Momencik

Czekaj na odpowiedź servera..

Uwaga

  

Forum Margonem > Dyskusje techniczne > Umiejętności - dyskusje

[Przeszukaj temat] [Dodaj do ulubionych]

Furtive

22093
4471
Ravandol:
Nie wypomnienie raczej zażenowanie np. taka kontrą która równie dobrze mogła wejść z aktualizacja przedmiotów, ale jednak trzeba jeszcze bardziej namieszać "ew.paladynowi" - mu nie ma już czego wypominać heh
2015.10.16 22:50:32
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33839902

KONTO USUNIĘTE

Woj nie leży w pvp. Mam skromne eq, ale dobre umki. Palek bez leg zabiera mi do 15% hp, a często i z legami nie wiecej jak 30%. Bez obniżania panca palek ma z wojem bardzo małe szanse, a bez zamra to już w ogóle.
Tancek bez GR z wojem nie ma szans, Łowca bez GR tak samo.
Trop z zamro daje rade. Najgorzej mi sie walczy z magami... Na tych lvlach są za mocni po prostu, przekoszeni.

Domniemuje, że gdybym miał OR i ewentualnie DA to klepałbym równo każdego, dopóki nie utarłby mi nosa jakiś mag.
2015.10.16 23:13:57
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33840083

Ravandol

3201663
5567
---xmen---:
Paladyn został teraz profesją pod drużynę.

Kulmin Niszczyciel:
Potem się przekonasz, jak to jest na wyższych poziomach. Tam sprawa wygląda inaczej.

P.S: Nie rozumiem, w jaki sposób łowca może iść na woja z samym fizykiem, tanc bez GR/niszczenia panca, albo paladyn bez niszczenia. Przecież to samobójstwo.
2015.10.16 23:23:10
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33840127

Furtive

22093
4471
Ravandol:
Drużynową, a czy to jakiś plus?? Skoro 90% komentarzy, sugestii, sporów w tym dziale rozchodzi się jedynie o PvP
Jeśli trzymamy się PvP to trzymajmy się PvP, na konwersacje odnośnie zachowań profesji w walkach drużynowych na pewno przyjdzie jeszcze czas
2015.10.16 23:28:19
Ocena: 4
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33840173

Tryn Emas

313394
2152
Przepraszam, że nie wymienie Waszych nicków, ale jest ich zbyt dużo, a ja piszę z telefonu

Otóż co do faktu "leżenia woja na PvP" to prawda obustronna. Dlaczego już wyjaśniam na przykładzie mych doznać na margonem com [*] będącego dokładnym margonem polskim przed ostatnią edycją itemów.

Mając 150 maga ubranego w full hero eq bez ani jednej legi! bez problemu wygrywałem z wojownikiem 154, który posiadał jedyny pierścień legendarny z versa na całym serwerze często nawet omijając jego ratunek podczas gdy on wygrywał z tropami, palami, łowcą czy tancem. W sytuacji najzabawniejsze było to, iż z innymi padałem, a wygrywałem z "czempionem".

Dodatkowo to już z pl-a mój wojownik 90lvl cały UNIKATOWY pokonywał palladynów stojących na goplanie z 2/3 legami więc należy podejść do tego nieco sceptycznie.

Dalszym przykładem mogą być wyczyny woja na sekcie ubrany w nowe itemy z pająka i full legi łącznie z tarczą.

Na tym moja wiedza o wyczynach woja się kończy gdyż na innych etapach gry wojownik nic nie potrafi poza " stunem" na tytanie lub wytrąceniem (klątwa dla biednych tak zwana).

Wspominając słabego pala to fakt bez zamra i błyska w jednej chwili walki z łowcami i tancami stają się parodią gry. Kto wie może pchnięcie stanie się tylko skilem zwiększającym szansę na zamro? Wszystko da się teraz zmienić.

I jeszcze jeżeli chodzi o maga... błagam Was to mag z wojem są najgorszymi klasami na dzień dzisiejszy więc jemu też się coś należy... Bez leg magiem do 150 musiałem expić na berkach, na ingotii i na 160 padałem natomiast grupy 5 osobowej goblinów ... Na 163 dopiero z nią mag nie pada o ile nie ma leg lub eventowego eq. Natomiast gonsa bez tego solo nie uwali.

