Momencik

Czekaj na odpowiedź servera..

Uwaga

  

Forum Margonem > Questy i solucje > Nasze Questy.

[Przeszukaj temat] [Dodaj do ulubionych]

Shamatheym

9823
644
Mayashichi:

Podobno kiedyś Sandariel zrobił questa na podstawie jakiegoś questa z tego tematu, ale nie pamiętam dokładnie, o co chodziło.

PS.

Dzięki za plusa!
2011.07.04 18:02:54
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:13885985

Hube

964
56
chodziło o udowodnij swą szlachetność paladynom
2011.07.04 19:22:05
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:13887550

KONTO USUNIĘTE

kto mi opowie i qłeście Zdobądź łzy nimfy dla Wieszczki Sary
2011.07.05 13:44:05
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:13898180

KONTO USUNIĘTE


Edytowany 07:11:02 7.7.2011 przez Xeahemm
2011.07.05 15:34:15
Ocena: -1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:13900445

Wetaror

18354
594
Shamatheym:
Wprowadzili trzy, cztery questy.

Żeby nie było spamu zaraz (czyt. bardzo długi okres czasu) wstawię tu quest, który właśnie piszę...
2011.07.05 15:57:04
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:13900835

Alher

177486
1941
”Nocny Stróż”(LvL 155)

Questa zaczynamy w Nithal u latarnika Zurana. Opowiada nam historię, że ostatnimi czasy gdy wieczorami błąka się po ulicach Nithal coraz częściej widzi zakapturzone postacie, bardzo do siebie podobne. Nie wchodzi z nimi w sprzeczkę tylko omija te miejsca jednak boi się,że mogą oni komuś zaszkodzić, prosi nas abyśmy sprawdzili tę sprawę. Ruszamy do Rezarda aby dowiedzieć się czegoś więcej ten mówi nam,że trzy dni temu został zabity jeden z mieszkańców Nithal, zaginął pewnej nocy… i już nie wrócił. Trzeba przeszukać uliczki Nithal w poszukiwaniu śladów, udajemy się do beczki koło Wargusa i odnajdujemy tam kawałek zerwanego płaszcza. Podchodzimy do Wargusa i rozmawiamy z nim,on jednak nie chce nic mówić. W tym celu udajemy do Amry prosząc o miksturę prawdomówności ,ta jednak nie wyda nam jej bez zgody podpisanej przez burmistrza Nithal. W tym celu udajemy się do Ratusza do burmistrza Filemona Ralgara, ten jednak nie wyda nam papierów dopóki mu nie pomożemy a ta sprawa może mieć powiązanie z zakapturzonymi postaciami. Wczoraj wieczorem Ratusz został okradnięty a jeden ze strażników zabity a drugi zniknął, mamy udać się do Skarbnika Nosemuz’a aby dowiedzieć się czegoś więcej, mówi nam o całym wydarzeniu,że gdy wyszedł zostało na straży dwóch strażników, jeden z nich posiadał klucze. Pierwszy strażnik,młody zwał się Nortis został zamordowany podczas służby prawdopodobnie sztyletem,drugi starszy Kerten, który miał kończyć swą służbę już za tydzień został porwany. Przy Nortisie znaleziono kawałek szaty.Była identyczna jak tą którą znaleźliśmy wcześniej, na odwrocie znajdował się znak, przedstawiający sztylet wbity w trupią czaszkę. Musimy dowiedzieć się co to za znak, w tym celu udajemy się do Eder i rozmawiamy z jednym z najemników za 200k i 30 minut (musi spotkać się z informatorem) dostaniemy odpowiedź. Wracamy do niego, on jednak uważa,że sprawa jest wyższej wagi i prosi o dodatkowe 100k. Dajemy mu je odpowiada nam,że jest to gildia tak zwanych „Nocnych Stróżów”, którzy nie trzymają się żadnych zasad i żyją po to aby okradać i zabijać niewinnych. Wracamy do Nosemuz’a i mamy przeszukać ponownie Nithal w poszukiwaniu poszlak. Dochodzimy do małego stawku i widzimy,że coś znajduje się pod wodą,wyciągamy to a raczej go…znajdujemy trupa Kertena, przeszukujemy go i znajdujemy sztylet z identycznym znakiem jak na skrawku szaty. Teraz jesteśmy pewni kto stoi za zabójstwami. Udajemy się do Nosemuza i opowiadamy mu wszystko, potem do burmistrza, który każe nam udać się do Sekretarza Artusa po pozwolenie, idziemy do niego ,wracamy do burmistrza. Filemon podpisuje a my udajemy się z tym do Amry dostaniemy miksturkę za 150k i udajemy się z nią do Wargusa,wręcz wlewamy mu ją do ust. Ten mówi nam,że pod gildią kupców znajduje się miejsce obozowiska” Nocnych Stróży” no i po obiciu Wargusa dostajemy klucz. Udajemy się do gildi kupców i otwieramy klapę w podłodze. Zabijamy przeciwników oraz przywódcę wracamy do burmistrza i kończymy zadanie.
Edytowany 17:44:55 5.7.2011 przez Alher
2011.07.05 17:17:00
Ocena: 2
cytuj | ID:13902277

Magiczna Surówka

78132
1283
Xeahemm:
Questy powinny być bez dialogów...
Alher:
Nareszcie quest, w którym nie chodzi tylko o zabijanie i na ponad setny poziom.
2011.07.06 20:07:11
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:13922512

Hepatoil

48150
3666
”Rozwiąż sprawę walk w Ithan”(LvL 45)

Zleca strażnik bramy (ten z lewej strony).Strażnik narzeka na coraz większą przestępczość.Mówi że nawet gdyby było dwa razy więcej strażników miejskich i żołnierzy to i tak by było tak samo.Mówi nam o różnych rodzajach przestępczości.Dochodzi do tego że spostrzega że możemy mu pomóc.Więc ruszamy do zakichanej dziury pełnej złych węży zwanej Eder.Gadamy z Mrocznym Zgrzytem.On nas odsyła do jednego ze strażników pogranicza w Forcie Eder ale zanim to zrobi trzeba zapłacić 20k.On natomiast opowiada zanudzającą na śmierć historię o znikaniu ludzi w Eder.Sądzi że Interbald stary mag który kręci się obok ruin w Eder coś wie.On pod wpływem naszych słów ujawnia rąbka tajemnicy.Mówi że wykorzystuje do tego celu demony ale nie robi tego dla siebie ale dla kogoś.Mówi że w mieście na bagnie się dowiemy więcej(gracze chociaż trochę zaznajomieni z grą powinni wiedzieć o co się rozchodzi).Wspomina o uzdrowicielach.Rozmawiamy z Jemenosem (nie jestem pewny czy tak się pisze).On też nam mówi że uczestniczył w procederze.Dostarczał eliksirów do usypiania ofiar.Mówi o zapłacie i opętywaniu Interbalda przez eliksir i o demonach które posłuszne rozkazom maga porywały i podawały eliksir usypiający ofiarom.Wracamy do strażnika do Eder.On nas wysyła do strażnika od którego wzięliśmy questa.Mówi o nowej poszlace prowadzącej do Roana.I tutaj się wszystko ujawnia.Roan się przyznaje po perswazji słownej.Opowiada nam o niewolnikach którzy walczyli na Arenie z poszukiwaczami przygód i innymi podobnymi.Płacił Jemenosowi za pomoc.Jemenos o niczym nie wiedział.Myślał że pomoga w dobrej sprawie.A Interbald wiedział o tym ale nic nie mówił Jemenosowi pod karą wydania władzom.Po tej interesującej opowieści idziemy do zleceniodawcy questa.I koniec questa.
Edytowany 14:42:10 10.7.2011 przez Hepatoil
Edytowany 14:49:04 10.7.2011 przez Hepatoil
Edytowany 17:19:25 10.7.2011 przez Hepatoil
2011.07.08 16:58:44
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:13955093

KONTO USUNIĘTE

Pomóż mężowi Salome (29 lvl)

Zaczynamy u Salome. Pytamy się jak tam jej mąż, ona odpowiada ze nie jest z nim najlepiej. Po wypiciu wina który mu dałem/dałam poszedł spać jak zwykle i po obudzeniu się ma straszne bóle głowy Ale do tego w nocy lunatykuje oraz o mało nie zabiłby kota idalii. pytamy się dlaczego tak może być. Salome mówi że to mogą być ostatnie podrygi działania mocy posągu. Pytamy się czy możemy jakoś zaradzić. Ona zgadza się na to i daje nam butelkę po winie aby się upewnić. Idziemy z nią do wieszczki sary z butelką. Pytamy się sary co z tą butelką, ona odpowiada że ta butelka jest przepełniona złą mocą z posągu. Zabiera od nas 2k i wracamy do salome. Ona odpowiada nam że potrzeba eliksiru na tą klątwę. więc idziemy do Kaliposa czy może sporządzić wywar. On odpowiada że tak ale potrzeba specjalnych ziół. dodaje jeszcze że możemy je kupić od zielarza kowelina. Ruszamy do niego więc i pytamy się o zioła. on odpowiada że ciężko znaleźć takie zioła a druidzi mają ich mnóstwo. Doradza poszukać jednego z nich. Ruszamy więc do druida Famigrusa z prastarej puszczy i prosimy o zioła. On żąda zemsty za śmierć jego rodziców spowodowanej przez dzikie plemiona zulusów, każe nam zabić: Mula Furla 0/10, Zulu Furla 0/10, Nuna Furla 0/10, Zulu gula 0/25, Nuna gula 0/20. Po zabiciu daje nam zioła i wracamy do kaliposa. Kalipos zabiera 500 złota i daje wywar. Ruszamy z nim do Salome a ona dziękuje nam z głębi serca i każe nam czekać na wypicie. po 5 minutach przychodzimy i dostajemy nagrodę
Może być ?
Edytowany 20:17:02 10.7.2011 przez Kamil Zgoda
2011.07.09 23:02:36
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:13975747

Hepatoil

48150
3666
@ Kamil Zgoda

Dosyć prosty quest.Rozwiń go trochę i dodaj trochę chodzenia do questa.Np.przygotowania tak jak w queście z Mythar w którym chodzi o zdobycie specjalnej zbroi na Gnomy którą trzeba wykonać ze specjalnych przedmiotów.Możesz coś takiego dodać.Jak rozwiniesz questa to będzie git.A i nagrodę usuń bo minusy będą.

