Momencik

Czekaj na odpowiedź servera..

Uwaga

  

Forum Margonem > Questy i solucje > Thuzal - Czyli nowego miasta opisanie !

[Przeszukaj temat] [Dodaj do ulubionych]
Koniec strony Strona: [1] [2] [3] [4] ... [50] [51] [52]

mystrzu

287306
2349
NIE MAM OCHOTY MÓWIĆ TEGO 100 OSOBIE DLATEGO NAPISZĘ TUTAJ - jak wam się pokazuje taki jakby + zamiast dialogu musicie wyłączyć dodatki !

Opis questów w mieście Thuzal - www.margonem.pl/?task=forum&show=posts&id=315204&ps=0#post16639240
Opis questów eventowych poza miastem - w tym poście
[/cytat]

Posłaniec - 70 lvl

Questa zaczynamy w nithal u pani Gildonii, na kordach 49,48.
Ta opowiada nam o mieście thuzal splądrowanym przez bandytów, i prosi o datki na pomoc tamtejszym mieszkańcom. . Następnie namawia nas nas abyśmy pomogli stojącemu obok staruszkowi. Po krótkiej rozmowie z nim wracamy do gildonii, która prosi nas, abyśmy odszukali kapitana Lisandra - rzekomo powinien on się znajdować w karka-han.
Udajemy się do przedmieść karka han, gdzie rozmawiamy z ferdille. W trakcie rozmowy nawołuje nas werner, który poleca nam abyśmy zgłosili wiedźmę do sądu za nagabywanie przechodniów. No to lecimy do sądu w ka-ha. Rozmawiamy ze strażnikiem przy sądzie (37,11) i prosimy o rozmowę z sędzią. Niestety jest on zajęty, ale od strażnika dostajemy papier, który pomoże nam nakłonić wiedźmę do rozmowy. Dowiadujemy się od niej że kapitan ukrył się gdzieś w karczmie.
Rozmawiamy z gwardzistą elancji, a następnie z karczmarzem który odsyła nas do jego żony. Ta prosi nas abyśmy udali się do kapitana . słuchamy rozmowy dobiegającej z pokoju a następnie wracamy do żony po klucz,i udajemy się do karczmarza .po krótkiej rozmowie dostajemy klucz. Wchodzimy do pokoju i orientujemy się w sytuacji. następnie oglądamy prawą i środkową szafkę.

Teraz lecimy do gwardzisty który przenosi nas do posła z elancji. Po dosyć długiej rozmowie kończymy questa.
Dostajemy:
330k expa
300 ph


Dziewczynka z cmentarza.


Questa zaczynamy u karusi przed karczmą na mokradłach. Dajemy jej 20 złota i prowadzimy rozmowę, która zostaje przerwana przez krzyki w oknie. Dziewczynka przed odejściem wciska nam w rękę tajemniczą miksturę. Idziemy więc do karczmy dowiedzieć się o co chodzi. Rozmawiamy z ahonirem , następnie krótko konwersujemy z panem siedzącym obok, jednak koniec końców wracamy do ahonira. Od tego pana dowiadujemy się co nieco na temat łez nimfy, następnie idziemy do jona tajemniczego (ta sama lokacja). Ten dzięki naszemu sprytowi, przyznaje się do sprzedawania łez, i prosi abyśmy dostarczyli je kupcowi z okolic śnieżnej groty. No to szybki tp, albo z buta jak kto woli, i już jesteśmy pod grotą. Podchodzimy do drzewa 3.16, przyglądamy mu się i... trafiamy na tajemniczą polanę. Na miejscu rozmawiamy z Gazarusem, i blefujemy że jesteśmy jonem. Po paru dobrze dobranych zdaniach przepuszcza nas i możemy wejść do jaskini. Na miejscu spotykamy gineriona i wielebnego. (to pierwsze miejsce w którym dialog zaczyna się bez naszej woli - fajne ) Wielebny prosi nas abyśmy zdobyli łzy driady. Daje nam w tym celu pewien przedmiot który ma pomóc nam znaleźć takową istotę :
Lecimy teraz na przedmieścia ka-ha odszukać panią imieniem gared. Jest ona na kordach 89,9. Po rozmowie z nią dostajemy się do "głuszy dracco" ( mapka - img708.imageshack.us/img708/2697/drogadodriady.jpg ). Przechodzimy przez drzewa do Netharalena (6,39) i rozmawiamy z nim.
Następnie szukamy trilaka. Teraz znowu do profesora... I lecimy szukać driady która jest na kordach 90,42. Przy dialogu wybieramy drugą opcję a potem nie uciekamy, a rozmawiamy.
Driada daje nam swoje łzy a my wracamy do Netheralena. Ten przenosi nas z powrotem do przedmieść. W międzyczasie dostajemy 550k expa i 300 ph.


