Momencik

Czekaj na odpowiedź servera..

Uwaga

  

Forum Margonem > Questy i solucje > Nasze Questy.

[Przeszukaj temat] [Dodaj do ulubionych]

KONTO USUNIĘTE

ArmagedoN X:
Quest spoko moim zdaniem, tylko krótki. Rozbuduj trochę bardziej.
2010.12.12 17:38:26
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:10909619

KONTO USUNIĘTE

Scartic:
Mój 1 pomysł na questa.
2010.12.12 18:42:41
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:10911269

BlueMan

126191
6734
Dawno temu w lesie


Quest na lvl: 175

Zaczynamy u Williama w ratuszu K-H.
Mówi on nam że najgroźniejsze potwory z krainy Margonem i z poza skorzystały z kamienia kurczącego którym skurczyły się do rozmiarów groszka.
Planują one wedrzec się do Ratuszu K-H przejąc tam władze , a następnie podbijac reszte Margonem.

Jeśli się zgodzimy pomóc (Start Questa +25PH)
Odmówimy (Quest skopany -25PH)

William zna grupę osób które są w stanie nas przeniesc w miejsce aktualnego pobytu potworów i jednocześnie skurczyc nas do ich rozmiarów ,aby ich znalesc i pokonac.

A więc na tej mapie na którą nas przeniesie , bijemy tak :

Furbol Tropiciel (0/30)
Furbol Wojownik (0/20)
Furbol zwiadowca (0/30)
Pająk leśny (Nowy stwór trza będzie dodac , będzie on wyglądał jak te pająki z archanitopii *lvl 190*) (0/15)
Po pokonaniu idziemy do Przywódcy Przejmujących.
192 lvl elita.

Po pokonaniu dostajemy kamień kurczący , po zdobyciu teleportuje nas do Ratusza K-H obok Williama.

Wręczamy mu kamień i dostajemy:

Heroiczna zbroja na : Pal,Trop,Mag
lub
Heroiczna zbroja na : Łowca,Tanc,Woj

Następnie dostajemy:

6m expa.
50PH
2m złota.

Koniec

Pozdrawiam BlueMan
2010.12.12 21:19:20
Ocena: 0
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:10915058

Dancuś

21671
5836
BlueMan:
Za dobra nagroda za coś takiego Po za tym za nie wzięcie questa minus 25 ph? 3/10 ...
2010.12.13 13:41:56
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:10918330

Diryar

209269
4897
BlueMan:
Quest idź tam,zabij i wróć.Nagroda za dobra.Jak ktoś ma 0 PH to co?Dostaje -25? 2/10
2010.12.13 15:45:19
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:10920231

Dancuś

21671
5836
Na str wcześniej jest mój quest
Edytowany 17:44:47 13.12.2010 przez dancan
2010.12.13 16:14:57
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:10920946

BlueMan

126191
6734
Diryar:
Jak nie ma tylu PH to zostaje mu 0 to raczej logiczne
2010.12.13 17:56:40
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:10923107

Dancuś

21671
5836
BlueMan:
Nie uważasz,że trochę za dobra nagroda za zabij-wróć?
Edytowany 18:15:46 13.12.2010 przez dancan
2010.12.13 18:09:56
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:10923403

KONTO USUNIĘTE

Cześć,
Nagle wpadłem na pomysł zrobienia nowego questa z Garrusem Tyrrakiem.

Odnajdź rodowód Cypriana (125 lvl)
Trzeba mieć ukończony quest dzienny zlecany przez starego paladyna. Questa zaczynamy u Cypriana ( to ten strażnik przy karczmie w karka-han.) Zagadujemy go o rodzinie, ale on mówi, że nigdy jej nie miał. Udajemy się na poszukiwania. Cyprian teleportuje nas do archiwów margonem (nowa mapka). Szukamy zaginionych dzieci z 25 lat ( bo tyle ma strażnik). Odnajdujemy kartkę zapisaną alfabetem elancyjskim. Idziemy do dziadziusia w porcie tuzmer ( zakapturzony starzec). On nam to przetłumaczy za rubinową różdżkę ( idziemy do Jarena, płacimy 100k i bierzemy różdżkę. Staruszek tłumaczy to tak : W trakcie pożaru syn Wincenta i Malii Tyrraków zaginął, podejrzewana jest śmierć dziecka. Idziemy do Garrusa, Wincent Tyrrak to jego brat. Przyprowadzamy do niego Cypriana. On widzi podobieństwo. Cyprian jest z rodu Tyrraków!! Za godzinę ( bo on musi to przemyśleć) daje nam nagrodę. Exp, złoto i nagrodę pozostawiam adminom do wyboru.
dziękuję za uwagę, arrwes.
2010.12.13 20:56:10
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:10927411

Kulaty

138312
3487
Rozwiąż tajemnice zabójstw w Nithal (105lvl)
Zaczynamy u burmistrza, który opowiada nam o 4 tajemniczych zabójstwach, które odbyły się w mieście i jego okolicach, i po namowach zleca nam zadanie zbadania tej sprawy. Najpierw musimy odnaleźć miejsce zabójstwa pewniej pielęgniarki, w tym celu udajemy się do lokacji Izba chorych płn. - piwnica p.2 i badamy ciało zmarłej, brzy którym znajdujemy kawałek niebieskiego atłasu. Jeżeli nie klikamy zbyt pochopnie znajdujemy kawałek pomarańczowego kryształu, który potem nam się przyda. Następnie udajemy się zbadać kolejne ciało leżące w Zachodniej piwnicy świątynnej p.2, Przy nim znajdujemy kawałek czarnej maski. Kolejne ciało będzie w okolicach młyna w podgrodziu, lecz przy nim nie znajdziemy nic pożytecznego. Ostatnie ciało znajdujemy w winnicy, a przy nim złoty guzik i uwaga, tu jak nie klikamy też za szybko znajdziemy książkę(neutralną) pt. legenda hełmu kręgów piekielnych. Idziemy do burmistrza, jednak przed wejściem do jego gabinetu spotykamy przestraszoną matkę, której uprowadzono dziecko. Z tego co nam mówi wynika że złodzieje w dziwnych niebieskich strojach pobiegli w kierunku Eder. Mówimy burmistrzowi o wszystkim i mamy dwie opcje pierwszą : przyznajemy sie że nie podołamy zadaniu, a on zadanie zleca strażnikom (wtedy dostaniemy 100k złota i 250k expa) ,lub druga możliwość : podejmujemy śledztwo na własną rękę ,mówiąc burmistrzowi że damy sobie rade sami. Idąc w stronę Eder, zahaczamy o pustelnika Leefesa, który na własne uszy słyszał jak jeden z porywaczy mówił coś o kulturystach. Zachodzimy do eder i kierujemy się do kulturysty którego 300 000 monet przekupujemy, żeby dał nam klucz do piwnicy. Gdy już tam wejdziemy, Przeprowadzamy spokojną rozmowę z kulturystami za pomocą rąk nóg, pałek, maczet i innych twardych argumentów a ci w końcu pokazują nam tajne przejście za ołtarzem, przez które przechodzimy do lochów pod Eder. Na samym początku znajdujemy przedsionek z martwym dzieciakiem w kałuży krwi i wielkim kole ze świeczek, przy których znajdujemy kolejny kawałek pomarańczowego kryształu. (nie wymaga tego quest, potem wyjaśnię co i jak z tymi kawałkami i książką) Gdy przedrzemy się przez labirynt lochów napotykamy zgraje tajemniczych panów w niebieskich strojach z czarnymi maskami i tłumaczymy im że źle zrobili zabijając tych ludzi poprzez zrobienie im tego samego. Po bójce widzimy przywódcę całego gangu, który teleportuje się z tej lokacji. Wychodzimy na powierzchnie i idziemy do burmistrza powiedzieć mu co i jak. ten się trochę zastanawia ,ale mu obiecujemy że przyprowadzimy przywódcę i pozwala nam dalej ciągnąć sprawę. Aby wiedzieć dokąd się udał pan zbieg udajemy się do Amry która w zamian za 10 turytów mówi nam że złoczyńca jest w labiryncie zapomnienia, i że może nas tam teleportować za 100 000 sztuk złota. Okazuje się jednak że labirynt chroni bóg ognia, i Amra musi pokonać jego ognistą zaporę. W tym celu potrzebuje różdżkę lodu. W celu zdobycia różdżki udajemy się do Jarena z baraków Ithan i prosimy aby wykonał nam takowa broń. On mówi że do wykonania takiej broni potrzebuje : sopla lodu, i lodowego wzmocnionego lodowego orbu . Sobel lootał by z niedźwiedziołaków i włochaczy w śnieżnej, lodowej i firnowej grocie, oraz z zamarzniętych trupów ,a wzmocniony lodowy orb zrobilibyśmy z pięciu zwykłych lodowych orbów, które przekształcił Estoteles. (ten sam od Hero Questa maga) Zanosimy składniki do Jarena czekamy piętnaście minut i dostajemy różdżkę. Idziemy z powrotem do wiedźmy a ona nas teleportuje (szansa na nie zginięcie przy teleportacji to 75% a jakby się trafiło pechowo, to znowu by 100k trzeba było płacić). Gdy już jesteśmy w labiryncie, który jak się okazuje ma niewidzialne ściany (podobnie jak ten z halloween 2009) próbujemy go przejść, a na przejściach będą stali strażnicy którzy dadzą nam przejść tylko po odgadnięciu ich zagadek. Na samym końcu podchodzimy do dołka (nieobowiązkowo) i wyciągamy kawałek żółtego kryształu. Teleportujemy się portalem i lądujemy w kryjówce zakapiora. Mamy dwa wyjścia, albo puścić go wolno i milczeć o tym miejscu (1m expa, 500k złota i hero naszyjnik na all profesje), albo go zabić. (żeby nie było tak łatwo był by eII) Przy wybraniu zabójstwa Tłuczemy drania i znajdujemy przy nim (po zabiciu) listę ofiar, oraz kawałek żółtego kryształu. Z listy dowiadujemy się że motywem jego przestępstwa było wyzwanie rzucone przez brata i to że na czubku listy widnieje nazwisko burmistrza. Wracamy do ratusza odebrać nagrodę.

