Momencik

Czekaj na odpowiedź servera..

Uwaga

  

Forum Margonem > Dyskusje techniczne > Umiejętności - dyskusje

[Przeszukaj temat] [Dodaj do ulubionych]
Koniec strony Strona: [1] [2] [3] ... [84] [85] [86] [87] [88]

Kokushibo

218298
1065
Ximi:
Zasadniczo, jeśli chodzi o Jarke to ja mam najlepszego pala jeśli chodzi o 70-79 a on nie wyróżniającego się tanca w full ogólnych legach. Nie powinnien realnie wygrać ani jednego pojedynku. Bicie błyskiem jest jedyną sensowną opcją na 70 przez ogromne braki w itemizacji, a sam ogień i tak jest na tym lvl'u strasznie słaby. Jedyna opcja to posiadanie CBK oraz przeklętych broni. A i to nie dużo daje jeśli tanc jest w stanie wyciagnąć ogrom niszczenia many i eny. Niestety lvle powyżej 100 i poniżej strasznie różnią się balansem i nie mam pojęcia czy będzie się dało to zmienić. Przedstawiłem swój punkt widzenia bo takie powiedzmy zmiany w podstawowych atrybutach zmieniają też inne przedziały, przy wzroście uniku, na niskich lvlach chyba tylko mag dałby rade zabić tanca .

@Edit
Takie są fakty, możesz płakać i tarzać się po dywanie oraz tupać nogą tak jak to robisz zawszę, ale faktów nie zmienisz ^^.
Edytowany 23:33:15 9.7.2019 przez Zikki
2019.07.07 13:32:29
Ocena: -1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:43055745

Quavosh

334461
2174
Wytłumacz mi ktoś na czym polegać miala tu walka ? full lega na full lega ? https://grooove.pl/battle/id,19930842

To byłą GR przeklęta 30% ale cos nie wbila, trutą padam , fizykiem to wgl, nie ma szans ubić tropa tanca na 60 ;v lowcą
Edytowany 21:15:30 7.7.2019 przez Quavosh
2019.07.07 20:42:40
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:43057095

Pal-Adin

2870
70
Nie mogę napisać posta to edytuję, bo oczywiście trzeba dać minusy...
Po 8 miesiącach przerwy, jak wróciłem do gry to całkiem inaczej się gra... Proszę zatem o rozłożenie um i porady jak grać paladynem.
Człowiek stara się o repa a przyjdą tacy ludzie i insta minus... zamiast poradzić. ehhh.
Edytowany 18:38:18 8.7.2019 przez Pal-Adin
2019.07.07 21:18:25
Ocena: -10
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:43057250

Griffo

316250
758
https://grooove.pl/battle/id,19933866
https://grooove.pl/battle/id,19933844
https://grooove.pl/battle/id,19933821
https://grooove.pl/battle/id,19933805
https://grooove.pl/battle/id,19933792
https://grooove.pl/battle/id,19933774

Przetestowałem każdy żywioł, ale chłop jest nie do zdarcia. Jak kontrować takiego tropiciela z błyskami, skoro nawet jak biję zimnem, to potrafi on zrobić 4 tury z rzędu (przykład w połowie pierwszej walki)? Posiadam i oślepienie, i płomienne, ale to wciąż nie daje wystarczających efektów, nie wiem co jeszcze mógłbym zmienić/ przetestować.
2019.07.07 22:12:55
Ocena: -1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:43057515

Kokushibo

218298
1065
Pal-Adin:
Trollujesz? Bo tak to wygląda.
Pierwszego nie skomentuje bo jeszcze nie mam pala koło 300.
Aura z tego co widzę, działa pasywnie, nie jest to umka aktywna.
Świetlista jest dalej używana przeciwko wojom, magowi z zimnem itp.
Szybki głównie wyrównuje SA a nie daje ture chyba, że chodzi o zimno.
Przywrócenie wygląda całkiem znośnie w mecie niszczenia many/eny czy bicia kolosów i tytanów gdzie są one dość trudne.
Porażająca jest używana ciągle do pvp z tego co wiem, przede wszystkim pomaga w SA.

Pomysł uczyniłby pala wiodącą profa w pvp. Jeszcze co do zimna, jest używane i to często niestety trzeba wiedzieć jak je użyć.
2019.07.07 22:51:00
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:43057645

Ximi

23846
252
Pal-Adin:
Aż się zaśmiałem jak to przeczytałem

Zgadzam się z Zikkim o tym co napisał. Ja tylko dopowiem tak.. Porażajka jest bardzo ważna w pvp i użwana prawie zawsze w walce..
Kula światłości.. Gdybyś ogarniał to wierz mi, że tanc miałby duży problem z Tobą
Szybki atak, nie chodzi o to żebyś to Ty dublował tylko żeby ktoś nie dublował Ciebie, i używasz np., szybki, ognisty, szybki, ognisty (na tanca załóżmy)

Szkoda się wypowiadać na takie głupoty tak naprawdę

Edytowałeś post, więc odpowiem na to.. Jak szukać kogoś kto Ci umki zrobi to raz że było pisać, a dwa są inne tematy, a nie piszesz takie głupoty od razu na techniku
Edytowany 09:22:25 9.7.2019 przez Ximi
2019.07.08 12:31:26
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:43058408

Falque

1283405
10630
Mądrzejsi ode mnie mówią, że jestem kasztanem, więc oszczędzę sobie wstydu, ok?
@-, przecież była, tylko NZ usunęli.
Edytowany 00:48:45 11.7.2019 przez Falque
2019.07.10 13:53:32
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:43063909

