Momencik

Czekaj na odpowiedź servera..

Uwaga

  

Forum Margonem > Questy i solucje > Nasze Questy.

[Przeszukaj temat] [Dodaj do ulubionych]

Tibarla

13775
385
Pomóż Stasiowi wybrać się w podróż (52lv)

Quest zaczynamy w porcie Tuzmer, obok sierocińca gdzie stoi Staś. Mówi nam o tym że chciałby wybrać się w podróż na północ Margonem. Prosi nas o pomoc. Chce żebyśmy mu przynieśli przedmioty potrzebne do wędrówki. Najpierw chce wytrzymałą i mocną linę, więc wybieramy się do Krosnego. On mówi że ma dobrą linę ale nie chce jej za nic . Opowiada o tym że Roan z Ithan zamawiał linę i chce mu ją oddać. Bierzemy linę i wręczamy ją Roanowi. On bardzo dziękuje i wzamian za to wręcza nam 1000 złota. Wracamy do Stasia. Drugim przedmiotem będzie kompas. Wybieramy się do kartografa Slina. Rozmawiamy z nim i wspominamy o kompasie. Dostaniemy go ale chce za niego trochę węgla. Wyruszamy do Werbin, tam siedzi pijany górnik. Wydobędzie nam węgiel za butelkę wina. Wchodzimy do tutejszej karczmy i kupujemy wino. Oddajemy je górnikowi i dostajemy węgiel. Wracamy do Slina i wręczamy mu węgiel. Wreszcie zdobywamy kompas. Wracamy do chłopca, a on chciałby być uzbrojony. Idziemy więc do Torneg i tam rozmawiamy z Alrikiem. Chcemy kupić toporek. Prosi o zapłatę w wysokości 500 złota. Dajemy mu je i zanosimy broń Stasiowi. Do podróży brakuje mu tylko pożywienia. Wracamy się do Ithan i tam w domie sióstr u Esmerily kupujemy 5 racji żywnościowych Idziemy jeszcze do Synti w Torneg, kupujemy tam 4 butelki soku. Idziemy jeszcze kupić słodycze czyli czekoladę. Dostaniemy ją u cukiernika w Tuzmer.Wracamy z nimi do Stasia. On nam bardzo dziękuje i wzamian dostajemy.

72k doświadczenia

Cyrkiel- Jednoręczny dla Tancerza Paladyna i Wojownika

Kulki z papieru- Strzały dla Łowcy i Tropiciela

Elementarz- Pomocnicza księga dla magów

Trochę zażartowałem z tą nagrodą

(Oczywiście to tylko przykład nagrody)
Edytowany 13:05:08 27.1.2010 przez Tibarla
2010.01.26 19:14:11
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:6536393 |

KONTO USUNIĘTE

Zabij 666 Piratów (100LvL)

Quest By się brało od kogoś w porcie Tuzmer i polegał by na zabiciu 666 Piratów byle jakich ale piratów. Jeśli się zabije 666 piratów wracamy do Npc i informujemy o tym. On nas informuje że musimy poczekać 24h. Jak minie 24h idziemy do niego i on nam mówi ze musimy zabić jeszcze 1 Pirata ale ich Przywódcę Henryka. Jak Zabijamy To odbieramy nagrodę. Może to być bron albo zbroja , 500k złota i 500k expa.

Jak sie spodoba pomyśle nad innymi.

Dobra ale patrz na to że np quest zabjc 10 piratów to za mało. A Nagroda może być np Hero to będą robić ludzie ci którym zależy. I tak niektórzy expia tam od 100 do 110. Że tobie sie nie podoba to nie znaczy ze innym sie nie podoba.
Edytowany 15:23:37 27.1.2010 przez Magalowia
2010.01.27 14:26:18
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:6546834 |

KONTO USUNIĘTE

Pomóż Makataże.
[b]Tuzmer/ Ithan

Mój Qest (lvl 51)
Idziemy do Makatary ona mówi nam że jej zapas mixów się kończy
i nie będzie mogła sprzedawać więcej.
Mamy za zadanie dostarczyć list od Makatary do uzdrowiciela w Tuzmer.
( List zawiera informację o brakach zapasów mikstur w Ithan, uzdrowiciel
je produkuje ale potrzebuje składników.)
A więc daje nam za zadanie przynieść:
(10x liść byteri)
(5x Lubczyk)
(10x Kwaśniak oleisty)
(10x żonkil)
(5x gałąź rozum)

Gdy przyniesiemy składniki uzdrowicielowi każe nam wrócić
za jakiś czas po nowe mixy.
czekamy 30min, wracamy po mixy i zanosimy je Makataże .
Za Qest 200k Expa , 2x mix od Uzdrowiciela, 10000 Sztuk złota.
Qest na 51lvl bo droga do Tuzmer nie jest łatwa.
Edytowany 14:48:25 27.1.2010 przez Vertos
Edytowany 14:50:37 27.1.2010 przez Vertos
Edytowany 19:17:06 27.1.2010 przez Vertos
2010.01.27 14:31:39
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:6546911 |

KONTO USUNIĘTE

Zdobądź dla Amry nowy Kapelusz -zleca Amra, 29lvl.

Quest zaczynamy u Amry w Werbin. Mówi nam, że rozdarła swój stary, magiczny kapelusz. Prosi nas o pomoc. Jeśli się zgodzimy, wyznacza nam zadania. Najpierw mówi, żebyśmy poszli po materiał do Nadzorcy Baraków w Ithan. Udajemy się do niego i prosimy o materiał na nową czapkę. Ten daje nam za darmo, gdyż posiada go dużo. Wracamy do wiedźmy, jednak ta nam mówi, że jest zły. Wracamy do Nadzorcy Baraków i prosimy go inny materiał. Tym razem musimy zapłacić. Nadzorca chce cztery zielone jabłka i 1000 sztuk złota. Gdy dokonany transakcji, idziemy znów do Amry. Ta prosi nas jeszcze o dwie rzeczy. Najpierw musimy zanieść materiał do Druida Myszora, by rzucił magiczne zaklęcie na przyszłą czapkę, którą Amra potem sama poprawi swoimi czarami. Druid rzuci zaklęcie za zabicie pewnych stworów, które czasem przeszkadzają mu w pracy.

Zabij: Leśny Goblin(0/3)
Zabij: Zły Goblin(0/2)

Gdy uporamy się ze stworami wracamy do Druida, a ten prosi nas jeszcze o przyniesienie pazurów, obojętnie jakich. Zdobywamy je, dajemy Myszorowi, a ten rzuca czary na materiał. Wracamy do Amry. Mówi nam, byśmy poszli jeszcze do Tafii, po igły, gdyż chce sama sobie uszyć tą czapkę. Idziemy do wskazanej osoby, a ta da nam igły za nożyczki i 1300 sztuk złota. Po nożyczki udajemy się do Roana z Ithan. Ten daje nam je za darmo. Z przyrządem wracamy do Tafii, dajemy jej je i płacimy, a w zamian dostajemy trzy srebrne igły. Z nimi wracamy do Amry. Ta dziękuje nam.

