Momencik

Czekaj na odpowiedź servera..

Uwaga

  

Forum Margonem > Paladyn > Dokładne expowiska paladyna v2

[Przeszukaj temat] [Dodaj do ulubionych]
Koniec strony Strona: [1] [2] [3] [4] ... [7] [8] [9]

Greil

310106
733
Cześć cześć.
Przejąłem temat po Paayorze, za wyłapane literówki sypię plusami.

Pisząc "Gdzie mam expić na tym i tym lvlu??" nie szanujesz mnie, mojego czasu i chęci, by prowadzić temat. Odpłacę ci minusem i przeklnę Cię na wieczność. Więc uważaj.
Jednak posty "Który exp wybrać, X czy Y" już będą tolerowane. Kto pyta -mądrze- ten nie błądzi.


Temat będzie systematycznie aktualizowany i ulepszany, za każdą pomoc, jak i konstruktywną krytykę wynagrodzę +.
A za spam -.


Kilka przydatnych tematów:

Nasz sprzęt i bronie: http://www.margonem.pl/?task=forum&show=posts&id=381755 (tylko od NPC)

http://www.margonem.pl/?task=forum&show=posts&id=371996

Umiejętności i ich dobór:http://www.margonem.pl/?task=forum&show=posts&id=232440

Opis wioski startowej:http://www.margonem.pl/?task=forum&show=posts&id=384637

Expowiska będą utrzymywane w starym porządku, jednakże kategoria 6. zostaje usunięta, gdyż itemki bardzo często i gęsto wygasają.

1.Lvl , na którym tam expić.
2. Potworki , które tam znajdziecie.
3. Miejsce.
4. Charakterystyka potworków.
5. Opis expowiska.





1. 1-8.
2. Króliki , zające , wiewiórki.
3. Święty Zagajnik.
4. Potworki niegroźnie, looty z nich sprzedajemy u handlarza i zarabiamy na zbroję i mieczyk.
5. Błyskawiczne i przyjemne .



1. 7-11.
2. Jelenie, pancerniki, żmije.
3.Ithan, Zniszczone Opactwo, Uroczysko
4.Potworki od 9 do 12 lvl. Można zbierać mięsa z jeleni i skóry , rogi pancerników i sprzedawać u Roana. Możemy się miechem także leczyć, co ogranicza wydatki na mikstury.
5. Sporo osób zna to miejsce, więc, jeśli już, expimy tam tylko w nocy i rankami.



1. 10-16.
2.Wilki , niedźwiedzie.
3.Zniszczone Opactwo ( pod Ithan) , Stare ruiny (pod Torneg) , Niedźwiedzi Uskok (Zniszczone Opactwo - Uroczysko - Niedźwiedzi Uskok ).
4.Potworki te są często w grupach . Mają 13-22 lvl . Niby niepozorne, ale niedźwiadki potrafią czasem przyłożyć porządnego krytyka , który zabiera pół życia .
5.Ciągle blisko miasta , miksy na miejscu i niezbyt dużo doświadczenia do kolejnego lvla .



1. 12-15
2. Szczury
3. Ithan - Jaskinia Łowców
4. Mało potworków, bo grota ma tylko 2poziomy. Expi się dosyć szybko jak jest się samemu. Ich lvl nie przekraczają 17, ale nie są one słabe.
5. Blisko miasta, lvl wchodzi jak nie ma ludzi. Blisko miasta co oznacza że miksturki są praktycznie na miejscu. Gdy jesteśmy sami exp idzie szybko.



1. 13 - 20
2. Pancerniki, Gaunty, Wilki
3. Ithan - Zniszczone Opactwo - Podmokła Grota
4. Na początku dajemy radę tylko młodym gauntom oraz pancernikom. Później, gdy osiągniemy już 16 - 17 poziom możemy atakować gaunty. To magowie, więc radzę zaopatrzyć się w mikstury. Do poziomu 20 zostajemy już tylko ze względu na grupkę 5 wilków ( 4 szare, 1 czarny ), która daje nam bardzo dużo doświadczenia.
5. Expowisko całkiem dobre, gaunty i pancerniki nie są ubite, natomiast na grupce 5 wilków stoi kilka osób. Można tam wbić kilka poziomów w godzinę.



1. 14-20.
2.Nieumarli.
3.Zamek w Starych Ruinach ( pod Torneg ).
4. Nie mają grup , nie są agresywne , ani specjalnie trudne do pokonania. Wojownicy i magowie.
5. Expowisko gęsto odwiedzane przez graczy, trudno się przebić . Jak nadarzy się czysty exp to można szybko wbić lvl. Przy małym szczęściu może się nieźle dorobić. Respi się tu również Astratus (elita) z którego loota unikat.



1. 15-24.
2. Niedźwiedzie , Wilki
3. Karka-Han - Przedmieścia Karka-Han - Mistyczny Bór
4. Nie agresywne. Są tam grupy , najbardziej uważać na grp dwóch czarnych niedźwiedzi. Sami wojownicy. Idzie dużo expa.
5. Expowisko jedno z nowszych , bardzo mało ludzi tu zagląda. Jak na niski lvl expi się tam dość szybko.



1. 17-25
2. Wilki, czerwie, niedźwiedzie, pancerniki
3. Torneg - Stare Ruiny - Orla grań - Przejście myśliwych p1 - Przejście myśliwych p2 - Przejście myśliwych p3 - Orla grań - Dziewicza Knieja - Las tropicieli
4. Potworki od około 14poziomu doświadczenia. Niektóre są zgrupowane, a niektóre same.
5. Dobry exp, mało ludzi (niewiele osób wie, że tutaj można expić). Jeden lvl będzie na jakieś 20min(?).



1. 18-25.
2. Demony.
3. Eder - Siedziba maga - Podziemia siedziby maga p.1 sala 1 - Podziemia siedziby maga p.1 sala 2 - Podziemia siedziby maga p.2
4. Potworki z lvlami 22-26 . Nie są zgrupowane i nie atakują same .
5. Bardzo dobry exp . Na szybkiej walce , jeśli nie ma zbyt dużo osób można spokojnie wbić 5 lvl w 2-3 godziny.


1. 18-25.
2. Tygrysy, Pumy, Lwice.
3. Torneg - Leśna przełęcz - Kryjówka dzikich kotów.
4. Koty nie są specjalnie groźne, na 18 lvl'u już powinniśmy dawać radę. Uważać jedynie musimy na Zulusów, którzy przeważnie są magami i swoimi krytykami, na tych levelach, odeślą nas do Torneg.
5. Expowisko przyjemne, ponieważ kotków jest dużo i raczej rzadko spotyka się kogoś "wybijającego" nam exp. Level wbijemy w około 15-20 minut - jeśli się oczywiście sprężymy. Zarobek tutaj marny, jedynym wartym łupem są skóry, kłów i pazurów raczej nie zabieramy.



1.20-24.
2.Gacki
3.Eder- Fort Eder- Mokradła - Dolina Rozbójników -Siedlisko nietoperzy p.1, p.2, p.3 ,p.4 ,p.5
4. Potworki nie zgrupowane, nie atakują same, siedlisko nie jest odwiedzane przez graczy, można tam spokojnie expić, ale tego nie polecam, potwory zabierają mało życia i nie dają lootów. Każdy Gacek ma 24lvl co nie daje Elit, słabszych osobników itp.
5. Nie jest uczęszczane przez graczy więc w 2-3 godziny można wbić te kilka lvl-i.



1. 20 - 27
2. Bazyliszki
3. Werbin - Brama północy Góry zrębowe - Zachodnie Rozdroża
4. Potworki bez grup, nie agresywne. Nikt tu nie expi, bo każdy wybiera Zulusy. Potwory słabe i niczym szczególnym nie sypią.
5. Nikt tu nie expi, więc można coś wbić. Expowisko dobre, jak ktoś chce zwiedzić Margonem. Nic tu nie loota, ale można spotkać Karmazynowego Mściciela z którego można mieć dobre łupy.



1. 24-34.
2. Zulusy, jeże, żubry.
3.
a) - Karka-han - Prastara puszcza - Tygrysia granica - osada Zulusów
b) - Torneg - Leśna przełęcz - Kryjówka dzikich kotów - Jaskinia dzikich kotów - Kryjówka dzikich kotów - Tygrysia polana - osada Mulusów
4. Rozróżniamy tutaj dwa rodzaje zulusów : zwykłe i elity. Większość elit jest na mapce- Osada Zulusów. Jest to mapka czerwona czyli można dedać. Zulusy są czasem w grupach są też agresywne .
5. Exp leci tutaj średnio, ale na lootach można zarobić . Na redzie jest możliwość zyskania punktów honoru, lecz można zostać zdedanym nawet przez około 100lvl .



1. 25-36.
2.Gobliny.
3. Werbin - Las Goblinów - Morwowe Przejscie - Podmokła Dolina.
4. Same elity. Na grupach 2 i 3 osobowych można dostać nawet sporo expa , ale oczywiście największą zaletą są unikatowe looty . W Podmokłej Dolinie jest pierwsza e2 . Radzę uważać na goblina Mistrz fechtunku. Jest to tancerz ostrzy z 35 lvl . Nie raz dał mi: 3 cios + krytyk + krytyk pomocniczy , po których osiadałem w Werbin .
5.Expowisko nacierane przez graczy , jednak warto tam chodzić, może nie tylko ze względu na expa, ale także na zarobek.



1. 30-43.
2.Ghule.
3.Eder - Fort Eder - Mokradła - Dolina Rozbójników - Wioska Ghuli - Zapomniany Grobowiec p1, p2, p3, p4, p5
4. Ghule maja 33-40 lvl . Można tu expić bardzo szybko, niestety najwięcej doświadczenia zdobywa się na redzie. Ghule są pojedynczo, a także w grupach 2 osobowych . Grupa 3 osobowa znajduje się tylko na p3 i p4 , można za nią dostać około 5k expa, co na ten lvl jest bardzo dobrym wynikiem.
5.Naprawdę dobry exp. Jednak dedacze mają największy udział w zniechęcaniu graczy do chodzenia tutaj, ponieważ z Eder idzie się kawałek .