Quz

300213
550
Mógłby mi ktoś wyjaśnić, dlaczego umiejętność o nazwie śmierdzący ładunek/pocisk dla tropiciela ma czas odnowienia (7 tur?) natomiast u maga można jej używać co turę. To specjalny zabieg czy niedopatrzenie?
2019.07.10 17:20:51
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:43064526

Roksi Coal

31739
276
Quz:
Ta umka na obu profach działa 7 tur, więc zakładam, że jest to po prostu niedopatrzenie ze strony Garmory.
Jeśli nie, to innym wytłumaczeniem byłoby(z przymrużeniem oka ) to, że mag jako profesja posługująca się tylko magią potrafi rzucać śmierdzące pociski w tym czasie również w innych przeciwników, a tropiciel, który posługuje się częściowo magią, nie potrafi, bo nie jest na tyle potężny.
2019.07.11 00:47:51
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:43065968

lukiserek

301305
2835
Proofek(87%) uderzył z siłą +2343
+Zniszczono 57 many
+Zniszczono 24 energii
+Odnowienie 906 absorpcji fizycznej.
+Odnowienie 453 absorpcji magicznej.
+Zamrożenie
-Absorpcja 1569 obrażeń magicznych
Bogaty Luki(99%) otrzymał -148 obrażeń.

160lvle jak cos
wiem, ze był post na temat niszczeń wyżej i wiem, ze ktos tam napisal, ze beda one nerfione. minelo jednak troche czasu, a dalej nie ma zmian. jak sie bronic przed czyms takim bedac tropem, palem? po rzuceniu przywrocenia potrafie miec tylko na jeden lodowy, jak mu wejdzie zamro. gosc ma 2 legi ja 6 bardzo mocnych.
Edytowany 15:37:17 15.7.2019 przez lukiserek
2019.07.15 15:37:00
Ocena: 2
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:43078661

Rhaenys Targaryen

30040
1263
lukiserek:
a) Płomienne oczyszczenie - nie spowolnisz go, ale znacznie siebie przyśpieszysz.
b) Oślepienie - skoro tracisz relatywnie na SA, bo nie możesz spowalniać, to częściej będzie siadać. Do tego te 2 dotyki co masz, jedną krytyczną zostaw i będzie na pewno wiele, wiele lepiej.
2019.07.15 16:52:00
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:43078852

lukiserek

301305
2835
Irian Dragonfly:
https://grooove.pl/battle/id,20080246
czasem wejdzie taka walka, ze go zniszcze jak psa, ale jak on nosi takie eq, to ja bez rzucania umek powinienem go zabijac na 100%
2019.07.15 17:22:59
Ocena: -1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:43078939

Icarax

227159
2942
Ja to nie wiem, czy po prostu mi się wydaje, ale czy przebicie nie powinno omijać również bloku? Jaki sens ma ten bonus jeśli jest 40-60% szansy na eliminację go blokiem przebicia z tarczy, 15% na neutralizację strzały z umki i nawet 45% na zwykły blok? Chyba tak być nie powinno, bo przebicie w większości przypadków w walkach z p.w jest niwelowane, tak jak w przykładzie niżej.

Pazee(100%) uderzył z siłą +497+519
+Cios krytyczny
+Przebicie
+Niszczenie pancerza o 8
+Niszczenie odporności magicznych o 1%
-Zablokowanie 992 obrażeń
Palokno Next(79%) otrzymał -0 obrażeń
2019.07.20 14:02:00
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:43094263

are you mad

286133
217
Icarax:

Przebicie neutralizuje pancerz do 0. A zablokowanie blokuje obrażenia i nie ważne czy przebicie czy brak przebicia. Tak trudno zrozumieć?
2019.07.20 14:58:53
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:43094380

Luke Varlos

302916
5579
Icarax:
Że też wcześniej nikt nie wymyślił niszczenia pancerza ani nie dodał go do strzał, błog, um... Masakra przepełniona krzyżującą się niekompetencją i niesprawiedliwością. Na przyszłość polecam własne problemy rozwiązywać przez proponowanie samemu sobie zmian w eq i um zamiast szukać błędów na siłę. Przebicie było, jest i będzie bardzo mocnym bonusem i służy nie tylko zwiększaniu zadawanych obrażeń. Przed napisaniem posta sprawdziłem panel walk i stety czy też nie, na przydatność przebicia narzekać nie mogę. Blok w erze dotów jest i tak tylko pamiątką z czasów, gdy paladyn czy woj był prawdziwą puszką. Ale czasy się zmieniają i warto się dostosować.
2019.07.20 15:10:47
Ocena: 3
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:43094409

Kokushibo

218298
1065
Icarax:
Z tego co uzyskałem na panelu, ponieważ w 1 walce miałem 3 bloki przebicia na 12 przebić przy 60% na blok to blok zwykły też jest traktowany jako blok przebicia. Ogólnie narzekanie jest mocno nie na miejscu gdzie względem legowców łowca teraz kosi wszystko co chce . Dodatkowo powiem, że Twoje śmieszne 45% to zwykły mit pod eq z blokiem, inaczej nie da się tego osiągnąć. Gdy jeszcze umka na palu była usefull(ta pod blok) to ze składanka, łapami i hełmem z blokiem oraz tarka za ph, która ma więcej bloku niż tarka legendarna wyciągnałem ledwo 40% bloku na 70 przy itemach 65-70. Od razu mówię, że to nie było realne eq i umy pod pvp. Bloku jest średnio 25-30% zależnie od profy i eq.
2019.07.20 15:46:55
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:43094476

Marids

25256
208
Witam ja nie w temacie ale czy był poruszany teamt umiejętności maga połączenia duszącego z śmierdzielem u maga ???
Podobną umke ma tanc ktora daje mu jeszcze dodatkowe SA ??
Jeśli nie to co sądzicie o takim czymś
2019.07.23 00:22:13
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:43101574

Mag and X

300206
887
Marids:
Ja tu tylko coś zostawie: https://www.margonem.pl/?task=forum&show=posts&id=498369
2019.07.23 02:34:39
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:43101748

Kokushibo

218298
1065
Cóż otchłań już za nami, lecz mam kilka ciekawych walk a w zasadzie porównań.
1.https://grooove.pl/battle/id,20239730 - 7:1 w klątwach 0:5 w oślepach.
2.https://grooove.pl/battle/id,20238977 - 7:1 w klątwach 0:4 w oślepach.

