Momencik

Czekaj na odpowiedź servera..

Uwaga

  

Forum Margonem > Questy i solucje > Nasze Questy.

[Przeszukaj temat] [Dodaj do ulubionych]

karolpl

95-1
810
mialem nadzieje ze sie spodoba
2010.12.04 18:37:32
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:10783699 |

KONTO USUNIĘTE

Dedykuje tego questa Lalusi i Dzida.


Potrzebny węgiel
Queściora zaczynamy u kowala Kalpusa potrzebuje węgla ale nie wie gdzie go zdobyć,każe nam iść na przedmieścia karka-han ale tam nie wydobywają za dużo węgla teraz Werbin to samo a po za tym jest za daleko wracamy do kowala rozpaczony kowal mówi że musi zamknąć interes ponieważ nie ma węgla,mówimy mu że chętnie poszukamy dla nie go bliskiego źródła tego minerału,idziemy do goblinów ale one wydobywają tylko siarkę ale mówią że impy z podziemnych rozpadlin mają dużo węgla idziemy negociować do króla impów ale on się nie zgadza a na dodatek nas zabija.Wracamy do Kowala Kalpusa mówimy że znaleźliśmy węgiel ale Impy nie dadzą go odebrać wtedy każe nam z nimi walczyć zabij:Imp sługa 0/30 Imp 0/15 + 0/10 Imp demon ognia 0/5 i króla impów 0/1 na dodatek mamy przynieść odrobinę węgla zabijamy wszystko zdobywamy trochę węgla i wracamy do kowala on mówi że ten węgiel jest wyjątkowo dobry i daję nam nagrodę:Uni zbroję (dobrego górnika) all profy i 200k złota 500k expa.
Edytowany 15:40:08 5.12.2010 przez wiilku
2010.12.05 12:55:45
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:10803056 |

Uraish

19998
4307
wiilku:
te elity to Imp Demon Ognia
2010.12.05 13:36:40
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:10803938 |

KONTO USUNIĘTE

Dzięki już poprawiłem masz plusika.
2010.12.05 15:40:22
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:10806621 |

Jokerka

20759
681
Upiory córki lalkarza.Zabij: Wywerna (0/1)

Gdzie mogę znaleźć wywerne ?

Za dobrą odpowiedź dam +
Edytowany 18:08:37 5.12.2010 przez BowJester
2010.12.05 17:56:51
Ocena: -1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:10809719 |

KONTO USUNIĘTE

BowJester:
Nie ten temat. Ale:
Nad przejściem do niziny wieśniaków jest taka grota. Tam jest ta, o którą chodzi.
2010.12.05 18:27:25
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:10810461 |

KONTO USUNIĘTE

wiilku:
Czytając twoje questy czasem mi się odechciewa... NIE PISZEMY NAGRÓD!
2010.12.05 19:03:36
Ocena: 0
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:10811411 |

KONTO USUNIĘTE

oze mi ktos opisac quest z rumcajsem.

bardzo prosze:)bedzie + dla pierwszej osobie:0
2010.12.05 20:31:55
Ocena: -1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:10813633 |

Dancuś

21771
5850
ManieK ZawoDowieC:
Nie ten temat ale masz ...

. Rumcajs potrzebuje pomocy (30 lvl) - zdobądź pierwszą część naszyjnika - dostajemy wskazówkę ["Cypisek, syn mój, mówił kiedyś, że dzieci z sierocińca zbierają sobie kamulki i robią z nich ozdóbki" - ale ponieważ nie każdy z Was na 30 lvlu był w okolicach Tuzmer to nadmieniam, że chodzi o mapkę Port Tuzmer (sierociniec jest tam w lewym górnym rogu)] - dostajemy zlecenie od Marysi - przegoń Lisa Sadełko (Stare Sioło - prawy dolny róg) – zabije nas lisi łobuz.. - wracamy do Marysi - udaj się do Uzdrowiciela Toramidamusa w Tuzmer (prawy dolny róg mapki - przejście przez "Zajazd pod Różą Wiatrów" - zada nam małą zagadkę) - przynieś Toramidamusowi mięso ze skunksa (losowo wypada ze skunksa) i cebulę (np. Syntia z Torneg) – dostaniemy maść antylisową - zabij: Lis Sadełko (0/1) - wróć do Marysi i przekaż jej dobrą nowinę - wróć do Rumcajsa z pierwszą częścią klejnotu <=> Udaj się do Koszałka Opałka po drugą część rubinu (okolice Eder - Gościniec Bardów, polanka przy prawej krawędzi) - przynieś Koszałkowi Opałkowi pióro orła (górskiego - może się okazać, że jedno nie wystarczy..) - wróć do Rumcajsa z drugą częścią klejnotu <=> Udaj się do Podziomka po trzecią część rubinu („Zajazd pod Zielonym Jednorożcem” na Mokradłach) – zdobądź mięso z rusztu z warzywami na zaspokojenie głodu krasnala („Tawerna pod Beczką Śledzi”, Barman Winskicz – wejście na lewo od aukcjonera w Tuzmer) – no tak z 12 sztuk czyli tuzin to na pewno – małe krasnale mają duże żołądki:) – z otrzymaną częścią rubinu wracamy do Rumcajsa - przynieś Rumcajsowi wino - tani pryt (można zakupić tam gdzie braliśmy cebulę) – a co do nagrody to: „Bez nerwów. Nie mogę dać Ci zapłaty za kota w worku. Poczekaj jakieś pół godziny” – 29,6k expa, 10k złota 5 PH i Gorzała Rumcajsa (heroik uleczajacy, chyba do picia:))

Skopiowane z abc questów Zey.
Edytowany 20:34:19 5.12.2010 przez dancan
2010.12.05 20:33:49
Ocena: -1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:10813671 |

