Momencik

Czekaj na odpowiedź servera..

Uwaga

  

Forum Margonem > Dyskusje techniczne > Umiejętności - dyskusje

[Przeszukaj temat] [Dodaj do ulubionych]

Lemos

166209
1257
Koserowy:
Polecam zimno&dużo niszczenia panca. Dzięki zimnie wojek traci ogrom ruchów + może ci wejść zamro, co przy połączeniu z klątwą, szybką i oślepem czasem może ci dać nawet 10+ tur pod rząd. Nie zawsze full fioletowe EQ wygrywa Czasem lepiej wybrać jakiś heroik z konkretnymi statystykami, tutaj akurat jest to niszczenie pancerza, aby wygrać. Nie mam co prawda walk, bo niedawno przebiłem lvl, ale ze swojego doświadczenia mogę powiedzieć, że tropem w 3 legach(KL+OR+bezużyteczne na woja OŻ) prawie jechałem wojków w setach. Dlaczego? Ano właśnie przez ogrom tur, który w efekcie pozwalał mi na szybkie zbicie panca, a potem to już szło jak po maśle. Tyle ode mnie, pomyśl sam co zmienić w ekwipunku, bo jak patrzę na to, że z porażajki niszczysz ledwo 40 panca, to jedyne co mi się nasuwa na myśl to Tak więc to nie wojek jest broken po zmianach, tylko trzeba trochę pokombinować z EQ i umkami.
Pozdrawiam

@- Mimo wszystko jakiś tam slow i zamrożenie + niszczenie panca > ta sama ilość niszczenia panca
Edytowany 21:14:53 5.4.2019 przez Lemos
2019.04.05 20:45:55
Ocena: 0
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:42752918

Zikki

217302
1018
Koserowy:
Powiem Ci w ten sposób, jak ten woj przegrywał z Tobą tydzień temu to także powinnien rozważyć zmianę swojej obecnej profesji lub przedziału. Niszczysz 40 panca porażajką, to jest nic. Po 1 porażka na max, po 2 strzały od zimna. Po 3 zacznij człowieku myśleć nad tym co robisz i piszesz. Nie masz kompletnie żadnego doświadczenia w pvp tropem z tego co widzę. Nie grałem tą profką 2 lata i od 3 dni mam znów tropa a wiem sporo więcej od Ciebie. Uwierz mi woj z GR nie jest za mocny. Jedyny problem obecnie to agres woja, gdzie kogoś nieźle poniosła fantazja dając takie wzmocnienie ataku .

@Edit
+ Jak zastosowałeś to pokaż walkę, nie musisz spamować zedytuj poprzedni post bo nie chce mi się wierzyć. Mam tylko nadzieję, że nie spamiłeś tą porażką na 2x cost .
Edytowany 00:55:50 6.4.2019 przez Zikki
2019.04.05 22:02:10
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:42753225

relatywne piękno

1804
287
kto mi wytłumaczy od czego zależne jest to w która linie bije wirek tanca? jeszcze niedawno wystarczyło zrobić dwa kroki i klikać wirek na wyzyw by bić w drugą linie , a aktualnie focosuje sobie pierwszą.
https://images-ext-1.discordapp.net/external/4v0SgI_CjZj-eNbce6tA9rQ2DVmCA9NRFnrenpZ2aDQ/https/media.discordapp.net/attachments/560556327600914466/563811865252331576/unknown.png
https://images-ext-2.discordapp.net/external/BRyrFECHIJs0tqk1C6Gy6RwCka-KPV0RAwiGlO837S0/https/media.discordapp.net/attachments/560556327600914466/563811553078411307/unknown.png
https://grooove.pl/battle/id,18126503
https://grooove.pl/battle/id,18440789


chyba, że wirek działa jak łańcuch i jesli w linii tanka stoi tak wiele osób to nie zawsze wejdzie, need help.
@faun
no ja jestem pewien, że to nie jest rng, bo w jednej walce 4/4 siadły w 2 linie, a w kolejnej 6/6 w 1 linię. jeśli będzie trzeba to wyciągne więcej walk gdzie wirek bił w magów.
Edytowany 09:16:57 6.4.2019 przez Lucario
2019.04.06 07:00:48
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:42753611

Magic Ghost

166182
1007
Deedo:
MAG:
• Została dodana nowa umiejętność Duszący pocisk . Obniża atak przeciwnika na 3 tury od 5 do 14%.

Umiejętność powinna otrzymać "buffa" w postaci efektu, który występuje w kuli ognia, lodowym pocisku czy porażeniu, czyli dodawanie +1 kombinacji za każde użycie umiejętności. Chyba, że jest jakiś konkretny powód, dlaczego ta umiejętność nie dodaje punktu kombinacji, wtedy prosiłbym o jego podanie.

@Dół
Chyba trochę poleciałeś, ta umiejętność zepsułaby balans (przynajmniej na przedziale 85) na korzyść maga.
Edytowany 15:20:41 6.4.2019 przez Magic Ghost
2019.04.06 15:12:00
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:42754781

Marids

22748
196
Magic Ghost napisał(a):

Umiejętność powinna otrzymać "buffa" w postaci efektu, który występuje w kuli ognia, lodowym pocisku czy porażeniu, czyli dodawanie +1 kombinacji za każde użycie umiejętności. Chyba, że jest jakiś konkretny powód, dlaczego ta umiejętność nie dodaje punktu kombinacji, wtedy prosiłbym o jego podanie.
Edytowany 15:12:48 6.4.2019 przez Magic Ghost


słuszna uwaga ale bardziej było by lepszym rozwiązaniem zamaiana miejscami z śmierdzielem i wzmocnienie na pozniejszych poziomach do 20% osłabienia. 20 bedze odpowiedzią na osłabienie 20% z zatrucia
Edytowany 15:20:28 6.4.2019 przez Marids
2019.04.06 15:17:48
Ocena: -1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:42754793

Irian Dragonfly

30011
1195
Magic Ghost:
Próbując Ci na to odpowiedzieć zaznaczę, że umiejętność spalająca punkty kombinacji u maga jest dosyć mocna. Gdyby Duszący Pocisk ładował punkty kombinacji, to mag bardzo szybko ładował by Fuzję Żywiołów bardzo małym kosztem. Jest to raczej umka, która ma wynagrodzić fakt, że nie można już spamować jedną umką przez wzrastające koszta, to taki wypełniacz, który musiałby pewnie dużo więcej kosztować, by również ładować punkty kombinacji, a drogi wypełniacz to zaprzeczenie jego roli.
2019.04.06 17:29:19
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:42755251

Magic Ghost

166182
1007
Irian Dragonfly:
Skoro jest taka silna to należy osłabić Fuzje, a nie dojście do niej. Mam wykonywać zwykły atak, ponieważ nie mogę dostać punktu kombinacji?
Edytowany 19:19:48 6.4.2019 przez Magic Ghost
2019.04.06 17:51:45
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:42755331

Irian Dragonfly

30011
1195
Magic Ghost:
Ta, najlepiej, żeby co turę walić umką z kombinacją, nie? Która profesja ładuje w 3 tury do maxa? No właśnie.


@Dół:
A teraz porównaj sobie efekt użycia tej um.
__________________________________________
Edytowany 21:59:44 6.4.2019 przez Irian Dragonfly
2019.04.06 19:13:09
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:42755631

Magic Ghost

166182
1007
Irian Dragonfly:
Wojownik
2019.04.06 19:19:55
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:42755665

lukiserek

301356
2833
jest jakiś minipodarnik dla tancerza jak ma walić łowce, zeby w 5 dobrych legach nie padać z takowym w dwóch?
2019.04.06 21:14:08
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:42756104

Funky Gimelek

316190
344
lukiserek:

Po pierwsze OR, po drugie adrenalina na maxa, po trzecie minimum 45% na unik, po czwarte fizyk + gr, bo piąte błyskawiczny atak, po szóste minimum jedno KO, do tego sporo obniżania uniku. Łowca nie jest łatwy dla tancerza na wyższych przedziałach.
2019.04.06 23:21:36
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:42756529

o co lotho kaman

20520
420
lukiserek:
or ko fo, grka i da sie zbic lowce
2019.04.07 10:06:35
Ocena: 0
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:42757204

Tepoflopi

300445
685
Czy jakiś kompetentny łowca na poziomie 300 mógłby pokazać kilka walk z różnymi profesjami?

