeśli gracz wylatuje jedną postacią na Syberię to wszystkie jego postacie również zostają wydalone, bez względu na to ile pozostałe mają godzin w killogu i mutelogu. W przypadku wydalenia za nieaktywność Zarządca decyduje ile postaci gracza zostaje wydalonych.
4.1.5 Każdy ma prawo do kary umownej za złamanie umowy między sobą, na umowę muszą zgodzić się obydwie osoby oraz Zarządca serwera. Dozwolone kary umowne za złamanie jej między sobą: 1-336h killa, 1-72h mute, odebranie rangi MC/SM, odebranie praw autorskich do czegoś. Poziom kary jaką można zastosować określa Zarządca serwera, gracze zawierający umowę muszą obydwóch dostarczyć screena, gdzie zgadzają się z tymi regułami. Zarządca ma prawo odmówić zawarcia ugody, jeśli będzie ona niestosowna, z przesadą lub bez konkretnego powodu. Umowa nie może dawać prawa do odstępstwa od jakichkolwiek punktów regulaminów ich obowiązujących, jedynie dodatkowe zasady. Przykład rozmowy na obydwu screenach otrzymanych od graczy: ": Czy zgadzasz się, aby do dnia 6.04.2015r. na mocy podpunktu 4.1.5 obowiązywała następująca zasada: 'Zrobię outfit klanowy, pod warunkiem, że nie wyrzucisz mnie z klanu, chyba, że zostanie rozwiązany'? Jeśli złamiesz tą zasadę zostanie przydzielony Tobie kill 334h. (Równoznaczne z wylotem na Syberię)" ": Zgadzam się z powyższymi zasadami." Wszystkie screeny będzie przechowywał Zarządca na serwerze, jednak zaleca się graczom również posiadanie dowodów na zawarcie umowy.

4.2 Mute
4.2.1 Żebranie – 19-59h.
4.2.2 Spamowanie, floodowanie, PoKeMoN – 19-59h.
4.2.3 Obrażanie graczy itp. (na chacie ogólnym) – 29h-59h.
4.2.4 Obrażanie rodziny gracza – 41-66h.
4.2.5 Uczestniczenie w kłótni – 19-39h.
4.2.6 Wszczynanie kłótni – 39-59h.
4.2.7 Używanie komendy /me do niewłaściwych celów – 10-39h.
4.2.8 Używanie komendy /nar do niewłaściwych celów – 16-46h.
4.2.9 Używanie komendy /all do niewłaściwych celów – 39-72h.
4.2.10 Wyśmiewanie się (chat ogólny) - 20h-50h.

