Momencik

Czekaj na odpowiedź servera..

Uwaga

  

Forum Margonem > Wojownik > Umiejętności dla wojownika

[Przeszukaj temat] [Dodaj do ulubionych]
Koniec strony Strona: [1] [2] [3] [4] ... [64] [65] [66]

Archie

177424
2107
PORADNIK DO UMIEJĘTNOŚCI WOJOWNIKA W MARGONEM


W tym poradniku spróbuję doradzić Wam, wojownikom, w wyborze umiejętności, które wymagają szczególnej uwagi, jeśli chcemy odnieść sukces w każdej walce. Wbrew pozorom, gdy dobrze wszystko rozłożymy, możemy poradzić sobie z silniejszymi graczami, którzy mają złe umiejętności. Głównym "klu" jest odnalezienie złotego środka wśród dostępnego ekwipunku i dostosowanie do niego umiejętności w zależności od potrzeby.


Poradnik jest podzielony na kilka rozdziałów. Aby w pełni zrozumieć istotę wojownika w różnych walkach, warto zapoznać się ze wszystkimi z nich.

ROZDZIAŁY:
I Wprowadzenie i spis treści: http://www.margonem.pl/?task=forum&show=posts&id=211595&ps=0#post8533597
II Teoria: http://www.margonem.pl/?task=forum&show=posts&id=211595&ps=0#post22386787
III Umiejętności 30-35-40-50-60: http://www.margonem.pl/?task=forum&show=posts&id=211595&ps=0#post22386811
IV Umiejętności 80-100-125-150-200: http://www.margonem.pl/?task=forum&show=posts&id=211595&ps=0#post22386861
V Umiejętności na tytanów: http://www.margonem.pl/?task=forum&show=posts&id=211595&ps=0#post22386889
VI Zasady tematu: http://www.margonem.pl/?task=forum&show=posts&id=211595&ps=0#post22390177


_______________________________________________
© by Archie. NIE KOPIOWAĆ.
2010.06.25 22:02:16
Post na medal
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:8533597

Archie

177424
2107
CZĘŚĆ TEORETYCZNA PORADNIKA


Wojownik od 25 lvla ma możliwość przydzielania punktu umiejętności co poziom u:
Droga siły - Aberyt (przedmieścia Karka-Han)
Droga sprytu - Szagarat Czarny Łowca (Torneg)
Droga żywiołów - Jaren (baraki w Ithan)
Droga światłości - William (ratusz Karka-Han, Zakon białej róży)
Droga tworzenia - ? (Elancja) (na chwilę obecną niedostępna)
Nas interesują umiejętności z drogi siły, sprytu i nieco ze światłości, ponieważ one są dla wojownika najważniejsze. Oczywiście możecie się bawić w rozkładanie umiejętności w innych drogach, ale zapewniam, że nawet jeśli znajdziecie jakąś umiejętność dla naszej profesji, niewiele Wam z tego przyjdzie.

Oto link do spisu wszystkich dostępnych umiejętności:
http://www.margonem.pl/?task=skills2



Kwestia broni jedno- i dwuręcznej u wojownika (1h i 2h)
Cechą naszej profesji, która już na dobre utarła się w naszych przekonaniach jest używanie dużych, dwuręcznych mieczy, zadających ogromne obrażenia. Nie są to jednak wielkości takiego stopnia, aby móc używać wyłącznie tego typu broni. W większości zastosowań bowiem, wojownik lepiej radzi sobie z mieczem jednoręcznym, który ma skuteczniejsze bonusy w porównaniu do 2h, a obniżony atak w pełni rekompensuje możliwość założenia tarczy i zdobycia przewagi polegającej na dużym pancerzu, uniemożliwiającym szybkie zakończenie walki przez przeciwników.

Do czego przyda nam się broń dwuręczna? Przede wszystkim do walk z tytanami, ale także w PvP z innymi wojownikami (używającymi 2h), magami (konieczność zastosowania mocnego ataku wobec zabójczych krytyków maga), a także paladynami. Sprawdza się także na elitach II (e2) i herosach, zwłaszcza bitych w pojedynkę.
A kiedy skuteczniejszy będzie miecz jednoręczny i tarcza? Taki zestaw idealnie sprawdzi się w expieniu, zwłaszcza przeciw dużym grupom, a także w PvP z innymi wojownikami (używającymi 1h lub 2h), tropicielami, łowcami i tancerzami (dzięki umiejętności obniżającej u nich unik, mamy z nimi duże szanse), ale również z paladynami.

Sensowne jest stworzenie dwóch zestawów umiejętności, po jednym dla każdej broni. Jest to bardzo wygodne - przełączając tylko umki jesteśmy gotowi expić czy szybko przygotować się do PvP z daną profesją.

Warto wspomnieć o mieczach półtoraręcznych (1,5h) - w grze jest ich mniej niż 20, stanowią jednak bardzo dobry oręż i dają widoczną przewagę w walkach. Posiadają bazowo zwiększony atak, przybliżając więc obrażenia broni używanej z tarczą do broni dwuręcznej, pozwalając wciąż na używanie tarczy. Ponadto, wystarczy zdjąć tarczę, a nasza 1,5h zmieni się w 2h, zwiększając mnożnik ataku do dwuręcznego. Jest to wygodne, jeśli mamy tylko jedną broń, a chcemy iść na tytana - nie musimy kupować broni dwuręcznej, tylko zdejmujemy tarczę, a ponadto, mamy zazwyczaj wyższy atak niż broń 2h na ten poziom.


Kwestia wyboru statystyk bazowych co lvl
Od 20 poziomu po osiągnięciu każdego kolejnego lvla, mamy możliwość samodzielnego przydzielenia jednego punktu statystycznego w bazowe statystyki: siłę, zręczność i intelekt. Wojownika interesują tylko dwie pierwsze, a w zasadzie - przede wszystkim siła, ponieważ jest najistotniejszym czynnikiem wspierającym nasz rozwój - dodaje nam trochę punktów życia (hp) i nieznacznie zwiększa atak. Zręczność natomiast, wojownikom pozwala tylko na minimalne zwiększenie SA, którego pomimo, że każdy odsetek jest na wagę złota, to jednak nie jest tak opłacalne jak siła ataku. Jeśli nie znasz dobrze mechanizmów gry i nie chcesz przeliczać opłacalności minimalnie szybszego ataku wobec minimalnie większego ataku i żywotności, to zdecydowaną większość lub wszystkie punkty przydziel po prostu w siłę.


LISTA UMIEJĘTNOŚCI, KTÓRE SĄ NAJSKUTECZNIEJSZE:


Specjalizacja broni jednoręcznej (pozwala zwiększać atak broni w zależności od siły)
(umiejętność PASYWNA z drogi siły, niezbędna dla wojownika władającego bronią jednoręczną)
Nauka jest bardzo ważna dla tych wojów, którzy władają bronią jednoręczną, jak i niezbędna do odniesienia jakichkolwiek sukcesów podczas walk z łowcą, tropicielem i tancerzem. Istotą używania jednoręka i tarczy jest używanie bonusów do broni jednoręcznej, które zwiększają naszą przewagę w znaczącym stopniu: parowanie, bolesny cios i celny cios.

Specjalizacja broni dwuręcznej (pozwala zwiększać atak broni w zależności od siły)
(umiejętność PASYWNA z drogi siły, niezbędna dla wojownika władającego bronią dwuręczną)
Ta umiejętność przydaje się tylko wojownikom posiadającym bronie dwuręczne. Jest ona najważniejszą umiejętnością, ponieważ rozwija jedną z najlepszych cech wojownika - duży atak fizyczny. Należy ją rozwijać od samego początku. Pozwala ona na aktywowanie takich istotnych umiejętności pasywnych dla broni dwuręcznych jak ogłuszenie czy ciężka rana. Jeżeli mamy wybierać pomiędzy tą umiejętnością, a inną – należy wybrać właśnie tą, jest ona najzwyczajniej podstawą.

Celny cios (podczas ataku bronią jednoręczną szansa na unik przeciwnika zostaje zmniejszona)
(umiejętność PASYWNA z drogi siły, niezbędna dla wojownika władającego bronią jednoręczną)
Pozwala nam on na znaczące zmniejszenie szans (czasem nawet do zera) przeciwnika na unik. Przydaje się więc w walkach wobec graczy i potworków, którzy na nim bazują (tropiciel, łowca, tancerz). Działa tylko z mieczami jednoręcznymi.

Ogłuszenie (przeciwnik traci turę ruchu)
(umiejętność PASYWNA z drogi siły, niezbędna dla wojownika władającego bronią dwuręczną)
Ogłuszenie jest cechą wojownika, która pomaga mu pokonywać przeciwników klika % tur szybciej. Przydaje się od początku, od razu należy ją zmaksować. Działa tylko z mieczami dwuręcznymi. Aby zwiększyć szanse na ogłuszenie, można użyć obezwładniającego ciosu. Ogłuszenie bardzo przydaje się na tytanów dzięki możliwości zablokowania ataków specjalnych.

