Momencik

Czekaj na odpowiedź servera..

Uwaga

  

Forum Margonem > Dyskusje techniczne > Umiejętności - dyskusje

[Przeszukaj temat] [Dodaj do ulubionych]

Lights Out

301354
2571
Zikki:
Liczenie na bonus to nie jest rozwiązanie. Zwłaszcza, że trop z zimnem mnie zmiażdży w turach. Poza tym CK/CBK nie zawsze wejdzie
2019.04.22 23:13:45
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:42820934

Don Bartos

331210
2402
Varte:
jeśli chodzi o ekwipunek:
-jak jesteś w stanie to ogarnij tarcze z urodzin na 290, tracisz manę ale zyskujesz na SA i pancu, a jeśli nie to licz ze na licytacjach będą tarcze z 2xsa
-na profilu widzę że posiadasz naszyj 290, niby dublowanie cbk ale widzę w tym więcej sensu niż liczenie na klątwę mając 6 tur + sporo obniżania SA
zakładając ze innych leg nie będziesz miał to tyle o eq, jeśli chodzi on umki to próbowałbym magiczną barierę i lodowy, a podczas zamrożenia dodać szadź.
jak używasz błóg to używaj tych posiadających podwójne sa, a jak nie używasz to chociaż kupuj w eder z odp na zimno
2019.04.23 00:48:54
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:42821170

Nie jestem z Classic

302825
5549
Varte:
Czekałem, czekałem i się nie doczekałem walk. Sprawdziłem panel Twojego świata i jeśli tropiciela bijesz tak samo jak woja, to porażka. Broń zimno, tarcza. Musisz posiadać w eq niszczenie pancerza i odporności, bo inaczej każdy wzrost stanu hp przeciwnika będzie walką od początku. Nie używasz bariery - za łatwo ją skontrolować spaczeniem. Używasz lodowego i szadzi, kradzieżą many zmuszasz przeciwnika do rezygnowania z odddania ataku. Naładowana Fuzja po zamrze. Eq Twojego ani przeciwnika nie pokazałeś, więc na temat zmian się nie wypowiem.

@Piękny układ broni. W takim razie błogo z SA, zaczynasz lodowym, dokładasz szadź i bijesz dalej. Hełm na 290 - dużo więcej sa, a w tej ilości nie powinieneś mieć problemu. W przyszłości polecam zainwestować w PO - naprawdę świetny bonus. Walka ode mnie: https://grooove.pl/battle/id,18503297 W razie dalszych pytań napisz mi na priv/pocztę na Classicu i się jakoś zgadamy.
___
Edytowany 13:04:30 23.4.2019 przez Promotor
2019.04.23 09:14:40
Ocena: 2
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:42821447

Lights Out

301354
2571
Promotor:
Cóż nie byłem w stanie nakłonić żadnego tropiciela choćby w ekwipunku gorszym od mojego tylko dla przykładowej walki.
Walki z tropicielem to jest zimno na 300 z licyty + tarcza z licyty na 290. Kradzieży many używam kiedy jest na to okazja, tak samo używam szadzi.
EQ moje: http://prntscr.com/nfpbd5 / unikatowa zbroja, różdżka z varhakki są ulepszone na maksa, pomka od zimna ulepszeniem pierwszym
EQ przeciwnika: https://www.margonem.pl/?task=profile&id=2442193#eq3049 + z tego co wiem ma jeszcze rękawice na 300 OŻ z halloween, zbroje 271, OR z moni, czy ma coś jeszcze? Nie wiem.

I tak jestem świadom, że zbroja z kryształów daje mu przewagę nade mną. Ale po 30 ruchów do 5? 6? to jest jednak przesada


Wow, pierwszy tropiciel jakiego spotkałem od wczoraj: https://grooove.pl/battle/id,18755690?
Edytowany 13:33:53 23.4.2019 przez Varte
2019.04.23 12:40:22
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:42822071

Admantowy Mędrzec

240159
1159
Varte:
Ja nie zgodzę się z Promotorem w jednej kwestii. Uważam, że bariera o wiele lepiej się sprawuje niż szadź. Ma ona dodatkowy efekt zwracający obrażenia co jest idealne na szybkie profesję, ponieważ zadając więcej ciosów bardziej się uszkodzi. To nie prawda, że łatwiej ją skontrować spaczeniem. Spaczenie może wejść na dowolnej innej użytej umce czyli szadzi też. Gdy cie spaczy, użyj kradzieży many, będzie musiał przywrócić a ty odnowisz sobie barierę/śmierdziela.
Po drugie, niszczenie odporności jak i many energii, jakieś błogo może masz fajne?
Zmień łapy na te z driady dla OR, przydatny bonus.
Czapka na 290, pamiętaj staty > bonus/ramka.
Zacznij używać również śmierdzącego pocisku i duszącego gdy twój lek turowy się zmniejszy. I nigdy nie zapominaj o barierze.
2019.04.23 15:19:56
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:42822550

Lights Out

301354
2571
Admantowy Mędrzec:
łapek z driady nie mam, na drzewie stoją w grupie więc nie ma nawet szansy żebym tam próbował odbijać. Teraz skupiam się na zlootaniu choćby pierwszego kryształu do zbroi.
Błogo jakieś z niszczeniem zasobów mam, ale jest ono bez SA, przez co powiększa się przepaść między mną, a tropicielem.
Poza tym po użyciu spaczenia od razu moja postać atakuje sama siebie, to nie jest jak klątwa, oślepienie czy wytrącenie.

