Momencik

Czekaj na odpowiedź servera..

Uwaga

  

Forum Margonem > Questy i solucje > ABC Questów

[Przeszukaj temat] [Dodaj do ulubionych]
Koniec strony Strona: [1] [2] [3] [4]

Grzybb

13673
397
Zea:
Od dnia dzisiejszego w queście Teleport do Werbin nie można już się tepać z Karka-Han. Więc dobrze by było, gdybyś to uzupełnił.
2013.09.03 13:10:06
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:26555217 |

Salem

3004829
15025
Dla jakiegoś moderatora - trzeba wyczyścić ten temat ze zbędnych postów [tych które nie zawierają solucji].
Ewentualnie można zostawić posty, które sugerują naniesienie koniecznych poprawek do opisów questów tu zamieszczonych.
Edytowany 09:35:06 4.9.2013 przez Salem
2013.09.04 09:34:34
cytuj | ID:26564171 |

KONTO USUNIĘTE

Zea:
W questach dziennych nie działa kilka linków mających odnosić do postów z opisami. Ponadto w queście "Słowo Akh-Mater (230 lvl)" zmieniony został czas, po którym można ponownie nawracać. Wcześniej czekało się godzinę, teraz wystarczy 30 minut.
2013.09.05 16:16:25
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:26575060 |

KONTO USUNIĘTE

Salem:
Panie, ja tu jestem Panie. Zea nie krzyczy, więc Zea nie chce.
2013.09.05 17:29:14
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:26576164 |

Sivert Moczymorda

10325
250
6. Zabij jelenie na zlecenie Leśniczego z Karka-han (12 lvl??) - jest po drodze z przedmieść Karka-han do Mistycznego Boru - do uciachania: Młody jeleń (0/30), Jeleń (0/30) i Silny jeleń (0/20) - wracamy po nagrodę - 3k expa, 15k złota, 25 PH i róg jelenia [(neutralny) umożliwi nam zakupy u Torina na Przedmieściach Karka-Han (domek na dole mapki po prawej) - w ofercie m.in. uzbrojenie i miksturka godna polecenia]

Zadanie pobrałem na 11 lvl, więc zapewne ma takie same wymagania poziomowe jak pierwsze zadanie od Leśniczego.

3. Weź udział w otrzęsinach nowych żaków (36 lvl)

To zadanie można przyjąć już na 31 lvl, czy wcześniej - nie miałem możliwości sprawdzić.
2013.09.06 18:04:26
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:26585548 |

Bergermon

19526
813
Glaeddyv:
Wcześniej na pewno. Ja Go robiłem wcześniej chyba na 21lvl ten q.
2013.09.07 22:49:02
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:26604254 |

Rajawio

130118
2031
W Thuzal jest jeszcze mini-quest (bez wpisu do Listy Zadań).

Mini-zadanie zaczynamy u Lazara w Thuzal (86,56). Prosi nas żebyśmy zanieśli worek ziemniaków do jego ojca (Skrawek Raju - Jan Maria Chomiczek). Dajemy Janowi ziemniaki i dostajemy 1 PH. Zadanie można robić raz dziennie.
Edytowany 21:23:19 13.9.2013 przez Rajawio
2013.09.13 21:22:53
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:26664246 |

Stenelli

27185
2841
5.Odnajdź skarb Bliznogębego (122 lvl)

Jest tutaj błąd: "udaj się do Sir Glusmoronka, wypytaj go o mapę skarbu pirata - 1k pobiera na początek – a jak potargujemy to mamy mapę za 900k"
Zamiast 1k ma być 1m Inaczej targowanie nie ma sensu
2013.09.14 15:51:36
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:26674729 |

Prosty

1038
432
W quescie "Pomóż znachorowi Ezahowi uporać się z rosnącą liczbą obowiązków (78 lvl)", gdy odprowadzamy psa dingo, nie mozemy wyjsc z gry, konczy sie to tym, ze gubimy psa, i na koniec questa dostajemy ok 410k expa, 100ph, ok. 100k zlota, blogoslawienstwo x8 szybkosc lesnego wilka i miksture Ezaha 25x 3khp.
2013.09.14 15:58:06
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:26674868 |