Wytrącenie z równowagi (szansa, że po trafieniu krytycznym przeciwnik ma 50% na nietrafiony atak lub niepowodzenie czaru)
(umiejętność PASYWNA z drogi siły)
Podstawowa umiejętność w zestawie ze specjalizacją broni dwuręcznych. Jeden z ważniejszych bonusów broni dwuręcznych, który warto maksować. Tak jak ogłuszenie, bardzo przydaje się na tytanów. Ponadto, czasem potrafi uratować nas z ciężkiej sytuacji, pod warunkiem, że mamy dużo krytyka.

Obezwładniający cios (bardzo mocny atak dwuręczną bronią, mogący ogłuszyć przeciwnika)
(umiejętność AKTYWNA z drogi siły)
Niezwykle pomocna, potrafi zabrać dużą część HP przeciwnika oraz spowolnić go. Przydaje się w szczególności podczas bicia elit, herosów i tytanów. Oprócz możliwości korzystania z niej na maksymalnym poziomie, można też pobrać ją w mniejszym zakresie i korzystać z mniejszych bonusów, jednak za dużo mniejszą ilość energii. Przy kombinacji obez+błyskawiczny, nawet walcząc z łowcą czy tropicielem, mamy szanse na trzy ciosy z rzędu. Ciekawą taktyką jest używanie w walce samego obezwładniającego, nie pozwalając przeciwnikowi dojść do ciosu i zadając mu wysokie obrażenia (należy jednak mieć więcej niż 200 energii, aby się to udało).

Błyskawiczny atak (Zwykły atak, jednak zadany znacznie szybciej)
(umiejętność AKTYWNA z drogi siły, niezbędna dla wojownika)
Niezwykle przydatna umiejętność, a zarazem najlepsza jaka istnieje dla wojownika. Pozwala nam na zadanie dwóch i więcej ciosów zamiast jednego w walce za stosunkowo małą ilość energii. Zalecam korzystać z niej po 50 levelu; jest bardzo przydatna, zarówno podczas expa, PvP, jak i bicia mocniejszych potworów. Pozwala praktycznie podwoić nasze SA, pozwalając uderzyć dwukrotnie, co przydaje się szczególnie w walce z elitami i innymi takimi, kiedy gramy w pojedynkę, ponieważ nie dajemy im szans na zrobienie ruchu.

Silne uderzenie (wzmacnia uderzenie krytyczne bronią białą)
(umiejętność PASYWNA z drogi siły, niezbędna dla wojownika)
Wspomnianą już cechą wojownika jest krytyk. Dzięki tej umiejętności możemy go wzmacniać. Polecam w to pakować od samego początku, ponieważ bywa on niezwykle potrzebny. Mając zmaksowaną tą umiejętność mamy szansę uderzyć przeciwnika z naprawdę dużym ciosem krytycznym w najmniej oczekiwanym momencie, zabierając dużą część życia wroga.

Krytyczne uderzenie wręcz (pozwala częściej trafiać ciosem krytycznym bronią białą)
(umiejętność PASYWNA z drogi siły, niezbędna dla wojownika)
Pozwala zwiększać częstotliwość krytyków. Maksujemy razem z silnym uderzeniem, ok. 30 lvla i później. Pamiętajmy jednak o ważniejszych umkach typu specjalizacja. Mając więcej szans na krytyka, mamy także więcej szans na takie umiejętności, jak ciężka rana, bolesny cios czy żądza krwi.

Wrodzona szybkość (sprawia, że jesteś szybszy w walce)
(umiejętność PASYWNA z drogi sprytu)
Dodaje SA. Bardzo się przydaje, zwłaszcza, że wojownik ma mało SA w porównaniu do innych profesji, maksujemy po mniej więcej 60. Niezbędna po 100, bez względu na używaną broń; idealnie komponuje się z używaniem błyskawicznego ataku.

Sprawność fizyczna (zwiększa ilość pkt życia)
(umiejętność PASYWNA z drogi sprytu)
UM dodająca HP. Warto w nią dodawać punkty, choć dopiero po 70, zwłaszcza, że jest o wiele bardziej opłacalna od wytrzymałości z drogi siły.

Poprawa kondycji (zwiększenie ilości energii)
(umiejętność PASYWNA z drogi światłości)
Umiejętność pozwalająca na zwiększenie maksymalnej ilości energii, przydatna, gdy mamy „energiochłonne” umiejętności aktywne. Niezbędna w momencie wejścia w posiadanie pierwszej umiejętności aktywnej, a więc ok. 30 lvla.

_________________________________________________________________________________________________

Reszta mniej istotnych, ale wciąż priorytetowych umiejętności dla wojowników:


Bolesny cios (uderzenie krytyczne powoduje spowolnienie następnego ataku przeciwnika)
(umiejętność PASYWNA z drogi siły)
Przydatna umiejętność jako kolejne uzupełnienie naszej różnicy w SA w porównaniu do innych profesji. Nie ma sensu jednak inwestować w niego na niskich levelach z powodu małej opłacalności, dopiero po 50 ma to sens.

Szeroki zamach (szansa na uderzenie do trzech osób stojących obok walczących)
(umiejętność PASYWNA z drogi siły)
Bardzo przydatna głównie w grupowych walkach, szczególnie na większe grupki graczy czy potworów. Najlepiej stosować dopiero po 100, wcześniej wchodzi w walce zbyt rzadko.

Ciężka rana (szansa na zranienie przeciwnika po udanym ciosie krytycznym)
(umiejętność PASYWNA z drogi siły)
Dobra umiejętność, często pozwala zadać naprawdę duże obrażenia przeciwnikowi, jednak ze względu na zbyt małe prawdopodobieństwo zadziałania na mniejszych lvlach, zalecam z niej korzystać po 100. Osiągając ten poziom od razu ustawiamy ja na najwyższy poziom.

Niszczycielski cios (uszkadza zbroję przeciwnika)
(umiejętność AKTYWNA z drogi siły)
Umiejętność obniżająca pancerz, przydatna zwłaszcza na profesje mającego go dużo (paladyn, wojownik, tancerz), opłacalna przede wszystkim na poziomach poniżej 50 (poprzednik błyskawicznego) i powyżej 150 (kiedy nie ma w co dawać, a jest wyjątkowo przydatny na tytanów).

Agresywny atak (ryzykowny atak mieczem kosztem odsłonięcia się na ciosy)
(umiejętność AKTYWNA z drogi siły)
Tą umiejkę zalecam dla graczy posiadających dużo pancerza lub posługującymi się bronią 1ręk+tarcza. Jest warta uwagi dlatego, że nie kosztuje zbyt dużo energii, a pozwala ulepszyć ważną cechę wojownika - duży atak. Warto zwrócić na nią uwagę przygotowując się na walki z magami.

Wściekłość (po otrzymaniu ciosu krytycznego twoje ataki są o 10% mocniejsze)
(umiejętność PASYWNA z drogi siły)
Ważna umiejętność, która pozwala wojownikowi na zwiększenie siły ataku po ciosach krytycznych, które nieustannie zakłócają nam walkę. Maksujemy od razu, bo nie warto pakować w nią tylko jednego punktu, a więcej – po prostu nie opłaci nam się to i w walce przyniesie znikome efekty.

Zranienie (szansa na zranienie przeciwnika na trzy tury)
(umiejętność PASYWNA z drogi siły)
Niepozorna umiejętność, choć pozwalająca zadać stosunkowo wiele dodatkowych obrażeń przeciwnikowi, zwłaszcza na wyższych poziomach. Zalecam stosować powyżej 100 na maksymalnym poziomie.

Żądza krwi (uderzenie krytyczne powoduje odzyskanie energii)
(umiejętność PASYWNA z drogi siły)
Bardzo przydatna umka, dzięki której możemy odzyskać naszą energię podczas walki, przyda się raczej graczom 80+, ponieważ wtedy energia ma szanse się odnawiać tak często, jak powinna - ze względu na wysoki krytyk na tym poziomie.

Twarda głowa (skraca czas ogłuszenia i zamrożenia)
(umiejętność PASYWNA z drogi siły)
Umiejętność ta przydaje się podczas walk PvP i expienia, gdzie ktoś może dołożyć nam ogłuszeniem lub zamrozić podczas walki. Bardzo przydaje się również na e2, które mają do dyspozycji Potężne ogłuszenie.

Odporność na trucizny (zwiększa naturalną odporność na truciznę)
(umiejętność PASYWNA z drogi sprytu)
Umka pozwalająca w baaardzo małym stopniu zmniejszyć obrażenia od trucizny. Niby zawsze coś. Dla 150+, czyli wtedy, kiedy nie ma już w co um dawać.

