Momencik

Czekaj na odpowiedź servera..

Uwaga

  

Forum Margonem > Tancerz ostrzy > Dokładne opisy expowisk [narazie do 90]

[Przeszukaj temat] [Dodaj do ulubionych]
Koniec strony Strona: [1] [2] [3] [4] [5] [6]

Fenleard

201268
5967
www.margonem.pl/?task=forum&show=posts&id=329509
www.margonem.pl/?task=forum&show=posts&id=294950
www.margonem.pl/?task=forum&show=posts&id=329969
www.margonem.pl/?task=forum&show=posts&id=301643
www.margonem.pl/?task=forum&show=posts&id=330311

Wszystkie profesje mają swoje tematy z dokładnym opisem expowisk. Dlaczego mamy być gorsi? Dokładne expowiska dla tancerza ostrzy do 60 poziomu, będę aktualizował do swojego poziomu [200].

1 - 18 poziom

Wioska startowa oraz jej okolice

Jak sama nazwa wskazuje, tutaj rozpoczynamy grę. Jest tu sporo potworów, ale także i dużo graczy. Są różnorakie questy, które możemy wykonać w dość szybkim czasie. Zielona mapa.

Umiejętności oraz eq

Na tych poziomach jeszcze nie ma umiejętności. Co do eq - jeśli mamy pieniądze to kupujemy jak najlepsze rzeczy na swój poziom, jeśli nie - zbieramy udka i kupujemy zbroję, żeby potwory zdejmowały mniej życia. Później dokupujemy miecz, a dalej mamy z górki.

Jak dojść ?

Tutaj pojawiamy się na samym początku, więc nie ma co się rozpisywać.

Występujące potwory

Króliki [1 poziom]

Myszy [1 poziom]

Zając [1 poziom]

Świerszcz [3 poziom]

Ropucha [3 poziom]

Młody żuk [4 poziom]

Szerszeń [5 poziom]

Żuk [6 poziom]

Młody gaunt jaskiniowy [6 poziom]

Pełzacz [8 poziom]

Nietoperz [8 poziom]

Gaunt jaskiniowy [8 poziom]

Młody jeleń [9 poziom]

Młody pancernik [10 poziom]

Pełzacz [10 poziom]

Szary wilk [11 poziom]

Jeleń [11 poziom]

Silny jeleń [12 poziom

Pancernik [13 poziom]

Żmija zygzakowata [14 poziom]

Duży pancernik [16 poziom]

Ciekawostki o expowisku

- Sporo questów - www.margonem.pl/?task=forum&show=posts&id=314457&ps=0#post16569574
- Sami początkujący gracze
- Zielona mapa
- Dużo graczy
- Potwory nie atakują automatycznie

18-25 poziom

Demony

Na tych potworach zdobywamy bardzo szybko exp, tylko wtedy, gdy nikt nam nie przeszkadza. Demonów jest sporo, respią się one na dwóch mapach. Każdy powinien sobie poradzić, mając eq na poziomy 15 i wyżej. Jest to mapa zielona, poziomy potworów wahają się od 22 do 26. Znajduje się tam również elita z której można zdobyć dwa unikatowe naszyjniki.
Możemy także wykonać questa, u maga Interbada, znajdującego się obok wejścia do demonów. Prosi nas o przyniesienie 3 ksiąg z demonów. Za wykonanie zadania dostajemy 5,9k expa oraz eliksir leczący 500x10.

Umiejętności oraz eq

Gdy zdobędziemy 21 poziom, możemy sami rozdać punkty. Proponuję rozdawać na przemian - siła, zręczność, siła, zręczność itd. Żeby dać im radę, musimy mieć eq na poziomy większe niż 15.

Jak dojść ?

Eder - Siedziba maga - Podziemia siedziby maga p1 i niżej
Występujące potwory

Pomniejszy demon [22 poziom]



Mały demon [23 poziom]



Nieznośny demon [25 poziom]



Paskudny demon [26 poziom]



Cerber [28 poziom] ELITA


Ciekawostki o expowisku

- Mały zarobek
- Brak grup
- Zielona mapa
- Możliwość wykonania questa
- Sporo graczy, brak zabicia ich
- Dużo potworów
- Potwory nie atakują automatycznie


25 - 30 poziom

Zulusy

Potwory których poziomy wahają się od 25 do 31 poziomu, nie wliczając elit. Rozmieszczone są na 3 mapach w Margonem, często w grupach. Zulusy są naprawdę fajnym expem, ponieważ możemy tutaj wbić szybko lvl, oraz dość dużo zarobić na zwykłych przedmiotach i unikatach/heroiku z elit. Jedynym minusem tego expowiska jest to, że często jest oblegane przez graczy którzy wybijają potwory, lub graczy "ochraniających" - często powyżej 90 poziomu, chronią swoje nobki. Jest to czerwona mapa.

Umiejętności oraz eq

Te potwory powinniśmy bić na luzie, mając jeden unikat w eq - z questa z żywiołami. Aby dawać im radę, na 25 poziomie idziemy do Aberyta na przedmieściach KH, i dajemy w specjalizację broni jednoręcznej. Gdy dobijemy 26 poziom na Zulusach, dodajemy w umkę agresywny atak, u Aberyta. Dlaczego agresywny? Ponieważ większość Zulusów jest magami, a także na tym poziomie nie mamy dużego pancerza, więc możemy sobie pozwolić na jego zbicie. Dalej powinniśmy rozdawać umki w następujący sposób - wytrzymałość, specjalizacja broni pomocniczej, wrodzona szybkość, oraz agresywny atak.

Jak dojść ?

Karka-Han - Prastara Puszcza - Tygrysia Granica - Osada Zulusów!
Torneg - Leśna Przełęcz - Kryjówka Dzikich Kotów - Tygrysia Polana - Osada Mulusów

Występujące potwory

Fula Gula [25 poziom]

ITEM#235328048.4 ITEM#231479220.4 ITEM#235677266.4


Nuna Gula [26 poziom]

ITEM#235328048.4 ITEM#231479220.4 ITEM#235568473.4


Zulu Mulu [27 poziom]

ITEM#235622526.4 ITEM#235659051.4

Dida Gula [28 poziom]

ITEM#235659051.4


Bulu Mulu [29 poziom]

ITEM#235328048.4 ITEM#231479220.4 ITEM#235568473.4


Zulu Gula [30 poziom]

ITEM#235659051.4


Furu Mulu [31 poziom]

ITEM#235622526.4



Nuna Furla [32 poziom] ELITA


Zulu Furla [33 poziom] ELITA


Mula Furla [34 poziom] ELITA


Ciekawostki expowiska

- Spory zarobek
- Szybki exp
- Dużo potworów, często w grupach.
- Elity, z unikatami i heroikiem.
- Zbyt dużo graczy
- Dedacze
- Potwory atakują automatycznie


30 - 35 poziom

Ghule

Potwory mają poziomy od 30 do 39 poziomu. Jest to tani exp, nie lotają żadne rzeczy, oprócz złota. Jedynie co znajdziemy tam przydatnego, to Mroczny Patryk, oraz elita - Dowódca Ghuli.

Umiejętności oraz eq

UMKI na poziom 30 zostały podane w dziale o Zulusach. Eq wystarczy nam średnie, lecz należy uważać na krytyki magów, i na duże grupy ghuli.

Jak dojść ?

Eder - Fort Eder - Mokradła - Dolina Rozbójników - Wioska Ghuli - Grobowiec Ghuli!

Występujące potwory

Ghul słabeusz [33 poziom]


Ghul cmentarny [34 poziom]

Mroczny Patryk [35 poziom] HEROS







Ghul nocny [36 poziom]


Ghul szaman [39 poziom]


Ghul wojownik [40 poziom]


Dowódca Ghuli [45 poziom] ELITA




Ciekawostki

- Brak zarobków
- Dużo dedaczy w grobowcu
- Potwory w grupach i pojedyncze
- Można spotkać herosa
- Szybki exp
- Potwory nie atakują automatycznie


[center] 35 - 40 poziom

Orki

Na tych potworach, nie ma niestety dużego zarobku. Wartości itemów wahają się od 500 złota do około 9000. Gdy na nich expimy, możemy po drodze zabić jedną z dwóch elit, z której możemy zdobyć sześć unikatów oraz heroik.
Orki możemy znaleźć na dwóch mapach oraz w jaskiniach. W jednej z jaskiń respi się elita II, jaką jest Razuglag Oklash z 47 poziomem. Mając szczęście, po drodze znaleźć możemy herosa, Złego Przewodnika.

Umiejętności oraz eq

Tutaj na 35 poziomie, należy mieć trochę lepsze eq, tj. chociaż dwa unikaty [najlepiej całe eq w unikatach, lub mieszane - hera i uni], lub dobrze rozłożone UMKI, aby nie lądować w mieście po jednym krytyku.


Jak dojść ?

Ithan - Zniszczone Opactwo - Nawiedzony Jar - Zburzona Twierdza

Występujące potwory

Ork bashwooz [41 poziom]


Ork zhaghokk [42 poziom]


Ork kuurgh [43 poziom]


Ork trarroll [45 poziom]


Ork wuakl [46 poziom]


Thowar [47 poziom] ELITA


Krogor [48 poziom] ELITA


Razgulag Oklash [47 poziom] ELITA II






Zły Przewodnik [63 poziom] HEROS








Ciekawostki

- Elity z kilkoma drogimi unikatami
- Elita II
- Możliwość spotkania herosa
- Pomarańczowa mapa
- Słaby zarobek
- Wiele potworów
- Potwory atakują automatycznie



40 - 50 poziom

Harpie, orły, węże

Potwory z poziomami ~50. Tani exp, możemy się wzbogacić wystawiając pióra orłów, które potrzebne są do questów. Należy uważać na dedaczy, którym często się nudzi, i wyruszają sobie na piechotę do Andarum, zabijając wszystko po drodze.
Na tym expowisku znajduje się jedna elita, która broni przejścia do jaskini, mianowicie Vonaros. Jest to czerwona mapa. Tutaj również respi się Zły Przewodnik.

Umiejętności oraz eq

Na tym poziomie zmieniamy UM. Resetujemy je w Ratuszu Karka-Han, za 100k złota. Następnie dodajemy dwa punkty w spec. broni jednoręcznej, dwa punkty spec. broni pomocniczej, dwa w zdradzieckie trafienie krytyczne, ponowne dwa w potrójne uderzenie oraz cztery we wrodzoną szybkość i sprawność fizyczną.
Tutaj powinniśmy mieć chociaż w połowie eq unikatowe, być może ktoś ma heroiczne. Należy uważac na krytyki orłów.

Jak dojść ?

Ithan - Zniszczone Opactwo - Nawiedzony Jar - Zburzona Twierdza - Mroczny Przesmyk! - Zapomniany Szlak!