John Allen Muhammad

24251
573
Odnajdź zaginiony grobowiec Neferkar Seta (250 lvl)
Idziemy do Iryda(48,25) i zaczynamy questa. Otrzymujemy od niego "Pergamin Irydy", który jest zapisany w nieznanym języku. Musimy znaleźć kogoś kto pomoże nam go odczytać. Iryda podpowiedział nam,że w porcie Tuzmer, bądź Tuzmer znajdziemy kogoś kto nam pomoże. Idziemy do Tuzmer i rozmawiamy z Tehr oir Moturen(62.55), który przetłumaczy nam pergamin za 500k. Otrzymujemy przetłumaczony pergamin i wracamy do Irydy. Od Irydy otrzymujemy "Klucz do kurhanu Seta", a następnie wyruszamy na poszukiwania pierwszego kryształu. Idziemy do Rybaka Yarte(53,48), który mówi nam, żebyśmy popytali piratów o kamienie. Następnie idziemy do Pirata Jacka(82,16), który mówi nam, żebyśmy porozmawiali z Rybakiem Yarte, aby zabrał nas na wyspę syreny Akleriny. Rybak zabiera nas na wyspę za 500k złota. Na wyspie przeprowadzamy rozmowę z Alkeriną,która daje nam pierwszy klejnot. Teraz musimy wrócić do Irydy. Iryda otrzymuje od nas pierwszy klejnot i wysyła nas na poszukiwania kolejnego. Wyruszamy na Magradit,tak jak nam polecił zleceniodawca. Idziemy do Portu Tuzmer(79,48) i rozmawiamy z Kapitanem Fork la Rush i płyniemy na Magradit. Idziemy do góry ognia,a następnie wchodzimy do wulkanu politroki i idziemy zebrać drugi kamień,który znajduje się na koordynatach 25,19. Idziemy zanieść kamień Irydzie, a ta zleca nam przyniesienie trzeciego kamienia, który znajduje się w Ograbar-dun. Rozmawiamy z Górnikiem Ukli(7,4), który zleca nam kupienie u strażnika skarbca w Ratuszu Karka-han 3 złote sztabki oraz otwartego hełmu u Aberyta(przedmieścia Karka-Han). Gdy już mamy 3 sztabki oraz otwarty hełm idziemy do złotniczki Krynii Lufis(Nithal,na dole po lewej ma swój dom),aby nałożyła złotą powłokę na hełm (płacimy jej za to 250k, po wykonaniu). Czekamy 15 minut, aż Krynia Lufis pozłoci nam hełm. Następnie z hełmem udajemy się do Górnika Ukli w Ograbar-dun. Za to, że przynieśliśmy mu złoty hełm otrzymujemy trzeci kryształ, który musimy odnieść do Irydy. Teraz Iryda zleca nam poszukiwania czwartego,ostatniego kryształu,który znajduje się gdzieś na pustyni. Idziemy do Piachów zniewolonych(2,6) i zbieramy czwarty kryształ(w dialogu wybieramy opcję "Staram się złapać ziarenka piasku w ręce."). Wracamy do Irydy i oddajemy jej kryształ. Po przyniesieniu wszystkich kryształów otrzymujemy Klucz do grobowca Seta. Idziemy do Doliny Suchych Łez(27,8), wkładamy klucz do obelisku i jesteśmy w Dolinie Seta.
2013.09.16 15:31:27
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:26703701 |

sosnasos

62-2
20
Adrameluch

Dzięki nie mogłem znaleźć tego questa na emargo
2013.09.17 07:08:22
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:26711670 |

Areeru

287109
2294
Zea:
Popraw proszę link do tego questa w spisie, bo tamten nie działa
Dodatkowo, u dołu questa dopisuję jeszcze jedna opcję w nim, i nagrodę.

Bakayaro napisał(a):
Rozpraw się z tajemniczą szajką polującą na driady z Gvar Hamryd (260 lvl) Brakuje opisu.