1. 30-37
2. Warany, wije, żółwie
3. Mythar>Złowrogie Bagna>Las Dziwów
4. Exp dość dobry i przyjemny, ponieważ wszystkie
potworki to woje więc nie ma z nimi problemu. Nie zabierają za wiele życia, więc rzadko odwiedzamy miasto. Respi się tu też Karmazynowy mściciel.
5. na 30 lvlu spokojnie można expić , i oczywiście
mixy na miejscu.



1) 30-40
2) Puff,Skorpion Onyksowy
3) Eder - Gościniec Bardów - Pieczara niepogody
4) Charakterystyka Puff jest taka, iż są to łowcy są w grupkach. Nie walą za dużo, ale ciosem krytycznym walną za
400dmg. Zabicie ich nie powinno sprawiać nam problemów. Skorpion Tantewunden jest nowy i jego złość jest taka że sam atakuje. Jest to Tancerz ostrzy, więc 32lvl go pokona. Mogą zdarzyć się u niego krytyki.
5) Bardzo fajna mapka. Można wbić tutaj ze 2lvl dziennie. Exp ma 6 pięter, a na 4-5-6 jest Skorpion. Najgorsze jest to, że puffy są w grupach i walą od trucizny.



1.32-44.
2.Gnomy , krokodyle.
3.Mythar - Złowrogie Bagna.
4. Potworki pojedyncze, choć gnomy są agresywne ( atakują same ) . Ja ze swojego doświadczenia mogę powiedzieć, że chyba nigdy na nich nie padłem wiec nie są zbyt dobre .
5.Trzeba mieć cierpliwość , i wtedy można tu spokojnie dobrze expic .
6.Z Gnoma Figlida:



1. 33-46.
2. Orkowie
3. Ithan - Zniszczone Opactwo - Zburzona Twierdza - Nawiedzony jar
4. Orkowie zazwyczaj pojedyncze, w nielicznych tylko grupach . Najlepszy exp idzie w grotach ( Stare Wyrobisko , Świszcząca Grota ) ponieważ w otwartej lokacji zwykle wszystko jest wybite . Uważajcie na Orka z 45 lvl bo potrafi mocno uderzyć zwłaszcza, kiedy jest ich 2 w grupie.
5. Przepełnione expowisko , dobre praktycznie tylko nocami . Exp leci bardzo dobry , ale gracze oblegają to miejsce .


1. 33-40lvl
2. Gawiale, warany, żółwie, zbiry, rozbójnicy.
3. Eder - Spokojne Przejście - Zasłonięte Jezioro - Słoneczna Wyżyna.
4. Słabe potworki,wszystkie są wojownikami, od 34 do 45lvl. Nie powinno być problemów z zabijaniem potworków nawet bez dobrego uzbrojenia. Krótko mówiąc, największy cienias nie powinien mieć tu problemów.
5 .Mało osób, szybki exp. Brak herosów i elit, potworki nie są w grupach. Jest tu ich spora ilość, ale są one bardzo daleko od siebie. Nie ma red mapy, ale gdy zawędrujemy za daleko możemy spotkać bandytów.




1. 34-41
2 Wilcze plemię
3. Werbin - Brama Północy - Góry Zrębowe - Zachodnie Rozdroża - Kanion Straceńców - Krasowa Pieczara p1 - Krasowa Pieczara p2 - Krasowa Pieczara p3 - Kanion Straceńców
4. Bardzo mało grup, słabe potwory, mało ludzi, dropią przedmioty dość drogie na targu, można spokojnie zarabiać
5. Exp przeciętny, na mniejszych lvlach bardzo dobry, ale zarobek jest dobry także na wyższych poziomach, przy okazji można zajść na bazyliszki. Odległość od Werbin jest dość duża - mniej więcej porównywalna do ghuli.


1. 35-43
2. Tolloki
3. Mythar - Złowrogie Bagna - Las dziwów - Cienisty bór
4. Są tu potworki od 37poziomu do 43 (elita). Ogółem exp całkiem całkiem.
5. Potwory bez grup, słabe i się je wygodnie bije . Są one ustawione w takim owalu, a jak przejdziemy raz ten owal (jak nikogo nie ma), to już się zaczynają respić. Minusem jest to, że chodzi tu sporo ludzi.



1. 38-48.
2 Bazyliszki
3. Werbin - Brama Północy - Góry Zrębowe - Zachodnie Rozdroża - Kanion Straceńców - Krasowa Pieczara p1 - Krasowa Pieczara p3 - Kanion Straceńców ( na górze ) - Pieczara Szaleńców p1 , p2 , p3 , p4
4. Potworki bez grup maja 46 , 50 i 53 lvl . Purpurowe bazyliszki ( 53lvl ) są tylko na p4 . Najlepiej pokonuje się je na szybkiej walce , a ponieważ jest ich dużo można tu znakomicie expić.
5. Bardzo ładny exp . Minusem jest długa droga , lecz plusem to , że mniej graczy tu dociera .



1.40-55
2.Przezroczyste galarety.
3.Mythar-Złowrogie bagna-Las dziwów-Liściaste rozstaje-Sosnowe odludzie-Jaskinia Flamdowa p.2-sala 2-Jaskinia Flamdowa p.3-Prastara kopalnia Eroch p.4-Prastara kopalnia Eroch p.5
4.Dosyć słabe potworki, mają 51poziom. Zazwyczaj są grp w 2, ale są też pojedyncze. Czasem można spotkać grupkę składającą się z 3potworków. Mają bardzo rzadkie krytyki , mało pancerza , słaby atak . Są gorsze od pszczół a dają więcej expa, jedynym - jest red mapa ale na szczęście mało ludzi tam expi. Jak mamy niski lvl mogą wpadać w nas krytyki.
5.Galarety niestety występują na jednej mapce, lecz jeśli jest się samemu na jednym przejściu można wbić około 30%. Nie zdążymy ubić wszystkich a te na początku już się respią. Jedyną przeszkodą jest to, że jest to red mapka.


1. 40-46
2. Bandyci
3. Eder->Fort Eder->Stary Kupiecki Trakt->Stukot Widmowych Kół
4. Potworki w grupach 2- i 3-osobowych. Wojownicy, magowie i łowcy. Łowcy i magowie potrafią zasadzić nam porządne krytyki, więc zalecane jest posiadanie wielu medykamentów. Łowcy mają truciznę.
5.Zagęszczenie jest dosyć duże, szczególnie w jaskiniach. Poziom wbija się bardzo szybko. Jak nie ma nikogo to jeszcze szybciej. Nikogo oprócz nas, rzecz jasna. Jakby nie było kompletnie nikogo, włącznie z nami to byśmy nic nie wbili. Bo by nas nie było! *Wyborny żart*



1. 40-56.
2. Pszczoły.
3. Mythar - Złowrogie Bagna - Las Dziwów - Liściaste Rozstaje - Sosnowe Odludzie - Jaskinia Flamdowa p1,p2,p3.
4. Potworki często w grupach 2-3 osobowych, są też pojedyncze . Z pszczół wypadają plastry miodu 4x1000 hp więc można się leczyć.
5. Wspaniałe expowisko, można przyjść tam z 5 mixami, a wyjść z 20. Plastry miodu respią się na ziemi więc nie trzeba nawet dużo walczyć by zdobyć mixy. Dalej są słabsze galarety którymi też nie pogardzimy. Expowisko dobre, ale ludzi nie mniej..



1. 42-60.
2.Harpie , Harpie złote , Grzechotniki , Kobry , Orły , Tygrysy , Galarety , Olbrzymy .
3.Ithan - Zniszczone Opactwo - Zburzona Twierdza - Nawiedzony Jar - Mroczny Przesmyk - Zapomniany szlak
4. Potworki pojedyncze . Jest ich wiele i najlepiej expi się na szybkiej walce . Oprócz otwartych lokacji są jeszcze 2 jaskinie : Kamienna Jaskinia i Mokra Grota .
5.Expowisko bardzo dobre i szybkie lecz niestety związane z dedaczami . Można zostać zdedanym przez stojących na elicie, przez podążających do Andarum , a także przez " dedaczy hobbystów " .



1.48-55.
2.Pokątniki.
3.Mythar-do Sosnowego Odludzia - Podziemne Rozpadliny i Rachminowa Jaskinia tam dalej są wermonty
4.Potworki 54 i 56 łowcy walą troszkę od trucizny, dlatego nie wygodnie się na nich expi.
5.Mało osób wybiera to expowisko. Przez truciznę, się na nim ciężko expi, ale wystarczy mieć dużo mikstur i się miło wbija .



1. 50-62.
2. Koboldy
3. a)Nithal - Podgrodzie Nithal - Nizina Wieśniaków - Lazurowa Grota p1, p2, p3
b)Eder - Gościniec Bardów - Nizina Wieśniaków - Lazurowa Grota p1, p2, p3
4.Potworki , które nigdy nie są pojedyncze. Występują w grupach 2, 3, 4, 5 i 6 osobowych . Na p3 można spotkać największa grupę 6-osobową , za która dostaniecie około 30k expa . Radzę uważać na kobolda łucznika, który posiada dużą ilość trucizny i kiedy jest ich 2-4 w grupie, szybko mogą tą trucizną zabić ( nawet paladyna ) . Przydaje się tutaj odporność na truciznę .
5.Exp wyśmienity . Zabijając wszystkie grupy, na wszystkich piętrach kilka razy, szybko osiągamy kolejny lvl. Oczywiście muszą być tez jakieś minusy, i są, rzadko zdarza się , żeby expowisko było nie zatłoczone .



