Momencik

Czekaj na odpowiedź servera..

Uwaga

  

Forum Margonem > Questy i solucje > Nasze Questy.

[Przeszukaj temat] [Dodaj do ulubionych]

KONTO USUNIĘTE

Raecursoris:
Dokładnie dlaczego, nie pamietam.
Ale ktoś gdzieś ustalił taką zasadę jakiś mg chyba.
2010.12.24 23:02:13
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:11100527

KONTO USUNIĘTE

z bólem serca daję ci tego plusa
-nie dawaj mu tego plusa
-Dlaczego? przecież sobie zasłużył.
-***** to MÓJ skarb
2010.12.25 09:54:52
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:11103188

KONTO USUNIĘTE

Salem napisał(a):
Jeśli chcecie, to możecie sobie pisać dialogi, ale ja takich postów nawet nie czytam...


Dlatego nie piszemy dialogów...
2010.12.25 10:39:56
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:11103647

Thomas Ward

116345
9164
Quest na 38 poziom doświadczenia "Ślub Lidii i Dena".


Quest zaczynamy u Lidii. Mówi ona o tym, że będzie się żeniła z Denem. Prosi, żebyśmy poszli do niego z tą informacją.

1. Ślub Lidii i Dena
Poinforumuj Dena o szczegółach ślubu

Ale Dena nie ma. Wracamy z ta wieścią do Lidii

2. Ślub Lidii i Dena
Wróć do Lidii ze smutną wiadomością

Lidia każe się rozejrzeć po okolicy. (do Wirsyna)

3. Ślub Lidii i Dena
Rozejrzyj się po okolicy w poszukiwaniu wskazówek

Idziemy do Wirsyna. On nam mówi, że widział, jak ktoś sie tędy skradał. Wracamy na miejsce zdarzenia.

4. Ślub Lidii i Dena
Wróć na miejsce zniknięcia Dena

Rozmawiamy z krzakami (będą), gdzie znajdujemy wskazówkę (alfabetem Morse'a, czyli np. --- itd.)

5. Ślub Lidii i Dena
Wróć do Lidii ze wskazówką

Lidia nam mówi, abyśmy poszli do jakiegoś myśliciela, aby to rozszyfrował.(

6. Ślub Lidii i Dena
Znajdź kogoś, kto rozszyfruje kod

Zrobi to Makina. Okazuje się, że to były kornidy. Wracamy do Lidii.

7. Ślub Lidii i Dena
Wróć do Lidii.

Ona nam każe zabić ich kilka

8. Ślub Lidii i Dena
Zabij: Kornid* (0/50)
*wszystkie rodzaje

Wracamy do Lidii

9. Ślub Lidii i Dena
Wróć do Lidii

Lidia mówi, że znaleziono Dena, który jest jednak chory. Musimy znaleźć jakąś miksturę leczniczą.

10. Ślub Lidii i Dena
Den jest chory. Spróbuj znaleźć kogoś, kto wykona miksturę leczniczą.

Miksturę wykona Nimfa z Przełęczy dwóch koron. Ale będzie potrzebowała 4 Nagietków, Rumianka, Echeniceę, Macierzankę oraz Rutę.

11. Ślub Lidii i Dena
Przynieś dla Nimfy 4 Nagietki, Rumianek, Macierzankę, Echeniceę oraz Rutę.

Wracamy do nimfy. Ona robi nam miksturę za 5 PH i idziemy z nią do Lidii.

12. Ślub Lidii i Dena
Wróć z mikstura do Lidii.

Czekamy (1h) na efekty mikstury.

13. Ślub Lidii i Dena
Poczekaj na efekty mikstury.

I dostajemy nagrodę:
10k złota
50 PH
42,4k expa
Wino weselne *unikat*

Pozdrawiam,
Tom Ward

Edytowany 10:34:41 26.12.2010 przez Tom Ward
2010.12.25 13:51:33
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:11106918

Magiczna Surówka

78132
1283
Tom Ward:
Był już pomysł na ślub Lidii i Dena, ale ogólnie quest w porządku.
-
Edytowany 21:15:08 16.3.2012 przez astorman
2010.12.25 19:00:48
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:11112219

KONTO USUNIĘTE

Tom Ward:
Piszesz "Bukiet ślubny neutralny *unikat*" Więc zmień na, unikat albo neutralny.
-Jest już taki przedmiot jak bukiet ślubny *unikat* dostaje się z questa w Tuzmer.
Trochę trudne zadanie jak na ten poziom, a szczególnie latanie za Rutą do okolic Tuzmer ( Chyba że na aukcji będą ).

Ogółem quest nawet dobry 8/10
2010.12.25 19:15:00
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:11112522

KONTO USUNIĘTE

Rozpoczecie questu u Makiny w Ithan.
Zaginiony Skarb Makiny:
[Podchodzisz do Makiny. Zdaje ci sie ze jest jakas przygnebiona]:
-Co cie trapi Makino?
[Makina wyrwala sie z zamyslen i odpowiedziala]:
-Mam pewien problem. Widzisz zanim moj maz zmarl dal mi pewien skarb. Lecz niestety zostal on skradziony kiedy spalam.Gdy sie obudzilam skarbu juz nie bylo lecz zlodziej zotawil pewne poszlaki. Gdy wychodzil z mojego domu ze skarbem zaczepil sie o gwozdz i zostawil rabek czarnej peleryny oraz szylet.Ahh co ja teraz poczne??
-Aha wzruszajaca twoja opowiesc lecz isc.
-Moze moglbym pomoc??
-Moglbys?? Dziekuje ci bardzo! Masz tu rabek peleryny i sztylet zlodzieja. Moze ludzie w karczmie cos slyszeli.
[Idziemy do Runeusza]
-Witaj starcze mam pewne pytanie.
-Tak slucham mlody czlowieku?
-Czy slyszales lub widziales jakiegos czlowieka ktory chodzi w czarnej pelerynie oraz nosi sztylet? Czy szedl do izby Makiny?
-Mhhh pomyslmy... [starzec zastanawia sie chwile] -Wiem! widzialem kogos takiego. Jego imie a raczej przezwisko to Mroczny Zgrzyt. Rozmawialem z nim. Powiedzial ze musi zamienic slowko z Makina.
-Dziekuje ci bardzo starcze i do zobaczenia.
[Nastepnie idziemy do Makiny]
-Witaj Makino. Wiem kto ukradl twoj skarb.
-Na co czekasz! Mow!
-To Mroczny Zgrzyt.
-Ahaa tego sie spodziewalam. Ostatnio bardzo czesto tu przychodzil i rozmawial ze mna o moim mezu. Czy mogl bys go poszukac? Slyszalam ze jest gdzies w Eder.
[Nastepnie teleportujemy sie do Eder i idziemy rozmawiac z Mrocznym Zgrzytem]
-Kogoz my tu widzimy!-Mowi Mroczny Zgrzyt
-A witam , witam. Mam pewna sprawe.
-Jaka?
-Dobrze wiem ze to ty zrabowales skarb biednej Makinie!
-Masz racje to ja! Hahaha. Oddam ci go lecz musisz mi pomuc. Ostatnio bylem rozmawiac z Hersztem Rozbojnikow i ukradl mi on bardzo cenny pierscien lecz jest on zaklety. Jesli go ukradnieto komus tylko ktos inny a nie wlasciciel moze go odzyskac. Odzyskaj mi ten pierscien od Herszta Rozbojnikow w jaskini w Eder a otrzymasz spowrotem swoj skarb.
-Zgadzam sie. Przyniose ci ten pierscien.
[Idziemy do jaskini w ktorej ukrywa sie Herszt.]
-Witaj Herszcie.
-Czego tu chcesz?!
-Mam wiadomosc ze ukradles bardzo cenny pierscien Mrocznemu Zgrzytowi. Musisz mi go oddac.
-Hahaha tylko w walce odzyskasz ten pierscien!
[Walczymy z Hersztem lecz jest on silny wiec trzeba miec ponad 10 lvl przewagi. Pokonujemy go i dostajemy pierscien.]
[Idziemy do Mrocznego Zgrzyta i mowimy ze odzyskalismy pierscien]
-Odzyskales go?! To wspaniale a teraz daj mi go!
-Hola hola panie najpierw chce dostac skarb Makiny.
-Ehh no juz dobrze i tak nie mam klucza do tej skrzyni. Pewnie Makina go ma.
[Dajemu Zgrzytowi pierscien a on daje nam Skarb Makiny]
[Idziemy zpowrotem do Makiny]
-Makino odzyskalem dla ciebie skarb!
-To wspaniale! Ale w nagrode ze tak sie trodziles skarb ktory dla mnie odzyskales teraz nalezy do ciebie a oto masz klucz. Gratuluje.