Zadanie zaczynamy w Grani Gawronich Piór u driady Nektofevre. Po kilku wymianach zdań dowiadujemy się od niej, że driady są wymordowywane przez ludzi dla ich drogocennych łez. Specjalizuje się tym szajka łowców z Thuzal. Driada obiecuje nam że w zamian za pomoc otrzymamy nagrodę od jej matki. Wyruszamy do miasta by poszukać jakichś informacji o tej bandzie. Odwiedzamy Karczmę pod Chimarą, gdzie Liborius Ottoinformuje nas, że poszukiwana przez nas grupa to Szare Wilki i ukrywają się gdzieś w lesie driad. Wypytując dalej zmierzamy do Kapitana Mendre. Kapitan mówi że nie łatwo będzie ich pokonać i że jeśli nam się to uda, to i on nas wynagrodzi. Skoro szajka ma obozowisko w lesie to Driada powinna coś o tym wiedzieć. Wracamy więc do niej. Ta postanawia porozmawiać z koleżankami i na moment znika. Po kilku minutach wraca, ale niczego nam nie mówi i każe czekać. Dowiadujemy się że bandyci mają swoją grotę w północno wschodniej części Gvar Hamryd. Niestety dostęp do tego miejsca odgradza rzeka. W punkcie [76,13] (na tej samej lokacji) znajduje się tajemne przejście. Gdy już dostaniemy się do odszukujemy grotę. W grocie natrafiamy na dziwną aurę po czym dostajemy po łbie i budzimy się w mieście. Musimy znaleźć sposób by podołać dziwnej aurze. Zagadujemy Radagais'a stojącego obok Gildii Magów czy mógłby uczynić nas niewidzialnym, ale on twierdzi że lepszym sposobem było wypicie mikstury zaraz przed wejściem do jaskini. Da nam miksturę w zamian za sprawdzenie czy zamówienie, które złożył dotarło do Nemery z Biblioteki w Karka-Han. Gdy docieramy do Nemery ta mówi nam, że nic nie słyszała o żadnym zamówieniu. Gdy wracamy do Radagais'a ten prosi nas byśmy wypożyczyli mu księgę. Księga jest, ale pożyczył ją Magus. On obiecuje ją oddać. Wracamy do bibliotekarki. Czekamy z 20 minut, a gdy Magus wreszcie ją oddaje lecimy migiem do Thuzal i wymieniamy ją na miksturę. Z nią udajemy się do naszej groty. Podchodzimy i uderzamy draba w tył głowy ten pada trupem, lecz i my nie wychodzimy bez szwanku, bo po chwili dopada nas reszta szajki i lądujemy w mieście. Po raz kolejny udajemy się do naszej zleceniodawczyni celem przekazania co udało nam się do tej pory zdziałać. Szajka okazuje się nie być tak łatwa do pokonania, a forsowanie groty nie przyniosło większych skutków. Postanawiamy wywabić ich z kryjówki podstępem. Potrzebujemy do tego trochę łez. Driada się waha ,więc idzie to skonsultować, a my znów czekamy. Po jej powrocie dostajemy fiolkę z łzami. Celem przechytrzenia szajki idziemy do poznanego już nam wcześniej karczmarza z zapytaniem czy nie znalazłby kupca na naszą sporą ilość łez. Karczmarz połyka haczyk i umawia nas z jego znajomym w Głuchym Lesie. Ten znajduje się w dolnym prawym rogu lokacji. Sprawdza nasz towar i szuka dla niego rynku zbyt przez co po raz kolejny nam się dłuży. Następnie trafiamy do kryjówki szajki. Po rozprawieniu się z nią, a nie jest to łatwa walka, wracamy do driady. Jeszcze tylko rozmowa z kapitanem i kończymy zadanie.