KONTO USUNIĘTE

Tewqa:
Nareście jeden krytyk.Zapamiętam mistrzu.
2010.12.06 14:26:43
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:10819193 |

orzemek

15298
10964
Pająki z magazynu Ithan zaczynają ataki! (?lvl)
Quest zleca nam Dowódca straży. Opowiada nam o ataku na jednego ze strażników. Strażnik odzyskuje siły w zajeździe u Makiny. Idziemy do Makiny. Rozmawiamy i daje nam klucz do pokoju gdzie wypoczywa strażnik. Wchodzimy do pokoju i rozmawiamy ze strażnikiem. Naciskamy na niego aby zaczął mówić. Idziemy do magazynu w Ithan. Zaglądamy do kufra na strychu. Wskakuje na nas olbrzymi pająk i leżymy w Ithan. Wracamy do dowódcy i opowiadamy o wielkich pająkach. Dowódca każe nam szukać miast gdzie gnieżdżą się pająki w okolicy. Wiecie co to za miasto? No jasne , Torneg. Gadamy z Urgalem Mocnym. Postanawia nam pomóc i daje nam za 250k jego miecz. Idziemy znowu do kufra w magazynie. Znowu otwieramy go i znowu pająk nam wskakuje , ale szybko go strącamy. Teraz walczymy , ale nie tak normalnie. Tak przez gadkę. Robimy tak , atakujemy mieczem, robimy unik i kop , a na koniec znowu atak mieczem. Bierzemy głowę pająka i idziemy do Urgala. Mówi że to była matka , która za dwa miesiące zdemolowała by miasto. Urgal zabiera miecz i idziemy do dowódcy. Opowiadamy mu o wszystkim po czym wręcza nam nagrodę.

Mój pierwszy.
2010.12.06 21:05:53
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:10828017 |

KONTO USUNIĘTE

Tanca Knight II:
dzięki nie wiedziałam jak zrobić tego questa na innej postaci
Edytowany 11:44:09 7.12.2010 przez Dakocia
2010.12.07 11:43:26
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:10831145 |

orzemek

15298
10964
Nie edytuje ,ponieważ chce abyście ocenili i powiedzieli gdzie błąd zrobiłem.

Niezwykła broń nieumarłych. Pomóż w jej zbadaniu. (?lvl) Cz.1
Początek u kowala Kendala. Rozmawiamy z nim o niezwykłych broniach nieumarłych. A więc idziemy na szkielety. Musimy lootnąć cztery obojętne miecze , a najlepiej jak ma się unikat miecz przy sobie. Wracamy do naszego kowala i każe nam iść do straży . Nasz kowal jest bardzo przepisowy i trzeba uzyskać zezwolenie na badanie tak "potężnej" broni. A więc idziemy do strażnika i za 50k kupujemy zezwolenie. Dajemy kowalowi zaświadczenie , ale znowu jest kłopot. Bronie zostały przez kogoś ukradzione.
I teraz są dwie propozycję.

A) Zgłaszamy do straży i rezygnujemy z Questa , albo...
B) Zdobywamy drugie bronie i nadal robimy Questa i resztę niespodzianek.


Robimy dalej Questa to zdobywamy drugi bronie i tutaj przyda się unikat. Dajemy kowalowi bronie i czekamy aż je zbada. Po czasie znowu z nim gadamy i mówi żebyśmy przyszli jak nabierzemy jeszcze trochę doświadczenia. Oczywiście otrzymujemy nagrodę.

Niezwykła broń nieumarłych. Pomóż w jej zbadaniu. (?lvl) Cz.2
A więc jak mówił Kendala , ma dla nas zadanie jak nabierzemy doświadczenia. A więc... Nadal zajmujemy się nieumarłymi , lecz tym razem ich dowódcami. Walczyć na razie nie będziemy , ale podkradniemy im bronie. Idziemy tam gdzie Szkielet władcy żywiołów jest najczęściej. (Czyli resp.) Okej , jesteśmy. Zaglądamy do beczki która stoi obok , lecz szkielety nas zauważyły i nic z tego. Wracamy do Kendala i opowiadamy jak szkielety nas poturbowały. Nie ma co , musimy walczyć!
Zabij: Szkielety (200*)
Informujemy Kendala o zabiciu szkieletów. Próbujemy znowu podkraść coś z beczki , ale oczywiście nie pomyśleliśmy o dowódcach. Znowu tracimy przytomność i znowu lecimy do Kendala. Tym razem Kendal stracił swój "humor".
Zabij (grupowo): Szkielet władcy żywiołów
Zabij (grupowo): Nieumarły krzyżowiec
Zabijamy ich i wracamy do Kendala. Informujemy go po czym idziemy znowu do tej beczki. Zabieramy broń i jeden kryształ który leżał przypadkowo. Dajemy to naszemu kowalowi i każe czekać. Po czasie daje nam nagrodę.

I jak? Mój drugi Quest w życiu. Chyba 200szkieletów to nie problem?

@Down:
Aha. Poczytam parę waszych Questów to może mnie natchnie.
Edytowany 18:11:54 7.12.2010 przez orzemek
2010.12.07 17:37:09
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:10835947 |

KONTO USUNIĘTE

Pierwszy quest był jeszcze jako tako ciekawy, ale drugi który polega na masakrowaniu mobów to według mnie dno, jak każdy quest zabij/wróć.
2010.12.07 18:10:41
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:10836688 |

Skrobek

200168
2391
Doobra, chcą bez dialogów to mają

Zaczynamy u burmistrza, dowiadujemy się, że w nocy coś napadło miasto. Idziemy na przechadzkę. (mianowicie obok Sharika.(widzimy wydrapane drzwi)Wiemy już że to z czym będziemy mieć do czynienia to jakieś prymitywne zwierzę.
Następnie do Kaliposa. Ten nam mówi że widział ludzki cień.
Teraz do magazynu(miejsce całkiem niedawno zrobione swoją drogą)Idziemy do skrzyni, obok niej znajdujemy strzępek szaty.
Idziemy z tym do Maga. Ten z nas się śmieje i mówi że w tym czymś użyta została magia używana przez jakichś dzikusów.