Co do duszącego pocisku. największym problemem w nim jest to, że nie ładuje on "kulek" do fuzji. W sumie jest ktoś w stanie powiedzieć mi dlaczego? Bo ja żadnego sensownego argumentu przeciw dodaniu pkt kombinacji w duszącym nie widzę.
__

Z innej beczki dlaczego Umka z drzewka 170 lvl, kradzież many nie ma dokładnego opisu o kradzieży many. W sensie czemu nie jest dopisane czy kradnie aktualną czy całkowitą manę? 42% na 10 poziomie to sporo, ale 42% z całkowitej, a aktualnej many to jest duża różnica. I tak, wiem, że kradnie aktualną manę, ale ktoś kto będzie używał tego pierwszy raz może tego nie wiedzieć.
2019.04.23 15:54:25
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:42822647

Nie jestem z Classic

302825
5549
Admantowy Mędrzec:
Bariera jest dobra i inaczej nigdzie nie napisałem. Dopóki przeciwnik nie używa spaczenia, jest nawet lepsza. Jeśli już go użyje, to możesz poddać walkę, bo bez PO z tego nie wyjdziesz. Spowolnisz siebie o sa z itemków + o spowolnienie z bariery i bez naprawdę dobrego eq nie odrobisz strat po przyjęciu takiej ilości ciosów. https://i.imgur.com/3XmcyAk.png Specjalnie dla Ciebie zrobiłem małą symulację i jak widzisz spowolnienie zadziałało na mnie, także choć umka fajna, to jest samobójstwem w walce z tropicielem, który być może to czyta. Reszta się zgadza, a kradzieżą many musisz mniej więcej patrzeć na używane umiejętności, by przypadkiem nie użyć jej w złym momencie i nie ukraść małych wartości.
2019.04.23 16:54:04
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:42822830

Terevron

3341507
2652
symulatory są nieaktualne, dane na forum nie wiem czy są a nawet jeśli są to też pewnie nieaktualne, nie masz danej profesji ani nawet wolnego slota na postać żeby chociaż sprawdzić pierwszy lvl umki a co dopiero dużego lvla żeby np. ostatni
skąd w takim razie można czerpać informacje co dana um robi?
Edytowany 17:14:55 25.4.2019 przez Restynor
2019.04.25 17:14:18
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:42829290

Irian Dragonfly

30013
1194
Restynor:
Zapraszam do poparcia:
https://www.margonem.pl/?task=forum&show=posts&id=504643
2019.04.26 01:56:15
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:42830973

Cruffy

301107
2485
Cześć, na 180lvlu nie jestem w stanie zabić praktycznie żadnej e2. Na byku padam, na sk padam, jedyne co jestem w stanie ubić to woj. Czy jest ktoś w stanie powiedzieć, co powinienem zmienić w tych umkach, bo trochę mnie przybija jak uzależniony od klanu jestem. Dodam, że gram tropicielem i ubierania się pod odpo próbowałem, tylko 50% zimno wychodziło
https://prnt.sc/nhppdl
2019.04.27 22:54:16
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:42836732

i i

249168
2306
El Sterydo:
Na byku 184t w legach na f ( z mistrzostwem ) potrafi paść.
2019.04.27 23:45:46
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:42836849

Nie jestem z Classic

302825
5549
El Sterydo:
Witam. Jeśli chodzi o elity na SK, to naprawdę warto ubrać się pod odporności. 30% gwarantują Ci umiejętności. Resztę możesz uzupełnić z itemów, które idealnie do tego się nadają, np.:

Do tego heroiczny set z sk również posiada odporność na zimno. Błyskawice możesz znaleźć w zbrojce na 173 poziom, czapce z Atki. Jeśli Ci nie szkoda, to polecam strzały za sł od błyskawic - niszczenie absy i pancerza idealnie pod magiczne e2. Z fizycznymi na sk nie zdarzyło mi się paść tropem, zwykłe heroiki na wszystkie profy. Jeśli nie będziesz dawał rady, to dobij 183 poziom. Sprawdzałem drzewko i umek w zasadzie zepsuć się nie da. Jak będziesz robił zestaw pod odporność i konkretną e2, to zwracaj uwagę, by nie dodawać umiejętności, które nie działają na docelowych przeciwników. W razie pytań pisz śmiało.
2019.04.27 23:49:32
Ocena: 3
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:42836858

Avarnish

3011195
4938
Nie wiem czy to błąd czy tak ma być, chciałem tylko zgłosić, że używając uderzenia zza tarczy w momencie, kiedy mam nabite trzy punkty kombinacji a wchodzi na ciosie klątwa, punkty kombinacji nie przepadają i można ponownie wykorzystać umiejętność, raczej nie powinno tak być. Pozdrawiam.
2019.05.04 13:04:04
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:42857395

Mr Kristoff

27655
491
Lord Avarnish:

Tak jest raczej z każdą umiejętnością za punkty kombinacji. (A przynajmniej tak samo jest z fuzją u maga.)
2019.05.04 17:25:45
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:42858265

Cruffy

301107
2485
Wracam z pytaniem o walki z magami. Tu przykladowe walki, probowalem ubierac sie pod odpo, sa, obnizam okolo 6% krytyka, helm/naszyj do wymiany, ale nie jestem pewny czy to cokolwiek da. Przynajmniej byka jestem w stanie juz ubijac i sk, ale magowie to wciaz katorga

https://grooove.pl/battle/id,19035785
https://grooove.pl/battle/id,19035454
https://grooove.pl/battle/id,19035379
https://grooove.pl/battle/id,19035328
https://grooove.pl/battle/id,19035128
https://grooove.pl/battle/id,19035195

https://prnt.sc/nhppdl - um
https://prnt.sc/no3vdb - eq

@regzi magowei w slabszym eq nawet sprawiaja mi problem. na ile smierdziela dawac z magami?
Edytowany 20:09:26 14.5.2019 przez El Sterydo
2019.05.13 21:59:19
Ocena: 2
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:42891100