Mówię z góry, że opis nie mój
z tego tematu.
http://www.margonem.pl/?task=forum&show=posts&id=351100&ps=0#post20338824


Okej teraz jest 0 i nie minusujcie ani nie plusujccie Zea wstai na abc q i będzie ok.
Edytowany 20:55:38 3.11.2012 przez Death note

W miejscu, kiedy wracamy po raz drugi do jaskini, aby zabić szajkę, kiedy użyjemy mikstury niewidzialności mamy opcję "Ucieknij". Wybierając ją wracamy żywi przed jaskinie (dodatkowo jesteśmy niewidzialni ) i idziemy rozmawiać z Driadą - w ten sposób nie czekamy po śmierci.
P.S. Na świecie prywatnym za zabicie tej grupy dostajemy aż 1.2m expa, dlatego warto mieć wyczerpanie



Nagroda, na świecie prywatnym!:
Otrzymano 48.9m punktów doświadczenia - dzielimy przez 5
Otrzymano 3m złotych monet
Otrzymano 500 punktów honoru
Otrzymano nowy przedmiot - denar
Otrzymano nowy przedmiot - denar
Otrzymano nowy przedmiot - denar

Jeśli już ktoś napomniał o tym, przepraszam. Nie zaglądam tu zbyt często.
2013.09.21 22:54:59
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:26774232 |

KONTO USUNIĘTE

gdzie expić na 57m?
2013.09.26 15:06:29
Ocena: -1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:26828951 |

Harry Dresden

21367
2524
Goblińskie kopalnie stoją na skraju upadku.
Udaj się do kopalni goblinów.
O dziwo ten quest zacząłem na 143, a w spisie, pisze na 151, więc, to chyba na 141 jest q
2013.10.02 19:01:39
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:26916446 |

raph

2304
122
Malinowa Herbatka:
no tak ale wczesniej musisz wykonac questa Drastowi zabrakło prochu bo nie dostaniesz wczesniej dynamitu
2013.10.03 09:45:50
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:26920869 |

Romakac

1143
39
Questa rozpoczynamy u znachora Ezaha. Po krótkiej rozmowie, zostajemy wysłani do Idalii, która kieruje nas do krowy, aby oddać lekarstwa. Wracamy do znachora - wysyła nas do Maryśki - po krótkiej konwersacji wracamy do Ezaha. Kolejnym kierunkiem będzie Idropus - podczas rozmowy bierze od nas lekarstwo a my uciekamy do znachora. Teraz Huslin, posiadajacy chorego psa, dajemy lekarstwo i pędzimy do Ezaha. Przyszła pora na dostarczenie ostatniej przesyłki do pastucha Mira - dajemy lekarstwo i pędzimy do zleceniodawcy. Po rozmowie, mamy zdobyć 3 rumianki oraz 3 szałwie - po oddaniu, musimy przynieść jeszcze prawoślaz, macierzankę i piołun. Przynosimy mu rośliny i mówi nam, ze mamy odnaleźć Damera i pogadać o zaginionym psie. Wyruszamy na poszukiwania - po rozmowie szukamy psiaka. Rozmawiamy z nim i idziemy do Damera, lecz on nas odsyła do Ezaha.

Dodatkową nagrodą jest Szybkość leśnego wilka oraz Mikstura Ezaha.
2013.10.23 15:57:03
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:27150773 |

Pitlish Waiwonh

581
50
No poprostu super.. Zea moje gratulacje odwaliłeś kawał dobrej roboty, aż chce się to wszystko czytać.
Pozdrawiam
2013.11.03 14:47:47
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:27302677 |

Zea

186397
1408
brum:)
dokonano podziału questów - dawno mi to chodziło po głowie (sprawdzam to co potrzebuję - bez nadmiernego przewijania) - wszystko powinno być na miejscu - łatwiej też będzie to teraz poprawiać i dodawać:L)
2013.11.09 18:44:47
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:27376741 |

Poro p

1982
35
Pomóż znachorowi Ezahowi uporać się z rosnącą liczbą obowiązków
2013.11.10 12:03:29
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:27385123 |

