Momencik

Czekaj na odpowiedź servera..

Uwaga

  

Forum Margonem > Dyskusje techniczne > Umiejętności - dyskusje

[Przeszukaj temat] [Dodaj do ulubionych]

Brasileiro

259572
2874
Deedo:
Porażająca tarcza dla paladyna nie powinna być nieco wcześniej dostępna? Na moim przedziale dzięki temu mogę walczyć z tropami (160lvl)
2015.11.13 20:41:38
Ocena: 3
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:34090464

Xelor

244578
4359
Deedo:
Wracając do tematu tancerza. Maksymalnie wyuczone Krytyczne Przyspieszenie dodaje 30% posiadanego SA, a Błyskawiczny atak 60%. Porównując różne przedziały lvlowe zauważyłem prawie w każdym spadek wartości Błyskawicznego, a w wielu spadek wartości Przyspieszenia nawet o połowę. Weź pod uwagę, że SA z umek zmalało prawie o połowę i uzależnienie tych umek od procentu posiadanego SA będzie dawało mniej niż dotąd. Zwróć też uwagę, że tancerz nie dostał prawie nic pod walkę solo. Podstawą tancka jest często brutalnie duża ilość tur, którą Ty chcesz zabrać. W zamian dajesz umki, które zabierają energię, albo dodają obrażenia od trucizny. Zauważ, że do użycia ich potrzebna jest jedna tura, w której zamiast tego można by było użyć błyskawicznego ataku, a więc tracimy znów szybkość, o czym zresztą już pisałem ileś stron temu. Przez te procenty na swojej wartości straci spowolnienie z przedmiotów. Każdy będzie chciał władować jak najwięcej w SA. Według mnie wartości wspomnianych wyżej umek powinny wzrosnąć. Krytyczne przyspieszenie wyszkolone do maximum powinno dawać 40-50%, a Błyskawiczny tak jak jest, albo 60-70% (lekki wzrost). Te umiejętności do trucizny czy zabierania energii będą się sprawdzać jedynie w walkach grupowych. Dla tancerza przynajmniej umka od trucizny nie powinna być aktywna, tylko automatycznie dawać jakiś procent, mniejszy niż podałeś.
Poruszę jeszcze temat Adrenaliny. Poniżej 15% dla tancerza to jest 1 tura życia, nie biorąc pod uwagę OR/dotyku. Chcesz, żebyśmy władowali tyle punktów umek, aby zwiększyć swoje SA na 1 turę, czy też dwie, jeśli wejdzie unik. Próg ten powinien wzrosnąć do 30%, nawet za cenę części wzrostu SA, wtedy będzie można o czymś rozmawiać.
Powiem też, że jest kilka ciekawych zmian, typu Rzut Sztyletem, czy Wirujące Ostrze pod expa.

Procenty to bardzo fajne rozwiązanie, bo wreszcie coś zmieni, lecz trzeba pamiętać, aby wszystko uwzględnić i odpowiednio te wartości ustawić.

Muszę jeszcze zwrócić uwagę na jedną rzecz, a mianowicie sposób zapisania SA. Już w tym momencie w jednym miejscu mamy napisane ułamki dziesiętne, np. 0.41 SA, a w drugim wartości procentowe, np 130% SA. Nowy i zielony gracz nie ma pojęcia jak na to patrzeć, bo te procenty sieją zamęt. Jeszcze gorzej będzie teraz, jeśli w umkach wprowadzisz procenty od SA. Będą występowały dwie różne wersje procentów tego czynnika, dlatego trzeba to zmienić. Najlepszym sposobem jest wywalenie zapisu procentowego, a zastąpienie go dziesiętnym w umiejętnościach i ekwipunku.
Edytowany 09:32:56 15.11.2015 przez Xelor
2015.11.15 08:59:55
Ocena: 10
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:34103590

Demoś

217156
2895
Chciałbym poruszyć kwestie tancerza dotyczącą dodatkowej umjejętności od gr w broni głównej. Z tego co wiem istnieje tylko wzmocnienie broni pomocniczej to oznacza, że tanc nie będzie już zadawać tak wielkich obrażeń od gr? Proszę o wyjaśnienie.
Edytowany 12:16:29 15.11.2015 przez Demoś
2015.11.15 12:15:57
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:34105126

Vexios

210563
2498
Deedo:
Co do Adrenaliny, to moim zdaniem lepiej by było, gdyby siadała podobnie do wściekłości, czyli po otrzymanym ciosie krytycznym dostajemy dodatkowy % podstawowego SA, ze względu na to, że 15% hp tak naprawdę nic nie znaczy, a nie jest też określone, na jak długi okres wzrasta nam SA, więc gdyby mieć OR, czy wszedłby dotyk, mogłoby się okazać, że jednak jest to zbyt mocne, a takie wzmocnienie po krytyku na 2-3 tury byłoby jak najbardziej na miejscu.
Co do rozszarpania ran... Według mnie ta umiejętność może równie dobrze wcale nie istnieć, po prostu się nie przyda, skoro tracimy błyskawiczny atak na jedną turę, mogłoby to raczej działać na zasadzie x% szans na przedłużenie gr po trafionym krytyku.
"Zahartowane ciało" Od 180 poziomu? Nie za wysokie wymagania? Przecież po otrzymanym ogłuszeniu/zamrożeniu, tancerz nie jest w stanie uniknąć/sparować ciosu wroga, podczas walk z tytanami, którzy potrafią walnąć 2 ogłuszenia w jednym ciosie (zwłaszcza podczas walk z Zoonsem to widuję), byłoby zbyt ciężko pozbierać się po takim czymś, tracimy wiele tur, a w tym czasie nie mamy dosłownie żadnej linii obrony, poza lichym pancerzem i ewentualnymi bonusami z legend, zamieniłbym to z odpornością na toksyny, by było dostępne od 120 poziomu.
Resztę "niesprawnych" umiejętności dla tancerza bardzo dobrze opisał Xelor.
2015.11.15 13:03:01
Ocena: 2
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:34105710

Blingss

32480
2495
Zwinność[wygodne stroje] powinny być jak najwcześniej dane jako um łowcy bo inne profy bd go po prostu wyprzedzać.
Łowca tym właśnie się charakteryzuje szybkościa.
Odzyskiwanie strzał według mnie całkowicie nie potrzebna umka chyba że ktoś ma strzały za walute ewentowa dałbym później gdzieś 80,120 lvl.Tu właśnie[ od 50lvl] dałbym zwinność o wiele bardziej się przyda.
W miejsce ciosu krytycznego dałbym jakąś inna umke typu mistrzostwo walk czy coś bardziej potrzebnego.

