Momencik

Czekaj na odpowiedź servera..

Uwaga

  

Forum Margonem > Dyskusje techniczne > Umiejętności - dyskusje

[Przeszukaj temat] [Dodaj do ulubionych]

Czerń

267911
1412
"Odblokowywanie kolumn:
I kolumna aktywowana jest na 25 lvl.
II kolumna aktywowana jest na 35 lvl przy czym trzeba rozdać we wcześniejszej kolumnie 10 pkt. UM.
III kolumna aktywowana jest na 50 lvl przy czym trzeba rozdać we wcześniejszych kolumnach 25 pkt. UM.
IV kolumna aktywowana jest na 80 lvl przy czym trzeba rozdać we wcześniejszych kolumnach 55 pkt. UM.
V kolumna aktywowana jest na 120 lvl przy czym trzeba rozdać we wcześniejszych kolumnach 95 pkt. UM.
VI kolumna aktywowana jest na 180 lvl przy czym trzeba rozdać we wcześniejszych kolumnach 155 pkt. UM. "


Może jestem jakiś niekumaty, ale wytłumaczcie mi jedną rzecz.
Powiedzmy mam tam 50 poziom. Chcę wykorzystać umki z III kolumny, ale mam już wykorzystane wszystkie pkt umiejek, to po resecie umek mogę normalnie z tej III kolumny korzystać, czy znów muszę te 25 punktów wykorzystać?
Przepraszam za to pytanie, które da się pewnie wytłumaczyć jednym zdaniem. Ja niestety tego nie ogarniam. :C


Edit - powtórzenie.

Edit 2

Demonicus Di Rao:

Szkoda, że to nie będzie tak funkcjonować. :<

"I kolumna aktywowana jest na 25 lvl.
II kolumna aktywowana jest na 35 lvl
III kolumna aktywowana jest na 50 lvl
IV kolumna aktywowana jest na 80 lvl
V kolumna aktywowana jest na 120 lvl
VI kolumna aktywowana jest na 180 lvl"
Edytowany 20:16:31 11.10.2015 przez Czerń
2015.10.11 20:11:00
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33796228

Demonicus Di Rao

284552
1773
Czerń:
Musisz mieć rozdane umki we wcześniejsze kolumny aby rozdać nową... Czyli bez uprzedniego rozdania 25 um w poprzednich kolumnach nie odblokujesz tej 3
2015.10.11 20:12:52
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33796261

zambers

172350
4549
Vexios:
Z tym błyskawicznym atakiem mądry ruch - tancerz nie będzie mieć 1481438 leka turowego, tylko wreszcie 1684186 SA.
2015.10.11 20:22:25
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33796424

Akhad

244401
1333
Czerń:
Z sensem, gdyby nie wymóg rozdania punktów we wcześniejsze umki to przykładowo w walkach 119lvl vs 120lvl ten wyższy wygrywałby zawsze, bo miałby możliwość rozdania nowych umek. A tak to nie będą od siebie zbytnio odstawali, będą mieli bardzo zbliżone umki.
2015.10.11 20:41:54
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33796771

Paayor

2441355
8677
Absconditum:
Wiem o tym, ale można przeliczyć % tak, aby błyskawiczny dawał podobną wartość co obecnie.
2015.10.11 20:43:39
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33796794

Devira

210426
2335
Paayor:
Jak Ty chcesz to przeliczyć, jeśli jeden gracz będzie miał powiedzmy 18 SA, a drugi 15. Nie będzie to podobna ilość, bo jeśli miałby dawać 50% wartości posiadanej, to jednemu wyjdzie na tyle, ile jest aktualnie od 150lvla, a drugiemu tyle, ile jest na 125, a obaj mogą mieć ten sam poziom.
2015.10.11 20:47:24
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33796850

Chillout S

201287
1627
Vexios:
EQ robione pod SA - brak innych równie ważny statystyk, co będzie skutkowało przegraną. Taki mag sypnie sobie klątwą z UM i na Twoje 2, góra 3 ciosy (bo zamrożenia nie ma, chyba, że używasz UMek zżerających manę) może nie wejść żaden, no i w sumie na tym to powinno polegać. Tancerz prawie zawsze miał przewagę nad wojownikiem i paladynem pod względem SA, więc tym razem nie powinno być inaczej.

Obliczanie procentowo rzeczywiście nie wydaje się sensownym rozwiązaniem, już lepiej byłoby zostać przy stałej wartości. Mam gdzieś tam lekkie obawy, że osoba posiadająca ekwipunek zrobiony wyłącznie pod SA i używająca cały czas błyskawicznego zniszczy przeciwnika ciągłymi atakami.
Edytowany 21:04:47 11.10.2015 przez Chillout S
2015.10.11 21:01:57
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33797027

Devira

210426
2335
Chillout S:
Przyznam, ze lekko rozbawiłeś mnie z tą klątwą Wątpię, by jakiemukolwiek magowi opłacała się ta umka pod PvP z tancerzem.
Jej szansa zapewne zostanie tak ustawiona, by średnio zabierać 1-2 ciosy wroga, gdy jako tancerz już jestem w stanie robić ich 4-5 pod rząd, gdy się rozpędzę, czyli tyle ile mag w całej walce. Jeśli straci jedną swoją turę, by zabrać mi moje dwie, a do tego straci manę to ja jeszcze bardziej na tym zyskam, niż on.
2015.10.11 21:15:46
Ocena: -1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33797136

Paayor

2441355
8677
Vexios:
Przy rozrzucie 3SA, gdzie błyskawiczny dawał 12SA, jeżeli przyjmiemy wartość 70%, to różnica między błyskawicznym będzie wynosić 2SA. Jeżeli posiadamy 18SA, to błyskawiczny da nam 0.7SA więcej niż teraz, a jak będziemy mieć 15SA, stracimy 1,5SA w porównaniu do obecnego stanu. W dodatku musisz pamiętać, że 3SA to jest 6-8bonusów, więc może to być równowartość ~3k leczenia turowego.
2015.10.11 21:38:23
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33797372

Meldenar

3291069
2327
/Nieaktualne, nikt nie jest w stanie tej umiejętności rozwinąć.
Edytowany 21:55:26 11.10.2015 przez Sir Marcinus
2015.10.11 21:43:38
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33797412

zambers

172350
4549
Paayor:
A skąd sobie wziąłeś 70%? Może nawet takiej wartości na 10 poziomie umki nie będzie? Trzeba poczekać na informacje o wartościach.

Vexios:
Zależy, czy klątwa będzie dodatkiem do ciosu, czy będzie to na zasadzie zaklęcia (bez ataku). Obawiam się, że będzie wykorzystana ta druga opcja .

Sir Marcinus:
A wiesz co to mcurse?

Chillout S:
A eq robione głównie w SA? Co prawda troszkę SA będzie mniej, ale inne statystyki będą miały odpowiednie wartości . Co prawda takie eq nie każdy umie zrobić .
___
Paayor:
Nie wszystko musi być podobne. Np. Minimalna wartość dla błysków - max 40%, nie 30.
Edytowany 22:57:06 11.10.2015 przez zambers
2015.10.11 21:49:56
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33797465

Paayor

2441355
8677
zambers:
Przyjąłem wartość podobną do tego, co daje obecnie błyskawiczny. Im mniejszy %, tym mniejsza strata w porównaniu do osoby która ma więcej SA.
2015.10.11 22:47:17
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33797897

Chillout S

201287
1627
zambers:
Klątwa powinna być wpleciona w atak. Inaczej będzie to zapomniana UMka, bo zżera zdecydowanie za dużo many żeby marnować turę.
2015.10.11 22:57:45
Ocena: 0
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33797986

Cattney

315759
1133
Chillout S:
Mag powinien się "natrudzić", żeby zyskać ten bonus klątwy z umek. Mając go wplecionym w atak - byłoby to już pójście na łatwiznę.
2015.10.12 10:30:39
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33798832

Demonicus Di Rao

284552
1773
Deedo:
Mam do ciebie kilka pytań.

1. W jakim stopniu można negocjować rozkład um w poszczególnych kolumnach? Tylko z kolumn sąsiadujących czy raczej dowolnie? A może wcale?
2. Łączenie umek w jedną wchodzi w rachubę, oczywiście przytaczając argumenty.
3. Wywalenie umek wchodzi w rachubę? Np uznajemy je za totalnie bezużyteczne?
4. Czy przewidziana jest możliwość DODANIA kolumny?
5. Dlaczego trop nie ma żadnej umki buffującej poza przywracaniem energii/many? Bardzo nie podoba mi się fakt, że mogę jedynie atakować lub się wyleczyć...
6. Odnośnie punktu 5, czy można negocjować dodanie jakiejś umki buffującej?
2015.10.12 12:00:09
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33799003

Kierrez

1091
1043
czy tylko mam wrażenie, że nowe umiejętności będą bardziej ingerować w walkę? innymi słowy zwiększy się zależność wyniku walki od umiejętności i tym samym spadnie lekko zależność od ekwipunku?
2015.10.12 16:22:41
KNEBEL | zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33800376

Hudziak Dej

150411
9222
Kierrez:
Na pewno na mniejszych lvlach rozkładanie um będzie bardziej indywidualne.. Będą dylematy czy dać 10pkt np. w lodowe pchnięcie, czy 7 pkt i mieć więcej użyć. Tzn. mam na myśli przedzial lvl-i np. 64.

@plus
No ja paladynem na łaźni 59/64 mam zamiar grać błyski+zimno na zmianę.


A gdyby niszczenie wpływalo aż tak na gre to i teraz nikt by nie grał błyskawicznym, ale gra się.
Edytowany 17:13:02 12.10.2015 przez Absconditum
2015.10.12 16:58:45
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33800900

Paayor

2441355
8677
Demonicus Di Rao:
1. Umiejętności które widzisz na Aldous nie są ostateczną wersją, to jedna z wielu prób ich ułożenia.
2. Umiejętności raczej nie będą łączone, prędzej wzmocnione.
3. Jest to możliwe, ale musi być na prawdę bezużyteczna. Ale myślę, że prędzej zostanie wzmocniona, niż usunięta.
4. Z tego co pisał Thinker, umiejętności zlecał on, a Deedo i Salem tylko wykonują robotę. Zapewne taki był zamysł Thinkera i do zmiany dojdzie tylko przy wielkim niezadowoleniu graczy.
5. Brakuje miejsca, a nie bardzo jest co wyrzucić. Dodatkowo aury są przypisane dla Paladyna, różne tarcze dla maga, więc tropiciel ma tylko leczenie i ewentualne osłabienie przeciwnika za pomocą ataku.
6. Patrz wyżej
@Czari: pisałeś mi o tym tydzień temu na Socu, nie pamiętasz?
Edytowany 17:56:42 12.10.2015 przez Paayor
2015.10.12 17:35:31
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33801347

Demonicus Di Rao

284552
1773
Paayor:
Czyli już wiem, że nie będę w pełni zadowolny z nowych umek skoro nie ma cp liczyć na buffy, zwłaszcza że nigdy nie wyobrażałem sobie gry bez takich skilli.

Co do punktu pierwszego to nie podoba mi się że taka dyskusja toczona jest bez udziału większej ilości graczy a tylko z testerami z dev...

Deedo mi nie odpowiedział a więc ty mi odpowiedź po jaką tropowi głęboka w umkach gdzie łuków na to praktycznie nie ma nie licząc kilku unikatowych na 65-80 i 125-147.

Co do punktu 4 i 5 to przynajmniej wiadomo dlaczego wyjdzie co wyjdzie. Jakkolwiek ja jestem niezadowolony z braku buffow i żadna umka oslabiajaca nie zrekompensuje mi braku tarcz czy aur. Dlatego uważam że powinna być dodatkowa kolumna.
2015.10.12 17:56:44
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33801651

Paayor

2441355
8677
Demonicus Di Rao:
Na buffy możesz liczyć, ale to już mocno zależy od opinii większości. Tropiciel chyba miał być trochę bardziej fizyczny i dlatego nie dostał za specjalnie aur. (włada trochę magią, ale nie aż tak jak pal/mag)
Z tego co mi wiadomo Deedo czyta ten temat i pewnie bierze pod uwagę zdanie graczy, ale nie widać tego na Aldous, bo synchronizacja byłaby potrzebna kilka razy dziennie. Zaburzyło by to rozgrywkę, bo w domyśle był to świat do nowego klienta. Co do głębokiej, to powody mogą być trzy. Pierwszy wymieniony na początku posta, drugi gracze pisali Dee na ten temat, trzeci w planach jest dodanie większej ilości takich łuków.
2015.10.12 18:00:27
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33801685

Demonicus Di Rao

284552
1773
Paayor:
Czyli w takim razie zniesiona zostanie kara za łączenie zywiolu z głęboka?

No i jak mogę się w takim razie odnieść do układu um skoro tak naprawdę nic o nim nie wiem, nawet założeń i to samo tyczy się też inntch graczy. Zwłaszcza że obecny na aldous podział na lvle uznaje za okropny nie wiem jak wygląda nowy więc jak mam się odnieść do podziału?
Dlatego tylko dev może się do tego odnosić co mi nie odpowiada, zwłaszcza że pewnie potem nie będzie to nawet dyskusyjne.
Edytowany 18:04:42 12.10.2015 przez Demonicus Di Rao
2015.10.12 18:03:20
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33801716

Paayor

2441355
8677
Demonicus Di Rao:
Ale na Aldousie nie ma oficjalnie UM, są one wynikiem błędu (?). Po prostu wyciek lub ukłon w stronę graczy, bo umiejętności nie są jak widać pilnie strzeżoną tajemnicą. Podstawy podziału są na pierwszej stornie. A kto powiedział, że tropiciel nie może być łowcą z leczeniem? Może to jest jakiś zamysł - nie wiem, musisz pytać bezpośrednio Deedo.
2015.10.12 18:05:39
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33801744

Demonicus Di Rao

284552
1773
Paayor:
Nie ma w pierwszym poście chyba nic co by mówiło dlaczego tak rozlozono umki lvlo itd a o to mi chodziło

Ps to nie tylko aldous ale też invisible
Edytowany 18:09:54 12.10.2015 przez Demonicus Di Rao
2015.10.12 18:09:18
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33801800

Hudziak Dej

150411
9222
Demonicus Di Rao:
Trop mając aury był za bardzo wszechstronny, o to chodziło pewnie w administracji i wg mnie jest to na plus.
2015.10.12 18:17:35
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33801900

Devira

210426
2335
Absconditum:
Może raczej chodziło o takie walki, jak np. 190 tropiciel vs Demonis? Bez aury odporności na ogień raczej by było znacznie ciężej wygrać, a gracze też uważali to za przegięcie, więc podziałali w ten sposób na nerf do walk z moobami.
2015.10.12 18:22:59
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33801946

Tropiciel

22927
154
Demonicus Di Rao:
https://i.imgur.com/46UYIvY.png
2015.10.12 18:27:26
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33802020

Dropesza

280846
2103
Z tego co widzę średnio mi się podobają nowe um , mogą przynieść więcej zamieszania niż obecnie, lecz dajmy temu szansę , zobaczymy co z tego wyjdzie. Martwi mnie to ,że pal nadal nie ma um ograniczających działanie spowolnienia i zamrożenia (chyba ,że nie zauważyłem lub jestem niewidomy ).
2015.10.12 19:05:15
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33802449

Devira

210426
2335
Esharin:
Zauważ, że paladyn to właśnie profesja, która razem z tropicielem najbardziej korzystała z zamrożenia i spowolnienia, więc nie powinien mieć odporności na nie, w przeciwieństwie do wojów/tanców/łowców, którzy nie mogą zabrać wrogowi tur tak po prostu. Zamiast dawać odporność zostało ograniczone zamrażanie wrogów, więc teraz powinno być lepiej w walkach pal vs trop.
2015.10.12 19:12:14
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33802533

Mykfanith

3004586
10033
Esharin:
Zamieszanie.. właśnie dobrze, że będzie zamieszanie. ''Myk go z kulki, kulka, kulka, kulka, lek, kulka, kulka'', liczenie na CK, poleganie na leczeniu turowym, SA i uniku. Taka monotonność trochę. Teraz gdy dojdą jakieś wampiryzmy, klątwy, ograniczenie leczenia, zabieranie many i wiele, wiele innych, to walki pvp nabiorą ''tego czegoś'', jakiejś różnorodności, ryzyka.
__
Edytowany 19:15:09 12.10.2015 przez Mykfanith
2015.10.12 19:14:29
Ocena: 2
cytuj | ID:33802561

Devira

210426
2335
Mykfanith:
Grając kiedyś równolegle do Margonem w pewną grę, również MMORPG brakowało mi w Margonem pewnej rzeczy, jeśli chodzi o umiejętności, a którą widziałem w tej drugiej, czyli zdobywania umiejętności podczas walki. Byłoby to na pewno ciekawsze, niż dawanie tak po prostu każdemu dostępu do każdej zdolności po równo, bo nigdy nie wiedziałbyś, czego spodziewać się po przeciwniku, myślę, że gdyby dodać więc aktualnym zdolnościom dodatkowe wymogi, lub dodać do nich oddzielne, za jakieś osiągnięcia, to byłoby jeszcze ciekawiej, jeśli chodzi o ryzyko podczas walk, ale to tylko taki głupi pomysł
2015.10.12 19:18:33
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33802599

Dropesza

280846
2103
Vexios:
Masz sporo racji , w obecnym stanie pal vs trop to katorga (zależy od przedziału lvlowego , eq i doświadczenia walczących). Tak naprawdę będziemy mogli się wypowiedzieć na ten temat konkretnie , gdy nowe um wejdą w życie, teraz możemy tylko gdybać . Obecnie występuje wiele ekstremów (np. mag na 85 lvu z 50% na unik) takie sytuacje nie powinny mieć miejsca , być może nowe umiejętności to poprawią (po cichu na to liczę).
2015.10.12 19:20:10
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33802623

Devira

210426
2335
Według mnie jeśli chcą jeszcze bardziej znerfić walki trop vs pal, ten drugi powinien otrzymać jeszcze niszczenie many jako zdolność aktywną, działającą na dystans, bo co za różnica, czy trop ma zamro w broni(pasyw), czy w umce(aktyw), jeśli będzie bił co turę lodowym i wyjdzie na to samo, a takie niszczenie zabrałoby mu te lodowe pociski, więc zamrożenia byłyby w normie.
jednak wątpię, by było to konieczne, z uwagi na brak podwójnych strzałów w sytuacji bicia samym lodowym pociskiem.

Dół: No tak, miałem jednak na myśli coś w stylu zdobywania jakichś nowych zdolności poprzez walkę, chociażby ktoś wyżej pisał o braku aur u tropicieli, a można by po prostu dać je jako coś, co otrzymuje się oddzielnie do podstawowych zdolności, coś w stylu rozszerzenia, no i ograniczenie do możliwości "założenia" jednej takiej specjalnej zdolności, by było jakieś urozmaicenie, a nie każda profesja używa zawsze tego samego.
Edytowany 19:29:02 12.10.2015 przez Vexios
2015.10.12 19:22:39
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33802645

Petrus

3001270
8726
Vexios:
Po części coś takiego będzie w Drodze Tworzenia, by awansować w górnictwie z poziomu 5/7 na 6/7 wymagane jest:
Górnictwo
Zdobądź: Ruda żelaza (1100/1500)

Popatrz jednak, ile walk wykonujemy expiąc przez 10 lvli. Naprawdę wolę obecny system od tego, by np na awans umki na unik z 5% na 6% potrzebne było na przykład:
Talent do uniku.
Uniknij ciosu wroga (382/5000)

Edytowany 19:28:33 12.10.2015 przez Petrus
2015.10.12 19:24:56
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33802667

Dropesza

280846
2103
Vexios:
Tylko najpierw trzeba do takiego podejść , a to często stanowi problem .

Mykfanith:
Na łowcy 85 mam 1,6k LT z błogiem (2 legi w eq reszta eventowe ), wampiryzmy i te sprawy mogą jeszcze bardziej zaburzyć balans (niech się dzieje wola nieba) . Kusząca propozycja totalnego chaosu w walkach , teraz nie będzie tak łatwo przewidzieć jej wyniku , może to i lepiej .
2015.10.12 19:28:25
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33802709

Petrus

3001270
8726
Błąd: Na moim magu (30 lvl) na Aldousie, lodowy pocisk na poziomie 1 działał ok, ale po podwyższeniu na poziom 2 nie mogę zaklęcia użyć, wyskakuje okienko ,,zły cel"

100 many jako koszt rzucenia czaru ,,Leczenie ran" na pierwszym poziomie to zbyt dużo w sytuacji, gdy
na pierwszym poziomie Koncentracji many dostajemy jedynie 15 many + trochę z intelektu.
Wartości leczenia też są dość śmieszne. 33? 36 na poziomie 2? przy hp mojego maga 2421?
Sugeruję następujące wartości leczenia: na poziomie 1 leczenie 20% za 40 many, potem co poziom +5% koszt +20 many

Koszty zaklęć ofensywnych przy takiej manie wydają się być ok.

I może jednak, niech reset umek na razie będzie darmowy, a nie 50 łusek
A, ok, nie pobiera łusek przy resecie.
Edytowany 21:20:17 12.10.2015 przez Petrus
2015.10.12 20:38:39
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33803591

Demonicus Di Rao

284552
1773
Petrus:
Meh meh, to błąd turowej walki na aldous. Po prostu skill aktywny, którego możesz używać się zmienił.

A leczenie ma leczyć % więc te wartości są po prostu zbugowane jak w sprawności fizycznej
Edytowany 20:45:21 12.10.2015 przez Demonicus Di Rao
2015.10.12 20:44:32
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33803656

Hudziak Dej

150411
9222
Petrus:
Jakie są koszty czarów ofensywnych?
2015.10.12 23:44:25
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33805157

Deedo

7773033
2181
Jutro pod wieczór postaram się odpowiedzieć na większość pytań, które zadaliście, chwilowo jestem ograniczony czasowo. Z tego co od razu rzuciło mi się w oczy to narzekania na koszty danych UM - to będziemy ustalać na podstawie Waszych opinii oraz walk. Dodatkowo w drogich czarach za manę zastanawiam się czy nie wrzucić zależnej od lvl, czyli np. 10 poziom leczenia ran byłby w zasięgu gracza na 50 lvl oraz gracza na 300, jednak w obu przypadkach byłoby to dość drogo (koszt 10 poziomu = ~2*lvl gracza, a więc mamy 100 many na 50lvl i 600 mamy na 300 poziomie; za to pierwszy poziom tej UM mógłby mieć koszt 1*lvl gracza).

Absconditum:
Można dać na 35lvl od razu na 10 poziom, ale tam kula kosztuje 135 many. Ja osobiście nie chciałbym być ograniczony taką stałą. Energia rośnie dość powoli, za to mana zasuwa, więc taka zmiana rozwiązałaby ten problem, ale nie wiem jaka jest Wasza opinia.
Edytowany 01:01:21 13.10.2015 przez Deedo
2015.10.13 00:34:18
cytuj | ID:33805253

Hudziak Dej

150411
9222
Deedo:
A to tak teraz nie jest? Ktoś pisał, że np. w kulę ognia można dać 10 pkt na początku spełnionych wymagań.
2015.10.13 00:50:38
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33805267

Petrus

3001270
8726
Deedo:
Skoro czary mają efekt %broni - czyli w sumie zależne od jej lvlu i bonusów,
to może niech koszty many bedą z mnożnikiem od lvlu gracza? 1 poziom plvl*10%, poziom 2 plvl*20%...
Te wartości procentowe do zbalansowania w zależności od umki.
2015.10.13 11:02:04
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33805798

Demonicus Di Rao

284552
1773
A ja powiem tak, jeśli ilość many/eny w przybliżeniu będzie podobna do tej w starych umkach to koszta umiejętności przynajmniej takich jak leczenie, lodowe/ogniste/błysk, błyskawiczny, agresywny itd powinny również być zbliżone do starych kosztów aby nie doprowadzić do sytuacji że użyjemy tego 1 raz na walkę i mamy być happy...

Co do nowych umek to koszta powinny być zależne od ich wpływu na walkę i ilości tur przez które trwają.
Dlatego nie widzę aktualnie sensu dyskutowania o kosztach bez możliwości oceny ich w walce
Edytowany 11:11:21 13.10.2015 przez Demonicus Di Rao
2015.10.13 11:10:31
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33805822

Alphuś

3171326
673
Deedo:
Jak konkretnie działa spowolnienie z pchnięcia mrozu/lodowego pocisku? Jest to 300% od spowolnienia danej broni? Czy ulepszenie itemku ma tu jakieś znaczenie? Co do innych umiejętności to rozumiem, że będzie można dyskutować nie tylko o kosztach, ale i wartościach(np. 40% sa z błyskawicznego to dość duże osłabienie w porównaniu do obecnej sytuacji).
Jeśli chodzi o koszty umiejętności, to zgadzam się z Petrusem, że zarówno koszt w manie jak i energii powinien być zależny od lvl'a. No i na koniec: 1. Przeszywające uderzenie(dawny bolesny cios), nie było by opcji zmiany wymagań na 80 lvl? Od 100 jest to dość ważna umka, tym bardziej, że różnica sa między p/w/b, a t/h powoli się uwydatnia.
2. Hart ducha, tu ta sama sytuacja. Gr jest najbardziej uciążliwa na 80 lvl, ale daje też o sobie znać na mniejszych lvl.(Do 100 walki są zwykle strasznie długie.) Więc od 50/80 mogło by już działać. Na moje oko można to jakoś zamienić z porywczym atakiem(dawny agres-szczerzę mówiąc wywalenie tej umki nie było by wielką stratą), które na pala nigdy nie było zbyt silne i ewentualnie odnową eny many.

@Maemi Ja nie chcę, żeby wojownik był szybszy od tanca(który ma i tak zwykle większe sa +bonusy po krytykach), ale chciałbym, żeby wartość błyskawicznego pozostała mniej więcej na obecnym poziomie, co będzie miało znaczenie w walkach z dystansowymi profami.(No i magiem, który do 120 był bardzo grywalny, a też dostał lekkie wzmocnienie).
50-60% jak dla mnie było by okej.
Edytowany 12:58:15 14.10.2015 przez alphahydranoid
2015.10.13 11:54:06
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33805911

Maemi

31672
630
alphahydranoid:
O to właśnie chodzi. Aby wojownik np nie posiadał tego samego przyspieszenia, co tancerz ostrzy. Tak samo moim zdaniem powinno być z hp [o ile już tak nie jest?]. Procentówki odpowiednio dobrane pozwolą manipulować balansem postaci. I oczywiście nie mam tu na myśli samego PVP. Taki wojownik dzięki % będzie spokojnie mógł "tankować" e2/herosa/tytana, natomiast tancerz ostrzy, czy łowca będą zadawać mniejsze, aczkolwiek "szybsze" obrażenia.

Demonicus Di Rao:
Moim zdaniem o ile np leczenie powinno zostać, to lodowa strzała, podwójny strzał, błyskawiczny atak, agresywny atak itp powinny być droższe. Aktualnie jako tancerz ostrzy mam na tyle dużą szansę na krytyk, że zyskuje więcej, niż tracę używając umiejętności. Nawet jeśli ktoś miałby używać itemków z osłabianiem, to prędzej walka się skończy, niż energia, a chyba tak nie powinno być.
Edytowany 12:17:58 13.10.2015 przez Maemi
2015.10.13 12:15:09
Ocena: -7
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33805977

Demonicus Di Rao

284552
1773
Maemi:
Po 1 to że tobie nie brak nie znaczy że innym nie brakuje
Po 2 nir każdy odnawia ene/mane krytykiem
Po 3 mi brakowało zawsze więc twój argument że tobie starcza mnie kompletnie nie interesuje w tym momencie. Jeśli masz taki nadmiar to niech tancerz ma koszt x2
2015.10.13 12:26:01
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33805997

Dagor

331829
2940
Maemi:
Po co wymieniasz umiejętności takie jak: podwójny strzał, a następnie piszesz, że na tancerzu sobie odnawiasz po krytyku? U łowcy sytuacja z energią tak kolorowo nie wygląda. Mając ~215en - podwójny 40en - błyskawiczny 40en - celny 20en - bandaż 66en. Serio zwiększyć ceny? W takim razie po co mi umiejętności skoro będę zmuszony bić zwykłym atakiem.
2015.10.13 12:37:07
Ocena: 5
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33806028

Maemi

31672
630
Demonicus Di Rao:
Po 1 to trzeba zrozumieć post. Rozumiem, że przeciętny wiek jest taki, a nie inny, ale postaram Ci to wytłumaczyć. Umiejętności, moim zdaniem, powinny być zagraniem taktycznym. Spamowanie takimi umiejętnościami jak błyskawiczny atak/podwójny strzał/lodowa strzała itd mija się z celem [szczególnie, że energię przywraca krytyk].
Po 2 to, że nie każdy to robi, nie oznacza, że nie dotyczy to większości graczy.
Po 3 jest to przykład. Mógłbym wymienić ich więcej, ale miało to wyłącznie zobrazować bezsensowność kosztów chociażby w przypadku tancerza ostrzy. Co więcej, jest to bardziej podkładanie samemu sobie kłody, bo wygodniej mówi się o "buffach".

Dagor:
Uznaję bezsensowność tej umiejętności? Co prawda głównie miałem na myśli umiejętności osób korzystających z odnawiania krytyka + agresywny/błyskawiczny. Obecnie większość profesji klika "F" podczas walki, bo co poza bandażowaniem/leczeniem jest "wyzwaniem"? Moim zdaniem równomierne względem przydatności, zwiększenie kosztów byłoby ok. Każdy zacząłby bardziej taktycznie podchodzić do walk.
Edytowany 15:34:57 13.10.2015 przez Maemi
2015.10.13 15:34:26
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33807302

Demonicus Di Rao

284552
1773
Maemi:
To ty chyba nie rozumiesz co napisałeś... Piszesz, że krytyk odnawia energię a wcześniej wspominasz o umkach za manę i energie u profesji, które ani many ani eny krytykiem nie odnawiają a więc to z twoim rozumowaniem coś jest znacznie nie tak... Jakkolwiek nie każdy będzie bił e2 mając dziesiątki lvli przewagi i osłabionych tytanów i uwierz mi że jeśli umki będą drogie to normalni gracze na tym ucierpią...
Edytowany 15:47:22 13.10.2015 przez Demonicus Di Rao
2015.10.13 15:40:35
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33807490

Hudziak Dej

150411
9222
Maemi:
Energie przywraca krytyk tylko profesjom z 1 linii, a Ty podałaś głównie umki profesji, które nie mają czegoś takiego. Umiejętności zagraniem taktycznym? Tak, leczenie ran jest taktyczne, ale błyskawiczny atak/lodowa strzała taktyczne? Umiejętności, ktore często nie robią nic, gdy są użyte tylko w jednej turze? Pogra taki na priwie, wbije 300lvl, ale pojęcia o grze zero. W sumie myślałem, że zamknięcie DORG nie było takie złe, ale jednak przekonuje się do opinii ludzi przeciwnych. ;x
2015.10.13 15:50:21
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33807804

Maemi

31672
630
Absconditum:
Podałem umiejętności, którymi można "spamować". Odnawianie energii po krytyku to dodatkowy problem. Co do oceniania poziomu gry, to bym się jednak troszeczkę wstrzymał, bo pozory mylą Ale tę dyskusję zamykam.

Demonicus Di Rao:
Tak jak wyżej. Wydawało mi się, że jest to oczywiste, że odnawianie energii po krytyku jest beznadziejne pod tym względem. Tancerz praktycznie na każdy poziomie z przyzwoitym eq [nie mówię tutaj o legach] jest w stanie praktycznie cały czas odnawiać sobie energię. Uważasz, że jest to odpowiednie?
2015.10.13 15:56:36
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33807950

Meldenar

3291069
2327
Tak sobie czytam posty i myślę...
[alert*]Skoro tancerz ma dwa krytyki, jednoręczny i pomocniczy, przy czym oba z nich aktywują krytyczne przywracanie energii, to niech procentowa wartość przywracania energii u tancerza zmaleje o około połowę, wówczas nadmiar energii wynikający z podwójnego krytyka zostanie zniwelowany.[/alert*]
*Ja tak uważam, nikogo nie zmuszam do zgadzania się ze mną.
Edytowany 16:04:55 13.10.2015 przez Sir Marcinus
2015.10.13 16:00:51
Ocena: 3
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33808070

Tylko zalogowani gracze mogą pisać posty

Forum Margonem > Dyskusje techniczne > Umiejętności - dyskusje

Podaj powód dlaczego oceniasz post na

Pozostało ważnych głosów na dziś: 0, po przekroczeniu limitu
Twój głos pokaże się przy wiadomości, ale nie doliczy się do reputacji gracza.


* pole nieobowiązkoweLimit znaków 0/50

Zgłoszenie postu do moderacji.
Poniżej możesz podać powód Twojego zgłoszenia.

Pamiętaj, że za bezsensowny komentarz możesz otrzymać knebla i stracić swoją reputację.

Limit znaków 0/150

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
AND grp=0