W tym temacie będą pojawiały się przedmioty, których statystyki uległy zmianie. Dodatkowo będzie zamieszczana informacja w blogu technicznym z odnośnikiem do posta z "nowymi" przedmiotami. Edytowany 19:58:44 17.3.2019 przez Deedo
Wraz z modernizacją tytanów pojawią się zmiany w przedmiotach, które można z nich zdobyć. Jutro, tj. 07.09.2018 ok. 10:00 przedmioty otrzymają dodatkowy bonus z racji trudności walki z tym/o tego NPC (jeśli takowego nie miały wcześniej). Ta zmiana będzie dotyczyć Dziewiczej Orlicy:
dodano energie oraz mane w zamian za +1 CK
dodano wszystkie cechy
dodano siłę oraz odporności na + i -
dodano siłę krytyka fizycznego oraz odporności na + i -
dodano niszczenie odporności magicznych oraz odporności na + i -
wszystkie cechy zamieniono na siłę oraz dodano obniżanie uniku
dodano energię
dodano przywracanie życia
dodano SA, obniżanie CK zamieniono na życie
dodano unik
dodano życie
dodano życie
dodano SA
dodano życie
dodano odporności na + i - oraz siły krytyków
dodano obniżanie SA
dodano życie oraz SA w zamian za CK
dodano wszystkie cechy
dodano wszystkie cechy
dodano SA
zmiana z laski na różdżkę oraz całkowita zmiana bonusów
zmiana CK na siłę
dodanie CK i spowolnienia w zamian za siłę
dodanie niszczenia pancerza oraz zamiana CK na siłę CK
dodanie obniżenia SA
dodanie obniżania uniku oraz odporności na + i -
Aktualizacja zakończona. Edytowany 09:45:03 7.9.2018 przez Deedo
Kontynuacja wzmocnień dla przedmiotów z tytanów. Zmiany poniżej dotyczą Zabójczego królika. Zostaną udostępnione w czwartek, tj. 4 października 2018 roku około godziny 10:00.
dodano bonus w życie
dodano bonus w życie
zwiększono SA
dodano niszczenie odporności
dodano leczenie
dodano unik
usunięto osłabienie pancerza
wzmocniono leczenie
dodano życie
dodano obniżanie uniku, zamieniono życie na leczenie
zwiększono siłę krytyka fizycznego
dodano obniżanie sa przeciwnika
dodano leczenie
dodano leczenie, zamieniono odporności z zimna na błyskawice
dodano obniżanie uniku przeciwnika
dodano niszczenie many i energii kosztem odporności
usunięto zmniejszenie obrażeń oraz zamieniono cios krytyczny na niszczenie pancerza
zmiana typu z broni 2-ręcznej na broń 1-ręczną, nowe statystyki
zmiana typu z laski na różdżkę, nowe statystyki
dodano niszczenie pancerza oraz zamieniono siłę krytyka fizycznego na wszystkie cechy
dodano energię
dodano unik
uporządkowano odporności, zamieniono siłę krytyka oraz manę, energię i leczenie na wzmocnienie SA, obniżanie uniku, spowolnienie i życie
uporządkowano odporności, wzmocniono siłę krytyka oraz obniżanie uniku kosztem bonusu w siłę i energię
usunięto zmniejszenie ataku oraz zamieniono cios krytyczny na wzmocnione leczenie
Aktualizacja zakończona. Edytowany 10:01:30 4.10.2018 przez Deedo
Zmiany statystyk przedmiotów ze względu na mniejszą wartość uniku. Bonus ten został usunięty z wszystkich poniższych przedmiotów dla profesji wolnych. W zamian za to:
dodano cios krytyczny
dodano życie
dodano energię
dodano blok
dodano obniżanie SA
dodano leczenie oraz zamieniono obniżanie SA na SA
dodano leczenie
całkowita zmiana statystyk
dodano energię
dodano życie
dodano SA
dodano manę
dodano leczenie turowe
dodano życie
dodano SA
dodano życie
dodano cios krytyczny
dodano cios krytyczny
dodano cios krytyczny
dodano energię
dodano obniżanie SA
dodano życie
dodano energię
dodano życie
dodano blok, zmiana obniżania CK na manę
dodano życie, usunięto siły krytyka magicznego, wzmocniono cios krytyczny
dodano obniżanie uniku, zmieniono siłę krytyka magicznego na życie
dodano energię oraz zamieniono siłę krytyka magicznego na cios krytyczny
dodano życie oraz SA
dodano cios krytyczny
dodano intelekt
osłabiono obniżanie leczenia
dodano manę
dodano cios krytyczny
dodano życie
dodano blok
dodano życie
dodano życie
dodano obniżanie uniku
dodano obniżanie uniku
dodano życie, zmieniono cechy na cios krytyczny
dodano manę
dodano manę
dodano cios krytyczny
zmieniono siłę krytyka magicznego oraz intelekt na cios krytyczny oraz zmieniono bonus legendarny
Kontynuacja wzmocnień dla przedmiotów z tytanów. Zmiany poniżej dotyczą Renegata Baulusa. Zostaną udostępnione w środę, tj. 7 listopada 2018 r. około godziny 10:00.
dodanie niszczenia energii
dodanie życia, broń ograniczona tylko dla tancerza ostrzy
dodanie niszczenia absorpcji, obniżenie ataku w zamian za siłę, broń ograniczona tylko dla wojownika
dodanie uniku
dodanie niszczenia pancerza
dodanie obniżania szansy na cios krytyczny, zamiana many na niszczenie odporności
dodanie wszystkich cech
wzmocnienie leczenia
dodanie niszczenia pancerza, obniżenie ataku w zamian za niszczenie absorpcji
zmiana typu na różdżkę oraz żywiołu oraz dodanie niszczenia pancerza
dodanie obniżania uniku
dodanie bloku, obniżenie pancerza w zamian za energię
dodanie energii
dodanie życia
wzmocnienie pancerza w zamian za obronę, dodanie życia
dodanie obniżania uniku
zmiana odporności, zmiana szansy na cios krytyczny na obniżanie SA, dodanie życia
dodanie uniku oraz przeciwstawnych odporoności
dodanie many
rozbudowanie cech w zamian za przeciwstawne odporności
dodanie leczenia
dodanie niszczenia pancerza
zmiana many na SA, dodanie szansy na cios krytyczny
dodanie uniku
dodanie życia, broń ograniczona tylko dla tancerza ostrzy
dodanie niszczenia pancerza, zamiana siły na SA
dodanie siły, broń ograniczona tylko dla tancerza ostrzy
całkowita zmiana statystyk
zwiększenie SA
zmiana many na unik, dodanie wszystkich cech oraz zwiększenie SA kosztem zmniejszenia ataku
zwiększenie SA
dodanie leczenia, zwiększenie SA kosztem szansy na cios krytyczny
zmiana typu na różdżkę, dodanie niszczenia energii, dodanie życia kosztem zmniejszenia ataku
zwiększenie pancerza, dodanie bloku przebicia kosztem odporności, zmiana leczenia na obniżanie uniku
zwiększenie SA kosztem energii i many, dodanie życia
dodanie SA oraz jego wzmocnienie kosztem niszczenia many
zwiększenie SA kosztem leczenia, zmiana niszczenia energii na cios krytyczny, zmiana energii na życie
zmiana odporności na leczenie, obniżanie SA i uniku
dodanie uniku, zmiana wszystkich cech na SA
dodanie leczenia
zwiększenie pancerza kosztem obrony, dodanie bloku, zmiana wzmocnień krytyka na życie i obniżanie uniku
zmiana leczenia na życie, zmiana energii i many na obniżenie SA
wzmocnienie SA kosztem wszystkich cech
Aktualizacja zakończona Edytowany 10:35:16 7.11.2018 przez Deedo
Kontynuacja wzmocnień dla przedmiotów z tytanów. Zmiany poniżej dotyczą Piekielnego Arcymaga. Zostaną udostępnione w piątek, 30 listopada 2018 r. około godziny 10:00.