Nagroda:
3600 punktów doświadczenia
4000 sztuk złota
20 punktów honoru

Magiczny eliksir Wiedźmy
Typ: Konsumpcyjne
Ilość: 15
Leczy 430 punktów życia
Związany z właścicielem
2010.01.27 15:08:48
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:6547651 |

Tibarla

13775
385
"Prawo..." (128lv)


Quest zaczynamy czytając biuletyn w Eder. Dowiadujemy się z niego że burmistrz owego miasta ma być skazany na śmierć za liczne zlecenia zabójstw, rabunków itp. Żeby iść po więcej wiadomości wybieramy się do K-h. Tam rozmawiamy z burmistrzem i dowiadujemy się że tego "Burmistrza" wieszają za 2 tygodnie, a nie mają szubienicy. Prosi nas o pomoc w zbudowaniu i transporcie jej. Wybieramy się do Ithan do stolarza. Mówimy że jesteśmy w sprawie szubienicy i prosimy go o jej zbudowanie. Zbuduje ją ale potrzebuje do tego materiałów. Musimy mu przynieść: Dębowe drzewo i pudełko gwoździ. Idziemy do drwala Edgara i prosimy o drzewo dębowe. On chce za nie 15000 złota. Wręczamy mu je, a on każe nam chwile poczekać. W tym czasie wybieramy się po gwoździe. Idziemy do nadzorcy baraków i prosimy o paczkę gwoździ. Dostaniemy ją od niego ale mówi że jego teściowej zgubiła się szczęka. Szczękę możemy wylotać z Henrego Kaprawego Oka (ew. wylotać z piratów) lub kupić na aukcji. Gdy już będziemy mieć szczękę oddajemy ją nadzorcy a on daje nam gwoździe. Wracamy do Edgara I dostajemy dębowe drewno. Wracamy do stolarza i dajemy mu przedmioty potrzebne do zbudowania szubienicy, a on każe nam trochę poczekać. Po dwóch godzinach kończy robić szubienicę.Został nam tylko sznur. Idziemy do Krosnego z Tuzmer i opowiadamy mu o wyroku. Daje nam linę i zaplata ją za darmo. Wracamy ze sznurem do stolarza i prosimy o jego umocowanie. Wracamy do burmistrza z Karka-Han, i mówimy że szubienica jest gotowa tylko trzeba ją przewieźć. Następnego dnia "skazany" nie przyjeżdża na wyrok. Burmistrz nam każe iść do jego domu i przywieźć go siłą. Wchodzimy do domu byłego burmistrza Eder, ale nie zastajemy go w domu. Powiadamiamy o tym Burmistrza z K-h. Mówi że może się ukrywać w Tuzmer ale to mało prawdopodobne. Idziemy do Tuzmer i pytamy komendanta straży o skazanego. Mówi że nic nie widzieli. Przekupujemy komendanta i za 100k opowiada o tym że były burmistrz i jego ochrona byli tu kilka dni temu i postanowili że wrócą do Eder. Wracamy się do domu skazańca. Jest na górze. Musimy zabić jeszcze jego ochronę (Mogą mieć 135lv) Gdy zabijemy wszystkich ochroniarzy idziemy po skazanego. On nie chce iść dobrowolnie więc zmuszamy go do tego siłą. Ogłuszamy go. Powiadujemy o tym szybko Burmistrza K-h (Inaczej skazany się zbudzi i trzeba jeszcze raz go ogłuszać). On dziękuje nam za pomoc i dostajemy

306k doświadczenia
250k złota
(Przecież pomogliśmy powiesić zabójcę więc musi być jakaś sowita nagroda )


oraz

Medalion sprawiedliwego sędziego (może to być unikat)
Edytowany 18:23:49 27.1.2010 przez Tibarla
Edytowany 14:33:36 12.6.2010 przez Tibarla
2010.01.27 15:32:40
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:6548238 |

Salem

5004812
15195
Niektóre drobne opowiastki zostały po lekkiej korekcie dodane do księgi baśni w bibliotece karka han, questy będę przeglądać później, na razie usuwam stąd tylko spam.
2010.01.27 18:11:18
Ocena: 1
cytuj | ID:6552261 |

Tibarla

13775
385
Dusza podupadłego maga (72lv)

Quest zaczynamy u Amry. Rozmawiamy z nią. Mówi o pewnym magu który zmarł w wyniku zatrucia. Miał w domu wiele cennych rzeczy. Amrze chodzi o pewną księgę z potężnymi czarami. Prosi nas o odnalezienie domu maga. Szukamy poszlak w Werbin. Na polu 42,18 w Werbin znajduje się skrzynia. Próbujemy ją otworzyć ale zatrzymuje nas strażnik, i grozi nam żebyśmy nie otwierali tej skrzyni. Próbujemy go jakoś przegonić. Krzyczymy do niego że jego dowódca go woła. Pozbyliśmy się go, więc otwieramy skrzynię. Jest tam trochę zgniłych pomidorów i kawałek kartki z napisem. "...Fioletowym Kryształem..." Domyślamy się że to jest nazwa karczmy w Werbin. Na piętrze karczmy w polu 2,29 jest szafka. Przeszukujemy ją. Znajdujemy tam tylko kawałek podartej kartki z napisem "...han w bibliotece". Idziemy do Karka-Han i wstępujemy do Biblioteki. Na jednej półce jest książka pod tytułem "Podupadły Mag" Czytamy książkę i w którymś momencie pisze o tym gdzie mieszkał mag. Albowiem mieszkał on w Werbin w jednej z chat. Wracamy z tą wiadomością do Amry i opowiadamy jej o tym co przeczytaliśmy. Mówi że ten dom jest w Werbin i stoi do dziś, ale okna i drzwi są zabite deskami i nie da się tam wejść. Proponujemy jej żeby nas przeniosła do tego domu. Zgadza się, i próbuje cię zateleportować do domu. Niestety czar jej się nie udał a straciła już dużo mocy by znów wypowiedzieć zaklęcie. Prosi nas żebyśmy przynieśli rośliny do "Eliksiru wzmocnienia"
Musimy przynieść: 5 rumianków, 3 róże, i driakiew. Zanosimy jej rośliny, każe nam chwile poczekać aż zrobi miksturę. Gdy już zrobi i wypije miksturę przenosi nas do domu maga. Tam są Strażnicy Maga (mogą mieć 78lv). Gdy już ich zabijemy dostrzegamy jakby wiał malutki wiaterek, a potem widzimy jakby jakiegoś ducha. To dusza maga. Rozmawiamy z nim. On domyśla się że Amra chce tą księgę czarów, i mówi nam gdyby księga wpadła w jej ręce zrobiła by zamęt w świecie duchów. I teraz mamy 2 możliwości do wyboru. Zabijamy ducha, bierzemy księgę i wracamy z nią do Amry a za nagrodę otrzymujemy