Icarax

227227
2919
Jest w planach nerf bloku, albo ulokowanie jego redukcji w umkach typu trujące pchnięcie/zatruta strzała? To nie jest zabawne, gdy łowca i tanc dostają po łbie non stop od paladyna bo niezbalansowany parametr, którego nie da się zredukować blokuje każdą próbę nałożenia truty. Po tym jak ulokowaliście 3x blok w tarczy z licytacji (XD, ktoś to przemyślał osiągnięcie ponad 30% na blok nie jest problemem na low lvl, na wyższym pewnie łatwiej, gdy w grę wchodzi umka buffująca blok.
2019.05.15 22:12:10
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:42897836

Distro

305287
582
Icarax:
Ja to nie wiem o jakim przedziale mówisz ale taki pal w porównaniu do wojka to papier przynajmniej na 227lv, przewyższa pala pod każdym aspektem a dzięki świetnej umiejętności która redukuje 70% slowa, wszystkie umiejętności/ity spowalniające stają się praktycznie nieprzydatne a po użyciu błyskawicznego SA tak wychodzi mu na +.

Co do samego pala to walki z łowcą nie są takie łatwe o ile posiada on legendarny set, heroiki niestety strasznie hamują łowce.
Edytowany 22:56:58 15.5.2019 przez Distroyed
2019.05.15 22:56:22
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:42898045

Icarax

227227
2919
Distroyed:
Przedział 50, paladyn to puszka z 8-10k hp, 500lt, 400-500 pancerza i 25-30% broken bloku. W skrócie puszka większa od woja, który na tym lvlu jesf papierem.
2019.05.15 23:58:06
Ocena: 3
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:42898225

Cefel

27144
77
Icarax:
Bo blok powinien mieć ograniczoną maksymalną wartość, tak jak jest to w przypadku uniku. Dodatkowo bloku nie można w żaden sposób obniżyć. Ustawienie górnej granicy na 30-35% byłoby dobrym rozwiązaniem.
2019.05.16 12:11:54
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:42898843

Jan Nachtigall

180202
1470
Cefel:
Nie dość, że nie da się go obniżyć, to w żaden sposób się on nie redukuje. Leczenie turowe słabnie, przez absy w końcu się przebijesz, odporności można obniżyć, panc też, ale bloku nie. Dodatkowo wzmacniają go umki + można go "kolekcjonować" nie tylko z tarczy, bo dochodzą do tego zbroje, pierki, hełmy, w sumie prawie każda część eq :v
2019.05.16 13:16:43
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:42898921

Distro

305287
582
Moim zdaniem blok nie jest taki zły, zazwyczaj posiada go się w okolicy 35%, żeby mieć więcej trzeba mieć dobrze dobrane eq,
tak samo jak da się wyciągnąć 50% uniku na tancu. Większym problemem wydaje mi się kontra, na 2h u wojka w walkach z tancem 50% szansy na kontrę pozwala wojownikowi wykonać więcej ataków niż tanc, a dmg na zwykłym ataku posiada o wiele większy.
Zaś łowca w walkach z palem z każdym ck kopie sobie grób.
2019.05.16 13:55:48
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:42898952

Mag and X

300174
836
Distroyed:
"Zaś łowca w walkach z palem z każdym ck kopie sobie grób"
Każda profesja tak ma, na pala się liczą ilość wykonanych tur oraz coś co pozwoli zabić pala (obniżanie odp, panca) lub zniszczyć mane i energię, dlatego, chociaż pal ma blok, duża ilość ciosów jest wskazana. Warto też się zaopatrzyć w coś co omija pancerz, a kontra powoduje, że profesje które bazują na CK mają problemy z paladynami (na niskich, na wysokich CK już może przebić pancerz i blok i zadać i tak duże obrażenia)
Edytowany 14:06:09 16.5.2019 przez Mag and X
Edytowany 14:07:51 16.5.2019 przez Mag and X
2019.05.16 14:01:15
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:42898964

Lord Gijack

265695
1496
ja nie rozumiem, kazdy narzeka na tego śmiesznego pala
ciezko zrozumiec ze profesjom typu trop/ mag bedzie go ciezej ubic niz takim wojem czy tancem albo i lowcom
no OMEGALUL


ps. pal zawsze miał byc puszkom
a woj robic obrazenia
mag czarowac
lowca byc szybki
trop nikim
a tanc mial tanczyc


jest rok 2k19
margonem istnieje 13 lat
a ludzie narzekaja na paladyna który jak na maj 2019 roku jest SLABY
XD


@góra takie 2head nie ogarną ze na pala trzeba niszczyc panca
Edytowany 14:17:29 16.5.2019 przez Lord Gijack
2019.05.16 14:09:40
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:42898975

