Momencik

Czekaj na odpowiedź servera..

Uwaga

  

Forum Margonem > Paladyn > Umiejętności dla Paladyna

[Przeszukaj temat] [Dodaj do ulubionych]

Urgash

182117
957
Witam,
wraz z wejściem Nowego silnika, pojawiły się także nowe umki dla pala. Od tego czasu możliwości układania umiejętności jest wiele, jednak nie każde połączenie jest dobre, więc postaram się w tym poradniku przedstawić najprzydatniejsze umki dla paladyna. Nie oczekujcie, że znajdziecie tu dokładny rozkład na poszczególny level. Ten artykuł ma wam tylko pomóc w dokonaniu wyboru, a jak wy to wykorzystacie, to już wasza sprawa. Żeby nie było pytań początkujących, od razu napiszę, gdzie się uczymy umiejętności.

Paladyn, jak i inne profesje, od 25 lvl, może przydzielać pkty umiejętności. Są cztery drogi:
- Droga siły- Aberyt (przedmieścia Karka-Han),
- Droga sprytu- Szagarat Czarny Łowca (Torneg),
- Droga żywiołów- Jaren (baraki Ithan,
- Droga światłości- William (lewe skrzydło ratusza Karka- Han).

Pal skupia się na wszystkich drogach, bowiem w każdej jest coś przydatnego dla nas. "Najważniejsze umiejętności dla paladyna" to takie, które są niezbędne i każdy paladyn powinien je mieć. "Umiejętności mniej ważne dla paladyna"- takie, które są dobre, ale nie jest koniecznością inwestować w nie. Tych umek, których tu nie znajdziecie, uznałem za bezużyteczne i niewarte tracenia punktów.

Najważniejsze umiejętności dla paladyna:

I. Droga Siły:

1. Specjalizacja broni jednoręcznej- umiejętność pasywna
"Pozwala zwiększyć ataki broni w zależności od siły."
Jest jedną z najważniejszych umek. Paladyn ma stosunkowo słaby atak, więc musi go nadrobić tą umką. Zwiększa ona nasz atak bronią jednoręczną, dzięki będziemy mogli także wsadzać lepsze krytyki. Przydatna na pvp, jak i na exp.

2. Celny cios- umiejętność pasywna
"Podczas ataku bronią jednoręczną szansa na unik przeciwnika zostaje zmniejszona"
Obniża o dość sporo szansę na unik wroga podczas wyprowadzania ataku. Także niezbędna umiejętność, szczególnie podczas zdobywania doświadczenia, gdyż potwory mają zdecydowanie mniejszą szansę na unik, niż np. łowca. Jest to umiejętność pasywna, działa zawsze, więc to jest jej dodatkowy plus.

3. Błyskawiczny atak- umiejętność aktywna
"Zwykły atak jednak zadany znacznie szybciej"
To jedna z najlepszych umek aktywnych dla pala. Sprawdza się świetnie na expienie, dzięki czemu będziemy mogli wyprowadzać czasami kilka ataków. Efekt będzie jeszcze lepszy, gdy połączymy to z "bolesnym ciosem" i bronią, która obniża SA podczas ciosu. Przeciwko graczom jest także niezawodna, np. zmniejszy szansę, że łowca nas zaatakuje dwa razy z rzędu. Koniecznie w nią inwestować, powinna to być wasza główna umiejętność aktywna.

4. Silnie uderzenie- umiejętność pasywna
"Wzmacnia krytyczne uderzenie bronią białą"
Inwestując w tę umkę, zwiększamy siłę naszego krytyka, która nieraz może nas uratować, kiedy już straciliśmy nadzieję na wygraną. Ataki paladyna, jak już pisałem wcześniej, są dość słabe, więc należy w pewnym sensie zwiększyć nasz "potencjał bojowy" inwestując w to. Przydatne na pvp i na exp, gdyż krytyk wszędzie się przyda. Na początkowych levelach niezbyt efektywne, gdyż ogólnie mamy nikłą szansę na zadanie ciosu krytycznego i mały atak, więc cios krytyczny nie zmieni raczej przebiegu walki. Warto zacząć go brać tak od około 50- 60 poziomu.