I jeszcze mam questa jednego

”Ułatw pracę Ergassaj”(LvL 38)

Gadamy z Preszetekiem.Zanim zleci nam questa wyżali się nam na Ergassaj.Idziemy do Hadlissa.Hadliss nam mówi o nadmiarze obowiązków ciążących na jego podwładnych.Proponujemy mu pomoc.Aby mu udowodnić że zdołamy trzeba zdać test dotyczący geografii margonem (jak dojść,gdzie można spotkać).Test rozwiązujemy u Przewodnika Lantisa.Po tym wracamy do Hadlissa a on zgadza się ( brodę i korzenie pięciometrowe można by zapuści przy tępie jego rozumowania).Teraz trzeba dostarczyć mu 20 surowych,dużych mięs,10 eliksirów z jadu żaby oraz 4 łuki refleksyjne.Teraz trzeba przynieść wekierę tolloka bo Hadliss mówi że mają kłopoty z tollokami i musi wiedzieć czym się posługują w czasie potyczki.Teraz trzeba wziąć od wszystkich Ergassaj sprzęt.Trzeba pójść do wszystkich w Mythar.Dostaniemy od nich różne popsute zbroje,miecze,łuki,hełmy i inne bronie.Idziemy do Hadliss robi nam z tego paczki np.paczka z tępo bronią,paczka z pękniętymi zbrojami itp.Z zbrojami idziemy do kowala w Mythar (Imienia nie wymówię bo większość graczy wie),z łukami do Huslina a z hełmami do Unila.Teraz do Hadlissa.Hadliss każe nam się zgłosić po naprawione rzeczy.Zabieramy od NPC'ów którzy nam je wcześniej naprawiali i do Hadlissa.Dostajemy nagrodę i teraz do Preszeteka.Od niego też nagrodę dostaniemy i zakończymy questa.
Edytowany 17:16:58 10.7.2011 przez Hepatoil
Edytowany 21:01:28 10.7.2011 przez Hepatoil
2011.07.10 14:46:13
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:13981916

Wetaror

18354
594
Hepatoil:
Quest typu "przyjdź, zabij, wróć, zabij, wróć, odbierz nagrodę" takim questom mówimy nie!
2011.07.10 19:00:14
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:13985337

KONTO USUNIĘTE

no dobrze rozwinę go troszkę
Edytowany 20:22:21 10.7.2011 przez Kamil Zgoda
2011.07.10 19:42:40
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:13985997

Hepatoil

48150
3666
@Wetaror
Oj nie wściekaj się.Poprawię.

@Kamil Zgoda
Spox.Zastrzeżeń nie mam

”Nimfa dawno się nie wzruszyła”(LvL 44)

Rozmawiam z Nimfą z przełęczy dwóch koron.Nimfa skarży się na brak większych emocji.Idziemy do Roana i pytamy się czy mistrz jego Areny nie zechciał by pokazać się Nimfie.Powracamy do Nimfy.Nimfa mówi że zakochała się i że już się z nim widziała ale chce mieć pewność czy aby jej wybranek nie zginie w bitwie lub w walce na Arenie.Trzeba jej dać świadectwo tego że nie zginie na jakiejś wyprawie albo w walce na Arenie.Trzeba poszukać jakiejś książki podpowiada nam Nimfa.Idizmey do Biblioteki w K-H i szukamy Księgi Baśni (leży na stole po lewej stronie).W tej książce jest kilka baśni ale trzeba przeczytać Ostatnie dni życia Reliviana.Mamy dwa wybory. Przekazujemy całą prawdę Nimfie (to znaczy smutne zakończenie) lub przemieniamy na historię z Happy Endem.Przy pierwszym kontynuujemy questa a przy drugim ded bo Nimfa się domyśliła że zmyślamy i zakończamy questa.Po wyborze pierwszej opcji trzeba pójść do wioski startowej Wojowników żeby obdarzyć podobną łaską wybranka Nimfy i pogadać z jednym z Akolitów który czci boga Wojny.On każe nam złożyć dary w postaci:głowy zbira,łba wywerny,szerokiego miecza,kolczugi orczego tancerza i 100 PH.Mistrz Gladiatorów otrzymał łaskę a my dwie nagrody:Od akolity który powiedział że bóg wojny zesłał z nieba dla nas nagrodę i od Nimfy u której zakończymy questa.
Edytowany 10:24:07 14.7.2011 przez Hepatoil
Edytowany 10:24:49 14.7.2011 przez Hepatoil
Edytowany 10:25:09 14.7.2011 przez Hepatoil
2011.07.10 20:50:02
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:13987163

Hernan Darken

242153
752
Tutaj przedstawiam swojego questa, w nieco innej formie niż dotychczas, bo w pliku pdf mam nadzieję, że wzbudzi jakiekolwiek zainteresowanie i liczę na konstruktywną krytykę.

http://www.filesonic.com/file/1465919094/Nocni_zbóje_-_quest_na_48_poziom.pdf

W razie wątpliwości - należy:
- wejść w powyższy link,
- kliknąć w przycisk "slow download",
- odczekać 30 sekund do momentu pojawienia się kodu,
- wpisać kod - bardzo duża tolerancja błędu i kliknąć "submit"
- kliknąć w "start download now"
Pozdrawiam.
Edytowany 17:38:37 17.7.2011 przez Hernan Darken
2011.07.17 17:19:07
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:14095518

KONTO USUNIĘTE

Mam problem ,otóż w queście pisze że mam znaleźć składniki mikstury ..
i nie wiem gdzie te składnik szukać ..proszę o pomoc
2011.07.19 09:00:53
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:14119923

Hepatoil

48150
3666
Kethar napisał(a):
Mam problem ,otóż w queście pisze że mam znaleźć składniki mikstury ..
i nie wiem gdzie te składnik szukać ..proszę o pomoc


Nie ten temat pisz w WPW.
2011.07.19 09:04:26
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:14119964

KONTO USUNIĘTE



Witam

Zrobiłem ten temat ,ponieważ mam świetny pomysł na Quest.
Quest nazywa się '' Ognisty Feniks ''.

Jak nazwa mówi chodzi o Ognistego Feniksa (Feniks - Ognisty Ptak)
Mniej więcej takie zdjęcie ..

http://www.feniks.ujk.edu.pl/var/ezwebin_site/storage/images/multimedia/galerie/zdjecia-feniksa/feniks-2/1422-1-pol-PL/Feniks-2_imagelarge.jpg

Ok. Zaczynam.


Ognisty Feniks (45 LvL) - Quest zaczyna się w Ithan. (Bliskie i Popularne Miasto)
Tata Tomasza opowiada nam legendę o '' Ognistym Ptaku '' zamieszkującym Świat Margonem!
To tak ..

Tata Tomasza: Witam Poszukiwaczu Przygód! Mam dla Ciebie pewne zadanie. Jest bardzo niebezpieczne! Czy

Odp;

A)Witam Cie. Jestem Poszukiwaczem Przygód i szukam z chęcią podołam się temu zadaniu.
B)Odejdź wieśniaku ! Nie szukam żadnej roboty!


(Oczywiście należy zaznaczyć odp.A inaczej nie dostanie Zadania!)


Tata Tomasza: Świetnie! Słuchaj uważnie.
Dawno temu .. W Świecie Margonem ludzie ze wszystkich Wiosk oraz Miast zebrali się i wyruszyli na pewną bestię .. Ta bestia zwana była Feniksem! Feniks .. To olbrzymi Ptak! Lecz nie jest on zwykłym Ptaszyskiem. Jest stworzony z Ognia Piekielnego! Chodzą słuchy ,że dawno temu wyłonił się z Rzeki Lawy! To bardzo potężny stwór! Wielu śmiałków odważyło się stawić mu czoła ,lecz polegli .. Wszystkie Wioski walczyły z nim od wielu wieków. Lecz nie pokonali mistycznego Ptaka. Pewien potężny mag wyruszył w wyprawę na sam szczyt lodowej góry ,by tam zdobyć Kryształ Lodu i stworzyć z niego Lodowe Ostrze ,które raz na zawsze mogłoby pokonać Feniksa .. Potężny Mag wykonał ostrze. Gdy wyruszył na bestię spotkał Lodowe Golemy. Lodowe Golemy odebrały mu Lodowe Ostrze ,które powstało z Kryształu Lodu ,który należał do Króla Lodu. A następnie bestie zabiły maga. Tak o to Lodowe Ostrze przepadło ,a Ognisty Ptak wciąż żyje. Wielu próbowało odzyskać Lodowe Ostrze ,lecz nie dali rady. Teraz Ty Młody Poszukiwaczu Przygód musisz je odzyskać! Lodowy Król trzyma Ostrze w swej ręce przez wiele lat. Musisz go pokonać! Proszę .. O to Kamień Teleportacji ,który przeniesie Cie do Lodowego Króla . Powodzenia.

*Heroiczne*
Kamień Teleportacji do Lodowej Jaskini
Ilość: Zniknie po wykonaniu Zadania.
Związany z Właścicielem.

Ten Kamień powinien teleportować do Lodowej Jaskini ,która znajduje się gdzieś poza Margonem ..


Są tam: Lodowe Golemy (Elita 35 lvl) <Żołnierze Króla Lodu>
Lodowa Salamandra (Elita 40 lvl) < Strażniczka Lodowego Króla>
Lodowy Król (Elita/3 45 lvl) <Można go pokonać pewnym przedmiotem>

Gdy podchodzimy do Lodowego Króla widzimy Lodową Ścianę ,która blokuje dojście do Bestii.
Wracamy do Taty Tomasza i opowiadamy mu Historie.

Jest też Wyjście z Lodowej Groty by łatwo podążać do Taty Tomasza. (Wyjście prowadzi do Ithan)

Tata Tomasza: Witaj! I jak? Udało Ci się zdobyć Legendarne Ostrze?

Odp:
A) Dam sobie rade! Nie potrzebuje Twojej pomocy!
B) Niestety nie .. Lodowa Ściana blokuje dojście do Lodowego Króla

(Oczywiście zaznaczamy odp. B.)

Tata Tomasza: Hmm.. Chyba wiem co mogłoby Ci pomóc. Proszę. Oto Ognisty Naszyjnik. Jest tak samo zrobiony z Lawy jak Feniks. Dzięki niemu z łatwością pokonasz Lodowego Króla.