I teraz wszystko jasne. Idziemy do osady. Jest tam NPC Bulu mulu z którym rozmawiamy. Dowiedzieliśmy się że był członkiem ostatniego napadu i mamy dwie opcje:zabić go i skończyć questa(strata ph, mało expa)albo z nim handlować. Żąda on jednak 20 kawałków mięsa, czterech marchewek, szcześciu butelek soku dwie różdżki mistrza, 4 sztylety. Oddajemy mu wszystko, i czekamy pięć-dziesięć minut aż się z swoimi ziomkami poumawia. Niestety, nie chcą odpuścić. No to mieczyki w górę i zabijamy.(liczbę zabitych zulusów pozostawiam twórcom.) Nagrodę otrzymujemy od burmistrza, koniec ^^
Edytowany 18:35:47 8.12.2010 przez Skrobek
2010.12.07 22:22:55
Ocena: -1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:10842160 |

KONTO USUNIĘTE

Skrobek:
Jak się za coś bierzesz, to kończ... Nie piszemy dialogów.
2010.12.08 14:56:30
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:10845828 |

KONTO USUNIĘTE

To jest moj pomysl na quest.
Daje na go daje nam go Albreht w `Orla Gran`
Ma problemy z rozbujnikami kturzy w drodze z eder do torneg go atakuja.
Zabij 15 rozbojnikow.
Wroc a powie ci ze to nie wystarczy apowiem gdy szedl do ithan zaatakowal go ruj szerszeni.
Zabij ruj i wroc.
Potem powie ci ze w nocy nie moze spac po kruki stukaja mu w okno.
Zabij 7 krukow.
Na koniec powie ci ze kiedy wyszedl na dwur w nocy to zobaczyl wampira ktury kogos zabijal.
Zabij wampira i odnajdz zwloki.
Wracasz a on ci daje nagrode.
Nie wiedzialem na ktury lv go dac ale raczej na 30lv.
Zabij wampira.
Edytowany 15:53:41 8.12.2010 przez hesojam
2010.12.08 15:25:59
Ocena: -1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:10846290 |

KONTO USUNIĘTE

hesojam:
quest ogranicza się tylko do zabijania, co raczej jest głupie, ponadto ortografia do najlepszych nie należy
Edytowany 16:47:43 8.12.2010 przez Tosuke
2010.12.08 16:47:24
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:10847772 |

KONTO USUNIĘTE

Od kotołaka veshimonga ( zmyślone bo chce aby były inne kotołaki a nie tylko jeden )

Quest na 250 z kluczem do expa nowego .

Kotołak veshimong
On go zaleca w Skrytym Azylu

Kotołak Veshimong : Ju furas Ves Avimos

1 : Co ty pleciesz ?
2 : Nie rozumiem , masz jakiś problem ?
3 : A spadaj ...

Kotołak Veshimong : Myślałem że będziesz wiedział co ja mówię , widać że nie jesteś z rodu kotołaków , skrywam się tu przed madokami , ale też nie moge wrócić do wioski wszyscy są tam opętani , był tu nie dawno jakiś czarnoksiężnik próbował znaleźć nasz kamień Hiroński ... A ja a ja co miałem zrobić... pfff ... oczywiście ... UCIEC .. Tak jak zawsze dzieje się w napadach , chciał bym wrócić do Eder ... I tam się skryć , tylko nikogo nie ma do pomocy .. Nie będę ci przeszkadzał wojowniku.


1 : Poczekaj Pomogę ci !
2 : Dobra to ja się nie wtrącam ...

Kotołak Veshimong : Naprawdę ! To najpierw oczyść drogę i przy okazji przynieś mi odtrutkę madoków .

1 : Dobrze , idę pracować.
2 : Nie mam ochoty zabijać dla jakiegoś kmiotka ... Phi !


Kotołak Veshimong potrzebuje pomocy
Zabij maddok * 0 / 20
I przynieś odtrutkę maddoków .

Zabijamy maddoki i lootamy odtrutkę .
Wracamy do Veshimonga
Kotołak Veshimong : Dziękuje , a jak byś mógł to znajdź Tego Czarnoksiężnika Jest w pobliżu Tuzmer , śledziłem go ale wróciłem tu aby z daleka obserwować wioskę moją .

Idziemy do Czarnoksiężnika który jest : Księżycowe wzniesienie .

Czarnoksiężnik Chiki :
Czego chcesz kmiotku ?!
1: Oddaj kamień
2 [ Rzucam się na Czarnoksiężnika ] ( to nas deda )
3 Dobrze, idę .
Czarnoksiężnik Chiki
Nie dam ci go za darmo ! Ale jak mi pomożesz , okradnij w nocy strażnika tuzmer i przynieś mi klucz do zbrojowni !
1 : Dobrze już idę.
2 :Zakończ rozmowę

Okradamy strażnika Tuzmer byle jakiego .
I przynosimy klucz a ten daje nam jeszcze zagadkę
Czarnoksiężnik Chiki :
AA.... nie nie ... Mam jeszczę zagadkę!! Jak bym miał Dojść do werbin z tego miejsca to bym musiał iść :
1: Księżycowe wzniesienie , Babi wzgórek , sosnowe odludzie , torneg , cienisty bór , Karka-han , Zachodnie rozdroża , werbin , Eder
2 : Księżycowe wzniesienie , Sosnowe odludzie , liściaste rozstaje , las dziwów , cienisty bór , Zachodnie rozdroża , Góry zrębowe , Brama północy , Werbin .
3: Cienisty bór , księżycowe wzniesienie , góry zrębowe , brama północy , las dziwów , werbin .
Dostajemy kamień .

