Momencik

Czekaj na odpowiedź servera..

Uwaga

  

Forum Margonem > Dyskusje techniczne > Umiejętności - dyskusje

[Przeszukaj temat] [Dodaj do ulubionych]

Demonicus Di Rao

284552
1775
Mroczne Szczęście:
Ja tylko proponuję swoją wersję, każdy może mieć inne zdanie i je wyrazić
Proponuję takie, bo uważam że są tropicielowi przydatne.
2015.10.15 16:24:45
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33827902

Tryn Emas

313394
2152
Demonicus Di Rao:
Najbardziej denerwującym będzie jednak fakt many gdyż każda um jej będzie wymagać natomiast trop nie oszukujmy się na wyższym jej nie ma toteż warto zwiększyć jej ilość/regeneracje.
2015.10.15 16:32:12
KONTO ZABLOKOWANE | zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33827994

Demonicus Di Rao

284552
1775
Mroczne Szczęście:
Koszta um są do negocjacji więc z tym się wstrzymam
2015.10.15 16:34:10
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33828024

Hibi

264-15
41
Mroczne Szczęście:
Popieram, ponieważ margonem wręcz dyktuje, iż musisz nosić jakiś item gdyż w porównaniu z innymi podobnymi poziomowo wygląda jak szlachcic i nędznik. Bez wprowadzenia większej ilości broni magicznych będzie ciężko.
2015.10.15 16:47:12
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33828173

Tropiciel

22927
154
Demonicus Di Rao:
Według mnie tropiciel z łukiem czysto fizycznym ma potencjał, ale problemem jest brak odpowiednich umek. Łowca który założy czysto fizyczną broń, będzie miał dostęp do dużo większej liczby umiejętności pasywnych i aktywnych. Trzeba jeszcze dodać, że tropiciel posiada dużo mniej zręczności i energii od łowcy co przekłada się na słabsze działanie umki Specjalizacja kusz oraz mniejszą ilość użyć fizycznych umiejętności. Widać to wyższych poziomach, gdzie tropiciel ma większość przedmiotów łączonych z magiem, przez co dają one tylko intelekt i manę.

Deedo
Nie dałoby się dodać do każdej kolumny po 1 dodatkowej umiejętności? Dzięki temu można by wprowadzić 42 umiejętności zamiast 36.
Edytowany 18:24:04 15.10.2015 przez Nerzhul
2015.10.15 16:51:30
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33828224

I Wonszu I

213265
1175
Deedo:
Nie wiem co Cię skłoniło żeby odebrać magowi/paladynowi zamrożenie jako UM pasywną, a także wojownikowi ogłuszenie. Te profesję przecież nie górowały w Margonem, tak jak tropiciel który nie powiem potrafił za pomocą podwójnego strzału oraz lodowego pocisku, wsadzić kilka zamrożeń zanim przeciwnik zrobił te 2 kroki.
Mag używając ognia+zimna nie był heroicznym przeciwnikiem, już jakiś czas temu powstała nowa moda na błyski+zimno które okazały się ciekawą alternatywą. Paladyn? moim zdaniem bardzo chybiona decyzja odbierając mu zamrożenie na błyskawicznym ciosie. Teraz mamy szansę na zamrożenie używając pchnięcia mrozu które z kolei będzie nas kosztowało utratą many, którą nie oszukujmy się Paladyni zostawiali sobie idealnie pod uleczenie się lub na tarcze słońca. Na tą chwilę wyjdzie tak że Paladyni będą biegać bez zamrożenia wybierając błyskawiczny+leczenie, bo przecież kto zaryzykuję użycie kilku pchnięć na walkę aby weszło to 1/2 zamrożenia. Przypomnę też że Paladyn to profesja bardziej fizyczna która jako DODATEK może posługiwać się magią oraz nie posiada takiej ilości many co Mag. Nawet zakładając itemy decydujemy się w większości na te które są połączone z Wojownikiem i mają dla nas potrzebniejsze statystki, nie często widzi się w nich mane , są po prostu lepsze niż te które łączą się z Magiem niekiedy z Tropicielem. Dlatego też pchnięcie mrozu nie będzie tak opłacalne, chyba że będzie nas kosztowało znikome ilości many.
Jeśli chodzi o Wojownika skoro chcecie żeby używał broni 2h, nie odbierajcie mu ogłuszenia jako właśnie Umki pasywnej, bo sytuacja znów będzie taka jak teraz że najlepszym rozwiązaniem będzie broń 1.5h.

Jeśli to czytasz to będę szczęśliwy jak odpiszesz na mój post.


