Momencik

Czekaj na odpowiedź servera..

Uwaga

  

Forum Margonem > Dyskusje techniczne > Umiejętności - dyskusje

[Przeszukaj temat] [Dodaj do ulubionych]
Koniec strony Strona: [1] [2] [3] [4] [5] ... [84] [85] [86]

Climiss

9425
150
Lord darkos:

Nowe umiejętności dostaną nowe światy. Ten silnik co jest teraz nie będzie wgl zmieniany, ewentualnie pewnie jakieś drobne błędy.
2015.10.08 22:02:28
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33769419

Demonicus Di Rao

284552
1775
Climiss:
Jeśli Thinker zrobi zgodnie z ankietą to wszystkie światy dostaną te umki
Edytowany 22:08:06 8.10.2015 przez Demonicus Di Rao
2015.10.08 22:07:21
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33769447

Climiss

9425
150
Demonicus Di Rao:

Wszystkie zwykłe przejdą na nowe światy, tak jak to wskazuje ankieta, ale światy prywatne mogą albo zostać na tym obecnym albo przejść na nowy, ale o tym decyduje zarządca danego świata.
2015.10.08 22:08:31
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33769454

Greg House

301802
3145
Ale się będzie działo. Niektóre umki są mega, ciekaw jestem grupowych ustawek.
2015.10.08 22:17:56
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33769515

KONTO USUNIĘTE

Climiss:
Nie zrozumialem. Czyli np. Telawel nie bedzie mial nowych um?
2015.10.08 22:18:41
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33769519

Wiesiek z Palestyny

322410
1131
Mokred:
jak wejdzie NK na telawel to będzie miał
2015.10.08 22:31:30
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33769601

Climiss

9425
150
Mokred:

Jeżeli będzie tak jak w ankiecie, że wszystkie światy dostaną NK to będą miały.
2015.10.08 22:40:48
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33769665

KONTO USUNIĘTE

Thinker napisał(a):
Zgodnie z wynikiem ankiety, jakiej opcji nie wybierzemy, będzie min. 50% graczy niezadowolonych - to OGROMNIE dużo. Jednak opcja z ankiety będzie najmniejszym złem i przy takich wynikach, zrobimy opcję mieszaną - większość światów zmienimy na NK, na SK na pewno zostanie Classic i moze jeszcze jeden świat, Nerthus i prywatne będą mieć głosowanie wewnętrzne, do tego opcja darmowego przeniesienia sie, przypuszczam 1x na konto i tylko między NK<->SK.


Ostatni post Thinkera odnośnie zmiany światów Czyli jeśli ktoś gra na Tellawel i ten świat zostanie na SK to będzie mógł sie przenieść np na Jarune na której będzie NS, a ci z Jaruny jeśli im sie nie spodoba NK to mogą iść na Tellawel.

http://www.margonem.pl/?task=forum&show=posts&id=458527&ps=44#post33662972
Edytowany 22:54:24 8.10.2015 przez Wun
2015.10.08 22:54:00
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33769771

Hudziak Dej

150411
9222
Czy np. paladyn nie ma umki spec. broni jednorecznej? Jest tylko ta wbudowana w szybki atak?
2015.10.08 23:38:09
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33769930

Kabelek

14870
528
Od siebie dodam, że jeśli tanc dostanie takie umy, to wracam do gry i lecę w trutę, GJ garmory
2015.10.09 10:54:01
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33770562