5. Krytyczne uderzenie wręcz- umiejętność pasywna
"Pozwala częściej trafiać cios krytyczny bronią białą"
Silny krytyk nie wystarczy, więc należy, a nawet trzeba zwiększyć jego szansę. Przyda się na walki z graczami, a także z potworami. Nie warto inwestować od razu, najlepiej tak od 50 poziomu.

6. Bolesny cios- umiejętność pasywna
"Uderzenie krytyczne powoduje spowolnienie następnego ataku przeciwnika"
Każdy krytyk będzie zmniejszał określoną ilość SA wroga. Koniecznie, gdy posiadamy błyskawiczny atak i dużą szansę na cios krytyczny, chociaż na początku nie warto uczyć się tej umiejki, ze względu na małą szansę krytyka.

7. Wściekłość- umiejętność pasywna
"Po otrzymaniu ciosu krytycznego następne twoje ataki są o 10% mocniejsze"
Dobra umiejętność, pakujemy na maxa, jednak dopiero gdzieś tak od 60 poziomu, ponieważ na początku da nam mały bonus do ataku. Atak zostaje wzmocniony na określoną ilość tur (jedna przy 1 poziomie, dwa 2 poziomie i trzy przy 3 poziomie)


8. Żądza krwi
"Uderzenie krytyczne powoduje odzyskanie energii"
Odzyskujemy dany procent energii podczas naszego ciosu krytycznego. Na końcowym etapie jest to 16%. Szczególnie przydatne podczas dużej szansy na krytyka, dzięki czemu można atakować cały czas umiejętnościami aktywnymi.

II.Droga Sprytu:


1. Wrodzona szybkość- umiejętność pasywna
"Sprawia, że jesteś szybszy w walce"
Bazowo paladyn ma niskie SA. Powinien to nadrobić eQ i tą umiejętnością, żeby nie było przypadku, że łowca czy tropiciel atakuje nas kilkakrotnie z rzędu.. Każdy punkt zwiększa naszą szybkość ataku o 0.1, czyli całkiem dużo. Proponuję inwestować od początku.

2. Sprawność fizyczna- umiejętność pasywna
"Zwiększa ilość punktów życia"
Zwiększa nasz poziom życia. Także przydatna umka, dzięki której będziemy mogli dłużej przetrwać na polu bitwy.

III.Droga Światłości:


1. Leczenie ran- umiejętność aktywna
"Przywraca do zdrowia siebie lub kompanów w drużynie. Każde kolejne użycie jest o 50% słabsze od poprzedniego."
Na początku niezbyt efektywna, jednak tak od 60 poziomu zaczyna odgrywać duże znaczenie w walkach pvp, mniejsze podczas expienie, ponieważ doświadczenie zazwyczaj zbieramy podczas walki szybkiej. Sama nazwa wskazuje, że dzięki niej będziemy mogli sobie przywrócić część swoich sił życiowych. Dodatkowo możemy ją rzucić na sojusznika, ratując mu przy tym często życie. Kosztuje jednak dość sporo many, więc zazwyczaj inwestując w tę umiejętność, będziemy musieli nauczyć się umek zwiększające manę.

2. Koncentracja many- umiejętność pasywna
"Zwiększa ilość posiadanej many"
Zwiększa nasze zasoby energii magicznej, dzięki czemu będziemy mogli wykonać więcej ataków umiejętnościami magicznymi. Jednak jeśli nie masz owej, to nie inwestuj w to. Także, jeśli masz wystarczająco many na leczenie ran, to nie ma sensu tracić punktów.

3. Wzmocnienie many- umiejętność pasywna
"Uczy wyzwalania mocy magicznej w zależności od posiadanego intelektu."
Jeśli zdecydowaliśmy się uczyć koncentracji many, to warto później dodać parę punkcików w to, gdyż dzięki tej umiejce, nasza mana jeszcze podrośnie

4. Przywracanie many- umiejętność pasywna
"Mana przywracana co turę"
Bez tej umiejętności trudno będzie nam funkcjonować w późniejszej grze, czyli na około 160 lvl. Dochodzi tarcza słońca, którą przydałoby się razem z leczeniem rzucić przynajmniej raz. Do tego po dodaniu Thuzal doszło sporo itemów, które obniżają manę, więc można częściowo zmniejszyć ten efekt, inwestując w tę umkę.