84k doświadczenia
47k złota

oraz

Zaklęty kamień Amry (pierścień dla wszystkich profesji)


Jeśli wybierzemy 2 możliwość czyli zostawiamy księgę dostajemy

80k doświadczenia
29k złota
30PH

oraz

Czapka podupadłego ducha maga (dla wszystkich profesji)

Oczywiście znowu podałem tylko mój przykład nagrody
Edytowany 19:16:31 27.1.2010 przez Tibarla
2010.01.27 19:02:06
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:6553435 |

KONTO USUNIĘTE

Zdobądź dla Tryma nową wędkę -zleca Trym, 80lvl

Quest zaczynamy u Tryma w Podgrodziu Nithal. Mówi nam, że połamał starą wędkę. Prosi nas o pomoc. Jeśli się zgodzimy, pracujemy dla niego. Najpierw idziemy do rybaka Almonda, by ten dał nam spławik. Dostaniemy go za dostarczenie listu Kapitanowi Straży Grodu w Ithan, gdyż sam w obecnym czasie nie może podróżować. Dostajemy kopertę i udajemy się do Ithan. Gdy już dostarczymy przesyłkę, wracamy do Almonda po spławik. Jednak nie możemy go dostać, gdyż Almond gdzieś go zapodział. Przeprasza nas i radzi, byśmy poszli do jego córki, gdyż ta ma lepszy wzrok i może go szybciej znaleźć. Idziemy do córki rybaka, a ta mówi, że poszuka spławika, jeśli na zachętę przyniesiemy jej dwa duże mięsa. Gdy dziewczynka dostanie to, co chciała, zaczyna szukać spławika. Wracamy do niej po półgodzinie. Córka rybaka już go znalazła. Oddaje nam go. Wracamy z nim do Tryma, a ten prosi nas, byśmy udali się teraz do Drwala Grotka po kijek. Idziemy do drwala, jednak ten jest nie w humorze, więc postanawiamy, że wrócimy za jakiś czas. Wracamy do Grotka po piętnastu minutach i prosimy go o kijek. Ten mówi, że dałby nam go, lecz ma kłopot z siekiera. Zdziwieni stwierdzamy, że narzędzie leży obok niego. Ten przyznaje nam rację, jednak mówi, że gdy tylko wyciąga do niego rękę, czuje palący ból w palcach. Postanawiamy to sprawdzić. Wyciągamy rękę po siekierę, jednak zaraz ją cofamy z grymasem na twarzy. Grotek radzi nam iść do Makatary po specjalny eliksir, który można wylać na siekierę, by móc ją spokojnie zabrać. Udajemy się znów do Ithan. Uzdrowicielka da nam za darmo eliksir. Wracamy z nim do Grotka. Ten zabiera od nas miksturę. Wracamy po pięciu minutach i pytamy o efekty. Grotek mówi nam, że się udało. Daje nam kijek i dodatkowo otrzymujemy 10 punktów honoru. Z kijkiem wracamy do Tryma. Ten prosi nas jeszcze, byśmy udali się do Diantosa w Uroczysku po haczyki. Gdy już się tam znajdziemy, pojawia się pewien problem. Wędkarz chciałby dać nam haczyki, jednak ma ich za mało. Prosi nas, byśmy je od niego odkupili, gdyż tylko tak może zdobyć potem jeszcze jakieś dla siebie. Kupujemy cztery haczyki, każdy po 1000 sztuk złota. Z haczykami wracamy do Tryma. Ten dziękuje nam.

Nagroda:
32000 punktów doświadczenia
21000 sztuk złota
30 punktów honoru

Worek małych ryb
Typ: Konsumpcyjne
Pełne leczenie, pozostało 32k punktów uleczania.
Woreczek z malutkimi rybkami, których jest w nim bardzo dużo. Są nie tylko smaczne, ale i posiadają właściwości lecznicze.


Oraz...

Hełm z naciskiem na leczenie podczas walki i Zręczność.
Edytowany 19:34:06 27.1.2010 przez The Superstar
Edytowany 19:37:34 27.1.2010 przez The Superstar
Edytowany 08:41:42 28.1.2010 przez The Superstar
2010.01.27 19:33:08
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:6554222 |

KONTO USUNIĘTE

The Superstar:
13k doświadczenia na tym poziomie to bardzo mało. Jakieś 50k by wystarczyło.
2010.01.27 21:08:07
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:6556331 |

KONTO USUNIĘTE

Infernalis Paladinus:
Poprawiłem, ale nie aż tak
2010.01.28 08:42:28
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:6558839 |

Aldehyd

167367
2653
The Superstar:
Witaj The Superstar! Twoje propozycje questów są zarąbiste, choć ja bym dawał więcej expa
2010.01.28 19:31:17
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:6569803 |

KONTO USUNIĘTE

Znajdź winnego drobnych kradzieży -zleca Ardon, 24lvl

Quest zaczynamy w lewym skrzydle Ratusza Karka-Han. Ardon mówi nam, że ostatnio w zakonie dochodzi do drobnym kradzieży. Znikają miecze, zbroje i inne części ekwipunku. Prosi nas o pomoc. Jeśli się zgodzimy, wyznacza nam zadania. Mówi nam, że złodziej może kryć się w okolicach Ithan, gdyż ostatnio podczas rabunku zgubił jakieś zapiski, na których było coś o tym mieście. Udajemy się do Niela i pytamy go, czy nie widział ostatnio nic podejrzanego. Ten zaprzecza i odsyła nas do Makiny. idziemy do niej, a ta mówi, że gdy przechadzała się po Zniszczonym Opactwie, usłyszała jakby grzechot zbroi i szuranie ciężkimi butami niedaleko jaskini. Dziękujemy niewieście i wracamy do Ardona. Mówimy mu o relacji Makiny. Paladyn oznajmia, że w zniszczonym opactwie są dwie jaskinie. W jednej kryją się wilki i jakieś robactwo, ale o drugiej nie ma pojęcia. Prosi nas, żebyśmy udali się do Sary w Werbin, by ta w swojej szklanej kuli odtworzyła obraz wnętrza groty. Idziemy do Wieszczki, a ta za 1000 sztuk złota pokaże nam wnętrze jaskini. Widzimy w niej dziwne stworzenia i mężczyznę na dolnym poziomie groty. Z informacjami wracamy do Ardona, a ten domyśla się, kto jest tym mężczyzną. Informuje nas, że to były uczeń zakonu, który odszedł z niego, obrażony na wszystkich. Nie ma rady, trzeba się go pozbyć.