Reasumując wypowiedź w punktach dla leniwych:
- fakt pal powinien mieć pasywne zamro lub tanie pchnięcie.
- woj jest słabą klasą poza kilkoma lvl-ami.
- mag bez leg to nie jest nawet klasa postaci.
- bez ogłucha woj jest nikim.
2015.10.17 10:04:26
Ocena: -1
KONTO ZABLOKOWANE | zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33841572

Demonicus Di Rao

284552
1775
Mroczne Szczęście:
Jeśli jedna profesja dostanie zamro pasywne to pozostałe zaczną płakać że też takie chcą...

Dodatkowo czy ktoś z was chociaż PRZETESTOWAŁ pvp przy takich umkach? Jeśli nie to jak możecie twierdzić, że pal będzie najsłabszy? Nie możecie a jedynie siejecie wyssane z palca głupoty
Opieranie swojego zdania na starych umkach i starych walkach pvp jest bezsensowne a wręcz głupie bo zmiany względem starych umek są DUŻE.

Podsumowując
Najpierw przetestujcie potem płaczcie
2015.10.17 10:13:01
Ocena: 4
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33841649

Tryn Emas

313394
2152
Demonicus Di Rao:
Napisałem o tym, że bez tego pal będzie słaby. Nie wspomniałem, iż tylko pal wińen mieć pasywne zamra.
Edytowany 10:16:49 17.10.2015 przez Mroczne Szczęście
2015.10.17 10:16:06
KONTO ZABLOKOWANE | zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33841677

Akhad

244401
1334
Mroczne Szczęście:
Nawet nie grałeś żadnym paladynem na nowym kliencie, ba - żadną postacią, a potrafisz stwierdzić że jakaś profa jest słaba. Krótko mówiąc - LOL.
2015.10.17 10:19:48
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33841715

Tryn Emas

313394
2152
Akhad:
Postać na adulu kasowałem zaraz po um by zobaczyć co ma inna klasa. Limit postek, a sam swiat to "testowy".
Edytowany 10:21:35 17.10.2015 przez Mroczne Szczęście
2015.10.17 10:21:17
KONTO ZABLOKOWANE | zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33841730

Neoptolemos

300813
2857
Strata pasywnego zamra powinna wiązać się z uzyskaniem pasywnej um która daje nam na nie jako taką odporność załóżmy 50% , gdy um wejdą w życie będzie je można wybalansować.

@Dół
Strata zamra nie wiążę się z jakimś ogromnym ciosem w paladynów ,tracąc je zyskaliśmy parę innych rzeczy które konkretnie opisałeś .Chodzi głównie o to , że pal nie dostał um zbytnio wspomagających go na pvp . Koszty um kosztami ,lecz zanim dojdę do takiego tropa który będzie posiadał zamro z LP którym tak czy siak bił zostanę konkretnie obity. Palki bez eq pod unik będą przez tropów dublowani. Wg mnie pal spokojnie może działać bez zamra . Został nam jedynie błyskawiczny oraz mocarna TS .Jak to będzie wyglądało na walkach z innymi profesjami nie wiem ,więc nie bd pisał nic na ten temat.
Edytowany 10:48:41 17.10.2015 przez Esharin
2015.10.17 10:27:23
KONTO ZABLOKOWANE | zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33841788

Demonicus Di Rao

284552
1775
Mroczne Szczęście:
Czyli tak naprawdę nie wiesz NIC

Wszyscy patrzycie tylko na to, że zamrożenie jest umką aktywną... Gdyby dalej było pasywną to gwarantuję, że NIKT nie myślałby nawet o używaniu ognia/błyskawic a nie o to chodzi!

W ogóle czy ktoś z was w szerszej perspektywie popatrzył na te umki? Czy wie ile dają na wyższych poziomach?
Więc może ja coś napiszę:

Wspominana przez was tarcza słońca w starej wersji kosztuje 250 many, tak 250! A wiecie ile kosztuje w nowej? 100!! Dodatkowo jest lepsza niż wcześniej bo na maksymalnym poziomie podwaja pancerz a więc np na 270 lvlu mój znajomy ma 5,5k panca czyli samego panca ma zysk 2k względem starej wersji. No ale na co komu to wiedzieć

Druga sprawa odnośnie energii/many teraz tracicie jej ogromne ilości od profesji szybszych a w nowych umkach jest spora redukcja tego a więc tym bardziej na koszta nie powinniście narzekać

Trzecia sprawa redukcja niszczenia pancerza, też dosyć spora i kolejna broń przeciw łowcom na których tak narzekacie.

Szansa na blok też wzrośnie bo będzie to procentowy boost.