O co chodzi, w pierwszym przypadku weszło we mnie 39 hitów(3 uniki) on ma 2x kl ja mam 2x oślep czyli oboje mamy 13,5%. Biorąc to pod uwagę dlaczego jest taka różnica w bonusach? Według tego co ja myślę oślep może wejść przy dosłownie każdym jego hicie nawet jak wali ich 6 pod rząd, za to kltw przy tych 6 hitach i tak może wejść tylko na jednej mojej akcji. Względem tur 23 tury(16 ataków + 7 klątw) moich i jego 45 tur (39 ataków, 5 oślep i 1 kltw). Statystycznie w takiej walce pal vs trop, oślep powinno wejść więcej.
Walka numer 2 jest analogiczna, tylko że weszły 4 oślepy. Nie jest to płacz, znaczna część walk wygrałem dzięki temu, że dałem radę się rozpedzić ale tutaj same bonusy to absurd.

Druga sprawa to ciekawy balans łowcy hehe.
Nie wygrałem z tym łowem ani razu, ilość tur jest śmieszna, walka truta bez potrzeby używania zatrutej to też bardzo przyjemna takta . Pare walk:
https://grooove.pl/battle/id,20236715
https://grooove.pl/battle/id,20234717
https://grooove.pl/battle/id,20230934
https://grooove.pl/battle/id,19808693
https://grooove.pl/battle/id,19806476
Ogień:
https://grooove.pl/battle/id,19802578
https://grooove.pl/battle/id,19783392

To samo eq inny przedział no i typowe umy pod łowce:
https://grooove.pl/battle/id,19973142
https://grooove.pl/battle/id,19968176
https://grooove.pl/battle/id,19858395

Dla porównania moja walka z 1x kl(łowcą 3 legi):
https://grooove.pl/battle/id,20033609


Oboje mieliśmy full lega sety, dodam że potrafił mnie zabić inny łowek z ogólnodostępnym eq więc chyba coś jest nie tak z tą trutką . Nie wiedziałem gdzie wstawić swój "płacz" (hehe) dlatego dam tutaj do dyskusji i ewentualnej oceny sytuacji.
2019.07.25 17:01:18
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:43108912

Anxiety

113407
1478
Zikki:
Mając 100% na oślepienie, twój przeciwnik i tak będzie wykonywać co drugą turę; mając 100% na klątwę twój przeciwnik nie wykona tury dopóki cię nie zdubluje jakimś cudem.

edit: no tak, to jednak nie ma wpływu na stosunek ilości klątw do oślepień, a biorąc pod uwagę to, że klątwy się nie stackują, oślepień powinno wejść więcej tak jak napisałeś, po prostu pecha miałeś pewnie
Edytowany 18:42:19 25.7.2019 przez Anxiety
2019.07.25 17:33:59
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:43109011

Kokushibo

218298
1065
Anxiety:
Ale zapominasz, że mając 5 tur kltw może wejść raz lecz oślep co drugą turę bez problemu wejdzie tu 2 lub 3 razy . Oczywiście idąc Twoim tokiem myślenia .


@Edit napisałem to niezrozumiale, 5 tur pod rząd.
Edytowany 17:48:36 25.7.2019 przez Zikki
2019.07.25 17:47:03
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:43109067

Luke Varlos

302916
5579
Zikki:
"znaczna część walk wygrałem dzięki temu, że dałem radę się rozpedzić ale tutaj same bonusy to absurd."
Chcesz powiedzieć, że wybrałeś dwie walki i na ich podstawie szukasz jakiejś niezgodności? Bawiłem się w to i uwierz, że zestawienie większej ilości walk daje sprawiedliwy i zgodny ze statystykami wynik. Przejrzałem na szybko panel i walki 6 oślepień vs 5 klątw nie pokazałeś. Naprawdę. Proszę o minimum obiektywizmu podczas udostępniania materiałów.

Co do łowcy, to fakt, jest silny, ale nie pokazałeś ANI JEDNEJ WALKI, która mogłaby posłużyć za argument. Co do Twojego eq również mam wątpliwości i uważam, że problem w większym stopniu leży po Twojej stronie.
2019.07.26 11:02:29
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:43111245

Kokushibo

218298
1065
Varlos:
Masz tu 7 oślep vs 6 kltw: https://grooove.pl/battle/id,20232901
Do tego to co znalazłeś: https://grooove.pl/battle/id,20229818
Te walki mniej więcej się zgadzają, te dwie wcześniejsze w żadnym wypadku a nastąpiły po sobie. Powiedz mi może jakim cudem w tych 2 walkach, których w sumie celowo nie pokazałem oślepy zgadzają się dopiero jak odpalą się inne bony tzn dot i kltw. Dla mnie to dość śmieszne .