dodano SA, wzmocniono blok przebicia
zmiana laski na różdżkę, dodanie leczenia, zmiana siły krytyka na życie
dodanie uniku
zwiększenie szansy na kontrę, dodanie życia
zmiana typu typu ataku na GR, zwiększenie SA
dodanie życia
dodanie uniku
dodanie obniżania uniku
dodanie niszczenia many, zwiększenie leczenia w zamian za wyrównanie odporności
zwiększenie SA
zwiększenie SA
zwiększenie leczenia, dodanie intelektu w zamian za odporność
dodanie siły krytyka, zwiększenie energii w zamian za odporność
wyrównanie odporności magicznych, dodanie energii oraz zwiększenie uniku
wyrównanie odporności magicznych, zmiana wszystkich cech na intelekt, zwiększenie leczenia i SA
zwiększenie życia
zwiększenie SA
zwiększenie SA
zwiększenie SA
zwiększenie SA
zwiększenie uniku
zmiana many na SA, zwiększenie odporności
wzmocnienie uniku
dodanie niszczenia pancerza
dodanie życia, wzmocnienie wszystkich cech i leczenia kosztem odporności
dodanie obniżania SA
dodanie niszczenia many, wzmocnienie odporności na błyskawice kosztem odporności na zimno
dodanie niszczenia energii, wzmocnienie odporności na ogień kosztem odporności na błyskawice
dodanie niszczenia pancerza, zmiana many na obniżenie odporności
dodanie obniżania SA
wyrównanie odporności, dodanie leczenia, wzmocnienie życia
wyrównanie odporności, wzmocnienie wszystkich cech, uniku, sa
wyrównanie odporności, wzmocnienie życia i obniżania uniku, dodanie obniżania SA
dodanie obniżania SA
zwiększenie SA
dodanie życia kosztem wszystkich cech
dodanie zmniejszenia szansy na cios krytyczny
Aktualizacja zakończona. Edytowany 09:46:01 30.11.2018 przez Deedo
Kontynuacja wzmocnień dla przedmiotów z tytanów. Zmiany poniżej dotyczą Versusa Zoonsa. Zostaną udostępnione we wtorek, 15 stycznia 2019 r. około godziny 10:00.
Dodanie bonusu w życie, udostępnienie odporności na truciznę kosztem odporności na błyskawice.
Dodanie bonusu w życie.
Zmiana wszystkich cech na SA.
Zwiększenie SA o 1 bonus, dodanie spowolnienia, dodanie niszczenia energii i niszczenia many kosztem 1 bonusu ze wszystkich cech, many i energii, 1 bonusu w życie. Zmiana bonusu legendarnego z "Ciosu bardzo krytycznego" na "Dotyk anioła".
Zwiększenie SA o 1 bonus, dodanie wszystkich cechy, zamiana bonusu w obronę na pancerz.
Zwiększenie SA o 1 bonus, zmiana odporności z zimna na ogień.
Dodanie bonusu w obronę.
Dodanie 1 bonusu w SA, unik i obniżania uniku kosztem 1 bonusu we wszystkie cechy i spowolnienia.
Zwiększenie SA o 1 bonus.
Zwiększenie SA o 1 bonus.
Zwiększenie SA, zwiększenie obrony kosztem energii.
Zamiana jednego bonusu ze wszystkich cech w SA. Ujemna odporność na błyskawice zamieniona w dodatnią odporność, dodanie ujemnej odporności na ogień.
Dodanie energii, many, 1 bonusu w życie, leczenia kosztem odporności na zimno.
Dodanie SA, spowolnienia, życia, leczenia kosztem odporności na zimno.
Dodanie 2 bonusów w życie i 2 bonusów we wszystkie cechy kosztem odporności na ogień.
Dodanie 2 bonusów we wszystkie cechy oraz życia, usunięto siłę krytyka fizycznego i magicznego.
Dodanie 1 bonusu w SA.
Zwiększenie bloku przebicia z 40% do 50%, usunięcie 2 bonusów w obronę, dodanie SA i bonusu w blok, zamiana wszystkich cech na siłę. Zmiana odporności z zimna na błyskawice.
Dodanie SA i życia kosztem 1 bonusu w cios krytyczny.
Zmiana przedmiotu w różdżkę, usunięto bonus w dodatkowe obrażenia, dodano spowolnienie oraz niszczenie pancerza.
Zwiększenie szansy na kontrę z 38% do 50%, dodanie bonusu w SA, usunięcie bonusu w siłę krytyka fizycznego.
Zwiększenie SA o 1 bonus oraz zwiększenie szansy na przebicie z 25% do 30%.
Zwiększenie uniku o 1 bonus.
Zwiększenie SA o 1 bonus oraz zwiększenie szansy na przebicie z 25% do 30%.
Dodanie niszczenia pancerza kosztem wszystkich cech.
Dodanie bonusu w SA, zmiana odporności z zimna na błyskawice.
Dodanie bonusu w SA, zmiana odporności z zimna na ogień.
Dodanie bonusu w SA, zamiana 1 bonusu z many na niszczenie odporności.
Dodanie bonusu w SA.
Usunięto maga, zwiększenie SA o 1 bonus.
Dodanie bonusu w SA, zmiana odporności z zimna na ogień.