Występujące potwory


Grzechotnik [47 poziom]

ITEM#235762406.4

Kobra [49 poziom]

ITEM#235869127.4

Harpia [51 poziom]

ITEM#234984625.4 ITEM#231887632.4

Dziewicza Orlica [51 poziom] TYTAN







Harpia złota [54 poziom]

ITEM#234984625.4 ITEM#231887632.4

Orzeł górski [55 poziom]

ITEM#235877897.4

Orzeł czarny [58 poziom]



Vonaros [60 poziom] ELITA





Zły Przewodnik [63 poziom] HEROS








Ciekawostki

- Szybki exp
- Możliwość znalezienia herosa
- Dedacze
- Elita z drogim heroikiem
- Słaby zarobek
- Pojedyncze potwory
- Tytan
- Potwory atakują automatycznie oprócz Vonarosa


50 - 60 poziom

Koboldy

Potwory, na których możemy zarobić. Są one w licznych grupach, od dwóch wzwyż. Exp jest niesamowicie szybki, jeśli nie przeszkadzają nam gracze. Koboldy znajdują się na trzech piętrach, można z nich zdobyć dwa unikaty.
Mapy są pomarańczowe.

Umiejętności oraz eq

Na tym poziomie powinniśmy się pokusić po heroiki oraz unikaty ze Złodzieja oraz Tarmusa. Dzięki nim, żadna grupa nie będzie miała sił na pokonanie naszej postaci. Z doskonale ułożonymi UM, będziemy wręcz niepokonani.
Dodajemy 3 punkty w spec. broni jednoręcznej, tyle samo w błyskawiczny atak. Kolejne 3 ląduja w spec. broni pomocniczej, oraz sprawności fizycznej. Dwa punkty dajemy w zdradzieckie trafienie krytyczne i potrójne uderzenie. Pięć punktów odpowiednio we wrodzoną szybkość i poprawę kondycji.

Jak dojść ?

Nithal - Podgrodzie Nithal - Nizina Wieśniaków - Lazurowa grota oraz niższe poziomy
Eder - Gościniec Bardów - Nizina Wieśniaków - Lazurowa grota oraz niższe poziomy

Występujące potwory

Kobold [52 poziom]

ITEM#81210577.8 ITEM#235852571.4


Kobold łucznik [55 poziom]



Kobold nożownik [56 poziom]

ITEM#235852571.4


Ciekawostki o expie

- Duży zarobek
- Spore grupy
- Szybki exp
- Pomarańczowa mapa
- Aż trzy mapy z potworami
- Często zajęte
- Potwory atakują automatycznie [kobold nożownik]


Z UM korzystałem z poradnika Sisleya. Wklejajcie swoje opisy!
Edytowany 17:08:36 11.4.2012 przez Fenleard
Edytowany 17:13:34 11.4.2012 przez Fenleard
Edytowany 17:53:21 11.4.2012 przez Fenleard
Edytowany 13:16:48 14.4.2012 przez Fenleard
Edytowany 17:52:32 24.4.2012 przez Fenleard
2012.04.10 19:10:29
Ocena: 5
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:18067678

Fenleard

201268
5967
60 - 70 poziom

Demilisze, Wermonty

Potwory z poziomami od 60 do 75 poziomu. Z Wieczornic oraz południc możemy zdobyć drogie heroiki, dzięki którym wzbogacimy się o sporo złota. Jest też Goplana, 75 poziom elita II, z której można zdobyć aż 3 legendy. Na 60 poziomie, przed expieniem, priorytetem jest wykonanie
HQ, czyli Hero Questa. Robiąc tego questa, osiągniemy około 62 poziomu [HQ - jest to zbiór kilku questów, dzięki którym będziemy wyposażeni w dobry ekwipunek].

Umiejętności oraz eq

Tak jak napisałem wyżej, warto jest wykonać questa, nawet jeśli mamy heroiczne eq. Nie ma się co rozpisywać, tutaj najbardziej przydałoby się eq z hero questa, lub same heroiki jeśli kogoś stać.
Takie UM należy mieć [ułożone przez Sisleya]


Spec. broni jednorecznej [3]
Silne uderzenie [2]
Krytyczne uderzenie wrecz [2]
Blyskawiczny atak [4]

Spec. broni pomocniczej [3]
Zdradzieckie trafienie krytyczne [3]
Mocne zdradzieckie trafienie [3]
Potrójne uderzenie [2]
Wrodzona szybkosc [4]
Mistrzostwo walk [1]

Poprawa kondycji [5]
Lepsza kondycja [4]


Jak dojść ?


Mythar - Złowrogie Bagna - Las dziwów - Liściaste rozstaje - Sosnowe odludzie - Rachminowa jaskinia p.3 - Rachminowa jaskinia p.4 - Rachminowa jaskinia p.4 - przepaście - Wąski chodnik p.4 - Chodnik Erebeth p.4 sala 1 [demilisze oraz wermonty]


Mythar - Złowrogie Bagna - Las dziwów - Liściaste rozstaje - Sosnowe odludzie - Księżycowe Wzniesienie [wieczornice, południce, lesze]


Występujące potwory

Wermont [60 poziom] Wermont Pokwas [62 poziom] Wermont Karmikwik [66 poziom]
ITEM#78087044.8 ITEM#81092357.8


Demilisz [68 poziom]



Leszy [68 poziom] ELITA



Południca [69 poziom] ELITA

ITEM#157105319.7

Wieczornica [71 poziom] ELITA





Goplana [75 poziom] ELITA II







Ciekawostki

- Duży zarobek
- Mało dedaczy
- Kilku graczy na mapie
- Szybki exp
- Pojedyncze potwory i grupowe
- Potwory same atakują



70 - 80 poziom


Minotaury

Potwory dość silne, potężne krytyki na początkowych poziomach będą mogły sprawiać problemy, jeśli ktoś posiada eq bez żadnego unikatu.
Bardzo duży zarobek z ekwipunku minotaurów. Minotaury są potworami fizycznymi, które będą gromić nasz pancerz.

Umiejętności oraz eq

EQ - na 70 poziomie potrzeba eq prawie całego w unikatach, lub kilku heroikach. Jeśli ktoś pójdzie spróbować i nie da rady, polecam doexpić do 72 poziomu na Demiliszach oraz Wermontach, i spróbować później.


Spec. broni jednorecznej [3]
Silne uderzenie [4]
Krytyczne uderzenie wrecz [4]
Blyskawiczny atak [5]

Spec. broni pomocniczej [3]
Zdradzieckie trafienie krytyczne [3]
Mocne zdradzieckie trafienie [4]
Potrójne uderzenie [4]
Wrodzona szybkosc [4]
Mistrzostwo walk [1]
Krytyczne przyspieszenie [1]

Poprawa kondycji [5]
Lepsza kondycja [5]

Jak dojść ?

Nithal - Podgrodzie Nithal - Nizina Wieśniaków - Pieczara Czaszek - Labirynt Wyklętych p1 i niżej


Występujące potwory

Minotaur [78 poziom]



Minotaur wojownik [84 poziom]



Berog Astron [88 poziom] ELITA

ITEM#79566439.8


Ciekawostki

- Dużo grup
- Duży zarobek
- Sporo graczy
- Jedna czerwona mapa
- Drogie heroiki


80 - 90 poziom

Erem

Potwory są elitami, posiadają drogie heroiki, oraz zwoje teleportacyjne. Posiadają od poziomy od 86 do około 90.
Należy uważać - czerwona mapka, dużo dedaczy.

Umiejętności oraz eq

Potwory są magiczne, więc atakują sporymi krytykami. Jako tancerze, nie powinniśmy mieć z nimi większych problemów, ja biłem je na około 78 poziomie z heroicznym eq.
Atakujemy z samego początku błyskawicznym atakiem, by uzyskać kilka dodatkowych tur nad przeciwnikami.

Spec. broni jednorecznej [3]
Silne uderzenie [5]
Krytyczne uderzenie wrecz [5]
Zadza krwi [2]
Blyskawiczny atak [4]


Spec. broni pomocniczej [3]
Zdradzieckie trafienie krytyczne [3]
Mocne zdradzieckie trafienie [5]
Potrójne uderzenie [5]
Wrodzona szybkosc [5]
Sprawnosc fizyczna [5]
Mistrzostwo walk [1]


Poprawa kondycji [5]
Lepsza kondycja [5]

Jak dojść ?

Andarum - Skały Mroźnych Śpiewów - Erem Czarnego Słońca

Występujące potwory

Mnich chybione zaklęcie [87 poziom] ELITA






Duchowy rozpruwacz [86 poziom] ELITA
ITEM#80824440.8





Przerażający mnich [83 poziom]





Śmierć magazyniera [84 poziom]



Ciekawostki

- Spory zarobek
- Błyskawiczny exp
- Dedacze


Edytowany 17:54:11 24.4.2012 przez Fenleard
2012.04.14 00:20:39
Ocena: 6
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:18114333

Pan Zły

22150
1591
Fenleard:
Niech spróbuję, tylko chwilowo nie mam numerków do itemków.

Od 90lvl do 100/105lvl.

Niedźwiedziołaki(miśki)
Niedźwiedziołaki zwane także "miśkami" może napotkać je w jaskiniach na mapce Skały Mroźnych Śpiewów. W niektórych miejscach są nawet grupki po 4/5 potworków co daje nam dużą ilość expa. Ale ja bym wam radził na te grupki zacząć polować około 95/98 poziomu, ponieważ nie każdy ma tak zwany heroiczny i legendarny ekwipunek.
Umiejętności

Tancerz ostrzy na tym poziomie powinien mieć rozwinięte umiejętności takie jak: Wrodzona szybkość, Błyskawiczny Atak, Spec. Broni Jednoręcznej, Spec. Broni pomocniczej, Naturalny unik, Trzeci cios, Poprawa kondycji, Lepsza kondycja. To są podstawowe umiejętności na "miśki". Dlaczego Błyskawiczny atak a nie Agresywny atak? Dlatego, ponieważ atakując "błyskiem" zyskujemy dużą ilość SA a atakując "agresorem" zyskujemy obrażenia ale traci na tym nasz pancerz, z czego wiemy, że tancerz nie posiada go wiele.[/b]

Jak dojść?
Andarum - Skały Mroźnych Śpiewów - Lodowa wyrwa/Firnowa Grota i na dalszych poziomach tych jaskiń.
Andarum - *Śnieżna Grota

*Śnieżna Grota - tutaj aby się dostać musimy kupić klucz za 3sł lub za 1m.[/b]
Ciekawostki
-Czerwone mapki
-Duża ilość gracz(dedaczy)

Myślę, że spodoba Ci się ten poradnik.
___________________________________________________________________________________
Edytowany 14:57:07 20.4.2012 przez T i r i l l
2012.04.20 14:53:16
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:18198654

Sigma Plk

645
153

40 - 45 poziom
Pszczoły


Bardzo szybki exp, najlepsze expowisko przed koboldami. Jeśli nam nikt nie przeszkadza to za wszystkie mapki dostaniemy około 100k expa. Także stosunkowo tanie expowisku ze względu na plastry miodu, które dropią z pszczółek i respiące się na mapach. Występuje parę elit, ale loot z nich nadaje się tylko do wszamy: Propolis.

