Momencik

Czekaj na odpowiedź servera..

Uwaga

  
2017-04-25 14:06:29

ŚWIAT KONKURSOWY GENUS

Dzisiaj otworzyliśmy nasz pierwszy Świat Konkursowy! Postanowiliśmy, że na początek zaproponujemy formę wyścigu - zwycięzcą zostanie ten, kto zdobędzie najwyższy poziom. Serwer będzie działał do 26 lipca 2017 roku lub do momentu, w którym pierwszy gracz osiągnie 300 poziom. Zachęcamy do wzięcia udziału w zabawie!
Nagrody są bardzo ciekawe! Zwycięzca będzie mógł wybrać sobie przedmiot legendarny! Więcej informacji na ten temat znajdziecie w regulaminie Świata Konkursowego.

Ekipa Garmory
Tylko zalogowani użytkownicy mogą dodawać komentarze.


1
2017.04.25 14:09:39
Ciekawe.
Chrol
2
2017.04.25 14:16:50
FAJNE
tysiacbujca
3
2017.04.25 14:17:06
Powodzenia dla wszystkich którzy próbują :D
Romekasve
4
2017.04.25 14:19:30
Takie sobie
Tishro
5
2017.04.25 14:19:34
To teraz ludzi pracy dyskryminujecie i osoby szanujące swój wolny czas.. Nie dość, że nowy balans niedopracowany to jeszcze fundujecie coś a'la #no_life_world. #dobre_zmiany ? Nie sądzę..
Rozems
6
2017.04.25 14:19:47
marcinekciastek
Marcinciastek
7
2017.04.25 14:19:57
Mamo, byłem tu! Piąty!!!!!111 :D
Joan Cornella
8
2017.04.25 14:21:44
No to się zaczyna...
Pio Games
9
2017.04.25 14:22:36
Powodzenia :)
funky soul
10
2017.04.25 14:23:18
Bez sensu, ten kto założy postać jutro, nie ma szans. Powinniście coś takiego zapowiadać.
Megas
11
2017.04.25 14:24:30
Na razie średnio. Zobaczymy o co będzie chodziło w następnym takim konkursie. ; )
Kazair
12
2017.04.25 14:26:34
Wartość określona przez Was to około 600zł, co już jest wątpliwe + legenda (za I msc)
Pozdrawiam tych co stracą setki godzin, aby spróbować to zdobyć :)

