Momencik

Czekaj na odpowiedź servera..

Uwaga

  

Forum Margonem > Poradniki i inne pomoce > Jak napisać maila i szybko rozwiązać problem...

[Przeszukaj temat] [Dodaj do ulubionych]
Koniec strony Strona: [1]

Xentis

2841291
1550
Ponieważ wielu graczy nie wie, jak należy pisać maile i kontaktować się z administracją postanowiłem napisać kilka słów na ten temat.
Zanim napiszesz e-maila przeczytaj Mam pytanie (FAQ):
http://www.margonem.pl/?task=help
Jeśli po tej lekturze uznasz, że może pomóc Ci tylko SMG to pamiętaj:

1. ZAWSZE podpisuj się nickiem z gry. W przeciwnym razie nikt nie będzie Ci w stanie pomóc.
2. Jeśli napisałeś już e-maila do SMG, to kolejny również musi być podpisany! Najlepszym rozwiązaniem jest kontynuacja korespondencji przy użyciu opcji "Odpowiedz" - wtedy cała sprawa i wyjaśnienia jej dotyczące znajdują się w jednym miejscu.
3. Opisuj wyczerpująco i konkretnie problem. "Ukradziono mi konto" to nie jest wyczerpujący opis. Brak dokładnej daty i godziny oraz okoliczności.
4. Jeśli SMG nie odpisuje, to nie wysyłaj co godzinę ponaglenia. Kiedy będzie miał czas to odpisze.
5. Nie pisz maili w stylu: "OK, zgadzam się", "Rozwiążesz mój problem?". Zawsze pisz, o co chodzi, bo SMG może już tego nie pamiętać.
6. Nie marudź, nie błagaj, nie płacz! Jeśli nie podajesz dowodów i konkretów to taki mail jest bezwartościowy i jego miejsce jest w koszu.
7. Nie pisz w sprawie konta kolegi.
8. Screeny z wulgaryzmami, floodowaniem, spamowaniem, nieodpowiednimi linkami na czacie ogólnym zgłaszaj aktualnie obecnym na serwerze Moderatorom Czatu.
9. Jeśli piszesz, że ktoś ukradł Ci konto, to nie zapomnij napisać o jakie konto chodzi (nick, login). Pamiętaj, że konto można spróbować odzyskać, ale cały ekwipunek i złoto, jeśli został sprzedany/zniszczony, przepada! Już go nie odzyskasz! Wyjątek stanowią tu przedmioty za SŁ, bądź ulepszane w jakikolwiek sposób.
10. Odpowiadaj pełnym zdaniem i wyczerpująco, jeśli SMG spyta Cię o coś. Nie pomijaj pytań SMG, nie powtarzaj się, bo to podważa Twoją wiarygodność.
11. Nie proś o rangę Moderatora Czatu, nie wysyłaj pytań i maili niedotyczących gry.
12. Jeśli ktoś obraża Cię na privie to zastanów się, czy lista wrogów nie rozwiąże Twoich problemów.
13. Używaj usług i możliwości gry dostępnych dla graczy - być może mail do SMG jest niepotrzebny. Może wystarczy zapytać na forum? Jeśli coś nie działa - jeszcze raz przeczytaj instrukcję lub FAQ.
14. Zapoznaj się z Etykietą gracza Margonem:
http://pomoc.margonem.pl/index.php?a=art_show&val=250
i Regulaminem
http://pomoc.margonem.pl/index.php?a=art_show&val=61
jak najwcześniej będzie to możliwe. Nie odkładaj tego na wyższe poziomy postaci. Może łamiesz Regulamin i nawet o tym nie wiesz?
15. Nie proś SMG o złoto i przedmioty!
16. Nie pisz, że coś Ci znikło! W przyrodzie nic nie znika. Spytaj najpierw domowników i współwłaścicieli. Upewnij się, że nikogo obcego nie było na Twoim koncie.
17. Jeśli sprzedałeś lub zniszczyłeś wartościowy przedmiot, który nie był ulepszony ani kupiony za SŁ to nie pisz do SMG. Już go nie odzyskasz.
18. Nie pisz, że ktoś Cię oszukał przy handlu kontami lub SŁ. Jeśli rozmawiasz z oszustami to już Twój problem, od SMG możesz dostać ewentualnie bana za udział w tym procederze.