Finnegan Camous

861286
893
Icarax:
Skoro wartość bloku jest stała- nie można jej obniżyć, to rzekłbym, że właśnie blok jest zbalansowany. W momencie gdy udostępni się kontrę w postaci obniżania, dużo trudniej będzie go wyśrodkować na odpowiednim poziomie. Problem paladyna na niskim poziomie(teraz już chyba bardzo niewielki problem), polega na tym, że najbardziej korzysta z przedmiotów ogólndostępnych, bo nie ma tam podziału na profesje w itemach(niebawem się to zmieni, po nadchodzących uzupełnieniach). Poza tym gracze w ogóle nie potrafią grać na paladyna, jak i często nie mają czym, bo przedmiotów z niszczeniem manoeny czy panca poniżej 50 jest tyle, co kot napłakał.
Cefel:
Blok ma ograniczoną wartość i to na odpowiednim poziomie. Twoja propozycja ogranicza wachlarz bonusów do wyboru w przedmiotach innych niż tarcze czy zbroje, co jest niezbyt słuszne, bo nie ma ich tak wiele. Paladyn jest profesją, która wyjątkowo, chyba najbardziej ze wszystkich, cierpi na utratę staminy. Zamiast żądać obniżki bloku, który w cale nie jest mocny, żądajcie dostępu do niszczeń na takim poziomie, jak jest to wyżej. Naturalnie nie musi nikt tego robić, bo i tak kierunek jest już obrany od dawna, czyli polega na zrównaniu wszystkich przedziałów pod względem dostępności podobnych cech przedmiotów(co za tym idzie, wyrównanie liczby bonusów w itemach na niskich poziomach).
Lord Gijack:
Właśnie i dobrze, że ktoś tego nie rozumie, czy ma z tym trudność. Tak być nie powinno, nie może być w grze kontrprofesji. Ktoś kto decyduje się na grę daną klasą, powinien mieć równe szanse z każdym i w tym kierunku to zmierza. Z tym, że mało kto zna mocne strony swojej profesji, czy słabe rywala, na tyle by efektywnie korzystać ze wszystkich dostępnych środków pomocy(albo ich JESZCZE nie ma).
2019.05.16 15:05:45
Ocena: 4
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:42899120

Icarax

227227
2919
Lord Gijack:
Ty to naprawdę komediant jesteś h3h3, pal jest za mocny ze względu na to, że w tym samym momencie jest puszką z 10k hp (mówię nadal o 50lvlu), 500 panca, 34% bloku, 500 lt, leczeniem w umek, do tego szeroki wariant legbonów, które jeszcze bardziej zwiększą jego przeżywalność, jak i maszynką do robienia mocnych obrażeń za pomocą gorącego. Jako tanc na 50 w jaki sposób mam zabić przykładowo taką abominację https://www.margonem.pl/?task=profile&id=7702081#eq1347649 ? Gdyby chodziło tylko o niszczenie panca to nie miałbym problemu, bo z zadziorem niszczę 46 panca. Problem leży w tym, że gość mając tylko 3 itemki z lowevade sprawia, że mam mniej uniku niż on bloku (gość ma 34% bloku, osoba odpowiedzialna za tarcze z 2x blokiem ma ewidentnie 200IQ), przez co większość walk wygląda tak:
https://grooove.pl/battle/id,18227438 8/36(inb4 załóż błysk, na 50 nie ma ogólnodostępego, jednakże pokazuję walki aby zaprezentować jak często wchodzi blok)
https://grooove.pl/battle/id,18227799 11/35
https://grooove.pl/battle/id,18228143 9/22
https://grooove.pl/battle/id,18232193 10/21
https://grooove.pl/battle/id,19061999 7/17
https://grooove.pl/battle/id,19058571 7/17

Jest to lepszy parametr defensywny niż unik, bo tego czegoś nawet nie da się obniżyć, a lowevade jest już od dawna wciskane w każdy itemek, a na dodatek najbardziej karmiona blokiem jest już i tak silna profesja. Problem największy pojawia się właśnie u b/h, u których trucizna to główna broń przeciwko paladynowi (spójrzcie na walkach jak często paladyn blokował właśnie trujące pchnięcie).

Słowem końca, blok jest coraz łatwiej dostępny w itemkach innych niż tarcza (https://margohelp.pl/zestaw/itemki/7619,7618,4506,43152,0,39157,6378,0,0 - 43% na blok, po ulepszeniu itemków byłoby z 45% ), dlatego powinna na to zostać nałożona jakaś górna bramka, albo blok w itemkach innych niż tarcza powinien mieć dużo mniejszą wartość, można też w umkach udostępnić redukcję bloku :shrug

@+ mają dwa, porównaj sobie wartość bloku w tarczy z blokiem przebicia i tej bez:o
Edytowany 20:04:04 16.5.2019 przez Icarax
2019.05.16 15:38:49
Ocena: 3
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:42899216

Distro

305287
582
Icarax:
Tylko że jak dasz redukcje bloku to pal np na takim 227 będzie całkowicie niegrywalny.
2019.05.16 16:09:11
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:42899362

Icarax

227227
2919
Distroyed:
Dlatego alternatywą mogłoby być osłabienie wartości bloku w przedmiotach innych niż tarcza, wtedy ciężej byłoby wyciągnąć takie chore liczby.


@distroyed ale to nie byłoby osłabienie bloku w tarczach, tylko w pozostałych elementach ekwipunku

___
@CwK ogarnę kilka walk i podeślę, daj discord jeśli można, żeby tutaj spamu nie robić
@CwK dzięki pan tester, GR to doprawdy majstersztyk http://prntscr.com/npj1a0, normalnie jak ręką odjął
a teraz trzymaj to http://prntscr.com/npjbf9, rzeczywiście pod puszki powinienem używać GR, czyli najbardziej bezużytecznego typu ataku na low lvl . Swoją drogą, po co daliście te marne 10% do GR, skoro są tarcze, które mają 60% na blok przebicia? Finalnie i tak tanc ma mniej niż 5% na przebicie, więc nie rozumiem tego zabiegu, nic nie daje, bo najczęściej jeśli nie wejdzie BP to wejdzie zwykły blok :shrug
Edytowany 22:40:44 16.5.2019 przez Icarax
2019.05.16 16:16:06
Ocena: 2
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:42899384

relatywne piękno

1804
287
powiedzcie ile sa dodaje szybka strzala, bo dominik nie chce
2019.05.16 19:33:55
Ocena: 5
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:42900164

Distro

305287
582
Będzie coś ruszane u wojka na 2h?
Tancem mam straszne problemy z wojkami, walcząc z https://www.margonem.pl/?task=profile&id=8863829#eq65413 nie wygrałem żadnej walki linków nie mam bo coś panel walk mi nie zapisuje ale jak będę walczył w przyszłości to dam.
Pomijając że agresem bez ck przebija mi or, to jeszcze 50% na kontrę na 2h gdzie ck to ponad 30% hp i redukcja spowolnień 70%.

