Momencik

Czekaj na odpowiedź servera..

Uwaga

  

Forum Margonem > Wojownik > Poradnik wojownika (nie tylko) dla nowych graczy

[zamknięty] [Przeszukaj temat] [Dodaj do ulubionych]
Koniec strony Strona: [1]

Pyckal

19025
57
Słowo wstępu

Postanowiłem założyć ten temat, ponieważ przeglądając większość wątków w dziale "Wojownik" natykamy się głównie na suche informacje, bądź narzekania graczy na tę profesję, często wynikające z lenistwa lub braku cierpliwości. Z tego powodu zakładam temat, który przybliży w paru zdaniach realia profesji wojownika i pozwoli bardziej świadomie dokonać wyboru, czy na pewno chcemy tą profesją grać lub chociaż zmniejszy ilość pochopnych, negatywnych opinii na jej temat.
Bardzo proszę o nie spamowanie, nie proszenie o rozłożenie umiejętności, nie proszenie o dobranie ekwipunku, Nie pytanie o to, który Item jest lepszy,gdzie expić,ponieważ do tego typu próśb istnieją już odpowiednie tematy.
Z chęcią przyjmę każde słowa krytyki odnośnie tego tematu, jeżeli będą napisane po przeczytaniu wszystkich informacji - a nie tylko części wyjętej z kontekstu.

Od Czego zacząć?

Przede wszystkim każdy kto chciałby pograć (lub już gra) wojownikiem powinien wiedzieć, że wojownik to nie jest profesja łatwa. Nie polecam jej początkującym graczom, gdyż po kilkudziesięciu lvlach przyjemnej gry zaczynają się spore schody, po których nie łatwo się wchodzi.
Zacznijmy od tego jakie możliwości daje nam Margonem, czyli co możemy robić naszymi postaciami:
- zabijać potworki (dzięki temu zdobywamy doświadczenie - popularnie expimy)
- wykonywać questy (dzięki, którym również zdobywamy doświadczenie i przedmioty)
- stać na elitach/elitach II (czyli mocniejszych potworkach, z których wypadają lepsze przedmioty)
- walczyć z herosami (potworami pojawiającymi się zazwyczaj co kilka godzin)
- walczyć z tytanami (potworami, które pojawiają się co kilka dni i są do pokonania jedynie w grupie)
- walczyć z innymi graczami (PVP)
- walczyć grupowo z innymi graczami
Spis powyżej pokazuje nam większość możliwości dostępnych w grze, na których zazwyczaj zależy graczom.
Nie ma profesji w tej grze, która nadawała by się idealnie do wszystkich wyżej wymienionych rzeczy.

Do czego nadaje się wojownik?

Wojownik praktycznie na każdym lvlu nadaje się idealnie do wszelkiej formy zdobywania doświadczenia, czy to questy(tutaj wszystkie profesje mają podobnie), czy poprzez zabijanie potworków. Bardzo dobrze radzi sobie również z elitami/elitami II i herosami. Jest bardzo przydatny w grupie na Tytanów.
Największym mankamentem wojownika - przez co jest nielubiany przez większość grających nim graczy - jest jego "pokraczność" w PVP oraz grupowym PVP (tutaj już to ciut lepiej wygląda).
Większość z nas chciałaby, aby nasza postać była najlepsza we wszystkim, ale niestety tak nie jest. Szczególnie w przypadku wojownika, który słabo radzi sobie z tym, co większość z Nas lubi najbardziej - czyli walkami z innymi graczami.

Zdobywanie doświadczenia(expienie) Wojownikiem

Wojownikiem na każdym lvlu zabija się potworki bardzo szybko i niewielkim kosztem, przez to, że mamy dużą ilość hp i spory pancerz. Na wyższych lvlach te koszty mogą się trochę zwiększyć, gdyż zwykle potworki mają coraz więcej umiejętności i jest większa różnorodność ich profesji. Doświadczenie zdobywa się podobnie łatwo, natomiast objętość portfela szybciej spada - mikstury kosztują.
Dodatkowym problemem na wyższych lvlach są czerwone mapy do expienia(czyli te, na których jest możliwość walk PVP) gdyż natykając się na innego gracza dosyć często możemy lądować w mieście.