A oto nagrody i rozwiązanie tajemnicy kryształów :
Od burmistrza dostajemy :
- czerwony kryształ
- 1,7m expa
- 500k złota
- glejt który umożliwi nam wyjątkowe zakupy u kapitana Portifiksa (Cytadela p.1)
A w samym sklepie :
Dla woja i pala : Miecz półtoraręczny i tarcza do niego (miecz hero, tarcza uni)
Dla maga : laska z obrażeniami od zimna (hero)
Dla Łowcy i tropa : dwa hero łuki (Dla tropa jeden a drugi dla łowcy) i uni strzały
Dla tanca : Uni jednoręczna i hero pomocnicza
Oraz : uni naszyjniki, jedne dla pala ,tanca ,woja i łowcy ,a drugie dla maga i tropa zwykłe mixy leczące hp w % i unikatowy piekielny hełm.
Ze sklepu można by było korzystać w nieskończoność, ale zawsze trza by było mieć glejt w torbie.
No i tajemnica kryształów :
Kupujemy piekielny hełm ze sklepu kapitana Portifiksa i idziemy do wiedźmy Edny z podgrodzia Nithal. Jeżeli mamy wszystkie kryształy, lub ich kawałki (dwa kawałki żółtego, dwa pomarańczowego i cały czerwony) i książkę, to dajemy je Ednie, wraz z 75 tysiakami a ona nam je zamienia w legendarny hełm piekielnych kręgów dla wszystkich profesji. (lub hero w zależności czy mamy wszystkie części, za np. czerwony i obie części pomarańczowego lub żółtego, no i książkę hero a za wszystkie 3 kryształy (czerwony i obie części tamtych) i książkę lega)

Edit, literówka
Edytowany 17:38:27 14.12.2010 przez Kulaty
2010.12.14 14:49:57
Ocena: 0
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:10932682

KONTO USUNIĘTE

Quest wielopoziomowy:
Zaczynamy u burmistrza w Torneg.Rozpoczynamy rozmowe, z której wynika , że do świata Margonem
zawitało wielkie zło.Pytamy się go co możemy zrobić.On odpowiada , że trzeba zabić przywódców zła,czyli kolejno: Astratus,Wilczyca koło Kara-khan,Władca rzek i... kolejne elity do 100lvl.Po zabiciu wszystkich idziemy do przywódcy paladynów w Kara-khan i mówimy ,że zabiliśmy wszystkich przywódców.Nagroda:
-Heroiczny ekwipunek na 100lvl
-2m expa
-1mln golda
2010.12.14 19:26:35
Ocena: -3
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:10938113

Gafaniel

1091
363
[cytat]Walki Gladiatorów (95-100 lvl)


Questa rozpoczynamy u Biuletynu

Biuletyn:
Dostrzegasz całkiem nowe ogłoszenie - Wybieramy to i widzimy:

Uwaga! Mistrz Gladiatorów ogłasza turniej dla najlepszych wojowników! Jeśli chcesz się zgłosić natychmiast biegnij do domu Roana! - idziemy do Mistrza gladiatorów w domu roana i zaczynamy rozmowę

Mistrz gladiatorów:
Witaj! Co Cię tu sprowadza?

•Ja chciałem się zgłosić do turnieju gladiatorów
•Już nic.

Mistrz gladiatorów:Aha, więc po to tu przyszedłeś. No dobrze. Oto formularz.

Teraz idziemy do Kartografa slina.
Kartograf:
Witaj Przyjacielu!

•Witaj

Kartograf:
Czy przyszedłeś mnie tylko odwiedzić czy czegoś odemnie oczekujesz?

•Właściwie to mam pewną sprawę. Czy pomógłbyś mi z wypełnieniem tego formularza?


Kartograf:
Oczywiście! Co my tutaj mamy. Aha! Jak się nazywasz?

Mamy okienko i wpisujemy swój nick.
_________
|________| <- Gafaniel


Kartograf:
Dobrze. Teraz powiedz mi który masz poziom.
_____________
|___________| <- np. 96


Kartograf:
Świetnie. Teraz powiedz mi kim jesteś!
_________
|_________| <- Np. Magiem



Kartograf:
Wygląda na to że ukończyliśmy formularz.

•Serdecznie ci dziękuję! Proszę oto 100 sztuk złota za fatygę.


Teraz do mistrza.

Mistrz gladiatorów:
Hmm imponujące. Ale jednak nie spełniasz wymogów. Musisz mieć co najmniej 97 poziom!

•Proszę daj mi kilka godzin a zaraz osiągnę 97 poziom.


Mistrz gladiatorów:
A więc dobrze. Wracaj szybko!


Teraz dobijamy 97 lvla.


Mistrz gladiatorów:
Witaj!


•Już osiągnąłem 97 poziom!


Mistrz gladiatorów:
To bardzo dobrze! Teraz możesz wziąć udział w Turnieju!

Teraz przenosi nas na mapkę Arena


Gdy jesteśmy na arenie widzimy jednego NPC. O nazwie np. Taurus Meflito.

Taurus Meflito:
Do walki!

•Dobrze


Rozpoczyna się walka. Musimy wygrać bo inaczej odpadniemy z turnieju.

Teraz kolejny już lepszy. wygrywamy i jest kolejny bardziej silniejszy. gdy stoczymy 5 walk jesteśmy w finale

Mistrz gladiatorów:
Panie i Panowie! Teraz to na co czekaliśmy Finał gladiatorów!

Pojawia się NPC.

Leran Hoplitsen:
Niech wygra najlepszy!

Rozpoczyna się walka. Gdy wygramy:


Leran Hoplitsen:
Nie proszę nie zabijaj mnie.

•Nie martw się. Nie zabije Cię. Godny z ciebie przeciwnik.
•Giń sczurze. - Gdy uniosłeś miecz Mistrz Gladiatorów wbił ci miecz w brzuch. Nieprzytomniejemy

po wybraniu 1 odp.


Leran Hoplitsen:
Dziękuję, lecz nie jetem godzień walczyć z tak potężnym wojownikiem jak ty. Npc znika.


Mistrz gladiatorów:
Panie i Panowie oto Nowy Mistrz!

Teraz jesteśmy w domu roana


Mistrz gladiatorów:
Gratuluję ci wojowniku. Pisana ci wielka przyszłość! Oto nagroda za Wygraną. Tu Quest się kończy:

Nagroda:

Kielich zwycięzcy *Heroiczny* Pełne leczenie pozostało 250k.

Miecz Gladiatora *Heroiczny* (lub unikat) Nie podaje statów bo nie wiem jakie mogą być. ale np. 7% na krytyka. Siła + 90

Ph: 250

Złoto 100k - Nie wiem ile

Exp: 300k - Nie wiem ile
2010.12.14 20:09:37
Ocena: -3
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:10938864

Fenleard

201268
5967
"Magiczne źródło" 240 poziom.

Zadanie otrzymujemy od Garrusa Tyrraka. Po przepytaniu go, dowiadujemy się że jest smutny. Niestety, nie wiemy co go trapi.