polopli
13
2017.04.25 14:38:22
Moim zdaniem fajny pomysł, mimo to płacz oczywiście (jak zawsze) już się zaczął. Rozumiem, że ludzie którzy pracują mogą narzekać, że są do tyłu, ale bez przesady, to chyba nawet normalne że młodzież ma nieco wiecej czasu, trzeba się z tym liczyć :D Natomiast marudzenie że ktoś straci czas a przegra jest ogolnie śmieszne, przecież tak to jest w kazdym konkursie że nie każdy wygrywa, w tym cały sens:D
Nilfaaen
14
2017.04.25 14:38:59
Świat nerdów
Tavashi
15
2017.04.25 14:39:32
" Zwycięzca będzie mógł wybrać sobie przedmiot legendarny! "
... żal
Sesemismo
16
2017.04.25 14:55:52
Jak zobaczyc jakie sa juz levele na tym swicie?
Miteli
17
2017.04.25 15:02:54
Supcio
Pawikb-B
18
2017.04.25 15:02:58
zarombisty świat
paladyński koksu
19
2017.04.25 15:03:41
Jak zagrać na tym świecie?
Pawikb-B
20
2017.04.25 15:13:10
Ciekawią mnie 2 fakty 1)czy świat po konkursie będzie działał jak normalny serwer 2) czy znajdzie się jakiś koks który wybierze legendarny przedmiot będzie typu neutralne bądź konsupcyjne wtedy bym płakał ze śmiechu :D
Lider Ognia
21
2017.04.25 15:14:45
oco gurde hodzi
tamun
22
2017.04.25 15:24:58
dodajcie do mini margo /!!! pls
Patwaj
23
2017.04.25 15:28:32
powo
Podienki
24
2017.04.25 15:36:01
Wyścig Szczurów rozpoczęty!Powodzenia! Niech wygra najlepszy!
Aczafloci
25
2017.04.25 15:36:02
Moim zdaniem to trochę bez sensu.. dlatego że.. jak ja mam męczyć się sporo czasu żeby być w top 30 i zdobyć nagrodę o wartości 20 zł, to ja już bym doładował sobie psc za 100 zł i bym miał 7500 sł :) Ale jak kto woli, w margonem nic się nie dostaje za darmo, pozytywny konkurs świata genus! :) Pozdrawiam i życzę każdemu udanego wyścigu! :D
Uleur
26
2017.04.25 15:43:27
Nie podoba mi się to..
Lost Witch
27
2017.04.25 15:44:04
Założe się że zwycięzca wyda więcej SŁ niż 1 nagroda xD
Tankbox
28
2017.04.25 15:45:44
Gdyby nie nie ten interfejs to było by spoko a tak to.....
Resmari
29
2017.04.25 15:45:47
legenda do wyboru będzie tylko ogólnodostępna czy eventowa tez ?
Lord shinert
30
2017.04.25 15:46:00
mało kreatywnie
Rokrerum
31
2017.04.25 15:56:42
Wolałbym na tym obecnym interfejsie niż tym nowym :/
sir pro tropexx
32
2017.04.25 16:17:17
szkoda zdrowia
Madjel
33
2017.04.25 16:20:41
szkoda grać na tym swiecie są lepsze
El Kramuś
34
2017.04.25 16:29:53
Świat dla maniaków expa
Pan Goli
35
2017.04.25 16:57:25
wyścig szczurów xD
łowca zdzichu
36
2017.04.25 16:58:46
na nowym interfejsie ... nabluzgał bym ale nie chce bana :'|
Rychoxp
37
2017.04.25 17:05:38
aha
Conjured
38
2017.04.25 17:14:11
Jestem na nie.
Mia Enjeru
39
2017.04.25 17:21:38
wiadomo moze jakie to nagrody?
kubanger
40
2017.04.25 18:21:53
Nie rozumiem tego zbytnio :(
Pirirum
41
2017.04.25 18:49:33
Nooo to super, teraz boty będą miały jak farmić legendy :)
Motaro
42
2017.04.25 18:51:53
Jestem negatywnie nastawiona. Pierw przydałoby się zawalone legendami i innymi problemami globale ogarnąć, później jakieś SUPER EXTRA ŚWIETNE KONKURSY W DYNAMICZNEJ GRZE PRZEGLĄDARKOWEJ MMORPG ~ stary wyjadacz Koto.
Kotofarka
43
2017.04.25 19:05:51
Jestem Za ! :D
Majkut Xayoo
44
2017.04.25 19:33:55
Kiepsko ... zaczęłam grać , aleee... juz ktos nabity mamoną zrobił klan, zamknięty oczywiście. Za kaske kupuje ulepszenie klanu, eq itp. Wyścig zakończony bo wiadomo kto wygra. Taki konkurs miałby sens gdyby nie było możliwości bonusowania złotówkami...
Kasica
45
2017.04.25 19:47:31
Ta gra je staje się już "Pay2Win" naprawdę? ....
Rekakurnr
46
2017.04.25 20:05:31
Słaby for me :(
The King of Dark
47
2017.04.25 20:17:17
Całe dnie expienia przed kompem, kto co lubi
Eru Iluvatar
48
2017.04.25 20:19:51
Świat #No #Life to się powinno nazywać.
Czarodziej Merlin
49
2017.04.25 20:23:44
no muszę powiedzieć że od kilku dobrych lat nie było takie coś fajnego ale 2014 i 2015 to były lata można było żądzić zamkiem w innej krajnie no powiem że nawet fajny event natomiast 2015 można było startować w wyścigu na elytrze no to pod ziemią to było 2016 rok fajny wielkanocny event i świąteczny fajne w tych ostatnich latach ale na gwiazdkę to co rok temu no ten event będzie fajny zachęcam was do zabawy w nim i nie zapomnicie o tamtych z przed lat eventuv bo warto pamiętać o nich no to zaczynamy zabawmy się w jango fetta i boba i innych łowców nagród a w nagrodę bilet na wyspy: wyspa wraków niby wyspa mini wyspa i inne wyspy więc miłej zabawy jak co to piszcie pa pa
Gengur Tar
50
2017.04.25 20:36:00
miejsce 11-20 dostanie nic niewarte itemy o wartości prawdziwej z 10zł, a takie miejsce 11-20 to jakiś 200lvl. Powodzenia ludzie, wbijajcie 200lvl+ za 10zł XDD
Senathir
51
2017.04.25 20:49:49
3 miesiące z życia dla 200 zł :) znam lepsze sposoby na zarabianie 200zł. jakby te itemki do wyboru chociaż eventowe były, ale niee. Na wielu światach brakuje leg eventowych (nawet 1 sztuka nie spadła) sądzę, że to nie jest fair, że to nie może być nagrodą ...-... + te wyceny + to, że na nowym interfejsie gra :p eh zrobcie ciekawszy konkurs a nie tępe expienie dzień i noc. Wiadomo, hajsik będzie ale mam wrażenie, że sporo ludzi ten konkurs nie przyciągnie ..
Never Die
52
2017.04.25 21:05:12
Pozdro dla ludzi którzy expią :D
radomskozak
53
2017.04.25 21:56:32
Gra spada na psy.
Gandia
54
2017.04.25 22:01:02
super pomysł ! :D
mrbili
55
2017.04.25 22:25:47
Dla wszystkich płaczków poniżej to nie jest świat tylko dla nerdów ,bo nie da się tutaj kupić wyczerpania ,więc nie ma potrzeby grania przez cały dzień wystarczy dobrze rozplanować expienie
Neteflox
56
2017.04.26 05:30:55
Nagrody są ok a na tym świecie można się pobawić brzmi to ciekawie.
xshacoxx
57
2017.04.26 05:35:36
Ładny zarobek będzie:) Czekamy na elitę na przedział 245 pozdrawiam:)
Dzejmianek
58
2017.04.26 05:59:55
Moim zdaniem co raz gorzej jest z roku nie długo będziemy biegać lalkami barbi i zabijali króliki XD
kanawis
59
2017.04.26 06:45:25
