Momencik

Czekaj na odpowiedź servera..

Uwaga

  

Forum Margonem > Klany > Poradniki klanowe

[zamknięty] [Przeszukaj temat] [Dodaj do ulubionych]
Koniec strony Strona: [1]

NightShadow

146261
2325
A więc spisałem dla was "Złotą Księgę Klanowicza", która ma na celu pomóc z przynajmniej większościom problemów związanych z klanem, a dzieli się ona na trzy części.

Zanim wybierzesz klan - Przeczytaj!

Dobry Władca-Krok po kroku!

Złote Reguły w klanie.




Zanim wybierzesz klan - Przeczytaj!


Mam nadzieję że pisząc ten post pomogę wam dokonać wyboru który zapewne zadecyduje nad waszym przyszłym losem.Opisze w nim najkorzystniejszy dla was wybór,oraz korzyści i straty z nim związane.Dodatkowo umieszczę informację jak grać by nie sprawiać problemów i być szanowanym.Sam kilka lat temu startowałem z pozycji gracza , byłem newbie i z niejednym problemem musiałem się borykać,a wam tego chcę oszczędzić.





1.Wybór zostania Klanowiczem.

Rada:


Jeżeli jest to twoja pierwsza gra tego typu i nigdy nie byłeś w klanie to proponuję zostać klanowiczem.Zanim zostaniesz upewnij się że masz chwilę więcej prócz gry na rozmowę i współdziałanie z innymi.Zostając nim podejmiesz pierwsze kroki w działaniu zespołowym.

Dlaczego warto:

Miło jest czasem porozmawiać z kimś i poradzić się w sprawach swoich problemów,jednocześnie grając z innymi.

Korzyści:

-Wspólna gra z innymi .
-Możliwości rozmowy w czasie gry.
-Ułatwione rozwiązywanie problemów.
-Wsparcie ze strony graczy.
-Zawarcie nowych znajomości.
-Możliwość pokonania lepszych stworów.
-Początki pracy zespołowej.


Wady:

-Skrócenie czasu na zabijanie potworów.
-Problemy ze względu na walki klanowe.
-Możliwe przykre wrażenie po stracie klanu.


Zachowanie które ułatwi wam pobyt w klanie:

-Nie żebranie na czacie klanowym.
-Częste rozmowy z innymi klanowczami.
-Pomoc znajomym w klanie.
-Staranie się pomocy założycielowi.
-Nie wymuszanie pozycji w klanie.
-Lojalność wobec założyciela.
-Częste wspólne działania.
-Pełna uczciwość klanowa.
-Branie nauk od osoby władającej klanem.
-Staranie się o dobro klanowe i jego rozwój(np.zapraszając do klanu).



2.Gra bez klanu.

Rada:

Jeżeli decydujesz się na granie samotne ,to lepiej byś posiadał jakieś znajomości prywatne.Czasami jest to najlepsza droga do zostania najlepszym,lecz z kim się będziesz cieszył sukcesem?.

Dlaczego warto:

Między innymi dla spokojnej gry ,bez zbędnych wyrzeczeń.

Korzyści:

-Szybkie zdobywanie doświadczenia
-Niewplątywane się w politykę graczy.
-Spokojna gra .



Wady:

-Trudności z wykonaniem zadań.
-Mała ilość znajomych.
-Brak możliwości pracy zespołowej.
-Nie ma kto cię wesprzeć w chwili prześladowania cię przez graczy.


3.Zostanie Mistrzem Klanowym.


Rada:


Zanim zdecydujesz się na założenie klanu powinieneś dość długi czas spędzić jako klanowicz to ułatwi ci w twojej karierze.Pamiętaj że żeby być dobrym władcą musisz być pewien że to co robisz jest słuszne i stanowi priorytet twoich działań.Ja od około 4lat borykam się z prowadzeniem GoPa,i muszę przyznać że kluczem do sukcesu jest współpraca i zaufanie.Trzeba starać się załatwić każdą sprawę pokojowo.Aktualnie mój klan rekrutował pow.300 klanowiczów,w najpopularniejszych grach odnosząc sukcesy,lecz tego wam niestety zagwarantować nie mogę,ponieważ "Stanie się mistrzem to ciągłe problemy i masę pracy", chodź zapewne wiele osób tego nie dostrzega.Ostatecznie tylko niektórzy mogą stworzyć idealne klany,bo z takimi umiejętnościami się zazwyczaj rodzi.

