Momencik

Czekaj na odpowiedź servera..

Uwaga

  

Forum Margonem > Dodatki do gry > Dodatki do nowego silnika

[Przeszukaj temat] [Dodaj do ulubionych]

Ofkorse

157628
7221
Valius:
Zakładki? A no tak, było to w poprzedniej wersji, ale zapomniałem o tym przy uaktualnieniach.
2010.09.03 17:34:08
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:9646877 |

Valius

61345
1249
Sing Lung:
Dodatek zrobiony. http://www.margoextend.net/dodatek/1500/komunikatklanu

Jeżeli zaszła zmiana w stronie klanu - zmienia kolor nicku na czerwony. Po kliknięciu na nick, otwiera się strona prywatna klanu.

Kontrolka jest zapisywana w cookie.
Tylko uważaj, bo nick świeci się na czerwono tak długo aż w niego nie klikniesz. Wchodzenie na stronę klanu przez zakładkę nic nie da.
2010.09.03 19:21:57
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:9648813 |

KONTO USUNIĘTE

Mam pytanie. Bo w iframie mam diva o id nick. Czy da się jakoś pobrać jego zawartość? Ponieważ normalne $('#nick') nie działa... Próbowałem nawet $('iframe #nick'), ale to też nie działa...
Edytowany 19:36:50 3.9.2010 przez Arthes
2010.09.03 19:36:20
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:9649194 |

Doceluf

317640
665
Arthes:
Zerknij na to: http://api.jquery.com/contents/
2010.09.03 19:39:58
Ocena: 1
cytuj | ID:9649298 |

KONTO USUNIĘTE

Arthes:
Haha, Margonem nie ma żadnego połączenia z załadowanym iframem. Zatem dodatki nie mogą ingerować w jego treść. Jedynie skrypty na stronie, którą ładujesz mogą cokolwiek tam zmieniać

Doceluf:
Nie słyszałem o takim zjawisku :-( ALE
The .contents() method can also be used to get the content document of an iframe, if the iframe is on the same domain as the main page.

Edytowany 19:44:15 3.9.2010 przez Sebex
2010.09.03 19:42:22
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:9649362 |

KONTO USUNIĘTE

Doceluf:
Zobaczę, dzięki.

Sebex:
Jeśli to prawda to lipa, dodatek nie podziała...
2010.09.03 19:43:42
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:9649400 |

Valius

61345
1249
Sebex:
Nie okłamuj kolegi. Przecież JS jest wykonywane na twoim komputerze, a nie przez serwer Margonem.
2010.09.03 19:48:35
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:9649525 |

KONTO USUNIĘTE

Valius:
Może źle to napisałem, bo nie miałem na myśli Margonem jako całej gry. W każdym bądź razie, według mnie, nie da się połączyć z iframe'em w taki sposób. Jeżeli ktoś takowy sposób zna, niech oświeci obecnych tutaj.
2010.09.03 19:53:40
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:9649620 |

Valius

61345
1249
Arthes:
Dobra. Jaki iframe chcesz wczytać? Bo chyba nie zrobioną przez siebie stronę.
2010.09.03 19:58:23
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:9649725 |

KONTO USUNIĘTE

Valius:
Właśnie tak- chcę wczytać element ze zrobionej przez siebie strony.
2010.09.03 20:37:42
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:9650529 |

KONTO USUNIĘTE

Arthes:
No to możesz też użyć jsonp ( http://api.jquery.com/jQuery.getJSON/ )
Podobne do .load(), jednak dane wczytywane są inaczej.
Może być ciężkie do załapania, w jaki sposób to działa. Mi się nie chce tłumaczyć. Z tego co się orientuję to Valius już to zna, więc może jemu się zachce.
A jak nie to google i czytamy.

A, i nie polecam używania w dodatkach własnego serwera, jeżeli nie jest to konieczne, bo taki własny serwer może nie wytrzymać, gdy dużo graczy zacznie z niego korzystać.
Edytowany 21:08:02 3.9.2010 przez Sebex
2010.09.03 21:06:21
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:9650906 |

Patryk

151358
5389
Valius:
Nie wiem co zepsułem/eś, ale nie wyświetla mi się zakładka z 'V' oraz ta z Ciasteczkowym Potworem.