" Zapytaj najbliższą osobę w okolicy, może coś słyszała. "

Biegniemy do Roana, on tu się wydaje najbliższą osobą w okolicy. On jednak odpowiada, że nic nie słyszał. Mówi, żebyśmy poszukali kogoś, kto mógłby coś widzieć. Idziemy do Makatary. Podpowiada nam, do kogo szliśmy na początku wykonując zadanie Proces (mamy się do niego udać). Udajemy się więc do Tuzmer, przekupujemy strażnika 100 tysiącami złota. Rozmawiamy z mężczyzną, aż ten powie, że Garrus jest smutny, ponieważ jego rodzina umiera, gdyż magiczne źródło zostało zatrute i nie mają czego pić. Wspomina także, że gdy odnajdziemy dane źródło musimy popytać się alchemików Margonem, czy da się to odtruć. Więc biegniemy do Garrusa, zapytać czy to prawda, i w której części Margonem szukać. Mówi że na wschodzie od Ithan. Idziemy do Doliny Yss, musimy znaleźć próbówkę, do której moglibyśmy nalać skażonej wody. Więc szybciutko do Kaliposa. Prosi o 5 tysięcy sztuk złota, a także duża pomarańczową miksturę (wylewa i sterylizuje butelkę) Po chwili mówi, że butelka wyślizgnęła mu się z ręki, i musimy zakupić następną. Gdy zrobi próbówkę, idziemy do Doliny Yss, i pobieramy wodę. Wyruszamy do Kaliposa, później do druida Myszora, następnie do Kapłanki w Torneg, a na końcu do Tuzmer, do Seridiusza. On jako jedyny mówi, że jego specjalnością jest odtruwanie strumieni i rzek, a także oczyszczanie przedmiotów, o czym mogliśmy się wcześniej przekonać. Niestety, jest jeden problem - dowiadujemy się, że to Maddoki zatruły wodę, więc musimy ich trochę zabić, aby nam nie popsuły wody. Alchemik mówi, że potrzebujemy też unikatowej i zwykłej mikstury z Maddoków (nie używanej !) a także odtrutkę Druida Myszora. Idziemy więc na Maddoki :

Zabij :
Maddok*(0/100)


Maddoki bijemy do czasu, aż zdobędziemy mikstury potrzebne do wytworzenia odtrutki. Lecz Druid Myszor jest bardziej przebiegły i zażyczył sobie obiadu. Musimy dla niego kupić zupę, drugie danie i coś do picia. Gdy zdobędziemy te rzeczy, idziemy do Myszora i daje nam odtrutkę. Szybko lecimy do Seridiusza, który miesza składniki, może mu to zająć trochę czasu.
Dostajemy miksturę, idziemy do Garrusa, który mówi, że mamy miksturę, ale on nie może wlać wody gdyż jest zbyt szlachetny, wtedy mamy 3 opcje do wyboru :

* Jesteś zbyt szlachetny ? Phi ! - opcja kończy questa.
* Sam wleję.

Idziemy wlać miksturę, gdy łapie nas przechadzająca się straż Ithan. Zostajemy złapani, za zatruwanie wody. Możemy wyjść gdy zapłacimy 5 mln kaucji (quest się kończy)

* Poszukam kogoś, kto wleje tą miksturę.

Szybko udajemy się do Eder, i szukamy kogoś, kto może nam pomóc. Idziemy więc do Mrocznego Zgrzyta, który pomoże nam - jak to wiadomo - za pieniądze. Tym razem żąda 500 tysięcy złota.
Przekazujemy mu miksturę, i musimy czekać 12 godzin, aż Zgrzyt wleje odtrutkę pod osłoną nocy.
Gdy przychodzimy do Eder po 12 godzinach, dowiadujemy się, że Zgrzyta nie ma, jeszcze nie wrócił więc udajemy się do Doliny Yss. Przy źródle znaleźliśmy karteczkę :

Wlałem miksturę, o to bądź spokojny. Lecz schwytały mnie Maddoki, więc, proszę, ratuj !

Idziemy do Garrusa, i mamy dwie opcje do wyboru : kończymy zadanie, mówiąc że wlaliśmy miksturę (koniec questa) lub drugie : ratujemy Mrocznego Zgrzyta. Gdy wybierzemy drugie, Garrus nas pochwala, i życzy powodzenia.

"Odbij Zgrzyta z rąk Maddoków"

Zabij grupowo : Mocny Maddoks (0/1)

Bo zabiciu Maddoka, zostajemy przeniesieni do piwnicy Maddoków, w której jest przetrzymywany Mroczny Zgrzyt. Nie mamy jak się uwolnić, więc musimy wyważyć ścianę. Po 10 minutach próby wyważania, rozbiliśmy ścianę. Dziwnym trafem, wylądowaliśmy w piwnicy Sir Galiena. Wychodzimy na powierzchnię i eskortujemy Zgrzyta do Eder. Potem udajemy się do Garrusa po nagrodę. Mówi że byliśmy bardzo dzielni i dostaniemy niespodziankę.

*** KONIEC ***

Parę odpowiedzi dot. questu :

* Dlaczego musimy płacić 5 mln ?
Zostaliśmy złapani na gorącym uczynku.
* Dlaczego jest tyle rozwiązań ?
Chciałem, aby quest był trudny, i trzeba było pomyśleć - dlatego parę rozwiązań.
* Skąd mamy wziąć dania ?
Podpowiem , że dania z karczmy na Mokradłach, a picie z karczmy Pod Fioletowym Kryształem.

Pracowałem nad tym questem od godziny 8:40 do godziny dodania (11:00)
Edytowany 12:17:53 15.12.2010 przez Teelin
Edytowany 10:30:05 16.12.2010 przez Teelin
2010.12.15 11:01:15
Ocena: 2
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:10942687

KONTO USUNIĘTE

Dziwne zwierzęta z wyspy Ingotia-150
Questa zaczynamy u Kapitana Fork la Rush,opowiada nam że nie dawno odkrył nową tajemniczą wyspę,mówi także że popłynął tam statek handlowy i nie wrócił,każe nam zdobyć informacje na temat wyspy.Idziemy do Uniwersytetu w Nithal,szukamy po półce książki która zawiera coś na ten temat,ale bibliotekarka odpowiada że tą książkę porwały wiedźmy z Tristam każe nam odzyskać książkę plus kilka innych egzemplarzy,każe nam zabić także kilka wiedźm:Potępiona wiedźma 0/30 Wiedźma Ple - Ple 0/30 Stara wiedźma 0/20 Opętana wiedźma 0/20 Latająca wiedźma 0/15 Upadła wiedźma.Po zabiciu tych wiedźm idziemy do Lochów na Adariel, zabij grupowo Adariel 0/1.
Po jej zabiciu teleportuje nas do Sekretnego pokoju Wiedźm po drodze spotykamy się z kilkoma wiedźmami na końcu stoi wiedźma strażnik trzeba ją zabić zdobywamy klucz i schodzimy poziom niżej kluczem otwieramy drzwi szukamy czegoś podejrzanego,przez przypadek dotykamy pochodni która obniża się w dół widzimy następne drzwi wchodzimy tam widzimy książkę,bierzemy naszą książkę plus te o które prosiła nas bibliotekarka,wracamy do bibliotekarki i otrzymujemy w nagrodę tą książkę wracamy do kapitana teraz płyniemy na Ingotie.Podczas rejsu atakują nas mieszkańcy wyspy,płyniemy szalupą gdy dopływamy kapitan zaraz przy brzegu każe nam zabić:Rogogłowy czarnoksiężnik 0/50 Rogogłowy łowca 0/50 Rogogłowy fechmistrz 0/25 Rogogłowy wojownik 0/20.Po zabiciu wszystkich Potworków wracamy do kapitana ten nas się pyta czy chcemy uratować załogę statku handlowego,gdy się zgodzimy mamy dalej misje a jak nie to koniec questa,wybieramy misje że chcemy znaleść załogę, musimy zabić:grupowo Borgoros Garamir III 0/1 oraz Rogogłowy fechmistrz 0/25 Rogogłowy wojownik 0/20.Po zabiciu potworków idziemy na E2 z kumpel/ami gdy dedniemy elitę dostajemy klucz (tylko podczas trwania misji).Z tym kluczem idziemy do nowych drzwi gdzieś niedaleko elity i otwieramy je tam jest trochę potworków które oczywiście rozwalamy oraz uwalniamy załogę kapitan statku płynie z nami do Tuzmer jako nagrodę otrzymujemy.