Dlaczego warto:

Prócz obowiązków ,kierowanie klanem sprawia naprawdę wiele przyjemności,oraz pozwala ci na więcej,możesz także sprawdzić się jako dowodzący większa ilością osób.

Korzyści:

-Większe możliwości w grze.
-Zapewnione bezpieczeństwo.
-Zawarcie przyjaźni oraz wielu znajomości.
-Zastosowanie taktyki,oraz poszerzenie własnej wiedzy.
-Możliwości kierowania Polityką.
-Wszystko to co posiada klanowicz.



Wady:

-Duża strata cennego czasu .
-Borykanie się z problemami klanowiczów.
-Dbanie o wygląd oraz stosunki klanu z innymi klanami.
-Rozmyślanie nad wyjściem z złej sytułacji klanu.
-Wszystko to co posiada klanowicz.



Zachowanie które ułatwi wam bycie Mistrzem w klanie:

-Częste urozmaicanie rozmów w klanie.
-Pomoc potrzebującym z klanu.
-Nadawanie rang za wysiłki oraz starania.
-Ochrona klanowiczów.
-Wspólne expienie z klanowiczami.
-Dbanie o reputację klanu i jego działania względem innych klanów.
-Możliwe pokojowe wyjścia.



Ps.Mam nadzieję że wam się przydały moje wskazówki bo trochę się napracowałem.

Przestałem pisać na forum,dla niektórych to pociecha,a dla innych strata.

"Jeżeli się czegoś od kogoś oczekuje to pierw tą osobę trzeba docenić."




Dobry Władca-Krok po kroku!




Na wstępie zaznaczę że pisze te porady z własnego doświadczenia i wszelkie zawarte w nim wiadomości,mam nadzieję że nauczą was jak doprowadzić miejsce wysoko i to wcale nie koniecznie w top-liście,ponieważ by zajść do celu,trzeba mierzyć ponad cel.

Ten poradnik ma wam ułatwić kierowanie klanem,tak by na prawdę był on porządny,a wiem że to nie prosta sprawa. Zanim zacznę pisać co musicie robić by wasz klan był wyjątkowy,
radzę wam obrać własną odmienną drogę,cechować się czymś nietypowym,
i działać wedle własnych poglądów.Dotrzeć do was też musi że najlepsi władcy zaczynali od fundamentów klanu.

Musisz pamiętać też że gdy chcesz stworzyć dobry klan to musisz wierzyć w swoich klanowiczów i możliwości klanu,
i nie zatracać nadziei przy jakichkolwiek porażkach,
bo one są naturalną częścią klanu.

Jeżeli już podejmiesz się stanowiska władcy,pamiętaj że czeka cię ciężka praca,która tylko z pozory wygląda na taką prostą,bo im wyżej zajdziesz tym więcej pracy będziesz musiał włożyć w swój klan.

Tworząc dobry klan nie możesz liczyć na zyski finansowe,ponieważ dobry klan ma porządne potrzeby.Za to możesz pozwolić sobie na oddanych klanowiczów,co jest cenniejsze od złota.

A więc zacznijmy :

I.
Na dobry początek posiadasz tylko i wyłącznie klan,by nie narobić sobie tzw."początkowych problemów"postępuj wedle wytyczonych punktów.

1.Zapoznajesz się z możliwościami operowania klanem.
2.Na początku nie zabieraj się za stronę klanową czy oficjalną,tam możesz jakiś krótki tekst wpisać.Całą resztę pozostaw osobie która jest w tym dobra,czyli najlepiej przyszłemu klanowiczowi,to samo tyczy się loga klanu.
3.Stwórz swoje unikatowe rangi które potem będziesz nadawał,najlepiej związane z nazwą klanu.

