Momencik

Czekaj na odpowiedź servera..

Uwaga

  

Forum Margonem > Newsy > Umiejętności - Log zmian

[zamknięty] [Przeszukaj temat] [Dodaj do ulubionych]
Koniec strony Strona: [1]

Deedo

7773033
2181
Zmiany i aktualizacje:
22/06/2016:
Tropiciel: Usunięcie gałęzi z umiejętnościami opartymi na ataku w pełni fizycznym.
Poprawka mechaniki Strzału w stopę (spowolnienie + ma szanse na unieruchomienie podchodzącego przeciwnika, gdy ten już wykonał krok.)

22/07/2016:
Mag: Moc leczenia - Zwiększenie leczenia turowego z posiadanych przedmiotów o (%)=5,6,7,8,9,10,11,12,13,14 -> 11,12,13,14,15,16,17,18,19,20
Wszystkie profesje: Trwałość mocy - Redukcja niszczenia many i energii (%)=4,8,12,16,20,24,28,32,36,40 -> 3,6,9,12,15,18,21,24,27,30
Wzmocniony pancerz - Redukcja niszczenia pancerza (%)=5,10,15,20,25,30,35,40,45,50 -> 3,6,9,12,15,18,21,24,27,30
01/08/2016:
Mag: Nowa mechanika UM Szadź - Spowolnienie wszystkich w drużynie (pierwsza wartość to % początkowego SA każdego z wrogów; @X, oznacza X tur działania UM)=3@6,6@6,9@6,12@6,15@6,18@7,21@7,24@7,27@7,30@8;
Koszt many=40,80,120,160,200,240,260,320,360,400;
Paladyn: Gorące uderzenie - Zwiększenie obrażeń od ognia=105,110,115,120,125,130,135,140,145,150; -> 105,110,115,125,135,145,155,165,175,185;
mana=13,16,19,22,25,28,31,34,37,40; -> 13,16,19,25,35,45,55,65,75,85;
Tropiciel: Bystry grot - Szybka strzała=1,2,3,4,5,5.5,6,6.5,7,7.5; -> 6,7,8,9,10,11,12,13,14,15
Porażająca strzała -Niszczenie pancerza jako % obrażeń od broni=1,1,2,2,3,3,4,4,5,5; -> 2,2,3,3,4,4,5,5,6,6;
Oślepiający grot - Redukcja obniżania uniku przez przeciwnika=5,6,7,8,9,10,11,12,13,14 -> 3,6,9,12,15,18,21,24,27,30

19/10/2016:
Mag: Zmiana mechaniki działania UM Klątwa:
[Szansa na wejście klątwy na każdym z kolejnych ataków]@[Ilość tur na których klątwa może zadziałać]=5@7,6@7,7@7,8@7,9@7,10@7,11@7,12@7,13@7,14@7;
Koszt many=1.1*plvl,1.2*plvl,1.3*plvl,1.4*plvl,1.5*plvl,1.6*plvl,1.7*plvl,1.8*plvl,1.9*plvl,2.0*plvl