Rzeki spłyną krwią.


Questa zaczynamy u gared, koło której teleportowaliśmy się po skończeniu poprzedniego zadania. Ta mówi nam że jest szpiegowana i musimy chwilę poczekać. Po paru minutach prowadzimy z nią rozmowę (bawimy się w szpiega ) i lecimy do namiotu. Na miejscu przeszukujemy szafkę. Po przeczytaniu listu oglądamy półkę (także w namiocie), i zabieramy łzy driady.
Następnie wracamy do wielebnego, tą samą drogą co poprzednio. Zakonnik w jaskini prosi nas abyśmy zabili jego brata, który zdradził akhmater. Zamiast zabijać go, rozmawiamy z nim i dowiadujemy się o zasadzce w którą o mało nie wpadliśmy.
Idziemy teraz do trilaka w skałach mroźnych śpiewów.(3.60) Ten prowadzi nas do wioski valnirów.
Na miejscu musimy postępować dokładnie według instrukcji trilaka. przy rozmowie z Varga próbujemy różne opcję aż do skutku.

"Musisz iść teraz na południe i ominąć bramę wioski. Nie zbliżaj się do strażników. Jeśli cię spostrzegą, zabiją w mgnieniu oka. Miniesz więc straże w bezpiecznej odległości. Stamtąd pójdziesz dalej w dół zamarzniętej rzeki. Od tamtego momentu musisz przekroczyć ją dwa razy. Dojdziesz do miejsca, w którym Valmirowie wieszają skóry zwierząt. Stamtąd skierujesz się na zachód. Przekroczysz wtedy rzekę po raz trzeci. Dojdziesz do niewielkiego obozowiska, które mieści się na urwisku. Wejdziesz na nie i spotkasz Vargę i Baroga, dwójkę barbarzyńców.Musisz spokojnie powiedzieć, że jesteś niewolnikiem i że przyszedłeś po najświętsze mięso Karr-bara - tak nazywają tego swojego boga w niedźwiedziej postaci. Barog nie jest zbyt rozgarnięty i powinien ci wskazać miejsce, w którym jest to mięso. Zabierzesz worek i odejdziesz. Ale nie wrócisz do mnie, to wzbudziłoby zainteresowanie strażników przy bramie, tylko pójdziesz jeszcze w dół. Znajdziesz tam sznurowaną drabinkę, po której zejdziesz. Na dole jest pień drzewa, tam dodasz truciznę do mięsa. Potem wrócisz do bramy. Strażnicy mogą być nieco zaskoczeni, że przybywasz w nocy. Oddasz im worek i odejdziesz spokojnie. Gdy tylko znikniesz im z pola widzenia, jak najszybciej wracasz do mnie."


po powrocie do trilaka musimy zdecydować się po której jesteśmy stronie - nie powiem co wybrać - sami zdecydujcie.
(Bardzo mi się podoba ta cześć questa - wreszcie trudne wybory moralne )
Po rozmowie wracamy do Gared i... trafiamy na pole bitwy. Po bitwie szukamy syna zmarłego kapitana. (44.33)
i wracamy do driad. następnie króciutka rozmowa z kapitanem i teleportujemy się na lazurowe wzgórze - mamy iść w stronę thuzal. Rozmawiamy z najbliższym strażnikiem i dostajemy nagrodę :
500k expa
300 ph



Edytowany 09:03:04 16.12.2012 przez mystrzu
2012.01.19 08:27:38
Post na medal
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:16639198 |

mystrzu

287306
2349
thuzal

Jak dostać się do thuzal?
Do thuzal możemy się dostać przez grań gawronich piór.
Niestety drogę blokuję nam Ogr, który za przejście żąda 1000m lub 10 sł. (nieaktualne )
po wykupieniu przejścia dostajemy to :


i wyruszamy na zwiedzanie !