Zabij: Młody Gaunt(0/3)
Zabij: Gaunt(0/2)
Zabij: Paladyński Apostata(0/1)

Gdy uporamy się z potworami i złodziejaszkiem, wracamy do Ardona. Ten dziękuje nam.

Nagroda:
6000 punktów doświadczenia
7000 sztuk złota
20 punktów honoru

Pismo do Sir Lehima
Typ: Neutralne
Udaj się z tym pismem do Sir Lehima, by ten wypłacił Ci nagrodę od Ardona.


Po oddaniu pisma:
Sztabka Złota

-------
Edytowany 12:20:07 29.1.2010 przez The Superstar
Edytowany 12:20:26 29.1.2010 przez The Superstar
Edytowany 16:17:22 29.1.2010 przez The Superstar
2010.01.29 09:29:01
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:6574780 |

KONTO USUNIĘTE

The Superstar:
"który odszedł z niego odszedł,"

Za dużo tych "odszedł"
2010.01.29 14:26:46
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:6578749 |

KONTO USUNIĘTE

Infernalis Paladinus:
Mój błąd, przepraszam
2010.01.29 16:18:24
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:6581084 |

KONTO USUNIĘTE

The Superstar:
moze by tak item dodac?
2010.01.29 17:38:15
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:6582825 |

Aldehyd

167367
2653
Yellow Warrior dwa:
No przydałby się jakiś item najlepiej jakieś butki, bo z tego co pamiętam miałem problem z nimi na 24 levelu. Najlepiej dodaj to co uważasz za stosowne, bo ja snuje tylko podpowiedzi.
2010.01.29 18:42:41
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:6584042 |

KONTO USUNIĘTE

[center]Załatw sprawy za amrę (32lvl)
Idziemy do Amry, która mówi nam że ma zbyt dużo spraw na głowie.
Musimy najpierw przynieść jej 4 orby zimna(u niej wtedy nie będzie sklepu), następnie do Andronikusa z Nithal po pijawki, do Keftii po książke, do ?Makiny po wałek, i do Edgara po drewno.Po zaniesieniu dostajemy 150PH.Tera trzeba zabić 18 dowolnych goblinów i grupowo władcę rzek.
Nagroda:
[b]100k expa
200k kasy
Buty Amry *heroiczny*
AC:25
ACM:54
Cios krytyczny + 10%
Unik +2
SA +18%
Leczy 72 obrażeń podczas walki.

Co wy na to?
Edytowany 18:33:21 30.1.2010 przez Yellow Warrior dwa
2010.01.30 18:07:04
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:6601419 |

KONTO USUNIĘTE

Yellow Warrior dwa:
Nagroda dużo za dobra. I buty mają właściwość talizmanu?
2010.01.30 18:13:16
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:6601521 |

KONTO USUNIĘTE

Infernalis Paladinus:
zmienie na hero a leczenie usune

a kasa bo pijawki 80k i orby to 100k + nagroda
Edytowany 18:32:43 30.1.2010 przez Yellow Warrior dwa
2010.01.30 18:32:17
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:6601842 |

Viretro Xadora

95-49
1265
My zdaniem powinno być na ok. 45 lvl bo za duża nagroda .
I Tak Hero na takie coś to za wieeeeele .
4/10 Niestety Ponieważ się nie wymyśla nagród tylko daje się nazwę i nacisk .
2010.01.30 19:10:33
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:6602552 |

KONTO USUNIĘTE

Yellow Warrior dwa:
Nie rozumiesz, że na takim lvl nie dostaniesz heroika za questa?! 2/10 Prosty, nie rozpisałeś się. Na 32lvl 100k expa i 200k złota O_o
Edytowany 10:20:21 31.1.2010 przez The Superstar
2010.01.31 10:19:13
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:6610214 |

Temebe

8180
2260
Yellow Warrior dwa:
1.5/10
Według mnie kiepski, tragiczny. Jak prawdziwy quest maker (czy ktoś taki, nie wiem jak się nazywa ) zabiera się za pisanie questu, to wie że nie może on być na zasadzie przynieś to i tamto a dostaniesz jedną z najsilniejszych rzeczy. Questy mają odrywać od expienia, bliżej wciągać, ciekawić a nie zanudzać na śmierć i oskubywać z kasy.
2010.01.31 17:38:36
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:6618246 |

Viretro Xadora

95-49
1265
Zemsta żywiołów 24 lvl .
Zleca Linard .
Żywioły postanowiły się zemścić za to że wykradliśmy im ich kryształy .
Teraz trzeba pogadać z królem tych krain . Idziemy do Mithrylowej łapy i ona nam mówi że ma kontrolę nad żywiołami . Wtedy idziemy do kogoś kto się na niej bardzo dobrze zna . Idziemy do Wirsyna . On nam mówi że ona się regeneruje . Wtedy zabij :
Żywioł Ziemi (0/1)
Żywioł Powietrza (0/1)
Żywioł Wody (0/1)
Żywioł Ognia (0/1)
potym wracamy do Wirsyna i on nam mówi że czas na króla . :
Zabij :
Mithrylowa łapa (0/1)
Gdy wrócimy on nam dziękuje i mówi żebyśmy wrócili do Linarda ma dla nas prezent ...
Gdy wrócimy on nam mówi że zostawił kawałki Kryształów żywiołów aby Polepszyć Wyposażeniem Pomocniczym naszego wybawcę .
Otrzymyjemy (Przykłady
gdy przyniesiemy mocne krótkie strzały otrzymujemy Strzały żywiołów (Łowca,Trop)
Gdy przyniesiemy Dobrej jakości tarczę otrzymamy Tarczę żywiołów (Pal,woj)
Gdy przyniesiemy Miecz pomocniczy dostajemy Sztylet żywiołów (Tanc)
Gdy przyniesiemy orb słońca Orb żywiołów (mag)
I to wszystko unikaty .
Dziękuje i proszę nie Minusować jeśli się nie podoba .
Edytowany 09:53:44 1.2.2010 przez morfeusz ll
Edytowany 12:55:42 1.2.2010 przez morfeusz ll
2010.01.31 20:54:57
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:6622400 |

Szatanek

123212
7052
morfeusz ll:
2 rzeczy... quest powinien miec fabule, akcje: pod tym wzgledem quest lezy
a druga to to, ze jest tylko 1 zywiol kazdego "gatunku". nie wyobrazam sobie tego w praktyce
2010.01.31 21:28:11
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:6622942 |

