Momencik

Czekaj na odpowiedź servera..

Uwaga

  

Forum Margonem > Profesje > [Poradnik] Spis poradników dla Wojownika

[zamknięty] [Przeszukaj temat] [Dodaj do ulubionych]
Koniec strony Strona: [1]

Lance

340489
1216
Spis tematów:


1. Wioska Startowa - http://www.margonem.pl/?task=forum&show=posts&id=449617&ps=0#post31506727
2. Quest Akademii Wojskowej(50lv) - http://www.margonem.pl/?task=forum&show=posts&id=449617&ps=0#post31506831
3. Hero Quest(60lv) - http://www.margonem.pl/?task=forum&show=posts&id=449617&ps=0#post31506864
4. Miejsca do expienia - http://www.margonem.pl/?task=forum&show=posts&id=449617&ps=0#post31507059
5. Outfity dla Wojowników - https://www.margonem.pl/?task=forum&show=posts&id=449617&ps=0#post40839868

Edytowany 21:40:14 18.2.2018 przez Hessa
2015.03.03 16:15:49
cytuj | ID:31506712

Lance

340489
1216
Poradnik 1

SERIA QUESTÓW POCZĄTKOWYCH


Początek drogi bohatera - polowanie na żaby i zające.
Rozpoczynamy od razu wyciągnięciem rzeczy ze skrzyni, w której znajdują się (inne dla każdej profesji):

Rozmawiamy z przedstawicielem swojej profesji, znajdującym się w Osadzie Śmiałków. Jeżeli jesteś:
WOJOWNIKIEM - Wojownik Erling (61,30)
ŁOWCĄ - Łowca Meriden (50,25)
PALADYNEM - Paladyn Roebi (40,29)
TANCERZEM OSTRZY - Tancerz Ostrzy Gunari (37,38)
TROPICIELEM - Tropiciel Robin (48,45)
MAGIEM - Mag Ledia (58,40)

Sprawdzamy swoją siłę, zabijając:
Zając (0/3)
Żaba (0/2)
Wracamy do przedstawiciela profesji i otrzymujemy nagrodę (zależną od profesji):
Otrzymano 155 punktów doświadczenia
Otrzymujesz: Recepta na miksturę leczącą


Początek drogi bohatera - recepta na Miksturę Śmiałków.
Zaczynamy u przedstawiciela profesji. Klikamy dwukrotnie na receptę otrzymaną z poprzedniego questa. Do jej sporządzenia potrzebujemy po jednej szałwii, nagietku i rumianku. Kwiaty rosną niedaleko. Po zebraniu roślin tworzymy Miksturę Śmiałka (przycisk Recepty).


Zanosimy ją zleceniodawcy i otrzymujemy nagrodę:
Otrzymano 325 punktów doświadczenia


W międzyczasie wbiliśmy 5 poziom doświadczenia, więc możemy otworzyć Szkatułkę Poskromiciela, w której znajdują się:



Początek drogi bohatera - polowanie na młode gaunty i lisy.
Rozpoczynamy od razu po zakończeniu drugiego questa. Zostajemy teleportowani do Lisiej Nory. Mamy za zadanie zabić:
Młody gaunt jaskiniowy (0/5)
Lis (0/3)
Po zakończeniu zadania udajemy się do wyjścia (18,21). Wracamy do przedstawiciela swojej profesji.
Otrzymano 589 punktów doświadczenia


Idziemy do Samotnej Niziny do Waldka (56,29). Rozpoczynamy u niego serię trzech miniquestów:

Początek drogi bohatera - problem Waldka.
Zadaniem polega na dostarczeniu prawoślazu (rośnie obok).
Otrzymano 1473 punktów doświadczenia


Początek drogi bohatera - paśnik wymaga uzupełnienia
Dostajemy Siano, które zanosimy do Paśnika (40,18).
Otrzymano 2133 punktów doświadczenia
Otrzymano 250 złotych monet


Początek drogi bohatera - zaginione zwierzątko.
Wyruszamy na poszukiwania wiewiórki Waldka. Jest nią Leon (53,34).
Otrzymano 2133 punktów doświadczenia
Otrzymano 250 złotych monet


Za zakończenie serii mini questów otrzymujemy nagrodę:
Otrzymujesz: Pieczęć obrońców lasu
Otrzymano 2133 punktów doświadczenia
Otrzymano 250 złotych monet


Pora na otworzenie drugiej Szkatułki Poskromiciela:



Początek drogi bohatera - polowanie na szczury.
Rozpoczynamy od razu u Waldka po zakończeniu poprzedniego zadania. Zostajemy przeniesieni do Lęgowiska Szkarad. Mamy udowodnić swoją siłę, zabijając:
Szczur wojownik (0/7)
Szczur piwniczny (0/5)
Po uporaniu się ze szczurami kierujemy się do Wyjścia (13,23). Wracamy do Waldka odebrać nagrodę.
Otrzymano 5199 punktów doświadczenia