1. 50-68.
2.Gnolle, odyńce i lochy.
3.Ithan - Zniszczone Opactwo - Uroczysko - Niedźwiedzi Uskok - Wioska Pszczelarzy - Dom Jofusa - przez piwnicę - i kolejne przejścia( są tylko jedne do wyboru )- Radosna Polana - Wioska Gnolli Aby się tutaj dostać, trzeba posiadać klucz z questa!
4.Na mapce Radosna Polana głownie są lochy, odyńce i Gnole zwykłe. Natomiast w Wiosce Gnolli są już Gnolle elity, ale niestety jest to mapka czerwona. Exp jest przyzwoity, chociaż na ten lvl są zdecydowanie szybsze expowiska. Zaletą jest to, że można lootnąć uni, czy nabić punkty honoru.
5.Expowisko niezbyt dobre dla kogoś kto chce szybko wbijać lvle, ale bardzo dobre na zarobek. Na elity przychodzą tu często 70-78lvl.



1. 55-65
2. Krasnoludy, Darhauny
3. Ithan - Zniszczone Opactwo - Zburzona Twierdza - Nawiedzony Jar - Mroczny Przesmyk - Zapomniany Szlak - Kamienna Jaskinia - Kamienna Jaskinia - sala 2 - Andarum Ilami - Zdradzieckie przejście - Sala wyjściowa - Zdradzieckie przejście - Wszystko do Margoria Sala Królewka
Werbin - Brama Północy - Góry Zrębowe - Zachodnie Rozdroża - Kanion Straceńców - Krasowa Pieczara p1 - Krasowa Pieczara p3 - Kanion Straceńców - Pieczara Szaleńców p1, p2, p3, p4 - Zdradzieckie przejście i wszystko dalej
4. Potwory tak słabe, że są one po prostu żałosne. Wszystko pojedyncze, więc dłuugo się wbija chociaż jeden lvl. Mało osób tu coś zabija, ale szukają tutaj herosa, więc można odwiedzać miasto.
5. Expi się mozolnie, długo i wolno. Można trochę zarobić jak się biję krasnali, które dają hełmy, miecze, młotki itp. Pieniądze z miksów powinny nam się zwracać z nawiązką.



1. 55 - 75
2. Niedźwiedzie, odyńce, lochy, żmije, rosomaki, ropuchy, salamandry.
3. Wszystko nad Mythar, szlak od Eder do Mythar (nie licząc kwiecistego przejścia, lasu dziwów i złowrogich bagien), Szlak Eder - Nithal.
4. Expowisko bardzo słabe, ale mało osób na nim "expi". Wszystko to wojownicy, więc zabić nas mogą tylko i wyłącznie ich ciosy krytyczne. Jedyna na co trzeba uważać, to na potworki z trucizną (niektóre żmije, ropuchy i salamandry).
5. Expowisko dla osób lubiących mozolnie wbijać lvl i zapoznawać się z mapą gry. Pieniążki zawsze są na minusie, bo lootaja tu itemki warte max 10 000.



1. 60-70.
2. Strażnik Andarum , Lazurowy Tygrys, Śnieżny tygrys
3. Ithan - Zniszczone Opactwo - Zburzona Twierdza - Nawiedzony Jar - Mroczny Przesmyk - Zapomniany Szlak - Kamienna Jaskinia - Kamienna Jaskinia - sala 2 - Andarum Ilami - Skały Mroźnych Śpiewów - Cmentarzysko Szerpów.
(aby się tu dostać trzeba iść ok. 15 minut, ale można skrócić sobie drogę przez użycie Zwoju Teleportacji do Andarum)
4. Wszystkie potwory występujące na mapce są przeciwnikami fizycznymi. Niemal wszystkie są zgrupowane, a najliczniejsza grupa składa się z czterech osobników. Na niższych lvlach zalecam zaopatrzenie się w sporą ilość mixów, które z czasem stawać się będą coraz mniej przydatne.
5. Doskonały exp przy mniejszych stratach hp niż na Demliszach i Wermontach. Dodatkowym atutem tego miejsca jest fakt, że niewielu graczy tu przychodzi, wybierając alternatywne expowiska. Mapka jest duża, a potworki liczne. Kiedy expi tu jedna osoba, respią się na bieżąco.


1. 60-70.
2.Galarety pąsowe i cytrusowe.
3.Mythar - Złowrogie Bagna - Las Dziwów - Liściaste Rozstaje - Sosnowe Odludzie - Jaskinia Flamdowa p1 - Jaskinia Flamdowa p3 - Prastara kopalnie Eroch p4.
4.Potworki, na które idziemy zaraz po skończeniu Hero Questa. Galarety najczęściej są zgrupowane po 2, są także pojedyncze i dwie grupy 3-osobowe. Ze zwykłym eq z HQ na 60-65 lvl, radziłbym nie porywać się na grupę 3-osobową, bo są marne szanse . Z galaret lecą ciała w słoikach,które możemy sprzedawać u Serdiusza w Tuzmer za przyzwoitą cenę. U niego także można oczyścić unikaty , które dostajemy z galaret po walce.
5.Expowisko świetne zwłaszcza z dobrym eq, można chodzić bezustannie dookoła bardzo dużej mapki, a galarety ciągle będą nam się respić. Jeśli nie ma innych graczy, można wbić 5 lvl w 1 dzień nawet jeśli nie jest się mistrzem expa .



1. 60-76.
2. Wermonty i Demilisze.
3.Droga taka sama jak na galarety, z tym że w Sosnowym odludziu idziemy do Rachminowej Jaskini p3. Moje pisanie pewnie minęło by się z celem, ponieważ pewnie nie zrozumielibyście mnie,więc tutaj macie to rozrysowane graficznie: http://img21.imageshack.us/img21/117/nowemapki.jpg .
4.Głównymi potworkami tutaj są demilisze. Wermonty towarzyszą im tylko w niektórych grupach. Grupy są od 2 do 6 osób. Demilisze są magami więc mogą nam napsuć trochę nerwów. Większe szkody mogą zrobić wermonty, jeden z nich ma nawet truciznę. Lecą z nich śmieci,które można sprzedawać u NPC i trochę zarobić.
5. Exp wyśmienity . W 2 godziny można tu wbić około 3-4lvli, oczywiście jeśli nie ma więcej niż 2 osób. Polecam ten exp bardzo, mimo że trzeba pokonać długą drogę i można łatwo paść. Z leczeniem ran będzie na pewno o wiele łatwiej.



1.63-71.
2.Wieczornice i Południce (elity).
3.Mythar-Złowrogie Bagna-Las Dziwów-Liściaste Rozstaje-Sosnowe odludzie-Księżycowe Wzniesienie - Trupia Przełęcz
4.Częste grupy najwięcej z pumami i szakalami.
5.Nie wypada tu najwięcej przedmiotów, ale wypada złoto jak i heroiki.



1. 64-74.
2.Jaskiniowe tolloki.
3.Mythar- Złowrogie Bagna - Las Dziwów - Gliniana Pieczara p1 - p2 - p3
4.Potworków w pieczarach nie jest bardzo dużo i expem nie "najemy się" tak jak na galaretach czy demiliszach. Tolloki są elitami, ale unikaty nie są zbyt cenne - więcej zarabiamy na śmieciach. Na p2 i p3 jest sporo grup i tam najlepszy exp.
5. Tak jak powiedział jeden z graczy "Przychodzą tutaj ci, którzy wolą stracić te pół godziny więcej, ale trochę więcej zarobić To najlepsze co może opisać to expowisko.


1. 66-78
2. Lesze południce i wieczornice
3. Mythar - Złowrogie bagna - Las dziwów - Liściaste roztaje - Sosnowe odludzie - Księżycowe wzniesienie - Zapomniany gaj-p1-p2-p3.
4. Exp dobry na zarobek. Za przejście dostaję się 500k, (?) więc szybko można wbić poziom . Są to elity atakujące bronią białą. Jeśli mamy dużo pancerza nie stwarzają one dużego zagrożenia.
5. Jest tu sporo ludzi, ale też dużo grupek więc można wbijać. Expi się dość przyjemnie jak jest mało ludzi.



1. 70-88.
2.Magazynierzy, mnisi.
3.Ithan - Zniszczone Opactwo - Zburzona Twierdza - Nawiedzony Jar - Mroczny Przesmyk - Zapomniany Szlak - Kamienna Jaskinia - Kamienna Jaskinia p2 - Andarum Iliami - Świątynia Andarum - Prawe lub lewe zejście Świątyni - Podziemia Świątyni Andarum - Magazyn Świątyni - Magazyn Świątyni p2 - Biblioteka Andarum
4.Potworki są elitami. W większości pojedyncze, nieliczne 2 i 3 osobowe grupy. Uwaga na magazynierów 83 lvl tancerze ostrzy bo mają dobre krytyki. Mnisi są w bibliotece, do której klucz trzeba wylootać na zarządcy magazynu.
5.Expowisko jak twierdzą gracze dość dobre, ale co z tego, jeśli przechodzi tam co 3 minuty jakiś gracz 90+ lvl. Trudno jest uciekać i dlatego nie ma tam zbyt dużo expiących. Jest tam bardzo dużo graczy, szukają przewodnika i Opka.



1. 72-81.
2. Mrówki.
3.Nithal - Winnica Melfakasti - Szumiąca Gęstwina
4.Potworki od 77 do 78 lvl . Można zbierać bronie jednoręczne na 80.
5.Bardzo mało osób odwiedza to miejsce, dlatego bardzo szybko można wbić wyższy poziom i trochę zarobić. Oczywiście jak jest mało ludzi na serwie, to na minotaurach się lepiej expi



1. 73 - 88.
2.Minotaury.
3.Nithal - Podgrodzie Nithal - Nizina Wieśniaków - Pieczara Czaszek - Labirynt Wyklętych p1 p2, sala 1 i p2 sala 2
4.Minotaury począwszy od Labiryntu p1 , przez p2, do p3 są w coraz większych grupach. Na p3 są po 3 i 4 także można po jednym przejściu mapki nabić sporo doświadczenia. Minosy od 80 lvl już nawet z przeciętnym eq nie zabierają dużo życia, ale wcześniej przy pechu potrafią nawet zabić.
5.Bardzo dobre expowisko . Najlepsze jest p3 tutaj sam dobiłem już 7 lvli i nie narzekam wcale, mimo iż jest to red.