Nowy quest z thuzal na poziom 178 - www.margonem.pl/?task=forum&show=posts&id=326174


Powódź w Thuzal i tajemnicze śmierci. - questa nie można już wykonywać - usuwam opis


Rozwiąż sprawę zamkniętych przejść do Katakumb.

Questa zaczynamy u pani żubr w karczmie. wypytujemy ją o katakumby. Ta każe nam rozmawiać ze znanym nam już Netheralenem. jest on na kordach 22,32. po dobrze poprowadzonej rozmowie wręcza nam papier upoważniający do wejścia do podziemi i prosi nas o opisanie co tam się znajduje. Na miejscu okazuję się że klucz do podziemi ukradł ktoś z przyjezdnych. Lecimy do klythe (16,16) a ten radzi nam spróbować wejść do katakumb z uniwersytetu. Idziemy więc do gildii wynalazców i gadamy z sarciusem (16.6) teraz do galileo w auli , potem do wintropa (także w auli), następnie do tii rumore - jest piętro wyżej. Mówi nam że piliniusz może coś wiedzieć, ale nie powie nam nic bez ciasta grzybowego. Lecimy więc po babkę do podgrodzia nithal. Piekarka Laurynka da nam jedną, jeżeli przepędzimy chłopczyka siunia, który zjada jej wypieki. Po ukaraniu chłopca wracamy do piekarki i czekamy 15 min. Z otrzymanym wypiekiem wracamy do tii, gdzie po paru minutach dostajemy ciasto. Idziemy teraz do profesora pliniusza. Oprócz oddania ciasta musimy odpowiedzieć na jego 3 matematyczne zagadki. Następnie idziemy odzyskać mapę katakumb z gildii teologów. Mapę ukradł Lagrim, a następnie porwał ją i wrzucił do dzbana. wyciągamy skrawki (28.11 - gildia teologów) z pojemnika (wybieramy opcję która nas rani aż do skutku.) I wracamy do pliniusza. Ten jest w stanie odczytać jedynie , że wejście do podziemi znajduję się w budynku wschodniej części miasta. idziemy do Domu Buddenbrooków i udajemy się na piętro. Niestety zostaliśmy zamknięci ! Gadamy z dzieciakami a następnie podchodzimy do klatki. Dostajemy wytrych i wychodzimy z piętra. Następnie rozmawiamy z Drendą i przekonujemy aby dała nam wejść do katakumb. hasło to "DHHK".
Trafiamy do katakumb rozkoszy - nie będę opisywał wszystkiego co tam spotykamy bo czytają nas nieletni. Rozmawiamy z guariną, jednak rozmowę przerywa jeden ze zbirów. Czekamy na powrót kobiety, a następnie gdy opowiada o tym co ją spotkało, idziemy po łom na końcu korytarza. (9.23). Zbirowi który nas zaczepia mówimy że szukamy czegoś dla dziewczyny, a następnie zastraszamy go. Złoczyńca prowadzi nas do kryjówki Burga. musimy zabić jego i jego obstawę. po walce otrzymujemy :


Następnie wychodzimy z katakumb. Wracamy do klythe i mówimy mu że burg nie żyje. Następnie rozmawiamy z Netheralenem i mówimy o nieścisłości w prawie.
Nagroda :
klucz
550k expa
350 ph
lub (nie wiem od czego to zależy)
650k expa
500 punktów honoru

Pomóż profesor Tii Rumore założyć hodowlę świecących grzybów - to opis gracza Shaggy Sensei. Wielkie dzięki za udostępnienie