Początek drogi bohatera - Czarna Wilczyca.
Rozpoczynamy po zakończeniu questów u Waldka. Udajemy się do Zatopionego Szczytu do Ernesta (59,25). Zadanie polega na zabiciu Agresywnej Czarnej Wilczycy. Zostajemy przeniesieni do Wilczej Groty. Po zakończeniu zadania kierujemy się do Wyjścia (26,24). Rozmawiamy z Ernestem i kończymy zadanie. Nagroda zależna od profesji.
Otrzymano 8328 punktów doświadczenia


Początek drogi bohatera - prośba Perhany.
Ernest przenosi nas do taboru, gdzie odnajdujemy Perhanę (33,21). Mamy za zadanie dostarczyć jej Duże mięso. Zdobędziemy je np. z Silnego jelenia (prawy górny róg mapy) i kończymy zadanie.
Otrzymano 10269 punktów doświadczenia
Otrzymano 200 złotych monet


Nadeszła pora na kolejną Szkatułkę poskromiciela:



Początek drogi bohatera - przesyłka dla Yanko.
Udajemy się z Pakunkiem do Yanko (Zatopiony Szczyt 10,41) i kończymy zadanie.
Otrzymano 12483 punktów doświadczenia

Początek drogi bohatera - karmienie Śnieżki.
Marchewką, którą otrzymaliśmy z poprzedniego zadania, karmimy Śnieżkę (21,49) i wracamy do Yanko.
Otrzymano 12483 punktów doświadczenia

Początek drogi bohatera - zlecenie Victora.
Udajemy się do Victora (Stare Ruiny 91,33) i od razu otrzymujemy:


Zostajemy przeniesieni do Grobowca Rodziny Tywelta, a zadanie polega na zabiciu:
Gacówka rogata (0/10)
Duża larwa (0/7)
Szabrownik (0/5)

Wracamy do zleceniodawcy, który prosi o pozbycie się następnych potworów. Przenosi nas do Przeklętego Zamku - wejście wschodnie i zabijamy:

Cmentarny ghul (0/3)
Zjawa (0/5)
Nieumarły mnich (0/5)
Nieumarły wojownik (0/5)
Nieumarły wiarus (0/5)
Wracamy do Victora i kończymy questa.
Otrzymano 14987 punktów doświadczenia
Otrzymano 7500 złotych monet

Początek drogi bohatera - Ranna Mushita.
Zaczynamy u Victora. Przenosi nas do Groty Dzikiego Kota. Idziemy zabić Ranną Mushitę (23,11) i dostajemy:



[c=blue]KLUCZ TEN JEST KONIECZNY DO WEJŚCIA NA NOWĄ elitę II: Mushitę. Dalsze wykonywanie zadań nie jest potrzebne.[/c]

Kierujemy się do Wyjścia (33,37) i rozmawiamy z Victorem.

Początek drogi bohatera - walka z herosem.
Rozpoczynamy u Victora (91,33). Przenosi nas do Przeklętego zamku, gdzie mamy zmierzyć się z Dominą Eccleasiae. Jednak heros znika. Kierujemy się do Wyjścia (3,7) i rozmawiamy z Victorem o nieudanej próbie.
Otrzymano 24393 punktów doświadczenia
Otrzymano 18k złotych monet


Nadszedł czas na kolejną Szkatułkę poskromiciela:



Początek drogi bohatera.
Uwaga! Poniższych questów nie musimy wykonywać, wystarczy je rozpocząć.
Jeżeli osiągnęliśmy 20 poziom doświadczenia udajemy się do Zakonu Równowagi w Ithan (52,25) i rozpoczynamy quest [ZR: 20lvl] Mrowisko. Po osiągnięciu 22 poziomu rozmawiamy z Rozalią z Werbin (43,23), która zleca zadanie Legenda o czterech Żywiołach, a gdy uda nam się zdobyć 25 poziom idziemy do Oficera Staszemira (zleca quest Błędy dnia wczorajszego.), znajdującego się w Strażnicy południowo-wschodniej w murach w Ithan (wejście 39,67). Po rozpoczęciu powyższych questów wracamy do Victora (Stare Ruiny 91,33).
Otrzymano 28211 punktów doświadczenia

Po osiągnięciu 25 poziomu doświadczenia możemy otworzyć ostatnią Szkatułkę Poskromiciela:


Kogo warto poznać w mieście?