Gdy podstawy mamy za sobą,zabieramy się za klanowiczów,w tym celu przyznajemy im stanowiska w klanie,tzw."Rangi".
Powinny być one nadawanie za dokonania w klanie,takie jak wojny,pomoc w klanie czy zapraszanie,dodatkowo można je nadawać za pobyt w klanie(ilość dni).
Na pewno nie powinieneś nadawać ich za poziom w klanie,bo są osoby które dochodzą tylko na pewien okres,a w ten sposób możesz skrzywdzić osoby które się starają.

Po rekrutacji i nadaniu rang klanowiczom musimy zacząć kształtować nową politykę klanu.
Najlepiej w tym wypadku zawrzeć pakt z klanem który ma podobne do preferencje(miejsce w klanie).

Teraz powoli zaczną się trudności ponieważ klanowicze będą interesowali się statusem klanu oraz jego finansami,a jak to zazwyczaj bywa wiele osób liczy jedynie na wyzysk z klanu.
W tym wypadku dostęp do skarbca powinieneś mieć jedynie ty,lub osoba zaufana z pewnym stażem w klanie(którą już pewien okres w nim będzie),oraz wszelkie wypłaty powinny następować dla osób które nie są dłużnikami,i które są w stanie spłacić dług.
Do tego dochodzi czas po którym pozwolimy na wypłaty,bo nie radzę nikomu nowemu zapożyczać pieniędzy.

II.
Gdy już te wszystkie porady udało ci się spełnić,możemy zabrać się dalej,w tej części nauczysz się prowadzić już rozwinięty klan.

Teraz gdy posiadasz już rozwinięty klan powinieneś zadbać o rozrywki klanu,ponieważ nie może on zostać zaniedbany.
W tym celu organizuj płatne konkursy,zabawy,oraz wyprawy z swoim klanem (podróże).To powoli da ci możliwość urozmaicać potrzeby klanowe.

Musisz każdego w klanie traktować równo pod względem kar,ponieważ dając przewagę starym klanowiczom pozwalasz im na więcej,i nie można pozwolić sobie na tzw."samowolkę",czyli robienie tego co się podoba.
W klanie musi panować porządek.W tym celu już na początku musisz zastrzec sobie używaniu przez klanowiczów przekleństw,dedania za nic czy kłótni na czacie klanowym.

Najlepsze w tym celu rozwiązania:

1.Upomnienia
2.Kary pieniężne
3.Kary stanowiskowe
4.Gdy nastąpi częste łamanie zasad,i nie będziesz sobie dawał rady,nie narażaj klanu na kolejne problemy.I niestety wyrzucić takiego klanowicza.

Staraj się nawiązywać pozytywne kontakty z innymi założycielami klanów,tak by w razie problemów móc wyjaśnić sprawę.
Wszelkie problemy staraj się załatwiać pokojowo.

Na końcu zajmij się stroną oficjalną i prywatną ,tak by znajdowały się tam wszelkie niezbędne wiadomości.

III.

Gdy już wszystkie te warunki spełniliście,to znaczy że doczekaliście się części trzeciej,ostatniej a zarazem najbardziej rozwijającej klan.
Ta cześć pozwoli ci ubarwić historię klanu,przy której możesz liczyć się ze stratami w klanie.Jest ona jedynie możliwa gdy twój klan jest już na pozycji pozwalającej ci na podjęcie ryzyka.


Po pierwsze musisz zacząć dbać o godność klanu,co oznacza że wszelkie obrazy klanu wraz z osobami zagrażającymi będą musiały zostać rozwiązane.
W tym celu po nieudanych rozmowach pokojowych,podejmij się walki.

Staraj się by twój klan reprezentowały mądre osoby,i sam w tym kierunku zacznij ich nauczać.
Dobrze jest też wspierać ich mądrymi przysłowiami.

Kobiety w dobrym klanie ,to nieodrębna część,która sprawia że klanowicze mogą się rozluźnić.