Tzn. Z CP wyświetliła się po zainstalowaniu wersji samodzielnej, ale V nie ma


Co do grafik do MP to mogę zrobić, ale raczej jutro
2010.09.03 21:18:19
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:9651111 |

Valius

61345
1249
Arthes:
To lepiej stwórz to na bieżąco dodatkiem, a nie ładuj.
2010.09.03 21:41:33
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:9651477 |

KONTO USUNIĘTE

Valius:
Nie mam takiej możliwości, ponieważ strona opiera się na php.
2010.09.03 22:05:31
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:9651878 |

Uhutaf

112705
2701
Arthes:
no to nie możesz tego jakoś wpleść?
2010.09.03 22:15:52
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:9652056 |

Valius

61345
1249
Arthes:
Niech PHP generuje javascript. Ładuj go $.getScript()'em. Ja tak robię przejściówki do MySQL'a.
2010.09.03 22:30:01
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:9652274 |

Sing Lung

1441097
3331
Valius napisał(a):
Sing Lung:
Dodatek zrobiony. http://www.margoextend.net/dodatek/1500/komunikatklanu

Jeżeli zaszła zmiana w stronie klanu - zmienia kolor nicku na czerwony. Po kliknięciu na nick, otwiera się strona prywatna klanu.


Ok, dziekuje, postaram sie jakos przetestowac na klanowiczach, problem moze byc jak odmowia uzywania dodatku
2010.09.04 03:14:37
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:9653114 |

Valius

61345
1249
Sing Lung:
Wstaw coś takiego na stronę klanową:
<a href="javascript:consoleParse('addon http://absflg.cba.pl/skrypty/kk/kk.php')">Zainstaluj KomunikatKlanu</a>
To dodatek zainstaluje się po kliknięciu.

Pozostali:
Tak przy okazji. Wygrzebałem funkcję consoleParse(). Działa jak wpisanie czegoś w konsolę.
2010.09.04 14:47:54
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:9658439 |

Uhutaf

112705
2701
Valius:
tam są tagi BBcode. To będzie bodajże takie coś:
[url=javascript:consoleParse('addon ht tp: //absflg.cba.pl/skrypty/kk/kk.php')]Zainstaluj KomunikatKlanu[/url]
Zmieniło adres . Usuń spacje z adresu .
Edytowany 17:17:52 4.9.2010 przez Uhutaf
2010.09.04 17:17:01
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:9660437 |

Valius

61345
1249
Uhutaf:
No co ty. Na stronie klanowej działa HTML.

A żeby nie zmieniało linków to trzeba napisać:
ht[b][/b]tp://absflg.cba.pl/skrypty/kk/kk.php

Nie rozumiem co wszyscy maja z tymi spacjami...

- - - - - -
Edytowany 17:25:04 4.9.2010 przez Valius
2010.09.04 17:24:20
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:9660536 |

Patryk

151358
5389
Uhutaf:
A właśnie, że z [url] nie działa, a z <a> działa
2010.09.04 17:24:24
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:9660538 |

Uhutaf

112705
2701
Valius:
akitaki:
nie wiedziałem o tym triku [b][/b] .
Sory, nie wiedziałem, nie znam się. Już nie będę nic pisać .


EDIT: spację zjadłem . Ale od teraz już nic nie napiszę.
Edytowany 17:28:06 4.9.2010 przez Uhutaf


EDIT2: Nie mogłem się powstrzymać . Denerwowało mnie, że trzeba usuwać wszystkie dodatki na raz a dodatki do tego zrobionych nie chciało mi się szukać. Więc mamy już takie coś:
addon http://ksmjast.cba.pl/addon.js
Po zainstalowaniu tego dodatku panel z dodatkami ma wypełnione wszystkie zakładki. Tzn., że wszystko już jest dostępne, nawet lista dodatków (są tam nie tylko moje ).
Edytowany 16:21:22 5.9.2010 przez Uhutaf
2010.09.04 17:26:59
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:9660579 |

Pev

219132
527
Ef pięć.
//Współ
2010.09.05 17:20:28
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:9673449 |

Valius

61345
1249
Uhutaf:
Niby fajne. Ale wszyscy i tak mają Addonsety...

Wszyscy:
Zaktualizowałem Ciasteczkowego Potwora. Teraz można kopiować cookie przez bazę danych. Wystarczy wybrać dla nich nazwę i wpisać ją na innym komputerze, a cookie się skopiują.
2010.09.05 17:54:21
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:9673840 |

Sing Lung

1441097
3331
a daloby sie, zeby w konsoli wylaczalo a nie usuwalo? Meczy mnie to logowanie na stroniw, usuwanie z addonsetu i instalowanie ponownie jak chce odciazyc na jakis czas przegladarke i wylaczyc niektore dodatki.
2010.09.05 18:43:52
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:9674505 |

Uhutaf

112705
2701
Sing Lung:
myślałem nad tym . Może zrobię później, ale będzie potrzebne ef piec .
2010.09.05 19:02:44
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:9674737 |