Porady:

-Jest sporo tak zwanych spisów expowisk, czyli miejsc, gdzie możemy zdobywać doświadczenie. Zazwyczaj są one skonstruowane w taki sposób: wymagany lvl - potworki do bicia. Sugerowałbym wojownikiem trochę tę poprzeczkę sobie podnieść i iść na potworki na wyższy lvl trochę szybciej niż jest w poradnikach, gdyż wojownik dosyć sprawnie sobie z nimi radzi.

-Wojownik jest na tyle dobrze dostosowaną profesją do expienia, iż można spokojnie nie zmieniać ekwipunku i umiejętności specjalnie pod zdobywanie doświadczenia. Jednak w zależności od lvlu broń 1 czy 2 ręczna może nam dać lepsze efekty. Co to są lepsze efekty? Szybsze zdobywanie doświadczenia(możliwość dania walki automatycznej) lub mniejsza strata hp, czyli oszczędności w portfelu. Nie będę pisał dokładnie na jaki lvl jaka broń lepiej się nadaje, gdyż jest to zależne od ekwipunku i ustawionych umiejętności - pozostaje posprawdzać samemu.

Elity/Elity II Wojownikiem

Tutaj nie trzeba się długo rozpisywać. Nie ma chyba Elity, bądź Elity II w całym świecie Margonem, z którą Wojownik by sobie nie poradził w pojedynkę - nawet z bonusem +3 tur.(oczywiście przy odpowiednim ekwipunku i na odpowiednim lvlu). Jest to ogromna zaleta wojownika, gdyż sporo profesji nawet z maksymalna przewagą lvlową średnio sobie radzi z niektórymi Elitami II. Dzięki czemu nie musimy stać w grp., dzielić się lotem, bądź być od kogokolwiek zależnym.

Porady:

-Osobiście polecam na początku stanie na Elitach II na żółtych mapach, czyli bez możliwości PVP. Niestety w tzw. "godzinach szczytu" jest tam dosyć tłoczno, jednak czym wyższy poziom Elity II tym trudniejszych przeciwników będziemy tam spotykać, a Wojownik bez dobrego ekwipunku w starciach PVP wypada nie najlepiej.

-Na jakich elitach stać? Ja mam 2 powody, którymi się kieruję w wybieraniu Elit. W zależności czy potrzebujemy pieniędzy, czy dokładnie tego przedmiotu Legendarnego, który może z danej Elity wypaść. Przede wszystkim trzeba pamiętać o tym, że jeżeli jesteśmy w grupie, to szanse na złapanie przedmiotu Legendarnego mamy TYLKO wtedy, gdy jest on na naszą profesję. Często jednak jest tak, że stoimy sami na danej Elicie i tutaj już zależy to od naszych upodobań i świata na jakim gramy (na niektórych światach danych Legend jest po prostu bardzo mało i można zarobić za nie więcej pieniędzy niż na innych). Wybór pozostawiam Wam.

-Co w sytuacji jak nie jesteśmy sami w stanie ubić e2? Powodów może być kilka. Zacząłbym od tego, że wypada mieć jednak te 11-13 lvli przewagi nad Elitą II, żeby nie obrywać CBK (ciosu bardzo krytycznego). Drugim powodem może być nasz ekwipunek - tu warto wspomnieć, że czym wyższy poziom Elity II, tym różnica 13 lvli na naszą korzyść daje coraz mniejsze efekty. Dlatego z ekwipunkiem np. Unikatowym warto postać na Elicie II z niskim lvlem, na który takowy wystarczy, później trzeba mieć niestety już trochę lepszy. Ostatnim powodem, na którym można się wyłożyć jest sposób walki. Większość Elit II nie stoi sama, tylko jest z tzw. "obstawą", czyli potworkami, które są w grp z EII - zazwyczaj na podobnym do niej poziomie, jednak o wiele słabsze. Pytanie w jakiej kolejności walczyć z taką grp, w której jest np 5 potworków w tym Elita II? Moja propozycja, poparta doświadczeniem jest taka: Wojownik nawet z bronią 2 ręczną ma duży pancerz, wystarczający aby większość potworków, które są 13-15 lvli od nas słabsze niewiele nam robiły. Te, które nam coś robią, to magowie, dlatego jeżeli takowi znajdują się w "obstawie" proponuje wybić najpierw ich, później Elite II, a na końcu to co zostanie. Kolejność taka jest spowodowana tym, że zanim uporamy się z obstawą możemy stracić nawet i całe hp obrywając w tym czasie od Elity II, która nie jest ani ogłuszona, ani spowolniona przez nasze uderzenia.