1. 75-80
2. Ośmiornice, kałamarnice.
3. Tuzmer - Port Tuzmer - Archipelag Bremus An.
4. Potwory za silne nie są i dają dużo punktów doświadczenia. Jeżeli jest się bardzo wytrwałym w jeden dzień można nabić prawie 4 lvl'e!
5.Wiele ośmiornic i kałamarnic, jest kilka grup, największa zawierająca dwie ośmiornice i jedną kałamarnice. Co prawda jest to red mapka, ale zbyt dużo ludzi tam nie gości.



1. 77 - 95.
2.Korredy.
3.Nithal - Winnica Meflakasti:
a) - Magazyn win p1 - p2 - p3
b) - Zielona grota p1 - p2 - p3
4.Korredy występują w Winnicy w 2 jaskiniach. Dzięki temu gracze mogą podzielić się expem. Grupy nie są tak duże jak na Minotaurach, ale jest więcej grot z potworkami, dzięki czemu exp jest równie dobry. Jeżeli chodzi o korreda elitę nie bójcie się nie jest dużo lepszy od pozostałych .
5.Kolejne bardzo fajne expowisko nieopodal Nithal. Ja osobiście uważam, że wystarczy oddać się tylko expieniu i można bić 3-5 lvl dziennie, ale to tylko dla wytrwałych .



1. 77 - 85.
2. Alghule
3. Astralny koncentrator - Płaskowyż Arpan - Skalne Cmentarzysko p1, p2, p3
4. Potworki dosyć mocne, ale da się expić Spada sporo śmieci, więc zarobek też jest.
5. Dosyć mało osób, szybko się expi.. Tylko nie można padać Expowisko porównywalne do minotaurów (jak jest dużo ludzi na minotaurach)



1. 80- 90.
2. Mnisi
3. Ithan - Zniszczone Opactwo - Zburzona Twierdza - Nawiedzony Jar - Mroczny Przesmyk - Zapomniany Szlak - Kamienna Jaskinia - Kamienna Jaskinia p2 - Andarum Iliami - Skały mroźnych śpiewów - Erem Czarnego słońca.
4. Rodzaje : elity, zwykle najmniejsza grp 2 osobniki największa 4 bądź 5 dawno nie expiłem i troszkę zapomniałem.
5. Szybki exp jak również respienie się potworów. Bardzo dużo lootów zwykłych jak i unikatowych. Duży zysk, na zwykłych przedmiotach zarabia się ponad 2m za poziom. (nie licząc unikatów czy heroików z których zyskałem jeszcze więcej kasy



1. 80- 90.
2. Mnisi
3. Ithan - Zniszczone Opactwo - Zburzona Twierdza - Nawiedzony Jar - Mroczny Przesmyk - Zapomniany Szlak - Kamienna Jaskinia - Kamienna Jaskinia p2 - Andarum Iliami - Świątynia Andarum - Świątynia Andarum Lewe zejście / Prawe - Podziemia Andarum - Magazyn Andarum - Magazyn Andarum p.2 - Krypta Andarum.
4. Rodzaje : elity, zwykle najmniejsza grp 2 osobniki największa 4 bądź 5 dawno nie expiłem i troszkę zapomniałem.
5. Szybki exp jak również respienie się potworów. Bardzo dużo lootów zwykłych jak i unikatowych. Duży zysk, na zwykłych przedmiotach zarabia się ponad 2m za poziom. (nie licząc unikatów czy heroików z których zyskałem jeszcze więcej kasy



1.80-90
2.Bandyci, Orły trujące i lazurowe
3.Thuzal, Gran gawronich piór, Lazurowe wzgórze, Kwieciste przejście, Złudny trakt
4.Potwory od 85-94,są to wojownicy i łowcy, na których trzeba uważać, bo mają truciznę.
5.Exp nawet dobry, jeżeli jest się samemu. Lootają tu itemy wartości około 20-40k, które można
sprzedawać u Tunii. Jest ona na tej samej mapce, więc nie powinno być problemu.



1.80-95
2.Szkarłatny rycerz,Szkielet łucznika,Szkielet rycerza
3.Tuzmer-Stare Sioło- Sucha Dolina - Płaskowyż Arpan - Dolina Pustynnych Kręgów
4.Wszystkie potworki to elity 87,88,90lvl.Są grupy 3 i 2 osobowe jak i pojedyńcze stworki.Nie są agresywne.Są dwie elty 2.
5.Exp jest tu dobry.Można zarobić bo spada dużo zwykłych, unikatów, oraz heroiczne buty które można połączyć.Lota tak że mixy zwykłe jak i uni.



1. 85 - 100.
2.Impy.
3.Mythar - Złowrogie Bagna - Las Dziwów - Liściaste Rozstaje - Sosnowe Odludzie - Podziemne Rozpadliny p2 - Podziemne rozpadliny p3 - Podziemne Rozpadliny p4 i wszystkie kolejne kopalnie jest ich bez liku. http://img21.imageshack.us/img21/117/nowemapki.jpg - ta mapka wam pomoże najlepiej.
4.Impy występują w wielu jaskiniach dzięki temu gracze mogą podzielić się expem. Potworków jest dużo, a co najważniejsze występują w grupkach, dzięki czemu exp jest wyśmienity. Potwory Imp i Imp demon ognia to magowie i mogą zrobić nam spore szkody. Ogólnie można zająć sobie 2 jaskinie chodzić w nich na zmianę i mamy brylantowo .
5. Bardzo dobre expowisko. Chwalę je podobnie jak inni gracze, którzy je znają. Większość mapek jest czerwonych, więc można dedać, ale i być zdedanym. Poziom się wbija w jakąś godzinkę. Można się tędy dostać do Kuźni Worundiela, więc chodzą tu osoby z wyższymi lvl. Polecam zostać tutaj do 100, potem się wynosić
8/10



1. 92 - 108.
2.Niedźwiedziołaki, włochacze.
3.Tutaj 100% drogą jest zwój do Andarum Iliami
a) - Śnieżna grota p1, p2, p3, Lodowa sala, wszystkie przejścia i sale
b) - Skały Mroźnych Śpiewów - Firnowa Grota p1 i p2.
c) - Skały Mroźnych śpiewów Lodowa Wyrwa p1, p1 sala 2, p2, sala lodowych Iglic.
4.Sam się zdziwiłem, gdy pierwszy raz tu przyszedłem. Exp jest niewiarygodnie dobry. Jeszcze kilka tygodni temu było tam mało osób, teraz niestety jest to bardziej zaludnione miejsce.
Największa grupa występuje w p1 sala 2, można dostać za nią ponad 50k expa. (Śnieżna grota to przeciwieństwo tego)
5.Od 95 lvl można wbijać tu 2-4lvle dziennie na normalnym wyczerpaniu i bez bólów ręki. Jest to co prawda red ale wiele jaskiń umożliwia dzielenie się expem. Exp jest świetny i większość ludzi wybiera go zamiast piratów. Nadmieniam, że exp dobry do godziny 11, gdy mapki PvP są wyłączone. Można później zostać zdedanym.
7/10



1. 96 - 108.
2. Piraci.
3. Tuzmer - Port Tuzmer - Latarniane Wybrzeże - Korsarska Nora s1, s2, s3, s4, Ukryta Grota Morskich Diabłów - Arsenał.
4. Na tych potworkach bardzo szybko się expi, występują one prawie zawsze w grupie po 2,3 a nawet 4 piraty. Jest tam dużo poziomów więc szybko można wbić lvl. Lootają tu także śmieci i można nabić ph.
5. Są tu 2 oddzielne korytarze jaskiń. Jedna z nich jest zielona (brak pvp), a druga czerwona( możliwość pvp) dzięki czemu każdy może znaleźć coś dla siebie. Wielu chwali sobie ten exp i miło go wspomina. Lootają z nich trzy rodzaje mikstur (pełne leczenie 30k, 20x1k i 20x1,2k), które zniwelują stratę w złocie, na kupnie własnych.
Wymiennie można sobie expić z niedźwiedziami - 7/10



1. 97 - 105
2. Centaury
3. Mythar - Złowrogie Bagna - Błędny szlak - Iglaste Ścieżki - Selva Oscura
4. Są tu łowcy i Zyfryd. Łowcy nie mają trucizny, więc pokonanie ich to pestka.
5. Można trochę zarobić i spotkać herosa. Jest tu pvp, ale mało kto tu chodzi, więc się zarabia. Mało osób chodzi, bo exp jest kiepski.Potworki są agresywne.
3/10



1. 105 - 115
2. Drzewce, Szalone Misie, Zurologi, Barimnogi, Hydry, Gryfy, Mantikory.
3. Mythar:
a) - Gadzia Kotlina
b) - Smocze góry
c) - Ithan --> Zniszczone opactwo --> Uroczysko --> Niedźwiedzi uskok --> Wioska pszczelarzy --> Dom Josefa --> Piwnica Josefa --> Radosna Polana --> Zakurzony Korytarz --> Dziki Zaganik --> Ukryty Kanion

4. Wojownicy, nie groźni. Niektóre z nich to elity, ale słabe. Potworki występują pojedynczo, są agresywne. Co tu dużo pisać, można je bić spokojnie. Gryfy biją magią, więc mogą być groźne. Szczególnie, że to błyskawice.
5. Można całkiem dużo zarobić, jak lootnie się coś wartościowego. Chodzi tu dużo osób, jedni chcą zarobić, a inni szukają herosa. Można powiedzieć, że exp nawet dobry jak jest mało osób.