Odp:
A) Dziękuje. Postaram się nie zawieść ..


Dobrze. Znów używamy kamienia Teleportacji do Lodowej Groty. Wyruszamy na Króla.

[ Używamy Ognistego Naszyjnika ,by roztopić Ścianę Lodu. ]

Za ścianą Stoi Lodowy Król!

[ Możemy pokonać go oczywiście Ognistym Naszyjnikiem ]
< Naszyjnik należy nałożyć na swoje Uzbrojenie po czym otrzymujemy umiejętność.
( Magmowy Podmuch )

Po zabiciu Króla otrzymujemy (Zawsze!)

http://i1194.photobucket.com/albums/aa372/albertzlomek/LodoweOstrze.jpg?t=1311061253
Lodowe Ostrze (LvL 45)
Typ: Questowe
Atak:Dostajesz Umiejętność: Lodowe Uderzenie! <Ta umiejętność z łatwością pokona Feniksa>

Tylko dzięki temu ostrzu możesz pokonać Feniksa!

Wymagana Profesja: Wszyscy

...

Gdy mamy już Lodowe Ostrze wyruszamy na Bestię zwaną Feniksem. Lecz pierw musimy się dowiedzieć gdzie ona się znajduje. Idziemy do Taty Tomasza.

Tata Tomasza: Witam ponownie Bohaterze! Widzę ,że udało Ci się zdobyć Lodowe Ostrze. Dobrze .. W czym mogę Ci pomóc.

Odp:
A) Zamierzam wyruszyć na Feniksa! Lecz nie wiem gdzie on się znajduje ..
B) Zabije tą Bestię! Gadaj! Gdzie ona jest!
C) Nie potrzebuje twoich rad! Odejdź!

(Zaznaczamy odp. A) Choć można też B) ,ale tak bd lepiej ..)

Tata Tomasza: Hmm.. Niestety nie wiem gdzie on się znajduje . Zaraz! Niel wie!

Odp:
A) Kto to Niel?
B) Co to za Wieśniak!?

(Należy zaznaczyć oczywiście odp. A)

Tata Tomasza: Niel .. To Strażnik Feniksa. Tylko on wie gdzie został uwięziony Ognisty Ptak. Powinien mieć też Ognistą Runę , która ułatwi wejście do Bestii. Idź do niego i porozmawiaj z nim.

( Ognista Runa to '' Klucz '' .. Tylko dzięki niej można otworzyć Wrota do Ognistego Ptaka. )

Następnie Idziemy do Niela. Znajduje się on koło '' Zakon Planu Astralnego '' .. W skrócie Teleportera .

Niel: Ach .. Witaj! W czym mogę Ci pomóc?

Odp:
A) Mam zadanie zniszczyć raz na zawsze Feniksa! Niestety nie wiem gdzie on jest .. Tata Tomasza opowiedział mi ,że jesteś jego Strażnikiem. Powiedz gdzie on się znajduje?
B) Nic od Ciebie nie chce zramolały starcze!

(Wiadomo .. Trzeba zaznaczyć odp. A)

Niel: Feniks .. Ech.. Myślałem ,że już nikt o niego nie spyta. Tak. Jestem jego strażnikiem. Posiadam także Ognistą Runę ,która otwiera Wrota do Ptaka. Oo.. Masz Lodowe Ostrze. Widzę ,że jesteś wspaniałym wojownikiem. Dobrze. Proszę oto Runa. A Feniks znajduje się w wichrowych Szczytach w Podziemnym Przejściu. Na Ostatnim poziomie czyli . '' Podziemne Przejście - sala wyjściowa ''.

Tam znajdziemy .. Ajj sami zobaczcie :

http://i1194.photobucket.com/albums/aa372/albertzlomek/TajnePrzejcie.jpg?t=1311060241

[Sam Przerabiałem ]


Ok. Jedziemy dalej
By przejść Przez przejście potrzebna jest '' Ognista Runa ''
Mniej więcej takie coś ..

http://i1194.photobucket.com/albums/aa372/albertzlomek/OgnistaRuna.jpg?t=1311060738


Dobrze. Wchodzimy. Przed sobą widzimy Wielkie Ptaszysko .. Czyli Feniksa.
Jest taki jak opisywał Tata Tomasza. Musimy założyć Lodowe Ostrze .. Inaczej go nie pokonamy.

Jeszcze raz .. Oto Lodowe Ostrze (Sam Przerabiałem)
http://i1194.photobucket.com/albums/aa372/albertzlomek/LodoweOstrze.jpg?t=1311061253

Feniks .. Starałem się go zrobić jak najlepiej.
http://i1194.photobucket.com/albums/aa372/albertzlomek/Feniks.jpg?t=1311063244


UWAGA!
Feniksa można zabić tylko Lodowym Ostrzem. Lodowe Ostrze daje Ci Um. '' Lodowe Uderzenie ''. Ta Um. z łatwością pokona Feniksa.


Lodowe Uderzenie
Atak: 200-500
Obra. od Lodu: 3000-6000

Użycie: Mana - 0
Energia - o




Po pokonaniu Feniksa zdobywamy jego Pióro. Na dowód ,że go pokonaliśmy.
Gdy zabijamy Feniksa Lodowe Ostrze rozlatuje się i zostaje z niego tylko Pył.
[ Proch należy zachować w Torbie. ]


http://i1194.photobucket.com/albums/aa372/albertzlomek/PyzLodowegoOstrza.jpg?t=1311067584
Pył z Lodowego Ostrza
Typ: Questowy
Może uda się z niego coś zrobić ..


Po Wykonanym Zadaniu wracamy do Taty Tomasza.

Tata Tomasza: Witaj Ponownie. I jak?

Odp:
A) Pokonałem Feniksa. Ciężko było lecz się udało. Niestety. Lodowe Ostrze uległo zniszczenia. został z niego tylko Pył.
B)Hah! Tyle śmiałków próbowało go zabić a ja dałem rade! Hahahah!
C) Pff .. Pokonałem tego Ptaszka. Dziadowa robota. A gdzie moja nagroda!!??

[ Zaznaczamy odp. A) .. ]

Tata Tomasza: Nie wierze! Pokonałeś go?! To .. to.. niemożliwe!

Odp:
A) Proszę .. O to dowód.
<Daje Pióro Feniksa>

http://i1194.photobucket.com/albums/aa372/albertzlomek/PiroFenilsa.jpg?t=1311071835

Tata Tomasza: Heh.. Teraz uwierzyłem. Jesteś prawdziwym Bohaterem. Teraz nasza Kraina jest wolna i bezpieczna. Można spokojnie wędrować po wszystkich Krainach. Dziękuje ci .. Hmm.. Chyba wiem co mogę zrobić z tym Pyłem. Powiedz. Jaką masz Profesję?

Odp:
A) Łowca.
B) Tropiciel.
C) Wojownik.
D) Paladyn.
E) Mag
F) Tancerz Ostrzy.

[ Moja prof. to Łowca czyli odp. A) ]

Tata Tomasza: Dobrze. Pustelnik Linard powinien stworzyć potężną broń dla Ciebie. Zaczekaj chwilkę ..

(Po 2 min wracamy do Taty Tomasza)

Tata Tomasza: Witaj Ponownie! Proszę .. Oto Twoja nagroda! Żegnaj i Dziękuje!

Nagroda
100k Expa.
200 Pkt. Honoru.

(1 Nagroda dla wybranej profesji .. Jakby co)

*Heroiczne*
http://i1194.photobucket.com/albums/aa372/albertzlomek/WszechpotnyLodowyuk.jpg?t=1311066651

Wszechpotężny Lodowy Łuk.
Typ: Dystansowe
Atak: 450-600
Obrażenia od Lodu: 300-500 (Dla Tropa)
Obrażenia Fizyczne: 300-550 (Dla Łowcy)
Przebicie Pancerza: +35%
Krytyczny Cios: +20%
Zręczność: +75
SA: +35%
Wymaga Poziom: 45
Wymagana Profesja: Łowca.Tropiciel.

*Heroiczne*
http://i1194.photobucket.com/albums/aa372/albertzlomek/WszechpotnaRdkaLodu.jpg?t=1311065191

Wszechpotężna Różdżka Lodu.
Typ: Różdżki
Atak: 300-700
Obrażenia od Lodu: 450-650
Siła Krytyka Magicznego: +30%
Intelekt: +40

Wymagany Poziom: 45
Wymagana Profesja: Mag

*Heroiczne*
http://i1194.photobucket.com/albums/aa372/albertzlomek/WszczechpotnyLodowyCep.jpg?t=1311066225

Wszechpotężny Lodowy Cep.
Typ: Jednoręczne
Atak: 350-700
Obrażenia Fizyczne: 350-500
Cios Krytyczny: +30%
Siła: +50

Wymagany Poziom: 45
Wymagana Profesja: Tancerz Ostrzy.

*Heroiczne*
http://i1194.photobucket.com/albums/aa372/albertzlomek/WszczechpotnyLodowyMiecz.jpg?t=1311068357

Typ: Półtoraręczne
Atak: 400-600
Obrażenia Fizyczne: 400-450
Cios Krytyczny: +25%
Siła: +60

Wymagany Poziom: 45
Wymagana Profesja: Paladyn

*Heroiczne*

http://i1194.photobucket.com/albums/aa372/albertzlomek/WszczechpotnyLodowyTopr.jpg?t=1311066984

Wszechpotężny Lodowy Topór.
Typ: Dwuręczne.
Atak: 600-750
Obrażenia Fizyczne: 300-350
Cios Krytyczny: +30%
Siła Krytyka Magicznego: 10%
Siła: +45

Wiem ,Wiem długie Tak wyszło..
Powiedzcie. Co o tym myślicie?

Komentarze dawać!



PS: Przy łuku jest napisane Łowca i trop. Wiecie. Zrobiłem tak bo nie chce mi się robić kuszy dla Tropa Czy tam łuku dla Tropa a kuszy dla Łowcy.


PS: Zmieniłem Legi na Hera. Teraz może być?

Edytowany 13:31:44 19.7.2011 przez Wilcza Chwała
2011.07.19 12:31:59
Ocena: -2
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:14123581

Alher

177486
1941
Wilcza Chwała:

Kolego minusowanie graczy bez przyczyny to możesz knebla dostać.Minusa dostałeś za to,że nie znasz zasad tego tematu a piszesz w nim quest.