18/01/2017:
Tancerz: Poprawa kondycji - Przywracanie energii co turę=1,1,2,2,3,3,4,4,5,5 -> 1,2,2,3,3,4,4,5,5,6
Mistrzostwo mieczy - zamieniono miejscami z krytycznym przyspieszeniem
Zadziorny atak - Dodatkowe obrażenia do ataku (%)=33,36,39,42,45,48,51,54,57,60 -> 32,34,36,38,40,42,44,46,48,50;
Wrodzony unik - dodanie efektów reduckji: Redukcja ogłuszeń/zamrożeń=5,6,6,7,7,8,8,9,9,10; Redukcja spowolnień=21,22,23,24,25,26,27,28,29,30
Trujące pchnięcie - Wzmocnienie efektu trucizny 133,136,139,142,145,148,151,154,157,160; -> 83,86,89,92,95,98,101,104,107,110
Adrenalina - Wzmocnienie SA(%)=54,58,62,66,70,74,78,82,86,90 -> 23,26,29,32,35,38,41,44,47,50
Zdradzieckie cięcie - Siła krytycznego uderzenia broni pomocniczej=3,6,9,12,15,18,21,24,27,30 -> 5,10,15,20,25,30,35,40,45,50
Płynność ruchów - Redukcja spowolnienia(%)=30,35,40,45,50,55,60,65,70,80 -> 5,10,15,20,25,30,35,40,45,50 (przeniesienie części statystyk do wrodzonego uniku)
Wściekłość - dodano wzmocnienie szansy na głęboką ranę (%)= 1,1,1,2,2,2,3,3,3,4;
Zamroczenie - zmiana mechaniki działania - Zabierana energia(ilość energii@ilość tur)=7@3,8@3,8@3,9@3,9@3,10@4,10@4,11@4,11@5,12@5;
Wojownik: Niszczycielski cios - dodanie obniżenia uniku przed zadaniem ciosu=11,12,13,14,15,16,17,18,19,20;
Celny cios - Obniżenie uniku przeciwnika o %=2,4,6,8,10,11,12,13,14,15 -> 6,7,8,9,10,11,12,13,14,15
Wzmocnienie energii - Przywracanie energii co turę=2,2,3,3,4,4,5,5,6,6 -> 1,2,2,3,3,4,4,5,5,6
Ogłuszający cios - Wzmocnienie obrażeń (%)=5,10,10,15,15,20,20,25,25,30; -> 7.5,10,12.5,15,17.5,20,22.5,25,27.5,30
Twarda głowa - Redukcja ogłuszenia/zamrożenia=14,18,22,26,30,34,38,42,46,50; -> 25,27,29,31,34,37,40,43,46,50;
Redukcja spowolnień=3,6,9,12,15,18,21,24,27,30 -> 15,16,17,18,19,20,21,23,26,30
Niewrażliwość na trucizny - Odporność na trucizny=2,4,6,8,10,12,15,18,21,25 -> 3,6,9,12,15,18,21,24,27,30
Okrzyk bojowy - zmiana mechaniki UM - Zwiększenie siły krytyka fizycznego dla wszystkich w drużynie(wartość@ilość tur)=13@6,16@6,19@6,22@6,25@7,28@7,31@7,34@8,37@8,40@8;
Mag: Kula ognia - Koszt many=15,20,25,30,40,50,65,80,100,135 -> 30,40,50,60,70,80,90,100,120,140
Porażenie - zmiana mechaniki UM Obniżenie ataku przeciwnika o %(wartość@ilość tur)=5@2,6@2,7@2,8@2,9@2,10@2,11@2,12@2,13@2,14@2;
Lodowy pocisk - Dodatkowe spowolnienie do broni w %=90,100,110,120,130,140,150,160,170,180; -> 94,98,104,112,120,130,140,150,160,170; Koszt many=24,26,28,30,34,38,42,46,50,55; -> 24,26,28,30,33,37,41,47,53,60;
Magiczna osłona - Odbicie strzały (%)=6,7,8,9,10,11,12,13,14,15 -> 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10
Odnowa absorpcji - dodano redukcję niszczenia absorpcji=5,10,15,20,25,30,35,40,45,50
Chwila skupienia - Przywrócenie % początkowej ilości many=24,28,32,36,40,44,48,52,56,60 -> 26,32,38,44,50,56,62,68,74,80
Krytyczna potęga - zmiana mechaniki (wartość@ilość tur) Siła krytyka magicznego=13@6,16@6,19@6,22@6,25@7,28@7,31@7,34@8,37@8,40@8;
Łowca: Zatruta strzała - Wzmocnienie trucizny z broni(%)=142,144,146,148,150,152,154,156,158,160;-> 89,95,101,107,113,119,125,131,137,143
Wzmocnienie wigoru - Przywracanie energii co turę=1,1,2,2,3,3,4,4,5,5 -> 1,2,2,3,3,4,4,5,5,6
Rozdzierająca strzała - Zwiększenie obrażeń od GR=82,84,86,88,90,92,94,96,98,100; -> 87,89,91,93,95,97,99,101,103,105;
Błyskawiczny strzał - Szybsze wykonanie strzału=24,28,32,36,40,44,48,52,56,60; -> 23,26,29,32,35,38,41,44,47,50;
Zwinność - SA z posiadanego ekwipunku=3,6,9,12,14,16,18,20,22,25 -> 3,6,9,12,15,18,21,24,27,30
Bolesne uderzenie - Spowolnienie przeciwnika po zadaniu ciosu krytycznego=2,4,6,8,10,11,12,13,14,15 -> 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10
Diamentowa strzała - Wzmocnienie ataku=5.5,6,6.5,7,7.5,8,8.5,9,9.5,10; -> 6,7,8,9,10,11,12,13,14,15
Szansa na wytrącenie przeciwnika po zadanym CK=12,14,16,18,20,22,24,26,28,30 -> 23,26,29,32,35,38,41,44,47,50
Toksyczny wstrząs - dodanie nowego efektu - Szansa 25% na obniżenie leczenie po zadanym ciosie krytycznym(%)=1,2,2,3,3,4,4,5,5,6
Lekki naciąg - nowa mechanika UM Osłabienie własnego ataku=6,7,8,9,10,11,12,13,14,15;
Przywrócenie energii (%)=10,11,12,13,14,15,16,17,18,19;
Tropiciel:
Skupienie - Przywracanie turowe energii=1,1,2,2,3,3,4,4,5,5; -> 1,2,2,3,3,4,4,5,5,6;
Płonąca strzała - Koszt many=80,100,120,140,160,180,200,220,240,260 -> 70,90,110,130,150,170,190,210,230,250
Porażająca strzała - Zmniejszenie ataku wroga=21,22,23,24,25,26,27,28,29,30; -> 23,24,25,26,27,28,29,30,31,32;
Koszt many=13,16,19,22,25,28,31,34,37,40; -> 14,18,22,26,30,34,38,42,46,50;
Minimalne obrażenia od błyskawic=32,34,36,38,40,42,44,46,48,50 -> 37,39,41,43,45,47,49,51,53,55
Lodowa strzała - Wzmocnienie spowolnienia od broni=180,185,190,195,200,205,210,215,220,225; -> 160,165,170,175,180,185,190,195,200,205
Kontrola absorpcji - dodano nowy efekt redukcja niszczenia absorpcji=5,10,15,20,25,30,35,40,45,50
Przywracanie energii i many - Przywrócenie % początkowej ilości energii oraz many=24,28,32,36,40,44,48,52,56,60 -> 23,26,29,32,35,38,41,44,47,50
Paladyn:
Wzmocnienie energii i many - Przywracanie turowe energii=1,1,2,2,3,3,4,4,5,5; -> 1,2,2,3,3,4,4,5,5,6;
Skupienie na celu - Obniżanie uniku przeciwnika (%)=2,4,6,8,10,11,12,13,14,15 -> 6,7,8,9,10,11,12,13,14,15
Błogosławiona ochrona - dodanowo nowy efekt - Redukcja głębokiej rany=15,16,17,18,19,20,21,23,26,30
Gorące uderzenie - dodano nowy efekt - Zmniejszenie uniku przeciwnika przed wykonaniem tego ataku=5,6,6,7,7,8,8,9,9,10;
Zwiększenie obrażeń od ognia=105,110,115,125,135,145,155,165,175,185; -> 127,134,141,148,155,162,169,176,183,190;
Koszt many=13,16,19,25,35,45,55,65,75,85; -> 13,16,19,23,27,31,36,46,56,68;