Quest od: 40lvl
Zleca: Makina w Ithan
Nagroda: 50k oraz 150k expa i Magiczny skarb i klucz do niego.
W skrzyni znajdujemy unikatowy pierscionek na 45lvl dla kazdej profesji.

Edytowany 19:41:25 25.12.2010 przez Evannes
Edytowany 19:53:06 25.12.2010 przez Evannes
Edytowany 10:15:57 26.12.2010 przez Evannes
2010.12.25 19:41:08
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:11113147

KONTO USUNIĘTE

dialogi jak widzę wolno pisać ale sz. pan Salem ich nawet nie przeczyta. (thx za info)
zmień trochę.(z pisownią. a szczególnie za dużo pogrubienia.)
a tu widzę literówkę
-To wspaniale! Ale w nagrode [ę zamiast e] ze tak sie trodziles [u nie o] skarb
ogółem ok.
a pytanie. który lvl ma herszt?
bo mam mieć przewagę 10 lvli
2010.12.26 09:36:14
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:11120466

KONTO USUNIĘTE

Raecursoris:
Przykro mi ze nie pisze polskich liter z kreskami i z kropkami ale mam problem. Gram na norweskim laptopie i niemozliwe na nim jest pisanie polskich liter.
Herszt ma chyba ponad 40.
2010.12.26 10:15:32
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:11121138

Thomas Ward

116345
9164
Sukswik:
a wino weselne może być?
Edytowany 10:38:32 26.12.2010 przez Tom Ward
2010.12.26 10:35:12
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:11121441

KONTO USUNIĘTE

Xedos Ashall
Czyli dales minusa tylko dla tego ze nie wiedzialem ze nie piszemy dialogow?? I co z tego ze napisalem jest jakas roznica?!
2010.12.26 13:09:08
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:11125167

KONTO USUNIĘTE

Evannes:
A co mi tam, cofnę żeby tych resztek świątecznego nastroju nie psuć porostu nadal nie lubię tak rozpisywanych questów.
Edytowany 13:22:34 26.12.2010 przez Xedos Ashall
2010.12.26 13:18:55
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:11125398

KONTO USUNIĘTE

Xedos Ashall:
A jak bym usunal dialogi i nagrode w tym moim quescie wyrownasz?
Wielkie dzieki
Edytowany 13:24:02 26.12.2010 przez Evannes
2010.12.26 13:21:50
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:11125442

KONTO USUNIĘTE

Mój quest na 23lvl. Pewnie nieciekawy, ale zawsze można spróbować.

Rozpoczynamy tego questa u Huslina, i wtedy zaczynamy z nim rozmawiać:
Gracz: Może w czymś, ci pomóc Huslina.
Huslin: Tak, potrzeba mi zabić Kotołaka i otrzymać chociaż jeden łuk, bo jak zawsze tam jestem, to mnie inni gracze wyrzucają od Kotołaka i próbują mnie zabić. Mógłbyś to dla mnie zrobić, a otrzymasz nagrodę.
Gracz: No to do roboty.
Nasz gracz idzie do Kotołaka i podczas drogi napotyka się na potwory, które blokują mu przejście. Po uporaniu się z potworami gracz idzie do Lasu Tropicieli i szuka Kotołaka [60,80] i go atakuje, ale jeszcze przed tym gracz rozmawia z elitą.
Gracz: Dawaj łuk
Kotołak: Nie
Gracz: No to policzymy się inaczej.
Gracz atakuje naszego kotołaka i otrzymuje Zwój Kotołaka, potem musi czekać 4:35, aby go zaatakować jeszcze raz, za drugim razem trafia nam się ten przebijak kotołaka na 20lvl dla łowcy i tropiciela. Zwój Kotołaka może się nam przydać do teleportacji do Kotołaka. Gracz wraca do Huslina w Ithan i mu oddaje łuk.
Gracz: Mam dla ciebie ten łuk, o który prosiłeś.
Huslin: Bardzo dobrze. Czekaj, mam dla ciebie za pomoc nagrodę.
Wtedy Huslin daje nam nagrodę w postaci ulepszonego Przebijaka Kotołaka, pod nazwą Mocny Przebijak Kotołaka jako Unikat, który możemy sprzedać na aukcji lub u Roana w Ithan. Dodatkowo otrzymujemy 7,5k expa i 7k złota.
Gracz: Dziękuję.
Huslin: Cała przyjemność po mojej stronie.

Quest mogą wykonywać: wszystkie profesje
Zleca: Huslin
Poziom Doświadczenia 23lvl - ->
Nagroda: 7,5k expa, 7k złota.
Edytowany 07:28:21 27.12.2010 przez Ziomalektoja
2010.12.27 07:24:48
Ocena: -1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:11140931

KONTO USUNIĘTE

Ziomalektoja:

Salem wyraźnie napisał, że questy poniżej 50 lvl'a nie mają szans na przejście, bo jest ich po prostu za dużo.
2010.12.27 09:37:40
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:11141864

KONTO USUNIĘTE

Ziomalektoja:
nie pisz dialogów. Po za tym Forma . Zleca Huslin-> może ci w czymś pomóc huslina?
No trochę dziwne
Evannes:
no to fajny laptop. pewni lepszy niż polski
zwracam honor
@down.
wiem. ale napisałem już 3 długie questy z dialogami, każdy został skomentowany w ten sam sposób.
Chciałem cię tylko przestrzec.
Edytowany 20:32:14 27.12.2010 przez Raecursoris
2010.12.27 09:45:52
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:11141985

KONTO USUNIĘTE

@Raecursoris - każdy ma prawo wykazać się swoją fantazją, nie widzisz...
2010.12.27 11:31:45
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:11144209

KONTO USUNIĘTE

Gracz: Dawaj łuk
Kotołak: Nie

Ahh wspaniale klimatyczna, fantastyczna wypowiedz, nobla powinni ci dać...
Każdy ma prawo, ale pisząc na forum licz się z krytyką.
Moja ocena 1/10.
-Dialogi, nie cierpie ich a te dodatkowo napisane są jakby na hop siup
-Nieprzemyślany
-Krótki
-Za mocna nagroda, i nie przemyślana na 25 mam quest tez z uni bronią.
2010.12.27 11:39:08
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:11144312

Sjegvar

131604
9633
Ziomalektoja:
Bardzo klimatyczne, wiesz?
2010.12.27 14:08:48
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:11147704

windu

143198
3968
JESTEM NOOBEM!!!
Mój quest na 64lvl

Pozbądź się stworów, które zagradzają drogę spokojnym wędrowcom. Zleca jakiś tam mieszkaniec Mythar lub Tuzmer.