Przedmioty które nie uległy zmianie: - Najeżony szyszak pogardy - Szyszak przetopionych kajdan Aktualizacja zakończona. Edytowany 09:31:07 15.1.2019 przez Deedo
Kontynuacja wzmocnień dla przedmiotów z tytanów. Zmiany poniżej dotyczą Łowczyni Wspomnień. Zostaną wdrożone 18 lutego 2019 r. około godziny 10:00.
dodanie bonusu w niszczenie pancerza
dodanie bonusu w SA, od teraz miecz nie zadaje obrażeń od głębokiej rany
dodanie bonusu w życie, od teraz przedmiot zadaje obrażenia od głębokiej rany
dodanie bonusu w leczenie, zwiększenie szansy na kontrę do 50%
zmiana na różdżkę, dodanie bonusu w życie
dodanie bonusu w SA
dodanie bonusu w niszczenie pancerza
dodanie bonusu w niszczenie pancerza, zwiększenie szansy na głęboką ranę do 25%
dodanie bonusu w SA
zmiana wszystkich cech na życie, dodanie bonusu w SA
zmiana jednego bonusu w manę na życie, dodanie bonusu w SA, od teraz uodparnia na zimno
dodanie bonusu w SA
dodanie bonusu w unik, od teraz uodparnia na zimno
zmiana wszystkich cech na leczenie, dodanie bonusu w SA, od teraz uodparnia na błyskawice
zmiana siły krytyka fizycznego na obniżanie uniku, zmiana wszystkich cech w niszczenie pancerza, dodanie bonusu w SA
zmiana siły krytyka magicznego w manę, dodanie bonusu w SA, od teraz uodparniają na błyskawice
dodanie bonusu w energię
dodanie bonusu w ujemne odporności, dodanie bonusu w życie i energię
dodanie bonusu w ujemne odporności, dodanie bonusu w życie i leczenie turowe
zmiana siły krytyka fizycznego w energię, dodanie bonusu w unik
zmiana siły krytyka fizycznego na życie, dodanie 1 bonusu w SA, od teraz uodparniają na błyskawice
dodanie bonusu w leczenie, od teraz uodparniają na zimno
dodanie 9% odporności na ogień kosztem odporności na błyskawice, zmiana jednego bonusu ze wszystkich cech w SA, dodanie kolejnego bonusu w SA
zmiana jednego bonusu ze wszystkich cech na spowolnienie, dodanie bonusu w życie
dodanie 10% odporności w truciznę i bonus w odporność na błyskawicę kosztem odporności na zimno, zmiana jednego bonusu ze wszystkich cech na leczenie, zmiana uniku na SA, dodanie kolejnego bonusu w SA
dodanie dwóch bonusów w ujemne odporności, zmiana siły krytyka magicznego na wszystkie cechy, zmiana siły krytyka fizycznego na życie, dodanie bonusu w cios krytyczny i dwóch bonusów w SA
zmiana obniżania uniku w niszczenie many, dodanie bonusu w cios krytyczny
dodanie bonusu w cios krytyczny, od teraz uodparnia na zimno
zmiana siły ciosu krytycznego w niszczenie energii, zmiana leczenia w obniżanie uniku, dodanie 1 bonusu w SA, od teraz uodparnia na błyskawice
zmiana ujemnego bonusu w obronę na ujemny bonus w pancerz, dodanie bonusu w SA
zmiana jednego bonusu w siłę krytyka fizycznego na jeden bonus w życie, zmiana jednego bonusu w siłę krytyka magicznego na bonus w SA, zmiana 2 bonusów we wszystkie cechy na niszczenie many i energii, dodanie spowolnienia
usunięcie bonusu w siłę krytyka magicznego, usunięcie bonusu w ujemną odporność na truciznę, zmiana ujemnego bonusu w obronę na ujemny bonus w pancerz, dodanie bonusu w SA, od teraz uodparniają na zimno
Aktualizacja zakończona. Edytowany 09:08:27 18.2.2019 przez Deedo
Planowane zmiany w przedmiotach. Zostaną wdrożone 18 marca 2019 r. około godziny 10:00.
Zmiana siły ciosu krytycznego w niszczenie pancerza, dodanie niszczenia absorpcji.
Zwiększenie szansy na kontrę z 45% do 50%, zmiana siły krytyka magicznego w obniżanie SA.
Zamiana jednego bonusu w siłę krytyka fizycznego na unik, dodanie kolejnego bonusu w unik.
Dodanie bonusu w SA.
Zmniejszenie szansy na głęboką ranę z 35% do 29%, dodanie bonusu w unik.
Zmiana zręczności na intelekt, dodanie bonusu w SA.
Dodanie bonusu w SA.
Zmiana many w leczenie turowe, dodanie bonusu w obniżanie odporności magicznych.
Dodanie bonusu w obniżanie uniku.
Zmiana many na obniżanie odporności, zmiana intelektu na niszczenie pancerza, usunięcie ujemnego bonusu w odporność na truciznę.
Zmiana zręczności na życie, zmiana siły krytyka fizycznego na niszczenie pancerza, dodanie bonusu w odporność na ogień (obecnie zbroja ta posiada ujemny bonus w odporność na truciznę).
Zamiana obniżania uniku w niszczenie pancerza, zmiana siły krytyka fizycznego na energię, usunięcie ujemnego bonusu w odporność na truciznę, dodanie bonusu w odporność na ogień kosztem zmniejszenia obrony.
Usunięcie ujemnych odporności na zimno i dodatnich na ogień, zmiana zręczności na obniżanie szansy na cios krytyczny, zmiana obniżania uniku w życie, dodanie bonusu w SA.
Usunięcie ujemnych odporności na zimno i dodatnich na ogień, zmiana natywnych odporności z ognia na błyskawice, zmiana leczenia w szansę na cios krytyczny, zmiana życia na trzeci bonus w siłę, zamiana dwóch bonusów w siłę krytyka fizycznego na blok i drugi bonus w energię, dodanie bonusu w SA.
Usunięcie ujemnych odporności na błyskawice oraz truciznę i dodatnich na ogień, zmiana natywnych odporności z ognia na zimno, zmniejszenie odporności na zimno o 9%, dodanie bonusu w absorpcję magiczną i fizyczną, zamiana jednego bonusu w intelekt na obniżanie szansy na cios krytyczny, zmiana bonusu w cios krytyczny na drugi bonus w obniżanie szansy na cios krytyczny, dodanie bonusu w spowolnienie.
Usunięcie ujemnego bonusu w odporność na truciznę, zmiana bonusu w cios krytyczny na SA.
Usunięcie ujemnego bonusu w odporność na truciznę, zwiększenie ujemnych odporności na zimno, dodanie obniżania uniku.
Usunięcie odporności na błyskawice, dodanie 2 bonusów w unik.
Usunięcie odporności na błyskawice, dodanie bonusu w SA, unik i spowolnienie.
Zwiększenie ujemnej odporności na ogień, dodanie bonusu w życie, leczenie i cios krytyczny.
Zwiększenie ujemnej odporności na zimno, usunięcie ujemnej odporności na truciznę, dodanie bonusu w życie i spowolnienie.
Usunięcie odporności na błyskawice, usunięcie ujemnej odporności na truciznę, dodanie bonusu w SA i cios krytyczny.
Dodanie ujemnych odporności na zimno, zmiana niszczenia energii na niszczenie pancerza, dodanie niszczenia odporności, dodanie bonusu w cios krytyczny i obniżanie szansy na cios krytyczny.
Zwiększenie ujemnych odporności na ogień, zmiana uniku w energię, dodanie bonusu w manę, dodanie bonusu w SA.
Dodanie bonusu w życie.
Dodanie bonusu w cios krytyczny, zręczność, siłę krytyka fizycznego, energię, SA.
Dodanie bonusu we wszystkie cechy, cios krytyczny, siłę krytyka magicznego, spowolnienie i manę.
Zmiana bloku przebicia na niszczenie many, dodanie bonusu w spowolnienie.
Usunięcie ujemnych odporności na truciznę, zwiększenie szansy na przebicie z 35% do 45%, zmiana odporności z ognia na zimno.
Dodatkowa zmiana dla pierścieni z tzw. sekty:
Zmiana many na siłę, dodanie wojownika
Zmiana siły krytyka magicznego na blok, zmiana 1 bonusu ze wszystkich cech na intelekt.
Aktualizacja zakończona Edytowany 14:45:00 18.3.2019 przez Deedo
Nadchodzą zmiany w statystykach przedmiotów, które wejdą w życie 25 marca 2019 r. około godziny 11:00.
zamiana 1 bonusu z ciosu krytycznego na siłę, zmiana energii w SA
Komentarz: Wzmocnienie podstawowych bonusów.
zmiana energii na kontrę
Komentarz: Udostępnienie brakującej kontry kosztem bonusu wywierającego mniejszy wpływ na walkę z potworami.
zwiększenie szansy na przebicie z 15% do 20%, zwiększenie szansy na głęboką ranę z 10% do 18%, usunięcie tropiciela
Komentarz: Wzmocnienie nieużywanego przedmiotu.
dodanie SA i życia kosztem siły, energii, zmniejszenie pancerza w celu wyrównania bonusów
Komentarz: Wzmocnienie nieużywanego przedmiotu.
zmiana jednego bonusu z ciosu krytycznego na SA, zwiększenie szansy na głęboką ranę z 23% do 25%
Komentarz: Wzmocnienie nieużywanego przedmiotu.
dodanie 3 bonusów w życie kosztem uniku (x2) i wszystkich cech (x1)
Komentarz: Usunięcie uniku z przedmiotu dla profesji, które na nim nie bazują.
jeden bonus w cios krytyczny zamieniono na kontrę
Komentarz: Dodanie brakującej kontry.
zmiana jednego bonusu z siły na SA
Komentarz: Bezpośrednie wzmocnienie przedmiotu.
zmiana siły krytyka magicznego na życie
Komentarz: Lekkie wzmocnienie przedmiotu poprzez usunięcie podwójnej siły krytyka i dostosowanie do nowych zbroi z Tyrtajosa.
zmiana siły krytyka fizycznego w leczenie
Komentarz: Lekkie wzmocnienie przedmiotu poprzez usunięcie podwójnej siły krytyka i dostosowanie do nowych zbroi z Tyrtajosa.
usunięcie pomniejszonych obrażeń, usunięcie siły krytyka fizycznego
Komentarz: Zwiększenie obrażeń w ogólnodostępnej broni kosztem bonusu mającego na tym poziomie ekwipunku niższy wpływ na walkę.
zmiana many w leczenie turowe
Komentarz: Usunięcie many z przedmiotu na wszystkie profesje.
zamiana uniku w życie
Komentarz: Ukierunkowanie butów pod walki z atakiem magicznym, lekkie zwiększenie puli zdrowia w ogólnodostępnym ekwipunku.
zmiana jednego bonus z siły krytyka fizycznego na niszczenie pancerza, zmiana uniku na wszystkie cechy
Komentarz: Udostępnienie niszczenia pancerza w ogólnodostępnej broni pomocniczej.
zmiana siły krytyka fizycznego na wszystkie cechy
Komentarz: Usunięcie siły krytyka fizycznego w przedmiocie na wszystkie profesje.
zamiana niszczenia energii w niszczenie many
Komentarz: Niszczenie energii było zbyt skuteczne przeciwko wojownikowi i paladynowi gdy nie posiadali broni przeklętej, mechanika ta jest zbyt mocna na obecną kondycję łowcy. Niszczenie many docelowo ma ograniczyć paladynowi możliwości do leczenia się/nieustannego używania gorącego uderzenia bez ingerencji w przyspieszanie się w trakcie walki.
zamiana jednego bonusu w siłę krytyka fizycznego na obniżanie uniku, usunięcie jednego bonusu w siłę krytyka magicznego, usunięcie ujemnej odporności na truciznę
Komentarz: Zmiana wysokich wartości siły krytyka na obniżanie uniku, które jest w mniejszym stopniu dostępne na przedziale.
zamiana many za cios krytyczny
Komentarz: Usunięcie many z przedmiotu na wszystkie profesje, przedmiot ograniczał możliwości gromadzenia ciosu krytycznego.
zamiana jednego bonusu w odporność na truciznę w SA, zmniejszenie szansy na blok przebicia z 55% do 50%
Komentarz: Przedmiot nie oferował SA, w efekcie dużego wzmocnienia została zmniejszona szansa na przebicie pancerza.
zmiana podwójnej siły na podwójne wszystkie cechy
Komentarz: Usunięcie siły z przedmiotu na wszystkie profesje.
zmiana zręczności na unik
Komentarz: Zaoferowanie tancerzowi uniku w ogólnodostępnym ekwipunku.
dodanie życia i bonusu w cios krytyczny kosztem dwóch bonusów w siłę krytyka magicznego
Komentarz: Szansa na cios krytyczny jest znacznie istotniejsza dla paladyna od siły krytyka magicznego, wzmocnienie przedmiotu poprzez dodanie zdrowia.
zmiana energii w manę
Komentarz: Ze względu na dzielenie z wojownikiem znacznej części przedmiotów na przedziale, paladyn ma mniejszy dostęp do many niż energii.
dodanie życia oraz spowolnienia kosztem siły ciosu krytycznego i siły (x1)
Komentarz: Wzmocnienie tancerza w ogólnodostępnym ekwipunku na poziomie heroicznym.
dodanie obniżania uniku kosztem wszystkich cech
Komentarz: Udostępnienie brakującego obniżania uniku na przedziale.
zwiększenie SA kosztem 1 bonusu w życie
Komentarz: Dopasowanie przedmiotu pod względem SA do Uroku praorka oraz nowego Pierścienia Różanity.
wzrost szansy na cios krytyczny kosztem many
Komentarz: Usunięcie many z przedmiotu dla profesji walczących w zwarciu.
wzrost szansy na cios krytyczny kosztem SA
Komentarz: Osłabienie łatwo dostępnego pierścienia, który deklasował ze względu na wysokie SA wszystkie pierścienie na przedziale.
- dodanie SA i spowolnienia kosztem dwóch bonusów we wszystkie cechy
Komentarz: Wzmocnienie nieużywanego przedmiotu.
zmiana SA na przebicie pancerza
Komentarz: Udostępnienie brakującego przebicia pancerza w przedmiocie na wyższe poziomy.
zmiana SA na przebicie pancerza
Komentarz: Udostępnienie brakującego przebicia pancerza w przedmiocie na wyższe poziomy.
dodanie życia i obniżania uniku kosztem siły i zręczności, usunięcie ciosu krytycznego w celu wyrównania bonusów
Komentarz: Bezpośrednie wzmocnienie tancerza w ogólnodostępnym ekwipunku - również ułatwienie expienia.
zmiana energii na niszczenie pancerza
Komentarz: Udostępnienie niszczenia pancerza w ogólnodostępnym zestawie.
dodanie SA kosztem siły krytyka fizycznego, zmiana leczenia na obniżanie uniku
Komentarz: Wzmocnienie nieużywanego przedmiotu, nastawienie przeciw profesjom posiadającym unik.
zmiana wszystkich cech na unik
Komentarz: Udostępnienie uniku, a w efekcie wzmocnienie przedmiotu bez ingerencji w szansę na głęboką ranę.
zmiana odporności na SA
Komentarz: Wzmocnienie przedmiotu, zmniejszenie dysproporcji SA między wojownikiem a innymi profesjami na przedziale w heroicznym ekwipunku.
dodanie ciosu krytycznego kosztem SA, usunięcie jednego bonusu w unik w celu wyrównania ujemnego bonusu w obronę
Komentarz: Osłabienie przesadnie silnego przedmiotu z elity (3 typy niszczeń, podwójny unik oraz obniżanie uniku w połączeniu z 3 bonusami w SA) poprzez zmniejszenie dostępnego SA i szansy na unik. Zwiększenie korelacji z bonusem legendarnym poprzez zwiększenie szansy na cios krytyczny.
dodanie życia i niszczenia pancerza kosztem energii i many
Komentarz: Wzmocnienie przedmiotu względem Skradzionych cholew Jana poprzez udostępnienie istotnego na tym poziomie niszczenia pancerza i zwiększenie korelacji z bonusem legendarnym poprzez dodanie życia.
zamiana leczenia turowego w zręczność, usunięcie many w celu wyrównania liczby bonusów
Komentarz: Osłabienie mocnego przedmiotu z elity, oferował zbyt dużą defensywę, na czym zyskiwały profesje docelowo chcące przedłużyć walkę.
dodanie uniku kosztem wszystkich cech (x1)
Komentarz: Zwiększenie tancerzowi dostępu do uniku na przedziale.
2 bonusy w zręczność zostały zamienione na cios krytyczny i siłę krytyka fizycznego
Komentarz: Zwiększenie korelacji przedmiotu z bonusem legendarnym.
zwiększenie SA kosztem siły krytyka fizycznego
Komentarz: Wzmocnienie przedmiotu pod względem szybkości na heroiczno-legendarnym poziomie ekwipunku, konieczne ze względu na dzielenie przedmiotu przez 2 profesje, w związku z czym obie tracą część bonusów natywnych.
dodanie spowolnienia kosztem wszystkich cech
Komentarz: Wzmocnienie przedmiotu pod względem manipulacji SA podczas walki.
dodanie spowolnienia kosztem siły krytyka fizycznego
Komentarz: Wzmocnienie przedmiotu pod względem manipulacji SA podczas walki walki, nastawienie przedmiotu przeciw profesjom, które nie posiadają redukcji spowolnień. Wzmocnienie konieczne ze względu na stratę części bonusów natywnych przez obie profesje dzielące przedmiot.
zmiana zręczności na wszystkie cechy
Komentarz: Usunięcie zręczności z przedmiotu dzielonego z magiem.
zmiana bonusu legendarnego z Fizycznej Osłony na Ostatni Ratunek
Komentarz: Zwiększenie różnorodności bonusów legendarnych na przedziale, wykorzystanie wysokiego zdrowia, które oferuje przedmiot poprzez umieszczenie Ostatniego ratunku, będącego bardziej uniwersalnym bonusem.
dodanie dwóch bonusów w życie w zamian za siłę krytyka magicznego i fizycznego
Komentarz: Zwiększenie defensywy czerpanej z mniej popularnego przedmiotu.
dodanie życia i obniżania uniku kosztem siły krytyka fizycznego i magicznego
Komentarz: Zwiększenie korelacji statystyk z bonusem legendarnym, zwiększenie dostępu do obniżania uniku, którego na przedziale brakuje.
dodanie niszczenia odporności i spowolnienie kosztem uniku i many (x1)
Komentarz: Zwiększenie znaczenia przedmiotu w walkach między profesjami magicznymi, a przez to odróżnienie go od rękawic z Obłąkanego łowcy orków bez konieczności zmiany bonusu legendarnego.
zmiana powiększonego pancerza na cios krytyczny
Komentarz: Dodatkowy pancerz w butach nie koreluje korzystnie z działaniem bonusu legendarnego.
dodanie obniżania uniku kosztem energii
Komentarz: Zwiększenie dostępu do obniżania uniku tropicielowi i paladynowi.
zmiana jednego bonusu z SA na spowolnienie
Komentarz: Przedmiot oferował wojownikowi zbyt duży przyrost SA, mimo że ze względu na siłę (i współczynniki zdrowie/siła do jakich ma on dostęp) zyskiwał on z niego najwięcej. Spowolnienie nie osłabi przesadnie przesadnie pierścienia z perspektywy profesji szybkich.
zmiana siły krytyka fizycznego na cechy, zmiana siły krytyka magicznego na leczenie turowe, zmiana poziomu ze 181 na 180
Komentarz: Lekkie wzmocnienie przedmiotu, udostępnienie go do przedziału 180, zwiększając możliwości dobierania ekwipunku. Przypadek wyjątkowy ze względu na niskie zainteresowanie przedmiotem.
dodanie obniżania ciosu krytycznego i zwiększenie życia kosztem szansy na cios krytyczny oraz siły krytyka magicznego i fizycznego
Komentarz: Zwiększenie mocy przedmiotu poprzez podbicie zdolności obronnych. Docelowo kompozycja przedmiotu ma być defensywna i ma stanowić słabszy (mniej uniwersalny) zamiennik za naszyjniki z Demonisa.
wzrost SA i dodanie dwóch bonusów w cios krytyczny kosztem bonusu w pancerz, życie (x1) i wszystkie cechy
Komentarz: Wzmocnienie docelowo słabszego (ze względu na brak zamienników na przedziale) przedmiotu.
dodanie obniżania uniku i zwiększenie uniku kosztem many i energii, zmiana jednego bonusu ze wszystkich na spowolnienie
Komentarz: Zwiększenie znaczenia przedmiotu dla profesji szybkich poprzez udostępnienie uniku, a w efekcie również jego obniżania. Spowolnienie lekko zwiększy jego moc względem naszyjników z Demonisa.
zmiana bonusu legendarnego z Klątwy na Oślepienie
Komentarz: Łatwy dostęp profesji dystansowych do mocnych przedmiotów z klątwą determinuje ulokowanie paladynowi oraz wojownikowi bonusu dla nich komplementarnego - oślepienia.
dodanie życia kosztem obniżania szansy na cios krytyczny przeciwnika
Komentarz: Ze względu na zmniejszenie szansy na cios krytyczny na wysokich przedziałach nie ma konieczności udostępniania obniżania ciosu krytycznego w takiej ilości. Zwiększenie dostępu do zdrowia łowcy oraz tancerzowi.
zwiększenie szansy na cios krytyczny kosztem obniżania szansy na cios krytyczny przeciwnika
Komentarz: Ze względu na zmniejszenie szansy na cios krytyczny na wysokich przedziałach nie ma konieczności udostępniania obniżania ciosu krytycznego w takiej ilości. W ogólnodostępnym eq profesje magiczne zyskają większą szansę na cios krytyczny.
Wraz z aktualizacją 1.20. Wszystkie bronie półtoraręczne z głęboką raną zostały zmienione na jednoręczne z możliwością założenia przez tancerzy ostrzy. Obrażenia z broni są zrekompensowane w umiejętności Okaleczenie oraz poprzez dodanie do niej niszczenia pancerza. Lista broni, które zostały zmienione: -Piłomiecz Shaiharrudzkich piechociarzy -Piłobrzytwa wędrowców -Przebijacz leśnych intruzów -Pazuróg moczarny -Przełamywacz trefnych monet -Rozpruwacz ciał I-X _ Edytowany 21:25:11 6.4.2019 przez Joan Cornella
Planowane zmiany w przedmiotach, które analogicznie do poprzednich, mają wzmocnić je o jeden bonus oraz wyraźniej je ukierunkować. Zostaną wdrożone 29 kwietnia 2019 r. około godziny 10:00.
- zmiana wszystkich cech na leczenie, zwiększenie szansy na kontrę z 45% do 50%, dodanie obniżania uniku
- zmiana ciosu krytycznego na spowolnienie, dodanie niszczenia absorpcji
- zmiana ciosu krytycznego na energię, dodanie niszczenia absorpcji, usunięcie paladyna
- dodanie bonusu w SA
- zmiana jednego bonusu z ciosu krytycznego na SA, dodanie niszczenia pancerza, usunięcie paladyna
- zwiększenie szansy na przebicie pancerza z 20% do 35%
- zwiększenie szansy na głęboką ranę z 20% do 25%, dodanie bonusu w przebicie pancerza
- dodanie niszczenia pancerza
- dodanie niszczenia odporności
- dodanie bonusu w SA
- zmiana wszystkich cech na niszczenie pancerza, dodanie niszczenia odporności, zmiana typu przedmiotu z laski na różdżkę
- zmiana odporności z ognia na zimno, dodanie niszczenia many
- zmiana wszystkich cech na intelekt, zmiana odporności z ognia na zimno, dodanie bonusu w SA
- zmiana odporności z ognia na zimno
- zmiana wszystkich cech na siłę, dodanie bonusu w SA
- zmiana siły krytyka fizycznego na blok, dodanie bonusu w SA, zmiana odporności z ognia na błyskawice
- zmiana bonusu ze wszystkich cech na zręczność, dodanie bonusu w życie
- dodanie bonusu w SA
- usunięcie bonusu w ujemną odporność na truciznę, dodanie ujemnych odporności na zimno i błyskawice, zwiększenie SA o 2 bonusy, dodanie wszystkich cech
- zmiana leczenia na dodatkowy bonus w obniżanie uniku
- zmiana jednego bonusu z życia w SA, zmiana jednego bonusu ze wszystkich cech na cios krytyczny
- usunięcie ujemnej odporności na truciznę, dodanie ujemnych odporności na ogień i błyskawice, zwiększenie SA o 1 bonus i dodanie 2 bonusów w unik
- zmiana leczenia na SA
- zmiana leczenia na życie, zwiększono SA kosztem spowolnienia, mana i energia zamieniona na dwa bonusy w cios krytyczny
- usunięcie bonusu w ujemną odporność na truciznę, dodanie ujemnych odporności na zimno, dodanie niszczenia pancerza i odporności
- zmiana wszystkich cech na leczenie turowe, dodanie bonusu w SA
- zmiana siły krytyka magicznego na SA, zmiana krytyka fizycznego na spowolnienie, dodanie odporności na truciznę (rękawice mają ujemny bonus w obronę)
- dodanie bonusu w SA, dodanie ujemnych odporności na ogień i dodatnich na truciznę
- dodanie odporności na błyskawice oraz ujemnych odporności na ogień i zimno, dodanie niszczenia pancerza i dwóch bonusów w niszczenie odporności, dodanie bonusu w SA, obniżanie uniku, cios krytyczny, życie i wszystkie cechy
- zmiana jednego bonusu ze wszystkich cech na cios krytyczny, dodanie bonusu w spowolnienie
- zmiana dwóch bonusów z ciosu krytycznego na wszystkie cechy, dodanie kolejnego bonusu we wszystkie cechy, zmiana sił krytyka na leczenie
- usunięcie odporności na ogień i zimno, dodanie 2 bonusów w cios krytyczny, 3 bonusów w życie i bonusu w SA
- zmiana energii i many na dwa bonusy w obniżanie szansy na cios krytyczny przeciwnika, dodanie bonusu w SA
Aktualizacja zakończona. Edytowany 13:38:46 7.5.2019 przez Deedo
Planowane zmiany w przedmiotach wynikające z modernizacji oferty rzemieślników. Zostaną wdrożone 10 czerwca 2019 r. około godziny 10:00.
- dodanie intelektu
- dodanie bonusu w cios krytyczny
- dodanie uniku
- zmiana spowolnienia w SA, dodanie obniżania uniku
- dodanie bonusu w życie
- dodanie wszystkich cech
- dodanie wszystkich cech
- dodanie bonusu w energię
- dodanie bonusu w cios krytyczny
- dodanie bonusu we wszystkie cechy
- dodanie bonusu w intelekt
- dodanie bonusu w energię
- dodanie bonusu w siłę krytyka fizycznego
- zmiana jednego bonusu z ciosu krytycznego na obniżanie uniku, dodanie bonusu w SA
- dodanie bonusu w życie
- dodanie bonusu w przebicie pancerza (20%)
- zmiana bonusu w SA na niszczenie energii, dodanie bonusu w przebicie pancerza (20%)
- dodanie bonusu w cios krytyczny
- dodanie bonusu w siłę krytyka magicznego
- dodanie bonusu w niszczenie pancerza
- zmiana z laski w różdżkę, zmiana niszczenia energii w niszczenie pancerza, dodanie niszczenia odporności
- zmiana z laski w różdżkę, zmiana wymaganego poziomu ze 100 na 95
- zmiana z laski w różdżkę, zmiana typu obrażeń z ognia na zimno, zmiana dwóch bonusów w cios krytyczny na manę i niszczenia pancerza, dodanie bonusu w spowolnienie
- dodanie odporności na ogień kosztem odporności na zimno
- dodanie bonusu w niszczenie many
- dodanie bonusu w SA
- dodanie bonusu w SA
- zmiana energii na obniżanie szansy na cios krytyczny przeciwnika
- przedmiot nie będzie dalej dostępny dla wojownika, dodanie bonusu w cios krytyczny
- dodanie bonusu w manę
- usunięcie bonusu w ujemną odporność
- zwiększenie szansy na blok przebicia z 40% do 45%
- dodanie bonusu w SA
- dodanie bonusu w SA
- dodanie leczenia
- dodanie energii, przedmiot nie będzie dłużej dostępny dla wojownika
- dodanie siły
- dodanie spowolnienia
- dodanie uniku
- dodanie bonusu w cios krytyczny
- zmiana intelektu na cios krytyczny, dodanie bonusu w SA
- zwrócono bonus w obronę
- dodanie bonusu w cios krytyczny
- dodanie bonusu we wszystkie cechy
- dodanie bonusu we wszystkie cechy
- dodanie bonusu w siłę
- zmieniono z laski w różdżkę
- zmieniono z laski w różdżkę
- zmieniono z laski w różdżkę, zmieniono jeden bonus z SA na niszczenie pancerza, zmniejszono obrażenia kosztem bonusu w manę
- zmieniono z laski w różdżkę
- usunięcie obniżonej obrony
- dodanie bonusu w obniżanie uniku
- dodanie bonusu we wszystkie cechy
- dodanie bonusu w unik
- przedmiot nie będzie dłużej dostępny dla wojownika, dodanie bonusu w energię
- zmiana wymaganego poziomu z 53 na 45, dodanie bonusu w energię
- dodanie spowolnienia
- dodanie bonusu w życie
- dodanie bonusu w życie, zwiększenie pancerza kosztem obrony
- dodanie bonusu w cios krytyczny
- dodanie bonusu w zręczność, energię i cios krytyczny
- dodanie bonusu we wszystkie cechy, leczenie i unik
- dodanie bonusu w leczenie
- dodanie bonusu w SA
- dodanie bonusu w życie, dodanie odporności na truciznę kosztem odporności na ogień
- dodanie bonusu w manę, dodanie odporności na błyskawice kosztem odporności na ogień
- dodanie bonusu w SA i niszczenie energii, zwiększenie odporności na zimno kosztem odporności na błyskawice
- dodanie bonusu w unik, dodanie odporności na ogień kosztem odporności na zimno
- zmiana dwóch bonusów z ciosu krytycznego na życie, dodanie kolejnego bonusu w życie, zwiększenie odporności na ogień kosztem odporności na błyskawice, dodanie bonusu w energię
- dodanie bonusu w obniżanie szansy na cios krytyczny przeciwnika
- dodanie bonusu w niszczenie pancerza
- zmiana bonusu z odporności we wszystkie cechy, dodanie bonusu w SA
- dodanie bonusu w siłę krytyka fizycznego
- zmiana 2 bonusów ze wszystkich cech na 2 bonusy w życie
- zamiana SA na niszczenie pancerza, dodanie bonusu w siłę krytyka fizycznego
- dodanie bonusu we wszystkie cechy
- zwrócenie bonusu do obrażeń
- zwrócenie bonusu do obrażeń Edytowany 12:16:22 10.6.2019 przez Deedo
Planowane zmiany w przedmiotach (zostaną wdrożone 2 lipca 2019 r. około godziny 10:00):
- dodanie bonusu w energię
- zmiana bonusu z ciosu krytycznego na leczenie, dodanie kolejnego bonusu w leczenie, wzmocnienie pancerza kosztem obrony
- zmiana siły w życie, dodanie bonusu w niszczenie pancerza
- dodanie bonusu w SA
- zwiększenie szansy na kontrę z 45% do 50%, zmiana obniżania uniku na manę, dodanie bonusu w SA
- zwiększenie szansy na przebicie pancerza z 20% do 30%, zmiana bonusu we wszystkie cechy w zręczność
- dodanie bonusu w przebicie pancerza (15%), szansa na GR obniżona do 28%
- zmiana siły krytyka fizycznego na niszczenie many, dodanie bonusu w SA
- zmiana siły krytyka fizycznego na niszczenie many, dodanie bonusu w unik
- zmiana siły krytyka magicznego na niszczenie energii, zwiększenie odporności na truciznę kosztem odporności na ogień, dodanie bonusu w SA
- zmiana siły w blok, dodanie bonusu w pancerz
- zmiana natywnych odporności z ognia na zimno, dodanie bonusu w blok
- zmiana natywnych odporności z ognia na błyskawice, dodanie bonusu w siłę
- zmiana natywnych odporności z ognia na zimno, dodanie bonusu w obniżanie szansy na cios krytyczny przeciwnika
- dodanie bonusu w unik
- zmiana jednego bonusu ze wszystkich cech w obniżanie szansy na cios krytyczny przeciwnika, dodanie bonusu w SA
- dodanie bonusu w SA
- dodanie bonusu w życie
- dodanie bonusu w unik
- zmiana siły krytyka magicznego w spowolnienie, dodanie bonusu w niszczenie pancerza
- zwiększenie szansy na głęboką ranę z 19% do 21%, dodanie bonusu w SA