Tia Rumore znajduje się w Gildii wynalazców w swoim laboratorium. Tak więc pani profesor prosi nas, abyśmy znaleźli poradnik o hodowli grzybów w bibliotece za ścianą. Niestety znajdujemy tam tylko poradnik "Jak się pozbyć grzyba na ścianie". Musimy poszukać w innych bibliotekach. Udajemy się do uniwersytetu południowego w Nithal i rozmawiamy z Bibliotekarką Mirutką, niestety nie znajdujemy tu niczego,a Mirutka radzi nam podróż do Karka Han. Idziemy do biblioteki miejskiej i rozmawiamy z Nemerą. Ta odsyła nas do z powrotem do Nithal. Zostaje nam biblioteka Andarum. Odpowiednia księga jest przed wejściem do biblioteki, na półce obok strażników. Wracamy do zleceniodawczyni. Zostajemy wysłani do Carnivore'a Vulgarisa. Trzeba poszukać człowieka, u którego Carnivore zostawił książkę. Jest to Mer Losso Minewit z Tuzmer. Aby się do niego dostać przechodzimy przez Magistrat. W rozmowie z nim nie wspominamy o Vulgarisie, tylko proponujemy tanie winko (musimy mieć ze sobą jedno zwykłe wino). Dopiero jak pochlebimy mera, mówimy o książce Varnivore'a. Czekamy 15 minut, aż strażnik przyniesie książkę i znów wracamy do pana Vulgarisa. Daje nam świstek z recepturą i teraz do pani profesor. Ta trochę na nas nakrzyczy i znów do Carnivore'a (W tym momencie możemy dostać unikatową księgę.Dostajemy ja kiedy wybierzemy 2 dialog końcowy z Carnivore Vulgaris. Ta rozmowa dotyczy długiej podróży na wieś (Torneg). I jeśli dobrze pamiętam pytamy wtedy czy ma coś do poczytania albo coś w tym guście.) Teraz mamy za zadanie zdobyć obornik i drewniany pojemnik. Obornik dostajemy od Leona(znacie Leona? Każdy go zna! A jak ktoś nie zna, to 24/7 pracuje na polu w Torneg), potrzebuje on 3 łajna konia i słomę. Słoma respi się na łanach zboża w polach. Idziemy do domu sióstr w Ithan i kupujemy 3 cukierki. Następnie do Doliny rozbójników, do dzikiego konia (trzeba przejść przez jaskinię). Dajemy mu cukierki, a on nam łajno. Jeśli łajno będzie w torbie, koń nie będzie chciał zjeść następnego cukierka, więc proponuje wyrzucić ekskrementy na ziemię, a po chwili je zebrać. Wracamy do Leona, a ten pobiera nam 20 000 złotych monet! (A chwalił się, że u niego najtaniej ). Czekamy 15 minut i gotowe! Następnie udajemy się do beczek, znajdujących się przy wozie Umbara (39,54). Zanosimy zdobycze do Tii Rumore. Koniec? Nie, w żadnym razie, to dopiero początek. Teraz musimy przynieść: bąblowiec pląsający, zielonek obłąkaniec, fungibar ulotny, azbestnik tytanowy, rokotnik pabieda, skałogryz bełtający. Polecam: (www.margonem.pl/?task=forum&show=posts&id=96201 ). Zbierzcie wszystkiego po kilka sztuk (u mnie pobrała wszystkiego po dwa, aczkolwiek może chcieć więcej. Po zebraniu roślinek wracamy do laboratorium. Tia idzie je zasadzić i każe czekać nam do jutra na efekty (jutro, czyli ok. 6 rano, gdy odnawia się wyczerpanie). Następnego dnia mamy za zadanie: "Pomóż profesor Tii Rumore założyć hodowlę świecących grzybów. Poszukaj kogoś, kto potrafi doradzić w sprawie mineralnego nawozu." Jest to geolog z kopalnie złotego kruszcu w Suchej dolinie. Teraz musimy zebrać 3 nitriliany oranżowe oraz 4 mineralne szlamy i stłuc je moździerzem w pokoju tii - najpierw idziemy stłuc je do nitrusa jednak on nie chce nam pomóc. (pierwsza opcja dialogowa). Następnie oddajemy nawóz i czekamy chwilę. lecimy do loszku w którym rozmawiamy z tii (możemy zabrać świecącego grzyba)
nagroda :
Otrzymano 15k punktów doświadczenia
Otrzymano 20k złotych monet
Otrzymano 40 punktów honoru


koszyk teleportuje do thuzal 25 razy co 600 min.