Wybieramy i wracamy do kotołaka Vesimonga


Kotołak Veshimong : Dobrze się spisałeś ! Masz kamień widzę ! Oto twoja nagroda :

6 m Expa Klucz do wioski kotołaków ( exp 250 + ) i 40 m zł i Zbroja Veshimonga legenda ( nie robie stat ) .
2010.12.08 17:12:21
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:10848267 |

KONTO USUNIĘTE

Nie piszemy dialogów a po za tym krótki
2010.12.08 17:17:50
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:10848360 |

KONTO USUNIĘTE

Tosuke:
Za coś takiego legenda? Poza tym nie piszemy dialogów.
2010.12.08 18:42:53
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:10850249 |

Ovet

212216
1101
tihor:
Nie piszemy do questów dialogów i po 2 za questy nie dostajemy legendarnego przedmiotu, którego można nałożyć.
hesojam:
Wszystko jest, ale masz dużo ortów.
2010.12.08 18:52:46
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:10850530 |

KONTO USUNIĘTE

Dobra teraz się postaram o drugi bez dialogów A więc zaczynamy

Questa zaleca hmm ... Mroczny Zgrzyt Złap nieznośnego kota
Idziemy do niego a on mówi że potrzebuje worka by złapać kota a więc idziemy do Krawca jakiegoś najlepiej broka w nithal on mówi nam że widział schronisko dla kotów ale jak juz tak bardzo chcemy worek to bierzemy i wracamy z workiem do mrocznego zgrzyta ale okazało się ze zostało po nim wydrapane ubranie i znajdujemy go w eder niedaleko intrebarda ( czy jakos tak ) I gadamy z nim i on każe nam przynieść specjalny sztylet od unila a do sztyletu potrzebujemy Srebra z ogbar dun wystarczy pogadac z byle jakim krasnoludem ale oni każą nam zabić darhouny zabij darhoun 10 i wracamy dostajemy srebro i idziemy do unila on zrobił sztylet tylko nie ma tej rączki do niego idziemy do drzewa w nithal i wyrywamy wielką gałąź i on każe nam iść do huslina hislin robi tą rączkę do miecza i wracamy do unila on ją tam zakłada i idziemy ze sztyletem do mrocznego zgrzyta ale Sztylet się stępił więc idziemy do unila i on nam go naostrzył i idziemy do Mrocznego zgrzyta i on nam mówi żebyśmy znaleźli kota , ale okazuje się ze on jest w teatrze monticolo i jest kukiełką i dostajemy jakieś buty na 60 The end
2010.12.08 19:21:02
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:10851203 |

KONTO USUNIĘTE

Sorka za ortografie, jak sie mieszka 4 latka w Irlandi to sie lepiej po angielsku pisze niz po Polsku jak chcecie to po angielsku moge wam quest napisac.Lepsza otografia bedzie:)
2010.12.08 19:48:19
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:10851813 |

KONTO USUNIĘTE

hesojam:
Ok , napisz ^^
2010.12.08 19:59:18
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:10852078 |

KONTO USUNIĘTE

Legendarna broń Czerwonych Orków LvL. 124

Idziemy do Umbara. On opowiada nam o legendzie związanej z bronią czerwonych orków, kupiec każe nam zbadać tą legendę. Idziemy więc do Rozalii, a następnie do Umbara. Jej informacje to za mało, tak więc idziemy do maga z K-h i znów Umbar. Także nic, więc idziemy do Interbanda. Każe nam zdobyć *złoto pustyni*(*uni*), dajemy mu to i idziemy do Umbara. Teraz wszystko składa się w całość. Umbar każe nam zdobyć: *Łuk czerwonego orka*, *Laska czerwonego warlocka*, *Miecz czerwonego orka* i *Mocarny miecz orka* oraz
Zabij: Czerwony Ork* 0/40
Po wykonaniu tej części idziemy do zleceniodawcy zabiera nam bronie i pyta o profkę. czekamy 1h i odbieramy
Tancerz ostrzy, Paladyn, Wojownik: Trzon mocarnego miecza orka (questowe), Ostrze miecz czerwonego orka (questowe)
Łowca, Tropiciel: Ramię łuku czerwonego orka (questowe)
Mag: Rozmontowana laska czerwonego warlocka (questowe)
Teraz mamy iść do:
Trop, Łowca: do Huslina
Tancerz: do Arlika
Mag: do Jarena
Woj i Palek: do Unila
Kiedy pójdziemy do wskazanej osoby musimy:
trop: przynieść orb słońca, jedwabną cięciwę, mixa z jadu żaby i 490k
łowca: przynieść jedwabną cięciwę, mixa z jadu żaby i 490k
tancek: przynieść krew demona, kryształ malachitu i 490k
woj: przynieść klejnot terazytu i 490k
paladyn: przynieśc klejnot amurantynu, orb zimna i 490k
mag: przynieść orb mocy i 490k
Czekamy 1h i otrzymujemy broń, wracamy do Umbara. Ten zadowolony z broni pozwala nam ją zatrzymać oraz daje nam 1m złota.
Nagrody:
1,5m złota i 2m expa

Dla Pala:
Błyskawiczny miecz czerwonego orka
Legendarny
Typ: Jednoręczne
Atak: 1537-2184
Obrażenia od zimna +996
spowalnia o 0.43 SA podczas ciosu
SA +76%
Siła +172
Zręczność +132
Intelekt +144
Niszczy 5 punktów pancerzy przy uderzeniu
Obniżenie odporności o 1% podczas ciosu
Wymagany poziom: 124
Wymagana profesja: Paladyn
Wartość: 237.2k

Dla maga:
Czerwona laska ognia
Legendarny
typ: Laska
Obrażenia od ognia +3457
Wszystkie cechy +138
SA +96%
Życie +3086
Uzdrawia 127 punktów życia podczas walki
Wymagany poziom: 124
Wymagana profesja: Mag
Wartość: 211.6k

Dla tropa:
Karmazynowy łuk orka
Legendarny
Typ: Dystansowe
Atak: 1496-1878
Obrażenia od ognia +2569
Zręczność +178
Intelekt +145
Siła +132
SA +139%
Przebicie pancerza +20%
Wymagany poziom: 124
Wymagana profesja: Tropiciel
Wartość: 244.5k

Dla łowcy:
Czerwony łuk przebicia orka
Legendarny
Typ: Dystansowe
Atak: 2678-3452
Przebicie pancerza +40%
Głęboka rana, 50% na +882 obrażeń
SA +156%
Zręczność +214
Wymagany poziom: 124
Wymagana profesja: Łowca
Wartość: 222.2k