Zaczynamy u Corneliusa Strachliwego (Stare Ruiny 71,37). Za jego radą udajemy się do Torneg do Umbara (44,56). Ten poleca nam wizytę u Aukcjonera (57,52). Następnie odwiedzamy Wysoką Kapłankę Gryfię (79,8). Kolejną osobą będzie Wieszczka Sara (72,56) i znowu udajemy się do Umbara. Nim opuścimy miasto, udajemy się jeszcze do Zakonu Planu Astralnego (54,28). Nadszedł czas na Ithan. Po drodze odwiedzamy jeszcze Kastora (Dolina Yss 43,61). Jesteśmy w Ithan. Pierwszą osobą, do której się udajemy będzie Roan (39,51). Wchodzimy do Baraków (56,55) i udajemy się na 1. piętro do Adepta Ceranira (6,29). Kolejną osobą będzie Uzdrowicielka Makatara (18,15), a na koniec Zakon Planu Astralnego (56,26).
Nagroda:
Otrzymano 17796 punktów doświadczenia
Otrzymano nowy przedmiot
ITEM#1668638604.perkun

Solucja punktowa:
1. Początek u Corneliusa Strachliwego (Stare Ruiny 71,37).
2. Umbar (Torneg 44,56).
3. Aukcjoner (57,52).
4. Wysoka Kapłanka Gryfia (79,8).
5. Wieszczka Sara (72,56).
6. Umbar (44,56).
7. Zakon Planu Astralnego (54,28).
8. Kastor (Dolina Yss 43,61).
9. Teraz Ithan i Roan (39,51).
10. Adept Ceranir (56,55) na 1. piętrze Baraków.
11. Uzdrowicielka Makatara (18,15).
12. Koniec u Zakonu Planu Astralnego (56,26).
Nagroda:
Otrzymano 17796 punktów doświadczenia
Otrzymano nowy przedmiot
ITEM#1668638604.perkun


Autor Poradnika: Folia Haliny

Komendy które się przydadzą
• @nick_gracza wiadomość - chat prywatny do gracza (jeśli gracz ma w nazwie spacje zastępujemy ją tym "_")
• /g wiadomość - chat dla drużyny
• /k wiadomość - chat klanowy
• /r - automatycznie wybiera ostatniego rozmówcę
• /joke - losowy dowcip
• /lvl nick gracza - zwraca poziom gracza


Komendy w konsoli
Konsole otwieram takim znaczkiem "`" jest on pod "Esc"
• equip - Pokazuje nam przedmioty jakie mamy na sobie i w plecaku i ich kod źródłowy przyda się on jeśli będziemy chcieli wkleić na FORUM przedmiot
• show battle - Pokazuje ostatnią walkę

Przydatne strony:
Spis questów - http://www.margonem.pl/?task=forum&show=posts&id=134252

Zbiór roślin - http://www.margonem.pl/?task=forum&show=posts&id=96201

Gdzie expić - http://www.margonem.pl/?task=forum&show=posts&id=316673




Post edytowany ze względu na wprowadzenie jednej wioski startowej
_______________________________________________________
Edytowany 18:35:33 27.7.2018 przez Zireath
2015.03.03 16:17:19
cytuj | ID:31506727

Lance

340489
1216
Poradnik 2


Quest w Akademi wojskowej (50Lvl)


Quest bardzo ważny dla wszystkich profesji więc lecimy

Questa zleca Hektus Wyrwidąb Znajduje sie on w Akademii wojskowej na p.1. Pierwsze zadanie mamy iść zdać test teoretyczny do Aleksandra werdena także znajduje się na tym samym poziomie co hektus .

Pytania nie są zbyt trudne wiec nie będę podawał Uwaga jeżeli nie zdamy musimy powtarzać quest, każde powtórzenie kosztuje 5k złota . Po napisaniu testu czekamy jakieś 15 min. Jeżeli zdaliśmy dostajemy kwit i wracamy do Hektusa Następnie nadszedł czas na test praktyczny lecz najpierw idziemy potrenować na worku treningowym znajduje się także na tym samy piętrze co Hektus. Bijemy w niego aż wyskoczy dialog

Widzisz zwykły worek. Kadeci Hektusa Wyrwidąba zdają na nim egzamin siłowy.

I idziemy na plac treningowy do zachodniej rubieżny , aby zdać pierwsza część testu praktycznego.

Kiedy nam się uda uderzyć worek z taka siła ze zdamy wracamy do Hektusa.

Dostajemy miecz i ćwiczymy na kukle przed 2 testem .
http://www.naszemargo.pl/item.php?id=3818

I ćwiczymy aż pojawi się dialog

Już wystarczająco ćwiczyłeś. Udaj się teraz do Hektusa.

Idziemy do Hektusa a on nas wysyła na plac akademii wojskowej do zachodniej rubieży

Bijemy w kukle aż zdamy.

I wracamy do Hektusa .

Ten nas teleportuje do lochów na ostatnia część questa.

Idziemy zabijać potwory stojące nam na drodze aż dojdziemy do portalu (radze wziąć parę miksturek )

Portal przenosi nas do hektusa .

