Momencik

Czekaj na odpowiedź servera..

Uwaga

  

Forum Margonem > Dyskusje techniczne > Umiejętności - dyskusje

[Przeszukaj temat] [Dodaj do ulubionych]
Koniec strony Strona: [1] [2] [3] [4] ... [48] [49] [50]

Deedo

7772773
1986
Temat do dyskusji w sprawach związanych z systemem umiejętności.
1. Mechanika działania nowego systemu UM:
-Każda z profesji posiada osobne UM. Ułatwi to balansowanie profesji.
-System składa się z rzędów zawierających po 6 umiejętności.
-Każda z umiejętności w rzędzie posiada 10 poziomów.
Odblokowywanie rzędów:
I rząd aktywowany jest na 25 lvl.
II rząd aktywowany jest na 35 lvl przy czym trzeba rozdać we wcześniejszym rzędzie 10 pkt. UM.
III rząd aktywowany jest na 50 lvl przy czym trzeba rozdać we wcześniejszym rzędzie 25 pkt. UM.
IV rząd aktywowany jest na 80 lvl przy czym trzeba rozdać we wcześniejszym rzędzie 55 pkt. UM.
V rząd aktywowany jest na 120 lvl przy czym trzeba rozdać we wcześniejszym rzędzie 95 pkt. UM.
VI rząd aktywowany jest na 170 lvl przy czym trzeba rozdać we wcześniejszym rzędzie 145 pkt. UM.
VII rząd - jest planowany na 230 lvl przy czym trzeba rozdać we wcześniejszym rzędzie 205 pkt. UM.
-Większość UM podnosi statystyki procentowo, a nie dodaje stałe jak dotychczas. Przejście ze stałych na procenty to jedna z najważniejszych zmian. Dodatkowo wiele UM będzie opierało swoją wartość na mocy posiadanego ekwipunku, np. obrażenia z Agresywnego ataku, Kuli ognia, itp. to teraz +x% wartości posiadanego ataku. Dodatkowe SA z Błyskawicznego ciosu to x% z posiadanego SA, itd.
-Usunięcie specjalizacji broni. W starym systemie, aby nauczyć się czaru Kula ognia, potrzeba było uczyć się specjalizacji magii ognia. Aktualnie mnożniki ze specjalizacji są rozrzucone po różnych UM, tak aby ucząc się UM jednocześnie nabywać moc ze specjalizacji. Na przykładzie pierwszego poziomu Kuli ognia:
-Zwiększa obrażenia od ognia o 23%
-Atak ogniem +0.02*intelekt (stara specjalizacja magii ognia)
-Koszt 30 many
Bez względu na to czy dana umiejętność jest aktywna (kosztuje manę/energię) czy pasywna, mnożniki cechy do ataku (+0.0X*siła/zręczność/intelekt) zawsze wzmacniają atak podstawowy (nie trzeba używać w walce tej UM, aby mieć drobny bonus do ataku). Przykładowa Kula ognia wzmacnia o 23% atak tylko przy użyciu tej UM, jednak bonus z mnożnika (Atak ogniem +0.02*intelekt) będzie zwiększał nasz atak zawsze bez względu czy używamy tej UM czy nie. Podobnie działa UM zwiększająca min. obrażenia od błyskawic.

2. Opis nowych UM dla każdej z profesji:
Wojownik - http://www.margonem.pl/?task=forum&show=posts&id=461642&ps=10#post34064657
Tancerz ostrzy - http://www.margonem.pl/?task=forum&show=posts&id=461642&ps=10#post34064659
Mag - http://www.margonem.pl/?task=forum&show=posts&id=461642&ps=10#post34064661
Łowca - http://www.margonem.pl/?task=forum&show=posts&id=461642&ps=10#post34064663
Tropiciel - http://www.margonem.pl/?task=forum&show=posts&id=461642&ps=10#post34064665
Paladyn - http://www.margonem.pl/?task=forum&show=posts&id=461642&ps=10#post34064667
Edytowany 12:46:16 26.10.2017 przez Deedo
2015.10.08 13:54:26
Ocena: 9
cytuj | ID:33764667

Mykfanith

2153731
9425
Wstawię swój post.