Zabij: Lesz (0/15)
Zabij: Południca (0/15)
Zabij: Wieczornica (0/15)

Gdy już wrócimy do naszego zleceniodawcy to otrzymamy nagrodę: 115k expa i 150k złota.

PS. Ilość stworków do zabicia może ulec zmianie.
PS 2. Nagroda także.


Takie nic
Edytowany 16:10:40 11.1.2013 przez windu
2010.12.29 11:24:55
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:11171790

KONTO USUNIĘTE

windu:
Takie nic, czyli quest zabij/wróć.
2010.12.29 21:51:02
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:11172661

Poświst

210145
5404
Quest na 100 lvl cz.1



„Łów”

Questa zaczynamy u nowego NPC Tristana w Eder.

Tristan mówi nam że na niego „polują” ponieważ jest zamieszany w nielegalne interesy. Gdy pytamy czy możemy jakoś pomóc, on opowiada nam o pewnej szkatułce. Mówi że ostatnio widział ją u przemytnika w południowej części krainy.

Oczywiście jest to Irwin z Nithal. Kiedy do niego podejdziemy i zagadamy on mówi że owszem miał tę szkatułkę ale sprzedał ją komuś z okolic Tuzmer ale „nie pamięta komu”.
Czas odświeżyć mu pamięć! Dajemy 10k a on mówi że był to jakiś rybak, podobno uważali go za króla. Mieszka w Wiosce rybaków.

To w drogę! Kiedy z nim rozmawiamy mówi nam że da nam szkatułkę jeśli dostarczymy mu „zomb wensza żecznego”. To teraz idimy do Roana i mówimy że on pewnie wie gdzie można znaleźć zomb. A on żąda 10k! (A to kanalia… ) Dajemy mu 10k a on mówi nam że Torin na stówe będzie miał taki zomb. To komu w drogę, temu do Torina . Gdy tam dochodzimy mówimy mu o zembie a on mówi że go ma ale da go w zamian za 5 skór niedźwiedziołaka. To teraz po skóry. Gdy je przyniesiemy dostaniemy „zomb wensza żecznego „ unikat Questowy warty 2m o.O.

Teraz znowu do rybaka. Dajemy mu zomb a on daje nam szkatułkę. No to teraz do Tristana. Dajemy mu ją a on daje nam: Dyczko Expa, 25k złota i prochy (jakieś takie podejrzane…. ). Mówi nam też że będzie potrzebował jeszcze naszej pomocy więc lepiej żeby zatrzymać te proszki…

CDN……..

Edytowany 23:05:09 30.12.2010 przez tollokotollok

ps:
Gracz: Dawaj łuk
Kotołak: Nie

to mnie rozwaliło!
Edytowany 23:07:55 30.12.2010 przez tollokotollok
2010.12.30 23:04:34
Ocena: 3
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:11177912

KONTO USUNIĘTE

zomby mnie powalają.
zomb wensza żecznego
masz tylko niektóre znaki polskie czy co?

jak możesz orta poprawić to + poleci za questa
2010.12.31 09:47:24
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:11181090

windu

143198
3968
Xedos Ashall:
Dokładnie
2010.12.31 13:25:33
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:11181125

KONTO USUNIĘTE

Raecursoris:
To orty celowe.
2010.12.31 14:15:44
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:11182192

KONTO USUNIĘTE

No to plus. Ale Zomb wensza żecznego najlepszy
2010.12.31 15:01:32
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:11183206

KONTO USUNIĘTE

Quest na 49 lvl


Rumcajs potrzebuje pomocy cz.2

Gadamy do Rumcajsa, okazuje się że pękł mu rubin ( ten z poprzedniego questa na 30 lvl ) Proponujemy mu pójść do jakiegoś alchemika, wysyła nas do Kaliposa. Kalipos mówi że to "magiczny" rubin i nie da się go skleić tak po prostu. Wysyła nas do wiedźmy Amry, która mówi że potrzebne będą rzeczy na stworzenie magicznej substancji klejącej.

Przynosimy 3 sasanki, 2 echinacee i plaster miodu ( resp w flamdowej jaskini ).

Przynosimy Amrze potrzebne rzeczy i czekamy parę minut. Wręcza nam eliksir z którym udajemy się do Nitrusa, który powie nam co dalej zrobić. Wysyła nas po 5 butelek jadu pokątnika. Wracamy do Nitrusa. I mówi nam że do sklejenia potrzeba jeszcze soku dojrzałych czarnych winogron. Udajemy się do dziewczynki sprzedającej winogrona ( Winnica Meflakasti ) i wracamy do Nitrusa. Czekamy około 10 minut i odbieramy sklejony rubin. Wracamy do Rumcajsa i każe nam czekać na nagrodę.


Nagroda około 100k pkt. doświadczenia, 15k złota i Kapelusz Starego Rozbójnika ( hełm dla wszystkich profesji, zwykły)


PS - Może być unikatowy sam nie wiem


Tak wiem, że Salem mówił że questów poniżej 50 jest zbyt dużo ale na 49 poziom nie widziałem questów więc chciałem dodać.


A co do questa Ziomalektoja, chyba z nagrodą się pomyliłeś... Jak z elitą którą cały czas ktoś wali można przeprowadzić dialog ? To nie możliwe że "masz questa" i ktoś Ci kotołaka ustąpi... A co do nagrody to na pewno by nie było wprowadzone, ponieważ loot z elitki nie może być nagrodą z questa, bo nagrody z questa są ZWIĄZANE.
Edytowany 15:02:58 31.12.2010 przez Muton
Edytowany 15:04:05 31.12.2010 przez Muton
Edytowany 15:05:52 31.12.2010 przez Muton
Edytowany 15:11:07 31.12.2010 przez Muton
Edytowany 15:14:40 31.12.2010 przez Muton
2010.12.31 15:02:03
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:11183222

KONTO USUNIĘTE

Kulaty z tym questem to troche dziwne bo sie go nie da zacząć lub może trzeba zrobic wczesniej innego aby muc tego prosze o odpowiedz.
2010.12.31 22:51:29
Ocena: -1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:11194178

Lord Ramadu

1411
1106
Atak Impów

Pomóż strażnikom z Ithan pokonać impy.(29,61)

Lvl 90


Strażnik Bramy:Witaj wędrowcze! Co Cię tu sprowadza?
Witaj! Czy nie znalazła by się dla mnie jakaś praca?
Strażnik Bramy:Właściwie możesz mi pomóc
Tak,słucham Cię.
Strażnik Bramy:Od jakiegoś czasu atakują nas impy.Sami nie możemy się obronić.Czy chcesz nam pomóc?
Tak, pomogę wam.Gdzie znajdę ich kryjówkę?
Strażnik Bramy:Podobno znajduje się gdzieś Północnym wschodzie od Tuzmer
Dobrze,wyruszę jak najszybciej jak będę mógł.
Strażnik Bramy:Dobrze.Życzę Ci powodzenie.