Nie ma sensu aby robić tam konto bo i tak nagroda to tylko 1 legenda gdyby był to artefakt :D
Książe Śmierć
60
2017.04.26 07:45:53
elo
bohaterpro
61
2017.04.26 07:47:03
Fajne nagrody ale czemu lega nie może być eventowa ?
widzmandziakaro
62
2017.04.26 08:51:35
Neteflox no to popatrz, że można wybić expowisko, logout wtedy wycza wystarzy na znacznie dłużej a jak się skończy to robisz questy xd no i ten cały dzień jakoś by zszedł
Never Die
63
2017.04.26 14:33:32
Ktoś kto to wymyślił musi być niezłym kretem , po co usuwać serwer nie można zrobić konkursu i zostawić serwera ???
Smokee-Weed
64
2017.04.26 14:47:11
Bez sensu kompletnie
plus ludzie się męczą (nie ja) żeby zdobyć sł a za 1 miejsce jest 22500sł ŻENADA
Pan Miecio
65
2017.04.26 14:52:48
Nie chcę mi się czytać xd
Virte Ler
66
2017.04.26 16:08:52
Pytanie co dalej ? gracz wbije 300 lv i serwer jest kasowany ? Przepada EQ wszystko tylko najlepsi dostaną nagrody ?
Sir Querar
67
2017.04.26 16:12:50
Szkoda że nie da się przenieść postaci potem na inny świat, bo tak przesiedzisz przed kompem 3 miesiące dla SŁ i jakiejś legendy, a postać i satysfakcja z 300lvl przepadną. Jak chciałem spróbować i pograć 20 minut, to nowy interfejs mi zniesmaczył grę i komputer od niego zwolnił.
Sai-Monus
68
2017.04.26 17:01:15
Teraz to dopiero dzieci zapomną co to szkoła :D
Klassyczny
69
2017.04.26 17:24:50
Jestem do tego neutralnie nastawiony.
kubsonntanc
70
2017.04.26 17:38:23
Było by okej. Gdyby nie nowy interfejs - to zbyt duża bariera jak dla mnie. Z powodu interfejsu rezygnuję z grania na tym świecie... Oby tylko z czasem nie wpadli na pomysł zmienienia interfejsu na wszystkich światach.
rauwolfia
71
2017.04.26 17:39:37
Bezsens
iventi
72
2017.04.26 17:50:05
Moim zdaniem...osoba ,która pierwsza dobije 300lvl powinna dostać jako nagrodę ten oto świat :)
Selimiye
73
2017.04.26 19:49:15
Genialne!!!
Itemki za sł zmienione na +/- co 30 lvli a następnie stworzenie nowego świata polegającego na wyścigu szczurów. A tak ogólnie to pomysł poniżej poziomu mułu.
Don Bartos
74
2017.04.26 20:53:04
spoko konkurs
pan pl kurczaczek xd
75
2017.04.27 09:23:15
PROPAGOWANE NIEZDROWEGO TRYBU ŻYCIA
Qbal-Pl
76
2017.04.27 12:40:37
spoko pomysł
ciekawe kiedy sie skączy
chudy-kpk
77
2017.04.27 14:35:36
Ta gra umarła ;)
Shadow Wariorr
78
2017.04.27 15:48:46
LOL XDD
Doudeto
79
2017.04.27 16:35:33
Serwer powinien dzialac max tydzien i kto wbiję większy bo 3 miesiące grania i ciągłego expienia w dzien w dzien po 6h to nie zbyt fajne i przyjemne :)
Ajdżast S
80
2017.04.27 17:23:39
gdzie jest ten konkurs ???
Bartosz ll
81
2017.04.27 17:23:39
gdzie jest ten konkurs ???
Bartosz ll
82
2017.04.27 17:24:11
Exp bez sensu co z tych nagród jeśli usuniecie swiat?
Chomik Bojowy
83
2017.04.27 18:42:03
pierwszy
Sir Roomek
84
2017.04.27 19:00:31
to jest głupie expianie no i co
akamender
85
2017.04.27 19:23:58
Bardzo fajne tylko ktos straci z 2 miesiące czasu i jakieś 8h grania godzin dziennie na wbicie 300 lvl a potem mu usuniecie postać
Tomekxc
86
2017.04.27 21:29:57
Moim zdaniem świat powinien zostać po konkursie bo 3 miesiące siedzenia i grania i tak wszystko stracisz
Kitimon
87
2017.04.27 22:54:02
widać że hajsu coraz mniej heh garmory upadło oficjalnie z startem tego serwera.
Bacus
88
2017.04.28 10:06:19
Czemu świetny event majowy bez możliwości komentowania xd? Popieram przedmówcę.
Delakos
89
2017.04.28 15:18:18
Kto ma blisko 300 lvl'a to ma dobrze, ale jedna uwaga:
ten kto chodzi lub nie chodzi do szkoły, to wątpię, że będzie
mu się chciało całymi godzinami siedzieć i wbijać 300 lvl.
Ten konkurs ma swoje plusy i minusy.
Lihin
Lihin
90
2017.04.28 15:56:01
co jest nargrodom
Anglik pospolita
91
2017.04.28 21:52:46
Zamiast wprowadzać jakieś zabawy, etc., naprawcie najpierw grę. ;)
Leiloeiro
92
2017.04.29 00:41:01
W nagrodę dostajemy wybrany legendarny przez nas item.. Polecam wybrać naszyjnik z WOŚP na 83 z DA, ktory był tylko do kupienia na Allegro. Powodzenia maniakom Expa :D
Pan Puchal
93
2017.04.29 08:13:27
Bardzo dobry pomysł bo każdy ma szanse
mikimax
94
2017.04.29 11:18:17
Amazing xd Pomysł na miarę Garmory xd Zamiast zrobić coś typu wojny profesji.. Jakieś dominacje nad światem.. To tylko tyle, że mamy wbić 300 xD Osoba która to wymyśliła musiała się głowić całymi dniami xd Nic tylko pogratulować inwencji twórczej i pomysłowości.. Tak dalej ziomki, tak dalej.. Konkurs na najgorszą grę roku wygracie bez problemu.
Roswel
95
2017.04.29 13:46:20
hej
Adgen Metrek
96
2017.04.29 15:19:15
Zrozumiał bym sens całej akcji, gdyby całkowicie zostały zablokowane na tym świecie zakupy za SŁ. Gra skupiała by się na zdolnościach, a nie na "Mamo kup mi...". Popieram , jest to najzwyczajniej w świecie próba podreperowania budżetu. Warto też dodać że co u niektórych możecie spotęgować uzależnienie. Nie wydaje mi się by było to za bardzo moralne... Z drugiej strony wasza gra wasze prawa, ktoś musiał całość napisać a potem ubrać w szatę graficzną, nie dziwi mnie że Garmory chce zarobić.
Azork
97
2017.04.29 16:14:19
Nawet fajne pozdrawiam wszystkich graczy Margonem :]
rogax
98
2017.04.29 16:14:19
Nawet fajne pozdrawiam wszystkich graczy Margonem :]
rogax
99
2017.04.29 17:12:52
Szczerze to moim zdaniem dosyć słaby event. Troche jak by to powiedzieć zmusza kogoś do grania, chyba każdy wie o co chodzi... Mogli zrobić coś ciekawszego niż "wbicie 300 lvl" albo ściganie się do lipca. A jeżeli ma juz być to wbijanie lvl to np tydzień czasu, wtedy mógłbym grać, a tak to po kilku godzinach zacząłem grać(wtedy mieli już 30 lvl) to pograłem chwile, wyszedłem z gry, weszłem po pewnym czasie i mieli już 50 lvl~~nie miałem szans. Mam nadzieję, że kolejny event będzie bardziej dopracowany i ciekawszy. Pozdrawiam:)
Bartekkosa
100
2017.04.29 18:30:18
możecie więcej questów dodać bo wszystkie zrobiłem :D
Pozdrawiam
Smocza łuskaa
101
2017.04.29 20:18:23
NO FAJNIE

