Momencik

Czekaj na odpowiedź servera..

Uwaga

  

Forum Margonem > Poradniki i inne pomoce > Blog techniczny Margonem

[zamknięty] [Przeszukaj temat] [Dodaj do ulubionych]
Koniec strony Strona: [1] [2] [3] [4] [5] ... [11] [12] [13]

Thinker

7007323
16295
W związku z tym, że ostatnio zajmuje się nowym projektem, trochę opóźniło się kilka rzeczy z Margo które tutaj muszę zrobić (jak choćby autoknebel na forum). Jeszcze w tym miesiącu wrócę do moich zaległości tutaj.

Tymczasem mamy już przygotowane grafiki i część mapek z potworkami na poziom 220+. Za tydzien, dwa powinny być mapki otwarte.
2009.08.10 16:02:13
MEDAL Ocena: 15
cytuj | ID:4554347 |

Thinker

7007323
16295




Wkrótce.
Edytowany 10:47:23 25.8.2009 przez Thinker
2009.08.25 10:04:18
MEDAL Ocena: 15
cytuj | ID:4777484 |

Thinker

7007323
16295
Na forum zostało wprowadzonych kilka poprawek.
* Przydzielanie reputacji działa teraz nieco szybciej, strona się nie przeładowuje 2 razy.
* Został wprowadzony limit reputacji na temat. Tematy w dziale karczma mają od razu przydzielony limit 0. Limit może zmieniać moderator.
* Wprowadzono prosty system sprawdzania wulgaryzmów na forum. Za użycie wulgaryzmu gracz otrzymuje 3 dniowego knebla.
* Ten sam mechanizm działa na profile, ale tam dostaje się 3 dniową blokadę konta.
Prosiłbym nie sprawdzać czy to dobrze działa. Jakakolwiek kara na koncie w przeszłości, czy to knebel, czy blokada konta dyskwalifikują was w byciu pomocnikiem w grze, moderatorem, wygranie konkursu map-makera, a kiedy wam ukradną konto, niechętnie takiemu graczowi się pomaga, czasem SMG uznaje go za oszusta i w ogóle mu nie pomaga.
2009.09.10 23:01:17
MEDAL Ocena: 15
cytuj | ID:4985316 |

Thinker

7007323
16295
Dla nowych graczy została stworzona nowa strona wejściowa:
http://www.margonem.pl/?task=intro
Grafikę przygotowała Femme Fatale.
Edytowany 12:28:41 22.9.2009 przez Thinker
2009.09.22 12:28:25
MEDAL Ocena: 15
cytuj | ID:5095901 |

Thinker

7007323
16295
W tym tygodniu Arturi przygotuje dla was Event
2009.10.05 11:32:48
MEDAL Ocena: 15
cytuj | ID:5233653 |

Thinker

7007323
16295
W związku z tym, że regularnie ktoś się skarży na przypadkowe "coś tam" z współwłaścicielem, postanowiłem skrócić blokadę zmiany właściciela z 90 dni do 60. Zmiana nie działa wstecz, także dopiero nowe wpisy w współwłaścicielach będą blokowały zmianę na 60 dni.
Przypomnę też, że nie interesują nas absolutnie żadne tłumaczenia, że komuś się przypadkowo usunął współwłaściciel. Po wpisaniu współwłaściciela macie 15min na poprawkę, a zarówno przy usuwaniu jak i przy ustawianiu trzeba potwierdzić swój wybór. Nie ma możliwości, by ktoś przypadkowo to zrobił. A za nieprzemyślane ustawienia odpowiada tylko i wyłącznie właściciel konta.
Jeśli ktoś ma wpisane w profilu, że usunął mu się współwłaściciel, lub nie może wpisać nowego, dlatego pisze w profilu, to jakby prosił "dajcie mi bana". I błagam, nie piszcie bzdur typu 'loguje się gdzie się da'. Co nam do tego? To wasza sprawa. Nie musicie się tłumaczyć z uczciwej gry! Tłumaczyć się trzeba dopiero wtedy, kiedy naprawdę robi się podejrzane rzeczy, jak to niektórzy utrzymują, że mają w domu 3 internety i się przełączają cały czas niby.
2009.10.10 22:43:30
MEDAL Ocena: 15
cytuj | ID:5293613 |