W zamian bym osłabił deszcz strzał chyba że macie zamiar taki żeby drużyna która ma więcej prof z deszczem/gradem wygrywała.
łow tak czy inaczej bd miał jeszcze bardziej przerabane z magiem niż tanc.
I odnośnie tanca rzut sztyletem powinien albo mniej energi zabierac albo obrażenia lekko zwiększyć bo odstaje od wirujących ostrzy lub też umek łowcy,tropa, lub truty która lepiej już walnąć.
Edytowany 13:13:54 15.11.2015 przez Blingss
Edytowany 13:17:06 15.11.2015 przez Blingss
Edytowany 14:12:54 15.11.2015 przez Blingss
2015.11.15 13:06:17
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:34105753

Carlao

25776
1466
Deedo:

Przeczytałem Twoje posty, i nie mogę odmówić sobie komentarza. Wiele rzeczy jest na plus, ale.. Porazająca dla palka na tak lvl dopiero? W owym balansie walki pal vs trop to jeden z największych problemów (nie mówie, dla jakiej profy to problem, to problem dla samego balansu bo wiemy co on oznacza). Nam paladynom, nawet teraz jest ciężko z tropami na takim 150, porażająca lekko ułatwia sprawę. Ale gdy Ty umieszczasz porażającą od takie lvl'a? To jeszcze gorsza sprawa... Wiadomo, to nie temat odnośnie balansu, ale umiejętności - a UM to jakby nie było jego część. Dając porażającą na tak wysoki lvl pogłębiasz problem walk pal vs trop.

Na tym lvl'u - 160-170 tak wiem ja mam 187. Jednakże innym paladynom będzie trudno, a to nie jest rozwiązanie problemu
Edytowany 17:12:23 15.11.2015 przez Carlao
2015.11.15 17:08:22
Ocena: 0
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:34108646

Cham Gannikus

300336
4307
Carlao:
Możesz proponować zmiany, ale zamiast tego robisz awanti... Zaproponuj jakieś rozsądne (twoim zdaniem) rozwiązanie zamiast narzekać.

@Równanie wyżej zgłoszone, dawno zostało zabronione równanie ocen.
Edytowany 21:33:50 15.11.2015 przez Alova Di Rao
2015.11.15 17:17:36
Ocena: 0
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:34108715

KONTO USUNIĘTE

Alova Di Rao:
Równam , bo każdy ma prawo do wyrażenia swojego zdania , a Twój minus jest bez sensu.

Osłona tarczą to um aktywno/pasywna ? Posiadając ją efekt ogłu/zamro zostaje zredukowany ?
2015.11.15 17:42:44
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:34108966

Klloshar

375118
340
Brak przyspieszenia poniżej 80 lvl? Czyli tancerz nie będzie już grywalną postacią nie dość że przez długi czas nie miał gr i obniżania pancerza na wielu lvl w takim przypadku nie miał szans wygrywania z palem na niższych lvl to teraz jak to już daliście wreszcie to zabieracie Bolesny i Przyspieszenie na małych lvl? Nie rozumiem tego jak tak można niszczyć grę na niektórych poziomach... To jest już ostateczny obraz umiejętności tak? Wydaje mi się że zabieranie tak ważnej umiejętności do 80 lvl gdzie Tancerz bez niej jest naprawdę bardzo osłabiony w walce z magiem dobrym nie będzie miał żadnych szans... Więc może rozwiążecie to aby to nie zniknęło na niższych lvl i było dostępne? Niestety nie da się dać w wszystko np na 64 lvl błysk full SA bo zabraknie nam umek na inne ważne umiejętności zdajecie sobie sprawę że do 70 lvl dużo osób walczy nie używając ani agresa ani błysku bo jest to po prostu nie opłacalne? Tak samo jak celny na łowcy czy podwójny bo po prostu szkoda na to umek więc wydaje mi się że przyspieszenie jest konieczną umiejętnością na niskich lvl tak samo Bolesny którego tutaj nie doczytałem jakoś nwm może nie zauważyłem czy coś... Naprawdę wydaje mi się że powinniście jeszcze wiele nad tym popracować aby nie zabrać niektórym profesją za wiele
Edytowany 21:05:21 15.11.2015 przez Klloshar
2015.11.15 21:00:00
Ocena: -1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:34111833

Cham Gannikus

300336
4307
Klloshar:
Jak wyżej, zamiast narzekać możecie tu zaproponować zmiany Dlaczego tylko marudzicie, zamiast zaproponować inne rozłożenie umek np według lvli etc.

@-
Odwetowy minus i żadnych propozycji. Rozumiesz że masz 6 umek na przedział, więc chcesz to niżej musisz coś dać wyżej, zaproponuj co. Skoro forum służy do wypowiadania się to dlaczego się wypowiadasz w połowie? W tych umkach jest coś kosztem czegoś, nie możesz wszystkiego mieć odrazu, musisz coś wybrać.

Nie jestem anty tancem ale zauważyłem, że najwięcej płaczą najsilniejsze profesje. Tańc i tak wygląda bardzo dobrze na nowych umkach. Każdy gada ze mniej są z wrodzonej szybkości itd ale każdy tak ma, a w dodatku umki z procoentem posiadanego są mogą tylko wam pomóc, bo Tańc ma go więcej niż woj czy pal i więcej może dzięki temu zyskać.

A tak BTW to może lepiej najpierw pograć na nowych umkach i sprawdzić jak się gra zamiast płakać a 3/4 z was nawet nie założyło postaci na nowym interface.
Edytowany 08:48:03 16.11.2015 przez Alova Di Rao
2015.11.15 21:35:03
Ocena: 0
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:34112234

Klloshar

375118
340
Alova Di Rao:
Zauważyłem że masz jakiś problem do ludzi na tym forum dlatego proponuję aby zrobili to w ten sposób żeby to przyspieszenie jednak było na niższym lvl jak jest do tej pory niech to opracują aby nie zabierać nikomu nic I nie musisz od razu oceniać ujemnie ponieważ tutaj jest to forum po to abyśmy się wypowiedzieli każdy ma prawo krytykować a także chwalić coś... Um co dopiero zostały pokazane i w sumie każdy ma prawo się wypowiedzieć na moje stosownym rozwiązaniem jeżeli ma już tak to zostać to od 50 przyspieszenie a za to adrenalina od 80 po prostu byłaby to zamiana i wydaje mi się że przyspieszenie o wiele bardziej się przyda niż adrenalina gdzie za wiele osób nie posiada tak naprawdę podwójnego Or + dotyku na takim lvl aby adrenalina działała więcej niż 1 turę...
Up
Napisałem aby zamienić adrenalinę z przyspieszeniem i nie wiem czy płaczą najsilniejsze profesję ponieważ jakbyś zauważył to rotacja najlepszej profesji się zmienia z lvl na lvl np do 100 lvl trop raczej słabo wypada a wyżej już sobie radzi spoko i teraz powiedz co może niby zrobić tanc bez przyspieszenia oraz bolesnego na 64 lvl w walce z magiem? Nic nawet z bardzo dobrym eq... To jest oczywiście wypowiedź do 64 lvl więc na innych lvl inaczej może to wyglądać... Nie zaproponuję tutaj Bóg wie czego i tak zrobią to co zechcą... A tak poza tym na moje całe te nowe umki interfejs i wgl to nie wypał no i po prostu znowu Margonem straci połowę graczy i z Online 4k-5k zrobi się 2k-2.5k i tyle na moje teraz jest dobrze no poza różnicą między palem a tropem na wyższym lvl bo to jest przerażające to chyba wszystko pozdrawiam
Edytowany 00:40:29 16.11.2015 przez Klloshar
2015.11.15 23:14:22
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:34113104