Koniec
Edytowany 16:45:33 15.12.2010 przez wiilku
2010.12.15 16:45:12
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:10946467

KONTO USUNIĘTE

Teelin:
2 razy zabijać grupowo Mocnego Maddoksa? bez przesady...
2010.12.15 18:13:30
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:10948678

KONTO USUNIĘTE

aż 2 w razy?
Edytowany 19:45:52 15.12.2010 przez Trop-Nieba
Edytowany 19:46:02 15.12.2010 przez Trop-Nieba
2010.12.15 18:24:43
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:10948991

Dancuś

21671
5836
Trop-Nieba:
Wycofaj to o plusach bo poleca - :< 7/10
2010.12.15 19:39:11
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:10951022

Magiczna Surówka

78132
1283
Wieszczka Sara zbiła kulę lvl:46-58
Zaczynamy u wieszczki Sary,która lamentuje i płacze. Pytamy się jej co się stało i tak dalej. Ona nam mówi że zbiła swoją magiczna kule i nie wie co ma zrobić. No to kiedy jej powiemy że pomożemy ona mówi żebyśmy się udali do górnika po specjalny materiał który po zmieszaniu ze szkłem stworzy kulę.Idziemy po kamień do Werbin do górnika, on daje nam ten magiczny przedmiot za opłatą 10k. Teraz wracamy do wieszczki ona mówi ze trzeba zrobić kule. Teraz idziemy do Karka-han do huty szkła(trzeba by było dorobić). W hucie szkła Robią to także za opłatą,20k. I czekamy 10min. Po 10 minutach mamy wyrobioną kulę i wracamy do wieszczki. Kule trzeba napełnić mocą więc idziemy do Dziewczyny w opactwie(Zapomniałem jak ona się nazywa, ta przy złotym golemie).Ona w zamian za zaczarowanie kuli chce kamienie wyrastające ze skały przy srebrnym golemie, nie da się ich urwać więc idziemy to któregoś z szytgarów lub do kurta on prosi aby zabić kornidy i tyle(z 10 kornidów). Szytgar czy tam ktoś inny daje nam kamień, kamień oddajemy dziewczynie z opactwa a ona w zamian czaruje nam kulę. Z zaczarowaną kulą wracamy do wieszczki, ona musi ją tam sobie po swojemu ochrzcić.Po jakimś czasie wracamy do wieszczki ona mówi że to jeszcze nie koniec. Musimy dorobic podstawkę do kuli. Podstawkę wykona nam mistrz Johan, zrobi on to jeśli przyniesiemy mu specjalne drewno. Idziemy do drwala w podgrodziu Nithal, mówi on że potrzebuje siekiery bo jego siekiera jest już stępiona, siekierę da nam nadzorca baraków jeśli przyniesiemy mu wino z Winnicy Meflakastii. Idziemy do tego właściciela winnicy, a on zadowolony z wyboru nadzorcy baraków daje nam wino za darmo. Dajemy nadzorcy baraków wino a on daje nam siekierę. Drwal rąbie nam drzewo i daje. Z drzewem idziemy do mistrza Johana, on robi nam podstawke za opłatą 20k. I po 10 minutach mamy gotową podstawkę. Z podstawką wracamy do wieszczki, ona mówi ze potrzebna jeszcze blaszka na podstawce z jej imieniem, podradza żebyśmy poszli do Unila żeby wyrzeźbił napis na blaszce (bo blaszke mamy od wieszczki).Unil mówi że nie zajmuje się takimi rzeczami i podradza kogoś z Tuzmer(Trzeba by było zrobić jakiegoś kowala,albo bardziej artystę). On chce abyśmy odebrali dla niego paczkę z Nithal z zestawem dłutek i tak dalej. Idziemy do Nithal do Alvara bo on miał wysłać paczkę. On mówi że sprzęt jest drogi i nie moze nam go dać od tak. musimy wrócić do Artysty aby dał nam jakiś dokument potwierdzający że odbieramy paczkę w jego imieniu. On daje nam dokument i idziemy jeszcze raz do Alvara Vonikura. Vonikur daje nam paczke z którą wracamy do Tego kowala artysty. On rzeźbi nam napis na blaszce i przykręca ją do podstawki. Z podstawką wracamy do wieszczki a ona daje nam jakąś nagrodę.

Kóniec!!!
Króciutki
2010.12.17 14:20:37
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:10970684

KONTO USUNIĘTE

Wielka bitwa goblinów Zleca Rozalia na 40 Werbin [/b]
Dowiadujemy się od Rozalii, że gobliny wraz ze swoim przywódcą napadają na mieszkańców Werbin czas dokonać na nich zemstę:
Goblin Fechmistrz:(0/20)
Zabij:Władca krzewów:(0/25)
Zabij:Zły goblin:(0/50)
Zabij:Dobry Goblin:(0/50)
Zabij:Pancerny Goblin:(0/10)
Zabij:Goblin traper:(0/30)
Zabij grupowo:Goblin władca rzek:(0/1)

Wracamy i czekamy 30min aby upewnić się czy jest spokojnie. Nagroda to exp kasa i miksturka uni około 50k

Edytowany 22:29:01 17.12.2010 przez Dusik
2010.12.17 22:28:43
Ocena: -1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:10982143

Magiczna Surówka

78132
1283
Dusik:
Jest już quest z zabijaniem goblinów.
Czemu wszyscy piszą questy z zabijaniem??? Są to questy bez wyobraźni. I uni mix za takie coś???
1/10
-
Edytowany 21:16:35 16.3.2012 przez astorman
2010.12.17 22:37:28
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:10982252

KONTO USUNIĘTE

Dusik:
Zabij:Dobry Goblin:(0/50)

Jest taki potwór? Pierwsze słyszę! Poza tym nuda. Zabij-wróć i za to uni.

Zabij grupowo:Goblin władca rzek:(0/1)

On po prostu nazywa się Władca rzek.
2010.12.17 23:20:09
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:10982764

KONTO USUNIĘTE

Quest na 80lvl
Zleca Tata Tomasza.
Idziemy do Taty Tomasza a on mówi że jesteśmy już doświadczeni na tyle żeby zabić Endriu z Eder. Idziemy i zabijamy Endriu. Jeszcze Tata Tomasza mówi że Tomasz coś chce. Idziemy więc do Tomasza a on prosi o cukierka i sok. Więc mu przynosimy te przedmioty. On prosi jeszcze o pieczone jabłko. Idziemy do ogniska z jabłkiem i tam pieczemy przez 5 minut. Wracamy do Tomasza. Daje nam nagrodę:
10 złota
243000 doświadczenia
i Worek jabłek
Idziemy do Taty Tomasza a on daje nam miecz na 80lvl dla paladyna, wojownika i tancerza ostrzy. Jeszcze daje nam 1m złota za zabicie Endriu.
Koniec
2010.12.18 09:51:22
Ocena: -1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:10985104

Dancuś

21671
5836
vilkadi:
2/10 zabij wróć i 1m złota? I przynieś kilka przedmiotów
2010.12.18 10:41:42
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:10986186

KONTO USUNIĘTE

Quest na 100lvl.
Na zlecenie Garusa Tyrraka pomóż Julianowi.
Zleca: Garus Tyrrak.
Garus mówi nam o dziwnych stworzeniach, które są w grocie w Skałach Mroźnych Śpiewów. Idziemy do Juliana. On mówi żeby zabić Szalonego Misia i zdobyć dla niego skórę niedzwiedziołaka. Więc idziemy zabijać stwory:
0/10 niedzwiedziołak*
0/15 włochacz*
0/1 szalony miś
Po zabiciu idziemy do Juliana. Bierze od nas skórę i mówi żeby brok zrobił dla niego kurtkę ze skór niedzwiedziołaka. Zdobywamy pięć skór i idziemy do Broka. On mówi że wykona ją za 5 skór niedzwiedziołaka i za zabicie tuzina Korredów. Zabijamy i wracamy do Broka. Czekamy godzinę aż Brok uszyje kurtkę. Brok daje nam kurtkę. Idziemy do Juliana. On bierze kurtkę i daje nagrodę:
945k doświadczenia
Pierścień Juliana (na 100lvl)
100k złota
Wracamy do Garusa Tyrraka. On sprawdza czy wypełniliśmy wolę Juliana. Po 10 minutach Garus ma dla nas nagrodę:
130k złota
340k doświadczenia
2010.12.18 11:00:33
Ocena: -1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:10986706