Thinker

7007323
16295
Czas respawnu potworków został skrócony. Na niskich poziomach niewiele się zmieni, ale na wyższych czas się wyraźnie skrócił i wynosi teraz maksymalnie 18 minut na 200lvl (wcześniej: 33min/233lvl). Dla zainteresowanych, wzór teraz jest: r=0.7+0.18*lvl-0.00045*lvl*lvl.

Aby nie było wątpliwości: herosi mają czas ustalany indywidualnie i zmiana wzoru na to nie wpływa. Czas respu potworków również nie wpływa na szanse wyrzucenia przedmiotów.
Edytowany 10:12:08 12.10.2009 przez Thinker
2009.10.11 19:10:21
MEDAL Ocena: 15
cytuj | ID:5305099 |

Thinker

7007323
16295
W związku z tym, że forum zaczęło spowalniać serwer główny zostało skompakowane. Kosz został wyczyszczony do zera, 5 największych tematów na forum usuniętych i założonych na nowo. Zostaną wprowadzone na forum nowe zasady, aby było mniej syfu: kosz trzymany 1 dzień, a nie 3, maksymalna liczba stron na temat 250, pierwsza pomoc szybciej czyszczona.

Pomimo wszystko w przypadku dużego obciążenia forum trzeba blokować, jakkolwiek zamiast blokować wszystkim, pozwalamy wchodzić ludziom z reputacją lub poziomem powyżej 100. To oczywiście tymczasowe rozwiązanie do czasu wymiany głównego servera na mocniejszy.
Edytowany 12:32:05 14.10.2009 przez Thinker
2009.10.14 11:44:36
MEDAL Ocena: 15
cytuj | ID:5326289 |

Thinker

7007323
16295
Niestety firma dostarczająca serwery dopiero wczoraj zainstalowała nam sprzęt (3tyg od zamówienia, a powinni w 3 dni), także w tej chwili instalujemy linuxa i oprogramowanie na nim, w ciągu tygodnia powinien ruszyć nowy zwykły świat o nazwie Hutena. Konkursu nie planujemy na otwarcie, aby nie napędzać dodatkowo 'wyścigu szczurów' - celem otwarcia nowego świata jest rozluźnienie ruchu w końcu. Jak zamkniemy sprawę tego świata, zajmiemy się wymianą głównego serwera, żeby forum lepiej działało.
2009.11.05 11:51:12
MEDAL Ocena: 15
cytuj | ID:5524797 |

Thinker

7007323
16295
Forum powinno się teraz automatycznie wyłączać po przekroczeniu 3900 graczy online. Poprzednio blokada była zakładana ręcznie, przez co blokada do forum była sztucznie przedłużana, gdy mnie nie było przy komputerze.

Nowy świat - Hutena - widać już w statystykach. Będzie działać prawdopodobnie jutro (sobota) dla posiadających już konta, a jak się upewnimy, że działa dobrze, to dzień później przekierujemy tam nowych graczy.
2009.11.06 14:11:15
Ocena: 13
cytuj | ID:5531038 |

Thinker

7007323
16295
Zgodnie z zapowiedzią, zakupiliśmy nowy serwer główny, jakkolwiek jeszcze nie jest nam udostępniony. Powinien być w 72h, ale po ostatnim 3tygodniowym czekaniu nie wiadomo tak naprawdę, kiedy będzie. Po wymianie tego serwera powinno już wszystko ładnie działać, tzn zdejmiemy blokadę forum. Dzięki temu inne server również nie będą spowalniane przez główny, także gra zacznie normalnie działać jak powinna.
2009.11.10 19:29:34
MEDAL Ocena: 15
cytuj | ID:5563207 |