Pozdrawiam Alher
2011.07.19 14:32:32
cytuj | ID:14125650

Torneki

262531
3639
"Czas wybrańca" [LvL 146]
Aby zrobić tego questa musimy mieć wcześniej skończone zadanie; Legenda zaginionego złotego miecza.

Questa zaczynamy u Pani Wód znajdującej się w Wiosce Rybackiej. Po krótkiej rozmowie wysyła nas do Jaśka w Sierocińcu [Lewy, góry róg Portu Tuzmer] i mówi, że chłopiec jest gotów by wreszcie opanować miecz. Wyruszamy więc do owego chłopaka i opowiadamy mu historię Złotego Miecza, któremu niegdyś jego łzy przywróciły pradawną moc. Mówimy, że nadszedł czas i, że musi wydobyć miecz ze skały i stać się następcą tej potężnej broni. On wypiera się tego i nie chce iść z nami. Wracamy więc do Pani Wód i opowiadamy, co zaszło w sierocińcu. Ta stwierdza, iż chłopiec po prostu się boi mocy, jaką Excalibur posiada. Przyda się nam więc mikstura odwagi, którą sporządzi dla nas znajoma nam wiedźma - Amra. Owa kobieta ma nas dość, więc postanowiła zarządzić wysoką opłatę za miksturę. Przynieś Amrze trzy składniki i zapłać 1.000.000 złota, aby przyrządziła miksturę. Musimy więc przynieść Błękitka Kulistego, Driakiew i Kwiat Fermurtnika Kłączastego (można nabyć w Ogabar-Dun). Przynosimy wszystko i zyskujemy miksturkę, z którą udajemy się do Jaśka. Ten ją wypija i nadal nie chce z nami iść. Wracamy więc znów do Pani Wód i mówimy co się dzieje. Ta mówi nam, że odwaga to nie wszystko, potrzebna jest także mądrość.
#Tu możemy zrezygnować z questa mówiąc; "Mam już dość, odchodzę!"
#Kontynuować; "Więc co mam zrobić, aby chłopiec zyskał mądrość?"

I wtedy pani, z którą rozmawiamy mówi nam o Kamieniu Mądrości, którego umie stworzyć tylko jedna osoba w całym Margonem. Kto więc to taki? Hieronim! Idziemy więc do Wioski Pszczelarzy i pytamy Hieronima o owy Kamień. Ten mówi, że raz w życiu udało mu się taki zrobić, gdyż bardzo trudno jest zdobyć Kamień Księżycowy, który jest głównym składnikiem, bo to go przemieniamy w Kamień Mądrości. Prosimy, aby go zrobił i wtedy staje się łaskawy i mówi, że jeśli przyniesiemy mu dwa Kamienie Księżycowe [jeden potrzebuje dla córki] to go dla nas zrobi. Przynosimy więc, co zdobyć mieliśmy i rozmawiamy z Hieronimem. Ten każe nam wydobyć miód od pszczół, a on za ten czas przemieni nasz kamień. Zabieramy więc pszczołom miodek i wracamy po magiczny kamyk, z którym udajemy się do Pani Wód. Ta mówi nam, że Jasiek musi po prostu uronić choć jedną łzę na owy kamień, wtedy kamień zacznie działać i chłopiec będzie bardzo mądry. Idziemy więc z magicznym kamykiem do Sierocińca i rozmawiamy z chłopcem. On nie potrafi rozpłakać się bez przyczyny, więc pojawiają się dwie opcje;
#Kopnij z całej siły w nogę. [wtedy zostajemy wygonieni z Sierocińca i musimy czekać 40 minut - przestroga bo dzieci się nie bije!]
#Opowiedz chłopcu wrażliwą historię.

Po historii chłopiec zaczyna płakać na kulę, a ta z kolei zaczyna się świecić i chłopak zyskuje mądrość. Obiecuje nam wtedy, że uda się do Pani Wód. Wracamy więc do naszej znajomej znajdującej się na wyspie w Wiosce Rybackiej i pytamy, czy odwiedził ją Jasiek. Mówi, że jeszcze nie. Czekamy więc 30 min i znów pytamy, a ona daje nam odpowiedź twierdzącą. Teraz zdobądź dla następcy Artura; zbroję, hełm i buty. Opisuje nam poszczególne przedmioty i mówi, gdzie możemy je zdobyć.
Zbroja - Złota orcza zbroja [Loota z orków = niedaleko Kwiecistego Przejścia]-czerwone orki
Hełm - Maska duszy wojownika [Loota z Zabalsamowanego Wyznawcy Seta = piachy koło Tuzmer*po prawej od miasta, nie te po lewej!-mumie]
Buty - Lepsze magiczne buty nocy [Lootają z centaurów = lasy koło Mythar]

Gdy to zdobędziemy, wracamy do Pani Wód, która zabiera nam te trzy rzeczy i dostajemy nagrodę.

/Torneki.
Edytowany 15:20:49 19.7.2011 przez Torneki
2011.07.19 15:18:34
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:14126445

Hernan Darken

242153
752
Widzę, że niewielu osobom się chciało zajrzeć do tego co napisałem więc wkleję tu swój quest od nowa.


Nocni Zbóje - quest na 48 poziom

Zleceniodawcą zadania jest Umbar z Torneg, który nieco przyciśnięty zaczyna się nam żalić na temat wciąż powtarzających się napadów, podczas jego podróży do Eder. Ataki bardzo często powtarzają się w Orlej Grani, więc Umbar nie ma jak ich uniknąć znajdując inną drogę. Oczywiście moglibyśmy dostarczyć mu potrzebne towary, ale na dłuższą metę nie jest to najlepszy pomysł. Bandyci nie kradną jednak wszystkich towarów, a jedynie siarkę, którą sprowadza w niewielkich ilościach z Eder. Zgodnie ze wskazówkami Umbara idziemy do Orlej Grani i chowamy się w pobliskich krzakach. Czekając na bandytów zasypiamy. W środku nocy budzą nas podejrzane hałasy. Wyskakujemy z głośnym okrzykiem na drogę, gdzie pomimo ciemności dostrzegamy kilkanaście majaczących ciemnych kształtów. Umbar krzyczy prosząc nas o pomoc, więc atakujemy sześcioosobową grupkę bandytów. Po wygranej walce rozmawiamy z kupcem, który mówi, że pozostali uciekli na wschód. Jako, że jest noc, czekamy do ranka przed wszczęciem poszukiwań.

http://imageshack.us/photo/my-images/35/44141575.png/

Rano rozpoczynamy poszukiwania. Wędrując po śladach mocno udeptanej trawy, docieramy do Dziewiczej Kniei, gdzie jedno z drzew wydaje się wyjątkowo podejrzane. U jego korzeni znajdujemy strzęp czarnej szaty. Po krótkim namyśle dopadamy do pnia i zaczynamy nim potrząsać, aż spomiędzy liści zaczną wypadać bandyci (łącznie jest ich pięciu). Jeden z nich upada na tyle nieszczęśliwie, że uderza głową w ziemię i traci przytomność. Pozostałych trzeba, rzecz jasna, pokonać, by dostać się do ostatniego, prawdopodobnie najbardziej skorego do rozmowy.

http://imageshack.us/photo/my-images/845/73810472.png/

Aby czegokolwiek się dowiedzieć, musimy najpierw ocucić nieprzytomnego jeńca. Próbujemy najpierw typowej metody – uderzenia w twarz. Po kilku nieudanych próbach, kiedy twarz bandyty zaczyna już puchnąć, wpadamy na pomysł wykorzystania wody z pobliskiej kałuży. Nabieramy wody w dłonie i wylewamy ją na twarz jeńca. Czynność powtarzamy aż do skutku. Bandyta wreszcie się ocknął. Błaga nas żebyśmy go nie zabijali, bo ma żonę, dzieci, psa i wredną teściową, po chwili namysłu obaj uznajemy, że przez teściową śmierć byłaby wybawieniem. Wypytujemy zatem, dla kogo pracuje, gdzie ten ktoś jest i po co im potrzebna ta siarka. Na ostatnie pytanie nie potrafi odpowiedzieć, jednak wskazuje szyb wschodni kopalni w Karka-han i tam każe wypytać strażników. Podaje również hasło kontaktowe „Kunegunda”, które trzeba jakoś zgrabnie wpleść w zdanie, żeby osoby niezorientowane nie zwróciły uwagi. Zanim bandyta odchodzi wolny, mówi abyśmy się pospieszyli zanim ktokolwiek zauważy, że nikt się nie zjawił z siarką. Ze zdobytymi informacjami wracamy do Umbara ustalić plan działania. Dostajemy od niego siarkę i udajemy się do szybu wschodniego. Po rozmowie z jednym ze strażników o Kunegundzie, pyta nas czy jesteśmy nowi. Potwierdzamy i na dowód pokazujemy sporą ilość sproszkowanej siarki. Kieruje nas na ostatni poziom kopalni i tam, nieopodal złoża saletry znajdujemy ukryty tunel, w który po chwili szybciutko wchodzimy.

http://imageshack.us/photo/my-images/833/67076817.png/

Po wejściu do tuneli eliminujemy wszystkich strażników, absolutnie nie rozmawiając z górnikami. Są zajęci pracą i nie zauważą co się dzieje. Inaczej mogą wszcząć alarm i wtedy będzie po wszystkim. Zaglądamy do magazynu, oglądamy po kolei beczki, w których jest siarka i saletra. Rzucamy również okiem na windę. Po wyeliminowaniu wszystkich strażników, kierujemy się do pokoju, w którym znajduje się szef. Nie wchodzimy od razu, a jedynie podsłuchujemy zza rogu co się tam dzieje. Szef ogląda tablicę i z zadowoleniem, na głos stwierdza, że jego praca została zakończona. Teraz pozostało mu już tylko przetransportowanie ostatnich ładunków na powierzchnię, pozbycie się górników i zawalenie tuneli. Od razu domyślamy się, że właśnie temu mają służyć dziwne beczki rozstawione w tunelach. Szybko więc trzeba działać, odnajdujemy wszystkie 9 beczek i ostrożnie odcinamy prowadzące do nich sznurki. Okazuje się, że w każdej z beczek jest mechanizm z krzesiwem, który ma wywołać powstanie iskry. Sznurki są ukryte i widać tylko ich fragment, tuż przy mechanizmie. Po rozprawieniu się z nimi, wracamy do pokoju szefa. Rozmawiamy z szefem (elitą), nie chce nam zdradzić co tu się dzieje. Walczymy z nim. Po wygranej walce czekamy, aż dojdzie do siebie. Kiedy pojawi się ponownie zaczynamy z nim rozmowę. On ciężko dysząc dalej nic nie chce powiedzieć. W pewnym momencie zaczyna się głośno śmiać, podbiega do swojego biurka i ciągnie za ukrytą dźwignię. Wbrew oczekiwaniom, tunele pozostają nietknięte. Słychać tylko jeden wybuch, to beczka znajdująca się w przejściu pomiędzy wschodnim szybem kopalni, a tunelami. Wściekły rzuca się na nas. Zabijamy go i podchodzimy do tablicy.