Umiejętności oraz eq
Dla tancerza to expowisko może sprawić trochę kłopotów jeśli nie ma heroicznego (ewentualnie mieszanego) eq, a to z powodu wielu grup. Pszczoły są wojownikami, a to sprawia, że mają nawet spory pancerz.

Jak dojść

Mythar --> Złowrogie Bagna --> Las Dziwów --> Liściaste rozstaje --> Sosnowe odludzie --> Jaskinia Flamdowa

Występujące potwory

Pszczółka robotnica (48 lvl)


Pszczoła żołnierz (50)


Pszczółka Królówka (57 elita)


Ciekawostki
-żółte mapki
-szybki exp
-mały wydatek na poty (przy średnio dobrym eq)
-często oblegane expowisko
-blisko Mythar, więc blisko po mixy

Edytowany 23:09:31 23.4.2012 przez Dearold
2012.04.23 23:08:05
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:18253860

Sheeva

1784
318
Fenleard:
110-115 poziom
Mumie

Przyjemny, duży exp ponieważ są duże grupki tych mopków. Może napotkać tam elity mi. Chodzące truchło i Zabalsamowany wyznawca Seta.
Umiejętność i eq
Tutaj nie potrzebujemy heroicznego eq, wystarczą 2 hera w eq. Co do umiejętności to przydałby się tutaj błyskawiczny atak, duża ilość SA, życia i uniku.
Jak dojść?
Trupia Przełęcz - Płaskowyż Arpan - Dolina suchych łez/Ciche rumowiska
Ciekawostki
+Szybki exp
+Duży zarobek
-Red mapki
-Średnia ilość graczy
2012.04.24 15:14:20
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:18261059

Sigma Plk

645
153

25 - 35 poziom
Gobliny


Expowisko składa się z trzech map, gdzie na każdej mapie mamy wiele potworów do ubicia. Wszystkie potwory to elity, więc możemy się dorobić drobnego majątku. Exp nawet dobry pod warunkiem, że mamy całą mapę dla siebie (wystarczy jedna, najbardziej polecam: Morowe Przejście).

Umiejętności oraz eq
Dla tancerza poniżej 30lvl to expowisko może sprawić trochę kłopotów jeśli nie ma unikatowego eq (ewentualnie mieszanego) eq, a to z powodu wielu grup. Umiejętności to specjalizacje na max oraz 3 cios.

Jak dojść

Werbin --> Las Goblinów , Morowe Przejście, Podmokła dolina

Występujące potwory

Leśny goblin, 30 lvl (elita), Wojownik
Zły Goblin, 31 lvl (elita), Wojownik
Goblin traper, 32 lvl (elita), Łowca
Pancerny goblin, 33 lvl (elita), Wojownik
Władca krzewów, 34 lvl (elita), Mag - zimno
Mistrz fechtunku, 35 lvl (elita), Tancerz Ostrzy
Zakuty goblin, 36 lvl (elita), Wojownik

Unikaty:



Władca rzek - 37 lvl, Mag (zimno) Elita II




Ciekawostki
-żółte mapki
-średni exp
-Przy słabszym eq zchodzi dużo sporo mixó
-często oblegane expowisko
-duży zarobek dzięki unikatom


Nie wypisywałem zwykłych, bo to nie ma sensu, ale jeśli chcesz mogę poszukać numerków
Edytowany 16:32:24 25.4.2012 przez Dearold
Edytowany 16:33:24 25.4.2012 przez Dearold
Edytowany 16:33:48 25.4.2012 przez Dearold
2012.04.25 16:31:28
Ocena: 2
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:18280336

Łepek

210336
4959
105-110 Piraci


Dojście przez: Tuzmer- port tuzmer - latarniane wybrzeże i potem w jaskini są na dole po lewo(5 pięter ) lub na dole po prawo (2 piętra 3 sale)

Exp całkiem duży, zarobek też można spotkac Henryka kaprawe oko ( elite).




Dobrze się tam tancem expi, bo expiłem kiedyś koledze

Edytowany 13:29:29 29.4.2012 przez Łepek
2012.04.29 13:27:26
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:18338153

Dark DragonS

25394
1765
115-120/125 LvL
Czerwone Orki


Elity, bardzo dużo uni na kórych bardzo szybko można dorobić. Blisko tuni więc na bierzaco można sprzedawać bardzo szybko przybywające itemki.

Jak dojść?: Kwieciste --> Złudny Trakt --> Orcza Wyżyna



UM i EQ: W unikatowym eq (chociaż na tych silniejszych wojowników polecam 1/2 hera) oraz um z tematu: www.margonem.pl/?task=forum&show=posts&id=298893&ps=0#post15655991 powinniście dać radę, potworki występują solo, bardzo rzadko w grp po 2


Występujące potworki:
Elity:

Szaman Wody, 126 lvl- atak- ogień
Szaman Ziemi, 127 lvl- atak- zimno
Szaman Wiatru, 128 lvl- atak- błyskawice
Szaman Żywiołu Ognia, 129 lvl
Ork bojowy, 130 lvl
Młody Warlock, 130 lvl zimno
Łowca Wiatru, 130 lvl
Waleczny Ork, 131 lvl
Orczy mistrz ostrzy, 131 lvl
Warlock Błyskawic, 131 lvl- atak- błyskawice
Warlock Ognia, 132 lvl- atak- ogień
Ork Waleczny Młot, 132 lvl
Łowca Magów, 132 lvl
Warlock lodowy pocisk, 133 lvl
Ork Szybkie Cięcie, 133
Krwawy Wojownik, 133 lvl
Łowca Ogrów, 133 lvl
Odważny ork, 134 lvl
Łowca Głów, 135 lvl,
Pogromca Wątpliwych, 135
Władca Huraganów, 135 lvl- atak- ogień
Mistrz harabaldy, 135lvl


(Brakuje kilku itemków)

Elita II:

Burkog Lorulk - 135 lvl, Wojownik








Ciekawostki:
-Niezbyt szybki exp
-Bardzo duży zarobek
-Możliwość spotkania herosa (Obłąkany Łowca Orków)
-Mała ilość ludzi czyli potencjalnych dedaczy
-Elita II

---------------------------------------------------------
Edytowany 12:04:50 9.5.2012 przez Dark DragonS
Edytowany 12:05:24 9.5.2012 przez Dark DragonS
2012.05.09 11:58:08
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:18489374

Dark DragonS

25394
1765
120/125-135 LvL
Wyspa Wraków


Bardzo wiele elit, z który lotają unikaty które może nie zejdą na fortunę jednak można sprzedać je u Tuni i trochę zarobić. Ponadto z Bosmana lotają cenne heroiki które na aukcji mogą osiągnąć wysoką cenę.

Jak dojść?: Popłyniemy tam z kapitanem który znajduje się na dole mapki w Porcie Tuzmer.


IM i EQ: Eq z heroikami jak najbardziej się przyda gdyż na WW znajdują się duże grupy, na których bez takiego eq bardzo szybko padniemy. Po UM odsyłam:www.margonem.pl/?task=forum&show=posts&id=298893&ps=0#post15655991

Występujące potworki:

Zwykłe:

Szkilete wojownika (Chyba nie jestem pewien)- 126 lvl

Elity:

Potępiony łowca - 127 lvl
ITEM#94794943.11

Przeklęty szkielet - 128 lvl


Szkielet Bosmana - 130 lvl





Ciekawostki:
-Bardzo duży exp
-Ogromny zarobek
-Elita z heroikami
-Wielu dedaczy
-Wypłynięcie na wyspę kosztuje nas 50 tys.
-Potężne grupy.
2012.05.10 13:35:41
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:18499577

KONTO USUNIĘTE

omg nie ma demiliszy tam w 1dzień nas łowku wbiłem 5 lvli i impów tam w 1 dzień da się wbić można też dodać włochacze 5lvli w dzień
impy
jak dojść?
skręca się na samej górze w sosnowym odludziu
demilisze
jak dojść?
od wejście na księżycowe wzniesienie skręca się w prawo i na dół trochę potem znowu w prawo i do góry
włochacze
jak dojść?
obok eremu są takie jaskinie i tam jest pełno grupek
na każdym z tych expowisk jest maluśko ludzi na majunie nikogo nie było gdy ja expiłem tam
mały zarobek ale za to expowisko najlepsze na dane lvle:od 80-100 impy od 90-110 włochacze
i demilisze od 55 można iść z dobrym eqiem i do 70 nawet
jeszcze można dodać:galaretki
jak dojść?
tak samo jak na impy tylko ze w lewo nie w prawo
pełno grupek i można zloocić unikat
jak nie koboldy to korredy lub pająki ale to nie opisze bo lepsze są koboldy
2012.06.06 15:24:26
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:18825411

KONTO USUNIĘTE

55 - 60 lvl - Galarety

Opis Expowiska
Expowisko dobre ponieważ mało ludzi tam chodzi,grupki po 2-3 osobników,potworków bardzo dużo ponieważ są dwie groty i można zdobywać unikatowe przedmioty które można wyczyścić w Tuzmer u Alchemika Serdiusza które można sprzedać a ewentualnie założyć.Nie występują tam elity .


Jak dojść?

Mythar -> Złowrogie Bagna -> Las Dziwów -> Liściaste Rozstaje -> Sosnowe Odludzie -> Jaskinia Flamdowa (pszczoły) -> Niższy poziom -> Prastara Kopalnia Eroch p4 -> Prastara Kopalnia Eroch p5.


Ekwipunek

Odnośnie ekwipunku może być on wyposażony w ewentualnie 2 lub 3 unikaty (najlepiej żeby był cały w unikatach ponieważ wtedy oszczędzamy na miksturach leczących).

Edytowany 19:31:29 18.6.2012 przez Balaus
2012.06.18 19:09:12
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:18979543

KONTO USUNIĘTE

110-115 - Mumie

Opis Expowiska

Expowisko jest popularne więc możemy się spodziewać przed nami różnych graczy ale gdy przyjdziemy wcześniej możemy zdążyć.Grupki są złożone z 3-4 osobników.Występuje tam dużo elit z których wypadają unikaty a nawet heroiki.


Jak dojść?

Tuzmer -> Port Tuzmer -> Wioska Rybacka -> Ciche Rumowiska


Ekwipunek

Ekwipunek na te expowisko powinien być wyposażony w przedmioty unikatowe i heroiczne (jak na tą profesję która powoli expi i zużywa dużo mikstur leczących powinna być wyposażona w przedmioty heroiczne).