1. 105 - 120.
2. Górale.
3. Werbin - Brama północy - Góry zrębowe - Zachodnie rozdroża - Kanion Straceńców - Krasowa Pieczara p2 - Kanion Straceńców - Wyjący Wąwóz, Babi Wzgórek
4. Exp dość mozolny, większość potworków występuje pojedynczo. Jest tu razem 6map (razem z jaskiniami), ale moobki są daleko siebie. Największa grupa to 3potworki, jest kilkanaście grup podwójnych. Expi tu mało graczy, ponieważ jest to expowisko przeznaczone bardziej do zarabiania niż zdobywania doświadczenia.
5. Za przejście (wszystkiego) jest może 400k expa. Jest to mało, ale można tu spotkać osoby stojące na e2 jak i herosa .



1.110-121.
2.Mumie.
3.
a)Tuzmer-Stare Sioło-Sucha Dolina-Płaskowyż Arpan-Oaza Siedmiu Wichrów, Ciche Rumowiska
b)Tuzmer - Port Tuzmer - Wioska rybacka - Ciche rumowiska - Dolina suchych łez - Oaza siedmiu Wichrów
4.Na mumiach się expi podobnie jak na piratach lecz na początkowym lvl (115) możesz nie dawać rady kilku grupką bo są bardzo duże. Niektóre grupki maja ilość 5 nawet potworków. Ale przeważnie sa to grupki po 3 lub 2 mumie.
5.Są tam dwie mapki jak napisane u góry Jest to wystarczające ponieważ mapki są duże i obszerne. Za "przejście jest około 700k expa więc to wystarczy. Jak się sprężymy to wbicie poziomu nie zajmie nam więcej niż godzinkę. Przy dobrym eq można zarobić dużo PH, a przy odrobinie szczęścia spore pieniądze.



1. 112-125.
2. Golemy.
3. Tutaj 100% drogą jest zwój do Andarum Iliami
Śnieżna grota p1, p2, p3, Lodowa sala, Kryształowa grota p.1, p.2, p.3, p.4, Kryształowa grota przejście prawe, Kryształowa grota przejście lewe, Kryształowa sala smutku
4.Potworki są przeważnie pojedyncze.Występują czasem grupki.Jest mnóstwo z nimi mapek.Mało ludu.Za przejście mapki około 600k expa.
5.Exp jest trochę mozolny.Za potworka około 4k expa.Za grupkę około 10k expa.najsilniejsza grupka składa się z 2 nimf chłodu (123lvl elita).Najlepiej się tutaj zarabia, ale jak chcecie tutaj expić, to bym tego nie polecał



1.115-130.
2.Skorpiony i Ifrity.
3.Port Tuzmer->Magradit - Magradit Góra Ognia - Wulkan Politraki (wszystkie poziomy).
4.Potwory nie agresywne, ale niewygodne do expienia. Wszystko prawie to magowie, na dodatek z błyskawicami i ogniem, które są dla nas zabójcze. Chodzi tu dużo graczy, ale to nie potwory.
5.Na skorpionach się bardzo szybko expi ponad 1m za przejście na szybkiej walce czyli na turowej mamy około 1.5 razy więcej expa. Jest tylko jeden minus 0 loota (prawie)z Marida leci kilka hero ale to bardzo bardzo rzadko. Na tej wyspie są dwie mapki na pierwszej się nie opłaca expić tylko na "wulkanie".



1. 124-133
2. Szkielety.
3. Tuzmer - Port Tuzmer - Wyspa wraków
4. Jest to dobre expowisko, ponieważ nie ma tu magów (tylko duch, bijący błyskami). Są tu elity jak i zwykłe potworki.
5. Chodzi tu dużo osób, ale można tu sporo zarobić jak i wbić . Za jakieś 2respy ma się całą torbę śmieci i z 1/3lvl. Jest tu też dużo grupek, więc nie expi się mozolnie.



1. 125-134
2. Molochy
3. Nithal - Winnica Meflakasti - Baszta wilczych kłów - Grota heretyków p1, p2, p3 ,p4 ,p5
4. Jest tu paru magów, ale co to dla nas za problem? Reszta to wojki (słabiuśkie) i tance (mają tylko troszkę SA, około 9 )
5. Bardzo dobre expowisko Szybko wchodzi kasa, dosyć mało ludzi, bo mało kto wie, że jest to dobre expo 1lvl wbija się w jakąś godzinkę, więc bardzo polecam. Można też expić, a kolega może wołać na e2.



1.130-140.
2.Golemy.
3.Używamy TP i expimy na Kuźnia Worundriela p.7 s.3,s.4 lub idziemy tak jak na Impy (Na ostatnim poziomie impów wchodzimy w Kuźnie Worundriela p1.
4.Na kuźni opłacalne jest bicie walką turową, ponieważ na kuźni są grupki po 4 lub 5 ogników i golemów.Za przejście jest około 1m expa na walce szybkiej wiadomo że na turowej tego expa będzie troszkę więcej. Expowisko jest trochę niebezpieczne, bo elity (122lvl) biją błyskawicami.
5.Z elitarnych golemów lootają unikaty, heroiki, cuda wianki. Drogie.



1.133-147.
2.Berserkerzy.
3.Eder ->Fort Eder ->Mokradła ->Dolina Rozbójników ->Wioska Ghuli ->Zaginiona Dolina -> Opuszczona Twierdza -> Szuwarowe Trzęsawisko -> Czarcie Oparzeliska -> Grobowiec Przodków
4.Bardzo szybki i przyjemny exp. Jest tu 5 mapek z dużą ilością "potworków".Za przejście jest ponad 1,5m expa. Berserkerzy wystepują w grupkach po 2,3 na 4.
5.Za całą torbę (42 przedmiotów) można uzyskać prawie 2m kasy więc to dużo, unikaty wylatują nawet po 10 dziennie. Zwykłe itemki warte od 50-110k.



1.140-155
2.Gobliny
3.Zwój na Kwieciste przejście> Złudny trakt> Orcza wyżyna> Lokum Złych Goblinów> Goblinskie Lokum
4. W lokum złych goblinów dużo potworków nie ma. Lecz gdy przejdziemy do goblińskiego lokum można ujrzeć dużo grp najczęściej po 2-3. Występuje także jedna grp 5osobowa która potrafi sypnąć sporo expa. Trzeba uważać na magów którzy biją dużymi hitami od ognia, oraz na wojowników z częstymi krytykami.
5.Bardzo dobry exp, przede wszystkim od 145 lvla do 150, gdy z łatwością ubijemy wszystkie grupy na szybkiej walce. Z każdej grupki loota bardzo dużo itemów wartych ok. 100k, które można sprzedać u Tunii, nie tracąc praktycznie ani grosza na mixy. Jest tu czerwona mapka, a więc z łatwością przy dobrym eq można wyeliminować graczy przeszkadzającym nam w expie. Nasz duży pancerz niweluje straty zadane przez gobliny a dodatkowo kontra sprawia, iż expienie tam jest czystą przyjemnością.



1. 141-155
2. Wiedźmy i upiory
3. Werbin> Las goblinów> Upiorna droga> Sabatowe góry> Tristam
4. Wszystko to magowie, więc ciężko się expi. Dla nas nieopłacalny exp, bo trzeba mieć tu dużo eliksirów. Większość wiedźm ma błyskawice, co jest jeszcze większą wadą tego "expowiska". Nie polecam.
5. Jest dużo magów, elita druga i heros. Można trochę zarobić, ale i tak połowa zarobku idzie na eliksiry. (nie lootają tam) Jak chcemy się tam dorobić pokaźnej sumy, musimy liczyć na szczęście, że spadnie nam dużo mioteł. Przy expieniu można spotkać herosa Czarującą Atalie lub koledzy mogą wołać na Adariel. Większych atrakcji nie ma.



1. 145-155(ok.)
2. Duchy(Halda Ohtarher, Rilma Tarciliana, itp.)
3. Są dwie drogi:
a) Tp na Kwieciste Przejście - Lazurowe Wzgórze - Grań Gawronich Piór - Błota Szam Al - Ruiny Tass Zhil
b) Thuzal - Grań gawronich Piór - Błota Szam Al - Ruiny Tass Zhil
4. Jeśli chodzi o Błota Szam Al To znajdziemy tam pojedyńcze mobki. Jeśli wejdziemy do
Ruin Tass Zhil to będą tam grupki 2-4 osobowe.
5. Exp niezły, nie za dobry, nie za słaby. Na pierwszej mapce w ogóle nie poexpimy gdyż są tam pojedyńcze moby. Na drugiej zaczyna się exp. Są tam stwory w grupach 2-4 osoobowych. Ich levle to 156-159 i 160(elity). Na 145 może być jeszcze ciężko, lecz powinniśmy dawać radę. Mapka jest żółta, więc nikt nas tam nie dednie. Nie zarobimy tam nic, gdzyż spadają tam neutralne, słabe warte przedmioty. Występuje także heros. Viviana Nandin.

~by Nightqrlette



1.150-165
2.Rogogłowi - Ingotia.
3.Tuzmer - Port Tuzmer - Ingotia i wszystko dalej.
4.Potworki przeważnie w grupach po 2, czasem 3. W większości są to łowcy z bardzo dużą trutką, magowie i wojownicy, którzy nie zadają większych obrażeń.
5.Na początkowych lvlach jest bardzo ciężki exp dla paladyna. Częste krytyki(warto zaopatrzyć się w wściekłość i sporą kontrę), bardzo duża trutka z którą męczymy się przez cały okres expienia w tym miejscu. Od 157lvla(155 z bdb. eq i um) exp w tym miejscu może wydawać się prostszy.