08/02/2017:
Mag:
Łańcuch piorunów - Siła obrażeń od błyskawic=64,68,72,76,80,84,88,92,96,100 -> 62,64,66,68,70,72,74,76,78,80
Łowca:
Deszcz strzał - Siła obrażeń deszczu strzał=102,104,106,108,110,112,114,116,118,120 -> 82,84,86,88,90,92,94,96,98,100
Tropiciel:
Grad strzał – Siła obrażeń gradu strzał=102,104,106,108,110,112,114,116,118,120 -> 82,84,86,88,90,92,94,96,98,100

03/04/2017:
Tropiciel:
Bystry grot - Szybka strzała=6,7,8,9,10,11,12,13,14,15 -> 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10
Zmiana mechaniki uniku z UM. Teraz 1% uniku obliczane jest na podstawie poziomu, a nie z noszonego ekwipunku. Poprawi to sytuację na niskich poziomach dla profesji dystansowych (1 pkt UM da bezpośrednio 1% uniku w statystykach). Wraz z tą zmianą obniżanie uniku dla paladyna i wojownika zostanie wzmocnione o +2% na każdym poziomie:
Paladyn:
Skupienie na celu - Obniżenie uniku przeciwnika o pkt %=6,7,8,9,10,11,12,13,14,15 -> 8,9,10,11,12,13,14,15,16,17
Wojownik:
Celny cios - Obniżenie uniku przeciwnika o pkt %=6,7,8,9,10,11,12,13,14,15 -> 8,9,10,11,12,13,14,15,16,17