Aldehyd

167367
2653
morfeusz ll:
Pomysł, rzekłbym nowoczesny, lecz lepsza jest broń, bo strzały zaraz tropkom się skończą. Ale nawet niezły pomysł.
2010.02.01 11:24:31
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:6626330 |

KONTO USUNIĘTE

morfeusz ll:

Nie podoba mi się to

"Zabij
Mithrylowa Łapa (0/10)"

DZIESIĘĆ Mithrylowych Łap? Jest tylko jedna!
2010.02.01 11:53:53
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:6626628 |

KONTO USUNIĘTE

morfeusz ll:
Nie lepiej żeby ulepszyć trochę tamto uni?
@up
Zgadzam się
Edytowany 11:56:16 1.2.2010 przez Itheo
2010.02.01 11:56:03
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:6626649 |

Viretro Xadora

95-49
1265
Parę poprawek i cacy zaraz będzie .
2010.02.01 12:53:12
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:6627272 |

KONTO USUNIĘTE

Witajcie

Nudziło mi się, więc wymyśliłem questa.


Quest na 105lvl.

Uwolnij śnieżne krainy przed potworami. Zleca ten w śnieżnej grocie.



Ty: Czemu jesteś taki zmartwiony? Coś się stało?

TWŚG*: Tak, Śnieżną Grotę zamieszkują potwory, a nie ma kto się ich pozbyć.

Ty: Może mogę Ci jakoś pomóc?

TWŚG: Naprawdę?! Możesz?! Jesteś zbawieniem śnieżnych krain!

Ty: Co mam zrobić?

TWŚG: Musisz zabić trzech miłośników, magii, rycerzy i łowców.


Udaj się rozprawić z miłośnikami.

Zabij: Miłośnik magii (0/1)
Zabij: Miłośnik rycerzy (0/1)
Zabij: Miłośnik łowców (0/1)


Gdy zabijemy:

Wróć do TWŚG z dobrą informacją!

TWŚG: I co? I co? Zabiłeś ich?

Ty: Tak, łatwo poszło.

TWŚG: Dziękuję w imieniu wszyskich mieszkańców śnieżnych krain!

Ty: Nie ma za co, lubię pomagać.

TWŚG: Ale bez nagrody się nie obejdzie. Przyjmij proszę ten pierścień wdzięczności!


Nagroda:
Potęga Miłośnika. *unikat*
Typ: Pierścienie
Cios krytyczny +20%
Wszytkie cechy +40
SA +38%
Unik +19
Związany z właścicielem
Wymagany poziom: 105
Wartość: 108987


387k punktów doświadczenia.
250k złota.



*Ziomek w śnieżnej grocie..


Dziękuję, nie minusować jeśli się nie podoba, jeśli się podoba to proszę o oceny Jeszcze poprawię, bo nie wiem jak nazywa się ten w śnieżnej grocie Jeśli się pomocnikom spodoba i będą chcieli go wprowadzić do gry, proszę o ulepszenie go ciut-ciut
Edytowany 14:51:05 1.2.2010 przez ŚwireK
2010.02.01 14:44:29
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:6629074 |

KONTO USUNIĘTE

Nie piszemy questów z dialogami. Poza tym jaką ty tu widzisz fabułę? Bo ja żadnej. Można by to rozwinąć i byłby lepszy quest. Zadań idź-zabij-odbierz nagrodę jest wystarczająco dużo.

@Down

Ja bardzo dobrze czytam ze zrozumieniem. Inaczej jest w przypadku osób, które nie czytają innych postów i nie wiedzą, jak ma wyglądać quest. Nie mów mi więc tu o braku umiejętności czytania ze zrozumieniem.

EDIT: Minus za minus... Skąd ja to wiedziałem?
Edytowany 15:09:12 1.2.2010 przez Owen Lee
2010.02.01 14:54:10
Ocena: -1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:6629300 |

KONTO USUNIĘTE

Owen Lee:
To tylko propozycja... Napisałem, że jakby czegoś brakowało proszę o dopracowanie... Ech.. czytaj ze zrozumieniem, jeśli możesz.
2010.02.01 14:55:58
Ocena: -1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:6629334 |

KONTO USUNIĘTE

ŚwireK
trochę przykrótki quest, wystarczy zabić trzech miłośników, tak, są to elity II, ale i tak quest jest za krótki. Mogłoby być np. zabij włochacze, lodowe mykonidy (0/30) i zabij grupowo miłośników.
Ten ziomek w Śnieżnej Grocie, jeżeli chodzi ci o gnoma, to Fogsus Gimfen.

A teraz mój tragikomiczny quest. Nie wiedziałem jaki NPC w Torneg może mieć zaginionego męża, więc stąd ta "Zyta".

Pomóż Zycie* odnaleźć jej zaginionego męża (220 lvl)

Zyta* mówi, że kilka dni temu jej mąż wojownik wyruszył do Pajęczego Lasu i już nie wrócił. Pogodziła się z myślą, że nie żyje, ale chce mu urządzić pogrzeb. Prosi nas o znalezienie jego ciała.

Znajdź w Pajęczym Lesie ciało męża Zyty*.

Jest ono w Arachnitopii na p. 3 (NPC). Wracamy do Zyty* i mówimy, że odnaleźliśmy ciało w kokonie. Mówimy też, że ciało wydawało jakieś jęki i jakby słowa. Czyli że mąż Zyty* żyje! Zyta* mówi, że trzeba urządzić akcję ratunkową.

Spróbuj uratować męża Zyty*.

Niestety, nie udaje nam się to, bo kokonu nie da się rozerwać. Zyta* każe nam iść do Cedrica, aby dowiedzieć się, jak uratować jej męża.

Idź do Cedrica po informacje.

Cedric mówi, że pajęczą sieć da się rozerwać tylko kolcem pajęczej matki, a po wydobyciu ciała z kokonu trzeba mu natychmiast podać antidotum. Wracamy do Zyty*, a ona każe nam zdobyć kolec pajęczej matki.

Zdobądź kolec pajęczej matki do rozcinania pajęczych nici.

Nie musimy zabijać Arachnireginy, może np. kupić kolec na aukcji. Wracamy z kolcem do Zyty*. Teraz każe ona nam się udać do Mrocznego Zgrzyta w Eder, specjalisty od trucizn.

Udaj się do Mrocznego Zgrzyta i dowiedz się, jak przyrządzić antidotum.

Mroczny Zgrzyt potrzebuje jadu pająka, aby wynaleźć antidotum.

Zdobądź dla Mrocznego Zgrzyta jad pająka.

Idziemy do pająka-NPC w Pajęczym Lesie. Jest on nieżywy, ale ma jad, zabieramy mu. Wracamy do Mrocznego Zgrzyta. Każe on czekać.