Nagroda :

212k expa
15k złota
I magiczny napój Hektusa

A miecz dostajemy na pamiątkę
http://www.naszemargo.pl/item.php?id=3818


Poradnik stworzony przez Bemiar. Zaktualizowany przez Lance
Edytowany 16:53:29 3.3.2015 przez Lance
2015.03.03 16:30:12
cytuj | ID:31506831

Lance

340489
1216
HERO QUEST

https://www.margonem.pl/obrazki/postacie//spec/woj-hq.gif

autor questów 1-2 : Killers

Quest nr 1

Zaczynamy u Glenkusa(58,21). Zgadzamy się na bycie wojownikiem i słuchamy opowieści. Następnie udajemy się do obozu wojowników. Udajemy się pod posąg do jednego z kapłanów 34,38. Po wysłuchaniu opowieści o Ermosie i Lenkosie udajemy się do Nithal by złożyć ofiarę(84,26). Udajemy się pod pomnik(25,14) - dajemy 20k. Wróć do Glenkusa. Mieliśmy przejść test, ale plany się zmieniły. Udajemy się do Thuzal. Dostajemy tę zbroje:



Wchodzimy do Gildii Wynalazców, następnie na klatkę schodową(23,4) i kierujemy się do opuszczonej czytelni. Podchodzimy do regału z książkami w prawym dolnym rogu(12,16). Podchodzimy do przejścia(7,25). Szukamy zjawy. Kierujemy się na samą górę i wychodzimy z tunelu i udajemy się na(21,7). Zjawą okazuję się być sam Wielki Gregorius Emperor! Nie znasz go, więc się śmiejesz. On okazuje też się śmiać, rzuca w Ciebie runą magów. Mdlejesz. Wracamy do Glenkusa. Po opowiedzeniu mu, co się wydarzyło opowiada nam o tajemniczym kamieniu, który Wielki Gregorius Emperor raczył w nas rzucić. Teraz mamy test dziesięciu pytań:
1) Ermosa
2) Mieczy, toporór i obuchów.
3) Gern
4) Nithal
5) Lemkos
6) Też Lemkos.
7) Wojny i cierpienia
8) W Obozie wojowników
9) Wojownik nie posługuje się magią
10) Bystrości i logicznego myślenia
Gratulacje, Killers. Udało ci się zaliczyć test! - Odpowiedzi pozwalają zaliczyć test, także nie wszystkie mogą być poprawne. Nagroda za ten quest to:

ITEM#919553110.classic

Gdy skopiecie tekst, musicie od nowa wysłuchiwać historię kapłana oraz Glenkusa. Nie polecam.



Quest nr 2

Zaczynamu ponownie u Glenkusa. Glenkus chce, byśmy przynieśli mu przedmiot, który ukrywał przez wiele lat: "Poszukiwania zacznij od miejsca, gdzie przeszłość została zatrzymana dla przyszłych pokoleń, by pamięć o dawnych dniach nigdy nie odeszła. Wśród raportów i historii, odnajdziesz mapę. A dalej... będziesz musiał polegać na sobie."
Mapa Genkusa znajduje się w Archiwach w Ithan(8,7). Mapę trzeba dać komuś do odnowy. Odnowicielem okaże się nasz stary znajomy Slin. Znajduje się on w Karka-Han(5,29), jeśli Slin odmówi pomocy udajemy się do Kartografa Erkora -> Tuzmer (43,55).
Po zapłaceniu 75k otrzymujemy nową mapę. Znajduje się na niej zamek.

Udajemy się do Starych Ruin. Następnie idziemy do Przeklęty Zamek - sala zgromadzeń (17,13). przeszukujemy skrzynię, odnajdujemy instrukcje, których treść zawiera kolejną wskazówkę. .

Musimy się udać z powrotem do filaru w Obozie Wojaków (33,42). Tam próbujemy wydłubać klucz, lecz kapłan ma na nas oko. Do skutku dłubiemy. Dostajemy klucz. Udajemy się do Opuszczonego Bastionu, a nastepnie do Podziemnego przejścia(37,26). Na 19,6 jest skrzynia. Cóż, wracamy do Archiwum. Otwieramy paczkę znajdującą się w zamkniętej skrzyni(10,8) i z paczką wracamy do Glenkusa. W nagrodę otrzymujemy exp oraz nowy item:

ITEM#1069383852.classic

UWAGA! Jeżeli kartka z instrukcją Glenkusa brzmi: "W miodnej dolinie ...", to musimy udać się do Wioski Pszczelarzy (21,9) (na środku lokacji są ule, a obok nich jest kamień. I wybierz opcje, że kopiesz rękami, bo inaczej będziesz musiał się udać po łopatę do kowala.)