Pomóż Tii Rumore zbadać gatunki grzybów rosnących w lasach Gvar Hamryd. (dzienny od 168 do 191) Opis gracza Sofin - wielkie dzięki


Questa zaczynamy u Tii Rumore. Ta prosi nas o przyniesienie jej wszystkich grzybów, której występują na mapie Gvar Hamryd. Potrzebne nam grzybki znajdziemy również na Rozlewiskach Kai zaraz po wyjściu z Thuzal. Są to: Tulejkowiec pachnący, tumiwąs kędzierzawy oraz żądlak parzysty. Kiedy oddamy Tii grzybki, musimy odczekać 15 min. Po kwadransie musimy znaleźć dla Tii żywy korzeń, który znajduje się na mapie Gvar Hamryd 69,53 (Tu wskazówka, że korzeń należy wyrywać, nie nie niszczyć bronią). Ponownie wracamy do Tii, i tym razem musimy rozprawić się z driadami.

Zabij: Driada Pteleja (0/20)
Zabij: Driada Ajgeria (0/20)
Zabij: Driada Balenoja (0/20)
Zabij: Duch lasu (0/15)
Zabij: Żywy korzeń (0/30)

Po walce wracamy do Tii i otrzymujemy nagrodę:
1.1m expa(? - na priv 5.2m) oraz
ITEM#6731966.stoners


Opis questa z Ruin Tass Zahil. quest od 166lvla. To opis gracza murtek - gratuluję i dziękuję .

74,53 Ruiny Tass Zahil [Lament Valmora Sare.]

Przysłuchujemy się otworowi, potem krzyczymy i rozmawiamy z człowiekiem.Chcemy mu pomóc. Musimy odnaleźć magiczną linę. Mamy poszukać Ingrama, podobno jest w Torneg. rozmawiamy z Umbarem.Za 50% długu, obiecujemy pomóc Umbarowi.Karczma Umbara = pokój 206 na pierwszym piętrze. Pukamy, przedstawiamy się - nie chce nas wpuścić. Idziemy do Karczmarki. Ona zaczyna płakać, więc znowu do Umbara. On nam mówi, że Ingram odprawia rytuały na Nimi, idziemy szukać zielarza w Nithal. No to lecim do Andronikusa. Płacimy 50 tyś sztuk złota i dostajemy lekarstwo.Wracamy do Nimii. Dajemy jej miksturę ,trochę dyskutujemy i idziemy szukać pomocy w Gildii magów. Rozmawiamy z Uldynem. Za pomoc oferujemy odzyskanie posążka. Idziemy do Femestry(przed gildią). Okazuje się, że księgę z zaklęciem ma jej ojciec- Jaren. Dlatego do niego się udajemy, żeby zweryfikować te słowa. Kanalia nie chce nam dać książki, bo nie wie kim jesteśmy. Wracamy do Uldyna, żeby powiedzieć, że wiemy , gdzie jest posążek,.Uldyn informuje nas o skrytce Jarena. Sprowadza nas na złą drogę. Musimy wykraść posążek, a przy okazji księgę. Idziemy do regału z książkami, próbujemy wyciągnąć księgę. Nie da się trzeba klucza. W takim razie biegiem do zbroi rycerskiej obok pokoju 12. Przyglądamy się jej i zabieramy klucz. Dotykami ksiąg, otwieramy skrzynię, znajdujemy posążek. Nie ma niestety księgi, której szukamy . Wracamy z posążkiem do Uldyna. Za pomoc utrzymujemy stary wytrych maga i miksturę, która zmusi Ingrama do zaprzestania czarów nad Nimią. Teraz idziemy porozmawiać z karczmarką. Obiecujemy pomoc i biegniemy pod pokój Ingrama. Kręcimy wytrychem, aż uda nam się wejść. wlewamy miksturę do wina, potem budzimy Ingrama i rozmawiamy z nim. Niestety, dostajemy sprzeczne informacje. Musimy biec do Uldyna, żeby to wyjaśnić. Mały-wielki zachowuje się podejrzanie. Proponuje nam zabić Dalmira. Wobec tego wracamy do Torneg porozmawiać z Nimią.Niestety - mdleje nam na rękach. Biegniemy do Umbara po pomoc. Nasza złość sięga zenitu, czym prędzej idziemy do Ingrama. Znajdujemy go martwego. To my go zabiliśmy, wypił zatrute wino. Przeszukujemy go i bierzemy klucz, którym otwieramy kufer.Wyciągamy list i linę. Czas wrócić do Nimii i przyznać się jej do naszego czynu. Po szczerej rozmowie z Nimią wiemy już wszystko. Idziemy do Uldyna wymierzyć sprawiedliwość i odebrać mu posążek. Zabijamy cieniasa, lotamy posążek, wracamy do Jarena mu go oddać i powiedzieć, żeby lepiej ukrył klucz. Teraz pozostaje nam tylko uwolnić Valmora.

Nagroda:
Otrzymano 5.8m punktów doświadczenia
Otrzymano 240 punktów honoru
Otrzymano nowy przedmiot
Otrzymano nowy przedmiot
ITEM#165831017.7

Edytowany 21:24:28 24.4.2012 przez mystrzu
Edytowany 15:25:13 28.4.2012 przez mystrzu
Edytowany 15:14:07 11.2.2013 przez mystrzu
2012.01.19 08:36:53
Post na medal
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:16639240 |

Kinellyk

26310
140
Znajdź Lisandera w K-h
2012.01.19 08:37:28
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:16639242 |

Zabójczy Altair

640
237
mystrzu:
Jak ich nie masz,to nie bierz się za pisanie opisu o thuzal.To bez sensu.Za chwilę ktoś wejdzie i napisze cały,a ty przez ok.tydzień nie będziesz miał 10 sł i napewno w tym czasie gracze(grubokasiaści ) nie napiszą tego opisu....
2012.01.19 08:38:13
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:16639244 |

Tequilek

141153
3303
mystrzu:
Może to być pomoc- szukałem tego Lisandera i nie zalazłem, wróciłem do Gildonii i ona powiedziała, że strażnicy mogli go widzieć.
2012.01.19 08:39:32
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:16639253 |

mystrzu

287306
2349
Wiem że miał tu być opis lokacji, ale uznałem że nie ma on żadnego sensu.
wybaczcie.

- : faktycznie zapomniałem. ale czy to powód do minusowania od razu ?
posty jednak od czegoś są...
Edytowany 11:49:00 26.1.2012 przez mystrzu
2012.01.19 08:40:14
Ocena: 0
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:16639257 |

Vampirr

20087
1177
Tak porozmawiajcie z Fedrille.
2012.01.19 08:41:17
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:16639263 |

Tequilek

141153
3303
Vampirr:
Z kim ?
2012.01.19 08:41:35
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:16639265 |

Zabójczy Altair

640
237
mystrzu:
A skąd taka myśl,że quest ma pierwszeństwo,skoro został wprowadzony wzwiązku z otwarciem miasta,które jest chyba ważniejsze
2012.01.19 08:41:37
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:16639266 |

mystrzu

287306
2349
pokój 121 będzie raczej później potrzbny, trza zagadać do strażników.
Vampirr:
kto to ferdille ?
2012.01.19 08:42:36
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:16639270 |

Vampirr

20087
1177
Jest w przedmiesciach KK.
Em jak szukacie tego Lisandra z nia pogadajcie.
Edytowany 08:43:55 19.1.2012 przez Vampirr
2012.01.19 08:43:14
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:16639274 |

Etrisek

2109
94
Wiedźma na przedmieściach - rozmowa z nią, wtrąci się Werner.
Potem do sądu chyba, tak quest pokazuje. Strażnik 38,13
Po rozmowie da pisemko i do wiedźmy.
Po rozmowie wiedźma wysyła nas do karczmy.Teraz idziemy do strażnika w karczmie, tego od Questa od Kultysty - krótka rozmowa, lecz to nie ten poseł. (ew. człowiek)
Rozmowa z karczmarzem.
Do żony karczmarza, teraz do tego "tajemniczego" pokoju nr. 121 i słychać rozmowę.
Znowu do pani niedaleko nas.
Wysyła nas do karczmarza po klucz.
Po dość monotonnej rozmowie, klucz dostajemy.
Do karczmarki, wbijamy do środka.
Wchodzimy, najpierw "rozmowa" ze zwłokami, potem z karczmarką, ale wybieramy - przeszukać pokój - do szkatułki lewy górny róg, z niej kluczyk i do szafki. Otwieramy kluczem, dostajemy list. Rozmawiamy z karczmarką.
Edytowany 09:02:56 19.1.2012 przez Etrisek
Edytowany 09:03:19 19.1.2012 przez Etrisek
2012.01.19 08:43:51
Ocena: 2
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:16639278 |

Tequilek

141153
3303
Posłaniec.
Idź do miejskiego sądu.
2012.01.19 08:45:10
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:16639282 |

Ahmos

21351
494
Czyli błąd jest w poleceniu w zakładce Aktywne questy bo powinno być: Poszukaj Lisandra z Elancji w okolicach Karka-han.
A jest : Poszukaj Lisandra z Elancji w Karka-han.

To może wprowadzać w błąd
2012.01.19 08:46:53
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:16639296 |

Sindarel

163138
5297
Już wiem!
Edytowany 08:54:53 19.1.2012 przez Paranormal
2012.01.19 08:50:52
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:16639322 |

Gilbo

270165
1476
Paranormal:
musisz iść do staruszki przy bramie do miasta, stoi na przedmieściach
2012.01.19 08:55:02
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:16639350 |

Abhay

217262
3852

Edytowany 08:58:42 19.1.2012 przez Sir Greder
2012.01.19 08:58:20
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:16639368 |

Kinellyk

26310
140
Mam cały czas "Udaj się do karczmy w celu odnalezienia Lisandra."
Przy pokoju 121 pisze, ze nie mam klucza - jak podsłuchać tą rozmowę???
2012.01.19 08:58:33
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:16639370 |

mystrzu

287306
2349
no panowie i panie, stanąłem w miejscu i liczę na pomoc...
co dalej ?
2012.01.19 08:59:18
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:16639376 |

Etrisek

2109
94
mystrzu:
spójrz na mój post. robię questa i aktualizuję na bieżąco.
2012.01.19 09:01:54
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:16639402 |

Tequilek

141153
3303
Lizz... Nie żyje

Dobra robimy dalej
2012.01.19 09:02:21
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:16639404 |

Kinellyk

26310
140
Etrisek:
A jak podsłuchałeś rozmowę w pokoju 121???
2012.01.19 09:03:17
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:16639412 |

Etrisek

2109
94
Kinellyk:
Podszedłem do drzwi i uaktywniła się rozmowa, przerwała ją dopiero karczmarka.
2012.01.19 09:04:01
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:16639417 |

Kinellyk

26310
140
Etrisek:
ja mam taki napis:
Izba 121: [ Nie możesz przejść bez klucza. ]
# Koniec
2012.01.19 09:04:28
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:16639423 |

Ahmos

21351
494
ja mam to samo
2012.01.19 09:04:56
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:16639429 |

mystrzu

287306
2349
także mam to samo.
2012.01.19 09:05:11
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:16639430 |

Etrisek

2109
94
Kinellyk:
Jaką czynność ostatnią wykonałaś?
2012.01.19 09:05:14
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:16639431 |

Kinellyk

26310
140
Etrisek:
Rozmawiałam zarówno z karczmarzem, jak i Erenivą i na p2 z jakimś jeszcze
2012.01.19 09:05:58
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:16639440 |

Kłos

23230
900
Ja poszedłem rozmawiać Gwardzistą z Elencji.
Teraz mam w Q:
Posłaniec.Spróbuj ustalić, gdzie zatrzymał się twój kontakt.
Nie wiem za bardzo co robić.
2012.01.19 09:06:07
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:16639443 |

Etrisek

2109
94
Kłos:
Idź do karczmarza.
Kinellyk:
na p2 nie trzeba. Porozmawiaj jeszcze z wszystkimi. Dostałaś klucz?
2012.01.19 09:06:52
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:16639447 |

Kinellyk

26310
140
Od kogo ten klucz mam dostać?
2012.01.19 09:07:23
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:16639454 |

Kłos

23230
900
Etrisek:
A co w Karczmie zrobić ?
2012.01.19 09:07:56
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:16639459 |

Sindarel

163138
5297
Izba 121: [ Nie możesz przejść bez klucza. ]

Co robimy?
2012.01.19 09:08:03
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:16639460 |

Ahmos

21351
494
Posłaniec.Udaj się do karczmy w celu odnalezienia Lisandra.
Co musze zrobić ??
2012.01.19 09:08:12
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:16639461 |

mystrzu

287306
2349
powiedz jaki dialog miałeś.
2012.01.19 09:08:20
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:16639462 |