Moje eq na prof, w walkach z nim miałem fo z butów zamiast cbk. Ewentualnie może jakieś porady jak walczyć z wojem który ma 2h.

@edit: I jeszcze może pytanie czy będzie coś robione z magiem? Bo na tą chwile to liczę tylko na cbk żeby coś wygrać.
Edytowany 21:07:47 17.5.2019 przez Distroyed
2019.05.17 13:16:34
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:42901973

Norfindel

8485
376
Wiadomo czy będzie coś robione z łowcą poniżej 80 levela? Nie ma nic ciekawego do używania co turę (diamentowa strzała tylko ale na niskich poziomach jest do niczego). Truta co 5 tur a podwójny strzał co 3 są i trzeba nawet w krótkich walkach autoatakować między użyciami tych umek. Pomijając fakt, że na 70lvlu ledwo da się drasnąć wojka z tarczą. Jak coś się przebije to błyskawiczny strzał...

Macie jakieś pomocne informacje dotyczące umiejętności łowcy czy po prostu tak to wygląda i tyle?
Edytowany 14:00:01 19.5.2019 przez Draverin
2019.05.19 13:58:59
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:42908553

Zikki

217302
1018
Draverin:
Yy? Przede wszystkim mam nadzieję, że na trucie nie używasz tych strzał od fizyka ale okej. Trutą na tym lvl bije się głównie maga ewentualnie pala, może wylegowanego tropa. W większości przypadków używasz GR, która jest dużo dużo silniejsza. Oczywiście istnieją sety dokładnie pod trute, z niszczeniem many/eny etc.

Co do samego pytania nic nie wiadomo, nie wiem też co chciałbyś mieć do użycia skoro teraz łowca jest dość mocny na niskich lvlach. Pozdrawiam .
2019.05.19 14:09:05
Ocena: 0
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:42908592

Irian Dragonfly

30013
1194
Zikki:
A czemu nie powinien na trucie nosić tych strzał od fizyka? Jakie powinien i dlaczego? I czy możesz odpowiedzieć na jego pytanie?
2019.05.19 14:32:53
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:42908719

Falque

833110
10413
Zikki:
Irian Dragonfly:
Ja noszę na ustawkach na przykład, bo posiadają 2x niszczenie pancerza. :v
2019.05.19 14:36:31
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:42908732

Zikki

217302
1018
Irian Dragonfly:
Odpowiedziałem iż nic nie wiadomo, czyli to czego sie domyślał. Ty taki wielki forumowicz nie zauważyłeś, że to był po prostu psztyczek w nos? Zatruta nie ma stałych obrażeń od trucizny a bazowane na obrażeniach jakie posiadasz, sam grałem dość długo łowcą na 70-76 i nadal gram, oczywistym dla mnie jest, żeby założyć czystą trute i zmaksymalizować DoT od trucizny. Nie mam pojęcia jak to wygląda na przedziałach wyższych ale na 70 właśnie tak , ogrom tur daje przewage takiemu łowcy.

Falque:
Nie mieszaj ustawki z pvp, na ustawce jest dużo mniej tur, DoT nie zdąży się rozpędzić więc nosi się trute głównie aby obniżyć przeciwnikowi SA, wtedy faktycznie strzały od fizyka są lepsze.

@edit
Admantowy Mędrzec
Tu nie chodzi, żebyś się ze mną zgadzał, po prostu nie masz realnego pojęcia o pvp na tym lvl . Wow dmg z fizyka na kuszy od truty to musi być coś, warto wspomnieć, że strzały od fizyka nie niszczą 50 panca więcej od tych od truty tylko około 10 więcej(w przypadku licyty) co w walce nie jest specjalnie zauważalne tym bardziej, że najczęściej trute stosuję się na pala czy maga którym niszczy się LT oraz mane. Warto wspomnieć, że strzały od truty na 65 niszczą 22 panca(sł) a strzały z licyty mają 61 sa(fizyk 43). Osobiście nie widzę realnego sensu zakładania strzał od fizyka przy pvp trutą, jest to po prostu nieopłacalne.
Edytowany 17:26:15 19.5.2019 przez Zikki

@edit2
Discord mam, najlepiej skontaktować się przez gg żeby tu nie śmiecić.
Co do Ciebie Thrist, wojna wojną, rozumiem Cię ale nigdy nie wygrałeś ze mną równego pvp na żadnej z moich postaci, jedyne co mogłeś zrobić to zabić mojego 70 swoją wtedy 220? Coś takiego miałeś i to było jedyne pvp jakie wygrałeś . Na 70 nie znam się tylko na magu . Pozdrawiam .
Edytowany 18:49:56 19.5.2019 przez Zikki
2019.05.19 14:43:27
Ocena: 0
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:42908779

Admantowy Mędrzec

240159
1159
Zikki:
Ja z Tobą też się nie zgodzę. Lepsze jest niszczenie pancerza. Nie gram łowcą ale na logikę, jak zniszczysz więcej i szybciej panca to obrażenia od fizyka znacznie przewyższą turkę truty. Także Irian i Falque dobrze kminią.
2019.05.19 17:15:37
Ocena: 2
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:42909394