_____________
Edytowany 18:04:46 15.10.2015 przez I Wonszu I
2015.10.15 17:53:28
Ocena: 8
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33828964

Neoptolemos

300813
2857
Co z celnym ciosem u pala/woja/tanca ? Zostanie zwiększony jego zakres czy pozostanie bez zmian ? Bo pez pasywnego zamra/ogłuszenia znowu zostaniemy na lodzie . Obecnie na 200 lvu tancerz ma tyle pkt uniku ,że celny nie daje żadnego efektu , często jedyną szansa by trafić przeciwnika jest zamrożenie/ogłuszenie . Walki pal,woj vs tanc będą wymagały nie lada farta by wygrać. Z łowcą sprawa wygląda nieco lepiej ponieważ nie posiada tak sporej ilości uniku .
Edytowany 19:11:29 15.10.2015 przez Esharin
2015.10.15 19:10:48
KONTO ZABLOKOWANE | zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33829795

Finnegan Camous

861286
893
I Wonszu I:

Uważam, że nie tyle chodzi w nowych umach o zbalansowanie profesji silniejszych do słabszych, co o odświeżenie żywiołów i um nieużywanych, co jest, jak dla mnie, sprawą priorytetową. Gra w obecnym kształcie jest zbyt szablonowa, ograniczona. Deedo chcę przywrócić specyfikę każdego żywiołu, wydobyć jego całą esencje. Myslę, że to krok w dobrą stronę, bo granice między innymi żywiołami a zimnem na dzień dzisiejszy stały się zbyt zauważalne.
Nie rozumiem też zbędnych spekulacji na temat um, podczas gdy nie jesteśmy w stanie nawet się nimi posłużyć. Będą - zbalansujemy.
2015.10.15 19:14:32
Ocena: 4
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33829833

Resoo

214481
1655
Umiejętność która zwiększa u tancerza szanse na krytyczne uderzenie bronią jednoręczną, w aktualnych umkach zwiększa również szanse na trafienie krytyczne z broni pomocniczej, co jest błędem. Będzie to rozwiązane w nowych umiejętnościach?
2015.10.15 19:21:27
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33829920

Akhad

244401
1334
I Wonszu I:
Przecież zamrożenie u tropa, tanca i maga nie musi mieć identycznych wartości. Może to działać tak, że tropiciel będzie miał np. max 10% na zamro, natomiast mag i pal przykładowo 20%. Byłoby to jakoś wyrównane, nie ma co szukać problemu tam gdzie go nie ma.
2015.10.15 19:29:01
Ocena: 3
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33830038

Demonicus Di Rao

284552
1775
Akhad:
Trop ma mieć najmniej, pal deczko więcej a najwięcej mag Przynajmniej tak Deedo kiedyś pisał
2015.10.15 19:29:58
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33830050

Hudziak Dej

150411
9222
Demonicus Di Rao:
ktoś pisał, że pal ma 15%, trop 14%, a mag 20.
2015.10.15 19:39:02
Ocena: 2
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33830181

Demonicus Di Rao

284552
1775
Absconditum:
Te procenty na Aldous/Invisible są od dawna nieaktualne, tak samo koszty many/eny
Edytowany 19:41:49 15.10.2015 przez Demonicus Di Rao
2015.10.15 19:41:43
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33830214

Hudziak Dej

150411
9222
Demonicus Di Rao:
Ktoś mi napisał, że porażający cios paladyna niszczy 5% pancerza przeciwnika z naszego zadanego dmg? Na 1 poziomie? Czy na 10 tak jest? Jak z kosztami many? Orientujesz się?
2015.10.15 19:46:49
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33830281

Mr Oizo

327549
738
Mroczne Szczęście:
Procentowa ilość w umiejętnościach stwarza większą swobodę przy dobieraniu eq w zależności od tego kogo chcemy bić i z jakiego typu broni.

Nie zgadzam się co do kuli i deszczu, gdyż deszcz sprawdzał się 'aż za dobrze'. Co do broni na maga ostatnio trochę doszło i nie wydaje mi się by mag był zmuszony do noszenia danego ich zestawu, gdyż jeszcze laski nadadzą się do użytku i Deedo pisał, że niedługo wprowadzą trochę broni unikatowych z różnymi rodzajami ataków.

Nie rozumiem tylko dlaczego teraz osoby posiadajace eventowe itemy będą takie dobre. Wiadomo, że osoba z hero eq nie równa się tej w legach czy itemach eventowych, ale bez przesady.
2015.10.15 19:47:25
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33830287

Hudziak Dej

150411
9222
Mr Oizo:
Też uważam, że te procenty wprowadzą świeżość do gry. Trzeba będzie kombinować - więcej Sa, czy wiekszy dmg etc. Tak samo z łowcą - łuki z samym fizykiem wrócą do łask znowu. Może nie na pvp, ale na expa, ustawki. A Deedo pisał, że takich broni będzie więcej.
2015.10.15 19:49:24
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33830304

Demonicus Di Rao

284552
1775
Absconditum:
Nie znam nikogo kto ma to rozdane ale 5%/poziom jest, tylko niekoniecznie rośnie liniowo.
2015.10.15 19:50:30
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33830316

I Wonszu I

213265
1175
Człowiek w Klapkach:
Jeśli chodzi o Paladyna, magia zimna jest osłabiona, w poprzednim poście wyjaśniłem, teraz patrząc na magię ognia i błyskawic.

- Zacznę od ognia, z UM można wyczytać że to co było zostaje, dalej mamy gorące uderzenie które jest nieopłacalne, według mnie przydało by się dodać do tego ataku jakieś podpalenie na 2 tury przykładowo, może to być 50% obrażeń które mamy w tej Umce ( to jest tylko przykład )

- Co do błyskawic sytuacja się lekko zmienia, ponieważ Porażający cios zostaję nieco ulepszony, teraz obniżamy atak oraz pancerz przeciwnika. Może to się sprawdzić, lecz jest 1 ale, w grze jest mało broni które mają obrażenia od błyskawic. Osobiście chciał bym żeby ta magia dostała jakiś lekki bonus coś w stylu zamrożenia lecz w innej nazwie " Porażenie ". Objaśniam na czym miało by to polegać np: jeśli w broni od błyskawic mamy dmg przykładowo 1-1000, wchodzi nam 75-100% tej wartości czyli od 750-1000 dmg, wbija nam wtedy porażenie i przeciwnik traci turę. ( to jest tylko przykład )

@Absconditum Na błyskach by to rzadko wbijało, ale podałem tylko przykład bez tego i tak porażający cios wypada lepiej niż zimno moim zdaniem.

_____
Edytowany 20:27:05 15.10.2015 przez I Wonszu I
2015.10.15 19:55:17
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33830391

Hudziak Dej

150411
9222
I Wonszu I:
No najlepiej wprowadźmy do każdego żywiołu coś a`la zamrożenie. Błyski w takiej formie jak są przedstawione w umkach będą dobre i dodanie porażenie jest zbędne..
2015.10.15 19:57:43
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33830403

Vexios

210525
2469
I Wonszu I:
Jak już to patrząc po aktualnych umkach, to Twoje porażenie zostałoby dodane tylko do umiejętności aktywnej, co i tak byłoby bardzo na plus, jednak ja wolałbym, żeby działało to bardziej na zasadzie dużego spowolnienia na jedną turę, a nie całkowitego odebrania ciosów, by nie było tak, jak aktualnie w walkach PvM.
2015.10.15 20:00:17
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33830428

Hudziak Dej

150411
9222
Vexios:
Nie byłoby na plus, bo błyski z obniżaniem panca, dmg i czymś a`la zamro byłyby zbyt silne.
(Zaznaczam, że sam gram palem i takie coś zrobiłoby z niego maszynkę )
Edytowany 20:11:51 15.10.2015 przez Absconditum
2015.10.15 20:11:14
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33830554

Tryn Emas

313394
2152
Mr Oizo:

Absconditum:
Itemy ev mają to do siebie, że nawet MAG może mieć 40-50% unik. Dodatkowo dochodzi w tym sa i coś takiego jak brak uniku na ciosie maga... Mag 40% unik, jakieś 30% na odebranie tury (+ legi kl, or, doty, kr i fizy) w połączeniu z brakiem możliwości uniku na ciosie i CBK stworzy ulepszonego tropa czyli klasę dominującą. Do tego wysysanie many, odbicie strzały z um jak dobrze pamiętam i mamy władcę wielu elit.

Co do procentu um przypomnę iż bez aktualnych dmg ściany ognia mag do miśków będzie... nie powiem gdzie. Tak samo ludzie z deszczem na demiliszach czy kobach.

Co proponuje? Dmg stały + procentowy dmg jako DODATEK nie jako podstawa do wzoru dmg.



Edit literówka. Przepraszam na telefonie jestem.
Edytowany 20:14:23 15.10.2015 przez Mroczne Szczęście


@Edit
Wonszu to był przykład co może mag w tych um więc trzeba zwiększyć drastycznie jej ilość. Inaczej 1 wyssanie zabierze tarcze słońca palowi czy lek klasą mieszanym.
Edytowany 20:28:49 15.10.2015 przez Mroczne Szczęście
2015.10.15 20:12:25
Ocena: 0
KONTO ZABLOKOWANE | zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33830572

Hudziak Dej

150411
9222
Mroczne Szczęście:
Na 50 masz bardzo dobry łuk z samym fizykiem na koboldy, a na 57 hero, które na najdroższym świecie chyba - katahha - jest warte 2m, z kobolda łuk. Gdzie widzisz tu problem na koboldach/demliszach? A deedo mówił, że łuki z samym fizykiem dla tropka też wejdą. A ten łuk na 50lvl trop może nosić.

Odbicie strzały, co? Ale chwila jaki związek mają itemy eventowe z unikiem do nowych um? Co mają bonusy z legend do nowych um? Jaki tu związek z tym % dmg, bo nie rozumiem.
Edytowany 20:31:19 15.10.2015 przez Absconditum
2015.10.15 20:28:52
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33830796

Mr Oizo

327549
738
Mroczne Szczęście:
Itemy eventowe nie dają wszystkiego. Mamy dużo leczenia i uniku lub SA kosztem innych statów i bonusu (mówię tu o herach gdyż takie legi posiada niewiele osób).
CBK w tym momencie jest słaby gdyż eventowe itemy nie dają siły kryta.
Także z maną jest cienko a jest ona bardzo potrzebna.

Po to właśnie zostało wprowadzonych/zmodyfikowanych wiele itemów np pod niszczenie many by móc sobie z każdym poradzić.
2015.10.15 20:37:15
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33830882

Hudziak Dej

150411
9222
Mr Oizo:
Mag ma teraz dość słabą sytuację na 120+, a umki nie wzmacniają go jakoś drastycznie, niektórzy płaczą, że wręcz jest osłabiany. Nie rozumiem Pana wyżej, dlaczego miałby stać się tytanem, dlaczego przytacza unik, ktory w NS się nie zmieni, jakies bonusy z legend, które były.
2015.10.15 20:40:57
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33830926

Demonicus Di Rao

284552
1775
I Wonszu I:
Od początku tego tematu piszesz posty typu "zimno będzie słabe bla bla bla" albo inne wyssane z palca bzdury... Teraz jeszcze uroiłeś sobie jakieś statusy typu poparzenie i proponujesz jako przykład efekt utraty tury i jeszcze piszesz że minus jest bezzasadny? Eh... Jakkolwiek cofnąłem go ale jeśli dalej będzie pisał cokolwiek bez uprzedniego chociażby przetestowania tego albo będziesz kontynuował koncert życzeń to dostaniesz go znowu.

Ale wracając do tematu.
Z tego co zauważyłem trop ma teraz dużo większy dmg żywiołem niż fizykiem a wcześniej było na odwrót to celowy zabieg? Czy może zbyt mały bonus do fizycznego dmg ?

Oraz kilka spostrzeżeń po użyciu już wszystkich umek w wielu formatach
Mana 538
Energia 125
Z przeciętnym eq, na zemyna mam jej jakoś 200 więcej z tym że tam wiele itemków noszę dzielonych z magiem(na wyższe lvle) a więc dają dużo many a jak wiemy nie zawsze jest taka możliwość/jest to opłacalne.
Teraz koszta umek
Lodowa strzała -> cena optymalna jak dla mnie
Płonąca strzała -> 240many to troszkę dużo przez co praktycznie na expie jest nieopłacalna, można by lekko obniżyć ten koszt
Porażająca -> optymalny koszt
Magiczne uzdrowienie -> koszt też w sumie mi pasuje ale nie miałbym nic przeciwko lekkiemu obniżeniu
Śmierdzący ładunek -> nie używałem tego praktycznie nigdy bo szkoda mi było many, nie wiem jak innym więc ja bym trochę obniżył
Gwałtowny strzał/podwójne trafienie -> jeśli trop ma faktycznie skupić się na łuku fizycznym to cena musi być dużo mniejsza bo aktualnie można tego użyć raptem kilka razy na walkę z powodu braku eny.
Emanująca strzała -> Wiele oczekiwałem od tej um ale okazała się totalnie bezużyteczna, bo jest zdecydowanie za droga 235 many to naprawdę bardzo dużo, zwłaszcza biorąc pod uwagę że są też inne umki od many.

A teraz pasywne
Skupienie -> teraz odnawia tropowi tylko 14 many na maksymalnym poziomie a kiedyś można było osiągnąć nawet 20 ale to już na sporym lvlu, aczkolwiek uważam że te 18many powinniśmy przywracać.
Wrodzona szybkość -> dlaczego SA z niej zostało obniżone? Hmm myślę, że trzeba wrócić do starej wartości czyli 180% na maxie.


I kwestia absorpcji. Mówiłeś, że int x5 jest do negocjacji więc ja chciałbym negocjować
Obie umki do absorpcji ją podwajają i dosyć trudno będzie wykorzystać je całkowicie dlatego myślę, że to ograniczenie powinno zostać zwiększona to x7/8 aby to umożliwić. Zwłaszcza, że dojdzie nowa fajna umka odnawiająca abso
Edytowany 20:44:01 15.10.2015 przez Demonicus Di Rao
2015.10.15 20:43:28
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33830951

Tryn Emas

313394
2152
Absconditum:
Może itemy ev do um mają to, że gdybyś walczył z magiem nie robisz się 50% unik. Walcząc z tytem nie nakładasz laski od ognia bo dmg. Zrozum, że DZIŚ wprowadzenie jednego itemu oznacza zmiany um. To działa też na opak. Gdyby przykładowo trop mógłby zamrażać na ogniu kto używałby lodowego zamiast płomki? Jaki łowca mając 100% na przebicie pancerza bawiłby się w jego obniżanie? Związek polega na tym, że to aktualne zmiany mówią nam jak grać by się gdzieś utrzymać. Znam osoby wolące itemy eventowe typu hero lub nawet za walutę niż legi ogólnodostępne. Porównaj sobie ity z licytek, a dzisiejsze bronie. Tak samo biżuterię i td. Przypomnę unik liczy się 40*pkt uniku podzielić na poziom przeciwnika.

Co do dmg procentowego powiem jedno... ty mówisz o ludziach z wysokim lv, w eq dobrym, a ja o graczach nowych. Dmg procentowy + stały da lepszy efekt, ponieważ każdy będzie zadowolony. I o ile wspomniałeś o tym łuku podaj cenę laski z karma, rózg z królowej śniegu, aty, a nawet nie... Co powiesz o tym jak nowy ma zdobyć ity takie na brutal / berufs bez znajomości lub po powstaniu serwa expiąc top?

Każde rozwiązanie ma swoje zalety i wady, a ja chce je połączyć.
2015.10.15 20:44:50
KONTO ZABLOKOWANE | zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33830960

Hudziak Dej

150411
9222
Mroczne Szczęście:
Nie, gram głównie na 60-70lvlu. To chyba nie wysoki lvl.

Laska z karma ma zamienniki. na 50lvl masz broń od ognia zwyklak, którego się używa nawet na pvp.

Na 60lvlu będę grać swoim palkiem zimno+błyski. Zależnie od profy. Założe się, że na wyższym lvlu będzie tak samo. Trop dalej będzie bić różnymi żywiołami zależnie od profy. Mag tak samo. Mag na 64 - teraz ubiera na palów, tanców laske z błysków, na inne profy inne połączenia. To się nie zmieni. Dalej nie będziesz zmuszony do grania liniowego, dalej będziesz musiał kombinować.

A kto Cię zmusza do expienia ścianą? Dochodzi umka łańcuch piorunów, dużo ludzi expi kulką. To Ty teraz myślisz liniowo.

I kto Ci powiedział, że ściana będzie niegrywalna bez najlepszej broni z największym dmg na dany lvl? Gdzie to masz napisane? To, że będziesz mieć 100-200dmg mniej ze ściany ubierając inna broń, czy nawet 500-1k na wyższych lvlach nie zrobi z niej bezużytecznej umki.



Co do Um - w obecnej formie krwawa szarża dalej będzie nieużywaną umką śmieciem.
Edytowany 21:06:29 15.10.2015 przez Absconditum
2015.10.15 20:54:45
Ocena: 2
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33831062

sdfsdfsdfsdfsdf

10971
1083
zrobiłem sobie wojownika na zemynie tylko ze względu na możliwość posiadania 5% krytka i 12% siły z umiejętności. Rozumiem, że mój plan, który sobie powoli realizowałem przez tyle lat jest nieaktualny? bo w nowych umiejętnościach krytyk oraz siła są od 80 poziomu, czyli mogę sobie pomarzyć skoro mam 61?
Te umiejętności na aldous co widzę, ich umiejscowienie w 'kolumnach' jest już ostateczne?

demon, ja nadal liczę, że po prostu np. krytki zostaną zmienione miejscami z innymi umiejętnościami.
Edytowany 21:14:17 15.10.2015 przez Kierrez
2015.10.15 21:01:04
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33831135

Demonicus Di Rao

284552
1775
Kierrez:
Nie jest ostateczne ale pole manewru do roszad zbyt duże nie jest bo żadna profa teoretycznie nie powinna odstawać takimi umkami jak krytyki więc wszystkie muszą je mieć na tym samym przedziale.
2015.10.15 21:06:21
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33831176

Tryn Emas

313394
2152
Absconditum:
Racji masz wiele i to przyznaję lecz musisz pamiętać o tym, że każdy kij ma dwa końce. Na margonem com [*] magiem 178 faktycznie używając CBK potrafiłem na hita zdjąć nawet gracza jednak bez niego nic nie warta była postać. Pewnie posiadasz dość silne eq więc "masz tego kopa" jednak częste są sytuacje gdzie umka osłabiona minimalnie będzie utrudnieniem ogromnym dla szarego gracza w zwyklakach.
2015.10.15 21:08:56
KONTO ZABLOKOWANE | zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33831199

Hudziak Dej

150411
9222
Mroczne Szczęście:
Przedstawię Ci to na podstawie maga z zwyklakach(małe lvl) i ścianie ognia/łańcuchu piorunów:
-zaczyna się jej uzywam na 40-50lvlu, więc zacznę od broni na 40.
lvl 50:
http://www.naszemargo.pl/item.php?id=3199 - najlepsza laska od ognia jest zwykła.
lvl 60:
tutaj mamy broń od błysków z hq i bedzie działała z łańcuchem piorunów
Można też kupić uni laske od ognia z lisza - z 5m na katahha, na innych światach pewnie mniej
lvl 65:
http://www.naszemargo.pl/item.php?id=1540
laska, która leci co chwilę i jest strasznie tania - do expa idealna

Na 75 jest bardzo dobra różdżka z questu i można nosić ją w połączeniu z uni orbem z goplany(200k na katahha aktualnie) do 90.

No i teraz 90 - mamy to dwie laski uni i zwykłą
http://www.naszemargo.pl/item.php?id=3456
http://www.naszemargo.pl/item.php?id=433

80 dmg różnicy w tych laskach na 90lvl - zrobi to aż taką różnice?

113lvl
laska zwyklak
http://www.naszemargo.pl/item.php?id=4861 -

uwaga lega z teściowej na 113 i hero orb na 113
http://www.naszemargo.pl/item.php?id=1670
http://www.naszemargo.pl/item.php?id=462
To połączenie daje nam 2.3k dmg.

uwaga, tracimy używając laski zwyklaka całe 24dmg. A przepraszam - dojdzie specjalizacja kosturów i dmg z laski zwyklaka przewyższy najlepsze możliwe połączenie dwóch broni z ogien na ten lvl.

Nie mówię tu o statach, bo mówisz tu o expieniu, o tym że będzie brakować dmg dla ludzi w zwyklakach(więc expiąc w zwyklakach teraz i tak nie mieli by tych dodatkowych statystyk).
Edytowany 21:29:19 15.10.2015 przez Absconditum
2015.10.15 21:25:05
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33831327

Cham Gannikus

300334
4303
Woj może całkiem fajnie wyglądać w połączeniu krwawej szarży z wampiryzmem i niszczycielskim pod broń dwuręczną. Pozostaje tylko jeden problem, traf dwuręczną w łowce/tropa/tanca. Nawet niektórzy paladyni mają po 30+ % uniku.
2015.10.16 08:14:19
Ocena: 2
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33832491

My Aphrodisiac Is Me

167356
1156
I Wonszu I:
A Ja sie w 100% zgodzę z Twoją wypowiedzią, ponieważ gdy łączy sie dwa żywioły to większość robi to tylko po to aby mieć możliwość zamrożenia przeciwnika. Z tego co widzę, Ja moim magiem będę zmuszony zrezygnować z takiego połączenia, ponieważ bez zamra, które często pomaga lepszym rozwiązaniem będzie powrót do samego ognia/błysków, pomimo tego, że mam legendarny orb z królika, który dodaje bonus.

^ Jeszcze się wtrącę, bo mój mag też ma 50% uniku (Pls nie psujcie mi tego )
2015.10.16 08:37:44
KONTO ZABLOKOWANE | zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33832519

KONTO USUNIĘTE

Alova Di Rao:
Dobrym rozwiązaniem byłaby umka w stylu celnego ciosu, ale dla broni dwuręcznych, powiedzmy kosztem jakichś tam obrażeń.
2015.10.16 10:34:40
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33832758

KONTO USUNIĘTE

2h rzeczywiście ma problem, bo 50% uniku dla tanca, łowcy i tropa to nie jest problem. Dlatego ja, już na 82 lvlu odstawiłem 2h tylko i wyłącznie na łowce czaszek. Do pvp się nie nadaje, teraz kiedy przedmiotów z unikiem jest od groma... A nie zawsze da się skompletować efektywne eq z obniżaniem uniku.

Buff białej 2h w kwestii trafienia nie jest złym pomysłem. Ale sam buff, bez nerfa dmg, bo obecnie gdy walcze z wojem który ma lepsze eq ode mnie ale Gniew Beroga Astrona to z nim wygrywam.
2015.10.16 12:59:01
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33833254

Tryn Emas

313394
2152
Kulmin Niszczyciel:
Fakt byłoby to dobre lecz za pomocą jednego trafionego CK wojownik odbiera nawet ~30% hp więc umka musiałaby znacznie osłabić cios.
2015.10.16 13:17:55
KONTO ZABLOKOWANE | zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33833316

KONTO USUNIĘTE

Mroczne Szczęście:
Ewentualna umka mogłaby w takim razie znacząco obniżać siłe krytyka fizycznego. Wtedy woj 2h miałby wybór: Większe trafienie ale o wiele słabszy kryt, lub zero trafienia ale potężne CK.
Ja wybrałbym pierwszą opcje, bo 5 uników przeciwnika z rzędu, wciąż śni mi sie po nocach.
2015.10.16 13:26:32
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33833362

Tryn Emas

313394
2152
Kulmin Niszczyciel:
O ile na wielu itemach typu 2r
widnieje obniżanie uniku to jednak przykładowo na tej broni
go nie ma.

Innym przykładem są 1.5r
gdzie także nie w każdym itemie występuje
obniżenie uniku.

W wypadku 1r tak samo lecz posiadamy (aktualnie) umkę obniżającą unik.




Więc to byłaby kwestia obniżenia znacznie DMG lub siły/częstości CK kwestią tego uniku.
Edytowany 13:58:04 16.10.2015 przez Mroczne Szczęście
2015.10.16 13:57:25
KONTO ZABLOKOWANE | zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33833502

Jeff Hanneman

25072
900
Wszystko ładnie, pięknie, ale jeśli dobrze zrozumiałem to umka:

id: 229, Czarna krew (0/10): reqp=b;reqw=1h,poison;lvl=150 szkól
Po trafionym uderzeniu krytycznym z jednoręcznej broni z atakiem trucizną, 25% szans na osłabienie leczenia turowego przeciwnika. | critpoison_per=16

nie ma żadnego sensu jeśli działa tylko z bronią jednoręczną z atakiem od truty, skoro takich broni grze jest "aż" cztery, w tym 2 na ten sam poziom... Chyba, że pod broń jednoręczna z atakiem od trucizny można też podciągnąć pomki, które bądź co bądź trzyma się w jednej ręce a nie w dwóch. W takim przypadku jest to źle opisane. Jeśli jednak tak nie jest to umka działająca tylko na 4 bronie z gry jest totalnie bez sensu.
Edytowany 14:30:43 16.10.2015 przez The Storm
2015.10.16 14:30:06
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33833717

Demonicus Di Rao

284552
1775
The Storm:
Bronie będą uzupełniane, Deedo pisał że możliwy jest nawet sklep z unikatowymi broniami dla każdej profesji na jakiś czas
2015.10.16 15:00:40
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33833951

Chillout S

300366
1770
Ekstra, mag użyje klątwy tracąc jedną turę tylko po to, żeby przeciwnik miał x% szans na uwaga, uwaga... stracenie następnej tury. Gratulacje Deedo, najbardziej idiotyczna umiejętność ze wszystkich. Warto byłoby podnieść ilość tur do 3/4, pomyśl nad tym.

@-
O luju, gdzie to jest napisane? Musiałem nie zauważyć... :___:
Edytowany 16:24:03 17.10.2015 przez Chillout S
2015.10.16 20:07:13
Ocena: -4
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33837649

Terevron

3341507
2652
Rzucona na przeciwnika klątwa, zmniejsza jego szansa na poprawne wykonanie akcji przez kilka kolejnych tur.
Szansa 27% na przerwanie następnej akcji wroga

Dwa sprzeczne opisy, który jest prawdziwy?
2015.10.16 20:27:51
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33837889

zambers

174365
4634
Sir Marcinus:
Deedo mówił, że działa tylko na następną akcję wroga.

Chillout S:
Klątwa jest dodatkiem do ciosu.
2015.10.16 20:41:02
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33838139

KONTO USUNIĘTE

Sir Marcinus:
Początkowo klątwa miała działać kilka tur przy mniejszej szansie, ale Deedo zmienił działanie tylko na kolejną turę, ale z większą szansą na powodzenie.
2015.10.16 20:42:13
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33838159

KONTO USUNIĘTE

no prosze.. jeszcze czego?

id: 56, Klątwa (0/10): reqp=m;lvl=150 szkól
Rzucona na przeciwnika klątwa, zmniejsza jego szansa na poprawne wykonanie akcji przez kilka kolejnych tur. | mcurse=27;mana=90

..
2015.10.16 21:41:31
Ocena: -3
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33839004

Furtive

22093
4471
Może zacznę od profesji która jest najbliżej memu sercu ( Jezu jak oficjalnie)

Wracając do tematu odebranie dla paladyna umki "zamrożenie" przez co możemy ją wykorzystać jedynie w "pchnięciu mrozu" wydaje mi minimum absurdalnym pomysłem. Hmm dlaczego?? Nie, nie dlatego że jestem paladyn i ta zmiana nie jest mi na rękę, a mianowicie wiąże się to z kosztem utraty many która przez każdego ogarniętego paladyna była wyliczona do: leczenie lub też tarcza słońca. I o ile można było z samego eq wyciągnąć na tarcze słońca to teraz starczy to jedynie na dwa "pchnięcia mrozu" (o ile kosz many za wykonanie tego ataku nie zostanie zmniejszony)Bo np. na moim lvl koszt takiego ataku wynosi 70many czyli starczy mi na dwa tego rodzaju taki (jeden atak szansa na zamrożenie 15%) czyli praktycznie to jednak nie wpadnie. I niby można ustawić paladyna maksymalnie pod mane ale co to da? Ogromna stratę na innych umkach których moglibyśmy, a raczej powinniśmy uczyć + gdzie wtedy miejsce na wykonanie "błyskawicznego ataku" bez którego paladyn by nie istniał? Skończy się to tak że paladyni zaczną chodzić w broniach od ognia bo zrobienie many + liczyć na te 15% że zamrożenie wpadnie będzie zbyt ryzykownym zagraniem. A gdy nie wpadnie to tracimy możliwość wykonania "błyskawicznego ataku", to tak jak byśmy wgl go nie wykonali.

Miałem opisywać inne profesje i ich zmiany ale odechciało mi się gdy patrze że np. wojownik ma takie umki jak: Berserk, Wampiryzm, Kontratak -(była aktualizacja przedmiotów było dodać kontrę do broni ale aż tak mieszać?)
Idąc dalej mag: Klątwa, Osłabienie, Kradzież many - ( Paladyn ustawi się pod zamrożenie i mane, mag zabiera mane i co wtedy zostaje? Duży problem)
Next łowca: Zdradzieckie ostrze
Trop: Bystry grot, Oślepiający grot - (obniżanie uniku dla profesji dystansowej, kolejny jak dla mnie absurdalny pomysł tak samo jak kontra u wojownika)


Pamiętam jeszcze stary silnik gdy paladyn naprawdę był profesja nie do pokonania nawet ze znacząco słabszym eq, a profesje dystansowe praktycznie nie miały nic do powiedzenia (poszedł balans profesji i od wtedy każdy z każdym mógł wygrać). Teraz to właśnie pal będzie taką profesją dystansową ze starego silnika przed balansem profesji... Bynajmniej tak to wygląda i wszystko na to wskazuje.
2015.10.16 22:31:52
Ocena: 2
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33839722

zambers

174365
4634
---xmen---:
Widać jak na otwartej dłoni, że w planach administracja miała osłabienie ogień+zimno, błysk+zamro, podwójny+szybka+zamro. Jednak gdzie osłabienia u fizycznych profesji?
2015.10.16 22:38:26
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33839799

Furtive

22093
4471
zambers:
No właśnie gdzie osłabienie u fizycznych profesji?

Tak administracja miała to na celu, ale nie uważam aby pal był profesją która w jakiś stopniu górowała nad tropem który jednak stracił mniej. Co do maga ulepszenie jak najbardziej się należało ale nie wiem czy aż w takim stopniu. Bo jeśli wziąć pod uwagę korzystniejsze umki dla maga + osłabienie paladyna, to pal nawet nie ma czego szukać w konfrontacji z magami
Edytowany 22:44:36 16.10.2015 przez ---xmen---
2015.10.16 22:43:20
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33839835

Ravandol

3201662
5564
---xmen---:
Rozumiem wypominać UMki łowcy, tancerzowi, tropicielowi czy ew. paladynowi, ale wojowi? Toż to ta profesja od jakiegoś czasu kompletnie leży na PvP z praktycznie każdym. Mag podobnie, ale on chociaż góruje do ~150 poziomu.
2015.10.16 22:46:17
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33839857

Tylko zalogowani gracze mogą pisać posty

Forum Margonem > Dyskusje techniczne > Umiejętności - dyskusje

Podaj powód dlaczego oceniasz post na

Pozostało ważnych głosów na dziś: 0, po przekroczeniu limitu
Twój głos pokaże się przy wiadomości, ale nie doliczy się do reputacji gracza.


* pole nieobowiązkoweLimit znaków 0/50

Zgłoszenie postu do moderacji.
Poniżej możesz podać powód Twojego zgłoszenia.

Pamiętaj, że za bezsensowny komentarz możesz otrzymać knebla i stracić swoją reputację.

Limit znaków 0/150

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
AND grp=0