Zależy mi na walkach w ekwipunkach legendarnych w setach w których łowca posiada DA, KO ze smoka lub walki z prof. magicznymi z Oż. Może być priv, cokolwiek chciałbym po prostu zobaczyć jak dokładnie wygląda obecna meta. Sam nie mam niestety dostępu do DA i prędko pewnie miał nie będę a co do naszyja - po prostu jestem ciekaw, bo dużo osób go nosi, ale nie przekonuje mnie jakkolwiek. Słyszałem niby o udostępnieniu większej puli legobonów w zbrojach, ale przyjdzie nam pewnie czekać do 2020 a innej opcji na obecną chwilę to nie ma. Szykują się też nerfy na szybką i mam pewne obawy, że profa pod względem walk zostanie zrównana z ziemią. Przy moim secie jest problem głównie z profesjami ciężkimi, chciałbym zobaczyć czy obecnie DA wyrównuje sytuację.
2019.04.07 20:13:32
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:42759529

Mr Cone

314300
377
Z aktualizacji na aktualizacje umiejętności byłem w przekonaniu, że wszystko idzie w miarę w dobrym kierunku aby te profesje zbalansować. Po ostatniej aktualizacji nie ma już cienia wątpliwości, że robicie aktualizacje po to aby była jakaś rotacja, aby jakaś profesja była lepsza od innej, zostawiacie sobie furtke aby gra nie stała w miejscu po teoretycznym zbalansowaniu profesji (wiele losowości sprawia, że jest to średnio możliwe), ale chyba możecie zrobić tak aby za silne umiejętności lekko nerfić czyli albo zmniejszać wartości albo zwiększać koszta i czekać na rozwój wydarzeń.

Wszystko wydaje się zrozumiałe, tropiciel był za silny, szczególnie na niskich poziomach, gdzie na co drugiej łaźni 85 wygrywał jakiś tropiciel, tylko dlaczego zostało mu teraz prawie wszystkie znerfione. Tropiciel (na wyższych poziomach, bo tylko na tych gram tropicielem) w obecnej aktualizacji nie ma w sumie swojej żadnej dobrej strony.
SA - Nerf, nie tylko wygodne stroje, również gwałtowny strzał.
Unik - Na 313lvl tropicielem jestem w stanie wyciągnąć maxymalnie 34% uniku bez błoga, a w grywalnym eq (niezdublowane niepotrzebnie legbony) 25%(27% z ulepszoną zbroją) co jest moim zdaniem totalną parodią. Poniżej zobaczycie ile tropiciel robi uników.
Obrażenia - Płonąca strzała czyli osłabione wejściowe obrażenia, i lekko zwiększone obrażenia z podpalenia, ale skrócenie czasu podpalenia dwukrotnie.
Porażająca strzała - Zmniejszenie obrażeń turowych dwukrotnie(czemu drugi raz widze to słowo ;-;) z 4% max hp do 2% max hp oraz wydłużenie czasu działania obrażeń turowych z 2 do 3 tur. Czyli ogólnie nerf.
No i coś co tygryski lubią najbardziej czyli Koszty many - Jak nerfić to nerfić wszystko. Bo od teraz: Kolejne z rzędu użycie umiejętności (belka od 25 poziomu) dotyczących ognia i błyskawic kosztuje z rzędu kosztuje 2x więcej many. Poprzednio takie rozwiązanie stosowane było tylko w umiejętności paladyna Gorące uderzenie. Ta zmiana tyczy się wszystkich profesji magicznych.

Walki:
1. https://grooove.pl/battle/id,18490523 - 13:16 w turach dla przeciwnika, 0 uników dla mnie (lose)
2. https://grooove.pl/battle/id,18490500 - 14:16 w turach dla przeciwnika, 0 uników dla mnie (lose)
3. https://grooove.pl/battle/id,18490476 - 12:10 w turach dla mnie, przyfarcona walka bo cbk i 1 unik dla mnie, przeciwnik nie zdążył użyć bandaża. (win)
4. https://grooove.pl/battle/id,18490454 - 18:16 w turach dla mnie, kolejna przyfarcona walka bo aż 2 uniki dla mnie oraz dotyk. (win)
5. https://grooove.pl/battle/id,18490141 - 14:17 w turach dla przeciwnika, pomimo dotyku i aż 2 uników ale still (lose)
6. https://grooove.pl/battle/id,18490123 - 10:12 w turach dla przeciwnika, szok znów 0 uników dla mnie (lose)
7. https://grooove.pl/battle/id,18490005 - 13;15 w turach dla przeciwnika, pomimo dotyku i trafionego cbk przegrana, oczywiście 0 uników. (lose)
8. https://grooove.pl/battle/id,18490047 - 14;15 w turach dla przeciwnika, trafiony cbk i dalej przegrana, nadal 0 uników. (lose)
9. https://grooove.pl/battle/id,18490110 - 13:15 w turach dla przeciwnika, walka wygrana jedynie przez 5/5 trafionych płonek oraz "Yamatto wykonuje Amok." (win)
10. https://grooove.pl/battle/id,18490066 - 17:15 w turach dla mnie, walka wygrana przez 5/7 trafionych płonek, 2 dotyki oraz "Yamatto wykonuje Amok." (win)
No i na koniec 2 hity:
1. https://grooove.pl/battle/id,18490442 - Na 24% (adrenalina załączona) przeciwnik wykonuje we mnie 3 ataki, rozumiem krytyczne przyspiesznie, rozumiem błysk, krytyczne spowolnienie, truciznę, ale chyba nie powinno być tak, że mając od niego więcej SA na początku w pewnym momencie dostaje 3 buły na twarz w 1 turze.
Jeszcze jedno mnie ciekawi:
+Czarna krew: 70%
Stracono 839 punktów życia Perv.

Od kiedy coś co jest na plusie i się to osłabi zaczyna być na minusie?
2. https://grooove.pl/battle/id,18490085 - pokaz adrenaliny w połączeniu z klątwą. 48% przed OR i przed lekiem, wykonane 2 tury czyli lek i gwałtowny i już mnie nie ma.

Panel walk nie przyjmuje śmierdzieli, leków, bandaży, odzyskań energii, amoków oraz liczy podwójny strzał jako 2 wykonane ataki, dlatego też wypisałem jak to wyglądało w turach tak aby ktoś nie pomylił wykonanych ataków z turami w walce.