Clove

216596
2301
Podobają mi się nowe umiejętności paladyna, wojownika (wampiryzm ^^) i maga, są bardzo dobre. Sądzę jednak, że umiejętności dla tanca zostały przesadzone. Naprawdę, warto to poprawić, żeby nie było jak na początku obecnego silnika z tropicielem i łowcą. U paladyna podoba mi się osłona tarczą - to nie jest jedynie dodanie energii, to daje o wiele więcej. Świetne jest też ulepszenie pancerza poprzez uodpornienie go na zniszczenie - zmora paladynów i wojowników zniknie choć w części, regeneracja many i energii i ulepszone pchnięcie mrozu, które teraz jest takim połączeniem obecnej zamieci u maga z zamrożeniem, też są bardzo dobre. Z tego co widzę, chyba tylko tropiciel został osłabiony względem obecnej sytuacji. Co do konkretnych uwag:
- mistrzostwo walk powinno być dla wszystkich profesji,
- z opisu mistrzostwa mieczy wynika, że to ulepszone parowanie. Tę kontrę bym usunęła, bo jednak tancerz z kontrą to duża przesada,
- czarna krew to zbyt dobra umiejętność. Przykro mi, ale w mojej opinii albo duże wzmocnienie trucizny, albo osłabienie leczenia. Jak ma się przetrwać, kiedy trucizna pochłania ogromną ilość życia, a leczenie nie jest w stanie pokryć chociaż większej ilości strat?
- nie chcę przesadzać, ale jeśli to nie zostało zmienione, bardzo dobrze byłoby ulepszyć umkę zwiększającą blok, bo obecnie jest totalnie nieopłacalna. Oczywiście, należałoby to zrobić tylko w przypadku, kiedy doszłoby do stabilizacji sytuacji uniku - paladyn może mieć go zbyt dużo, ale właśnie problemem jest to, że bez niego ma małe szanse w walkach.
Ok, doczytałam wszystko i już zaktualizowałam post.
Edytowany 15:13:47 10.10.2015 przez Clove
2015.10.09 14:21:18
Ocena: -1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33771447

Lucjusz Raven

300107
295
Może ktoś wstawić nowe umki dla maga? Bardzo bym prosił. ^^
2015.10.09 14:34:06
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33771509

Greg House

301802
3145
Egzorcysta Nasu:
http://wklej.org/id/1812511/

I jeszcze dodam że niezmiernie się ciesze wzmocnieniem tancerza. Mam sentyment do tej profesji, a jak wiadomo, dotychczas bywało różnie.
Edytowany 14:58:22 9.10.2015 przez Elvan Null Ithrayrr
2015.10.09 14:45:12
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33771591

Lucjusz Raven

300107
295
Elvan Null Ithrayrr:
Dzięki.

Koszt klątwy troszkę za wysoki 90 many to dość sporo.
no właśnie mi idzie o ten balans 90 many to znaczna część many na 80 czy 100 lvl dodatkowo umka po ulepszeniu nie będzie pochłaniała więcej many?

Fajnie że ulepszono magię zimna to i tak dobrze.
Edytowany 15:31:26 9.10.2015 przez Egzorcysta Nasu
2015.10.09 14:59:37
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33771695

cLAsick

302257
1121
Egzorcysta Nasu:
Czemu za wysoki? Coś za coś. Dobra umiejętność za duży koszt.

Ciekawi mnie tylko jak one są(będą) w praktyce zbalansowane
2015.10.09 15:19:07
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33771848

still second

30860
49
W końcu będą jakieś pozytywne umki na magu . Czekam z niecierpliwością
2015.10.09 15:33:56
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33771958

Devira

210505
2464
Szczerze, to większość umiejętności przedstawionych na tamtych wklejkach przyda się tylko do walk z moobami, na PvP taka klątwa, gdy mag traci turę, by mieć szansę na zabranie jednej tury wrogowi, który i tak robi 2-4 tury pod rząd, to mag straci na tym więcej, niż zyska.
Umiejętność dla tancerza zabierająca wrogowi leczenie turowe na 1 raz byłaby fajna, gdyby nie wymagania jednoręki z trucizną, przy czym przecież w grze istnieją takie zdaje się 4, a do tego są słabe...
Odnowa absorpcji kompletny niewypał, przy niszczeniu absy jest możliwość posiadania jej na minusie, dostaniesz dużo hitów-nie odnowi się nic.
2015.10.09 15:42:57
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33772031

KONTO USUNIĘTE

Zróbcie coś z magiem bardzo jest słaby powyżej 150lv
2015.10.09 16:44:13
Ocena: -5
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33772537