1.155-185
2.Czarna gwardia
3.Zwój na Kwieciste przejście>Złudny trakt>Orcza wyżyna>Osada czerwonych orków>Nawiedzone kazamaty p1 > p2>p3>p4>p5>6 Nawiedzone komnaty p1>p2>Sala królewska>Komnata czarnej perły.
4.Jest tu dość przyjemny exp, diabelnie dużo grup i praktycznie nie ma mooba bez grupy (wyjątki na SK i p2)
5.Na 160 lvlu pokonasz większość grup z łatwością. Na komnatę czarnej perły radzę wchodzić około 165poziomu. Można sporo zarobić, bo wypada sporo przedmiotów. Można również się zgrupować z kimś się na e2, ale często są one tutaj zajęte. Chodzi tu sporo osób, bo jest to jedyne porządne expowisko dla ~160lvl



1. 170 - 185
2. Furbole
3. Torneg - Zapomniany Las - Rozległa Równina
4. Zazwyczaj grupki 2-3 lub pojedynczo, poziomy od 175 do (chyba) 181, dwa rodzaje magów (ogień, błyski).
5. Jak już się złapie rytm, to idzie nieźle. Mapki żółte i czerwone, e2 Czempion Furboli, tytanica - Łowczyni Wspomnień (słaba, rzeczy też nie rewelacyjne).



1. 180-190
2. Patrycjusze
3. Thuzal ---> Grań Gawronich Piór ---> Krypty bezsennych
4. Występuje tutaj dużo grup, które składają się z nawet 5 potworków. Trzeba uważać jedynie na łowców z dosyć dobrą trucizną ^^ Oprócz wspomnianych łowców występują elity wojowników oraz zwykli magowie.
5.Exp szybki i przyjemny. Można dużo zarobić: z potworków wypada masa zwyklaków, z których Tunia niewątpliwie będzie zadowolona. Łatwe dojście zapewnia łatwy dostęp do owego expowiska.
Osobiście bardziej polecam Patrycjuszów, niż Draków. Dlaczego?
Patrycjusze są w jednej jaskini, na różnych poziomach, natomiast Dracy są porozrzuceni po całej mapie.



1. 180-190
2. Dracy.
3. Kwieciste przejście - Lazurowe wzgórze - Grań Gawronich Piór - Gvar Hamryd - Rozlewisko Kai - Przysiółek Valamirów.
4. Dracy mają profesje wojownika, tancerza, łowcy (bez trucizny) oraz maga, którzy biją ogniem. Są to samotne potworki, ale potrafią występować w grupach od dwóch do czterech drac. Potwór ten jest agresywny, więc trzeba uważać, aby na niskich lvl nie paść atakując pierwszego wojownika np.
5. Na 180lvl uda nam się pokonać bez większych problemów większość grup. Występuje tu także elita II, oraz można heros Viviana Nandin w okolicach Przysiółka Valmirów. Podsumowując - Exp bardzo dobry.. Można zdobyć dużo przedmiotów a tym samym zarobić dużo kasy.



1.185-195
2.Myszy
3.Nithal - Izba chorych płd. - Izba chorych płd. - piwnica p.1 - Izba chorych - piwnicze przejście - Kanały Nithal - Szlamowe kanały
4.Są tu grupki po dwie, trzy i cztery myszy. Większość to wojownicy lub łowcy. Jest trochę magów, ale nie są oni zbyt groźni (prócz maga który bije błyskami). Magowie biją tylko zimnem i błyskawicami, ale zimno nie jest wcale takie groźne.
5.Trzeba tu bardzo uważać bo jeden błąd i można się obudzić w Nithal. Przed wprowadzeniem Thuzal, był to jedyny exp ~180lvl przed Sektą, teraz poleca się iść na Patrycjuszy lub Valmirów.



1.191 - 210
2.Sekta.
3.Używamy TP (kulki) i jesteśmy. Lub: Nithal - Izba chorych płd. - Izba chorych płd. - piwnica p.1 - Izba chorych - piwnicze przejście - Kanały Nithal - Szlamowe kanały - Przedsionek kultu Mroczne Komnaty, Sala Rozdzierania, Sala tysiąca świec, Tajemnicza Siedziba, Przerażające sypialnie, Lochy kultu
4.Jest tu dużo grup i kilka map co ułatwia expienie i można łatwiej uciec. Są tu magowie z każdym rodzajem obrażeń, tancerze, łowcy i wojownicy. Najgroźniejsi są magowie, więc radzę uważać.
5.Dla nas łatwe expowisko. Większość moobków tutaj to wojownicy, tancerze, łowcy. Na 200poziomie powinniśmy całą sektę już ogarnąć. Chodzi tu dużo ludzi, ponieważ jest to jedyna expowisko 200~. Respią się tu też cztery elity drugie i demonis. Można się nieźle obłowić, chociaż po ostatniej zmianie dotyczącą lootów podobno jest się niewiele do góry. Lootają tu mixy, więc nie trzeba mieć ich tutaj dużo.



1.200-215
2. Pająki
3. Torneg - Zapomniany las - Rozległa Równina - Pajęczy Las, Arachnitopia p1, p2, p3, p4, p5
4. Większość potworków biję trucizną, więc mogą być groźne. Jest tylko parę elit, a reszta to zwykłe. Elity biją jak wojownicy i czasem mają dodatek trucizny. Są też tancerze, ale z leczeniem ran i tarczą słońca powinniśmy sobie poradzić.
5. Dużo pojedynczych potworków, dosyć mało grup. Potworki są od siebie porozrzucane, więc nie ma tak jak na sekcie. Jest tu 6map, więc nie można narzekać na brak expa. Lootają tu mocne miksy i oczy potrzebne do qesta. Niektórzy uważają, że sekta jest bardziej opłacalna. Polecam się tu przenosić około 207poziomu, gdy założymy itemki z pająka, a sekta daje mało expa.



1. 210 - 230
2. Maddoki, krokodyle, aligatory
3. Używamy teleport na Kwieciste Przejście - Głuchy Las - Zawodzące Kaskady - Skryty Azyl - Złota Dąbrowa - Mglisty Las
4. Szaman maddoków ma bardzo mocny cios krytyczny wiec trzeba uważać, a reszta stworków ma dużo HP. Na tym expowisku nie obejdzie sie bez leczenia, aur i tarczy słońca. Wszystkie Maddoki to elity, a krokodyle i aligatory zwykłe.
5. Pojedyncze gady, exp dla nas dość mozolny i nudny. Zdobywanie doświadczenia na tych jaszczurach oznacza bieganie w kółko po Jaszczurzych Korytarzach, gdzie mamy wysokie stężenie potworów.
Jako ciekawostkę dodam, że nawet na świecie prywatnym (x5) miałem ochotę rzucić się z okna, taki cudowny exp.



1.225-238
2.Jeżozwierze, Nokturnie
3.Tuzmer - Trupia przełęcz- kamienna strażnica - niecka Xiuh atl - Otzol Tuacla
4. Potworki bardzo słabe, z tego co pamiętam posiadają one śladowe ilości trucizny, ale przy naszych ilościach leka turowego co turę hp idzie na +. można wbić lvl szybko, a nawet najlepsze grupki nie zabiorą nam więcej niż 20%hp.
5. Exp szybki i przyjemny. Grupki mają 2-3 sztuki zwierzątek. Na jednym z poziomów jest stalowy golem, który przepuszcza nas na właściwą część niecki(lecz może też nas zabić). Jeśli sprzyja nam szczęście i dzikusy i maho na niecce i atlepetl są zabite, to możemy przejść atlepetl, idziemy w lewy górny róg do doliny chmur i w prawo do Złotej góry. Tam również są jeże i nokturnie, lecz znajdziemy również grupę 4-osobową.
Jedyną wadą Jeży i nokturni jest to, że jest ich mało.



1. 238-265
2. Mahopteki, kapłani
3.
a.) Tp na Nieckę Xiuh atl - Atlepetl Mahoptekan
b.) Tuzmer - Trupia przełęcz - Kamienna strażnica (kilka poziomów) - Niecka Xiuh Atl - Otzol Tuacla - Niecka Xiuh Atl - Atlepetl Mahoptekan
4. Expowisko zaludnione potworki bardzo słabe lecz grupowe. (3-5 mahopteków w grp, czasem 2 sztuki bestyjek)
5. Dla paladyna exp tu nie stanowi problemu. Szybko się wbija 240-255 lvl, nawet bardzo szybko. Potem zaczynają się schody, gdyż idzie coraz mniej expa. Na 262 lvlu wbija się lvl w kilka dni i dłużej. Na 240 ogarniamy całą osadę i pierwsze 5 poziomów Mictlanu. Około 254poziomu dołączamy do tego p 6-8. W mictlan p9 znajduje się Quetzalcoatl, lecz aby się do niego dostać trzeba przejść przez mechanizm (klikamy 4 kamyki w kolejności, szansa na powodzenie zwykle losowa. Karą za niepowodzenie w mechanizmie jest klątwa, Axcaitl (więzienie trwające 6 minut). Grupy nie są groźne prócz grupy 5 kapłanów i mahopteków, (ogień,ogień, woj, woj, zimno) która czasem posyła nas do miasta za sprawą mocnejszego z kapłanów, bijących z ognia. (częste, mocne krytyki) Analogicznie ,jak kiedyś maddoki, na wyższych lvlach exp staje się nużący.


_____________
Edytowany 19:56:25 14.10.2013 przez Woodrow Wilson
2012.09.19 16:28:28
Ocena: 2
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:20459782 |

Vizade

157170
1095
Propronuję oceniać expowiska w skali 10, czy tam jak chcesz
2012.09.19 16:58:57
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:20460392 |

Greil

310106
733
Vizade:
Cóż, na wyższych poziomach nie ma to największego sensu, gdyż zazwyczaj jest jedno expowisko na dany przedział lvlowy.
2012.09.19 18:35:10
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:20462102 |

Bloderek

710
6
Całkiem spoko expowisko mam 41, a expie na robotnicach chodz miałem iść na galaretki

Ps.: Sory za błędy i ocena 10/10
2012.09.19 20:51:06
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:20464644 |

KONTO USUNIĘTE

Bardzo przydatny poradniczek jeszcze dodać skale i będzie CACY
2012.09.20 15:49:30
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:20469132 |

Mrok Margonem

153-31
462
Opis expowisk bardzo dobry ale może jakiś gosciu znający się lepiej da mi minusa ale ja naprawdę chwalę ten temat
2012.09.20 18:34:26
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:20472647 |

kronong

167125
1589
Greil:
Dobry temat, imo najlepszym expowiskiem na dobicie 100lvla są impy, blisko, tylko częściowo red. Na miśkach tylko do 11, kiedy nie ma reda, bo podczas reda zazwyczaj expią tam wyższe lvle, którę cię łatwo zdedają. Piraci także dobry exp, natomiast na centaurach exp jest zerowy. Za dużo chodzenia, ie występują w grp, lootają same śmieci, uni sprzedaje się u Tunii, jedynie można postać na Zyfrydzie dla hera.