Shellerters

15151
1243
Quest na 23 poziom
Na zlecenie Makatary pomóż jej siostrze
Zleca Makatra
Makatara jest bardzo smutna,opowiada że jej siostra zapadła na dziwną chorobę.[tutaj możecie wymyślić nazwę]prosi nas ,abyśmy poszukali osoby ,która udzieli pomocy a więc, lecimy do torneg do kapłanki jednak ona nic nie wie na temat, takiej choroby mamy poszukać kogoś kto zna sie na warzeniu mikstur, znajduje się on w południowo wschodnim rejonie margonem.
Lecimy do tego gościa z eder [co mixy sprzedaje],żąda on zapłaty w wysokości 2k złota, za wskazówki daje 3 wskazówki Natura,Majestat,Zieleń ,za opłatą dodatkową 500złotych monet daje również wskazówkę że jest nim Druid
Udajemy się do Druida myszora, (opisujemy mu tą dziwną chorobe) ten za odgadnięcie zagadki ,daje nam składniki które trzeba zebrać na miksturę.Trzeba zebrać m.in:2 lulki,krzak pieprzowy ,2 sasanki,rumianek i różę wracamy ze składnikami do myszora ,ten żąda 100zł za wykonanie mikstury gdy płacimy czekamy 5 minut daje nam wywar "Ziołowy Lek" (lub cos w tym stylu" ^^ wracamy do makatary dziękuje nam obdarowuje nas nagrodą
7k złota
10k expa
i leczniczy wywar ulecza 7k życia:)

Sorry robiłem na szybkiego ... poprawione
Edytowany 19:25:34 19.12.2010 przez Shellerters
2010.12.19 18:43:29
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:11017464

KONTO USUNIĘTE

Quest całkiem całkiem, aczkolwiek popraw interpunkcje.
2010.12.19 19:21:32
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:11018280

Thomas Ward

116339
9008
Quest na poziom 43
"Niepokój kapitana straży Ithan"

Bierzemy questa u Kapitana straży Ithan. Teraz bede pisał tak:

1. Kapitan Straży Ithan martwi się, ponieważ harpie sie rozmnozyły.

Niepokój kapitana straży Ithan
Idź do burmistrza Torneg.

2. Burmistrz Torneg odmawia pomocy

Niepokój kapitana straży Ithan
Wróć do kapitana straży Ithan

3. Kapitan wysyła nas do Unila po miecze:

Niepokój kapitana straży Ithan
Idź do kowala Unila po broń

4. Unil potrzebuje żelaza, idziemy więc do kopalnii w Przedmieściach Karka-Han do Strażnika Arona

Niepokój kapitana straży Ithan
Udaj się do Strażnika Arona po żelazo

5. Strażnik mówi, abyśmy zabili maga Mortimera, wtedy nam da żelazo.

Niepokój kapitana straży Ithan
Zabij Mortimer (0/1)

6. Wracamy do strażnika:

Niepokój kapitana straży Ithan
Wróć do strażnika Arona

7. Aron daje nam żelazo za 1000 złota i idziemy do Unila:

Niepokój kapitana straży Ithan
Wróć do kowala Unila

8. Unil kuje broń, ale musimy zaczekać 2 godziny

Niepokój kapitana straży Ithan
Poczekaj, aż Unil wykuje broń

9. Idziemy do kapitana straży w Ithan, i dajemy mu broń

Niepokój kapitana straży Ithan
Daj kapitanowi broś od Unila

10. Kapitan nam dziękuje. Mówi, żebyśmy zabili troche harpii i ich sojuszników:

Niepokój kapitana straży Ithan
Zabij:
Harpia (0/20)
Harpia Złota: (0/15)
Grzechotnik: (0/10)
Kobra: (0/5)
Śnieżny Tygrys (0/2)

11. Wracamy:

Niepokój kapitana straży Ithan
Wróć do kapitana straży Ithan

12. Jak zabijemy wracamy do kapitana i on każe nam zabić jeszcze kilka orłów

Niepokój kapitana straży Ithan
Zabij:
Orzeł* (0/20)
* ogólnie wszystkie rodzaje

13. Wracamy:

Niepokój kapitana straży Ithan
Wróć do kapitana straży Ithan

14. On nam każe jeszcze iść do Nithal, gdzie Generał (jakiś tam jest) ma dać nam nagrodę.

Niepokój kapitana straży Ithan
Pójdź do generała (tu jego imię) po nagrodę.

Nagrody nie można pisac, więc wiadomo

I koniec questa

Edytowany 12:08:57 20.12.2010 przez Tom Ward
2010.12.20 12:08:42
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:11023491

KONTO USUNIĘTE

Na 60lvl.
Zleca: Mistrz Gladiatorów.
Zabij kilku mnichów, aby mistrz przekonał się o twej sile.
Mistrz mówi że w Ithan robią turniej, i jest zadanie aby zabić mnichów. Przyjmujemy wyzwanie i zabijamy:
10 stary mnich
5 wojowniczy mnich
zabij grupowo: 1 wtajemniczony mnich
Idziemy po nagrodę:
Odznaka siły (na 60lvl, pozwala robić drugą połowę Questa.)
340k expa

2 połowa:
Na 80lvl:
Idziemy do Mistrza, a on każe nam zabić porcje mnichów chybione zaklęcie i śmierci magazyniera:
55 Mnich chybione zaklęcie
55 Śmierć magazyniera
Idziemy do mistrza po nagrodę.
540k expa
i Mikstura mistrza (50x 5000hp)
2010.12.20 15:11:34
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:11024968

KONTO USUNIĘTE

vilkadi:
Jeśli masz pisać takie questy, nie pisz ich więcej kolejny twój quest z serii zabij/wróć..
2010.12.20 16:04:51
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:11026010

KONTO USUNIĘTE

kolej na mnie mój pierwszy quest i będę go poprawiał więc nie oceniajcie go pochopnie. chyba że uznacie że nie potrzebuje już większych poprawek w fabule.


Rozpoczęcie po rozmowie z czarownicą Farwelią
wybraniu teraźniejszej opcji:
-Zatrzęsienie czarownic w tym Werbin...

odpowiedź czarownicy w tej chwili brzmi.
"A co? Zazdrosny? Ta okolica ma dobrą aurę do wszelkiej magii! To znaczy mocną, bo co do dobra to można byłoby się sprzeczać. Zresztą dobra czarownica nie jest zła, na co komu ci magicy, czarnoksiężnicy? Całymi dniami siedzą tylko w księgach i swoich przybytkach, żeby po latach stworzyć szczura ze skrzydłami nietoperza! I co z tego przyjdzie zwykłemu człowiekowi? A jak się wieśniakom zboże położy albo kury nieść się przestaną, to do kogo pójdą? Oczywiście do wiedźmy!"

jeśli gracz posiada 78 poziom doświaczenia usłyszymy jeszcze.
"A właśnie. Skoro o potworach mowa. doszły mnie słuchy, że mnisi z południa prowadzą eksperymenty. Czy mógłbyś się czegoś o nich dowiedzieć? Oczywiście zapłacę ci za każdą informację."

tu mamy 3 możliwości:
-Oczywiście. Zaintrygowałaś mnie tą sprawą=rozpoczęcie questa(wiedzma uzna że robimy to bezinteresownie, więc nagrodę dostaniemy 2x mniejszą)
-Zobaczę co da się zrobić.=rozpoczęcie questa
-Nie będę pracował dla wiedźmy!=Wiedźma obrazi się i zginiemy.

Po rozpoczęciu questa
ruszamy w kierunku liściastych rozstajów a następnie do kryjówki mnichów
w czasie rozmów z nimi dostajemy informacje(ważne by powstały tam najpierw NPC więc będzie trochę trudniej dla twórców gdyby łaskawie zechcieli przychylnie ocenić ten quest:/)
możemy dowiedzieć się:
1)Cel eksperymentów- Jeden z mnichów po wcześniejszym upiciu puści farbę, dowiemy się że pracuję się tu nad skrzyżowaniem gacków ze szczurami. powie też że w istnienie tych stworzeń nikt nie uwierzy, bo istnieją w wielu baśniach i uznaje się je za stwory mityczne. Ponadto mają pełnić rolę skrytych zabójców.
to odkrycie umożliwi odblokowanie dalszej części questa
2)możemy dowiedzieć się, kto przewodzi mnichami.
odblokujemy nowe zadanie: zabij opętanego paladyna,
3)mnichom brakuje jedzenia, ponieważ nie ma na kogo napadać.
tu mamy wybór. Albo opowiadamy się po stronie mnichów i ściągamy na trakt jakąś karawanę; albo mówimy o tym strażnikom Tuzmer, którzy rozpoczynają łowny na mnichów

1)po otrzymaniu od pijaka informacji wracamy do wiedźmy. Ta nie jest pewna znaczenia informacji. Prosi, byś udał się do Amry z prośbą o pomoc w wieszczeniu. Ta zaś poprosi o miksturę halucynogenną dla obu wiedź, które im oddajemy. po czasie około 2-3 godziny wracamy do Farwelli po informacje. następnie prosi o unieszkodliwienie kilku mnichów.