My Dreams

349238
496
moim zdaniem umki fajnie wyglądają szczególnie szeroki ich wachlarz na tropku
Edytowany 16:46:43 9.10.2015 przez Iuneto
2015.10.09 16:46:26
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33772544

Protaktyr

150151
2256
Moim zdaniem tancerz na 140 + jest trochę za dobry dla wszystkich profesji nie licząc maga, którego wszystkie hity wchodzą w niego czyniąc go workiem do bicia. Według mnie powinno być możliwe uniknąć cios maga tak jak to się działo na starym silniku, albo zmniejszyć % uniku dla tancerza. Myślę, że mag ma stanowczo za dużo leczenia turowego (widać to na niskich lvlach, gdzie np. łowca bije 500 a mag ma 1200 leczenia turowego, więc łowca musi wykonać około 10 ruchów aby to zniwelować). Rozwiązaniem na to powinno być np. zmniejszenie leczenia jednocześnie podwyższając sa lub dodając ilość życia, którego mag ma bardzo mało, co czyni go bardzo słabą profesją do expienia i bicia e2 (szczególnie jeśli przeciwnik używa trucizny). Tropiciel powinien mieć więcej niszczenia pancerza, ponieważ paladyn ma zbyt dużo pancerza przez co tropiciel bije go na 150 lvl około 200 dmg na cios co jest śmieszne. Do tego szansa na zablokowanie przebicia, które jest jedyną bronią na paladyna. Jeżeli chodzi o wojownika powinien mieć zwiększone sa i dmg, ponieważ to jego główna broń.
2015.10.09 16:53:24
Ocena: -6
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33772611

KONTO USUNIĘTE

Mam pytanie odnośnie umek dla tropiciela. Otóż czy te umiejętności będą działać razem i czy którakolwiek z nich działa z łukiem z głęboką raną?
Mithrilowa strzała (10/10): reqp=t;reqw=dis,phydis;lvl=120
Bardzo mocna specjalna strzała dla broni dystansowych z atakiem fizycznym, mogąca wytrącić przeciwnika z równowagi.
Lodowa strzała (10/10): reqp=t;reqw=dis,frost;lvl=35
Spowolnienie broni od zimna zostaje znacznie zwiększone oraz ma szansę zamrozić przeciwnika.
2015.10.09 16:56:51
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33772643

Baksior

3381125
2086
id: 109, Wampiryzm (0/10): reqp=w;lvl=150 szkól
Rani przeciwnika lecząc się o zranioną wartość. Każde kolejne użycie jest o 50% słabsze | vamp=22*plvl;energy=45

Zadamy celny cios 10k, otrzymamy 10k hp.
A jeśli przeciwnik zrobi unik? O zranioną wartości - tyle ile przyjmie na siebie obrażeń, dajmy na to 7k cios, przyjmie 5k - doda nam 5k hp, a jeśli przeciwnik zrobi unik, 0?
I wtedy następny Wampiryzm doda nam 50% następnego ciosu? 7k, przyjmie 5k - 2.5k
Na tancerzy/łowców trochę słabo jeśli dobrze to rozumiem

Jeśli nie, to wyjaśni ktoś na jakiej zasadzie?

__
Edytowany 16:59:18 9.10.2015 przez Zwax
2015.10.09 16:58:55
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33772664

Devira

210505
2464
Zwax:
Albo będzie wlaśnie tak, co uczyni tę umkę odpowiednią do walk z innymi profesjami od łowcy/tanca, albo będzie działać na zasadzie trafienia na czysto, najpierw wchodzi parowanie/unik, następnie dopiero ta umka, czyli po prostu nie wejdzie w wypadku nie otrzymania dmg.
Protaktyr:
Widać, że nie grałeś nigdy tancerzem. To nie z magami są problemy-ja mam z nimi walki na równi, jedynie paladyni są zbyt silni, bez itemów eventowych ciężko coś ugrać.
Hp potrzebne na exp? Nie rozśmieszaj, to leczenie jest ważniejsze, bo nie tracisz wtedy wiele hp, no chyba że jesteś tak słaby, że padasz expiąc, ale mag jest aktualnie moim zdaniem najlepszy do expienia.
Trop ma mieć więcej niszczenia, bo paladyn ma za dużo panca? Po zamrożeniu przebicie nie będzie blokowane, paladyn często nawet nie podchodzi do tropów, jeśli umiesz grać. Poza tym co to mają być za propozycje pod siebie? To nie temat od życzeń do Administracji. Poczytaj sobie może trochę opisy klas postaci, każda ma swoje wady i zalety, gdyby każdy miał iść w to samo, to by była 1 klasa postaci.