Ciekawostki

-Dobre Expowisko
-Grupki po 3-4 osobniki
-Dużo różnych graczy
-Elity w grupkach
-Red mapka

Edytowany 21:04:08 19.6.2012 przez Balaus
Edytowany 21:05:49 19.6.2012 przez Balaus
Edytowany 14:38:27 20.6.2012 przez Balaus
Edytowany 14:39:19 20.6.2012 przez Balaus
2012.06.19 21:01:40
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:18992750

KONTO USUNIĘTE

82-90 Nieumarli Mnisi

Opis Expowiska

Expowisko jest popularne ponieważ występują tam grupki po 3-4 osobników i są tam 4 sale z mnichami.Występują tam elity.Mamy wielkie szanse na zdobycie przedmiotów unikatowych a także heroicznych.Uważajcie na dedaczy ponieważ to jest red.


Elity


Duchowy Rozpruwacz - 86 lvl - Wojownik
Mnich Chybione Zaklęcie - 87 lvl - Mag , Ogień


Zwykłe


Przerażający Mnich - 83 lvl - Mag , Błyskawice
Śmierć Magazyniera - 84 lvl - Wojownik







Jak dojść?

Ithan -> Zniszczone Opactwo -> Zburzona Twierdza -> Nawiedzony Jar -> Mroczny Przesmyk -> Zapomniany Szlak -> Kamienna Jaskinia -> Andrum Ilami -> Skały Mroźnych Śpiewów -> Erem Czarnego Słońca (sala wejściowa).






Ekwipunek

Ekwipunek powinien być wyposażony w przedmioty unikatowe.Myślę że to wystarczy ponieważ Tancerz Ostrzy bardzo dobrze radzi sobie z magami a właśnie w tym expowisku jest ich wiele.





Ciekawostki

-Znakomity Exp
-Dobry Zarobek
-Mapka Red

Edytowany 19:57:36 20.6.2012 przez Balaus
2012.06.20 15:23:32
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:18998296

KONTO USUNIĘTE

50 - 60 Gnolle

Dziś zajmujemy się gnollami.Gnolle to expowisko bardziej na zarobek ponieważ,nie znajdziemy tam grupek.Expowisko znane ale ludzie przychodzą tam zarobić albo poexpić.Dobrze zajmiemy się elitami.Na tym expowisku są 2 elity. Są to :






Tarrol Agze - 70 lvl, Wojownik
Furruk Kozug - 69 lvl, Mag - ogień






Jak dojść ?

Ithan -> Zniszczone Opactwo-> Uroczysko -> Niedźwiedzi Uskok-> Wioska Pszczelarzy -> Dom Jofusa -> Piwnica Jofusa -> Zakurzone Przejście -> Radosna Polana -> Wioska Gnolli


Ekwipunek

Ekwipunek może być wyposażony w przedmioty zwykłe ponieważ tam nie mam licznych
grup.Najlepiej żeby był wyposażony w przedmioty unikatowe albo heroiczne ponieważ jak pisałem
w poprzednich postach oszczędzamy mikstury leczące.


Ciekawoski

-Duży zarobek
-Skromne expowisko
-2 mapki.Radosna polana - mapka pomarańczowa,Wioska Gnolli - mapka red.

Edytowany 20:10:40 22.6.2012 przez Balaus
2012.06.22 20:09:26
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:19027760

KONTO USUNIĘTE

90 - 100 , Impy


Opis Expowiska


Witam wszystkich graczy Margonem.Dziś zajmiemy się Impami.Impy nie są popularnym expowiskiem ale jest bardzo dobry na zarabianie pieniędzy oraz bardzo duży exp.Występuję tam grupki po max.6 a min.2 osobników.Są to przede wszystkim :


Elity :


Imp Demon Ognia - 99 lvl Mag , Ogień.


Zwykłe


Imp sługa - 88 lvl - Wojownik
Imp - 92 lvl Mag , Błyskawice


Jak dojść ?


Mythar -> Złowrogie Bagna -> Las Dziwów -> Liściaste Rozstaje -> Sosnowe Odludzie -> Podziemne Rozpadliny (schodzimy jak najniżej do impów)


Ekwipunek


Ekwipunek musi być wyposażony w przedmioty unikatowe lub heroiczne ponieważ być może sobie tancerz ostrzy nie poradzi.Najlepiej może być wyposażony w heroiczne , ponieważ oszczędzamy mikstury leczące i możemy sobie dłużej poexpić.










Ciekawstki


- Red Mapka
-Duży zarobek (Dużo przedmiotów heroicznych)
-Znakomity Exp
-Mało ludzi

Edytowany 10:23:01 5.7.2012 przez Balaus
2012.07.04 12:36:21
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:19200719

Carmelinie

71114
1661
90-130 Śnieżna Grota Centaury , ogniki ( mam kolegę który , expi na nich .)
Drzewce(Okolice Mythar), Centaury(Okolice Mythar), Czerwone Orki(Osada Czerwonych Orków), Niedźwiedziołaki, , Lodowe/Purpurowe włochacze, Lodowe/Trujące Mykonidy(śnieżna Grota)
Edytowany 11:59:25 10.7.2012 przez Nell l
2012.07.10 11:56:37
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:19294201

Rypinator

12147
444
Arbook:
Moje spostrzeżenie - 1-18 lvl za nic w świecie nie wyexpisz w wiosce startowej i okolicach. Dodaj wilki w starych ruinach, także nieumarłych w zamku w starych ruinach, jaskinia pod Ithan, niedźwiedzi uskok... I tak Trudno mi się expiło na w/w. Ale lepiej niż w okolicach wioski startowej...
2012.07.18 11:25:38
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:19422257

KONTO USUNIĘTE

Co do tego expnienia od 1-18lvl to w wioskach startowych tak jak Scanlon Saoirsenapisał nie wyexpisz. Według mnie to ja do 25 lvl rozpiszę jak ja expiłem. 1-lvl zabijamy 2 lvl świerszcza i odrazu mamy 2 lvl. Następnie 3 lvl świerszcza i osiągamy 3 lvl. Do 5 lvl expimy na szerszeniach i zabijamy jak najwięcej świerszczy bo z nich jest dużo itemów wartych ponad 20 złota. Gdy uzbieramy odpowiednią ilość to kupujemy eQ. Następnie idziemy do groty i zabijamy pełzacze i tak do 9 lvl. Trzeba biegać i się leczyć. Gdy osiągniemy 9 lvl idziemy do Starych Ruin i zabijamy szare wilki. Gdy osiągniemy 10 lvl wykonujemy Questy na rękawice od babuni i na hełm Dena. Osiągamy 11 lvl. Do 15 lvl expimy na wilkach w starych ruinach (lepiej w ruinach niż w zniszczonym opactwie bo tam jest mały exp i dużo ludzi). Po osiągnięciu 15 poziomu udajemy się do ithan, gdy tam się udamy wykonujemy Questy na teleport do Ithan i na pierścień szczurołapa. Jeżeli nie chcecie biegać prawo, lewo, góra i dół to idziemy do podmokłem groty i stoimy na grupce wilków(należy wyposażyć się w mixy). Tam dobijamy do 18 lvl. Lecz gdy nie chcecie stać na tej grupce, to idziemy do roana i wykonujemy jego Questa oraz expimy na 21lvl w podmokłem grocie(także trzeba mieć sporo mixów). Po osiągnięciu 18 poziomy udajemy się do K-H i wykonujemy Questa na teleport. Gdy to wykonamy udajemy się do Eder i tam na pomniejszonych demonach expimy do 23-25 lvl (według własnego uznania). Gdy osiągniemy minimum 23 poziom wykonujemy dwa Quest z Werbin. Pierwszy na teleport a drugi na broń żywiołów. Gdy wykonamy te Questy udajemy się na demony dobijamy 25 lvl, zakładamy naszą broń żywiołów i idziemy na Zulusy. Tam expimy do 30 lvl. Jeżeli chcecie mieć eQ z goblinków, to lepiej kupić na aukcji ponieważ, są tanie, a tam jest dużo ludzi i tylko w nocy jest tam mało ludzi.Dlatego jak dobijemy 30 lvl idziemy na Ghule, i expimy do 35-37lvl. I to by było na tyle jeżeli się podoba to mogę rozpisać do 60 lvl jak szybko wbić lvl i zarobić złoto.


Aby zarobić więcej złota i lepsze eQ na 20 lvl, polecam stać na kotołaku

Edytowany 14:03:16 18.7.2012 przez xxxmeysxxx
2012.07.18 14:01:04
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:19426378

superstopa

177-20
1134
Witam.
Postanowiłem zająć się expem na goblinach(tych na orczej wyżynie)
140 - 150 - gobliny.

Opis expowiska
Na goblinach można spotkać wiele osób, zwłaszcza że dużo graczy stoi na Goonsie (e2,150lvl). Jest to dość często odwiedzane expowisko ze względu na szybki exp i ogromny zarobek ze zwykłych itemów lecących z goblinów(są także unikaty) Największa grupa zawiera 5 goblinów, pozostałe 2 - 3 gobliny. Potworki respią się na 2 mapkach, do których wstęp dozwolony jest go 167lvla. Występujące mobki to:
-Tekmo Zinsus - 148 lvl wojownik
-Ziblet Goons - 146 lvl łowca
-Rotgot Megakus - 147 lvl mag (ogień)

W goblińskie lokum - siedzibie respi się tytan Versus Zoons - 154, Wojownik

W drodze na expowiska można znaleźć Obłąkanego łowce orków - herosa 144 lvl wojownik

Jak dojść:
Eder-> teleport na Kwieciste Przejście-> Złudny Trakt-> Orcza Wyżyna-> Lokum Złych Goblinów

Ekwipunek:
W ekwipunku pogromcy goblinów powinny się znaleźć co najmniej unikaty, lepiej heroiki z:Obłąkanego łowcy orków oraz elit 2 z przedziału 128 - 150 lvl.


Ciekawostki:
- Red mapka
- Ogromny zarobek (itemy sprzedajemy u tunii)
- Błyskawiczny exp
- Często zajęte lub powybijane
- Można spotkać herosa, tytana jest także e2
2012.07.19 14:28:47
Ocena: 2
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:19445291

KONTO USUNIĘTE

105-115 Górale

Opis Expowiska


Witam wszystkich graczy Margonem.Dziś zajmiemy się Góralami.Górale to popularne expowisko ponieważ występują tam grupy po 2-3 osobników oraz można zdobywać dużo unikatowych przedmiotów oraz z elity II heroiki.Wszyscy górale to elity oraz występuje tam Elita II - Wojtuś Fistuła.Oto oni :


Elity :



Góralski rozbójnik, 111 lvl, Wojownik,

Mistrz ciupagi, 112 lvl, Wojownik,

Łowca fretek, 113 lvl, Łowca,

Strażnik piwa, 114 lvl, Wojownik,

Hanka patelnianka, 115 lvl, Mag - zimno,

Dobra żona, 116 lvl, Mag - błyskawice,

Stary dziad, 117 lvl, Mag - ogień,


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Elity II :


Wójt Fistuła - 118 lvl, Tancerz Ostrzy


Jak dojść ?