Felin

138148
2718
W queście Pomóż oswoić wombata Andrzeja (20 lvl) z Ithan nastąpiła bardzo dobra poprawka - wcześniej trzeba było biec do Tuzmer do Doriana po złe kakałko - teraz do Syntii w Torneg, a potem trzeba było ponownie wracać do Tuzmer do Dereka po świeże kakao - teraz do Umbara w Torneg. Nareszcie te 20 lvle mogą spokojnie zrobić ten quest.
Edytowany 17:00:57 17.11.2013 przez Felin
2013.11.15 17:02:04
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:27442669 |

kasownica

952
14
Pomóż znachorowi Ezahowi uporać się z rosnącą liczbą obowiązków (78 lvl) - Lecznica dla zwierząt, prawa część Karka-han - Zanieś lekarstwo do Idalii z Torneg - Spełnij prośbę Idalii i podaj lekarstwo jej krasuli (jest nad ogródkiem Rolnika Leona) - Przekaż Ezahowi, że podałeś lekarstwo krowie Idalii - Zanieś Maryśce z Przedmieść Karka-han (prawa dolna ich część) witaminy, które jej kozom przepisał Ezah - Wróć do Ezaha i przekaż mu, że zaniosłeś witaminy Maryśce - Dostarcz Idropusowi z Werbin (jest koło domku z niebieskim dachem) lekarstwo dla jednego z jego koni - Przekaż Ezahowi, że Idropus odebrał lekarstwo - Zanieś Huslinowi z Ithan tabletki dla jego chorego psa <<Uroczysko>> - Poinformuj Ezaha, że zaniosłeś Huslinowi tabletki - Dostarcz do pastucha Mira z Torneg (w jego lewej górnej części) lekarstwo dla jego owiec - Powiedz Ezahowi, że zaniosłeś lekarstwo pastuchowi Mirowi - Zdobądź dla Ezaha 3 rumianki oraz 3 szałwie - Zdobądź dla Ezaha piołun, macierzankę oraz prawoślaz - Porozmawiaj z Damerem (Werbin, na prawo od Domu Alabraskana) na temat jego zaginionego psa - Wyrusz na poszukiwania zaginionego psa Damera – Zachodnie Rozdroża (przy namiocie w lewym dolnym rogu mapki)
Zgubiłeś gdzieś psa Damera. Poinformuj o tym Ezaha. 430,2k expa, 100k złota, 100 PH – 2 itemy – szybkość leśnego wilka (działa od razu) – mikstura

Otrzymano 590.3k punktów doświadczenia
Otrzymano 150k złotych monet
Otrzymano 150 punktów honoru
2013.11.15 18:23:39
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:27444011 |

awsd

1560
55
mam pytanie Dziewczynka z cmentarza.
Udaj się do Wielebnego. nie mogę z nim rozmawiać .Zakłócasz me modlitwy. wyskakuj . pomóżcie nie moge wyjść z mapy , jak z nim nie po rozmawiam
2013.11.23 13:31:37
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:27528004 |

Zusie

11610
927
www.margonem.pl/?task=forum&show=posts&id=51949&ps=32#post12319042

Jeśli uda nam się wykonać heroiczny pierścień, to otrzymujemy 1.5m doświadczenia, a nie 1.4m
2013.11.26 09:47:45
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:27565794 |

Sepdeert

211421
5099
Zusie:

Bonus klanowy podwyższa nieco exp za questy
2013.11.26 15:36:27
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:27567387 |

Psycho Tatuś

8831
466
u kogo wymienia sie te bombki i ukogo ten list
2013.11.29 14:32:25
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:27592854 |

Temsarku

2110
255
] Pomóż botanikowi Filipowi przygotować odtrutkę dla jego chorego przyjaciela
2013.11.29 17:15:13
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:27595388 |

KONTO USUNIĘTE

Poda ktoś linka z wszystkimi questami albo coś, chodzi mi o takie coś jak margonem fansite
2013.12.02 01:14:04
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:27630113 |

Tobik

310274
791
Avenonim:

http://www.emargo.pl/ tu masz 99% questow
2013.12.02 20:29:43
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:27638998 |

Agawa

139240
106
Quest Mikołajkowy u Makiny.

Dostępny dla graczy od 15 poziomu.

