Momencik

Czekaj na odpowiedź servera..

Uwaga

  

Forum Margonem > Dyskusje techniczne > Umiejętności - dyskusje

[Przeszukaj temat] [Dodaj do ulubionych]

Xiani

327224
735
Exhume:
Ja tylko stwierdzam fakt że gdyby od początku sprawą itemów i balansu zajmował się deedo to mielibyśmy w tym momencie o wiele "lepszy" balans niż mamy obecnie.
2017.01.18 15:28:26
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:38072143

Exhume

2831309
4495
Bromson:
A odnośnie gorącego, to wcale 85 many nie jest potrzebne, by użyć umiejetnosci. Czasem najzwyczajniej dużo korzystniej jest dać w umke 5, czy 6 punktów, niż maksować. Na mniejszych lvlach nawet jest to wskazane


Gorące uderzenie - dodano nowy efekt - Zmniejszenie uniku przeciwnika przed wykonaniem tego ataku=5,6,6,7,7,8,8,9,9,10;
Zwiększenie obrażeń od ognia=105,110,115,125,135,145,155,165,175,185; -> 127,134,141,148,155,162,169,176,183,190;
Koszt many=13,16,19,25,35,45,55,65,75,85; -> 13,16,19,23,27,31,36,46,56,68;

_
Edytowany 03:05:10 20.1.2017 przez Exhume
2017.01.18 15:34:30
Ocena: 4
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:38072199

antypatia

30057
219
Naprawdę słabą opcją jest wprowadzenie tych rękawic, już teraz będąc paladynem w walce z tropicielem ubranym w 2x niszczenie many, po podejściu miałem jej na 3/4 ataki.
Wyobraźcie sobie sytuację, gdzie owy tropiciel dorzuca 3 item z niszczeniem(mówię o przedziale 64, gdzie jest kilka takowych)+ do tego nowe rękawice. Nie zdziwiłbym się, gdybym po podejściu nie miał many na żadne uderzenie.

Łowca na low wciąż nie do pokonania, obniżenie uniku raczej nie(bo ile można go mieć na 64), na błogosławioną ochronę za mało UM do rozdania.
2017.01.18 15:51:45
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:38072325

Dominus Emus

2641458
16853
Prosiłbym odnieść się do podanych wyżej propozycji, jeśli uważacie, że coś pominąłem to napiszcie to bardziej konkretnie, najlepiej z propozycją zmiany.

Wtedy to nikomu rękawice nie przeszkadzały - http://www.margonem.pl/?task=forum&show=posts&id=471329&ps=0#post36908853.
2017.01.18 15:53:57
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:38072332

pomaranczowy

932
8
Dziękujemy za zbalanosowanie umiejętności profesji !! to było bardzo potrzebne !
2017.01.18 17:05:33
Ocena: -1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:38073010

Deedo

7772778
1992
Bromson:
W statystykach przedmiotów osłabienie niszczenia energii jest niepoprawnie wyświetlane (na ~80lvl z jednego itemku jest 2, a nie 1 - w walce wartości są ok). Odnośnie braku many/eny u paladyna to jeśli będzie miał taki problem to pomożemy mu z UM (większe wartości lub szybsze przywracanie, ewentualnie dużo wyższa wartość przywracania % many/eny z całości)
Paveł:
Sytuacja będzie monitorowana i wszelkie uwagi, jeśli zasadne będą brane pod uwagę. Nie mówię, że będzie super idealnie, bo tego nie da się osiągnąć w tak rozbudowanej mechanice, ale mam nadzieje, że unikniemy walk typu 200lvl freezecombotrop vs 230lvl Paladyn/Wojownik 10:0 oraz wszelkie sytuacje, gdy jedna profesja mocno obrywa od drugiej nawet jeśli ta druga posiada odpowiednie EQ.

Ogółem zamysł jest taki, aby zbudować w miarę dobry balans na UM w oparciu o legendarne EQ. Jeśli baza w postaci umiejętności będzie dostatecznie dobra, to można testować walki na heroikach i oprzeć o nią ich siłę. Zawsze będzie można ruszyć coś w UM lub zmienić statystyki itemków istniejących (z pominięciem tych za SŁ), ewentualnie dodać nowe kontritemki. To zajmie jeszcze sporo czasu, ale skoro na starych UM dało się podciągnąć sporo rzeczy poprzez same przedmioty to czemu nie powtórzyć tego na nowym systemie.
2017.01.19 19:09:14
Ocena: 4
cytuj | ID:38083351

Margol

300410
304
Deedo:
Dobrze że UMki są poprawiane. Sporo rozwiązań to fajna sprawa ale nadal jest sporo rzeczy, które przynajmniej ja uważam za niejasne.
Pchnięcie mrozu u paladyna wzmacnia spowolnienie o jedyne 108% a zamrażająca strzała u tropiciela o 205% ? Gdzie paladyn jest znacznie wolniejszy. Tak ma nieznacznie większą szanse na zamrożenie ale to niewiele pomaga.
Łowca ma 10% na szybką strzałę a tropiciel ma 15%. (To nie jest jakaś pomyłka?) Co w połączeniu właśnie z zamrem nieraz działa tak że zwyczajnie nie da się podejść.
Błyskawiczny atak zwiększa tancerzowi ostrzy i paladynowi SA o 50% a wojownikowi o 60%. Czemu woj ma być szybszy ?
Po co zmniejszono koszt many płonącej strzały skoro trop ma manę w prawie każdym itemie a sama płonka i tak jest mocna.
Dlaczego tancerzowi ostrzy osłabiono zadziorny atak o 10% a adrenalinę prawie o połowę ?
Zmniejszono spowolnienie lodowego pocisku. Mag i tak jest najwolniejszy. Czy to na pewno dobry pomysł ?

