Momencik

Czekaj na odpowiedź servera..

Uwaga

  
2017-09-01 10:53:24

BANANOWY BANZO NADCHODZI!

Już wkrótce do Margonem zawita Bananowy Banzo! Jego obecność doprowadzi do pojawienia się różnych, ciekawych wydarzeń. Aby dowiedzieć się więcej o jego przybyciu nie zapomnijcie o śledzeniu naszego fanpage’a oraz wydarzenia Bananowego Banzo! W ciągu następnych dni dowiecie się więcej na jego temat, a także będziecie mieli możliwość wzięcia udziału w wielu interesujących konkursach. Zapewniamy, że za każde zwycięstwo zostaniecie sowicie wynagrodzeni!
To nie wszystko! Już teraz możemy zdradzić, że w przyszłym tygodniu wszyscy gracze będą mieli możliwość zdobycia kodów promocyjnych. Wszystkie informacje na temat promocji będą pojawiały się na wydarzeniu Bananowego Banzo!

Ekipa Garmory
Tylko zalogowani użytkownicy mogą dodawać komentarze.


1
2017.09.01 10:54:56
Co to za bananowy chłopak?
Elernir
2
2017.09.01 10:55:45
xd?
Oh Yea
3
2017.09.01 10:56:12
Jak się wchodzić w link "wydarzeniu" jest Error 404.
Trik-shana
4
2017.09.01 10:58:32
Gdzie on będzie w krainie Margonem???
małypaladyn
5
2017.09.01 11:00:49
Coś wam strony nie działają...
Najśliczniejsza
6
2017.09.01 11:02:31
<3
Sir Kubea
7
2017.09.01 11:03:00
BANANOWE SZALEŃSTWO !!!
Matrixusxp
8
2017.09.01 11:04:01
Wincej banankuf !
Abinur
9
2017.09.01 11:05:35
po raz pierwszy o nim słysze
Pan smokong
10
2017.09.01 11:07:36
strona wam nie dziala ta ostatnia XDD
Esive
11
2017.09.01 11:07:40
Interesujące
Skylane-Q
12
2017.09.01 11:08:03
Błąd z niedziałającą stroną został zgłoszony.
Adoks
13
2017.09.01 11:09:20
Błąd poprawiony! Wszystkie linki działają! :)
Literat
14
2017.09.01 11:22:44
Nie rozumiem do końca
Ukorikok
15
2017.09.01 11:32:37
Nie ma co się interesować ludzie pewnie znów jakiś syf...
Fremuś
16
2017.09.01 11:33:02
gracze z pożyczką też będą mogli brać udział?
Remirezz
17
2017.09.01 11:40:58
Najjs
fremek
18
2017.09.01 11:43:54
Ja bym chciał taki kupon promocyjny bo mam bardzo słabę konto.
Mag Zemstyy
19
2017.09.01 11:46:42
Jeeej! :o Dobra robota jak zawsze Garmory. KC GARMORY <3
Gruharam
20
2017.09.01 11:46:56
Widzę, że coś nowego :). Najbardziej zaciekawiło mnie kody promocyjne! bardzo dobra sprawa!. Chociaż niektórzy gracze będą mieli coś za darmo bo wszyscy wiemy, że nie wszyscy wydają kasę na gry to chociaż teraz coś będą mieli. Jeszcze raz dobra sprawa i pozdrawiam!. :)
The Dark King
21
2017.09.01 12:37:51
Doskonały pomysł mam nadzieję, że naprawdę będzie tak dobrze się zapowiadało jak jest to opisane ^^
Sir Vegeta ssj
22
2017.09.01 12:42:01
Zdaje mi się że będzie to polegać na czymś w stylu kodu z dogry na maskotkę strój...itp,Ale życzę powodzenia wszystkim,jak i sobie!!! :) Dobra robota!
Wojrom
23
2017.09.01 12:51:49
Przypomina mi się teraz promocja z dogry.pl
funky soul
24
2017.09.01 13:04:20
czekam na out taki jak na baneru :)
Yokoom
25
2017.09.01 13:15:17
Wow.Ale wspaniała gra jeden evet goni kolejny, już nie pamiętam kiedy grało się w tą grę bez żadnych dodatkowych i nie potrzebnych eventów. ;)
Potęga Kunegundy
26
2017.09.01 13:16:38
Bonzo jest tylko jeden .
Karmyk
27
2017.09.01 13:29:33
Znowu , wyślij linka do znajomych... Co garmory tracicie ludzi , i dobrze
Anastasij Papkin
28
2017.09.01 13:29:53
elo
Ekamedia
29