Co do mojego eq możesz mieć wątpliwości jakie chcesz ale jest to full lega z paroma zamiennikami eve, zasadniczo jeśli chodzi o palów w przedziale byłem najwyżej w otchłani i nie miałem dużych problemów z pokonaniem 83-85 palków czy wojów . Poszukaj na pochwal się eq . A co do walk pokazałem pare, chora ilość tur klątw i wykorzystanie czystych ataków pokazuje, że coś z trutą jest nie tak skoro podstawowy czar jest po prostu nie używany, ba jest niepotrzebny takiemu łowkowi. Z resztą widać to w walce moim łowca z wojem w paru legach .
2019.07.26 16:06:07
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:43112222

Luke Varlos

302916
5579
Zikki:
Nadal nie rozumiem dlaczego chcesz walczyć z prawdopodobieństwem. Włącz sobie jakiś generator i pobaw się, a wtedy zobaczysz, że to jest losowość i nie ma tutaj żadnych spisków. Byłem przekonany, że na pewnym etapie zrozumiałe jest, że bonus może wejść lub nie, że ktoś ma farta lub nie. Taka jest gra i im szybciej to zrozumiesz, tym lepiej dla Ciebie. Jeśli nie lubisz polegać na szczęściu, to twórcy to przewidzieli i stworzyli bonusy, które działają zawsze.

Sprawdziłem eq i mimo groźnej zapowiedzi i przekonania, że to będzie moment kulminacyjny dyskusji - ciśnienie szybko spadło. Jeśli to te eventowe full lega eq, w którym chcesz pokonać łowcę z dostępem do itemów na 80+, to zejdź na ziemię.
"podstawowy czar jest po prostu nie używany, ba jest niepotrzebny" - wiesz jak to się nazywa? "Taktyka", polecam bardzo. Czar nie jest niepotrzebny, tylko zastępowany, co daje nowe możliwości, a wtedy cel walki jest inny. Więcej nie powiem, bo zapewne autor i użytkownik sobie tego nie życzą. Jest po otchłani, dane zostaną zebrane i odpowiednie osoby zajmą się badaniem sytuacji na przedziałach.
2019.07.26 17:06:23
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:43112383

Zgryzu

300100
506
Siemka, kiedy zmiana aury?

@- po to ze jak ktos ma 1 ture na ustawce to ma 20 ciosow przewagi moze dlatego
Edytowany 12:46:16 30.7.2019 przez Zgryzu
2019.07.30 12:34:40
Ocena: -2
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:43125912

Felkiedian

30295
969
Zgryzu:
To ogarnij tropa pod sa amatorze, to twoja drużyna będzie miala 20 ciosów przewagi, a nie przeciwnik lol

@Zyzu
To moja wina, że nie masz w klanie dobrego tropiciela? Zresztą żeby zrobić dobre eq pod sa nie potrzeba itemów eventowych i patrząc na twoje argumenty to nie zdziwiłbym sie jak na ustawkach tankujesz w eq pod pvp. Jak chcesz to napisz na pv to udowodnię ci to.
Edytowany 15:07:39 2.8.2019 przez Felkiedian
2019.08.01 10:02:42
Ocena: 0
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:43132045

Norfindel

9096
470
Witam! Występuję z propozycją zmiany bloku.

Załóżmy, że jest sobie wojownik z tarczą na poziomie X. Dla poziomu X blok zatrzymuje około 1000 obrażeń.
Inny wojownik na poziomie X bijący z dwuręki w pełni fizycznej zadaje 1300 obrażeń, mag średnio 1500 obrażeń.
oboje zbudowali eq i umki dające im 20% szansy na krytyk i 180% siły krytyka. Na poziomie X są również łowca i tancerz ostrzy używający trucizny/gr jak kto woli. Załóżmy, że mają ten sam % szans na krytyk lecz znaczną część ich obrażeń stanowi trucizna/gr na którą trafienie krytyczne nie wpływa. Zadają oboje normalnym atakiem 800 obrażeń.
W momencie pojedynku wojownik z 2h i mag zadają znacznie mniejsze obrażenia na bloku jednak jakieś zadają tym samym nakładając spowolnienia i inne efekty płynące z umiejętności czy eq. Na krytyku są w stanie normalnie uderzyć za więcej niż 100% normalnego ataku swojego rywala gdy ten zablokuje atak. W tym samym czasie łowca i tancerz ostrzy nie są w stanie nawet drasnąć na bloku swojego przeciwnika i trucizna, gr, spowolnienia muszą czekać na następną turę w ich przypadku. Jedynym ratunkiem jest krytyk, który nie zadaje zbyt dużych obrażeń jednak pozwala przebić się przez blok.

W tym momencie pojawia się propozycja by blok zawsze stanowił jakiś % wchodzących obrażeń co usunie tą dysproporcję pomiędzy profesjami z jednolitymi obrażeniami a profesjami z dwiema oddzielnymi mechanicznie sposobami zadawania obrażeń (na przykład 90%). Taki łowca obecnie jest w stanie przebić się przez blok tylko krytem. Tak naprawdę w momencie bloków na 2-3 pierwsze ataki łowcy już jest po walce bo taki wojownik czy paladyn podchodzi sobie bez żadnych spowolnień a biedak musi próbować tą zatrutą strzałę wkleić. Jest to szczególnie niesprawiedliwe, bo krzywdzi to jedynie niektóre profesje a w żaden sposób bloku nie da się osłabić czy zmniejszyć % szans na blok za pomocą umek czy bonusów w eq. Jak za dużo go wejdzie to po prostu ff go next.