Thinker

7007323
16295
Nowy serwer na forum jest zainstalowany, przenosiny już trwają, prawdopodobnie jutro (środa) rano będzie wyłączona gra na ostatecznie dokończenie przenosin.
Edytowany 15:42:16 1.12.2009 przez Thinker
2009.12.01 15:41:58
MEDAL Ocena: 15
cytuj | ID:5732167 |

Thinker

7007323
16295
Nowy serwer główny został zainstalowany, jakkolwiek mogą jeszcze być problemy przez najbliższe 2 dni, zanim znajdziemy ewentualne błędy i braki w konfiguracji. Ograniczenia na forum zostały zdjęte.
Dla zainteresowanych, nowy serwer to "Intel Bi Xeon Quad 8x 2.00+ GHz" z 16GB ramu i 2 dyskami 80GB SSD na łączu 1Gbps - powinien starczyć już na stałe, bo nowy silnik będzie mniej obciążać serwer główny.

Mamy już też przygotowany 10 świat gry - Jaruna. Będzie otwarty w ciągu tygodnia myślę, gdyż Hutena posiada już 27tyś graczy, do końca miesiąca będzie już na pewno pełny świat, a chcemy, aby wszyscy nowi nie wchodzili tylko na jeden serwer, bo ciasno się robi przy 3000 nowych graczy dziennie.
Edytowany 13:30:05 3.12.2009 przez Thinker
2009.12.03 13:18:49
MEDAL Ocena: 15
cytuj | ID:5743241 |

Thinker

7007323
16295
Poprawiłem kilka parametrów servera głównego, żeby szybciej działał. Server pomimo, że jest szybszy, wymaga 'dopieszczenia', stąd czasowe problemy, które pewnie mogliście zauważyć. Cały czas nad tym czuwamy, ale nie wszystko da się poprawić, od tak.
2009.12.20 21:04:42
Ocena: 7
cytuj | ID:5958943 |

Thinker

7007323
16295
Odnośnie poprzedniej informacji: serwer dziś spowolnił jeszcze bardziej, okazało się, że to wina ataku na serwer. Niestety wygląda to tak, że źli Chińczycy skanują cały internet i atakują każdy napotkany serwer różnymi metodami. Niektóre metody niestety powodują wyraźne spowolnienie naszego serwera. DevilaN obiecał poprawić zabezpieczenia, żeby mniej obciążały serwer.

A po co Chińczycy skanują internet? Żeby zamienić go w swojego 'sługę' i rozsyłać reklamy Viagry - po jakimś czasie nasz serwer został by wpisany na czarne listy, a wtedy hackerzy przenoszą się na kolejny nowy serwer. Również z takich serwerów korzysta się do ataków typu DDoS ( http://pl.wikipedia.org/wiki/DDoS ).
Generalnie w internecie czyha wiele niebezpieczeństw i trzeba się przed tym bronić.
2009.12.21 18:23:40
Ocena: 13
cytuj | ID:5967760 |

Thinker

7007323
16295
Wkrótce rozpiszę nowy konkurs na map-makera.
2009.12.27 12:36:37
Ocena: 10
cytuj | ID:6063370 |

Thinker

7007323
16295
Jako tako miałem już nie psuć balansu starego silnika, ale po 742 namowach Brata Pyta zmniejszony został mnożnik ataku w broniach łowcy, co powoduje zwiększenie ataku na wyższych poziomach, gdzie łowcy mieli znacznie trudniej niż inne profesje osiągnąć maksimum obrażeń. Dla porównania, mag nie miał mnożnika w ogóle i zawsze miał pełne obrażenia.
Edytowany 13:27:24 7.1.2010 przez Thinker
2010.01.07 13:23:53
MEDAL Ocena: 15
cytuj | ID:6258063 |

Thinker

7007323
16295
Pożyczki są teraz możliwe tylko od 25 poziomu. Związane to z tym, że niektórzy sprytnie brali pożyczki na konta 1-levelowe transferując kupione rzeczy na inne konta.
2010.01.14 15:44:51
MEDAL Ocena: 15
cytuj | ID:6350832 |