Bandażowanie ran (szybkie obwiązanie rany, każde kolejne w walce jest 50% mniej skuteczne)
(umiejętność AKTYWNA z drogi sprytu)
Umiejętność pozwalająca nam w małym, ale jednak, stopniu przywrócić trochę % naszego HP. Polecam dla wojowników noszących broń jednoręczną po 100, reszcie po 125.

Mistrzostwo walk (umożliwia ustawienie automatycznie wykonywanych czynności w szybkiej walce)
(umiejętność PASYWNA z drogi sprytu)
Taki bajer - możemy ustawić sobie taki schemat umiejętności aktywnych, jakie chcemy, aby nasza postać wykonywała w szybkiej walce, bez potrzeby używania walki turowej. Przydatne zwłaszcza podczas expienia czy dłuższego stania na elicie.

Lepsza kondycja (co turę zostaje przywrócona część twojej energii)
(umiejętność PASYWNA z drogi światłości)
Ta umiejętność bardzo się przydaje, zwłaszcza przy umiejętnościach aktywnych, które żrą dużo energii za użycie, gdyż bez względu na cokolwiek odnawia nam tą samą ilość energii co turę.

Chwila wytchnienia (mały odpoczynek przywracający energię, każde użycie jest 10% słabsze od poprzedniego)
(umiejętność AKTYWNA z drogi światłości)
Umiejętność sprawdzająca się na elitach, herosach i tytanach. W każdej chwili możemy przywrócić sobie określoną ilość energii w zamian za turę walki. Używajmy roztropnie – jeśli mamy małą stratę energii, przywrócona ilość może zostać obcięta przez jej maksymalną liczbę.

______________________________________________________________________________________________
I to tyle, jeżeli chodzi o te najistotniejsze umiejętności dla wojownika. Oczywiście nikogo nie zmuszam, aby pakował właśnie w takie, a nie inne - możecie uczyć się czego tylko chcecie. W zależności od tego, jakie sobie ułożycie, takie będziecie mieć walki z innymi graczami. Kombinować i tworzyć nowe techniki zawsze można, w większości nie są one jednak skuteczniejsze od umiejętności podanych w temacie.

Umiejętności może resetować każdy za Smocze Łzy u każdego z mistrzów umiejętności (likwidując poznane umiejętności z jednej drogi np. siły) lub za złoto u Dalhara w ratuszu Karka-Han (likwidując umiejętności z wszystkich dróg). Reset umiejętności za SŁ to zawsze jedna smocza łza, zaś cena resetu umek za złoto waha się od 50 do 500 tysięcy sztuk złota.
Resetowanie umiejętności jest o tyle ważne, ze pozwala nam poprawić posiadane już umiejętności, bądź ustawić je pod dany typ potworka lub profesję. Polecam przemyśleć każdy reset, ponieważ po kliknięciu na umiejętność nie ma opcji „cofnij” i trzeba powtarzać całą operację za często niemałe pieniądze, co nie idzie na rękę zwłaszcza słabszym i uboższym graczom.
2013.01.16 18:28:31
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:22386787

Archie

177424
2107
Poniżej można znaleźć przykładowe umiejętności dla wojowników. Przedstawiłem je w trzech kategoriach, zależnych od aktualnej potrzeby:
- pod broń jednoręczną
- pod broń dwuręczną
- na tytanów (dla tej kategorii przeczytaj post następny)
Ponadto, pod każdymi przedstawionymi przykładowymi poziomami umieściłem sugerowane bronie, które powinno się używać do tych umek, a także opis, co robić z wolnymi punktami UM po awansowaniu na wyższe poziomy. Mam nadzieję, że będą na tyle prozaiczne i każdy się w tym odnajdzie, wyłączając problem z układaniem umiejętności na poszczególne poziomy.

POZIOM 30 [6 pkt. UM]

UM pod broń jednoręczną (1h):
Specjalizacja broni jednoręcznej: 1/6
Celny cios: 2/13
Błyskawiczny atak: 1/9
Wrodzona szybkość: 1/18
Poprawa kondycji: 1/5
Opis: Podstawowe umki, możliwość czterokrotnego użycia mało efektywnego błysku. Czekamy do 33 i maksujemy specjalizację i celny.
Bronie: Miecz żywiołów, lvl 25, *uni*
Tarcze: Pawęż pancerny, lvl 28; Żółwia tarcza, lvl 30
______________________________________________________________________________________________

UM pod broń dwuręczną (2h):
Specjalizacja broni dwuręcznej: 1/6
Ogłuszenie: 2/5
Niszczycielski cios: 1/10
Poprawa kondycji: 2/5
Opis: Podstawowe umki, możliwość dwukrotnego użycia w miarę użytecznego, ale bardzo energiochłonnego niszczycielskiego. Czekamy do 33 i maksujemy specjalizację, ogłuszenie i dopiero potem niszczyciela.
Bronie: Miecz żywiołów, lvl 25, *uni* bez tarczy; Mocny gobliński topór, lvl 29, *uni*

______________________________________________________________________________________________

POZIOM 35 [11 pkt. UM]

UM pod broń jednoręczną (1h):
Specjalizacja broni jednoręcznej: 2/6
Celny cios: 4/13
Błyskawiczny atak: 1/9
Wrodzona szybkość: 2/18
Poprawa kondycji: 2/5
Opis: Rozwinięta podstawa, możliwość pięciokrotnego użycia mało efektywnego błysku. Maksujemy SA, po czym ewentualnie energię lub czekamy do 40 na małą rewolucję.
Bronie: Miecz żywiołów, lvl 25, *uni*; Posępne sabre Patryka, lvl 31, *uni*
Tarcze: Przeklęta zasłona Patryka, lvl 31, *uni*; Pawęż antymagiczny, lvl 33
______________________________________________________________________________________________

UM pod broń dwuręczną (2h):
Specjalizacja broni dwuręcznej: 2/6
Ogłuszenie: 4/5
Niszczycielski cios: 3/10
Poprawa kondycji: 2/5
Opis: Dobrze rozwinięte podstawowe umki, możliwość dwukrotnego użycia użytecznego, ale bardzo energiochłonnego niszczycielskiego. Później wciskamy trzy punkty we wrodzoną szybkość lub w energię, aby zyskać trzecie użycie niszczyciela, jednak tu potrzebne są już co najmniej cztery punkty. Potem czekamy na 40.
Bronie: Siekacz mrocznego Patryka, lvl 31, *uni*; Lekki topór Thowara, lvl 31, *uni*, Topór Thowara, lvl 31, *hero*

______________________________________________________________________________________________

POZIOM 40 [16 pkt. UM]

UM pod broń jednoręczną (1h):
Specjalizacja broni jednoręcznej: 2/6
Celny cios: 4/13
Błyskawiczny atak: 2/9
Wrodzona szybkość: 3/18
Poprawa kondycji: 5/5
Opis: Rozwinięta podstawa, możliwość sześciokrotnego użycia w miarę efektywnego błysku. Maksujemy SA, po czym możemy dać jeden punkt w sprawność fizyczną i lepszą kondycję. Na 45 ponownie punkt w SA i czekamy na rewolucję na 50.
Bronie: Rozbójnickie ostrze, lvl 36, *uni*; Klinga krwawych porachunków, lvl 40, *uni*, Zabójcze ostrze, lvl 40
Tarcze: Tarcza mściwej czereśni, lvl 40, *uni*; Tarcza tolloka, lvl 40
______________________________________________________________________________________________

UM pod broń dwuręczną (2h):
Specjalizacja broni dwuręcznej: 2/6
Ogłuszenie: 4/5
Niszczycielski cios: 3/10
Wrodzona szybkość: 3/18
Poprawa kondycji: 4/5
Opis: Dobrze rozwinięte podstawowe umki, możliwość dwukrotnego użycia użytecznego, ale bardzo energiochłonnego niszczycielskiego. Następnie maksujemy SA, po czym dajemy jeden punkt w sprawność fizyczną lub w energię, aby zyskać trzecie użycie niszczyciela, jednak tu potrzebne są już co najmniej cztery punkty.
Bronie: Topór Thowara, lvl 31, *hero*; Cynobrowe cięcie zemsty, lvl 40, *uni*

______________________________________________________________________________________________

POZIOM 50 [26 pkt. UM]

UM pod broń jednoręczną (1h):
Specjalizacja broni jednoręcznej: 3/6
Celny cios: 6/13
Błyskawiczny atak: 3/9
Wrodzona szybkość: 6/18
Sprawność fizyczna: 1/18
Mistrzostwo walk: 1/7
Poprawa kondycji: 5/5
Lepsza kondycja: 1/5
Opis: Na tym poziomie już ładne umiejętności, ustawione pod SA, którym należałoby się także kierować w kwestii wyboru ekwipunku. Mistrzostwo walk ustawiamy na błyskawiczny i zapętlamy, co powoduje, że dopóki starczy na niego energii, dopóty będzie używany automatycznie. W ten sposób można przyspieszyć zdecydowaną większość walk. Później możemy dać punkt w lepszą kondycję i wziąć się za krytyka.
Bronie: Halabarda strażnika, lvl 44; Ostre cięcie wilka, lvl 46, *uni*; Miecz wilczej chwały, lvl 46, *hero*
Tarcze: Tarcza mściwej czereśni, lvl 40, *uni*; Lekka tarcza gladiatora, lvl 46
______________________________________________________________________________________________