''Znalazłem pewną umkę, którą spokojnie można zamienić miejscami z krytykiem (dostępnym dopiero od 80), mianowicie id: 79, Zdrowa atmosfera (0/10): reqp=m;lvl=35 szkól. Jak dobrze pamiętam, jest to leczenie grupowe, które nie jest używane w okolicach tego poziomu, dopiero wyżej - orlica (i tak nie za często), królik.. głównie tytani. Zaś krytyk od takiego ~40 zaczyna nabierać mocy i jest używany.

Wspominałeś jakiś czas temu, że profesje magiczne dostaną mniej umek, bo żywioły zajmują sporo miejsca. Myśląc teraz o tym CK wpadłem na pewien pomysł. A gdyby tak połączyć ze sobą:
id: 7, Potęga błyskawic (0/10): reqp=m;lvl=80 szkól
id: 9, Potęga zimna (0/10): reqp=m;lvl=80 szkól
id: 59, Potęga ognia (0/10): reqp=m;lvl=80 szkól
i stworzyć z nich jedną umiejętność dodającą trzy siły krytyków (tak jak jest w przedmiotach)? Dostaniemy dwa wolne miejsca które można wykorzystać na nowe umiejętności, lub na poprzestawianie starych. Wtedy można by było zamienić z tym miejscami umiejętność id: 12, Odnowa absorpcji (0/10): reqp=m;lvl=50 szkól lub id: 69, Chwila skupienia (0/10): reqp=m;lvl=50 szkól i móc w pełni korzystać z CK od 50 lvl'a.''

// http://uploads.socplay.pl/images/62/81/88748.png Niektóre umki, opisane.
Edytowany 14:19:51 8.10.2015 przez Mykfanith
2015.10.08 13:57:42
Ocena: 2
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33764687

Absconditum

150411
9222
Deedo:
Źle doczytałem.

Ale co do postu wyżej - krytyk na 40 dalej jest mało istotny.
Edytowany 14:24:02 8.10.2015 przez Absconditum
2015.10.08 14:09:56
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33764729

Demonicus Di Rao

284552
1773
Mykfanith:
Ja się w tej materii zgadzam z Deedo, ciężko coś dokładnie powiedzieć nie znając kryteriów podziału jak i założeń samego balansu umek.

I zasadniczo zapytam po jaką tropowi głęboka rana? Ile mamy łuków z nią? 2 na całą grę?
Edytowany 14:18:41 8.10.2015 przez Demonicus Di Rao
2015.10.08 14:11:15
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33764742

Sir Marcinus

328924
2204
Czy każda profesja ma oddzielną* ścieżkę nauki i szkoli się w niej u jednego** NPC?
*z założenia Thinkera wydaje mi się, że tak
**nie wiem
Edytowany 14:27:18 8.10.2015 przez Sir Marcinus
2015.10.08 14:24:19
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33764798

Demonicus Di Rao

284552
1773
Sir Marcinus:
Tak, każda profa ma swoje drzewko umek.
Tak szkolenie będzie u jednego npc
2015.10.08 14:31:10
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33764830

Gannikus

300303
4170
Wampiryzm dla jakiej profy bo miałem przypisane przy Wojowniku jak wszedłem
2015.10.08 14:57:48
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33764994

Slide

3502044
8879
Alova Di Rao:
nazwa kojarząca się z łowcą/tancem, chyba że mówimy tu o wysysaniu energii, wtedy chyba każdy pal/tanc/woj taką umiejkę dostanie oO
2015.10.08 15:03:11
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33765034