Czekaj, aż Mroczny Zgrzyt zbada jad i sporządzi antidotum.

Czekamy 30 min. Mroczny Zgrzyt mówi, że napisał przepis na antidotum, ale sam nie potrafi go zrobić. Musimy znaleźć alchemika. Idziemy do alchemika Kalipsosa w Karka-han. Czyta on przepis i każe nam przynieść składniki.

Przynieś Kalipsosowi 2 liście byterii, 2 liście obwojnika, trujący bluszcz, piołun, rozmaryn i lebiodę.

Zanosimy składniki i płacimy 500k.

Czekaj, aż Kalipsos zrobi miksturę.

Czekamy 30 min. Wracamy z miksturą do Zyty*. Ona każe nam iść uratować jej męża. Idziemy, rozrywamy kokon, dajemy kolesiowi antidotum, ale on nie może chodzić, a my go nie weźmiemy.

Wróć do Torneg sprowadzić pomoc.

Idziemy do Urgala Mocnego.

Czekaj, aż Urgal Mocny przyniesie męża Zyty.

Czekamy 15 min., gadamy z Urgalem i wracamy do Zyty* po nagrodę:
830k expa
Pierścień Zyty na 220 lvl
Pajęczy Amulet *unikat* na 220 lvl


[b]* zastąp jakimkolwiek imieniem żeńskiego NPC z Torneg

Edytowany 15:00:32 1.2.2010 przez Blazzze
Edytowany 15:57:52 1.2.2010 przez Blazzze
2010.02.01 14:59:03
Ocena: 0
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:6629387 |

KONTO USUNIĘTE

morfeusz ll:
Jest quest z żywiołami 1/10

ŚwireK:
Nie piszemy dialogów, nie wymyślamy statów nagród, zabij-wróć. 0,5/10

Blazzze:
Za dobra nagroda, 4/10
2010.02.01 15:05:52
Ocena: 0
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:6629504 |

KONTO USUNIĘTE

Blazzze:
Nie podoba mi się quest...
2010.02.01 15:07:13
Ocena: -2
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:6629521 |

Vasso

264134
1159
ŚwireK:
Twój quest mi się nie podoba. Po pierwsze dialogów nie piszemy, po drugie, nagroda o wiele za mocna, 20% krytyka w unikacie? Ja nie znam heroika z takim krytykiem, tfu, nie znam legendy z takim krytykiem! Po trzecie jak quest na ten lvl to o wiele za krótki.
Edytowany 15:24:19 1.2.2010 przez Baesbori
2010.02.01 15:23:38
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:6629828 |

KONTO USUNIĘTE

ŚwireK:
Ok, ale jak Ci się quest nie podoba, to nie musisz od razu minusować.
Sam napisałeś:
nie minusować jeśli się nie podoba


The Superstar, poprawiłem.
2010.02.01 15:59:16
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:6630499 |

KONTO USUNIĘTE

Badania Tatiany -zleca Tatiana, 45lvl

Quest zaczynamy u Tatiany w piwnicy Opactwa. Mówi nam, że ostatnio odłożyła prace nad Golemem na bok, by poszukiwać rzadkich kamieni szlachetnych i skór wężów. Podróżowała po Mrocznym Przesmyku i Zapomnianym szlaku, jednak nie mogła kontynuować poszukiwań ze względu na to, że atakują ją gady. Prosi nas o pomoc, czyli zabicie tych stworzeń.

Zabij: Grzechotnik(0/30)

Gdy już uporamy się z wężami, okazuje się, że Tatiana zapomniała nam powiedzieć o jeszcze jednym gatunku gadów. Musimy je zabić.

Zabij: Kobra(0/15)

Gdy zabijemy węże, wracamy do Tatiany, a ta mówi nam, byśmy przynieśli jej kilka błyskotek. Musimy jej dostarczyć cztery topazy, trzy turyty i trzy nefryty. Gdy już przyniesiemy Tatianie kamienie szlachetne, ta prosi nas o udanie się do Mythar po opatrunek, gdyż jeden z węży ugryzł ją, jak jej się wcześniej wydawało niegroźnie, w nogę. Idziemy do Mythar, kupujemy Opatrunek od Jemeneosa i wracamy z nim do Tatiany. Ta jednak nam mówi, że jest za słaby i prosi, byśmy wrócili do Mythar i kupili Opatrunek nasączony ziołami. Gdy już dostarczy jej wskazany produkt, ta dziękuje nam.

Nagroda:
9800 punktów doświadczenia
5000 sztuk złota
40 punktów honoru

Do wyboru:

Naszyjnik z naciskiem na redukcję trucizny lub buty z naciskiem na zręczność i SA.
Edytowany 16:54:25 1.2.2010 przez The Superstar
2010.02.01 16:14:18
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:6630763 |

Aldehyd

167367
2653
The Superstar:
Świetny pomysł. Trzeba by się troszeczkę naharować, ale opłacałoby się. Fajne masz pomysły.
2010.02.01 16:51:01
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:6631355 |

Jaerkso

15949
807
Ogień w sercu Granta-95lvl
Zleca Bard Grant

Zagadujemy,mówi że zakochał się w Makatarze.
Mamy sprawdzić czy ona czuje to samo.Wypytujemy się o ideał jej faceta,niestety, Bardzik jest dokładnie przeciwieństwem.Wracamy,on każe poszukać alchemika,który zrobi mu pierścień,dodający mięśni,charyzmy.Idziemy do Toramidusa w Tuzmer.Niestety on daje nam przekierowanie do innego,niby lepszego alchemika,"Chrzęsta",Chrzęst to tak naprawdę był "Mroczny Zgrzyt" za młodu.On znowu daje przekierowanie do jego "Senseja/Mistrza"Który zwał się "Kalopis" oczywiście wiemy kto to jest naprawdę.Ten chce następujących przedmiotów:

-Pierścień Siły
-Rozgrzewający eliksir piechura
-Ocet siedmiu złodziei,lub olej zabliźniający
-Przepis na męskich sił odebranie,lub przepis na pieczone macki kalmarów

Czekamy 3 godziny na pierścień.Musimy odebrać ją po zmierzchu,gdyż ludzie uważają tego typu pierścienie za "czarną-magię".
Oddajemy pierścień bardowi.Czekamy godzinkę na efekt.
Wracamy do barda a on mówi że jest zawiedziony,pierścień tylko zmienił jego głos,i kolor oczu na te najlepsze według kobiet.Dlatego postanowił że sam spróbuje szczęścia u Makatary.
Udało się!Makatara się zgodziła!Dostajemy:

100.5k doświadczenia
do wyboru:
Mikstura Barda (pełne leczenie 200k) lub Pierścień Charyzmy

Oraz kwitek barda (zanosimy do Sir Lehima i dostajemy 100k)
Edytowany 20:23:31 1.2.2010 przez Jaerkso
Edytowany 20:30:57 1.2.2010 przez Jaerkso
2010.02.01 20:22:10
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:6635253 |

KONTO USUNIĘTE

Jaerkso:
Za dużo doświadczenia

Nie wymyślamy statów do nagród.