Nawet z logicznego punktu widzenia blok to jest jednak przyjęcie ciosu- jakiegoś ciała zmierzającego w naszą stronę ze swoją energią kinetyczną. Chociażby zablokowana strzała/cios w realu potrafi zachwiać równowagę oraz zadać jakiś ból blokującemu. Stąd propozycja by zablokowany atak zadawał na przykład o 90% mniejsze obrażenia i pozwalał na wejście efektów typu spowolnienie, trucizna czy głęboka rana a przynajmniej części tych efektów. Same wartości procentowe, które się tu pojawiły są czysto przykładowe a odpowiednie ułożenie ich dla obrażeń fizycznych i magicznych to już zadanie dla ludzi na co dzień zajmujących się balansem.
Edytowany 00:39:02 3.8.2019 przez Norfindel
2019.08.03 00:37:01
Ocena: 2
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:43137587

Knoop

27871
129
Norfindel:
Pal/woj ma blok, natomiast inne klasy mają inne umiejętności obronne, takie jak unik, podczas którego także doty nie wchodzą. Prawdą natomiast jest to, że szansy na blok nie można obniżyć w żaden sposób, o czym już dawno ludzie piszą, a przy wartościach około 40% dochodzi do absurdalnych sytuacji.
2019.08.03 11:48:05
Ocena: -1
KNEBEL | zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:43138047

Rhaenys Targaryen

30040
1263
Norfindel:
Kwestie klimatyczne, odwzorowanie realistyczne mogłeś sobie odpuścić, chociaż i z tym się nie zgodzę.

Łowca i tancerz ostrzy mają przebicie, które również pozwala na zadanie obrażeń. Powiesz blok przebicia - no, z tym, że on nie chroni jak blok i przepuszcza część obrażeń. Szansa na kryta łowcy: około 25-30% bazowo (za przykład daję 300 lvl), celny to kolejne 2 razy tyle, przebicie między 20 a 40% (dodając umkę). Mało? Nie sądzę.

A jeżeli walczenie dotami nie skutkuje, to spróbuj czystym fizykiem. Na podstawie walk nie widzę problemu, o którym mówisz, testerzy oraz itemmakerzy chyba również tego problemu nie widzą. Uważam, że go nie ma.
2019.08.03 16:06:11
Ocena: -2
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:43138696

Książę Szatan

300242
204
Irian Dragonfly:
Jeżeli walczenie dotami nie skutkuje, to powiadasz, że mam walczyć fizykiem? Ciekawy zamysł, to wcale nie jest tak, że jakbym założył fizyk na pala, to pal zrobi dodatkowe 10 tur z kontry. Wojownik natomiast zablokuje i tak 50% moich strzał, bo ehm ehm, strzała zablokowana, blok i blok przebicia. Dota daje mi jakiekolwiek szanse z walkami z paladynem / wojem, dlatego nie zgodzę się z tym, co napisałeś.

Cefel:
Umiejętności obronne, takie jak unik? Po zmianie uniku, a raczej jego wzoru, zdarzają mi się walki, gdzie pal czy woj robią więcej uników ode mnie, a zmiana we wzorze miała własnie skutkować odwrotnie, sic!

Norfindel:
Fajnie byłoby zobaczyć taką zmianę bloku, unik idzie obniżyć ekwipunkiem, umiejętnościami, bloku no już średnio.
2019.08.03 16:14:09
Ocena: 2
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:43138704

Luke Varlos

302916
5579
Norfindel:
Irian Dragonfly:
Ponad rok temu do umek od błyskawic zostały dodane obrażenia procentowe. Głęboka rana u tancerza i łowcy również ma umiejętność zadająca obrażenia procentowe. Wojownik korzystając z kombinacji również zadaje obrażenia procentowe. Umiejętności te są stworzone do walk z przeciwnikiem posługującym się tarczą, która zmusza do korzystania z obrażeń niezależnych od siły ataku w broni. Nie wierzę, że regularnie co kilka miesięcy trzeba tłumaczyć to samo. Bok nie stanowi całkowitej ochrony i jeden blok nie jest równy jednemu unikowi. Tłumaczenie, że bloku nie da się obniżyć również jest bzdurą, bo wspomniane 40% na blok jest zwykłym mitem i osiągnięcie czegoś takiego jest możliwe tylko w wyjątkowych sytuacjach i tylko na niektórych przedziałach, a często również nie idzie w parze jeśli chodzi o opłacalność reszty statystyk. Irian, do Ciebie - może chcesz dobrze, ale błagam, nie posługuj się takimi argumentami jak celny i full fizyk w temacie tanków.

Książę Szatan:
Zmiana w uniku jest najlepszą zmianą od dawna m.in. z takiego względu, że oddzieliła graczy wybierających profesję w mecie od tych, którzy zostawali przy niej niezależnie od zmian. I wyobraź sobie, że komu zależało, ten daje sobie radę dalej i w niczym nie przeszkadza zmiana wzoru na unik. Wynik i przebieg walki zależy tylko i wyłącznie od tego, ile czasu poświęcisz na dobór umiejętności i taktyki, a akurat łowcą można zdziałać cuda.
___
Edytowany 20:04:51 3.8.2019 przez Promotor
2019.08.03 20:03:31
Ocena: 2
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:43139115

Norfindel

9096
470
Promotor:
Tylko gr i truta łowcy oraz tancka W OGÓLE NIE WCHODZĄ na bloku jeśli nie krytniemy lub nie walniemy przebicia bo brakuje obrażeń na takim zwykłym ataku by coś zadać a, żeby weszła truta czy gr trzeba przynajmniej 1 punkt obrażeń trafić i o to głównie mi chodzi, że taki łowca bazujący na truciźnie/gr ma przegraną walkę z wejścia po pierwszych 2-3 atakach zablokowanych bo przeciwnik podchodzi na normalnym SA likwidując całkowicie przewagę dystansu a wojownik z 2h czy procentowe obrażenia od magii ognia/błyskawic normalnie sobie biją mimo bloku jakieś obrażenia.