Spidi

3801359
3933
Może nie powinienem pisać tego w akurat tym temacie, ale chciałbym poruszyć kwestię uniku. Może być to przydatne w nowych umiejętnościach.
Dla mnie ogromnym nonsensem jest gdy widzę maga, czy paladyna, których procent na unik jest w granicach 50%.
Screen ( http://i.imgur.com/O0x1lL5.jpg ) przedstawia opisy profesji, można z nich wywnioskować, że mag/wojownik/paladyn nie są profesjami, które mogą osiągnąć bardzo wysoki unik. Tancerz Ostrzy, Łowca, czy Tropiciel to całkiem inna sprawa, ponieważ walczą w kaftanach/szatach/kolczugach co wpływa na swobodne "poruszanie się" w walce.
Do czego zmierzam. Powinna być jakaś bariera punktów uniku. Przypuśćmy, że Paladyn (max. 30%) osiąga tą ilość punktów z eQ/nieco z umiejętności i potem chce dodać kolejne z UM, lecz blokada powstrzymuje i nie dolicza tych punktów, dlaczego? Można by mieć te 20% ponad blokadę, więc gdyby przeciwnik obniżał to pewnie w efekcie końcowym walka zakończyłaby się jak na początku - 30%. Można pobawić się z tym na wiele sposobów, np.: Tancerz/Łowca - 50%, Tropiciel - 45%, Paladyn/Wojownik - 30%, Mag - 25%.

Jeśli mój post za bardzo - według Was - odbiega od tematu proszę o pozostawienie go bez komentarza, lecz unik to też umiejętność.
_
@Lord, więc 9 lat gry, dla Ciebie to tylko jeden Wielkanocny Event?
Tak wiem, że trzeba, ale ja nie wspominałem o eQ za jajka, lecz podsumowałem to co się dzieje nawet w takich graczy^, którzy nie mają eQ z tego Eventu.
@Nasu, idiotyczne stwierdzenie. W ogóle przeczytałeś ten post ze zrozumieniem?
_
Edytowany 19:36:15 9.10.2015 przez Yankes
2015.10.08 16:17:34
Ocena: 3
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33765978

Erathas

16634
438
Yankes:
W pełni popieram.
To jest aż śmieszne, jak mag/paladyn wyciąga 50% na unik...
2015.10.08 17:19:12
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33766505

Devira

210327
2180
Przy okazji uniku-pasowałoby nieco poprawić jego aktualną ilość w umiejętności na większą, jeśli nikt o tym nie pomyślał. 2 punkty uniku za 1 punkt umiejętności kompletnie się nie opłaca, na poziomach 120+ za 12 pkt mamy jakieś marne 6-8% uniku, następny poziom na 180 wciąż pozostawia nas w ryzach około 7%.

Na niższych od 120 wątpię, czy ktokolwiek dodaje punkty w unik-są ważniejsze umiejętności, na wyższych od 180 daje raczej większość graczy, lecz tylko dlatego, że mają wolne punkty, a to niewiele wnosi do walki przy aktualnych obniżeniach, których jest o wiele za dużo w itemach.
Edytowany 17:47:02 8.10.2015 przez Vexios
2015.10.08 17:45:33
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33766710

Petrus

3001264
8715
Vexios:
Deedo gdzieś pisał, że umki w unik będą dawały %, nie jakieś punkty
2015.10.08 17:50:36
Ocena: 2
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33766759

Demonicus Di Rao

284552
1773
Jakby ktoś chciał sobie opisy poczytać
Trop -> http://wklej.org/id/1812433/
Tanc -> http://wklej.org/id/1812413/
Wój -> http://wklej.org/id/1812451/
Pal -> http://wklej.org/id/1812420/
Łowca -> http://wklej.org/id/1812464/

Reszty nie mam bo nie mam takich prof
Edytowany 19:55:10 8.10.2015 przez Demonicus Di Rao
2015.10.08 19:52:16
Ocena: 8
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33768196