Tyle pytań ode mnie. Jeśli ktoś ma podobne zachęcam do wypowiedzenia się.
___
Edytowany 22:16:38 19.1.2017 przez Margoll
2017.01.19 22:01:08
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:38085603

Deedo

7772778
1992
Margoll:
Tutaj nie sugerowałbym się porównaniami do innych profesji. Całość testowana jest w walkach i jeśli np. łowca ma 25% na wygodne stroje, a tropiciel 30% to tak ma być. Wiem, że najłatwiej tak porównać, ale tak prosto to nie działa, bo profesje zachowują się inaczej. Odnośnie paladyna to ma jeszcze szybki atak, więc zawsze to jakieś SA, dodatkowo spowolnienie liczy się od tego na broni, a np. na 165lvl slow z broni u pala to ~1.6, a u tropa ~1.2. Duża część poprawek jest naniesiona pod kątem walk PvP, stąd takie różnice. Tancerz potrafił z adrenaliną i bardzo mocnym EQ solować niejednego tytana.
2017.01.20 00:08:11
Ocena: 3
cytuj | ID:38086619

Hibamaa

29680
477
Nowe umiejętności będą dodawane na SI ?
2017.01.20 00:54:16
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:38086858

Exhume

2831309
4495
Tudududum

_
Edytowany 14:19:08 20.1.2017 przez Exhume
2017.01.20 03:03:15
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:38087074

Mściwy Henomi

3142267
10167
Hibamaa:
jest duża szansa na to, jednak przed wprowadzeniem muszą zostać bardzo dobrze zbalansowane,trochę czasu to zajmie.
2017.01.20 07:16:41
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:38087254

Gannikus

300303
4170
Margoll:
Wybacz, ale jak patrze na Twoje pytania to wydaje mi się, że nie znasz mechaniki tej gry. Moim zdaniem, właśnie na tym to polega, żeby profesje się różniły, w granicach rozsądku oraz były dość równe w PVP. Już obecnie balans wygląda sporo lepiej, niż na SI. Generalnie największego boosta w nowych umiejętnościach dostał wojownik, który na wysokim lvl z dobrym eq gdy osiagnie ponad 20sa jest bardzo, bardzo mocny.

Exhume:
Tą walkę widziałem już jakiś czas temu, co tu dużo pisać -> "XD"

Deedo:
Generalnie, czy mi się wydaje czy większość zmian oznaczonych 18/01 była już powoli wcześniej wprowadzana na Aldous/Tempest?
2017.01.20 08:48:20
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:38087543

Beatus

300716
2824
Laressa:
były wcześniej wprowadzane, u pala Gorące uderzenie - dodano nowy efekt - Zmniejszenie uniku przeciwnika przed wykonaniem tego ataku=5,6,6,7,7,8,8,9,9,10; i z całą pewnością widziałem go jakiś tydzień temu jak robiłem umki
Edytowany 08:59:22 20.1.2017 przez Wun
2017.01.20 08:58:49
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:38087588

Best Electro

197235
2165
Wytłumaczy mi ktoś jak działa ta adrenalina u tancerza? Bo nie widziałem jej jeszcze.
2017.01.20 10:36:05
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:38088195

Deedo

7772778
1992
Laressa:
Tak, część zmian była dodana już wcześniej. Wynikało to z pewnych technicznych komplikacji. Kolejne zmiany będą wchodziły jako całość.
Best Electro:
Adrenalina - W przypływie obaw o własne życie (poniżej 15% HP), szybkość twojego ataku drastycznie wzrasta.
Wzmocnienie SA(%)=23,26,29,32,35,38,41,44,47,50
Jeśli w walce posiadasz mniej niż 15% HP to całe Twoje SA podbijane jest o wartość adrenaliny.

Tak, ale musisz mieć poniżej 15% HP.
Edytowany 14:27:22 20.1.2017 przez Deedo
2017.01.20 11:59:48
Ocena: 1
cytuj | ID:38088798

Exhume

2831309
4495
Arpetun:
Jeśli spadnie Ci hp poniżej 15%
2017.01.20 14:05:45
Ocena: 3
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:38089855

Archmaester Marwyn

300167
122
Ostatnie zmiany wobec UM maga mi się nie podobają no ale -

Diamentowa strzała - Wzmocnienie ataku=5.5,6,6.5,7,7.5,8,8.5,9,9.5,10; -> 6,7,8,9,10,11,12,13,14,15
Szansa na wytrącenie przeciwnika po zadanym CK=12,14,16,18,20,22,24,26,28,30 -> 23,26,29,32,35,38,41,44,47,50

Po co wy Diamentową u łowcy wzmacniacie?! Czysty fizyk na NI był bardzo dobry, wręcz najlepszy na PVP(przynajmniej na 300 jak już te przeklęte bronie doszły) a wytro jeszcze lepsze, i wy to wzmacniacie? Polecał bym szanse na wytro dać max 25(lub już przynajmniej te 30 jak było), wzmocnienie ataku już możecie zostawić większe ale to wytro to była przesada a teraz jeszcze większa.

Jak to wytro wejdzie łowcy w walce z magiem na 300 mając podobne eq to mag przegrywa, ponieważ mag w walce z łowcami z podobnym eq to ma maximum 2 ruchy, a jak na jednym wytro mu wejdzie, to mag ma 1 ruch, to na hita musi ściągnąć łowce żeby mieć szanse - a ja myślałem że wy chcieliście uniknąć takich walk polegających na jednym hicie? Dajcie magowi więcej SA, uniku, absorpcji, cokolwiek żeby to zbalansować jak już chcecie to 50% na wytro. Walki Łowca na Maga są niezbyt ciekawe, polegają na jednym dobrym CK od maga, który jak nie wejdzie to walka się zakończy negatywnie dla maga. Przynajmniej tak jest od sekty w górę.