Lukassub
102
2017.04.29 20:22:52
na następnym świecie nie róbcie wyścigów tylko nagrody za odpowiedni poziom zdobyty w określonym czasie. tak będzie lepiej, i łatwiej. pozdrawiam!!
Szen ju
Szen ju
103
2017.04.30 16:07:41
45r
Przemekxdxdxdx
104
2017.04.30 20:52:38
No i dzieci zawalą koniec roku szkolnego, a do tego połowa wakacji na "maniaczeniu". Oj wariactwo.
Rikardinho
105
2017.04.30 22:03:59
co to jest
pvp z tobą
106
2017.05.01 12:37:04
Ja mam to gdzieś...ide się uczyć! A nie ciągle siedzieć przed kompem...Wole zdać i iść do liceum niż potem być nikim i żałować ,że wolałam grać niż uczyć się i zostać upragnioną panią od historii *,*Boże...gdzie dopiero liceum. Jak mnie 7 klasa czeka...
Selimiye
107
2017.05.01 16:56:46
Nowy interfejs... Próbowałem na tym świecie grac 20 min. i nowy interfejs mnie zniechęcił, a kiedy zaczynałem grać to 30 lvl mieli...
Emirto
108
2017.05.01 17:56:24
Jak by to było na starym interface to jeszcze by było fajne, a tak to trochę słabo...
Speedyx
109
2017.05.01 17:56:47
Nie dopracowane te wyscigi !!! Masakra . Top1 karmazynowe bractwo cala gildia masakra , nie powinni miec bonusow bractwa na tym swiecie !
Death Adderek
110
2017.05.01 18:40:46
Łooo może wezmę udział :D
Mag swirek
111
2017.05.01 21:17:18
Świetnie, każdy sie cieszy ale tylko 1 osoba wygra i pewnie z karmazynowego bractwa. Świetna robota...
Gabriel
112
2017.05.01 21:42:19
na nowym interfejsie sie głupio expi
The he he
113
2017.05.02 07:12:18
Heh. Wyścig szczurów.
falloutmen
114
2017.05.02 15:16:25
Nie podabało mi się to. Np. ktoś nie miał czasu (w tym ja) na wbicie tego lvlva ale + zaop nagrody :D
Juszide
115
2017.05.02 17:40:37
ja mam laga i łapacza snów nie mogę zrobić byłem w tuzmer i nic