Tablica zapisana jest wyłącznie liczbami, co nie wyjaśnia nam wcale zagadki. Podchodzimy do biurka i przeszukujemy je. W jednej z szuflad znajdujemy coś, co przypomina mapę sporządzoną na bardzo cienkim kawałku papieru. Mapa wydaje się niekompletna, a dziwne znaki na niej są nieczytelne. Zatrzymujemy mapę i pora teraz znaleźć wyjście. Należy się udać do magazynu i wypróbować windę. Dzięki niej dostajemy się do małej groty, do której wejście jest zasłonięte gęstym drzewem. W grocie jest jeszcze dwóch strażników, których oczywiście należy wyeliminować.

http://imageshack.us/photo/my-images/849/37574942.png/

Wychodzimy z groty. Chwilę później słyszymy jak lina windy pęka i spada ona w dół prosto do magazynu. Słychać wybuch i daje się poczuć lekki wstrząs. My natomiast udajemy się prosto do Umbara. Uważamy jednak, że będzie najlepiej, jeżeli nie pozna wszystkich szczegółów dotyczących wydarzeń z dzisiejszego dnia. Informujemy go jedynie o rozwiązaniu problemu z bandytami. Otrzymujemy od niego nagrodę. Dodatkowo zatrzymujemy mapę, która może się jeszcze przydać w przyszłości, a póki co… nie bardzo wiemy co dalej z nią począć.


Dziękuję za uwagę
Edytowany 21:13:51 22.7.2011 przez Hernan Darken
2011.07.19 15:22:50
Ocena: 2
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:14126502

Hepatoil

48150
3666
Dobry quest.
2011.07.19 17:11:18
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:14128070

KONTO USUNIĘTE

Temat: '' Czarny Smok Powraca ''



Witam!

Zastanawiacie się czemu taka nazwa Questa. To proste.

Ehem .. :

(Czarny Smok Powraca 50 lvl)
Wiele lat temu ludzie i różne Gnomy , Gobliny oraz Orki mieli wspólny cel. Pokonać Czarnego Smoka! Orkowie i inne bestie zawsze były naszymi wrogami ,lecz Czarny Smok plądrował ich wszystkie wioski i zabijał bezradne Orki. Gobliny Magowie używali swej potężnej magii na Smoka , lecz był on odporny. Waleczne Gobliny atakowały go z całą siła ,lecz Czarny Smok był potężniejszy. Gnomy były najpotężniejsze z tej grupy. Walczyły dzielnie ,ale i one poległy.
Przywódca Orków zwróciły się o pomoc ludzi. Na początku wyśmiali Bestie! Po paru dniach Czarny Smok zaatakował ludzi. Tak jak wszystkie stwory poległy. Ludzie wrócili do stworów i zaoferowały swą pomoc. Bestie i Ludzie pierwszy raz w Historii zjednoczyły we siły i wyruszyli na potężnego smoka.. Udało się. Smok został uwięziony w otchłani z ,której nie mógł wyjść. Są tam Wrota ,które do niego prowadzą. Orkowie pilnują wejścia do Smoka przez wiele lat. By otworzyć wrota trzeba użyć '' Orczej Pieczęci '' . Smok już raz wydostał się z Otchłani. Lecz Orkom znów udało się go schwytać. Orkowie nie mogą go zabić ponieważ jest zbyt potężny! Tylko Magmowe Ostrze może go zabić. Magmowe Ostrze spoczywa na Ognistej Górze . W Jaskini gdzie znajduje się Ognisty Król . Rządzi on całą Ognista Krainą. Zdobycie Magmowego Ostrza nie jest łatwe. Ognisty Król to potężny Wojownik. Jest prawie tak potężny jak Czarny Smok! Teraz Ty musisz stawić mu czoła! Na szczęście wiadomo jak go z łatwością pokonać.Aby pokonać Ognistego Króla potrzebny jest Lodowy Naszyjnik . Do jego stworzenia potrzebne są: Kawałek Lodu , Diament oraz Sztabka Złota. Kawałek lodu można zdobyć od Wiedźmy Amry . Znajduje się ona w Werbin. Sztabkę Złota zdobędziesz też w Werbin. W Kopalni Inlefi p.3. Znajduje się tam Kaleb. Za Jedynie 20k Złota da Ci Sztabkę. Diament będziesz mógł otrzymać w Torneg. Umbar da Ci Diament za 35k. Diament to kamień Szlachetny więc musi być troszkę droższy. Dzięki tym przedmiotom będzie można stworzyć Lodowy Naszyjnik , który pomoże Ci pokonać Ognistego Króla . Po zdobyciu wszystkich potrzebnych przedmiotów idziemy do Bernesa w Werbin. On z chęcią wykona naszyjnik. Po 2 min wracamy do niego i otrzymujemy Lodowy naszyjnik . Lodowego Naszyjnik można użyć w walce. Wystarczy przeciągnąć na swoje uzbrojenie i już. Tak jak Mixy. W parę sekund zamraża każdego (oprócz Smoka ,ponieważ jest on odporny na czary). Następnie wyruszamy na Ognistego Króla.(Powinien on mieć przynajmniej 40 lvl. Powinno też lootać z niego ZAWSZE Magmowe Ostrze Typ: Questowe ) Król powinien znajdować się gdzieś w Gorącym Miejscu. Moim zdaniem powinien być w Piekielnej Grocie. Po pokonaniu Ognistego Króla wyruszamy na Czernego Smoka! Nie zapomnijmy o Orczej Pieczęci . Loota ona po prostu z Orków. Orki- zburzona Twierdza , Nawiedzony Jar Gdy zdobędziemy Pieczęć wracamy do wrót w Zniszczonym Opactwie. Otwieramy je. Po wejściu do Otchłani od razu widzimy olbrzymiego Czarnego Smoka! ( smok powinien się znajdować w '' średnim '' pomieszczeniu ) Smok powinien mieć przynajmniej 45 lvl. Najlepiej Elita. By pokonać Smoka trzeba użyć Magmowego Ostrza Je też powinno się używać tak jak Lodowego Naszyjnika . Po pokonaniu Smoka otrzymuje Smocze Łuski z ,których będzie można otrzymać pewnie jakąś zbroje. Quest najlepiej mógłby się zaczynać w Ithan (popularne miasto).

Nagroda.
Zbroja z Łusek Czarnego Smoka *Unikat* (50 LvL) ( Nagroda powinna być tak ,ponieważ otrzymaliśmy '' Łuski Czarnego Smoka '' )

Chociaż ze .. 100k expa.
I coś jeszcze.

To Tyle.
Mam nadzieje ,że ten Quest spodobał się wam.




Kawełek Lodu - http://i1194.photobucket.com/albums/aa372/albertzlomek/KaweekLodu.jpg?t=1311164657

Sztabka Złota - http://i1194.photobucket.com/albums/aa372/albertzlomek/SztabkaZota.jpg?t=1311165265

Diament - http://i1194.photobucket.com/albums/aa372/albertzlomek/Diament.jpg?t=1311165783

Lodowy Naszyjnik- http://i1194.photobucket.com/albums/aa372/albertzlomek/NaszyjnikLodu.jpg?t=1311166477

Ognisty Król - http://i1194.photobucket.com/albums/aa372/albertzlomek/OgnistyKrl.jpg?t=1311167913

Wrota Do Smoka -
http://i1194.photobucket.com/albums/aa372/albertzlomek/WrotaDoSmoka.jpg?t=1311167621

Edytowany 15:47:11 20.7.2011 przez Wilcza Chwała
Edytowany 16:14:22 20.7.2011 przez Wilcza Chwała
Edytowany 16:17:25 20.7.2011 przez Wilcza Chwała
Edytowany 11:46:22 21.7.2011 przez Wilcza Chwała
2011.07.20 15:34:55
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:14144300

KONTO USUNIĘTE

Wilcza Chwała:
Wszystko super, tylko dopisz kto stworzy naszyjnik lodu I usuń nagrody, admini sami wymyślą.
Edytowany 16:26:23 20.7.2011 przez Łozom
2011.07.20 16:22:16
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:14145323

KONTO USUNIĘTE

Łozom

Jest napisane

'' Po zdobyciu wszystkich potrzebnych przedmiotów idziemy do Bernesa w Werbin. On z chęcią wykona naszyjnik. Po 2 min wracamy do niego i otrzymujemy Lodowy naszyjnik ''

Wiem ,że Admini zrobią. Ale powinna być taka Nagroda. Bo mamy Łuski Czarnego Smoka.