Dla tanca:
Sztylet orczej krwi
Legendarny
Typ: Pomocnicze
Atak: 2972-3441
Obrażenia od trucizny +554
spowalnia o 0.35 SA
SA +99%
Zręczność +156
Siła +147
Wymagany poziom: 124
Wymagana profesja: Tancerz Ostrzy
Wartość: 217.9k

Dla woja:
Dwuręczny miecz mocarnego orka
Legendarny
Typ: Dwuręczne
Atak: 2988-3876
SA +56%
Siła +198
Zręczność +54
Wymagany poziom: 124
Wymagana profesja: Wojownik
Wartość: 241.5k

To mój pierwszy quest
2010.12.08 22:02:18
Ocena: -1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:10854183 |

KONTO USUNIĘTE

Tosuke:
Za coś takiego legenda?

trop: przynieść orb słońca, jedwabną cięciwę, mixa z jadu żaby i 490k
łowca: przynieść jedwabną cięciwę, mixa z jadu żaby i 490k


Poza tym te klejnoty lootają z ogników, a na 124 już je niszczymy
2010.12.09 17:08:04
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:10859966 |

Gerard Wielki

90-9
873
Niewolnicy strajkują-40 lvl

Quest zaczynamy u Willhelma w lewym skrzydle ratuszu k-h. Okazuje sie że niewolnicy kopalni k-h strajkują . Na zlecenie Willhelma musimy zabić

Szalony Niewolnik ( 0/30 )

Potem idziemy do willhelma ale okazuje się ze niewolnicy zwerbowali wilkołaka

Musisz załatwić sobie pistolet ze srebrną kulą

Tera do maga intrebada w eder mówi że przeniesie nam pistolet z przyszłosci ( jeżeli wykonałeś Mag Intrebad i stare księgi 25lvl

Ale Mag potrzebuje ( szałwi , wrzosu , 5 nagietków , i fiołka )

Potem daje nam pistolet ale bez kulki

Idziemy do Mythar do tego co robi szkła

Zgadza sie zrobić srebrną kule ale za 150k Złota

Gdy mamy juz pistolet i kule idziemy dednać wilkołaka po jego zabiciu idziemy do Willhelma

NIestety okazuje sie że jeden z niewolników uciekł do Elancji a tam Niewolnictwo jest karane

Musimy złapać tego niewolnika

Znajdujemy go w Płaskowyżu Arpan ( Byle jakie kordy bo nigdy tam nie byłem )

Ulepszył ekwipunek podczas ucieczki i tera ma 42lvl

Zabijamy go i lota nam ( Plany Rewolucji Niweolników ) Neutralne

Idziemy z tym do Willhelma

Okazuje sie że Niewlonicy porozumieli sie z skrabkiem

Idziemy do sary ona robi nam chustke tak jak w quescie z patrokiem

Wczescniej Willhelm daje nam ( Duża sztaba złota Wartość 100k ) Skrabek ma słabość do zlota

Przekonujemy skrabka za pomocom złota i jest po twojej stronie

Po rozmowie wysyla sie do k-h

Idziemy do willhelma

On mówi że Niewolnicy sa znów posłószni
Edytowany 21:30:23 9.12.2010 przez Gerard Wielki
2010.12.09 17:32:24
Ocena: -1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:10860434 |

KONTO USUNIĘTE

Gerard Wielki:
Nie wymyślamy nagród... Jak chcesz napisać questa, zbierz informacje... A potem jest "Idziemy do Mythar do tego co robi szkła".
2010.12.09 17:34:58
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:10860478 |

KONTO USUNIĘTE

Gerard Wielki:
Za coś takiego unikat? Poza tym jak piszesz imiona pisz je poprawnie.
Nie willhelm tylko Wiliam, i nie skrabek tylko Skarbek.
2010.12.09 17:42:21
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:10860629 |

KONTO USUNIĘTE

tahats my idea for a quest.
Albreht in `Orla Gran` gives it.
He has a problem with `rozbujnik` who attack him on the way from Eder to Torneg.
Kill 15 `rzobujnik`.
When you come back he tells you that this is not enough for a award he tells you that on the way to Ithan a `Roj szerszeni` go zaatakowal.
Kill `roj szerszeni`.
Then he tells you that he cant sleep as `kruk` is tapping at his window.
Kill 7 `kruk`.
After you kill `kruk` he tells you that at night he went outside and he saw `Wampir` killing somebody.
Kill `wampir` and find `zwloki`(body).
After you do this he gives you an award.

prosze angieska wersja questa:)
2010.12.09 17:42:52
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:10860645 |

Diryar

211269
4907
hesojam:
Quest kiepski,zabij i wróć.1/10
2010.12.09 19:38:25
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:10863176 |

KONTO USUNIĘTE

Rumcajsa atakują Gnolle Pomórz mu się z nimi rozprawić(55lvl)
Zaczynamy u Rumcajsa. Prosi aby pójść do Kowala Griszy ,aby stworzył mu Maczugę i Kolczugę dla niego aby mógł się obronić przed Gnollami. Kowal Grisza prosi aby mu przynieść rzeczy do wykoniania Maczugi i Kolczugi. Będą to: Maczuga z kolcami, Kolczuga orczego tancerza, 5 skór kobry i 5 szponów orła.Zanosimy to do kowala, ale kowal prosi jeszcze o zapłacenie 200k za całą pracę. Dostajemy od kowala Maczugę Rumcajsa i Kolczugę Rumcajsa. Zanosimy to Rumcajsowi. Potem Rumcajs mówi że jest głodny trzeba mu przynieść 10 Dużych udźców i 3 Kozaki rozbójniczki, zanosimy to Rumcajsowi i mówi że musi sporządzić obiad więc musimy poczekać ok 10 min. Gdy do niego wracamy on mówi żeby pójść do babci Rozalii żeby uszyła mu skarpetki. Babcia Rozalia prosi aby jej przynieść 2 bańki mleka z Karczmy. przynosimy jej a ona oddaje nam skarpetki.Gdy wracamy do Rumcajsa, on opowiada że przyszli do niego Forruk Kozug, Tarrol Agze , Gnoll Strażnik i 10 Gnollich Łowców i powiedzieli, że dzisiaj w nocy go napadną.Więc Rumcajs nam rozkazuje Zabić:Forruk Kozug, Tarrol Agze , Gnoll Strażnik i 10 gnollich łowców. Gdy zabiliśmy Gnolle Rumcajs daję nam nagrodę .....
2010.12.09 19:44:57
Ocena: -1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:10863326 |