Rozpoczynamy quest u Makiny. Musimy przynieść jej jemiołę z Mistycznego Boru, aby mogła przystroić stół na kolację. Jemioła respi się 10 minut i jest tylko 10 miejsc w których się pojawia. Kiedy wrócimy do niej z opadłą jemiołą, poprosi nas o przyniesienie mąki i 3 jajek. Najpierw idziemy po mąkę, dostaniemy ją od Młynarzowej Trenii z Łanów Zbóż, a później po jajka od Esmerili w Domu Sióstr, musimy je dostać poprzez dialog. Zanosimy produkty do Makiny i czekamy, aż upiecze ciasteczka. Kiedy skończy, każe nam wyczyścić buty, pastę i szczotkę znajdziemy u Roana. Wracamy do Makiny i czekamy, aż uzna, że buty są wyczyszczone odpowiednio. Udajemy się wtedy do Świątecznej Sypialni u Makiny. Tam możemy od razu położyć się spać na łóżku (lewy górny róg mapki) lub wziąć poduszki i rzucać się z innymi graczami. Jeżeli położycie się do łóżka nie zapomnijcie przytulić się mocno do poduszki nad głową. Kiedy wyśpicie się sugeruję zajrzeć pod poduszkę czy nie ma tam niespodzianki. Nagrody z questa są przydzielane losowo.

Pamiętajcie poduszek ułożonych w stertach w pokoju świątecznym możecie używać do woli, ale nie można ich wynosić, tylko Poduchy Mikołajkowe otrzymane za quest można wynieść ze sobą.
Każdy gracz powinien też zajrzeć do butów ustawionych koło drzwi, może i tam schowane są prezenty.
Edytowany 10:30:29 6.12.2013 przez Agawa
2013.12.06 09:43:04
cytuj | ID:27670677 |

Adam Jurek

10011
356
Agawa:
Gdzie jest sypialnia makiny?

Już znalazłem:)
Edytowany 10:16:43 6.12.2013 przez Adam Jurek
2013.12.06 10:15:50
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:27670865 |

The Punisherek

876
91
Kto wie ile się śpi?
2013.12.06 10:24:54
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:27670907 |

Tork Angegh

318333
3108
The Punisherek:
około 10, 15 minut.
2013.12.06 10:33:35
KONTO ZABLOKOWANE | zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:27670968 |

Kaduśny

10125
3318
Sry, mam.
Edytowany 10:47:51 6.12.2013 przez Kadan
2013.12.06 10:38:19
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:27670998 |

Witan

742
191
Gdzie są Te nowe Mapki Eventowe ?
2013.12.06 11:04:34
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:27671108 |

Fiend już nie gra

16810
105
Wyczyść dokładnie buty i wróć do Makiny.

O co z tym chodzi?

Już mam.
Edytowany 11:36:00 6.12.2013 przez Fiend
2013.12.06 11:34:48
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:27671261 |

Ehahek

118-5
930
Wyczyść dokładnie buty i wróć do Makiny.
Gdzie one ?
2013.12.06 14:44:18
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:27673388 |

Karmelowaty

140-7
1888
Jest gdzieś może ranking tych ubitych potworów na danym świecie? Jak tak to gdzie?
2013.12.06 14:59:10
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:27673628 |

The Rifleman

1621
352
Karmelowaty napisał(a):
Jest gdzieś może ranking tych ubitych potworów na danym świecie? Jak tak to gdzie?

Musisz sprawdzić na chacie
2013.12.06 15:26:24
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:27674114 |

Tivain

21030
1423
Młynarzowa Trenia: Młyn (8,10). Młyn jest na górze po lewej na kordach(4,11)

Ta mąka co nam da jest konsumpcyjna więc uważajcie żeby jej nie zjeść bo nie wiadomo czy da drugą

Esmerila Dom sióstr(6,5). Wejście w ithan(8,12)

Mam nadzieję że pomogłem
Edytowany 17:11:49 6.12.2013 przez Sikeru
2013.12.06 17:03:16
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:27675909 |

KONTO USUNIĘTE

Mam pytanie czy jeżeli nie chcę robić questa o diamentowym smoku mam dostęp do sklepu?
2013.12.07 10:46:03
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:27683741 |

wolverin gp

220173
896
Alcantaro:
Nie.
2013.12.07 16:44:34
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:27688899 |