Wszelkie rozmowy w klanie staraj się prowadzić na temat gry,jego rozwoju,ostatnich nowinkach o graczach oraz przedmiotach.
Staraj się by klanowicze mieli już swoje wyznaczone stanowiska ułatwiające prace klanu ,takie jak:

1.Strażnik Klanowy-broniący klan
2.Grafik-Dbający o wygląd strony oficjlanej,prywatnej czy nawet prowadzący forum.
3.Dyplomata-który w pewnej części będzie miał pozwolenie na podjęcie za ciebie decyzji w sprawie wojny i pokoju.
4.Doradca-pomagający w rozwiązaniu problemów.

Nadejdzie też z pewnością czas wojny,w której będziesz musiał kierować się pewnymi wskazówkami.
(Pamiętaj że to właśnie wojny z początku dla niektórych zawadzające,przynoszą najwięcej rozrywki i są później najlepiej wspominane.)


-Musisz zachęcać do walki w imię klanu oraz jego ideałów.
-Staraj się tak przemawiać do klanowiczów by nie tracili nadziei na zwycięstwo.
-Zbieraj grupy wysyłane w pewne obszary.
-Pokaż kalnowiczom że nie mogą lękać się śmierci.
-Spraw by Przeciwnik lękał się ciebie.

Na wstępie zaznacz że nie szukasz osób przelotnych w klanie.

I zapamiętaj że dobry klan to klan rozwijający się latami.

A dla ciebie młody władco mam pewne powiedzenie:

"Nasza Wiara Czyni Cuda,Trzeba Wierzyć Że Się Uda"

Na sam koniec dodam kilka złotych reguł.


Zapamiętaj też że dobry władca cechuje się mądrością i rozwagą,więc wszelkie propozycje powinieneś dokładnie przemyśleć.

Dobry władca nie przejmuje się tym co o nim mówią i o jego klanie,lecz dba o reputacje klanu tak by było jak najmniej niekorzystnych wypowiedzi.

Musisz pamiętać że im dłużej będzie klan istniał tym więcej będzie wart,i tym większe zaufanie wśród graczy będzie budził.

Staraj się często wypowiadać tak by klan był tobą zainteresowany

Nie ignoruj nigdy klanu przeciwnika,bo to może cię pogrążyć

W miarę możliwości sprawdzaj poczynania klanowiczów,i ich wierności,by potem nie było zaskoczenia.




Złote Reguły w klanie.



(Jest to regulamin który może każdy klan sobie ustanowić,jeśli któreś punkty się nie spodobają to tylko wtenczas je wypisać w klanie,czy też te które są waszym zdaniem istotne.)

1.Kłótnie są karane.
2.Zakaz używania wulgaryzmów.
3.Ograniczone używanie emotek(minek).
4.Opłata za złamanie zasad.
5.Częsty pobyt w krainie.
6.Wyrzucenie gracza po miesiącu nieobecności.
7.Zgłaszanie problemów na pocztę.
8.Szanujemy członków klanu.
9.Każdy członek klanu ma obowiązek posłuszeństwa.
10.Staramy się pisać poprawnie.
11.Dzielimy się zdobytym łupem.
12.Osoba zyskująca przedmiot w grupie zatrzymuje go.
13.Nie żebrzemy
14.Staramy się wypowiadać klimatycznie.
15.Ranga nadana w klanie zyskiwana jest poprzez pobyt.
16.Ranga nadana w klanie zyskiwana jest poprzez wyczyny.
17.Ranga nadana w klanie zyskiwana jest poprzez datki.
18.Ranga nadana w klanie zyskiwana jest poprzez udzielanie się na czacie.
19.Ranga nadana w klanie zyskiwana jest poprzez znajomości.
20.Ranga nadana w klanie zyskiwana jest poprzez posiadanie wysokiego poziomu.
21.Ranga nadana w klanie zyskiwana jest poprzez pomoc innym.
22.By zostać wyrzuconym potrzeba dwukrotnie zostać upomnianym.
23.Złodzieje są niemile widziani.
24.Słuchamy wyższych rangą.
25.Nie wywołujemy wojen.
26.Ciężką pracą zdobywany stanowisko.
27.Składamy się na siedzibę.
28.Wpłacamy co pewien czas złoto na rozwój klanu.
29.Zakaz spamowania.
30.Dojście do klanu jest jednorazowe.
31.Nie przyjmujemy osób wędrujących po klanach.
32.Uczestniczenie w wojnach jest obowiązkowe.
33.Wyprawiamy imprezy klanowe.
34.Stajemy w obronie członków klanu.
35.Nie mieszamy się w poczynania klanowiczów.