Herosi vs Wojownik

Tutaj sytuacja wygląda podobnie jak powyżej. Przy średnim ekwipunku i odpowiedniej przewadze lvlowej (dla nowych graczy dopiszę, że maksymalna przewaga nad E,E II, Herosami i Tytanami to 13 lvli) spokojnie można próbować w pojedynkę powalczyć z herosem. Tutaj nie ma problemu z "obstawą" gdyż Herosi zawsze występują sami.

Wojownik w grupie na Tytanie

To jest akurat jedna z przyjemniejszych rzeczy w profesji wojownika. Dla tych co jeszcze nie mieli okazji się zmierzyć z "jakimś" tytanem napiszę, że to są potworki, które zazwyczaj pokonuje się w grupie 10 osobowej. W takiej grupie nie może zabraknąć wojownika, gdyż jego umiejętność ogłuszania bronią dwuręczną (a tylko Wojownik takowej używa - pomijam paladyna, który może ją mieć na tytana, w innym wypadku to samobójstwo) wielokrotnie pozwala wygrać grupie walkę. Czyli miejsce w grupie zazwyczaj mamy zapewnione, co daje nam możliwość złapania na prawdę ciekawych przedmiotów.

Porady:

Umiejętności na walkę z tytanem często nie są przydatne na walki pvp, ani na exp, mimo wszystko warto czasami mieć je w zanadrzu. Oto kilka podstawowych umiejętności, które powinniście mieć wojownikiem na tytana (jak pisałem, nie wszystkie przydatne do pvp):
- Obezwładniający cios
- Twarda Głowa
- Niszczycielski cios
- Przeszywający krzyk
Wartości oczywiście maksymalne na dany lvl.

Wojownik PVP - czyli pierwsze schody

Tutaj pojawia się pierwszy poważny problem profesji Wojownika - bardzo ciężko walczy się nim z innymi graczami, co zniechęca wielu graczy i przez to pojawiają się opinie pt: "Wojownik to najgorsza profesja w grze", "balans profesji jest zrobiony bezsensu", itp.

Z czego one wynikają?
Głównie z tego, że Wojownikiem do mniej więcej 90-100 poziomu gra się na prawdę bardzo łatwo i przyjemnie. Mimo średniego lub nawet słabego ekwipunku jesteśmy w stanie wygrać z większością profesji.Później jednak te potyczki kończą się dla wojownika coraz gorzej.

Dlaczego tak jest?
Otóż głównym powodem są umiejętności. Wojownik ma ich chyba najmniej do wyboru ze wszystkich profesji. Na początku gdy każdy może się zdecydować na 1-2-3 umiejętności, to Wojownik w takim zestawieniu wypada bardzo zgrabnie. Jednak wraz z lvlami ilość pkt umiejętności nam się zwiększa i tu natrafiamy na przykrą niespodziankę: Wojownikowi w pewnym momencie pozostaje głównie rozwijanie tych umiejętności, które już posiada, natomiast inne profesje mają możliwość zainwestowania w nowe - na które wcześniej brakowało punktów um, co powoli powiększa ich przewagę nad wojownikiem.

Co zrobić z rosnąca przewagą innych profesji?
Odpowiedź jest prosta: Jak nie siłą to sposobem. Skoro nie możemy bardziej pokombinować z naszymi umiejętnościami, pozostaje nam dobranie ekwipunku i tutaj docieramy (moim zdaniem) do głównej zasady rządzącej profesją wojownika:
Wojownik jest profesją dla ludzi cierpliwych.