O pvp łowcą na inne profesje się nie wypowiem bo dokładnie się nie orientuje. Ale tak czy siak 50% to zdecydowanie za dużo.
Edytowany 17:38:56 20.1.2017 przez Archmaester Marwyn
2017.01.20 17:34:29
Ocena: 4
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:38093608

Margol

300410
304
Jeszcze 1 uwaga.
Kolega z klanu w swoich umiejętnościach znalazł coś ciekawego: http://scr.hu/aNwj4g
Obniżanie przebicia o... ? O ile ? I teraz pytanie czy błąd jest tylko w opisie.
Tutaj chyba nikt nie powie że skoro tak jest "to tak ma być"...
___
Edytowany 23:59:44 20.1.2017 przez Margoll
2017.01.20 23:57:50
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:38098019

Gannikus

300303
4170
Archmaester Marwyn:
Było już dawno pisane, że 300 poziom będzie balansowany na końcu po zbalansowaniu poziomów niższych, Deedo sam pisał, że w przedziale endgame każda profesja ma za dużo obrażeń i walki są za krótkie, będzie to jeszcze poprawiane więc trzeba poczekać.
2017.01.22 07:52:25
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:38109562

Yuuri

30369
1007
A mogli byście zrobić coś z tropem czyli osłabić mu szybka i zamro podczas walki z palladynem albo palowi podnieś statystyki żeby była wyrównana walka między tymi profesjami.
2017.01.22 10:15:43
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:38110050

Lord Duzami

17141
379
Yuuri:
Nie, to głupi pomysł. W margonem istnieje coś takiego, jak "pętle" - paladyn powinien wręcz przegrywać z tropicielem. Jemu samemu za to jest o wiele łatwiej w walce z łowcą, czy tancem, którzy są zaś zmorą dla tropa. Nie może być tak, że każdy ma równe szanse z każdym, bo gra byłaby niesamowicie nudna i infantylna.
Chociaż... tak naprawdę, to właśnie tak jest. Są sposoby, by owe "pętle" przeskoczyć, ale do tego trzeba już użyć głowy.
2017.01.22 10:40:51
Ocena: -2
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:38110231

Hebraj powraca

325323
120
Naruchigo:
Tylko tutaj wlasnie chodzi o to, że na NI taki trop na 300 z plonki kryta i przebicia bil mi po 50-60% gdy bylem tancerzem z KO. Nie ukrywając tropiciel na NI jest nadal mocny, bo on jest "ponad" tą "pętlą".
2017.01.22 12:40:27
Ocena: 2
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:38111233

Xiani

327224
735
Hebraj powraca:
Tylko widzisz jest taki problem że trop na low nie ma życia, nawet w legendach. Więc obniżanie jego potencjału na wysokim lvlu, zabija go jeszcze bardziej na low.
2017.01.22 13:33:40
Ocena: 2
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:38111858

zajad

302120
481
Dzieki takim osobom co tanca wychwalają i takim bzdetom ktorych sie naczytałem załozyłem tanca. Gram nim pare lat. Chłopie! Jeżeli na 300+ (i czesto gesto nizej) jak tancerz z kims wygrywa to nie dla tego, ze jest mocny tylko ze ten drugi nie ogarnia i nie umie grać. Tylko i WYŁACZNIE!
Nie zaliłem sie nigdy bo co to da? Mam pecha ze gram na perkunie i nie mozna zmienic profki.
Powtorze jeszcze raz tancek na 300 wtapia z KAZDĄ PROFESJĄ! wystarczy ze magiczni załoza cokolwiek z ogniem i tanc spływa jak flegma po szybie. Palek jak sobie tarcze rzuci to tanc moze mu.... albo nie powiem co bo muta wyhacze.
Woj ma tyle panca ze tanc go tylko smyra i łaskocze. I prosze nie filozofujcie o jakis kombinacjach typu podwojna GR bo najpierw to trzeba do przeciwnika dojsć a potem ta GR musi jeszcze wejsć a wtedy juz jestesmy w miescie.
Balans powinien byc taki ze przegrywa sie z profesjami A i B ale wygrywa z C i D Jak kazdy tak bedzie miał to bedzie super. Na chwile obecna tanc przegrywa ze wszystkimi... ze wszystkimi ogarnietymi ofc.

@Falque
Tak, przegrywa. Tanc jest zaczepisty jak ma przewagi lvl troche. Na rownym nie ma szans z nikim.
I nie mowie tu o fartach bo wygranie 1 walki na 10 i wklajenie jej w temacie walk nie czyni z niego dobra profesje
Edytowany 15:14:33 22.1.2017 przez zajad
2017.01.22 15:05:11
Ocena: -5
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:38112917

Reguit

279435
4136
zajad:
To zacznijmy od tego że to może nie przeciwnicy są za mocni tylko ty jesteś za słaby, znam wiele osób które mają tancerza na wielu przedziałach czy to łaźnia czy jakaś e2 i są jednymi z lepszych graczy an danym przedziale.

Jeśli chodzi o "filozofowanie" to powiedz mi ile SA ma tancek na 300 poziomie? ma więcej niż 35 (dobra, dobra, wyobraźnia mnie poniosła) czy jednak nie.
Popatrz teraz na maga, który osiąga około 25 SA co daje Ci prawie podwójną przewagę ruchów nad nim, do tego dolicz sobie bolesny cios, twój błyskawiczny i przyśpieszenie po ciosie krytycznym.

Najbardziej rozbawił mnie moment o woju "Woj ma tyle panca ze tanc go tylko smyra i łaskocze" też można podeprzeć się tutaj SA ale też sama administracja nie idzie na korzyść wojownika bo ostatnio 99% itemków jakie na niego wychodzą są pod EQ z dwuręką niż jednoręką i tarczą, obniżanie uniku, ck i siła CK, do tego masa CBK. obniżania maj tyle co kot napłakał a każdy dobry tancerz powtarzam DOBRY tego uniku ma 50% z ogromną nadwyżką.

Dlatego proszę, mimo tego że EQ masz bardzo ładne na twoich postkach, to nie pleć takich bzdur że tancerz to takie popychadło na każdym poziomi tylko zastanów się nad zmianą profesji bo po prostu on Cię przerasta.