Moja proponowana zmiana ma na celu jedynie to, by blok zawsze dla wszystkich profesji blokował określony % ataku zamiast wartości liczbowej dla poziomu jak to jest teraz, by wyrównać dysproporcję pomiędzy zerowymi obrażeniami łowcy/tancka z mieszanymi obrażeniami na bloku a normalnymi obrażeniami z 2h wojownika czy od magii. Dzięki temu gr
i trucizna mimo bloku będą siadać i pozwalać na aktywację kolejnych umiejętności i synergii tak jak procentowe obrażenia od błyskawicy biją teraz mimo bloku jak ty to piszesz.

Na przykład na takim 70 lvlu blok po tej zmianie zmniejszałby obrażenia o 90% zamiast o 1.3k.
% szans na blok zostaje jak był nic o tym nie pisałem tylko zablokowane obrażenia ulegają zmianie.
Edytowany 00:09:23 4.8.2019 przez Norfindel

@Mini-Gueen Czy ty umiesz czytać? Powtarzałem 2 razy, że te 90% to tylko przykład. Na 70 lvlu nie ma siły by zwykłym atakiem łowca/tanc z trutą lub gr uderzył więcej niż te 1.3k z fizycznej części obrażeń i mógł nałożyć trutę lub gr, a wojownik czy mag normalnie mimo tego obrażenia jakieś zadają bo ich zwykłe ataki więcej biją niż te 1.3k, płonka tropa normalnie mimo bloku część podpalającą wlepia ale i łączone obrażenia też się przebijają tak samo jak procentowe obrażenia błysku na bloku również wchodzą. Dlatego właśnie ta zmiana wyrówna tę dysproporcję. Nawet po całkowitym zniszczeniu całego pancerza posiadacza tarczy (co jest niemal niemożliwą czysto hipotetyczną sytuacją) blok i tak go całkowicie chroni przed zatrutą strzałą czy gr na zwykłym niekrytycznym ataku Stąd właśnie zmiana ze sztywnej sumy obrażeń zablokowanych na %. Na samo 90% nie patrz bo przed tym wyraźnie napisałem ,,na przykład,, ponieważ samymi procentami zajmą się już bardziej kompetentni w sprawie balansu ode mnie.

Piszesz, że 90% zablokowanych to więcej niż 1.3k dla 70lvla i dla maga, tropa, wojka, pala tak jest ale dla łowcy oraz tańca to szansa na zadanie jakichkolwiek obrażeń, ponieważ u nich warunkiem aktywacji gr oraz truty jest wejście jakichkolwiek fizycznych obrażeń a są one obecnie na zwykłym ataku mniejsze od potencjalnego bloku.
Edytowany 00:51:40 4.8.2019 przez Norfindel
2019.08.03 23:56:36
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:43139649

Luke Varlos

302916
5579
Norfindel:
Warunek przebicia się przez pancerz w celu zaaplikowania obrażeń turowych zmusza gracza do korzystania z bonusów wspierających ten proces, czytaj: niszczenie pancerza, zwracanie uwagi % przebicia pancerza w broni. W drugą stronę działa to podobnie - chcąc bronić się przed aplikowaniem gr i trucizny odpowiednio dobierasz itemy z blokiem i/lub bonus PO. Mówiąc o dysproporcji obrażeń między łowcą/tancem i dwuręką wojownika musisz wziąć pod uwagę, że wojownik używa 2h do krótkich walk i chce je jak najszybciej skończyć. Jest to głównie walka z paladynem, innym wojownikiem, często magiem. Łowca i tancerz zazwyczaj walkę prowadzą inaczej - umkami wpływającymi na SA wydłużają ją i zwykłe ciosy służą głównie do aplikowania niszczeń i innych bonusów opisanych w mechanice w punkcie 2.5. Oczywiście można się z tym nie zgodzić i zawsze znajdzie się przedział i gracz, gdzie może się to trochę różnić. Mimo to uważam, że na dziś dzień jest to najskuteczniejsza taktyka, a łowca jest profesją z największym potencjałem na pvp i proponowana przez Ciebie zmiana nie jest niczym poparta.
2019.08.04 00:52:17
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:43139731

Norfindel

9096
470
Promotor:
Odniosę się do każdej części twojej wypowiedzi:

Pancerz u paladyna czy wojownika to rzecz wiadoma i oczywista a ja rozpisuję się wyłącznie na temat bloku i tego problemu, że magom, palkom, tropom oraz wojownikom zmniejsza obrażenia a łowcom i tancom całkowicie zeruje.

Nie ma znaczenia ani żadnej propozycji zmiany w mojej wypowiedzi szansy na wejście bloku o której również piszesz a jedynie siła bloku. Swoją drogą budowanie eq całkowicie pod blok to mit i jedynie osłabienie twojej postaci. Współczuję jak tak robisz.

Taktyki? Chyba każdy chce wygrać walkę jak najszybciej po prostu taki łowca ma więcej tur niż wojownik i zmianą jest to, że lepsza dla niego będzie klątwa a dla wojownika oślepienie. Łowca najbardziej skorzysta na niszczeniu energii many, a taki wojownik na ochronie przed niszczeniem ale posiadanie niszczenia mu rownież nie zaszkodzi itd. Niszczenie pancerza u łowcy nie pozwala na realne zagrożenie fizycznymi obrażeniami wojownikowi w mniej niż kilkadziesiąt tur, i właśnie dlatego sięga po truciznę lub gr zamiast full fizyka w takich walkach, więc to twoje zdanie o niszczeniu panca było bez sensu akurat. To o czym piszesz to nie jest jakaś diametralna zmiana taktyki zależnie od profesji tylko zwykłe używanie mózgu.