KONTO USUNIĘTE

Zemsta Kultystów
-Quest na 50lvl
-Questa daje Mroczny Zgrzyt
-ciąg dalszy questa na 35 z Zgrzytem.Oczywiście trzeba mieć ten quest ukończony

Idziemy do Mrocznego Zgrzyta i dowiadujemy się, że Kultyści coś wyczuwają, i nie długo mogą się dowiedzieć kto ich okradł.Idziemy więc tradycyjnie z piwem za którym Strażnik Kultysta tak bardzo przepada.Ten jednak odmawia.Myślimy, że musiał dostać bolesną nauczke od swoich kolegów, ktorzy najzwyczajniej nie byli zadowoleni z jego pijactwa.Wracamy do Zgrzyta.On nam mówi żebyśmy zaszli srażnika od tyłu i wbili nóż w plecy.Idziemy z nożem na kultyste(czyli dajemy z nim dialog) ten jednak słyszy jak „cichutko stąpamy“ wykręca nam ręke, i zabija.Kiedy się zrespimy, idziemy do Mrocznego i mówimy, że plan nie wypalił.Ten zarzuca nam , że nie umiemy tego zrobić, i sam sobie z tym poradzi, musimy tylko odwrócić uwage Kultysty, ale że nasz kolega już nas widział biegniemy do Tafi, i prosimy o Szate
(nie możemy wspomnieć, że podobna do kultysty, co będzie opcją w
dialogu).Czekamy 10 minut, poczym płacimy 30k i wracamy do Eder.Oznajmiamy Zgrzytowi, że jesteśmy gotowi, i ruszamy zagadnąć Strażnika.W dialogu gdy z nim gadamy dostaje mocnego kopa w „tyły“ od naszego spyrzymierzeńca, i wbieramy opcje „przechodze“, poczym teleportuje nas niżej.Od dzieciaka dowiadujemy się, że podobno nauczyciel (kultysta z największym lvl) ma klucz do pułapki na mrocznego osobnika, który zbeszcześcił ich obrzędy.Dowiadujemy się również od nieco starszego osobnika, że owa pułapka dziś o północy teleportuje złodzieja, i on się w niej znajdzie.Przerażony próbujemy uciekać...jedyną opcją jest się zabić więc podchodzisz do najsilniejszego kultysty.Po odrespieniu się opowiadasz Zgrzytowi o tym jak cudem przeżyliśmy, i jak chcą go złapać. Zgrzyt zrozpaczony musi troche odsapnąć, więc przychodzimy do niego za 5 minut.Wtedy wpada na pomysł wysadzenia w powietrze „zapchlonej budy“ Kultystów, więc udajemy się do Tuzmer(Kapitan la Rush) i dowiadujemy się, że ma pozostałości prochu po ostatnim rejsie, kupujemy więc od niego troche za 40k.Teraz idziemy do Umbara i kupujemy prowizoryczny lont od świeczki za 5k, i znowuż powracamy do Zgrzyta.Teraz idziemy wskrzesić ogień podczas gdy Mroczny osadzi obok chaty kultystów bombe.Idziemy po kamienie szlachetne czyli dwa jakiekolwiek kryształy z harpii. Jeszcze raz wracamy do zgrzyta, dajemy mu kamienie, i czekamy 15 minut aż zburzy dom Kultystów.Po upływie danego czasu bierzemy dialog z Mrocznym, a on nam mówi że może górnej części się nie wiele stało, to cała piwnica poszła z dymem i niedojść, że już go nie będą ścigać, to nadodatek nie będą robić żadnych praktyk.Z wdzięczności Zgrzyt daje nam nagrode.hmmm możę jakiś itemek? Niewiem.

Prosze o komentarze
Jest to mój pierwszy quest, wziąłem sobie do serca, że ma być zawiły, i mam nadzieje, że taki jest.
P.S.Wiem wiem ja tu pisze questa na 50lvl, a powyżej 100 jest tyle co kot napłakał, ale mnie coś ckneło żeby zrobić kontyuacje mrocznego zgrzyta
Edytowany 09:07:55 10.12.2010 przez Zły Rebik
Edytowany 13:43:11 10.12.2010 przez Zły Rebik
2010.12.10 08:23:48
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:10867097 |

Hexagram

102244
5072
Zły Rebik:
Bardzo ładny , zwiły i dużo biegania.Jest jeden szkopuł... Zero dedania mobków. Dałbym + jak bym mógł
______________________________________________________________
@EDIT
Uacha 333 post niach niach niach
Dedykacje bez opisów Nie chce mi się ich pisać.
Wewonia
Singour
Grzesznica
Causi
Jak o kimś zapomniałem to pisać
Edytowany 16:14:48 10.12.2010 przez Saber
Edytowany 16:15:40 10.12.2010 przez Saber
2010.12.10 16:12:23
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:10871204 |

Sir Myszek Wielki

1149
484
Legenda o diamentowym smoku.
Poznałeś część legendy, opowiedzianą przez Sfinksa.