Na koniec warto zaopatrzyć się w dodatkowe strony związane z klanem, wzbogacając jego historię i popularność.
Przykładem może być fejs.

http://www.facebook.com/pages/Gothic-Palladins/201073699903172?sk=wall

Mam nadzieję że ułatwi to co niektórym grę.


Edytowany 21:49:27 30.1.2009 przez NightShadow
Edytowany 18:57:20 15.2.2011 przez NightShadow
2009.01.30 21:38:15
Ocena: 0
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:2341586

KONTO USUNIĘTE

Witam, napisałem dla was mały poradnik dotyczący ważnych rzeczy związanych z klanem.

Spis treści:
1. Wymagania, które musimy spełnić aby założyć klan.
2. Zbieranie złota potrzebnego do założenia klanu.
3. Nazwa i historia klanu.
4. Założenie klanu.
5. Grafika i rangi.
6. Pierwsi klanowicze.
7. Szybsze expienie dzięki klanowi.
8. Skarbiec klanowy.
9. Depozyt klanowy.
10. Strój klanowy.

1. Wymagania, które musimy spełnić aby założyć klan.


Do założenia klanu potrzebujemy 40 poziomu doświadczenia oraz jednego miliona złota (1m).
Co do plusów i minusów klanu oraz informacji dotyczących dowodzenia klanem to przeczytacie o tym w poradniku zamieszczonym powyżej.

2. Zbieranie złota potrzebnego do założenia klanu.


Żeby założyć klan musimy mieć w swojej sakiewce milion złotych monet (1m). Uzbierać tyle złota można na wiele sposobów.
Tutaj odsyłam do tematu ,,Sposoby Zarabiania i Oszczędzania Złota'' http://www.margonem.pl/?task=forum&show=posts&id=349433

3. Nazwa i historia klanu.


To jest bardzo ciekawy punkt, ponieważ to właściwie tutaj zaczynamy tworzyć nasz jedyny w swoim rodzaju klan. Nazwa powinna być nie za długa i łatwa do zapamiętania. Limit znaków w nazwie to 25. Można wykorzystać różne nazwy z książek, filmów i gier. Pamiętajcie jednak, że nie może być obraźliwa lub wulgarna. Powinna być klimatyczna i przyjemna.

Napisanie naszej unikalnej i niepowtarzalnej historii klanowej możemy zlecić komuś lub napisać ją sami. Powinna być ciekawa i wciągająca może być trochę tajemnicza. Musi zachęcać do wstąpienia w szeregi naszego klanu. Gotową historię najlepiej sprawdzić pod względem interpunkcji i ortografii. Można ją wkleić na oficjalnej stronie klanu oraz pokazać na forum podczas rekrutacji. Historia klanu nie jest wymagana, ale na pewno zwiększy zainteresowanie naszym klanem.

4. Założenie klanu.


Gdy spełniamy już wszystkie wymagania oraz mamy wymyśloną nazwę i napisaną historię możemy udać się do Tarimedesa, który jest w Ratuszu Karka-han (4,15). Po wybraniu odpowiedniego dialogu prosi nas o podanie nazwy, po czym pobiera od nas 1m. Po założeniu klanu po prawej stronie okna gry należy kliknąć dwa ludziki po czym ukarzą nam się opcje klanu, z którymi warto od razu się zapoznać, ponieważ przyda nam się to w dalszym tworzeniu klanu.

5. Grafika i rangi.


Co do grafiki, w której skład wchodzi logo, strona oficjalna i prywatna klanu to warto przeczytać poradnik zamieszczony poniżej oraz zajrzeć tu http://pomoc.margonem.pl/index/view,128 (znajdziemy tam także podstawowe informacje na temat klanów). Zapisaną wcześniej historię klanową możemy teraz wkleić na oficjalną stronę klanu.