2017.09.01 13:33:24
gracze z pożyczką też będą mogli brać udział?
Remirezz
30
2017.09.01 13:35:29
Nie wypowiem sie na temat eventu bo jeszcze nic nie ma, polecam kanał Siłka Krzysia
Vartozoo
31
2017.09.01 13:38:30
Gracze z pożyczką też będą mogli brać udział?
Na pewno nie białas
32
2017.09.01 13:52:34
KTOTU LOL
Kolorowy Miki
33
2017.09.01 13:53:03
Kolejna Dobra współpraca (np. Cda, Pc format) Margonem rozwija się i to mi się podoba. Kolejna atrakcja dla graczy nowych jak i starych. Już nie mogę się doczekać kolejnych eventów w tym wrześniu! Oby tak dalej!
Lucky Emuczek
34
2017.09.01 15:20:42
co to za wpolpraca z tiger bonzo
Guerrierro Oscuro
35
2017.09.01 15:23:02
To mi się podoba ;)
The Bum
36
2017.09.01 15:23:08
W końcu się starcie :D
Event za Eventem
Czekam na jakieś fajne outy do kupienia za SŁ
:P
Mantexin
37
2017.09.01 15:26:29
Heh
Valkeir legend
38
2017.09.01 15:44:04
bananki pl czyżby ?
Luxor
39
2017.09.01 15:53:13
Przez to była przerwa techniczna
świnka wojownik
40
2017.09.01 16:51:30
jakieś nawiązanie do tajgera bonzo XD
arejko
41
2017.09.01 18:19:52
o lol :O
Twoja Księżniczka xd
42
2017.09.01 19:31:03
Lipa bo trzeba zaprosić jak najwięcej znajomych do wzięcia udziału i zagrania w margonem. Zrobione to troszkę na siłę. ;p
Verkin
43
2017.09.01 19:35:42
O CO CHODZI ? CO BĘDZIE NOWEGO ?
Kyhek
44
2017.09.01 22:42:11
Ciekawy pomysł i + za aktywność ponieważ gra się rozwija nadal. ;)
Ouros
45
2017.09.02 00:23:39
Mało prestiżowe
niemasz mamy
46
2017.09.02 01:38:50
awizsie finowie sie pracuje sie ma tego typu bec
Sir Bawier
47
2017.09.02 03:24:10
Słabo
Mekuniso
48
2017.09.02 05:46:25
Pożyjemy, zobaczymy. Kolejna nowość. Pytanie tylko czy na plus Wam to wyjdzie...
Pan Puchal
49
2017.09.02 07:11:06
BONZO
Dark Manager
50
2017.09.02 08:58:53
Naprawdę super sprawa ! :D
Beniekkm
51
2017.09.02 10:50:55
Kolejne badziewie :(
Papola
52
2017.09.02 11:35:46
mam nadzieję, że będą kody na strój
Malabenix
53
2017.09.02 12:00:19
To niezły Bonzo XDD
Czarodziejownik
54
2017.09.02 13:54:42
kolejne badziewie :(
Super paladynekxd
55
2017.09.02 14:21:32
super ! :D
mrbili
56
2017.09.02 14:50:56
spoczko
jakobo blues
57
2017.09.02 17:54:45
Brawo, kolejny event dla hajsu
Jakiś Inny Kristoff
58
2017.09.02 18:19:36
ja tam nie lubie bananów :p
Dualin
59
2017.09.02 18:27:03
no no xDDDDDD pozdro
Mr Mekoś
60
2017.09.02 20:55:00
gracze z pożyczką też będą mogli brać udział?
Remirezz
61
2017.09.02 22:02:13
super
kamilossz
62
2017.09.03 12:27:38
Wolałbym nowe bonusy do legend
Miami Beach
63
2017.09.03 20:05:02
wolałbym mniej przerw w koncowce ewentu
Kool Shen
64
2017.09.03 22:56:32
Wolałbym, żeby najsłabsza profa do, pvp do 90, czyli woj, nie dostawała już nerfów
Esdo
65
2017.09.03 23:00:42
Pewnie znowu jakieś badziewie..
Lost Witch
66
2017.09.04 05:27:13
Kto wie, może będzie coś pięknego :) ;)
Etirps
67
2017.09.04 16:25:27
o co chodzi
Mr Mekoś
68
2017.09.05 14:28:27
mnie ćiekawią kody promocyjne
Hakineto
69
2017.09.05 15:48:33
jak zacząć grąć na event?
adamosplay
70
2017.09.05 18:58:53
Niestety stali gracze zostali mniej docenieni bo zeby dostac kod to musimy sie zarejestrowac w jakiejs grze na stronie bananki.pl
Łwspaniałypl
71
2017.09.05 20:22:00
OD KIEDY DO MOŻNA MIEĆ>
Rojownik
72
2017.09.05 20:49:07
WOW, te eventy są coraz lepsze.