Nie znam się hmm? Ja tu widzę odwetowego minusa z Twojej strony, bo nie znasz się właśnie Ty, pisząc o profesjach, którymi nawet nie grałeś.
Tancerz polega na uniku, paladyn na pancerzu, a Ty chcesz im go zabierać, bo sobie nie radzisz. Tancerz w tej chwili ma własnie za mało uniku, z powodu ogromnego obniżania ze strony wojownika/paladyna, paladyni natomiast mają problemy, gdy ktoś niszczy im za dużo pancerza, odbierzesz im te cechy-zabierzesz im ich największe atuty, bo nie umiesz się im przeciwstawić.
Edytowany 17:28:27 9.10.2015 przez Vexios
2015.10.09 17:15:14
Ocena: 0
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33772810

plxxzabujcaxxpl

30055
284
O co chodzi i dlaczego nic o tym nie wiem?
2015.10.09 18:04:16
Ocena: -1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33773280

Call me Sylwek

2641437
17061
Czarna Owieczka:
W tym temacie, Deedo będzie chciał nam przedstawić nowe umiejętności. Nigdzie na stronie głównej oraz na chat'cie nie było to trąbione, ponieważ to dopiero początki, później to będzie trzeba jeszcze balansować.

Gdybyś chociaż, trochę poświęcał czasu dla forum, na pewno byś wiedział.
2015.10.09 18:30:08
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33773557

Demonicus Di Rao

284552
1775
Clove:
Specjalizacje połączono z innymi umkami aby zrobić po prostu miejsce na inne. Chcesz poświęcić jakąś umkę aby zyskać specjalizację?

Witalność jest dobrą umką, nawet ja tropem rozdawałem sobie ją na maxa bo nawet te 2k hp było bardzo przydatne. Nie widzę powodu aby ją wzmacniać.

W ogóle gdzie widzisz zwiększoną szansę na przebicie? U łowcy te 3%? To przecież nie jest dużo... A na bank nie jest to powód aby ulepszać palowi blok... Bawisz się w koncert życzeń i tyle.
Ps. Może zaraz łowca/trop zaczną narzekać że obniżanie pancerza jest redukowane umką i trzeba zabrać ją palowi bo ten ma za dużo pancerza?

Protaktyr:
I właśnie jesteś dowodem na to, że zamknięcie DORG'u było głupotą
Edytowany 18:57:56 9.10.2015 przez Demonicus Di Rao
2015.10.09 18:54:24
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33773845

Hudziak Dej

150411
9222
Demonicus Di Rao:
Sam fizyk ma chyba dodatkowe przebicie jeszcze, ale to na plus, bo sam fizyk mało kiedy był grany.

id: 87, Mechaniczne groty (0/10): reqp=h;reqw=dis,phydis;lvl=150 szkól
Zwiększa przebicie w broniach dystansowych z pełnym atakiem fizycznym. | pierce=1


o to chodzi
Edytowany 19:33:58 9.10.2015 przez Absconditum
2015.10.09 19:29:35
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33774222

Demonicus Di Rao

284552
1775
Absconditum:
Z tego co pisał Deedo kiedyś kilka "podklas" miało zostać poprawione:
- laski maga(specjalizacja kosturów)
- błyskawice tropa/maga(umka niszcząca pancerz i obniżająca dmg)
- fizyk u łowcy(m.in. wymieniona przez was zmiana)
- dwuręk woja(chyba)
- truta u tanca(tutaj ostry boost)

Ale tego praktycznie nikt nie używał, dlatego dostało poprawki.
2015.10.09 19:42:08
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33774326

zambers

174365
4634
Demonicus Di Rao:
Specjalizacja kosturów + cios krytyczny razem działają? W sensie bonus do kryta ze speca i ciosu krytycznego?