Resztę walk znajdziecie tutaj:
https://grooove.pl/battle/?pid=5063998

EQ przeciwnika: https://www.margonem.pl/?task=profile&id=6973138#eq3245 co do zamienników to nie znam poza tym, że na pewno ma drugą klątwe.
EQ moje jakim bije tanca wraz z zamiennikami: https://prnt.sc/n92ucq

Żeby było jasne, później pokażę kilka walk z perspektywy mojego tancerza w walce z innym tropicielem gdzie wcześniej byliśmy na równi, chyba, że komuś się chce to w panelu będą te walki.
Edytowany 14:53:46 8.4.2019 przez Mr Cone
2019.04.08 14:49:34
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:42761722

Don Bartos

331210
2402
Mr Cone:
nerf tropa był potrzebny ale z tym nieźle pojechali. nie widziałem w walkach żeby tancowi z którym walczysz wbijał DA, więc wyobraź sobie ze ten tanc zmieniłby zbroje na DA. Wciąż dublowałby cbk więc mógłby sobie ogarnąć hełm 255 gdzie 2xda>2xcbk chociaż u tanca 2xcbk może się sprawdzic z tą ilością ck
Edytowany 13:06:06 10.4.2019 przez Don Bartos
2019.04.10 13:05:07
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:42768016

Satiel

3211019
2148
Mr Cone:
Sprawdziliśmy to na twoim ekwipunku. Walki są dość krótkie, RNG ma na nie ogromny wpływ. Na ogół ja bym podszedł od innej strony do tej walki i wykorzystał jego broń przeciwko niemu. On Cię slowuje trucizną, możesz to skontrować jedną umką, wystarczy mała ustawka pod manę. Co do ilości tur, to już kwestia itemizacji, jak pewnie zauważyłeś, nie masz żadnej legendy łączonej z b/h co powoduje dość niskie SA jak na dystans i jest to problem lokalny, dlatego nie ma co rozwodzić się nad umiejętnościami. Nigdzie indziej o takim problemie nie słyszeliśmy. Zastanawiające jest też to, że nie używasz umki, która obniża unik o znaczący procent. Nie rozumiem także twojego narzekania na manę, jeśli ja potrafiłem nią dysponować na tyle, że starczyło mi na 1-2 spaczenia na walkę.


_
Edytowany 20:20:01 10.4.2019 przez Satiel
2019.04.10 20:14:49
Ocena: 3
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:42769459

Bromson

16238
86
https://grooove.pl/battle/id,18544452?
Pal: 5.6k obrażeń zadanych z 56k siły obrażeń.
Mag: 26.7k obrażeń zadanych z 56k siły obrażeń.

Ostatnio została przedstawiona zmiana połączenia umki na odnawianie abs z tą na jej zwiększenie. (odnowa absorpcji i zwiększenie absorpcji zmienione w wzmocnienie absorpcji)

Mag na 85 ma okolice 6000 abs. fizycznej i 3000 magicznej. 7.5% = 450 fizycznej i 225 magicznej co hit. Dodajmy do tego tarczę, zimno i szadź, to daje więcej abs. co te 2 hity, niż taki paladyn może zbić co hita. Dodajmy do tego blok na tarczy, niszczenie many i eny, co owocuje tym, że pod koniec walki taki paladyn bez zasobów nie ma szans ubić maga pod zimno z tarczą. Wiem że można wyeliminować niszczenie many/eny przeklętymi, ale wątpię żeby to dużo dało, bo dalej będzie regenerowane 400-800 abs co turę, co jest stanowczo za dużo dla takiego pala do przebicia.

Paladyn jest z większą ilością SA niż mag i z zimnem.
Z ogniem jest to samo, ponieważ absy mogą blokować nawet do 1050 fizycznych i 650 magicznych, a grając pod ogień ma się po 1 turę na 3-4 tury przeciwnika, a o zasobach many/eny to już można pomarzyć na ogniu.

Ciągle lodowy, chwila skupienia 5 razy w trakcie walki, szadź 6 razy w trakcie walki. Nie da się wygrać ani ogniem, ani zimnem na 83 maga w herach paladynem w herach.

Jakieś pomysły? Mam wrażenie że teraz absy są jak leczenie turowe które się nigdy nie zmniejsza.

_____________

Ogólnie mag na 85 bije kryty od ognia po 6-7k zachowując przy tym normalną ilość tur (coś co mógł robić wcześniej tylko woj pod 2h z dobrym sck, lub błyski jak dobrze siadły). Dwa takie hity i większość postaci traci cały lifepool. Ale to się da zabić, w porównaniu do zimna z tarczą, szadzią i odnową abs.
_____________
@Człowiek_w_klapkach podaj discorda, to wyślę, bo na profilu nie masz.
_
Edytowany 09:10:03 11.4.2019 przez Bromson
2019.04.11 03:39:22
Ocena: 2
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:42770560

Buszownik

85384
1144
Kiedy nerf GR na wojowniku? Ktoś coś wie, jakieś informacje w tym temacie?
2019.04.13 08:12:04
Ocena: -1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:42781008

Tepoflopi

300445
685
Czy jest tu ktoś, kto daje radę bez większych problemów łowcą zbijać mrozy przy lvl cap?

Próbowałem, ale ciężko, zakładałem nawet naszyj przeklęty z eve jako symulacje naszyja ze smoka, mimo to z tancem praktycznie nie mam szans a z łowcą 50/50 Maga nawet nie próbuje
Edytowany 14:56:52 13.4.2019 przez Tepoflopi
2019.04.13 14:54:01
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:42782521

Ferandus

300319
6671
Tepoflopi:
pod furiona musiałbyś mieć 2x fo [przykładowo łapy te z 280 co masz i sierp] i do tego ko [czapa z tana albo tu czapa z dębo i naszyj z smoka co będzie lepszym rozwiązaniem od naszyja z kota i tej czapy bo więcej hp] zbroje dotyk 300 [przy długich walkach jak walki z e2 się przydaje] i w butach to nie ma wyboru bo są tylko jedne [no chyba że masz jakieś eventówki to napisz] i raczej trutą bić, przy odpowiednio ustawionych umkach w mistrzostwie furiona z takim eq ubijesz na f, zorina raczej nie na f ale dałbyś radę ubić, pod artka musiałbyś mieć raczej eq z odpo, takie coś https://margohelp.pl/zestaw/itemki/2173,2820,1615,1440,45400,39214,40181,41544 jeżeli masz łapy 300 oż albo naszyj oż to oczywiście założyć [nie oba jak masz jedno to żeby 2x oż zrobić tylko] przy takim zestawie powinieneś mieć duże szanse z artkiem ale myślę że i tak czasem byś padał, zorin też jest nie pewny bo chyba każdy co bił kiedyś e2 tanca wie, że czasem potrafi wsadzić mocne combo ale i tak myślę, że większe szanse by były niż z artkiem, tylko furion byłby bez problemów, ale niestety to jest wada łowcy, że jest to profa z najgorszymi problemami z mocnymi przeciwnikami.
2019.04.13 19:10:48
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:42783764

Tepoflopi

300445
685
Ferandus:
Próbowałem robić symulację z użyciem przeklętego naszyja o podobnych statach, ale efekt był taki, że miałem 50/50. Wiesz zastanawia mnie samo to, czy ktoś jest w stanie to ubijać(bez eve), bo jeśli nie to łowca nie ma realnej szansy nawet złożyć zbroję 300. Z tego co widzę w ogólnodostępnym ekwipunku nie ma szans na ubicie mrozów. Nie ma żadnej informacji, że profesje będą jakkolwiek równane pod względem PvE a wiem, że inne profy mrozy biją bez problemu na f, troszkę nie podoba mi się to, że ta profa pod każdym względem jest średnia. Niby DA i oż mogłoby pomóc, ale to nie jest bon, który jest udostępniony na przedział 300. Jestem ciekaw ile będziemy czekać na uzupełnienie legend z tym bonem.
Edytowany 19:54:35 13.4.2019 przez Tepoflopi
2019.04.13 19:53:23
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:42783938

Silles

312337
1958
• Agresywny atak został zwiększony na wyższych poziomach, docelowo z 60% na 90% oraz przesunięty na belkę dostępną od 50 poziomu.

Czy ta zmiana była aby konieczna? Wojownik i tak jest bardzo silną profesją, dzięki temu ulepszeniu wojownik z ogłuszającym ciosem i niszczycielskim ciosem stał się jeszcze silniejszy. Na 180 poziomie paladyna, po zniszczeniu pancerza przez wojownika na tym samym przedziale, dostaję bez ciosu krytycznego 10-13k dmg z agresywnego ataku. To jest ponad 1/3 mojego HP, a zniszczenie pancerza to kwestia 8 tur. W takim przypadku wojownik może z łatwością ominąć mi OR.