Zapraszam do zapoznania się jak nie wierzysz:

http://www.margonem.pl/?task=forum&show=posts&id=483182&ps=0#post38055417
http://www.margonem.pl/?task=forum&show=posts&id=483182&ps=0#post38056612
http://www.margonem.pl/?task=forum&show=posts&id=483182&ps=0#post38056705
http://www.margonem.pl/?task=forum&show=posts&id=483182&ps=1#post38080396
http://www.margonem.pl/?task=forum&show=posts&id=483182&ps=1#post38094004
Edytowany 17:48:00 22.1.2017 przez Reguit
2017.01.22 16:46:44
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:38114087

Irian Dragonfly

27281
509
zajad:
Ja jestem skłonny Ci uwierzyć (choć trochę przesady w tym co mówisz jest), bo po 1 osoby minusujące i innego zdania nie potrafią czytać (napisałeś wyraźnie, że chodzi o 300 lvl), a po drugie mówią Ci o tym jak jest na 300 lvlu osoby z 217 lvlami tancerzami na światach prywatnych, to nie ma co komentować.
EQ masz bardzo dobre, a na takim lvlu to tancerz raczej nie robił w walkach za wiele prócz błysków (z tego co pamiętam, a w przeciwieństwie do niektórych grałem na takim lvlu), więc... gdzie tu mogłeś ty zawinić?
Owszem, na 300 lvlu, czyli finalnym jest bardzo niedopracowany balans i Deedo nad tym będzie pracował, ale na NI, a nie SI, więc na Perkunie pozostaje Ci cierpliwie czekać na NI.
Ale nie tylko tancerz ma przekichane na wysokim (o ile prawdą jest wszystko, co mówisz), także spokojnie. Najpierw NI, potem będą (a w sumie chyba trwają) prace nad balansem do bodajże 230 lvla, a potem te wyższe poziomy. Na SI nie ma co już ruszać tego.

Powtórzę: on mówi o 300 lvlu. Ja wiem, że tancerz jest dobry i dominuje łaźnię na prawie każdym poziomie. To fakty, przez ogół gry tancerz jest bardzo dobry. Ale tutaj kolega mówi o balansie endgejmowym, który z różnych stron pozostawia wiele do życzenia i sam Deedo o tym niejednokrotnie mówił i wie.

@post niżej > Exhume:
Dobrze się czytało, popieram w 100% aż do:
"Tancerz nie jest profesją taka jak paladyn, który ubierze sobie 2 DA i eq skonczone"
A to Ci się żart udał! Może na niższych lvlach i owszem, ale później to już nie ma żadnego przełożenia na rzeczywistość.
Co do łowcy się akurat zgodzę, tropiciel to chyba zależy z kim.
Poza tym - ja z perspektywy paladyna z pełną świadomością mówię to samo - przebiórek co nie miara, aż za dużo, także widocznie nie jedyny jest w tej sprawie tancerz. Tym by się ogólnie można zająć, by inne profesje były mniej "wielozadaniowe" i też musiały się przebierać.
Edytowany 19:08:50 22.1.2017 przez Irian Dragonfly
2017.01.22 18:54:20
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:38115920

Exhume

2831309
4495
Reguit:
Nie rozumiem czemu walki tancerz z paladynem na podwójnej gr mają być odzwierciedleniem całkokształu niezniszczalnego tancerza, nie rozumiem tego argumentu. To tak, jakbym 3 lata temu wstawił tutaj walki paladyna z tancerzem - bez gr wtedy i twierdził, że paladyn jest niezniszczalny wiedząc, że ma problem w ogóle z podejściem do tropiciela.

Chciałbym pominac jakiekolwiek statystyki z privów, bo sprawa zdaje sie jest jasna, a jak nie;
- Na priwach jest straszny dysonans poszczególnych prof, na większości przedziałów nie ma godnych reprezentantów danej profy, o ile w ogóle jacyś są. A czasem i w ogóle nie ma gracza z daną profą na jakims przedziale
- Gracze na priwach przykladają mniejszą uwage do umek, dobierania eq, chociaz nie oklamujmy sie w tej kwestii

Miałem się nie odzywać w sprawie tego tematu, bo jest jałowy i wszystko zostało już powiedziane, wszyscy są zgodni, że GR JEST ZA MOCNA, ale rolowanie tego tematu i podpinanie do niego innych aspektów to już przesada.

Tancerz ma swoje wady, jak każda inna profa. Nikt nie ukrywa, że tancerz jest silną profesją(pomijam post zajada) i jedna z dwóch profesji w margonem(drugą jest paladyn), które mają realne szanse wygrywanie walk 1v2, czy 1vs3, jeśli znajdzie się w grupie ktoś, na kim można nabić przyśpieszenie(o tym akurat ktoś wspomniał). Co nie zmienia tego, że nie jest żadną profą-bogiem, a tym bardziej jakimś konkretnym dominatorem, nigdy nie był i nie będzie. Tancerz to jedyna profesja w margonem, która może równie dobrze przegrać z kimś z dużo gorszym ekwipunkiem - i analogicznie wygrać z kimś z dużo lepszym ekwipunkiem, a to wyłącznie kwestia losowości i uniku, na którym polega tancerz. Wiesz ile razy dochodząc do hero tropa byłem po ratunku, bo nie wszedł żaden unik? Ale jakoś nie był to powód do tego, żeby na forum pisać o nerfienie tropiciela, bo pewnie mogłem się ubrac inaczej, bo zlekceważyłem przeciwnika, bo buty nie te - wiesz, że grajac tancerzem jeden item może zmienić całą walke? Wiesz, że praktycznie pod każdą profesje trzeba mieć oddzielne eq? Tancerz nie jest profesją taka jak paladyn, który ubierze sobie 2 DA i eq skonczone, ani tropicielem czy łowcą, gdzie 80% walki polega na SA, tylko profesją, którą przed zrobieniem czegokolwiek trzeba pomyśleć trzy razy, bo dwa to za mało. Na 85 tancerz jest mocny tylko dlatego, że ma więcej leg do wyboru, wiecej możliwości, teraz doszły bronie przeklęte, które wzmocniły tancerza najbardziej ze wszystkich profesjii, nizej to kwestia uniku, którego jest za dużo, a obnizanie innych prof nieadekwatne - gdzie i tak trzeba w umkach cały czas z czegos rezygnować.

A nie chce mi sie w sumie, bo będzie, że tancerza bronie. Chciałbym się jakoś odnieść do osób, które tancerzem nigdy na poważnie nie grały i nie wiedza, że tancerz moze z każdym wygrać, ale równie dobrze może z każdym przegrać, bo nie jest to profesja ani troche uniwersalna, a zestawy umek są dwa

Podsumowując lekko: Tancerz na małych lvlach jest problematyczny, ze wzgledu na to, że żadna profesja nie ma takeigo dmg, żeby tancerza jakas skontrować, do tego dochodzi unik, który cięzko obnizyć. Po 100 lvlu zaczyna to wyglądac normalnie, a im lvl wiekszy - tym tancerz odrobine slabnie, bo każda profesja zyskuje dmg i może tancerzowi lekko wjechać na ambicje, o podwójnej gr nic nie napiszę, bo nie wiem ile razy trzeba pisać to samo, żeby każdy zrozumiał.
_
Edytowany 19:06:40 22.1.2017 przez Exhume
2017.01.22 18:59:01
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:38115937

zajad

302120
481
Po 1 Jak zauwazył Irian Dragonfly: mowa tutaj o 300 lvl
Po 2 Do tych co minusują to jak nie macie 300 tanca to powinniście sie ze wstydu okopać gdyz jest to dowodem na ilość Waszego IQ
Po 3 Tanc na 300 umki ma we wszystko rozdane do tego EQ w legach wiec co tu zmieniac?
Po 4 jak by ktorys nie zauważył to gram na perkunie - serwerze PVP wiec z racji tego takich walk dziennie odbywam setki wiec i doswiadczenie jakby ciut wieksze.
Po 5 Nie mowie ze tancem jest wygrac niemozliwe. Tez bym wam zebrał cudowne walki jak wszystkich rozjezdzam... tylko ze na kazda wygrana walke przypada 10-15 przegranych.
Po 6 Rozwalaja mnie twierdzenia "jak sie pomysli" "nie umiesz grac" Ludzie co tu myslec? czy błysk czy agres czy rozproszenie? Alez trzeba inteligencji zeby sie namysleć. Pewno na te miliony walk ktore odbyłem jeszcze nie odkryłem prawidłowej kombinacji hehehe

/edit
Taki Hebraj napisze ze tanc kładzie wszystkich oprocz tropow i wojów. Wiesz jaka magowie maja z Ciebie polewkę?
Chyba ze jakis mag bije z błyska lub pal tarczy nie rzuca.... to tak.. masz racje hehehehe
Edytowany 19:49:17 22.1.2017 przez zajad
2017.01.22 19:33:08
Ocena: 2
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:38116410

Mykfanith

2153733
9430
Nie ma co rozmawiać o 300 poziomach na NI, bo jest przygotowywany jeszcze jeden pasek um na (najprawdopodobniej) 200+ lvl.

@+ Skoro o SI, to dlaczego w tym temacie?
Edytowany 19:43:59 22.1.2017 przez Mykfanith
2017.01.22 19:38:03
Ocena: 2
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:38116473

Reguit

279435
4136
Exhume:
To jest właśnie wada tego forum, kiedy ktoś chce wypowiedzieć się na jeden temat a nagle wszyscy zarzucają zupełnie co innego.

Po drugie czy ja mówię o privach cały czas? Nie! Więc nie rozumiem Cię o co Ci chodzi, że źle... Sam dobrze wiesz że na większości światów jeśli chcesz wygrać łaźnie robisz tanca. Dlaczego? Bo tanc jest najsilniejszą profesją, zrozum to w końcu, nie mówimy o NI, które jest jeszcze w fazie tworzenia, wiele się tam jeszcze zmieni. A obecnie gramy na SI i tego się trzymajmy, skoro już tak chcesz swoich dawnych czasów to idź sobie na oldmargonem, wybierz tropka z zimnem+gr i ciesz się grą, nikt Ci nie będzie płakał że jesteś za silny.
2017.01.22 20:03:26
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:38116813

Gannikus

300303
4170
Reguit:
Zmiana jest też taka, że tancerz z 2x GR wcale nie musi być taki mocny na pala u którego ogień został znacznie poprawiony. Nie rozumiem też po co piszesz o SI w temacie o nowych umiejętnościach...

@Trutka+GR najlepsze połączenie na wysokim lvlu, jak masz odpowiednia ilość umiejętności.
Edytowany 18:42:17 23.1.2017 przez Laressa
2017.01.22 21:20:10
Ocena: 2
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:38117805

Exhume

2831309
4495
Reguit napisał(a):
Exhume:
Po drugie czy ja mówię o privach cały czas? Nie! Więc nie rozumiem Cię o co Ci chodzi, że źle... Sam dobrze wiesz że na większości światów jeśli chcesz wygrać łaźnie robisz tanca. Dlaczego? Bo tanc jest najsilniejszą profesją, zrozum to w końcu, nie mówimy o NI[..]


Ale to jest totalna bzdura. Gram samymi profesjami fizycznymi, w okolice 150 lvla mam ekwipunek taki, że równie dobrze mógłbym chodzić na łaznie łowcą, czy nawet wojownikiem, a z wojem wcale nie przesadzam. Grałem wojem do 163 i grało się mega, zmieniłem się na tanca tylko ze wzgledu na to, że bolało mnie padanie na dwóch tropach 20 lvli niżej - dwóch hero tropach. W każdym razie w planach i tak mam powrót do wojownika, jak tylko zdobęde kamyki do zbrojki na 163.



Profesja profesją, doswiadczenie doswiadczeniem, pierwsze skrzypce i tak będzie grać eq i poprawne dobranie go pod rywala, czy to na SI, czy NI, bez znaczenia.

tak
Edytowany 19:11:36 24.1.2017 przez Exhume
2017.01.24 13:44:47
Ocena: 3
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:38132550

Deedo

7772778
1992
Gracz zgłosił mi na maila problem z deszczem strzał na 300 lvl. Czy ktoś ma na to jakiś sposób, czy na czas dodania kolumny 230lvl potrzeba zmniejszyć siłę deszczów?
2017.01.26 10:42:33
Ocena: 6
cytuj | ID:38149754

Beatus

300716
2824
Deedo:
Moim zdaniem deszcz dla pojedynczego łowcy jest średnią opcją, nabiera on na sile w walkach grupowych, gdzie jest kilku łowców. Tak samo jest (albo było) z magiem i łańcuchem piorunów. Hmmm moja propozycja jest taka by deszcz był z każdym użyciem osłabiany, dla wszystkich łowców w grupie. Zrobić tak by opłacało sie go używać jednemu łowcy, przy okazji zrobić tak samo u maga z piorunami.
http://www.wklej.org/id/3027743/ dodatkowo dodam że nim to expić sie nie opłaca broń przeklęta na 300 od samego fizyka, strzałki za sł

- Margoll, kolejny raz mnie przekonałeś że masz problemy z myśleniem. Jeśli jesteś zwolenikiem walk grupowych gdzie są dwie grupy po 10 łowców i wygrają ci którzy mają więcej sa to zamilcz. A co do tropa i płonki, jest za silna, ale wiem też um nie są skończone. Jeśli masz jakiś problem napisz normaln post, przedstaw argumenty za i przeciw to coś sie w tej sprawie poprawi...
Edytowany 14:28:22 26.1.2017 przez Wun
2017.01.26 10:50:28
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:38149803

Deedo

7772778
1992
Wun:
Deszcz jest dość dobrą UM do expienia i tutaj specjalnie nie wzmacniałby tego. W grp 10 łowców z racji wysokiego SA szybko wystrzelają pozostałych. Póki co najlepszym rozwiązaniem jest chyba opcja z osłabieniem każdego deszczu strzał w grp o XX% Z łańcuchem piorunów też są takie problemy? Tutaj można odpornościami sobie pomóc.
2017.01.26 14:38:36
cytuj | ID:38151562

Beatus

300716
2824
Deedo:
Co do tego maga, nie wiem jak teraz ale jakoś październik-listopad pisałem ci o tym na email. Sytuacja wyglądała tak że była ustawka na koboldzie (70lvle) 8 vs 5, grupa pięcioosobowa miała woja, pala i trzech magów. Woj wyzywał, magowie bili piorunami. Nasza grupa ośmioosobowa była mieszana, zanim zbiliśmy woja do 30% nie było co z nas zbierać (co do eq to hmm mieliśmy sporą przewagę w legendach). Miałeś sie wtedy przyjrzeć umce

Margoll:
Może na 300 ciężko o ustawki 10 vs 10 gdzie większość to łowcy, ale na mniejszych lvl'ach na innych światach to norma. Expienie w margo jest coraz łatwiejsze, dodatkowo jeszcze Endgame co spowoduje że i na 300 bd takie ustawki. Tak jak Deedo pisał "Póki co najlepszym rozwiązaniem jest chyba opcja z osłabieniem każdego deszczu strzał w grp o XX%" czyli i łowcy i tropa. Płonka to temat na inną rozmowę, porób sccreny jak dostajesz manto od trop z płonącej, pokaż je w temacie.

http://scr.hu/0hy7/bkglp scren z wczorajszej walki, ja i kolega 300h, przeciwnicy 300h 300b 300m seria z podwójnego, deszcz i nie było co z nich zbierać
Edytowany 15:09:45 26.1.2017 przez Wun
2017.01.26 14:49:32
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:38151696

Margol

300410
304
Wun:
Wun napisał(a):
Hmmm moja propozycja jest taka by deszcz był z każdym użyciem osłabiany, dla wszystkich łowców w grupie. Zrobić tak by opłacało sie go używać jednemu łowcy, przy okazji zrobić tak samo u maga z piorunami.

Dla wszystkich łowców w grupie. Dla tropów nie bo po co. Sam przyznałeś że płonka jest za mocna. Jeśli zostałby osłabiony deszcz i płonka to ok bo byłoby dość sprawiedliwie, w teorii dłuższa walka. Ale każdy czepia się tylko łowcy. Walki 10 łowców vs 10 łowców. Sorry, jeszcze takiej nie widziałem.

I zanim komuś zaczniesz wyskakiwać z textami o myśleniu to najpierw przyjrzyj się swoim postom zamiast bawić się w minusy odwetowe jak ostatnio. Ale co mi tam, wyżyj się.
___
Edytowany 14:57:35 26.1.2017 przez Margoll
___
Wun:
Teraz jak już się wyżyłeś, ochłoń i skup się a nowych umiejętnościach bo o tym jest ten temat a nie na kłótni ze mną.
Edytowany 15:04:07 26.1.2017 przez Margoll
2017.01.26 14:52:15
Ocena: -1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:38151729

Lenndel

30026
53
Margoll:

-Tak jak pisali Ci wyżej zacznij myśleć, deszcz szczał jest taki sam dla łowcy jak i tropiciela bo to jedna umiejętność, tak że jak łowca dostanie osłabienie to tropiciel też. Deszcz różni się jedynie później przez to ze łowca ma czystego fizyka przez co jest bardzo mocny.

Po za tym najlepszym przykładem tego ze deszcz jest za mocny jest walka która znajduje się u Cb na profilu.
Jak walka by znikła to tutaj załączam link: https://wklej.to/sqt8l

-Płonąca strzała rzeczywiście mogła by zostać troszkę osłabiona bo jest za mocna.

-Z łańcuchem piorunów to jest ta sama sytuacja do z deszczem, przy zebraniu kilku magów do grp staje się to za mocne.

-Z tego co zauważyłem to Ty byś chciał by tylko zostały wzmacniane profesje którymi Ty grasz.
Płacz płacz płacz. Cytuje

"Błyskawiczny atak zwiększa tancerzowi ostrzy i paladynowi SA o 50% a wojownikowi o 60%. Czemu woj ma być szybszy ?
Po co zmniejszono koszt many płonącej strzały skoro trop ma manę w prawie każdym itemie a sama płonka i tak jest mocna.
Dlaczego tancerzowi ostrzy osłabiono zadziorny atak o 10% a adrenalinę prawie o połowę ?"

Według Margoll`a każda postać którą on ma powinna zostać wzmocniona a każda którą nie gra osłabiona.

Bądź obiektywny albo wyjdź i zamknij drzwi za sobą.
Edytowany 15:11:08 26.1.2017 przez Lenndel
2017.01.26 15:06:43
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:38151892

Margol

300410
304
Lenndel:
Z deszczem chodziło mi o 300 lvl. Nie mam takiego łowcy. Przypomnij sobie swój płacz jaki to mag jest słaby, że tanc za mocny bo przegrałeś 1 pvp. A później próbuj mi coś wmawiać.
Dlaczego woj ma większe przyśpieszenie z błyskawicznego nie wiem dalej. Może ty mi wyjaśnisz skoro nie masz problemów z myśleniem.
Dlaczego osłabiono adrenalinę już wiem bo przedstawiono mi konkretne argumenty i nie kłócę się w tej kwestii.
Gram 4 profesjami więc mówienie że chce aby wzmacniano tylko te którymi ja gram jest troszkę słabe.

A wracając do tematu. Jest już tak że 1 profesja ma błyskawiczny atak a druga błyskawiczny cios i to się jednak różni. W temacie z deszczem wspomniałem o tropicielu dlatego że wiele osób narzeka że łowca jest za mocy, ale łowca często pada po 2 hitach... hmm o tym chyba nikt nie wspomniał.
Tak, patrzę na to obiektywnie. Dlatego piszę żeby zmiany tyczyły się dwóch stron a nie tylko jednej.
___
@Arpetun: Woj ma mniej SA ale ma więcej pancerza, życia, ataku, redukcji wszystkiego. Troszkę tego dużo. Ale o tym też można by wiele pisać.
___
Edytowany 17:21:37 26.1.2017 przez Margoll
2017.01.26 15:30:28
Ocena: 4
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:38152078

Exhume

2831309
4495
Deedo:
Zamiast osłabiać każde użycie deszczu, można oslabić każdą strzałe o te 5%, czy więcej, jakoś to przetestować i dobrać odpowiednią wartość
a może to wyglądac tak;

Strzała a 100% siły
Strzała b 95% siły
Strzała c 90% siły
Strzała d 85% siły
Strzała e 80% siły
Strzała f 75% siły
Strzała g 70% siły
Strzała h 65% siły
Strzała i 60% siły

Deszcz ma spory wpływ na walki grupowe, może delikatnie za duży, bo na niektórych przedziałach walki grupowe polegają w większości na nim. Myśle, że ogólnie można troche znerfić deszcz, nie tylko, żeby nie był przegięty na 300~lvlu, ale nie opierały sie na nim walki na innych przedziałach.

Oslabienie kolejnych użyc deszczu nic nie zmieni, nic nie wniesie. Po wejściu EG walki pewnie wyglądałyby tam tak, jak na innych zamknietych e2 typu fover, czy goons - gdzie starczy deszczu uzyć raz, a do grupy napchać tyle dystansu, ile sie da.

W mniejszych grupach nie wygląda deszcz źle jakoś
_
Edytowany 18:42:31 26.1.2017 przez Exhume
2017.01.26 18:08:01
Ocena: 2
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:38153843

Gannikus

300303
4170
Margoll:
Co do twojego plusa, w poście wyżej, ważne jest w kogo trafi strzała, z tym, że jeżeli wypuszczasz 9 strzał z jednego łuku to chyba musisz liczyć się z losowością i z tym, że sam do końca nie wiesz w kogo trafi. Widzę, że dalej marudzenia ciąg dalszy, chciałbyś może jeszcze żeby krytyk wchodził na deszczu bo teoretycznie masz szansę trafić przeciwnika hm.... powiedzmy w oko?

Exhume:
Też nad takim czymś myślałem, ale to wymaga żmudnych testów niestety. Trzeba wybrać taką siłę, żeby umka nie dawała maksymalnej przewagi w pvp, a była użyteczna na expie dla tych graczy, to dość ważne i dość ciężkie do osiągnięcia

@Temat:
Powtórzę, że teraz ciągłe spekulacje na temat lvla 300 nie mają żadnego sensu, Deedo już mówił, że będzie najpierw dążył do balansu w niższych przedziałach, na koniec w przedziale endgamu,do którego też wejdzie pewnie sporo nowych przedmiotów.
2017.01.27 07:03:22
Ocena: 2
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:38157589

Hunter Xaxa

300123
184
Czytając te wszystkie posty postanowiłem wypowiedzieć się na ten temat.

Łowca jest bardzo mocną profesją na przysłowiowy Late game pod warunkiem że walczy fizykiem lub trucizną(gr jest prawie nieopłacalne przez UM osłabiającą DMG z gr). Zarzucając łowcy brak balansu jest to tylko częściowa prawda dlatego że inne profesje(głównie mag,trop) "zmiatają" łowcę w 2 ciosach(jeśli podejdzie to zwarciowa profesja także go zmiecie). Oczywiście łowca ma bardzo dużą wartość ataku jednak gdyby nie ona łowca nic by nie znaczył. Wspominany wyżej deszcz strzał moim zdaniem nie wymaga jakiegoś dużego osłabienia. Zmian wymaga atak fizyczny który jest bardzo duży i powinien być zredukowany kosztem wzmocnienia słabej głębokiej rany, która w PvP na wysokich poziomach jest bezużyteczna(przydaje się tylko w PvE). Dorzucę też fakt że łowca w przedziale 220 do około 240 jest niesamowicie słaby(przysłowiowy "słaby w pvp" palek jest go w stanie załatwić, ponieważ łowca nie ma prawie eq na te lvle).
2017.01.29 19:30:19
Ocena: 0
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:38183746

Hjiko

293152
134
@Temat:
Powtórzę, że teraz ciągłe spekulacje na temat lvla 300 nie mają żadnego sensu, Deedo już mówił, że będzie najpierw dążył do balansu w niższych przedziałach, na koniec w przedziale endgamu,do którego też wejdzie pewnie sporo nowych przedmiotów.