UM pod broń dwuręczną (2h):
Specjalizacja broni dwuręcznej: 3/6
Ogłuszenie: 5/5
Błyskawiczny atak: 3/9
Wrodzona szybkość: 6/18
Sprawność fizyczna: 1/18
Mistrzostwo walk: 1/7
Poprawa kondycji: 5/5
Lepsza kondycja: 2/5
Opis: Jak w przypadku jednoręki, umki pod SA i tak samo warto wziąć je pod uwagę przy wyborze ekwipunku. Mistrzostwo walk ustawiamy na błyskawiczny i zapętlamy, co powoduje, że dopóki starczy na niego energii, dopóty będzie używany automatycznie. W ten sposób można przyspieszyć zdecydowaną większość walk. Później możemy zmaksować lepszą kondycję i wziąć się za krytyka.
Bronie: Topór Thowara, lvl 31, *hero*; Dwuręczny zabijacz, lvl 50; Włócznia łowcy głów, lvl 50, *uni*

______________________________________________________________________________________________

POZIOM 60 [36 pkt. UM]

UM pod broń jednoręczną (1h):
Specjalizacja broni jednoręcznej: 3/6
Celny cios: 6/13
Błyskawiczny atak: 4/9
Krytyczne uderzenie wręcz: 5/9
Wrodzona szybkość: 8/18
Sprawność fizyczna: 2/18
Mistrzostwo walk: 1/7
Poprawa kondycji: 5/5
Lepsza kondycja: 2/5
Opis: Nowością jest tu krytyk, który będzie nam już potrzebny, a poza tym trzymamy się SA. Na następnych poziomach możemy maksować lepszą kondycję i zabrać się za umiejętności aktywowane po krytyku - bolesny cios, a następnie żądza krwi. Mistrzostwo walk ustawiamy na błyskawiczny i zapętlamy.
Bronie: Miecz wilczej chwały, lvl 46, *hero*; Krótkie pchnięcie onyksu, lvl 53, *uni*; Postrach zdrajców, lvl 60, *uni*
Tarcze: Tarcza harpich łusek, lvl 51, *uni*; Strażniczy pawęż, lvl 57; Zgorzkniałe serce cierni, lvl 60, *uni*; Tarcza bezgwiezdnej nocy, lvl 60, *hero*
______________________________________________________________________________________________

UM pod broń dwuręczną (2h):
Specjalizacja broni dwuręcznej: 3/6
Ogłuszenie: 5/5
Błyskawiczny atak: 4/9
Krytyczne uderzenie wręcz: 5/9
Wrodzona szybkość: 8/18
Sprawność fizyczna: 2/18
Mistrzostwo walk: 1/7
Poprawa kondycji: 5/5
Lepsza kondycja: 3/5
Opis: Ponownie podobnie jak w przypadku broni jednoręcznej, zaczynamy inwestować w krytyk, który potrzebny będzie nam później w tym przypadku do żądzy krwi a także ciężkiej rany i wytrącenia, ale to znacznie później. Na następnych lvlach maksujemy lepszą kondycję i możemy wziąć się za silne uderzenie i żądzę krwi. Mistrzostwo walk ustawiamy na błyskawiczny i zapętlamy.
Bronie: Skrzydło harpiego chaosu, lvl 51, *hero*; Miecz herosa, lvl 60, *uni*; Krawędzie opustoszałego cięcia, lvl 60, *uni*; Topór strumienia posoki, lvl 60, *uni*; Kij Złego Przewodnika, lvl 60, *hero*
2013.01.16 18:29:30
Ocena: 2
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:22386811

Archie

177424
2107
POZIOM 80 [56 pkt. UM]

UM pod broń jednoręczną (1h):
Specjalizacja broni jednoręcznej: 3/6
Parowanie: 5/5
Bolesny cios: 6/10
Celny cios: 6/13
Błyskawiczny atak: 5/9
Krytyczne uderzenie wręcz: 6/9
Wrodzona szybkość: 10/18
Sprawność fizyczna: 4/18
Mistrzostwo walk: 1/7
Poprawa kondycji: 5/5
Lepsza kondycja: 5/5
Opis: Prawidłowo rozwinięte umki i jeden z lepszych okresów gry wojownikiem. Ułożenie jest pod SA i krytyka - tym się kierujemy przy wyborze ekwipunku. Na kolejnych poziomach dodajemy żądzę krwi i maksujemy, a następnie SA, po czym czekamy na 100. Mistrzostwo ustawione na zapętlony błysk.
Bronie: Miecz śmiałka, lvl 70, *hero*; Przeklęty krwisty tasak, lvl 73, *uni*; Ostrze ciemnych mocy, lvl 74, *lega*; Święty miecz Ermosa, lvl 75, *uni*; Żelazny miecz nieustępliwości, lvl 80, *uni*
Tarcze: Kościana ochrona wiarusa, lvl 69, *hero*; Trójkątna stalowa tarcza, lvl 70; Tarcza z Caerbannog, lvl 70, *hero*
______________________________________________________________________________________________

UM pod broń dwuręczną (2h):
Specjalizacja broni dwuręcznej: 3/6
Ogłuszenie: 5/5
Wytrącenie z równowagi: 3/6
Błyskawiczny atak: 5/9
Żądza krwi: 4/10
Silne uderzenie: 5/10
Krytyczne uderzenie wręcz: 6/9
Wrodzona szybkość: 10/18
Sprawność fizyczna: 4/18
Mistrzostwo walk: 1/7
Poprawa kondycji: 5/5
Lepsza kondycja: 5/5
Opis: Umiejętności ustawione pod najważniejszy czynnik na tym lvlu - krytyk, który bardzo przydaje się podczas tego znakomitego okresu dla wojownika. Tym właśnie krytykiem i jego siłą, ale także SA, choć już w mniejszym stopniu, należy kierować się przy wybieraniu ekwipunku. Na następnych poziomach możemy podciągnąć SA i HP na max, po czym czekamy na 100. Mistrzostwo ustawione na zapętlony błysk.
Bronie: Mocny miecz Andarum, lvl 66, *uni*; Oręż mistycznego gaju, lvl 71, *hero*; Siekacz niewiernych, lvl 74, *uni*; Stalowe ostrze świtania, lvl 76, *hero*

______________________________________________________________________________________________

POZIOM 100 [76 pkt. UM]

UM pod broń jednoręczną (1h):
Specjalizacja broni jednoręcznej: 4/6
Parowanie: 5/5
Bolesny cios: 8/10
Celny cios: 8/13
Błyskawiczny atak: 6/9
Wściekłość: 3/3
Żądza krwi: 5/10
Krytyczne uderzenie wręcz: 6/9
Wrodzona szybkość: 16/18
Sprawność fizyczna: 4/18
Mistrzostwo walk: 1/7
Poprawa kondycji: 5/5
Lepsza kondycja: 5/5
Opis: Umiejętności skierowane ponownie pod SA i bonusom z nim związanym. Jest to koniecznością wobec nagłego przypływu szybkości i mocy profesji bht, przeciw którym tylko taka taktyka się sprawdza. Na kolejnych poziomach możemy dokończyć maksowanie SA i HP, a po tym wziąć się za silne uderzenie i zranienie. Mistrzostwo ustawione na zapętlony błysk.
Bardzo przydatne bronie półtoraręczne na ten przedział i lvl więcej: Włócznia podwodnych traw, lvl 82, *uni*; Maczeta parszywca, lvl 101, *uni*
Bronie: Rdzawy miecz wskrzeszonych, lvl 89, *uni*; Gnat mordęgi, lvl 100, *uni*; Krawędzica cichych świtów, lvl 100, *hero*
Tarcze: Tarcza czaszek Norogh, lvl 89, *uni*; Grawerowana stalowa tarcza, lvl 90; Rogata stalowa tarcza, lvl 100
______________________________________________________________________________________________