Dlatego skoro nie wiecie to nie piszcie lepiej nic
2015.10.17 10:36:41
Ocena: 7
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33841911

Wreszcie ktos

300247
776
Co sądzicie o tym, żeby zwinność, która jest na 80 lvl zamienić np. ze swobodą ruchów (od 35)? Wątpię, żeby ktoś na tak małym lvl'u wydawał umki w zmniejszanie czasu ogłuszenia czy zamrożenia. O wiele lepszym rozwiązaniem byłoby dać tam zwiększenie SA z ubrań.
Edytowany 14:46:03 17.10.2015 przez Pauli Pap
2015.10.17 14:44:54
Ocena: 2
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33844967

Aoves

333229
518
Deedo:
Chciałem zwrócić uwagę na w sumie 4 fakty. Nie wiem jak ma się to do rzeczywistego odzwierciedlenia, ale wypadałoby wypomnieć to.
Problem pierwszy:


Petrus:
W miejsce GR tropciel otrzymał regenerację absorpcji. Jako, że razem z magiem w dużym stopniu z niej korzystają to fajnie byłoby przywrócić im świetność. Dodatkowo wzmocnienie absorpcji działa %, więc można śmiało porzucić pancerz na koszt absa. Ogranicza nas jedynie 5*intelekt, który myślę, że w razie czego można przesunąć ciut wyżej




Ahm, to chciałbym przytoczyć standardowy przykład walki maga z tropicielem:


http://wklej.to/rVBi3


Tropiciel w kilka pierwszych tur zdejmuje abse magowi i zaczyna go ubijać – wszystko widać. Kiedy mag oddaje pierwszy cios zjeżdża tropowi jego abse i ma szanse już coś mu zrobić, o ile ma turę.

Jeśli trop będzie podczas walki miał odnawianą abse to mag nigdy go nie ubije, bo na 1 cios maga przypada obecnie od 2 do 13 tropa, jak widać w powyższej walce. Nie wydaje mi się, by przewaga SA tropiciela nad magiem była aż tak zmniejszona na nowym systemie umiejętności.

Były 4 takie walki - w tej, która poszła mi najlepiej zostało mu 36% hp, ponieważ po zniszczeniu na lodowym absy dałem ck z kulą ognia. Przy regeneracji absy mag będzie bezbronny. Ponieważ między lodowym, a kulą z ck był spory odstęp.

Trzeba wliczyć też to, że z przedmiotów +240 tropiciel prawie wszędzie jest otaczany przez leczenie turowe. Co z absami powoduje mocne wzmocnienie go do podchodzących, wolniejszych profesji.

Podkreślam, że mam ponad 21 SA bez błogosławieństwa, jak na 299 maga to ogrom, więc ta walka coś mówi.

To nie będzie problem tylko maga, ale wojownika i paladyna na pewno też to bardzo zaboli. Znaczy te profesje, które chcą najbardziej osłabienia tropiciela.
Nie jestem za jego zbytnim osłabieniem, każda profesja musi mieć szanse z innymi, ale to z odnową abs zaboli każdego.

Nie wiem jak wygląda to w praktyce - zwracam uwagę na zaistniały problem.



2.
Zgadzam się z Demonicus Di Rao jeśli chodzi o paladyna. Wszystko wyjaśnił, to nie mam czego dodawać.



3.
Umki dotyczące maga – dlaczego nie mamy teraz aury? Mag to jednak mag, profesja czysto magiczna.
To będzie bolesny cios, przytoczę paladyna, często gdy walczyłem z tą profesją była taka kolejność tur:

Ja z przewagą SA daje lodowy.
Pal daje tarcze słońca.
Ja daje aure SA.
Mam dodatkową turę, lodowy.
Pal daje aure SA.
Daję lodowy.
Pal podchodzi.

Jak widać aura daje nam pare dodatkowych tur przewagi zaraz po jej rzuceniu i w walce niweluje aure paladyna – tarcza słońca osłabia nasze ciosy, ale właśnie my jak tropiciel w takich wypadkach polegamy na szybkości. W przypadku gdy tylko paladyn będzie posiadał aure, losy pvp dla maga będą mniej ciekawe, jeśli chodzi o konfrontacje mag – pal.

Mimo przewagi ruchów tarcza słońca robi swoje i walki są naprawdę ciężkie. Zazwyczaj kończy się to moją porażką, ale taka rola paladyna by też miał szanse w pvp, jednak nie można przesadzać.