Chciałbym się dowiedzieć, czym spowodowany był ten buff wojownika z agresywnym atakiem - jego problemem nie są profesje tankowate. Problemem dla niego są profesje szybkie i posiadające 50% uniku. Ciężko mu podejść do łowcy, a jak podejdzie to ma 50% i często klątwę na sobie. Ciężko mu również trafić tancerza ostrzy, który z podstępnym uderzeniem, zadziornym atakiem i błyskawicznym ciosem robi ogrom dmg + z tymi wszystkimi przyspieszeniami bardzo często dubluje, a czasami nawet tripluje takiego wojownika. W tym kierunku powinny iść zmiany umiejętności dla wojowników, żeby lepiej sobie radził z profesjami zwinnymi, a nie, żeby w 10 tur zdejmował paladyna.

W tej chwili, dzięki zmianom w ogłuszającym ciosie, nawet mag nie jest problemem dla wojownika. To samo tyczy się tropiciela, który kiedyś był dużym zagrożeniem dla wojownika, a teraz... 4 ciosy i tropiciela nie ma.
Zachęcam do przeanalizowania sytuacji wojownika i jego zbyt dużego ataku na poziomach 144+.
Edytowany 02:29:09 14.4.2019 przez Silles
2019.04.14 02:27:30
Ocena: 3
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:42785464

Zikki

217302
1018
Silles:
144+? Na Fobosie jest możliwe zabijanie tropa na przedziale koba/fura bijąc wojem agresem, gdzie wcześniej bicie tropa wgl 2h to była jakaś pomyłka. Żeby nie mówić tylko o Fobosie(chociaż to najłatwiejszy przykład bo nawet wojownik w hero/sł stanowi wielkie zagrożenie) podrzucam walkę z przedziału furka z jaruny:
https://grooove.pl/battle/id,18607186
Typek zamulił początek walki a i tak dobił mi bez problemów do or. Agres w tej walce to za każdym razem powyżej 3,1k dmg. Na tym lvl średnio ma się 13-15k hp palem. CBK z agresa skończyłby się zabiciem mnie przez dużo słabszego gracza.

Jak dla mnie teraz agres na każdym poziomie to jedno wielkie nieporozumienie .
2019.04.14 02:56:51
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:42785488

Silles

312337
1958
Zikki:
Napisałem 144+ tylko z własnego doświadczenia, nie wiem niestety, jak sytuacja wygląda na mniejszych przedziałach, bo po prostu na nich nie gram. Dobrze, że dałeś znać, że takie dosyć śmieszne sytuacje występują również na przedziale 64+. Tak jak napisałem wcześniej, po prostu dzięki temu buffowi, wojownik stał się jeszcze bardziej silniejszy i z łatwością może ominąć Ci OR, a ciosy po zniszczeniu pancerza za 1/3 hp to trochę niezbalansowane.
2019.04.14 11:52:57
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:42786505

Regzi

337547
994
Zikki:
Silles:
Podpinam się, na 48 gram w czterech legach i woje w dwóch legach biorą mi ponad 50% na kryt+agres.

Obecnie ta umka do dramat. Niech zostanie przerzucona na wyższy tier.
2019.04.14 22:38:34
Ocena: 0
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:42789556

Magic Ghost

166182
1007
Regzi:
Czyli przerzucisz problem agresywnego ataku na wyższe przedziały, buff powinien być cofnięty lub sama mechanika agresywnego ataku zmieniona, jeżeli garmory chce, aby był lepszy. Nie wiem czego się spodziewali kiedy umiejętność była "ok" i nagle zwiększyli jej cyferki, aby była silniejsza.

@coś
Luźny pomysł, więc proszę potraktować z dystansem.
Z agresywnego ataku stworzyć coś na wzór fuzji (za pkt. kombinacji bije więcej).
Ogłuszającemu natomiast zmniejszyć obrażenia, ale zwiększyć szanse na ogłuszenie.
Edytowany 23:26:19 14.4.2019 przez Magic Ghost
2019.04.14 23:20:23
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:42789676

Haftan

128141
695
Zikki:
W tej walce nie dość że przeciwnik ma przewagę lvla, bonus do ck i skf to jeszcze ty masz te statystyki obniżone. Może on posiadać także ekwipunek na wyższy lvl.
Ponadto przypominam, że agres nie stackuje się z ck i cbk, więc na pewno przetrwałbyś walkę (chyba że twoje 30% to 3k hp !)

Regzi:
Tutaj również, masz 48poziom, przeciwnicy 50 w górę. Prawdopodobnie mają przewagę w postaci bonusu do ck/skf, a na pewno przewagę lvlową ekwipunku. Zawalcz z przeciwnikiem na równym poziomie i dopiero z mniej więcej równą jakością ekwipunku i dopiero wtedy oceniaj czy coś powinno zostać znerfione czy nie, bo tak długo jak jesteś w stanie wygrywać, tak długo umiejętność nie jest przesadzona

a tak wgl to podchodzenie z 2h do tropa na low to jest samobójstwo, jeśli serio padasz z wojami z 2h to może spróbuj zmienić coś w umkach.

@regzi typie czego ty nie ogarniasz, przeciwnicy od 53 w górę mają przewagę. I juz nawet nie chodzi o przewagę ck tylko o EKWIPUNEK w którym mają po prostu więcej stat.
Edytowany 13:59:04 16.4.2019 przez Haftan
2019.04.15 00:23:35
Ocena: -1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:42789844

Zikki

217302
1018
Haftan:
Przewaga jest liczona od 5 lvl więc bonus jest naprawdę minimalny a ja mam KO i ogrom hp z eve eq. Widziałem już ck woja z agresa po 7-8k na tym lvl co jest chore. Ten sam przeciwnik na moim 79 palu potrafi dobić mi do OR co według mnie jest absurdalne biorąc pod uwagę, że mam tam obniżoną licyte i eve hełm z 80.

Co potrafi agres na leg eq macie wyżej, co potrafi w hero eq proszę tu:
https://grooove.pl/battle/id,18620859 - zimno
https://grooove.pl/battle/id,18620793 - błysk
Wojownik tutaj klepie mnie po kombinacji tylko agresem i wygrywa. Oboje mamy tu hero/sł eq z ogólnodostępnych - jest to fobos. Polecam najbardziej drugą walkę gdzie z ck z agresa wylatuje z 43% . Zbicie tropa 2h nie powinno być możliwe a jednak ^^.

@edit Jakby było trzeba to jutro znajdę i podeśle walki gdzie też wygrywam zwykłym fartem bo uniki powchodzą ^^.
Edytowany 01:43:03 15.4.2019 przez Zikki
2019.04.15 01:41:34
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:42789995

Silles

312337
1958
Magic Ghost:
Wojownik posiada punkty kombinacji na ogłuszającym ciosie - zadaje obrażenia dodatkowe, wzrastające wraz z każdym punktem. Jest to dosyć mocna kombinacja, ponieważ nie możesz jej ani zablokować, ani uniknąć, ani skontrować. Dodanie punktów w agresywnym niczego nie zmieni, wojownik nie używa tej umiejętności co atak, tylko raz na jakiś czas - gdy próbuje ominąć or, dobić, czy wykorzystać moment ogłuszenia, klątwy, wytrącenia.

Najlepszym rozwiązaniem jest cofnięcie tego buffa, umka pozostanie nadal grywalna ze względu na 60% więcej dmg, ale nie będzie aż tak dominować nad innymi profesjami. Tak jak wspominałem wcześniej, wojownik potrzebuje większej ilości SA lub więcej obniżania uniku, to wszystko ze względu na problem z profesjami szybkimi, tj. łowca, tancerz ostrzy, tropiciel, którzy dzięki swojej przewadze profesji są w stanie mieć kilka tur pod rząd. Grając wojownikiem na pewno spotykaliście się z walkami, gdzie wy, jako profesja najwolniejsza w grze, zrobiliście 10 ataków, podczas gdy wasz rywal grający profesją szybką miał ich dwa, a czasami trzy razy więcej.