Thinker

7007323
16295
Została zablokowana możliwość grania w 2 przeglądarkach jednocześnie. Mam nadzieję teraz utrudnimy życie cwaniaczkom co poniektórym. Pomysł jak to zrobić zawdzięczam Bratowi Pytowi
2010.02.03 14:14:44
Ocena: -10
cytuj | ID:6654713 |

Thinker

7007323
16295
Serwer Telawel będzie wyłączony do czasu naprawienia dysku. Niestety coś znów jakieś problemy stwarzają w firmie hostingowej, zgłosiłem awarię, zabrali popsuty dysk z serwera i uwaga: oznaczyli sprawę jako zamkniętą. Właśnie to wyjaśniam, ale na każdą odpowiedź od technika czekam po kilka(naście) godzin.

Pan z serwisu napisał mi tak:
In your case it's more complicated. You have one disk that is in incomplete state and one another that is not recognized. The incomplete disk can't be resync because it isn't exported and visible by OS. I'll operate on your server to try to rebuild the raid and reboot the server. If it isn't possible, I'll have to replace both disks and reinstall your server.

Edytowany 13:34:14 7.2.2010 przez Thinker
2010.02.07 11:57:11
Ocena: 6
cytuj | ID:6713431 |

Thinker

7007323
16295
Świat Telawel będzie online dziś wieczorem, lub jutro. Niestety danych nie dało się odzyskać, będziemy instalować serwer od nowa z kopii bezpieczeństwa wykonanej o 5 rano, także osoby, które grały w dniu padnięcia serwera stracą wszystko co zyskały (exp, itemki, złoto). Osoby które kupiły przedmioty za SŁ otrzymają zwrot SŁ. Wszystko będzie dokładnie opisane po uruchomieniu serwera, w ramach przeprosin będzie ustawiony exp na 150% czy coś w ten deseń.
2010.02.08 15:10:39
Ocena: 6
cytuj | ID:6729731 |

Thinker

7007323
16295
Zamiast wyświetlać ilość reputacji, teraz obok postów wyświetla się współczynnik reputacji. Ilość reputacji nadal jest widoczna w profilu. Współczynnik liczony jest z wzoru widocznego w profilu.

Pytaniem jest, czy osoba która napisała 1000 postów i posiada 20 reputacji pisze lepiej, niż osoba mająca 10 reputacji na 20 postów? Właśnie dlatego ten współczynnik powstał, aby takich dylematów nie było. Im większy współczynnik tym lepiej, czyli jak było.

Przypomnę też, że posty z Karczmy nie są wliczane do sumy, także luźne dyskusje wam reputacji nie obniżą.
Nie jest też powiedziane, że to ostateczna wersja wzoru.
Edytowany 16:10:41 17.2.2010 przez Thinker
Edytowany 16:59:36 17.2.2010 przez Thinker
2010.02.17 15:48:27
Ocena: -10
cytuj | ID:6800978 |

Thinker

7007323
16295
Zgodnie z życzeniem graczy, została wrócona reputacja normalna, natomiast jej kolor jest określany teraz współczynnikiem reputacji.

Kolory oznaczają, jak się ma reputacja do ilości napisanych postów:
czerwony - reputacja ujemna
szaro-żółty - niedużo plusów
wyraźny żółty - dużo plusów
prawie biały/biały - bardzo dużo reputacji

Między szarym-żółtym-biały zmiana jest płynna.
Edytowany 12:25:52 18.2.2010 przez Thinker
2010.02.18 12:13:56
MEDAL Ocena: 15
cytuj | ID:6807292 |

Thinker

7007323
16295
W temacie: http://www.margonem.pl/?task=forum&show=posts&id=186871 został opisany szereg zmian jakie planujemy w bieżącym i przyszłym roku.
2010.03.02 15:09:27
Ocena: 0
cytuj | ID:6883193 |