Rokontien

107-8
1152
Deedo:
Czyli na tropiciela nie będzie odporności na GR? Szkoda, myślałem że w końcu ta umka będzie przydatna, bo z tego co wiem to nikt (albo mało kto) ją robi.
2015.10.08 20:01:53
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33768277

Gannikus

300303
4170
Demonicus Di Rao:
Tylko specjalizacji nie widać
2015.10.08 20:16:37
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33768433

Demonicus Di Rao

284552
1773
Alova Di Rao:
Z tego co widać nie każda profesja ją ma
2015.10.08 20:17:40
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33768450

Wiesiek z Palestyny

321349
1108
Alova Di Rao:
Cześć profesji specki mają zszyte z innymi umkami. Np. mag ma wszyte w potęgi żywiołów moc kryta+zwiększenie dmg od intela.
2015.10.08 20:25:52
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33768525

Slide

3502044
8879
Demonicus Di Rao:
Serio? brak zamrożenia? (chyba żem ślepy) Szansa na wytrącenie z równowagi strzałą? rzucanie ostrzami w dalsze linie... ogólnie mi się podoba, ciekawe jak to będzie wyglądało w praktyce.
2015.10.08 20:26:08
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33768527

Mykfanith

2153731
9425
Demonicus Di Rao:
Dorzucam maga http://wklej.org/id/1812511/
2015.10.08 20:28:57
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33768551

Wiesiek z Palestyny

321349
1108
Arghal:
zamrożenie jest wszyte w inne um. u maga lodowy pocisk 20% szans na zamro, tropka lodowa strzała 14% na zamro a u pala lodowe pchnięcie 15% na zamro
2015.10.08 20:29:30
Ocena: 2
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33768559

Wit Stwosz

240142
1326
Patrząc na wzmocnienia innych profesji, głownie tancerza czy profesji dystansowych. Ponownie woj będzie niegrywalny. Wow. Dodaliście kontrę z umiejętności.. Wreszcie będzie można podejść do profesji dystansowej o ile wejdzie . Co do paladyna ponownie i przy ewentach mocno krzywdzony tak jak i tutaj nie dostał o ile się orientuje żadnej umiejętności. Chłopcy do bicia. Wszyscy zmieńmy profesję na dystansową )

Co do deszczy strzał. Przy magu nauczyliście się dać atakowania swoich a przy deszczu nie? Przecież to paranoja aby ustawki klanowe załatwiała tylko ta umka... Strzała wystrzelona w góre ZAWSZE trafi w PRZECIWNIKA. HIPOKRYZJA!! Po co kupować legendy jak można zrobić eq full energia?
2015.10.08 20:35:26
Ocena: -2
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33768638

Chillout S

200247
1588
Mhm... znikam na tydzień i bum, jedna z najważniejszych rzeczy w grze diametralnie się zmienia, cóż tu mówić - Margonem...

Jedyne co mogę dodać, to to, że zapowiada się "ciekawie". O ile tropiciela osłabiliście, to tancerz dostał takiego buffa, że o grze możemy zapomnieć. Większość starych umek + kolejne wzmocnienia i atak AOE. Reszta profesji... nic porywczego szczerze mówiąc, zmiany nazw umiejętności w zupełności nie były potrzebne, nie wiem po co to komu... Nie wiem jaki mądry wpadł na pomysł wzmocnienia profesji, która mogła tak naprawdę pokonać prawie każdego przy odrobinie kombinowani, ale okej okej, sami zobaczymy jak to będzie w praktyce chociaż zakładam, że to nie będzie nic przyjemnego
2015.10.08 20:36:29
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33768656

Petrus

3001264
8715
W końcu jakieś sensowne wzmocnienie błyskawic, dodając im niszczenie panca.

Umki Tropka raczej mi się podobają, nie mam na co narzekać, przynajmniej na moim lvlu (równe 100 punktów umek do rozdania) chyba wręcz wycisnę z nich więcej niż z obecnych.