26/05/2017:
Łowca:
Zmiana miejscami umiejętności "Szybka strzała" i "Rozdzierająca strzała".
Deszcz strzał:
Siła deszczu (% ataku)=82,84,86,88,90,92,94,96,98,100 -> 90,92,94,96,98,100,102,104,106,108;
energia=55,60,65,70,75,80,85,90,95,100 -> 50,53,56,59,62,65,68,71,74,77;
Mag:
Magiczna osłona - jedna z ważniejszych zmian, od teraz mag noszący tarczę i korzystający z tej UM posiada do 50% mocniejsze obrażenie podstawowe jak i czary przeciwko mobom.
Zwiększenie mocy obrażeń przeciwko NPC=5,10,15,20,25,30,35,40,45,50
Porażenie:
Koszt many=13,16,19,22,25,28,31,34,37,40 -> 19,21,23,25,27,29,31,34,37,40
Łańcuch piorunów:
Koszt many=35,45,55,65,75,85,95,110,135,170 -> 0.82*plvl,0.89*plvl,0.96*plvl,1.03*plvl,1.10*plvl,1.17*plvl,1.24*plvl,1.31*plvl,1.38*plvl,1.45*plvl (plvl-poziom gracza)
Ściana ognia:
Koszt many=25,35,50,65,80,100,120,140,160,180 -> 0.72*plvl,0.79*plvl,0.86*plvl,0.93*plvl,1*plvl,1.07*plvl,1.14*plvl,1.21*plvl,1.28*plvl,1.35*plvl; (plvl-poziom gracza)
Szadź:
Koszt many=40,80,120,160,200,240,260,320,360,400 -> 0.65*plvl,0.8*plvl,0.95*plvl,1.1*plvl,1.25*plvl,1.4*plvl,1.55*plvl,1.7*plvl,1.85*plvl,2*plvl; (plvl-poziom gracza)
Przebicie ochrony:
Koszt many=10,20,14,25,18,30,22,35,26,40 -> 0.15*plvl,0.17*plvl,0.15*plvl,0.21*plvl,0.19*plvl,0.25*plvl,0.23*plvl,0.29*plvl,0.27*plvl,0.33*plvl (plvl-poziom gracza)
Śmierdzący pocisk:
Koszt many=20,25,35,45,55,65,75,85,95,100 -> 0.15*plvl,0.2*plvl,0.25*plvl,0.3*plvl,0.35*plvl,0.4*plvl,0.45*plvl,0.5*plvl,0.55*plvl,0.6*plvl (plvl-poziom gracza)
Krytyczna potęga:
critmval-allies=13@6,16@6,19@6,22@6,25@7,28@7,31@7,34@8,37@8,40@8 -> 12@6,14@6,16@6,18@6,20@7,22@7,24@7,26@8,28@8,30@8
Koszt many=10,20,30,50,70,90,120,150,180,200 -> 0.55*plvl,0.6*plvl,0.65*plvl,0.7*plvl,0.75*plvl,0.8*plvl,0.85*plvl,0.9*plvl,0.95*plvl,1*plvl (plvl-poziom gracza)
Tarcza odporności:
Koszt many=25,30,35,40,45,50,55,60,65,70 -> 1*plvl,1.05*plvl,1.1*plvl,1.15*plvl,1.2*plvl,1.25*plvl,1.3*plvl,1.35*plvl,1.4*plvl,1.45*plvl (plvl-poziom gracza)
Wewnętrzny spokój - UM można rzucać tylko na siebie.
Paladyn:
Gorące uderzenie:
Koszt many=13,16,19,23,27,31,36,46,56,68 -> 17,19,21,24,27,31,36,46,56,68
Porażający cios:
Koszt many=13,16,19,22,25,28,31,34,37,40 -> 17,19,21,23,25,28,31,34,37,40
Tarcza słońca:
Koszt many=55,60,65,70,75,80,85,90,95,100 -> 0.3*plvl,0.35*plvl,0.4*plvl,0.45*plvl,0.5*plvl,0.55*plvl,0.6*plvl,0.65*plvl,0.7*plvl,0.75*plvl (plvl-poziom gracza)
Aura ochrony:
Koszt many=10,20,30,40,50,60,70,80,90,100 -> 0.3*plvl,0.35*plvl,0.4*plvl,0.45*plvl,0.5*plvl,0.55*plvl,0.6*plvl,0.65*plvl,0.7*plvl,0.75*plvl (plvl-poziom gracza)
Błogosławieństwo mieczy:
Koszt many=50,60,70,80,90,100,110,120,130,140 -> 0.3*plvl,0.35*plvl,0.4*plvl,0.45*plvl,0.5*plvl,0.55*plvl,0.6*plvl,0.65*plvl,0.7*plvl,0.75*plvl
Porażająca tarcza:
Koszt many=25,40,60,80,100,120,140,160,180,200 -> 0.3*plvl,0.4*plvl,0.5*plvl,0.6*plvl,0.7*plvl,0.8*plvl,0.85*plvl,0.9*plvl,0.95*plvl,1*plvl
Kula światłości:
Obrażenia zadawane wrogom=15*plvl,17*plvl,19*plvl,21*plvl,23*plvl,25*plvl,27*plvl,29*plvl,31*plvl,33*plvl; -> 5*plvl,7*plvl,9*plvl,11*plvl,13*plvl,15*plvl,17*plvl,19*plvl,21*plvl,23*plvl;
Niszczenie many i energii (energi w ilości x/3)=15,16,17,18,19,20,21,22,23,24; -> 21,22,23,24,25,26,27,28,29,30
Koszt many=15,16,17,18,19,20,21,22,23,24 -> 21,22,23,24,25,26,27,28,29,30
Tropiciel:
Śmierdzący ładunek:
Koszt many=20,25,35,45,55,65,75,85,95,100 -> 0.15*plvl,0.2*plvl,0.25*plvl,0.3*plvl,0.35*plvl,0.4*plvl,0.45*plvl,0.5*plvl,0.55*plvl,0.6*plvl
Grad strzał:
Siła deszczu (% ataku)=82,84,86,88,90,92,94,96,98,100 -> 90,92,94,96,98,100,102,104,106,108;
energia=55,60,65,70,75,80,85,90,95,100 -> 50,53,56,59,62,65,68,71,74,77;
Wojownik:
Okrzyk bojowy:
Zwiększenie siły krytyka fizycznego dla wszystkich w drużynie(wartość@ilość tur)=13@6,16@6,19@6,22@6,25@7,28@7,31@7,34@8,37@8,40@8 -> 12@6,14@6,16@6,18@6,20@7,22@7,24@7,26@8,28@8,30@8
Tancerz ostrzy:
Zwiększenie obrażeń po otrzymaniu krytyka na 3 tury(%)=6,7,8,9,10,11,12,13,14,15 -> 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10;
Wszystkie profesje:
Ogólna zmiana mnożników cechy do ataku. Już pierwszy poziom UM będzie posiadać całą wartość przeznaczoną na ten rząd.
Płatnerstwo - Nauka płatnerstwa pozwalająca zwiększać swój pancerz.
Dodatkowy pancerz=0.6*plvl,0.7*plvl,0.8*plvl,0.9*plvl,1.0*plvl,1.1*plvl,1.2*plvl,1.3*plvl,1.4*plvl,1.5*plvl
08/08/2017:
Wojownik:
Ogłuszający cios
Koszt=30,32,34,36,38,40,42,44,46,48 -> 30,35,40,45,50,55,60,65,70,75
Tancerz ostrzy:
Blokada stackowania się Krytycznego Przyspieszenia (max 2)
Błyskawiczny cios
Przyspieszenie=23,26,29,32,35,38,41,44,47,50 -> 20,23,26,29,32,35,38,41,44,47
Precyzyjny cios
Obniżanie uniku - 2,4,6,8,10,12,14,16,18,20 -> 4,6,8,9,10,11,12,13,14,15
Mag:
Lodowy pocisk
Spowolnienie=94,98,104,112,120,130,140,150,160,170 -> 97,104,111,118,125,132,139,146,153,160
Szansa na zamrożenie= 15->10,11,11,12,12,13,13,14,14,15
Rytualne szaty
Spowolnienie z przedmiotów, zimna, trucizny zmniejszone o=3,6,9,12,15,18,21,24,27,30 (dodano nową statystykę)
Paladyn:
Pchnięcie mrozu
Spowolnienie=90,92,94,96,98,100,102,104,106,108->60,66,72,78,84,90,96,102,108,114
Szansa na zamrożenie= 15->10,11,11,12,12,13,13,14,14,15
Gorące uderzenie
Koszt=17,19,21,24,27,31,36,46,56,68->20,25,30,35,40,45,50,55,60,65
Hart ducha
Redukcja ogłuszeń i zamrożeń=2,4,6,8,10,12,14,16,18,20 (dodano nową statystykę)
Tropiciel:
Lodowa strzała
Spowolnienie=180,185,190,195,200,205,210,215,220,225->87,94,101,108,115,122,129,136,143,150
Szansa na zamrożenie= 15->10,11,11,12,12,13,13,14,14,15

09/08/2017:
Mag:
Szadź:
Spowalnia przeciwników o=1@6,2@6,3@6,4@6,5@6,6@7,7@7,8@7,9@7,10@8;
mana=0.35*plvl,0.4*plvl,0.45*plvl,0.5*plvl,0.55*plvl,0.6*plvl,0.65*plvl,0.7*plvl,0.75*plvl,0.8*plvl
2017.10.26 12:44:27
Ocena: 2
cytuj | ID:40160011

Deedo

7773033
2181
30/10/2017
Mag:
Rytualne szaty - redukcja spowolnień ->redukcja ogłuszeń/zamrożeń
Śmierdzący pocisk:
7@5,9@5,11@5,13@5,15@5,16@5,17@5,18@5,19@5,20@5 -> 16@5,17@5,18@5,19@5,20@5,21@5,22@5,23@5,24@5,25@5;
Chwila skupienia:
przywrócenie many=26,32,38,44,50,56,62,68,74,80 -> 44,48,52,56,60,64,68,72,76,80

Paladyn:
Gorące uderzenie:
obniżenie uniku przeciwnika=5,6,6,7,7,8,8,9,9,10; -> 3,4,4,5,5,6,6,7,7,8;
siła uderzenia=127,134,141,148,155,162,169,176,183,190 -> 110,121,131,141,150,159,167,175,183,190
Kula światłości:
zadawane obrażenia=5*plvl,7*plvl,9*plvl,11*plvl,13*plvl,15*plvl,17*plvl,19*plvl,21*plvl,23*plvl ->18*plvl,18.5*plvl,19*plvl,19.5*plvl,20*plvl,20.5*plvl,21*plvl,21.5*plvl,22*plvl,22.5*plvl;
niszczenie many i eny(ena=mana/3)=21,22,23,24,25,26,27,28,29,30 -> 42,44,46,48,50,52,54,56,58,60
Błogosławieństwo mieczy:
błogosławieństwo mieczy=4@5,6@5,8@5,9@5,10@5,11@5,12@5,13@5,14@5,15@5->10@5,11@5,12@5,13@5,14@5,15@5,16@5,17@5,18@5,19@5;
Rozpraszający cios:
obniżenie CK=8,10,12,14,16,18,20,22,24,26; -> 16,17,18,19,20,21,22,23,24,25
obniżenie mocy ataku przeciwnika=1,2,3,4,5,6,7,8,9,10; -> 6,7,8,9,10,11,12,13,14,15

Łowca:
Zdradzieckie ostrze:
zadawane obrażenia= 5*plvl,6*plvl,7*plvl,8*plvl,9*plvl,10*plvl,11*plvl,12*plvl,13*plvl,14*plvl-> 22*plvl,22.5*plvl,23*plvl,23.5*plvl,24*plvl,24.5*plvl,25*plvl,25.5*plvl,26*plvl,26.5*plvl;
niszczenie many/eny=10,11,12,13,14,15,16,17,18,19 -> 35,37,38,39,40,41,42,43,44,45;
Podwójna strzała:
koszt=76,72,68,64,60,56,52,48,44,40->58,56,54,52,50,48,46,44,42,40;
Szybka strzała:
1,2,3,4,5,6,7,8,9,10 -> 5.5,6,6.5,7,7.5,8,8.5,9,9.5,10
Lekki naciąg:
osłabienie własnego ataku=6,7,8,9,10,11,12,13,14,15 ->1,2,3,4,5,6,7,8,9,10;
Diamentowa strzała:
obrażenia=6,7,8,9,10,11,12,13,14,15; -> 11,12,13,14,15,16,17,18,19,20
szansa na wytrącenie po CK=23,26,29,32,35,38,41,44,47,50 -> 32,34,36,38,40,42,44,46,48,50
Błyskawiczny strzał:
Skrócenie czasu ataku=23,26,29,32,35,38,41,44,47,50;
energia=40 ->31,32,33,34,35,36,37,38,39,40
Strzał w stopę wymaga teraz kosztów energii 11-20 pkt
Piętno bestii w miejsce Swobody ruchów (Zmiany miejscami)
Wyswobodzenie zyskało efekty z Swobody ruchów
Swoboda ruchów zmieniła swoją nazwę i mechanikę. Jest umiejętnością aktywną dostępną od 230 poziomu (Dziki zapał)
Destrukcyjne strzały:
Wzmocnienie niszczenia pancerz=2,4,6,8,10,12,14,16,18,20 ->10,20,30,40,50,60,70,80,90,100
Oślepiający grot został zastąpiony przez Wilczy instynkt. Nowa UM zwiększa posiadany unik, gdy wartość posiadanego życia spadnie poniżej danego progu.

Tancerz ostrzy:
Zamroczenie:
obrażenia=12*plvl,14*plvl,16*plvl,18*plvl,20*plvl,22*plvl,24*plvl,26*plvl,28*plvl,30*plvl -> 25*plvl,25.5*plvl,26*plvl,26.5*plvl,27*plvl,27.5*plvl,28*plvl,28.5*plvl,29*plvl,29.5*plvl
niszczenie energii=7@3,8@3,8@3,9@3,9@3,10@4,10@4,11@4,11@5,12@5 ->11@3,12@3,13@3,14@3,15@3,16@4,17@4,18@4,19@5,20@5
Rozpraszający okrzyk:
obniżenie CK=8,10,12,14,16,18,20,22,24,26; -> 16,17,18,19,20,21,22,23,24,25
obniżenie mocy ataku przeciwnika=1,1,2,2,3,3,4,4,5,5; -> 6,7,8,9,10,11,12,13,14,15

Tropiciel:
Podwójne trafienie:
koszt=76,72,68,64,60,56,52,48,44,40->58,56,54,52,50,48,46,44,42,40;
Szybka strzała:
Szansa na szybką strzałę=1,2,3,4,5,6,7,8,9,10 -> 5.5,6,6.5,7,7.5,8,8.5,9,9.5,10
Emanująca strzała:
mana=100,115,130,145,160,175,190,205,220,235 ->mana=60,70,80,95,110,125,140,155,170,185
Śmierdzący ładunek:
obniżenie CK i przebicia=7@5,9@5,11@5,13@5,15@5,16@5,17@5,18@5,19@5,20@5 -> 16@5,17@5,18@5,19@5,20@5,21@5,22@5,23@5,24@5,25@5;
Spowalniający ostrzał wymaga teraz kosztów energii 11-20 pkt
Świetlisty grot został zastąpiony przez Energetyzujący wstrząs. Nowa UM zwiększa posiadany unik, gdy wartość posiadanego życia spadnie poniżej danego progu

Wojownik:
Ogłuszający cios:
Zmiana kosztów ogłuszającego=30,35,40,45,50,55,60,65,70,75->20,25,30,35,40,45,50,55,60,65;
Paraliżujący cios:
obniżenie CK: 7,9,11,13,15,17,19,21,23,25 -> 16,17,18,19,20,21,22,23,24,25
obniżenie mocy ataku przeciwnika: 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10 -> 6,7,8,9,10,11,12,13,14,15
Okaleczenie - wojownik otrzymał teraz zwiększanie obrażeń z głębokiej rany

Same zmiany nazw UM:
Paladyn:
Wzmocnienie energii i many -> Moc sprawiedliwych
Odnowa energii i many -> Odnowa mocy
Uzdrowienie -> Srebrzysty blask
Tropiciel:
Skupienie -> Skupienie mocy
Przywracanie energii i many -> Przywracanie mocy
Magiczne uzdrowienie -> Kojące ochłodzenie
Bystry grot -> Strzelec wyborowy
Edytowany 14:25:35 30.10.2017 przez Deedo
2017.10.30 14:24:54
MEDAL Ocena: 23
cytuj | ID:40183161

Wiadomość systemowa

Temat został przeniesiony z Dyskusje techniczne do Newsy przez moderatora: Joan Cornella.
2017.11.07 11:27:42 ID:40228687

Deedo

7773033
2181
12/12/2017
Paladyn:
Błogosławiona ochrona: wzmocnienie bloku z ekwipunku(%)=6,8,10,12,14,16,18,20,22,24 -> 6,7,8,9,10,11,12,13,14,15