Cios krytyczny (0/10) - Czyli można będzie mieć +10% na kryta z tego?
Specjalizacja kosturów (0/10) - Czyli można będzie mieć kolejne +10% z tego?
Dodajmy bazowy krytyk (+1%/50lvli), krytyk z eq... 38% na 150lvlu?
2015.10.09 21:13:31
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33775623

Demonicus Di Rao

284552
1775
zambers:
Tak łączą się ale kosturów działa tylko dla lasek
Przynajmniej powinny bo ten drugi krytyk nie ma żadnych wymogów typu nie dla lasek
Edytowany 21:19:10 9.10.2015 przez Demonicus Di Rao
2015.10.09 21:17:38
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33775682

zambers

174365
4634
Demonicus Di Rao:
Wiem, co to kostur i broń dwuręczna na magu.

A wiesz jak z tymi wartościami? Z tych umek po 10% na kryta pewnie można wycisnąć, ze speca +0.2*intel zapewne.
Tarcza odporności pewnie co 5%/umkę będzie się zwiększać.
Klątwa 27%? Ja bym osobiście to widział jako czar zmniejszający wartość co turę - np. ilość tur działania - 5, wartości 40/35/30/25/20% szans na niepowodzenie czaru. (W każdej kolejnej turze szansa na wystąpienie spada o 5%)
Porażenie (0/10) | lowdmg=5;lightbon=0.02;lightmindmg=22;mana=13
Zmniejszenie obrażeń 5% (max 50?), lightbon? Zwiększenie obrażeń max? Min obrażenia 22%? Jak to ma się zwiększać?
Szadź - zadaje obrażenia? No i o co chodzi z tym osłabieniem?

Patrząc jednak na te umki widzę, że administracja zdecydowała osłabić ogień+zimno. Trzeba teraz wybrać - kulka, czy zamro. Zostają błyski+zimno i sam ogień. Czy coś jeszcze? Może same błyski?
2015.10.09 22:29:52
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33776418

KONTO USUNIĘTE

Oślepiający grot (0/10)

Jak myślicie będzie można tego używać na każdej specjalizacji czy tylko na błyskach? :v
2015.10.09 22:32:25
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33776446

Demonicus Di Rao

284552
1775
Miper:
Na każdej z tego co Deedo mi mówił
W dodatku nie masz tam wymagania reqp=t;reqw=light
Edytowany 22:36:49 9.10.2015 przez Demonicus Di Rao
2015.10.09 22:35:32
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33776473

Devira

210505
2464
zambers:
Osłabienie-umka zapewne będzie działać w taki sposób, że jest ona aktywna, ale prawdopodobnie nie będzie zabierać many użytkownika, tracisz turę, żeby zmniejszyć leczenie turowe wroga-bdb na mniejsze lvle, na dużych się pewnie nie sprawdzi.
Szadź to zapewne Lodowa Zamieć, tylko o zmienionej nazwie, ekko uderza i całkiem dobrze spowalnia wrogów.
Porażenie wątpię, żeby miało zmniejszać dmg aż o 50%, prędzej gdzieś do 25%. Minimalne obrażenia, czyli pewnie 22% z ataku broń+specjalizacja, tak jak teraz, gdy masz 10k max atak, to 22%=2200, gdy siądzie mniejszy cios niż te 22%, to przykładowo zmieni się w 2200.
Tarcza odporności to pewnie aktualna aura ochrony magicznej, lecz zmienili nazwę.
Tyle się mogę domyślać
2015.10.09 23:09:49
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33776716

Hudziak Dej

150411
9222
Vexios:
Porażenie max wylevelowane zmniejszy dmg o 14%.