Werbin -> Brama Północy -> Góry Zrębowe -> Zachodnie Rozdroża -> Kanion Staceńców -> Krasowa Pieczara p2, p3 -> Kanion Staceńców -> Wyjący Wąwóz -> Babi Wzgórek


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Ekwipunek


Ekwipunek może być wyposażony w przedmioty unikatowe ponieważ występuje tam dużo magów
a tancerzowi ostrzy łatwo ich pokonać.


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Ciekawostki


-Duży zarobek
-Skromne expowisko
-Mapka Red
-Popularne expowisko

Edytowany 16:27:43 19.7.2012 przez Balaus
Edytowany 16:28:28 19.7.2012 przez Balaus
Edytowany 09:07:34 21.7.2012 przez Balaus
2012.07.19 16:07:42
Ocena: 2
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:19446915

superstopa

177-20
1134
Witam
Tym razem zajmiemy się expem na berserkerach.
~`130 - 140 - berserkerzy

Opis expowiska:
Berserkerzy to bardzo często odwiedzane expowiska ze względu na dużą ilość mapek, na których mobki się respią (aż 6 + jaskinie i twierdza). Expiąc można dużo zarobić, ponieważ leci z nich dużo itemków. Bersy respią się w 2 - 3 osobowych grp(rzadko większe). Na tym terenie respią się 2 e2:
-Berserker Amuno - 139 lvl wojownik
-Fodug Zolash - 145lvl, Mag (zimno)

Jak dojść:
Eder-> Fort Eder-> Mokradła->Dolina rozbójników->wioska ghuli-> Zaginiona dolina(oraz następne mapki)

Ekwipunek:
Wśród berserkerów spotkać można prawie wszystkie możliwe profesje, dlatego ważne jest aby zaopatrzeć się w EQ co najmniej unikatowego z kilkoma heroikami (Baca bez łowiec oraz elity 2 od miłośników wzwyż)


Ciekawostki:
-Red mapka
-Ogromna ilość mobków
-Szybki exp
-Duży zarobek
-Często zajęte
-Potworki mają od 136 do 144 lvla
Edytowany 20:31:45 19.7.2012 przez superstopa
2012.07.19 19:50:40
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:19450555

Grazar

10178
2080
100-110/112 Sypcy

Opis Expowiska
Expowisko na sypkich jest duże, są tam duże grupy po 2-4.. na tej mapce są kosze z których można co nieco wylotać. Na tej mapce występują także elity 23-25poziom.


Jak Dojść.
Tuzmer --> Stare sioło --> Sucha Dolina --> Dolina Pustynnych Kręgów -->Piachy Zniewolonych

Ekwipunek
Trzeba mieć co najmniej 2 unikaty (najlepiej broń i Zbroje) a co do hełmu itp to zwykłe powinny starczyć.


Ciekawostka
-Red Mapka
-Duży Exp
-Rzadko zajęte
-Dużo Mobów

Edytowany 14:26:57 27.7.2012 przez Uzależniony
Edytowany 21:40:27 27.7.2012 przez Uzależniony
2012.07.27 12:23:53
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:19573598

Wejście -Smoka

2111
27
Fajny pomysł ale trochę obszerny.
2012.08.21 21:10:55
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:20025122

Mistrz Euro

206279
7234
Moderator kazał tutaj ^^
Witam

Osobiście mogę wam podpowiadać w razie jakiś expowiks ,nie tylko tancerzom ostrzy.,
Będę bardzo dokładnie i pracowicie opisywał każde exspowisko,.

To tak :
Śmiało możemy zacząć exspić na ipmach i tak zwanym eremie (Erem Czarnego Słońca)
OD 90lvl:
Dojśćie: :Mythar -> Złowrogie Bagna -> Las Dziwów -> Liściaste Rozstaje -> Sosnowe Odludzie -> Podziemne Rozpadliny (schodzimy jak najniżej do impów)
Występowanie :elity Imp demon ognia (99 lvl)
Elita
Podziemne Rozpadliny p.4(43,16)(45,19)
Podziemne Rozpadliny p.5(50,44)
Kopalnia Giriel-uzbad p.6(7,18)(5,19)(68,34)(36,39)(41,32)
Grań Romtyn p.5(9,31)(24,31)(13,36)(26,42)
Kopalnia Giriel-uzbad p.5(50,51)(47,27)
Chodnik Mrinding p.6(20,32)(41,33)(19,22)(10,21)(4,24)(42,32)(41,27)(46,51) :
Imp (92 lvl)
zwykły
Podziemne Rozpadliny p.3(21,38)(26,40)(27,43)(23,47)
Podziemne Rozpadliny p.4(3,29)(29,17)(31,28)(17,30)(35,10)(37,23)(37,27)(24,36)(21,41)
Podziemne Rozpadliny p.5(14,13)(13,15)(6,16)(14,16)(22,16)(6,17)(20,17)(24,22)(26,8)(27,9)(27,29)(28,30)(32,15)(32,18)(33,16)(30,34)(34,17)(35,24)(36,22)(36,32)(37,23)(37,30)(38,31)(34,39)(45,29)(49,39)(52,38)(34,40)(48,40)(46,43)(53,42)(54,37)(54,43)(44,44)(40,48)(35,49)(35,52)(33,45)(33,47)(37,54)(37,57)
Kopalnia Giriel-uzbad p.6(5,8)(4,12)(7,25)(9,26)(8,27)(7,34)(12,37)(11,38)(23,37)(28,42)(29,40)(44,46)(46,45)
Ochnowa Pieczara p.4 - sala 2(8,3)(3,4)(17,4)(18,5)(9,9)(12,10)(5,16)(25,2)(12,25)(3,26)(18,27)(20,29)
Ochnowa Pieczara p.4 - sala 1(3,26)(5,27)
Grań Romtyn p.5(25,20)(11,22)(12,24)(11,36)(3,42)(10,47)(4,54)(9,48)(3,45)(23,56)(25,57)
Kopalnia Giriel-uzbad p.5(7,20)(8,29)(9,31)(23,15)(9,42)(10,43)(13,48)(11,49)(14,55)(29,51)(48,25)(43,27)(50,24)
Chodnik Mrinding p.6(43,18)(17,13)(15,9)(5,3)(6,4)(6,14)
Imp sługa (88 lvl)
zwykły
Jaskinia Lurmurk p.4(13,66)(14,67)
Podziemne Rozpadliny p.3(4,44)(3,45)(7,55)(5,59)(6,61)(8,56)
Podziemne Rozpadliny p.4(5,14)(10,12)(11,11)(4,15)(41,17)(42,19)(41,21)(44,21)(4,25)(2,27)(20,19)(21,18)(24,20)(15,28)(13,29)(30,15)(31,9)(31,14)(32,26)(33,7)(34,9)(37,28)(12,33)(22,37)(22,39)(24,40)(33,41)(32,42)(35,42)(9,35)
Podziemne Rozpadliny p.5(13,8)(14,7)(7,15)(20,15)(23,18)(23,23)(28,10)(25,31)(31,26)(33,37)(53,44)(39,47)(34,55)(37,58)
Kopalnia Giriel-uzbad p.6(3,7)(5,6)(6,17)(10,35)(21,37)(14,42)(24,36)(24,53)(29,34)(34,41)(34,53)(40,52)(41,34)(43,32)(39,54)(34,60)(35,61)(44,62)(25,47)
Ochnowa Pieczara p.4 - sala 2(19,17)(20,24)
Ochnowa Pieczara p.4 - sala 1(36,35)(35,15)(8,17)
Grań Romtyn p.5(12,3)(10,8)(25,8)(0,11)(2,12)(15,12)(10,16)(22,20)(23,22)(5,23)(6,24)(16,32)(12,37)(9,37)(25,29)(26,30)
Kopalnia Giriel-uzbad p.5(4,6)(5,8)(7,14)(8,19)(16,23)(8,27)(9,36)(11,37)(10,38)(6,45)(19,52)(21,56)(15,56)(28,41)(29,42)(27,50)(37,54)(56,40)(52,51)(48,52)(55,36)(56,39)(43,33)(57,25)
Chodnik Mrinding p.6(44,17)(19,21)(14,8)

Impy: ogólnie dobry eksp i to nawet bardzo dobry tylko troszkę marniej z zarobkiem , tak to same zwykłe lotają ale nie raz z elity może lotnąć hero , hero jest bardzo drogie od 12-20m , polecam tam exp dlatego że bardzo szybko się tam exspi .,My tancki możemy mieć lekki problem z impami ale radzę zrobić dobre umki , z błyskiem na czele.,
Elita występuje w tych mapkach Występowanie: Chodniki Mirdning, Podziemne rozpadliny (Sosnowe Odludzie).

