Momencik

Czekaj na odpowiedź servera..

Uwaga

  

Forum Margonem > Poradniki > Krwawe Łaźnie - garść informacji.

[Przeszukaj temat] [Dodaj do ulubionych]
Koniec strony Strona: [1]

Hessa

4104812
7932
Witajcie!
Krwawe Łaźnie? A cóż to takiego?
a więc...



W krwawej łaźni może uczestniczyć każdy, kto pojawi się w przy NPC wpuszczającym na mapkę o wyznaczonej godzinie i spełnia wymagania związane z poziomem. Zwycięzca może być tylko jeden - osoba, która jako ostatnia pozostanie na mapce. W nagrodę otrzyma złoto, punkty honoru, heroiczne błogosławieństwo i pamiątkowy przedmiot. Błogosławieństwo jest rzucane przez NPC na gracza, więc osoby posiadające wartościowe błogosławieństwa muszą być przygotowane na to, że zostaną one nadpisane - postaram się ten problem jakoś rozwiązać. Pamiętajcie, że na mapkę podczas trwania łaźni można wejść tylko jeden raz, wylogowanie [lub złapanie dużego laga] się z gry w tej lokacji skutkuje przeniesieniem do najbliższego miasta bez możliwości powrotu, jeśli ktoś zwycięży o 20:30 niech poczeka 10 min i zadba o to, by jego postać się nie wylogowała przez nieaktywność.

Dla graczy z serwerów prywatnych - łaźnie zostaną, jednakże nagrodą za zwycięstwo będzie heroiczne błogosławieństwo.

Krwawe łaźnie odbywają się raz na tydzień dla graczy z różnymi przedziałami lvl, od 40 do 280 poziomu. Jest to bardzo ciekawe wydarzenie, na którym spotykają się prawdziwi tytani, osoby z najlepszym ekwipunkiem na dany przedział, oczywiście zdarza się ,że wchodzą gracze z przeciętnymi przedmiotami, ale zazwyczaj swoją łaźnię kończą w 1 walce.




Informacje ogólne


Łaźnia dla graczy od 30 do 40 poziomu.


NPC wpuszczający: Harib.

Miasto: Werbin.
Grafika łaźni: http://img.margonem.pl/obrazki/miasta/werbin-laznia.png
Współrzędne NPC: 5,63
Dzień walk: Środa.
Godziny: 20:00 - 20:30
Godzina odebrania nagrody ( najwcześniej ) : 20.40.
Nagroda:
500PH, 500k złota, Błogosławieństwo rzeźnika.



Łaźnia dla graczy od 41 do 59 poziomu.


NPC wpuszczający: Badur.

Miasto: Torneg.
Grafika łaźni: http://img.margonem.pl/obrazki/miasta/torneg-laznia.png
Współrzędne NPC: 94.23
Dzień walk: Wtorek.
Godziny: 20:00 - 20:30
Godzina odebrania nagrody ( najwcześniej ) : 20.40.
Nagroda:
700PH, 700k złota, Błogosławieństwo rzeźnika.
.



Łaźnia dla graczy od 70 do 85 poziomu.


NPC wpuszczający: Zekos.

Miasto: Thuzal.
Grafika łaźni: http://img.margonem.pl/obrazki/miasta/thu-krwawa-komnata.png
Współrzędne NPC: 41.14
Dzień walk: Piątek.
Godziny: 21:00 - 21:30
Godzina odebrania nagrody ( najwcześniej ) : 21.40.
Nagroda:
1000PH, 1m złota, Błogosławieństwo rzeźnika
.




Łaźnia dla graczy od 100 do 120 poziomu.


NPC wpuszczający: Tristen.

Miasto: Mythar.
Grafika łaźni: http://img.margonem.pl/obrazki/miasta/myth-krwawa-laznia.png
Współrzędne NPC: 3.55
Dzień walk: Sobota.
Godziny: 19:00 - 19:30
Godzina odebrania nagrody ( najwcześniej ) : 19.40.
Nagroda:
1300PH, 2m złota, Błogosławieństwo rzeźnika
.




Łaźnia dla graczy od 130 do 150 poziomu.


NPC wpuszczający: Silvius.

Miasto: Eder.
Grafika łaźni: http://img.margonem.pl/obrazki/miasta/eder-kr-laznia.png
Współrzędne NPC: 40.84
Dzień walk: Poniedziałek.
Godziny: 19:00 - 19:30
Godzina odebrania nagrody ( najwcześniej ) : 19.40.
Nagroda:
1600PH, 3m złota, Błogosławieństwo rzeźnika
.




Łaźnia dla graczy od 160 do 180 poziomu.


NPC wpuszczający: Evril.

Miasto: Karka-Han.
Grafika łaźni: http://img.margonem.pl/obrazki/miasta/karka-han-laznia.png
Współrzędne NPC: 70.54
Dzień walk: Czwartek.
Godziny: 18:00 - 18:30
Godzina odebrania nagrody ( najwcześniej ) : 18.40.
Nagroda: 1900PH, 4m złota, Błogosławieństwo rzeźnika
.




Łaźnia dla graczy od 190 do 210 poziomu.


NPC wpuszczający: Korim.

Miasto: Nithal.
Grafika łaźni: http://img.margonem.pl/obrazki/miasta/nith-krwawa-laznia.png
Współrzędne NPC: 53.10
Dzień walk: Wtorek.
Godziny: 18:00 - 18:30
Godzina odebrania nagrody ( najwcześniej ) : 18.40.
Nagroda:
2400PH, 5m złota, Błogosławieństwo rzeźnika
.




Łaźnia dla graczy od 215 do 245 poziomu.


NPC wpuszczający: Nivelan.

Miasto: Tuzmer.
Grafika łaźni: http://img.margonem.pl/obrazki/miasta/tuz-krwawa-laznia.png
Współrzędne NPC: 72.31
Dzień walk: Sobota.
Godziny: 20:00 - 20:30
Godzina odebrania nagrody ( najwcześniej ) : 20.40.
Nagroda: 2800PH, 6m złota, Błogosławieństwo rzeźnika
.




Łaźnia dla graczy od 250 do 280 poziomu.


NPC wpuszczający: Zlatko.

Miasto: Port Tuzmer
Grafika łaźni: http://img.margonem.pl/obrazki/miasta/port-tuz-krwawa-laznia.png
Współrzędne NPC: 6.43
Dzień walk: Niedziela.
Godziny: 18:00 - 18:30
Godzina odebrania nagrody ( najwcześniej ) : 18.40.
Nagroda:
3200PH, 7m złota, Błogosławieństwo rzeźnika
.




Błogosławieństwo Rzeźnika informacja z blogu technicznego




Przy odbieraniu nagrody w łaźniach - npc będzie sprawdzał, czy gracz ma na sobie rzucone jakiekolwiek błogosławieństwo.

Jeśli gracz ma aktywne błogosławieństwo na sobie, to npc przydzieli mu nagrodę i doda do ekwipunku błogosławieństwo rzeźnika - ALE będzie ono miało tylko 1h czasu do wykorzystania.

Jeśli gracz nie ma na sobie żadnego błogosławieństwa, to npc rzuci na niego błogosławieństwo rzeźnika trwające 24h.

Zmiana ta ma pozwolić na rozwiązanie problemu z nadpisywaniem posiadanych przez graczy błogosławieństw legendarnych przez błogosławieństwo rzeźnika, które do tej pory było nakładane na zwycięskiego gracza w momencie odbierania nagrody. [przez co gracze posiadający aktywne na sobie błogosławieństwo legendarne tracili je]




Nagroda:

Światy publiczne: heroiczne błogosławieństwo, złoto, punkty honoru i pamiątka w postaci itemu.

Światy prywatne: heroiczne błogosławieństwo.

Brutal: heroiczne błogosławieństwo, złoto i pamiątka w postaci itemu.



Profesja a Łaźnia


Tropiciel


Na co powinniśmy głównie zwrócić uwagę przy Tropicielu?

Jak wiadomo Tropiciel jest połączeniem maga i łowcy. Ta profesja również ma wysokie SA. Na pewno ma większy atak magiczny od np. paladyna. Atrybutem Tropiciela jest leczenie turowe jak i również to z umiejętności. Nawet niewielki unik jest bardzo przydatny i warto zwrócić na to uwagę.



Paladyn


Na co powinniśmy głównie zwrócić uwagę przy Paladynie?

Paladyn jest też często zwany "tankiem". Powinien się on cechować dużą ilością pancerza, leczenia turowego oraz siły. Jak wiecie Paladyn jest też profesją magiczną, dlatego najlepszym sposobem, aby połączyć wysoki pancerz z lekiem turowym jest ułożenie EQ w ten sposób: Zbroja,tarcza, hełm powinny być na profesje wojownik, paladyn, gdyż wtedy dodają więcej pancerza. Można do tego też dodać podobne rękawice i buty, ale niekoniecznie. Pierścień i naszyjnik na postacie magiczne(tropiciel, paladyn, mag) ponieważ te przedmioty nie dodają pancerza i w nich można się skupić liczbie punktów many, leczeniu turowym, intelekcie. Przydatne też są 1-2 przedmioty z niszczeniem energii, many, gdyż po kilku ciosach profesja magiczna nie ma już many w wyniku czego nie może się wyleczyć, a profesja fizyczna nie może użyć ciosu specjalnego np.błyskawiczny atak.