Do 100lvla proponowałbym dodać skalę od 1 do 10, bo tutaj jest kilka expowisk na jednym lvlu (przykładowo na 96 mamy impy, miśki i piratów).
2012.09.20 21:22:45
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:20475423 |

Greil

310106
733
kronong:
Cenna uwaga.
Jeżeli jeszcze pomógłbyś mi te expowiska do 100lvl oceniać, to wdzięczny byłbym bardzo

Uwagi wskoczyły do tematu.

Mrok Margonem:
No tak mnie chwalisz, to Ci odpuszczę minusika.

@down
Wystarczy zobaczyć na poprzedni temat, szukanie nie boli...
Edytowany 20:12:14 28.9.2012 przez Greil
2012.09.21 17:20:38
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:20481585 |

Kfighter

218262
5402
Greil:
Miałeś zgodę Paayora na przejęcie jego tematu?
2012.09.21 20:24:14
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:20485194 |

Wycinacz

26645
677
KamillDemonn:
Miał i nawet się o to nie pytaj bo bez zgody już by miał -10...

Greil:
Pomóc Ci w ocenianiu tych expowisk ??
2012.09.21 20:45:54
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:20485706 |

Greil

310106
733
Wycinacz:
Każdą pomoc z chęcią przyjmę.
2012.09.22 08:39:55
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:20489464 |

KONTO USUNIĘTE

Do wątku z expem na ingotii proponuję dodać polecaną mapkę na exp.

Wyspa Ingotia - Południe -> Jaskinia Rogogłowych - Aula -> Sala Nici Ocalenia p.6 ->
Sala Białego Byka p.5 -> Jaskinia Rogogłowych - Aula -> Sala Żądzy p.5 -> Komora Opuszczonych p.3 -> Jaskinia Rogogłowych - Aula -> Komora Wygnańców p.3

Należy uważać, gdy przyjdzie nam walczyć z grupą tancerz, łowca, łowca - chwila nieuwagi, i spora trucizna + potężne krytyki tancerza i możemy wylądować w mieście.
Edytowany 16:11:33 23.9.2012 przez Noxee
2012.09.23 16:05:40
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:20515755 |

Greil

310106
733
Noxee:
O ile pamiętam ( ) expienie na Ingotii polega na lataniu po wszyściutkich mapkach i wybijanie wszystkiego, co się rusza.
_____
Edytowany 20:19:34 23.9.2012 przez Greil
2012.09.23 20:19:20
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:20521292 |

Kfighter

218262
5402
Greil:
Tak,ale W tej Komorze Wygnańców,jest to największa Jaskinia i najwięcej potworków Często Gracze zajmują tylko ją
2012.09.23 20:20:17
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:20521318 |

Elander

46128
1734
Axcaitl - popraw nazwę więzienia w Mictlanie
2012.09.23 20:28:45
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:20521481 |

Paayor

244596
7634
Greil:
Jak jeszcze grałem i sprawdzałem forum na bieżąco, to miałem pomysł, by dodać do każdego expowiska questy które go dotyczą. (sama nazwa) Dobra robota i życzę jak najdłuższego zapału do pracy. Postaram się pomagać w -.
2012.09.23 22:31:20
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:20523546 |

KONTO USUNIĘTE

Dodam jeszcze ocenę poszczególnych expowisk.

Czarna Gwardia - 9/10, 10/10 by można było spokojnie dać, gdyby mapka była ciut większa.

Ingotia - 7,5/10, ocenę obniża głównie bardzo ciężki exp ( trucizna )

Wiedźmy i upiory w Tristam - 4/10, mobki porozrzucane po mapce, mocne obrażenia od błyskawic, ciężki exp. Plus ze względu na loot mioteł.

Gobliny ( te mocniejsze ) - 9/10, świetny exp, dużo mobków, dużo grup, nie narzekamy.
Minusem jest, że dużo ludzi tędy idzie na goonsa/zoonsa lub po prostu dedać.

Berserkerzy - 8/10, exp jest dobry tylko na ostatniej mapie ( Czarcie Oparzeliska ), ponieważ na poprzednich mobki są tak jak na wiedźmach rozrzucone po mapie, a tutaj jest ich większość niedaleko siebie + jaskinia.

Golemy i ogniki w Kuźni Worundriela - 6,5/10, ciężki exp, duże obrażenia od ogników elit, mało loota. Idzie tam expić ze względu na ogromną mapkę, na której zawsze jest coś do ubicia.

Molochy - 7,5/10, grupki są, jest kilka mapek pełnych molochów + e2, dobra alternatywa do kuźni.


Szkielety na Wyspie Wraków - 10/10 !, duża mapa pełna mobów w grupach 2/3/4 osobowych, lootają miksturki, zwyklaki na sprzedaż oraz heroiki warte trochę grosza.
Prosty schemat expa, biegamy odwrotnie do ruchu wskazówek zegara dookoła wyspy zgarniając exp.
Najlepiej wspominam to expowisko.


Magradit - 7/10, exp taki sobie, nie ma loota. Lepiej dobić 121 na Mumiach i przenieść się na WW.


Golemy i Nimfy, jaskinie w Andarum - 2/10, większość mobów pojedynczych rozrzuconych po mapie, niewiele loota, nie polecam.


Mumie - 9,5/10, świetne expowisko, loota trochę śmieci, mocnych eliksirów i wartych majątek heroicznych broni. 2 mapki pełne mobków w grupach, minusem jest fakt, iż chodzi tu masa ludzi.


Górale - 5,5/10, kilka grupek, mobki daleko siebie. Expowisko dla ludzi z problemami finansowymi, bo leci trochę śmieci, i można znaleźć bacę, który może nas obdarować swymi skarbami. ^^


Na razie tyle, już nie chce mi się pisać, później jeszcze dodam oceny do reszty.
2012.09.24 15:34:40
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:20528337 |

Greil

310106
733
Noxee:
Super i w ogóle miód, ale oceny będą jedynie do 100lvl, gdyż potem jest 1-2 expowiska na przedział lvlowy.
______
A na tych nowych mapkach to też jakoś exp leci? Czy tylko tak randomowo są te mobki porozstawiane?
2012.09.25 21:12:37
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:20548075 |

KONTO USUNIĘTE

42-60 Możesz śmiało rzucić Pszczoły..
2012.09.26 07:21:10
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:20549543 |

Asyen

105117
253
Greil:
Masz kilka literówek i błędów interpunkcyjnych.

1. Przy expowisku na Golemach (130-140), masz drobniutką literówkę w słowie "Używamy", napisałeś "Używalmy".

2. Przy Molochach (125-134), masz napisane "Level wbija się a jakąś godzinkę. Moim zdaniem za a, powinieneś wstawić w.

3. Raczej dziwnie wygląda to, że raz piszesz przecinek zaraz po słowie, a czasem, robisz niepotrzebny odstęp. Są też zdania w których wcale odstępów nie dajesz. Moim zdaniem całość lepiej będzie wyglądać, bez tych "usterek" podanych powyżej.

Póki co to tyle. Jeśli znajdę jeszcze jakiś błąd, to dam znać.
2012.09.26 09:10:23
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:20549868 |

Greil

310106
733
Sathix:
Myślę, że te przecinki aż tak bardzo w oczy nie będą raziły, ale błędy 1. i 2. poprawię. Dzięki
2012.09.27 16:29:21
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:20563347 |

tohhil

55-39
37
jakbyś zrobił do 300lvl byłoby pięknie ,bo lubię czytać 9/10 może i tak ,ale jak się szuka to znajdzie expowisko lepsze niż mahopetki
Edytowany 15:19:45 1.10.2012 przez tohhil
2012.09.29 12:05:20
Ocena: -1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:20586025 |

Greil

310106
733
tohhil i inni:
Atlepetl Mahoptekan i okolice to ostatnie expowisko. Potem to już albo masochistyczny exp tam, lub dzienne. A najlepiej jedno i drugie
Może źle się wyraziłem, zawierając w temacie 'konstruktywna krytyka'.
Nie oznacza to, że możecie tutaj spamować (nawet pochwałami)...
Jeżeli widzicie w tym temacie błąd, nieścisłość, politykę - to można sobie post napisać, + wynagrodzę.
Jednak na litość, nie nabijajmy sobie tak postów.

Uważam, że to po części moja wina, że nie wyraziłem się łopatologicznie w pierwszym poście, dlatego od teraz każdy post nic nie wnoszący do tematu będzie minusowany.
2012.09.29 12:58:52
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:20586988 |

Igorex pl

13510
340
(...) Są to elity wojownicy.

