Momencik

Czekaj na odpowiedź servera..

Uwaga

  

Forum Margonem > Dyskusje techniczne > Umiejętności - dyskusje

[Przeszukaj temat] [Dodaj do ulubionych]

Vexios

210563
2498
Czy tylko ja uważam, że wampiryzm u wojownika na wyższych poziomach jest zbyt potężny? Nie mówię tutaj o leczeniu, lecz o tym że zawsze trafia, a stała wartość obrażeń skaluje się z lvl i jest zbyt wysoka. Na 210lvlu jest to aż 8400 obrażeń, czyli tropiciel/łowca/tancerz/mag nie mają dosłownie żadnych szans, by weszło im OR, a także użyty wampiryzm w przypadku woj z gr+wampiryzm vs ww profesje bierze na hita z 30%, czyli umiejętność Adrenlina nawet nie zdąży się aktywować.
Przykłady z walk(liczy się tylko hp gracza vs atak skalowany z lvla):
Vexios(21%) uderzył z siłą +4239+3241
+Głęboka rana pomocnicza
+Obniżenie pancerza o 164
+Obniżenie odporności o 1%
-Zablokowanie 4984 obrażeń
Kushian(65%) otrzymał -0-151 obrażeń.
Kushian wykonuje Wampiryzm.
Kushian pożera przeciwnikowi Vexios 8520 życia

Tutaj klanowicz, trop majacy dużo Hp z itemów:
Lucky-Look(26%) uderzył z siłą +4264+799+3073
+Obniżenie pancerza o 153
+Obniżenie odporności o 1%
+Odnowienie 357 absorpcji fizycznej.
Kushian(69%) otrzymał -1358-1457 obrażeń.
Przywrócono 1534 punktów życia Lucky-Look.
Lucky-Look(19%): 4088 obrażeń z głębokiej rany.
Przywrócono 533 punktów życia Kushian(70%).
Kushian wykonuje Wampiryzm.
Kushian pożera przeciwnikowi Lucky-Look 8520 życia
2019.10.06 14:40:35
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:43296380

Quavosh

341285
2211
Vexios:
Czy ty teraz uważasz ze wojownik nie powinien mieć żadnego leka? odebrane miał leka, zrobili wampiryzm, teraz wampiryzm przeszkadza, twoim zdaniem wojownik powinien być bez leka?
Edytowany 15:26:26 6.10.2019 przez Quavosh
2019.10.06 15:26:06
Ocena: -3
KONTO ZABLOKOWANE | zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:43296508

Mr Kristoff

276126
601
Quavosh:

Może zawsze mieć bandażowanie ran, leczenie które nie będzie jednocześnie zbiciem komuś ponad 20% hp instant.
2019.10.06 15:37:53
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:43296533

Satiel

321652
2171
Vexios:
Jak się wstrzeli w te <20% przed OR to i zwykłym krytykiem ominie, a ma um co zwiększa o 24% pp kryta na takim progu hp, także musiałbyś redukować jego kryta o połowę, żeby minął Ci ratun. Sam koszt um jest ciężki do użycia, trzeba pamiętać, że enadest to największa kontra wojownika. Sam grając wojem doskwierał mi problem staminy, a wstrzelenie się w ten próg hp z posiadaniem eny i niewejściu dotyku przeciwnikowi, który pod wojownika zawsze go dubluje, nie było łatwe. Idealnym przykładem będzie dla ciebie twój 180 tancerz, tam dokładasz błogo z enadestem i wojownicy nie mają nic do powiedzenia poza założeniem dwuręki i liczeniem na szczęście.

Sonny Rightwi wykonuje Błyskawiczny atak.
Sonny Rightwi(100%) uderzył z siłą +16325
+Cios krytyczny
2019.10.06 15:42:16
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:43296541

Distro

305326
658
Satiel:
Tyle że mag jest papierem w przeciwieństwie do wojownika, nie ma boosta SA, kontry i stałego dmg(na błysku), wkleiłem tylko jeden hit woja bo problemem jest cbk woja który zabija nawet z 100%. Uniku wyciągam 48%, raczej ciężko ogarnąć coś więcej w sensownym eq,
Edytowany 15:44:55 6.10.2019 przez Distro
2019.10.06 15:42:59
Ocena: -1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:43296542

Quavosh

341285
2211
Mr Kristoff:
oto chodzi u wojownika, zyska stracone hp przed podejsciem
2019.10.06 15:47:37
Ocena: 1
KONTO ZABLOKOWANE | zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:43296566

Satiel

321652
2171
Distro:
Dalej nie pokazałeś walk, gdzie ten woj dominuję cię, bo brzmi jakby ugrywał wszystko z palcem w nosie.
2019.10.06 15:47:49
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:43296570

Vexios

210563
2498
Satiel:
Zwykły atak zablokujesz, unikniesz, sparujesz, czy cokolwiek, do tego działa KO, FO. Umka dodająca krytyk działa tylko poniżej 20%, wampiryzm zabiera zawsze ponad 20% hp, nie ma żadnej kontry na tego typu atak. Koszt może i jest wysoki, lecz trzeba pamiętać, że nie każdy ma dostęp do legend z kolosa/tytana, a głównie to one mają niszczenia.
2019.10.06 15:55:51
Ocena: -1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:43296613

Satiel

321652
2171
Vexios:
Tak na sucho można mówić o tym, że lek magicznych o 50% HP jest za silny, wampir po prostu lekko poprawia winratio z resztą prof i równie dobrze można zboostować co innego, ale um odpadnie, a każdy jej nerf będzie prowadził do nieużywania jej.
2019.10.06 16:14:40
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:43296655

Distro

305326
658
Satiel:
Ale on nie dominuje w walce, można powiedzieć że nawet jest wyrównana. Tutaj chodzi o samo cbk które kończy walkę w 1 hicie
Żelkowy Wojownik wykonuje Agresywny atak.
Żelkowy Wojownik(39%) uderzył z siłą +41043
+Cios krytyczny
+CIOS BARDZO KRYTYCZNY
+33 energii
+Niszczenie pancerza o 77
+Niszczenie odporności magicznych o 1%
+Zniszczono 14 (osłabione o 3 punktów) many
+Zniszczono 7 energii
+Ciężka rana
+Wściekłość: atak +740
-Krytyczna osłona
Sovesetti(0%) otrzymał -22742 obrażeń
2019.10.06 17:24:38
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:43296846

Varl

302925
5580
Distro:
Nauczcie się w końcu, że na takie posty nie da się odpisać i nikt Wam w żaden sposób nie pomoże, bo nie wie jak. Nie mam wglądu do Twojego eq, a z pewnością różni się ono od tego na profilu. O ile jestem w stanie znaleźć walki na panelu, tak Twoich umek też nie widzę. Samą różnicę poziomów uważam za znaczącą ze względu na dostęp do lepszych itemów. Granie dwuręką przeciwko tancerzowi jest ryzykowne, ale widzę po Twoim panelu, że wcale nie jest tak trudno wygrać. Nie jest to 'domyślny' zestaw, ale w przypadku maga i woja prawie każdą walkę da się wygrać cbkiem, jednak nie jest to żaden pewniak + da się to łatwo skontrować. Niemniej faktem jest, że używanie takiego zestawu nie niesie za sobą dostatecznych strat - jesteśmy tego świadomi i dążymy do ukierunkowania konkretnych ustawień do konkretnej profesji.
2019.10.06 20:01:32
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:43297327

lukiserek

302309
2842
kiedy nowe umki te z experimentala??????????
2019.10.06 21:52:07
Ocena: -1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:43297640

Distro

305326
658
Nie jestem z Classic napisał(a):
Distro:
Niemniej faktem jest, że używanie takiego zestawu nie niesie za sobą dostatecznych strat - jesteśmy tego świadomi i dążymy do ukierunkowania konkretnych ustawień do konkretnej profesji.


O ten fragment świetnie opisuje sytuację, wojownik na 2h ma za dużo bonusów vs inne profy, piszesz że mag może wygrać każdą walkę cbk tyle że mag jest profesją wolną/papierową w porównaniu do tankowatego wojownika który ma hp/redukcję slowa/pewny dmg. Dawno nie walczyłem palkiem z wojem ale tam też są śmieszne sytuację(gdzie niby palek jest tankowatą postacią) zlatywałem z 60-70% do 0 bez tury bo dał ogł+cbk i jakiś hit z agresa.
2019.10.07 09:40:14
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:43298056

Sage

215119
2231
Witam czy coś w końcu zostanie zrobione z tą GR na wojowniku bo to jet po prostu żart co się w tej grze wyprawia że wojownik w eq za 1-2g na równym levelu kładzie tropa w najlepszym możliwym eq tojest po prostu cyrk na kółkach co Garmory robi z balansem postaci w tej grze...



profil wojownika -https://www.margonem.pl/?task=profile&id=7994012#eq1152779

mój profil - https://www.margonem.pl/?task=profile&id=4457517#eq544728

I proszę mi to wytłumaczyć

@-Nie mam walki bo Sprytny Panel walk nie dodaje przegranych walk pozdrawiam z rodzinką...
Edytowany 14:06:38 24.11.2019 przez Sage
Edytowany 14:50:20 24.11.2019 przez Sage
2019.11.24 14:02:04
Ocena: -2
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:43407648

Jaskrovvy

220320
1121
Sage:
Po pierwsze nie ma walk, nie wiadomo czym go bijesz i czemu padasz. Po drugie to nie jest w żadnym wypadku najlepsze możliwe eq na tropa. Po trzecie woj ma 2x licytę co oznacza wysoki próg bloku przebicia oraz zapewne umy pod twardą czyli ubicie go zimnem, które prawdopodobnie na niego nosisz jest bliskie zeru.

@Knoop nerf jest głównie skierowany w niszczenie panca czyli po nerfie i tak złoży mu tego tropa
2019.11.24 17:41:21
Ocena: -1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:43408377

Arthuś Pan Nh

316156
440
Distro:
https://grooove.pl/battle/id,21647686? Tu zaistniała dokładnie taka sytuacja którą opisałeś. W szczególności przyjrzyj się końcowi walki. 77%-25% i zaczyna się magia wojownika. Nie potrafię zrozumieć dzieciaczków którzy płaczą o to że wojownik i tak jest za słaby. https://i.imgur.com/VbS1tEw.png https://i.imgur.com/pyM0IqY.png Ogłuszenie które bije po 13k nieuchronnego dmg to jest jakiś śmiech na sali D:
2019.11.24 21:48:12
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:43409599

Distro

305326
658
Tanoso:
Dokładnie, pal jako niby najbardziej tankowata profa a od 80% do 0% wykonuje 1 ruch, tutaj walka tanc v woj nie mam jakiegoś kozak tanca(um też nie) ale że wojek robi więcej dmg z gr i jeszcze 3 uniki nie wiadomo jak i dlaczego. https://grooove.pl/battle/id,21647644
2019.11.25 12:02:29
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:43410342

Knoop

280149
150
Distro:
Tanoso:
No wy chyba zartujecie przeciez wbily ogluchy, oslepy i wytra. RNG i tyle. Woj robi ci uniki pewnie dlatego, że nie masz obn, no kto by sie spodziewal DDDD

Haftan:
obn szansy calkowicie wykluczy gr na woju, lepsze jest obnizenie dmg z gr
2019.11.25 12:34:58
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:43410386

Distro

305326
658
Knoop:
Brawo wbiły ogł, oś i wytra o to właśnie chodzi wojek na 2h posiada duży dmg a jeszcze może mieć multum innych bonów, na samym ogł ma ogł, wytro, % dmg i zwiększony dmg gdzie inne profy zazwyczaj dostają tylko zwiększony dmg.
2019.11.25 15:43:45
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:43410708

Yetiuszek

34977
995
Kiedy bedzie zmiana umek ?
2019.12.26 14:02:29
Ocena: 0
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:43508233

Elamikrek

31741
253
Kokushibo:
Jako że moją ulubioną profesją, jest trop, to mnie również boli "balans" pomiędzy tropem, a wojem.
Kiedyś wojownik był najgorszą profesją pod pvp, to żeby wojownicy nie płakali, zrobili go praktycznie najlepszą profesją.
Walk nie mam, ale specjalnie dla Ciebie dzisiaj lub jutro na Experimentalu przeprowadzę szereg testów związanych z tym problemem, aby bardziej nakreślić sprawę.
Będę brał pod uwagę najpopularniejsze przedziały, między innymi 85 czy 300, choć to właśnie na topce problem jest największy.
Oczywiście wyniki opublikuję w tym poście.
2019.12.27 01:51:52
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:43510336

Leśna-Sarenka

293400
615
Siema czy tylko ja mam problem paladynem w przedziałach 240-300 ubić maga od zimna w znacznie gorszym eq? Po też nie pomaga jeżeli chodzi o to, zbyt mała redukcja slow moim zdaniem. Paladyn jest combowany jak kiedyś przez tropa, świetlista też mi nie pomoże w niczym bo tutaj nie chodzi o cc. Jak będzie trzeba to i walki mogę dać, ale na razie pytam czy osoby mają też podobny problem

- Czytanie ze zrozumieniem się kłania gościu.
Edytowany 18:39:45 4.1.2020 przez Leśna-Sarenka
2020.01.04 12:16:13
Ocena: 0
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:43536083

Chociaż Chciałbym

24963
434
Jest w planach jakiekolwiek polepszenie innych bonusów u maga niż zimno?
Obecnie na low lvlach to jedyny grywalny bonus, a każdy mag bez zimna i tarki jest po prostu nędzny przy większości prof
Zabija to właściwie jakiekolwiek możliwości kombinowania

@+
Jest mocny w heroikach, w legendach chociażby na 85 na tarhunie z tego co kojarzę ostatnio mag wygrał jakoś w styczniu tamtego roku (xD)
na otchłani też na tarhunie na 29 poziomie dopiero jest jakikolwiek mag (120 lvl pog)
Edytowany 23:30:24 22.1.2020 przez Chociaż Chciałbym
2020.01.21 04:36:14
Ocena: 0
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:43575126

Fighter Przemo

32721
142
Czy tylko mi się wydaje, że tancerz po zmianie umiejętności na wyższych poziomach jest dużo słabszy? Nie wydaje wam się, iż stary zadzior był dużo lepszy? To zbijanie panca jedyne gdzie się przydaje to na tytany i to też w porównaniu z niszczeniem panca woja jest porażką, przydałyby się małe poprawki dla tanca nie sądzicie?

@+ Tak jest mocny przeciwko niektórym profesjom, ale przeciwko wojownikowi/palowi od zmiany um jest strasznie ciężko, nie wiem jak z gr x2, ponieważ nie posiadam 1h od gr ale truta x2 nie robi roboty ze względu na dużą redukcje trucizny, ba czasem przez potężny pancerz wyżej wymienionych profesji nie ma szans żeby wbiła o ile nie wejdzie ck, z gr(na samej pomce) jest podobnie. SA również jakoś nie działa na moją korzyść bijąc samym błyskiem mam tury 2:1 ale wystarczy jedna kontra i po moich turach. Poruszę jeszcze temat uniku który był głównym atutem tanca, bo od czasów zmian tanc ma go tyle co, i trop co również wpływa na jego niekorzyść.

@Veruś Nie napisałem, iż ma niszczyć więcej od woja, tylko zwróciłem uwagę na to, że umka praktycznie nic nie wnosi do walki.


Pewnie większość z osób czytających ten post powie pomyśli sobie "A tam narzekasz bo jesteś słaby, i padasz z każdym".
Ale popatrzcie na to z trochę innej perspektywy walcząc z wojem i chcąc obniżyć mu pancerz umiejętnością, która na maksymalnym poziomie obniża uwaga, uwaga AŻ 7% posiadanego ataku fizycznego wystawiam się na jeszcze większe ciosy wroga, które i tak dosyć mocno bolą gdy są trafione, ponieważ owa umka obniża mój pancerz o 30%, pancerz, którego tancerz i tak nie posiada za dużo. Wcześniej unik zwiększał szansę na wygraną, a teraz niesmak jaki czuje po walkach z owymi profami wyrazić mogą tylko słowa pewnego słynnego człowieka jakim był Zbysiu: "Szkoda strzępić ryja".
Ale żeby nie było też, że tylko narzekać potrafię na to co mi nie pasuje to przyznam szczerze, iż takowy tanc w dobrze dobranych herach i umiejętnościach pokona z łatwością maga w legach. Oczywiście mowa tu o przedziale 300+/-.
Dziękuje za uwagę, miło by było gdyby wypowiedział się na ten temat jakiś tanc z topki, ponieważ chętnie bym poznał opinię innych graczy.
Pozdrawiam.
Edytowany 07:30:41 23.1.2020 przez Fighter Przemo
Edytowany 13:19:35 23.1.2020 przez Fighter Przemo
Edytowany 13:44:09 23.1.2020 przez Fighter Przemo
2020.01.22 21:59:00
Ocena: 3
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:43579880

Waarceer

329352
383
Fighter Przemo:
Wszystko już było nie ma czego zmieniać,tanc i tak mocny na 300. Moim zdaniem powinni poprawić płonącą strzałę... kosztuje za dużo many i na wyższym lewelu przeciwko łowcy który niszczy sporo many i energii tropiciel nie ma nic do powiedzenia. pozdrawiam serdecznie
Edytowany 13:46:29 23.1.2020 przez Waarceer
Edytowany 13:47:30 23.1.2020 przez Waarceer
2020.01.23 13:45:42
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:43580816

Samyoo

300276
1136
Czy Fuzja żywiołów:
1. Działa na 2 moje udane ataki
2. Traci jeden załadowany ładunek podczas klątwy/ośl/wytr
3. Traci jeden ładunek podczas zamrożenia/ogłuszenia itd
2020.02.01 11:50:19
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:43606083

Mr Kristoff

276126
601
Samyoo:

1. Działa w trakcie rzucania fuzji i na następny atak. Jeśli następny atak jest nie udany, to efekt fuzji i tak zniknie.

2. Nie tracisz żadnego ładunku, tracisz jedynie mane potrzebną na jej wykonanie.

3. Jak wyżej.
2020.02.01 12:02:21
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:43606125

Leśna-Sarenka

293400
615
Redukcja cc w świetlistej działa na 5 tur moich, przeciwnika czy losowych?
2020.02.01 13:28:46
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:43606317

Mr Kristoff

276126
601
Leśna-Sarenka:
5 Twoich tur.
2020.02.01 13:37:42
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:43606358

Nimtohan

315487
2104
Dobra, to w takim razie proszę o przywrócenie umiejętności tarcza odporności u maga na belke od 80 poziomu, ponieważ jest bardzo przydatna pod kolosa 90. Nie zawsze ma się tanka z 90 odpy, a żeby je mieć często są też potrzebne itemy z kolosow albo tytanów. Przykładowo u mnie na świecie rzadko kiedy mag 83 przychodzi na umibozu, więc zawsze tankowal pal z 40 odpy, rzucało się tarkę i szło. Jest też przydatna do rzucania na łowców. Ta profesja ma najmniej hp i nie ma za nardzo odp ani leka turowego i jak kolos rzuca podtopienia, nawet jak da się atma, to wygląda to tak, że drużyna ma 100%, a łowca ciągle "zdycha". Dlatego często daje się mu też tarke. Podsumowujac nie widzę powodu takiej zmiany, ta umka jest bardzo potrzebna na niższym poziomie i mam nadzieję, że zostanie to zmienione. Pozdrawiam
2020.02.02 07:51:04
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:43608492

Veruś

281132
579
Nimtohan:
To wy uzależniliście swoje bicie kolosa od umiejętności, bo da sie go bić bez niej. Musicie sie zaadaptowac, bo wczesniej sie dalo i teraz tez sie da.

@ Jeżeli na przedziale 83-103 ciężarem dla was jest znalezienie tanka z 90% odp, gdzie pula graczy jest zdecydowanie większa niż na arcym lub 279 to wyrazy współczucia. Nie muszę bić umibozu, żeby wiedzieć jak bić kolosa/tytana, który jest magiem. Grałem na sekcie, więc i Lulukava i przyzywacza niejednokrotnie biłem, ale lepiej naskoczyć na gracza, że skoro nie mam postaci na 83 to nie mam pojęcia na ten temat.

Skoro da się ubić bez tarczy, to jaki jest problem? To wy wybraliście jeden ze wspomnianych przez Ciebie sposobów na bicie kolosa, z tarczą i tankiem 40%. I teraz musicie wybrać kolejny, bo przesunęli wam umkę. I tyle.
Edytowany 14:10:54 2.2.2020 przez Veruś
2020.02.02 09:30:53
Ocena: -1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:43608534

Nimtohan

315487
2104
Veruś:
Da się bić bez umiejętności, mając maga full odp, ale jak napisałem nie mamy takiego, a nikt specjalnie nie będzie usuwał postaci, dlatego że jakaś umka została niepotrzebnie przesunięta. Poza tym nie widzę, żebyś miał postać na przedział, więc wybacz, ale wątpię żebyś miał duże pojęcie o biciu tego kolosa. Bije go niemal od wprowadzenia, wieloma taktykami i wiem, że da się bez tarki, ale tak jak napisałem z magiem z 90 odpy. Umiejętności są właśnie po to, żeby można było bić na wiele sposobów, a nie zawsze mieć szablonowy skład. Brakuje maga, to spowolnienie daje woj tank, nie ma 2 aur od pali, to można dac od tropa, nie ma tanka z full odp, to jest ta umka. Pomijajac juz tego tanka nawet, jest jeszcze problem lowcy, o którym pisałem, a łowcą odp nie wyciągniesz, a jest to niezmiernie ważna profesja, szczegolnie, ze kolos bije od zimna, to oczyszczenie sie bardzi przydaje, a podtopienie bije na tyle mocno, ze zawsze jest problem z utrzymaniem łowcy przy życiu.Biłem dużo razu umibozu, jak i arcymaga, i wiem, że ta umka na tytanokolosach magach jest podstawą.

@Chłopie, po pierwsze wypowiadasz się na temat, na który masz zerowe pojęcie, nie masz ani postaci na 90, ani na 279 ani na arcymaga, więc nie możesz wiedzieć jak wygląda bicie kolosa maga i jak ważna jest ta umiejętność. Zadajesz pytanie w ocenie, na temat, który dokładnie opisałem w tym poście. Napisałem, że da się, ale tylko wtedy kiedy masz tanka z full odpami. A z tym jest taki problem, że musi to być mag z najmniejszym lvlem i musi mieć itemy z kolosow/tytanow albo legi, żeby tyle wyciągnąć. A nie zawsze się znajdzie taki. Jak chcę ubić kolosa, to ubijam, tankuje pal czy ktoś tam. Nie mam zamiaru przez 5 godzin pisać do całego serwera, żeby mag spełniający te warunki wbił na kolosa. Mam swoje zajęcia i nie widzi mi się ogarnianie szablonowego składu kilka godzin dziennie. Więc proszę skończ wypowiadać się na ten temat, dopoki parę razy go nie ubijesz, bo najłatwiej jest krytykować i coś mówić, kiedy samemu nie ma się o tym pojęcia.

Edit nr 2: Nie wybraliśmy, nie mieliśmy wyboru, bo nie mamy innych prof na konkretnych poziomach, jak już wpisałem nikt nie bedzie specjalnie usuwał i wbijał postaci, żeby wbić maga 83. Ten argument, że przesuneli umkę i musimy wybrać kolejny sposób bicia, to taki kaleka, że mi się chce zapaść pod ziemie ze wstydu za Ciebie. I nie chce mi się już z Tobą na ten temat dyskutować, bo jak widać nie ma sensu, ja wszystko dokładnie opisałem, na czym problem polega i widzialem pare innych niezależnych ode mnie osób na forum, które też mają podobny problem, więc nie sądzę, żebym gadał bez sensu. Poza te osoby go biją, więc mają pojęcie o czym mówią. Na dalsze odpowiedzi nie chce mi się odpowiadać pzdr.
Edytowany 15:01:12 2.2.2020 przez Nimtohan
2020.02.02 13:14:50
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:43609024

Nesterlakowy

13797
147
Poziom ~60
Wojownik
Hp 13k+(z um)
Blok ~25%+
Neutralizacja stzały(10%?)
obniżąnie uniku~60

łowca
6k bez um
Unik 116pkt-6/10 um

statystki tak o dla porównania, proszam inna kwestie
Atak z gr wojownika:
Nesterianin(17%): 748 obrażeń z głębokiej rany.
Atak z gr łowcy- praktycznie taki sam

szansa na gr u wojownika
+20% na max um

szansa na gr u łowcy
+7% na max um

tak trochę za dużo jak na profesję która nie bazuje na gr vs dystans które nie ma hp
Może zamiast %towego wzmacniania gr jak to ma miejsce teraz zastąpić %towym zabieraniem hp przeciwnika od zadanej gr
Jedna nałożona gr-3%
dwie nałożone gr-6%
itd
Dodać możliwość nadania gr na bloku

Nie jest to super rozwiązanie ale zmieni sytuacje taką jak opisałem wyżej
Wojownik straci 700hp
dystans na tylu samych nałożonych gr juz np 450

Nie mam pojęcia jak odbije sie to w walkach woj np vs pal
ale od tego chyba jest ten świat testowy
- https://imgur.com/LljANLY z butami 35 or troche wiecej,
-Gdzie napisał ze łowca słaby?post dotyczy op gr woj i to o nim tu mowa, jak mniemam ucierpiała twoja profesja
Edytowany 20:59:10 2.2.2020 przez Nesterlakowy
2020.02.02 20:11:46
Ocena: -1
KONTO ZABLOKOWANE | zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:43610571

Return Arise

137118
686
Proponuję zwrócić atmosferke od 35 gdyż teraz bicie chociażby takiego mamlambo stało sie strasznie uciążliwe
2020.02.02 22:48:04
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:43611184

Księżniczka Sissi

30045
1400
Ahhh, aktualizacja... dorzucę coś od siebie.

Zacznę od tego, jak bardzo cierpię z powodu faktu, że po raz kolejny muszę wyklikiwać po jednej 276 umek razy trzy zestawy i całkowity reset zestawu za najmniejszy błąd, brak możliwości dodania umek po 10 na raz, o czym pisałem tu:
https://www.margonem.pl/?task=forum&show=posts&id=507473
Skoro nie ma tego na teraz, to PROSZĘ, zadbajcie, by przed kolejną aktualizacją już było.

Co do zmian w umiejętnościach, to nie można jednoznacznie pisać, że kicha lub że fajnie, bo to zależy od punktu siedzenia. Powiem trochę o każdej z profesji, gdyż przyglądałem się temu jak to wygląda po zmianach m.in. poprzez dyskusje ze znajomymi osobami.

Zacznę od zmiany w szansie na krytyk - dla niskich lvli ogólnie spoko, z racji małych możliwości, bo mało punktów pozwala mocno podbić szansę na kryta na niskim poziomie. Ale teraz spoglądając na to ogólnie, komu to na rękę najbardziej? Oczywiście profesjom wolnym, a zadającym konkretnego krytyka.

Mag, woj. Wartości szansy na kryta, które teraz są wykręcane (przy uwzględnieniu również siły) to jak dla mnie przesada, ale może nie, to akurat coś, co tylko mi się wydaje, nie popieram wyliczeniami i jeszcze nie testowałem dużo, więc nie stoję za tym murem.

Rzeczą zdecydowanie ważną, o której należy pomyśleć przed kolejnymi aktualizacjami jest to, że bardzo miło by było, gdyby użycie umiejętności, która trwa określoną ilość czasu było komunikowane przez najechanie na cel, na który czar działa (ile tur efektu zostało), a nie blokowało ponownego użycia umiejętności (ułatwi to rzucanie aur na kolosach/tytanach, gdy poprzednie się jeszcze nie skończyły, unikając sytuację, gdy grupa przez chwilę walczy bez efektu aur, przez ten cooldown). Kolejna kwestia, to np. zmiana celu w walce - rzucając paladynem/magiem barierę mogę zmarnować manę, bo przeciwnik może dowolnie zmieniać cel. Niektóre umiejętności, jak aura odporności maga jest chętnie używana w walkach i tylko przez cooldown nie wędruje na większą ilość sprzymierzeńców - niepotrzebne ograniczenie utrudniające bicie kolosów/tytanów, walki grupowe. Przywrot eny bez cooldowna można by rozdawać swoim sprzymierzeńcą z korzyścią w postaci energii, jak i szybko wykonanej tury. Kolejna kwestia, gdyby przywracać można było zasoby many i eny? Po wywaleniu przywrota już się nie da, a gdyby zwyczajnie było to możliwe? Woj mógłby dać energię przywrotem, mag chwilą skupienia komuś manę, pal i trop i to i to swoimi przywrotami - tak jak to było kiedyś. Mocno taktyczne i ciekawe. Chętnie wysłucham kontrargumentów na ten pomysł.


A teraz poszczególnie o profesjach:

WOJOWNIK:
Ogólnie nieźle, błysk do tej pory to jakieś nieporozumienie, ale... zmniejszając dodatkowe obrażenia oraz dodając tyle bajerów do głębokiej rany jaki jest obecnie użytek z półtoraręki poza używaniem jej podczas expienia? GR stała się zbyt uniwersalna. Nie podoba mi się również to, że wojownik stał się postacią jeszcze bardziej pancerną, bo umiejętność przyśpieszająca go, czy lecząca nie powoduje negatywnych skutków, jednak trochę to dziwne w sytuacji, gdy rządza i tak była umiejętnością popularną w walce, a teraz jest jeszcze silniejsza. Fakt, że krwiożerczy szał wykonuje się szybciej jest dziwny w obliczu tego, że inne profesje takich przywilejów nie dostały. Szansa na zneutralizowanie strzały, która bezsprzecznie jest zbyt silna (tak po prostu, oraz zwracająć na fakt, że jej siła się nie skaluje wraz ze wzrostem jakości ekwipunku) nadal nie została ruszona. Przecież ta umiejętność jest po prostu do wywalenia, a jeśli nie, to do redukcji jest szansa. Woj nadal profesją zdecydowanie uprzywilejowaną. Gdy ma legi na swoją profesję dopasowane do swojego poziomu to aż przykro się patrzy, jak inne profesje próbują zadać jakieś obrażenia przez ten ogrom pancerza.


PALADYN:
Którym gram, więc najdokładniej śledzę i odczuwam każdą zmianę u tej profesji (a w konsekwencji to logiczne, że tu będzie najwięcej tekstu). Generalnie bardzo śmiesznym jest fakt rozbijania użytecznych umiejętności na dwie w miejsca, gdzie wywalacie po prostu jakąś umiejętność. Jest to robione tak na siłę, że nie sposób przejść obok tego obojętnie w sytuacji, w której już nie da się kompromisowo rozdać swoich zestawów umiejętności - moje zimno jest słabsze, niż by mogło być, bo dostosowane pod bicie kolosa/tytana. Ogólnie rzecz biorąc chcąc na zestawie rozdać umki pod żywioł wychodzące poza perspektywę jedynie walki 1 na 1 osłabiamy swój zestaw, a tu jeszcze na siłę w puste miejsce dodawana jest jakaś umka przejmująca moc innej, która zostaje rozbita, żeby tylko zostać rozbita. Nie jesteśmy w na tyle komfortowej sytuacji, by ta zmiana nas obeszła z naszą obojętnością. Jest to po prostu osłabianie - czy zasadne? Zmiany w kuli światłości - jak była badziewiem, tak jest badziewiem. Marnowacz tury, służy jedynie jako dobijacz, to niszczenie many niewiele zmienia. Nerf obrażeń gniewu bogów, czyli umki naprawdę sensownej, pozwalającej tej najżałośniejszej profesji pod względem zadawanych obrażeń jednak od czasu do czasu konkretnie walnąć, czasem obrócić walkę, dostaje nerfa, co stawia pod znakiem zapytania opłacalność jej użycia... chociaż zaraz zaraz, czy aby na pewno? NIE! Przecież wzmocnienie świetlistej osłony (redukcji efektów obezwładnienia z 3 do 5 tur) jest zmianą tak nieistotną, że wciąż nie ma sensowniejszego sposobu na zużycie punktów kombinacji, niż gniew bogów. Spójrzmy prawdzie w oczy, w erze płomiennego oczyszczenia, strzał z licytek z podwójnym niszczeniem pancerza, niszczenia pancerza z broni i pomocki u maga, czy tego tropiciela szczególnie obchodzi, że jedno zamro będzie miało zredukowaną moc? Niezbyt, biorąc pod uwagę, że tak czy inaczej pod koniec walki bijąc ZIMNEM zeruje on pancerz paladyna. To już nie 20 tur pod rząd jak kiedyś, żeby to miało jakieś specjalne znaczenie. Podniesiony pancerz też nie ma znaczenia przy takiej ilości niszczeń pancerza. Marnować całą turę dla efektu, który nam świetlista oferuje? Opłacalne może w unikatach i herach, w każdym przeciwnym wypadku mając bolesne, bonusy legendarne aktywne jest dla nas zwyczajnie badziewiem. Wzmocnienie spowolnienia w pchnięciu mrozu ma chyba wynagrodzić nam cios, jakim jest odebranie nam przywrócenia energii, swoją drogą genialnej umiejętności, a w konsekwencji uniemożliwienie nam używania szybkiego tak często, jak chcieliśmy, bo było to zwyczajnie bardziej efektywne w walce. Teraz będziemy co chwilę walić lodowym i generować ogrom punktów kombinacji, którego nie jestem pewien czym spalać, bo wcześniej naturalnym wyborem był gniew bogów, teraz w obu przypadkach ja się czasami waham, czy nie wolę rzucić po prostu kolejnego szybkiego, a punkty kombinacji olać. (ciekawe spostrzeżenie, że balansik obróciły do góry nogami bonusy jak niszczenie many/eny i pancerza, które zaczęto aplikować do EQ w takich ilościach, że teraz SA zamiast tracić na wadze, by nie górowało tak nad wszystkimi innymi bonusami, staje się jeszcze ważniejsze). Ale chcąc bić tym szybkim natrafiam na brak eny... w miejsce konkretnego przywrotu energii, który kosztował mnie pół tury mam tarczę słońca, która marnuje mi całą turę, jeszcze wymaga ode mnie zużycia many, bym przywrócić mógł sobie śmieszne ilości energii, oferując mi dodatkowe bonusy, które mogą wcale nie być mi potrzebne, a więc w konsekwencji zabierając mi całą turę oferując niewiele -> tarcza słońca to badziew do poprawy, wciąż. Na koniec o śmiesznej sytuacji ognia i błysków - błysk, który już teraz nie zawsze był pierwszym wyborem w walce z wojownikiem dostaje nerfa (XD!), natomiast ogień upodabnia się do błysku zwiększając swój dot. Zimno - tury, ogień - obrażenia, błysk - niszczenie panca, dot. Tak było do tej pory, to był logiczny podział sugerujący nam pod kogo używać konkretnych żywiołów. A obecnie? Z błysku można w wielu sytuacjach zupełnie zrezygnować. Moją propozycją jest, aby skoro nerfimy praktycznie wszystko, to dać też ciut w zamian, a nie sprawiać, by profesja była nagle do zabijania. Gniew bogów bił za dużo? Okej, mniejsze obrażenia, ale może przyśpieszenie z 10 na 20%? Świetlista tarcza, która jest wciąż nie istotna ma stać się popularniejsza? Może niech jak wcześniej przywrot eny, zużywa nam tylko pół tury, albo leczy trochę więcej? Początkowo było to chyba 5% za punkt kombinacji i 4 punkty max., do teraz, gdzie mamy 2% za punkt i 3 punkty max. - czy to poza expieniem ma jakieś znaczenie?

Ogólnie bardzo zabawny jest fakt, że wyrzucenie umki, która np. dla mnie była podstawą w walce (przywrot eny) motywowana jest jej "małą popularnością". Jeżeli umka była zbyt mocna, to proszę o KLAROWNY komunikat z wyjaśnieniem - dawała zbyt dużą przewagę w walce. Bo obecnie to wygląda jakby miała być zbyt mocna, przez co ją usuwacie, ale tłumaczycie to małą popularnością, co w ogóle nie jest argumentem - jeżeli umka jest dobra, ale gracze nie potrafią z niej korzystać, to należy ich nauczyć, a nie ją wymieniać na inną. Dodam fakt, że umka była GENIALNA przy walce grupowej - można ją było rzucić na kompana.

Myślcie jak rozwiązać sytuację ognia i błysku, bo na ten moment jest kiepsko. Tak samo gospodarkę eną i maną. Jest źle.


TANCERZ OSTRZY:
Zmiany bardzo ciekawe, czyniące walkę nieco ciekawszą, większy impact na jej przebieg poprzez zużywanie punktów kombinacji w dowolnym momencie, a nie wymuszone chęcią użycia błyska. Dużo dobrego dostał, kosztem dosyć małych osłabień - osobiście mocno się tego obawiam, gdy nie była to profesja, która narzekała na swoje winratio.


ŁOWCA:
Dostał podwójną broń do walki z profesjami używającymi magii - paladynowi odjęto obrażenia z gorącego, które skalowały się z krytem, przez co bije mniej, łowcy dodano odporności na magię... no, wytrzymałość zdecydowanie poszła w górę. Bardzo jestem ciekaw co będzie się teraz działo na 2 dotykach. Ogólnie raczej przyjemne wzmocnienia, pozytywne zmiany w kwestii gospodarowania punktami kombinacji. Łowca raczej nie ma na co narzekać (nerfy zdecydowanie z nawiązką wynagrodzone).


MAG:
Ładnie popracowano nad kwestią punktów umiejętności, by używając ognia/błysku z tarczą móc sobie pomiędzy ciosami wzmacniającymi żywioł ładować sobie punkty kombinacji duszącym. Krytyczna potęga - przecież ta umka to jest jakaś pomyłka, albo ja nie umiem matematyki. Śmiało mogłaby zwiększać szansę na krytyka całej drużyny, obecnie useless. Apogeum - czyli zastąpienie na siłę kradzieży many, która musiała wylecieć. Przebicie ochrony było jak najbardziej popularne, na tytanów i kolosów, nie mniej jednak nowa umiejętność również była potrzebna. Lepszym ruchem byłoby więc wywalenie tej kradzieży many za tą redukcję i poprzestawianie w belkach, zamiast kasowanie fajnego przebicia. Wywalenie zablokowania przebicia i wynagrodzenie go absą na dystansowe i przywrotem absy - no i to jest bardzo rozsądny ruch. Czemu w przypadku woja nie ma tego samego?

TROPICIEL:
W moim klanie tropiciele ze zmian bardzo zadowoleni, no i wcale się im nie dziwię. Ale jak to już miało miejsce - zapychacze. Ale co do pozytywnych zmian - są tak pozytywne, że aż zastanawiam się, czy nie za bardzo. Więcej uniku, punkty kombinacji za uniki, ciekawe nowe rozwiązanie zużywania punktów kombinacji, usuwanie dot - brzmi jak maszyna do zabijania łowcy, który na losowość walk z tropem już narzekał (trop z dużo gorszym EQ, któremu weszły w tej walce 2-3 płonki i tak wygrywał, może ta zmiana w płonce jednak to zbalansuje... przekonamy się). Usunięcie spaczenia, czyli umki niezrozumiale istniejącej. Będziemy tęsknić na tytanie, ale przynajmniej pvp będzie pozbawione takich zbugowanych wytworów.


Nie powiem więc, że jestem niezadowolony (obiektywnie patrząc) z tej aktualizacji, ale zadowolony też nie mogę być. Dużo rzeczy do poprawy i to w trybie pilnym, jak dla mnie. A jeśli usuwacie umiejętność, to piszcie proszę, że chodzi o to, że była "zbyt mocna", a nie "mało popularna", gdy była genialna, ale mało kto poprawnie jej stosował. Rozumiem wywalanie bezużytecznych śmieci, ale przywrot energii, przebicie ochrony miały swoje fajne i konkretne zastosowania.
2020.02.03 22:16:14
Ocena: 8
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:43613495

Dartoflo

300126
457
Na podstawie postu Rhaenys Targaryen i swoich przemyśleń postanowiłem przedstawić swój pomysł jak pomóc PALADYNOWI w obecnym stanie:

• Pchnięcie mrozu- Zwiększenie wzmocnienia spowolnienia z broni zimna o 10% na każdym poziomie umiejętności

• Gorące uderzenie- Zwiększenie obrażeń od ognia=10,20,30,40,50,60,70,80,90,100 -> 30,40,50,60,70,80,90,100,110,120
Podpalenie przeciwnika o wartości ataku magicznego=51,52,53,54,56,58,60,63,66,70 -> 31,32,33,34,36,38,40.43,46,50

• Gniew bogów- Zwiększenie dodawanego SA w raz z poziomem umiejętności= (%)11,12,13,14,15,16,17,18,19,20
Zwiększenie obrażeń za punkt kombinacji= @1,5@3@4,5@6@7,5@9@10,5@12@13,5@15

• Świetlista osłona- belka na 80lvl w miejsce Hartu ducha
działanie identyczne jak w przypadku Osłony tarczą u wojownika

• Hart ducha- belka na 35lvl w miejsce Błogosławionej ochrony
Redukcja spowolnień=6,8,10,12,14,16,17,18,19,20 -> 10,13,17,21,25,29,33,37,41,45
Nowe: Czas obezwładnienia zostaje zmniejszony=13,16,19,22,25,28,31,34,37,40

• Błogosławiona ochrona belka na 50lvl w miejsce po Świetlistej osłonie

• Szybki atak- przejmuje skalowanie ataku od Hartu ducha
Edytowany 15:40:41 4.2.2020 przez Dartoflo
2020.02.04 15:03:07
Ocena: -6
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:43614637

Distro

305326
658
Ogólnie to kiedy ogł na woju dostanie nerfa? Na tą chwile zwiększa dmg o 30% zabiera 18% życia i daje 55% na ogł vs taki gniew na palu który zwiększa dmg o 42%.

Dzięki tej śmiesznej um potrafi z 90% zbić w 2 turach przeciwnika do 0.
2020.02.23 12:57:29
Ocena: 0
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:43665232

Domino N

2538
4
W walkach PvP zauważyłem, że legendarny bonus "płomienne oczyszczenie'' o którym czytamy, że: " podczas otrzymywania celnego ataku 12% szans na usunięcie z postaci efektów OBEZWŁADNIENIA (celowo użyty caps), spowolnienia i obrażeń warunkowych", nie usuwa z postaci nałożonego wytrącenia z równowagi, który powoduje utratę tury, i w moim mniemaniu jest rodzajem obezwładnienia, dlatego powinien być usunięty przez ten bonus.

Jakieś pomysły? to jest błąd czy ja się gdzieś myle?
2020.02.23 20:04:33
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:43666866

Jaskrovvy

220320
1121
Domino N:
PO usuwa aktualnie nałożone obezwładnienia, wytro blokuje Twoją koleją turę ale sam ją wybierasz, nie jesteś w żaden sposób pozbawiony tury. Po prostu ona nie wejdzie , więc i owszem mylisz się nie ma tutaj żadnego błedu . Z reszta i tak PO jest zbyt mocne ^^.
2020.02.23 21:10:28
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:43667078

Księżniczka Sissi

30045
1400
Okami no Akuma:
Zbyt mocne to może nie, bo jeśli mielibyśmy tak naginać, to również dotyk i klątwa (a szczególnie dotyk) są ostro przegięte w przypadku łowcy/tropa/tanca. Ale popieram, działa okej, wytra i klątwy przecież nie powinno zdejmować.
2020.02.23 23:00:37
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:43667327

Deedo

7773590
2516
Domino N:
To nie błąd. W https://pomoc.margonem.pl/index/view,3 możesz przeczytać:
Efekty obezwładnienia
1. Powodują utratę jednej tury, w przypadku:
- ogłuszenia i zamrożenia.
2. Powodują utratę dwóch tur, w przypadku:
potężnego ogłuszenia, potężnego zamrożenia, potężnego podpalenia, potężnego porażenia, potężnej przeszywającej strzały.

Efekty stłumienia
1. Przerywają efekt akcji przeciwnika (użycie umiejętności lub atak). Do tej grupy zaliczamy: klątwy, oślepienie oraz wytrącenie z równowagi.


PO usuwa tylko efekty obezwładnienia, a wytrącenie należy do efektów stłumienia.
Edytowany 10:03:50 24.2.2020 przez Deedo
2020.02.24 10:03:10
Ocena: 1
cytuj | ID:43667654

też Ardaryk

491178
5859
jak aktualnie działają bony, skad biora sie takie sytuacje (da) https://grooove.pl/battle/id,22930908
eq prawie identyczne (ja OR karm, on Ktw pat), 1 dotyk w eq

ktos w walce jest premiowany, czy to czysty przypadek
teeko fajny gość bardzo go lubie pozdrawiam jak czytasz!!!
Edytowany 20:46:11 4.3.2020 przez Ardaryk
2020.03.04 20:44:31
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:43687971

Kucyk Poony

34358
1241
Umiejętność na tancerza "Rozjuszenie"- Zwiększa siłę ataku na KILKA tur. Kilka to znaczy ile? 5-6? Mniej, więcej? Można by to jakoś sprecyzować?
2020.03.08 13:27:54
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:43695163

xdarek

300241
914
Kucyk Poony:
Przecież jest napisane "Zwiększenie obrażeń o 5% za każdy punkt kombinacji na 3 tury"?

https://cdn.discordapp.com/attachments/458624403568066572/686237117114089615/unknown.png
Edytowany 16:42:43 8.3.2020 przez Mag and X
2020.03.08 16:42:12
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:43695681

Quavosh

341285
2211
Dobry, czy tak mają wyglądać walki z magami od błyskawic?

Mulusik Magusik(98%) uderzył z siłą +95392
+Cios krytyczny
+Cios bardzo krytyczny
+Niszczenie pancerza o 58
+Zniszczono 8 (osłabione o 3 punktów) energii
+Odnowienie 1639 absorpcji
-Zablokowanie 6144 obrażeń
-Krytyczna osłona
Quavosh(0%) otrzymał -53214 obrażeń
Typ mi wali cbka za cale hp ale ko mi ratuje zycie, ale przesada, zeby z 60% zgarnąc wojownika na x2 or ? na peta
2020.03.08 17:03:57
Ocena: -3
KONTO ZABLOKOWANE | zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:43695795

Regzi

351604
1037
Quavosh:

Dobry, czy tak mają wyglądać walki z wojami od półtora+tarcza?

d-xardas-d wykonuje Uderzenie zza tarczy.
-3740 obrażeń otrzymał(a) Regarzez(76%).
+Kombinacja x3!
d-xardas-d(42%) uderzył z siłą +48289
+Cios krytyczny
+Cios bardzo krytyczny
+Krytyczne spowolnienie o 20%
+57 energii
+Obniżenie pancerza o 69
-Absorpcja 840 obrażeń fizycznych
Regarzez(0%) otrzymał -37153 obrażeń.

Typ mi wali skilla za 84% hp, ale przesada, zeby z 84% zgarnac tropa do 0? Na peta
2020.03.08 19:49:41
Ocena: 0
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:43696288

Quavosh

341285
2211
Regzi:
Ja tu nie mówię o walkach tylko, Mocy Ck u maga który potrafi zasadzić w wojownika 130k cbk gdzie ma mniejsza przewagę poziomów, a co do tropa też nie mam pytań skoro płonka ma takiego buffa ze nie raz potrafię podejść do ciebie z or tzn nie raz tak mam, ale nie zawsze
Edytowany 20:38:01 8.3.2020 przez Quavosh
2020.03.08 20:35:13
KONTO ZABLOKOWANE | zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:43696543

Regzi

351604
1037
Quavosh:
Ja tu nie mówię o walkach tylko, mocy ck u woja, który potrafi zasadzić w tropa 70k cbk gdzie ma taki sam lv, a co do lowcy tez nie mam pytań skoro deszcz strzał ma takiego buffa ze nie raz ominie or tzn nie raz tak mam, ale nie zawsze
2020.03.08 22:49:00
Ocena: 2
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:43697002

Leśna-Sarenka

293400
615
Kiedy zmiany umiejętności "szadź" zdolność miała służyć w walkach drużynowych a nie być potworem w walkach 1 na 1, która daje praktycznie zawsze w walce na paladyna następną turę po jej rzuceniu. Dlaczego muszę liczyć na RNG PŁOMIENNE OCZYSZCZENIE które mi wyrówna walkę z magiem? Dlaczego mam być zależny od legendy żeby countrować umiejętność? Dlaczego jeszcze nic nie zostało zrobione z niszczeniem eny/many które w każdej walce jest stosowane na paladyna o przedziałach 130>170 nie wspomnę, koń by się uśmiał z niedopracowanej belki Um. Pytam poważnie do czego ma mi służyć kula światłości i jej 15% kradzieży many, żebym po rzuceniu jej nie miał tury do końca walki? Po co mi jakaś świetlista osłona i redukcja cc chyba tylko pod potworki, bo w walkach nic nie wnosi, skoro paladyn po spowolnieniu nie ma tur. Na kogo mam stosować Tarczę słońca? skoro i tak porażająca wypada dużo lepiej tylko zabraliście odnowę eny która była kluczowa w walkach pvp. Co do Um ofensywnej paladyna Gniew bogów owszem był za mocny, ale też weźmy pod uwagę to że paladyn to najgorsza profa w zadawaniu obrażeń, mówię o większych przedziałach niż 40lv. Uwierzcie paladyn na wysokim lv nie ma czym zaskoczyć, jak patrzę po ile biję w przeciwników którzy umiejętnie wykorzystują swoje umiejętności np śmierdzący pocisk, NIEZBALANSOWANE rozproszenie u tanca, idzie się zirytować. Dosyć łatwo jest polepszyć paladyna w taki sposób żeby nie stał się potworem, nie mam na myśli takich ulepszeń jak kula światłości bez cd z dmg 9k jak to przeszło testy? NIE WIEM. Ale np dodać do testowania broń z niszczeniem absy od zimna na 290-300lv, Zmienić wartość w świetlistej osłonie redukcji cc i tym samym dodać redukcje slowa, Gniew bogów za dużo bije? Ok pójdźmy na kompromis zabieramy dmg, ale dodajemy coś w zamian np przyśpieszenie. Dosyć łatwo nawet idzie zauważyć że z paladynem coś jest nie tak, skoro na każdym świecie gdzie zmiana profy jest dostępna w top 20 mało gdzie występuje paladyn. Testowaliście otchłań na różnym lv więc podejrzewam że paladyn tam nie wykazywał zainteresowania przez testerów skoro nie zostały wprowadzone zmiany w tym kierunku.

Pozdrawiam.
2020.03.11 18:08:59
Ocena: 3
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:43701413

Pobelter

30935
198
Dobra bez sensu to jest i tak...
Edytowany 15:14:52 12.3.2020 przez Pobelter
Edytowany 15:17:44 12.3.2020 przez Pobelter
2020.03.12 14:55:28
Ocena: -1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:43703157

Tylko zalogowani gracze mogą pisać posty

Forum Margonem > Dyskusje techniczne > Umiejętności - dyskusje

Podaj powód dlaczego oceniasz post na

Pozostało ważnych głosów na dziś: 0, po przekroczeniu limitu
Twój głos pokaże się przy wiadomości, ale nie doliczy się do reputacji gracza.


* pole nieobowiązkoweLimit znaków 0/50

Zgłoszenie postu do moderacji.
Poniżej możesz podać powód Twojego zgłoszenia.

Pamiętaj, że za bezsensowny komentarz możesz otrzymać knebla i stracić swoją reputację.

Limit znaków 0/150

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
AND grp=0