4.
Co więcej, mag od wieków po 60 zaczyna łączyć żywioły. Dlaczego teraz usilnie chcecie by z laskami latał?
Z tego co wyczytałem pasywna umka do ataku minimalnego 30% od błyskawic stanie się teraz aktywną, z trochę większymi obrażeniami. Osłabienie jest znaczące. Szczególnie błyskawic z zimnem. Dlaczego?

Lodowy + minimalne pasywne 30% obrażeń od błyskawic, ale z szansą, że uderzą jak ogień z kulką maksymalnym wynikiem.
>wersja zachęcająca, to wykorzystywania tego połączenia<


Nie wyobrażam sobie teraz tego…

Mag uderza lodowym i od błysków leci 500 obrażeń? Na 180-300? Owszem, może być i te 10k-15k – ale chciałem zauważyć, że to przetestowałem kiedyś i niestety głównie padają niższe wyniki. Ja rozumiem, że taka cecha błyskawic, ale ten żywioł jest po to, by go używać w końcu. Nie jest to w żadnym razie zachęcające.


Moje proponowane rozwiązanie?

Umiejętność pasywna powinna być do różdżek pozostawiona, a aktywna z laskami, kiedy kostury będą miały dodatkowe szanse na CK to będzie także dość zachęcająca wersja, bo pamiętajmy, że mag jest profesją o dużej sile ck.

Pasywne błyskawice powinny pozostać na poziomie 30%
W innym przypadku takie ustawienie nie będzie się opłacało – każdy będzie wolał ogień z zimnem, który zapewnia stabilność obrażeń i szybkie przejście z obniżania SA lodowym do jak najszybszego ubicia przeciwnika z kuli ognia.



Przedstawiłem 4 zwracające moją uwagę problemy i mam nadzieję na przemyślenie ich, z góry dziękuje



@dół:
Ja nosiłem eventową z Halloween na 240 z 2013 roku. W dodatku do expa na maho i walk z tropicielami używałem do 252 tarczy z patrycjuszy na 182 - powiem Ci, że efekty mnie zdziwiły bo naprawdę było łatwiej w pvp oraz expie. Mam 299 i nosze ją (240 zbroje) cały czas. Rozumiem to co mówisz, ale chodzi o fakt szybkości ataków tropiciela i odnawiania tym samym prawie całej absorpcji na każdy cios przypadający wojowi/magowi/palowi. Obawiam się tego i dlatego to wypomniałem
Pomijam całkowicie fakt, że pomimo tej zbroi mam maks przypadający na abs bo intelekt mnie ogranicza - a to jest podstawa, do zmiany eq pod pancerz.



Co do twojej edycji.
Wiem, przemyślałem to - odnoszę do obecnej bo trzeba mieć porównanie, by w następnej wersji coś poprawić. Dlatego piszę, by przy pracy nad umkami zwrócono uwagę na zaistniałe problemy.

Zdaje sobie sprawę z przewagi sa u tropiciela bo to przecież odgórnie założone jest. Tylko zauważ, że łowca jest też profesją dystansową, a nie ma 13 ciosów w walce z magiem pod rząd.

Ale sa tak samo jak u tropa spadnie z umiejętności też magowi - przecież każdy szanujący się mag na 240 ma całe sa z umek dawno uzupełnione.
Edytowany 15:37:37 17.10.2015 przez Aoves
2015.10.17 14:47:58
Ocena: 2
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33845014

Terevron

3341507
2652
Odnowa absorpcji ma służyć temu, aby dwie profesje o najniższym pancerzu - a są to właśnie właśnie mag i tropiciel - zamiast zakładać zbroi na wszystkie profesje, specjalnie pod pancerz, zakładali te, które faktycznie należą do nich, posiadające statystyki typowo pod konkretną profesję, tylko dla maga czy też tylko dla tropiciela, aby mimo małego pancerza, dawana im w zamian absorpcja znaczyła coś więcej niż tylko "pseudożycie", bo obecnie raz zjechana znika i gracz jest wystawiony na tłuczenie z każdej strony. Ta umiejętność właśnie temu ma służyć, aby przestano używać zbroi tylko i wyłącznie ze względu na pancerz, ale używano też absorpcji.
Profesje mają wpływ przede wszystkim na pancerz.
Wygląda to tak:
Mag < Tropiciel < Łowca < Tancerz < Paladyn < Wojownik.
Najmniejszy pancerz - rekompensata w postaci absorpcji.
Prosty przykład:


Zgadnij, którą zbroję i, przede wszystkim, dlaczego, nosiłem na magu 240lvl

To, że tropiciel ma przewagę SA jest normalne, bo jest profesją dystansową - łucznictwo, zręczność itd. Zauważ jednak, że tropiciela czekają:
a) utrata zamra pasywnego - znika zamrożenie na podwójnym strzale
b) zmniejszenie szansy na szybką strzałę 10% -> 7.5%
c) zmniejszenie bonusu SA z umiejętności 1,8 -> 1
Co więcej, to co piszesz odnosi się do sytuacji obecnej, a nowe umiejętności będą wprowadzone dla wszystkich profesji, więc każda z nich odczuje zmiany, wszystko się zmieni, doświadczenia obecne można sobie w dużym stopniu wsadzić między bajki.
Edytowany 15:32:31 17.10.2015 przez Sir Marcinus
2015.10.17 15:18:23
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33845416

Hudziak Dej

150411
9222
Nie sądzicie, że specjalizacja kusz(umka dająca 0.6 ataku do zr dla łuków z pełnym fizykiem) powinna być także dla łowców? W obecnej formie sam fizyk dalej będzie bardzo rzadko spotykany.


Byłem pewny, że to umka własnie dla łowcy i sadziłem, że sam fizyk wróci do łask. A tu jednak jest to umka tropa(imo lekki bezsens). Bo buff samego fizyka u łowcy ograniczy się do większego przebicia jedynie..
Edytowany 15:58:11 17.10.2015 przez Absconditum
2015.10.17 15:55:34
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33845795

Terevron

3341507
2652
Absconditum:
Przecież łowca również ma taką umiejętność, tylko o innej nazwie i słabszą. Specjalizacja łuków.
Edytowany 16:09:04 17.10.2015 przez Sir Marcinus
2015.10.17 16:06:45
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33845935

KONTO USUNIĘTE

Czy tylko ja sądzę, że umka u tropów z obniżaniem uniku powinna być od 120? U nas na goonsie jest mag który ma 30% na unik, ale podejrzewam, że znajdzie się też kilku palów którzy mają ponad 30% uniku.

zwracam honor, sory.
Edytowany 22:34:10 17.10.2015 przez Miper
2015.10.17 16:33:25
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33846241

Demonicus Di Rao

284552
1775
Miper:
Takiej umki trop NIE ma, jest obniżanie obniżania uniku
2015.10.17 16:38:41
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33846297

Terevron

3341507
2652
Miper:
Nie żeby coś, ale przeczytałeś dokładnie opis umiejętności Oślepiający grot? Nie obniża ona uniku przeciwnika, tylko zmniejsza posiadane przez niego obniżanie uniku. Ktoś Ci obniża unik o 50 punktów? Używasz umki i obniżanie spada np. o 50%, do 25 punktów.
Edytowany 16:42:03 17.10.2015 przez Sir Marcinus
2015.10.17 16:39:52
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33846313

Chillout S

300366
1770
Ktoś mógłby mi wyjaśnić, jak w tej chwili wygląda klątwa u maga? Nie przeglądałem postów od jakichś 2 stron i totalnie zgubiłem się w temacie.
2015.10.17 17:02:50
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33846599

Ramadex

303357
531
Z tego co pamiętam klątwa będzie wpleciona w atak. Czyli coś jak bon legendarny z itemów: określona wartość na to czy wejdzie czy nie. Chyba nic nie pomyliłem.
2015.10.17 17:26:53
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33846837

Chillout S

300366
1770
Ramadex:
Czyli będzie to umiejętność pasywna, dobrze rozumiem? Kiedy przeglądałem umiejętności była to umka aktywna, o koszcie bodajże 80 many.
2015.10.17 17:58:15
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33847235

Terevron

3341507
2652
Chillout S:
Aktywna, ale wpleciona w atak jak kula ognia czy lodowy pocisk.
Aoves:
Wpleciona JAK kula ognia/lodowy pocisk, a nie wpleciona DO kuli ognia/lodowego pocisku ,_, Kula/lodowy przy użyciu są wplecione w zwykły atak i tak samo prawdopodobnie będzie z klątwą, bo inaczej to by nie miało sensu. Nie dość, że byłaby to strata ataku, to jeszcze wróg by widział, że używasz klątwy i ani trochę go to nie zaboli, bo będzie wiedział, że ma nic specjalnego nie robić.
Edytowany 18:09:56 17.10.2015 przez Sir Marcinus
2015.10.17 17:59:35
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33847253

ciach ciach

14015
1183
Mam takie pytanie na podstawie UM z nowego świata:
Dlaczego umiejętność dla pala/tropa na 1 lvlu daje +5 energii i +15 many a magowi daje samo +15 many?
Wg mnie powinno to być na zasadzie, że mag powinien dostać więcej many niż pal/trop (bo dostają z tej samej umki energię). Co Wy o tym sądzicie?

Jeśli mylę się w założeniach to proszę mnie poprawić.
2015.10.17 19:09:09
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33849407

Terevron

3341507
2652
ciach ciach:
Nie ma miejsca, więc trop/pal mają energię i manę połączone w jedną umiejętność. Mag energii teoretycznie nie potrzebuje, więc ma samą manę.
Pośród wszystkich umiejętności, zastanawia mnie, czy to ja jestem ślepy, czy tylko pal/woj mają wyzyw? Taki mag czy trop, którzy ubierali się pod odporność i pomagali grupie na magicznych tytanach biorąc obrażenia na siebie, albo na wszystkich tytanach rzucając aury SA, stają się teraz bezużyteczni?
Edytowany 19:29:50 17.10.2015 przez Sir Marcinus
2015.10.17 19:26:16
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33849621

Demonicus Di Rao

284552
1775
Sir Marcinus:
Nie było miejsca na wyzywkę, to samo na leczenie grupowe u tropa też nie było miejsca.

Zaś aury ma tylko paladyn bo Thinker tak chciał
Edytowany 19:34:01 17.10.2015 przez Demonicus Di Rao
2015.10.17 19:32:10
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33849701

KONTO USUNIĘTE

Deedo:
Dlaczego postanowiłeś zabrać magom aury?
Z logicznego punktu widzenie to kto inny jak nie mag powinien rzucać aury?
To mag jest od leczenia i rzucania aur a pal od tankowania. To tyczy się ustawek i tytanów pal wyzywa i blokuje a mag leczy i rzuca aury, pal nie ma czasu na aurę.
W dodatku od początku gry gram magami wyłącznie błyskami i zimnem. Dużo osiągnąłem już na 140 i 163 ale bez aury SA nic bym nie zdziałał.
http://battle.grooove.pl/?id=847212
http://battle.grooove.pl/?id=837372
http://battle.grooove.pl/?id=836979
http://battle.grooove.pl/?id=832287
http://battle.grooove.pl/?id=942915
http://battle.grooove.pl/?id=942858
http://battle.grooove.pl/?id=942343
http://battle.grooove.pl/?id=890461
http://battle.grooove.pl/?id=886264
http://battle.grooove.pl/?id=952590
http://battle.grooove.pl/?id=957071
http://battle.grooove.pl/?id=957051
Każdą walkę przegrałbym bez aury więc mam nadzieje, że zmieni to twój punkt widzenie co do aury.
Wydaję się, że propozycja pod siebie ale to błyski, kiedyś wcale nie używane teraz stają się doceniane znów mogą stracić swój sens udowodniłem już na tych lvl, że jest sens ich używać teraz będę starał się na 100 lvlu a wy przyszłości na 200lvlu.
Edytowany 21:18:37 17.10.2015 przez Saphires
2015.10.17 20:57:30
Ocena: -1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33850726

Grinch w masce

132209
252
Hej, czy ktoś mógłby mi wypisać jak wygląda skalowanie się leczenia ran? Zastanawiam się czy w końcu będzie sens używania tej umiejętności w PvP na 40 poziomie, co w dużej mierze jest zależne od tego jak będą te procenty wyglądać. A patrząc na 33% na pierwszym poziomie wygląda to obiecująco.
2015.10.17 21:17:53
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33850920

zambers

174365
4634
Saphires:
Co do minusów: Aura SA jest super do lodowego i błysków - szczególnie od 150, kiedy jest +50% z 4.28 .

Chillout S:
Powiem to tak:
[Użycie klątwy]
zambers (100%) uderzył z siłą +8465 obrażeń
+Cios krytyczny
+Klątwa
Kowalski (50%) otrzymał -7052 obrażeń
Kowalski - utrata tury

___
Poczytaj post Deedo dokładniej
___
Edytowany 20:59:46 18.10.2015 przez zambers
2015.10.17 21:17:58
Ocena: 0
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33850922

Czari

300958
2075
Saphires:
zambers:
Porażająca jest znacznie lepsza od aury, przewyższa ją w każdym calu.
Dziecko Złote:
O ile mi się dobrze wydaje to do 60%, więc pewnie co 3%.
2015.10.17 21:37:25
Ocena: 3
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33851129

Hudziak Dej

150411
9222
Sir Marcinus:
Sprawdź opis umki. Spec łuków daje 0.02 dmg za lvl i ma 10 poziomów - spec kusz daje 0.1dmg za lvl i ma 6 poziomów.