Co z naszym ekwipunkiem?
Tutaj trzeba by zacząć od tego, że polecam zająć się na początku tym w czym wojownik jest bardzo dobry - czyli staniem na Elitach II, wylotaniem sobie dobrego ekwipunku, lub zebraniem na takowy pieniędzy.Kilka zasad co do porównywania ekwipunku wojownika w PVP:
1. Zawsze porównujcie siebie z inną profesją, która ma podobny ekwipunek (jakościowo) do waszego. Nie ma sensu pisać: "Wojownik to słabeusz" w sytuacji, gry mamy na sobie same Unikatowe przedmioty, a przeciwnik same Heroiczne.
2. Nie zawsze ekwipunek, który jest na wyższy lvl jest lepszy od tego, który jest na niższy.
3. Dobierajcie ekwipunek całościowo - nie zasadą: Najlepszy miecz, najlepszy hełm itp. Bo może się okazać, że razem te przedmioty nie dają najlepszego efektu.
4. Nie zawsze Siła jest najważniejszą statystką dla wojownika.
5. Wojownik ma możliwość walki bronią jednoręczną i nie musi być "paladynem bez magii".

Co z PVP?
Postaram się tutaj rozwiać kilka wątpliwości, usprawiedliwić trochę narzekań i może dać trochę nadziei dla chętnych do grania Wojownikiem.

1.Przede wszystkim trzeba wziąć pod uwagę lvl na jakim jesteśmy. Nie będę tutaj analizował każdego lvlu, gdyż zabrałbym całą przyjemność z odkrywania gry. Trzeba jednak wiedzieć, że na różnych lvlach jest dostępny różny ekwipunek, nie tylko dla nas, ale również dla innych profesji. To głównie od innych profesji powinniśmy uzależniać dobór naszego ekwipunku. Na niektórych lvlach lepiej sprawdza się broń jednoręczna na innych dwuręczna. Bardzo często zdarza się tak, że na lvlu XYZ wygrywamy prawie z każdą profesją, a na lvlu XYZ+5 przegrywamy prawie ze wszystkimi. Może to zależeć od nowego ekwipunku tych profesji, nie tylko od naszego.

2.Nie polecam również iść ślepo w zaparte w to, na co nakierowuje nas gra, na przykład: Hełm tylko dla wojownika na lvl XYZ daje najwięcej siły, za to prawie nie daje SA. On wcale nie musi być najlepszy. Wbrew pozorom SA (Szybkość Ataku) jest statystyką, o którą wybitnie powinniśmy zadbać wojownikiem, gdyż z założenia jest ona najsłabsza, a samą siłą nic nie zdziałamy.

3.Teraz pora na upadek z wysokiego konia, dzięki któremu, mam nadzieje, że większość graczy przestanie narzekać, a leniwi wybiorą łatwiejszą profesję do grania - rada ode mnie: Jeżeli chcecie iść przez te grę Wojownikiem, który będzie miał Tylko ekwipunek Heroiczny to radzę zmienić lub wybrać inną profesję. Niestety taka na obecny balans profesji jest rzeczywistość, wojownik w potyczkach pvp bez legendarnego ekwipunku wypada mizernie. I nie chodzi tutaj o to, żeby się porównywać do graczy ze słabszym ekwipunkiem - czyli,że my mamy legendarny, a przeciwnik heroiczny i wtedy dopiero wojownik wygrywa - to nie tak działa. Dopiero gdy my mamy legendarny ekwipunek i nasz przeciwnik ma legendarny ekwipunek Wojownik zaczyna wypadać lepiej. Ba! W sporej ilości przypadków, gdy mamy odpowiednio dobrany ekwipunek, to inne profesje z większą ilością legendarnych przedmiotów mają z nami sporo kłopotów. Proponuje więc wyjąć z kieszeni cierpliwość i zbierać pieniądze na wasz pierwszy przedmiot legendarny z bonusem - ostatni ratunek. To wam da możliwość podejścia w trakcie walki do większości profesji dystansowych, z którymi jak wiedzą gracze, którzy grają nieco dłużej, mamy największe problemy. Osobiście nie ze wszystkimi się zgadzam, ale myślę, że moje wątpliwości są już jasne jeżeli dobrnęliście, aż do tego momentu.