UM pod broń dwuręczną (2h):
Specjalizacja broni dwuręcznej: 4/6
Ogłuszenie: 5/5
Ciężka rana: 4/6
Wytrącenie z równowagi: 4/6
Błyskawiczny atak: 6/9
Wściekłość: 3/3
Żądza krwi: 5/10
Silne uderzenie: 6/10
Krytyczne uderzenie wręcz: 6/9
Wrodzona szybkość: 16/18
Sprawność fizyczna: 6/18
Mistrzostwo walk: 1/7
Poprawa kondycji: 5/5
Lepsza kondycja: 5/5
Opis: I tutaj skupiamy się na krytyku, bo na SA z racji małej liczby bonusów go obejmujących nie mamy co liczyć. Jesteśmy skazani na łut szczęścia i procentową szansę na ogłuszenie, czy krytyka i w tej kwestii niewiele da się zaradzić. Na kolejnych poziomach maksujemy najpierw SA, a później dopiero HP i dodajemy zranienie. Mistrzostwo ustawione na zapętlony błysk.
Bronie: Złoty miecz opętanego paladyna, lvl 85, *hero*; Gniew Beroga Astrona, lvl 86, *hero*; Gniew Ermosa, lvl 100, *hero*; Kryształowy miecz nawałnicy, lvl 100, *hero*

______________________________________________________________________________________________

POZIOM 125 [101 pkt. UM]

UM pod broń jednoręczną (1h):
Specjalizacja broni jednoręcznej: 4/6
Parowanie: 5/5
Bolesny cios: 8/10
Celny cios: 8/13
Ostatnie uderzenie: 4/5
Błyskawiczny atak: 7/9
Wściekłość: 3/3
Żądza krwi: 5/10
Silne uderzenie: 7/10
Krytyczne uderzenie wręcz: 7/9
Twarda głowa: 4/4
Wrodzona szybkość: 18/18
Sprawność fizyczna: 10/18
Mistrzostwo walk: 1/7
Poprawa kondycji: 5/5
Lepsza kondycja: 5/5
Opis: Ponownie skłaniamy się ku SA i bonusom z nim związanym. Na kolejnych poziomach możemy zmaksować HP, a potem - zranienie. Mistrzostwo ustawione na zapętlony błysk.
Bronie: Postrach zdrajców IV, lvl 120, *uni*; Miecz piaskowego stawonoga, lvl 124, *hero*; Ognista szabla hord, lvl 124, *uni*; Wulkaniczny miecz marida, lvl 125, *uni*
Tarcze: Tarcza cmentarnych lilii, lvl 101, *hero*; Platynowa tarcza zuchwałości, lvl 101, *lega*; Tarcza świtu baśni, lvl 111, *hero*; Osłona czerwonego orka, lvl 124, *uni*

______________________________________________________________________________________________

UM pod broń dwuręczną (2h):
Specjalizacja broni dwuręcznej: 4/6
Ogłuszenie: 5/5
Ciężka rana: 4/6
Wytrącenie z równowagi: 4/6
Szeroki zamach: 4/6
Błyskawiczny atak: 7/9
Wściekłość: 3/3
Zranienie: 5/5
Żądza krwi: 5/10
Silne uderzenie: 7/10
Krytyczne uderzenie wręcz: 7/9
Twarda głowa: 4/4
Wrodzona szybkość: 18/18
Sprawność fizyczna: 12/18
Mistrzostwo walk: 1/7
Poprawa kondycji: 5/5
Lepsza kondycja: 5/5
Opis: Ustawieni jesteśmy pod siłę rażącego na tym lvlu ataku, trzymamy się krytyka. Na kolejnych poziomach możemy dodać obezwładniający, jeśli jeszcze wcześniej tego nie zrobiliśmy, a potem również chwilę wytchnienia, przydatna do walk grupowych. Mistrzostwo ustawione na zapętlony błysk.
Bronie: Kostna kosa zapomnienia, lvl 114, *hero*; Pozłacany bojowy topór, lvl 116, *uni*

______________________________________________________________________________________________

POZIOM 150 [126 pkt. UM]

UM pod broń jednoręczną (1h):
Specjalizacja broni jednoręcznej: 5/6
Parowanie: 5/5
Bolesny cios: 9/10
Celny cios: 11/13
Ostatnie uderzenie: 5/5
Błyskawiczny atak: 8/9
Wściekłość: 3/3
Zranienie: 5/5
Żądza krwi: 6/10
Wyzywający okrzyk: 1/7
Silne uderzenie: 8/10
Krytyczne uderzenie wręcz: 8/9
Wytrzymałość: 5/18
Twarda głowa: 4/4
Wrodzona szybkość: 18/18
Sprawność fizyczna: 14/18
Mistrzostwo walk: 1/7
Poprawa kondycji: 5/5
Lepsza kondycja: 5/5
Opis: Dochodzimy do pewnego końca z możliwością kombinowania z umkami - zajmujemy się więc takimi mało przydatnymi umiejętnościami, jak wytrzymałość. Na kolejnych poziomach można pomyśleć o odporności na truciznę, gruboskórności (która niestety wymaga końskiego zdrowia), czy błogosławionej ochronie. Mistrzostwo ustawione na zapętlony błysk.
Bronie: Łamacz kości, lvl 135, *uni*; Dobry kris praorka, lvl 147, *uni*; Postrach zdrajców V, lvl 150, *uni*; Trujące rozszarpanie ciała, lvl 150, *uni*
Tarcze: Cień otchłani, lvl 135, *hero*

______________________________________________________________________________________________

UM pod broń dwuręczną (2h):
Specjalizacja broni dwuręcznej: 5/6
Ogłuszenie: 5/5
Ciężka rana: 5/6
Wytrącenie z równowagi: 5/6
Szeroki zamach: 5/6
Błyskawiczny atak: 8/9
Wściekłość: 3/3
Zranienie: 5/5
Żądza krwi: 6/10
Wyzywający okrzyk: 1/7
Silne uderzenie: 8/10
Krytyczne uderzenie wręcz: 8/9
Wytrzymałość: 10/18
Twarda głowa: 4/4
Wrodzona szybkość: 18/18
Sprawność fizyczna: 14/18
Mistrzostwo walk: 1/7
Poprawa kondycji: 5/5
Lepsza kondycja: 5/5
Chwila wytchnienia: 5/5
Opis: Pomimo nadchodzącego zaniku nowości w umkach, wciąż obstajemy przy sile ataku i krytyka. Na kolejnych poziomach maksujemy wytrzymałość, można pomyśleć o odporności na truciznę i gruboskórności (która niestety wymaga końskiego zdrowia). Mistrzostwo ustawione na zapętlony błysk.
Bronie: Zębaty miecz bosmana, lvl 130, *hero*; Zrywacz orkowych łbów, lvl 140, *hero*; Młot furii Worundriela, lvl 144, *hero*; Mocarny miecz pradawnego orka, lvl 147, *uni*

______________________________________________________________________________________________

POZIOM 200 [176 pkt. UM]

UM pod broń jednoręczną (1h):
Specjalizacja broni jednoręcznej: 6/6
Parowanie: 5/5
Bolesny cios: 10/10
Celny cios: 13/13
Ostatnie uderzenie: 5/5
Błyskawiczny atak: 9/9
Wściekłość: 3/3
Zranienie: 5/5
Żądza krwi: 8/10
Wyzywający okrzyk: 2/7
Silne uderzenie: 10/10
Krytyczne uderzenie wręcz: 9/9
Wytrzymałość: 16/18
Końskie zdrowie: 10/18
Gruboskórność: 10/10
Twarda głowa: 4/4
Wrodzona szybkość: 18/18
Sprawność fizyczna: 16/18
Mistrzostwo walk: 2/7
Poprawa kondycji: 5/5
Lepsza kondycja: 5/5
Chwila wytchnienia: 5/5
Opis: Nie ma możliwości innych kombinacji na tym poziomie. Można próbować dodawać później jeszcze umiejętności aktywne lub błogosławioną ochronę. Mistrzostwo ustawione na zapętlony błysk.
Bronie: Brzeszczot pogardy, lvl 185, *uni*; Zębaty miecz Gothardusa, lvl 195, *hero*
Tarcze: Mocarna tarcza furbola, lvl 173, *uni*; Tarcza wyższego rodu, lvl 182, *hero*; Czerwony kałkan, lvl 184, *uni*, Smukły pawęż energii, lvl 193

______________________________________________________________________________________________

UM pod broń dwuręczną (2h):
Specjalizacja broni dwuręcznej: 6/6
Ogłuszenie: 5/5
Ciężka rana: 6/6
Wytrącenie z równowagi: 6/6
Szeroki zamach: 6/6
Błyskawiczny atak: 9/9
Wściekłość: 3/3
Zranienie: 5/5
Żądza krwi: 8/10
Wyzywający okrzyk: 2/7
Silne uderzenie: 10/10
Krytyczne uderzenie wręcz: 9/9
Wytrzymałość: 16/18
Końskie zdrowie: 10/18
Gruboskórność: 10/10
Twarda głowa: 4/4
Wrodzona szybkość: 18/18
Sprawność fizyczna: 16/18
Mistrzostwo walk: 2/7
Poprawa kondycji: 5/5
Lepsza kondycja: 5/5
Chwila wytchnienia: 5/5
Opis: Nie ma możliwości innych kombinacji na tym poziomie. Można próbować dodawać później jeszcze umiejętności aktywne lub odporności na truciznę. Mistrzostwo ustawione na zapętlony błysk.
Bronie: Miazga szału, lvl 182, *hero*; Pożoga gniewu Noldorów, lvl 184, *hero*; Piekielna masakra Gothardusa, lvl 190, *hero*
2013.01.16 18:30:54
Ocena: 0
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:22386861

Archie

177424
2107
UMIEJĘTNOŚCI NA TYTANÓW

W tej sekcji postaram się doradzić w kwestii umiejętności potrzebnych na grupę potworków zwanych tytanami, niezwykle silnej i wymagającej kilku graczy do ich zabicia. Wojownik odgrywa w tych grupach ważną rolę głównie ze względu na możliwość ogłuszenia przeciwnika w dowolnym momencie walki, odbierając mu szanse na wykonanie tzw. ciosów specjalnych. UM przedstawię w kilku punktach, każdy z nich podzielony jest na jeszcze dwa podpunkty – jeden pokazuje umiejętności na poziomie tytana, a drugi na maksymalnym poziomie, na jakim można się na niego grupować – tak, aby możliwa był swobodny wybór umiejętności bez względu na level indywidualnego gracza.