Chodzi mi u umke, która daje dmg "tylko bron z pełnymi fizycznymi obrażeniami". Bezsensu dla mnie jest to, że ma ją trop, a łowca nie.
Edytowany 23:36:53 17.10.2015 przez Absconditum
2015.10.17 23:31:44
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33852256

Terevron

3341507
2652
Absconditum:
Opis umki dokładnie sprawdziłem. To jest taka sama umiejętność jak specjalizacja kusz, wymaga broni z pełnym atakiem fizycznym. Różnica polega na tym, że jest słabsza, o czym przecież w poprzednim poście napisałem.
2015.10.17 23:43:29
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33852359

Hudziak Dej

150411
9222
Sir Marcinus:
http://zapodaj.net/5f3e8b5bfc332.png.html

Chyba sie mylisz. Przeczytaj opis umki. To zwykły spec dyst.
2015.10.18 00:14:02
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33852546

Terevron

3341507
2652
Absconditum:
A Ty spójrz na wymagania. Symbole są identyczne, podwójny znak łuku. http://i.imgur.com/oWEvygq.png Nie wiem już, co i jak, także...
DEEDO, PRZYZYWAM CIĘ! Masz sporo do odpowiadania.
Edytowany 00:27:03 18.10.2015 przez Sir Marcinus
2015.10.18 00:25:18
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33852599

Hudziak Dej

150411
9222
Sir Marcinus:
No to w takim razie nie rozumiem czemu trop dostaje 0.6 dmg ze zrechy za 6pkt um, a łowca 0.2dmg ze zrechy za 10 pktów.

Szczególnie, że to fizyk..
Edytowany 00:40:46 18.10.2015 przez Absconditum
2015.10.18 00:40:31
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33852674

Dagor

333829
2940
Jakie bronie łowcy zaliczane są do tych z "pełnymi fizycznymi obrażeniami"? Jeśli chodzi o czysty atak fizyczny, bez gr i trutki to dość słabo to wygląda.. nie wspominając już o braku takich broni

Kilka? aha, mam latać z bronią z bacy czy maddoków Idiotyczny komentarz, nie ukrywam.
Edytowany 14:50:33 21.10.2015 przez Dagor
2015.10.18 01:06:30
Ocena: -1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33852816

Hudziak Dej

150411
9222
Dagor:
No właśnie np. kusza hero z bacy, hero łuk z kica. Deedo pisał, że bronie będą uzupełniane. Może nawet pojawi się sklep z unikatowymi broniami.
2015.10.18 01:12:15
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33852845

Call me Sylwek

2641437
17064
Absconditum:
Fajnie było by, gdyby się pojawił na Halloween sklep z broniami taki jak to miał miejsce podczas Wielkanocy.
Tylko teraz bronie dla paladynów od błyskawic i łuk dla tropicieli od błyskawic. łuki wyżej wspominane czysto fizyczne.
2015.10.18 09:19:56
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33853542

Tytann

16213
321
Czy w nowych umach będzie mozliwość kontrolowania mistrzostwa ??np Najpierw 1 linia potem 2 ????
2015.10.18 09:37:56
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33853631

zambers

174365
4634
Absconditum:
Może dlatego, że łowca ma więcej zręczności?
2015.10.18 11:20:36
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33854540

Slide

3502339
9513
Tytann:
Wydaje mi się że nie, gdyż pytałem czy jest możliwość stworzenia takiego dodatku na aktualnym kliencie. Odpowiedź była jasna - taki dodatek mógłby podchodzić pod bota. W końcu są wykonywane za nas akcje, takie jak wybór przeciwnika, więc no niestety wydaje mi się, że na nowym IF również nie będzie takiej wygody
Edytowany 11:25:31 18.10.2015 przez Slide
2015.10.18 11:24:15
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33854580

Hudziak Dej

150411
9222
zambers:
Nie ma jej aż tyle więcej. Czyli wg tej logiki ma więcej zrechy=osłabiamy mu umke trzykrotnie(i dajemy 10pkt zamiast 6)=wychodzi, że to trop ma więcej zrechy, bo dostaje o wiele więcej dmg
2015.10.18 11:28:13
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33854617