Haftan:
Przykład walki z paladyn vs wojownik: https://grooove.pl/battle/id,18608802
Mamy podobne ekwipunki, oczywiście dużo brakuje nam do perfekcji, ale można powiedzieć, że szanse są bardzo wyrównane. Kombinowałem z ekwipunkiem ile mogłem, jednak za każdym razem brakowało tego życia. W tej walce akurat przeciwnikowi nie udało się ominąć mi ostatniego ratunku, jednak chciałbym zwrócić uwagę na jego ostatni atak:
Manolarix wykonuje Agresywny atak.
Manolarix(10%) uderzył z siłą +14218
+Obniżenie leczenia turowego przeciwnika na 2 tury o 283
Nieznany parametr: +rage
Mark Harnol(0%) otrzymał -13183 obrażeń.

13 183 obrażeń!W ekwipunku, z którym z nim walczyłem, miałem 34k HP. To jest ponad 33% mojego życia. Czy nie jest to lekka przesada?

Pragnę zaznaczyć, że takich walk było kilka, to nie jest jedna losowa, gdzie akurat przegrałem.
2019.04.15 01:44:13
Ocena: -2
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:42790003

Haftan

128141
695
Zikki:
Mininalizuj ilość jego tur, ale nie w sposób taki ze ty masz ich bardzo duzo a on średnio, tylko w taki sposób, żeby nie mógł ci zadać dużo dmga. Na wojów z 2h najlepszy jest ogień + przebicie + większa ilość ck. On i tak już nie ma sa z jednego przedmiotu z ewkwipunku, panca też nie opłaca się niszczyć. Ogień najlepsze rozwiązanie.

Silles
Sam cios jest mocny, jednak pamiętaj, że jego agres jest równoznaczny z jego utratą sa oraz pancerza. Dużo w tej walce dało mu również obniżenie twojego leka turowego - skończyłbyś z dużo większą ilością hp, pomógł mu jedynie bonus przeklęty.
Edytowany 02:46:18 15.4.2019 przez Haftan
2019.04.15 02:46:08
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:42790049

Silles

312337
1958
Haftan:
Mój gniew bogów czy porażający cios jest niczym w porównaniu do jego agresywnego ciosu. Nawet leczenie ran by nic mi nie dało w tym przypadku - ta umka jest po prostu za mocna w tym momencie. Obniżenie leka turowego - fakt, jednak w walkach, gdzie tych tur jest 10, niczego to nie zmienia. Utrata pancerza również nie jest na tyle duża, żeby mówić tutaj o jakiejś znaczącej przewadze.
2019.04.15 03:11:39
Ocena: -1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:42790069

Ferandus

300319
6671
Silles:
agres poprzednio dawał takie efekty że w ogóle ich nie dawał, dmg wtedy było nieznacznie większe od błyskawicznego ataku a jak wiemy woj traci panca podczas agresa a podczas błysku dostawał jeszcze sa, w tej chwili wreszcie ta umka jest użyteczna, choć gdyby ktoś nią spamował ciągle raczej dobrych efektów by z tego nie miał, tej woj bardzo dobrze używał umek, ty za to raczej słabo ich używałeś, brak wymaxowanego leka, kupa bogów też się przydaje czasem, jednym słowy, najpierw naucz się grać, a później marudź, że coś jest za mocne bo ty nie potrafisz grać własną profą. Po osłabieniu agresa będzie on znowu bezużyteczny. PS: 34k hp na palu to śmieszna wartość, inni moi koledzy co grają palami na 180 mają po 43-50k hp.


@dół noo bardzo dużo większy atak, jak na 167 z błysku na wcześniejszych miałem 6-7k dmg tak z agresa wtedy miałem 8-9k a weź pod uwagę że błysk jeszcze coś daje, a agres zabiera, nawet w tej chwili spamowanie nim jest bezsensowne, jest dobry na kończenie walk i przebijanie or, bardzo dobrze, że wreszcie coś z nim zrobili bo wcześniej był zapychaczem miejsca na tabeli umek. A co do twojej propozycji, jak pisałem, spamowanie nim i używanie do ładowania punktów kombinacji jest bezsensowne, tak samo danie punktów kombinacji na agres, obniżanie uniku nim też byłoby zbyt dużym ciosem w łowców i tanców którzy w tej chwili mają problemy z występowaniem uniku, problem z tropicielami polega na tym, że zerują kryta, przed zmianą umek woj miał problemy z palami bo błysk go dosłownie zjadał z powodu dużego dmg liczonego od samego hp wojownika, w tej chwili agres jest dobrze zbalansowany, wreszcie woj ma umkę która znacznie zwiększa dmg, bo obez na tą chwilę ma praktycznie takie same dmg jak błyskawiczny atak [piszę bez ładowania, z ładowania nie da się przebić or, a żeby wcale nie wyglądało to tak kolorowo inne profy powinny się trzymać z dala od granicy 20% hp aby im tego or nie przebijać, w końcu każda profa poza wojownikiem ma leka, woj ma wampiryzm, ale w połączeniu z jego małym sa, użycie jego zabiera mu więcej hp niż przywraca, nie jest bezsensowny bo w końcu też zabiera hp przeciwnikowi, ale rzadko można go użyć tak, aby nie zagrozić przy tym swojemu zdrowiu], a problem twój raczej polega na słabym ułożeniu eq choć wiem, że nie zawsze można to dobrze zrobić i na słabym wykorzystaniu swoich umek, bo woj ich używa w tej walce co pokazałeś perfekcyjnie.
Edytowany 23:58:00 15.4.2019 przez Ferandus
Edytowany 00:07:19 16.4.2019 przez Ferandus
2019.04.15 23:24:16
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:42794075

Silles

312337
1958
Ferandus:
Jak zaznaczyłem wcześniej:
"Mamy podobne ekwipunki, oczywiście dużo brakuje nam do perfekcji, ale można powiedzieć, że szanse są bardzo wyrównane. Kombinowałem z ekwipunkiem ile mogłem, jednak za każdym razem brakowało tego życia."

Agres poprzednio dawał i tak dużo, tylko po prostu nie każdy wojownik widział w tym potencjał. I nie, nie był nieznacznie większy niż błyskawiczny. Gram trochę wojownikiem, więc wiem jak to wszystko działało.
Wymaksowany lek dużo by nie dał, jak mogłeś zauważyć, na leku 5/10, co daje 35% życia, po następnym ciosie wojownika, miałem jeszcze mniejszą wartość niż przed lekiem. Ile by mi dał wymaksowany? 10% więcej życia? Nie, dziękuję, wolę wykorzystać punkty na inne umiejętności.
Gniew bogów ma nakładane punkty kombinacji, spamowanie nim nie jest dobrym rozwiązaniem, tym bardziej że w swoim zestawie posiadam również rozpraszający cios. Ostatnie zmiany umiejętności nie pozwalają paladynowi na spamowanie magicznym skillem, dlatego naprzemiennie trzeba stosować inne ataki.
Rozumiem, że grasz tą profesją i podobają Ci się aktualne zmiany, jednak do problemu trzeba podejść obiektywnie. Również gram wojownikiem i, patrząc subiektywnie, podoba mi się ta zmiana, jednak z drugiej strony jest to za mocne w tej chwili.
Zależnie od zestawu EQ jestem w stanie wyciągnąć 37k max 38k HP. Nie mam wszystkich dostępnych zamienników, jednak, skoro Twoi koledzy wyciągają te minimum 43k hp - 13k z agresa to nadal prawie 1/3 ich HP, co równa się z 100-procentowym ominięciem OR przez wojownika.