Bardzo podoba mi się koncepcja niektórych umek na wyższe lvle, osłabianie niszczenia many, eny, panca i uniku, itp. W końcu te bonusy w przedmiotach przestaną być absolutnie op.

Brak mi tylko u tropka takich smaczków jak ma woj: Wampiryzm,Berserk; czy mag: regeneracja Absorpcji!!!
__________________________
Jak rozumiem, działa to tak, że wymagania lvlowe ma tylko 1 poziom um, potem jak mam wolne punty do rozdania to mogę taką dostępną umkę od razu wymaksować?

Koniecznie muszę się też zapytać, czy w oknie umek będzie jakieś miejsce na umki Craftingowe, jak tez odbędzie się ich przeniesienie na NK w wypadku Nerthusa.
Edytowany 20:41:19 8.10.2015 przez Petrus
2015.10.08 20:37:56
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33768672

Chillout S

200247
1588
Petrus:
Tropiciel miał być osłabiony i w porównaniu do tego co otrzymały inne profesje to cel został osiągnięty. Podobno umiejętności będą do konsultacji, więc jeszcze nie tracę nadziei. Wciąż sądzę, że najlepsza profesja do PvP (czyli tancerz, bo najbardziej uniwersalny) dostał największego buffa.
2015.10.08 20:40:18
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33768710

Demonicus Di Rao

284552
1773
Petrus:
Tak możesz od razu wymaksować ale wymagany nie jest tylko lvl ale też określona ilość punktów w poprzednie umki
np: aby móc rozwijać umki na 120lvl musisz wydać 95pkt umek w poprzednie umki.


Ps. Dalej chciałbym poznać powód zmarnowania slotu umek na głęboką ranę skoro ona jest TYLKO w 8 łukach i to na okoliczne sobie lvle
Edytowany 20:41:39 8.10.2015 przez Demonicus Di Rao
2015.10.08 20:40:52
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33768720

Chillout S

200247
1588
Demonicus Di Rao:
Demo, a Ty co myślisz o tropicielu? "Trochę" doświadczenia masz, z pewnością nieco więcej ode mnie, a że grasz na Zemynie to się dogadamy raczej. Wracając - co Ci się nie podoba, a co lubisz w nowych UM'kach?
2015.10.08 20:42:30
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33768751

Petrus

3001264
8715
Demonicus Di Rao:
Jak to w ,,poprzednie"? Nie mające wymagania 120? O niższym id?

Dobra, rozumiem. Nie będzie chyba większego problemu z moim wstępnym planem umek na mojego tropka na class na 124 lvl,
http://wklej.org/id/1812526/
Edytowany 20:53:30 8.10.2015 przez Petrus
2015.10.08 20:44:07
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33768782

Climiss

9425
150
Nowe umiejętności na maga bardzo mi się podobają Widzę, że doszło chyba kilka nowych umek, chciałbym zobaczyć w rzeczywistości jak to będzie wyglądać. Zapewne będzie można bardziej pokombinować z umkami niż dotychczas.
2015.10.08 20:45:30
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33768795

Paayor

2441220
8398
Petrus:
Tak, żeby odblokować drzewko na 120lvl nie musisz mieć 120lvl, tylko dane X punktów w umiejętności.
Chillout S:
Pamiętaj, że nieważna jest umiejętność, ważne są cyferki przy niej.
2015.10.08 20:46:46
Ocena: 2
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33768807

Wiesiek z Palestyny

321349
1108
Petrus:
chodzi o to że aby dać w umkę na 120 lvl musisz mieć rozdane 95 pkt um łącznie w inne umiejętności
2015.10.08 20:47:57
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33768812

Chillout S

200247
1588
Paayor:
Okej, masz racje. Mimo wszystko to i tak czuję, że tancerz będzie nie do pokonania... no może mag coś zrobi, natomiast co mnie się najbardziej podoba? Oprócz genialnych nowych umiejętności na maga i wojownika, to ten nowy czar paladyna rozwalił system... nie wspominając o klątwie maga.
2015.10.08 20:49:10
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33768823