Deedo

7773590
2516
Alova Di Rao napisał(a):
Deedo:
Jako, że gram na Aldous jakiś czas to się wypowiem:
Trop:
Porażająca przy obecnych obrażeniach niszczy za dużo pancerza
Tanc:
Przenikliwa i rzut... no troche za dużo i tak jest mocny.
Pal:
Wyrównać tarczę słońca... za mocna zdecydowanie
Mag:
Bije koboldy na 35-40 minotaury izi na 60, za mocny łańcuch piorunów na niskie poziomy.
Łowca:
Został mniej/więcej tym samym co był, chociaż diamentowa może namieszać.
Woj:
Dostał boosta, jest okej, ale przy okrzyku obniżającym SA dajmy 2 tury, na jedną turę to krzyczę, ktoś daje ruch i po okrzyku.

Porażającą u tropiciela delikatnie zmniejszyłem, jednak zwiększyłem osłabianie ciosu przeciwnika. Przenikliwa tana daje GR jak na starym interfejsie. Tutaj wzmocnienie jest tylko do pomocniczej, więc nie powinno być lepiej niż na SK. Nawet jeśli będzie za słabe to wrócimy na GR do całości. Rzut sztyletem osłabiłem delikatnie. Tarcze słońca osłabiłem, podobnie łańcuch błyskawic u maga. Okrzyk u wojownika ma być UM do walk grupowych, gdzie spowalniasz przeciwników, co wykorzystuje Twoja grupa.
Gokusako:
Krwawa szarża została ulepszona i może się łączyć z innymi bonusami do SA (wcześniej wyłączał ją błyskawiczny atak).
Danio:
Paladyn może odnawiać sporą ilość many i energii jednocześnie. Teraz UM "Odnowa energii i many" jest bardzo dobra, do tego spora ilość w "Wzmocnienie energii i many". Dodatkowo doszła redukcja niszczenia many/eny z przedmiotów przeklętych. Ostatnie pytania są opisane w głównym poście.
Demonicus Di Rao:
Na niskich poziomach jest troszkę łuków full fiz. Paladyn posiada ten 4 żywioł i jest to 2h. Tropiciel otrzymał full fiz + Mithrilową, które mają na celu pomóc grupie ubić tytana i w tym kierunku będą rozwijane. Frakcja m/t/b na Perkunie powinna mieć ułatwienie.
Poprawiłem błędy z Mechanicznymi grotami w spisie u p/t.
Kosztami będziemy się jeszcze zajmować. Z racji większego SA szybciej odnawiasz manę/energię. Na chwilę obecną obniżyłem koszty Porażającej strzały.
WiedżminI:
250% to składowa, liczone na podstawie slowa + dodane do niego. Z tego co sprawdzałem spowalnia dość fajnie.
Postaram się dopisać w wolnym czasie co jest pasywką, a co nie.
Best Electro:
CK przydaje się już od ~70lvl stąd jest przed Mistrzostwem walk.
Exhume:
Koszta muszę uzależnić od lvl, ale masz rację, że trzeba to podbić w górę.
Malthier:
Dziękuję za solidny przykład. Duży + dla Ciebie.
Esharin:
UM obniżają teraz pkt %.
Slide:
Tutaj pójdziemy w drugą stronę bardziej. Czyli na wysokich lvl nie będzie problemu z brakiem pkt'ów UM.
Best Electro:
Posiadany atak wyświetla się w okienku ze statystykami (czyli teraz wzmacniasz to poprzez cechy)
Aseoks:
To chyba jakiś błąd z wyświetlaniem, jednak UM dodaje SA.
Monorafix:
Tropami z jakim żywiołem? Możliwe, że nie będzie Ci już potrzebne takie wzmocnienie na tym poziomie, aby poradzić sobie z tropicielem. Zmiany są możliwe jak najbardziej, jednak trzeba to sprawdzić czy faktycznie dalej nie będziesz sobie radził + ewentualnie jeszcze wskazać UM na wymianę.
Xelor:
Tutaj trzeba to dobrze sprawdzić, aby nie było przypadku, gdzie robisz nienaturalne combo z SA. Tutaj duży problem będzie występował z legendami, gdzie przy sporej ilości ciosów będziesz orał każdego. Nie mówię, że nie zwiększymy SA, jednak tutaj trzeba dobrze to sprawdzić. Co do adrenaliny to pamiętaj, że masz unik dzięki czemu możesz utrzymać się dłużej niż 1-2 dodatkowe ciosy. Odnośnie zapisu to sam kiedyś o tym myślałem i faktycznie przydałoby się takie ujednolicenie pewnych rzeczy.
Vexios:
Zahartowane wymieniłem z Toksycznym. Co do Adrenaliny to już wyżej opisałem (jeśli będzie za słabe to przesuniemy o kilka %), póki co zostaje jak jest. Rozszarpanie jest dość dobre, jeśli GR nie chce wejść ponownie, a mamy już fajną kumulację to tutaj jest to 100% pewności przedłużenia.
Blingss:
Można pomyśleć nad zamianą miejscami: Odzyskiwanie strzał <-> Zwinność
Odzyskiwania bym nie wyrzucał, na najwyższym poziomie to 50%, więc myślę, że zaoszczędzi sporo.