Pareert

210219
3143
http://i44.tinypic.com/2ilho9g.jpg Co mam zrobić ? robiłem questa na współ gdy.. Valinka nie odpwowiada bo to nie część questa. Wcześniej z nią rozmawiałem lecz ta mnie dedała, więc pojawiłem się obok mietka. Chcąc się leknąć przez przypadek użyłem muchomora jako, że miałem 1 życia ten mnie zdedał i zrespiłem się obok co mam zrobić ? Tp na mapie nie działa.
Edytowany 19:26:51 9.12.2013 przez Cargaolf
2013.12.09 19:21:08
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:27713611 |

wolverin gp

220173
896
Cargaolf:
Napisz na panel o zniesienie Cię we właściwe miejsce, czyli w te w którym powinieneś się znajdować. (nie mam pojęcia na jakim jesteś etapie dokładnie, ale wydaje mi się, że powinieneś poprosić o przeniesienie Cię do celi)
2013.12.10 05:22:19
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:27717173 |

Tiyrer

12224
2189
Jest taki problem z qestami dziennymi. Po przeczyszczeniu tego tematu przez moderatora, posty z linków tak jakby zanikają, lecz one nadal tu są. Przez co inni myślą, że nie ma do nich opisu bo wyskakuje pusta strona.

(Dzienne) Do poprawy:
12. Pomóż alechemikowi Toksyniuszowi przygotować antidotum na jad okolicznych pająków (210-245 lvl) - początek w Torneg
http://www.margonem.pl/?task=forum&show=posts&id=134252&ps=0#post20625911

13. Słowo Akh-Mater (230 lvl) - początek na Przedmieściach Karka-han
http://www.margonem.pl/?task=forum&show=posts&id=134252&ps=0#post20601302

14. Zupa z flemon (225 lvl) - Mglisty Las - na razie opisy i wskazówki tu:
http://www.margonem.pl/?task=forum&show=posts&id=134252&ps=0#post20593300


Obecne linki, prowadzą donikąd. Zalecam poprawę!
2013.12.14 13:56:25
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:27757693 |

wolverin gp

220173
896
Pro lays:
Masz coś nie tak, te linki działają (chyba, że są już poprawione przez Ciebie), ale najczęściej jak link prowadzi donikąd to znaczy, że brakuje dwóch takich znaków: &

przeważnie tutaj: forum&show=posts&id i wtedy link wygląda tak: forumshow=postsid
Edytowany 20:12:08 14.12.2013 przez wolverin gp
2013.12.14 20:11:47
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:27763427 |

Zea

186397
1408
hmm ktoś coś czyścił i poznikało:) poszukam pododaję
brum przedpodchoinkowe:)
http://www.margonem.pl/?task=forum&show=posts&id=51949&ps=44#post20757044
Edytowany 18:47:30 15.12.2013 przez Zea
2013.12.15 01:21:00
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:27767154 |

Lotho

114329
2557
Zea:
W zadaniu "Kradzież w Forcie Eder" masz literówkę. Zamiast Mokradłach napisałeś Mokradach.
2013.12.15 17:21:19
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:27774453 |

Ergley

622
40
Przepraszam proszę po pomoc w queście podpuszkowe niespodzianki co mam zrobić jak dostanę paste do butów to najechałem na nie 10 razy i nic,proszę o dokładne wyjaścienie.
2013.12.18 14:58:59
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:27800918 |

Ahnhezan

1621
759
Ergley:
musisz poczekać i podejść do makiny spowrotem
2013.12.18 15:00:40
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:27800953 |

Ergley

622
40
Ahnhezan:
A ile czekać?
2013.12.18 15:01:19
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:27800963 |
Początek strony Strona: [1] [2] [3] [4]

Tylko zalogowani gracze mogą pisać posty

Forum Margonem > Questy i solucje > ABC Questów

Podaj powód dlaczego oceniasz post na

Przydzielenie oceny kosztuje Cię 1 punkt reputacji!

* pole nieobowiązkoweLimit znaków 0/30

Zgłoszenie postu do moderacji.
Poniżej możesz podać powód Twojego zgłoszenia.

Pamiętaj, że za bezsensowny komentarz możesz otrzymać knebla i stracić swoją reputację.

Limit znaków 0/150

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
AND grp=0