Wiesiek z Palestyny

321349
1108
Chillout S:
jeśli mówisz że tancerz dużo dostał to trochę racji masz, ale zauważ że tanc nie ma już obniżania spowolnienia
2015.10.08 20:50:30
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33768846

Demonicus Di Rao

284552
1773
Chillout S:
Ogólnie podoba mi się w sumie 80% drzewka tropiciela a głównie przeciwny jestem marnowaniu slotu na "głęboką ranę" a zamiast niej wolałbym id: 47, Tarcza odporności jak u maga lub odnawianie absoprcji jak u maga bo nie wyobrażam sobie tropa bez jakichś tarcz/aur a obecnie ich nie ma, co jest wielką wadą. Oczywiście brak tarcz/aur mogę przeboleć ale tej umki głęboka rana dostępną tylko na określonych przedziałach w AŻ 8 łukach to nie zdzierżę

Oślepiający grot obniżający obniżanie uniku od razu przypadł mi do gustu i uznałem że będzie to jedna z lepszych umek
Trwałość mocy/wzmocniony pancerz to też bardzo fajne umki, których mi brakowało wcześniej.
Emanująca strzała kolejna świetnie zapowiadająca się umka ale z dosyć wysokimi kosztami many więc pewnie będę zabiegał o lekkie zmniejszenie ale to zobaczę jak już będę mógł użyć.

Niewrażliwości(odporności) nie podoba mi się bardzo lvl na które są ale czekam na wyjaśnienie dlaczego tak a nie inaczej.
Połączenie many i energii w jedną umkę to świetny zabieg i zaoszczędzi tur w walkach.
Strzelecka moc żywiołu wolałbym aby była jedną umką bo 3 to naprawdę bardzo dużo a możnaby to wykorzystać na wspomniane przeze mnie w początkowych zdaniach aury/tarcze


No i na koniec
Mithrilowa strzała - kompletnie nie wiem jak działa i jestem bardzo ciekaw tej umiejętności



Podsumowując ja jestem umiarkowanym optymistą co do obecnej formy umek
Edytowany 20:52:25 8.10.2015 przez Demonicus Di Rao
2015.10.08 20:50:40
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33768849

Paayor

2441220
8398
Chillout S:
A mi się podoba przywracanie absoprcji co hit, myślę, że zbroje dla samego maga w końcu będą konkurencyjne z tymi na wszystkie profesje.
2015.10.08 20:51:38
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33768857

Wiesiek z Palestyny

321349
1108
Paayor:
mnie ciekawi również klątwa u maga
2015.10.08 20:53:25
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33768874

Chillout S

200247
1588
Paayor:
Łuuu, teraz to zauważyłem o.O Co to się stało z magiem? Wreszcie zbroje dla profesji magicznych będą używane przez magów w o wiele większej liczbie sytuacji niż dotychczas. Wreszcie absorbcja = pancerz, przynajmniej tak to powinno być.
2015.10.08 20:53:34
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33768878

Absconditum

150411
9222
Dobra zaczaiłem.
Edytowany 21:36:13 8.10.2015 przez Absconditum
2015.10.08 21:00:01
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33768936

Flynt

308104
1204
kiedy wchodza te umki?
Edytowany 21:02:16 8.10.2015 przez Flynt
2015.10.08 21:01:42
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33768955

Climiss

9425
150
Miejmy nadzieje, że nowe umki dla maga poprawią chociaż trochę jego sytuacje od poziomu 120 bo do tego to nie można narzekać grając nim.
2015.10.08 21:03:47
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33768976

Valz

28159
15021
Flynt:
wraz z nowym interfejsem (jesień)
2015.10.08 21:06:57
KNEBEL | zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33769004