5. Poprawa kondycji- umiejętność pasywna
"Zwiększa ilość energii"
Nie zaszkodzi wziąć, jeśli skupiamy się w dużym stopniu na umiejętnościach z drogi siły. Przy pięciu zainwestowanych punktach, energia zwiększa się nam o 50, co nam da możliwość użycia dodatkowo kilka razy umek.


IV.Droga Żywiołów:


1. Specjalizacja magii [ognia, zimna, błyskawic]- umiejętność pasywna
"Zwiększa obrażenia od ognia/ zimna, błyskawic w zależności od intelektu"
Zwiększa nasz atak magiczny. Wybieramy tę specjalizaję magii, od której obrażenia zadaje nasz oręż. W innych przypadkach umiejętność nie zadziała. Ogólnie jest to ciekawa umiejętność, a w połączeniu z zdolnościami, które zwiększają nasz atak magiczny podczas ciosu, świetnie się spisze.

2. Potęga [zimna, ognia, błyskawic]- umiejętność pasywna
"Wzmacnia uderzenie krytyczne od magii zimna/ ognia/ błyskawic"
Zwiększa naszą moc krytyka magicznego, odpowiednik silnego uderzenia. Na początku także nie warto tego się uczyć, gdyż nasza szansa, jak i siła krytyka magicznego z itemków jest znikoma.

3 Gorące uderzenie- umiejętność aktywna
"Atak ogniową bronią białą powoduje dodatkowe obrażenia"
Powoduje dodatkowe obrażenia od ognia, magiczny odpowiednik agresywnego ataku, jednak nie odejmuje pancerza. Bardzo przydatny na pvp, szczególnie na profesję, która ma małe odporności. Działa tylko wtedy, gdy nasza broń zadaje obrażenia od ognia. Odpowiednikiem z żywiołu zimna jest pchnięcie mrozu, a z błyskawic- porażający cios. Do tej umiejętności jednak warto mieć parę umiejętności związanych z maną ( koncentracja many, wzmocnienie many, przywracanie many)


4. Zamrażający cios- umiejętność pasywna
"Atak bronią z obrażeniami lodowymi ma szansę zamrozić przeciwnika na jedną turę"
Coś przypominające ogłuszenie wojownika. Bardzo przydatna umiejętność, niezbędna, gdy posiadasz broń lodową. Dzięki niej gracze chętniej cię przyjmą do grupy, "polującej" na tytana.


Umiejętności mniej ważne dla paladyna:

I. Droga Siły


1. Parowanie- umiejętność pasywna
"Blokowanie ataku z bliska bronią białą"
Dodaje pewną szansę na sparowanie ataku (max. 5%). Działa to jak unik, jednak sie z nim nie sumuje. Warto dawać później, gdy nie masz już w co dawać, bo jest wiele przydatniejszych umiejętności.

2. Rozpraszający cios- umiejętność aktywna
"Wyprowadza przeciwnika z równowagi obniżając jego szansę na cios krytyczny i przebicie"
Znana i jedna z najczęściej używanych umiejętności paladyna na SS. Jednak teraz straciła na wartości na rzecz Błyskawicznego ataku. Nie oznacza to jednak, że jest bezużyteczna. Dalej dobrze sprawdza się dobrze na pvp i nieźle na expie. Nie zaszkodzi jej mieć jako drugą umiejętność aktywną z drogi siły. Jednak- według mnie- lepiej brać śmierdzący pocisk z drogi światłości.

3. Wyzywający okrzyk- umiejętność aktywna
"Ściąga na ciebie gniew przeciwników na dwie tury"
Szczególnie przydatna, gdy walczymy grupowo. Paladyn jest profesją ściśle defensywną, więc może przyjąć na siebie ataki, ratując życie swojemu towarzyszowi. Jednak nie warto w nią inwestować za dużo punktów, gdyż jest mało praktyczna, tzn, nie zawsze będziemy mieli okazję ją wykorzystać.



II. Droga Sprytu:


1. Odporność na truciznę- umiejętność pasywna
"Zwiększa naturalną odporność na trucizny"
Zwiększa naszą odporność na znienawidzoną truciznę. Jednak nie uchroni nas w dużym stopniu, dlatego dajemy ją w późniejszym etapie gry.

III. Droga Światłości:



1. Aura ochrony magicznej- umiejętność aktywna
"Aktywacja aury powoduje zwiększenie obrony magicznej w drużynie na 10 tur
Całkiem przydatna w połączeniu z odpornością na jakiś żywioł z drogi żywiołów. Dzięki temu będziemy mogli uzyskać sporą odporność na ogień ( w moim przypadku była to 46% na ogień). Działa na wszystkich w drużynie. Do tego nie bierze dużo many.