Jak mogłaby wyglądać zmiana tej umiejętności? Przywrócić stare 60% to jedna rzecz. Druga - można dodać punkty kombinacji do agresywnego, gdzie za każdy punkt jest przydzielana pewna ilość obniżania uniku. Jak wspominałem w poprzednich postach, wojownik ma największe problemy z profesjami: łowca, tancerz ostrzy, tropiciel. Zwiększenie dmg spowodowało aktualnie niezbalansowanie w walkach z paladynem, wojownikiem czy magiem i pomogło mu z wyżej wymienionymi profesjami. To zbyt dużo! Wojownik do tej pory miał wyrównane szanse z tymi wolniejszymi profesjami, a teraz nad nimi dominuje. Nie w tym kierunku powinny iść zmiany.
Obniżanie uniku za punkty kombinacji z pewnością wyrównałoby szanse z tymi szybkimi profesjami, a również nie dominowałoby aż tak nad resztą.
To tylko luźna propozycja do przedyskutowania, z chęcią wysłucham wszystkich za i przeciw.
Edytowany 23:49:24 15.4.2019 przez Silles
2019.04.15 23:44:05
Ocena: 0
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:42794135

Mr Oizo

327545
737
Silles napisał(a):
Agres poprzednio dawał i tak dużo, tylko po prostu nie każdy wojownik widział w tym potencjał. I nie, nie był nieznacznie większy niż błyskawiczny. Gram trochę wojownikiem, więc wiem jak to wszystko działało.

Może nie każdy widział w tym potencjał, bo po prostu było nieopłacalne. Porównując do błyska strata SA mogła spowodować dublowanie tur -> większe odczucie -panca, a dmg nie był tak duży, wiedząc że agres nie mnoży kryta.
To tylko luźna propozycja do przedyskutowania, z chęcią wysłucham wszystkich za i przeciw.

Dzięki za info, myślałem że to odgórny nakaz.
Wg moich obserwacji agres nie nadaje się na szybkie profesje, gdyż wystarczy unik/parowanie i tracimy SA oraz HP. Na dobijanie tym bardziej, bo wtedy działa umka podbijająca unik.
Edytowany 08:24:57 16.4.2019 przez Mr Oizo
2019.04.16 08:24:15
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:42794572

Silles

312337
1958
Mr Oizo:
"Wg moich obserwacji agres nie nadaje się na szybkie profesje, gdyż wystarczy unik/parowanie i tracimy SA oraz HP. Na dobijanie tym bardziej, bo wtedy działa umka podbijająca unik."

Więc tak jak wspominałem już wcześniej i powtórzę jeszcze raz - zmiany powinny iść w kierunku obniżania uniku, a nie dominowania nad profesjami wolnymi. Ot wszystko, o co walczę.
2019.04.16 09:24:56
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:42794674

Nie jestem z Classic

302825
5549
Silles:
Nie wiem czego doszukujesz się w agresywnym ataku, skoro walkę przegrałeś już przed pierwszym użyciem tej umiejętności. Agresywny atak przed zmianą był mniej opłacalny od błyskawicznego - nadawał się jedynie do omijania ratunku bądź modlenia się o cbk w ostatniej turze tej walki. Porównanie Waszych ekwipunków jest też nie ma miejscu, bo paladyn zrobiony dużo mniejszym kosztem poradziłby sobie lepiej. Skontrowanie wojownika jest bardzo łatwe, ale nie zrobisz tego licząc na aktywne bonusy w tak krótkiej walce. Prawda, że po zmianie zadanie tego samego dmg wymaga większej ilości tur, ale wydłużenie czasu trwania porażenia daje możliwość wplatania innych umek, a tych paladyn ma na drzewku wiele i są naprawdę ciekawe i przydatne. Jakbym w trzech krokach miał Ci pomóc, to zaleciłbym zainwestowanie w lepszą zbroję, fizyczną osłonę oraz zapoznanie się z umiejętnościami paladyna. I to ostatnie proponuję już od drugiej belki. Jeśli sytuacja na linii pal-woj będzie niestabilna, to odpowiednie osoby zweryfikują to i podejmą odpowiednie kroki. Co do walk vs szybkie profy: wojownik dostał teraz duże wsparcie dla broni od gr, która idealnie sprawdza się na takie walki. Nie widać tego na pierwszy rzut oka, ale głęboka rana po zaaplikowaniu zadaje obrażenia nawet jeśli Ty nie masz tury. Co to znaczy? W skrócie to, że jeśli dostaniesz 3 klątwy pod rząd, to życie przeciwnika i tak będzie spadać, przez co dużo trudniej będzie mu odnowić swoje życie np. dotykiem, który jest bardzo silny na szybkich profesjach.
2019.04.16 12:39:58
Ocena: 3
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:42795562

Haftan

128141
695
Vsa:
[post w odniesieniu do: https://www.margonem.pl/?task=forum&show=posts&id=498369&ps=2#post42798747]

Kolejny, który tropem nie potrafi wygrać z wojem z 2h (xDDDDDDDDD!!!)

Wnioskując po twoim ataku magicznym, żywioł z którego korzystasz to albo błysk albo lód. Oba te żywioły NIE DADZĄ RADY z wojem z 2h nie dlatego, że jest on za mocny, tylko dlatego, że w zasadzie niczym im tymi żywiołamy nie przeszkadzasz. Na low nie jesteś w stanie wytworzyć wyraźnej przewagi sa, zimno odpada. Błysk też nie przynosi żadnych skutków - nie ma tarczy więc tak na prawdę pancerz wojownikowi mało daje, ponadto turka %owa jest słaba, bo jak sam mówisz - nie mają za dużo hp.

Jeśli twoim największym problemem jest ogłuch, to zainwestuj w łuk od ognia, żeby szybko zabić bezbronnego przeciwnika (główny dmg z żywiołu i turki, praktycznie ignorujesz pancerz; brak tarki = brak bloku i bloku przebicia; jak sam mówisz - mała ilość hp u nich, płonka dużo zabierze).

Radziłbym najpierw spróbować przemyśleć, czy na pewno walczysz w prawidłowy sposób, a dopiero później wypowiadać się na forum, tymbardziej, że nie masz ani grama racji. Wyjście z 2h na tropa JEST samobójstwem, a jeśli sobie z tym nie radzisz to jesteś po prostu słaby.

___
Edytowany 14:03:42 17.4.2019 przez Haftan
2019.04.17 14:03:11
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:42800428

capcap

16116
131
Na moje to wygląda po prostu na to że masz tą full lege, ale nosisz legi na 40,na 50 nie istniejesz ze swoim SA, pewnie które wynosi ledwo ponad 6 i 5k HP. Patrząc na log walki nie zdziwiłbym się jakbyś miał tyle samo ruchów co ten wojownik "xD". Gram trochę tropem i skoro ty przegrywasz na wojów full hera, mając full lega to nie wiem co ty nosisz Jesteś papierem i jesteś słaby, taka jest prawda. Zagraj sobie full lega woj z tarką to zobaczysz wtedy wyzwanie, a nie jakieś papierowe woje z 2h... Um zrób dobre i złóż lepszy set. Jeśli na 50 nie będziesz miał SA powyżej 7.20 na tropie to jesteś słaby.
Pozdrawiam
A no i nie bij ich zimnem pozdro
2019.04.17 14:44:45
Ocena: -1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:42800615

i i

249168
2306
Haftan:
Z kazdym wygrywalem zimnem. Mpwisz ze nie daje szans, wiec po co istnieje? Tylko pod e2 nie ma sensu grac jednym zywiolem, probuje wszystkiego. Nie jestem typem gracza, gdzie pal ma przesadzony blysk to nim ciagle gram. Raczej grasz dla przyjemnosci anizeli walic ciagle tym samym. Ponadto jest to low, wartosc procentowa jest zle wyliczona jesli chodzi o low, bo dmg woja, obez, kombinacja, ck........... od razu dajmy cbk za 5k + podwyzszyc kombinacje bo czemu nie?

.
2019.04.17 14:53:51
Ocena: -1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:42800659

Haftan

128141
695
Vsa:
Lodem mozesz spokojnie bic magow/palow, brak redslowa, twoja przewaga sa i duza ilosc ciosow.
Blysk masz na paladyna, woja jak wali z tarka bo po prostu masz szanse zniszczyć mu pancerz.