Dziewicza Orlica, 51 poziom, mag
Poziom 51 [27 pkt. UM]

Specjalizacja broni dwuręcznej: 3/6
Ogłuszenie: 5/5
Obezwładniający cios: 2/3
Niszczycielski cios: 2/10
Poprawa kondycji: 5/5
Lepsza kondycja: 5/5
Chwila wytchnienia: 5/5

Poziom 64 [40 pkt. UM]

Specjalizacja broni dwuręcznej: 3/6
Ogłuszenie: 5/5
Wytrącenie z równowagi: 3/6
Obezwładniający cios: 3/3
Niszczycielski cios: 4/10
Silne uderzenie: 4/10
Żądza krwi: 3/10
Poprawa kondycji: 5/5
Lepsza kondycja: 5/5
Chwila wytchnienia: 5/5
Jak używać: Na tak niskim poziomie, a więc, kiedy nie mamy zbytnio możliwości operowania umkami, należy się przede wszystkim skupić na najważniejszych czynnikach. W tym przykładzie – energią, obezwładniającym i jedną umiejętnością aktywną (niszczycielski jest najlepszy na ten poziom, można kombinować z innymi). W czasie walki, zawsze dobrze mieć trochę zapasu energii, tak, aby starczyło nam na ewentualne użycie obezwładniającego.

______________________________________________________________________________________________


Zabójczy królik, 70 poziom, wojownik
Poziom 70 [46 pkt. UM]

Specjalizacja broni dwuręcznej: 3/6
Ogłuszenie: 5/5
Wytrącenie z równowagi: 3/6
Obezwładniający cios: 3/3
Niszczycielski cios: 6/10
Silne uderzenie: 4/10
Żądza krwi: 2/10
Krytyczne uderzenie wręcz: 5/9
Poprawa kondycji: 5/5
Lepsza kondycja: 5/5
Chwila wytchnienia: 5/5

Poziom 83 [59 pkt. UM]

Specjalizacja broni dwuręcznej: 3/6
Ogłuszenie: 5/5
Wytrącenie z równowagi: 3/6
Obezwładniający cios: 3/3
Niszczycielski cios: 6/10
Silne uderzenie: 4/10
Żądza krwi: 3/10
Krytyczne uderzenie wręcz: 6/9
Wytrzymałość: 3/15
Sprawność fizyczna: 8/18
Poprawa kondycji: 5/5
Lepsza kondycja: 5/5
Chwila wytchnienia: 5/5
Jak używać: W tym przypadku mamy trochę większy wybór, więc możemy władować w pozostałe elementarne umiejętności. Można zauważyć dodaną umiejętność zwiększającą krytyka – zwiększa ona częstotliwość działania żądzy krwi przywracającej energię i pozwala na częstsze, cenione przez innych ciosy krytyczne. W czasie walki, zawsze dobrze mieć trochę zapasu energii, tak, aby starczyło nam na ewentualne użycie obezwładniającego.

______________________________________________________________________________________________


Renegat Baulus, 101 poziom, łowca
Poziom 101 [77 pkt. UM]

Specjalizacja broni dwuręcznej: 4/6
Ogłuszenie: 5/5
Wytrącenie z równowagi: 4/6
Ciężka rana: 4/6
Obezwładniający cios: 3/3
Niszczycielski cios: 8/10
Silne uderzenie: 6/10
Żądza krwi: 5/10
Krytyczne uderzenie wręcz: 6/9
Wytrzymałość: 4/18
Sprawność fizyczna: 10/18
Wrodzona szybkość: 2/18
Poprawa kondycji: 5/5
Lepsza kondycja: 5/5
Chwila wytchnienia: 5/5

Poziom 114 [90 pkt. UM]

Specjalizacja broni dwuręcznej: 4/6
Ogłuszenie: 5/5
Wytrącenie z równowagi: 4/6
Ciężka rana: 4/6
Obezwładniający cios: 3/3
Niszczycielski cios: 8/10
Agresywny atak: 9/14
Silne uderzenie: 6/10
Żądza krwi: 5/10
Krytyczne uderzenie wręcz: 6/9
Wytrzymałość: 5/18
Sprawność fizyczna: 10/18
Wrodzona szybkość: 5/18
Poprawa kondycji: 5/5
Lepsza kondycja: 5/5
Chwila wytchnienia: 5/5
Jak używać: Teraz można wreszcie manipulować umiejętnościami. Oprócz obezwładniającego i niszczycielskiego, mamy do dyspozycji agresywny, aby móc uderzać z większą siłą w tytana po zniszczeniu pancerza. Co do SA, dodałem je na odczepne, jeśli ktoś chce, można włożyć zamiast tego w zranienie. W czasie walki, zawsze dobrze mieć trochę zapasu energii, tak, aby starczyło nam na ewentualne użycie obezwładniającego.

______________________________________________________________________________________________


Piekielny Arcymag, 131 poziom, mag
Poziom 131 [107 pkt. UM]

Specjalizacja broni dwuręcznej: 4/6
Ogłuszenie: 5/5
Wytrącenie z równowagi: 4/6
Ciężka rana: 4/6
Obezwładniający cios: 3/3
Niszczycielski cios: 10/10
Agresywny atak: 10/14
Silne uderzenie: 7/10
Zranienie: 5/5
Żądza krwi: 5/10
Krytyczne uderzenie wręcz: 7/9
Wytrzymałość: 4/18
Sprawność fizyczna: 13/18
Wrodzona szybkość: 11/18
Poprawa kondycji: 5/5
Lepsza kondycja: 5/5
Chwila wytchnienia: 5/5

Poziom 144 [120 pkt. UM]

Specjalizacja broni dwuręcznej: 4/6
Ogłuszenie: 5/5
Wytrącenie z równowagi: 4/6
Ciężka rana: 4/6
Obezwładniający cios: 3/3
Niszczycielski cios: 10/10
Agresywny atak: 11/14
Silne uderzenie: 8/10
Zranienie: 5/5
Żądza krwi: 6/10
Przemożenie zmęczenia: 4/4
Krytyczne uderzenie wręcz: 7/9
Wytrzymałość: 3/18
Sprawność fizyczna: 13/18
Wrodzona szybkość: 18/18
Poprawa kondycji: 5/5
Lepsza kondycja: 5/5
Chwila wytchnienia: 5/5
Jak używać: Nadszedł ten moment, w który możemy robić co chcemy. Wszystko, co potrzebne zmaksowane, więc można się zając takimi niepotrzebnymi rzeczami, jak wytrzymałość, czy też, jak kto woli, czwarta um aktywna. W czasie walki, zawsze dobrze mieć trochę zapasu energii, tak, aby starczyło nam na ewentualne użycie obezwładniającego.

______________________________________________________________________________________________


Versus Zoons, 154 poziom, wojownik
Poziom 154 [130 pkt. UM]

Specjalizacja broni jednoręcznej: 5/6
Specjalizacja broni dwuręcznej: 5/6
Ogłuszenie: 5/5
Wytrącenie z równowagi: 5/6
Ciężka rana: 5/6
Obezwładniający cios: 3/3
Niszczycielski cios: 10/10
Agresywny atak: 11/14
Silne uderzenie: 8/10
Zranienie: 5/5
Żądza krwi: 6/10
Przemożenie zmęczenia: 4/4
Krytyczne uderzenie wręcz: 8/9
Wytrzymałość: 3/18
Sprawność fizyczna: 14/18
Wrodzona szybkość: 18/18
Poprawa kondycji: 5/5
Lepsza kondycja: 5/5
Chwila wytchnienia: 5/5

Poziom 167 [143 pkt. UM]

Specjalizacja broni dwuręcznej: 5/6
Ogłuszenie: 5/5
Wytrącenie z równowagi: 5/6
Ciężka rana: 5/6
Obezwładniający cios: 3/3
Niszczycielski cios: 10/10
Agresywny atak: 12/14
Silne uderzenie: 8/10
Zranienie: 5/5
Żądza krwi: 7/10
Przemożenie zmęczenia: 4/4
Krytyczne uderzenie wręcz: 8/9
Wytrzymałość: 14/18
Twarda głowa: 4/4
Sprawność fizyczna: 14/18
Wrodzona szybkość: 18/18
Poprawa kondycji: 5/5
Lepsza kondycja: 5/5
Chwila wytchnienia: 5/5
Jak używać: Nadszedł ten moment, w który możemy robić co chcemy. Wszystko, co potrzebne zmaksowane, więc można się zając takimi niepotrzebnymi rzeczami, jak wytrzymałość, czy też, jak kto woli, czwarta UM aktywna. W czasie walki, zawsze dobrze mieć trochę zapasu energii, tak, aby starczyło nam na ewentualne użycie obezwładniającego.