Ogólnie 2/10 Pracuj, pracuj i jeszcze raz pracuj
2010.02.01 20:28:03
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:6635400 |

Jaerkso

15949
807
The Superstar:
To zobacz inne expy na tego typu lvlach >
A pozatym te statki edytuje
2010.02.01 20:30:41
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:6635445 |

KONTO USUNIĘTE

Witajcie ^^
Wiem, że zrobię może mały offtop, ale poszukuję questa z dobrą fabułą, nie chodzi mi o taki w stylu zabij to i tamto, tylko jakiś dialogowy.
Programuję w C++ i chciałbym stworzyć hmm... mini RPG w konsoli windowsowej ^^
Taka mała nauka
Jeśli możecie to napiszcie tutaj linka do strony z najlepszym dla was questem dialogowym.

Był bym bardzo wdzięczny, gdybyście mi pomogli
Edytowany 20:17:26 2.2.2010 przez Matix Here
2010.02.02 20:16:28
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:6648166 |

Karagni

114130
2067
Mój quest, najpierw pisałam dialogi, ale później mi się już nie chciało

Zwierzęta dla Makiny (49lvl) – zleca Makina

Idziemy do Makiny

Gracz: Widzę, że coś mało ludzi zatrzymuje się u was na noc?
Makina: Tak, ostatnio coś rzadko tutaj wstępują, chodzą do baraków ze względu na tanie występy błaznów…
Gracz: Możesz przecież urządzić podobne widowisko.
Makina: Przecież to wspaniały pomysł i chyba nawet wiem, co można by zrobić. Ostatnio mały Tomaszek mówił, że chciałby zobaczyć dzikie zwierzęta, ale tata nie chce mu ich pokazać.
Gracz: Ja często podróżuję, mógłbym złapać dla ciebie kilka zwierząt.
Makina: Dobrze, ale zacznijmy od tych mniejszych, najpierw złap dla mnie kilka węży.
Gracz: Ale jak mam je złapać?
Makina: Udaj się do Mythar, tam powinni ci coś doradzić.

Idziemy do Mythar i udajemy się do Polassa

Gracz: Polassie mógłbyś mi doradzić, co trzeba zrobić, aby złapać węże?
Polass: Po pierwsze musisz je złapać w specjalny worek, jeśli mają być to większe węże przyda ci się również proszek na zawroty głowy.
Gracz: A gdzie mogę dostać te rzeczy?
Polass: Akurat wiem jak zrobić mocny, magiczny worek, ale musisz mi przynieść 3 skóry magicznego bazyliszka i 2 skóry srebrnego bazyliszka.
Gracz: Dobrze, udam się na poszukiwania.

// Dostarcz Polassowi 3 skóry magicznego bazyliszka i 2 skóry srebrnego bazyliszka. //

Wracamy do Polassa.

Polass: Masz dla mnie te skóry?
Gracz: Tak, oto one.
Polass: Dobrze, poczekaj chwilę, zrobię z nich worek.

Czekamy 10 minut.

Gracz: Czy worek jest już gotowy?
Polass: Tak, oto on, a proszek możesz dostać u Angusa.

Idziemy do Angusa po proszek, on chce od nas 5k.

// Idź na łowy, zbierz 1 grzechotnika, 1 kobrę, 1 żmiję, 1 węża rzecznego. //

Wracamy z wężami do Makiny

(nie będę już dialogów pisała) Ona mówi nam żebyśmy zanieśli je do Huslina, który z nią będzie współpracował. Niesiemy tam węże. Huslin mówi nam, żebyśmy złapali w sieć kilka większych stworów i uśpili je, a on, później razem z Umbarem załadują je do klatki. Huslin daje nam usypiające strzały.
// Złap: niedźwiedzia szarego, brunatnego i czarnego, wilka szarego i czarnego, bazyliszka ziemnego, leśnego, magicznego, srebrnego i purpurowego, pancernika, żubra, lisa, tygrysa, lwa i lwicę. //

Po kolei zaplątujemy potworki w sieć, usypiamy i przywiązujemy do drzewa itp.

Wracamy do Huslina on mówi nam, żebyśmy złapali dzikie konie do nauki jazdy. Idziemy szukać koni (są w nizinie wieśniaków). Próbujemy je złapać, ale jeden z koni nas zabił.

Wracamy do Huslina, on daje nam lasso.

Idziemy łapać konie.

// Złap 5 koni do nauki jazdy u Huslina. //

Łapiemy konie i przywiązujemy do drzewa, później wracamy do Huslina, on za pomoc daje nam [B] buty z ostrogami [/B] .

Idziemy do Makiny, ona mówi nam, że nie ma się, w co ubrać. Najpierw idziemy do Tafii po suknię (płacimy za nią 2k), a potem do barnersa po pierścień i naszyjnik (płacimy 5k).
Wracamy do Makiny, ona dziękuje nam za wszystko:

Nagroda:
[B]Buty z ostrogami (49lvl)
Pierścień pogromcy zwierząt(49lvl)
50k złota
80k expa
Klucz do pokoju w zajeździe u makiny na 3 dni [/B]
Edytowany 21:46:08 2.2.2010 przez GeniaK
2010.02.02 21:45:20
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:6649852 |

Neustiel

155224
5641
Pomóż biednemu Unilowi(75lvl)- zleca Unil

Zaczynamy rozmowę z unilem.
Unil: Niestety... ale nie mogę ci sprzedać moich wyrobów przyjdź kiedy indziej.
Ja: Co się stało?
Unil: Napadnięto na mnie wczoraj i okradziono z całego dobytku.
Ja: Nie martw się pomogę ci !

Udajemy sie do domu unila i szukamy nożyka. Po wzięciu do idziemy do niela i dajemy mu norzyk. Prosimy by go zbadał. Po 10 min. oddaje nam norzyk i mówi że ten kto to zrobił jest niedaleko.
Podchodzimy do Makiny i pytamy się czy ie widziała wczoraj kogoś uciekajacego w nocy. Ona mówi że tak i ze ten ktoś był raczej mały.
Idziemy do Tomasza i pytamy czy on to zrobił. On mówi tak poczym ucieka do taty. Idziemy do taty a on teleportuje nas do mythar.
Potem idziemy do amry i prosimy ją o wywar przeciwteleportujący.
Musimy zabić:
20 południc
30 leszy
10 wieczornic

Następnie przynosimy jej unikat pamięć knieji z lesz naszyjnik na 64 i kryształ poludnicy. Czekamy 19 min i dostajemy naszyjnik.
Zakładamy go i zabijamy tate tomasza ( zostaje mu zawsze 1% ale pisze ze wygraliśmy), a Tomasz oddaje łupy. Idziemy do Unila a ten daje nam 300ph, 150k doświadczenia i 1m złota.
KONIEC
2010.02.02 22:23:52
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:6650234 |

KONTO USUNIĘTE

waleczny Andurill:
GeniaK:
Piszemy bez dialogów!