4.3 Kill
4.3.1 Łamanie umowy związanej z łupem ("Łup w drużynie") - unikatowy 32h-65h heroiczny 65h-97h legendarny 130h-162h.
4.3.2 Prowokowanie – 19h-78h.
4.3.3 Obrażanie graczy itp. (na chacie prywatnym, klanowym lub grupowym) – 45h-97h.
4.3.4 Obrażanie rodziny gracza – 52h-110h.
4.3.5 Obraza MC/SM - 81h-113h (81h za MC 113h za SM).
4.3.6 Haracze – 16h.
4.3.7 Łamanie Regulaminu Gry Margonem -65h-97h (336h + przedłużenie do wyjaśnienia sprawy w sprawie bardzo ważny rzeczy, tylko przez Zarządcę albo za zgodą).
4.3.8 Przerabianie screena przy zgłaszaniu (chodzi o przerobienie dowodu, żeby był kill/mute i/lub, żeby był dłuższy) – 130h-195h.
4.3.9 Przekupstwo – 16h-78h.
4.3.10 Dednięcie gracza zajmującego herosa – 78h-113h.
4.3.11 Dednięcie zajętego herosa – 97h-146h.
4.3.12 Nie przyjęcie, do grupy, przez osobę zajmującą herosa, jeśli osoba zajmująca zgodziła się by osoba dołączyła do grupy – 39h-78h.
4.3.13 Podstępne dedanie (np. "chodź grp"i atak) – 39h-78h.
4.3.14 Rozsyłanie treści dozwolonych od 18 lat – 81h-130h.
4.3.15 Strony hakerskie – 78h-130h.
4.3.16 Obrażanie rodziny MC/SM – 97-162h.
4.3.17 Lekka obraza Zarządcy – 140h (lekka czyli np. Siema dziecko, siema gn**ku).
4.3.18 Lekka obraza rodziny Zarządcy – 168h (lekka czyli np. Pozdrowienia dla Twojej matki... [jeśli złośliwie]).
4.3.19 Dedanie osoby z ważną misją – 35-80h.
4.3.20 Poważna obraza Zarządcy – 260h (poważna czyli np. Konetix to sk****syn).
4.3.21 Poważna obraza rodziny Zarządcy – 300h (poważna czyli np. Matka Konetixa go zrobiła przez przypadek).
4.3.22 Wykorzystywanie sytuacji, do wykręcenia się od kary (np. link nie działa i mówię, że tego nie zrobiłem, choć to zrobiłem) - 100-160h.
4.3.23 Prześladowanie, nękanie, dokuczanie, kłamanie na niekorzyść, zniesławianie, pomówienia przeciwko graczom - 55h-105h
4.3.24 Prześladowanie, nękanie, dokuczanie, kłamanie na niekorzyść, zniesławianie, pomówienia przeciwko MC/SM - MC-75h-100h SM-115h-135h
4.3.25 Prześladowanie, nękanie, dokuczanie, kłamanie na niekorzyść, zniesławianie, pomówienia przeciwko Zarządcy - 180h-230h
4.3.26 Wykorzystywanie lagów itp. do oszukiwania dodatków itp.. - 130-200h.
4.3.27 Można także otrzymać killa na określony w temacie eventowym czas i na określonych warunkach za np.: podpowiadanie gdzie znajduje się heros eventowy, którego należy znaleźć - 26h. Takiego killa musi potwierdzić Zarządca.
4.3.28 Źle wypełniony lub pusty formularz zgłoszeniowy - 40-60h.
4.3.29 Źle wypełniony lub pusty formularz rozpatrzeniowy - 50-80h.
4.3.30 Obrazy graczy w formularzu zgłoszeniowym, rozpatrzeniowym lub w komentarzu - 30-70h
4.3.31 Obrazy MC/SM w formularzu zgłoszeniowym, rozpatrzeniowym lub w komentarzu - (za MC) - 70-90h, (za SM) – 90-130h.
4.3.32 Obrazy Zarządcy w formularzu zgłoszeniowym, rozpatrzeniowym lub w komentarzu - 160-240h
4.3.33 Spam w komentarzach pod listą zgłoszeń lub pisanie przez osobę, która nie ma rangi, ani nie jest zgłaszana - 9-14h.
4.3.34 Oferowanie nagród za konkursy/mini-eventy/eventy/mega-eventy itp. i niewywiązywanie się z obowiązku przekazania tych nagród zwycięzcom w ciągu miesiąca - 5-150h.

