Momencik

Czekaj na odpowiedź servera..

Uwaga

  

Forum Margonem > Dyskusje techniczne > Umiejętności - dyskusje

[Przeszukaj temat] [Dodaj do ulubionych]

Generał Cieniaq

303544
2772
Chciałem zapytać czy jest możliwość noszenia na wojowniku czy na paladynie zbroi na wszystkie profesje czy na nowych umkach to juz całkowicie wypadło z mety?
2015.11.20 20:05:26
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:34142006

Milicjant

312935
2960
Nasedo:
Nie wiem, co umiejętności mają do noszenia zbroi Skoro są na wszystkie profesje, to dlaczego paladyn i wojownik nie mieliby ich nosić?
Edytowany 20:19:29 20.11.2015 przez Danio
2015.11.20 20:17:08
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:34142204

Wiesiek z Palestyny

322410
1131
Deedo:
Jeśli chodzi o większość tytanów to jeszcze jako tako może uda się ubić bez aury(mówię o tytana powyżej arcego bo niżej to izi pizi), jednak spróbuj ubić Tezcatlipoce 258 tytana tancerza bez aur. Tytan na samym starcie robi po 3 ruchy. Do tego ma dwa skile leczące , jeden niezapowiedziany +10%hp , drugi co 33% i 30% przywraca hp, ataki ma może nie takie mocne ale nawet z aurami potrafi czasem robić dwa ruchy z rzędu, a bez aur jest to wręcz awykonalne, zwłaszcza że nawet na ten lvl nie ma jak uzbierać 14% na klątwe z przedmiotów legendarnych. A ani mag ani tropki nie będą w stanie rzucać klątwy/gwałtownego strzały cały czas. Sprawa wymaga chyba przemyślenia.

Wydaje mi się że magu powinien dostać coś na styl aury, chociaż nie wiem wzamian za co. Trop nie bo znowu będą w stanie robić kombosy.


I niech Ci bozia w dzieciach wynagrodzi za obniżenie kosztów klątwy
Edytowany 21:04:30 20.11.2015 przez WiedżminI
2015.11.20 21:02:29
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:34142890

Hudziak Dej

150411
9222
Dostanę info czy obrażenia minimalne w porażeniu maga są pasywne czy aktywne? Ale od kogoś kto jest pewny.
2015.11.21 00:45:48
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:34144757

Deedo

7773594
2524
Nez:
1. Łączy się.
2. Jeśli dasz w to, aż 10 pkt to tak
3. Wyzywać będą mogli tylko p/w.
4. Strzał w stopę czeka na poprawki.
5. Nie ma co nakręcać SA. Łowca i trop mają jeszcze zwiększanie SA z ubrań.
Xiani:
Sam widziałbym min. 1 zestaw więcej, tak, aby była możliwość posiadania 3 zestawów pod każdy z żywiołów.
Nasedo:
Póki co nic się nie zmieniło. Pancerz działa tak samo. Myślałem nad kilkoma zmianami. Odporności w zbrojach dla paladyna z 3->~6%. W zbrojach na wszystkie profesje za to zmniejszyłbym delikatnie pancerz, jednak to trzeba przedyskutować na forum, bo poleci fala hejtu. Niezbyt ciekawie to wygląda, że każdy woli założyć zbroję na wszystkich niż specjalnie pod swoją profesję. Jeśli odnowienie absorpcji dobrze się spisze to można nad tym pomyśleć.
WiedżminI:
Trzeba poczekać, aż gracze będą próbować ubić Teze na nowych UM. Wstępnie też na testach się z nią pobawimy. Jeśli będą widoczne braki to można pomyśleć nad czymś związanym z SA. Bardziej jednak myślałem o pójściu w drugą stronę i zamiast aury SA zrobić dla tropiciela obszarowe obniżanie SA przeciwników.
Absconditum:
Pasywne, więc nawet bijąc lodowym warto mieć porażaka, a czasem gdy uda się podwoić cios zastosować oba
2015.11.21 01:39:18
Ocena: 1
cytuj | ID:34144946

Demonicus Di Rao

284552
1775
Deedo:
Odnośnie "Bardziej jednak myślałem o pójściu w drugą stronę i zamiast aury SA zrobić dla tropiciela obszarowe obniżanie SA przeciwników." To zamiast czego by to miało być? Bo ja aktualnie nie widzę zbyt wielkiego pola manewru w tej kwestii a wręcz powiedziałbym, że nie ma co wywalić
2015.11.21 09:06:18
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:34145409

Mela Na Kafelkach

317519
742
Deedo:
Skoro sam widzisz, że potrzebne są kolejne strony umiejętności to jakie są szanse na ich dodanie? Wojownik potrzebuje:
-Umki na tytana
-Umki pod tanka
-Umki pod pvp 1h
-Umki pod pvp 2h
-Umki pod agresywny
-Umki pod niszczyciela( na ustawki mając 2h gdy inni tankują)

@minusy podział na 1h i 2h styka? Jak by się mialo taki podział to się będzie przez wszystkich flamionym. Bo woj na ustawkach bez wyzwa. 4-5 byćoby spoko, ja podałem przykłady stron umiejętności. Proszę o cofnięcie minusów
Edytowany 12:41:41 21.11.2015 przez Gokusako
2015.11.21 09:43:39
Ocena: -3
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:34145606

zambers

174365
4643
Gokusako:
Nie można też przesadzać. Więcej niż 4 zestawy to będzie przesada, tak myślę. Jeśli miałbym się tak rozdrabniać jak Ty, to na magu wyszłoby 10 zestawów (pod samo pvp) . Czemu nie możesz połączyć 2 zestawów w 1? Będzie trochę gorszy skutek, ale zestawów będziesz miał 3, a nie 6.
2015.11.21 10:35:30
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:34146177

Mr Oizo

341576
747
Deedo napisał(a):
3. Wyzywać będą mogli tylko p/w.

Dobre rozwiązanie dla walk grupowych gdy taki pal nie ma tury podczas wyzywa dystansa, lecz znowu sprawa z tytanami się pogarsza.
Przykładowo na Przyzywaczu najlepszym wyzywającym jest mag a na kolejnych tytanach już wyzywa każda profesja i palów/wojów prawie nie ma.
2015.11.21 10:40:33
Ocena: 2
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:34146219

Demonicus Di Rao

284552
1775
Mr Oizo:
Możliwe, mnie na Aldous też boli brak wyzywki u tropa ale ona się po prostu nie zmieści. To samo u maga.

Co do zestawów to wiele będzie łączonych ponieważ umki aktywne dają często bonus pasywny a więc będą rozdawane i tak do tego samego zestawu aby dać ten pasyw do obrażeń więc 3zestawy w pełni wystarczą.
2015.11.21 11:20:49
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:34146788

Deedo

7773594
2524
Demonicus Di Rao:
Odstrzeliłbym odporność na trucizny i tylko w pełni fiz profesje miałyby taką zdolność. Tutaj tylko sygnalizuję co można zdziałać.
Gokusako:
Póki co starczają 2 zestawy. Zobaczymy jak rozwinie się sytuacja. 3 zestawy to też ciut problematyczne podejście, bo o ile będziesz miał 2 pod PvP i 1 pod tytana/walki grupowe to 3 zestawy pod PvP sprawią, że będziesz zbyt uniwersalny. Zawsze możesz próbować sposobu o którym napisał zambers, czyli mieszanie UM. Wiadomo, wyjdzie ciut gorzej, ale coś za co.
Mr Oizo:
Tutaj będziesz musiał pokombinować, czyli wojownika/paladyna dopychasz przedmiotami p/w, aby zyskać odporności, do tego błogosławieństwo również z odpornościami + potrzebujesz maga z "Tarczą odporności" (80lvl), który będzie co jakiś czas rzucał taką osłonę. Dodatkowo przydałby się paladyn z aurą ochronną. Tutaj w walkach będziesz musiał bardziej pokombinować, ale myślę, że walka stanie się ciekawsza, a nie tylko atak, atak, atak i ogłu na specjalu.
2015.11.21 12:38:30
Ocena: 2
cytuj | ID:34147896

Mela Na Kafelkach

317519
742
Deedo:
Ja aktualnie używam sposobu, że mam 2 wojków na tym samym przedziale lvl, na 1 mam pod pvp na drugi tytan i pvp
2015.11.21 12:43:17
Ocena: 0
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:34148119

Exhume

2831360
4503
Deedo:
Co do zbrojek, to po co w nich pancerz zmieniać?
Woj/pal tracę x zycia za pkt siły, na 160 lvlu zabiera to[w moim przypadku] ok. 3k hp, bo mam itemy na wszystkie profy, typowy wój miałby sporo więcej
Tancem zakładam taką zbrojkę tylko na magów i czasem na dystans, ale teraz każdy duzo uniku obniza, więc wole mieć nadwyżke na wszystko, a co na magów daje pancerz?
Łowca i trop też raczej wolę zbrojki pod unik i sa, niż eventowe, mowie o wyższych lvlach i nie o "aż tak" przesadzonych zbrojach, co wamsy.
Jakieś większe/bardziej znaczące bostowanie zbrojek ewentowych raczej tylko u magów. Wiem, że ktoś inny moze patrzeć z innej strony, kazdy uwaza swoje, ale jakieś tam wieksze doswiadczenie mam.
A, no tak, to odnosnie tego:
"Niezbyt ciekawie to wygląda, że każdy woli założyć zbroję na wszystkich niż specjalnie pod swoją profesję"
Edytowany 13:50:59 21.11.2015 przez Exhume
2015.11.21 13:48:48
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:34148968

Ravandol

3201698
5606
Zarządca Świata Prywatnego
Deedo:
To nie wina zbrojek na wszystkie profesje, a tego, że na <100 liczą się głownie unik i LT, a te zbrojki jako jedyne je mają.
Edytowany 14:32:53 21.11.2015 przez Ravandol
2015.11.21 14:32:47
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:34149445

Deedo

7773594
2524
Exhume:
Pancerz faktycznie głównie przydaje się na magu, gdzie zbrojki z absą są bardzo słabe. Można osłabić zbrojki łączone co się nie spodoba graczom lub spróbować naprawić te dedykowane konkretnej profesji, gdzie ten pomysł na pewno będzie lepiej przyjęty. Ja zauważyłem, że 2 zbrojki nie są zbyt chętnie zakładane:
-dla maga - teraz będą podkręcane przez UM (odnawianie absorpcji i absa procentowa)
-dla paladyna - tutaj trzeba zmiany współczynnika pancerza (z 0.9 -> 1.0, tak aby był równy zbrojkom łączonym + zwiększenie odporności z 3->6%)
Ravandol:
Tak, nie ma co osłabiać z tego względu pancerza. Za to poważnie zastanowiłbym się nad wyregulowaniem siły poszczególnych bonusów w itemkach, bo to nie dotyczy tylko zbrojek:
-leczenie ~10% w dół
-HP ~10% w górę
-cechy ~20 % w górę
Dokładne wartości oczywiście trzeba sprawdzić na testach, jednak nikt nie zaprzeczy, że leczenie jest najmocniejszym bonusem i taka zmiana by się przydała.

Hemimir:
W tarczach na samego paladyna przydałoby się podkręcić odporności. Pancerza bym nie zmieniał.
Deszcz musi być słabszy, bo bije za dużo osób.
Nez:
*zdradzieckie ostrze* -x obrażeń gracz2 (bez szans na unik/blok)
UM możesz używać tylko gdy ktoś do Ciebie podejdzie, więc na p/w/b. UM dodatkowo niszczy energię o wartości losowej (zakres jest wybierany na podstawie kosztów UM, czyli jeśli Ty tracisz na UM 15 energii to zniszczy ona od 15-30 energii przeciwnikowi). Póki co nie ma blokady użyć na turę.
Diamentowa działa tak jak napisałeś, jeśli będzie za słaba to trzeba będzie podbić szansę na wytrącenie. Tutaj trzeba uważać, bo łowca ma spore SA i takie wytrącenie byłoby zabójcze na PvP.
Vexios:
Zbytnio zyskałyby profesje bazujące na zręczności (każda profesja dostaje jeszcze cechy za lvl). Samo podkręcenie cech w itemkach myślę, że wystarczy, przynajmniej wpłynie korzystniej na itemki dedykowane konkretnie danej profesji.
Edytowany 16:52:08 21.11.2015 przez Deedo
2015.11.21 14:42:05
Ocena: 9
cytuj | ID:34149533

Siley

3011054
3108
Deedo:
A tarcze na samego paladyna? Na każdym przedziale taka tarcza przegrywa z tą łączoną z wojownikiem. +za zmniejszenie leczenia. Często układa się eq tylko pod nie,szczególnie na mniejszych poziomach.

Niepokoi mnie też sprawa deszczu - zaburzy pvp grupowe. Nawet z samym łukiem fizycznym obrażenia nie dorównują tym starym.


@Dół
Tak, będzie polegało na dodaniu jak największej liczby magów.
Edytowany 16:53:13 21.11.2015 przez Hemimir
2015.11.21 15:40:14
Ocena: 0
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:34149975

Nez

303234
2412
Jeszcze 2 ostatnie pytania.

1.Zdradzieckie ostrze- na jakiej to działa zasadzie?Zwyczajny hit "gracz1 uderzył z siłą x ..." gdzie może wejść krytyk albo unik przeciwnika czy coś na zasadzie ciosu specjalnego jak u tytanów? " *zdradzieckie ostrze* -x obrażeń gracz2 (bez szans na unik/blok).W opisie jest że niszczy energię,ale pewnie chodzi o HP.Mając 200 lvl i um na 10, hit będzie wynosił 8k? I czy jest na niego jakieś ograniczenie np co 2 tury.

2.Diamentowa strzała.Rozumiem że działa jak wytrącenie z równowagi jak u wojownika.+10% do ataku i jeśli wejdzie krytyk, dopiero mam 30% że przeciwnik traci turę?Pytam bo 40 eny za takie coś to dosyć dużo.
Edytowany 16:09:02 21.11.2015 przez Nez
2015.11.21 15:57:42
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:34150102

Vexios

210563
2498
Hemimir:
Zaburzy PvP grupowe? Tak, ale może wreszcie nie będzie ono polegało na dodaniu jak największej liczby łowców i tropicieli, by to wyglądało na zasadzie "kto szybciej zaspami deszczami".
Tarcze na samego palka powinny mieć moim zdaniem tyle pancerza ile aktualnie, a odporności zostać znacznie zwiększone, co pomogłoby w walce z tropicielami, nie naruszając zbytnio walk z innymi profesjami.
Deedo:
Zamiast zwiększać ilość cech w przedmiotach, chyba lepszym rozwiązaniem byłoby zwiększenie wartości 1 pkt. cechy w dany atrybut.
Dlaczego? Wtedy dodawanie cech za poziom miałoby większy wpływ na walki, to znaczy gdy jest np. taki tropiciel, może dodawać wedle uznania pkt w zręczność lub intelekt, ale w walkach nie ma to zbyt wielkiej wagi, prawie nie zmieni rezultatu, bo po prostu jest ich za mało, by miały wpływ, natomiast gdyby dawały one więcej zręczności w zręczności, czy więcej intelektu w intelekcie (chodzi o to, co dostajemy za 1 pkt. w daną cechę), gracz mógłby wedle uznania być tropicielem bardziej magicznym, lub bardziej fizycznym.
2015.11.21 15:59:19
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:34150116

Demonicus Di Rao

284552
1775
Deedo:
Hmmm no nie bardzo, odporność na trucizny jest jednak według mnie dosyć potrzebną umką.

Nie lepiej byłoby u maga/tropa/pala zrobić umkę na krytyk magiczny jako jedną a nie 3? Wtedy otrzymamy 2 wolne sloty które można będzie wykorzystać na jakieś inne umy.
Trop mógłby dostać m.in. wymienioną przez ciebie umkę + coś, mag wyzywkę bo jednak się przyda+coś, pal 2xcoś.

Jakkolwiek takie posunięcie i tak powinno zostać wykonane bo aktualnie taki podział dyskryminuje te profesje w ilości umek
2015.11.21 19:17:37
Ocena: 2
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:34151913

KONTO USUNIĘTE

Witam, jako że nie śledze jakoś bardzo tego tematu, chcialem się spytać czy wymogi na płonkę będą obniżone? Bo niestety proszę zobaczyć:

http://www.naszemargo.pl/symulator.php?p=t&lvl=60&u8=3&u60=2
http://www.naszemargo.pl/symulator.php?p=t&lvl=60&u8=3&u60=3
roznica 200 obrażeń przez co tropicielowi jest ciężko na łaźni. tzn ogolnie jest ciężko na tym lvlu jakby nie patrzeć.
Deedo, czy planujesz to jakoś zmodyfikować, albo dodać płonkę co 10 lvli czy cuś? pozdrawiam
2015.11.21 20:01:03
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:34152372

Wiesiek z Palestyny

322410
1131
Deedo:
Jeśli chodzi o leczenie turowe w itemach na wszystkie profy to mogę się zgodzić że moze to zaburzać trochę balans jednak mam nadzieję że nie zamierzasz zmniejszać tego leczenia w itemach typowych dla maga/tropa których to profesji leczenie jest jedną z cech charakterystycznych.
2015.11.21 21:14:56
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:34153208

Vexios

210563
2498
Demonicus Di Rao:
Według mnie to logiczne, że różne ataki magiczne posiadają oddzielne umki do mocy krytyka, jeśli miałby się ktoś tak czepiać dyskryminacji, to ja od razu mogę odpalić, że tancerz ostrzy posiada oddzielne do broni głównej i pomocniczej, a ponadto w przeciwienstwie do maga nie dostaje też siły krytyka do pomki z ekwipunku.Jak dla mnie lepiej byłoby połączyć absorpcję fizyczną z magiczną w jedną umiejętność, wolny slot zastąpić wyzywem, stworzonym dla maga i tropiciela, to wydaje się mi być najprostszym rozwiązaniem i nie trzeba wymyślać jakichś "cośków" dla wolnych miejsc.
2015.11.21 21:55:56
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:34153769

Slide

3502368
9551
O, zapytam. Czy już ktokolwiek stworzył symulator umiejętności bazujący na umkach z NI?
2015.11.21 22:56:35
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:34154647

Giordano Bruno

260304
1151
Slide:
Nikt takiego symulatora jeszcze nie zrobił i zapewne w najbliższym czasie nie zrobi. Umiejętności wciąż ulegają korektom.

Pytanie ode mnie przy okazji:
czy celowo wartość many potrzebna do leczenia ma koszt podany z dokładnością do jednego miejsca po przecinku?
2015.11.21 23:27:21
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:34155104

Cham Gannikus

300336
4307
WiedżminI:
Okej ale patrząc na obecny balans, który opiera się na SA, leczeniu turowym i uniku, zabieranie leka ze zbroi na wszystkie profesje a pozostawienie go w zbrojach trop, mag może dodatkowo powiększyć przewagę tropiciela, co z tego, że ma mało pancerza jak ogromny LT i przywracanie absy zrobi robotę.
2015.11.22 07:33:11
Ocena: 0
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:34156148

Wiesiek z Palestyny

322410
1131
Alova Di Rao:
Ale to są podstawy tych profesji a głównie profesji maga. Dodatkowo tropek nie ma umki zwiększającej LT. A dalej idąc tropiciel wybierając itemy dzielone z magiem dużo traci zazwyczaj na SA, zręczności, pancerzu, uniku więc to nie jest tak kolorowo. Osobiście na Zemynie posiadam multum zbroi na mag/trop nawet legendarną z przyzywacza z dotykiem anioła, jednak wychodzi ona tak słabo w praktyce że praktycznie jej nie noszę na tropicielu a wolę już heroiczną z sekty ulepszoną, więc to na prawdę wymaga ulepszenia.
Edytowany 10:13:07 22.11.2015 przez WiedżminI
2015.11.22 10:12:45
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:34156939

zambers

174365
4643
Deedo:
WiedżminI:
A propos postu wiedźmina, może warto zrobić to współczynnikami, jak z pancem? Np. Woj, łowca, tanc - 70% tego co teraz, paladyn 85% tego co teraz, trop i mag 90% tego co teraz?
PS Różnicę 5% paladyna do reszty magicznych zrobiłem ze względu na ulepszanie zbroi i tarczy u niego. <Żeby nie było>
2015.11.22 12:31:56
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:34158386

Mela Na Kafelkach

317519
742
zambers:
ja bym to zmienił na łowca/tanc - 70% wojownik- 80% paladyn/trop - 85% mag 90% Dlaczego? wojownik dostaje po 2-3 ciosy od takiego łowcy, więc jako lekkie wynagrodzenie trochę więcej leczenia od niego, a trop jest połączeniem maga i łowcy, więc powinien mieć coś pomiędzy.
2015.11.22 13:24:40
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:34159218

Cham Gannikus

300336
4307
Gokusako:
Nie, jako wojownik się nie zgadzam. Kurcze musimy znaleźć coś, żeby neutralizować to leczenie turowe, wojownik sam w zbrojach go mieć nie powinien, ale sam bonus do broni dwuręcznej jako niszczenie leczenia turowego (coś na zasadzie niszczenia absy przed ciosem) już bardziej. Może dzięki przeklętym przedmiotom będzie można z tym coś pokombinować, zobaczymy.

Ale generalnie jestem zdecydowanie na nie jeżeli chodzi o pakowanie wojownika pod leczenie turowe, trzeba znaleźć coś co je zastąpi. Profesja wojownika nie może opierać się na Szybkości Pancerzu i Leczeniu turowym, bo byłaby za silna. Trzeba myśleć racjonalnie.
2015.11.22 13:52:23
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:34159627

Mela Na Kafelkach

317519
742
Mam pytanie

Czy umka zmniejszająca obrażenia od GR jest dalej zależna od końskiego zdrowia? A jak nie, to od którego lvl jest dostępna? Jeśli nie byłaby zależna, to ułatwiłoby to walki z łowcami, więc tak jak pan wyżej napisał pakowanie leczenia turowego w walce z łowcami/tancami nie byłoby aż tak potrzebne i można by sie bardziej skupić na obniżaniu uniku, niż wybieranie unik + leczenie przykład :
a ten przedmiot
gdzie raczej wybieramy pierścień z opka by mieć więcej leczenia i więcej uniku ( w moim przypadku to 29% na unik bez błoga)
2015.11.22 14:20:16
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:34159929

Vexios

210563
2498
Gokusako:
Nie ma już takiej umiejętności, jak konskie zdrowie, umka ta nie ma żadnych wymagan, poza lvlowymi (120lvl).
2015.11.22 14:47:20
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:34160269

Hudziak Dej

150411
9222
Sztygi:
Poczytałbyś temat przed zadaniem pytania, chociaż 1 post - płonkę będziesz mógł wymaksować już na 35lvlu.
2015.11.22 14:53:59
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:34160361

Deedo

7773594
2524
Demonicus Di Rao:
Vexios niżej ładnie wyjaśnił to porównując do tancerza.
Sztygi:
Przyjrzę się płonce, ale nie rozumiem o co chodzi z tym co 10lvl odsyłam do głównego postu o mechanice nowych UM.
WiedżminI:
Zmiana dotyczyłaby wszystkich przedmiotów niezależnie od profesji. Jeśli magowie zbytnio by to odczuli to wzmocni się UM "Moc leczenia". Nie wiem czy tropiciel i paladyn otrzymaliby jakieś rekompensaty (może SA z ubrań i tarcza słońca ciut wyżej). Wszystkie profesje zaczęły opierać się na leczeniu, więc może być tak, że rekompensat nie trzeba będzie przyznawać. Zobaczymy jak to wyjdzie.
zambers:
Tylko co wtedy z łączeniami po 2, 3, wszystkie profesje? Dochodzą dodatkowe wartości, które zbyt namieszają. To takie utrzymanie leczenia na siłę.
Alova Di Rao:
Tutaj ładnie wyjaśniłeś. Wojownik nie może polegać na leczeniu/uniku. Trzeba go przerobić tak, aby opierał się na sile uderzenia/częściowo na pancerzu/HP/kontrach. Nie koniecznie muszą być to itemki przeklęte.
Gokusako:
Redukcja GR jest niezależna, jednak dostępna od 120 lvl.
2015.11.22 15:39:12
cytuj | ID:34160943

magour

263-40
95
kiedy to będzie dodane na swiatach?
2015.11.22 15:42:39
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:34160976

Mela Na Kafelkach

317519
742
magour:
nie wiadomo, ale raczej nie wcześniej niż za miesiąc, bo nadal trzeba wszystko balansować.
2015.11.22 15:51:43
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:34161100

Hudziak Dej

150411
9222
Deedo:
Co do tego leczenia turowego musisz uważać. ; p

Na moim przedziale(59-64) sytuacja wygląda tak, że z błogo mam magiem(w legach) coś koło 900 leczenia. Ludzie w eventowych wyciskają 1.4k-1.6k. Niby z jednej strony osłabienie uderzy najbardziej(%) w tych co mają tego LT więcej, ale.. Ale mało który cios na tym lvlu wchodzi za 1.5k. I przepaść nie była tak duża między tym 1.5k i 900 LT, bo po paru hitach(które były w pełni leczone) różnica między LT nie była już tak znacząca. Nie można dopuścić do sytuacji, że LT będzie osłabione na tyle, że ludzi w eventowych dalej będa "pochłaniać" pierwsze ciosy w pełni, a ludzie w legach będą tracili hp już na starcie.
2015.11.22 16:05:42
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:34161247

Wiesiek z Palestyny

322410
1131
Deedo:
Nie rozumiem Twojego toku myślenia, rozumiem że chcesz osłabić leczenie turowe profesjom, które nie powinny na tym bazować, ale mag miał LT od ZAWSZE i to jest jedna z podstaw tej profesji, więc jeśli masz zamiar osłabiać to z itemów to na pewno będzie trzeba trzeba poprawić umkę, bo nawet obliczając sobie ile dostaję leka turowego na starych umkach a ile na nowych to i tak magiem wychodzę na minus a wcale tego leczenia mało nie mam.
2015.11.22 16:06:04
Ocena: 2
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:34161257

zambers

174365
4643
Deedo:
Zbroje też są na różne profesje i nie ma z tym problemu. Jeśli nie - średnia z tych procentów. (Zbroja woj, mag, pal - powiedzmy 70%/90%/85% - zaokrąglając ma 82% leka.
2015.11.22 17:22:49
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:34162338

Desire

12578
439
Powiedzcie mi bo nie jestem w temacie.Czy będzie teraz istniała opcją posiadania więcej niż dwóch zestawów umiejetności?
2015.11.22 17:25:42
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:34162371

Vexios

210563
2498
Prywatny Motywator:
Pytając o to Deedo, gracze otrzymali odpowiedź nie jednoznaczną-on widziałby 3 zestawy umek, ale nie powiedział, że na pewno doda możliwość posiadania więcej niż 2.
2015.11.22 17:29:54
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:34162423

Cham Gannikus

300336
4307
Deedo:
Nie chodziło mi dokładnie o itemy przeklęte, ale coś działającego na ich zasadzie (np. obniżanie leczenia turowego).
2015.11.22 17:50:23
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:34162704

Hubert

250-8
3692
Deedo:
Obniżanie leka turowego w itemach to nie rozwiązanie problemu. Musisz pokombinować z nowymi przedmiotami, bo większość graczy opiera swoje niezawodne taktyki właśnie na tym. Obecnie jest za późno żeby zmniejszać LT w itemkach.
2015.11.22 20:16:14
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:34164538

Ravandol

3201698
5606
Zarządca Świata Prywatnego
Hubert:
Czyli lepiej pozostawić taki sam stan i patrzeć, jak gracze narzekają? Jeżeli opierają swoje taktyki na czymś, co zostanie osłabione u każdego, to myślę, że za wiele to nie zmieni. Po prostu uniwersalna taktyka przestanie być najlepszą.
2015.11.22 20:20:37
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:34164603

Hubert

250-8
3692
Ravandol:
Ja sam pamiętam na łowcy 163, że miałem taktykę na magów opierającą się na LT. Deedo, przemyśl to, bo naprawdę taka decyzja dotknie szczególnie ludzi, którzy lubią kombinować.
2015.11.22 20:22:27
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:34164624

Afkque

2643309
10889
Hubert:
Kombinować? Ułożenie eq pod LT, to kombinowanie?
2015.11.22 20:25:28
Ocena: 2
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:34164661

Ravandol

3201698
5606
Zarządca Świata Prywatnego
Hubert:
Wciąż będziesz mógł mieć tą taktykę, ale będzie ona nieznacznie słabsza.
2015.11.22 20:34:32
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:34164783

Hubert

250-8
3692
Falque:
Tak, to kombinowanie. Ułożenie odpowiednich itemów tak aby mieć dużo LT, energii itp. itp.
2015.11.22 20:52:05
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:34165062

Vexios

210563
2498
Według mnie w sprawie leczenia turowego, wystarczyłoby obniżyć je w przedmiotach typu biżuteria/zbroja/broń do stanu, jaki znajduje się w dodatkowych czyli tak na oko 2/3 wartości, a we wszystkim innym pozostawić, tak jak jest obecnie, hp w dodatkach zwiększyć do wartości w biżuterii, cech dodać we wszystkim po trochu i będzie okej.
2015.11.22 20:53:12
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:34165083

Demonicus Di Rao

284552
1775
Ja powiem tak, nie każda profa w takim samym stopniu odczuje osłabienie leczenia, dlatego stwierdzenie że jak wszyscy stracą tyle samo to będzie dobrze. Dlatego nie sądzę, że taka dyskusja jest na miejscu. Ja bym się skupił na stworzeniu balansu umek tak aby premiowały różne cechy zależnie od profesji. Wtedy nie będziemy wybierać itemków jak leci pod leczenie/SA a pod to pod co tworzymy umki i pod to czym charakteryzuje się nasza klasa. Po prostu aby umki uwydatniały cechy naszej profesji i premiowały eq pod te cechy.
2015.11.22 20:56:34
Ocena: 2
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:34165123

zambers

174365
4643
Demonicus Di Rao:
Jeśli obniżysz wartość leka turowego, woj/pal będzie chętniej iść w HP, <inne wiadome przykłady>. Aktualnie w długich walkach jeden bonus w leka daje kilkakrotnie razy więcej HP niż bonus w HP. Aktualnie HP (ajej, polonisty ze mnie nie będzie x3) wychodzi na + przy krótkich walkach, do 5 ciosów - najczęściej takie mają miejsce na wyższych poziomach, przy określonych profesjach. To o czym mówisz też należy uwydatnić.
2015.11.22 21:18:35
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:34165450

Tylko zalogowani gracze mogą pisać posty

Forum Margonem > Dyskusje techniczne > Umiejętności - dyskusje

Podaj powód dlaczego oceniasz post na

Pozostało ważnych głosów na dziś: 0, po przekroczeniu limitu
Twój głos pokaże się przy wiadomości, ale nie doliczy się do reputacji gracza.


* pole nieobowiązkoweLimit znaków 0/50

Zgłoszenie postu do moderacji.
Poniżej możesz podać powód Twojego zgłoszenia.

Pamiętaj, że za bezsensowny komentarz możesz otrzymać knebla i stracić swoją reputację.

Limit znaków 0/150

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
AND grp=0