Mój następny Quest bd się nazywał '' Hydra Chaosu '' Pracuje nad nim.
Edytowany 17:10:05 20.7.2011 przez Wilcza Chwała
2011.07.20 17:01:30
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:14145940

KONTO USUNIĘTE

"Piaski Oazy Spokoju" (Lvl 80)

Zleceniodawcą jest Zakapturzony Starzec Tuzmer 54,34 Gawędzimy z magiem po czym prosimy by opowiedział nam legendę o Oazie Siedmiu Wiatrów. Po opowiedzianej historii dowiadujemy się, że gdzieś w pobliżu lub na tych piaskach jest ukryty skarb którego chronią demony z zaświatów. Skrzyneczka będzie na Oaza Siedmiu Wiatrów 47,55.. Starzec pyta czy pomoglibyśmy mu zdobyć tą skrzynię. Zgadzamy się, po dłuższej chwili namysłu maga (5-10 minut) Mówi co musimy zrobić by ją zdobyć. Idziemy do Oazy Siedmiu Wiatrów i idziemy do skrzyneczki. Potem pojawia nam się dialog i przenosi nas na mapkę Strażnica aniołów. Na przejściu stoją różnorakie demony, i stworki. Najlepiej elitki 75-88. Idziemy cały czas za stworkami czyli dedamy każdego po kolei. Kiedy dedniemy już ostatniego stworka, (doprowadził nas on do schodków) wchodzimy po nich za tymi są kolejne i kolejne, kiedy tak mijamy 3 razy schody o tej samej długości spotykamy Diabła (90 elita) który blokuje przejście do Archanioła Izaela. Musimy dednąć Diabła i rozmawiamy z Archaniołem. Mówi nam że to co zrobiliśmy jest niezwykłe i należy nam się nagroda. Mamy 3 opcje, zakończenie Questa i Miks który leczy 10x 4k życia ale oczywiście Archanioł jak przy każdej opcji wysyła nas do Tuzmer. Druga opcja to uni butki na 80 lv. Na każdą profesję. Trzecia opcja to skrzyneczka i możliwość kontynuowania Questa. Każdy wybiera co mu się podoba ja jednak radzę to trzecie. Więc dostajemy Questowy kuferek dla maga i prze teleportowanie do Tuzmer. Dajemy ją magowi, lecz on stwierdza iż nie da się jej odtworzyć i tylko prawdziwy mistrz metalu umie coś takiego zrobić, idziemy do kowala, jest w Margorii (ten przy kowadle) i pytamy czy umiałby coś takiego zrobić, odpowiada że tak, i jest to dla niego bardzo proste lecz jego władca jest dla niego strasznie nie miły i chciałby się zemścić. Więc pojawia nam się taka notatka "Zabij grupowo: Morthen 0/1" Po dednięciu Morthena idziemy do krasnoluda, ten jednak stwierdza że jest bardzo głodny i nie może nam pomóc, prosi byśmy zdobyli dla niego 5 udźców z olbrzymów. Kiedy zdobędziemy je wracamy do krasnoluda, a ten w zamian za przysługi oddaje nam skrzyneczkę. Jeśli damy mu za to 20k to dostaniemy 10 PH. Wracamy do maga z otwartą skrzyneczką. I koniec Questa .

Edytowany 17:26:51 20.7.2011 przez Łozom
Edytowany 17:29:01 20.7.2011 przez Łozom
Edytowany 17:29:34 20.7.2011 przez Łozom
Edytowany 17:56:10 20.7.2011 przez Łozom
2011.07.20 17:26:41
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:14146397

KONTO USUNIĘTE

Łozom
HeH. Ciekawy Quest. Jest chociaż w nim co robić.
Mi się podoba.
Edytowany 17:33:51 20.7.2011 przez Wilcza Chwała
Edytowany 17:33:59 20.7.2011 przez Wilcza Chwała
2011.07.20 17:33:33
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:14146542

Swieti

10663
623
Ładne , podoba mi się : )
2011.07.20 17:48:07
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:14146814

KONTO USUNIĘTE

-Endriu-
A co sądzisz o moim ?
2011.07.20 17:51:03
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:14146863

Ochio

21763
124
Łozom :
Świetny Quest, pomysłowy i taki inny. Nudzić się przy nim na pewno nie da.:) Jakby go dodali, to z chęcią bym go zrobiła.

Pozdrawiam, Ehytka.
2011.07.20 17:54:08
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:14146911

KONTO USUNIĘTE

Łozom:
Spoko Qest oby więcej takich pomysłów.
2011.07.20 18:25:22
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:14147401

Bramuul

866
127
Łozom
Podoba mi się ten quest
2011.07.20 18:44:38
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:14147758

Ochio

21763
124
"Poszukiwania." (Lvl 99)
Questa rozpoczynamy u Apoksa(19.17) w Karka-Han. Prosi on nas o odnalezienie jego przyszłej żony Katarzyny. Zaginęła ona poprzedniej nocy, gdy wyszła na chwilę z domu. Radzi nam zacząć szukać w okolicach Karka-han. Idziemy najpierw do Aureli (37.50), ta mówi, że widziała kogoś wychodzącego z domu Apoksa, postać szła na Zachód. Tam też się wybieramy- Werbin. Pytamy się dwóch strażników (najpierw tego po lewej) czy nie wiedzą czegoś o Katarzynie, przyszłej żonie Apoksa. Lewy strażnik mówi, że nic nie wie i karze nam się skierować do strażnika obok. Mówi nam, że widział Katarzynę, ale ta prosiła nikomu nie mówić o jej położeniu. Po błaganiach strażnik powie nam gdzie Katarzyna poszła, ale nic za darmo. Karze nam przynieść nową zbroję. Udajemy się do Unila (Ithan 56.36) i prosimy o zbroję dla strażnika z Werbin. On mówi, że potrzebna mu jest specjalna stal i srebro . Udajemy się do Ograbar-Dun i idziemy do Kowala Jaki (19.14) i prosimy go o te srebro, za 2k złota sprzeda nam srebro. Pytamy się też o stal, mówi, że nie ma. Wracamy do Unila i mówimy, że Kowal nie miał stali. Unil przeprasza i mówi, że ma jeszcze trochę –potrzebnej stali. Prosi nas o srebro i mamy poczekać 7min. Po 7min wracamy do Unila i dostajemy zbroję. Wracamy do strażnika z Werbin (tego po prawej), on nam mówi, że Katarzyna uciekła do brata Barsza (Mythar, 32.12) i dostajemy 100k expa. Udajemy się do Mythar do Barsza, on pyta się czemu to zrobiła, skoro była z Apoksem taka szczęśliwa. My się pytamy czy jest u niego, on odpowiada, że nie i błaga nas o odnalezienie jej. Wracamy do Strażnika z Werbin. Przejęty nas przeprasza za kłamstwo, mówi, że Katarzyna uciekła, bo chciała poczuć się wolna. Strażnik mówi, że warto poszukać jej w Nithal. Idziemy do Kapłanki Virgo, która znajduje się w Świątyni Czterech Bóstw. Ona miała udzielić ślubu Apoksowi i Katarzynie. Gdy mówimy, że Katarzyna zniknęła, kapłanka z nerwów wysyła nas do Krainy bólu. Jest tam tylko ścieżka prowadząca na północ, tam idziemy i spotykamy Katarzynę. Niestety, nie da się do niej wejść, bo jest za jakąś osłoną, którą stworzył Elaren, Bóg bólu. Mówi, że nie uwolni Katarzyny, gdyż ją kocha i chcę z nią być na zawsze. My oczywiście nie możemy dopuścić do ślubu z Diabłem. Elaren jest elitą 2, lecz bardzo słabą, więc łatwo będzie nam go zabić nawet z cienkim eq. Z niego lootamy legendarny zwój i czytamy go, po czym tarcza niewidka znika, pojawia się tp i ratujemy Katarzynę. Teleportuje nas do Nithal obok Kapłanki Virgo, rozmawiamy z nią, ta nas przeprasza za to i dostajemy za zabicie Elarena 50k expa. Wracamy do Apoksa i rozmawiamy o Elarenie i Katarzynie, że jest uratowana, Apoks mówi, że Katarzyny jeszcze nie ma w domu. My pytamy się gdzie jest. Apoks zażartował, mówi, że Katarzyna jest w domu i śpi.
Za Questa dostajemy 1.1m expa i Zawieszkę Katarzyny *Heroiczne*, talizman, przyśpiesza wracanie do siebie o 60% i 60% szans na wyleczenie 2000 obrażeń po walce.
2011.07.20 19:17:28
Ocena: 2
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:14148298

KONTO USUNIĘTE

Ehytka:
Cudo stworzyło cudo
2011.07.20 19:20:56
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:14148343

KONTO USUNIĘTE

"Wypędź Mulusy nachodzące Torneg" (29lvl)

Zadanie zaczynamy u Cedrica w Torneg.I mówi nam o kłopocie z Mulusami.My zgadzamy się na taki układ w zamian za sowitą nagrodę.
Zabij: Bulu Mulu (0/15)
Zabij: Zula Gula (0/10)
Zabij: Furu Mulu (0/25)
Zabij: Zulu Mulu (0/17)
Zabij: Fula Gula (0/9)
Zabij: Nuna Gula (0/13)
Zabij: Dida Gula (0/5)
Wtedy idziemy do zleceniodawcy i mówi nam żeby jeszcze załatwić 3 dowódców tych dzikusów.
Zabij: Nuna Furla (0/1)
Zabij: Zulu Furla (0/1)
Zabij: Mula Furla (0/1)
Przychodzimy po zapłate...
Dostajemy Hełm pogromcy mulusów,hełm,wszystkie cechy +28,pancerz 97,odporność na ogień 2%,na wszystkie profesje.
Edytowany 20:57:28 20.7.2011 przez Mag Kejcpi
2011.07.20 20:53:24
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:14150196

KONTO USUNIĘTE

Mag Kejcpi

Nie wymyślaj nagrody. Admin je zrobi.
Ale tak to Fajny pomysł
A i przesadziłaś z Umiejętnościami Hełmu
Edytowany 21:39:34 20.7.2011 przez Wilcza Chwała
2011.07.20 21:39:12
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:14151327

KONTO USUNIĘTE

Mag Kejcpi:
Quest typu "Odbierz, zabij, przyjdź, zabij, wróć.
2011.07.20 21:47:12
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:14151522

KONTO USUNIĘTE

No właśnie .. Na przyszłość rób Ciekawe Questy! W ,których co chwila się coś dzieje.
2011.07.20 21:57:00
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:14151769

Lord Fuhi

117135
3965
Łozom:
Fajny, fajny. Tylko, że przydałoby się w nim więcej lokacji do odwiedzenia.
2011.07.20 21:57:20
KONTO ZABLOKOWANE | zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:14151775

KONTO USUNIĘTE

Szpony bogów (Lvl 100)