Thinker

7007323
16295
DevilaN bardzo się postarał i po półtorej miesiąca grzebania w złym Linuksie poprawił ustawienia serwera na tyle, że w tej chwili forum i strona główna powinny działać bardzo dobrze. W związku z tym blokada forum przy dużym obciążeniu została wyłączona.
2010.03.08 16:03:03
MEDAL Ocena: 15
cytuj | ID:6913326 |

Thinker

7007323
16295
Jeszcze w tym miesiącu zostanie otwarty nowy świat Zorza. Będzie to pierwszy serwer bez mapek czerwonych (tzw. non-PvP) oraz będzie to pierwszy oficjalny świat na nowym silniku.

Zdecydowaliśmy jednak, że ten świat będzie jeszcze normalny, non-PvP będzie na kolejnym serwerze.
Edytowany 08:20:23 15.4.2010 przez zły patryk
2010.03.12 12:59:12
MEDAL Ocena: 15
cytuj | ID:6958084 |

Thinker

7007323
16295
Zakładka Smocze Łzy w konfiguracji przeszła mały lifting. Mam nadzieję niczego nie popsułem przy okazji
2010.03.18 16:54:16
MEDAL Ocena: 15
cytuj | ID:7045994 |

Thinker

7007323
16295
Nowy server Zorza został już zakupiony, w ciągu kilku dni powinien zostać uruchomiony na nowym silniku jako świat dostępny dla wszystkich.
2010.03.24 09:51:27
MEDAL Ocena: 15
cytuj | ID:7133028 |

Thinker

7007323
16295
Logo Margonem przeszło drobny lifting. Dodatkowo między godziną 0:00 a 4:59 logo zmienia swój wygląd na wersję nocną.. warto zobaczyć
Wszystkie wersje logo przygotowuje jak zawsze Femme Fatale.
Edytowany 10:56:30 14.4.2010 przez Thinker
2010.04.14 09:40:27
MEDAL Ocena: 15
cytuj | ID:7477246 |

Thinker

7007323
16295
Został uruchomiony system zaproszeń. Wybrane osoby poprzez wejście do profilu mogą zapraszać innych graczy na świat prywatny. W tej chwili światami prywatnymi są: dev (dla MG i testerów), Nerthus (zapraszanie przez członków Rady) oraz Zemyna (na razie tam nie trzeba nowych graczy). Aktualnie poza wspomnianymi członkami Rady oraz SMG nikt nie może wysyłać zaproszeń, jakkolwiek wkrótce porobię do tego jakieś zasady, kto może gdzie kogo zapraszać, testowo na Zemynę, później zrobi się jakiś oficjalny świat prywatny.
2010.04.22 09:24:31
MEDAL Ocena: 15
cytuj | ID:7600220 |

Thinker

7007323
16295
Pierwszy serwer prywatny jest już instalowany
2010.04.27 09:40:29
MEDAL Ocena: 15
cytuj | ID:7673843 |

Thinker

7007323
16295
Pierwszy prywatny serwer powinien najpóźniej jutro być uruchomiony. Tak żebyście wiedzieli ile to trwało od ostatniego wpisu.

Nowy silnik jest już praktycznie skończony. Właśnie są wykonywane finalne poprawki i w tym miesiącu zaczniemy przenosić stare światy na nowy silnik. Powinno to znacznie poprawić wydajność gry i problemy z lagami. Balans profesji będzie nadal poprawiany. Droga tworzenia będzie uruchomiona później (przewidziana jest na Elancję - nową krainę gry).
2010.05.06 11:24:23
MEDAL Ocena: 15
cytuj | ID:7811091 |

Thinker

7007323
16295
Na świecie Zorza zostały udostępnione na aukcji kolejne 10 książek do wylicytowania. Książki to nowy typ obiektów, które się przeciąga na siebie jak mikstury, po czym się otwierają.
Wygląda to tak, jak już ktoś na forum wkleił: http://c.wrzuta.pl/wi14466/e926924a00170d6a4be18e42/0/ksiega
2010.05.10 09:53:12
MEDAL Ocena: 15
cytuj | ID:7874115 |