Rangi to bardzo ważny element każdego klanu. Możemy wybrać jedną z dwóch opcji:
- pozwolić każdemu klanowiczowi na wymyślenie swojej rangi;
- samemu je wymyślić (najlepiej, żeby były związane z nazwą i historią klanu).
Rangi możemy przyznawać za osiągnięcie jakiegoś poziomu doświadczenia lub za udzielanie się na czacie klanowym, pomoc klanowiczom lub pomoc w rozwijaniu klanu. Tutaj wybór należy do was. W każdej randze możemy zmieniać opcje dostępne dla posiadającego ją gracza. Założyciel ma dostęp do wszystkich opcji i to właśnie on może dawać członkom klanu dostęp do poszczególnych funkcji:

Założyciel - pozwala rozwiązać klan, tego uprawnienia nie można edytować.
Nadawanie rang - pozwala zmieniać rangi osobom o niższej randze od swojej na inna niższą od swojej rangę.
Skarbnik - może wypłacać złoto ze skarbca.
Zapraszanie do klanu - jak nazwa wskazuje.
Wyrzucanie z klanu - można wyrzucić tylko kogoś o niższej randze.
Edycja prywatnej strony - jak nazwa wskazuje.
Edycja oficjalnej strony - w tym również można ustawiać logo klanu.

6. Pierwsi klanowicze.


Przed rozpoczęciem przyjmowania kogokolwiek musimy ustalić czy rekrutacja jest od danego poziomu czy dołączyć może każdy. Rekrutacje możemy przeprowadzić poprzez forum w dziale ,,Klany'' (pamiętajcie o przeczytaniu i dostosowaniu się do zasad działu), poprzez wiadomość w grze lub czat prywatny. Pamiętajcie, żeby nie pisać wiadomości typu ,,chcesz do klanu?'' bo tym tylko odstraszymy potencjalnych członków klanu. Tak na marginesie, gdy w naszym klanie już ktoś będzie to istnieje możliwość wysyłania wiadomości do wszystkich klanowiczów przez pocztę.

7. Szybsze expienie dzięki klanowi.


Warto wpłacać złoto do skarbca klanowego ponieważ może to zaowocować w przyszłości. W każdym klanie istnieje możliwość ulepszenia jego rangi dzięki czemu dostajemy kilka procent więcej doświadczenia od potworów. ,,Ceny złota za ulepszenia rangi klanowej są niższe na biedniejszych światach (cena obliczana jest na podstawie sumy złota na całym świecie).'' Dostępne ulepszenia są widoczne w opcjach klanu w zakładce ,,Skarbiec''.

8. Skarbiec klanowy.


Dostęp do skarbca powinny mieć tylko osoby zaufane w innym wypadku istnieje duże prawdopodobieństwo że nasz klan zostanie okradziony. Złoto potrzebne jest do ulepszenia klanu oraz przyda się do organizowania imprez i konkursów klanowych. Warto też wspierać potrzebujących klanowiczów. Istnieje możliwość przechowywania w skarbcach klanowych do 100 mld złota.

9. Depozyt klanowy.


Co do depozytu posłużę się cytatem z Blogu technicznego na forum, w którym Zły Patryk napisał:

,,Depozyty klanowe
Od dziś każdy klan, który wykonał ulepszenie przynajmniej na pierwszy poziom, może posiadać swój depozyt. Depozyt klanowy może mieć tyle zakładek, ile wynosi poziom/ranga klanu (czyli maksymalnie 5). Koszt każdej zakładki to 100SŁ, opłacamy go jednorazowo (depozytu klanowego nie trzeba przedłużać co miesiąc, jak u graczy) ze Smoczych Łez zgromadzonych w klanie. Każda ranga klanowa posiada prawa do przeglądania i używania konkretnych zakładek oraz dobowy limit wyjmowania przedmiotów. Depozyty klanowe dostępne są dokładnie u tych samych postaci w grze, co depozyty graczy.
Depozyt klanowy służy do dzielenia się przedmiotami z innymi członkami klanu, dlatego nie można przechowywać w nim przedmiotów związanych. ''

10. Strój klanowy.


Żeby nasz klan posiadał taki strój musimy mieć przygotowane 2 wersje stroju (damska i męska). Wykonanie stroju najlepiej zlecić doświadczonemu grafikowi. Musimy posiadać 800 SŁ w skarbcu klanowym. Dla świata Nerthus i prywatnych obowiązuje cena 600 SŁ. Strój klanowy nie może posiadać żadnych atrybutów (np.: miecz w dłoni, łuk na plecach), reszta wymagań jest analogiczna do strojów indywidualnych, które są opisane w dialogu postaci Alerona w Ratuszu Karka-han (19,15).