Co do changeloga, to zacznę go prowadzić jeśli tylko UM wstępnie będą zbalansowane, czyli unikniemy takich sytuacji jak ta z deszczem strzał czy tanią klątwą.
Edytowany 14:13:40 16.11.2015 przez Deedo
2015.11.16 12:19:54
Ocena: 4
cytuj | ID:34114220

Real Tank

326156
1258
Deedo:
Co do łowcy to deszcz, tak samo jak GR jest bezużyteczna. Kolega na furbolach przed osłabieniem bił po ~3,5k + 1,8k, a dzisiaj wchodzi do gry i widzi to co na SS: http://scr.hu/9bfj/5t9oy
Wrócę jeszcze do głębokiej rany. Wcześniej biła co prawda za dużo, ale zmniejszając wartość z 300% do 100% to chyba za dużo.
Sprawdź ten deszcze raz jeszcze, bo expić się podobno nie da
2015.11.16 15:04:22
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:34114864

Deedo

7773590
2516
Kolacja:
Expić się da tylko trzeba mieć łuk z atakiem full fizycznym. Co do GR to wartości są praktycznie identyczne jak na starych UM. W walkach też wypada dość dobrze.
2015.11.16 15:50:33
cytuj | ID:34115241

Qevir

3161411
17078
Kolacja:

Deedo napisał (a):
Deszcz strzał będzie teraz miał wartość % od ataku fizycznego w broni, więc z ogniowych łuków nie będzie to, aż tyle co z full fizycznych.

http://www.margonem.pl/?task=forum&show=posts&id=461642&ps=4#post33814959
2015.11.16 15:54:29
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:34115282

Terevron

3381533
2679
Nie jest to pytanie stricte do nowych um, ale pojawiło się tu stwierdzenie, że błyskawiczny nadpisuje Szarżę. Czy dotyczy to też starych(czyt. obecnych) umiejętności?
Edytowany 18:36:35 16.11.2015 przez Sir Marcinus
2015.11.16 18:35:53
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:34116936

cheste r

1575
127
Przepraszam bardzo
Łowca 100% obrażeń z desczu + śmieszny przelicznik na atak fizyczny?
Pozwolę sobie przytoczyć pewien fragment walki, który zainicjowałem na pokładzie statku, którym zachowawczo płynąłem na Magradit.
Deszcz strzał.
-0 obrażeń otrzymał(a) Przeklęty szkielet(92%).
-0 obrażeń otrzymał(a) Przeklęty szkielet(92%).
Z auto ataku zabrałem 8% z zatruciem przeciwnika, a z deszczu równe 0!
Ależ ten łowca jest silny. Jest tak silny jak ta sama profesja, ale na 80lvl'u
Wyexpię lvl, ale na qestach dziennych albo na pojedynczych noobkach na mumiach
Jeden z Mistrzów Gry, którego nicku nie ujawnię napisał iż:
"Łuk fizyczny załatwi sprawę na epxowiskach"
Łuki od fizycznego ataku na lvle:
166, 190 i 216
Expić 25-30lvli na tym samym łuku, który jest zwykłym przedmiotem i smyranie potworów na expowisku to czysta anarchia na Tempeście.
Inne profesje niech sobie expią, a łowca niech sobie popatrzy, ale siedząc na widowni w pierwszym rzędzie bijąc brawo, zapijając oranżadą swoje smutki.
Edytowany 19:43:31 16.11.2015 przez cheste r
2015.11.16 19:36:27
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:34117517

Real Tank

326156
1258
Deedo:
No dobra, skoro pod expa/deszcz trzeba zakładać łuk z atakiem full fizycznym, to co powiesz na to?
http://scr.hu/9bfj/akvw2 - łuk zwykły z Ingotii full fizyk(jedyny na ten lvl, a następny jest na 190)
http://scr.hu/9bfj/5t9oy - łuk hero z furboli
http://scr.hu/9bfj/xg4qo - to daje gratis, bo nie wiem co miał, ale ma 116 lvl
Na ten moment nie opłaca się używać tej UM, bo to strata 10 pkt. Jeśli faktycznie nie masz zamiaru tego zmieniać to usuń to z umek.
Lord darkos:
Po co mi to wklejasz? Masz tu 26 lvl i nie masz pojęcia o grze na tym silniku. Mówi mi kolega, żebym ja tutaj napisał, bo nie ma repa, ale znajdzie się zawsze taki ktoś jak Ty i będzie pokazywał coś, co odbiega od tematu.
Piszę to tutaj, aby pokazać Deedo, że ta umka jest bezużyteczna, staram się w jakimś procencie pomóc, ale mam wrażenie, że nawet jej nie sprawdzał, co wydaje się nieprawdopodobne, bo osoba odpowiedzialna za tak ważną rzecz w grze, czyli umiejętności robi je na "oko". Każdego dnia widzę, że każdy z nas jest słabszy. Ja walcząc paladynem z łowcą, który ma 10 lvl przewagi ledwo podchodzę, czasem nawet oddam 4 ataki, po których gość ma nadal 100% życia. W tej chwili nie ma żadnego balansu i nie chodzi tylko o łowce/pala. Dodam, że ten łowca (152) zostawia koledze (157h) 50-80% HP.
Deedo nie wiem jeszcze jak chcesz to wszystko zbalansować, ale życzę Ci powodzenia, naprawdę.
@UP
Mam nadzieję, że nie gniewasz się, że pokazałem twojego ssa.
Wywal deszcz, zrób podwójny. Neon z deszczem nie może nawet na SK/KCP latać Łukiem z furboli po 8%, a full fizyk 12%, to jest MOC!
Edytowany 19:58:24 16.11.2015 przez Kolacja
2015.11.16 19:54:36
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:34117731

Brasileiro

259572
2874
Deedo:
Zimno oczywiście, porażająca zmniejsza przewagę ruchową tropa nad paladynem. Bez niej pamiętam były problemy, teraz jest znośnie. A z ogniem da się walczyć, mi nawet zwykłe umki z lekiem 300-350 many
/tel
Edytowany 22:28:27 16.11.2015 przez Monorafix
2015.11.16 22:28:00
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:34119304

KONTO USUNIĘTE

Deedo:
Zamrożenie zostanie tak jak jest? Z jedną osobą raz wygrywam na 100%, a raz padam.. To wszystko stało się niesamowicie nieprzewidywalne.
2015.11.16 23:11:19
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:34119664

Deedo

7773590
2516
Piluś:
Oj, myślałem, że grasz paladynem. Dobrze byłoby gdybyś wrzucał przebieg walki w linku lub chociaż opisał sytuacje. Zawsze to możemy sprawdzić
Monorafix:
Tropiciel nie będzie już robił comba z zamrożeniem na podwójnym strzale, więc póki co porażająca zostaje na swoim miejscu.
Kolacja:
Widzisz, rację masz Ty jeśli chodzi o łuki z GR/trucizną i ja jeśli chodzi o zbyt mocny deszcz z full fiz. UM jest niespójna w tej kwestii i wymaga poprawy działania. Nowa wartość będzie liczona od plvl lub od całości ataku (fiz+GR/trutka). Tak, więc (w drugim przypadku) różnica pomiędzy obrażeniami będzie delikatnie na korzyść łuków full fiz.Przykład ze 175lvl:
fiz 4648 3718
GR 4303 3442
trutka 4364 3491
Pierwsza kolumna to suma ataku dla każdego z łuku (fiz; fiz+GR; fiz+trutka). Druga wartość to przykładowa moc obrażeń deszczu, jeśli założymy, że będzie miał on wartość np. 80%.
Teraz nie będzie takiego rozjechania, gdzie łuki fizyczne dawały np. 4,5k deszczu, a GR/trutka 2,5k. Póki nie będzie to wprowadzone to zwiększę starą siłę deszczu. Co do narzekania na balans to chyba nie spodziewałeś się, że zbalansuję UM w miesiąc. Cieszę się, że chcesz pomóc, ale uszczypliwości nie przybliżają nas do konkretnego celu.
Edytowany 00:13:50 17.11.2015 przez Deedo
2015.11.17 00:10:14
cytuj | ID:34119898

Wiesiek z Palestyny

322410
1131
Deedo:
Czyli jak dobrze rozumiem jeśli spowalniam z broni o 3 sa to po lodowym obniżam 5,5sa. Rozumiem.