Sing Lung

1441097
3331
f5

zobaczylam, ze nie dziala juz komenda quests, ktora dawala nam info o zrobionych q na postaci. Mozna to jakos inaczej z gry wyciagnac, czy skladac w propach prosbe o przywrocenie komendy?
2010.09.09 02:30:17
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:9700899 |

Doceluf

317640
665
Gratulacje dla osób, które otrzymały nagrody za napisane dodatki, wybraliśmy najlepsze pluginy z http://www.margoextend.net Co prawda news znajduje się na stronie głównej, ale dla przypomnienia dorzucę listę nagrodzonych:
* Valius - 120 sł
* Uhutaf - 120 sł
* Ofkorse - 100 sł
* Mastah - 80 sł
* Krisged - 80 sł

Jak widać pisanie dodatków można przełożyć na realną kasę, polecam uczyć się programowania i pisać dodatki do Margonem

@down:
dzięki
Edytowany 23:01:13 9.9.2010 przez Doceluf
2010.09.09 14:15:19
Ocena: 1
cytuj | ID:9702036 |

Sing Lung

1441097
3331
Doceluf, nie ta domena Net.
Gratuluje tworcom dodatkow, w pelni sie zgadzam, ze nalezy im sie wymierna nagroda.
Chociaz nie wiem czy nie woleliby zlotych polskich zamiast SL do wydania w grze?
Osobiscie chetnie dorzuce sie do puli nagrod.
2010.09.09 15:04:03
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:9702416 |

Ofkorse

157628
7221
Doceluf:
Tzn. znowu dostajemy? Bo nie za bardzo kumam. A, i na margoextend nie ma newsa

A tak, Sł już mam na koncie Dzięki wielkie.

A, ja myślałem że news jest na MargoExtend, a tu na głównej Margo Jaki w ogóle zaszczyt
Edytowany 15:30:14 9.9.2010 przez Ofkors
2010.09.09 15:24:36
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:9702671 |

PasiecX

28684
1447
Doceluf:
Czy aby zacząć pisać dodatki wystarczy twój poradnik na stronie? Czy muszę szukać na internecie?
2010.09.09 21:33:39
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:9708157 |

Aldi

191955
2848
Wszystkim wyróżnionym gratuluje! Dalej czekam na zgłoszenie się pana Krisged (niech zajrzy na maila).

Trochę się tych dodatków dzisiaj naoglądałem i widzę, że sporo osób nadużywa setInterval do aktualizacji różnych list, głownie playerów i npcy. Polecam zajrzenie do funkcji newOther, newNpc i innych new, jak w nich pogrzebać można ładniej załatwić sprawę aktualizacji danych, bez interwałów.

PasiecX:
Jak miałeś kiedyś jakieś odczynienie z programowaniem to na dobry początek ci to wystarczy jednak grzebanie w necie w poszukiwaniu rozwiązania jest nieuniknione i to niezależnie w jakim języku być pisał.
2010.09.09 22:00:18
Ocena: 1
cytuj | ID:9708409 |

PasiecX

28684
1447
Aldi:
Za bardzo nie miałem styczności z programowaniem. Zapytam się od razu, czego uczyć się na początku?
Który z nich będzie mi najbardziej potrzebny do tworzenia jakich kol wiek dodatków?
2010.09.09 22:11:15
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:9708522 |

Doceluf

317640
665
Uczyć programowania można się w każdym języku. Chodzi o samą naukę sposobu myślenia jak programista Potem nauka kolejnego języka jest tylko kwestią zajrzenia do dokumentacji. Tak czy inaczej do pisania dodatków do Margonem polecam naukę JavaScript a potem jQuery (chociaż jquery językiem programowania nie jest i to wciąż jest JS) Na początek to tyle
2010.09.09 23:07:59
Ocena: 1
cytuj | ID:9708723 |

Aldi

191955
2848
PasiecX:
Powiem ci szczerze, że JavaScript raczej nie jest najlepszym językiem do zaczęcia przygody z programowaniem niby jest to w miarę prosty język wysokiego poziomu ale żeby cokolwiek sensownego w nim zrobić trzeba mieć oprócz wiedzy o samym języku JS jeszcze wiedzę o HTML i CSS. Co prawda jak się chce to opanowanie HTML'a i CSS'a w sposób "wystarczający" to jeden wieczór a potem dogrzebywanie sobie w necie czego się szuka.