4.4 Zasady pisania postów na forum (wszystkie kary w tym dziale to kill).
4.4.1 Obrażanie gracza lub jego rodziny - 60h-120h.
4.4.2 Prowokowanie – 25h-94h.
4.4.3 Obraza MC/SM lub ich rodzin - 110h-140h (110h za MC 140h za SM).
4.4.4 Spamowanie w tematach [G] (głównych) i w tematach, gdzie jest informacja, że spam grozi kill - 9h.
4.4.5 Lekka obraza Zarządcy lub jego rodziny – 180h (lekka czyli np. Siema dziecko, siema gn**ku).
4.4.6 Poważna obraza Zarządcy lub jego rodziny – 300h (poważna czyli np. Konetix to sk****syn).
4.4.7 Wykorzystywanie sytuacji, do wykręcenia się od kary (np. link nie działa i mówię, że tego nie zrobiłem, choć to nieprawda) - 100-160h.
4.4.8 Prześladowanie, nękanie, dokuczanie, kłamanie na niekorzyść, zniesławianie, pomówienia, oskarżanie bezpodstawne lub jeśli nie wie się na 100%, wmawianie innym absurdalnych rzeczy na niekorzyść gracza - 75h-135h.
4.4.9 Prześladowanie, nękanie, dokuczanie, kłamanie na niekorzyść, zniesławianie, pomówienia, oskarżanie bezpodstawne lub jeśli nie wie się na 100%, wmawianie innym absurdalnych rzeczy na niekorzyść MC/SM - MC - 100h, SM - 155h.
4.4.10 Prześladowanie, nękanie, dokuczanie, kłamanie na niekorzyść, zniesławianie, pomówienia, oskarżanie bezpodstawne lub jeśli nie wie się na 100%, wmawianie innym absurdalnych rzeczy na niekorzyść Zarządcy - 190h-245h .
4.4.11 Wydłużanie forum (bardzo długie wiadomości bez białych znaków między znakami lub nadmiar łamania linii) - 3-20h

5. Zaproszenia na świat
5.1 Zaproszenie można dostać tylko podczas rekrutacji na świat, na forum albo jeśli zna się Zarządcę, musi to być napisane w odpowiednim temacie na forum prywatnym Nexosa. Zarządca ma 3 dni (chyba, że usprawiedliwił się w profilu, że go nie będzie dłużej niż 3 dni), aby zgłosić takiego gracza w temacie.
5.2 Drugie i trzecie postacie są przydzielane według zasad w temacie "Postacie", na forum prywatnym Nexosa, za złoto wirtualne, przeznaczane na eventy. Można też dokupić je za punkty Nexosa lub wygrać w jakimś konkursie itp.. Osoby, które dostały się na świat, bo dołączyły za SŁ podczas zbiórki, na założenie serwera mają dwie postacie, mogli dokupić trzecią, ale musieli zapłacić więcej SŁ, obecnie nie można i nigdy nie będzie można kupić postaci za SŁ. Osoby, które dostały się inaczej na świat mają jedną postać i mogą dokupić ich więcej, według powyższych zasad. Dodatkowo gracze, którzy stracili swoją postać przez wydalenie na Syberię nie mają już prawa nigdy kupować postaci na Nexosie.

6. Inne
6.1 Jeśli jesteś MC, to sprawy związane z killem, musisz przekazać do aktywnego SM.
6.2 Gracze nieaktywni 21 dni będą usuwani, nieobecności można zgłaszać w specjalnym temacie, na forum Nexosa. Zdarzenie musi być udokumentowane screenem z rankingu świata Nexos.
6.3 Dowody muszą być wyraźnie, duże i najlepiej w formacie .png.

7. Odwołania
7.1 Gracz ma 10 dni na odwołanie się od decyzji Zarządców świata prywatnego o przeniesieniu go na Syberię. Odwołanie należy złożyć na ręce Zarządców świata prywatnego.*
7.2 Gracz może się odwołać do Administracji Gry po przeniesieniu na Syberię tylko jeśli Zarządcy świata złamali Regulamin świata prywatnego.
7.3 Nie należy odwoływać się na panelu kontaktowym Margonem, jeśli wcześniej nie rozmawiało się o tym z Zarządcą.
7.4 Zarządca nie ma obowiązku odpowiadać na odwołania w grze. Oficjalny sposób kontaktu to nexos@konetix.pl

* Oficjalny sposób kontaktu to e-mail nexos@konetix.pl. Czas na to maksymalnie tydzień od wysłania wiadomości. Jeśli zarządca Konetix ma na profilu zgłoszoną nieobecność, to odpowie po powrocie.

Regulamin został przygotowany przez Konetixa
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -