Momencik

Czekaj na odpowiedź servera..

Uwaga

  

Forum Margonem > Dyskusje techniczne > Umiejętności - dyskusje

[Przeszukaj temat] [Dodaj do ulubionych]

Demonicus Di Rao

284552
1775
Maemi:
Po to są umiejętności ofensywne aby coś dawały... bo jaki zysk będzie ktokolwiek będzie miał z umki która daje jednoturowy profit a można jej użyć raz? Łopatologicznie ci wytłumaczę...
Piszesz o umkach typu podwójny/lodowy a potem że niefajnie jest jak tobie tancerzem starcza eny na całą walkę bo sobie krytykiem odnawiasz... Więc mój biedaku skoro mówisz o odnawianiu eny i tancerzu to po jaką wspominasz o umkach innych profesji które energii sobie NIE odnawiają krytykiem? ani many?!

Jeśli tak płaczesz i narzekasz to ja bym specjalny zestaw um dla ciebie zrobił bez odnawiania eny i z kosztami x2 i powodzenia

Ps. Pograj czymś innym niż tancerz i zobaczymy czy energii/many starczy ci na wieczność
Edytowany 16:04:34 13.10.2015 przez Demonicus Di Rao
2015.10.13 16:02:15
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33808100

Devira

210505
2464
Ja pozdrawiam graczy, którzy próbowaliby bić błyskawicznym bez odnawiania, lub kosztem 2x większym niż ono, gdzie przeciwnik na dodatek niszczy energię, robiłbym wtedy umki tylko z Agresywem, a Błyskawiczny byłby śmieciową umką, jak np. teraz rozproch, używany sporadycznie w walkach np. z tytanem.
2015.10.13 16:07:55
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33808230

Terevron

3341507
2652
Intryguje mnie również fakt, iż tropiciel zdaje się być w nowych umiejętnościach odsuwany od części magicznej poprzez brak jakichkolwiek tarcz czy aur(których w poprzednich umiejętnościach jest sporo, trzy tarcze,trzy aury, przywracanie energii), przez co, co gorsza, tropiciel sporo traci na użyteczności grupowej. Jakieś sugestie, coby ten fakt nieco zmienić? Ktoś coś?


Demonicus Di Rao:
W obecnym interfejsie owszem, miejsca jest tylko na 6 kolumn po 6 umek, ale w nowym przecież chyba można by było dodać kolejną "półkę" z kolejnymi sześcioma umiejętnościami? Chociaż pojawi się pewnie "argument", że "komu by się chciało kolejne umiejętności tworzyć"
Edytowany 16:16:58 13.10.2015 przez Sir Marcinus
2015.10.13 16:12:50
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33808317

Demonicus Di Rao

284552
1775
Sir Marcinus:
Pisałem już o tym, ale nie ma nawet gdzie tego upchać i sam Thinker maczał w tym swe paluszki Więc pewnie tropiciel nie będzie miał takich um
2015.10.13 16:13:54
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33808334

Hudziak Dej

150411
9222
Sir Marcinus:
Demonicus Di Rao:
A czy nie uważacie, że tropiciel z aurami/lekiem grupowym/osobistym/deszczem strzał/dużym sa(czasem na ustawkach na koboldzie tropiciel zdejmuje strzały i tankuje w 1 linii maga(gł ściane ognia), bo pal/woj nie mogą uciągnąć Sa wiekszego od niego(maga), i rzuca do tego aury/leki grupowe) był za bardzo użyteczny przy walkach grupowych? Mial wszystko. Nie jestem pewny jak na większych lvlach, ale na mniejszych przedziałach gdzie gram paladyn nie jest brany na żadne ustawki, ba czasem nawet klany nie rekrutują paladynów. np. klany na tolloka/goplane rekrutują mniej więcej tak: łowcy/tropki w hero eq, tance w legach, woje min. 2 legi, magowie hero eq, a palów w ogóle. Coś nie tak. Teraz pal z aurą Sa, której nie będzie miała żadna inna profa może wróci do walk grupowych.

Grałem tropkiem do 208lvla - coś tam wiem o jego zbytniej wszechstronności. I to nie mały czas, bo gram praktycznie tylko tropkiem chyba 7 albo 8 lat.


Tzn. nie wiem jak na innych światach, bo ze skreenów z RO można wywnioskować, że ludzie są mało zorganizowani, zero specjalnego eq pod ustawki etc.


A i co do tropa zapomniałem dodać o umce, która na ustawkach robi jeden z większych dmg w grze - płonąca.
Edytowany 16:34:42 13.10.2015 przez Absconditum
2015.10.13 16:19:49
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33808429

Devira

210505
2464
Absconditum:
Tropiciel był na pewno zbyt dobry, jeśli chodzi o ustawki, skład złożony z samych tropicieli i może woja/tanca/pala na wyzyw bez większego trudu pokona mieszaninę różnych profesji, a właśnie powinno być na odwrót, teraz za to profesje fizyczne stają się moim zdaniem nieco bardziej przydatne, lecz tropiciel powinien posiadać przynajmniej aurę leczącą i mag/tropiciel aurę SA, chociażby ze względu na świat Perkun (na którym sam gram), gdzie nie mogę zgrupować się z paladynem, więc ustawki/walki z tytanami byłyby znacznie cięższe, niż dotychczas.
2015.10.13 16:34:42
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33808716

Hudziak Dej

150411
9222
Vexios:
id: 248, Magiczne uzdrowienie (10/10): reqp=t;lvl=50
Przywraca do zdrowia siebie lub kompanów w drużynie. Każde kolejne użycie jest 50% słabsze od poprzedniego. | heal_per=50;mana=360

Może coś źle zrozumiałem, ale czy ta umka nie działa jak lek osobisty i lek grupowy w jednym?
Edytowany 16:39:46 13.10.2015 przez Absconditum
2015.10.13 16:39:37
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33808826

Neoptolemos

2971354
2850
Wydaje mi się ze działa jak lek grupowy , leczy jednocześnie nas i członków grupy .
2015.10.13 16:41:53
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33808866

Devira

210505
2464
Absconditum:
Siebie lub kompanów(tak jak teraz leczenie ran), a mi chodzi o coś al'a aktualna "zdrowa atmosfera", leczenie pojedyncze nie daje dobrego efektu, gdy walczysz przeciwko grupie łowców, którzy sa od Ciebie szybsi i samymi deszczami strzał są w stanie zabić kilku magów/tropicieli, zanim Ci wykonają chociaż jeden atak.
Dół: Jeśli jest tak, jak napisałeś, to rzeczywiście jest dobrze, ale co z aurą szybkości? Przeciwnicy ją rzucą, ona stockuje się 2 razy i bez większego problemu mogą nas zdejmować.
Edytowany 16:45:28 13.10.2015 przez Vexios
2015.10.13 16:43:05
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33808897

Hudziak Dej

150411
9222
Esharin:
Tam jest "lub". Imo to działa tak, że albo lekasz siebie lekiem osobistym, albo całą drużynę tym mniejszym.
@Up
No właśnie, "kompanów", a nie "kompana". To wg mnie działa tak, że jest to "leczenie ran"+"zdrowa atmosfera" - wybierasz co używasz. Ale mogę się mylić.


@up
Nie tłumacz mi jak to jest, walki np. na koboldzie to często 10 dyst vs 10 dyst.


No i dodając aure Sa tropicielowi nie zabieramy tak naprawdę prawie żadnej wszechstronności w walkach grupowych na lvlach mniejszych(gdzie nie rzuca się innych aur)
Edytowany 16:46:42 13.10.2015 przez Absconditum
2015.10.13 16:43:21
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33808904

Braazer

210109
313
Tak bardzo liczyłem, że w końcu umki na wojowniku będą miały jakieś znaczenie w walkach pvp na wysokim lvl bo wtedy ma on najciężej. Prócz wampiryzmu nic interesującego nie zaobserwowałem..
2015.10.13 16:59:34
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33809277

Devira

210505
2464
Brazeer:
A co z kontrą? Kilka dodatkowych tur w walce za nic nie pomoże? Odporność na głęboką ranę bez przymusu innych umek też nie? Przecież tancerze i łowcy głównie tym się posługują w walce z wojownikiem. Odporność na niszczenie pancerza też się nie przyda? Przecież ostatnimi czasy wiele osób skarżyło się, że to jest zbyt dobre i jeszcze bardziej pogarsza wojownika, a teraz zostaną złagodzone tego skutki.
Nie przesadzaj, będzie znacznie lepiej, niż dotychczas, wystarczy by Deedo i Salem wszystko odpowiednio ustawili, jeśli chodzi o % szans/mocy.
2015.10.13 17:03:13
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33809352

Braazer

210109
313
Vexios:
Może i masz rację z tą kontrą i odpornościami na głęboką ranę.. Mam nadzieję, że te właśnie owe % zostaną adekwatnie rozdane pod względem poziomu. Jeśli taka umka miała by się kończyć na 100lvl albo i wcześniej to w żaden sposób to mu nie pomoże później, bo działanie będzie znikome.
2015.10.13 17:19:52
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33809719

Hudziak Dej

150411
9222
Brazeer:
Własnie % wprowadzą to, że wraz z rozwojem postaci umki nawet wymaxowane dalej będą się rozwijać.. Przecież jak np. wampiryzm atakuje za 200% dmg broni to na 100 zaatakuje za nie wiem - 4k, a na 300 za 20k.
2015.10.13 17:26:08
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33809862

Avarnish

3011188
4937
Brazeer:
Właśnie, że wojownik teraz zyskał moim zdaniem sporo, pomyśl sobie, że zamiana chociażby bandażowania działać będzie na zasadzie procentowej, teraz bandaż będzie Cię leczył ileś % w zależności od Twojego maksymalnego zdrowia i to jest piękne, skończy się z marnym 8k dla tanca,łowcy czy woja, teraz już dochodzi przewaga. Dostaniecie kontre, kolejny zysk, pomyśl sobie o walkach z tropicielami czy łowcami, często najtrudniejszym elementem tej walki jest podejść, być może to rozwiąże obecny problem, wampiryzm też brzmi mega ciekawie. Teraz aby używać odporności na głęboką ranę musisz mieć końskie zdrowie i wytrzymałość, a po zmianie? Nic:> Szukaj plusów wszędzie gdzie się da, a wykryjesz ich dużo. Ja tam jestem ciekaw finału i czekam niecierpliwie.

Tak od siebie. Martwi mnie troszkę rzut sztyletem u tancerza + umiejętność pozwalająca na uderzenie pozostałych dwóch przeciwników obok oraz umiejętność, która obniża leczenie turowe przeciwnika o sporo %, dość mocne wzmocnienie profesji jak dla mnie, ale zobaczymy jak to wyjdzie.
_____________
Edytowany 17:40:57 13.10.2015 przez Avarnish
2015.10.13 17:39:14
Ocena: 0
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33810097

Devira

210505
2464
Avarnish:
Umka z obniżaniem leczenia to przy obecnych wymaganiach totalna klęska, ze względu na typ obrażeń.
Kontra u woja działa tylko dla dwuręki, więc to bardziej do PvP z magami/Paladynami, ale po tej zmianie może i na tancerzy i łowców coś się zmieni.
Obszarówki dla tancerza będą raczej przydatne do expienia, ale to się jeszcze okaże, więc jak widać każdy dostanie coś, co się bardzo przyda, jednak nie będzie zbyt mocne, by znowu nie było narzekań, co moim zdaniem jest raczej pozytywne, bonie będzie jak obecnie jednego schematu działań na dany typ walki.
2015.10.13 17:48:11
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33810277

Demonicus Di Rao

284552
1775
Sir Marcinus:
Z tego co kiedyś Deedo mówił to 6kolumn po 6 umek to limit i nie wchodzi w rachubę więcej um
2015.10.13 17:50:09
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33810313

Blingss

32380
2495
Może się wypowiem... jako doświadczony tancerz ostrzy na moje oko tanc 70+:
+trujace pchnięcie czyli zadawanie obrażen od truty to na plus zawsze te dodatkowe dmg się przyda;
+umki do walki grupowej nareszcie tancerz bd mile widziany na kobie czy tez innych e2;

- krytyczne przyspieszenie które bd teRAZ od 150 lvl czyli spory spadek SA mniej ciosów;
- spowolnienie po krytyku od 120 czyli kolejna strata SA dla tancerza ostrzy;

jest więcej + i - .
Jednak jak na moja opinie to im wyższy lvl tym tanc bd urastał do rangi tytana a im niższy tym bd słabszy wzgledem innych profesji;

Teraz jest dobrze w miare na 79 magowie z dobrym eq tylko mnie zdejmuja
[z łowcami też może być problem]
jednak jak SA tancowi się odejmie o blisko połowe bd średnia profesja podejrzewam że bd najlepsza mag ale no cóż najwyżej się zmieni profe

Jestem świadomy że umki bd się jeszcze zmieniać tyle że pisze jak je widze teraz.

Jak widze inne profy z nowymi um?
Pall wypada moim zdaniem słabo.Słabe um.
Woj z wampiryzmem i kontra może naprawde koxić pytanie ile % bd na kontre.
łowca powyżej okreslonego lvla bd tez nieźle sb radzić.
tropiciel tu moim zdaniem został osłabiony.
Mag tej profesji się boję jest silny na 70-85 i dalej co bd się działo na 100-120
Ja bym się skupił na umach które są bardzo silne a nie sa dostepne na dany lvl tu może tkwić szkopuł.
To są nowe umy nigdy nie wiemy jak zadziałają w praktyce dlatego są testy ale na szersza skale pewnie trochę inaczej bd to wyglądac.
Edytowany 18:39:01 13.10.2015 przez Blingss
Edytowany 18:40:16 13.10.2015 przez Blingss
Edytowany 18:42:42 13.10.2015 przez Blingss
2015.10.13 18:37:32
Ocena: 2
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33811095

Radek i Radek

2901183
5013
id: 82, Trujące pchnięcie (0/10): reqp=b;reqw=1h,poison;lvl=50 szkól
Wzmacnia działanie trucizny. Działa tylko jako bonus do trucizny już posiadanej | poisonstab_perw=133;energy=30


Nawet nie wiecie jak się ucieszyłem widząc nazwę "Trujące pchnięcie", ale zaraz... Przecież to jest UM aktywna, czyli za parę punktów dmgu tracimy możliwość używania błyskawicznego ciosu (podstawa dla tancerza dotychczas). Patrząc na to co Blingss wyżej napisał tanc traci wszystkie bonusy do SA. Na pewno nie jest to zbyt przemyślane i zdaje mi się, że tancerz jest odsuwany od profesji najszybszych, właściwie to czuję, że mag będzie mógł zadać więcej ciosów od naszego tancerzyka. Dodatkowo spójrzmy jak będzie wyglądała walka tanc vs mag, ponieważ zostaje nam odebrane SA i nie można uniknąć ciosu maga, taki worek do bicia.


Taki dodatek, ostatnio wyczytałem, że spowolnienie działa tylko z jednego przedmioty (gdy mamy pomkę i 1h), zostanie to poprawione? Bo ta UMka wręcz krzyczy "noś jak najwięcej trucizny!".
Edytowany 22:00:44 13.10.2015 przez Rassy
2015.10.13 21:40:46
Ocena: 2
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33813694

Devira

210505
2464
Rassy:
Ja bym się nie przejmował tą stratą błyskawicznego, w walce tanc vs paldyn/woj i tak w te tury zadałbyś mniej obrażeń niż trucizna siądzie, a że tanc nie jest jednym z najszybszych, no cóż, od dawna tak jest, jak nie masz eQ w SA to "wolniejsze" profesje Cię wyprzedzają.
2015.10.13 22:26:53
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33814205

KONTO USUNIĘTE

Widziałem na górze dyskusję na temat ustawek właśnie na goonsie. Stoję na goonsie jakieś 3 lata i teraz na ustawkach tak na prawdę tropy są tylko do zbijania hp płoną i w cale nie jest tak, że same tropy coś ugrają, bo mieliśmy walkę w której było 3 magów i 4 łowców to zanim ubiliśmy magów (ponad 3k leczenia na turę) to łowcy nas zasypali deszczem strzał bo mają po 21+ sa
2015.10.14 02:41:56
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33814950

Deedo

7773453
2436
Odpowiedzi udzielam przeglądając posty kolejno od 1 strony, więc kilka razy mogę odpowiadać do jednej osoby.
Mykfanith:
Jedyną możliwą UM do zamiany za CK jest Mistrzostwo walk i jest to sprawa dyskusyjna, bo autowalka z UM przydaje się już od tego 50lvl.
Demonicus Di Rao:
GR nie będzie u tropiciela, jednak łuki w pełni fizyczne zostają - jest to część wspólna dla łuczników. (takich łuków pojawi się więcej w grze)
Sir Marcinus:
Znikną oddzielne drogi u NPC, system UM będzie cały czas dostępny pod jednym przyciskiem.
Alova Di Rao:
Wampiryzm dostępny jest tylko dla wojownika. Działanie UM jest dość fajne, jednak nazwa niezbyt kojarzy się z profesją wojownika. Będą zmiany w nazwach i w opisach (bardziej fabularne)
Yankes:
Unik o którym piszesz dostępny jest z przedmiotów, a tutaj rozmawiamy o UM. Na chwile obecną takie ograniczenia nie wchodzą w grę.
Rokontien:
Redukcje GR otrzymają tylko profesje z pierwszej linii.
Alova Di Rao:
Specjalizacje są "wszyte" w UM, czyli ucząc się danej rzeczy rozwijasz się jednocześnie w tej specjalizacji.
Arghal:
Zamrożenie/ogłuszenie będzie teraz efektem dodatkowym w UM aktywnych. Rozwiąże to poniekąd problem combo tropiciela, gdzie zamrożenie wchodziło mu na podwójnym strzale. Teraz będzie możliwe tylko w lodowym pocisku. Dodatkowo korzystając z rozdzielonych UM można dać większą szansę na zamrożenia magowi, który nie ma UM zwiększających SA.
Wit Stwosz:
Pamiętaj o mocnych pasywnych UM takich jak blok czy parowanie. Na ~200lvl złożyłem sobie EQ z itemków z blokiem (uważane za śmieciowe) i zrobiłem 36%, więc to dobry wynik.
Chillout S:
To raczej złudne wrażenie powstałe z tego, że tancerz otrzymał nową UM do trucizny, a taki p/t nie otrzymał "nowego" żywiołu/typu ataku. Jeśli błyskawice wypalą to będzie fajny zamiennik, dodatkowo u paladyna może uda się w końcu zagrać ogniem.
Petrus:
W miejsce GR tropciel otrzymał regenerację absorpcji. Jako, że razem z magiem w dużym stopniu z niej korzystają to fajnie byłoby przywrócić im świetność. Dodatkowo wzmocnienie absorpcji działa %, więc można śmiało porzucić pancerz na koszt absa. Ogranicza nas jedynie 5*intelekt, który myślę, że w razie czego można przesunąć ciut wyżej
Mook II:
Walcząc w vs w na tym EQ u UM co wrzuciłem w pierwszym poście Agresywny wypadł dobrze. Mój przeciwnik miał identyczne EQ i UM różniące się jedynie błyskawicznym atakiem i mimo, że go używał to wygrałem agresywnym
Niszczycielski cios będzie dość opłacalną UM, bo teraz zjada pancerz o wartości np. 10% obrażeń jakie zadaje nasza postać, więc pakując wojownika pod swieżo lvl-owo 2h oraz siłę można zyskać sporo.
Osobiście liczę na powrót wojownika na 2h i wydobycie z niego brutalności, a nie chowania się za tarczami. Przynajmniej w tym kierunku będę starał się podbijać % w UM.
Egzorcysta Lucjan:
Używając klątwy z UM na błyskawicach/ogniu można szybko ubić przeciwnika, więc nie jest taka zła, poza tym działa jak klątwa z legend, czyli oddajemy zwykły cios z możliwością wejścia klątwy. Ceny jak i szanse będą ustalane w testach. Będzie działać to na najbliższą 1 turę, a nie tak jak macie chyba nadal w opisie, że na 7 (za to będzie wyższa szansa).
Demonicus Di Rao:
Zdecydowałem, że _perw będzie liczony od wartości całego ataku, tak, aby cechy nabrały znaczenia, czyli zwiększając siłę u wojownika zwiększasz też delikatnie moc UM.
Zimowy:
phydis - to nowe wymaganie do broni dystansowej, określa ono broń z atakiem w pełni fizycznym, więc nie połączysz tego z GR/trucizną. Bronie tego typu będą wchodzić częściej do gry. Dodatkowo myślę, że sklep za złoto z przeciętnymu unikatami, ale z nowymi typami ataku (błyskawice, trutka, fizyk) mógłby pojawić się na jakiś czas w grze.
zambers:
Specjalizacja kosturów będzie oprócz zwiększenia mnożnika dodwać CK, ale nie liniowo. Będzie 1,1,2,2,3,3,4,4,5,5. Kilka innych UM też będzie tak skalowanych.
Teerro:
Postaram się o ogólnodostępną listę UM wraz ze statami. Dostęp do takich informacji musi być łatwy dla każdego, jeśli chcemy próbować zbalansować nowe UM
Alova Di Rao:
Chętnie zobaczyłbym tancerza, który kosztem leczenia turowego i odrobiny uniku postawi na EQ z SA i zwiększy to jeszcze za pomocą błyskawiczengo ataku. Wszystko jest kwestią doboru cyferek.
Camaxtli:
Leczenie ran nie będzie miało dodatkowych efektów.
Mykfanith:
UM wzmacnia tylko laski, bo posiadając np. heroiczną laskę masz na niej 6 bonusów, a posiadając rózgę + orb masz ich 12, więc wybierasz pomiędzy dmg, a bonusami. Gdyby dodać tam jeszcze rózgę + orb to nadal nikt nie korzystałby z lasek.
Vexios:
Przez jakiś czas można za darmo resetować sobie UM jednym klinkięciem, więc nawet nie trzeba chodzić do NPC

Krytyczne przyspieszenie będzie od 80 lvl. Zmiany w rozkładzie UM są jak najbardziej możliwe, jednak trzeba pamiętać, że jest to wymiana, więc coś za coś.

Skończone na http://www.margonem.pl/?task=forum&show=posts&id=461642&ps=2#post33791300
Sen taki ważny Dalszą część przeczytam później. Z góry przepraszam za taką masówkę bez cytowania, ale myślę, że się połapiecie w odpowiedziach

Od razu jeszcze do Miper nade mną:
Deszcz strzał będzie teraz miał wartość % od ataku fizycznego w broni, więc z ogniowych łuków nie będzie to, aż tyle co z full fizycznych.
Edytowany 01:27:55 15.10.2015 przez Deedo
2015.10.14 02:55:55
Ocena: 8
cytuj | ID:33814959

KONTO USUNIĘTE

Witajcie. Pozwólcie, że i ja włożę w tą dyskusję i swoją opinię

Na wstępie muszę niestety zacytować post Kolegi powyżej: - Mianowicie.

Deedo napisał(a):
Wit Stwosz:
Pamiętaj o mocnych pasywnych UM takich jak blok czy parowanie. Na ~200lvl złożyłem sobie EQ z itemków z blokiem (uważane za śmieciowe) i zrobiłem 36%, więc to dobry wynik.


Trzeba, a wręcz należy też pamiętać nie tylko o 200 lvl gdzie graczy jest stosunkowo niewiele względem graczy dajmy na to, z lvl-em 40,60,... Z całym szacunkiem dla Ciebie, ale tam nie złożyłbyś 36% Bloku i na pewno nie włożysz um w Błogosławioną Ochronę lub Parowanie z racji tego, iż jest to nieopłacalne. Większość wolałaby te umki poświęcić na tzw. Poprawę Kondycji, Lepszą Kondycję oraz Błyskawiczny Cios... I już Leci Umek 14/36.. Do tego dojdą Specjalizacje, Wrodzona Szybkość, Br. Jednoręczna wraz z Siłą Magicznych Broni i na tym umki się kończą. Z całym Szacunkiem dla Ciebie, ale wbijając 200 lvl nigdy nie będziesz w stanie "W globalny sposób" spojrzeć na paladyna.

Co do tancerza ostrzy. Poniekąd widzę, że Umka nosząca nazwę Celny Cios będzie się stawała niedługo bezużyteczna przeciw tancom gdyż i tak nawet po zastosowaniu Obniżenia uniku (Założmy 40) to na 60 lvl-u jak sprawdzałem tancerz ostrzy może mieć nawet do 110 Uniku. 76 punktów uniku daje 50% - Gdzie tu sens umek? Kwestia Dotycząca Gr. Poniekąd zadaje zbyt dużo Obrażeń - http://battle.grooove.pl/?id=893442 http://battle.grooove.pl/?id=893431 . Przedstawiony w walce woj ma set leg tak jak tanc. Po obejrzeniu tej walki zadajmy sobie jeszcze raz pytanie czy Tancerz zasługuje na Bufa a może na nerfa.

Pozwolę sobie zacytować wypowiedź pewnego gracza na temat balansu: Cyt.

"Na niższych poziomach z defensywnych statystyk, dużą rolę odgrywa leczenie turowe, ponieważ ataki z reguły nie przekraczają wartości tego leczenia, gdy się robi EQ pod nie. Dotyczy to zwłaszcza magów gdzie te wartości są naprawdę absurdalne. Przykładowo na 76 poziomie może o mieć około 1.5k leczenia turowego.
Na 60 poziomie większość profesji może mieć po 1k leczenia turowego.
Wydawałoby się, że jest to w takim razie sprawiedliwe. Nic bardziej mylnego. Dochodzi taka statystyka jak unik. Który obecnie przez takie profy jak tanc, łowca, trop mogę mieć bez problemu po 50% w praktycznie każdym przypadku na niższych poziomach.
I teraz tak, mamy na takim tancu SA, 50% uniku. Dzięki nowym itemom, w których nierzadko są niszczenia panca, energii many ( O zgrozo 9 niszczenia energii w hełmie legowym na 60, kiedy energii ma się koło 150 )
Na takim poziomie jak 60 można wyciągnąć nawet 18 niszcza many i 17 energii. Mamy 1k turki. W EQ bonusy z naciskiem na DA, klątwa. Oczywiście bijemy z błyskawicznego ataku. Przecież to logiczne by nałożyć jak najwięcej niszczenia panca, many, energii. Z drugiej strony stoi sobie taki wojownik (W tym momencie można zacząć się śmiać). Który ma koło 900 panca, z 12k HP I te 700 przywra. Bije oczywiście z jednoręki bo by w życiu z dwuręki nie trafił. Szkoda, że Umy pod obniżanie uniku i tak nie zbiją całego uniku. Szkoda, że jednoręka ma śmieszne hity. A tanc ma pełen wybór, może bić sobie 2x gr, gr+atak, gr+truta ( A niby truta kasuje bonus do gr, nie powiem jaka to prawda ). EQ dobieramy pod te nowsze bo przecież o nich mowa, niszczy około 50 panca ( bo jakieś błogo nawet 20 tego daje. Świetnie. ) Niszczy po 8-17 energii, ma klątwy Zamienniki na DA, żaden problem. I z czego woj ma bić? Aktywne wymagają energii, woj ma mało SA, dostanie 2 hity potem klątwa kolejne 2 hity i pozbył się połowy energii. A po 4 turach 200 panca już spadło. Woj bije sobie kulturalnie z jednoręki, szkoda że przywr tanca pokrywa całe obrażenia. Tanc niby wojowi powinien nic nie bić bo bije z dwóch broni i na panca spada, szkoda że szybko ten panc znika, szkoda że gr się nakłada. Zanim przywr spadnie, to woj równo z nim.

A jak przykładowo woj walczy z magiem. Woj ma z 600 przywra w momencie kiedy mag ma 1.5k. No niby mag ma mało HP. Czysta hipokryzja. Jak patrzyłem na walki magów z wojem to dzięki turce mag ma więcej HP od woja, do tego nigdy nie pudłuje a woj i owszem.
Z paladynami jest podobnie jak z wojem na niższych poziomach. Te profesje dzięki statystykom z nowych itemów są jeszcze bardziej pogrążone niż były przed nimi. Gdzie tu logika myślenia, Itemy może są takie same dla każdej profesji, tylko że itemy ściśle wiążą się z UM, gdzie pewne cechy lepiej współpracują z pewnymi UMami.
A generalnie wszystko tu się rozchodzi o SA, im więcej go masz tym w walkach więcej nałożysz efektów. A na niskich poziomach tur jest wiele w przeciwieństwie do tych wysokich. Może być to ilość tur rzędu 30. Cóż balansu nigdy nie będzie dzięki podobnym przedmiotom. Powyższa tendencja utrzymuje się do 100 poziomu, dalej nie wiem jak jest. Wypowiedziałem się na temat niskich poziomów.

UWAGA, mag na 76 ma 12k HP? jak 31% dodało jemu DA to mnożąc przez 3 daje to 12k.
Tyle HP ma woj na 76. Ładny mi balans profesji. Tutaj zamieszczam dowód na screenie
http://scr.hu/381l/nxg16
"

Tak samo będzie działo się z palem. Od razu ustalmy, że tanc zawsze ma 50% uniku niezależnie od tego ile ma jego punktów.


Sądzę iż podałem i dobrałem właściwe argumenty wskazujące na to, że balans znów będzie naruszony. Na koniec dodam, że nie jestem przeciwnikiem zmian, wręcz przeciwnie. Cieszę się z tego że margonem ciągle "Ewoluuje" ale nie przesadzajmy z Bufowaniem postaci które tego nie wymagają. Buf na woja? Jak najbardziej się zgodzę że powinien być. Ale z tancami i magami nie przesadzajcie. Z Magami ew. powyżej 100,120 lvl gdzie jego moc wyraźnie zaczyna słabnąć. Niemniej jednak poniżej 100 mag jest bardzo dobrą profesją (1500 przywra, zawsze trafia i ma ogromny dmg) Na niskich lvl-ach ma niewiele mniej SA od Woja czy Tanca.

Pewnie wiele tancków zaleje mnie komentarzami typu: "Nie znasz się" "Co ty możesz wiedzieć"
Wiem wystarczająco dużo żeby to stwierdzić z tego względu, że tak: Gram około 950 dni i po kilka godzin dziennie dzięki czemu widzę jak sytuacja się prezentuje okiem weterana.


Pozdrawiam
Edytowany 07:20:32 14.10.2015 przez dlugazaba
Edytowany 07:41:25 14.10.2015 przez dlugazaba
Edytowany 08:55:23 14.10.2015 przez dlugazaba
2015.10.14 07:19:40
Ocena: 2
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33815035

Xazeqi

286327
1561
Deedo:
Mnie nurtuje tylko jedna sprawa, w jakim celu zostały nałożone lvl'owe ograniczenia odblokowywania kolumn? Rozumiem że zmiany w um były potrzebne, ale blokując swobodę rozdawania niektórych um (ograniczonych na wysoki lvl/wypełnianiem wcześniejszych kolumn o X pktów) ukierunkowujemy tak jakby jeden tor rozdawania um przez wszystkich, nie ma już takiej swobody w doborze um jak występuje to teraz.Każdy może sobie dodawać um w co chce, lepiej lub gorzej, ale według własnego widzimisię.
2015.10.14 09:09:42
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33815464

Vinezz

320997
2974
Ja mam pytanie o sytuacje na lvl`ach 300+. 3 lata temu osiągnąłem wojownikiem 250 poziom, od 2 lat na postaci nie ma co robić, ponieważ gra nie oferuje żadnych sensownych nowości, a balans kuleje niesamowicie. O planowanej poprawie sytuacji słyszałem od wielu osób z góry, były zapowiadane nowe itemy, poprawy w balansie, ostatnio głośno były o nowych umach, które mają być cudownym rozwiązaniem wszystkich problemów i... widzę, że te nowe umy kończą się na 180lvl`u. Łącznie do wyboru mamy niby 360 umek, ale jeśli odrzucimy takie, jak mistrzostwo, wyzyw, blok tarczą, czy ogłuszenie, przydatne jedynie używając broni jedno, lub dwuręcznej okazuje się, że nadal musimy brać wszystko, by czymś te umy zapchać. Dodatkowo od 180lvl`a nie mamy oczywiście żadnych nowych umiejętności.
Ja nie mówię, że umki są złe, bo przecież jeszcze ich nie widziałem, nie znam ich opisu, działania, ale zastanawia mnie, czy gracze 300+ znowu nie będą pominięci. Czekamy od kilku lat na poprawę sytuacji, a tu ani balansu, ani expa, ani żadnych innych nowości. NIC. I może wojowników na 260+ jest kilkudziesięciu, zamiast kilku tysięcy, jak na innych przedziałach, to nie chciałbym, żebyśmy musieli czekać kolejne kilka lat, zanim coś się ruszy.

Bardzo byłbym wdzięczny, jakby Deedo podzielił się z nami wizją, jak mają funkcjonować umiejętności na tych lvl`ach, bo w głębi serca wierzę, że jednak jakąś wizję ma.
2015.10.14 09:52:21
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33815777

I Wonszu I

213265
1175
Mam rozumieć to że paladyn atakując błyskawicznym atakiem ma zerowe szansę na zamrożenie przeciwnika? Bo z tego co wyczytałem to szansa na zamrożenie jest tylko wtedy kiedy atakujemy Pchnięciem mrozu. Jeśli tak jest to zadam pytanie czy ma to sens? przecież atakując Pchnięciem mrozu tracimy manę, która z kolei jest bardzo potrzebna na leka. Podchodząc do tropiciela/łowcy zwykle mam 50% HP z czego siedzi już na mnie GR/Truta lub spowolnienie tropiciela. Teraz mam dylemat czym i jak bić? mieć zamrożenie czy leczenie. Jeśli rzeczywiście tak będzie to paladyn stoczy się na dno w hierarchii.

Jeśli coś źle zrozumiałem proszę mnie poprawić.
2015.10.14 10:29:23
Ocena: 2
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33816180

Ravandol

3201596
5522
Patrzę na te UMy i wszystko okej, ale no... Czemu wojownik nie ma w nich pasywnego ogłuszenia? Przecież od samego początku był znany właśnie z tego, a jeżeli będzie musiał to robić z obeza, to straci swoją największą broń.
2015.10.14 11:38:08
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33816961

Hetepsechemui

227126
708
Szukacie balansu tam gdzie go nie ma. Z każdym kolejnym pomysłem idziecie o krok bliżej własnemu upadkowi.
Osłabiacie profesje magiczne do tego stopnia, że gra nimi stanie sie nieopłacalna, a szczególnie magiem, któremu technika atakowania ogień+zimno staje sie bezsensowna, bo atakując kulą ognia nie będzie miał zamrożenia. Idąc tym tokiem rozumowania jedyną sensowną profesją magiczną będzie tropiciel, który na niektórych etapach gry i tak jest przegięty, więc przy osłabieniu maga (który i tak jest profesją już na tyle okaleczoną, że bez świetnego EQ i ogromnych umiejętności gry nie idzie nim grać) i paladyna będzie już totalnie nie do ubicia bez niszczenia.
Reasumując. Zostawcie to jak jest, idźcie sie pobawić, napić herbatki, poróbcie coś, co nie rozwali tej gry jeszcze bardziej, lub wywiążcie sie z obietnic danych kilka lat wstecz, bo pchacie się tam, gdzie nie trzeba. Nie ma słabych profesji. Są tylko słabi gracze.
2015.10.14 12:22:21
Ocena: -4
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33817674

Akhad

244401
1334
Ale jak możecie porównywać umki aktualne z tymi nowymi? Przecież różnią się one praktycznie WSZYSTKIM, i to dla każdej profesji. A to oznacza, że wszystkie profesje będą startowały od nowa, nie będzie identycznych zależności jak teraz - że trop ubija tego ale nie ubija tamtego, itd.

Zatem pisanie postów w stylu mag/pal będzie słaby bo nie ma pasywnego zamrożenia jest śmieszne... bo przecież żadna z profesji nie będzie miała czegoś takiego, więc wszystkie pod tym względem będą równe.

W dużym uproszczeniu aktualny balans =/= balans po nowych umkach, zamiast porównywać stare i nowe to lepiej wbijajcie lvle na nowym kliencie i testujcie
2015.10.14 12:34:22
Ocena: 0
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33817876

zambers

174365
4634
Amenhotep:
Mag to jest tylko ogień+zimno? Nie będzie miał pasywnego zamra, ale nikt nie będzie miał pasywnego zamra, ani ogłucha.
Ja natomiast ostrzę sobie ząbki na laski. Błyskawice - duży atak z klątwą, która jest wplatana w atak, ogień z kulką, i zimno z 20% szans na zamro. Błyski+zimno też będą dobre, od bidy znajdzie się miejsce też dla błysków+ognia. Widzę, że priorytetem co do maga było osłabienie ogień+zimno. Wyszło praktycznie wykluczenie - nad tym trzeba popracować: Używanie kulki jest bezsensowne, bo przecież orb od zimna zada znikome ilości, spowolni tak samo - śladowe ilości. Używając lodowego mamy zamro, ale co z tego, jeśli ogień bez kulki ma moc ~35% maxymalnych obrażeń z błysków?

Za to mamy odnowę absorpcji - Ciekaw jestem wartości. Jeśli będzie ponad 30% na 10. poziomie myślę, że będzie dobrze.
Kradzież many - Teraz, w tym momencie się ocknąłem, jaka to genialna umka. Szczególnie przeciwko palom i tropom. Większość sobie idealnie robi many na leka - teraz będą mieli problemy.
Osłabienie - jestem ciekaw działania - ile % obniża, na ile tur. Ciekawe by było, gdyby wartości były małe (10-20%) i obniżały leka na całą walkę.
Krytyczna potęga - wartości i koszty? Mam nadzieję, że dla rzucającego nie będzie 50% wartości, będzie to też super umka na 1v1 .
Absorpcja fizyczna - dobry pomysł z fuzją fiz. i dyst.
2015.10.14 12:56:42
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33818107

I Wonszu I

213265
1175
Akhad:
Nie każdy będzie wbijał tego 150 czy też 180lvla na Aldous żeby sprawdzić UM które zmieniają się co jakiś czas, jeśli o to ci chodziło w wypowiedzi. Większość osób wnioskuję się z tego co jest napisane w tych Umkach oraz własną wyobraźnią.
Gołym okiem widać że profesję magiczne bd osłabione, strata zamrożenia na błysku , połączenie ognia z zimnem u Maga, który bijąc kulką straci tak samo zamrożenie. Połączenie błysku+zimna bez zmian raczej, więc większość magów raczej będzie wybierała to połączenie. Tropiciel rozumiem większość graczy twierdzi że jest za mocny, chociaż dla mnie to kwestia UM oraz EQ, żeby go posłać do miasta.
Teraz wypowiem się o profesjach fizycznych które według mnie będą górować nad magicznymi. Gra Tancerzem Ostrzy do 120 lvla bd nieco gorsza z tego względu że nie będzie miał Krytycznego Przyśpieszenia oraz Bolesnego Ciosu. Natomiast od 120 czy też 150lvla te Umki będą dla niego otwarte + bandażowanie raz które będzie teraz bardziej efektywne. Łowca? bez większych zmian dostanie kilka nowych Umek które według mnie są okey. Teraz profesja która dotychczas była uznawana za najsłabszą profesję w grze czyli Wojownik, dostanie nowe UM które według mnie są bardzo ciekawe i mogą mu pomóc w balansie, szczególnie podoba mi się Wampiryzm który na wyższych lvlach może być niezwykle pomocny w walkach Pvp.

Jest to moje zdanie i mam pełne prawo się wypowiedzieć.


_______
Edytowany 13:03:26 14.10.2015 przez I Wonszu I
2015.10.14 12:59:12
Ocena: 2
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33818129

Czycz

312408
716
Przeczytałem 5 stron Waszych wpisów, trochę się wyjaśniło, ale mam dwa proste pytania, do których wiedzie mnie prosta ciekawość.
1. Kulka + zamrożenie to jedyna możliwość by na wyższym poziomie mag mógł mocno uderzyć a jednocześnie mieć 2 turę w powodzi ciosów przeciwnika. Rozumiem, że takich luksusów teraz nie będzie. A co będzie w zamian? Czy drogą klątwę należy traktować jako zadośćuczynienie? Chodzi mi o mieszanie żywiołów.
2. Błysk + zamrożenie to dla pala dotychczas też często jedyna szansa na poziomach 180+ zyskania tury i to nie tylko z dystansami, ale i z dobrym wojem, bijącym błyskiem i dwuręką. Co pal otrzymuje w zamian? Ewentualnie jak osłabiono przeciwników pod tym kątem? Jeśli odpowiedź wymagałaby za dużo pisania, to proszę tylko Deedo o zwrócenie na to uwagi w testach.

Tak przy okazji - jeśli teraz pal ma bić więcej magią, to przydałaby się możliwość ponownego darmowego przydzielania dodatkowych punktów zdobywanych co poziom. Większość pewnie nie dawała w intelekt, który teraz może być bardzo cenny.
2015.10.14 13:00:47
Ocena: 3
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33818144

Mr Oizo

327528
731
A co z PvE?
Ciężej będzie profesjom magicznym ubić e2 czy herosa, ale i tak największy problem pojawi się z tytanami.
Jak wiadomo żeby działało zamro należy użyć umiejętności a mana jest także potrzebna na aury i leczenia.

Pomocne w tym mogłoby być zwiększenie przywracanej many w chwili skupienia lub jakaś aura many, ewentualnie lekkie osłabienie tytanów przynajmniej na wyższych lvlach.
2015.10.14 13:14:09
Ocena: 0
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33818328

Alphuś

3321326
673
Tępak:
1. Zauważ, że w przypadku używania laski mag dostaję ~20% krytyka z um, a to bardzo mocny buff.
2.Pal zyskuje 10% bloku z um(wcześniej było to ~2-3%). Niemniej bardzo ciekawą umką staje się teraz pchniecie mrozu. Obecnie prawdopodobnie spowalnia o 300% wartości spowolnienia w broni(wartość niestety nie jest zbyt wysoka), jednak jeśli by zmienić to na % sa przeciwnika lub przedłużyć działanie na 2/3 tury, tak by można było to przeplatać z błyskawicznym to paladyn wcale nie będzie aż tak słaby.
2015.10.14 13:15:54
Ocena: 4
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33818351

I Wonszu I

213265
1175
alphahydranoid:
Może to pchnięcie będzie dobrze zrównoważone, niemniej paladyn nie dysponuje gigantyczną ilością many, więc leczenie nam odpadnie skoro będziemy bić pchnięciem. Chyba że ta Umka będzie zabierała mało many. Ale to i tak nie wypali, ponieważ mag będzie mógł nam ją zabrać

_____
Edytowany 13:25:44 14.10.2015 przez I Wonszu I
2015.10.14 13:23:11
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33818439

KONTO USUNIĘTE

Kiedy będą te umki wprowadzone? Pytam bo nie przeczytałem wszystkich postów
2015.10.14 13:32:29
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33818555

Neeyo

316405
1375
Jestem troche w tyle z tym wszystkim, te umy będa tylko na nowym interfejsie czy na starym też?
2015.10.14 13:43:09
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33818738

Tropiciel

22927
154
Neeyo:
Tylko na nowym
2015.10.14 13:48:55
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33818830

KONTO USUNIĘTE

Interesuje mnie tylko fakt, że skoro paladyn ma bić z many pchnięciem mrozu to po co wtedy mu Umka Błyskawiczny Cios? Zważmy też fakt, iż sporo itemów na pala - Przykładowo Tarcze dają mu raczej Energię nie manę. To nie mag, który będzie miał ze zbroi, pierścienia, naszyjów, pomocniczych +X many. Co za tym idzie? Zmniejszona ilość many.. Dajmy na to - 200 many na 60 lvl-u... Koszt pchnięcia mrozu będzie dosyć wysoki (załóżmy 25 many)
Załóżmy, że owy Pal na 60 bije się z Łowcą/Tropem.. Zanim podejdzie niestety będzie to się wiązało ze stratą 50, jeśli nie więcej many ze względu na przedmioty z jej niszczeniem które jak mniemam każdy trop/łowca by założył. Następnie wykona parę hitów przy pomocy tejże umiejętności i co dalej? Palowi zabraknie many.. Jeżeli w ogóle trafi. Błyskawiczny Cios dawał mu mocnego kopa po podejściu do przeciwnika dając przyspieszenie +400%... Teraz tego niestety zabraknie. Zabraknie też zamra bo głupotą byłoby liczyć na to, że wpadnie zamro podczas tych paru ciosów przy pomocy pchnięcia mrozu. Co za tym idzie? Palowi kończy się mana i staje się warzywem którym będzie można pomiatać. Powyżej 100 ten motyw może się sprawdzać, ale na 60 pal będzie kaplicą.

Oczywiście pewnie znajdzie się geniusz który wpadnie na pomysł: Przecież można mieć Błyskawiczny i Pchnięcie Mrozu jednocześnie.. To prawda, można mieć to na 100 lvl-u, ale nie na 60 gdzie ma się 36 umek do rozdania i nic poza tym.

Pozdrawiam
Edytowany 14:27:59 14.10.2015 przez dlugazaba
2015.10.14 14:26:01
Ocena: -5
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33819345

Demonicus Di Rao

284552
1775
dlugazaba:
To kombinuj... wybieraj... oto w tym przecież chodzi aby nie było buildu jednego dla wszystkich. Jeden będzie bił błyskiem drugi będzie bił pchnięciem... To samo dotyczy maga czy tropa...
Ja grając tropem już spodziewam się deficytu many ale póki co wstrzymuję się z narzekaniem bo wolałbym zobaczyć jak to będzie w praktyce niż zakładać z góry że będzie źle
2015.10.14 14:35:04
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33819492

Hudziak Dej

150411
9222
dlugazaba:
Chyba mało wiesz o tym przydziale 60lvl - teraz nie będziesz bić tylko zimnem, ale i błyskami. Ogień raczej zostanie dalej zapomniany na tym przedziale, ale błyski w walce z niektórymi profami będą o wiele lepsze niż zimno.
2015.10.14 14:40:33
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33819552

Keves

380-9
388
A ja mam pytanie, czy będzie możliwość darmowej zmiany profy. Tak jak było podczas wprowadzania Nowego Silnika ze starego ?

Dałbym sobie ręke uciąć,że była możliwość zmiany profy za darmo.



Jakieś zmiany ?? Mam tak podczas każdego PvP


Nieznany parametr: -reddest_per0
Nieznany parametr: -reddest_per0
Edytowany 15:11:05 14.10.2015 przez Keves
2015.10.14 14:43:17
Ocena: 2
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33819580

Hudziak Dej

150411
9222
Keves:
Przecież nie było darmowej możliwości zmiany profy jak wprowadzali NS

Chociaż łączenie eny/many może być na tym 60lvl problematyczne, z tym się zgadzam, ale raczej do przejścia.
Edytowany 14:49:06 14.10.2015 przez Absconditum
2015.10.14 14:47:38
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33819636

Petrus

2861276
8738
Deedo:
Pytania mam dwa jedno ogólne, drugie szczególne

1. Czy i jeśli tak, to jakich teorii, narzędzi, modeli matematycznych używasz do balansowania umek?
Teoria Gier, ścisłe ujęcie strategii gracza, funkcja wypłaty jako ilość PH czy złota po jakimś czasie gry.
Analiza Statystyczna serii toczonych walk w identycznej konfiguracji eq i um przeciwników?
Procesy Stochastyczne, spacer losowy gracza po przestrzeni wszystkich możliwych stanów postaci?
Jakaś optymalizacja funkcji wielu zmiennych, jaką mogła by być ogólna siła gracza, zmiennymi wszystkie cechy, złoto, lvl, staty i umki postaci?

2. Droga Tworzenia: Odchodząc od umek bitewnych: Czy Ty, Xentis lub ktokolwiek inny macie w planach przyjrzenie się w najbliższych miesiącach Drodze Tworzenia w jej obecnej formie testowanej na Nerthusie, rebalansowanie jej na podstawie testujących ją tam grupki zatwardziałych chętnych? Czy jest w ogóle w planach dodanie do Nowego Interfejsu miejsca na DT (jako że jest ona rozrzucona między questy a umki, lepiej było by na crafting mieć oddzielny przycisk w okolicach tego prawego dolnego rogu.
Edytowany 14:59:11 15.10.2015 przez Petrus
2015.10.14 15:34:32
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33820306

I Wonszu I

213265
1175
Mam pytanie czy używając broni od zimna Paladynem, będę mógł bić Porażającym ciosem? czy będzie potrzebna broń od błyskawic?.
(Cios bronią białą z dodatkowym czarem błyskawic, który obniża siłę następnego ataku wroga oraz niszczy jego
pancerz.)

@Absconditum Serio, chociaż już ktoś mi wyjaśnił więc pytanie nieaktualne.
Edytowany 16:30:40 14.10.2015 przez I Wonszu I
2015.10.14 16:11:03
Ocena: 2
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33820803

Hudziak Dej

150411
9222
I Wonszu I:
Ty tak serio pytasz?

//Ile pancerza niszczy 1 poziom porażającego ciosu dla pala? Jak ktoś ma info co do wyższych poziomow też może napisac.
Edytowany 00:24:51 15.10.2015 przez Absconditum
2015.10.14 16:26:16
Ocena: 0
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33821021

Tryn Emas

313394
2152
Deedo:
Po przeczytaniu Twej wypowiedzi jako osoba, która grała zarówno wojownikiem, paladynem, magiem, tropem, tancem czy łowcą nie tylko na niskich czy średnich poziomach, ale też jako zastępca osób 300+ tak samo na polskim jak i na angielskim projekcie gry nie mogę się nadziwić tym co chcecie dodać. Po "tych" zmianach liczne klasy staną się podobne do aktualnego maga - co z tego, że masz 163 lvl i full hero eq nie masz szans bez itemów eventowych/leg uwalić goonsa czy nawet iść expić na godnym expowisku. Niby skile procentowo zależne od naszego ekwipunku są dobre, ale nie wszystkie.

Tak jak sam deszczyk powinien mieć dmg stałe podobnie kula ognia gdyż w aktualnej kombinacji bez zwiększenia ilości broni na wielu lvl-ach jest mag zmuszony do używania danego zestawu eq. Podobnie jest z magią w broniach tropa czy gr/trutą łowcy.

Wraz ze zmianą Adultusa (proszę wybaczyć jeżeli to źle napisałem) powinniście dodać jeszcze nowe umiejętności gdyż dajmy na to wojownik powinien mieć szansę na blok przebicia nie tylko w tarczy, ale wręcz w zbroi jako "masywna puszka" nie każdy grot powinien móc ją przebić toteż przebicie powinno mieć jednak osłabienie o jakiś % przez zbroję. I jeszcze jedno... woj bez pasywnego ogłucha nawet na tytana się nie nada.

Co do samego niszczenia many/eny rozumiem iż przeprowadzicie dodatkowe zmiany w statystykach przedmiotów ponownie robiąc kolejną renowacje jak to miała miejsce niedawno gdyż na wielu etapach gry (etap to dla mnie przedział na daną e2) nie ma po co takiej umki stosować gdyż niszczenie albo nie występuje lub jest tylko z jednego przedmiotu.

Dodatkowo po przepatrzeniu um bardzo mnie zaczęło zastanawiać co się stanie z... itemami eventowymi gdyż po połączeniu eq za jajka, bombki czy tym podobnych, a szczególnie leg eventowych z nowymi umkami dwie osoby tak ubrane będą w stanie walczyć ze znacznie liczniejszą grupą odnosząc wielkie zwycięstwa.

Sam widzę to tak:
Tropki staną się nikim.
Pal podobnie.
Tanc/mag się ucieszą.
Łowcy nadal będą w topkach popularni.
Woj nie mając nic został dodatkowo osłabiony.
Tytani staną się prawdziwym wyzwaniem.
E2, herosi będą uwalani na prawie równym lvl-u bez wyśmienitego eq.

I jeszcze jedno jeżeli dacie regeneracje abso tropicielom to... Każda klasa powinna więc jednak (to, że paladyn to połączenie maga i wojownika nie znaczy, że ma posiadać wszystkie specjalne efekty klasy) mieć coś specyficznego.


@EDIT
Ze względu na potrzebną mane w większości um dla klas nie posiadających jej zbyt dużo mimo wszystko mag powinien dostać jeszcze aurę wspierającą regeneracje many grupie (nazwa może być "Dobra rada mędrca") ułatwiając walki z tytami. Podobnie z wojownikiem, ale zwiększając regeneracje eny (nazwa coś typu "Wezwanie do walki"). Nie koniecznie musi działać przez ileś tur, a nawet słabnąć co turę od użycia.

Edytowany 14:21:24 15.10.2015 przez Mroczne Szczęście
2015.10.15 13:41:22
Ocena: 7
KONTO ZABLOKOWANE | zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33826497

KONTO USUNIĘTE

Trzymam kciuki, tak dalej
2015.10.15 14:40:08
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33826753

Demonicus Di Rao

284552
1775
Deedo:
Troszkę chciałem zaczekać z tą kwestią ale jak widać nie ma co liczyć na otwartą dyskusję o umkach, a potem usłyszę "już za późno na tak duże zmiany"

Trop z łukami czysto fizycznymi? Zdecydowanie niemożliwe, nierealne i głupie.
Tropiciel od początku miał być użytkownikiem MAGII i łuku, nie ma kompletnie szans aby trop był coś wart fizykiem. Tropiciel nie ma tyle energii co łowca a więc ograniczy sobie pole ataku bo nie będzie mógł atakować umkami żywiołowymi a jedynie jakimiś osłabiającymi umkami lub leczyć się. Dodatkowo w porównaniu do łowcy nie posiadamy żadnych ciekawych umek, które ułatwią grę takim stylem bo WIĘKSZOŚĆ naszych umek opiera się na ŻYWIOLE i za nic w świecie nie zmieścisz tutaj dodatkowych umek pod czysty fizyk. Dlatego nie wyobrażam sobie aby mithrilowa strzała i specjalizacja kusz dalej widniały w umkach tropiciela. Proponuję je zastąpić innymi umkami:
Specjalizację kusz -> leczenie grupowe
Mithrilowa strzała -> tarcza żywiołów(słabsza lekko niż u maga)
W stary systemie powiedziałbym "rób sobie co chcesz bo nie ma limitu umek", teraz limit jest i totalne veto na wsadzanie bezwartościowych umek i cudowanie jakimś tropem wersja pseudołowca


Na koniec dodam, że nie zgadzam się na robienie z tropa pseudo łowcy z fizykiem

Ps. Skoro już ustawiacie limit umek(nie podoba mi się to) to chociaż z łaski swojej nie wydziwiajcie i nie cudujcie...
Edytowany 15:43:01 15.10.2015 przez Demonicus Di Rao
2015.10.15 15:39:07
Ocena: 3
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33827313

Tryn Emas

313394
2152
Demonicus Di Rao:
Popieram tak jak sam pisałem nieco wyżej nad Tobą pewne um nie powinny być procentowe.

Co do zmiany um co wspomniałeś lepiej byłoby zmienić te um na nieco inne niż proponowane.
2015.10.15 16:17:39
KONTO ZABLOKOWANE | zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33827789

Tylko zalogowani gracze mogą pisać posty

Forum Margonem > Dyskusje techniczne > Umiejętności - dyskusje

Podaj powód dlaczego oceniasz post na

Pozostało ważnych głosów na dziś: 0, po przekroczeniu limitu
Twój głos pokaże się przy wiadomości, ale nie doliczy się do reputacji gracza.


* pole nieobowiązkoweLimit znaków 0/50

Zgłoszenie postu do moderacji.
Poniżej możesz podać powód Twojego zgłoszenia.

Pamiętaj, że za bezsensowny komentarz możesz otrzymać knebla i stracić swoją reputację.

Limit znaków 0/150

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
AND grp=0