Norfindel

8485
376
Zikki:
Również się z tobą nie zgadzam. W full hero łowca wcale nie jest taki dobry. Po prostu brakuje mu czegoś do rzucania co turę w krótkich walkach z magami/tropami, gdy te profesje rzucają co turę różne zaklęcia dynamicznie pompując obrażenia a ja muszę czekać rzucając autoataczki 2 tury żeby czegoś sobie użyć. I owszem nadrabiam SA ale przewaga w szybkości nie daje już tak dużo co jeszcze przed ostatnimi zmianami. Wojka jest ciężko wgl drasnąć jak jest z tarczą a paladyn potrafi zablokować 2-3 truty z rzędu co naprawdę mi się trafiło wiele razy zarówno w 1v1 jak i ustawkach. Uważam, że po wielu nerfach łowcy skierowanych w wysokopoziomych graczy tej profesji za bardzo oberwał na niskich poziomach i należy coś z tym zrobić. Piszę nadal tylko o przedziale 25-79 bo potem już ma więcej ofensywnych i ustawowych umek.

@- yyy widzę może za każdym razem jak otwieram umki na łowcy, że na sam 80 lvl mam już 3 umki aktywne więcej z czego dwie są na moje oko conajmniej 10 razy bardziej grywalne niż diamentowa strzała na low levelach?
Edytowany 22:05:22 22.5.2019 przez Ranven
2019.05.19 20:59:13
Ocena: 0
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:42910299

Irian Dragonfly

30013
1194
Draverin:
Generalnie to nerfy łowcy wynikały z obliczeń, więc WZMOCNIENIA się bym nie spodziewał. Chodzi generalnie o to, że zamiast postępować taktycznie, mieć wpływ na walkę, no skoro to taki właśnie typ gry, że walka jest turowa, to dla urozmaicenia i tego, by było ciekawie chcesz używać jakichś umiejętności, a nie autoataku. No i okej. To też miej świadomość, że gdzieś będzie trzeba odjąć, by to wybalansować. Jakiś pomysł masz, to zarzuć.
2019.05.19 21:13:25
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:42910355

Zikki

217302
1018
Draverin:
Dobra, żeby nie spamić to będzie już mój ostatni komentarz. Tak o, woja bije się GR, tą z kostka najlepiej połączone z wytrzymałością i szybkimi. Na GR łowca jest mega mocny i potrafisz zrobić sieczke. Na pala wystarcza niszczenie żeby nie mógł rzucać spelli i wtedy też musi autoatakować, nie wspominając, że tury wtedy są 3:1 co całkowicie mieli paladyna. Tutaj może być gr a może być truta. Troszkę rozbawił mnie tekst z SA, nie daje tak dużo? Jakimi zmianami? Zmianami w strojach? masz trochę mniej SA, może chodzi Ci o jakieś zmiany o których nie wiem? Tu masz staty mojego łowcy z ubrana truta pod pvp https://i.imgur.com/KKzWLYL.png na 70 lvl(z błogiem). Średnio pal na tym lvlu posiada 7 może 7,5 sa razem z obniżką robisz z nim co chcesz . Nie daj jak ogarniesz sobie jakąkolwiek klątwe np z dzika lub błoga to jest już jakiś pogrom. Nie wspominam o magu, który naprawdę na trutę ma ciężko. Co tam jeszcze, trop też nie ma co rzucać w przerwach, przez zmiany nie można rzucić 2x porażki bo za dużo kosztuje, mag ogień także nie ma co rzucić bo 2x kulka za dużo kosztuje. To jest problem ogólny małych lvli a nie problem łowcy . Łowca jest bardzo bardzo silny na 70-79 dla wprawnego gracza i buffy w niego skierowane zrobiłby tylko z niego top 1 profesje .

@Edit
Tak naprawdę zależy od tego jakie posiadasz eq. CBK w tej chwili nadaję się tylko pod set z niszczeniem many i eny, np pod aziske lapy z konga i tego typu itemy. W większości przypadków lecisz na przeżywalność i zakładasz KO .
Edytowany 21:28:37 19.5.2019 przez Zikki
2019.05.19 21:20:10
Ocena: 3
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:42910386

Icar Carov

8317
97
Co trzeba zrobić żeby mieć taki fajny kolorek pisania jak kolega wyżej ?

Myślałem że tu jest forum "Pierwsza pomoc" haha nie ta zakładka, no ale trudno
Edytowany 13:57:52 22.5.2019 przez Icar Carov
2019.05.22 12:24:38
Ocena: -3
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:42916961

Mr Oizo

327545
737
Czy możemy kiedyś spodziewać się naprawy błędu z kontrą? Czy po prostu tak już zostanie? Bo słyszałem, że ktoś otrzymał taką odpowiedź od adm.
http://prntscr.com/nsisz5
2019.05.23 22:02:29
Ocena: 2
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:42922274

orzeł xdxd

268121
768
Jak to jest z tą aurą sa teraz ? te palów nie sumują sie z tropami ? Czyli w smuie mozna dać 4 tak ?
2019.05.27 17:31:10
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:42933754

Falque

833110
10413
Przepraszam, wprowadziłem w błąd.
Edytowany 18:57:30 27.5.2019 przez Falque
2019.05.27 17:52:30
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:42933835

Mag and X

300174
836
Falque:
Nie nowsza, mocniejsza, nie nadpisuje tylko "zakrywa". Jeśli mocniejsza aura się skończy a słabsza nadal trwa to słabsza wchodzi przez resztę tur trwania.
2019.05.27 18:50:57
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:42934133