taki se
kroswona
116
2017.05.03 13:14:50
Nie podoba mi się to chodzenie
Dj Oufen
117
2017.05.03 14:41:21
Czy po konkursie swiat dalej bedzie aktywny??
Spyrials
118
2017.05.03 15:46:08
głosuje na Króla Ithan wy też to rubcie thinker to świnia on zdradza miał dać 200 sł a nie dał
Lucyfer King
119
2017.05.04 12:04:45
noi ciom mnie t



'
gh=o\9ksxrt./
meciktifi
120
2017.05.04 13:02:01
jestem bardzo pot ekscytowany
marchewiaczek
121
2017.05.04 15:06:19
Super!
Sześć sześć sześć
122
2017.05.05 13:41:15
slaby
brat profesionalisty
123
2017.05.05 14:19:21
ja hcę
Mekomi
124
2017.05.06 14:06:21
fajny pomysł, gdyby nie NI i życie to bym pomyślał (na top 10 zapewne będą jacyś bociarze lub no-lify grające na zmiany w 4 na jednym koncie)
Imperator Palpatine
125
2017.05.06 15:27:31
sssłłłaaabbbeee
supbati
126
2017.05.06 16:50:04
takie sobie
Maroko zamyka oko
127
2017.05.06 19:15:24
Słabe ;<
Tygrysowsky
128
2017.05.06 19:35:32
SŁABE
Don Engergy
129
2017.05.08 09:15:44
Magrox Pl
Magrox Pl
130
2017.05.08 14:27:30
ktoś sobie zrobił klan ze strojem
jasny tatra
131
2017.05.09 16:15:05
Uwaga: komentarze typu "pierwszy, drugi, 50-ty" są usuwane!







































