zabij:
Stary Mnich 0/10
Wojowniczy Mnich 0/10
Wtajemniczony Mnich 0/5

wracamy do wiedźmy i dostajemy nagrodę: 470k expa i 200k złotych monet
kontynuacja questa po 1 możliwości nastąpi na wyższym poziomie.

dodatkowo:zadanie osobne
2)

Jeśli uda nam się dowiedzieć kto jest przywódcą bandy, po powrocie do wiedźmy odblokujemy zadanie
pt "przewodniczący". po krótkiej rozmowie poprosi nas o zabicie opętanego paladyna.
zabij grupowo: opętany paladyn 0/1
po ubiciu wojaka wracamy do wiedźmy. mamy teraz możliwość.
optymalnie: jeśli posiadamy jakiś przedmiot z opętańca będzie go chciała odkupić. dostaniemy wtedy 4m złotych monet, i 400ph.
jeśli zatrzymamy go dla siebie. wiedźma zapłaci nam 500k złotych monet, i zabierze 5ph.

jeśli takowego nie mieliśmy. otrzymamy 500k złotych monet i 40ph.

jeśli lootnął nam uni/hero/lega której oddawać nie chcemy można ją oddać do depozytu . nagroda jest zależna od tego co mamy w ekwipunku.

3)UWAGA: Wykonanie 1 WERSJI ZADANIA UNIEMOŻLIWI UKOŃCZENIE ZADANIA W WERSJI DRÓGIEJ

1)Opowiadamy się po stronie mnichówmusimy przekonać Umbara by zawiózł towary do Tuzmer.
Wystarczy powiedzieć, że sami zajmieny się eskortą wozów(Wymagane ukończenie questa: Świeczki dla Umbara), po wyruszeniu towarów udać się do mnichów.
wykonując to zadanie w ten sposób uniemożliwiamy sobie zakończenie zadania nr.1 ponieważ Wiedźmy się na nas obrażą
2)wydajemy mnichów musimy po prostu udać się do dowódcy straży Tuzmer i wydać miejsce kryjówki bandytów.
w Obu przypadkach nagrodą będzie 100k złotych monet i 20ph


Drzewko questowe:

start============
|======|=========\
(1==)=(2===)==(===3========)
|=\====|=\====|====\=\======\
2=3a===1=3a===3a==3b=1====(=2=)
|==|===|==|===|=\====|=\===|==\
3a=2===3a=1===1=2====2=3a==1==3a

jak widać kolejność kończenia dowolna ale wasze decyzje mogą dużo zmienić.
Edytowany 21:43:48 20.12.2010 przez Raecursoris
2010.12.20 17:38:42
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:11028166

Dancuś

21671
5836
Raecursoris:
Jak na 1 to nawet dobry 8/10
2010.12.20 18:08:21
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:11028592

Thomas Ward

116339
9008
Raecursoris:
to twój 1? to 7/10
2010.12.20 18:45:08
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:11029436

KONTO USUNIĘTE

Tom Ward:
dancan:
dzięki. metody nauczania w 3 gimnazjum jednak się do czegoś nadają. do środy spróbuję napisać 2 część

@down

U góry już ukończona część I
Edytowany 21:37:28 20.12.2010 przez Raecursoris
2010.12.20 20:41:25
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:11031906

Dancuś

21671
5836
Raecursoris:
Oby
2010.12.20 21:32:00
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:11032846

KONTO USUNIĘTE

Dochodzenie cz.2
po ukończeniu qłównej wersji questa od wiedźmy Farwelli
na 150lvl.
1)zafascynowana odkryciem wiedźma znowu prosi nas o pomoc.
tym razem polega ona na wyeliminowaniu wyeliminowaniu zagrożenia ze strony nieudanych eksperymentów.
dowiadujemy się, że nim rozprawiliśmy się z mnichami wypuścili oni kilka swoich eksperymentów na wolność pod obserwacją.

2)zabij:
Duch próżności 0/15.

3)po osiągnięciu celu musimy wrócić do wiedźmy. Ta dziwi się, że nie przeszukaliśmy ich kryjówki. Wracamy tam i odnajdujemy umierającego człowieka. po ciekawej acz krótkiej rozmowie ruszamy na polowanie.(możemy rozpocząć quest "testament")

4)zabij;
Duch zazdrości 0/10.
następnie udajemy się do wiedźmy i mówimy o ubiciu potworów. Możemy tu zakończyć główną linię zadania. lub najpierw ukończyć tę poboczną.

4a) Po krótkiej rozmowie dostajemy od wiedźmy 450k expa i pewne informacje których wysłuchania możemy odmówić.(quest możliwy do wykonania tylko w czasie tego questa bo jest jego wydłużeniem)

4b) po ubiciu potworów wracamy do konającego. Ten, tuż przed śmiercią prosi nas o przekazanie testamentu jego braciom. niestety nie zdoła podać ich imion.
->należy skonsumować zwitek
-> z koślawego pisma jesteśmy w stanie przeczytać tylko nazwę miasta-Eder.

udajemy się do pomocnika burmistrza(dom obok) i prosimy o rozpoznanie opisanych w testamencie. Ten wyśle nas do starego rozbójnika z zasłoniętego jeziora.
przekazujemy bratu smutną nowinę, a on w ramach podziękowań obdaruje nas (nie)okrągłą sumką ze schowka i kilkoma ph
-> nagroda:
100ph i 10k.

jeśli chcieliśmy wysłuchać wiedźmy to aktywujemy zadanie "cierpiący"
-> usłyszawszy legendę o duszach wracających do miejsca zgonu udajemy się do biblioteki w Karka-Han. i czytamy odpowiednie książki.
postanawiamy uwolnić dusze cierpiących.
zabij:
Cierpiąca dusza 0/10
zadowoleni wracamy do wiedźmy. Ta jednak będzie oburzona i będzie żądać przeprosin dla zmarłych.
musimy udać się do świątyni żywiołów w Nithal i złożyć ofiarę z ziół i jeleniego mięsa.
przynosimy:
3x Duże mięso
2x Nagietki
3x macierzanki
1x ziarna zbóż (do kupienia u Idali z Torneg. Odpowiednia rozmowa i za 100złotych monet zborze nasze)

następnie układamy wszystko na oltażu i prosimy kapłankę o krzemienie. podpalamy ofiarę i owiani dymem przepraszamy zmarłych.

Po powrocie do wiedźmy otrzymujemy 100ph

To by było na tyle. Dziękuję za zwrócenie uwagi mojej osobie
2010.12.21 15:38:45
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:11039973

Raul Blanco

50-2
571
Zaraza w Tuzmer 49lvl

Start u dowódcy straży Ithan:
informuje nas o tajemniczej chorobie panującej w Tuzmer i okolicach.
Udajemy się na miejsce rozmawiamy z Handlarzem Alfredem. Musimy mieć 5 butelek różowego wina aby wyciągnąć informacje. Dowiadujemy się tyle co nic:
zaraza przyszła z kupcami z dalekich krain nakazuje udać sie również do uzdrowiciela Toramidamusa
Od niego dowiadujemy się, że najprawdopodobniej jest to malaria.
Zleca nam przygotowanie leku na chorobę.
Udajemy się do Kaliposa ten każe nam przynieść alpinie, jajo wywerny serce wilkołaka i skorpiona(jaskinia w Eder).
Przynosimy składniki i mamy do wyboru zapłacić 1m lub odejść bez zapłaty.
jeżeli odejdziemy nic sie nie dzieje , ale jak zapłacimy dostajemy kase z powrotem i 60 PH.
Idziemy do Toramidamusa i czekamy na efekty leku.
Niestety ludzie nie wyzdrowieli więc udajemy się do Kowelina.
Każe nam przynieść 5 szałwi, lulek, miód gryczany, mięso jelenia szlachetnego, kwaśniak oleisty.
Płacimy 50 k za przyrządzenie i wracamy do Toramidamusa.
Czekamy 10 min.


100k exp, 70 PH(oprócz tych od Kaliposa), eliksir heroiczny 50 x 5000 HP, 200k złotych monet i Unikatową laskę mag 1-5000 od błyskawic 30 many 20 odporności od zimna, apsorbuje 400 obrażeń od ognia.
2010.12.21 21:33:54
Ocena: -1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:11046622

KONTO USUNIĘTE

Raul Blanco:
apsorbuje 400 obrażeń od ognia.


Albo absorbuje każdy żywioł, albo żadnego. Poza tym za coś takiego uni i taki mocny pot... Poza tym fabuła jest prawie identyczna co to questa na otwarcie Tuzmer.
Edytowany 21:44:19 21.12.2010 przez Scartic
2010.12.21 21:43:50
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:11046809

Raul Blanco

50-2
571
Ja tego questa na otwarcie Tuzmer nie znam (patrz lvl)
Sama go wymyśliłam.