Kiedy możemy się spodziewać błoga -50% expa albo respawn e2 podwójnie wydłużony?
P.S. Ta stronka to podróbka d***y.pl
The Supspect
73
2017.09.05 22:56:10
Gdzie znajduje się ten "BANANOWY BANZO" proszę o pomoc :D
Tancek Niebios
74
2017.09.06 09:44:18
Tymczasem jest to najgorsze promo, jakie można sobie wyobrazić :( ŻENADA
The King of Dark
75
2017.09.06 22:07:01
o co z tym wogóle chodzi?
krukenos
76
2017.09.06 23:09:37
ale żenada,
Koklusz
77
2017.09.07 10:42:53
bez sensu
I dlaczego bananowy?????
Dark Manager
78
2017.09.08 09:44:01
żenujące XD
windu
79
2017.09.08 14:23:15
kaj jest ten Banzo?
Łukuś
80
2017.09.08 14:29:55
Ciekawe czy coś wygram :D
Ravashi
81
2017.09.08 15:57:32
Kolejne badziewie ktore tylko jest skierowane na wiekszym zarobku .... Garmory , widze ze sie juz wypaliliscie i nie macie co nowego dodawac. Ehhhh zalosne . Moim zdaniem bylo by lepsze ze dla nowych graczy dajecie jakis plecak podroznika , gdzie sa np . Poty , bloga itp . A dla starych graczy np. Legendarne bloga lub cos w tym stylu ...
Rly Panku
82
2017.09.08 16:18:51
Typowe Margonem, Pay2Win gierka, turowa jeszcze. Chcesz mieć item? Kup go za SŁ!
Draconus
83
2017.09.08 16:18:53
Podajcie link do elit bananowych n
a szybko
Tic Tac z prg
84
2017.09.08 16:46:18
ale co on takiego doda tylko outfit?
Prosto tv
85
2017.09.08 21:05:57
kolejny event lol
Jamniky
86
2017.09.08 22:40:01
kurde nie daje rady na nomadzie wbilam 90lvl a eq takie ze aż szkoda gadac :(
syskab
87
2017.09.09 10:34:19
Bananowy Banzo jest juz w torneg !
Ravireq
88
2017.09.09 10:43:58
Usuńcie blokadę depozytu na stroju z promocji!!!
Seltira
89
2017.09.09 10:54:58
o co w tym chodzi ??
Pogromca Ruti
90
2017.09.09 12:20:54
Nie rozumiem, o co chodzi?
Fann Uchiha
91
2017.09.09 12:48:06
Najgorsza promocja jak dotychczas. Strona zrobiona słabo, działa wolno, a z rejestracji są przekierowania uniemożliwiające ją.
Linsimia
92
2017.09.09 17:32:06
Co mozna u ng wymienić za te banany ?
G a b e n
93
2017.09.09 20:57:48
Będąc obecnie w Anglii nie mogę wejsc na strone Bananki.pl przekierowywuje mnie automatycznie na strone Angielska babanków czy to ma jakies znaczenie ?
Mr Kajpel
94
2017.09.09 22:18:38
Lipa event
Sasuke Hatake
95
2017.09.10 11:07:51
lol
Dorlan Hair
96
2017.09.10 18:57:01
żenada
Sheyn
97
2017.09.10 20:49:01
co znajduje wskrzyniach?
Paczko
98
2017.09.11 09:35:23
Nie polecam
Laauranna
99
2017.09.11 11:45:21
No tak średnio bym powiedział ;v
gud bit
100
2017.09.11 16:19:35
lipa troche
dragon lorde
101
2017.09.12 06:42:17
Nie polecam tej strony, odkąd się tam zalogowałem nie miałem skrzynki a odp od supportu brzmiała że niby z mojego IP odebrano skrzynkę. Śmieszne. :)
Dark Fencer
102
2017.09.12 17:03:39
no comment ;-;
Sephtamar
103
2017.09.13 05:29:34
Moim zdaniem to ten event nie wyszedł zbyt dobrze.
A tak szczerze to Lipa ;d
Messinator
104
2017.09.13 14:24:15
kolejne gówno
żul brat mietka
105
2017.09.13 14:36:02
ŻENADA ŻENADA ŻENADA ŻENADA ŻENADA ŻENADA ŻENADA ŻENADA ŻENADA ŻENADA ŻENADA ŻENADA
ŻENADA ŻENADA ŻENADA ŻENADA ŻENADA ŻENADA ŻENADA ŻENADA ŻENADA ŻENADA ŻENADA ŻENADA
ŻENADA ŻENADA ŻENADA ŻENADA ŻENADA ŻENADA ŻENADA ŻENADA ŻENADA ŻENADA ŻENADA ŻENADA
ŻENADA ŻENADA ŻENADA ŻENADA ŻENADA ŻENADA ŻENADA ŻENADA ŻENADA ŻENADA ŻENADA ŻENADA