Quest zleca kapłanka Virgo która znajduje się przed wyjściem ze świątyni z Nithal. Mówi iż mroczna magia ogarnia świat przez co Bogowie chcą zniszczyć całe Margonem! Nie możemy dopuścić do tego i pytamy się kapłanki co zrobić by odwrócić to działanie, mówi iż trzeba zapobiec czarnej magii i złym charakterom w Margonem a na koniec złożyć Bogom ofiarę. Mówi byśmy na początek rozprawili się z najmroczniejszym miastem, Eder. Więc tam się udajemy musimy zabić 0/5 bandyta 0/1 Herszt Bandytów.
Wracamy do Kapłanki Virgo, mówi byśmy teraz zniszczyli stwory zabijające ludzi i żywiące się krwią, musimy więc zabić 0/10 grafitowa puma 0/10 Górska pantera 0/5 Pustynny Szakal 0/5 Lew i 0/5 Lwica.
Po zabiciu ponownie wracamy do kapłanki. Mówi teraz byśmy odwiedzili Ithan i popytali o czarne charaktery. Rozmawiamy z Garrusem Tyrrakiem. Ten mówi że kręci się tu parę takich, a zwłaszcza 1. Musimy więc zabić 0/1 Mietek Żul, natomiast mamy też inną opcję, która anuluje Questa, i dostaniemy słabsze wynagrodzenie. Ale kontynuujmy. Po znalezieniu i zabiciu Mietka powracamy do Garrusa a ten daje nam pałasz na zbiry i 200k expa. Wracamy do kapłanki, ta mówi iż czas złożyć ofiarę Bogom, więc musimy zdobyć 10 liści byterii. 2 liście obwojnika. 4 koniczyny. 10 nagietków, i 5 rumianków. (To kwiatki) dodatkowo 20k złota, jeśli damy 40k dostaniemy 20 ph. Bukiet z kwiatków powyżej zrobi nam Keftia z Tuzmer, za drobną opłatą, 5k. wracamy i idziemy do kapłanki, ta daje nam zabitą świnię. Składamy ofiary w koszu ofiarnym powyżej, i tak oto zakończymy Questa.
2011.07.20 22:08:36
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:14152034

KONTO USUNIĘTE

To dopiero moj pierwszy pomysl,ale postaram sie wymyslic cos wiecej. Pozdro! (pisalem na komorce i nie ,moge pisac ortograficznie bo cos sie ze psulo) A za wymysl prosze o wyrozumialosc.
2011.07.20 22:20:00
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:14152273

KONTO USUNIĘTE


Witam
Znów postanowiłem napisać Questa.
Jak zawsze w moich pracach na samym dole są Screny .. Od początku do końca Questa.
Mam nadzieje ,że się wam spodoba. No dobrze .. Zaczynam.


(Hydra Chaosu 50 lvl) – Quest zaczynamy w Przełęczy Łotrzyków . Tam znajduje się Koczownik (15 lvl) (Na dole Screnik ) Koczownik opowiada nam Historię o Hydrze Chaosu ,która zamieszkuje Krainę Margonem. Później idziemy na Mokradła. Na Mokradłach jest Bert . Tylko on jedyny widział na oczy Hydrę. Hydra Chaosu ukrywa się gdzieś na Mokradłach. Gdy idziemy do Berta on opowiada nam gdzie spotkał Hydrę. Opowiada też nam jak wyglądała. Miała 8 głów. Była ogromna i przerażająca. Widział ją Wschodniej części Mokradeł gdy zbierał zioła. Dobrze. Wyruszamy na Wschód zbadać miejsce gdzie ostatnio widziano Hydrę. Gdy znajdujemy się koło miejsca gdzie ostatnio widziano Hydrę słyszymy dźwięki ,które dochodzą spod pnia drzewa .. Kiedy podchodzimy do pnia widzimy Dziurę. Nie możemy do niej wejść ,ponieważ jest za mała. Potrzebna będzie nam Łopata. Idziemy do Torneg. W Torneg jest Wieśniak on powinien mieć łopatę. Za łopatę dajemy mu 20 sztuk złota za co otrzymujemy 10 PH. I znów idziemy na Mokradła. Wracamy do Pieńka i rozkopujemy dół. Gdy to skończymy widzimy wejście do Jaskini. Podejrzewamy ,że właśnie tam ukrywa się Hydra Chaosu. Kiedy wchodzimy do Jaskini widzimy długi tunel. Idziemy przez niego. Po drodze spotykamy ‘’ Mały Hydry ‘’ . Trzeba je zabić ,aby nie wyrosły na potężne Bestie. Na końcu Tunelu widzimy Okrągłe Przejście ,a za nimi Potężną Hydrę Chaosu! (Powinna ona mieć przynajmniej 50 lvl .. Najlepiej Elita) Gdy walczymy z Potworem ona nas pokonuje choć odcieliśmy jej 3 głowy. A ma ich 8.
Wracamy do Koczownika . Mówi on nam ,że trzeba odciąć Hydrze Świętą Głowę . Łatwo ją rozpoznać ponieważ ma znak ‘’ x ‘’ na Czole. By odciąć tą głowę potrzebny Ci jest Ostry Miecz . Kowal Unil z Ithan powinien z łatwością go zrobić. Wyruszamy teraz do Ithan. Chyba każdy wie gdzie jest Unil .. Unil robi nam Ostry Miecz za jedynie 300 Sztuk Złota. Ostry Miecz to zwykły mieczyk na 1 lvl na każdą Profesję. Zakładamy go na siebie. Po czym wyruszamy na Hydrę! Czyli znów na Mokradła do Pieńka. Przechodzimy przez tunel i walczymy z Hydrą . Odcinamy jej Świętą Głowę ,a po chwili bestia upada. Zdobywamy jej Świętą Głowę . Chyba można by z niej coś zrobić. Wracamy do Koczownika w Przełęczy Łotrzyków. On dziękuje nam za pokonanie bestii i daje nagrodę (Moim Zdaniem .. Wiem ,że Admin wymyśla ,ale moim zdaniem powinna być taka. )

Nagroda
175k Expa
200 PH
Oraz: Czapa z Świętej Głowy Hydry Chaosu (LvL 50) *Unikat*

Ja taką nagrodę daje .. Ale oczywiście Admin wymyśliłby inną.
To Tyle. Pozdrowionka



Koczownik - http://i1194.photobucket.com/albums/aa372/albertzlomek/Koczownik.jpg?t=1311235845

Bert http://i1194.photobucket.com/albums/aa372/albertzlomek/Bert.jpg?t=1311235960

Gdzie była Hydra - http://i1194.photobucket.com/albums/aa372/albertzlomek/GdzieHydra.jpg?t=1311236086

Dziwne Odgłosy Spod Pnia http://i1194.photobucket.com/albums/aa372/albertzlomek/Pie.jpg?t=1311236728

Łopata - http://i1194.photobucket.com/albums/aa372/albertzlomek/opata.jpg?t=1311237385

Edytowany 11:25:43 21.7.2011 przez Wilcza Chwała
2011.07.21 11:20:05
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:14157273

KONTO USUNIĘTE

:D ... Oj wilczy wilczy !
Ile jeszcze questów wymyślisz ?
2011.07.21 11:34:41
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:14157596

KONTO USUNIĘTE

Aisshaa
Narazie mam jeszcze .. 2
Ale nie napisane ..

To moje '' hobby ''
2011.07.21 11:35:23
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:14157614

KONTO USUNIĘTE

Mroczna śmierć (Lvl 30)

Zleca Burmistrz Eraster (burmistrz Eder, ma w tym mieście swój domek) Mówi że zginął jeden z jego najlepszych złodzie... Pfu! Znaczy odbiorców łup... Znaczy się towarowych. Pyta nas, czy nie moglibyśmy mu pomóc, zgadzamy się, idziemy więc do mrocznego zgrzyta, ten mówi że nic nie wie, ale daje nam radę, byśmy popytali zamaskowanych postaci które kręcą się w Eder, idziemy do Herszta bandytów (nad mrocznym zgrzytem) ten nam mówi że uczestniczył w tym rabunku (przyznaje się do kradzieży) Wypytujemy dalej, w końcu mówi że wszystko zdarzyło się przy okradaniu wozu towarowego Umbara, kiedy wóz przejeżdżał przez ścieżkę, wyskoczyliśmy z zaskoczenia, jeden z naszych zestrzelił strażnika z łukiem zaś następni 3 obezwładnili 2 strażników. Ale nagle za nami na czarnych koniach przyjechały jakieś zbiry w podartych czarnych szatach i zabijali co do jednego, wystarczył ich jeden precyzyjny cios by ktoś w pobliżu rażenia zginął, ja na szczęście w człapałem się na drzewo i mnie nie znaleźli, kiedy odjechali, zszedłem z drzewa i widziałem same trupy. Tyle się dowiedzieliśmy od Dowódcy, nasz następny cel? Rozbójnik z Przełęczy łotrzyków, tam też się udajemy, mówi że widział całą sprawę, i z pewnością brali w tym udział ludzie Herszta Bandy. Znajduje się on w jaskini w Eder, idziemy do niego. Na początku grozi nam ale my odpowiadamy i uderzamy go 2 ciosami w brzuch. Ten z bólem do wszystkiego się przyznaje, idziemy więc do Burmustrza Erastera i ujawniamy prawdę.
Edytowany 20:39:31 21.7.2011 przez Łozom
2011.07.21 20:37:49
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:14167981

Felin

138166
2571
Przepraszam bardzo, pomylilem tematy..
Edytowany 12:24:13 22.7.2011 przez Felin
2011.07.22 12:14:18
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:14177236

hesugero

186157
612
Przypomnij Niel'owi czasy w których był mężnym wojownikiem(70 lvl)

Quest zaczynamy u Niela oczywiście , który wydaje się jakiś przygnębiony ..
A więc pytamy ''Co Cię trapi , drogi człowieku ?''
- ''Ahh , nie zauważyłem Cię . Tak tylko rozmyślam o swoich dawnych osiągnięciach , kiedy walczyłem z prawdziwymi potworami , o których pojęcia nawet nie masz ..
- ''Czyżby ? Jestem wspaniałym wojownikiem , lecz potrafię też pomóc . Jest coś co mógłbym dla Ciebie zrobić , żebyś poczuł się lepiej ?
- ''W sumie , to mógłbyś zdobyć dla mnie miecz taki jakim kiedyś władałem , a może uśmierzy mi to moje wewnętrzne cierpienie ..''
- ''Dobrze więc , powiesz mi chociaż jak on wyglądał ?''
- ''Ahhh , nigdy nie zapomnę tego wspaniałego ostrza długości połowy Twojego ciała , która oślepiała w słońcu wpatrzone w niego dziewice .. Rękojeść wykonana była z najczystszego złota , wykładana była rubinami . Na ostrzu wyryte było moje imię . Mógłbyś zdobyć coś takiego dla mnie ? Nagroda na pewno nie będzie kiepska ...''
- ''Dobrze więc , postaram się go dla Ciebie zdobyć'' .