Thinker

7007323
16295
Instalacja prywatnego świata Narwhals właśnie ruszyła. Jak to Skinner mówi, serwer będzie dla ludzi nie mających równo pod sufitem
2010.05.15 22:22:17
MEDAL Ocena: 15
cytuj | ID:7952148 |

Thinker

7007323
16295
Karmazynowe bractwo - wybrańcy wkrótce do niego dołączą.
2010.05.18 22:55:46
MEDAL Ocena: 15
cytuj | ID:8001047 |

Thinker

7007323
16295
W okolicach czerwca Karmazynowi bracia będą pomagać zwykłym graczom. Co i jak - dowiecie się jak będzie już działać.
2010.05.23 14:14:06
MEDAL Ocena: 15
cytuj | ID:8068599 |

Thinker

7007323
16295
W związku z ciągłymi problemami na świecie Lelwani wymieniamy serwer na nowy. Został już zakupiony, za kilka, góra kilkanaście dni będzie przeniesiony.
2010.06.01 13:44:03
MEDAL Ocena: 15
cytuj | ID:8178535 |

Thinker

7007323
16295
Pierwszy Tytan® w grze jest już przygotowywany, razem z lokacją. Myślę, że będziecie zaskoczeni.
Przypuszczalnie będzie mieć 70lvl, a do lokacji gdzie się znajduje będą wpuszczani tylko gracze z przedziału levelowego +/-13lvl czy jakoś tak, także odpadnie problem z tym, że gracze z 200lvl będą pilnować swojej postaci na 70lvlu. Nasz cel to równe szanse dla wszystkich.

Kim jest Tytan? Jest to potwór tak silny, że trzeba będzie na niego grupy 6-10 osobowej. Będzie się pojawiać tylko raz dziennie lub rzadziej, ale z drugiej strony ma gwarantowany loot i to nie jeden, a zależnie od rozmiaru grupy kilka itemków, co najmniej unikatów.
2010.06.02 13:52:49
MEDAL Ocena: 15
cytuj | ID:8188949 |

Thinker

7007323
16295
Świat Lelwani jest na nowym serwerze. Jeszcze pewnie potrwa parę dni, zanim znajdziemy wszystkie błędy, ale generalnie powinno być co raz lepiej. Zrobiliśmy też małą aktualizację, przez którą postacie teraz chodzą trochę z przerwami, ale przez to mniej obciążone jest łącze. Na Katahha są problemy z właśnie jakimiś limitami i w czwartek/piątek DevilaN ma to robić cały dzień, aż naprawi Generalnie staramy się poprawić jakość gry, ale nie można wszystkiego na raz robić.
2010.06.08 18:55:16
MEDAL Ocena: 15
cytuj | ID:8291232 |

Thinker

7007323
16295
2010.06.09 12:02:53
MEDAL Ocena: 15
cytuj | ID:8296898 |

Thinker

7007323
16295
Wzór na doświadczenie z questów został zmieniony. Pierwotna zasada była taka: exp za questa wynosił 10-50% na pierwszym poziomie, 5-25% na 20lvl, 2.5-12.5% na 40lvl. Procenty znaczą ile procent paska doświadczenia przybędzie (czyli exp do wbicia poziomu).
W tej chwili ilość zdobytego doświadczenia na poziomie 200 za skończenie questa jest jakieś 10 razy większa, na poziomie 1 się nie zmieniła, a pomiędzy tymi poziomami wartość zmienia się jednolicie.
2010.06.25 15:21:21
MEDAL Ocena: 15
cytuj | ID:8526148 |