Murcio
106
2017.09.13 18:46:42
Ktoś wie gdzie on jest? :D
Viceroy Bluee
107
2017.09.13 18:49:26
zajebiste
Andrix
108
2017.09.15 12:48:09
Tiger Bonzo nadchodzi

Zaplusuj jeśli też chciałbyś spróbować bananowego harnasiu benc
Konraad
109
2017.09.16 11:46:41
super event
Polski Krytyk
110
2017.09.16 13:09:34
Mogli by dać więcej informacji do tego ewentu, słobo.
Mistrz-Mag
111
2017.09.16 14:53:32
...
Syn Szatanka
112
2017.09.16 16:30:45
Gdzie go znalesc???
Alan agbar
113
2017.09.16 18:39:27
Nie działa, słaby event, z tych pseudo-elit wypadają rzeczy które nie są nic warte, a banankowej skrzynki nie da się odebrać. NIE POLECAM
Sai-Monus
114
2017.09.16 20:56:47
co w tych skrznkach się znajduje??
greenlukasz
115
2017.09.17 11:58:18
bananki.pl is not a scam
Cisoł
116
2017.09.17 12:41:34
ale kto to.
Szalona petarda
117
2017.09.17 15:23:53
Ten '' event '' = Masa MULTIKONT + masa PUSTYCH KONT. Osoby grające na '' Banankach '' wbiją do margonem aby wykonać jakieś zadanie a potem odbiorą punkty na banankach po czym zostawią margonem i nigdy więcej tu nie wrócą, założą tu konto tylko po to aby dostać jakieś '' punkty '' po czym wydadzą je na grę w którą NAPRAWDĘ grają.

Pozdrawiam dla osób, które to wymyśliły. Mistrzostwo!
Jeśli myśleliście że każdy z tych graczy tu zostanie chociaż na dłużej to żal mi was, tą grą powinny zajmować się bardziej kompetentne osoby. Lepiej zorganizować coś co naprawdę '' zareklamuje '' MMargonem, takie coś jak reklama w '' PC Format '' Pamiętam ile osób wtedy zaczęło grać ponieważ, zostali zachęceni do gry kreatywną reklamą + dostali te '' kody ''. A nie to coś co nazywacie '' eventem '' jeszcze pewnie myślicie że każdy z tych graczy '' bananków '' zakupi po 10k sł. Bez przesady, OK? Jak chcecie większy przypływ graczy róbcie częściej te reklamy z kodami w gazetach typu '' PC Format ''
Matizol
118
2017.09.19 08:41:15
to jest słabe i to jak
lol ps


-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -