Momencik

Czekaj na odpowiedź servera..

Uwaga

  

Forum Margonem > Dyskusje techniczne > Umiejętności - dyskusje

[Przeszukaj temat] [Dodaj do ulubionych]
Koniec strony Strona: [1] [2] [3] ... [87] [88] [89] [90] [91]

dr hab n marg Radjo

248112
1648
Zawisza z Grabowa:
z doswiadczenia podpowiem, że warunki walki poprawia zestaw klatwa+oslepienie, z maksymalną dostepna obniżką uniku oraz bicie ogniem dla stałości obrażeń, z dorzuceniem cbk jeżeli możliwe.

Jako łowca wiem, że w walce pvp ta profesja zyskuje z dlugoscia walki, nastackowanie GR do max stackow i zniszczenie pancerza do 0 jest śmiertelne dla przeciwnika.
Z racji, że łowca często balansuje na ciąglym dotyku, taka walka powinna być w miarę szybka, aby owy łowca się nie rozpędził.

Obecny przedział 64 wymusza na łowcy używanie GR niemal w każdej walce pvp, co też skłania graczy do ubrania niszczen energii w eq, to też zaproponuję

reasumując:
*must have->klatwa+oslepienie
*bicie ogniem z możliwym cbk w eq
*mimo wszystko poleciłbym zamienić entropię na pier 55 z naszyjnikiem z przewa\orlicy,waga PO gdy walka powinna być krótka jest dla mnie mniejsza jako grającego długo łowcą na tym przedziale.
2020.05.13 21:12:18
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:43959679

Falque

2653403
10960
Luźna myśl.
Kiedy w końcu usunięcie specjalizację kosturów z UM magów, wydaje mi się, że spoko pomysłem byłoby dodanie wyzywa. Mag to świetny tank przeciwko kolosom czy tytanom bijącym magią, ale czasami trzeba się nieźle nakombinować, żeby miał najmniejszy poziom w grupie.
Poza tym odświeżam.
Edytowany 20:15:40 26.5.2020 przez Afkque
2020.05.26 20:14:57
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:43992776

Toczek

325152
937
Afkque:
gdyby dali wyzywa na magu musieli by zmienić umke dającą nieśmiertelność na 2 tury na coś słabszego typu zmniejszenie obrażeń ze wszystkich źródeł 20% czy coś w tym stylu.
2020.05.26 20:24:24
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:43992811

rzulvix

300139
214
Zawisza z Grabowa:
moja taktyka to gorące na 1 i spamienie nim bez względu na koszt many+gniew bogów jak sie naladuje. Z doświadczenia wiem, że many ci raczej nie będzie brakowac do końca walki o ile lowca nie niszczy zasobow. https://grooove.pl/skills/id,398860 proponuje takie umki, mozesz do mnie napisac, chętnie wpadne na expe potestowac

Afkque:
Wyzyw na magu nie wchodzi w grę. Jeśli na ustawce będzie kilka magów to oprócz leczenia, każdy z nich co jakiś czas będzie mógł rzucić wyzyw, wtedy takie ustawki będą trwały zbyt długo, a o zwyciestwie będzie decydować ilość magów w drużynie.
Edytowany 12:23:11 27.5.2020 przez rzulvix
2020.05.27 12:22:36
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:43994062

Maki`

354401
1019
ja tak z innej beczki:

wroci ta wyrownywarka bonusow w walce??
2020.05.30 14:34:54
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:44000607

Norfindel

175114
553
Po dzisiejszych zmianach zauważyłem, że trucizna bije tylko gdy zatruty przeciwnik ma turę. Był moment w jednej walce gdy wykonałem 4 tury na jedną turę oponenta i otrzymał obrażenia od trucizny raz a innym razem wrogi tropiciel na szybkiej strzale mnie zdublował i trucizna uderzyła go 2 razy nim ja się ruszyłem. Czyli teraz łowca jest karany za dużą ilość SA? Bardziej się opłaca zbudować HP i defensywne legbony dla przeżywalności i liczyć na to, że przeciwnik będzie szybszy, żeby dostał więcej razy obrażenia od trucizny. Bo na niszczenie pancerza bym nie liczył ze 118 niszczenia pancerza na 103lvl łowcy zrobiło się 56. To jest absurd droga administracjo. Nie można profesji opartej na szybkości karać za to, że jest szybsza od oponentów
2020.06.02 14:37:35
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:44008818

Falque

2653403
10960
Draverin:
Dorzuć do tego bonus 'Płomienne oczyszczenie'. Na wnioski jest za wcześnie, ale nie podoba mi się to.


imo 85h oram sobie
Edytowany 15:16:31 2.6.2020 przez Afkque
2020.06.02 14:44:43
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:44008844

Norfindel

175114
553
Afkque:
Wszelkie efekty turowe (tj. głęboka rana, trucizna, leczenie turowe, dotyk anioła, itd.) działają teraz przed ruchem postaci, na którą efekt jest nałożony
Znaczy obecnie patrząc na kilka walk, zauważyłem że łowca z trutą który ma na 70 lvlu 12 SA robi znacznie mniej obrażeń niż łowca który ma 9 SA
Szybszy łowca zadaje mniej obrażeń na cios niż powolny łowca. Bo ten pierwszy może ruszać się nawet 3 razy na jedną turę przeciwnika i trucizna i tak uderzy tylko raz dopiero w turze oponenta a ten drugi może mieć tury 1:1 i trucizną uderzy również raz w turze oponenta. Jeszcze przez to osłabione niszczenie pancerza wcale nie wyrównuje tej straty obrażeń szybszemu łowcy ilość tur. Czyli łowcom na niższych poziomach pozostaje teraz jedynie GR do walki z paladynami, wojkami i magami, która jest ruletką... Albo budowanie się na trucie pod tanka

Wstępnie uważam tą zmianę UM za opóźniony żart na Prima Aprilis i coś nad czym chyba nikt z administracji nie zastanawiał się chociaż przez 5 minut... No ale trzeba jeszcze powalczyć i potestować Znaczy wygrywam nadal walki ale słabnę im więcej mam SA
Na łowcy
Finnegan Camous Znaczy ja opisuję to co widzę, mogę być najgorszym łowcą w galaktyce a równie dobrze najlepszym i nie zmienia to faktu, że szybszy łowca bije obecnie z trucizny tyle samo co łowca z SA przeciętnego paladyna co nie powinno mieć miejsca Chyba nie rozumiesz meritum tego nad czym się rozpisuję. Poćwicz czytanie ze zrozumieniem.
Edytowany 15:51:46 2.6.2020 przez Draverin
2020.06.02 15:02:33
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:44008905

Mr Kristoff

276130
617
Najpierw usunęli magowi neutralizacje strzał, (ale dali absorbcje dystansową do 90%) teraz praktycznie całkowicie usunęli absorbcje dystansową.

Hallo. Przecież to teraz nie możliwe wygrać z łowcą/tropicielem, zasypują maga klątwami i dotykami, a ten nawet nie zdąży się ruszyć.

Problemem tutaj jest ustawianie balansu pod heroiczne eq, które nie bierze pod uwagę legbonów. Fakt, heroiczny łowca/tropiciel miał problemy z magami, na legendarnym poziomie na tamtych umiejętnościach dobry mag z dobrym tropem/łowcą mieli 50/50 z lekką (sic!) przewagą w stronę maga. Słowem - balans powinien być robiony pod eQ ostateczne, nie pod eQ przejściowe.
2020.06.02 16:01:11
Ocena: 2
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:44009076

Regzi

353625
1048
Draverin:
Właśnie na tym skorzystają wolne profy: woj, pal i mag i dzięki temu maksowanie SA przestanie być jedyną możliwą taktyką w tej grze, jaka była do tej pory. Taki sam nerf objął drugą najważniejszą statystykę - niszczenie pancerza. Walki teraz bardzo mocno się wydłużyły i jest miejsce do popisu taktyką, a nie robienie EQ pod SA i niszczenie pancerza i spamowanie umkami modyfikującymi SA. Do gry wejdą za to Dzikie Zapały, tarcze żywiołów i inne modyfikatory przeznaczone na dłuższą walkę.
2020.06.02 16:03:47
Ocena: 2
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:44009082

Norfindel

175114
553
Regzi:
Zamysł jest dobry, umki powinny zawsze zmieniać się co jakiś czas w takich grach. Chodzi o sam fakt, że nie była to zbyt przemyślana zmiana. Z bomby tak o osłabili niszczenie pancerza niemal o połowę a łowca od zawsze bazujący na tym by mieć jak najwięcej SA w granicach rozsądku, nagle na trucie wcale przewagi szybkości nie potrzebuje aż tak.

Wiesz ja się dostosuję, zrobię tankownego łowcę czy tam coś jeszcze wymyślę jak się pobawię po zmianach... Albo po prostu będę bił wszystko z GR żaden problem. Ale połowa mojego eq idzie w tym momencie na śmietnik jak chcę nadal z trucizną coś podziałać. Różne profesje podostawały nerfy lub bufy, ale u łowcy z trucizną na niskich levelach całkowicie zmienił się sposób gry wraz z wprowadzeniem tej aktualizacji. Rozumiesz o co chodzi?

Mr Kristoff
Próba wprowadzenia balansu powinna się pojawić w szanującej się produkcji MMORPG przy każdym, nawet unikatowym eq. A na heroicznym z 1-2 legami już na pewno, bo jest w tej grupie zdecydowana większość aktywnych graczy Margonem. Balans nie powinien być zarezerwowany tylko dla kilku największych zapaleńców gry i trzeba tutaj ustanowić jakiś kompromis Pomijając fakt tego, że ogólnodostępne legendarki nie na każdym przedziale są tak samo użyteczne dla każdej profesji, która może taką nosić i nie zawsze budowanie finałowego zestawu full lega ma sens. Przykład? 70lvl i naszyj heroiczny z kica, który w zasadzie sprawdza się lepiej od legendarnych ogólnodostępnych na ten level, przynajmniej na szybkich profesjach. A na powolnych lepiej zagra tutaj chociażby legendarny z przewa. Więc pytanie, co w zasadzie nazywasz finałowym ekwipunkiem, bo nieustannie losowe przedziały dostają przedmioty wraz z kolejnymi eventami?
Ps: Połowa legbonów jest losowa, nie zbalansujesz kasyna więc tutaj nawet lepszy wgląd na sprawę daje heroiczny ekwipunek. Jesteś w stanie na podstawie full hero vs full hero lepiej ocenić czy któraś z umiejętność u danej profesji jest może zbyt silna lub bezużyteczna, bo mówiąc balans chodzi chyba raczej o profesje i ich umki
@+ Dyskusja w tym temacie jest o umiejętnościach
Edytowany 19:37:36 2.6.2020 przez Draverin
2020.06.02 16:29:44
Ocena: 2
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:44009163

Felkiedian

30273
988
Wyjaśni mi ktoś sens tej umiejętności?
• Magiczna osłona – wzmacnia blok zamiast absorpcji dystansowej
Umka zmaxowania na 10 daje magowi całe 2% na blok, co czyni ją chyba najbardziej bezużyteczną umiejętnością ze wszystkich

• Kula ognia – wzmocnienie ataku zostało osłabione na niższych poziomach z 43% do 7% oraz obrażenia warunkowe(podpalenie) zostały zmniejszone o 6 punktów procentowych na każdym poziomie
To też jest fenomen
Edytowany 23:51:50 3.6.2020 przez Felkiedian
2020.06.03 23:50:02
KONTO ZABLOKOWANE | zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:44012434

Figiell

250114
602
Felkiedian:
Podobno coś ma być w tej umce zmieniane, ale wymaga jakiejś przebudowy. Deedo pisał na komentarzach do Blogu Technicznego.
Dokładnie to tutaj https://www.margonem.pl/?task=forum&show=posts&id=506229&ps=198 w ocenie pod postem gracza Madzii
2020.06.03 23:53:53
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:44012445

Evethiel

301945
2509
Czy ktoś z namiętnie uczestniczących w ustawkach na jakimkolwiek przedziale zauważył różnice, że dzięki wspaniałej zmianie szadzi/aur trwają one znacznie dłużej? I nie mówię tu o kwestii jakichś 10 minut czy przedłużaniu, ale po prostu stały się one tak nudne i takie mozolne, że aż się odechciewa. Aktualnie na 93 poziomie najkrótsza nasza ustawka trwała 54 minuty, a ta najdłuższa wahała się prawie w granicy 2h.

Poza tym - uznając ten temat również do wyrażania swojej opinii - większość umiejętności zostało zmienione na siłę, a koło zamyka się wtedy, gdy na początku x profesja zostanie maksymalnie zbuffowana by później znów była niegrywalna. Oczywiście przy tym zahaczając o profesje, których tak drastycznych zmian nie potrzebują, a jeżeli już je dostają to w ten najbardziej niepotrzebny i irracjonalny sposób. Dobrym przykładem jest tutaj mag i jego absorpcja dystansowa.

@Nie no, nie bądźmy takimi ignorantami. Przeciwnicy owszem, jednak my przez te zmiany pokusiliśmy się oczywiście o inne taktyki, które w praktyce wychodzą średnio. Dodam tylko, że te wielogodzinne testy, które są tu wielokrotnie wspominane jako główny argument, bazują tylko i wyłącznie na dosyć średnim eq (jak to było, jedna lega i przeklęte?). Tutaj nie ubliżam testerom, jednak takowe testy powinny się odbijać na każdym możliwym ekwipunku wiedząc doskonale, że ustawki nie odbywają się w taki sposób i z takim uzbrojeniem jaki był posiadany na testach.

@Kumplu z dołu, czy naprawdę sugerujesz, że osoby, które poświęcają wiele czasu na granie na danym przedziale oraz zapewne wielokrotnych ustawkach nie są obyci w jakichkolwiek taktykach bądź tworzeniu drużyn? Naprawdę to jest ten argument z łowcami z oczyszczeniem? Rozumiem, że dotychczas tego się nie używało, a to, że łowca jest do tego na nich przydatny jest jakieś odkrywcze, tak? Niestety nie mam żadnych walk, bo tak jak pisałem wyżej, jeżeli miałbym ponownie prześledzić te 2 godziny ustawki to musiałbym być naprawdę zdesperowany. A niestety, tak jak w większości tutaj komentujących negatywnie zmiany są zbywani niesamowitą ekspertyzą testerów.

@Tej no, nie traktuj tego jako obelga jak i każdy testujący. Przecież nie piszę tego personalnie oraz nie zarzucam nikomu niekompetencji. Jak widać są zmiany gorsze i lepsze, a do tych niestety nie mogę się przekonać.

_
Edytowany 00:23:19 4.6.2020 przez Evethiel
2020.06.03 23:57:07
Ocena: 0
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:44012450

Finnegan Camous

2901036
912
Felkiedian:
Pierwsze, to um jedynie pod exp, celowo blok nie był wzmacniany, by nie pompować przesadnie tarczy na pvp.
Drugie, jak zdążyłeś przeczytać, osłabienie dotyczy przede wszystkim najniższych poziomów, więc można się domyślić, że mag z kulą na 1 robił niesamowite wyniki, zwłaszcza na niskich poziomach. Po prostu daj więcej w kule, tak jak to robią wszystkie profesje jeśli chodzi o aktywy. Dawanie 1 punkta w kule/płonke u maga czy tropa było niesprawiedliwe.

Przecież te zmiany nie są od palmy na dzień dobry, wszystko wynikało z wielogodzinnych testów i powinno patrzeć sie na nie jako na ogół, a nie poszczególny wycinek.

@Góra to może używajcie łowców z oczyszczeniem? Nie, nikt nie buffuje jakiejś profy, bo ma na celu zarobki garmory, jeśli coś nie gra w pvp, załącz walki i ekwipunki, podaj przykłady, tego typu pisania ogólnikowego mam już szczerze dosyć, bo jak proszę o konkrety, każdy milczy. Patrz na zmiany globalnie, względem innych prof. Nie na liczbe myślniczków przy profesji z postu Deedo. Nikt nie testował ustawek z prostej przyczyny, po co mącić jeszcze bardziej, gdy nie dopieliśmy jeszcze jednej kwestii ostatecznie? A tetsujemy i na hero eq i na fulllegendarnym, więc atak odpieram.
Błagam! Zarzucasz mi pseudoeksperckość, a sam nie wrzucisz nawet walki, bym mógł sie do czegoś odnieść? Czy jestes poważny?


@dół Ale czemu masz dawać kule na tyle punktów, ile wcześniej, jeśli balans um dotyczył wszystkich prof i wszystkie są zmienione? Czemu miałbyś zadawać tyle samo dmg, jeśli łowca czy tanc zadaje ci go mniej, ze względu na ograniczenie dotu?
Ja nie wiem, niektórzy robią um jakoś mechanicznie "bo zawsze kula była na 2", nie, dobry gracz dostosowuje um do swojego eq i na to liczyliśmy, robiąc te aktualizacje.

Powtórze, spokojniej niż wcześniej. Nie patrz na poszczególne wartości, ale na to jak to sprawdza sie w pvp z potencjalnym rywalem i w razie błędów i niedopatrzeń(bo takie zdarzaja się zawsze) załącz walki i sety eq.
Edytowany 00:13:00 4.6.2020 przez Finnegan Camous
2020.06.03 23:58:30
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:44012452

Felkiedian

30273
988
Finnegan Camous:
Nerf kulki nie jest niczym zaskakującym. Była silna ale znerfienie z dodatkowych obrażeń z 43% do 7 to było zabicie kuli. Wiesz ile many kosztuje mnie kula żeby był bonus 42%? 85 many, a wiesz ile mag ma na 85? Starczy mi na 3 kule i 3 lodowe i nie mam many. Zmiana w błysku również bardzo dotkneła maga zwłaszcza do 114-144. Błysk dany na 1 kosztuje 30 many czyli dodatkowe 2/3 tego co kosztował wcześniej.
@góra Nie robie um mechanicznie "bo kule zawsze dawało sie na 2". Daję kule na tyle na ile pozwala mi mana, a dając w kule więcej niż 3 jestem przez 3/4 walki pozbawiony many. Mag to nie jest łowca że może bić auto atakami i jeszcze ma umke która na szybkich strzałach sie stackuje i przywraca ene.

:
Pierwsze, to um jedynie pod exp, celowo blok nie był wzmacniany, by nie pompować przesadnie tarczy na pvp.
Edytowany 00:13:00 4.6.2020 przez Finnegan Camous


hmmmmmm to ciekawe czym mam teraz bić tropa jak absa na obrażenia od dystów już nie istnieje. A na tropa który ma niszczenie z 1 przedmiotu nie starcza mi many w środku walki mając kule/lodowy/porażający na 1. HMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
Edytowany 08:50:25 4.6.2020 przez Felkiedian
2020.06.04 00:02:46
Ocena: 1
KONTO ZABLOKOWANE | zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:44012458

Hazua

31376
165
Finnegan Camous:
Nie wiem jak to testowaliscie, ale chyba jednak przesadziliscie, skoro w maga wchodza mi jakies chore hity, a tanc zostal jakos overbuffniety. Widzialem walki ziomka ktory gra tancem na 293 i z wojami mial 50/50 majac najlepsze eq, teraz ma doslownie 100% 38 walk z rzedu wygranych, wojownie nawet nie byli blisko, ja nie majac OR moge pozwolic sobie na rzucenie zapalu w srodku walki dd co daje mi zaleznie od szybkiej 2-4 tury, nerf niszczenia panca nic nie zmienil wojow, tropow, magow lowca zamiata, nie mam jak ogarnac walk z palem, bo nie ma zbytnio palaw na servie, ale jednak cos poszlo nie tak w tej aktualizacji
2020.06.04 01:51:06
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:44012571

Mr Kristoff

276130
617
Hazua:

Bo balans jest pod heroiczny ekwipunek. Bonusy całkowicie zmieniają zasady działania walki i profesji w walce (Bo różne profesja bazują na różnych bonusach) i tak na heroicznym to jest dobry balans, to na legendarnym to jest za przeproszeniem burdel.
2020.06.04 06:19:10
Ocena: 3
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:44012682

Sejfik

30957
129
Co do znerfienia maga - zgodzę się, natomiast nerf kuli ognia w TAKIM stopniu jest po prostu żałosny. Żeby w jakikolwiek sposób dorównać (choć się nie da) obrażeniom kuli ognia sprzed nerfa trzeba zainwestować na przedziale 227 około 100 many. Na przedziale, gdzie jest naprawdę dużo przedmiotów z niszczeniem many i energii mag nie ma żadnych szans z łowcą. Na 15 walk z łowcą wygrałem może z 2 i to wtedy, kiedy wchodziły mi 2 cbki, czyli bonusy (to już zupełnie oddzielna kwestia). Druga sprawa to nerf na odporności, ja tylko chce się zapytać - po co? . Sam łowca ma bardzo dużo odporności na ogień na przedziale 227 - przez co jedynym sensownym wyjściem z sytuacji jest teraz bicie łowcy błysk+tarcza bądź błysk+zimno. Po prostu uważam, że nerf kuli ognia jest ZBYT DUŻY. Był on potrzebny, lecz nie w takim stopniu
2020.06.04 08:52:03
Ocena: 4
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:44012757

Qlamo

228734
1788
Jeżeli to jest już któraś aktualizacja umiejętności i nadal nie jest nic dobrze tylko większe burdy niż były to czemu pani kierowniczka nie zobaczy, że najzwyczajniej nie nadajecie się do robienia tych umiejętności?
2020.06.04 10:26:29
Ocena: -1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:44012908

Finnegan Camous

2901036
912
Na wstępie: walki, ekwipunki = zaczynamy rozmowę. Do tej pory jedna osoba na całym forum się z tego wywiązała i jej problem został załatwiony.
Balans na wysokich poziomach nadal nie jest najlepszy, licząc od około 180 poziomu w górę, zapewne czeka go kilka poprawek, więc spokojnie. Nie walczymy tylko na heroicznym ekwipunku, robimy to również na legendarnym, czasami nawet z błogami. Aktualka nie uwzględniała niszczeń manoeny, którego rework wejdzie najszybciej jak to możliwe, więc koszty są wyliczone i dopięte pomijając te bonusy(czasami z uwzględnieniem 1x niszczeń). W związku z tym też uzbrójcie sie w cierpliwość, albo starajcie sie sprawdzać sytuacje bez destów.
Na zakończenie: walki, ekwipunki = zaczynamy rozmowę.
2020.06.04 10:38:51
Ocena: 2
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:44012940

Ornithorhynchus

317231
555
Zauważyłem, że efekt obniżenia obrażeń w następnej turze wynikający z rozjuszenia jest nadpisywany słabszym, jeśli zostanie użyta taka umka, typu z rozpraszającego ciosu. Możliwe, że działa to też w przypadku innych umiejętności, jeszcze nie sprawdzałem.
Tutaj przykład: https://imgur.com/a/iPSWGkX i cały log https://grooove.pl/battle/id,25472065 Rozjuszenie 3x to 45% obniżki dmg, rozpro na 1 pkt to tylko 7%

Chciałem zapytać czy jest to efekt zamierzony, czy też nie.
2020.06.04 11:52:53
Ocena: 3
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:44013114

Shedu

303116
703
Kilka słów o tancerzu ostrzy w 2020r.
Głównie chciałbym poruszyć temat umiejętności na poziom 180 i do tego będę się odwoływał. Walka tancerz vs wojownik. Aktualny ,,balans'' postaci nie ma sensu głównie przez nerf w niszczare panca na profesjach fizycznych (szybkich). Zadzior, który obniża 200 pancerza i kosztuje 30 eny w momencie kiedy wojownik ma +/- 3.5k panca redukuje niszczare i niszczy ene nie ma najmniejszego sensu. Lepiej spamić tym rozpro na 1 punkcie i co 3 atak używać podstępnego bo koszty są kosmiczne kiedy wojownik założy cokolwiek z niszczarą eny np. łapy z łowki. Na dodatek przy wyciągnięciu 54% na unik walka trwa 13 tur i siadają 4 uniki w momencie kiedy wojownik spami blokami i oślepieniami to nie widać żadnego sposobu na wygraną. Kolejną istotną sprawą jest SA na tancu, kiedyś tancerz wyróżniał się dużą ilością SA oraz uniku, teraz wyróżnia się tym, że wojownik potrafi go zdublować nie nakładając żadnego bonusu redukującego mi turę. Głęboka rana, która jest ograniczana przez PO też nie zdąży zadać jakichkolwiek obrażeń głównie przez to, że nie dość, że dostała nerfa w dmg to każde PO resetuje wartość DMG'a. O Truciznie nie będe się wypowiadał bo trzeba naprawdę nie znać się na gierce żeby jej używać na wojowników w tutejszej mecie. Tancerz ostrzy, który kiedyś bazował na DMG'u zadanym przez gr oraz przy zniszczonym pancerzu(po kilkunastu turach) teraz może bazować tylko na umiejętności stakującej, która zadaje obrażenia nieuchronne a ją można używać co 3 t więc nie jest to za dobre rozwiązanie, stawiać wszystko na 1 kartę. Tak naprawdę można by bazować również na dotykach lecz jeśli profesja(szybka) ma równo SA z profesją (wolną) to zawsze będzie mnie więcej 1:1 w dotykach czyli dalej nie będzie wnosiło to żadnych zmian.

Kilka moich własnych pytań:
Dlaczego tancerz ostrzy- profesja (szybka) nie potrafi zdublować wojownika na równym poziomie tylko działa to właśnie na odwrót?
Po co tancerzowi ostrzy dmg fizyczny jeśli pancerz w dzisiejszej mecie ogranicza go o 100% a zredukowano niszczare panca?
Dlaczego dzisiejsze zmiany na tej profesji nie wnoszą nic dobrego tylko same nerfy w walkach z profesjami zadającymi większy dmg i, których nie obchodzi mój jakikolwiek pancerz bo posiadają go tyle, że mimo mojego panca zawsze zadadzą mi dmg a nie jest tak w odwrotnej sytuacji?
Jaki jest sens balansowania postaci jeśli otchłań i każda walka na łaźni będzie wtedy wyglądała tak, że wygra osoba która ma większego farta do bonusów?
Po co obniżanie pancerza na itemach jeśli nie daje to żadnej różnicy ?

Jest to mój ogólny pogląd i nie można brać wszystkiego na serio lecz staram się tak jak dużo osób ulepszyć tę gierkę.
Głównie inspirowałem się na tej walce https://grooove.pl/battle/id,25481368? i wielu innych stoczonych po łaźni próbując różne połączenia umek i ekwipunku.
Pozdro dla Turbka.
@edit.1 Próbowałem hybrydkę lecz uważam, że jeszcze gorzej to wychodzi niż w przypadku 2x gr.
@edit.2 To jest tylko i wyłącznie jedna z kilkudziesięciu walk, chodziło mi w niej głównie o różnicę w turach spowodowanych oślepieniami i blokami oraz różnicy w wykorzystywaniu tamtych bonusów w porównaniu do nic nie znaczącego uniku. Uwierz nie testowałem 1 przypadku tylko co najmniej 15.
Edytowany 20:56:24 4.6.2020 przez Shedu
2020.06.04 19:37:55
Ocena: 3 :: Oceń wypowiedź:
KONTO ZABLOKOWANE | zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:44014311

Gustaw Loknor

313163
514
Shedu:
wszystkie profesje na 180 poziomie były testowane zarówno w heroicznym jak i legendarnym ekwipunku i tutaj Cię zaskoczę, bo testy wyszły naprawdę równo. Tancerz wcale nie dostał aż tak mocnych nerfów, tylko lekko zmieniła się jego mechanika. Zauważ, że nie używaliśmy w ogóle legend eventowych i niektórych bonusów nie mieliśmy, więc takie sytuacje będą się zdarzały, gdyż bezsensem byłoby tworzenie balansu poprzez testy we wszystkich dotychczas legendach, tych dostępnych i tych już nie. Jest to gra losowa i właśnie ta losowość w chociażby bonusach legendarnych jest ważna, bo zniwelowaliśmy wszelkie przewagi profesji. Tancerz już nie będzie profesją, która sama wygrywa walki, teraz trzeba się trochę pomęczyć, ale przy odpowiednim dobraniu ekwipunku wszystko jest do zrobienia.
2020.06.04 20:42:37
:: Oceń wypowiedź:
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:44014470

Shedu

303116
703
Gustaw Loknor:
Jaki jest sens testowania legend ogólnodostępnych w 2020 roku jeśli większość osób kieruje się pod łaźnie/otchłań i maksuje swoją postać w legendy eventowe, które robią wielką różnicę pomiędzy ogólniakami a całą resztą. Błędem było testowanie tylko i wyłącznie ogólniaków bo one wykorzystywane są tylko w bardzo małym stopniu a zauważmy że społeczeństwo idzie do przodu i za każdym eventem mamy większy dobór legend eventowych do zabawy. Brak testu na eventówkach = brak działania jakichkolwiek testów.
PS. Tancerz nigdy nie był profesją którą klikałeś F i wygrywałeś, jeśli nie potrafiłeś zrobić porządnych um i nie potrafiłeś ich wykorzystywać w danej sytuacji, nic nie znaczyłeś na żadnym przedziale. Wyjątkiem było wbijanie dotyków np. 4 razy pod rząd kiedy naprawdę miałeś szczęście lecz takie rzeczy zdarzają się raz na x czasu.

Gustaw Loknor:
Legendy eventowe pojawiają się w coraz większej grupie graczy, prawda że legendy powiązane na stałe nie są dostępne lecz kwestia czasu i zaangażowania i na spokojnie można je kupić.
Finnegan Camous:
Jeśli balans robiony jest na legendach ogólnodostępnych, to nie będzie on działał na w większości lepszych- eventowych zamiennikach


@Edit.1 Patrząc na ogół społeczeństwa każdy idzie w tym samym kierunku - do wylegowania postaci w nowe, lepsze legendy głównie eventowe. Czy ty wykorzystujesz dużą ilość ogólniaków na swoim łowcy? Sądzę że nie, chyba że brakuje ci bonusu pod konkretną profesję.
Edytowany 21:11:51 4.6.2020 przez Shedu
2020.06.04 20:52:44
Ocena: 1 :: Oceń wypowiedź:
KONTO ZABLOKOWANE | zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:44014483

Evethiel

301945
2509
Gustaw Loknor:
Te ostatnie zdanie tyczy się każdej postaci, więc nie rozumiem za bardzo argumentacji.

Do testerów kulki ognia - w którym momencie ta umiejętność aktywna ma się faktycznie nią stać? Jeden żywioł w tym wypadku odpada, spamowanie kulką na każdym poziomie nie ma sensu z racji ogromnej straty many, a obrażenia procentowe są naprawdę znikome z w walce z profesjami, których turowe przywracanie życia waha się właśnie w tych obrażeniach. Po prostu testowałem ją zarówno na 300 jak i 83, no i nie mogę niestety znaleźć złotego środka między tym co mieliście na myśli, a tym co było wcześniej i jest teraz. Walk nie mam, bo tutaj starczą zwykłe obliczenia.
2020.06.04 20:56:14
Ocena: 2 :: Oceń wypowiedź:
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:44014495

Gustaw Loknor

313163
514
Evethiel:
Prawda, aczkolwiek część graczy dalej po cichu liczy, że przywrócimy tancerza sprzed 3 lat, który ustawiał sobie błysk i rozproszenie naprzemiennie i wciskał f, po czym większość walk wygrywał.

Shedu:
Tu jesteś w błędzie, bo testowanie legend eventowych nie ma kompletnie sensu. Nie są one dostępne dla każdego gracza, szczególnie te powiązane na stałe. Przy testach oczywiście widzieliśmy też braki w przedmiotach, w bonusach, stąd też zmiany w kilku przedmiotach na niższe poziomy, a wyższe również zostaną obdarowane w przyszłości czymś, aby zapełniać braki. Balans jest robiony pod całość społeczności, a nie tylko pod odsetek graczy, którzy tryhardują zamiast sobie spokojnie grać i cieszyć się z gry.
2020.06.04 21:02:00
Ocena: 1 :: Oceń wypowiedź:
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:44014513

Satiel

321657
2178
Shedu:
Bazując na walce, którą wkleiłeś widzę parę problemów w samym używaniu umiejętności. Priorytetem jest przyśpieszyć się w pierwszej turze, do tego użyłeś 3 rozjuszeń, które wzmacniają atak fizyczny, a sam zauważyłeś jak dużo pancerza ma wojownik, dlatego pierwsze pytanie brzmi: Dlaczego nie używasz podstępnego? Poza tym hybryda gr+truty wychodzi bardzo dobrze, używając zadziora starasz się przedłużyć walkę, dlatego redukcja dmg jest tutaj wskazana, to samo tyczy się rozpraszającego, którego użyłeś 1 raz na walkę.

To teraz czas na ekwipunek, po sprawdzeniu co masz na profilu można się tylko domyślać co tak naprawdę założyłeś, ale na pewno nie były to buty 173 z niszczeniem energii, na które tak bardzo narzekasz. Możesz wytoczyć to samo działo, a olewasz to, jednocześnie na przedziale dysponując przeklętą, która redukuje niszczenia. Co do przeżywalności, to tutaj albo musisz mieć podwójny ratun, dotyk, albo chociaż te buty z ady z cleansem.

https://margohelp.pl/zestaw/itemki/48198,47170,49949,7587,45252,12613,48652,531

Za to set woja jest łatwo rozgryźć i prezentuje się nieco lepiej od twojego. Do tego dochodzi jego błogo z oślepieniem, a sama walka już z punktu wejścia bonusów była po stronie wojownika.

To teraz pytanka do Ciebie:
Jakie umiejętności?
Jaki build eq?

_
Edytowany 21:17:15 4.6.2020 przez Satiel

@quz niżej poprawka (nadal nic to nie zmienia vs woj z gr)
Edytowany 09:11:27 5.6.2020 przez Satiel
2020.06.04 21:14:15
Ocena: -1 :: Oceń wypowiedź:
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:44014538

Shedu

303116
703
Satiel:
Na dzień dzisiejszy wojownik ma zbyt dużo SA, próbowałem wielu rozwiązań łącznie z ,,przyspieszaniem się w 1 turze'' lecz mimo to nie potrafię wyciągnąć takiej ilości aby zdublować wojownika w tamtym eq, próbowałem w takim eq: https://margohelp.pl/zestaw/itemki/842,210,49891,48043,45252,38311,48638,47313
Z błogiem pod sa+2x unik wyciągnąlem 54% uniku, oraz próbowałem wiele kombinacji umiejętności, okej na tej walce nie użyłem dobrze umek ale miała ona głównie pokazać jaka jest wielka różnica pomiędzy unikiem a blokiem i oślepieniem w połączeniu.
PS. Rozjuszenie nie zwiększa dmg od ostatniej aktualizacji tylko obniża dmg przeciwnika w najbliższej turze + obniża unik.
Kolejną kombinacją był: https://margohelp.pl/zestaw/itemki/842,210,49891,48043,45252,38311,48638,46692
z błogiem dotyk, to samo działanie, niszczara na butkach nic nie dała, do końca walki przeciwnik dalej posiadał energię i bił wszystkim bez problemu. Sztuczne przedłużanie walki działało przed tą aktualizacją umiejętności i dlatego niszczenie pancerza po +/- 10 turach dawało duże efekty dlatego zbierało się tancerza z ekwipunkiem posiadającym jak największą ilość niszczary w walce z wojownikiem. Aktualnie stary balans jest potężnie zniszczony i zadzior, który miał działać okazuje się zbyt wielkimi kosztami przy walkach tak jak pisałem z wojownikiem posiadającym niszczare eny. Umek nie podam konkretnie bo zmieniałem je z 5/6 razy w trakcie walk.
@ nie posiadam jeszcze pierka 180 lecz nie sądzę żeby w dużym stopniu zmieniło to walkę.
Edytowany 21:49:12 4.6.2020 przez Shedu
2020.06.04 21:46:10
:: Oceń wypowiedź:
KONTO ZABLOKOWANE | zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:44014619

Satiel

321657
2178
Shedu:
Co do rozjuszenia pomyłka, ale to tym bardziej bezsens obniżać dmg profesji, która bije Cię dotem.

@ nie posiadam jeszcze pierka 180 lecz nie sądzę żeby w dużym stopniu zmieniło to walkę.


Mówisz, że nie zmieni to walki, a to dodatkowy ratun i niszczenie energii z podwójnym unikiem i bonusem w SA, pokaż walkę, gdzie używasz podstępnego, rozpra, zadziora, dokładasz przeklętą i bonusy wchodzą równo, możesz pokusić się też o błogo z niszczeniem energii, żeby wyciągnąć x2 z butami. Co do umek, to nalegałbym na pokazanie ich, bo w walce nawet nie widziałem bandaża. Do tego ta krytyczna z brata wyjdzie dużo gorzej od choćby hełmu z gvaru pod jego GR.

_
Edytowany 21:55:01 4.6.2020 przez Satiel
2020.06.04 21:53:04
:: Oceń wypowiedź:
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:44014644

Finnegan Camous

2901036
912
Shedu:
Wrzuciłem z Satielem w bęben wasze ekwipunki i tak jak się spodziewałem, tancerz przeważa, masz piekielnie silne eq i to nawet bez PO. Mimo jego 2x niszczeń zostawało mi minimum 100 energii po walce. Oczywiście nie miałeś racji ale chociaż unaoczniłeś nam jeszcze bardziej, że pewna umka za bardzo boli wojownika, więc trzeba podwoić jej koszta.
Walk nie wkleje, żebyś nie miał gotowych taktyk, bo nie o to tutaj chodzi, byśmy narzekaczom robili zestawy, zwłaszcza podając je publicznie.

Jeśli ktoś ma jakieś pytania i zastrzeżenia do balansu, nadal zachęcam do wklejania jeśli nie samych walk, to chociaż ekwipunków swoich i rywala, sprawdzimy sytuacje, JEŚLI JEST ZABURZONA.
2020.06.05 09:53:13
Ocena: 7 :: Oceń wypowiedź:
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:44015407

Nocny Zonk

500875
3876
Już znalazłem, nieważne.
___
Edytowany 13:20:36 5.6.2020 przez Nocny Zonk
2020.06.05 13:17:20
:: Oceń wypowiedź:
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:44016090

Fearle-S

293811
1298
Marshin
Wbiłem po paru dniach, patrzę um nowe. Wyglądają super i są. Przestawienie pewnych wektorów. Wydłużenie walk (czasami bardzo znaczne), ale w związku z tym powstaje 1 pytanie ...
Dlaczego nie ma kluczowej zmiany w balansie - niszczeń?
Im dłuższa walka, tym gorzej. Zmieniejszenie kosztów nastąpiło w kilku przypadkach, ale bez zmian w leczeniu.
Podobno miałeś na to pomysł, od 2 lat nic w tej kwestii się nie zmieniło.
2020.06.05 20:35:32
Ocena: 2 :: Oceń wypowiedź:
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:44017271

Mr Kristoff

276130
617
Fearle-S:

Well mając 2 iteemki z niszczeniem na paladynie 120, mój przeciwnik tropiciel 120 miał 3 takowe. Wygrałem 2 do 0 (1 do 2 dla niego przed zmianą um), wrzucając wszystko co się da w pasywne um i dając po 1 pkt do aktywnych które dają jakiś pasywny efekt (nawet na przywracanie many/eny i ogółem na mane/ene dałem 0), mój przeciwnik nie był taki sprytny i pomyślał że musi dać więcej w przywracanie manoeny co go w sumie pogrzebało. Trzeba kombinować, a danie wszystko w pasyw z % szansą na wejście nie jest głupim pomysłem skoro po 3-4 turach w walce wszystkie aktywne um są wyszarzone. Jedyny problem, to brak zestawów um, bo nie wyobrażam sobie w tej chwili poświęcić 1 z 3 zestawów na um które zastosuje podczas walki z 1-2 osobami na przedziale.

Co innego nerf maga. Stoczyłem narazie tylko kilka bitew na 227, nie mam złego eq (Co mogę mieć eventowe to mam eventowe. W sumie wszystko prócz zbroi i pierścienia bo ogólnodostępne są lepsze.) a przeciwnik typu łowca i tropiciel potrafi mnie srodze zmasakrować. Mimo tarczy w eQ + 2 iteemków z dodatkowym blokiem, i wymaxowanej um na blok *(swoją drogą śmiesznie zmodyfikowanej bo 2% bloku to jest nic, ale na wyższym lvlu i tak się w to wrzuci jak już się tą tarcze nosi) oraz rózgi od ognia (oba iteemki z licytacj) walka zwykle kończy się zanim zaczyna. Klątwa ma bardzo dużą tendencje do wbijania na pierwszysch ruchach. Podwójny + kolejny cios, jak wejdzie szybka to jeszcze jeden, potem klątwa, kolejny cios i podwójny. O ile wogóle się rusze to jestem po or lub przed z ilością życia 30%. I nie mam już sposobu wygrania. Mogę użyć leczenia, tylko może mam na sobie klątwe, a jeśli nie, przeciwnik i tak znowu mnie zasypie ciosami. Absorbcja dystansowa dawała magowi tarcze przed właśnie takim znukowaniem w pierwszych 3 turach - a potem walki (na poziomie legendarnym) szły różnie. W zależności od bonusów, bloków, neutralizacji. Nikt nie narzekał na przewagę maga rozmawiając ze mną, bo wiedział że jak by się dobrze ubrał, miał by spore szanse na wygraną.

Pisane o 6 rano przed pracą, proszę nie winić za błędy. :v
2020.06.06 06:47:47
:: Oceń wypowiedź:
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:44018052

Fearle-S

293811
1298
Mr Kristoff:
Właśnie o to chodzi. Niszczarka psuje wszelkie taktyki. UM aktywne są zmieniane żeby je dostosować, ale trzeba ich używać. A na obecną chwilę tego brak.
Z nim będę miał nieprzyjemność się dzisiaj bić. Ma i hełm 120 z ośl i buty 110 z gwiazdki. Niszczarka z 4 itemów + możliwe błogo.
Ktoś mi powie jak mam go ugrać? Albo łowce z butami z gwiazki i błogiem/nasiorem 110?

Ale pewnie, zwalmy na ten system i po sprawie. Ostatnio nie ma wymówki "po wakacjach", tylko "bez zmian w systemie się nie da nic zrobić" i tyle.
2020.06.06 11:33:01
Ocena: 1 :: Oceń wypowiedź:
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:44018296

Satiel

321657
2178
Fearle-S:
Na ten moment to dałoby się tylko wyrzucić niszczenia, ale wtedy wiadomo jaki stosunek będą do tego mieli ludzie, którzy są wyposażeni w takie przedmioty. Na przykładzie paladyna, jak niby chcesz to rozwiązać bez żadnej nowej mechaniki, poprawki, która wymagałaby ingerencji programisty, żeby niszczenia nie stały się jedyną opcją w walce? Jeśli do kosztów umiejętności byłyby uwzględnione niszczenia, to w przypadku ich braku nagle paladyn na wielu przedziałach mógłby pozwolić sobie na wymaxowanie aktywów i tym samym chociażby skracałby walkę na ogniu dużo szybciej niż powinien. Zmiana niszczeń niebawem, a to co jest teraz w umiejętnościach, to przymiarka właśnie do tej zmiany.
2020.06.06 11:44:54
Ocena: 1 :: Oceń wypowiedź:
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:44018330

Fearle-S

293811
1298
Satiel:
Ale piszesz mi tak, jakbym ja odkrył ameryke teraz. A to jest problem bardzo poważny od przynajmniej 2-3 lat. Gdzie przez ten czas był programista? Były pomysły, czemu nie byly wdrażane, testowane? (to pytanie do niebieskich)
2020.06.06 15:48:05
:: Oceń wypowiedź:
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:44018832

Maki`

354401
1019
https://grooove.pl/battle/id,25548899
https://grooove.pl/battle/id,25549900?
https://grooove.pl/battle/id,25550107?

po co komu wyrownywarka.

Jak wy chcecie balans robic w ten sposob to długa droga
Edytowany 14:26:41 7.6.2020 przez Maki`
2020.06.07 13:52:09
:: Oceń wypowiedź:
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:44020861

Mr Kristoff

276130
617
Maki`:

Jak byś w 3 walce używał umki dającej odporność na żywioły tak jak ten trop, sądze że byś wygrał. Spamowanie lodowym to nie taktyka. Gdzie duszący pocisk który wydłużył by walke o 2-3 tury?

W tych walkach widać po prostu brak taktyki a nie braki w balansie. Skoro nie używasz połowy dostępnych umiejętności. (Na 300+ lvlu gdzie wszystkie potrzebne umki maxujesz bez problemu i nie ma kompromisów między jedną a drugą um)
Edytowany 15:21:52 7.6.2020 przez Mr Kristoff
2020.06.07 15:20:42
Ocena: 1 :: Oceń wypowiedź:
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:44021073

Maki`

354401
1019
Mr Kristoff:
1. dobij sie do tropa jak ma aure odp 50% z czego drugie 50 wyciagnie lekko z eq
2. zbugowanie legbonow w walce 3 cbk w 5 ruchach (-1 oslepienie)
3. tarka dziala na atak magiczny z czego trop w legendach ł/t stawia na fizyk
4. gdzie jest abs ktorej mam 22k a redukuje 500 obrazen co cios przeciwnika
2020.06.07 15:43:02
Ocena: 0 :: Oceń wypowiedź:
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:44021122

Mr Kristoff

276130
617
Maki`:

To albo punkt 1 albo 3 bo w legach ł/t nie ma tylu odporności zawsze jest jakieś wyjście.

Legbony nie są zbugowane, tylko polegają na farcie (niestety). Trop ma więcej tur niż Ty = będzie wbijać więcej legbonów, dlatego mag musi stawiać bardziej na pasywne legbony.

Co do absorbcji zgodzę się, 10% absorbcji dystansowej to jest śmiech na sali, dostała absolutnie za duży nerf. (100% na wymaxowanych 2 um na 10% w jednej umce.)

Też mam problem z tropami na 227 o czym pisałem wyżej i póki co pozostaje próbować, i czekać na naprawę sytuacji (albo nie heh).

Edit: Osobiście zawsze noszę 1x PO, wejdzie raz i dostajesz solidne przyśpieszenie + oczyszczenie z każdego turowego dmg.
Edytowany 17:18:58 7.6.2020 przez Mr Kristoff
2020.06.07 16:19:13
Ocena: 1 :: Oceń wypowiedź:
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:44021200

Young Hems

30580
418
kiedy naprawicie kontre by wchodził normalny, zwykły atak, a nie dawała turę
2020.06.07 22:34:53
Ocena: 1 :: Oceń wypowiedź:
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:44022512

Mączny Mag

26562
1731
Mr Kristoff:
te 10% to jest zabawne, nic nie mogę zrobić takiemu łowcy, gdy on mi zrobi 3 ataki pod rząd bo ma 2x więcej SA... śmiech na sali
10% absorpcji gdy taki tropiciel walnie mi 4 hity pod rząd jeszcze mu zamrożenie siądzie to nawet ruchu nie będę miał.
Ja mając full eq hero na tropiciela/łowce

Tropiciel z zimnem (full hero vs full hero) jak wygląda walka - tropiciel lodowa strzała, podwójny strzał, lodowa strzała + prawdopodobnie zamrożenie = ja nawet nie mam jednej tury. a on mi zdejmie full hp. (:
Z łowcą podobnie, 2 tury na początek bo dlaczego nie, jakiś krytyk, trucizna, zranienie itd (:
Edytowany 01:48:11 8.6.2020 przez mała mąka
2020.06.08 01:46:41
:: Oceń wypowiedź:
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:44023031

Księżniczka Sissi

30053
1425
Young Hems:
Daje turę tylko w wypadku, gdy gracz, którego kontrujesz nie może zostać zaatakowany, bo ktoś inny wyzwał. Postać nie wie co zrobić, więc zyskujesz turę. "Naprawa" wymagałaby zmiany mechaniki wyzywającego, by faktycznie pomimo wyzywa walił daną osobę, którą kontrujemy, ale czy tego właśnie chcemy?
2020.06.08 12:23:23
Ocena: 1 :: Oceń wypowiedź:
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:44023731

Black and Young

32744
28
Siemka pytanko co jest ze mną nie tak rozumiem RNG ale no bez przesady... Chłopaczkowi wchodzą 4 dotyki mi 1 wtf wg i tak co walke... Tu ostatnia walka https://grooove.pl/battle/id,25573051
2020.06.08 14:26:50
Ocena: 2 :: Oceń wypowiedź:
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:44024105

Young Hems

30580
418
https://grooove.pl/battle/id,25595864? - 1.5h fizyk
https://grooove.pl/battle/id,25596046?
https://grooove.pl/battle/id,25596074?
https://grooove.pl/battle/id,25596107?
https://grooove.pl/battle/id,25596139?

https://grooove.pl/battle/id,25595901? - 1.5h z niszczeniem absy

https://grooove.pl/battle/id,25596162? - 1.5h z niszczeniem absy jako 2h

https://grooove.pl/battle/id,25595915? - 2h
https://grooove.pl/battle/id,25595950?
https://grooove.pl/battle/id,25596020?

https://i.imgur.com/RmEEMr1.png - moje eq wraz z zamiennikami
https://cdn.discordapp.com/attachments/515165397880930305/719919822972125214/image0.jpg - eq oponenta
Zrobiłem sobie kilka walk i nie widziałem dalej sensu, bo jedyna szansą na wygranie z mojej strony było walnięcie jakiegoś konkretnego cbk pod koniec walki. Jest różnica 10 poziomów, ale przewaga lvl jest wyłączoną i jedyne co nas dzieli to itemy choć w takim eq nie powinienem mieć większych problemów. Gdy mag walczy zimnem mam win ratio na poziomie około 90-85%, a na ogniu prawie zerowe. Macie jakieś porady jak sobie radzić wojownikiem z magami?
2020.06.09 16:33:56
Ocena: 2 :: Oceń wypowiedź:
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:44027734

Quesi

300117
5372
Young Hems:
Czemu nie korzystasz z paraliżującego, który zmniejsza mu jego główne atuty, czyli szansę na CK i dmg? Do tego nie widzę agresora, który osobiście mi na 85 dzięki braku tracenia pancerza robi bardzo fajną robotę.

No i pod maga wolałbym nosić pierścień z sekty, który raz da Ci boosta do SA, 2 skfa i cbka. Ty go masz szybko zbić, a nie sztucznie przedłużać walkę.
Edytowany 21:20:54 9.6.2020 przez Quesi
2020.06.09 21:19:59
Ocena: 3 :: Oceń wypowiedź:
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:44028757

Young Hems

30580
418
Quesi:
no w większości walk noszę pierek cbk (jak widać) i naszyjnik z furbola by zniwelować różnice sa.
zrobiłem wam kilka walk byście nie myśleli, że nie próbowałem walczyć agresem, ale już przed nerfem szło z nim słabo.
https://grooove.pl/battle/id,25604032? - sam agres
https://grooove.pl/battle/id,25604055?
https://grooove.pl/battle/id,25604075?
https://grooove.pl/battle/id,25604016?


https://grooove.pl/battle/id,25604115? - mix błysku, paraliżującego i agresa
https://grooove.pl/battle/id,25604132?
https://grooove.pl/battle/id,25604286?

https://grooove.pl/battle/id,25604158? - paraliż + agres
https://grooove.pl/battle/id,25604195?
https://grooove.pl/battle/id,25604225?
https://grooove.pl/battle/id,25604259?

https://grooove.pl/battle/id,25604304? - krwawa + błysk
https://grooove.pl/battle/id,25604322?
https://grooove.pl/battle/id,25604350?
https://grooove.pl/battle/id,25604372?
https://grooove.pl/battle/id,25604372?

1.5h sobie już dawno odpuściłem, ale w poprzednim poście dodałem tylko podglądowo jak to wygląda, a już nie mówiąc o tym, że to mag tylko w 2 legach, a do innych pokroju:
https://www.margonem.pl/?task=profile&id=9220684#eq457
https://www.margonem.pl/?task=profile&id=8886803#eq3740 (reszta na 227)
w ogóle nie miałem podjazdu.
Edytowany 22:29:56 9.6.2020 przez Young Hems
Edytowany 22:31:09 9.6.2020 przez Young Hems
2020.06.09 22:25:31
Ocena: 4 :: Oceń wypowiedź:
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:44029003

Finnegan Camous

2901036
912
Young Hems:
Wrzuciliśmy ze Specyfic w bęben, niestety masz dużo racji, problem ma miejsce. Dobrałem nawet troche lepsze heroiki niż mag, osiągnąłem 30% krytyka i 1.8 skm przy dosyć sensownym SA. Popróbuj kamienną lub unikatowe rękawiczki z sekty na 189, jeśli masz ochotę. Spróbujemy to jakoś załatwić ze strony um np boostując kamienną vs ogień+zimno(to i tak nie warianty vs woj, wiec nie odbije sie na innych profach). Albo przyjrzymy się bliżej kosztom kuli na najwyższych poziomach. Dzięki za wrzutę i wytrwałości!

@dół U nas nie tak źle sprawdzała się też krwawa, kamienna jest troche za słaba niestety. Generalnie on ma najlepsze bony pod swoją strategie walki - zwiększa swoją wytrzymałość by na wymaksowanej kuli maksymalnie skrócić walkę(stąd u niego tylko 2 legendy wypadają tak dobrze). Analogicznie na wojowniku sprawdzaliśmy OŻ+OR i hera, ale wojownik nie ma tak dobrych heroików pod SA, jakich może zgromadzić mag. W każdym razie walki 2h vs kula są niemożliwie patologiczne i trzeba to jakoś ograniczyć.
Jeśli chcesz bezsprzecznie zwiększyć winratio, musisz załatwić hełm z mulher, pomoże nawet bardziej niż dwie inne legendy z bonusami zbędnymi w tak krótkiej walce. Generalnie maxuj SA z eq, stawiaj na krwawą i błysk z ograniczeniem jego kryta i tur, niestety nie można tutaj wiele zdziałać z perspektywy um:/
Edytowany 10:09:29 10.6.2020 przez Finnegan Camous
2020.06.10 00:11:27
:: Oceń wypowiedź:
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:44029225

Young Hems

30580
418
Podjąłem kilka walk w unikatowych rękawicach i gdyby ktoś byl ciekaw efektów lub dalej miał inne propozycje to śmiało wysłucham. Wybrałem wyjątkowo dwa błoga (wcześniej walczyłem bez) za sł z sa oraz z eder pod odpy na ogień.
Błogo z odp na ogień:
https://grooove.pl/battle/id,25608317?
https://grooove.pl/battle/id,25608258?
https://grooove.pl/battle/id,25608070?
https://grooove.pl/battle/id,25608104?
https://grooove.pl/battle/id,25608129?
https://grooove.pl/battle/id,25608634?
https://grooove.pl/battle/id,25608651?
https://grooove.pl/battle/id,25608602?


Błogo za sł:
https://grooove.pl/battle/id,25608139?
https://grooove.pl/battle/id,25608216
https://grooove.pl/battle/id,25608200?
https://grooove.pl/battle/id,25608231
https://grooove.pl/battle/id,25608317
https://grooove.pl/battle/id,25608258
https://grooove.pl/battle/id,25608231?

Błogo z odp + łapy ko i kamienna:
https://grooove.pl/battle/id,25608666?
https://grooove.pl/battle/id,25608677?
https://grooove.pl/battle/id,25608693?

Błogo za sł przy troszkę innej taktyce jak wspomniał Spec by nie stakcować ogłucha x3:
https://grooove.pl/battle/id,25608707?
https://grooove.pl/battle/id,25608715?
https://grooove.pl/battle/id,25608725?
https://grooove.pl/battle/id,25608754?
https://grooove.pl/battle/id,25608766?
https://grooove.pl/battle/id,25608787?
https://grooove.pl/battle/id,25608792?





Problem był taki, że w momencie gdy przestawałem klikać błyskawiczny prawie zawsze byłem dublowany, a nawet przed rzuceniem porażajki się udawało zdublować z tego co pamiętam. Straszne ubytek na sa na tych rękawicach jest co jest widoczne, a samo błogo za sł nie rozwiązało problemu, bo jak już napisałem byłem zmuszany by klikać błyskawiczny by utrzymać stosunek tur 1:1. Mag wyciąga naprawdę sporą liczbę sa jak na wolna profesję i tak samo dużą ilość obniżki co mnie jako wojownika za bardzo nie boli przez red stuna, ale mimo wszystko jest odczuwalne.
Myślę, że z tego wszystkiego najlepiej wychodziło spamowanie zamienne błysku i ogłucha przez co mogłem wyciągnąć fajna liczbę tur w połączeniu z wtrąceniem.
Edytowany 02:04:02 10.6.2020 przez Young Hems
2020.06.10 01:39:30
:: Oceń wypowiedź:
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:44029375

Tylko zalogowani gracze mogą pisać posty

Forum Margonem > Dyskusje techniczne > Umiejętności - dyskusje

Podaj powód dlaczego oceniasz post na

Pozostało ważnych głosów na dziś: 0, po przekroczeniu limitu
Twój głos pokaże się przy wiadomości, ale nie doliczy się do reputacji gracza.


* pole nieobowiązkoweLimit znaków 0/50

Zgłoszenie postu do moderacji.
Poniżej możesz podać powód Twojego zgłoszenia.

Pamiętaj, że za bezsensowny komentarz możesz otrzymać knebla i stracić swoją reputację.

Limit znaków 0/150

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
AND grp=0