Sfinks: Dlaczego sułtan nosi zielone szelki?
Jest to spowodowane bardzo starą tradycją.
Sułtani nie noszą szelek.
Sułtani nie noszą zielonych szelek.
Poddani szacha noszą zielone szelki, bo tylko szach może nosić czerwone.
By nie odsłonić swojej słabizny.
Nie wiem.
Jaka odpowiedź?
2010.12.10 19:17:53
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:10874892 |

Dancuś

21771
5850
Sir Myszek Wielki:
Zły temat
2010.12.10 19:25:34
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:10875083 |

KONTO USUNIĘTE

Saber:
dobra zmodyfikuje troche questa jak b.d. mial czas
2010.12.10 20:57:23
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:10877296 |

Fecuś

27843
648
a... to przepraszam...
Edytowany 22:46:35 10.12.2010 przez Feceolfik
2010.12.10 22:27:00
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:10879053 |

KONTO USUNIĘTE

Feceolfik:
To nie jest temat od tego.
2010.12.10 22:44:10
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:10879408 |

KONTO USUNIĘTE

Szukam jakiśkolwiek pomysłów na Questy, związane z Portem Tuzmer. Nie za długie, nie za krótkie. Tych którzy podadzą dobry pomysł na Questa, nagrodzę plusem. Czyli jeszcze raz:
Szukam pomysłów na Questy związane z Portem Tuzmer. Lvl? Dla każdego.
Pomysł zostanie wtopiony w Eventy na Paradise.
2010.12.11 04:44:49
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:10881051 |

Dancuś

21771
5850
Nomir:
Jeszcze dzisiaj spróbuję zrobić
2010.12.11 09:25:03
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:10881884 |

KONTO USUNIĘTE

Dziedzictwo Króla Salomona
Idąc przez Dolinę Suchych Łez zauważamy dziwny klejnot niby zwykły szmaragd ale na coś dziwnego się w nim znajdowało a po za tym jego wielkość,przerastała wszelkie szmaragdy pakujemy kawałek szmaragdu do swojego plecaka i idziemy poszukać kogoś kto wie coś o takim cudzie natury (szmaragd by się respił około 15min-1h).Sprawdzamy pierw karczmę pytamy się barmana czy coś słyszał o wielkim szmaragdzie odpowiada że nie jeśli wyciągniemy szmaragd zabije nas i koniec questa jeśli odjedziemy mamy dalej go,idziemy do Syrdiusza pytamy go o Wielki szmaragd w którym coś jest on odpowiada że słyszał tylko pogłoski o takim czymś kładziemy szmaragd na stoliku (wielkie nieba) to jest prawda -tak prawda .Każe nam poczekać 30 min czekamy 30 min i lecimy dalej w tym czekaniu mamy zabić kilka potworków: Nieumarły krzyżowiec 0/1 Władca Żywiołów 0/1 Łowca Czaszek 0/2 wracamy do Syrdiusza możemy zakończyć quest i dostać jakąś tam nagrodę albo iść dalej ... .Dostajemy od niego mapę łopatę i pochodnię.Mapą kierujemy się na dolinę Suchych Łez znajdujemy punkt i kopiemy jesteśmy w grobowcu po drodze spotykamy kilka potworków aż dochodzimy do pomnika Salomona,gdy na nim położymy dłoń pojawia się Mumia Salomona lvl 115 e2,zabijamy ją i dostajemy klucz do skarbca bierzemy co się da i wracamy jako nagrodę dostajemy: ..... Koniec dla Paradise.
2010.12.11 10:39:25
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:10882851 |

KONTO USUNIĘTE

Upiorne wizje Wiliama (50 lvl).
Quest zleca Wiliam, tylko paladynom gdy z nim rozmawiamy jest bardzo roztrzęsiony od kilku tygodni ma dziwne koszmary, które jak mniema mają ukryte znaczenie prosi nas abyśmy odnaleźli kogoś kto jest w stanie je zrozumieć, podejrzewa że Wiedźma Edna z podgrodzia Nithal może będzie w stanie pomóc, po udaniu się do niej okazuję się że nie potrafi nam pomóc i odsyła nas do Amry z Werbin, ta z kolei twierdzy że "może coś wie" ale nie ma zamiaru nam pomóc, wracamy do Wiliama i tu pojawiają się dwie opcje:
A) Płacimy Amrze 250k w zamian za pomoc z rozszyfrowaniem znaczeniasnów.
Lub
B )Szukamy innej osoby która będzie nam w stanie pomóc

Jeśli wybraliśmy opcje A. To Amra zabiera nam złoto i każde wrócić pózniej, czekamy 10 min (jeśli zagadamy wcześniej to nas zabija)
Wiedzma stwierdza że te koszmary mogą być prawdopodobnie wizjami, ale nie ma co do tego pewności, może pomóc Wiliamowi poprzez przygotowanie dla niego specjalnej miksturą, dzięki której będzie mógł spokojnie zasnąć, standardowo posyła nas po składniki do mikstury: Lubczyk, sasankę dwa zielone obłąkańce, i specjalny olejek który jak informuje nas Amra da nam Wieszczka Sara .Gdy będziemy z nią rozmawiać ta stwierdzi że nie podoba jej się skład mikstury Amry, i najpewniej może stać się wkrótce coś złego (Możemy teraz powiedzieć Sarze o snach Wiliama i przejść od opcji B.) Jeśli będziemy dalej kontynuować opcje B wracamy ze składnikami do Amry, każe nam czekać godzinę bo inaczej mikstura może się prawidłowo nie uwarzyć, gdy ją dostaniemy wracamy do Wiliama i dostajemy nagrodę : Mała ilość expa, i zwykły dwuręczny miecz na paladyna na ok 50 lvl.

B) Wiliam nie daje nam żadnej wskazówki kto to może być, będzie to Wieszczka Sara z Torneg, podczas rozmowy z nią (Gdy ją już znajdziemy oczywiście) domyśla się że sny Wiliama mogą być bardziej prorocze, każde nam wrócić do niego i wypytać go o nie. Ten twierdzi że nieustanie śnią mu się nieumarli wdzierający się do Kara-han, gdzie mordują i zabijają. Gdy wracamy do Wieszczki ta stwierdza że to wizja czysto prorocza, i ma bezpośrednie znaczenie domyśla się że coś w pobliżu lub ktoś w pobliżu Kara-han jakoś przebudza nieumarłych, mamy się dowiedzieć kto to, następnie udajemy się do Druida w prastarej puszczy, opowiada nam o plotkach jakie usłyszał w Borze ponoć jeden z Wyżej postawionych druidów postradał zmysły, zaszył się w głębi boru i odprawia jakieś heretyckie rytuały. Musimy poinformować o tym Wiliama, ten obiecuje ze powiadomi o tym odpowiednich ludzi i oni zrobią porządek z szaleńcem. Nagroda: Unikatowy dwuręczny miecz na paladyna, średnia ilość expa troche złota i ph.
2010.12.11 12:05:30
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:10884293 |

morgensztern

15310
167
Quest na 18lvl.