2. Lepsza kondycja- umiejętność pasywna
"Co turę zostaje przywrócona część twojej energii"
Jak już się to bierze, to warto rozwinąć do maksimum (+5 pktów energii na turę). dobrze sprawdza się razem z żądzą krwi, bowiem będziemy odzyskiwać błyskawicznie straconą energię.

3. Tarcza słońca- umiejętność aktywna
"Chroni i leczy przez 5 tur, jednak co każdą moc działania słabnie"
Przydatne na wyższe poziomy (od 160). Umka podobna do aury odporności fizycznej, tylko, że tarcza n przywraca także hp. Przydatna do walki w grupach, bo możemy nią rzucić na przyjaciela, jak i podczas samotnego expienia. Dzięki temu, będziemy mogli bić potwory z większą przewagą.

4. Śmierdzący pocisk- umiejętność aktywna
"Sprawność ruchowa przeciwnika zostaje zmniejszona, przez co maleje jego szansa na cios krytyczny i przebicie"
Efekt podobny do rozpraszającego ciosu, jednak, według mnie, trochę lepszy. Nie wykonamy ataku, ale za to rzucimy zaklęcie, które będzie działało 5 tur. Należy się zdecydować, którą umkę wziąć.

5. Chwila skupienia- umiejętność aktywna
"Przywraca punkty many, ale nie więcej niż początkowa ilość. Każde kolejne użycie jest o 10% słabsze od poprzedniego."
Umka przydatna raczej w walkach grupowych. Na pvp manę możemy sobie umiejętnie rozdysponować, że nam wystarczy. Jednak zawsze może się zdarzyć sytuacja, w której potrzebujemy bardzo szybko many, np. na leczenie. Czasami może nas to uratować. Na małych levalach trochę szkoda tracić na to punkty.

IV. Droga Żywiołów:


1. Odporność na [ogień, zimno, błyskawice]- umiejętność pasywna
"Zmniejsza otrzymywane obrażenia od magii zimna/ ognia/ błyskawic"
Całkiem dobrze się spisuje w połączeniu z aurą lub tarczą ognia/ mrozu. Jednak chroni tylko od jednego żywiołu, a inwestowanie w ochronę przed wszystkimi, jest drogie i trochę nieopłacalne. Dlatego warto zobaczyć jakim atakiem magicznym posługują się potwory, na których expisz lub żywi przeciwnicy. W takim przypadku musisz sprawdzić bronie maga na dany poziom

2. Tarcza [mrozu, ognia]- umiejętność aktywna
"Pochłania część obrażeń od ognia/ zimna przez 5 tur"
Alternatywnie zamiast aury ochronnej. Brać tylko wtedy, gdy wiemy jakimi atakami magicznymi na danym poziomie dysponują przeciwnicy.


To wszystko, jeśli ktoś będzie miał jakieś zastrzeżenia, uwagi, propozycję, niech napiszę w tym temacie, rozważę je.


I. Pytanie o dokładny rozkład umiejętności to brak szacunku do mnie, jak i zwykłe lenistwo ze strony osoby, która prosi o gotowe umki. Szanujmy siebie i innych.
II. Najpierw przeczytaj poradnik, dopiero później zadawaj pytania. Większość nawet nie przeczyta tego, co tu jest napisane i od razu prosi o pomoc- najczęściej o gotowy rozkład.
III. Postać i umiejętności to indywidualna sprawa każdego. Ty wiesz, jaką grę preferujesz, znasz swoją postać, toteż Ty najlepiej umiesz rozłożyć swoje umiejętności. Ktoś jedynie może pomóc, dla przykładu mówiąc godne uwagi umki, od kiedy się je powinno brać itp., ale wybór należy do ciebie. Jeśli po przeczytaniu tego poradnika i po pomocy innych dalej nie wiesz, w jakie umki inwestować, to zastanów się, czy ty w ogóle umiesz grać paladynem.
IV. Jeśli prosisz o gotowy rozkład, nie próbując nawet ich układać lub nie czytając tego, co tu jest zamieszczone, to leniem już nie jesteś chyba, tylko na pewno.