Mook II

1601050
4437
Spoglądając na umiejętności, które wkleił Demonicus Di Rao, boję się tylko jednego w wojowniku... Braku jakiejkolwiek zmiany. Osobiście jestem znudzony i zmęczony monotematycznym rozdaniem umiejętności pod błyskawiczny atak, który wiedzie prym odkąd wszedł NS kilka lat temu. Do tej pory to był najskuteczniejszy chyba i jedyny interesujący pomysł dla tej profesji. Od wbicia magicznego 25 lvla - obecnie mam 145 - podobno na wyższych lvlach również - jako umiejętności aktywnej używa się głównie błyskawicznego ataku. Nie ma żadnej interesującej alternatywy dla tej profesji.

Zapytam żartobliwie - czy wojownikowi potrzebny jest intelekt w Margo? Bo osobiście twierdzę, że na obecnym etapie gry może powinien w niego zainwestować. Podczas walki z każdym przeciwnikiem wojownik zmaga się z niesamowitym przypadkiem rachunku prawdopodobieństwa, w którym musi zmierzyć się unikiem, blokiem, przebiciem pancerza, będąc jednocześnie poszkodowanym pod względem SA, aby móc zadać tyle samo lub nieco mniej ciosów co przeciwnik. Wg mnie unik jest najgorszym wrogiem wojownika i nosząc broń dwuręczną, nie ma żadnej możliwości, by z nim walczyć. Jedynym wyjściem jest kompletowanie eq pod obniżanie uniku, skutkując utratą reszty statystyk.

Bardzo mnie interesuje również brak umiejętności obniżania pancerza. Być może ta umiejętność jest, ale nie została tu pokazana - taką mam nadzieję. Ciekaw jestem, czy jeśli się pojawi, to czy będzie warta wrzucenia w nią kilku punktów, obecnie nie warto. Strata nawet 1 ciosu gwarantowanego przez błyskawiczny atak nie jest warta użycia 4-6 razy obniżenia pancerza za wartość 300 punktów - mówię o moim lvlu. To się po prostu nie opłaca - dotyczy to również innych umiejętności.
____________________________
Podsumowanie:
Czytając opisy umiejętności przedstawionych w linkach, mam wrażenie, że nic z wojownikiem się nie zmieni. Dalej będzie używał tych samych umiejętności, dalej będzie kukłą do bicia, dalej będzie maltretowany na czerwonych mapach, stając się profesją ciągle walczącą ze szczęściem.

Ps. Tak, wiem, brzmi jak marudzenie i pewnie nim jest.

____________________________
edit.
Demonicus Di Rao:

W Twoim linku opis umiejętności "Niszczycielski cios" mówi coś innego. Poza tym, brzmi zupełnie jak opis berserka, więc liczę - tak jak pisałem wyżej - że po prostu nie została pokazana jak należy.

Chillout S:
To co piszesz może być prawdą, jednak wolałbym bardziej, by wynik walki zależał od umiejętności podejmowania decyzji których umiejętności użyć, niż na zaatakowaniu przeciwnika i naciśnięciu "f".

O to mi też właśnie chodzi - boję się, że tego kombinowania nie będzie - tak jak teraz nie ma. Wszystko robi się pod błyskawiczny atak i patrząc na te umiejętności mam wrażenie, że dalej tak będzie.
Edytowany 21:22:21 8.10.2015 przez Mook II
2015.10.08 21:07:48
Ocena: 2
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33769009

Demonicus Di Rao

284552
1773
Mook II:
Przecież jest niszczycielski cios, który niszczy panca.

@Up opis po prostu błędny dali ale efekt acdmg_perw=1;energy=33;str2h=0.02
mówi chyba o niszczeniu panca:P


@Down
Wampiryzm jest aktywną umką przecie
Edytowany 21:18:17 8.10.2015 przez Demonicus Di Rao
2015.10.08 21:11:16
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33769031

Chillout S

200247
1588
Mook II:
Umiejętności aktywne to jedno, skupiłbyś się lepiej na umkach pasywnych typu Berserk czy Wampiryzm, który w połączeniu z ciosem z 2h będzie okropnie dobry. Wiem, że trzeba trafić, podejść i bla bla bla, ale umiejętności będą do dyskusji zanim ostatecznie wejdą na wszystkie światy więc z pewnością Twoje zdanie nie zostanie pominięte.