Thinker

7007323
16295
Wielokrotnie zauważyłem osoby, które pomimo otrzymania knebla mają dużo reputacji i nic sobie z tego nie robią, bo czym jest -10rep przy 200 czy 300 reputacji. Teraz wprowadzono zaawansowany wzór obniżający reputację za knebla od 1 do 20 punktów, lub powyżej 100 reputacji o 1 do 20%, a w przypadku bana liczba ta jest mnożona razy dwa. Chodzi o to, aby osoby które dostały po 2-3 kary nie miały dużej reputacji, gdyż się im nie należy. Gdyby komuś zdjęto pomyłkową karę, o straconą reputację należy się upomnieć.
Edytowany 13:01:38 26.6.2010 przez Thinker
2010.06.26 13:00:59
MEDAL Ocena: 15
cytuj | ID:8539735 |

Thinker

7007323
16295
Na forum została dodana nowa opcja 'ignoruj' zaraz obok cytowania postów. Można się nią bawić, nic to nie kosztuje. Posty osoby ignorowanej są ukrywane, ale można je zobaczyć klikając 'pokaż'. Funkcja działa wyłącznie na graczy, nie można też ignorować więcej niż 20 osób.
Funkcję wprowadził nowo zatrudniony programista. Jak wszystko dobrze pójdzie, rozwój gry trochę teraz przyśpieszy dzięki temu.

Tymczasem Patryk już tam o tytanach myśli, będą później niż myślałem, ale na pewno w lipcu. NS wymaga jeszcze wielu poprawek, toteż inne sprawy się czasem opóźniają.
Edytowany 16:27:43 1.7.2010 przez Thinker
2010.07.01 16:25:52
MEDAL Ocena: 15
cytuj | ID:8626001 |

Thinker

7007323
16295
Ponieważ ogrom osób, całkowicie niesłusznie, burzy się że zabraliśmy im szansę na cios krytyczny, która z powodu niedopatrzenia była mocno za duża, przedstawiam dalsze plany rozwojowe w przedmiotach. Przypomnę, że nadal mamy wersję beta i nadal balansujemy wszystko.

Nowe bonusy itemkowe
* Niszczenie many, energii.
* Niszczenie obu absorpcji przed ciosem właściwym, tylko broń.
* Obniżanie szansy na krytyk. Tylko tarcze, zbroje i hełmy. 2-10%

Bonusy wyłącznie dla legend
1 bonus na każdą legendę:
* Cios bardzo krytyczny: 10% szansy na podwojenie mocy ciosu krytycznego.
* Dotyk anioła: podczas udanego ataku 5% szansy na uleczenie 30-krotności leczenia z przedmiotów. Limit takiego leczenia wynosi 105% początkowego hp w walce.
* Klątwa: udany atak powoduje, iż przeciwnik otrzymuje 7% szans na chybienie przy jego następnym ataku.
* Odrzut: 8% szans na cofnięcie przeciwnika o krok do tyłu. Dotyczy wyłącznie profesji dystansowych.
* Ostatni ratunek: kiedy po otrzymanym ataku zostanie graczowi mniej niż 5% życia, zostaje jednorazowo uleczony do 30-50% swojego życia.
* Krytyczna osłona: przyjmowane ciosy krytyczne są o 15% słabsze.
* Ochrona żywiołów: 12% szans, nad podniesienie wszystkich odporności do maksimum (90%) przy przyjmowaniu ciosu magicznego.

Aby gracze nie używali legend ze względu na bonusy w nieskończoność, zostaje wyznaczony próg działania, który jest równy większej z liczb: 30lvl lub 20% poziomu przedmiotu. Powyżej tego progu każdy poziom osłabia działanie efektu o 10%.
Edytowany 13:19:19 17.7.2010 przez Thinker
2010.07.17 13:18:42
MEDAL Ocena: 15
cytuj | ID:8903176 |

Flash

300442
594
Z dniem dzisiejszym została wprowadzona nowa funkcjonalność w opcji przydzielania reputacji na forum. Od tej pory aby "obdarzyć" kogoś minusem należy to umotywować słownie.