Zabij zwierzęta w prastarej puszczy i przynieś z nich mięsa. - zleca go Rzeźnik Sully Stoi w K-H 19,23

- Ech, życie! Trzeba ciągle zabijać... Krowy, kury, cielaki - każdego dnia muszę dostarczać świeże mięso mieszkańcom! Ale lubię swoją pracę. Lubię ją! Rzeźnikiem był mój ojciec, jego ojciec, czyli mój dziadek, a także ojciec ojca mojego ojca, czyli mój pradziad, a także...

- Widzę że kończy Ci się towar może potrzebujesz go trochę ?

- Dobrze że pytasz mógłbyś mi pomóc zdobyć kilka takich rzeczy.

- Dobrze a co miałby przynieść ?

- Hmm... Zabij po 10 żubrów i jeży i przynieś mi z nich 10 mięs i 10 dużych mięs a dobrze Cie wynagrodzę.

- Dobrze już wyruszam na łowy.


Po zabiciu zwierząt wracamy do rzeźnika.


- Zdobyłem dla Ciebie mięsa.

- Ahh bardzo dobrze bez Ciebie nie dał bym rady bardzo Ci dziękuje. A oto twoja nagroda.

Otrzymujemy 1,8k expa i 1,3k złota.
2010.12.11 20:18:57
Ocena: -1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:10893890 |

Levianeczek

319-5
375
morgensztern:
Nie piszemy dialogów a pozatym quest zabij-wróć.
2010.12.12 10:27:19
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:10900640 |

Dancuś

21771
5850
Nomir:
Dziwne rzeczy w porcie tuzmer ... 101 lvl
Quest zaczynamy u pirata Jacka.Mówi nam,że ma dziwne wizje.Cały świat został zniszczony.Udajemy się do Amry czy może wie coś o tym.Odpowiada,że moze wie lecz odpowie po przyniesieniu:Niezapominajki.Zielonka obłonkańca,róży,Czerwonego fletu.Gdy przynosimy te roślinki amra mówi nam u kogo można dostć flet [Npc śpiewaczka z podgrodzia nithal.]Dajemy Amrze flet a ta daje nam miskturke poznania wizji i teleportuje nas koło Jacka.Ale odziwo-nie ma go.Udajemy sie do wieszczki Sary by pomogła nam w odnalezieniu Jacka.Ta mówi,że potrzebuje jego buta [xD].Udajemy się do karczmy-bierzemy PRAWY but i zanoismy go wieszczce.Ta mówi,że jest uwięziony w magicznym lochu-teleportuje nas tam za 10000 złota.Wybijamy WSZYSTKIE nobki na drodze i spotkamy Jacka-Wtedy znajdujemy sie w kuli[nowa mała mapka.] -Wiedźma Amra wszystko uknuła.Szukamy najzimniejszego konta [31.32 może byc ]Uderzamy w niego bronią.O nie,miecz pękł ale możemy iść dalej.Znajdujemy wiedźme amre zagadujemy ją od tyłu postaci i Atakujemy bronią w głowę.Uciekamy z Jackiem bierzemy kule z kieszeni amry i teleportujemy sie do portu Tuzmer-Jest cały zniszczony.Idziemy do wieszczki sary-nie żyje.Coś wpycha was do dziury-To jednak Sara to uknuła.Atakujecie ją-wygrywacie.Bierzecie zwój odczytujecie go i...świat znów jest noemalny.Od jacka dostajemy:Trochę złota-wliczając 10k ok 100 ph naprawia broń i daje nam kamień-Do następnej części questa.
2010.12.12 10:49:44
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:10901040 |

KONTO USUNIĘTE

Podejrzane napady w Mythar.. 90 lvl
Quest rozpoczynamy u Przewodnika Lantisa. Mówi nam , że ostatnio w okolicach Mythar dzieją się dziwne rzeczy. Udaj się do Jarena. On nam mówi że za darmo nic nie powie , bo potrzebuje kilka rzeczy. Przynosimy mu: Echinacee , skóre tygrysa , chaber , rogi pancernika , rumianek i nagietka. Gdy już mu to przyniesiemy zapłacimy mu 10000złota za informacje. On nam podpowiada , że może być to bardzo silny przeciwnik na około 100 poziomie doświadczenia i sami nie damy mu rady. Wracamy do Lantisa. On się domyślił , że to Kochanka Nocy. Zabij grupowo: Kochanka nocy. Gdy już ją zabijemy wracamy do Lantisa on nam daje 300k expa , Magiczne runo Lantisa (unikat 10 użyć teleportuje nas do Mythar)
Edytowany 17:37:42 12.12.2010 przez ArmagedoN X
2010.12.12 17:32:03
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:10909478 |

KONTO USUNIĘTE

ArmagedoN X:
1. Dałeś 2 razy rumianek.
2. Daj opcję rezygnacji z zabijania jej.
3. Trochę krótki.
2010.12.12 17:37:00
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:10909585 |

KONTO USUNIĘTE

Scartic:
Nie?
2010.12.12 17:37:24
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:10909592 |

Tylko zalogowani gracze mogą pisać posty

Forum Margonem > Questy i solucje > Nasze Questy.

Podaj powód dlaczego oceniasz post na

Przydzielenie oceny kosztuje Cię 1 punkt reputacji!

* pole nieobowiązkoweLimit znaków 0/30

Zgłoszenie postu do moderacji.
Poniżej możesz podać powód Twojego zgłoszenia.

Pamiętaj, że za bezsensowny komentarz możesz otrzymać knebla i stracić swoją reputację.

Limit znaków 0/150

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
AND grp=0