@Edit
Na tym właśnie mają polegać nowe umiejętności, na możliwości "kombinowania" z umiejętnościami.
----

Ja również się tego boję. Patrząc na inne profesje a patrząc na wojownika to rzeczywiście jest on na gorszej pozycji, jednak nie przejmujmy się tym na zapas. Deedo pisał, że są to umiejętności z PRZED synchronizacji, poza tym będziemy mogli je konsultować z testerami.

@Up
No skoro tak, to można to uznać za jakieś tam zastępstwo.
Edytowany 21:28:51 8.10.2015 przez Chillout S
2015.10.08 21:14:46
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33769061

zambers

167336
4518
Te nowe umki są na Aldous, czy jednak nie jestem ślepy?

Mi się podobają nowe umki - na początku myślałem, że nie za dobrze będzie bez aur, ale nowe umki to wynagradzają w 200% .
2015.10.08 21:35:43
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33769236

Petrus

3001264
8715
Przydałoby się wyjaśnienie skrótów użytych w tych opisach um>
Wymagania: reqp, reqw jasne: profesja, typ broni
Ale efekty:

co oznacza percoś=x czy coś_per=x? perw?
Ok, dzięki za wyjaśnienie w pierwszym poście.
Edytowany 10:16:43 10.10.2015 przez Petrus
2015.10.08 21:41:52
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33769280

Demonicus Di Rao

284552
1773
Petrus:
Nie... zwróć uwagę że masz tam podane obok nazwy umki w nawiasie (10/10) czyli wymaksowana umka:P
2015.10.08 21:43:02
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33769290

Absconditum

150411
9222
Ogólnie bardzo pozytywna zmiana z błyskawicami. Teraz był grane tylko na magu, a z tym niszczeniem panca(którego często brakuje) zaczną być grane na tropie i palu.
Edytowany 21:45:52 8.10.2015 przez Absconditum
2015.10.08 21:43:13
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33769293

Chillout S

200247
1588
Absconditum:
Paladyni i tak w większości przypadków wybiorą zimno, bo to nie mają dobrej broni od błyskawic, a to po prostu magia zimna jest lepsza. Dla tropiciela, które dostał sporego nerfa jakby nie patrzeć używanie błyskawic będzie zdecydowanie bardziej opłacalne w niektórych przypadkach.

zambers:
Trochę boli mnie brak aur, przynajmniej jedna wcale by nie zaszkodziła...
2015.10.08 21:49:11
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33769335

Absconditum

150411
9222
Chillout S:
Na przedziałach, które mnie interesują są takie bronie.
2015.10.08 21:51:19
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33769351

Dominus Emus

2641458
16852
Wszystko fajnie się zapowiada, ale tylko zapytam. Czy te nowe umiejętności będą dostępne tylko na NK, czy te światy, które pozostaną przy obecnym kliencie też będą miały je udostępnione?
2015.10.08 22:01:08
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33769405

Tylko zalogowani gracze mogą pisać posty

Forum Margonem > Dyskusje techniczne > Umiejętności - dyskusje

Podaj powód dlaczego oceniasz post na

Pozostało ważnych głosów na dziś: 0, po przekroczeniu limitu
Twój głos pokaże się przy wiadomości, ale nie doliczy się do reputacji gracza.


* pole nieobowiązkoweLimit znaków 0/50

Zgłoszenie postu do moderacji.
Poniżej możesz podać powód Twojego zgłoszenia.

Pamiętaj, że za bezsensowny komentarz możesz otrzymać knebla i stracić swoją reputację.

Limit znaków 0/150

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
AND grp=0