Quest nr 3

autor - Tyrron

Przygotowania przed walką
Odnajdź ślady stworzeń atakujących ludzi. Glenkus wspominał o Zniszczonym Opactwie, może zacząć od tego?
Idziemy do Zniszczonego opactwa(15,49) gadamy ze złamanym drzewem.
Poszukaj śladów na szlaku do Andarum Ilami.
Nawiedzony Jar (19,33) Gadamy ze śladem
Następnie Zapomniany Szlak(12,61) Ślady krwi
Opowiedz Glenkusowi o swoim odkryciu.
Przypomnij olbrzymom, że ludzie nie są bezbronni.
Zabij: Olbrzym z maczugą (0/10)
Zabij: Olbrzym miotający (0/10)
Wróć do Glenkusa.
Poczekaj, aż Glenkus sprawdzi jaskinię w okolicy Andarum Ilami.
Czekamy ok. 2min.
Udaj się do Van Saura i zdobądź informacje o Gregoriusie Emperorze.
Idziemy do Karka-han/Ratusz Karka-han/Przybytek Zakonu Białej Róży (22,25)
Przekaż Nemerze przepustkę do Biblioteki Zakonu Białej Róży.
Idziemy do Miejskiej Biblioteki (17,15) i rozmawiamy z Nemerą
Teleportuje nas do Biblioteki Zakonu Białej Róży. Idziemy na (7,3) i zabieramy raport.
Rozmawiamy z bibliotekarką, która nas wypuszcza.
Zanieś raporty Van Saurowi.
Czekamy ok. Minutę
Przekaż Glenkusowi dokumenty z Karka-han.

ITEM#2092708191.unia




Quest nr 4
Zaczynamy u Glnekusa
Zdobądź krasnoludzką stal na zbroję. Może któryś z ich kowali sprzeda ci trochę stali.
Idziemy do Kopalni Margorii i rozmawiamy z Kowalem Zirakiem(40,35)
Znajdź piwowara, który ma w swojej ofercie krasnoludzkie piwa.
Iziemy do Ithan/Pod Rozbrykanym Niziołkiem/Pod Rozbrykanym Niziołkiem - piwnica i rozmawiamy z Poppy Hollyhook. Po krótkiej rozmowie sprzedaje nam piwo za 9000 sztuk złota.
Zanieś antałek kowalowi Zirakowi.
Dajemy mu i czekamy ok 3min. Dostajemy sztabę.
Wróć ze sztabami do Glenkusa.
Udaj się do kowala Granihotemsa i przekonaj go, że warto ci pomóc.
Ma on swoją siedzibę w Bramie Północy obok Werbin
Poczekaj, aż Granihotems sprawdzi własności sztab, które przyniosłeś.
Czekamy ok 2min.
Zdobądź węgiel dla kowala Granihotemsa.
Idziemy do Karka-han/Przedmieścia Karka-han/Szyb Mahnior p.1 Gotfryd(6,30) sprzedaje nam za 3000
Zdobądź drewno dla kowala Granihotemsa.
Dostaniemy za 6000 u Edgara z Ithan(2,72)
Zanieś potrzebne materiały kowalowi.
Udaj się do Glenkusa po instrukcję wykonania zbroi.
Zanieś instrukcje kowalowi Granihotemsowi.
Kowal mówił, że przyśle zbroję Glenkusowi. Wróć do mistrza.
Udaj się na patrol do Bastionu i sprawdź, czy orkowie nie sprawiają problemów. Skorzystaj z jakiegoś wysoko położonego punktu widokowego.
Opuszczony Bastion (41,46)
Wróć do Glenkusa zapytać o swoją zbroję.

ITEM#2133934242.unia




Quest nr 5

1. Zaczynam u Glenkusa
2. Lecimy do Hawaikiego, Wioska Rybacka 58,17
3. Wracamy do Glenkusa
4. Znowu do Hawaikiego
5. Do Glenkusa
6. Do Jarena, Baraki p.1 3,28 (Ithan)
// Autor - Nastan
Odnajdź miejsce walki ze zjawą i przeszukaj je .
płaskowyż arpan 12,16 (drzwi) następnie podchodzimy do grobowca kordy 10,10.
Następnie udajemy się do Hawaiki w wiosce rybackiej 58,17 .
Potem udajemy się do wiedźma Hoskaria . ta sama mapka tylko stoi na kordach 74,6
"Spróbuj odnaleźć zaginiony miecz. Poproś o pomoc Wieszczkę Sarę."
Udajemy się do Tornego na kordy 72,56
"Odnajdź króla dzierżącego wędkę. On wie, gdzie jest miecz, od którego zginął Gregorius Emperor."
Udajemy się do Wioski Rybackiej do Króla Rybaków Po miecz stoi on na kordach 53,39
"Poczekaj, aż Król Rybak przyniesie miecz."
Czekamy 1 minutke i dostajemy miecz
"Udaj się do jaskini Gregoriusa Emperora i pokonaj go odnalezionym ostrzem.
Zabij: Gregorius Emperor (0/1)"
Wracamy Do grobowca w Płaskowyżu Arpan 12,16 Następnie podchodzimy do Ducha Gregoriusa i zabijamy go .
Po zabiciu go wracamy do Hawaikiego przekazać że zjawa została pokonana.
Po rozmowie z nim wracamy do zleceniodawcy czyli Glenkusa.
Który czyści miecz trwa to jakąś 1 minutke .
i to jest Koniec Questa