Zabij
Imp demon ognia (0/30
Imp sługa (0/50)
Zabij grupowo Imp demon ognia (0/2

Gdy wykonamy Questa są różne opcje nagrody

Strażnik Bramy:Widzę, że pozbyłeś się impów.
Tak,a teraz dawaj nagrodę!
Strażnik Bramy:Dobrze nie gorączkuj się tak ...


Otrzymano:Wywar impów *unikat* i 1m doświadczenia


Gdy odpowiemy

Strażnik Bramy:Widzę, że rozprawiłeś z impami.
Tak.
Strażnik Bramy:Ahh zapomniałem o nagrodzie.
Dziękuję nie trzeba było.
Już myślałem, że zapomniałeś.

Otrzymano:Buty zapomnianych *heroiczny* 1m doświadczenia
Edytowany 01:29:32 1.1.2011 przez Loaron
2011.01.01 01:28:21
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:11196752

Dancuś

21771
5849
Loaron:
Za to hero?.... 2/10
2011.01.01 02:00:50
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:11197145

KONTO USUNIĘTE

Loaron:
Za taki krótki queścik hero?
2011.01.01 02:01:55
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:11197158

KONTO USUNIĘTE

Quest na 105 lvl

„Starzy przyjaciele”

Questa zaczynamy u pana Jerchino (nowy NPC w Eder). Mówimy że nie mamy co robić a on zaleca nam zadanie aby odnaleźć jego 5 starych przyjaciół. Pierwszy z nich to człowiek interesujący się diamentowymi smokami. Domyślacie się kto to? A więc teraz idimy do pana starca z podgrodzia Nithal i mówimy mu o Jerchino. Ten bardzo się cieszy i idzie do niego.

My też do niego wracamy i dowiadujemy się że następny to sprzedawca z Tuzmer ale ostatnio gdzieś zaginą. Kiedy ostatnio go widziano szedł z jakimiś dwoma i psem do opuszczonego domu w Porcie Tuzmer. Oczywiście chodzi o pana Lorenzo! Zgadza się iść do naszego zleceniodawcy pod jednym warunkiem: musimy zabić kobietę która wiele lat temu z nim „zerwała”. Chodzi o panią Kochankę Nocy. Gdy wreszcie ją zabijemy wracamy do „kanalarza” i prosimy go o to aby poszedł do Jerchino.

My też idzimy do pana z Eder i dowiadujemy się że następny to mężczyzna z Torneg który miał brać ślub ale rozmyślił się w ostatniej chwili. O kogo chodzi?? Oczywiście że o pana Dena!! On cieszy się z tego że jego przyjaciel o nim nie zapomniał i zgodzi się udać do niego pod warunkiem że spławimy gdzieś Lidię. Idziemy do tejże pani i mówimy że Dena widziano ostatnio w okolicach karczmy w Werbin. To ona jak zaczarowana teleportuje się do Werbin a my wracamy do Dena i mówimy że droga wolna.

My także idziemy do pana z Eder i pytamy się o następnego. Ten nam mówi że to szaman z Mythar. To teraz do Sparassa. Mówimy mu o wszystkim a on odpowiada nam że wróci do niego pod warunkiem że zabijemy jego największego wroga, tancerza ostrzy, pana Perskiego Księcia(oczywiście w grupie). Teraz to trza się nachodzić….. . Gdy go już zabijemy mówimy o tym naszemu szamanowi a on idzie do panicza z Eder.

A teraz ostatni! Podobno mieszka w największym mieście w krainie Margonem! Broni go przed ognikami i ogniami a nawet kozicami! Taa chodzi o tego z baszty wilczych kłow…. Mówimy mu o panu Jerchino. On cieszy się jak dzieciak po dostaniu cuksa. Ale musimy znaleźć pana ojca pewnego dzieciucha z Ithan i przekazać mu paczkę z naszyjnikiem. To idziemy do ojca Tomasza, dajemy mu paczkę odchodzimy i wracamy do baszty. Mówimy panu „przyjacielowi” że daliśmy Tacie Tomasza paczkę. On znów się cieszy jak kot po dostaniu wiskasa.

Wracamy do zleceniodawcy a on daje nam: ze 200k expa, 1m złota, i „Papcie pana wędrowniczka” uni buty.


THE END.


PS: to mój pierwszy quest więc proszę o wyrozumiałość.
Edytowany 15:20:01 1.1.2011 przez Magick
2011.01.01 15:19:06
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:11204408

KONTO USUNIĘTE

Quest dzienny na 40lvl.

Jubiler Barnes chce zobaczyć czy jesteśmy godni posiadać jego najcenniejszy kamień (40lvl)-
Porozmawiaj z Barnesem , każe on nam iść do Dowódcy Strażników z Werbin po Szkatułkę pełną złota
Którą kiedyś Jubiler zgubił, Dowódca gada nam, że znalazł ją przy Murach w Werbin, aby ją odzyskać musimy Zabić:
-Mietek Żul(0/1)
-Mroczny Patryk(0/1)
-Grupowo Karmazynowy Mściciel (0/1)
Zabijamy , wracamy do Dowódcy daje nam szkatułkę , zanosimy ją do Barnesa. On każe nam zanieść ją do taty Tomasza, szkatułka wypełniona złotem jest formą długu którą Barnes wziął od ojca Tomasza aby otworzyć sklep „jubilerski” , gadamy z tatą Tomasza mówimy ,że mamy szkatułkę od Jubilera. Ten przyjmuję szkatułkę, wracamy do Jubilera ten każe nam zdobyć pierścień z Toloków (Na 35lvl).Dajemy go mu a ten w zamian daje nam unikatowy pierścień z najcenniejszym kamieniem Jubilera.
Otrzymujemy:
56.5k expa.
60PH.
Pierścień Jubilera. Unikat na 33lvl dla wszystkich:

Wszystkie cechy +25.
Życie +140
Cios krytyczny +1%.


Chyba nie ma questa z herosami, na ten lvl?
2011.01.01 15:24:59
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:11204521

KONTO USUNIĘTE

Flesnobori:
Tak, tak, tak... Quest dzienny z zabiciem trzech herosów? Tego jeszcze chyba nie było. Nie wymyślamy nagród...

--
Edytowany 18:18:01 1.1.2011 przez Tewqa
2011.01.01 18:17:42
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:11207957

KONTO USUNIĘTE

gdzie znajde Mortimera pisze tylko że mam go zabić ale gdzie on jest
Edytowany 17:16:32 6.1.2011 przez Pogromca Troli
2011.01.01 18:38:34
Ocena: -1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:11208458

Minfia

22792
12323
Flesnobori:
Unikat pierścień przy dziennym i w dodatku z 3 herosami o.O . Nie ,nie . Coś tu nie gra.!

___________________________
Rozwiąż problemy finansowe Lifioss'a - quest dzienny [222lvl]
Na samym początku idziemy do Liffios'a ,rozmawiamy z nim ,lecz się obraża. Idziemy do Presztrek'a dowiedzieć się co się z nim stało. Ustalamy ,że Presztek pójdzie do Liffios'a za 750k złota.Dowiadujemy się ,że Liffios jest smutny z powodów kłopotów finansowych. Dziękujemy Presztekowi za informacje i jeśli damy mu jeszcze 250k dostaniemy 100 PH. Następnie idziemy do Filozofa z Tuzmer po informacje. Niestety nic za darmo i musimy zapłacić mu 5 milionów złota + przynieść sieć rybacką Maddoków. Gdy wykonamy tę czynność mamy iść nazrywać 3 rumianki i 3 nagietki dla Liffios'a ,a następnie zaproponować pożyczkę pieniężną. Kierujemy się radą i Liffios'owi mija oburzenie. Prosi nas abyśmy pożyczyli mu kwotę wyskości 50 milionów złota. Jeśli się nie zgodzimy kończymy questa i dostajemy dużo mniejszą nagrodę.

Natomiast w momencie ,gdy się zgadzamy tracimy 50m i kontynuujemy questa. Idziemy do Maga i prosimy by rzucił zaklęcie na Liffios'a by nie był smutny i nie miał długów. Niestety pieniądze w życiu są niezbędne i płacimy 25m + mamy przynieść cytrynę ,sól i ziemniaki oraz przepis Helgi na Cytrusowe kartofle ,Magiczną kulę Sary ,kapelusz Amry ,kij Myszora i słowa na zaklęcie radości od Kapłanki Virgo. Heldze mówimy ,że jej dania są przepyszne i ta z dumą daje nam przepis. Sara żąda ziół od Maryśki z Przedmieść Karka-han ,która daje nam je za darmo. Amrze wpieramy ,iż będzie apokalipsa i nic nie zaszkodzi jej ,jeśli straci swój kapelusz. Mamy chwilę poczekać by się spytała czy jest to prawdą, dowiaduje się ,że nie i nas atakuje. Rozpoczęła się walka pomiędzy [xxx] a Amra(xxm). Wygrywamy i zdobywamy 'Kapelusz Amry'. Idziemy do Myszora i prosimy go o kij. Mamy zabić dla niego kilka potworów to nam da.

Zabij: Holostomon oreophilum (*/3)
Zabij: Ischyropsalis alpinula (*/3)
Zabij: Zbyt odważny Furbol (*/3)
Zabij grupowo: Rycerz z za małym Mieczem (*/3)
Zabij grupowo: Arachniregina Colosseus (*/3)
Zabij grupowo: Mocny Maddoks (*/3)

Zabijamy i idziemy do Mysiura ,czekamy około 20 minut i otrzymujemy 'Kij druidów'. Idziemy do kapłanki i ta bez problemu daje nam słowa ,które mamy zapamiętać. Wracamy do Maga i dajemy mu potrzebne przedmioty. Ten od razu rzuca zaklęcie i idziemy do Liffiosa. Pytamy się czy wszystko w porządku i oczywiście zaklęcie się spisało. Liffios mówi nam ,że z jego problemami koniec i dostajemy nagrodę:

20m expa
150m złota
550 PH
Mikstura 50x35k
oraz 1 peso.

Z tym peso to od razu zrobiłem propozycję. Tak samo jak z dinarami można by je wymieniać na przedmioty u Liffios'a. Np. za 50 peso można kupić jakieś hero.

________________
Edytowany 20:18:56 1.1.2011 przez Selopeus
2011.01.01 18:58:01
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:11208889

KONTO USUNIĘTE

Selopeus:
Zabij: Zbyt odważny Furbol (*/3)
Zabij grupowo: Rycerz z za małym Mieczem (*/3)

Odkąd to ich się zabija?

A zamiast tego peso mógłby być denar.

A co do questa - dobry.
2011.01.01 23:13:48
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:11214081

Tharkun

123133
3808
Tajemnicza sprawa dziecka arystokratki- lvl ???
Zadanie zleca arystokratka Lady Clarissa z Karka-han.Wysyła nas ona do pewnego handlarza z Tuzmer by odebrać dla niej brylanty.Kiedy jesteśmy już u niego musimy poczekać kilka minut na odbiór brylantów. Jednak zamiast nich dostajemy list do arystokratki. Wracamy szybko do niej z tym listem. Prosi ona nas o odnalezienie ów handlarza, opowiada nam w tym czasie pewną historię. Po jej wysłuchaniu wracamy do tego miejsca, gdzie czekaliśmy wcześniej na handlarza. Jednak chwilę później stajemy się nieprzytomni od uderzenia w twarz. Znajdujemy się w domku handlarza brylantami. Rozmawiamy z nim i prosi on nas o to, abyśmy zabili arystokratkę Lady Clarissę. Mamy, więc dwa wyjścia; pomóc mu w zabiciu jej, lub poinformować arystokratkę o poczynaniach handlarza. Jednak nie mamy możliwości ucieczki i musimy się zgodzić mu pomóc. Wracamy do K-H, jednak nie zabijamy jej. Wysłuchujemy jej próśb i błagań, abyśmy ruszyli do kapłanki w świątyni w Nithal.Wysłuchujemy jej i ruszamy do niej. Ona opowiada nam o dziecku arystokratki z handlarzem i o walce o nie. Prosi nas, abyśmy zapobiegli temu. Musimy jednak cofnąć się do przeszłości-do 3 lat wstecz, uczynić, aby oni się nie zakochali. Trzeba jednak stworzyć źródło, które nas tam teleportuje. Potrzebny jest magiczny kryształ, który ma gladiator w Ithan oraz magiczny popiół, którzy mają krasnoludy w Ograbar-Dur. Gdy już to mamy kapłanka wyjaśnia nam wszystko co mamy uczynić w przeszłości. Dowiadujemy się też, że owe źródło teleportujące pojawi się w pełni i nie wiadomo w jakim miejscu. Mogą to powiedzieć tylko gwiazdy. Ruszamy do astronoma Monocerosa, który może nam to wyjawić poprzez gwiazdy.Powie nam to tylko wtedy, gdy zdobędziemy dla niego 8 pajęczyn. Gdy już je mamy astronom w zagadce opowiada nam miejsce pojawienia się źródła.Teraz musimy pójść jeszcze do maga Jarena, który wzmocni nasze siły przed źródłem, który zabiera sporo energii. Gdy czujemy się na większych siłach wracamy do kapłanki. Ona nam powie kiedy nastąpi pełnia. Czekamy kilka godzin na jej informację. Po minięciu kilku godzin ruszamy w góry poszukiwaniu źródła. Znajdując je wypowiadamy dokładne zaklęcie. Teleportujemy się w przeszłość- 3 lata wstecz. Teraz musimy odnaleźć arystokratkę i handlarza oraz ich odkochać. Idziemy do wiedźmy w Werbin po specjalny eliksir. Da da nam go jeśli zdobędziemy kilka ładnych kamieni z jaskini minotaurów. Mając je zanosimy owe kamienie do wiedźmy. Otrzymujemy eliksir. Teraz dajemy ten eliksir arystokratce Lady Clarissa i handlarzowi. Gdy już to zrobiliśmy idziemy szukać źródła, które znajduje się na trakcie Torneg-Nithal. Poprzez źródło wracamy do teraźniejszości i idziemy do arystokratki. Jest ona bardzo szczęśliwa, ma już dziecko, ale z mężczyzną, który ją kocha a handlarza w ogóle nie zna. Prosi ona nas jeszcze o to, abyśmy zanieśli pewien list kapłance. Dajemy list kapłance. Za quest otrzymujemy: 210tyś. exp, 40PH i eliksir wytrwałego mędrca"unikat".