Erem ojście : Krypta Świątyni Andarum (Andarum Ilami), Erem Czarnego Słońca - północ, południe (Skały Mroźnych Śpiewów) Najprościej kupić tp do andarum i podejść do następnej mapki jaką jest Skały Mrożnych Śpiewów..
Możemy już tam exspić już od wcześniejszych lvl od 90 , jest tam bardzo dobry eksp jak i zarobek , ze zwykłych lotów u tuni które są sprzedawane za całą dobre itemów dostaniemy około 1.2m to dosyć sporo , dlatego że tam bardzo często lotają zwykłe itemki. Bardzo dużo razy też lotają czasami hera , na 82 lvl , są w miarę drogie chodzą nawet do 14m (rękawiczki)
Są takie elity tam jak : Mnich chybione zaklęcie - 87 lvl, Mag - ogieńDuchowy Rozpruwacz - 86 lvl, Wojownik
Lotają z nich dużo her jak i uni proszę tu zobaczyć loty z nich : http://www.margonem.pl/?task=forum&show=posts&id=274098&ps=0#post13316457
Występowanie : Śmierć magazyniera (84 lvl)
zwykły
Krypta Świątyni Andarum(44,26)(32,33)(23,48)(40,58)(46,42)(8,42)(18,14)
Erem Czarnego Słońca - lochy(19,19)(9,26)(16,27)(17,33)(19,33)(14,40)(15,41)(25,25)(28,40)(10,11)(18,11)(8,12)
Erem Czarnego Słońca p.1 s.1(33,19)(21,4)(20,28)(31,17)(8,22)(22,14)(2,10)(3,8)(15,5)(27,6)
Erem Czarnego Słońca - sala wejściowa(10,11)(20,12)(18,6)(16,6)
Erem Czarnego Słońca p.2 s.1(5,18)(6,16)(4,6)(22,10)(25,9)(16,13)
Erem Czarnego Słońca p.2 s.2(3,7)(14,10)(12,11)(4,15)(21,17)(23,16)
Erem Czarnego Słońca p.1 s.2(27,30)(22,6)(21,4)(3,5)(5,4)(30,8)(32,9)(13,17)(13,27)(14,29)(32,20)
Przerażający mnich (83 lvl)
zwykły
Krypta Świątyni Andarum(18,23)(30,32)(44,42)(38,46)(34,28)(21,59)(56,55)(58,38)(6,42)(58,10)(44,12)(7,25)(9,8)(13,57)
Erem Czarnego Słońca - lochy(16,19)(18,20)(8,25)(19,27)(5,33)(7,33)(15,39)(27,44)(26,33)(26,41)(13,6)(9,13)
Erem Czarnego Słońca p.1 s.1(16,11)(22,17)(22,30)(22,27)(29,19)(32,18)(10,32)(5,22)(5,9)(12,4)(28,7)(25,7)
Erem Czarnego Słońca - sala wejściowa(12,10)(9,10)(18,12)(3,10)(2,8)(17,5)
Erem Czarnego Słońca p.2 s.1(25,18)(25,15)(2,7)(23,8)(15,11)
Erem Czarnego Słońca p.2 s.2(7,8)(5,14)(3,14)(22,5)(23,7)(25,5)(14,13)(23,18)
Erem Czarnego Słońca p.1 s.2(21,20)(26,35)(28,34)(6,17)(5,6)(7,5)(31,10)(30,18)(13,14)(16,4)(12,4)
Duchowy rozpruwacz (86 lvl)
Elita
Krypta Świątyni Andarum(56,37)(35,14)(43,14)(11,7)(11,56)
Erem Czarnego Słońca - lochy(18,26)(27,42)(12,5)(15,5)
Erem Czarnego Słońca - sala wejściowa(20,14)(11,4)
Erem Czarnego Słońca p.1 s.1(23,15)(7,33)(13,5)
Erem Czarnego Słońca p.2 s.1(6,5)(8,17)
Erem Czarnego Słońca p.2 s.2(24,6)
Erem Czarnego Słońca p.1 s.2(23,5)(4,14)(15,28)(30,20)
Mnich chybione zaklęcie (87 lvl)
Elita
Krypta Świątyni Andarum(58,54)(57,8)(46,13)(7,40)(31,15)(33,17)(10,14)
Erem Czarnego Słońca - lochy(6,32)(24,34)(26,24)(20,11)
Erem Czarnego Słońca - sala wejściowa(12,4)(3,7)
Erem Czarnego Słońca p.1 s.1(30,18)(8,31)(6,21)
Erem Czarnego Słońca p.2 s.1(24,16)(3,4)
Erem Czarnego Słońca p.2 s.2(5,7)
Erem Czarnego Słońca p.1 s.2(25,30)(5,15)(12,16)(14,5)..



Na razie to na tyle będę bardzo dokładnie przedstawiał exspa tak jak teraz , Następne expo to będzie Włochacze , napisze je do godziny 11:00 24.08.12
Muszę troszkę odpocząć po tej ale jakoś chyba daję radę
2012.08.24 09:49:43
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:20071392

Mr-bleed

69-3
19
Ja się wypowiem tak do załorzyciela tematu brak wielu itemków to po 1
po 2 znam lepszy opis expowisk ale narazie napisze do 150
a po 3 to są akórat takie mapki na których jest dużo osób
a to moje expowiska na których będe expił albo expiłem



1-3lvl
Bardzo proste na wyjściu z wozu rozpoczynającego gre dedamy 2 lvl świerszcza i odrazu wchodzi 2 lvl a potem 3lvl świerszcza i odrazu 3 lvl wskakuje czyli ok 10 skeund bo są obok siebie

3-10 Dla początkującego gracza to 20 minut 40max grania
Bijemy świerszcze, młode żuki, żuki, w grocie gaunty i nietoperze, młody jeleń jeleń i silny jeleń, pancerniki i jak damy radę wilki.

10-15
Zmiana mapki trzeba wyposażyć się troszke lepsze eq i mixy z doliny yss od npc z domku lewy dolny róg mapy jak by ktoś nietrafił z minimapą łatwo dojść minimape włącza się przyciskiem "m".
Trzeba iść teraz do niedźwiedziego uskoku opis dojścia z ithan: zniszczone opactwo,uroczystko i nasza mapka niedźwiedzi uskok
dedamy tam niedzwiadki niedzwiedzie pancerniki i tak dobijamy 15lvl

15-20
to już jak ktoś ma kaski kupic zwój kotołaka żeby się tepnąć do lasu tropicieli dla biedniejszych zostaje droga tunelem i szczęście że ktoś dednie pełzacza 25lvl
jak już dojdziemy expimy na wszystki pancerniki więszke lvl wilki szare jak i czanre w grp niedzwiedzie też w grp i jak ktos juz ma 17 18lvl to moze czarne niedzwiedzie 22lvl i tygrysy 22lvl ale to już ci lepsi gracze i tak do 20lvl

20-25
tu mamy do wyboru albo na gackach szarych albo na demonach w eder to już jak ktoś chce

25-30
zulusy mozna do 28 albo do 30 jak kto chce ale mozna też na żówie warany spokojne przejscie zasłonięte jezioro koło eder.

30-35
ghule dobry exp i tam do 35.

35-38
orki

38-43
harpie orły jak dacie rade grzechotniki i kobry

43-50
pszczoły

50-60
do wyboru albo galarety albo koboldy jak kto woli

60-67
wermonty

67-70
demlisze

70-75
lesze południce lwy można

75-80
alghule

80-90
impy, mnichy jak kto chce

90-105
niedzwiedziołaki

105-130
piraty

130-150
to tylko dla tych z bardzo dobrym eq albo um na berserkach

narazie tyle niedługo będe edytował.
Edytowany 10:27:57 24.8.2012 przez Luxes
2012.08.24 10:26:57
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:20072026

Sene r

14235
148
Bardzo Fajnie zrobione
2012.08.25 16:39:45
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:20100339

mściciel trop

15018
586
Balaus:
dodał bym ze respi sie tam teściowa Rumcajsa
2012.08.26 00:34:06
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:20109711

Woj Kopus

148-24
102
sniezna grota na 90 lvl klucz kosztuje chyba 1m
2012.08.30 18:41:08
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:20204900

KONTO USUNIĘTE

zapomniałeś o gackach szarych
2012.09.01 18:48:10
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:20247264

KONTO USUNIĘTE

Też pomogę

Sekta [190 - 210]


Dojście: Nithal -> Izba chorych płn. -> piwnica p1 -> piwnica p2 -> p3 -> piwnicze przejście -> Kanały Nithal -> Szlamowe kanały -> Przedsionek kultu, Tajemnicza siedziba, Sala Tysiąca Świec, Lochy kultu, Sale Rozdzierania, Mroczne Komnaty, sypialnie hurys

lub:



Potwory:

Elity:


Heretycy - 193 - 199 lvl
Hurysa Patisja, 193 lvl, Tancerz Ostrzy,
Hurysa Nikolja, 194 lvl, Tancerz Ostrzy,
Hurysa Rapsolieta, 194 lvl, Tancerz Ostrzy,
Hurysa Achajeta, 195 lvl, Tancerz Ostrzy,
Hurysa Lussien, 195 lvl, tancerz Ostrzy,
Heretyk Wzywający, 195 lvl, Mag - ogień,
Heretyk Nowicjusz, 195 lvl, Wojownik,
Heretyk Mistrz Magii, 196 lvl, Mag - zimno,
Heretyk, 197 lvl, Wojownik,
Heretyk Czarny Wdowiec, 197 lvl, Mag - błyskawice,
Heretyk Milczący Mściciel, 197 lvl, Wojownik,
Heretyk Mistrz Tortur, 198 lvl, Mag- ogień,
Heretyk Cichy Zabójca, 198 lvl, Łowca,
Heretyk w transie, 199 lvl, Mag - zimno

Demoniczny Strażnik - 200 lvl, Wojownik
Występowanie: Sala tysiąca świec (Nithal)
Przedmioty z Demonicznego Strażnika:




Elity II


Sadolia nadzorczyni Hurys - 197 lvl, Tancerz Ostrzy
Obstawa: Hurysa Lussien 195 lvl , Hurysa Patisja 193 lvl
Mroczne Komnaty (27,24)







Bergermona krwawa hrabina - 200 lvl,Łowca
Obstawa: 1x Heretyk Mistrz Tortur 198lvl, 1x Heretyk Cichy Zabójca 198lvl
Sale Rozdzierania (53,45)








Sataniel skrytobójca - 200 lvl, Łowca
Obstawa: 2x Heretyk Milczący Mściciel 197 lvl
Sala tysiąca świec (71,31)





Annaniel wysysacz marzeń - 200 lvl, Mag (błyskawice)
Obstawa: 2x Heretyk Milczący Mściciel 197 lvl
Tajemnicza Siedziba (28,23)







Gothardus kolekcjoner głów - 200 lvl, Wojownik
Obstawa: 1x Heretyk Milczący Mściciel, 1x Heretyk Cichy Zabójca
Tajemnicza Siedziba (53,23)







Zufulus smakosz serc - 205 lvl, Mag (zimno)
Obstawa: 2x Heretyk Wzywający lvl 195
Sala Tysiąca Świec





Heros


Demonis Pan Nicości
(210lvl)
:
Screen:
www.margonem.pl/obrazki/npc/hum/sekta_demon_cz_s.gif
Maksymalny level bicia herosa: 223


Profesja: Mag
Atak: +5541 (obrażenia zadawane od ognia)
Pancerz: 1856
Ab. fiz.: 72.4k
Ab. mag: 25.1k

Looty z Demonisa Pana Nicości:







Tytan


Przyzywacz demonów - 204, Mag
Komnata Krwawych Obrzędów(24,24)[Sala tysiąca świec -> obelisk -> "szachownica" -> Komnata Krwawych Obrzędów]
Wejście na mapkę: 191-217 lvl
img.margonem.pl/obrazki/npc/woj/titansecta.gif
Czas respu: 6-7 dni








Zalety:
- Bardzo szybki exp
- Ogromny zarobek na "śmieciach" z expa
- Heros respiący się na mapkach z expem

Wady:
- Na początku tancerz nie radzi sobie dobrze, ale z poziomem na poziom się rozkręca

Edytowany 14:30:19 9.9.2012 przez Canibal
2012.09.01 19:03:37
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:20247626

Star-Craft

190168
2994
Canibal:
Sadolia nadzorczyni Hurys - 197lvl








Bergermona krwawa hrabina - 200lvl








Sataniel skrytobójca - 200lvl






Annaniel wysysacz marzeń - 200 lvl







Gothardus kolekcjoner głów - 200 lvl








Zufulus smakosz serc - 205lvl





Przyzywacz demonów - 204







źródło: www.margonem.pl/?task=forum&show=posts&id=336847 www.margonem.pl/?task=forum&show=posts&id=295394&ps=0&quote=14934580#bottom
Edytowany 22:14:05 3.9.2012 przez Star-Craft
2012.09.03 22:11:00
Ocena: 2
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:20285650

azer

162-22
245
Impy
poziom 88-99
Występowanie: Chodniki Mirdning, Podziemne rozpadliny
Dojśćie: www.youtube.com/watch?v=p1Fg2QefjRE

Imp Demon Ognia - 99 lvl, Mag - ogień
game3.margonem.pl/obrazki/npc/pot/imp03.gif

lota 3 uni i dwa hera

ciekawostki:
-miksy można znaleść
-red mapka
-z zwykłych impów może wypaść złoto
-duże grupy
-dobre expowisko
2012.10.03 12:39:48
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:20642412

lloginn

640
54
,
to leci z tarma , a to z gnoli

Ps. na wilkach od 35 można expić a na gnollach od 50-60 lvl
2012.10.05 18:33:48
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:20669058

KONTO USUNIĘTE

Spis expowisk od 40lvl do 60lvl:
1. 40-43 orki (zwykłe),
2. 43-47 węże, harpie, orły, (znajdują się nieco dalej od orków 2 lub 1 mapkę)
3. 47-50 pszczoły (szybki exp 1-2 dni posiedzieć i spokuj)
4. 50-60 gnole (quest na 50lvl dla każdej profesji robiony w wiosce pszczelarzy)
Dziękuję za uwagę będzie więcej rozpisek na ten temat proszę o + .
Edytowany 16:51:44 7.10.2012 przez Sir Pan Banan
2012.10.07 16:50:00
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:20706050

Drastek

220112
2687
Z cerbera lootają 3uni a nie 2.

ITEM#210993823. 6 (bez spacji po kropce)
Edytowany 17:39:50 12.10.2012 przez Drasten
2012.10.12 17:27:57
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:20762758

Mag Swiatłosci

1792
917
Sir Pan Banan:
co za brednie ! o.O na orki 40lvl ? ja expiłem magiem majac 30o.O 50-60gnole o.O HAHAHHAHAH lepiej sie nie wypowiadaj
35-40orki
40-45(50) nowe expowisko w kupieckim trakcie tam gdzie nowa e2
50-60 KOBOLDY!
60-70(75) wermonty damlisze
2012.10.13 17:15:28
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:20780274

KONTO USUNIĘTE

Gnole expowisko na 50-60 lvl jak dojść ithan>zniszczone opactwo>uroczysko>niedźwiedzi uskok>wioska pszczelarzy>dom jofusa>piwnica jofusa


Ciekawostki
-szybki exp
- dobry zarobek
- radosna polana jest oznaczona kolorem żółtym
-wioska gnoli czerwonym
- dropią całkiem niezłe unikaty
- dużo elit
-elita 120lvl która sama atakuje
- dostęp do mixów na wyciagniencie renki
2012.10.14 14:28:03
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:20796814

Driver

1217
124
Ja proponuje expić na zbójach co się nowe pojawiły fajny exp z nich idzie naprawdę polecam
2012.10.15 19:15:45
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:20813994

KONTO USUNIĘTE

Przede wszystkim powinny byc gobliny 30-35lvl. Dodałbym też dzikie koty z mapek Kryjówka dzikich kotów i Tygrysiej polany na 18-23lvl. Ogólnie jest to bardzo przydatny temat i mam nadzieję, że będzie się rozwijał w przyszłości.
2012.10.16 15:44:13
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:20821379

KONTO USUNIĘTE

nie wiedziałem gdzie expic a dzieki temu poradnikowi wbilem w ciagu kilku dni 58 poziom
2012.10.19 22:59:37
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:20863115

KONTO USUNIĘTE

Ostatnio trochę expiłem na wilczym plemieniu i uważam, że to dobre miejsce do expienia na 35-40lvl. Jest tam poza tym kilka elit, z których lootają niezłe rzeczy.
2012.10.23 15:12:18
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:20915594

adekr

145-10
60
115 - 120

MAGRADIT

Fenomenalny exp.Duże grupki składające się z wojowników i magów 116-120lvl.

Dojście :Tuzmer--Port Tuzmer--Teleportujemy się od Kapitana Fork La Rusha na Magradit(Zapłata 150k)




Ciekawostki o Ekspowisku:

-Dobry exp składający się z Magów i Wojowników

-Średnia ilość osób.

-Zarobek prawie żaden.

-Wszystkie stworki to Elity.

To na tyle

Pozdrawiam.
2012.10.25 19:25:54
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:20946417

Bastiankowy

20087
1022
45-50
galarety
dobry exp zwłąszcza jak ogarnia się grupki
niema elit
2012.10.29 14:49:54
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:21016763

KONTO USUNIĘTE

dobre
2012.10.29 19:45:39
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:21023708

KONTO USUNIĘTE

"66-80 Wieczornice." Bardzo dobry exp. Duzo grupek i szansa zarobienia dużej kasy. Polecam. dojście- tp do tuzmer-trupia przełęcz itp. :<
2012.11.02 08:08:53
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:21085740

Neas

54-7
24
1. 1-3.
2. Króliki , zające , wiewiórki.
3. Wioski startowe
4.Potworki z 1 lvl niegroźne , uleczamy się tym co z nich leci .
5.Błyskawiczne i przyjemne .
6. brak


1. 3-8.
2.Świerszcze , szerszenie , żuki.
3.Święty Zagajnik.
4.Potworki proste do pokonania wystarczy mieć zbroje i mieczyk .
5.Szybkie , różnorodne.
6.brak


Dodatek:www.margonem.pl/?task=forum&show=posts&id=215915 - opis wioski startowej. Dla bardzo zapoczątkowanych


Spotkanie innych profesji - lokacje pod miastami.



1. 7-11.
2. Jelenie , pancerniki , żmije.
3.Ithan , Zniszczone Opactwo (pod Ithan )
4.Potworki od 9 do 12 lvl . Można zbierać mięsa z jeleni i skóry , rogi pancerników i sprzedawać u Roana .
5.Bardzo dużo osób tu expi dlatego najlepiej grać wieczorami i rankami wtedy szybko osiągniemy wyższy lvl.
6.brak



1. 10-16.
2.Wilki , niedźwiedzie.
3.Zniszczone Opactwo ( pod Ithan) , Stare ruiny (pod Torneg) , Niedźwiedzi Uskok (Zniszczone Opactwo - Uroczysko - Niedźwiedzi Uskok ).
4.Potworki te są często w grupach . Mają 13-22 lvl . Niby nie pozorne ale niedźwiadki potrafią czasem przyłożyć porządnego krytyka , który zabiera pół życia .
5.Ciągle blisko miasta , miksy na miejscu i niezbyt dużo doświadczenia do kolejnego lvla .
6.brak



1. 14-18.
2.Nieumarli.
3.Zamek w Starych Ruinach ( pod Torneg ).
4.Nie mają grup , nie są agresywne , ani specjalnie trudne do pokonania .
5. Expowisko gęsto odwiedzane przez graczy, trudno się przebić . Jak nadarzy się czysty exp to można szybko wbić lvl.
6. brak



1. 18-25.
2. Demony.
3. Siedziba maga - Eder.
4. Potworki z lvlami 22-26 . Nie są zgrupowane i nie atakują same .
5. Bardzo dobry exp . Na szybkiej walce , jeśli nie ma zbyt dużo osób można spokojnie wbić 5 lvl w 2-3 godziny.
6. brak


1. 23-28.
2. Zulusy.
3. Karka-han - Prastara Puszcza - Tygrysia Granica - Osada Zulusów.
4. Rozróżniamy tutaj dwa rodzaje zulusów : zwykłe i elity. Większość elit jest na mapce- Osada Zulusów. Jest to mapka czerwona czyli można dedać. Zulusy są czasem w grupach są też agresywne .
5. Exp leci tutaj średnio, ale na lootach można zarobić . Na redzie jest możliwość zyskania punktów honoru, lecz można zostać zdedanym nawet przez około 100lvl .
6.Z Mula Furla :



1. 25-31.
2.Gobliny.
3. Werbin - Las Goblinów - Morwowe Przejscie - Podmokła Dolina.
4. Same elity. Na grupach 2 i 3 osobowych można dostać nawet sporo expa , ale oczywiście największą zaletą są unikatowe looty . W Podmokłej Dolinie jest pierwsza e2 . Radzę uważać na goblina Mistrz fechtunku. Jest to tancerz ostrzy z 35 lvl . Nie raz dał mi: 3 cios + krytyk + krytyk pomocniczy , po których osiadałem w Werbin .
5.Expowisko nacierane przez graczy , jednak warto tam chodzić, może nie tylko ze względu na expa, ale także na zarobek.
6.Z Władcy Rzek :




Dalsze wędrówki paladyna - szerokie wody.




1. 30-40.
2.Ghule.
3.Eder - Fort Eder - Mokradła - Dolina Rozbójników - Wioska Ghuli - Zapomniany Grobowiec p1, p2, p3, p4..
4. Ghule maja 33-40 lvl . Można tu przyexpic bardzo szybko, niestety najwięcej doświadczenia zdobywa się na redzie. Ghule są pojedynczo, a także w grupach 2 osobowych . Grupa 3 osobowa znajduje się tylko na p3 i p4 , można za nią dostać około 5k expa, co na ten lvl jest bardzo dobrym wynikiem.
5.Naprawdę dobry exp. Jednak dedacze mają największy udział w zniechęcaniu graczy do chodzenia tutaj, ponieważ z Eder idzie się kawałek .
6. brak


1.33-40.
2.Gnomy , krokodyle.
3.Mythar-Złowrogie Bagna.
4. Potworki pojedyncze, choć gnomy są agresywne ( atakują same ) . Ja ze swojego doświadczenia mogę powiedzieć, że chyba nigdy na nich nie padłem wiec nie są zbyt dobre .
5.Trzeba mieć cierpliwość , i wtedy można tu spokojnie dobrze expic .
6.Z Gnoma Figlida
ITEM#384775.0


1. 35-43
2.Orki
3.Ithan - Zniszczone Opactwo - Zburzona Twierdza - Nawiedzony jar
4.Orki zazwyczaj pojedyncze, w nielicznych tylko grupach . Najlepszy exp idzie w grotach ( Stare Wyrobisko , Świszcząca Grota ) ponieważ w otwartej lokacji zwykle wszystko jest wybite . Uważajcie na Orka z 46 lvl bo potrafi mocno uderzyć zwłaszcza, kiedy jest ich 2 w grupie.
5. Przepełnione expowisko , dobre praktycznie tylko nocami . Exp leci bardzo dobry , ale gracze oblegają to miejsce .
6.Z Thowara :


Z Razuglaga Oklasha :




1. 38-48
2 Bazyliszki
3. Werbin - Brama Północy - Góry Zrębowe - Zachodnie Rozdroża - Kanion Straceńców - Krasowa Pieczara p1 - Krasowa Pieczara p3 - Kanion Straceńców ( na górze ) - Pieczara Szaleńców p1 , p2 , p3 , p4
4. Potworki bez grup maja 46 , 50 i 53 lvl . Purpurowe bazyliszki ( 53lvl ) są tylko na p4 . Najlepiej pokonuje się je na szybkiej walce , a ponieważ jest ich dużo można tu zakomicie expic.
5. Bardzo ładny exp . Minusem jest długa droga , lecz plusem to , że mniej graczy tu dociera .
6. Z Tarmusa Wudena :
ITEM#511007.


1. 42-50
2.Harpie , Harpie złote , Grzechotniki , Kobry , Orły , Tygrysy , Galarety , Olbrzymy .
3.Ithan - Zniszczone Opactwo - Zburzona Twierdza - Nawiedzony Jar - Mroczny Przesmyk - Zapomniany szlak
4. Potworki pojedyncze . Jest ich wiele i najlepiej expi się na szybkiej walce . Oprócz otwartych lokacji są jeszcze 2 jaskinie : Kamienna Jaskinia i Mokra Grota .
5.Expowisko bardzo dobre i szybkie lecz niestety związane z dedaczami . Można zostać zdedanym przez stojących na elicie, przez podążających do Andarum , a także przez " dedaczy hobbystów " .
6. Z Vonarosa :



1. 52-62
2. Koboldy
3.Nithal - Podgrodzie Nithal - Nizina Wieśniaków - Lazurowa Grota p1, p2, p3 lub Eder - Gościniec Bardów - Nizina Wieśniaków - Lazurowa Grota p1...
4.Potworki , które nigdy nie są pojedyncze. Występują w grupach 2, 3, 4, 5 i 6 osobowych . Na p3 można spotkać największa grupę 6-osobową , za która dostaniecie około 30k expa . Radzę uważać na kobolda łucznika, który posiada dużą ilość trucizny i kiedy jest ich 2-4 w grupie, szybko mogą tą trucizną zabić ( nawet paladyna ) . Przydaje się tutaj odporność na truciznę .
5.Exp wyśmienity . Zabijając wszystkie grupy, na wszystkich piętrach kilka razy, szybko osiągamy kolejny lvl. Oczywiście muszą być tez jakieś minusy, i są, rzadko zdarza się , żeby expowisko było nie zatłoczone .
6.brak


1. 50-68
2.Gnole, odyńce i lochy.
3.Ithan - Zniszczone Opactwo - Uroczysko - Niedźwiedzi Uskok - Wioska Pszczelarzy - Dom Jofusa - przez piwnicę - i kolejne przejścia( są tylko jedne do wyboru )- Radosna Polana - Wioska Gnoli
4.Na mapce Radosna Polana głownie są lochy, odyńce i Gnole zwykłe. Natomiast w Wiosce Gnoli są już Gnole elity, ale niestety jest to mapka czerwona. Exp jest przyzwoity, chociaż na ten lvl są zdecydowanie szybsze expowiska. Zaletą jest to, że można lootnąć uni, czy nabić punkty honoru.
5. Expowisko niezbyt dobre dla kogoś kto chce szybko wbijać lvle, ale bardzo dobre na zarobek. Na elity przychodzą tu często 70-78lvl.
6.brak


1. 60-75.
2.Galarety pąsowe i cytrusowe.
3.Mythar - Złowrogie Bagna - Las Dziwów - Liściaste Rozstaje - Sosnowe Odludzie - Jaskinia Flamdowa p1 - Jaskinia Flamdowa p3 - Prastara kopalnie Eroch p4.
4.Potworki, na które idziemy zaraz po skończeniu Hero Questa. Galarety najczęściej są zgrupowane po 2, są także pojedyncze i dwie grupy 3-osobowe. Ze zwykłym eq z HQ na 60-65 lvl, radziłbym nie porywać się na grupę 3-osobową, bo są marne szanse . Z galaret lecą ciała w słoikach,które możemy sprzedawać u Serdiusza w Tuzmer za przyzwoitą cenę. U niego także można oczyścić unikaty , które dostajemy z galaret po walce.
5.Expowisko świetne zwłaszcza z dobrym eq, można chodzić bezustannie dookoła bardzo dużej mapki, a galarety ciągle będą nam się respić. Jeśli nie ma innych graczy, można wbić 5 lvl w 1 dzień nawet jeśli nie jest się mistrzem expa .
6.brak


1. 60-70.
2.Jaskiniowe tolloki.
3.Mythar- Złowrogie Bagna - Las Dziwów - Gliniana Pieczara p1 - p2 - p3
4.Potworków w pieczarach nie jest bardzo dużo i expem nie "najemy się" tak jak na galaretach czy demiliszach. Tolloki są elitami, ale unikaty nie są zbyt cenne - więcej zarabiamy na śmieciach. Na p2 i p3 jest sporo grup i tam najlepszy exp.
5. Tak jak powiedział jeden z graczy "Przychodzą tutaj ci, którzy wolą stracić te pół godziny więcej, ale trochę więcej zarobić To najlepsze co może opisać to expowisko.
6. Z Tolloka Atamatu i Tolloka Utumatu :



1. 63-78.
2.Wermonty z demiliszami.
3.Droga taka sama jak na galarety, z tym że w Sosnowym odludziu idziemy do Rachminowej Jaskini p3. Moje pisanie pewnie minęło by się z celem, ponieważ pewnie nie zrozumielibyście mnie,więc tutaj macie to rozrysowane graficznie: img21.imageshack.us/f/nowemapki.jpg/ .
4.Głównymi potworkami tutaj są demilisze. Wermonty towarzyszą im tylko w niektórych grupach. Grupy są od 2 do 6 osób. Demilisze są magami i paladynowi wielkiej krzywdy nie robią. Większe szkody mogą zrobić wermonty, jeden z nich ma nawet truciznę. Lecą z nich śmieci,które można sprzedawać u NPC i trochę zarobić.
5. Exp wyśmienity . W 2 godziny można tu wbić około 3-4lvli, oczywiście jeśli nie ma więcej niż 2 osób. Polecam ten exp bardzo, mimo że trzeba pokonać długą drogę.
6.brak


1. 70-85.
2.Magazynierzy, mnisi.
3.Ithan - Zniszczone Opactwo - Zburzona Twierdza - Nawiedzony Jar - Mroczny Przesmyk - Zapomniany Szlak - Kamienna Jaskinia - Kamienna Jaskinia p2 - Andarum Iliami - Świątynia Andarum - Prawe lub lewe zejście Świątyni - Podziemia Świątyni Andarum - Magazyn Świątyni - Magazyn Świątyni p2 - Biblioteka Andarum
4.Potworki są elitami. W większości pojedyncze, nieliczne 2 i 3 osobowe grupy. Uwaga na magazynierów 83 lvl tancerze ostrzy bo mają dobre krytyki. Mnisi są w bibliotece, do której klucz trzeba wylootać na zarządcy magazynu.
5.Expowisko jak twierdzą gracze dość dobre, ale co z tego jeśli przechodzi tamtędy przynajmniej jeden gracz 90+ lvl co 3 minuty. Trudno jest uciekać i dlatego nie ma tam zbyt duzo expiących.
6.Z zarządcy Magazynu:


Z Łowcy skór :


Z Seldera :



1. 75 - 86.
2.Minotaury.
3.Nithal - Podgrodzie Nithal - Nizina Wieśniaków - Pieczara Czaszek - Labirynt Wyklętych p1, p2 i p3
4.Minotaury począwszy od Labiryntu p1 , przez p2, do p3 są w coraz większych grupach. Na p3 są po 3 i 4 także można po jednym przejściu mapki nabić sporo doświadczenia. Minosy od 80 lvl już nawet z przeciętnym eq nie zabierają dużo życia, ale wcześniej przy pechu potrafią nawet zabić.
5.Bardzo dobre expowiko . Najlepsze jest p3 tutaj sam dobiłem już 7 lvli i nie narzekam wcale, mimo iż jest to red.
6.Z Beroga Astrona :
ITEM#10874129.8


1. 82 - 95
2.Korredy.
3.Nithal - Winnica Meflakasti:
a) - Magazin win p1 - p2 - p3
b) - Zielona grota p1 - p2 - p3
4.Korredy występują w Winnicy w 2 jaskiniach. Dzięki temu gracze mogą podzielić się expem. Grupy nie są tak duże jak na Minotaurach, ale jest więcej grot z potworkami, dzięki czemu exp jest równie dobry. Jeżeli chodzi o korreda elitę nie bójcie się nie jest dużo lepszy od pozostałych .
5.Kolejne bardzo fajne expowisko nieopodal Nithal. Ja osobiście uważam, że wystarczy oddać się tylko expieniu i można bić 3-5 lvl dziennie, ale to tylko dla wytrwałych .
6.brak



1. 85 - 100
2.Impy.
3.Mythar - Złowrogie Bagna - Las Dziwów - Liściaste Rozstaje - Sosnowe Odludzie - Podziemne Rozpadliny p2 - Podziemne rozpadliny p3 - Podziemne Rozpadliny p4 i wszystkie kolejne kopalnie jest ich bez liku. img21.imageshack.us/img21/117/nowemapki.jpg - ta mapka wam pomoże najlepiej.
4.Impy występują w wielu jaskiniach dzięki temu gracze mogą podzielić się expem. Potworków jest dużo, a co najważniejsze występują w grupkach, dzięki czemu exp jest wyśmienity. Potwory Imp i Imp demon ognia to magowie i mogą zrobić nam spore szkody. Ogólnie można zająć sobie 2 jaskinie chodzić w nich na zmianę i mamy brylantowo .
5. Bardzo dobre expowisko. Chwalę je podobnie jak inni gracze, którzy je znają. Większość mapek jest czerwonych, więc można dedać, ale i być zdedanym.
6. Z Imp Demon Ognia :
2012.11.02 16:10:26
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:21098334

Glorious Knight

20167
2403
Co do Ghuli brakuje "chyba" Ghula Wojownika z 40 lvl.
2012.11.03 18:45:26
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:21124866

Foradesix

1070
24
Kolego masz wielkiego + z eq ktore mam (1 hero 5uni) nie ogarnialem grp 4 koboldow teraz to ogarniam grp 6 koboldow bardzo dziękuje
2012.11.10 19:06:37
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:21229860

Tropiciel Belibi

232102
1554
dobry ten poradnik naprawde mi się podoba i bardzo mi pomógł
2012.11.16 18:35:46
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:21315276

pro marioxd

12020
166
Fenleard bardzo dobry pomysł Pozdrawiam
2012.11.20 18:57:51
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:21379078

Tylko zalogowani gracze mogą pisać posty

Forum Margonem > Tancerz ostrzy > Dokładne opisy expowisk [narazie do 90]

Podaj powód dlaczego oceniasz post na

Pamiętaj, że za bezsensowny komentarz do oceny możesz otrzymać knebla i stracić swoją reputację.

* pole nieobowiązkoweLimit znaków 0/30

Zgłoszenie postu do moderacji.
Poniżej możesz podać powód Twojego zgłoszenia.

Pamiętaj, że za bezsensowny komentarz możesz otrzymać knebla i stracić swoją reputację.

Limit znaków 0/150

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
AND grp=0