Nagroda z Questa :

Około 150k exspa



Autor - Seki Uchiha

Solucja wideo gracza Maziano: https://www.youtube.com/watch?v=QIsDF6SdKFc&feature=youtu.be



Edytowany 21:39:23 14.1.2018 przez Lance
Edytowany 21:39:59 14.1.2018 przez Lance
Edytowany 13:57:00 10.5.2019 przez Zireath
Edytowany 09:41:04 12.8.2019 przez Zireath
2015.03.03 16:34:17
cytuj | ID:31506864

Lance

340489
1216
Poradnik 4

Miejsca do expienia:

1-3lvl

- Króliki (Wioski startowe)

- Pająki (Wioski startowe)

- Żaby (Wioski startowe)

- Świerszcze (Wioski startowe, Dolina Yss)


4-6lvl

- Szerszenie (Wioski startowe)

- Młode Żuki (Wioski startowe)

- Świerszcze (Wioski startowe, Dolina Yss)


7-12lvl

- Zjawy (Zamek w Starych Ruinach)

- Lisy (Wioski startowe)

- Żuki (Wioski startowe)

- Jelenie (Wioski startowe, Zniszczone Opactwo)

- Gaunty i Pełzacze (groty w Wioskach startowych)

- Żmije Zygzakowate (Niedźwiedzi Uskok, Leśna Przełęcz)


10-15lvl

- Wilki (Stare Ruiny, Zniszczone Opactwo)

- Pancerniki (Orla Grań->Przejście Myśliwych,Niedźwiedzi Uskok)

- Niedźwiedzie (Niedźwiedzi Uskok, Leśny Bród, Niedźwiedzia Gawra)


16-20lvl

- Niedźwiedzie (Niedźwiedzi Uskok, Leśny Bród, Niedźwiedzia Gawra)

- Nieumarli (Zamek w Starych Ruinach)

- Jeże, Żubry (Prastara Puszcza)

- Czerwone pająki, Gacki, Pancerniki (Kopalnia Dogoran w Ithan)

- Szabrownicy i Adepci(Grobowiec Rodziny Tywelta p.1, Krypta Rodu Heregata p.1, Krypta Rodu Heregata p.2 - lewe skrzydło, Krypta Rodu Heregata p.2 - prawe skrzydło, Grobowiec Rodziny Tywelta p.2

http://emargo.pl/margonem/obrazki/npc/hum/szabrownik2.gif http://emargo.pl/margonem/obrazki/npc/hum/adept.gif


21-26lvl

- Gacki Szare (Jaskinia w Dolinie Rozbójników)

- Demony (Siedziba Maga w Eder)

- Lwy, Lwice, Pumy i Tygrysy (Prastara Puszcza, Tygrysia Granica, Osada Zulusów)

- Zulusy i Mulusy (Tygrysia Granica, Osada Zulusów, Tygrysia Polana, Osada Mulusów)

- Tchnienie Ognia, Ogniste Podmuchy, Karminowe Skorpiony (Piekielna Sala Ognia)

- Mrówki (Leśny Bród, Kopiec Mrówek, Mrowisko)


27-32lvl

- Gobliny (Las Goblinów, Morowe Przejście, Podmokła Dolina)

- Warany (Słoneczna Wyżyna, Las Dziwów)

- Żółwie (Las Dziwów, Słoneczna Wyżyna)

- Ghule (Wioska Ghuli)

- Zulusy i Mulusy (Tygrysia Granica, Osada Zulusów, Tygrysia Polana, Osada Mulusów)

- Bandyci (Pagórki Łupieżców)


33-40lvl

- Orki (Nawiedzony Jar, Zburzona Twierdza)

- Warany (Słoneczna Wyżyna, Las Dziwów, Cienisty Bór)

- Żółwie (Las Dziwów, Słoneczna Wyżyna, Cienisty Bór)

- Tolloki (Cienisty Bór)

- Grzechotniki oraz Kobry (Mroczny Przesmyk, Zapomniany Szlak)

- Wilcze stado (Kanion Straceńców, Warczące osuwiska)

- Puffy (Pieczara Niepogody)


40-45lvl

- Wilcze stado (Warczące Osuwiska)

- Rozbójnicy (Stary Kupiecki Trakt)

- Gnomy, Gawiale, Krokodyle (Złowrogie Bagna)


41-53lvl

- Harpie, Złote Harpie (Mroczny Przesmyk)

- Orły, Śnieżne Tygrysy (Zapomniany Szlak)

- Olbrzymy Miotające, Olbrzymy z Maczugą (Kamienna Jaskinia w Zapomnianym Szlaku)

- Galarety (Mokra Jaskinia w Zapomnianym Szlaku)

- Pszczoły (Grota Gathol p.4, Grota Furmurk p.4)