Abhay

217262
3852
mystrzu:
Rozmawiamy z żoną karczmiarza ona wysyła nas do karczmiarza po klucz teraz znowu do żony ona wpuszcza nas do pokoju.Lisander nie żyje.
2012.01.19 09:08:22
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:16639464 |

Etrisek

2109
94
Kinellyk:
Po rozmowie z karczmarką, że Lizzy jest jej kochankiem etc. idziemy do karczmarza, dość długa rozmowa, ale bierzemy go na argument "Złota Eve (czy jak jej tam, karczmarka)"
// Ja już jestem na etapie Andrum...
Edytowany 09:08:51 19.1.2012 przez Etrisek
2012.01.19 09:08:27
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:16639467 |

mystrzu

287306
2349
nie mamy takich opcji dialogowych w ogóle...
2012.01.19 09:09:20
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:16639473 |

Cosimo

31689
1678
hej, jaki lvl mają te ogry i czy da się z nimi walczyć?
2012.01.19 09:09:21
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:16639476 |

Etrisek

2109
94
mystrzu:
Z kim ostatnio rozmawiałeś, mniej więcej treść tej rozmowy - dialogi się czyta.
2012.01.19 09:10:10
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:16639480 |

Kinellyk

26310
140
U niej jest tylko dialog:
Ereniva: Jestem zajęta, mów szybko, o co ci chodzi...
# Witaj! Kim jesteś?
# Rozmyśliłem się. Żegnaj!
I po rozmowie nic nie dostaję. Wracam do karcmarza - a on non stop ma te same dialogi
2012.01.19 09:10:19
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:16639483 |

Kłos

23230
900
Cosimo:
Nie da się i mają 70 lvle


600 post
Edytowany 09:11:46 19.1.2012 przez Kłos
2012.01.19 09:10:25
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:16639485 |

Ahmos

21351
494
Ja u Ereniwy mam tylko dialog o jakichś dzieciach ....
2012.01.19 09:10:52
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:16639494 |

Kinellyk

26310
140
Karczmarz Barbarer: Witaj w moich skromnych progach! Może się czegoś napijesz lub coś zjesz?
# Tak, głód i pragnienie mnie tu przygnały. Powiedz, czym tu częstujecie gości.
# Ech, daj spokój. Żyć się normalnie nie chce.
# Chciałbym tu przenocować.
# Pssst! Karczmarzu. Szukam pewnego Elantczyka. Potrzebuję informacji.
# Wiesz, myślałem, ze znajdę tu mojego znajomego. Jednak, jak widać nie zastałem go tutaj.
2012.01.19 09:11:05
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:16639497 |

mystrzu

287306
2349
Etrisek:
czytam dialogi - z karczmarką jest dialog o wychowaniu dzieci, a karczmarz ucina rozmowę...
2012.01.19 09:11:24
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:16639500 |

Abhay

217262
3852
Kinellyk:
Pójdź do karczmiarza potem do żony jak porozmawiałaś ze strażnikiem.
2012.01.19 09:12:14
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:16639512 |

mystrzu

287306
2349
Sir Greder:
ze strażnikiem z elancji ?
on mi tylko za uratowanie posła dziękuje i nic poza tym.
2012.01.19 09:12:41
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:16639517 |

Sindarel

163138
5297
Rozmawiamy ze strażnikiem Elancji..
2012.01.19 09:12:43
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:16639518 |

Ahmos

21351
494
Którym strażnikiem ??
2012.01.19 09:12:48
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:16639519 |

Kinellyk

26310
140
Gwardzista z Elancji: Mój pan, poseł z Elancji, ma się dobrze i szybko wraca do zdrowia - a wszystko dzięki Tobie!
# Zakończ rozmowę
2012.01.19 09:13:01
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:16639521 |

Tylko zalogowani gracze mogą pisać posty

Forum Margonem > Questy i solucje > Thuzal - Czyli nowego miasta opisanie !

Podaj powód dlaczego oceniasz post na

Przydzielenie oceny kosztuje Cię 1 punkt reputacji!

* pole nieobowiązkoweLimit znaków 0/30

Zgłoszenie postu do moderacji.
Poniżej możesz podać powód Twojego zgłoszenia.

Pamiętaj, że za bezsensowny komentarz możesz otrzymać knebla i stracić swoją reputację.

Limit znaków 0/150

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
AND grp=0