KONTO USUNIĘTE

Nieznany parametr: -reddest_per0 (http://wklej.org/id/1819212/)

Cały czas mi to wyskakuje w walce... Co to? Tak teraz działa niszczenie many jak przeciwnik ma mana=0 ?
2015.10.18 11:46:03
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33854809

Angband

320514
3150
Maciess:
Redukcja nisczenia energi i many z nowych um więc nie zwracaj na to uwagi
2015.10.18 11:52:31
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33854877

KONTO USUNIĘTE

Earendil:
Cięzko nie zwracać uwagi, jak to jest pogrubione w walce
2015.10.18 11:55:45
Ocena: 2
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33854917

Czili

290118
710
Hm... Mag bez aury SA i zamrożenia? (Nie mówię o lodowym pocisku, który muska przeciwnika zamiast go bić. Chodzi mi o kula ognia + zamro z orbu)
2015.10.18 13:48:32
Ocena: 2
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33856589

Hudziak Dej

150411
9222
Czili:
Trop i pal mają tak samo. Skończcie płakać, nie wiecie jak wyglądają zmiany, patrzycie tylko na strate zamro pasywnego i panikujecie. ;v
2015.10.18 16:19:44
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33858541

Kabelek

14870
528
Trochę mnie to zastanawia i mam nadzieję, że ktoś zna odpowiedź

Przerażający okrzyk

Spowolnienie wrogów o 2%
Koszt energii: 10
Atak broni jednoręcznej +0.01*siła

Czy dodatkowy atak otrzymuje tylko wtedy, gdy używam umiejętności czy wystarczy, że ją mam?


I w opisie tej umiejętności jest błąd. Niszczycielski cios.

Po otrzymaniu ciosu krytycznego, wpadasz w szał, który wzmacnia siłę twojego ataku o 10%. Jeżeli punkty twojego zdrowia spadną poniżej 15%, atak

-Niszczy pancerz przeciwnika w wysokości 1% wartości posiadanego ataku
-Koszt energii: 33
-Atak broni dwuręcznej +0.02*siła
Edytowany 17:23:53 18.10.2015 przez Tylko Expię
2015.10.18 17:23:27
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33859282

Czili

290118
710
Absconditum:
Płakać? Odsyłam na 1 stronę tego tematu, do słów: Nowe umiejętności - komentarze.
Temat powstał po to, by komentować. Deedo pisał wcześniej o tym: "Dodatkowo korzystając z rozdzielonych UM można dać większą szansę na zamrożenia magowi, który nie ma UM zwiększających SA." Mimo to, postanowiłam się o to zapytać.
Świat jest TESTOWY, co za tym idzie, nic nie jest jeszcze na 100% pewne. Temat służy do KOMENTOWANIA, wymiany opinii, krytyki itd. Jeśli stwierdziłeś, że płaczę, przeczytaj jeszcze raz. Tym razem ze zrozumieniem.
Poza tym, paladyn ma zamrożenie. Umiejętność: Pchnięcie mrozu, umka od 35lvla. Zanim się wypowiesz, przeczytaj dokładnie.

Pozdrawiam
Edytowany 18:23:17 18.10.2015 przez Czili
2015.10.18 18:19:38
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33859926

Demonicus Di Rao

284552
1775
Czili:
Ale ŻADNE z was nie patrzy na całokształt tylko "ale ja wolałbym zamro pasywne jak teraz" tylko na tyle was stać... Więc jak tu się nie zirytować skoro jedyne co widzicie w tych umkach to zamrożenie...
Edytowany 18:30:11 18.10.2015 przez Demonicus Di Rao
2015.10.18 18:25:07
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:33859981

Tylko zalogowani gracze mogą pisać posty

Forum Margonem > Dyskusje techniczne > Umiejętności - dyskusje

Podaj powód dlaczego oceniasz post na

Pozostało ważnych głosów na dziś: 0, po przekroczeniu limitu
Twój głos pokaże się przy wiadomości, ale nie doliczy się do reputacji gracza.


* pole nieobowiązkoweLimit znaków 0/50

Zgłoszenie postu do moderacji.
Poniżej możesz podać powód Twojego zgłoszenia.

Pamiętaj, że za bezsensowny komentarz możesz otrzymać knebla i stracić swoją reputację.

Limit znaków 0/150

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
AND grp=0