- zmiana uniku na SA, zmiana wszystkich cech na intelekt, zmiana obniżania uniku na obniżanie ciosu krytycznego, zmiana jednego bonusu z leczenia na niszczenie pancerza, usuniecie ujemnych odporności na błyskawice, zmiana natywnych odporności z ognia na zimno
- zmiana obniżania uniku na dodatkowy bonus w SA, zmiana jednego bonusu z ciosu krytycznego na niszczenie pancerza, usunięcie ujemnego bonusu w odporność na błyskawice
- zmiana jednego bonusu z siły krytyka fizycznego na niszczenie pancerza, zmiana siły na drugi bonus w niszczenie pancerza, zmiana życia na SA, usuniecie ujemnych odporności na błyskawice, zmiana natywnych odporności z zimna na błyskawice Edytowany 22:59:47 1.7.2019 przez Deedo
Planowane zmiany w przedmiotach (zostaną wdrożone 2 lipca 2019 r. około godziny 10:00):
- zwiększenie wymaganego poziomu z 22 do 40, zmiana trzech bonusów w życie na SA, leczenie i obronę (przedmiot miał ujemny bonus w obronę), dodanie odporności na błyskawice kosztem odporności na zimno, przedmiot jest już dostępny dla każdej profesji
- zwiększenie wymaganego poziomu z 25 do 35, zmiana jednego bonusu z SA na unik, dodanie odporności na truciznę kosztem odporności na ogień
- zmiana leczenia turowego na niszczenie pancerza, zmiana many na niszczenie odporności, zmiana energii na wszystkie cechy
Planowane zmiany w przedmiotach (zostaną wdrożone 12 października 2019 r. około godziny 11:00):
- zmiana intelektu w SA
- zmiana niszczenia pancerza na przebicie pancerza
- zmiana energii w SA
- zmniejszenie szansy na głęboką ranę o 5 punktów procentowych
- usunięcie jednego bonusu w SA, usunięcie ujemnego bonusu w odporność na truciznę
- zmiana siły krytyka magicznego na SA, zmiana leczenia na spowolnienie, usunięcie uniku, usunięcie ujemnego bonusu w odporność na truciznę
- usunięcie siły krytyka
- zmiana ciosu krytycznego na spowolnienie, usuniecie jednego bonusu w SA, usunięcie ujemnego bonusu w odporność na truciznę
- zmiana energii w spowolnienie, usunięcie jednego bonusu w SA, usunięcie ujemnego bonusu w odporność na truciznę
- zmiana uniku na spowolnienie, usuniecie siły krytyka fizycznego, usunięcie ujemnego bonusu w odporność na truciznę
- usunięcie uniku, usunięcie ujemnego bonusu w odporność na truciznę
- zmiana jednego bonusu z niszczenia pancerza w zręczność
- zamiana niszczenia pancerza na przebicie pancerza
- zmiana dwóch bonusów ze wszystkich cech w siłę
- zmiana poziomu z 71 do 70, zmiana jednego bonusu ze wszystkich cech w cios krytyczny, zmiana zręczności na intelekt, od teraz przedmiot jest również dostępny dla maga
- zmiana typu obrażeń na głęboką ranę, zmiana kontry na siłę, zmiana jednego bonusu z SA w cios krytyczny
- zmiana jednego bonusu ze wszystkich cech na SA
- usunięcie jednego bonusu w SA, usunięcie ujemnego bonusu do obrażeń, zwiększenie szansy na przebicie z 17% do 20%, zmniejszenie szansy na głęboką ranę z 35% do 31%, zmiana zręczności na życie
- zmiana jednego bonusu z SA na spowolnienie, zmiana jednego bonusu z życia na wszystkie cechy
- zmiana siły krytyka magicznego na SA, zwiększenie szansy na kontrę z 40% do 50%
- usunięcie spowolnienia, usuniecie ujemnego bonusu w obrażenia
- zmiana ciosu krytycznego na niszczenie pancerza, usunięcie bonusu w zręczność, usunięcie ujemnego bonusu w obrażenia
- zmiana zręczności na spowolnienie
- usunięcie bonusu w energię, usunięcie ujemnego bonusu w pancerz, zmiana jednego bonusu ze wszystkich cech w życie
- zmiana energii w leczenie turowe
- zmiana jednego bonusu ze wszystkich cech w życie
- zmiana zręczności na SA, zwiększenie szansy na głęboką ranę z 20% do 25%
- zmiana dwóch bonusów z niszczenia many na spowolnienie i siłę
- zmiana energii na manę
- zmiana obniżania uniku w unik
Dodatkowe zmiany, które głównie skupiały się na wyrównaniu ilości bonusów, tak, aby nie było odstępstw od tej zasady: 1. Dodanie brakujących bonusów w strzałach o randze minimum unikatowej (często 2 brakujące bonusy - 35 przedmiotów). 2. Wyrównanie bonusów w przedmiotach z niszczeniem absorpcji (w starszych przedmiotach bonus ten nie był wliczany do puli bonusów - 37 przedmiotów). 3. Usunięcie paladyna i wojownika z broni jednoręcznych z samym atakiem fizycznym (26 przedmiotów). 4. Usuniecie wojownika z broni zadających obrażenia od trucizny (brak wsparcia z umiejętności - 30 przedmiotów). 5. Pozbawienie wojownika broni półtoraręcznych/dwuręcznych od głębokiej rany i trucizny (pozostają same bronie jednoręczne - 7 przedmiotów) 6. Usunięcie paladyna z broni dwuręcznych (brak wsparcia z umiejętności - 6 przedmiotów) 7. Zmiany w legendarnych zbrojach z Mirvenis-Adur na 300 poziom (nadliczbowe statystyki zostały zredukowane poprzez ujemne bonusy w odporność/obronę, tak, aby przedmioty nie straciły wiele na mocy).
Zmiany związane z wioską startową: Przedmioty z elit: Kotołak Tropiciel, Paladyński Apostata, Mrówcza Królowa, Karhu, Vulk, Mrówcza Królowa mają wyrównane poziomy przedmiotów do 20 poziomu. Dodatkowo Piorunobij Astratusa ma zmieniony typ z laski na różdżkę.
W związku ze zmianami w mechanice rzucania karmazynowego błogosławieństwa czas trwania skrócony do 60 minut.
Lepsza kusza nocy ma teraz rangę heroiczną (poprzednio ulepszony). _ Edytowany 11:50:07 9.9.2020 przez Ekipa Garmory
W związku ze zbliżającym się systemem rozbijania i ulepszania przedmiotów przedmiotom pamiątkowym zmniejszono poziom, odpowiednio do 15, gdy te posiadały rozdane statystyki, oraz do 0 w przypadku, gdy nie posiadały rozdanych statystyk.