19. Nie pytaj SMG, gdzie są NPCe, jak rozwiązać questa, gdzie expić lub jaki ekwipunek będzie najlepszy. Szukaj sam lub zapytaj na forum.
20. Nie pisz do kilku SMG na raz. Takie zachowanie będzie karane banem!
21. Zgłaszaj kradzieże kont tylko powyżej 45 lvl, niższe nie będą rozpatrywane! Pamiętaj, że jeśli nie wyciągniesz wniosków i stracisz ponownie konto, to nikt nie będzie Ci już pomagał!
22. Pisz zawsze z maila, którego wpisywałeś w konfiguracji!
23. Wklejki i screeny z gg (oraz innych komunikatorów) nie są żadnym dowodem!

Szanujcie nasz i swój czas!

*Główną formą kontaktu i rozwiązywanie problemów jest Panel kontaktowy:
- http://www.margonem.pl/?task=support

Na panel kontaktowy powinno się kierować:
- Zlecenia za SŁ
- Reklamacje transakcji SŁ
- Problemy i błędy w grze
- Zgłoszenia kradzieży
- Zgłoszenia naruszeń regulaminu i etykiety
- Problemy dotyczące forum
- Inne, niewymienione

Maile do MG powinno się wysyłać tylko w naprawdę poważnych sprawach lub na wyraźną prośbę MG!


Moderatorzy Forum:
- Piętaszek Podbipięta - pietaszek@margonem.pl
- Alher - alher@margonem.pl
- Shuurei - shuurei@margonem.pl
- Szalony Informatyk - namtar@margonem.pl
- Livien - livien.margonem@gmail.pl
- Neelly - neelly.margonem@o2.pl
Edytowany 18:07:07 19.7.2014 przez Achaja
Edytowany 00:52:54 19.11.2014 przez Shuurei
2009.01.06 09:00:05
Ocena: 6
cytuj | ID:2131713 |

Lawena

842143
3692
Jak prawidłowo zgłosić naruszanie regulaminu przez gracza.

Każda skarga powinna być udokumentowana przy pomocy screena. Jak zrobić screena macie podane tutaj http://www.margonem.pl/?task=forum&show=posts&id=286915 .

Screen powinien być całego okna przeglądarki, można skorzystać ze skrótu klawiaturowego Alt+PrtScr. Wtedy otrzymacie screen aktywnego okna.

Nie wolno:
- przycinać screena, kadrować,
- zaznaczać, podkreślać np rozmów,
- zamazywać fragmentów np EQ.

To jest dokument w sprawie, także nie może być przy nim żadnych manipulacji.

Każdy screen, w którym dokonano jakichkolwiek edycji zostanie odrzucony, a zgłoszenie na panel nie przyjęte.
2012.04.19 13:37:03
Ocena: 4
cytuj | ID:18187047 |
Początek strony Strona: [1]

Tylko zalogowani gracze mogą pisać posty

Forum Margonem > Poradniki i inne pomoce > Jak napisać maila i szybko rozwiązać problem...

Podaj powód dlaczego oceniasz post na

Przydzielenie oceny kosztuje Cię 1 punkt reputacji!

* pole nieobowiązkoweLimit znaków 0/30

Zgłoszenie postu do moderacji.
Poniżej możesz podać powód Twojego zgłoszenia.

Pamiętaj, że za bezsensowny komentarz możesz otrzymać knebla i stracić swoją reputację.

Limit znaków 0/150

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
AND grp=0