I owszem łowca ma największy potencjał do pvp ze względu na dużo większą ilość SA i tylko to. W legendarnym seciku zbiera tego plony jednak jest to tylko potencjał a bonusy legendarne wcale nie muszą wejść w większej ilości niż u oponenta bo są elementem całkowicie losowym. Więc jeśli twoim argumentem jest to, że lepiej sobie radzi z loterią bo ma więcej losów i wszystko jest OK no to współczuję. I niezależnie czy to łowca/tanc w zwyklakach, uni, heroikach, legach, blok zawsze uniemożliwia im zadanie jakichkolwiek obrażeń ze zwykłego ataku a innym profesjom jedynie zmniejsza obrażenia

Stąd właśnie ten pomysł na procentowo zablokowane obrażenia przy wejściu bloku zamiast odgórnie ustalonej ilości obrażeń do zablokowania jak jest to obecnie.
Edytowany 01:50:41 4.8.2019 przez Norfindel
2019.08.04 01:08:04
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:43139745

Kokushibo

218298
1065
Norfindel:
Na początku myślałem, że trollujesz serio lecz ty piszesz to na poważnie . Blok daje palowi jakąkolwiek szanse na wygranie pvp z łowca/tancem, jeśli Twoja zmiana by weszła to z automatu pal nie miałby żadnej realnej szansy na ubicie tych prof bo truta wchodziłaby zawsze. Na 70, który dałeś niejako jako przykład do około 700+ obrażeń per tura, bez PO można się żegnać z życiem, a wróć jak mieć PO na twoim przykładzie hero vs hero. Do tego na tym lvl często ludzie grają trutą bez zatrutej w umach więc też polecam. Co do panca też piszesz bzdury, setowi łowcy/tance mają po 40-50 niszcz panca a pal ma jakoś max 900, woj do 1100 bardzo łatwo im go zniszczyć na przewadze tur. Pomysł do kosza.
2019.08.04 05:12:35
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:43139818

Admantowy Mędrzec

240158
1165
Norfindel:
Tak jak pisał Zikki, łowca bardzo często teraz w walce z wojownikiem czy paladynem używa taktyki bez zatrutej lub zatruta dopiero po zniszczeniu panca. Jest to niesamowicie wydajne. Łowca w pvp vs w.w. profesję powinien skłaniać się do złożenia eq pod niszczenie pancerza, jest to główna broń pod te profesje tak jak wspomniał Promotor. Potęgowanie SA jeszcze bardziej pomaga zniszczyć szybko pancerz.

Norfindel:
Łowca czy tancerz o wiele lepiej poradzi sobie z blokami ponieważ posiada szybkość i dużo niszczenia pancerza. Ja jako mag gorzej odczuwam blok. Z dwóch powodów. Mam znacznie mniejszą ilość ciosów w pvp vs paladym/wojownik, jednak paladyn nie posiada tak ogromnej redukcji spowolnienia jak wojownik. Podoba mi się, że zostały po to wprowadzone itemy połączone m/p z niszczeniem pancerza, jednak jest ich strasznie mało i bez przewagi SA, nawet bicie umiejętnościami aplikującymi procentową utratę życia na niewiele się zdają w pvp z wojownikiem.
2019.08.04 12:36:09
Ocena: 2
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:43140184

Zgryzu

300100
506
Felkiedian:
https://margohelp.pl/zestaw/itemki/38911,9934,3213,3263,9665,2107,41180,2807 to ogarnij prosie tropa ktorego moge zlozyc z itemkow ktore moge kupic z wiecej SA
2019.08.06 10:14:42
Ocena: 0
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:43145419

Gwiazdunio

29063
552
Witam, mam takie pytanko
Czy osłona tarczą anuluje szadź? Słyszałem różne teorie i chce się upewnić
2019.08.07 16:52:26
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:43150619

Ornithorhynchus

300298
545
Gwiazdunio:
https://www.margonem.pl/?task=forum&show=posts&id=96295&ps=16#post41957142

Chodzi mi tu konkretnie o ten podpunkt: Poprawka nakładania się czarów (w danym momencie działa najsilniejszy czar, nie zaś ostatni). Wniosek jest taki, że jeśli osłona i szadź to spowolnienia tego samego typu, to brana pod uwagę jest ich wartość, nie kolejność.
2019.08.07 18:37:01
Ocena: 2
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:43150951

lukiserek

301305
2835
czy slow z magicznej bariery i szadzi liczony jest jako ten sam typ? jesli tak to czy te dwie umki rzucane przez jedną osobe nie są jakkolwiek osłabione?
2019.08.12 20:39:23
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:43166069

Ornithorhynchus

300298
545
lukiserek:
Z ciekawości to potestowałem i wychodzi na to, że są to slowy tego samego typu. Dla przykładu, gdy pod koniec działania bariery rzucałem szadź, to po ostatnim ciosie przeciwnika który był jeszcze objęty barierą, znikały z niego wszystkie efekty spowolnienia. Szadź została nadpisana mocniejszym spowolnieniem z bariery.
2019.08.12 22:49:25
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:43166800

Luke Varlos

302916
5579
Ornithorhynchus:
Możesz mi wytłumaczyć w jaki sposób tego dokonałeś? Lepiej - w jaki sposób to wywnioskowałeś? Niezależnie od typów czarów nie powinien znikać. Nie mogłem odtworzyć tego "błędu", jednak zakładam, że wynika on z Twojej niewiedzy o czasie trwania umiejętności.

lukiserek:
https://i.imgur.com/ks7G1NY.png

Sprawdzałem na tym samym świecie i w tej samej kolejności - szadź utrzymuje się tyle, ile powinna. Ikonka spowolnienia nie znika przy żadnej kombinacji. /Wszystko jak należy, może to być błąd wyświetlania albo coś innego, już poprosiłem o sprawdzenie.
___
Edytowany 11:16:28 13.8.2019 przez Nie jestem z Classic
2019.08.13 09:16:58
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:43167267

Ornithorhynchus

300298
545
Nie jestem z Classic:
Zauważ, że spowolnienie z szadzi działa od razu. W przypadku samej bariery przeciwnik musiał podejść i uderzyć, więc spowolnienie zaczęło działać później, stąd ta różnica w turach według mnie.