Porady:

- Broń 1 czy 2 ręczna?
Generalnie wojownik musi biegać z bronią dwuręczną, inaczej każda potyczka PVP skończy się wizytacją w mieście, są jednak od tego pewne wyjątki.
*Pierwszy jest taki gdy posiadacie przedmiot legendarny z "dotykiem anioła". Jest to bonus, który ma 5% szans na działanie, jednak to 5% zdarza się nam bardzo rzadko. Osobiście polecam mieć 2 takie przedmioty. Natomiast wojownik ma na tyle duży pancerz z tarczą i na tyle walka nam się wydłuża, że możemy sobie w ten sposób zwiększyć swoją szansę w walce na zadziałanie tego bonusu.
*Drugi jest taki, że z niektórymi profesjami lepiej walczy się bronią jednoręczną - oczywiście na niektórych lvlach. Przede wszystkim wybijmy sobie z głowy (to co można spotkać w niektórych poradnikach) walkę z łowca, który ma Głęboką Ranę bronią jednoręczną. Zadajemy wtedy zbyt niskie obrażenia, a GR nas wykonczy. [Przydatne info od Sharpi: Combo takie (czyli 2gr pod rząd dostajemy, gdy aktywna jest GR, a gracz, który ją zadał wykonuje podwójny strzał (czyli po prostu nic innego jak 2 ataki w jednej turze)].Tutaj niestety trzeba liczyć, że wejdzie nam ogłuszenie lub cios krytyczny. Bronią jednoręczną częstokroć dobrze walczy się z "niepokonanym" tropicielem jeżeli nie ma broni od GR. Dla przykładu na lvlu ok 120, gdy posiadamy broń jednoręczną + tarczę + przedmiot z ostatnim ratunkiem to 95% tropicieli nie powinna nam sprawić problemu. Podobnie sprawa ma się z tancerzem ostrzy na niektórych lvlach. Pamiętajcie, że broń jednoręczna daje nam możliwość obniżenia uniku przeciwnika, co w przypadku tancerza ostrzy bywa bardzo przydatne.
I fundamentalne pytanie na koniec, czy Wojownik z bronią jednoręczną to paladyn bez magii? Niestety generalnie tak. Weżmy tylko poprawkę na to, że wojownik ma część przedmiotów, które nie są na paladyna i weźmy poprawkę na statystyki. Paladyn musi sporą ich część (również z ekwipunku) wpakować w manę, my tego nie musimy.

- W co inwestować?
*Siła - podstawowa dla wojownika, jednak nie najważniejsza. I tak mamy jej dużo, częstokroć warto z niej zrezygnować, aby podreperować mizerne SA jakim nas obdażyli.
*SA - osobiście polecam większość itemów, które dają więcej SA, nawet kosztem siły. Niestety głównym problemem jest podejście do przeciwnika, więc musimy zadbać o to, żeby to się udało z jak najmniejszymi stratami i aby zamrożenia/ogłuszenia nie dawały przeciwnikom kilu tur.
*Unik - większość lekceważy te umiejętność i być może słusznie gdyż większość profesji jest w stanie nam obniżyć więcej uniku niż jesteśmy w stanie zebrać - ja jednak uzbierałem sobie te 20%, które czasem ratuje mi cztery litery.
*Cios krytyczny - podstawowa wartość dla wojownika, starajmy się aby zarówno szansa na jego wejścia jak i jego moc były jak największe. Wojownik ma jeden z najmocniejszych ciosów krytycznych w grze, niejednokrotnie zdarzało mi się wygrać z łowcą/tropicielem nie dając mu dojść do ruchu po tym jak weszło ogłuszenie i cios krytyczny.
*Energia - również bardzo potrzebna, z dwóch względów. Na tytanach czym jej mamy więcej tym jesteśmy bardziej przydatni i na pvp. Gdy wejdzie nam ogłuszenie, można zaryzykować i użyć obezwładniającego ciosu, który jak wejdzie to może dać nam 3-4 tury z rzędu, co - jak pisałem wyżej - w połączeniu z ciosem krytycznym może pozbawić przeciwnika nawet 100% hp.
*Przywracanie HP - dodatek dosyć ciekawy dla wojownika, jednak nie ma co liczyć na wiele. Większość ekwipunku, która jest specjalnie dla wojownika nie zawiera tego w swoich statystykach, jednak można pozbierać trochę z eq dla wszystkich profesji. Szczególnie przydaje się podczas expienia, gdyż tracimy zdecydowanie mniej punktów życia. Osobiście nie polecam sugerowania się tym w doborze ekwipunku do PVP - traktowałbym to raczej jako przyjemny dodatek, który podniesie nam odrobinę punkty życia.