54-60lvl

- Olbrzymy Miotające, Olbrzymy z Maczugą (Kamienna Jaskinia w Zapomnianym Szlaku)

- Galarety (Mokra Jaskinia w Zapomnianym Szlaku)

- Koboldy (Lazurytowa Grota w Nizinie Wieśniaków)

- Darhouny (Zdradzieckie Przejście)

- Lazurowe Tygrysy (Andarum Ilami)

- Gnolle, Odyńce, Lochy (Wioska Gnolli, Radosna Polana)

- Wermonty (Rachminowe Jaskinie)

- Pokątniki (Podziemne Rozpadliny)


60-70lvl

- Mnisi (Świątynia Andarum, Podziemia Świątyni)

- Przeźroczyste i Pąsowe Galarety (Grota Lurmurk p.4)

- Wieczornice, Lesze, Południce (Księżycowe Wzniesienie)

- Demilisze (Chodniki Erebeth)

- Jaskiniowe Tolloki (Gliniana Pieczara)

- Rosomaki (Szumiąca Gęstwina, Nizina Wieśniaków)

- Pumy, Górskie Pantery i Pustynne Szakale (Sosnowe Odludzie, Księżycowe Wzniesienie, Trupia Przełęcz)

- Błękitne Płomienie, Błędne Ogniki (Bagna Chojraków)


70-80lvl

- Mnisi (Świątynia Andarum, Podziemia Świątyni Andarum, Biblioteka Andarum)

- Krasnoludy (Labirynt Margorii, Kopalnia Margorii, Margoria Sala Królewska)

- Magazynierzy (Magazyn Andarum p.1, p.2, Zbrojownia Andarum)

- Minotaury (Labirynt Wyklętych w Nizinie Wieśniaków)

- Lepsze (Pąsowe, Morskie, Przeźroczyste) Galarety (Grota Gerden p.3, Grota Lurmurk p.4)

- Pumy, Górskie Pantery i Pustynne Szakale (Sosnowe Odludzie, Księżycowe Wzniesienie, Trupia Przełęcz)

- Wieczornice, Lesze, Południce (Księżycowe Wzniesienie, Trupia Przełęcz)


81-90lvl

- Korredy (Magazyn Win w Winnicy Meflakasti, Zalana Grota)

- Magazynierzy (Magazyn Andarum)

- Bandyci (Kwieciste Przejście i okolice)

- Orły (Złudny Trakt)

- Alghule (Skalne Cmentarzysko na Płaskowyżu Arpan)

- Szkielety (Płaskowyż Arpan, Sucha Dolina)

- Urgrapy, Grexy (Kopalnia Żółtego Kruszcu)

- Mnisi (Biblioteka Andarum, Krypta Świątyni Andarum)

- Impy (Podziemne Rozpadliny, Kopalnia Griel-Uzbad)

- Błękitne/Fioletowe Kałamarnice, Karmazynowe Ośmiornice oraz zwykłe Ośmiornice (Latarniane Wybrzeże, Archipelag Bremus An)


90-100lvl

- Korredy (Magazyn Win w Winnicy Meflakasti, Zalana Grota)

- Drzewce (Okolice Mythar)

- Centaury (Okolice Mythar)

- Lodowe i Purpurowe Włochacze, Niedźwiedziołaki, Mykonidy (Śnieżna Grota, Firnowa Grota, Lodowa Wyrwa)

- Impy (Podziemne Rozpadliny, Kopalnia Griel-Uzbad)

- Rdzawe Wyziewy, Tańczące Płomienie, Złociste Płomienie (Baszta Wilczych Kłów, Bagna Chojraków)


100-110

- Hydry, Barimnogi, Zurlorogi (Smocze Góry)

- Piraci (Korsarska Grota, Ukryta Grota Morskich Diabłów)

- Mumie, Skarabeusze (Ciche Rumowiska, Dolina Suchych Łez, Oaza Siedmiu Wichrów)


110-120lvl

- Kozice, Górale (Wyjący Wąwóz, Babi Wzgórek)

- Szalone Miśki i Gryfy (Gadzia Kotlina)

- Nimfy, Golemy (Kryształowa Sala Smutku)

- Ognie, Żary (Kuźnia Worundriela p.7 sala 1/2/3)

- Mumie, Antyczni Wojownicy, Dżiny (Ciche Rumowiska, Dolina Suchych Łez, Oaza Siedmiu Wichrów)


121-130lvl

- Czerwone Orki (Orcza Wyżyna, Osada Czerwonych Orków)

- Skorpiony, Feniksy oraz Ifryty (Magradit)

- Kraby (Rem)

- Szkielety (Wyspa Wraków)

- Molochy (Grota Heretyków)

- Ognie, Żary, Golemy (Kuźnia Worundriela p.7 sala 1/2/3)


130-140lvl

- Berserkerzy (Zaginiona Dolina, Opuszczona Twierdza, Szuwarowe Trzęsawisko)