Dawno już nie pisałem questów, więc nie jest on na pewno dobry i pewnie są jakieś błędy jak zawsze
2011.01.01 23:56:35
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:11214658

KONTO USUNIĘTE

Niebezpieczny traktat górski do Andarum.
Quest na 65 poziom doświadczenia

Zaczynamy w Ithan u Niela. Ostatnio zaniepokoiły go podróże po traktacie do Andarum, mówi, że coraz więcej kupców i podróżnych znika w tamtejszych okolicach. Otóż ostatnio przydzielili kilku strażników do wycieczek lub przewozów kupiecki, ale nawet to nie pomogło. Niel wysyła nas do kapitana straży grodu w ratuszu Ithan. Po udaniu się do niego zleca nam zmienisz populacji tamtejszych potworów w Mrocznym Przesmyku.

Zabij: Kobra (0/20)
Zabij: Grzechotnik (0/20)
Zabij: Harpia ( 0/10)
Zabij: Złota harpia (0/5)

Po wróceniu do kapitana straży grodu, był zaskoczony tak szybkim usunięciem i widząc nasze doświadczenie, prosi nas o zlikwidowanie stworzeń w Zapomnianym Szlaku wraz z opętanym czarodziejem Vonarosem, który blokuje jedyną jaskinię, która prowadzi do Andarum od Ithan i olbrzymów znajdujących się w tym przejściu. Znów idziemy i wybijamy potwory.

Zabij: Czerwony orzeł (0/15)
Zabij: Czarny orzeł (0/15)
Zabij: Śnieżny tygrys (0/10)
Zabij: Olbrzym z maczugą (0/10)
Zabij: Olbrzym miotający (0/10)
Zabij: Vonaros (0/1)

Po wróceniu istnieje 2 opcje.
*Zgadzamy się wybić strażników i tygrysy w Andarum Ilami. Wtedy dostanie się dodatkowo trochę złota, punktów honoru i więcej doświadczenia.

Zabij: Lazurowy tygrys (0/20)
Zabij: Strażnik Andarum (0/10)

Lub po prostu odmawiamy i robimy dalszy etap bez wybijania i kapitan straży grodu, teraz powie, że dalej wielu kupców zwiedzających tam ginie i dlatego każe nam poszukać kogoś żywego na traktacie prowadzącym z Ithan do Andarum Iilami i wyciągnięcia z niego informacji. Udajemy się do Zapomnianego Szlaku i rozmawiamy z
Żakiem Atiianem i dowiadujemy się, że zauważa czasem ludzi chodzący z łysym przewodnikiem w zielonej szacie i dziwnym kijem, ale nigdy nie widział, żeby się z nim wracali. Po uzyskaniu informacji wracamy do kapitana straży grodu w Ithan. On po dowiedzeniu się o fałszywym typie, zleca nam jego odnalezienie i zabicie. To musimy znaleźć herosa, co, dla których jest trudne, ponieważ nie łatwo go znaleźć.

Zabij grupowo: Zły Przewodnik (0/1)

Po zabiciu wracamy do kapitana straży grodu w ratuszu Ithan. A on nas wysyła do Niela po odebranie nagrody. Niel ucieszony pomocą z naszej strony wręcza nam nagrodę.

X doświadczenia
60 PH
50k złota
Unikatowe buty na 66 poziom.
Unikatowa mikstura: 5000x50 hp.

*Po pomocy wybicia strażników i tygrysów w Andarum Iilami otrzymujemy
X doświadczenia + X doświadczenia (za wybicie)
80PH
70k złota
Unikatowe buty na 66 poziom.
Unikatowa mikstura: 5000x50 hp.

Po osiągnięciu 77 poziomu, quest by się zakończył po udzieleniu informacji kapitanowi straży grodu, ponieważ bić przewodnika można tylko do 76 lvl'a.

Wtedy była by następująca nagroda:
X doświadczenia
10PH
10k złota
Zwykła mikstura: 5000x5

*-Oznacz dodatkową opcję, ale nie musi się jej robić.



Trochę krótki głownie z wybijaniem potworków, ale może nie jest aż taki zły


@Down: Nie wiem Po prostu lubie questy z zabijaniem herosów.
Jest do ubicia Opętany Paladyn i Obłąkany Łowca Orków w już istniejących zadaniach, to czemu nie może być Zły Przewodnik w moim wymyślonym queście?
Edytowany 14:10:22 2.1.2011 przez Sukswik
2011.01.02 13:02:22
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:11219037

Magiczna Surówka

78132
1283
Flesnorobi:
Dałem plusa a chciałem dać minusa. Ja to jestem genialny...

Sukswik:
Złego przewodnika trza zabić? Co wy macie z zabijaniem herosów?
-
Edytowany 13:54:37 2.1.2011 przez astorman
Edytowany 13:56:40 2.1.2011 przez astorman
2011.01.02 13:53:57
Ocena: 0
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:11220006

Grubciu

7754
1694
Brudna rzeka
Quest na 43 lvl (można zmienić)
Zleca Galis

Idziemy do Galisa z Torneg. W czasie rozmowy dowiadujemy się, że ryby nie chcą brać, bo rzeka jest brudna i jest ich mało. Galis prosi nas, byśmy sporządzili miksturę odkażającą i przynieśli mu ją. Szukamy jakiegoś alchemika. Zrobi dla nas ją Kalipos (chyba tak się zwał)z Karka-han. Musimy mu dać 4 rumianki, 3 nagietki, 2 echinacee, liść byteri oraz 100 złota. Dostajemy ją. Idziemy do Galisa. Dajmy mu miksturę, a ten wlewa ją do rzeki. Nagle wszystkie ryby zdychają. Okazuje się, że Kalipos pomylił się i dał nam truciznę.

Opowiadamy alchemikowi o całym zdarzeniu. Ten daje nam prawdziwą miksturę, ale mówi, że sama mikstura nie zadziała. Tu potrzeba magii. Trzeba się udać do wiedźmy Amry. Ta rzuci czar na miksturę, pod warunkiem, że zabijemy kilka Tolloków, które napadły ją, gdy wybierała się do Mythar. Więc

Zabij
(x-x)Tollok Bogerr
(x-x)Tollok jakiś tam
(x-x)Tollok jeszcze inny
Nie pamiętam jak się nazywały, a i ilość jest dowolna.

Wracamy do Amry. Ta daje nam 3 mikstury. Trzeba wybrać 1. Jeśli wybierzemy niewłaściwą - zginiemy. W końcu zdobywamy miksturę. Dajemy ją Galisowi, a ten wlewa miksturę odkażająco-odtruwającą do rzeki. Rzeka jest czysta, a trucizny nie ma. Teraz trzeba tylko załatwić parę ryb.

Po pierwsze - naczynie. Szukamy kogoś, kto da nam miskę. Taką osobą jest Idalia z Torneg. Da nam ją w zamian, za worek ziemniaków na obiad (ten kupimy u Syntii). Idziemy do Galisa i mówimy, że mamy miskę. Ten wlewa do niej wodę i daje nam wędkę z przynętą, byśmy wyłapali parę ryb. Nie zrobi tego Diantos, bo ryby z Torneg to ryby rzeczne. Musimy teraz iść do Doliny Yss do (nie wiem czy to do tego służy) miejsca na rzece z nazwą "łowisko". Łowimy 5 sztuk ryb i wrzucamy je do miski. Idziemy do Galisa. Ten bierze od nas miskę i prosi, byśmy wyłapali jeszcze 5 sztuk. Robimy to jeszcze raz. Teraz odnosimy miskę Idalii. Wracamy do Galisa, a ten daje na nagrodę

40k doświadczenia
20k złota
10PH


Mam nadzieję, że się podoba . To mój 1 quest. Oczywiście można zmienić dowolnie rzeczy w queście oraz nagrody.
Edytowany 21:13:41 2.1.2011 przez Grubciu
2011.01.02 17:46:17
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:11224430

KONTO USUNIĘTE

Flesnobori:

A jak większy lvl chciałby zrobić quest?Zastanów się i zamień herosów na e2 lub elity.
2011.01.02 20:57:21
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:11228800

KONTO USUNIĘTE

astorman:

Słuchaj gram 15 dni,nie znam się za dobrze na robieniu questów,każdy może spróbować....
2011.01.03 13:06:34
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:11231692

Nepofluti

200157
5014
Grubciu:
Dzięki.
2011.01.03 15:39:15
Ocena: -1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:11233116

KONTO USUNIĘTE

Quest na 35 lvl .