Jednakże po spojrzeniu na umki paladyna wydaje mi się nieco przesadą ile może obniżać sa. Po krytyku obniża 20% sa posiadanego przez przeciwnika(o ile dobrze zrozumiałem), z porażającej kolejne 25%(ale tą umkę i mag posiada więc można ominąć), lodowym kolejne 2,5 sa i jeszcze 60% na błysku mu się dodaje. Nie uważasz ze to może być lekka przeginka kiedy magowi zabieracie tyle obniżania? z 4,5 na 2,5, zwłaszcza że mag nie ma wcale więcej sa od palka. Tropkowi zostało zmniejszone obniżanie bo z doświadczenia wiem że klikałem auto na walce z paladynem i patrzyłem z zacieszem jak padał.

Jeśli chodzi o klątwe to rozumiem że kosztowała za mało, jednakże teraz wychodzi według mnie trochę za dużo na moim magu 282 w eq pod tytana wyciągam nieco ponad 1200 many a klątwa będzie kosztowała prawie 480, wydaj mi się nieco za dużo, kiedy muszę jeszcze leczyć(za ponad 500 many), płacić manę za obniżanie odp. płacić manę za szanse na zamro itp.
Edytowany 00:25:14 17.11.2015 przez WiedżminI

Jeśli chodzi o umkę odnowienie absy to rozumiem że to jest 14% obecnie posiadanej absorbcji czy maksymalne?
Edytowany 00:32:18 17.11.2015 przez WiedżminI
2015.11.17 00:21:34
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:34119917

Deedo

7773590
2516
WiedżminI:
Już dwa razy osłabialiśmy slowy u paladyna (bolesny + lodowy zbytnio spowalniał). Co do maga to pamiętaj, że 250% jest liczone od spowolnienia w broni, a tam np jest 2.00 na pomocniczej na 190. Sprawdzaliśmy tropiciela, maga oraz paladyna i wstępnie dobrze to wyglądało (głównie zredukowaliśmy slow u paladyna, bo potrafił ostro zastopować przeciwnika).
Klątwe przeliczę na ok. 2 użycia + leczenie. Przywracanie many jest teraz mocną UM, więc można śmiało korzystać.
Odnowa abs przywraca ilość całej absorpcji (tej z początku walki)
2015.11.17 00:42:00
cytuj | ID:34119957

Wiesiek z Palestyny

322410
1131
Jeśli te 250% jest liczone od spowolnienia z broni to cofam swoje słowa.
Dla potwierdzenia w tej pomce na 190 jest spowolnienie 2.00 to po użyciu lodowego spowolnię kogoś o 5 sa, dobrze to teraz zrozumiałem?

Będę wdzięczny za poprawę klątwy i dzięki za wyjaśnienie odnowy abs.
2015.11.17 01:48:28
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:34120021

KONTO USUNIĘTE

Deedo:
Ale gdy mamy rózgę i orb to liczymy spowolnienie tylko od wyższej wartości? Ta odnowa abs działa przez całą walkę tak samo?
2015.11.17 15:30:44
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:34121255

Neutralny Oskarek

31779
2577
Piluś:
Przez całą walkę tak samo.
2015.11.17 16:03:58
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:34121526

Real Tank

326156
1258
Deedo:
Mógłbyś jeszcze wytłumaczyć jak działa to odnowienie absorpcji? Tutaj masz moją walkę ze 146 tropem: http://wklej.to/Wicej
To mój krytyk:
Real tank(74%) uderzył z siłą +4865+2786
+Cios krytyczny
+Obniżenie odporności o 1%
Odnowienie absorpcji 2842
-Absorpcja 2020 obrażeń magicznych
Sentuś(93%) otrzymał -947-224 obrażeń
Dopiero trzecim krytykiem przebiłem się przez absy, ale następne ataki i tak zostawały absorbowane przez jego "nowe" absy. Bez jego zamrożeń On oddaje ~3 ataki na mój jeden, przez co odnawia sobie 1000-1300 absorpcji. Żeby go zabić musiałbym oddać krytyk w co drugim ataku, ale doliczmy do tego jego unik. 14% na tropicielu to chyba za dużo, magiem inaczej to wygląda, bo nie ma podwójnego strzału, ani tyle SA co tropek. To samo tyczy się spowolnienia - jest zbyt mocne. Mam nad nim 8 lvli przewagi i w każdej walce to samo, tylko teraz weszło mi sporo krytów. Niszczy 14 many (a to i tak mało), więc jak podejdę to mam mniej niż połowę i za automatu mam many na max dwa pchnięcia mrozu.
2015.11.17 18:35:27
Ocena: 2
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:34123165

Wiesiek z Palestyny

322410
1131
Kolacja:
Obecnie jest błąd w wyświetlaniu.
W walce pod nazwą "Odnowienie absorbji" jest ukryte "-Absorpcja x obrażeń fizycznych"
a odnowa absy w walce to: "Nieznany parametr: +absorb=292
Nieznany parametr: +absorbm=248"

Na logikę absa odnawia się podczas ruchu w twoim przypadku tropa a nie podczas ataku paladyna.

#potwierdzoneinfo sprawdzone w walce z demonisem na aldousie

Odnowa absy odnawia przy każdym udanym ataku 14% absorpcji jaką się ma na początku walki.
Przykład:
Mag ma 1000 absy magicznej i 1000 fizycznej. W walce z palem pal będzie zbijał jedną i drugą, ale mag za po każdym udanym ataku przywróci sobie po 140 absy, ale wiadomo że nie więcej niż maksymalna ilość
Edytowany 19:15:39 17.11.2015 przez WiedżminI

@edit
Mag ma tyle samo i mi również nie wydaje się to fair. Wiem że mag ma znacznie więcej absy niż trop, chociaż jest to bardziej widoczne na wyższych lvl ale trop ma często 3-4 razy więcej ruchów niż mag więc również uważam że to może być lekka przesada, mimo ze sam gram tropem
Edytowany 19:23:04 17.11.2015 przez WiedżminI
2015.11.17 19:11:40
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:34123492

Czari

300958
2075
Kolacja:
Z przebiegu walki wynika, że "odnowienie absorpcji 2842" to abs fizyczny, tylko coś źle napisane jest. Tropiciel odnawia sobie co turę 200 z każdej absy, co najwyżej lekki nerf tu potrzebny. Spowolnienie rzeczywiście może być troszkę za mocne, jednakże nie używałeś błyska, który raczej wypadły w tej walce lepiej.
2015.11.17 19:14:56
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:34123514

Avarnish

1201172
4940
Kolacja:
Licząc SA Twojego super Paladyna 154 lvl, wyliczyłem, że masz nim bez błogosławieństwa 9.82 sa, zgadza się? Ten tropiciel miał zapewne okolice 14-16, gdyż jest dystansowcem, może wydał smocze lzy na itemki, np buty, które dają dużo SA, unikatowe przedmioty na ten poziom też troche dają, dodaj do tego strzały, nie powiem, ukrywa eQ, w każdym bądź razie miał na pewno 5+SA więcej od Ciebie.

Czemu twierdzisz, że tropiciel ma zbyt mocne spowolnienie, jeżeli nawet nie wziąłeś pod uwagę jego SA. Zanim zrobiłeś kroki, spowolnił Cię lodowym, do tego dochodzi spowolnienie z broni, może miał jakiś item obniżający SA przeciwnika, to logiczne, że przy Twoim SA nie równym nawet 10 nie będziesz miał nie wiadomo ilu tur, nie ważne z kim byś walczył, przy takiej różnicy nie wyrobisz, a sposobem - osłabmy go, bo mnie ubił daleko nie zajedziemy. Postaw się w sytuacji trop - łowca/tancerz.

Zabrano nam wszystkim 0.8SA z UM, tropicielowi osłabiono wygodne z 30% na 25%, zamrożenie pasywne zabrane, spowolnienie z lodowego również osłabione, a dla Ciebie należy dalej Go osłabić, bo ubił Ci paladyna w unikatowo/heroicznym eQ, które nosisz od 113 lvl'a mając 154. Weź pod uwagę jego walkę z innymi profesjami, a walke Paladyna z innymi profesjami, jest nas 6, nie dwóch:) należy o tym pamiętać. Rozumiem, że nie macie tam możliwości zdobyć nie wiadomo jakich przedmiotów od razu, aczkolwiek zanim zasugerujesz osłabienie kogoś, daj dokładniejsze dane walki, rozpisz jakich umiejętności używałeś, spróbuj załatwić nam chociaż ss eQ danego gracza, który Cie pokonał, bez konkretnych argumentów to bez sensu.

Mówisz, że mag nie ma tylu SA co tropiciel, tropiciel nie ma takiego krytyka jak mag (20% z UM przy lasce i niesamowitej sile), absorpcji również ma mniej, szanse na zamrożenie również mniejsze, tak samo leczenia w walce i wielu innych czynników. Mowa o uniku, masz celny cios, zawsze możesz się postarać zrobić eQ pod unik, więc myślę, że ten argument raczej jest zbędny, bo to da się ominąć.

Co do absorpcji to myślę, że można to lekko osłabić, przyznam, że spore ilości sobie przywracał.

Na końcu zadam Ci pytanie.

(120 lvl) "Przeszywające uderzenie - Za każdym razem gdy zaatakujesz przeciwnika uderzeniem krytycznym, przeszywa go ból, który powoduje spowolnienie jego następnego ataku.
Spowolnienie przeciwnika po zadanym ciosie krytycznym=2,4,6,8,10,12,14,16,18,20 "

Masz to coś?

Jakoś w Twoich krytykach nie widzę żadnej wzmianki nt temat, być może nie jest to wyświetlane, ale czekam na informacje.
2015.11.17 20:09:50
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:34123944

Imleritch

339141
95
Deedo:

Obserwując całą dyskusję, zgadzam się z Kolacja. Odnowa absorbcji powinna być połową tego co na równym lvl może mieć mag, to po primo.

Deedo, ruch który wykonałeś w umach dla pala można nazwać swoistym strzałem w kolano lub cofnięciem do punktu wyjścia.
Mam tu na myśli Pchnięcie Mrozu, gdzie po pierwszych zmianach spowolnienie dawało wartość 2,5 SA i wszystko by było spoko gdyby to była wartość stała, a nie jak się okazuje % ze spowolnienia z broni. Owe rozwiązanie nic nie wnosi do stworzenia równych szans Tropicielowi i Paladynowi, ponieważ gigantyczne, przesadzone, potworne różnicowanie SA dalej ma miejsce. A tu nagle Tropiciel (na domiar złego) dalej ma 250% wzmocnione spowolnienie z broni, a Paladyn już tylko 170% co czyni tę umiejętność kolejną "stratą tury".

Paladyn na 266 poziomie spowalnia z broni 2.47 SA + 170% = Spowolnienie 4.19 SA / Tropiciel natomiast z broni 1.89/strzały 1.94 SA + 250% = Spowolnienie 9.57 SA (NIE LICZĄC ITÓW Z OBNIŻANIEM SA) .Paladyn w hero EQ ma 19.50 SA a Tropiciel Ok 25 SA. Zanim zdążę nałożyć na siebie wszystkie porażające tarcze, tarcze słońca, aury sa itd. to już dawno będę leżał.

Powiesz "Chłopie obniżasz 25% z porażającej, 20% z bolesnego, ponad 4 SA z Pchnięcia i przyspieszasz ponad dychę po błyskawicznym, czego ty jeszcze chcesz" . Czoło do podłogi za chęć wprowadzenie choć kawałka ładu w balans, ale zaóważ że część z tych skili zadziała dopiero po podejściu a to często kwestia kilkunastu ataków ze strony przeciwnika.

Tropiciel 2 itemy z niszczeniem mana/ena, 2 itemy z niszczeniem panca + błogo premium i podchodząc nie mam 3/4 panaca, mana/ena na minusie nic już nie jestem w stanie zrobić.Tak tak mam kilka umek pomagających neutralizować to co wyżej opisałem, potrzeba tego i fajnie że to jest stworzone, ale ilość ruchów tropa zanim wykonam poszczególne sekwencje skilli, aby następnie podejść, daje mu już zbyt dużą przewagę.

Następnym tematem jest obniżanie uniku. Na początku 20% było świetnym rozwiązaniem, ponieważ była to bardzo optymalna wartość która czyniłaby walkę bardzo interesując z racji tego iż przeciwnikowi ostawała się spora ilość owego uniku, a zapas który przeważnie ma miejsce pozwalał eleganckim poziomie częściowo neutralizować działanie obniżenia.