A więc zaczynamy od ostrza , myślę , że srebro możemy kupić u kogoś z Ograbar-dun (mając 70 lvl na pewno tam dojdziemy) .
Z zakupionym srebrem idziemy do kogoś kto wykuje ostrze . Może to być np. jakiś kowal z Margorii (jest jeden ) lub jakiś inny , nie ma to jakiejś znaczącej różnicy według mnie (lecz opisujemy jakiej długości ma być ostrze , co powinniśmy wiedzieć z rozmowy z Niel'em). Po wykuciu ostrza zapominamy o imieniu (UPS!) Szukamy teraz kogoś kto wypali w ostrzu imię przyszłego właściciela . Idziemy w tej sprawie do Unila , on zachwycony połyskiem ostrza , chce od nas odrobinę takiego srebra z jakiego wykonaliśmy ostrze . A więc idziemy jeszcze raz do Ograbar-dun , kupujemy srebro . Następnie lecimy do Unila i dajemy mu je . On wypala imię .
Mamy już wspaniałe ostrze

Teraz czas na rękojeść
Musi być wykonana z czystego złota , więc idziemy w tym celu do jakiegoś górnika w Werbin , lub w Przedmieściach Karka-han , który sprzeda nam owy metal .
Mając złoto , musimy znaleźć kogoś , kto zrobi dla nas rękojeść , w tym celu udajemy się do Kowala Kendala w Porcie Tuzmer , rząda on od nas wysokiej zapłaty .
Po zrobieniu rękojeści przypomina nam się że miała być też wysadzana rubinami . Mówimy o tym Kendalowi , który poczeka na rubiny . (które musimy zdobyć . Myślę że z 5 sztuk wystarczy) . Po dostarczeniu rubinów , Kendal kończy rękojeść , więc wykorzystujemy sytuację i prosimy go , by złączył obie części . Rząda dodatkowej zapłaty i zabicia potwora który go prześladował przed laty .
Zabij Tollok Atamatu/Utumutu 0/1
Po wykonanym zadaniu przychodzimy do Kendala , który daje nam gotowy miecz .
Zanosimy go do Niel'a
Niel jest zachwycony mieczem , lecz rozpacza nad sobą , mówiąc że na pewno już nie posługuje się nim tak jak kiedyś .
Musimy pomóc mu uwierzyć w siebie .
Szukamy kogoś (jakiegoś wojownika) który celowo przegrałby z Niel'em pojedynek .
Udajemy się w tym celu do Garrus'a Tyrrak'a , który godzi się na nasze warunki , lecz za wysoką opłatą , ponieważ ma swój ''honor'' rycerski.
Płacimy mu , po czym powiadamia nas że wieczorem wyzwie Niel'a na pojedynek .
Czekamy kilkadziesiąt minut , po czym idziemy do Niel'a spytać jak się czuje i co u niego nowego .
Wtedy on podekscytowany zwycięstwem chwali nam się o pokonaniu Garrus'a

KONIEC

Pomyślałem że powinniśmy dostać na pewno ze dwa razy więcej złota , ile wydaliśmy w queście , no i oczywiście coś dodatkowo np. ''Niel oszołomiony wspaniałością miecza , oddaje nam swój dawny hełm'' . No i oczywiście EXP

Pozdrawiam - mam nadzieję że chociaż nielicznym się sposoba
Edytowany 18:50:36 22.7.2011 przez hesugero
2011.07.22 18:49:33
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:14185480

Kelirmoxd

10846
2571
Rozwiąż sprawę dziwnych morderstw (80lvl)

Questa zaczynamy u burmistrza Torneg (chyba Cedrik). Opowiada nam, o podejrzanej serii mordów. Zabito wiele ludzi, często majętnych. Wielu z nich, miało przy sobie kosztowności, które o dziwo, nie zostały skradzione. Zwłoki niełatwo było rozpoznać, gdyż były bardzo zmasakrowane, porozszarpywane. Trzeba wypytać ludność. Najpierw ktoś, kto mógł coś zauważyć, jakiś plebs. Idziemy do wieśniaka: Ano coś żem widział, żem widział. Jakiś kształt latał, ludzie jakie mordy darli, no to żem do domu poszedł, żeby to coś mnie nie dorwało! Wieśniak był roztrzęsiony, nie mogliście dojść do porozumienia. To może ktoś bardziej opanowany? Jakiś wojownik?... I tutaj idziemy do Urgala Mocnego: Taaak, jakaś bestia się tu czaiła, tym razem ją widziałem, zdążyła zabić kilkoro ludzi, a gdy rzuciłem się na nią, uciekła. Ścigałem ją aż do Ithan, ale opadłem z sił, a ona pobiegła dalej,w stronę Karka-Han. Więcej nie wiem. A więc idziemy do Karka-Han! Rozmawiamy z Remiuszem w jego domku, a on nam mówi, że jego córeczka bawiła się w nocy. Więc idziemy ją wypytać. Potrzebne będą 3 cukierki- Dom Sióstr, i babeczki- Piekarka Laurynka z podgrodzia Nithal. Rozmawiamy z dziewczynką, a ta mówi nam, że bestia zabiła kogoś, a potem zwiała do lasku (prastara puszcza). Więc tam idziemy. Po drodze możemy napotkać jakieś tropy, np. Rozszarpane ciało lub sierść. Idziemy po śladach, i nagle napotykamy żubra. Jest to samiec alfa, został zraniony, ale i tak jest bardzo groźny. Próbujemy go zabić i lecimy do miasta. Idziemy więc do Irwini (czy jakoś tak) - Mistrzyni łowców. Ona zna się na takich sprawach. Daje nam rady i idziemy pokonać żubra alfa 85lvl. Za żubrem była jama! Niezwłocznie wskakujemy do środka. W środku znajdziemy dzikiego człowieka, ubranie poszarpane, twarz w zakrzepłej krwi... I mamy polecenie: Zabij: Obłąkany Morderca 0/1. Będzie to 90 lub 95lvl elita. Powinniśmy dać radę. Po pokonaniu bestii pędzimy do Cedrika!

600k expa
300ph

I część ekwipunku, np. Zbroja/Szata Pogromcy Bestii.

Ładny?
Edytowany 22:03:54 22.7.2011 przez Kelirmoxd
2011.07.22 21:48:13
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:14189178

KONTO USUNIĘTE

Kelirmoxd:
Taki sobie, moim zdaniem powinno być 1,2m expa i 150 PH. W dodatku nie piszemy Dialogów i nie wymyślamy nagród
Edytowany 11:17:40 23.7.2011 przez Łozom
2011.07.23 11:16:58
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:14194903

Torneki

262531
3639
Ślub Lidii i Dena [LvL 35]
Aby wykonać tego questa, trzeba mieć wcześniej skończone zadanie "Rozwiąż konflikt pomiędzy zakochaną parą z Torneg" - tak, aby dostać HEŁM DENA!

Zaczynamy u Dena w Torneg. Mówi nam, że za niedługo odbywa się jego wesele z Lidią i, że to on jest odpowiedzialny za przygotowanie kaplicy i sali. Na początku mamy zdobyć kwiaty. Przynieś Denowi 10 chabrów, 15 róż i 7 gałęzi rosum. Gdy przyniesiemy kwiatki, pan młody mówi, że mamy znaleźć osobę, która zrobi z nich 20 bukietów. Idziemy więc do Salome [w Torneg 39,30] i ona zrobi nam bukiety, które zanosimy Denowi. Teraz znajdź krawcową, która wykona zasłony do sali. Idziemy do Tafii w Werbin i pytamy, czy mogła by dla nas wykonać takie zasłony. Zgadza się, ale koszt wynosi 50.000 sztuk złota! Idziemy do Dena, a ten daje nam zatwierdzenie, że chce kupić te zasłony. Idziemy więc do Tafii i czekamy 20 min aż zasłony zostaną wykonane. Po tym wracamy do Dena, a ten mówi, abyśmy mu przynieśli jadła na stoły do sali. Podobno mamy odebrać jadło od Syntii. Idziemy więc do niej i dostajemy 40 paczuszek [jako 1 item!], które zanosimy panu młodemu. Teraz wynajmij księdza. Idziemy do kaplicy, do ministranta i pytamy, czy można wynająć księdza. Ten wysyła nas do Wysokiej Kapłanki stojącej na zewnątrz i ona mówi, że można wynająć księdza, niech tylko Den się do niej zgłosi. Idziemy więc przekazać dobrą nowinę zleceniodawcy. Teraz ostatnia rzecz - zdobądź dla Dena 60 kartek papieru [jako 1 item]. Idziemy do Nadzorcy Baraków - w Ithan [Baraki] i kupujemy kartki za 1k. Wracamy do Dena i musimy wykonać jedno wzorcowe zaproszenie dla Dena, a on później resztę zrobi sam. Po zrobieniu zaproszeń [20 min] wracamy do Dena [oczywiście - jak on już wtedy będzie mieć skończone] i on nam dziękuje a także wręcza jedno zaproszenie, które obiecał nam już przy queście na 10 lvl.
2011.07.23 11:47:41
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:14195708

KONTO USUNIĘTE

Torneki:
Nie przesadzasz z tymi różami? 10 wystarczy a nikomu na 35 lv nie chce się latać po margonem, 10 wystarczy. I przegiąłeś z tymi 50k
2011.07.23 19:47:21
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:14204440

Tylko zalogowani gracze mogą pisać posty

Forum Margonem > Questy i solucje > Nasze Questy.

Podaj powód dlaczego oceniasz post na

Pamiętaj, że za bezsensowny komentarz do oceny możesz otrzymać knebla i stracić swoją reputację.

* pole nieobowiązkoweLimit znaków 0/30

Zgłoszenie postu do moderacji.
Poniżej możesz podać powód Twojego zgłoszenia.

Pamiętaj, że za bezsensowny komentarz możesz otrzymać knebla i stracić swoją reputację.

Limit znaków 0/150

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
AND grp=0