______________________________________________________________________________________________


Łowczyni Wspomnień, 177 poziom, łowca
Poziom 177 [153 pkt. UM]

Specjalizacja broni dwuręcznej: 5/6
Ogłuszenie: 5/5
Wytrącenie z równowagi: 5/6
Ciężka rana: 5/6
Obezwładniający cios: 3/3
Niszczycielski cios: 10/10
Agresywny atak: 12/14
Silne uderzenie: 8/10
Zranienie: 5/5
Żądza krwi: 7/10
Przemożenie zmęczenia: 4/4
Krytyczne uderzenie wręcz: 8/9
Wytrzymałość: 15/18
Twarda głowa: 4/4
Sprawność fizyczna: 15/18
Wrodzona szybkość: 18/18
Bandażowanie ran: 11/14
Poprawa kondycji: 5/5
Lepsza kondycja: 5/5
Chwila wytchnienia: 5/5

Poziom 190 [166 pkt. UM]

Specjalizacja broni dwuręcznej: 5/6
Ogłuszenie: 5/5
Wytrącenie z równowagi: 5/6
Ciężka rana: 5/6
Obezwładniający cios: 3/3
Niszczycielski cios: 10/10
Agresywny atak: 13/14
Silne uderzenie: 9/10
Zranienie: 5/5
Żądza krwi: 7/10
Przemożenie zmęczenia: 4/4
Krytyczne uderzenie wręcz: 8/9
Wytrzymałość: 15/18
Końskie zdrowie: 5/18
Twarda głowa: 4/4
Sprawność fizyczna: 15/18
Wrodzona szybkość: 18/18
Bandażowanie ran: 11/14
Poprawa kondycji: 5/5
Lepsza kondycja: 5/5
Chwila wytchnienia: 5/5
Jak używać: Na takich poziomach, wszystko jedno, co weźmiemy, będzie dobrze – tak może się wydawać, aczkolwiek nie zawsze tak jest. Zupełnie od czapy jest tu końskie zdrowie, z uwagi na to, że ma w co już dawać punktów. Dodano bandażowanie ran na ekstremalne sytuacje. W czasie walki, zawsze dobrze mieć trochę zapasu energii, tak, aby starczyło nam na ewentualne użycie obezwładniającego.
______________________________________________________________________________________________
UWAGA! Nie stworzę przykładowych umiejętności na tytanów na lvle 190+, ponieważ nie ma to sensu. Wystarczy zmaksować wszystkie te, które są na 190 i to wystarczy. Jeśli coś zostaje – należy dodać według własnego uznania, bo reszta umiejętności nie wpływa na żadną z cech podczas walk z tytanami.
2013.01.16 18:31:33
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:22386889

Archie

177424
2107
ZASADY TEMATU


• Nie spamuj pytaniami niezwiązanymi z tematem!
• Nie obrażaj innych w temacie, nie sprzeczaj się na temat racji zdań!
• Nie pytaj o umiejętności, które są już na początku tematu!



Wszelkie uwagi dotyczące tematu, zauważone błędy, bądź pytania dot. umiejętności wojowników proszę kierować do mnie w tym temacie bądź poprzez grę.

Temat uwzględnia zmiany i poprawki dotyczące wojownika w balansie profesji.
2013.01.16 20:34:16
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:22390177

Pit U

15030
603
Rozłoży mi ktoś um na woja 60 lvl pod 2 rękę na e2 takie jak:Razuglag,Tarmus,Alias a i pvp zarazem

Dzieki z góry
2013.03.03 17:53:56
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:23247733

Waleczny Dan

2066
302
Pit U:
http://scr.hu/0eo/tpxih
http://scr.hu/0eo/fwldj
2013.03.03 17:56:15
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:23247784

Malawal

740
28
Kto rozłoży mi Um pod Pvp (pod eq)
2013.03.03 18:04:48
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:23248022

Waleczny Dan

2066
302
Malawal:
http://scr.hu/0eo/tl4eb
http://scr.hu/0eo/fwldj
2013.03.03 18:09:34
Ocena: -1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:23248136

Położę Ci Kafelki

20550
589
Malawal:
Poprawa kondycji: 5
Spec. broni dwuręcznej : 3
Ogłuszenie : 5
Wrodzona Szybkość : 3
Wytrącenie z równowagi : 3
Błyskawiczny atak : 4
Żądza krwi : 3
Krytyczne uderzenie wręcz : 5
Silne uderzenie : 4

Jak wbijesz lvl'e to ładuj w SA.
Edytowany 22:07:24 3.3.2013 przez Death Warrior
2013.03.03 21:38:54
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:23253201

KONTO USUNIĘTE

Death Warrior:
ciężka rana na tym lvl ?
żartujesz sobie prawda ?

rozpisze potem jak będę miał czas
2013.03.03 21:46:08
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:23253364

Aidos Von Buła

73-39
14
Mam pytanie jakie umki rozdawc najlepiej dla woja ?
2013.03.04 02:23:26
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:23254937

Tissan

310108
579
Potrzebuję umki na 47 pod expa na koboldy i na 64 zestaw pod pvp, e2 i tytka. Zapewne pvp i e2 w jednym
2013.03.04 02:51:10
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:23254948

Hakamajaco

17268
887
Tissan:
Na 47:
Specjalizacja broni dwuręcznej: 2
Ogłuszenie: 4
Niszczycielski cios: 3
Wrodzona szybkość: 5
Poprawa kondycji: 5
Lepsza kondycja: 2
Sprawność fizyczna: 1
Na 64 żadnej e2 nie możesz bić bo lota niszczysz więc amsz umki na tytka.
Specjalizacja broni dwuręcznej: 3
Ogłuszenie: 5
Wytrącenie z równowagi: 3
Obezwładniający cios: 3
Niszczycielski cios: 4
Silne uderzenie: 4
Żądza krwi: 3
Poprawa kondycji: 5
Lepsza kondycja: 5
Chwila wytchnienia: 5
No i na pvp:
Specjalizacja broni dwuręcznej: 3
Ogłuszenie: 5
Błyskawiczny atak: 4
Krytyczne uderzenie wręcz: 5
Wrodzona szybkość: 8
Sprawność fizyczna: 4
Poprawa kondycji: 5
Lepsza kondycja: 4
Silne uderzenie: 2
2013.03.04 06:35:21
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:23255061

Tissan

310108
579
Semiked:
Na profil ciężko popatrzyć? Priv... i będę expił z jednorękiem +tarcza, a nie dwuręk.
2013.03.04 08:10:56
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:23255422

KONTO USUNIĘTE

Rozłoży ktoś umki na 41 lvl woj. Plis za dobrą odpowiedź daje plus
2013.03.04 08:38:29
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:23255480

Waleczny Dan

2066
302
Meemit Mag:
http://scr.hu/0eo/p8436
http://scr.hu/0eo/huje9
2013.03.04 09:11:29
Ocena: -1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:23255575

Położę Ci Kafelki

20550
589
Meemit Mag:
Specjalizacja broni dwuręcznej: 2/6
Ogłuszenie: 4/5
Niszczycielski cios: 3/10
Wrodzona szybkość: 3/18
Poprawa kondycji: 5/5
2013.03.04 11:56:35
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:23256118

Aczematve

1516
417
Na 95 lvl Woj

http://scr.hu/0ww6/l2zyn
http://scr.hu/0ww6/ov777
http://scr.hu/0ww6/cdyn5
Są bd. Ponieważ sam z nich korzystam
Edytowany 20:32:18 5.3.2013 przez Aczematve
2013.03.04 23:01:41
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:23268466

mroku v

2632
48
Rozłoży mi ktoś um pod 1 rek i pod 2 rek na 200;)
2013.03.05 09:18:48
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:23269571

Riss

131-3
181
Rozłożyć mi ktos umki pod exp
2013.03.05 16:10:55
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:23273138