Leszy to jest wojownik..
Ale Południca i Wieczronica to przeciez paladyn!
Południca wali od ognia , a Wieczornica od błyskawic.
2012.09.29 19:09:03
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:20593474 |

KONTO USUNIĘTE

Ej od 18 do 20 lvla na gacki szare w dolinie rozbujników w jaskini nietoperzy
2012.10.04 16:07:35
Ocena: -1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:20654762 |

Asyen

105117
253
Greil:
Możesz dodać jeszcze to:

1. 18-25.
2. Tygrysy, Pumy, Lwice.
3. Torneg - Leśna przełęcz - Kryjówka dzikich kotów.
4. Koty nie są specjalnie groźne, na 18 lvl'u już powinniśmy dawać radę. Uważać jedynie musimy na Zulusów, którzy przeważnie są magami i swoimi krytykami, na tych levelach, odeślą nas do Torneg.
5. Expowisko przyjemne, ponieważ kotków jest dużo i raczej rzadko spotyka się kogoś "wybijającego" nam exp. Level wbijemy w około 15-20 minut - jeśli się oczywiście sprężymy. Zarobek tutaj marny, jedynym wartym łupem są skóry, kłów i pazurów raczej nie zabieramy.
2012.10.06 17:46:41
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:20686821 |

KONTO USUNIĘTE

Gdzie mogę szybko zarobić jako paladyn.
2012.10.07 11:34:44
Ocena: -1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:20698774 |

Reakeek

53-49
18
9/10 sory ale niema opisanych potworuw cyli jakie są
2012.10.12 18:25:03
Ocena: -1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:20763784 |

Bique

173206
1835
Greil:
Tamten temat był lepszy i czytelniejszy. Mogłeś spisać od payora cały temat i nanieść poprawki.
2012.10.12 20:57:45
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:20766814 |

Greil

310106
733
Bique:
Temat jest od niego przekopiowany...
Te cytaty aż tak bardzo Cię rażą w oczy?
2012.10.13 18:12:38
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:20781210 |

KONTO USUNIĘTE

pal do dobra profesja kto tak twierdzi niech da +
2012.10.14 01:29:09
Ocena: -2
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:20788747 |

wislakrk

91-7
25
Greil- Myślę że do południc i wieczornic mógłbyś dodać demilisze gdyż znajdują się blisko nich
2012.10.14 14:45:10
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:20797190 |

Greil

310106
733
wislakrk:
Demilisze i Wermonty to osobny exp.
2012.10.14 14:59:57
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:20797551 |

KONTO USUNIĘTE

Świetny temat, bardzo mi się przydał Tylko, że jest tylko jeden minus: kiedyś w tym temacie były heroiczne i legendarne looty, a teraz ich zabrakło.
Edytowany 12:03:33 20.10.2012 przez Noctis Bandit
2012.10.20 12:02:40
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:20868324 |

Slide

315571
5227
Greil:

1. 240-284
2. Mahopteki, kapłani
3.
a.) Tp na Nieckę Xiuh atl - Atlepetl Mahoptekan
b.) Tuzmer - Trupia przełęcz - Kamienna strażnica (kilka poziomów) - Niecka Xiuh Atl - Otzol Tuacla - Niecka Xiuh Atl - Atlepetl Mahoptekan
4. Expowisko zaludnione potworki bardzo słabe lecz grupowe. (3-5 mahopteków w grp, czasem 2 sztuki bestyjek)
5. Dla paladyna exp tu nie stanowi problemu. Szybko się wbija 240-255 lvl, nawet bardzo szybko. Potem zaczynają się schody, gdyż idzie coraz mniej expa. Na 262 lvlu wbija się lvl w kilka dni i dłużej. Na 240 ogarniamy całą osadę i pierwsze 4p. mictlanu. Około 254poziomu dołączamy do tego p 5-8. W mictlan p9 znajduje się Quetzalcoatl, lecz aby się do niego dostać trzeba przejść przez mechanizm (klikamy 4 kamyki w kolejności, szansa na powodzenie zwykle losowa, choć nieliczne wyższe lvle mogą znać kod który teoretycznie zwiększa szansę na TP. Karą za niepowodzenie w mechanizmie jest klątwa (unik -28 i przez 40 minut nie możemy próbować klikać kodu kamykowego), Axcaitl (więzienie, siedzisz w klatce 20 minut i nic nie możesz robić, gdy wyjdziesz z gry przestaje się odliczać czas więc nie wychodźmy). Grupy nie są groźne prócz grupy 5 kapłanów i mahopteków, (ogień,ogień, woj, woj, zimno) która czasem posyła nas do miasta za sprawą mocnejszego z kapłanów, bijących z ognia. (częste, mocne krytyki) Analogicznie ,jak kiedyś maddoki, na wyższych lvlach exp staje się nużący.

Szkoda że exp leci max do 270 ._.
2012.10.20 12:48:21
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:20869289 |

Greil

310106
733
Slide:
No szkoda, że wszystko krytykujesz :C

Ale skoro tak, to opłacalnie będzie do ok. 265lvl.
Dzięki za info.
2012.10.21 10:42:29
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:20885016 |

lukasz mag

236-27
79
Expowiska rozpisane dobrze, mi się bardzo przydało.
2012.10.21 11:10:28
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:20885610 |

KONTO USUNIĘTE

Dziękuję za te rozpisanie expowisk!! Jest świetne!!!! Nigdy nie widziałem czegoś lepszego wiem teraz gdzie expić chociaż gram magiem to i tak mi się świetnie expi na tych expowiskach
2012.10.27 13:25:48
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:20972916 |

KONTO USUNIĘTE

Greil:
Popraw w expowiskach na 65 Darahuny na Darhuny+na 181 zmień na patrycjuszy,exp znakomity,ogromne grupki.
Edytowany 14:49:35 27.10.2012 przez Opuszczona
2012.10.27 14:46:28
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:20975264 |

KONTO USUNIĘTE

cieszę się ,że zostałem paladynem bo tematy są bardzo przydatne ten chyba najbardziej
2012.11.07 13:18:51
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:21178880 |

Igorex pl

13510
340
Zapomniałeś o Grexach ( Maczugorękich ).
Potworki o poziomach 92lvl i 94lvl.
Wystepuje tam również elita ( przepraszam nazwy nie pamiętam ) 96lvl.
Znajdują się w jaskini w Suchej Dolinie.
Expi się dobrze..lootają mixy..
Ale problem w tym że tam jest red-mapka..:/
Exp dla 75 lvl ( z dobrym eq ) - 83lvl.
@edit przepraszam..błędy ort itp.
Edytowany 18:39:04 7.11.2012 przez Igorex pl
Edytowany 18:40:11 7.11.2012 przez Igorex pl
2012.11.07 18:36:44
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:21184676 |

KONTO USUNIĘTE

Lol mam 35 a bije 48
2012.11.08 07:51:27
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:21190852 |

Hilen

14014
95
Super temat.
2012.11.14 15:46:32
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:21284931 |

KONTO USUNIĘTE

Fajnie sie expi na goblinach od 28 do 31 lvl leci exp i unikaty które można sprzedać.Są jeszcze zulusy bardzo dobry exp od 24 do 28 po letku wbijecie w 1 dzień
2012.11.18 10:29:18
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:21344601 |

KONTO USUNIĘTE

Spoko Temat. Dobra robota
2012.11.19 18:53:24
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:21367189 |

KONTO USUNIĘTE

korzystam z tego dzięki
2012.11.23 20:35:20
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:21419409 |

Kalliero

250-1
1011
Ja wam podam dobre expo na pala.
1-10lvl - Expicie gdzie chcecie.
10-20lvl - Polecam jeże jak i żubry w prastarej puszczy (na poziomie 17-20 Demony w Eder).
20-30lvl - Oczywiście zuluse chyba że nie macie eq z gobów to przydało by się je załatwić (Jeżeli nie macie eq to na zulach od 20-27 a potem 27-30gobliny).
30-40 - Ghule , Orki , Kupiecki Trakt na bandytach ...
40-50 - Pszczółki.
50-60 - Koboldy.
+60-61 - (Hero Quest przydaje się , nawet jak macie hero eq już na tym lvlu to jednak wbije ten 1 lvl)
60/61-70 - Demlisze, Wermonty.
70-75 - Minotaury.
75-90 - Erem Jest ich dużo (Czyli Nie umarli czy jakoś tak).
90-95 - Impy.
95-100 - Misie/Włochacze (różnie ich nazywają)
100-110 - Piraty.
110-113 - Mumie
113-120 - Magradit i tu płyniemy na nią z portu Tuzmer. nie ma jej na mapach.
120-130 - WW czyli wyspa wraków też na nią płyniemy z portu Tuzmer. Nie ma jej na mapie ogólnej Margonem.
130-140 - Berserkery.
140-150 - I tu można się zastanawiać bo tutaj sam nwm jak wbiłem ten lvl ... Wydaje mi się że Kuźnia.
150-160 - Ingotia tu exp leci odjazdowy.
160-180 - Oczywiście KCP - Komnata czarnej perły i lokacje w pobliżu.
Mam nadzieję że pomogłem Oceniajcie łapkami ...

Edytowany 13:34:34 26.11.2012 przez Calliero
2012.11.26 12:07:34
Ocena: 2
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:21466585 |

KONTO USUNIĘTE

Dodałbym - Ruiny Tass Zill expowisko dla 150 lvl
Zalety - łatwe dojście
Wady - prawie nic nie loota ,jedna mapka
2012.11.26 13:24:14
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:21466871 |

Figaas

2679
264
Mi expiło się najlepiej na berserkach i expiłem tam od 130 do 145
2012.11.26 13:36:01
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:21466936 |

Kvazar

16332
1909
a jak ktoś ma słabsze eq i np. na redach sobie za dużo nie poexpi?
2012.11.28 19:53:01
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:21495937 |
Początek strony Strona: [1] [2] [3] [4] ... [7] [8] [9]

Tylko zalogowani gracze mogą pisać posty

Forum Margonem > Paladyn > Dokładne expowiska paladyna v2

Podaj powód dlaczego oceniasz post na

Przydzielenie oceny kosztuje Cię 1 punkt reputacji!

* pole nieobowiązkoweLimit znaków 0/30

Zgłoszenie postu do moderacji.
Poniżej możesz podać powód Twojego zgłoszenia.

Pamiętaj, że za bezsensowny komentarz możesz otrzymać knebla i stracić swoją reputację.

Limit znaków 0/150

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
AND grp=0