No ale ... jak bije z 2h to jest walonym papierem Miałem kilka walk na przedziale 50 (na 40 byłoby podobnie, wiem z doświadczenia) z capcapem, który wypowiadał się wyżej. Z tarką wygrałem 4/5 walk (mimo broni, tarczy i zbroi na 40lvl). Z 2h zanim oddałem pisrwszy cios miałem 20% po or. Nie ma sensu przedłużać walki z wojem, który korzysta z dwuręki.
Edytowany 15:11:25 17.4.2019 przez Haftan
2019.04.17 15:10:07
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:42800753

capcap

16116
131
Vsa:
No nie wiem, cytujesz walki postki która ma 50lvl więc się do tego odnoszę, powtórzę jeszcze raz. Złóż nowy set i lepsze UM i wtedy działaj, ale z twoimi obecnymi problemami to widzę że nawet nie zaczynaj walki z full lega 1h/2h,bo jeszcze więcej żalu wylejesz tutaj. Jeśli potrzebujesz pomocy to zapraszam priw Za symboliczne 50m dam ci UM i pomogę w secie. Chciałbym widzieć jakie ty masz SA i jakie legi ty nosisz.
A no i nie minusuj mi postów bez powodu, chcem pomóc, jeśli się da.
Edytowany 17:19:38 17.4.2019 przez capcap
2019.04.17 17:11:34
Ocena: -2
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:42801355

Cruffy

301107
2485
Macie jakieś rady dla tropiciela na ~180 w pvp z magami? Nie jestem w stanie kompletnie nic zrobić, magowie potrafią dać 3 tury na moja 1, większość strzał neutralizują/blokują a jeśli jakimś cudem go trafie, to wszystko jest wyleczone od razu. Próbowałem każdego żywiołu i bez efektów .
2019.04.17 23:13:47
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:42802803

Shtock

27034
305
Jakieś rady na temat 148h GR/truta pod pvp? Jakie uzywac skille i czy oplaca sie brac leka?
2019.04.19 00:46:27
Ocena: 0
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:42806878

Feiku

22830
33
https://grooove.pl/battle/id,18716614

9-10 tura, mag dubluje łowce ok. 4.5 sa różnicy.

Jakies wytłumaczenie D?


Tematyka PO, prześledzcie walke i po 1 PO go ja dublowałem a po 2 PO także nie miał tury
@edit http://prntscr.com/neyxzq http://prntscr.com/neyyby
@edit płomienne oczyszczenie: podczas otrzymywania celnego ataku 12% szans na usunięcie z postaci efektów obezwładnienia, spowolnienia i obrażeń warunkowych.
@edit lekki nie daje Ci zadnego bonusu do SA
@edit przy 1 PO jest ta sama sytuacja co przy 3 a jednak nie zrobił 2 tur pod rząd a zdjął spowolnienie nałozone z trucizny
Edytowany 21:07:13 21.4.2019 przez Feiku
Edytowany 21:09:53 21.4.2019 przez Feiku
Edytowany 21:13:43 21.4.2019 przez Feiku
Edytowany 21:25:38 21.4.2019 przez Feiku
Edytowany 21:34:49 21.4.2019 przez Feiku
2019.04.21 18:01:35
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:42816027

Mag and X

300174
838
Feiku:
Masz 3 PO w walce , po 1 PO Cię zdublował po 2 nie, dlaczego?

1 PO
0 szybkich strzałów, 0 błyskawicznych strzałów

2 PO
Od razu uzyskał turę, jednak miałeś przyśpieszenie co spowodowało, że Cię nie zdublował lecz mógł zaraz po Tobie wykonać atak

3 PO
Szybka strzała Ci przewagę S.A przez to mogłeś narzucić spowolnienie od trucizny - nie mógł wykonać ruchu

Po za tym weź pod uwagę, że gdy wykonywał ruchu obniżał Ci S.A z itemów (nie wiele ale zawsze coś).

P.S. Ok sry, tak lekki nie daje S.A ale szybka wystarczająco Cię przyśpieszyła, jeśli chodzi o obniżkę S.A, są to znikome ilości, mogły zrobić delikatną różnice ale nie musiały. Jednak nie zmienia to faktu, że mag odzyskiwał przynajmniej 2 tury w walce przez PO.
Możliwe, wykonałeś dużo tur, PO nagle usunęło spowolnienie, nie miałeś przyśpieszenia.
W 1 PO zrobiłeś 2 tury przed wejściem, w 3 PO zrobiłeś 1 turę przed wejściem, nie jest ta sama sytuacja.
Zobaczyć na S.A możesz jak wchodzi przywracanie
1 PO: Przywrócono 2015 punktów życia Sir Lech.
Sir Lech(89%): 1089 obrażeń z trucizny.
3 PO: Przywrócono 984 punktów życia Sir Lech.
Sir Lech: 545 obrażeń z trucizny.
Sir Lech(52%): 545 obrażeń z trucizny.

1 PO:
Feiku wykonuje Rozpraszająca strzała.
Feiku(84%) uderzył z siłą +2090
+Obniżenie leczenia turowego przeciwnika na 2 tury o 161
+Obniżenie pancerza o 24
+Obniżenie odporności o 1%
+Zniszczono 3 many
+Zniszczono 127 absorpcji
-Absorpcja 804 obrażeń fizycznych
Sir Lech(84%) otrzymał -536 obrażeń.
Przywrócono 2015 punktów życia Sir Lech.
Sir Lech(89%): 1089 obrażeń z trucizny.
Przywrócono 973 punktów życia Feiku.
Feiku(88%) otrzymał 238 obrażeń od błyskawic.
Feiku wykonuje Podwójny strzał.
Feiku(88%) uderzył z siłą +1919
+Obniżenie leczenia turowego przeciwnika na 2 tury o 161
+Obniżenie pancerza o 24
+Obniżenie odporności o 1%
+Zniszczono 3 many
+Zniszczono 127 absorpcji
-Absorpcja 718 obrażeń fizycznych
Sir Lech(86%) otrzymał -479 obrażeń.
Feiku(88%) uderzył z siłą +1917
+Obniżenie leczenia turowego przeciwnika na 2 tury o 161
+Obniżenie pancerza o 24
+Obniżenie odporności o 1%
+Zniszczono 3 many
+Zniszczono 127 absorpcji
-Absorpcja 730 obrażeń fizycznych
Nieznany parametr: -legbon_cleanse
Sir Lech(83%) otrzymał -487 obrażeń.

Oczyszczenie jest na ostatnim ciosie, nie ma spowolnienia, nie masz przyśpieszenia.

Feiku wykonuje Podwójny strzał.
Feiku(41%) uderzył z siłą +1871
+Obniżenie leczenia turowego przeciwnika na 2 tury o 161
+Obniżenie pancerza o 24
+Obniżenie odporności o 1%
+Zniszczono 3 many
+Zniszczono 127 absorpcji
Nieznany parametr: -legbon_cleanse
Sir Lech(60%) otrzymał -1519 obrażeń.
Feiku(41%) uderzył z siłą +1783
+Obniżenie leczenia turowego przeciwnika na 2 tury o 161
+Obniżenie pancerza o 24
+Obniżenie odporności o 1%
+Zniszczono 3 many
+Zniszczono 127 absorpcji
Sir Lech(52%) otrzymał -1457 obrażeń.
Przywrócono 984 punktów życia Sir Lech.
Sir Lech: 545 obrażeń z trucizny.
Sir Lech(52%): 545 obrażeń z trucizny.
Przywrócono 432 punktów życia Feiku(43%).
Feiku wykonuje Błyskawiczny strzał.
Feiku(43%) uderzył z siłą +2198
+Obniżenie leczenia turowego przeciwnika na 2 tury o 161
+Obniżenie pancerza o 24
+Obniżenie odporności o 1%
+Zniszczono 3 many
+Zniszczono 127 absorpcji
+Dotyk anioła, życie +undefined
Sir Lech(41%) otrzymał -1894 obrażeń.