- Szkielety (Wyspa Wraków)

- Golemy (Kuźnia Worundriela p.7 sala 4)


- Gliniane Golemy i Demiurgowie (Caneum)


140-150lvl

- Praorki (Nawiedzone Kazamaty)

- Duchy (Ruiny Tass Zhil)

- Ważki, Krwiopijne Rośliny (Jezioro Ważek, Pachnący Gąszcz)

- Złe Gobliny (Lokum Goblinów, Lokum Złych Goblinów)

- Czarownice i Duchy (Tristam, Sabatowe Góry,Upiorna Droga)


151-160lvl

- Pradawni Orkowie (Nawiedzone Komnaty)

- Ważki, Krwiopijne Rośliny (Jezioro Ważek, Pachnący Gąszcz)

- Złe Gobliny (Lokum Goblinów, Lokum Złych Goblinów)

- Rogogłowi (Wyspa Ingotia)

- Duchy (Ruiny Tass Zhil)


161-180lvl

- Furbole (Zapomniany Las)

- Rogogłowi (Wyspa Ingotia)

- Pradawni Orkowie (Nawiedzone Komnaty)

- Driady, Żywe korzenie oraz Duchy Lasu (Rozlewisko Kai, Gvar Hamryd)

- Gwardziści (Komnata Czarnej Perły)


181-190lvl

- Myszwióry (Kanały Nithal, Szlamowe Kanały)

- Patrycjusze (Krypty Bezsennych)


- Draki (Przysiółek Valmirów, Szczerba Samobójców)


190-210lvl

- Heretycy (Tajemnicza Siedziba Przedsionek Kultu, Sala Rozdzierania)


210-225lvl

- Pająki (Rozległa Równina, Pajęczy Las, Arachnitopia)

- Maddoki, Krokodyle (Skryty Azyl, Zawodzące Kaskady, Mglisty Las, Złota Dąbrowa)

- Jaszczury (Dolina Pełznącego Krzyku, Grzęzawisko Rozpaczy, Zatrute Torfowiska, Gnijące Topielisko, Bagna Umarłych)

225-230lvl

- Nokturni (Oztolt Tzacua)

- Maddoki, Krokodyle (Skryty Azyl, Zawodzące Kaskady, Mglisty Las, Złota Dąbrowa)

- Jaszczury (Dolina Pełznącego Krzyku, Grzęzawisko Rozpaczy, Zatrute Torfowiska, Gnijące Topielisko, Bagna Umarłych)

230-240lvl

- Nokturni, Bolity, Jeżozwierze (Niecka Xiuh Atl, Dolina Chmur)


240-260lvl+

- Dzikusy, Mahopteki (Mictlan p.1-p.8, Altepetl Mahoptekan)


260-275lvl+

- Starożytni (Pustynne Katakumby p.1-p.10)



275-300+

-Smocze plemię(Skały Umarłych, Smocze Skalisko, Pustynia Shaiharrud - wschód, Pustynia Shaiharrud - zachód, Świątynia Hebrehotha - przedsionek, Świątynia Hebrehotha - sala ofiary, Świątynia Hebrehotha - sala czciciela, Urwisko Vapora)



Poradnik stworzony przez Livien.
Edytowany 10:41:41 12.10.2015 przez Lance
Edytowany 12:28:01 12.7.2016 przez Lance
Edytowany 22:45:03 17.12.2016 przez Lance
Edytowany 00:59:53 18.1.2017 przez Lance
Edytowany 23:14:51 1.6.2017 przez Lance
Edytowany 23:15:22 1.6.2017 przez Lance
Edytowany 23:45:54 16.7.2017 przez Lance
2015.03.03 16:54:22
Ocena: -1
cytuj | ID:31507059

Hessa

4104771
7887
Poradnik 5



Jak zmienić strój? A więc klikamy w swoją Konfigurację na stronie głównej. Przechodzimy do zakładki Moje Postacie i wybieramy postać na której chcemy zmienić strój. Należy pamiętać, że strój możemy zmienić, gdy posiadamy minimum 10 lvl. Co każde 10 lvli dostajemy możliwość założenia kolejnych outfitów, tak do 100lv.
2018.02.18 21:38:58
cytuj | ID:40839868
Początek strony Strona: [1]

Temat zamknięty, nie można w nim pisać postów

Forum Margonem > Profesje > [Poradnik] Spis poradników dla Wojownika

Podaj powód dlaczego oceniasz post na

Pozostało ważnych głosów na dziś: 0, po przekroczeniu limitu
Twój głos pokaże się przy wiadomości, ale nie doliczy się do reputacji gracza.


* pole nieobowiązkoweLimit znaków 0/50

Zgłoszenie postu do moderacji.
Poniżej możesz podać powód Twojego zgłoszenia.

Pamiętaj, że za bezsensowny komentarz możesz otrzymać knebla i stracić swoją reputację.

Limit znaków 0/150

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
AND grp=0