- Ekwipunek:
Jak pisałem wcześniej radzę zebrać legendarny i to w konkretnej kolejności:
*Przede wszystkim należy się zaopatrzyć w Legę z ostatnim ratunkiem, co ze względu na profesję daje nam ogromna ilość hp.
*Dotyk Anioła: Z własnego doświadczenia mogę napisać, że nawet 2 legendy z takim bonusem dają efekty średnie, a to dlatego, że wojownik jest trochę jak reprezentacja Brazylii w piłce nożnej, czyli: strzelić więcej bramek niż strzeli nam przeciwnik. Zanim uda nam się do kogoś podejść, lub go trafić, zazwyczaj mamy na sobie taką ilość przeciwnych wynalazków na sobie, że ilość hp jaką tracimy co turę jest ogromna. Dotyk Anioła wprawdzie przywróci nam część tego, ale w porównaniu do ilości hp jaką tracimy jest to ilość niewielka.
*Fizyczna osłona: To ona może się okazać bardziej przydatna dla wojownika niż Dotyk Anioła. Ma 100% skuteczności, a te 12% które nam daje, może się okazać w podsumowaniu z "ostatnim ratunkiem" ilością większą niż 1 "dotyk anioła", a bądźmy szczerzy - na więcej niż jeden "dotyk" w walce nie ma co liczyć.
*Cios Bardzo Krytyczny: Jeżeli tylko wam się uda złapać coś takiego, to tylko pozazdrościć. Bardzo przydatna legenda dla wojownika, która może zakończyć walkę po 1 ciosie, gdyż jak wiemy, wojownik wraz z magiem mają najmocniejszy cios krytyczny w grze.
*Ochrona Żywiołów i Krytyczna Osłona: Osobiście nie polecam żadnej z nich - chyba, że macie na tyle dużo pieniędzy lub na dany lvl nie ma nic lepszego.

Pamiętajcie też o tym, że poza bonusem przedmioty legendarne mają też statystki. Czasem lepiej mieć gorszy bonus, a lepsze statystyki.

Pamiętajcie też, że 30% hp dla wojownika to bardzo dużo, więc przedmioty legendarne z ostatnim ratunkiem często warto nosić nawet po przekroczeniu 30 lvli przewagi.

To co również jest bardzo ważne:
Nie wybierajcie "wszystkiego po trochu" - zdecydujcie się na coś konkretnego i tak dobierajcie eq. Co z tego, że kupicie hełm, co ma na dany lvl najwięcej uniku np. 20, jeżeli tylko hełm w waszym ekwipunku będzie miał unik i w sumie będziecie go mieć 20. 50% profesji wam go obniży do 0 i będzie to kompletnie nieprzydatna rzecz dla was. Jak chcecie unik, to poświęćcie czy troche siły, czy trochę SA, żeby tego uniku zebrać jak najwięcej. To tylko przykład, jednak przypominam, że nie da się zebrać takiego eq, żeby wszystkiego mieć dużo, trzeba się na coś zdecydować.

Warto też się zaopatrzyć (o co wiem - nie łatwo, szczególnie na niższych lvlach) w jakiś przedmiot niszczący najlepiej manę - lub energię. Większość Tropicieli, czyli tego co nam tak często uprzykrza życie ma wyliczoną manę na jedno leczenie, jeżeli spalimy jej choćby odrobinę, to cała reszta się im zmarnuje, a my będziemy mieli chociaż ich leczenie z głowy. W przypadku paladyna, również możemy tak utrafić, a przynajmniej ograniczymy jego umiejętności wykorzystujące manę - podobnie z magiem.

-Umiejętności
Istnieje wiele tematów na temat umiejętności, osobiście zgadzam się ze Star-Craft, który napisał, że umiejętności powinny być dobrane do konkretnego ekwipunku, co również polecam.

-Błogosławieństwa
Tutaj się wiedzą nie popiszę, zapewne jest ich zdecydowanie więcej niż sam wiem. Temat na forum z błogosławieństwami jest delikatnie mówiąc nieaktualny (lub ja aktualnego nie znam) i zawiera głównie składniki do błogosławieństw bez podanego ich efektu końcowego. Co mogę zasugerować: Jak wybieramy się na czerwoną mapę warto mieć jakiekolwiek, choćby niszczące te parę pkt energii (dostanie go zajmuje ok minuty pracy po 50lvlu), zawsze to zwiększy nasze szansę.

Wojownik w grupowych PVP
Nie ma co się rozpisywać - proponuje połączyć ze sobą części: "Wojownik PVP" i "Wojownik na Tytanie" i wyjdzie wam kogel mogel, z którego mogą wyjść różne rzeczy. W Przybliżeniu to jak to wygląda.

Podsumowanie

Jeżeli udało się komuś przebrnąć przez ten poradnik, to z miłą chęcią usłyszę słowa krytyki. Proszę tylko nie pisać: "Masz taki niski lvl i myślisz, że wszystko już wiesz o tej grze?" gdyż oczywiście, że wszystkiego nie wiem. Ten poradnik opieram na własnym doświadczeniu, przejściu tej trudnej drogi zbierania ekwipunku i uczenia się na własnych błędach. Zebrałem też sporo opinii od graczy na wysokich lvlach i śmiem twierdzić, że czym dalej w las tym więcej drzew, ale pewne rzeczy się powtarzają co kilkanaście lvli. Napisałem go głównie dlatego, że kiedyś wszedłem na to forum, aby poczytać o wojowniku i na co się natknąłem? Na kilometry narzekań jaki to wojownik nie jest słaby bez żadnego tematu, który dałby mi możliwość ocenienia czy na prawdę nie warto tą profesją grać.
Czy nie warto grać? Nie mnie oceniać, mnie się gra super. Czy wojownik jest profesją do bicia przez każdego? W pewnym sensie i do pewnego momentu tak, ale weźcie poprawkę na to, że gdyby wojownik bez problemu wygrywał każde PVP, to byłby delikatnie mówiąc: troche przesadzony.
Edytowany 18:38:29 11.10.2012 przez Pyckal
Edytowany 18:42:56 11.10.2012 przez Pyckal
Edytowany 18:52:36 11.10.2012 przez Pyckal

Edit: Idąc za sugestią Vizade dopisałem kilka osobistych porad mogących "ułatwić" grę. Oczywistości zostawiam, ponieważ zakładam, że nie dla wszystkich są one tak jasne. Dzięki za sugestię Vizade.
Edytowany 00:21:06 12.10.2012 przez Pyckal
Edit: Wprowadzone poprawki sugerowane przez Star-Craft i macieto.
Edytowany 13:51:44 13.10.2012 przez Pyckal
Edit: Wprowadzone kolejne poprawki.
Edytowany 01:40:37 14.10.2012 przez Pyckal
2012.10.11 18:35:31
Post na medal
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:20752085
Początek strony Strona: [1]

Temat zamknięty, nie można w nim pisać postów

Forum Margonem > Wojownik > Poradnik wojownika (nie tylko) dla nowych graczy

Podaj powód dlaczego oceniasz post na

Pamiętaj, że za bezsensowny komentarz do oceny możesz otrzymać knebla i stracić swoją reputację.

* pole nieobowiązkoweLimit znaków 0/30

Zgłoszenie postu do moderacji.
Poniżej możesz podać powód Twojego zgłoszenia.

Pamiętaj, że za bezsensowny komentarz możesz otrzymać knebla i stracić swoją reputację.

Limit znaków 0/150

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
AND grp=0