Arpetun

26457
220
orzeł xd:
Max 2 aury na raz: trop + trop, pal + pal, trop+pal, i tak jak wyżej kolega pisze nowa nadpisuje starą np: 2 palów da aure 40% i trop po nich da 10% to ta jego nadpisze tą pierwszą.
2019.05.27 19:54:32
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:42934410

Cotesitte

18870
540
Czy w dynamicznej grze mmorpg margonem problem niszczarki w końcu zostanie rozwiązany raz na zawsze? Czy niszczenie many i energii w końcu ograniczy się do max. 1 itemu? Tak tylko pytam, bo o ile pamiętam lament w stosunku do nadmiernego niszczenia występuje od zawsze i wydaje mi się, że ani trochę nie ustaje. Paladyn, który dotychczas najbardziej cierpiał z tego powodu w walce z tropicielem, posiada obecnie aż 2 umiejętności redukujące. Ale czy tropiciel dostał zatem cokolwiek, co mogłoby pomóc w równie ciężkiej walce z łowcą? Nie. Absolutnie nie. Bo przecież lepiej obniżyć mu unik o połowę, aby zwiększyć celność niszczarki. Lepiej także zmniejszyć obrażenia płonącej strzały, aby walka trwała jak najdłużej na korzyść łowcy.

Wiem, że istnieje umiejętność "Trwałość mocy", ale jej dostępność dopiero od 170 poziomu jest chyba lekkim przegięciem. Swoją drogą redukcja o te 3-30% i tak często nie jest wystarczająca, kiedy przeciwnik posiada 3 problematyczne przedmioty, których jest tylko coraz więcej oraz dołoży do tego błogo z niszczeniem.

http://grooove.pl/battle/id,19220340
http://grooove.pl/battle/id,19220492
http://grooove.pl/battle/id,19221230
http://grooove.pl/battle/id,19221555

moje eq http://i.imgur.com/nmqogeb.png błogo klątwa
https://margohelp.pl/zestaw/itemki/8073,518,1213,1449,11989,19878,48877,840 eq przeciwnika + błogo da

@Marshin Odwrócenie tzn obniżenie many i eny przy własnym ataku? Obawiam się, że to i tak zbyt wiele nie pomoże w walce tropa z łowcą, gdzie tropiciel może mieć podobną ilość tur.

Druga sprawa - http://grooove.pl/battle/id,19220492 Otrzymane obrażenia od głębokiej rany 39406. Czy te obrażenia nie są zbyt duże biorąc pod uwagę chorobliwe sa łowcy oraz to, że u tropiciela obrażenia turowe zarówno od ognia jak i od błyska zostały obniżone o połowę?
Edytowany 23:43:05 27.5.2019 przez Cotesitte
2019.05.27 22:23:28
Ocena: 5
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:42935129

Irian Dragonfly

30013
1194
Cotesitte:
Plan jest taki, żeby zrobić to w formie obniżenia przywracania, a nie jak dotychczas, niszczenie zasobu przy ciosie.
2019.05.28 00:11:32
Ocena: 4
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:42935434

Falque

833110
10413
relatywne piękno napisał(a):
powiedzcie ile sa dodaje szybka strzala, bo dominik nie chce
2019.05.28 01:05:51
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:42935555

Cotesitte

18870
540
Marshin:
Człowiek w Klapkach:
Czy dla Was to, że obrażenia od głębokiej rany (39406) stanowią 54% wszystkich obrażeń (72929) oraz 136% mojego hp (29052 hp) jest normalne? Bo według mnie jest to dość dużym absurdem. Głęboka rana powinna być obrażeniami pomocniczymi (tak jak wskazuje na to rozkład obrażeń w statystykach broni: Atak: 2081-2543 fizyczny oraz Głęboka rana 826 obrażeń), nie zaś głównymi, tak jak ma to miejsce w tym przypadku. Uważam, że następująca sytuacja jest skutkiem ubocznym zmniejszenia uniku. Kiedyś głęboka rana nie była pierwszorzędnym wyborem łowcy w walce z tropicielem, ponieważ wchodziła dość rzadko z przyczyny dużej liczby uników tropiciela oraz stosunkowo krótkich walk (przyczyną była płona tropiciela z jeszcze większymi obrażeniami turowymi przy jednocześnie mniejszej własnej absorpcji albo nawet jej braku). Teraz natomiast wskutek zwiększenia celności ataku łowcy jak i w dostępie do coraz lepszych broni z większą ilością gr niż dawniej, mamy do czynienia z sytuacją zupełnie odwrotną.
Warto również zwrócić uwagę na to:
Shoterd(26%): 3353 obrażeń z głębokiej rany.
co stanowi 12% mojego hp. !!!
To jest dość śmieszne biorąc pod uwagę, że w przypadku tropiciela obrażenia turowe od błyskawic stanowią tylko od 1,1% do 2% hp przeciwnika, choć są rzeczą konieczną do pokonania puszki.
Edytowany 11:14:35 28.5.2019 przez Cotesitte
2019.05.28 11:08:43
Ocena: 2
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:42935753