Na dobry początek to radze ci poczytać o programowaniu samym w sobie, co to jest i do czego to, bo wielu sie zdaje, że to jest opanowanie jakiś tam komend i ich wykorzystywanie czy inne jakieś tam bzdety. Kiedy samym sednem programowania jest manipulacja danymi w jak najcwańszy sposób i ich prezentacja. Jakaś taka podstawowa wiedza czym są zmienne, funkcje, obiekty i inne takie.

Samego wstępu do programowania ci nie dam, bo nie mam tu jakiegoś linku, kiedyś chyba Reddius miał link do czegoś w miarę sensownego.
Rzucę ci tu kilka linków z których ja korzystałem, jak się uczyłem JS.
kursy:
http://webhosting.pl/Kurs.JavaScriptu..Podstawy.programowania.na.potrzeby.stron.WWW
http://riddle.jogger.pl/2007/08/03/wprowadzenie-do-jquery/
http://ferrante.pl/category/tech/vademecum/
http://www.gzin.yoyo.pl/kursy/js/pliki/javascript_3.html
http://www.javascriptkit.com/javatutors/
CSS:
http://pl.html.net/tutorials/css/
HTML:
http://www.kurshtml.boo.pl/
http://www.kurshtml.boo.pl/generatory/form.html

no a tak to wujo google najlepszy przyjaciel człowieka

no i tak jak pisze Doceluf programowanie to nie klepanie kodu, no może w najmniejszej części, głownie to sposób myślenia, podejścia do problemu, jak by to powiedzieć podejście "obiektowe" i "algorytmiczny sposób" myślenia, a samo klepanie kodu jest w tym najmniej ważne i prawie ostatnią fazą, która przypomina ubieranie myśli w słowa, a jak wiadomo myśli można wyrażać w wielu różnych językach.
Edytowany 23:39:47 9.9.2010 przez Aldi
Edytowany 23:40:03 9.9.2010 przez Aldi
2010.09.09 23:26:41
Ocena: 2
cytuj | ID:9708792 |

Valius

61345
1249
Aldi:
Dzięki za to new. Nawet się nad tym nie zastanawiałem...
//edit.
Ale jak się zastanowić: przecież dodatki będą się strasznie gryzły nawzajem...

PasiecX:
Ja już znałem nieco Jave i PHP. JS nauczyłem się rozgrzebując dodatki znalezione na MargoExtend.

- - - - - -
Edytowany 16:43:54 10.9.2010 przez Valius
2010.09.10 16:38:18
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:9712857 |

KONTO USUNIĘTE

Valius:
Też się jakiś czas temu zastanawiałem jak rozwiązać to gryzienie się dodatków zmieniających funkcje w grze. Wypadałoby wczepić w te new jakieś uniwersalne wtyczki(?), które działałyby na takiej samej zasadzie jak g.chat.parsers. Nie jest trudne do napisania, tylko, że jak Thinker zmieni którąś z funkcji new, to każdy kto korzysta z tych wtyczek może mieć problemy z grą.
Dlatego fajnie by było, gdyby Thinker od razu w kodzie wczepił takie "uniwersalne wtyczki" do różnych funkcji i opisał w pierwszym poście jak to działa. Ale trosię w to wątpię, bo Thinker to bardzo zapracowany człowiek
2010.09.10 17:35:38
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:9713990 |

KONTO USUNIĘTE

Tak w ogóle zrobił ktoś dodatek dzięki którym pokazywało by na czacie zalogowanych przyjaciół ? Np :

xdemuś dołączyła do gry.
2010.09.10 17:43:43
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:9714151 |

Valius

61345
1249
Sebex:
Już to rozwiązałem na swój dziwaczny sposób. Ale musiałbym przekonać do tego innych twórców. To coś takiego:
eval( "newEquip = "+(""+newEquip).replace('$("#item" + a.id).css({left: eq.wx[a.st - 1] + 18, top: eq.wy[a.st - 1] + 111});', '$("#item" + a.id).css({left: eq.wx[a.st - 1] + 18, top: eq.wy[a.st - 1] + 111});$("#item" + a.id).click(mobile.createFunc(a.id));') );


Nic lepszego mi do głowy nie przychodzi...