GeniaK:
Nagroda za dobra, 3/10

waleczny Andurill:
1,5/10
2010.02.03 14:28:15
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:6654928 |

KONTO USUNIĘTE

Legenda o młocie Thora(100
Zaczynamy u Alrika w Torneg.

Alrik:...(Treść Początku,długa)...
Gracz:Słyszałeś legendę o Młocie Mjollnir?
Alrik:Oczywiście,to praktycznie najpotężniejsza broń w całym świecie.
Gracz:A czy słyszałeś o jego właścicielu???
Alrik:Tak.Thor był bogiem,jego potęga była przerażająca.Chciałbym chociaż zobaczyć ten młot.Ciekawe,czy to było by możliwe???
Gracz:Pewnie tak,może sam podjął bym się próby odnalezienia go.
Alrik:Naprawdę???Bardzo sowicie bym Cię za to wynagrodził.
Gracz:Dobrze więc,zabieram się za poszukiwania.
Alrik:Życzę powodzenia.


Legenda o młocie Thora
Popytaj się mieszkańców całej krainy czy wiedzą coś o młocie Mjollnir.

Idziemy do Cienia(Karczma Eder)i pytamy się go o legendy.Proponuje udać się do Dominika(Kamienica Uliany i Arsena p2,Nithal).

On mówi,żeby iść do Niela(Ithan).

Niel opowiada nam prawdziwą historię Thora.

Teraz:
Legenda o młocie Thora
Udaj się do najbogatszego mieszkańca Margonem.
Idziemy do burmistrza Hegerata.

Hegerat:Witam,co Cię do mnie sprowadza???
Gracz:Podobno możesz wiedzieć coś o młocie Mjollnir.Prawda?
Hegerat:Tak,byłem w Jego posiadaniu.Sprzedałem go merowi Tuzmer,Losso Minewitowi.Właśnie dlatego jestem bogaty.
Gracz:Dziękuje za informacje.

Wracamy do Alrika i przekazujemy wieści.
Potem idziemy do Tuzmer,do Losso Minewita.

mer Losso Minewit:...
Gracz:Burmistrz Karka-han powiedział mi,że sprzedał ci legendarny młot Thora.
mer Losso Minewit:Tak,to prawda.Chciałeś go ode mnie odkupić???
Gracz:Nie,lecz mój znajomy,Alrik,chciałby go zobaczyć.Czy byłoby to możliwe???
mer Losso Minewit:Wątpie,bo słyszałem o Alriku,mieszka w Torneg,a Mjollnir jest bardzo ciężki,za ciężki aby go teleportować.Torneg jest za to na drugim końcu krainy,więc nie łatwo będzie go donieść do Alrika.
Gracz:Ja mogę mu go donieść,jeżeli nie będziesz miał nic przeciwko.
mer Losso Minewit:Nie pozwolę Ci wziąść młot,jeżeli będziesz sam.Mogę wysłać za tobą mojego pomocnika,aby Cię śledził czy na pewno doniesiesz go do Alrika,a potem go odniesiesz.
Gracz:Dobrze,wyślij więc pomocnika za mną.To mogę pokazać ten młot Alrikowi???
mer Losso Minewit:Tak,proszę,tu masz zgodę,idź do mojego domu do Grety,pokaż jej ten papier a ona wręczy ci młot.
Gracz:Dziękuje Ci bardzo.Trzymaj zapłatę za twoją chęć spełnienia czyichś marzeń.

Idziemy do Grety,ona daje nam młot.
Idziemy na piechotę do Torneg z Mjollnirem.Zanosimy go Alrikowi.
Młot tak mu się podoba,że chce,abyśmy odkupili ten młot od mera.
Teleportujemy się do Tuzmer,i pytamy mera,czy chce sprzedać młot.
On zgadza się,daje nam umowę.
Zanosimy ją do kowala.On ją podpisuje i prosi o zapłacenie za niego(5m) i obiecuje,że nam odda.

Idziemy do mera,dajemy pieniądze i podpisaną umowę.
Wracamy do Alrika i dostajemy:

250k expa
5.5m złota
300PH oraz

Rękawice prawdziwego kowala *unikat* (100lvl) Dla all
Edytowany 14:53:13 3.2.2010 przez Ghost of Wolf
2010.02.03 14:48:03
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:6655262 |

KONTO USUNIĘTE

Ghost of Wolf:
NIE PISZEMY DIALOGÓW!!

Nie ma kogoś takiego jak Neil... Chyba Niel...

Nie wymyślamy statów do itemków!

2/10
2010.02.03 14:51:48
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:6655326 |

KONTO USUNIĘTE


Edytowany 23:35:40 18.1.2012 przez Varnas Quide
2010.02.03 15:30:20
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:6656107 |

Temebe

8180
2260
Szlachcic Blaczkawski Wielki:
Ehh... a już się zapowiadał taki ładny quest ... no niestety, jak dla mnie ten quest jest jakiś sztywny, moim zdaniem dość długi i nużący. Fabuła niby na początku była ciekawa, ale jak zaczęła zataczać ciągle koło jedynie z jakimiś innymi nowościami (m. in. inne potworki do zabicia) to to już można tylko dla jakiejś nagrody wspaniałej, a tutaj ona jest kiepska (oczywiście nagrodę i tak wybiera gm od questów ). Tak czy owak jak dla mnie quest jest na 3.5/10.
2010.02.03 16:03:07
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:6656686 |

KONTO USUNIĘTE

Szlachcic Blaczkawski Wielki:
5/10 Nawet ciekawe, ale znane...
2010.02.03 16:06:51
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:6656745 |

Tylko zalogowani gracze mogą pisać posty

Forum Margonem > Questy i solucje > Nasze Questy.

Podaj powód dlaczego oceniasz post na

Przydzielenie oceny kosztuje Cię 1 punkt reputacji!

* pole nieobowiązkoweLimit znaków 0/30

Zgłoszenie postu do moderacji.
Poniżej możesz podać powód Twojego zgłoszenia.

Pamiętaj, że za bezsensowny komentarz możesz otrzymać knebla i stracić swoją reputację.

Limit znaków 0/150

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
AND grp=0