Mag


Na co powinniśmy głównie zwrócić uwagę przy Magu?

Chyba każdy gracz wie, że nie dość, iż mag zadaje tylko obrażenia magiczne, toteż zabiera najwięcej życia przy ataku. Dobre jest też to, że ciosu maga nie można uniknąć. Z tego możemy wywnioskować, że na magu warto posiadać legendę z cbk. Trzeba mieć dużo leczenia turowego oraz absorpcji. Jeśli to możliwe warto jest też mieć dużo uniku. Najlepiej rozstawić bronie w taki sposób: różdżka - ogień; orb - zimno. Wiadome, że na niektórych poziomach nie ma broni do takiego ustawienia wtedy jesteśmy zmuszeni zrobić to odwrotnie: różdżka - zimno; orb - ogień. Do 60lv najlepiej nosić laskę, gdyż z orbu szansa na zamrożenie nie jest za duża, a kiedy połączymy laskę i kulę ognia, to bardzo szybko pozbywamy się przeciwnika.


Łowca


Na co powinniśmy głównie zwrócić uwagę przy Łowcy?

Łowca to profesja posiadająca dużo SA oraz dużą szansę na unik. Na poziomach niższych lepszym sposobem na przeciwnika jest trucizna, później tylko głęboka rana. Tak samo jak przy tancerzu warto mieć jakąś legendę z leczeniem, bo przy 50% na unik, takie coś bardzo pomaga.


Wojownik



Na co powinniśmy głównie zwrócić uwagę przy Wojowniku?

Dużo punktów życia, wysoki atak i cios krytyczny. Tym cechuję się wojownik. Na łaźni dobrze jest nosić broń z tarczą, gdyż wysoki pancerz odgrywa ważną rolę. Podwyższone SA również daję sporą przewagę nad przeciwnikiem. Jeśli do tego by doszło leczenie turowe to naprawdę ciężko jest z takim zestawem.


Tancerz Ostrzy



Na co powinniśmy głównie zwrócić uwagę przy Tancerzu Ostrzy?

Unik, unik i jeszcze raz unik. Tancerz powinien mieć 50% uniku z samego EQ. Można mieć ponad normę, gdyż ktoś może np: zmniejszać szansę na unik. Przydatne na Tancerzu jest też duża szansa na krytyk oraz jakaś legenda z cbk. SA też musi być wysokie. Umiejętność "błyskawiczny atak" również mile widziana. Z racji tego iż Tancerz ma dużą szansę na unik przydatny jest dotyk oraz OR, po prostu coś co leczy.



Temat:
Forum Margonem > Sala chwały > Krwawa Łaźnia, w którym możecie wklejać swoje trofea z Łaźni.

https://www.margonem.pl/?task=forum&show=posts&id=500980


.
Edytowany 16:59:39 4.4.2020 przez Hessa
2017.10.07 17:56:27
cytuj | ID:40064307

Fellorien

108903
2002
Łaźnia dla graczy od 30 do 40 poziomu - po zmianie mapy Harib znajduje się na koordynatach 5,63.
2019.12.30 23:02:06
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:43524185

Kacper Wyrwidąb

209323
1139
Temat w RO, w którym możecie wklejać swoje trofea z Łaźni.

https://www.margonem.pl/?task=forum&show=posts&id=475738

Ten temat jest obecnie w Sali Chwały, a ten link nie jest aktualny.
2020.03.28 18:47:14
Ocena: 2
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:43761939
Początek strony Strona: [1]

Tylko zalogowani gracze mogą pisać posty

Forum Margonem > Poradniki > Krwawe Łaźnie - garść informacji.

Podaj powód dlaczego oceniasz post na

Pozostało ważnych głosów na dziś: 0, po przekroczeniu limitu
Twój głos pokaże się przy wiadomości, ale nie doliczy się do reputacji gracza.


* pole nieobowiązkoweLimit znaków 0/50

Zgłoszenie postu do moderacji.
Poniżej możesz podać powód Twojego zgłoszenia.

Pamiętaj, że za bezsensowny komentarz możesz otrzymać knebla i stracić swoją reputację.

Limit znaków 0/150

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
AND grp=0