Finnegan Camous

861286
893
Cotesitte:
Nie sugeruj się tym co widnieje na broni, bo od zarania dziejów gr miała i ma wsparcie z um, więc nie możesz tego pomijać. Zmniejszenie uniku z pewnością usprawniło używanie głębokiej na tropicieli, zgadzam się z tobą. Z tym, że to nie znaczy, że nie została udostępniona na to kontra. Kiedyś tropiciel miał uniku za dużo i chyba każdy się z tym zgadza. Płomienne oczyszczenie, którego u ciebie nie widzę, całkowicie wyłącza grę głęboką w naprawdę wielu wariantach pvp i polecam poszukać przedmiotu z takim bonusem. Jeśli nie możesz go pozyskać drogą ogólnodostępną, to jest to problem itemizacji a nie do końca umiejętności. Obrażenia turowe od błyskawic wchodzą po użyciu umiejętności aktywnej, głęboka nie, poza tym jedna oddziałuje procentowo, naprawdę nie ma sensu tego porównywać. Można zastanowić się nad pójsciem w kierunku zmiany gr na wartość procentową, ale to chyba zbyt zabiję unikalność tego żywiołu.
Nawiasem mówiąc, on ma od ciebie dużo lepszy ekwipunek.
@+ Nie można pominąć niszczenia(dwukrotnego/trzykrotnego) na profie która korzysta z niego najbardziej ze wszystkich. Przez to twój ekwipunek przy jego wypada blado.
Edytowany 11:36:13 28.5.2019 przez Człowiek w Klapkach
2019.05.28 11:30:57
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:42935792

Cotesitte

18870
540
A czy rozważaliście także ulepszenie zimna? To by znacząco pomogło w walce z magiem, bo teraz przypomina to walkę z wiatrakami. Nie wiem jak to wygląda na wszystkich przedziałach, ale na poziomie 180+ ma miejsce dość ciekawe zjawisko, gdzie mag kompletując przedmioty, które posiadają dużą ilość sa oraz mocno przesadzoną magiczną barierę, potrafi zrównać się ilością tur z tropicielem. Ale to by można jeszcze przeboleć, gdyby nie fakt, że jednocześnie przez tarczę, liczne odporności, ogromną, prawie bezdenną absorpcję oraz potworny lek turowy, staje się tankiem porównywalnym nawet do paladyna. Stosuje się co prawda strzały z błyskiem, które niszczą absorpcję, ale czy te 444 niszczenia może zrobić różnicę, kiedy przeciwnik posiada redukcję o 50%? Daje to już tylko niewiele ponad 200 niszczenia, gdzie przeciwnik odnawia co turę 2/3 razy tyle.
Ciągle doradzacie PO. Ja osobiście nie mam aktualnie kasy na to, ale wiem z własnego doświadczenia, że magowi może nie robić wielkiej różnicy jakim żywiołem bije. Może to być zimno, ale także ogień czy błysk, a rezultat będzie podobny. Szansa na to, że ten cudotwórczy bonus wejdzie podczas działania spowolnienia z magicznej bariery jest raczej niska... Swoją drogą dziwi mnie, że tak często zalecacie tak wiele zmienników legendarnych, kiedy chyba sami powinniście wiedzieć, jak ciężko jest skompletować nawet jeden zestaw na publiku. Nie każdy przecież poświęca nowy telewizor, aby dokonać zakupu kilku pikseli w dynamicznej grze mmorpg margonem.
Wrzuciłbym kilka walk, ale niestety nie mam, bo ostatnio mało kto chce walczyć, a o otchłani nawet nic nie słychać. Walki sprzed ostatnich aktualizacji już dawno pousuwałem, bo nie były przyjemne dla mojego oka. Niestety od tamtej pory trop dostał mocno po dupie, a mag trochę zyskał. Polecam jednak zobaczyć te zamieszczone wyżej przez gracza El Sterydo. Tutaj link do omawianego przeze mnie przypadku - maga z dużym sa https://margohelp.pl/zestaw/itemki/3724,47169,18896,4464,45069,39183,48482,531
Proponowałbym stworzenie nowej umiejętności od zimna, na wzór toksycznego wstrząsu u łowcy - obniżanie odporności, osłabienie leczenia turowego oraz niszczenie absorpcji. Myślę, że nie jest to jakoś bardzo drażniąca propozycja, a może być sposobem na tankowatość maga. Być może to nie mag jest taki mocny, skoro często dostaje od łowcy, a to po prostu zimno tropa jest takie słabe.

Magic Ghost:
Nie mówię o osłabieniu maga, tylko o ulepszeniu mało skutecznego zimna u tropa.
Nie bez powodu przecież, jeszcze przed osłabieniami, tropiciele korzystali przeciwko magowi z płony lub błyskawic.
A co do przykładu, wspomniałem o walkach gracza El Sterydo z dużo słabszym magiem
https://www.margonem.pl/?task=forum&show=posts&id=461642&ps=84#post42891100
Zestaw, który ja przedstawiłem w swoim poście, pokazuje po prostu do jakich granic sa jest w stanie dojść obecnie mag, głównie na 180 poziomie, mimo że wcześniej było to dla niego problemem. Jednocześnie jest bardzo tankowaty i bardzo trudno jest przebić się przez jego absorpcję, co wskazałem jako główny problem. Osobiście sądzę, że mag nie jest jakoś specjalnie dobry, skoro nawet pomimo takiego eq może przegrywać chociażby z łowcami, którzy już takim eq pochwalić się nie mogą.
Edytowany 17:22:41 28.5.2019 przez Cotesitte
2019.05.28 16:26:52
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:42936379

Tylko zalogowani gracze mogą pisać posty

Forum Margonem > Dyskusje techniczne > Umiejętności - dyskusje

Podaj powód dlaczego oceniasz post na

Pozostało ważnych głosów na dziś: 0, po przekroczeniu limitu
Twój głos pokaże się przy wiadomości, ale nie doliczy się do reputacji gracza.


* pole nieobowiązkoweLimit znaków 0/50

Zgłoszenie postu do moderacji.
Poniżej możesz podać powód Twojego zgłoszenia.

Pamiętaj, że za bezsensowny komentarz możesz otrzymać knebla i stracić swoją reputację.

Limit znaków 0/150

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
AND grp=0