Dodatkowo, przed chwilą nowa funkcjonalność zaczęła działać w wynikach wyszukiwania.
Edytowany 12:02:11 26.8.2010 przez Flash
2010.07.28 13:47:23
MEDAL Ocena: 15
cytuj | ID:9063552 |

Flash

300442
594
W dniu dzisiejszym wprowadzony został nowy wygląd profilu gracza. Zapraszam do zapoznania się.

Zmianie uległa również funkcja zmieniająca tagi BB (b, i, center, cytat, c, size). W przypadku nie zamknięcia tagu lub zamknięcia go w złej kolejności nie zostanie on poprawnie zinterpretowany.
Edytowany 12:02:23 26.8.2010 przez Flash
2010.07.29 15:51:58
MEDAL Ocena: 15
cytuj | ID:9081066 |

Thinker

7007323
16295
Na sierpień zaplanowane mamy następujące rzeczy:
- Nowy tytan na poziom ponad 100 - jeszcze myślę dokładnie co i jak, Perski już go rysuje. Docelowo tytanów ma być kilku w grze
- Staty do legend nowe - Patryk już tam blisko wprowadzenia tego jest.
- Błogosławieństwa rzucane przez NPCy i KB.

Odnośnie tytanów, jeszcze kilka sprostowań:
Będą jeszcze wzmocnieni, widzę, że za łatwo idzie ich zabicie. Wszystkie przedmioty z tytanów będą związane. Absolutnie i bezdyskusyjnie. Od tego macie okienko łupów, by zaznaczać przedmioty które się potrzebuje. Planuję jeszcze zrobić, aby opcja 'Koniecznie potrzebuję' działała wyłącznie, jeśli zgadza się wymagana profesja przedmiotu. Przypomnę też, że przez depozyt można przekazywać sobie na inną postać na tym samym świecie przedmioty związane. Do tego, każdy tytan będzie mieć zablokowany dostęp graczy niszczących loot. Dzięki temu unikniemy beznadziejnych sytuacji, kiedy ktoś wpada wysokopoziomową postacią, żeby pilnować swojego 'noobka'.
2010.07.31 12:24:43
MEDAL Ocena: 15
cytuj | ID:9107583 |

Thinker

7007323
16295

Poziom 130. Wkrótce.

(Perski rysował!)
Edytowany 15:00:30 3.8.2010 przez Thinker
2010.08.03 14:59:44
MEDAL Ocena: 15
cytuj | ID:9158451 |

Flash

300442
594
W dniu dzisiejszym zmieniono:
+ szukanie postów gracza w temacie
+ opcja zgłoś post do moderacji

UPDATE

* szukanie postów gracza zostało przeniesione do zakładki "Przeszukaj temat"
* skrócenie linku zgłoszenia postu do moderatora
* poprawione wyszukiwanie na forum
+ brak możliwości plusowania i minusowania dla gości
Edytowany 12:02:35 26.8.2010 przez Flash
2010.08.05 20:24:29
MEDAL Ocena: 15
cytuj | ID:9200184 |

Thinker

7007323
16295
Następny tytan będzie na poziom chyba 177. Już jesteśmy w trakcie planowania. Nie jest to ostatni tytan, którego wprowadzamy, także cierpliwości trochę, bo inne poziomy też będą.
2010.08.07 23:28:58
MEDAL Ocena: 15
cytuj | ID:9237583 |

Temat zamknięty, nie można w nim pisać postów

Forum Margonem > Poradniki i inne pomoce > Blog techniczny Margonem

Podaj powód dlaczego oceniasz post na

Pozostało ważnych głosów na dziś: 0, po przekroczeniu limitu
Twój głos pokaże się przy wiadomości, ale nie doliczy się do reputacji gracza.


* pole nieobowiązkoweLimit znaków 0/50

Zgłoszenie postu do moderacji.
Poniżej możesz podać powód Twojego zgłoszenia.

Pamiętaj, że za bezsensowny komentarz możesz otrzymać knebla i stracić swoją reputację.

Limit znaków 0/150

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
AND grp=0