Temat będę aktualizował jeśli pojawią się jakieś zmiany.

Ostatnia aktualizacja:
Edytowany 17:49:21 26.1.2013 przez Aragorn
2013.01.26 12:07:56
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:22569860

Lilly

164247
1706
Witam
Poradnik w jak najprostszy sposób można zrobić stronę klanową.


I sposób:


Tak więc zaczynamy od napisów:

*Wchodzimy na stronę http://cooltext.com/.

*Później wybieramy jak ma wyglądać nasz napis i Klikamy Render Logo

http://img220.imageshack.us/my.php?image=beztytuutb1.png

*Później zapisujemy i wrzucamy na http://www.imageshack.us/ http://www.tinypic.com/

*Kiedy już wrzucimy wybieramy ostatni link i kopiujemy do notatnika bo teraz zajmiemy się tłem

*Wchodzimy do administracji i wklejamy to: [box background:black; color:red; height:100%]Tam gdzie wytłuszczone można zmienić kolor tła i kolor tekstu


*Jeśli już to zrobiliśmy to wklejamy ten link który wrzuciliśmy do notatnika i wklejamy to tak:

[img=link] np. [img=http://img70.imageshack.us/my.php?image=ppppjt1.gif]

* Powinno pokazać to nam się na logu, stronce

*I tak wklejamy każdy obrazek czyli: [img=link do obrazka]

*jeśli chcemy zmienić kolor tekstu to wklejamy od nowa to: [box background:black; color:red; height:100%] I na color piszemy na jaki chcemy zmienić kolor np. green, blue, yellow itp.

*Nagłówek można zrobić w ten sposób: [h1]text[/h1] - To jest największy, [h2]text[/h2b] - średni i [h3]text[/h3] - Najmniejszy


* http://img442.imageshack.us/img442/6749/logopw.png W miejscu LOGO wklejamy link z logiem i zapisujemy.



II sposób:



*Tworzymy tło o szerokości 512. Możemy wkleić obrazek. Np. Tak jak ja:

http://img23.imageshack.us/img23/118/57535782.png

*Wchodzimy do PhotoScape Editor. Możemy dodać "Texture" (Filter-Texture-i do wyboru) tak jak podałam na obrazku:

http://img130.imageshack.us/img130/1199/63584679.png

* Dodajemy napisy. (object-T- i wpisujemy):

http://img693.imageshack.us/img693/6237/93623871.png


* Zapisujemy.


* Możemy dodać jakieś obrazki np. oufity w paincie.













http://pomoc.margonem.pl/index.php?a=art_show&val=128


Animowany napis w Gimpie

* Jeśli chcemy zrobić animowany napis potrzebny nam będzie Gimp.

*Pobierz: http://www.gimpuj.info/index.php?action=download

-http://www.spryciarze.pl/zobacz/jak-zrobic-animowany-napis-w-programie-gimp

-http://www.spryciarze.pl/zobacz/jak-zrobic-animowany-tekst-w-gimpie
2013.01.26 17:37:31
Ocena: 2
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:22578119
Początek strony Strona: [1]

Temat zamknięty, nie można w nim pisać postów

Forum Margonem > Klany > Poradniki klanowe

Podaj powód dlaczego oceniasz post na

Pamiętaj, że za bezsensowny komentarz do oceny możesz otrzymać knebla i stracić swoją reputację.

* pole nieobowiązkoweLimit znaków 0/30

Zgłoszenie postu do moderacji.
Poniżej możesz podać powód Twojego zgłoszenia.

Pamiętaj, że za bezsensowny komentarz możesz otrzymać knebla i stracić swoją reputację.

Limit znaków 0/150

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
AND grp=0