Teraz wygląda to tak że Tancerz na 280 poziomie ma tyle punktów uniku że lekko wyciąga na starych umiejętnościach ok. 20% zapasu, a przy nowych umiejętnościach dających na 10 poziomie bonus dodatkowo 20% pkt uniku z posiadanych, daje mu pewność że 50% szans na unik zostanie nienaruszone. Wychodzi na to że Paladyn przy nowym Celnym Ciosie + kilka itemów z obniżaniem uniku, przy dobrych wiatrach zbije cały zapas uniku, czyli tak jak by w ogóle nie obniżał.

Ostatnim tematem który chciałbym poruszyć jest BLOK u Paladyna który kuleje od czasów wprowadzenia obecnego silnika. Do tej pory jak wiadomo, rozdawanie pkt umiejętności w blok było zwykłym marnotrastwem. Owa umiejętność na max. stopniu dawała ok 3% dodatkowej szansy na blok. Sytuacja na nowych umkach wcale nie wygląda lepiej ponieważ wartość % bloku na 260 daje nam 4% szansy więcej. Myślę że wielu Paladynów spodziewało się o wiele pokaźniejszej wartości. Biorąc pod uwagę to iż tarcz wcale nie da się ciągle nosić przystosowanych do lvl, ilość bloku jest pod zdechłym psem, a to bardzo ważna częśc trybu walki Paladyna który jest profesją typowo defensywną i wręcz owa umiejętność jest jego domeną.

Reasumując wnoszę o to aby:
*Spowolnienie u Pala i Tropa było stałą i taką samą wartością obniżenia SA przeciwnika o 2,5 SA a nie zwiększenie spowolnienia z broni. To wyrówna sznse. Dostępne od odpowiednich przedziałów lvlowych.
*Obniżanie uniku wzrosło do 30% lub jeżeli to niemożliwe wróciło do 20%. Dodatkowo aby nie zaburzyć balansu umiejętność powinna być podzielona i powrzucana na odpowiednie przedziały lvlowe.
*Przebudować umiejętność dodawania bloku, tak aby dodawała 35/40% z posiadanych pkt bloku (co daje ok. 30% szans) lub zawsze i niezależnie od wszystkiego umiejętność dodawała 10% do szansy na blok.
Edytowany 22:56:48 17.11.2015 przez Tamudo
2015.11.17 21:27:25
Ocena: -5
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:34124630

Ravandol

3201696
5602
Zarządca Świata Prywatnego
Tamudo:
http://www.margonem.pl/?task=forum&show=posts&id=463646&ps=0#post34113788

Trop spowalnia 'tylko' 1,94 + 250%.
2015.11.17 22:50:01
Ocena: -1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:34125198

Imleritch

339141
95
Ravandol:
Tu jest mowa o magu który może mieć 2 bronie od zimna, a jak powszechnie wiadomo spowolnienie może działać tylko z jednej broni od zimna i to z tej która daje go najwięcej.

Wydaje mi się że, u tropiciela nie jest to rozpatrywane jako 2 bronie ponieważ strzały i łuk to jakby jedna broń podzielona na 2 części. Jedno bez drugiego nie funkcjonuje "normalnie", co powoduje iż u tropa sumują się slowy z broni i strzał.
Edytowany 23:15:55 17.11.2015 przez Tamudo
2015.11.17 23:04:26
Ocena: -1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:34125285

KONTO USUNIĘTE

Tamudo:
Rozwiązaniem tego może być danie palowi um ograniczających spowolnienie ,jakieś 30-40%.
Tylko w ramach tego pewnie coś zostałby nam odebrane .
Edytowany 08:27:30 18.11.2015 przez Esharin
2015.11.18 08:26:50
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:34125801

Samikuś

3151197
6074
Deedo:
Klątwa na 315 magu z umiejętności kosztuje 536 many czy nie uważasz że to jest za dużo?
2015.11.18 13:24:05
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:34126254

KONTO USUNIĘTE

Samikosar:
"Klątwe przeliczę na ok. 2 użycia + leczenie." - idąc tropem tej wypowiedzi, klątwa powinna na 315 zabierać około 350 many, bo many na tym lvlu jest około 1,2-1,5k. Tak więc zapewne Deedo to jeszcze dostosuje.
2015.11.18 13:49:55
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:34126324

Czycz

312405
718
Odnośnie porażającej tarczy

Nie mam postaci na świecie z nowymi umkami, ale z tego co widzę porażająca tarcza na palu i magu ma być od 180 poziomu. W obecnym systemie umiejętności używam na magu porażającej od 120 poziomu przeciw tropom i czasem palom, sprawdza się bardzo dobrze i potrafi zdecydować o wyniku PVP. Na palu zbyt szybko przeleciałem przez te poziomy, na pewno 180 to minimum, ale raczej przydatna jest dużo wcześniej.
2015.11.18 14:32:46
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:34126552

Miro

3261397
1000
Mam pytanie, jeżeli nowy klient wejdzie na świecie Perkun z tymi umiejętnościami to jaka jest szansa że moja frakcja (mag/tropiciel/tancerz ostrzy) będzie mogła ubić tytana skoro tropiciel zamrożenia w podwójnym niema??
2015.11.19 12:27:50
Ocena: 2
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:34132123

KONTO USUNIĘTE

Mironirja:
Teoretycznie zostaje bonus typu klątwa, ale co zrobić gdy w drużynie nie bedzie gracza o takim bonusie, kolejne pytanie
2015.11.19 12:31:00
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:34132135

KONTO USUNIĘTE

Mironirja:
W waszej frakcji nie macie także aury SA, bo ma ją tylko paladyn.
2015.11.19 12:31:09
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:34132136

Ronan

301858
934
W takim razie jak u maga będzie wyglądać sprawa łączenia żywiołów- np. chcę kogoś bić kulą ognia, ale też mieć zamrożenie?
2015.11.19 12:34:53
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:34132145

KONTO USUNIĘTE

Ronan:
Nie ma takiej opcji. Bijesz lodowym u maga/tropa, albo pchnięciem u pala lub nie masz zamrożenia.
2015.11.19 12:35:48
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:34132148

Miro

3261397
1000
Wiem że tylko paladynowi zwiększyli szansę na zamrożenie ale żeby ją aktywować tak jak na magu i tropie trzeba używać specjalnej umiejętności np. lodowy pocisk. Nie wiem czy magowi też szansę na zamrożenie zwiększyli ale widząc tropiciela który ma mieć 15% na zamrożenie z lodowym pociskiem musi trochę traci bo nie zawsze wystarcza many na leczenie i na lodowy. A na tytanie szczególną wagę przywiązujemy do tropicieli i do ich podwójnych z zamrożeniem.
Edytowany 12:40:47 19.11.2015 przez Mironirja
2015.11.19 12:38:35
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:34132162

Kogi Junior

22713
469
Bez sensu,wasza frakcja ma też wojów i szanse na ogłuszenie,walki pvp mag/trop v paladyn bedą bez sensu jedyna szansa to bony a nie wszystkich stać na legendy,fajnie zamiast osłabić paladyna to go zmacniają ...
2015.11.19 13:11:00
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:34132276

Wiesiek z Palestyny

322410
1131
Mironirja:
teraz będzie więcej kombinowania. Jeśli chodzi o manę do chwila skupienia teraz odnawia 60% max posiadanej many, wypada to o wiele lepiej niż obecne przywracanie kiedy przywraca max 200( o ile się nie pomyliłem) a na obecnych umkach będzie mi na magy przywracać ponad 600, różnica kosmiczna.