http://uploads.socplay.pl/images/62/81/88748.png
2015.10.09 23:35:37
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33776850

Deedo

7773408
2410
Część UM jakie macie mogło/może się już delikatnie zmienić, więc tutaj bym się bardzo nie sugerował, bo już takie pytania do mnie dochodziły. Odnośnie samych % szans w poszczególnych UM to wpisałem je wstępnie na oko lub w przybliżeniu do starych UM. Zmiany w wielkości statów na pewno będą się pojawiały i to na postawie walk oraz sugestii graczy będą brane pod uwagę, później sprawdzane podczas testów i ewentualnie korygowane. Sam rozstaw UM powinien być jednak bardziej stabilny. Może zdążę jeszcze tej nocy opisać sytem UM, co powinno rozwiać część wątpliwości.
2015.10.10 00:01:04
Ocena: 4
cytuj | ID:33776971

zambers

174365
4634
Vexios:
Osłabienie - Wrogowie będący w obszarze działania osłabienia

Może takie coś, że rzucamy czar o obszarze w kształcie kwadratu, kto się złapie w ten kwadrat, ten jest osłabiony?

Deedo:
Mam nadzieję, że na łańcuch błyskawic będzie działać jakieś powiększenie obrażeń minimalnych, bo jak nie to będzie taka troszkę lipa jak z burzą .
Jeśli porażenie zawiera w sobie minimalne obrażenia od błysków to wystarczy mieć tą umkę zrobioną, czy trzeba jej używać?

Absconditum:
To my wracamy do wczesnego średniowiecza, gdzie magowie nie umieją podnieść minimalnej wartości błyskawic . Ciężkie wybory teraz będę czekać chyba. Wzrost znaczenia lasek jednym zdaniem.
Edytowany 00:22:01 10.10.2015 przez zambers
2015.10.10 00:09:33
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33777003

Hudziak Dej

150411
9222
zambers:
Wątpie, żeby umka dająca 40% min. obrażeń od błysków(aktualnie) była pasywna.
2015.10.10 00:12:06
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33777019

Deedo

7773408
2410
Uzupełniłem w pierwszym poście zasadę działania systemu UM. Opisu UM dla poszczególnych profesji jeszcze nie zamieściłem, ale drobne informacje, które tam są pozwolą Wam sporo rozszyfrować z tego co już odkryliście.
2015.10.10 01:59:48
cytuj | ID:33777229

Teerro

34011
109
Deedo:
Rozumiem, że każda pojedyncza umiejętność będzie miała różne wartości dla poszczególnej profesji, a czy gracze będą mieli wgląd w wartości tych umek, także podczas modyfikacji, jeżeli zajdzie taka potrzeba?
2015.10.10 06:23:53
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33777319

Cham Gannikus

300325
4296
Deedo:
No wszystko fajnie tylko trochę się boję, że takie ustalenie np błyskawicznego ciosu od %SA może jeszcze zwiększyć różnice sa między wojem,palem i tancem.

Chociaż błyskawiczny cios/błyskawiczny atak może jakoś inaczej to zostanie ustawione, zobaczymy
Edytowany 09:20:44 10.10.2015 przez Alova Di Rao
2015.10.10 09:18:43
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33777727

Demonicus Di Rao

284552
1775
Deedo:
Pytanie odniśnie "perw"
Napisałeś, że dmg zależny od obrażeń w broni ale czy uwzględniane są bonusy pasywne typu specjalizacji? Czy raczej jest to sucha wartość z broni?
2015.10.10 09:52:18
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33778013

Devira

210505
2464
Alova Di Rao:
Różnica w SA pomiędzy paladynem i wojownikiem a tancerzem powinna być właśnie uwydatniona. Wojownik dostanie kontrę w umkach, paladyn ma już w broni, a tanc obecnie walcząc z przeciwnikami z kontrą, nawet mając te 200-300% SA więcej wciąż często robi mniej tur w walce od nich, więc wyrównanie tą umką powinno być okej.
2015.10.10 10:03:46
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33778120