Przecież balans na niższych levelach funkcjonuje bardzo dobrze, a jakiekolwiek zmiany wprowadziłyby efekt odwrotny do zamierzonego. Przedział 300 powinien być teraz priorytetowy. Duża liczba osób wbiła ten lvl, doszły bronie przeklęte. Ustawki polegają tylko na deszczu, a profesje z mniejszym SA nie mają nawet tury. Endgame powinien być nagrodą za setki godzin poświęconych wbijaniu leveli, a na razie jest karą w postaci patologicznego "balansu".

@alpha
Mówisz tylko o SI, czy też o NI?
Edytowany 11:46:29 31.1.2017 przez Hjiko
2017.01.29 19:56:05
Ocena: 3
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:38184062

Deedo

7772778
1992
Na czas wypracowania odpowiedniej mechaniki deszczu/łańcucha piorunów siła tych UM zostanie zmniejszona. UM te generują bardzo duże wartości obrażeń, nieproporcjonalnie do innych UM oraz ciosów. Bijąc łowcą 165lvl mobki z Sali królewskiej zadałem cbk na 10k, natomiast deszcz strzał na 3 przeciwników wygenerował łącznie 13k obrażeń za jednym użyciem.

Mag:
Łańcuch piorunów - Siła obrażeń od błyskawic=64,68,72,76,80,84,88,92,96,100 -> 62,64,66,68,70,72,74,76,78,80
Łowca:
Deszcz strzał - Siła obrażeń deszczu strzał=102,104,106,108,110,112,114,116,118,120 -> 82,84,86,88,90,92,94,96,98,100
Tropiciel:
Grad strzał – Siła obrażeń gradu strzał=102,104,106,108,110,112,114,116,118,120 -> 82,84,86,88,90,92,94,96,98,100

Ewentualne poprawki zostaną naniesione wraz z dodaniem UM na 230lvl lub zmianą mechaniki tych UM.
2017.02.07 23:46:51
Ocena: 7
cytuj | ID:38270151

Deedo

7772778
1992
Margoll:
Margoll: Mowa była o 300 nie o 165 i chyba s.CK miałeś małą

Nie da się zmniejszyć tylko obrażeń na 300+ skoro UM są procentowe i niezależne od poziomu. Ewentualne poprawki zostaną naniesione wraz z dodaniem UM na 230lvl lub zmianą mechaniki tych UM. Początkowo wartości tych UM dobierane były na podstawie starych UM, co było błędem. UM obszarowe w margonem są dość przesadzone i dlatego zostały osłabione, mają wspomagać, a nie być podstawą do atakowania. Podobny błąd był z zamrożeniem, które deklasowało pozostałe żywioły i tworzyło patologię w walkach tropiciel vs mag/paladyn/wojownik, co z kolei tworzyło kolejne problemy typu paladyn z 50% unikiem itp. Problemy czasem są u podstaw i tam trzeba je naprawiać, a nie budować na nich kolejnych paradoksów.
2017.02.08 13:22:37
Ocena: 2
cytuj | ID:38272012

Margol

300410
304
Deedo:
Wiem że nie da się zmniejszyć obrażeń tylko na dany lvl ale jeśli coś jest robione pod niski lvl to może to działać nieco inaczej na wysokim. Kiedy zaczął się temat deszczu napisałeś że gracz zgłosił Ci problem na 300 lvlu. Może warto byłoby potestować to na tym 300 lvlu a nie tylko na 165 bo im niżej tym więcej graczy.
___
Edytowany 13:30:22 8.2.2017 przez Margoll
2017.02.08 13:29:49
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:38272053

Mykfanith

2153733
9430
Deedo:
Nie dałoby rady rozdzielić działania tych um na moby i na graczy? Najbardziej boli siła tego na ustawkach, więc można byłoby zaniżyć moc na walkach pvp, do expienia zaś zostawić normalne wartości.

@+Arpetun: Używam na lvlach +100 łańcucha i świetnie się sprawdza.
Edytowany 15:58:09 8.2.2017 przez Mykfanith
2017.02.08 13:40:33
Ocena: 2
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:38272110

dworniok jd

22025
845
umiejętności te tylko na nowym interface czy też na starym?
2017.02.08 14:02:28
Ocena: 0
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:38272264

Pan Krytyczek

3601
826
Witam co jeśli ktoś ma kilka i dopiero spada na syberie to jak ma rozdać um ?
2017.02.11 08:21:35
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:38296479

General Darius

114-38
122
dworniok jd:
Tylko Nowym
Edytowany 03:10:21 12.2.2017 przez Asshain
2017.02.12 02:59:56
KONTO ZABLOKOWANE | zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:38307848

Tylko zalogowani gracze mogą pisać posty

Forum Margonem > Dyskusje techniczne > Umiejętności - dyskusje

Podaj powód dlaczego oceniasz post na

Pozostało ważnych głosów na dziś: 0, po przekroczeniu limitu
Twój głos pokaże się przy wiadomości, ale nie doliczy się do reputacji gracza.


* pole nieobowiązkoweLimit znaków 0/50

Zgłoszenie postu do moderacji.
Poniżej możesz podać powód Twojego zgłoszenia.

Pamiętaj, że za bezsensowny komentarz możesz otrzymać knebla i stracić swoją reputację.

Limit znaków 0/150

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
AND grp=0