Po za tym na 49 lvl samo chodzenie do Tuzmer to problem.
Edytowany 22:20:15 21.12.2010 przez Raul Blanco
2010.12.21 22:05:09
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:11047151

KONTO USUNIĘTE

Dziwne zachowania gwardii ( 91 lvl )
Zaczynamy u Burmistrza Hergata, mówi, że ostatnio jego żołnierze dziwnie zaczęli się zachowywać z czasem niektórzy strażnicy atakują każdego, który nie jest mieszkańcem tego miasta. Każe on nam dowiedzieć się od innych dowódców miast, czy mają ten sam problem z gwardią. Pierwsze udajemy się do kapitana straży grodu w Ithan, mówi, że jego żołnierze też dziwnie się zachowują. Następnie idziemy do Dowódcy Straży w Torneg, potwierdza, że ma problemy ze swoją strażą. Później Werbin do Dowódcy Bejkadusa, również powtarza, że strażnicy są ostatnio bardzo dziwni. Teraz biegiem z powrotem do Burmistrza Hergata, mówimy mu, że w miastach północnych, gwardia też tak się zachowuję. Prosi nas jeszcze o sprawdzenie miast leżący na południu Margonem. Więc znowu sobie biegamy od miasta do miasta (no raczej teleportujemy). Pierwsze miasto, które mam odwiedzić to Fort Eder (Eder jest pod opieką Najemników, więc to nie jest miasto z strażą/gwardią). Idziemy do Dowódcy w Fortyfikacji i wypytujemy o straże, on jednak mówi, że nic takiego tu nie zaszło, wszyscy pracują tu jak powinni. Drugie miasto, które odwiedzimy na południu to Nithal, Burmistrz Filemon Ralgar, z braku czasu nic na nie mówi. No to idziemy Dominika, mieszkaniec Nithal powtarza jak mówił przedmówca w Forcie Eder, wszystko działa tak jak powinno. I zostaje nam ostatnie południowe miasto – Tuzmer. Mer Losso Minewit mówi, że czasem są problemy z gwardią, ale nie takie, o jakich wspominamy. Teraz wracamy do Burmistrza Hergata i opowiadamy mu, co się dowiedzieliśmy o miastach południowych. Burmistrz postanowił udać się na naradę z wszystkimi dowódcami straży. Czekamy 45 minut, po czym zagadujemy z powrotem do Hergata. Niestety jest do bardziej zawiła sprawa niż myślał. Na spotkaniu mieli wiele myśli, ale tylko dwie wytypowali za najbardziej prawdopodobne. Więc Burmistrz Hergat zapytuje się nas, czy jesteśmy mu gotowi mu pomóc. Są dwie opcje rezygnujemy albo podejmujemy się wyzwania.
Gdy rezygnujemy to dostajemy X doświadczenia, 300k złota i 50 PH.
Po wybraniu opcji pomocy. Zleceniodawca opowiada o pierwszym możliwym wydarzeniu. Musimy zabić mnichów z Krypty Andarum, a także Grabarza. No to, więc ruszamy na zabijanie mnichów i gościa z łopatą.
Zabij: Przerażający mnich (0/15)
Zabij: Śmierć magazyniera (0/10)
Zabij: Mnich chybione zaklęcie (0/5)
Zabij: Duchowy rozpruwacz (0/5)
Zabij grupowo: Grabarz Świątynny (0/1)

Wracamy do Hergata i mówimy, że wybiliśmy wszystkich mnichów i Grabarza Świątynnego.
Teraz czas na drugie wyjście z tego problemu. Burmistrz wysyła nas do Mythar abyśmy czegoś się dowiedzieli od tamtejszych uzdrowicieli. W Mythar idziemy pierwsze do Jemenossa, a później do Angussa. Obaj uzdrowiciele mówili, że nie mają pojęcie, co mogło spowodować dziwne zachowania gwardii. Polecają nam czarownika, Saprasa, wiec udajemy się do niego. Czarownik po chwili rozmowy, decyduję się pojrzeć w przeszłość i znaleźć źródło przyczyny.
Po 5 minutach podchodzimy do czarownika, ale ten każe poczekać aż wrócą mu siły. Po 1 godzinie zagadujemy do Saprasa. Jakoż, że za daleko znajdował się od źródła przyczyny nie zobaczył za wiele, tylko tyle, że nie przybyli z północnych stron Margonem i gwardzistów napełniła ich przerażającą aura, która z czasem może ich zamienić w niebezpiecznych opętańców. Mówi, że musimy jak najszybciej dotrzeć do wieszczki lub czarodzieja w północnych stronach Margonem. Idziemy do Wieszczki Sary, zgodzi się pod warunkiem, że damy jej 100k. Czekamy znów 1 godzinne i udajemy się z powrotem do wieszczki. Ona opowiada całą historię i każe jak najszybciej się pozbyć agresora. Teraz niezwłocznie do Burmistrza Hergata i opowiadamy mu, czego się dowiedzieliśmy, że agresorem jest Wyznawca Ciemnych Mocy wraz z jego mnichami. Że, chciał spowodować osłabienie armii północnej Margonem i rozpocząć wojnę. Burmistrz przerażony każe nam się pozbyć Wyznawcę Ciemnych mocy wraz z jego mnichami.
No to idziemy wybijać mnichów oraz Wyznawcę Ciemnych Mocy.

Zabij: Stary mnich (0/10)
Zabij: Wojowniczy mnich (0/10)
Zabij: Wtajemniczony mnich (0/1)
Zabij grupowo: Wyznawca Ciemnych Mocy (0/1)

Po zabiciu ich, wracamy do Burmistrza Hergata, on mówi, że żołnierze poczuli się lepiej i powrócili do swojego codziennego życia. Burmistrz nam dziękuję i wręcza nagrodę.
Nagroda:

X doświadczenia,
1,5mln złota,
150PH
i
„Buty podróżnego wybawiciela”- heroiczne buty na 91lvl dla wszystkich profesji.
2010.12.22 17:53:49
Ocena: 2
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:11057297

KONTO USUNIĘTE

fajny quest. ale 2 rzeczy mi nie pasują. spora nagroda jak na odmówienie pomocy. (50ph?)
a co do nazwy butów to troche dziwna nazwa. ocena 4+ (skala szkolna) i 8/10 (dziesiętna)
Edytowany 15:48:09 23.12.2010 przez Raecursoris
2010.12.23 15:45:14
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:11073751

Thomas Ward

116339
9008
Sukswik:
nie piszemy nagród!

A tak to 6/10
2010.12.23 17:45:38
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:11076847

KONTO USUNIĘTE

Tom Ward:
Piszemy, nie piszemy statów nagród.
Edytowany 19:16:51 23.12.2010 przez Xedos Ashall
2010.12.23 19:16:40
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:11079188

Obito Uchiha

287334
4076
Pomóż śnieżkowi ubrać choinkę -quest eventowy

Ruszamy do ithan gdzie śnieżek daje znam zlecenie a mianowicie " Ktoś rozebrał choinkę" przypuszczenia padają na skrzata zgredka. Idziemy do niego i wypytujemy się czy on jest odpowiedzialny za ten czyn, on nie zaprzecza i nas zabija.
Gdy już się ockniemy wracamy do śnieżka, ten radzi nam żeby udać się do Mikołaja on nam powie co robić.
Wyruszamy do Mikołaja.. Ten mówi nam że wie gdzie są ozdoby na choinkę ponieważ brał w tym udział, powiedział że da nam ozdoby lecz nie będzie tak łatwo.
Zadaje nam on 1 zagadkę " 1 przedmiot znajduję się tam gdzie jest potwór najpotężniejszy w margonem nikt nie zdołał rady go pokonać" są to smocze góry.
Wracamy do Mikołaja z 1 ozdobą.
Zadaje nam 2 zagadkę " 2 przedmiot znajduje się tam gdzie mnichowie lubią oni czytać księgi w swej bibliotece" Andarum Ilami. Wracamy do mikołaja
Dostajemy kolejną zagadkę 3 z kolei i dostajemy taką o to zagadkę " Przed ostatnia ozdoba znajduje się tam gdzie odpływa bardzo dużo statków"-Port tuzmer.
Wracamy do Mikusia.I mówi jezeli chcemy otrzymać ostatnią ozdobę do choinki musimy przynieść mu pyszne mleko dla reniferów a dla niego ciasteczka. Zanosimy i wracamy do Śnieżka, ten każe nam ubrać choinkę, gdy już ją ubierzemy wracamy do Śnieżka i otrzymujemy nagrodę, heroiczną lalkę "Lalka śnieżka" lalka ta wygląda jak Renifery z Mikołajem na saniach.

Myślę że quest się spodobał, jest to mój 1 quest wymyślony
2010.12.23 21:47:52
Ocena: 3
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:11082870

KONTO USUNIĘTE

Bitor:
dobry
2010.12.23 21:50:00
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:11082908

KONTO USUNIĘTE

Bitor:
quest fajny.
Dopracuj tylko te zagadki. bo to takie mdławe jest. to moje urozmaicenie:
np:
-zdradzisz mi miejsce ukrycia 1 ozdoby?
mikołaj recytuje:
-Gdy przed mym obliczem staniesz, migotliwy sznur dostaniesz.
Czekam w grocie, wokół węże, Tak więc wyjmij swe oręże.
Ale licz już na pogardę bo me łuski bardzo twarde.

u smoka znajdujemy łańcuch z lampkami.

2 zagadka mikusia:

-pośród bardzo wielu ksiąg pośród kurzu śnieżek krąg

znajdujemy bombki.

3 zagadka

-zawinięty w wielkie cumy, pośród potu i zadumy.
Na południu anioł jest, ja już wiem. A ty? gdzie jest?

w zwiniętej cume odnajdujemy aniołka.

Pamiętajcie. jest to Cookies do questa Bitorego



Jeśli ktoś potrzebuje pomocy z wymyślaniem rymowanek do dialogów niech pisze na raecursorisa(Clasic) chętnie pomogę



Mój 3 quest jest eventem sylwestrowym.

początek u Sylwestra. (Byłby to npc siedzący na ławce w K-H)
*1
Sylwester: Nikt mnie nie lubi. Chlip, chlip.
Gracz:
1:Masz rację. ja ciebie też nie lubię.
(Sylwester obraża się i nas zabija)
2:Dlaczego tak mówisz? Stało się coś?
Sylwester: snif,snif. Daj mi chwilę. Muszę się uspokoić
(po 2 minutach odblokujemy rozmowę *2)
3:No to cześć.
(koniec rozmowy)
4:Miło było poznać.
(koniec rozmowy)

*2
Sylwester: Witaj nieznajomy. Chciałeś czegoś?
Gracz: Tak. Płakałeś. coś się stało?
Sylwester: Nic takiego. Cały świat o mnie nie pamięta.*Wybucha płaczem*
(po kolejnej chwili na ochłonięcie odblokujemy rozmowę *3)
*3
Sylwester: Tak? Chlip.
gracz:
1:Nic. nie znoszę płaczków.
(koniec rozmowy)
2:Mówiłeś, że świat o tobie zapomniał. Dlaczego?
Sylwester: Ty też? Jutro są moje imieniny, a do tej pory nawet mikołaj nie przyniósł mi prezentów. Chlip.*Sylwester znowu zaczyna płakać.*
Gracz:
1:(Warunek zdażenia: gracz posiada tort lub inne słodkości)
Ja nie zapomniałem. Mam coś dla ciebie.
sylwester: *Z zachwytem* Nie mogę w to uwierzyć. dziękuję!*rzuca ci się na szyję*
(kończymy niezaczęty quest zyskując 10ph)
2:Mikołaj nie mógł ci dać prezentu. Nie słyszałeś o wypadku z Grinchem?
Sylwester:Nie. A co się stało?
gracz: Grinch zamknął w lochu Mikołaja. a sam rozdawał w Ithan jakieś słodycze.
Jestem pewien że mikołaj miałby coś dla ciebie.
Sylwester: Naprawdę? Spytaj go! Spytaj.
(rozpoczęto quest)

Idziemy do Siedziby Mikołaja i rozmawiamy z nim.
Mikołaj: Witaj. Co cię do mnie sprowadza?
Gracz : Witaj Mikołaju. Przychodzę w sprawie prezentu
Mikołaj: Święta dawno minęły. Dlaczego prosisz mnie o prezenty?
Gracz : Ja nie chcę prezentu Mikołaju. Niejaki Sylwester mówi, że takiego nie dostał.
Mikołaj: *Szpera w swoim worku* Faktycznie. Ale ze mnie gapa.*Daje ci pakunek*. Przekażesz
mu to w moim imieniu?
Gracz: :
1:Dobrze. dziękuję Mikołaju.
*otrzymujesz niebieski pakunek* wracasz do Sylwestra i dajesz mu prezent.
sylwester: Dziękuję. Masz. Weź to. Zasłużyłeś.
gracz:
1:Dziękuję. Szczęśliwego nowego roku.
*otrzymujesz 10petard. użycie wywołuje animację wybuchu.*
2:Nie chcę nagrody. Nie z mojej winy tyle wycierpiałeś.
*otrzymujesz 100ph*
2:Zaczekaj Mikołaju. Jutro jest Sylwestra. Chciałbym wyprawić mu przyjęcie. Wiesz kto
mógłby zrobić na nie ładny pokaz Pirotechniczny?
Mikołaj: Zapytaj Unila. może zrobi dla ciebie kilka sztucznych ogni.
Radzę ci wynająć pokój u Tunii. Ona zawsze robi udane imprezy noworoczne.
Gracz: Dziękuję Mikołaju. Szczęśliwego nowego roku.
Mikołaj: Wzajemnie. HO! HO! HO!

Idziemy do Unila. prosi nas o zdobycie prochu.
*znajdziemy go u piratów*
czekamy 10 min. i odbieramy za 10k złotych monet fajerwerki(questowe).
idziemy do Tunii.
ta zgodzi się na urządzenie imprezy u niej w domu, pod warunkiem że później posprzątamy.
1)*nie dotrzymujemy słowa, po udanej imprezie idziemy do Sylwestra i zyskując petardy kończymy quest tracąc 5ph*
2a)*Dotrzymujemy słowa* powiemy że nie mamy teraz czasu bo:
żona zaraz urodzi:(będąc graczem płci żeńskiej, tunia nas wyśmieje i koniec questa będzie
taki jak w opcji 1/płci męskiej odpowie że lepiej by żona rodziła w spokoju. ale żebyś już
wychodził i zrobił żonie śniadanie, bo inaczej może paść z głodu)
2b)Mówimy że mamy migrenę.
dla kobiet odpowiedź będzie brzmieć: Za dużo pracy włożyłaś w to przyjęcie. Odpocznij. Ja
posprzątam.
Dla Mężczyzn: Było mi tak dużo nie pić. Do roboty.(zakończenie z opcji 1)

po wybraniu opcji 2a przez mężczyzn lub 2b przez kobiet, Tunia sama sprzątnie dom a my po rozmowie z Sylwestrem otrzymamy 15 petard wywołujących na mapce animację wybuchu
koniec questa przyniesie nam też 50k expa jako bonus do petard sylwestra, 0 lub -5 ph od Tunii i 10k złotych monet od mikołaja za fatygę
koniec questa
Edytowany 13:15:40 24.12.2010 przez Raecursoris
2010.12.23 23:24:09
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:11084422

urake

195190
5626

Edytowany 12:07:18 26.12.2010 przez urake
2010.12.24 15:04:59
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:11094116

Dancuś

21671
5836
urake:
Nie obraż się ale nie piszemy dialogów ogólnie słaby3/10.
2010.12.24 16:16:25
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:11095378

KONTO USUNIĘTE

Niektóre questy są bardzo trudne !!
2010.12.24 20:12:39
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:11097836

KONTO USUNIĘTE

Raecursoris:
urake:
Nie piszemy dialogów, wyjątkowo dziś minusy nie polecą
2010.12.24 22:12:42
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:11099489

KONTO USUNIĘTE

Xedos Ashall:
dlaczego nie piszemy dialogów?
skoro to pomysły na questy to czemu nie można ich ubarwić?
wytłumacz to + zarobisz.

ps. gdzie to napisano? bo nie mogę znaleźć
Edytowany 23:01:10 24.12.2010 przez Raecursoris
2010.12.24 22:51:31
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:11100308

Tylko zalogowani gracze mogą pisać posty

Forum Margonem > Questy i solucje > Nasze Questy.

Podaj powód dlaczego oceniasz post na

Pamiętaj, że za bezsensowny komentarz do oceny możesz otrzymać knebla i stracić swoją reputację.

* pole nieobowiązkoweLimit znaków 0/30

Zgłoszenie postu do moderacji.
Poniżej możesz podać powód Twojego zgłoszenia.

Pamiętaj, że za bezsensowny komentarz możesz otrzymać knebla i stracić swoją reputację.

Limit znaków 0/150

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
AND grp=0