Oczyszczenie jest na 1 ciosie, nałożyłeś spowolnienie oraz się przyśpieszyłeś

Co ma? Widzisz jak spowolniona jest osoba, efekty te mają swoje s.a.
Mówię, widzisz jak osoba jest spowolniona... Wejście PO też ma duże znaczenie, w 1 AT przeciwnika wynosiło tyle samo jak na początku walki a zrobiłeś 2 ciosy, w 3 PO AT przeciwnika wynosiło większą wartość, ponieważ PO wbiło na 1 ciosie, gdzie twoje AT jeszcze było wyższe
Edytowany 21:52:14 21.4.2019 przez Mag and X
2019.04.21 21:18:01
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:42816873

Magic Ghost

166182
1007
Feiku:
Jeżeli jest taka różnica SA jaka mówisz, a przeciwnik ma eq takie jakie pokazuje to wydaje mi się, że może być coś tu na rzeczy z podwójnym strzałem.
Żeby zrobić 2 ruchy z rzędu musi mieć od ciebie 2x więcej SA +1 w danym momencie licząc spowolnienie. Przeciwny mag ma tylko trochę spowolnienia w swojej rózdze więc dziwna sytuacja.
2019.04.21 22:09:15
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:42817082

Nie jestem z Classic

302825
5549
Feiku:
Trochę poprawię przedmówcę, bo widzę, że ciężko z tego coś wywnioskować. Również jestem użytkownikiem PO na magu i jeśli chodzi o jego działanie biorąc pod uwagę wpływ na ilość tur, to bywa różnie. Czasem efektem jest przerwanie ruchu przeciwnika. Jeśli walczysz z rozpędzonym tancerzem i oddaje on 3 ciosy na Twój jeden, to wejście PO może sprawić, że w tej wymianie oddacie sobie po jednym ciosie. W Twojej walce nie działało na Ciebie żadne przyspieszenie podczas pierwszego oczyszczenia i możliwe, że wyrównywarka dała o sobie znać. Na walkach wolnych profesji lepiej to widać - często początki walk zaczynają się od wymian po 2 ciosy. Drugie PO również odczułeś, bo po leczeniu miałeś tylko jeden cios mimo przyspieszenia się wcześniej. W trzecim przypadku drugi cios podwójnego strzału ponownie nałożył spowolnienie. Jeśli pytasz dlaczego, to właśnie dlatego. Jeśli pytasz o błąd, to go nie ma. Przy okazji poprawiłbym umki i zmienił kolejność używanych um, wtedy podobna sytuacja Cię nie spotka.
2019.04.22 00:57:24
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:42817452

Lights Out

301354
2571
Ktoś mi wyjaśni jak teraz grać magiem na 300? Zwłaszcza vs trop z zimnem. Próbowałem już chyba wszystkiego co się da. Każdej kombinacji u maga, a wynik cały czas taki sam. 30 tur tropiciela do moich 6, przy szczęściu do bloków i neutralizacji strzał z tarczą.

Gadanie "załóż oślepienie", "załóż PO" nic nie da bo oślepienie jest jedno na 254, które ciężko jest zdobyć. PO również jest tylko jedno, eventowe na 277, którego nie posiadam bo w tym czasie nie grałem aktywnie i nie szukałem tego herosa.

_
@+ to będę musiał go szukać, bo nie miałem panelu walk zainstalowanego od zmiany w umkach. Coś może zaraz uda mi się ogarnąć.
Edytowany 19:14:08 22.4.2019 przez Varte
2019.04.22 18:25:16
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:42819745

Zikki

217302
1018
Varte:
Mam zasta na maga z topką i tropa biję prosto, tarka + błysk. Na początek walki tarcza na siebie, potem śmierdziel na tropa i go lejemy. Mocno pomaga błogo z pancem, które jest chyba za tytoń .
2019.04.22 20:21:45
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:42820135

Dagerar

281291
2586
Może ktoś z was mi doradzi jak magiem 53 uwalić undedable paladyna 50

moje eq https://imgur.com/a/2L4ilbb

eq przeciwnika https://imgur.com/uF2uYEs

moje umki
https://grooove.pl/skills/id,302671?
https://grooove.pl/skills/id,302672?

przedstawię wam prawie wszystkie kombinacje maga na pala prócz brak ognia spowodowaniem brakiem broni od tego żywiołu
1. 2x błysk (wszystko zależy czy mi wejdzie cbk albo ciosy losujące 1k+)
- https://grooove.pl/battle/id,18745289?
- https://grooove.pl/battle/id,18745313?
- https://grooove.pl/battle/id,18745346?
- https://grooove.pl/battle/id,18745401?
- https://grooove.pl/battle/id,18742208
- https://grooove.pl/battle/id,18742023
- https://grooove.pl/battle/id,18741952
- https://grooove.pl/battle/id,18741926
- https://grooove.pl/battle/id,18745528?
- https://grooove.pl/battle/id,18745565?
2. Błysk+ tarka (sprawdza się to jak pal bije mnie jakimś ogniem i tylko tym żywiołem)
- https://grooove.pl/battle/id,18741974
- https://grooove.pl/battle/id,18745590?
- https://grooove.pl/battle/id,18745656?
- https://grooove.pl/battle/id,18745746?
- https://grooove.pl/battle/id,18745867?
- https://grooove.pl/battle/id,18746047
3. Błysk + zimno (kombinacja oklepana i jak dla mnie nie sprawdzalna gdyż może i nie dubluje mnie taki pal na zimnie ale dmg nic nie mam i dopiero jak ja mu przebije się przez lt to ja już musze lekać się, nie mówiąc już o oż czy bloku gdzie na 50 klanowicz ma go aż 35% pzdr)
- https://grooove.pl/battle/id,18746087?
- https://grooove.pl/battle/id,18746351?
- https://grooove.pl/battle/id,18746519?
4. 2x zimno (to jest fajne na pala ale wtedy gdy się ma dużo palenia panca niestety ale legendy na 50 są praktycznie wszystkie na all profy i w żadnej z nich nie ma niszczenia panca. https://margohelp.pl/zestaw/itemki/1075,2907,2695,1077,2686,46010,44733,1140 takie eq mogę mieć pod palenie panca kosztem legend także średnio chyba opłacalne, łapki są takie bo nie ma tych eventowych za walute chodzi tylko o to żeby pokazać ile mogę max palić panca)
- https://grooove.pl/battle/id,18746759?
- https://grooove.pl/battle/id,18746802?
- https://grooove.pl/battle/id,18746840? wygrana
- https://grooove.pl/battle/id,18746890?
- https://grooove.pl/battle/id,18746932?
- https://grooove.pl/battle/id,18746969?

tak wyglądają moje walki z wylegowanym palem 50, praktycznie każdy pal który ma oż z gobsa/orli albo blok 35% walki moje wyglądają tak. Otchłan się zbliża chce zająć wysokie miejsce moim magiem a niestety pal z oż którą kupił se za 400m uwali se takiego maga z licytami, 4 legami no śmiesznie
2019.04.22 21:11:49
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:42820302

Tylko zalogowani gracze mogą pisać posty

Forum Margonem > Dyskusje techniczne > Umiejętności - dyskusje

Podaj powód dlaczego oceniasz post na

Pozostało ważnych głosów na dziś: 0, po przekroczeniu limitu
Twój głos pokaże się przy wiadomości, ale nie doliczy się do reputacji gracza.


* pole nieobowiązkoweLimit znaków 0/50

Zgłoszenie postu do moderacji.
Poniżej możesz podać powód Twojego zgłoszenia.

Pamiętaj, że za bezsensowny komentarz możesz otrzymać knebla i stracić swoją reputację.

Limit znaków 0/150

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
AND grp=0