Jednak na perkunie rzeczywiście może pojawić się problem we frakcji, która nie ma palladyna bo ciężko ubić tytana bez aury sa. Lub trzeba będzie kombinować np z porażającymi które zabierają przeciwnikowi 25% posiadanego sa, ale tytan mugi tego kogoś uderzyć więc hmm... Będzie nad czym kombinować
Edytowany 14:30:34 19.11.2015 przez WiedżminI
2015.11.19 14:29:38
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:34132573

Deedo

7773590
2516
Tamudo:
Czari:
Jest błąd w wyświetlaniu informacji o odnowionej/zniszczonej absorpcji. Obniżki więcej nie będzie - na niskim lvl na testach tancerz nie robił uniku paladynowi.
Kolacja:
Na czas naprawy deszczy strzał podbiłem wartość obrażeń 112-140%
Mironirja:
Do 100lvl tytani nie są specjalnie mocni. Wyżej już jest trudniej, dlatego tropiciel ma UM "Gwałtowny strzał" z szansą na wytrącenie przeciwnika (jak u wojownika). Jest to UM głównie dla Waszej frakcji, ale też innych serwerów gdzie na przedziałach lvl'owych nie ma zbyt wiele wojowników. Jeśli UM okaże się za słaba to będę się starał ją podkręcić tak, aby w PvP nie dawała przewagi, a na tytana było ok. Do tego mag od 180 ma szansę na klątwę.
Wracając do klątwy to poprawiłem jej koszt użycia oraz samą szansę, skaluje się od 7% (na 284 koszt ~110) do 43% (na 284 koszt ~360)
2015.11.20 00:33:53
cytuj | ID:34137311

Mykfanith

3006583
11331
Każda profesja ma hp/sa dostępne od tego samego poziomu? Jeśli tak, to może lepiej byłoby stworzyć osobną umiejętność dla każdej z nich? W sensie, że nazwa ta sama, lecz (przykładowo na SA) - stała wartość SA dla danej profesji + bonus z posiadanej zręczności. Z hp tak samo - u maga pierwszy poziom powiedzmy wynosiłby +100, a u wojownika +200. Do tego bonus od posiadanej siły (dla wszystkich profesji).

//Jeśli już takie coś jest, to wybaczcie, gram tylko magiem.
Edytowany 04:45:23 20.11.2015 przez Mykfanith
2015.11.20 01:51:19
cytuj | ID:34137358

Paayor

3771452
8885
Mykfanith:
Wojownik i paladyn mają bardzo dużo życia z wytrzymałości. (hp za siłę, ponad 1 na pierwszym poziomie)
2015.11.20 09:48:09
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:34137648

Nez

303234
2412
Mam parę pytań. (głównie o łowce)

1.Czy przebijanie pancerza łączy się z mechanicznymi grotami, czy mogą być używane 2 naraz tylko przy łuku fizycznym albo coś z tym stylu?
2.Toksyczny wstrząs wyuczony na 10 obniża odporność o 10%?(coś za dobrze brzmi)
3.Jest jakaś um typu wyzyw?
4.Wrodzona szybkość i strzał w stopę-zakładam że um nie są procentowe.Jeśli się mylę to mnie poprawcie i nie czytajcie reszty.
Taka sprawność fizyczna, która też miała określoną wartość teraz jest zależna od poziomu.Może warto by było podobnie przerobić SA dla wszystkich? Coś typu +1% może 2 ogólnego sa za punkt...Strzał w stopę też zrobić na %.No chyba że taki był zamysł żeby ta um właśnie nie była dla graczy z wyższym lvl którzy i tak mają już sporo możliwości takich jak lekki naciąg.
Edytowany 15:15:20 20.11.2015 przez Nez
Edytowany 15:20:23 20.11.2015 przez Nez
2015.11.20 15:08:05
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:34138930

Xiani

231224
735
Deedo:
Jaka jest szansa na zwiększenie ilości posiadanych zestawów. Bo powiedzmy tropem chciałbym mieć um po pvp,e2,tytana. Do tego przydałyby się pod każdy żywioł. Powiedzmy że zimno spełnia 3 warunki ale taki przykładowy ogień czy ulepszony błysk może być dobry. Dlatego sadzę że podwojenie ilości możliwych zestawów byłoby przy okazji nowych um(jak i teraz) czymś bardzo przydatnym.
I chciałbym by było to odebrane jako pytanie nie propozycja, dotyczące rozszerzenia asortymentu um oraz posiadania i przydatności.

@Alova
Twój minus jak i jego komentarz jest żałosny, to że jesteś ograniczony/na na postęp i ewolucje gry to twój problem prywatny.
Kiedyś komputerów nie było a są?
Czy to oznacza że to źle?
Skoro Ci się podobał 1 zestaw to sobie zrób i trzymaj w ten sposób. Grałeś/aś w stare margo to spoko, gra się rozwija, przybyło itemów,legend zaraz przybędzie umek a my mamy dalej tkwić w starodawnym systemie? Skoro można było zwiększyć ilość umiejętności i przydatność żywiołów to czemu by nie dać możliwości do kombinowania? Gra tylko zyskuje na atrakcyjności.
Edytowany 16:17:11 20.11.2015 przez Xiani
Edytowany 16:37:32 20.11.2015 przez Xiani
2015.11.20 16:16:12
Ocena: 6
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:34139532

Tylko zalogowani gracze mogą pisać posty

Forum Margonem > Dyskusje techniczne > Umiejętności - dyskusje

Podaj powód dlaczego oceniasz post na

Pozostało ważnych głosów na dziś: 0, po przekroczeniu limitu
Twój głos pokaże się przy wiadomości, ale nie doliczy się do reputacji gracza.


* pole nieobowiązkoweLimit znaków 0/50

Zgłoszenie postu do moderacji.
Poniżej możesz podać powód Twojego zgłoszenia.

Pamiętaj, że za bezsensowny komentarz możesz otrzymać knebla i stracić swoją reputację.

Limit znaków 0/150

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
AND grp=0