Cham Gannikus

300325
4296
Vexios:
Nie mówie o sytuacji skrajnej gdzie woj/pal są cali w eventowym eq i mogą wyciągać podobne sa do tanca, tylko o zwykłych graczach w zwykłym ekwipunku. Dodatkowo zostanie znacznie wzmocniona trucizna, więc będą problemy.
2015.10.10 10:34:27
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33778361

Dosemu

293771
1765
Czyli widzę, że teraz wraca rola tancerza
2015.10.10 10:35:58
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33778374

Devira

210505
2464
Alova Di Rao:
Jeśli nie zapomnę, to wstawię CI walkę, gdzie paladyn mający eQ bez przedmiotów eventowych miał więcej tur ode mnie, przez samą kontrę, która wbija zazwyczaj 5 razy na 6 krytyków.
Trucizna jest w tej chwili dostępna w naprawdę niewielu przedmiotach, z czego większość się nie nadaje do użytku, lub pochodzi z eventu, bez obaw, Adm wiedzą co robią tworząc te umki, a jeśli nie, to po testach znerfią wszystko.
Dół: Ja tam od zawsze wolałem nosić truciznę od gr/fizyka, z racji spowolnienia i stałych obrażeń bez marnowania w nie pkt. umek, na 85, 125, 145 lvle jest to najlepsze wyjście, no i znacznie lepiej szło mi na PvP z palem/wojem w truciźnie, niż w czymkolwiek innym.
Edytowany 11:05:16 10.10.2015 przez Vexios
2015.10.10 10:54:40
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33778593

Demonicus Di Rao

284552
1775
Vexios:
Widzisz tych broni jest niewiele bo gracze nie chcieli ich nosić i gdyby administracja je dodawała to byłoby narzekanie czemu nie głęboka rana. Tak samo z broniami tropa od błyskawic czy pala od błyskawic/ognia.

Dlatego ja po prostu liczę, że zostaną też uzupełnione luki itemkowe tak aby każdy mógł wybrać czym chce grać, ale to pewnie już po testach um
2015.10.10 10:59:31
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33778646

Call me Sylwek

2641437
17061
Fajnie by było, by herosi też dostali po jednej umiejętności z tych nowych zestawów umiejętności.
2015.10.10 12:05:04
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33779350

KONTO USUNIĘTE

Lord darkos:
Herosi zdecydowanie powinni zostać wzmocnieni. Np. dodać każdemu indywidualną umiejętność, bo to, że 190 lvl'e solują Demonisa bez straty HP to porażka. I nie mówię tu o pojedynczym przypadku gry tropicielem. Inne profesje też solują herosów z lvl'em wyższym od gracza. Te moby powinno bić się w grupie.
2015.10.10 12:23:53
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33779639

Exhume

2831347
4502
Hej
id: 219, Rzut sztyletem (0/10): reqp=b;lvl=50 szkól
Uderzenie w wybraną wrogą osobę, a następnie losowo we wrogą osobę z linii z tyłu (jeśli istnieje) i kolejną losową z ostatniej linii (jeśli istnieje). | daggerthrow=12*plvl;energy=20
http://imgur.com/B4IJwlI
Jeśli się nie mylę,to wygladałoby to tak? Teoretycznie znaczy
_
Edytowany 12:33:52 10.10.2015 przez Exhume
2015.10.10 12:33:35
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33779788

Tylko zalogowani gracze mogą pisać posty

Forum Margonem > Dyskusje techniczne > Umiejętności - dyskusje

Podaj powód dlaczego oceniasz post na

Pozostało ważnych głosów na dziś: 0, po przekroczeniu limitu
Twój głos pokaże się przy wiadomości, ale nie doliczy się do reputacji gracza.


* pole nieobowiązkoweLimit znaków 0/50

Zgłoszenie postu do moderacji.
Poniżej możesz podać powód Twojego zgłoszenia.

Pamiętaj, że za bezsensowny komentarz możesz otrzymać knebla i stracić swoją reputację.

Limit znaków 0/150

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
AND grp=0