Tutaj mój przykład: https://streamable.com/o5g4z
Edytowany 10:18:08 13.8.2019 przez Ornithorhynchus
2019.08.13 10:05:23
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:43167368

Distro

305299
615
Kiedy ogłuszający cios dostanie jakiegoś nerfa? Nie dość że 55% na ogł zwiększa obrażenia 30% to jeszcze na 3* zabiera 18%hp, przez tą śmieszna umiejętność wojownik potrafi walkę skończyć w 2 ciosach.

@- słaby, to która um ładowana ma takie profity? A że kończy w 2 ciosach to wygląda tak że mam 70% wojek 15% i daje ogł jakieś ck i mnie nie ma.
Edytowany 22:05:59 17.8.2019 przez Distro
2019.08.16 16:56:30
Ocena: 0
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:43177667

Haftan

137202
793
Temat trochę umarł więc podbiję go wyżej.

https://www.margonem.pl/?task=forum&show=posts&id=498369&ps=3#post43216783 - Zapraszam do dyskusji, szczególnie o tym drugim pomyśle, który moim zdaniem byłby całkiem logiczny i... całkiem dobrze mi wyszedł G

@ano poprawiony

@marshin gr też mają, różnica taka że z gr się korzysta a z 1,5h nie
Edytowany 15:44:20 30.8.2019 przez Haftan
Edytowany 16:31:24 30.8.2019 przez Haftan
2019.08.30 12:14:50
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:43216811

God damn it

301556
1902
Czy tarcza odporności umka którą ma mag a umka aura ochrony którą ma palek ma takie samo zastosowanie? W teorii aura ochorny zwiększa odporności a tarcza odporności pochłania obrażenia. Czyli powinno działa to tak, że Aura ochrony redukuje obrażenia a tarcza odporności jeszcze redukuje te obrażenia bo pochłania ich cześć?
2019.08.30 21:26:28
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:43217962

Veruś

261118
558
God damn it:
???
Tarcza maga zwiększa ci bazowe odp, ta u pala też więc nie wiem skąd dylemat?
2019.08.30 22:20:17
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:43218120

Luke Varlos

302916
5579
God damn it:
Obie umki po prostu zwiększają odporności. Umka pala jest aurą, działa na całą grupę, a na niego w połowie. Um maga rzucasz na jedną osobę. To są jedyne różnice.
2019.08.30 22:23:24
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:43218129

Distro

305299
615
jak wygrać z wojem gdy mam ko i fo, a on nadal 1-hit mnie z 60% do 0 zwykłym atakiem
Sovesetti(59%): 911,8 obrażeń z ciężkiej rany.
Przywrócono 985 punktów życia Parówson Pierwszy(24%).
Parówson Pierwszy(24%) uderzył z siłą +39167
+Wściekłość: atak +1874
+Cios krytyczny
+Cios bardzo krytyczny
+7 energii
-Krytyczna osłona
Sovesetti(0%) otrzymał -24566 obrażeń.

@- Cbk wbiło to nic dziwnego? Nie dość że najbardziej tankowata postać to jeszcze 1-hituje z 60%? Zwykłym atakiem? Dodaj to tego agres 90% to lecę z 100% do 0 i to ma być balans?
Edytowany 11:57:47 6.10.2019 przez Distro
2019.10.05 15:14:39
Ocena: 0
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:43294153

Satiel

3211080
2167
Distro:
Równie dobrze można wrzucić walkę jak strzela cbk`a na max błyskach fuzją. Podrzuć jakieś walki, twoje umiejętności, zestaw eq, propozycję, cokolwiek. Wydaje mi się, że ten temat istnieje tylko po to, żeby ludzie mogli sobie ponarzekać i najlepiej jakby był zamknięty. Wrzuciłeś cios woja, który używa pod Ciebie 2h, a jak patrzę na twój profil to widzę zbroję z przyzwa bez uniku, tak jakbyś nie wykorzystywał tego, że lowevade na 2h nie jest duże, a cbk nie wchodzi w każdej walce, a co dopiero wchodzi w przeciwnika bez parowania/uniku. Jak już masz narzekać to chociaż podeślij materiały, które możemy sprawdzić, gdzie może być błąd ze strony um, czy twojej.
2019.10.06 12:32:01
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:43296102

Tylko zalogowani gracze mogą pisać posty

Forum Margonem > Dyskusje techniczne > Umiejętności - dyskusje

Podaj powód dlaczego oceniasz post na

Pozostało ważnych głosów na dziś: 0, po przekroczeniu limitu
Twój głos pokaże się przy wiadomości, ale nie doliczy się do reputacji gracza.


* pole nieobowiązkoweLimit znaków 0/50

Zgłoszenie postu do moderacji.
Poniżej możesz podać powód Twojego zgłoszenia.

Pamiętaj, że za bezsensowny komentarz możesz otrzymać knebla i stracić swoją reputację.

Limit znaków 0/150

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
AND grp=0