Pozdrawiam,
Urgash.

Edytowany 17:48:57 18.10.2010 przez Urgash
Edytowany 20:04:46 19.1.2011 przez Urgash
Edytowany 07:25:40 12.4.2011 przez Urgash
Edytowany 22:59:59 21.8.2011 przez Urgash
Edytowany 14:28:22 22.8.2011 przez Urgash
Edytowany 13:07:42 29.8.2011 przez Urgash
Edytowany 07:04:52 5.4.2012 przez Urgash
Edytowany 07:06:59 5.4.2012 przez Urgash
Edytowany 20:58:15 7.4.2012 przez Urgash
Edytowany 18:05:10 12.4.2012 przez Urgash
2010.10.14 08:59:44
Ocena: 12
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:10074868

Złoty

77647
1436
Wyczyszczone, post aby temat się nie skasował
2012.08.26 13:41:41
Ocena: 3
cytuj | ID:20115875

Bique

173206
1835
Złoty:
Może pomyślisz o zamknięciu tematu? I tak co drugi post tutaj to pytanie czy ktoś rozłoży mi UM.
2012.08.26 15:23:03
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:20118092

KONTO USUNIĘTE

jak pala załorze to skorzystam
2012.08.26 17:28:34
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:20120346

KONTO USUNIĘTE

Nawet Nawet dobry temat jestem za!+
Plusik leci!!
Edytowany 18:49:52 26.8.2012 przez Masshell
2012.08.26 18:49:17
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:20121240

Xawerus

17517
992
Pomoże mi ktoś do rozłożenia Umek na pala 105 ? próbowałem już tyle razy ale szkody mi kasy więc prosze o pomoc
Edytowany 21:13:31 26.8.2012 przez Xawerus
2012.08.26 21:11:38
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:20124555

Loorulf

125-37
153
Bardzo proszę o pomoc jakiegoś doświadczonego paladyna o rozłożenie umek mam do rozdania 70.Pierwszy zestaw ma być specjalnie pod łowce czaszek a drugi pod pvp.Będe bardzo wdzięczny.

PS: Umki pod zimno. To dla mnie bardzo,bardzo ważne prosze
2012.08.27 11:24:24
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:20131679

Maraed

166-9
100
Bardzo przydatny temat , napewno z niego skorzystam.
Edytowany 13:10:19 25.8.2013 przez Extremepvp
2012.08.27 12:05:06
Ocena: -1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:20132577

Hey Ho Lets Go

600
25
Rozłoży ktoś umki na 60 lvl pod Zimno ? Wole miec juz teraz i nie resetować na 60
2012.08.27 12:20:09
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:20133010

Seaan

10117
341
Ja gram palkiem i sorzystam bardzo chętnie
2012.08.27 12:52:43
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:20133967

złytrop

130-22
135
Cześć.!
Rozłoży mi ktoś Umki na Paladyna tu daję link http://www.margonem.pl/?task=profile&id=4115323 Proszę
2012.08.27 17:15:47
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:20140803

jhmgh

157-37
374
no wkońcu bo mi się już myliły strony.I przy okazi kto rozłoży mi umki 107pkt do rozdania.
2012.08.27 20:14:05
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:20145132

wojojtek

1015
58
Dobry temat
Edytowany 00:31:31 30.8.2013 przez wojojtek
2012.08.27 20:51:10
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:20146122

KONTO USUNIĘTE

Ei jak dobrze rozłozyć umki na siłe pod pala 73?
2012.08.27 20:54:48
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:20146214

jhmgh

157-37
374
wojojtek:
tak
Joukishi:
w speca daj i agresa a jesli masz broń od ognia to w gorące zamiast agres.
2012.08.27 21:00:27
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:20146336

Hey Ho Lets Go

600
25
Zwracam się z prośbą o rozłożenie mi Um na 60 lvl pod zimno i pod ogień
2012.08.28 13:42:35
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:20157628

wojojtek

1015
58
Opłaca się brać paladynem w agresywny atak?
Edytowany 20:32:25 30.11.2013 przez wojojtek
2012.08.28 14:32:20
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:20158855

KONTO USUNIĘTE

dzięki ulepsze swego palladynka
2012.08.28 15:41:32
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:20160394

blacwihte

470
10
Chcę mieć umki na pvp i na exsp. mam 17 pt. do rozdania . Co mi radzicie?
Edytowany 18:01:37 28.8.2012 przez blacwihte
2012.08.28 17:59:49
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:20162902

jhmgh

157-37
374
blacwihte:

2/6 Spec. broni jednoręcznej
3/14 Agresywny atak

2/6 Spec. magii ognia
1/12 Gorące uderzenie

6/6 Koncentracja many
3/10 Wzmocnienie many
2012.08.28 19:37:40
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:20164757

KONTO USUNIĘTE

ja mam umki na 49
6/6Koncentracja many
2/14Leczenie ran
1/10Wzmocnienie many
3/11Przywracanie many

2/6Spec. magii ognia
2/12Gorące uderzenie
2/6Spec. broni jednoręcznej
4/18Sprawność fizyczna
2/18Wrodzona szybkość


tylko je wykasuje na 50
Edytowany 19:51:00 28.8.2012 przez The Kasia
2012.08.28 19:44:48
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:20164917

blacwihte

470
10
o dzięki ale
2/6 Spec. broni jednoręcznej
3/14 Agresywny atak

2/6 Spec. magii ognia
1/12 Gorące uderzenie

6/6 Koncentracja many
2/14 Leczenie ran ( nie miałem odblokowanego wzmocnienia many, nie wiem czemu ?. I dlatego wybrałem leczenie ran , nie wiem czy dobrze?)
Edytowany 20:31:28 28.8.2012 przez blacwihte
2012.08.28 20:07:39
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:20165367

jhmgh

157-37
374
blacwihte:
jak wziołeś leczenie to źle bo po 1 nie masz nanie a po 2 na gorące uderzenie musisz mieć
2012.08.28 20:53:25
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:20166227

blacwihte

470
10
ale nie wiem jak nie miałem odblokowanego ?
2012.08.28 21:02:06
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:20166447

jhmgh

157-37
374
blacwihte:
musisz mieć to odblkowowane odśwież stronkę bo to może jakis błąd/
2012.08.28 21:14:07
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:20166714

blacwihte

470
10
ok muszę wszystko od nowa ale czego się nie robi dla własnego pala..:D
2012.08.28 21:22:33
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:20166895

jhmgh

157-37
374
jak ci podałem to niech mi ktos rozłoży umki 107pkt do rozdania bo ja mam ale gdy walczyłem z kolega słabszym eq odemje zjechał mnie.
2012.08.28 21:37:13
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:20167243

Tuxator

161662
3338
Potrzebuje dobre UM pod tytana/e2 na 60lvl.
Edytowany 10:32:14 24.10.2012 przez Tuxator
2012.08.28 21:51:21
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:20167550

blacwihte

470
10
Brodrean .dobra już jest dobrze dzięki . a i jeszcze pytanko jak dodawać następne punkty bo mam znów jeden ?
Edytowany 22:04:05 28.8.2012 przez blacwihte
2012.08.28 22:01:56
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:20167791

Aranea Deirar

14513
249
Pod zimno , na tytana na 70lvl . Może ktoś rozdać? Wynagrodzę +
2012.08.28 22:06:13
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:20167890

Bitwash

9424
772
ej jak sie nazywa taki um ze zauważyłem że na 50 niektórzy leczo kolegow 1000 jaka to um?
2012.08.29 08:58:23
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:20171630

Velek

142101
699
Bitwash:
To jest zdrowa atmosfera
2012.08.29 09:55:43
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:20172506

Hey Ho Lets Go

600
25
Ponawiam moją prośbę o rozłożenie umek pod ogień i pod zimno na 60 lvl
2012.08.29 10:10:55
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:20172787

Bitwash

9424
772
ale na 75 mogą leczyc 2000
Edytowany 10:11:32 29.8.2012 przez Bitwash
2012.08.29 10:11:15
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:20172794

blacwihte

470
10
2/6 Spec. broni jednoręcznej
3/14 Agresywny atak

2/6 Spec. magii ognia
1/12 Gorące uderzenie

6/6 Koncentracja many
3/10 Wzmocnienie many
I teraz pytanie czemu nie mam gorącego uderzenia ? przecież to atak...:/ (może jeszcze jeden punkt dać ?)
Edytowany 12:10:26 29.8.2012 przez blacwihte
2012.08.29 11:23:02
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:20174388

jhmgh

157-37
374
blacwihte:
daj w gorące uderzenie jak morzesz już 2 raz ulepszyć.
2012.08.29 12:44:32
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:20176311

blacwihte

470
10
Brodrean: ok a dalej z wyższym lvl i częściową zmianą eq bedę musiał reset umki?
2012.08.29 14:14:39
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:20178308

jhmgh

157-37
374
Tak od 60 musisz na drógim zestawie zrobić umki od zimna bo bendą juz lepsze,ale mniej jeszcze od ognia.
2012.08.29 14:18:44
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:20178396

blacwihte

470
10
dobra dzięki mogę dodać punkty na 44 lvl dopiero
Edytowany 14:28:37 29.8.2012 przez blacwihte
2012.08.29 14:20:45
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:20178437

KONTO USUNIĘTE

Witam,mógłby mi ktoś rozłożyć umki na pala ? Tutaj macie link http://www.margonem.pl/?task=profile&id=3498631#eq609983
2012.08.29 14:22:06
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:20178469

blacwihte

470
10
Poradzicie coś na truciznę ? bo PAL+TRUCIZNA= ZWIEDZANIE MIASTA
2012.08.29 15:00:37
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:20179356

Xanerle

155-32
108
Witam ułoży mi ktoś um na pala na 60lvl od ognia. Z góry dziękuje.
2012.08.29 15:38:52
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:20180162

zoimek ziom

91-39
280
witam ułuży mi ktoś umki na 40 lvl pala pod ogień / pod expa .
2012.08.29 17:29:04
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:20182411

Sir kropek XD

140-49
193
Kto rozłoży mi um na 130 palla pod zimno na e2
2012.08.29 19:04:24
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:20184115

klonuit

68-10
131
UM mi nie jest potrzebne zalezy czy expie
2012.08.29 21:47:23
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:20187741

jhmgh

157-37
374
blacwihte:
Daj umki w torneg na odprorność albo poprostu zwiększ życie.
2012.08.30 13:19:57
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:20197553

Daroslaus

14019
310
Witam, bardzo, ale to bardzo prosiłbym o pomoc !

Moje umiejętności:

1) Pod zimno

4/6 Spec. broni jednoręcznej
3/10 Bolesny cios
2/13 Celny cios
8/8 Rozpraszający cios
6/9 Błyskawiczny atak
3/3 Wściekłość

7/18 SA
1/18 HP

4/16 Spec. magii zimna
7/12 Pchnięcie Mrozu
4/5 Zamrożenie

6/6 Mana
8/10 Wzmocnienie many
5/11 Przywracanie many
5/5 Energia
5/14 Leczenie ran

2) Pod ogień

Wszystko to samo, z tą różnicą :
6/14 Leczenie ran
3/5 Lepsza kondycja

4/6 Spec. magii ognia
7/12 Gorące uderzenie


A oto moje eQ :

Daroslaus (102p)










Co mam zmienić w UM? Proszę o pomoc.
Nagradzam +.
Edytowany 19:36:21 30.8.2012 przez Daroslaus
2012.08.30 14:23:06
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:20199193

jhmgh

157-37
374
Daroslaus:
usuń ten rozpraszający cios i daj w przywracanie energi a i jeszcze 3 pkt co zostaną w celny cios daj.A i many zrób sobie tyle żebyś miał na 2 pchnięcia mrozu i lek i rzeby ci mane przywracało a jeśli jakos wykombinujesz to daj w żądże krwi jakieś punkty.
2012.08.30 18:15:35
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:20204292

Woj Kopus

140-24
102
zabardzo nie wiem jakie sorki
2012.08.30 19:01:34
Ocena: -1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:20205329

majchu

56-1
32
Świetne i bardzo pomocne
2012.08.31 00:35:52
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:20211435

Temat nie może mieć więcej niż 10tys wiadomości.

Forum Margonem > Paladyn > Umiejętności dla Paladyna

Podaj powód dlaczego oceniasz post na

Pamiętaj, że za bezsensowny komentarz do oceny możesz otrzymać knebla i stracić swoją reputację.

* pole nieobowiązkoweLimit znaków 0/30

Zgłoszenie postu do moderacji.
Poniżej możesz podać powód Twojego zgłoszenia.

Pamiętaj, że za bezsensowny komentarz możesz otrzymać knebla i stracić swoją reputację.

Limit znaków 0/150

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
AND grp=0