Lek dla makiny .

Podchodzimy do Tomasza (Ithan) . Mówi nam , że Makina zle się poczuła i musimy dostarczyć jej lek . Składniki potrzebne do zrobienia lekarstwa : 2 nagietki , 1 sasanka , 1 żądło , 3 rumianki . Wracamy do Tomasza , on mówi , że musimy iść do Makatary . Makatara pobiera 200zł za zrobienie leku . Potem wracamy do Tomasza , on nam dziękuje . Idziemy do Taty Tomasza (Ithan) , a on daje nam nagrodę .

Nagroda : 14,3k Exp , 5k złoto , + pierścień szczęścia tolloka na 35lvl .
To mój pomysł .
2011.01.03 15:48:47
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:11233296

KONTO USUNIĘTE

Flesnobori:
Słuchaj, pisząc ten quest na forum, w tym dziale licz się z krytyką bo jak pochwały oczekujesz to zaszpanuj gdzie indziej.
Nawiasem, to że grasz 15 dni nic nie znaczy więc się tym nie broń, zanim zaczniesz pisać questy pograj troche dłużej i dowiedz się więcej o grze, bo innaczej zawse będziesz pisał takie bagno.
Itilan:
Quest moim zdaniem - beznadziejny fabuły prawie że nie ma, interpunkcja pitful, na przyszłość przy pisaniu questa przyłóż się bardziej.
2011.01.03 16:05:47
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:11233618

Minfia

22792
12323
4 prace od Anzelma. - 100lvl
Zadanie 1. Zaczynamy u Anzelma. Prosi nas abyśmy spełnili jego kilka próśb. Więc najpierw idziemy do strażnika karczmy i pytamy się czy wie gdzie można zdobyć jakiś unikatowy talizman. A ,że ten troszkę podpity wysyła nas do Nithal ,Gloika. Pytam się Gloika gdzie możemy go uzyskać ,lecz on pochłonięty swym projektem nie odpowiada. Mówimy mu o 2 milionach złota i od razu chce z nami rozmawiać. Mówi ,że nie poda żadnych informacji bez zapłaty. Dajemy mu te 2 miliony i natychmiast przekazuje nam całą swoją wiedzę. Ten ,już (chyba) normalny mówi nam ,że taki talizman można uzyskać z niedźwiedzi obok Mythar. Idziemy do Mythar ,pytamy się Hadlissa czy w pobliżu nie ma przypadkiem jakichś niedźwiedzi. Opowiada nam legendę o tym jak pozbawił jednego Szalonego misia głowy i zdobył jego łapę. Każe nam szukać na południu. Wyruszamy na miśki ,które mamy pozbawić życia oraz zdobyć ich talizman.
Zabij: Szalony miś (x/20)
Zabijamy miśki ,wracamy do Hadlissa i wmawiamy mu ,że była to przyjemność. Z talizmanem wracamy do Anzelma.
Zadanie 2. Anzelm prosi nas abyśmy się pozbyli kilku potworów i rabusiów ,którzy na niego napadają ,ponieważ jest człowiekiem półkrwi.
Zabij: Pirat* (x/150)
Zabij: Mumia* (x/100)
Zabij: Skorpion* (x/50)[chodzi o te z Magraditu]
Zabij: Zabalsamowany wyznawca seta (*/15)
Zabij: Henry Kaprawe Oko (*/5)
Zabij: Chodzące truchło (*/25)
Zabij: Cheperu (*/10)
Zabij: Gryf (*/10)
Zabij: Barimnog (*/15)
Zabij: Zurolog (*/15)
Zabij: Antyczny wojownik (*/10)
Zabij Marid (*/3)
Zabij grupowo: Miłośnik magii (*/1)
Zabij grupowo: Miłośnik łowców (*/1)
Zabij grupowo: Miłośnik rycerzy (*/1)
Wracamy do Anzelma ,ten uradowany życiem daje nam następne zadanie.
Zadanie 3. Anzelm chce abyśmy zdobyli dla niego specjalny płaszcz ,czapkę oraz buty. Najpierw każe nam zdobyć skórę białego wilka ,niedźwiedziołaka oraz aligatora. Niezbędne będą dla nas taki przedmiot jak 'Dobre buty tolloka' bez ,których nie będziemy mogli wykonać zadania. Szukamy jakiegoś krawca. Najpierw idziemy oczywiście do Broka - trafna decyzja. Prosimy go o uszycie płaszcza. Ponownie powtarza się sytuacja i płacimy mu 500k. Czekamy ok. 1h i dostajemy płaszcz ze skóry białego wilka. Teraz dajemy mu skórę niedźwiedziołaka ,kolejne 500k i 2h czasu. Po uszyciu prosimy o obkucie butów skórą aligatora. Tu już nie będzie łatwo ,a pieniądze zagrają tutaj swą stałą rolę. Dajemy mu buty tolloka ,1m złota ,co najmniej 5 godzin czasu ,a on wysyła nas w tym czasie do Lady Clarissy z listem miłosnym ,w którym Brok się oświadcza. Mamy kupić pierścionek zaręczynowy ,bukiet kwiatów i książkę pt. "Mistrz i Małgorzata,,. Następnie wracamy do Clarissy z odpowiedzią i zanosimy ją do Broka. Po kilku godzinach odnosimy wszystkie przedmioty do krawca dostajemy 'Buty obite skórą aligatora'. Zanosimy je do Anzelma ,który nas bardzo chwali i dziękuje nam za kawał dobrej roboty.
Zadanie 4. Anzelm bardzo nas prosi ,abyśmy zdobyli dla niego kilkanaście bardzo wartościowych przedmiotów. Chyba wszystko jasne. Mamy zdobyć rzeczy jak Rękawice malachitowej hydry ,Błękitna kula oczu hydr ,Szkarłatne buty wiedzy ,Topór posoki ,Buty wiedzy ,Kryka górola ,Ziyolne korale ,Górolska copka ,Duża pomarańczowa mikstura ,Wrzosowy eliksir ,Żółć kapitana Rogera ,Chusta z Wesołym Rogerem ,Proca z gumy od majtek. Przynosimy te wszystkie śmieci i Anzelm ofiarowuje nam nagrodę.
Nagroda:
Jakiś piekielnie dobry pierścień
14m expa
10m złota
600PH
+ kilka peso
[peso - poszukaj wyżej w questach ,które pisałem to dowiesz się o co chodzi]


Nie dużo ale może da radę...

______________
Edytowany 21:05:19 3.1.2011 przez Selopeus
2011.01.03 20:59:59
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:11239839

Tharkun

123133
3808
Starsza krew wampira- lvl ???
Quest zaczynamy u wampira z Ithan. Prosi on nas o to, abyśmy odnaleźli jego bliskich jeżeli wogóle istnieją. Zgadzamy mu się pomóc. W tej sprawie idziemy do babci Rozali w Werbin, która zna historie o wampirach i może coś nam o niej powie. Jednak ona mało zna takich historyjek, ale wysyła nas do barda Georga(nowy npc), który jest szpecem od wampirów i wiele wie o nich. Mieszka on w wiosce Ghuli w swej kryjówce. Wypytujemy go o różne rzeczy. Z jego informacji wiemy, że wiele wampirów uciekło w dzikie i gęste lasy Mythar bo ostatnich atakach na nie. Z tą wiadomością wracamy do wampira z Ithan. Teraz chce abyśmy odnaleźli i zbadali tamte miejsca. Idziemy, więc szukać różnych znaków oraz kryjówek, jednak niczego nieznajdujemy. Znowu wracamy do wampira. Ten opowiada nam o różnych wampirskich sztuczkach. Do wyszukania ich kryjówek potrzebna nam jest aura jasności. Ową posiada Jaren w Ithan. Płacimy mu za nią 100tyś. i wędrujemy znów do gęstych lasów. Musimy jednak w tym czasie umocnić się ową aurą. Teraz, gdy ją założyliśmy widzimy wiele więcej rzeczy. Znajdujemy też pewne wejście w drzewie, jedak jest ono obrzucone głazami. Powracamy do wampira z informacjami. Musimy zdobyć bardzo mocną łopatę i młot do rozwalenia tych głazów. Takie rzeczy posiadają jedynie krasnoludzi. Wyruszamy więc do Ograbar-dur. U nich dostaniemy te rzeczy za darmo jeżeli zareklamujemy ich mistrzowski fach w okolicach. Mają ostatnio mniej kupców a mało ludzi wie, gdzie się dokładnie znajdują. Wyruszamy więc do pobliskich okolic i do miasta Tuzmer i sławimy krasnoludzie rzemiosło nabierając nowych klientów. Gdy to zrobimy, dostajemy obydwa narzędzia i ruszamy znów do gęstych lasów. Musimy wiele razy uderzać w głaz, aż nam się to uda. W końcu po wielu uderzeniach rozwalamy głazy i możemy wejść do środka. Wampir z Ithan kazał nam w środku znaleźć pewną skrzynkę. Wchodzimy do środka i znajdujemy skrzynkę. Zabieramy ją i wracamy do wampira. Ten opowiada nam o swoim planie zniszczenia Ithan. Próbujemy go zabić za to jednak on bez problemu nas pokonuje. Musimy zatem ostrzeć mieszkańców Ithan o planach wampira. Rozgłaszamy wieści o tym, jednak pewni ludzie nas nie słuchają i przymusem wsadzają do ciemnego więzienia bez wyjścia. Wszelkie zwoje teleportacyjne nie mogą nam pomóc. Przeszukujemy miejscie i znajdujemy jedną płytkę w podłodze odsunięte a pod nią tunel. Schodzimy na dół i idziemy dalej tunelem. Tam znajdujemy kryjówkę oraz stojącego tam wampira. Rozmawiamy z nim znowu. Porponuje nam dalej współpracę. Pomoc w zabiciu mieszkańców. Wybieramy jednak ucieczkę. Znów stajemy się nieprzytomni. Po ocknieciu się w Ithan idziemu do babci Rozali poinformować ją o całym zdarzeniu. Ta prędko wysyła nas do Jarena, abyśmy pomogli miastu. Ten każe nam porozstawiać w różnych miejscach miasta Ithan 5 drążków magicznych, które stworzą magiczną osłonę. Gdy to zrobimy idziemy do innych miast i informujemy burmistrzów tych miast, aby kupcy ich nie zaglądali w tym czasie na tereny Ithan. Robimy to i wracamy do Jarena. Teraz każe iść do jaskini i pozabijać wampiry.
Zabij:
-młody wampir(0/5),
-stary wampir(0/10),
-wódz wampirów(0/1).
Ruszamy do jaskini i zabijamy wszystkie tam wampiry. Przy okazji zabieramy wszystkie zwoje jak kazał zrobić Jaren. Wracamy do Jarena. Teraz musimy na dobre pokonać wampira z Ithan. Trzeba znów zrobić krzyż z przedmiotów. Idziemy po nie do różnych osób. Zakładamy też aurę jasności. Teraz bez problemu zabijamy wampira na dobre. Powracamy do Jarena. Kolejnym naszym zadaniem będzie zabicie wspólników wampira, którzy nas uwięzili. Teleportujemy się do jaskini i zabijamy wszystkich zbójów. Przedostatnim naszym zadaniem będzie ponowne zawalenie wejście do drzewa w Mythar, aby słuch cały zaginął o nim. Robimy to szybko. Ostatnią prośbą Jarena jest zaniesienie zwojów wampirów do biblioteki w Nithal. Gdy to zrobimy wracamy do Jarena po nagrodę. Otrzymujemy:
300k. dośw.,50PH i figurkę czarnego wampira, która zmienia wygląd na 1 godzinę.


Powoli się rozkręcam .
2011.01.03 22:18:33
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:11240888

windu

143198
3968
To dopiero mój drugi quest Może być dzienny, albo nie
Załoga kapitana Fork la Rush - 97 lvl.
Kapitan szykuje się w rejs, a jego załoga znów gdzieś zniknęła .Prosi nas, byśmy odnaleźli członków jego załogi. Zgadzamy się mu pomóc. Najpierw mamy odnaleźć Marynarza Fago. Jest w Tawernie pod Bosmańskim Biczem. Ale mówi, że bez piwa nigdzie nie pójdzie . Kupujemy mu kufel piwa, i wracamy do kapitana. Teraz czas na marynarza Parmina. On nie chcę wracać na statek. Z tą informacją wracamy do kapitana. Kapitan wpadł na pomysł, żeby postawić mu piwo. Kupujemy piwo i mówimy Parminowi, że damy mu piwo jak zdecyduje się popłynąć w rejs. Zgadza się! . Wracamy do kapitana. Teraz trzeba znaleźć marynarza Typolisa. Ale on jest głodny i chciałby coś zjeść. Dajemy mu mięso jelenia szlachetnego i mięso z rusztu z warzywami. Czekamy aż się naje... Po 5 minutach wracamy do kapitana. Dostajemy nagrodę - 115,5k expa, 10PH i Pirackie Whisky 5x4k

Wiem, że krótki, ale można spróbować
Edytowany 14:55:12 4.1.2011 przez windu
2011.01.04 13:26:57
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:11242318

Lord Kaan

12810
679
windu:
Jak dla mnie ciut zaprosty i za krótki jak na ten lvl.
4/10
2011.01.04 17:46:38
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:11245803

Tylko zalogowani gracze mogą pisać posty

Forum Margonem > Questy i solucje > Nasze Questy.

Podaj powód dlaczego oceniasz post na

Pamiętaj, że za bezsensowny komentarz do oceny możesz otrzymać knebla i stracić swoją reputację.

* pole nieobowiązkoweLimit znaków 0/30

Zgłoszenie postu do moderacji.
Poniżej możesz podać powód Twojego zgłoszenia.

Pamiętaj, że za bezsensowny komentarz możesz otrzymać knebla i stracić swoją reputację.

Limit znaków 0/150

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
AND grp=0