Panhoert

57-31
12
kto rozda umy na 47 lvl mam do wykorzystania 18/22um
moje umy narazie wyglądają tak czy ktoś morze je dokończyć



spec broni dwuręcznej 2/6
obezwładniający cios 2/3
agresywny atak 4/14
poprawa kondycji 5/5
chwila wytchnienia 5/5

dam wielkiego plusa
2013.03.05 16:41:13
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:23273864

Blackmax

205979
6772
Panhoert:
Um do kasacji i od nowa, trochę słabe
Nowe:
Specjalizacja broni dwuręcznej 2
Ogłuszenie max
Błyskawiczny atak 2
Wrodzona szybkość 5
Sprawność fizyczna 1
Silne uderzenie 3
Krytyczne uderzenie wręcz 3
Poprawa kondycji 2


Na 50lvl wzmacniasz niektóre um, spec, błysk itp, dajesz potem 1-2 pkt w obez i nie dawaj na razie w agresywa, bij błyskiem/obezem

Risq:
Specjalizacja broni dwuręcznej 2
Ogłuszenie max
Błyskawiczny atak 2
Wrodzona szybkość 5
Sprawność fizyczna 1
Silne uderzenie 3
Krytyczne uderzenie wręcz 3
Poprawa kondycji 2
Na 50 wzmacniasz niektóre um, spec, błysk itp, potem dajesz 1-2 pkt w obez

mroku v:
Dam Ci swoje na 205lvl, powiem Ci które um odjąć i masz na 200lvl
Jednoręka:
http://scr.hu/0rey/5t5yf
http://scr.hu/0rey/g3vr7
http://scr.hu/0rey/oaoua
Odejmij z chwili wytchnienia i błogosławionej ochrony np.
Dwuręka:
http://scr.hu/0rey/td1p6
http://scr.hu/0rey/98usl
http://scr.hu/0rey/wvh92
Odejmij z chwili np.
Oczywiście możesz odjąć sobie z czego chcesz, to Twój wybór, wbijesz może szybko 5lvli i możesz mieć takie jak przedstawiłem. Gdybyś pytał po co bandażowanie.. dlatego że prawie nie ma w co dawać już na tym lvlu, a bandaż przydaje się na e2, gdy walnie sporo cbk, ma mało życia, my też i obawiamy się kolejnego cbk, może nam uratować życie
Edytowany 19:38:49 5.3.2013 przez Blackmax
2013.03.05 19:36:24
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:23277845

Mrok Margonem

148-31
459
Witam mógłby mi ktoś doradzić jakie eq i um muszę mieć by na 60 wojem dać radę razgulowi?
2013.03.06 06:05:20
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:23282610

KONTO USUNIĘTE

Nie mogłem dac na mojego wojka Poprawa Kondycji 2/5 i dałem końskie zdrowie i coś jeszcze
2013.03.06 08:45:16
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:23283079

KONTO USUNIĘTE

Mrok Margonem:
http://scr.hu/0l4l/p4g5z

http://scr.hu/0l4l/9romi
Edytowany 14:09:33 6.3.2013 przez Aurenmus
2013.03.06 09:37:45
Ocena: -1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:23283391

xdnst

370
1
gdzie powiększyć ilość energii ?
2013.03.06 16:28:54
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:23287799

KONTO USUNIĘTE

Fajne wszystko tylko jednego nie ogarniam czemu nie ma umek na 45lvl i czemu do 35 w broni 2recznej jest rozwijana umiejętność Niszczycielski cios a na 50 już wgl nie ma tej umiejętności
2013.03.06 18:17:40
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:23293394

KONTO USUNIĘTE

Flipinflappin:
ponieważ potem ta umka nadaje się tylko na pala,

i opłaca sie dawać dopiero na wyższych lvl
Edytowany 18:22:41 6.3.2013 przez Regulamin
2013.03.06 18:22:25
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:23293536

KONTO USUNIĘTE

Czyli na 50lvl mam zresetować umiejętności? i robic od nowa tak?
Tylko jeszcze nie wiem gdzie zresetowac
Edytowany 18:57:17 6.3.2013 przez Flipinflappin
2013.03.06 18:56:56
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:23294410

KONTO USUNIĘTE

W ratuszu w kargahan po lewej stronie u góry wchodziesz tak jagbyś chciał robić umy u sir wiliama to przechodzisz w to miejsce ale ni idziesz do niego tylko bardziej w lewo i tam są tak jagby pomieszczenia więc idziesz do drugiego i tam jest jeden albo dwóch gosici popytaj ich o kasacje umków. Powodzenia
2013.03.06 20:32:10
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:23296650

KONTO USUNIĘTE

Rozłożył by ktoś umki pod pvp moje eq looknijcie na profilu :3

+Jeszcze jakaś miesznaka umków pod tytana e/e2 i expa w jednym oczywiście na innych umkach (I będą pod pvp)
2013.03.06 21:01:51
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:23297392

Diaspor

18130
699
Prosze o rozłożenie umek na 45 woja pod exp oraz na 50 pod e2 w obydwu zestawach używam broni dwuręcznej. Za pomoc plus.
2013.03.06 21:48:39
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:23298447

KONTO USUNIĘTE

Dzięki tobie dobrze rozłożyłem umki z góry dzięki:D.
2013.03.07 15:40:28
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:23304158

Parmiu

860
11
Proszę o rozłożenie um na 65 woja pod pvp i exp z góry dziękuje mam do rozłożenia 41 sztuk jak najszybciej by się przydało korzystam z 2-ręki
Edytowany 20:39:23 7.3.2013 przez Parmiu
2013.03.07 20:37:23
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:23311569

KONTO USUNIĘTE

Parimu dodaj błyskawiczny atak i energie.
Edytowany 21:10:13 7.3.2013 przez zetx
2013.03.07 21:10:00
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:23312307

KONTO USUNIĘTE

Chciałbym prosić o rozłożenie umek na 60 wojownika pod pvp .. Nie na odwal tylko tak abym pokonywal all z moim eq http://www.margonem.pl/?task=profile&id=5124025#eq842250
2013.03.07 21:16:31
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:23312420

KONTO USUNIĘTE

pomogłeś!!
2013.03.08 12:49:42
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:23316924

Nawciuś

1630
46
Edit:
Przepraszam pomyłka
Edytowany 15:01:57 8.3.2013 przez Nawciuś
2013.03.08 14:53:20
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:23319442

Mr Terrorysta

17014
202
Aczematve:

Dzięki za Umki
2013.03.08 15:55:47
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:23321376

KONTO USUNIĘTE

Brawo Za ten Temat ,Brawo ! Gratulację to jest niesamowicie pomocne !
2013.03.08 16:03:22
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:23321570

KONTO USUNIĘTE

A ma ktoś pomysł, mam 43 lvl i nie wiem jakie umki sobie dać pod expienie ????
POMOCY?
2013.03.08 17:17:57
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:23323667

KONTO USUNIĘTE

Kto mi rozłoży umki na woja 81 pod agresywny na impy
2013.03.08 18:38:22
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:23325912

KONTO USUNIĘTE

Rozłoży ktoś mi UM? Błyskiem pod pvp i expa na dwuręk. Wojowniczka, 146lvl
2013.03.08 18:57:49
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:23326408

Sir Bonnes

8530
879
Witam !


Rozłoży mi ktoś umki na 41 lvl bron mam taką : Cynobrowe cięcie Zemsty 40lvl . *uni* pod patryka
2013.03.08 23:42:33
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:23333881

KONTO USUNIĘTE

Sir Bonnes:
spec 2
ogłuch 4
niszczycielski 3
sprawność 1
wrodzona 4
poprawa 2


no i jak to na herosa to okrzyk 1 może sie przydać.


po za ty nie łatwiej było na pw napisać ?
2013.03.09 00:11:20
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:23334149

KONTO USUNIĘTE

rOzłoży mi ktoś umkina 47 pod pvp dwurek moja broń to miecz nie umarłych zależymi na mocnym ataku i duzej wytrzymałośći
2013.03.09 12:32:36
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:23341490

tripox

17335
658
kto mi zrobi umki na woja pod pvp 83 lvl eq na profilu
2013.03.09 14:57:09
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:23345082

KONTO USUNIĘTE

tripox:
http://zapodaj.net/446b6fccf9149.bmp.html
2013.03.09 15:29:33
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:23345920

Tylko zalogowani gracze mogą pisać posty

Forum Margonem > Wojownik > Umiejętności dla wojownika

Podaj powód dlaczego oceniasz post na

Pamiętaj, że za bezsensowny komentarz do oceny możesz otrzymać knebla i stracić swoją reputację.

* pole nieobowiązkoweLimit znaków 0/30

Zgłoszenie postu do moderacji.
Poniżej możesz podać powód Twojego zgłoszenia.

Pamiętaj, że za bezsensowny komentarz możesz otrzymać knebla i stracić swoją reputację.

Limit znaków 0/150

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
AND grp=0