xd
Hubizonek
132
2017.05.10 22:21:54
Fajna sprawa z tym konkursem.
Dark-Magic
133
2017.05.11 18:59:52
Zmiencie Ten Serwer Na Taki Jaki Jest Zwykly
Nestus Mag
134
2017.05.12 01:27:18
Gdzie jest bonus do exp ja się pytam
Lesir
135
2017.05.12 02:04:45
Poka sowe
Generał John
136
2017.05.12 14:20:13
szkoda że na Wielkanoc nie dostaliśmy po 100 tyśęcy exp
i też skoda że nie można chodzić w 3D :)
dj kacperoo
137
2017.05.14 02:59:35
Konkurs na największego no-life rozpoczęty ...
Fat American
138
2017.05.15 18:43:17
Jak trzeba zrobić questa od tej babki z ithan niezapominajki
Tybdo
139
2017.05.18 15:58:12
mam jucz 260 lvl :)
Irethar
140
2017.05.18 17:08:09
Aha.... garmory zaczyna się staczać
Edeen
141
2017.05.18 21:57:19
yuyhuy
gr y
142
2017.05.18 22:16:10
A ja proponuję nie negować każdego pomysłu i podejść do życia trochę bardziej kreatywnie, potraktować to jako hobby a nie no-lifienie. :) Każdy pomysł ma swoje wady i zalety, halo, gra ma wam sprawiać radość, a jeśli tego nie robi to nie wiem po co tu jeszcze jesteście.
Czosnkowy
143
2017.05.20 15:07:21
mi sie nie podoba ten nowy panel jak wejdzie to koncze grac w margonem wiec wbijam na pandzie 300 szybko i expie w tedy co inni biją sie o 1 lege co ja se kupie :D
Kacperwax
144
2017.05.20 20:28:35
fajna gra
Hahebabi
145
2017.05.21 17:03:54
stoczerdziestypiąty
Qbal-Pl
146
2017.05.21 22:45:42
@Czosnkowy prawda ;), niestety niektórzy ludzie tacy są nic nie poradzisz
Bessolyk
147
2017.05.22 15:37:18
mam już 299lvl :D
Irethar
148
2017.05.22 20:24:35
dlaczego wycofali siedziby klanów?
diperek
149
2017.05.24 16:42:29
no na pewno
Fetakasnr
150
2017.05.28 03:33:50
Raczej nie inaczej centralnie ofichalnie :) nie chce mi sie e tam pfff jaks tam lega za malo xd
Hulligans
151
2017.05.28 20:35:40
siema prawie wszyscy wbijają 300 lvl żeby zdobyć lege ja mogę ze kupić lege proste :D
mikigier
152
2017.06.03 20:09:37
marna nagroda :)
Boom shoot dead
153
2017.06.05 13:02:45
twoja stara.pl
Białyxdd
154
2017.06.05 20:38:49
Kiedy będzie druga taka mapka jak genus bo żle na tej startnołem!?
Lee Chu
155
2017.06.06 07:10:39
To jest naprawde fajna gra i polecam wszystkim żeby do konca w nio grali:)
domku
156
2017.06.07 20:28:08

























Poarkuninii
157
2017.06.18 21:26:06
Administracja to nieroby które nic nie potrafią dobrze zrobic
Roadtolegend
158
2017.06.27 09:40:43
moge jakiś prezent
\


posdfk
159
2017.06.28 10:26:51
Łatwo :/
Pieczyw P L
160
2017.07.22 10:49:46
lipny świat
Maj-Ka
161
2017.08.01 06:45:59
pfff pozdro i tyle na temat hahaha :D
sit jerry
162
2017.08.30 15:23:39
NO CHCĘ BRAĆ UDZIAŁ JAK MORZNA PROSZE OD POWIESZ
Palirbe
163
2017.10.30 13:24:00
Fajne
Prykprykpryk


-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -