Momencik

Czekaj na odpowiedź servera..

Uwaga

  

Forum Margonem > Dyskusje techniczne > Umiejętności - dyskusje

[Przeszukaj temat] [Dodaj do ulubionych]

Vexios

210515
2466
Exhume:
Jeśli walczysz z np. wojem, magiem i łowcą, to:
1.Uderzając w woja, następnie obrywa mag i na koniec łowca.
2.Uderzając w maga obrywa on, a następnie łowca, woj nie obrywa.
3.Uderzając w łowcę obrywa tylko on, mag i woj nie.
Przynajmniej tak sugeruje opis, gdy jest więcej niż 2 wrogów w 1 linii, to obrywa losowy przeciwnik.
2015.10.10 12:36:12
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33779816

Exhume

2831360
4503
DEEDO
Ogromnie ważne pytanie ode mnie w Twoją strone. Na podstawie tego tematu: http://www.margonem.pl/?task=forum&show=posts&id=461385
Mógłbyś mi odpowiedz, czy błyskawice dalej bedą naliczane od 1-xx i zastępowane wartoscią "minimalną", czy normalnie liczone od wartosci minimalnej do xx?\

Nie chcę Cię prowokować, ale jak bedą naliczane od 1, to postawie Ci kawe z Thinkerem za 90zl
_
Edytowany 12:48:02 10.10.2015 przez Exhume
2015.10.10 12:47:05
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33779930

My Dreams

354241
497
co do umek został dodany nowy świat testowy http://scr.hu/6a5w/cot5b
2015.10.10 12:57:32
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33780059

Chillout S

300366
1770
Iuneto:
Skąd wiesz, że jest to świat testowy? Dopiero powstał, jeszcze chyba żadne konkretne informacje na ten temat się nie pojawiły.
2015.10.10 13:24:29
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33780373

Demonicus Di Rao

284552
1775
Chillout S:
Ale ma zainstalowany nowy klient i Thinker zapowiedział nowy świat z nk
2015.10.10 13:27:16
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33780398

Chillout S

300366
1770
Demonicus Di Rao:
Dzięki, nie wiedziałem o tym. Mimo wszystko nie ma czym się podniecać, przynajmniej dopóki nie wiemy prawie nic.
2015.10.10 13:56:54
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33780695

KONTO USUNIĘTE

Wielki + za wartości procentowe! Nawet osłabienie błyska mi sie podoba (choć gram palem). I pytanko do ludzi z Aldousa, są jakieś nowe UM dla żywiołów ognia/błyskawic? Głównie w drodze dla paladyna jeśli mam mowić ściśle.
2015.10.10 14:05:29
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33780756

Vexios

210515
2466
Maciess:
To nie pytanie do ludzi z Aldousa, lecz do Deedo, ponieważ na Aldousie nie ma jeszcze umiejętności.
2015.10.10 14:11:16
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33780813

Klloshar

353103
339
Deedo:
Jak już to zrobicie to co sądzicie za słuszne powinniście wybrać pewną grupę ludzi z różnych światów na świat testowy po to aby one to testowały razem z wami na różnych przedziałach i mogły też się wypowiedzieć w praktyce jak to wygląda nie tylko z literek i cyferek chodzi mi tutaj od doświadczonych graczy grających aktywnie taka małą sugestia ode mnie Oby to nie był ostatni gwóźdź do trumny tej gry pozdrawiam
2015.10.10 14:14:40
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33780832

zambers

174365
4634
Maciess:
Demonicus Di Rao napisał:
Jakby ktoś chciał sobie opisy poczytać
Trop -> http://wklej.org/id/1812433/
Tanc -> http://wklej.org/id/1812413/
Woj -> http://wklej.org/id/1812451/
Pal -> http://wklej.org/id/1812420/
Łowca -> http://wklej.org/id/1812464/

Mykfanith napisał:
Dorzucam maga http://wklej.org/id/1812511/


Są to spisy umiejętności +/-, delikatnie się ciągle zmieniają.
___
Edytowany 14:29:29 10.10.2015 przez zambers
2015.10.10 14:29:06
Ocena: 4
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33780969

Mykfanith

2806366
11086
Nie ten temat.
Edytowany 15:10:00 10.10.2015 przez Mykfanith
2015.10.10 15:09:49
cytuj | ID:33781456

Camaxtli

325108
799
Deedo:
Czy jest to możliwe, aby umiejętności aktywne leczące życie jak: Leczenie ran (mag), Bandażowanie ran (łowca), Uzdrowienie (paladyn), Opatrywanie ran (tancerz ostrzy), Magiczne uzdrowienie (tropiciel) mogły wpływać na obrażenia zadawane przez głęboką ranę? Wiem, że istnieją umiejętności łagodzące jej skutki (Hart ducha dla paladyna, Kamienna skóra dla wojownika i Gruboskórność dla tancerza ostrzy), ale pomimo tego nawet tylko z logicznego punktu widzenia trochę dziwne jest to, że de facto uleczenie się lub opatrzenie nie jest stanie wyleczyć lub wygoić choć w części takich ran. Chodzi mi jedynie o podkreślenie aspektu braku konsekwentności i trochę logiki w takim przypadku.
2015.10.10 15:34:07
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33781688

zambers

174365
4634
Camaxtli:
Dobry pomysł. Idealna kontra na rozszarpanie ran (przedłużenie działania gr) tancerza ostrzy.
2015.10.10 17:38:32
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33782957

Klloshar

353103
339
Chillout S:
Wystarczy napisać nie bezsensownie minusować A tak poza tym próbuję napisać że chodzi mi o większe grono graczy przeciętnych Kowalskich a nie 2 członków KB z wysokimi poziomami musimy chyba wiedzieć najlepiej jak się gra na każdym poziomie z nowymi umiejętnościami nie sądzisz?
Edytowany 18:39:01 10.10.2015 przez Klloshar
2015.10.10 18:36:13
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33783481

Demonicus Di Rao

284552
1775
Klloshar:
Więc wytłumaczę ci skoro nie czytasz, umki testowane będą na Aldous i na Tempesta(chyba) a więc każdy będzie mógł sobie wejść i pograć/wbić lvl
2015.10.10 19:57:10
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33784446

Chillout S

300366
1770
Klloshar:
Ty mnie tutaj za słówka nie łap, co ja sądzę to moja sprawa. Tak na poważnie - to nie był bezsensowny minus, taka jest prawda, że gdybyś uważnie czytał co pisze administracja to wiedziałbyś o wszystkim i nie musiałbyś zadawać zbędnych pytań. Nic więcej nie mam do dodania, Demo powyżej wszystko wyjaśnił i chwała mu za to.
2015.10.10 20:00:42
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33784484

Terevron

3341507
2652
Co to za parametr "plvl"?
2015.10.10 21:21:35
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33785465

Chillout S

300366
1770
Sir Marcinus:
Może oznacza on, że do danej umiejętności wymagany jest minimalny poziom? Nie wiem, nie jestem programistą.
2015.10.10 21:27:57
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33785529

Demonicus Di Rao

284552
1775
Sir Marcinus:
player lvl -> jeśli chodzi ci o umkę sprawność fizyczna
2015.10.10 21:29:54
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33785559

Maruurou

30213
1223
Nowe UM - kolejna bezsensowna rzecz którą administracja wprowadza na siłę #LUBIĘTO.
2015.10.11 00:06:23
Ocena: -10
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33787193

Mykfanith

2806366
11086
Deedo:
id: 167, Specjalizacja kosturów (0/10): reqp=m;reqw=2h;lvl=35 szkól
Specjalizacja w używaniu kosturów zwiększa obrażenia zadawane przy ich użyciu. | lightbon=0.02;frostbon=0.02;firebon=0.02;crit=1

Rozumiem, że ta umka jest takim jakby wynagrodzeniem dla magów korzystających z lasek, czyli innymi słowy dla magów, którzy nie mieszają żywiołów, tak? Może lepiej zamiast wymogu broni dwuręcznej dać wymóg posiadania ataku tylko z jednego żywiołu? Chodzi głównie o to, że nie na każdym poziomie znajdzie się laska z odpowiednim żywiołem, lub połączenie różdżki i orbu o takim samym żywiole da lepszy rezultat w statystykach, niż laska.

@doł: Nie wydaje mi się, żeby 10% do CK było bonusem za to, że dwa przedmioty dają lepsze statystyki. Jak dla mnie chodzi tu o używanie jednego żywiołu.
Edytowany 09:45:19 11.10.2015 przez Mykfanith
2015.10.11 04:27:29
cytuj | ID:33787623

Vexios

210515
2466
Mykfanith:
Specjalizacja kosturów=Specjalizacja broni dwuręcznych na maga, a nie specjalizacja jednego żywiołu, z założenia miała działać tylko dla dwuręki i właśnie Twoje ostatnie zdanie o statystykach-zawsze 2 itemy dają lepsze staty od jednego, dlatego właśnie ta umka ma to wynagradzać.

Dół: Ciekawie, gdyby to nazwali Specjalizacją Lasek :v
Edytowany 10:13:05 11.10.2015 przez Vexios
2015.10.11 09:35:32
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33788146

Demonicus Di Rao

284552
1775
Mykfanith:
Chodzi o boost Lasek! Lasek! #potwierdzoneinfo
2015.10.11 10:03:26
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33788361

Samikosar

3151204
6049
Umki są super, kwestia z balansowania np wartości many na kule ognia. Wcześniej mało kulek można było użyć.
Laski dobrze że będą wzmocnione, bo wcześniej było słabo z nimi (w sumie to nic nie było). Pograłem trochę magiem kawałek czasu temu i w legendach potrafiłem paść na auto.
Edytowany 11:18:17 11.10.2015 przez Samikosar
2015.10.11 11:11:07
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33788974

Vexios

210515
2466
Deedo:
Przypomniałem sobie, że gdy przechodziliśmy ze starego silnika gry na aktualny, to w momencie gdy gra była wersją beta, w ratuszu Karka-Han znajdował się pewien npc, który to resetował nasze zdolności i uczył nowych kompletnie za darmo, ponieważ zmieniły się one na tyle, że dało to graczom szansę ogarnięcia ich i przetestowania bez ogromnych kosztów (zwłaszcza lvle 200+). Czy tym razem też planujecie takiego dodać? Nie ukrywam, że przydałby się, żeby móc bez strat sprawdzić wartość każdej nowej umki.
2015.10.11 11:53:31
Ocena: 7
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33789510

pawelcio

19863
2499
Vexios:
"Zanim oddasz głos napisz wiadomość w temacie, dlaczego taka, a nie inna jest Twoja opinia."

Zdecydowanie się z Tobą zgadzam, takowy NPC, bez znaczenia czy byłby w Karka-han, czy w Ithan czy gdziekolwiek przydałby się bez dwóch zdań, aby ograniczyć koszta testowania różnych możliwości UM.
2015.10.11 13:01:57
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33790537

Naer

227222
2710
Nie będę czytał 3 stron postów, czy ktoś już o tym wspominał, czy nie, zadam pytanie od siebie.

Z tego co widzę paladyn straci zamrożenie? Będzie musiał bić "pchnięciem mrozu", żeby było na to szansa?
2015.10.11 13:36:03
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33791091

KONTO USUNIĘTE

Naer:
Tak, dokładnie tak będzie. Tak samo mag nie będzie mógł bić kulą ognia i mieć zamra jednocześnie.
2015.10.11 13:37:51
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33791111

Naer

227222
2710
Nie doczytałem do końca, klan narobił paniki. Wybaczcie.
Edytowany 13:47:56 11.10.2015 przez Naer
2015.10.11 13:39:23
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33791133

Demonicus Di Rao

284552
1775
Naer:
Każdy tak będzie miał więc w czym problem?
2015.10.11 13:40:44
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33791154

Xelor

244584
4359
"id: 125, Krytyczne przyspieszenie (0/10): reqp=b;lvl=150 szkól
Po trafionym uderzeniu krytycznym atakujący ma 25% szans na przyspieszenie ruchów na 3 tury. | critsa_per=3"

Deedo:
Ze SS, który wrzuciłeś w pierwszym poście i z listy umek dla woja wywnioskowałem, że gdy jest napisane lvl=150, to umka należy do VI kolumny.

Według tego mamy rozumieć, że jedna z najlepszych umek tancerza - Krytyczne przyspieszenie, ma być wywalona na 180 lvl? Można powiedzieć, że od kilku lat gram tylko tancerzem, tzn. najbardziej się nim zajmuję i z własnego przekonania wiem, że tancerz, który nie rozpędzi się w walce jest niczym. W legendarnym eq, nawet gdy zadziałała ta umka, ciężko było rozwalić na rozmaitych przedziałach maga, łowcę czy tropa, już nie wspominając o palu, który ogarnięty, na chociażby 114 lvlu jest dla tanca niezniszczalny. Jedyne czym tancerz może nadrabiać swoje obrażenia jest właśnie SA. Bez tej umki na niskim lvlu, tancek stanie się jak wojek, który nigdy nie zaskoczy fajną salwą ciosów, na dodatek z małym pancerzem i słabymi obrażeniami. SA nie nadrobi żadne wzmocnienie trucizny, które tak czy siak będzie kosztowało energię i SA, które stracimy nie używając Błyskawicznego. Chcecie robić dobrze, a pogrążacie przynajmniej jedną profesję na niskim poziomie, nie wiem co z innymi, bo nie przyglądałem się i nie mam o tym pojęcia. Każdy ogarnięty tancerz, gdy to zauważy będzie miał takie samo zdanie. Możesz nie wiedzieć, bo wtedy pewnie jeszcze nie grałeś, ale właśnie Krytyczne przyspieszenie zostało dodane, aby tancek mógł dorównać innym profesjom, a może to zrobić jedynie przez wzmocnienie SA. Ty nam to zabierasz. Ta umka powinna znaleźć się najwyżej w IV kolumnie. Jak na razie wielki minus dla tancerza.

Również Adrenalina, która w jakiś sposób doda tego SA, będzie dopiero od 180 poziomu. Może dajmy też Błyskawiczny atak na 180.
Edytowany 13:54:00 11.10.2015 przez Xelor
2015.10.11 13:50:52
Ocena: 2
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33791300

Chillout S

300366
1770
Moim zdaniem bezsensowny jest brak zamrożenia w broniach od zimna. Jest to ich nieodłączny element, a tutaj nie możemy z niego korzystać? Aktualnie łączenie żywiołów jest zupełnie nieopłacalne, bo tym drugim/pierwszym żywiołem prawie zawsze było zimno, które dawało zamrożenie. Aktualnie mag ma sytuację beznadziejną, bo wszelkie kombinacje różdżki i orbu z innym żywiołem są nieopłacalne.

@-
A jest logiczna podstawa, by używanie laski zamiast mniejszej laski i dodatkowo orbu/książki było opłacalne? No właśnie.
Edytowany 20:56:33 11.10.2015 przez Chillout S
2015.10.11 13:51:27
Ocena: 0
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33791304

Hudziak Dej

150411
9222
Xelor:
A popatrz na inne umiejętności dodane tancerzowi i pomyśl jeszcze raz czy na pewno bez tej umki nędzie niczym.
Chillout S:
Imo jest to na plus. Granie jednym żywiołem było nieopłacalne wcześniej. Zauważ, że mag ma teraz na samym zimnie 20% na zamro. Do tego grając laską masz 10% dodatkowego kryta i zwiększony dmg(specjalizacja kosturów), dodana umka odnawiajaca absorpcję co turę, polepszone błyski.
Edytowany 14:00:18 11.10.2015 przez Absconditum
2015.10.11 13:58:38
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33791402

Xelor

244584
4359
Absconditum:
Powiadasz, że na pvp przyda się umka atakująca 3 przeciwników, rzucenie jakimś nożem, wzmocnienie pancerza(#woj)? To ma wzmocnić tanca? Nie wiedzę tam niczego godnego, a jeśli już coś jest, to kosztuje turę, w której zamiast zwiększyć Sa, trzeba tego użyć. Ty nawet tancem nie grasz.
Edytowany 14:02:55 11.10.2015 przez Xelor
2015.10.11 14:02:00
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33791458

Falque

833119
10424
Chillout S:
http://www.margonem.pl/?task=forum&show=posts&id=456926&ps=0#post32875560
Tyle w temacie.
2015.10.11 14:07:09
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33791516

Chillout S

300366
1770
Falque:
Stary, ale jaki tropiciel łączy żywioły? :_: To jest całkowicie nieopłacalne, no może tam w dwóch/trzech sytuacjach na 230+, ale to pomijam. Albo zimno, albo ogień, teraz to nawet błyski. Mnie chodzi głównie o maga, któremu różdżki czasem nie będę w ogóle potrzebne. Rozumiem, że laski trzeba było wzmocnić, no ale halo - teraz wyszło zupełnie odwrotnie, lepiej jest mieć laskę niż różdżkę a powinno być równo. Moim zdaniem przy łączeniu zimna z innym żywiołem powinna być szansa na zamrożenie (taka pasywna, nie w umiejętności), tyle, że o wiele niższa niż to 20%. 5-10%, coś takiego.

Xelor
Jakby nie patrzeć, tancerz ostrzy potrzebował lekkiego nerfa. Była to czasem strasznie zbugowana profesja, może nie jak tropiciel, ale i tak potrafił robić niesamowite rzeczy. W porównaniu do tropiciela to i tak jest to nic, dodatkowo masz umiejętności wzmacniające truciznę oraz walki z mobami (AoE). Poniekąd trochę racji masz, ale te wszystkie niedogodności wyjdą w praniu.
Edytowany 14:21:59 11.10.2015 przez Chillout S
2015.10.11 14:17:08
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33791683

zambers

174365
4634
Chillout S:
Dokładnie - ogień+zimno nie za bardzo, bo albo zamro i małe obrażenia, albo duże obrażenia i brak zamra. Błyski+zimno średnio - zamro jest, ale wtedy nie ma min. obrażeń 40%, tylko 1. Błyski+ogień - znowu nie ma min. obrażeń od błysków. Może zrobić tak, że np. przy umce porażenie mamy zawsze 40% min. obrażeń, a reszta bonusów dochodzi, gdy użyjemy tej umki?

Ale to co się stało z laskami jest na plus. +20% na kryta z umek samych przy lasce.

Czari:
Gdy na 2. była o tym rozmowa padło hasło, że 40% jest aktywne. No bo 40% min. obrażeń piechotą nie chodzi .
___
Edytowany 14:52:32 11.10.2015 przez zambers
2015.10.11 14:25:01
Ocena: -1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33791751

Chillout S

300366
1770
zambers:
+20% na krytyka jak najbardziej na propsie, jednak trzeba coś zrobić z tym łączeniem żywiołów. Ogień + zimno... widziałbym to jakoś, można byłoby założyć różdżkę od zimna i orb od ognia, walić cały czas lodowym, a jak wejdzie zamrożenie to uderzyć kulką... Nie wiem jak to działa, niby obrażenie byłyby podobne jak w przypadku używania samej laski, no ale jako mag to wiesz jak to jest...
Edytowany 14:34:53 11.10.2015 przez Chillout S
2015.10.11 14:34:07
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33791877

Xelor

244584
4359
Chillout S:
Typowy tancek potrafi przykozaczyć jedynie w grupowym biciu tytana, a w kilku przypadkach, ogarnięty da radę go pokonać sam. Jednak należy zauważyć, że jest tak przeważnie tylko w tym przypadku. Nie miałem do czynienia z gorszą postką do expa niż tancek, któremu jedynie takie KP da dużo, bo przy jego średnim hp i pancerzu nadrobi to turami. Podobnie jest z pokonywaniem e2, nie dorasta w tym do pięt tropowi czy chociażby palowi. Sytuację pvp opisałem w poście wyżej.
_____

Chlubą woja są potężne ciosy z obeza połączone ogłuchem. U tancerza tą chlubą jest SA, głównie z tej umki, która tak jak ogłuch, wchodzi niespodziewanie. Może i administracja innymi krokami planuje jakimś cudem wynagrodzić KP tancerzowi, jednak nie bierze pod uwagę, że na PvM tanc stanie się jeszcze większym dnem niż jest.


Żeby było łatwiej przyglądnąć się przyszłej sytuacji tancerza, przywołam wszystkie nowe umki:

- id: 82, Trujące pchnięcie (0/10): reqp=b;reqw=1h,poison;lvl=50 szkól
Wzmacnia działanie trucizny. Działa tylko jako bonus do trucizny już posiadanej | poisonstab_perw=133;energy=30
Jak widzimy, żeby mieć 33% silniejsze obrażenia od trucizny, musimy zmarnować 30 energii oraz zamiast Błyskawicznego, tymże właśnie uderzyć, tracąc SA.


- id: 119, Trwałość mocy (0/10): lvl=150 szkól
Trwałość energii i many zostaje wzmożona przez co zwiększa się jej odporność na zniszczenie. | reddest_per=4
Z pierwszego punktu otrzymujemy 4% ochrony dla energii, której tanc ma dosyć dużo, a z reguły na walki jej wystarcza.

- id: 120, Wzmocniony pancerz (0/10): lvl=120 szkól
Nauka płatnerstwa pozwala udoskonalić swój pancerz, dzięki czemu staje się on bardziej odporny na zniszczenie. | redacdmg_per=5
W skrócie Tanc => Woj. 5% mniej straty pancerza za pierwszy punkt.

- id: 127, Wirujące ostrze (0/10): reqp=b;lvl=35 szkól
Seria szybkich cięć raniących 3 przeciwników stojących obok. | rotatingblade=50;str1h=0.01;energy=11
Tutaj wygląda to w miarę dobrze, lecz nie wiadomo na czym będzie to polegało + kolejna strata SA przez Błyskawiczny.

- id: 219, Rzut sztyletem (0/10): reqp=b;lvl=50 szkól
Uderzenie w wybraną wrogą osobę, a następnie losowo we wrogą osobę z linii z tyłu (jeśli istnieje) i kolejną losową z ostatniej linii (jeśli istnieje). | daggerthrow=12*plvl;energy=20
Pewnie będzie dobre na walki grupowe. Przy walce z grupką moobów nie ma czasu i sensu używać takich umek.

- id: 222, Rozszarpanie ran (0/10): reqp=b;lvl=80 szkól
Przedłuża działanie głębokiej rany o kilka tur. | woundextend=2;energy=15
Dobra umka, lecz kolejna strata SA.

- id: 224, Zamroczenie (0/10): reqp=b;lvl=120 szkól
Uderzenie pięścią zadające obrażenia oraz zabierające energię przez 5 tur. | blackout=12*plvl;energyout=8;energy=10
Tak samo.

- id: 227, Adrenalina (0/10): reqp=b;lvl=150 szkól
Gdy wartość życia spada poniżej 15% SA następuje wzrost szybkości ataku. | adrenalin_per=7;str1h=0.01
Fajna umka, ale także dopiero od 180.

- id: 229, Czarna krew (0/10): reqp=b;reqw=1h,poison;lvl=150 szkól
Po trafionym uderzeniu krytycznym z jednoręcznej broni z atakiem trucizną, 25% szans na osłabienie leczenia turowego przeciwnika. | critpoison_per=16
Umka dobra, jednak szkoda, że istnieją tylko 4 jednoręki od trucizny dla tanca.



To wszystkie, oraz ulepszono/zmieniono kilka starych. Patrząc na ww. umki, są one robione na siłę. Mamy umkę dającą szansę na osłabienie leczenia, jeśli wejdzie krytyk od jednoręki z trucizną, których tancek ma do dyspozycji całe 4. Mogę to źle interpretować, lub jest źle napisane. Tancerzowi NIE DA SIĘ wynagrodzić utraty sporej ilości SA jakimś niszczeniem energii, czy przedłużaniem czasu Gr. To tak jakby wojowi stratę ogłucha, wynagrodzono lekkim wzrostem hp.

Wiem, piszę trochę w nieładzie, jednak potrafi to ukazać sytuację jaka czeka tancerza.
Edytowany 17:16:00 11.10.2015 przez Xelor


-: Nie, ale w przeciwieństwie do Ciebie mam wyobraźnię i wiedzę na ten temat, dlatego wiem co się będzie działo.
Edytowany 20:25:57 11.10.2015 przez Xelor
2015.10.11 17:12:25
Ocena: -1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33793792

Hudziak Dej

150411
9222
Xelor:
Pvm tanc dostaje umki grupowe.
@minus
A Ty wiesz, że te umki są słabe skąd?
Edytowany 18:14:24 11.10.2015 przez Absconditum
2015.10.11 17:35:15
Ocena: 0
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33794112

Nutoth

216845
6510
Nie kumam nic, więc chętnie zaplusuję osoby które mi wytłumaczą co się stanie z wojownikiem w nowych umkach i czy będzie grywalny. :v
2015.10.11 18:15:00
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33794639

Tygrys Syberyjski

161655
2489
Skropi:
Umki nie zrobią z każdego wojownika kozaka, który wszystkich będzie składał. Jak ktoś kompletnie nie będzie umiał dobrać eq, to te um niewiele mu pomogą.
Edytowany 18:24:42 11.10.2015 przez Kothon
2015.10.11 18:23:53
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33794764

Chillout S

300366
1770
Skropi:
Sytuacja wojownika powinna dość widocznie się poprawić, przynajmniej wtedy, gdy może kombinować z EQ i UM w całości. Ogarnięty gracz na pewno nie będzie workiem do bicia, przynajmniej tak to wygląda na "sucho".
2015.10.11 18:44:45
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33795006

Spidi

4011478
3982
Chillout S:
Ogarnięty wojownik nie był aż tak ostro bity, ale to trzeba było przejrzeć tę profesję tak dokładnie jak pusty portfel.
No chyba, że spotkało się dwóch specjalistów od dwóch profesji, wtedy to walka wygląda inaczej, pod okiem rozłożenia umiejętności, a nie ich sile.
2015.10.11 18:57:12
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33795126

Paayor

3771416
8778
Xelor:
Z góry zakładasz, że wartość SA z błyskawicznego i KP zostanie przepisana z obecnych UM. Może być tak, że zostanie obniżona o połowę i wtedy nie będzie tylko "błysk błysk błysk". Kolejna sprawa to pierw pograj, zobacz, żeby mieć porównanie i dopiero wtedy oceń.
Edytowany 19:06:35 11.10.2015 przez Paayor
2015.10.11 19:05:47
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33795203

Baksior

3381132
2095
Chillout S:
Zbyt dużej kombinacji w eq nie widzę, jedynie z bronią można się bawić, są 3 do wyboru z różnie rozdanymi statystykami. Co do tarczy, bez dwóch zdań na 285 z tytana. Jeśli chodzi o te najlepsze eq, hełm można jeśli się będzie miało hełm z tytana, spróbować zrobić woja o podwójnym or co powinno dodać mu z 60k hp + np wtedy walnąć tym wampirzym to do 67-75k hp może mamy na plus, tylko warto pamiętać, że wtedy tracimy trochę tego sa bo nie bijemy błyskiem, ale w sumie patrząc, cbk najbardziej ratuje wojownika, 20% na cbk to dużo, tutaj można jeszcze kombinować. Zbroja z kryształów, ogromny pancerz, pierścień z tepa, nie widziałem chyba lepszego + bon jak najbardziej dopasowany do wojownika duży panc + fizyczne. Naszyjnik z 250 bez dwóch zdań. Łapki z nypho i butki z seta.
Podsumowując, wojownik może się bawić w zmianę eq tylko wg mnie z ogólno dostępnych itemow: miecz 285 z tyta i zorina, tarcza raczej każdy ogarnięty wojownik wybierze z Tanrotha, i co do hełmu, można kombinować! W reszcie nie widzę żadnych pomysłów. Dodam, że już raz posiadałem 315w, jakieś tam doświadczenie posiadam

Paayor:
/ ups ty o tancu, a ja o woju /
Yankes:
Na obecnych umkach z milion razy próbowałem coś zmienić, nie widziałem żadnej innej opcji u woja niż błysk błysk, rozproszenie, głównie błysk, bandazowanie ran dawało 10k hp, kosztami straty 1000%SA? Czyli 10SA co było kompletnie nie opłacalne.
Edytowany 19:12:27 11.10.2015 przez Zwax
Edytowany 22:15:34 11.10.2015 przez Zwax
2015.10.11 19:10:00
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33795238

Vexios

210515
2466
Skropi:
Wojownik dostanie przede wszystkim 2 nowe umiejętności, które bardzo go wzmocnią, czyli kontratak i wampiryzm.
Ta pierwsza-dodaje szansę na kontrę po krytyku, działa jak w wypadku tej którą posiadają obecnie paladyni.
natomiast druga polega na tym, że gdy używamy jej, wykonujemy zwykły tak, którego bonusem jest "wyssanie" życia z wroga-ile uderzysz, tyle się wyleczysz.
Pozostałe ciekawe zdolności to berserk oraz odporność na niszczenie pancerza, gdzie berserk podnosi bazowy atak, działa jak wściekłość, lecz gdy mamy poniżej 15% hp dostajemy jeszcze jeden boost (ciekawe jak w wypadku ostatniego ratunku, czy bonus zostanie po nim do końca walki).
Przede wszystkim będzie łatwiej z łowcami, tancerzami i tropicielami, z resztą profesji walki chyba zbytnio się nie zmienią.

A, jeszcze dwie zmiany-błyskawiczny prawdopodobnie będzie dawał mniej niż ten tancerza ostrzy, a bandażowanie ma leczyć % życia, a nie stałą ilość, co może dać nawet 2 razy tyle uleczenia, co teraz.

Dół: Na pewno przyda się do walki z paladynami, a na tancerzy też bym popróbował, po kontrze walnąć ładny ogłuch i padnie taki na 1 combo.
Edytowany 19:16:37 11.10.2015 przez Vexios
2015.10.11 19:11:36
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33795260

Baksior

3381132
2095
Vexios:
Kontratak tylko w broni 2h, gdzie się jej raczej nie używa w walce z większością profesji, z tego co czytałem było 2h.

id: 20, Kontratak (0/10): reqp=w;reqw=2h;lvl=35 szkól
Szanse na skontrowanie ciosu krytycznego przeciwnika. | contra=3

Ale teraz można kombinować walki z 2h, tylko mniej panca i braku bloku przebicia to raczej pewna śmierć.

__
Edytowany 19:15:03 11.10.2015 przez Zwax
2015.10.11 19:13:40
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33795291

Hudziak Dej

150411
9222
Paayor:
Błyskawiczny teraz będzie dawał % posiadanego SA, nie stałą wartość.
2015.10.11 19:38:01
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33795622

Vexios

210515
2466
W sumie to trochę problematyczne może być z tym błyskawicznym atakiem. Dając % posiadanego SA, zamiast stałej wartości, kładziony jest nacisk na jego maksymalną ilość, więc pewnie każdy paladyn/wojownik/tancerz będą jeszcze bardziej skupiać się na tej statystyce, ale to może i lepiej, przynajmniej tancerz zyska wreszcie przewagę szybkości, którą powinien mieć nad innymi wojownikami broni białej.
Edytowany 19:58:27 11.10.2015 przez Vexios
2015.10.11 19:58:09
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33795980

Tylko zalogowani gracze mogą pisać posty

Forum Margonem > Dyskusje techniczne > Umiejętności - dyskusje

Podaj powód dlaczego oceniasz post na

Pozostało ważnych głosów na dziś: 0, po przekroczeniu limitu
Twój głos pokaże się przy wiadomości, ale nie doliczy się do reputacji gracza.


* pole nieobowiązkoweLimit znaków 0/50

Zgłoszenie postu do moderacji.
Poniżej możesz podać powód Twojego zgłoszenia.

Pamiętaj, że za bezsensowny komentarz możesz otrzymać knebla i stracić swoją reputację.

Limit znaków 0/150

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
AND grp=0