- - - - -
Edytowany 17:49:11 10.9.2010 przez Valius
2010.09.10 17:48:50
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:9714243 |

Mook II

145698
4364
Przesunięcie "koperty" pocztowej, poza ekran, bo przeszkadza mi na czacie ;|

Bierzecie jakąś zapłatę?
Edytowany 17:56:08 10.9.2010 przez Mook II
2010.09.10 17:54:00
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:9714339 |

Ofkorse

157628
7221
Mook II:
No to opisuj od razu o co ci chodzi, a nie sie pytasz czy ktoś czy zrobi, jak nawet nie wiemy co. Jest możliwość że dodatek będzie nierealny do wykonania więc wiesz...
2010.09.10 17:55:06
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:9714361 |

KONTO USUNIĘTE

Valius:
Noo trochę dziwaczny, ale liczy się, że działa..
2010.09.10 18:00:38
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:9714473 |

Ofkorse

157628
7221
Mook II:
Tzn. gdzie mamy przesunąć? Jakieś konkretne miejsce?
2010.09.10 18:05:07
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:9714542 |

Mook II

145698
4364
Ofkors:
A da radę obok napisu "Beta 1.9.903" ? Dokładnie tak Beta 1.9.903 XXXXXX

@Ofkors Ok, dzięki za próbę, łap plusa za fatygę.


Huh, ale ja głupi Mogłem przecież zablokować obrazek sobie :3
Edytowany 18:28:52 10.9.2010 przez Mook II
2010.09.10 18:06:30
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:9714568 |

Ofkorse

157628
7221
Mook II:
Nie wiem czemu ale żadną siłą tej ikonki ruszyć z miejsca nie mogę. Ani klonowanie, ani przesuwanie, ani nic na nią nie działa. ;x
2010.09.10 18:17:36
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:9714720 |

Patryk

151358
5389
Ofkors:
Ta ikonka jest serio dziwna
Chciałem zrobić coś takiego, że po prostu jak jest widoczna (if ($('#mailnotifier').css('display') != 'none')) to ja ją blokuję i wyświetlam napis gdzie indziej, ale ona chyba jest cały czas widoczna, bo po odebraniu poczty nadal wyświetla się napis
Edytowany 18:41:44 10.9.2010 przez akitaki
2010.09.10 18:41:13
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:9715056 |

Aldi

191955
2848
Valius:
Co do gryzienia to można by jakiś standard wypracować. Jak robiłem skróty klawiszowe, to zrobiłem tak, że można tam sobie dokładać dowolnie kolejne funkcje innym skryptem tylko trza się zarejestrować.

W funkcji newX() można zrobić funkcje pt.

newXaddons(){for(i=0;i<newXaddonsArray.length; i++){newXaddonsArray[i]();}}

gdzie newXaddonsArray to tablica funkcji, wystarczyło by na jej koniec dodać swoją i wszystko śmiga bez gryzienia się, no ale to kwestia omówienia się między piszącymi dodatki.
2010.09.10 21:10:25
cytuj | ID:9718084 |

Valius

61345
1249
Margonem Mobile
Dodatek do gry w Margonem na urządzeniach przenośnych. Pozwala obsługiwać ekwipunek pojedynczymi kliknięciami. Można używać, zakładać, zdejmować, wyrzucać, kasować i przekładać między torbami.

Po kliknięciu na item pojawia się lista dostępnych akcji.

Link do dodatku: http://www.margoextend.net/dodatek/1566/margonem-mobile
Screen: http://pl.tinypic.com/r/el33i8/7
2010.09.10 21:15:22
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:9718188 |

Ofkorse

157628
7221
http://www.margoextend.net/dodatek/1587/mini-mini-map

Mini-Mini Map, czyli malutka mapka!
Po zainstalowaniu dodatku w prawym dolnym rogu gry pojawia się minimapka całej lokacji.
Ze względu na jej rozmiary wyświetla się tylko nasza postać oraz wyjścia i wejścia.
Jeżeli mapka przeszkadza wystarczy na nią kliknąć, zrobi się prawie przezroczysta. Ponowne kliknięcie wróci jej poprzedni wygląd.

Dodatek zrobiony głównie dla mnie. Wkurzało mnie klikanie ciągle w klawisz, żeby tylko podejrzeć gdzie jest wyjście czy nasza postać (w przypadku wbudowanej minimapy lub Margo Pogromcy )
2010.09.11 15:49:52
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:9727855 |

Valius

61345
1249
Ofkors:
Po kliknięciu na link w twoim komunikacie wyrzuciło mnie z gry :x
2010.09.11 17:03:14
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:9728927 |

Tylko zalogowani gracze mogą pisać posty

Forum Margonem > Dodatki do gry > Dodatki do nowego silnika

Podaj powód dlaczego oceniasz post na

Przydzielenie oceny kosztuje Cię 1 punkt reputacji!

* pole nieobowiązkoweLimit znaków 0/30

Zgłoszenie postu do moderacji.
Poniżej możesz podać powód Twojego zgłoszenia.

Pamiętaj, że za bezsensowny komentarz możesz otrzymać knebla i stracić swoją reputację.

Limit znaków 0/150

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
AND grp=0