Wojownik:
Mocarna ochrona: wzmocnienie bloku z ekwipunku(%)=2,4,6,8,10,12,14,16,18,20 -> 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10

Mag:
Rytualne szaty: usunięcie dodatkowego wzmocnienia bloku i przywracania absorpcji
2017.12.12 12:50:32
Ocena: -10
cytuj | ID:40420044

Deedo

7773033
2181
09/01/2018
Do czasu rozszerzenia mechanizmu czasu odnowienia umiejętności, tzw. cooldownów UM:
Zdradzieckie ostrze i Zamroczenie zostają osłabione o ok. 25%. Ich wartości ataku po wprowadzeniu cooldownów zostaną wzmocnione, jednak na chwilę obecną stanowią zbyt duży problem.
Zdradziecki ostrze: Atak=22*plvl,22.5*plvl,23*plvl,23.5*plvl,24*plvl,24.5*plvl,25*plvl,25.5*plvl,26*plvl,26.5*plvl -> 16*plvl,16.5*plvl,17*plvl,17.5*plvl,17*plvl,17.5*plvl,18*plvl,18.5*plvl,19*plvl,19.5*plvl;
Zamroczenie:
Atak=25*plvl,25.5*plvl,26*plvl,26.5*plvl,27*plvl,27.5*plvl,28*plvl,28.5*plvl,29*plvl,29.5*plvl; -> 18*plvl,18.5*plvl,19*plvl,19.5*plvl,20*plvl,20.5*plvl,21*plvl,21.5*plvl,22*plvl,22.5*plvl;

Dodatkowo w Ithan pojawił się znany już wszystkim Yukar Umkki, który zresetuje za darmo UM. Będzie on dostępny przez tydzień.
Edytowany 14:06:56 9.1.2018 przez Deedo
2018.01.09 12:04:45
Ocena: -6
cytuj | ID:40605603

Deedo

7773033
2181
11/04/2018
Ogólne zmiany w umiejętnościach:
-wszystkie profesje otrzymały kilka nowych umiejętności, których moc zwiększa się w zależności od zebranych punktów kombinacji. Punkty kombinacji można zdobywać przez używanie odpowiednich umiejętności oraz za pojawienie się w walce odpowiednich bonusów, np. Ogłuszający cios u wojownika zlicza teraz punkty za zadane przez nas ciosy krytyczne i za każdy ten punkt wzmacnia dodatkowo obrażenia od jego ataku.
-pojawiły się umiejętności które zadają obrażenia procentowe zależne od życia przeciwnika, np. porażająca strzała nakłada dodatkowo porażenie, które co turę zabiera 2% maksymalnego życia przeciwnika, umiejętności te nie działają na NPC, aby gracze nie zabijali ich w kilku turach
-wzmocnienie obrażeń z um typu agresywny atak, kula ognia nie mnoży się z ciosem krytycznym
-dodawanie do niektórych umiejętności czasu odnowienia umiejętności, tzw. cooldownów
-wszystkie profesje korzystające z energii otrzymały dodatkowy punkt przywracania więcej
-Strach redukuje 10% obrażeń, a nie 20%.
-SA dla wszystkich profesji zależne jest teraz od poziomu gracza

Zmiany u wojownika:
-Błyskawiczny atak dodaje mniejszą ilość SA, jednak dodatkowo wzmacnia ciosy
-Ogłuszający cios otrzymał dodatkowe efekty: za każdy cios krytyczny gracz otrzymuje 1 pkt kombinacji, a sama UM zadaje dodatkowo obrażenia w wysokości +5% HP przeciwnika (max. ilość pkt, które można wykorzystać to 2). Aby uniknąć spamowania tą UM i jednocześnie nie blokować jej czasem odnowienia użycie jej dwa razy z rzędu podnosi koszt o 50% (czyli można jej użyć sytuacyjnie dwa razy z rzędu jeśli nam to bardzo potrzebne i mamy dużo energii)
-Wytrącenie z równowagi oraz kontra możliwe są do używania na broniach innych niż 2h
-Nowa umiejętność “Osłona tarczą”, która zapewnia niewrażliwość na czas jej wykonania oraz dodaje punkt kombinacji
-Nowa umiejętność “Taktyczne uderzenie”, która wzmacnia siłę ciosu oraz dodatkowo zabiera przeciwnikowi +5% jego maksymalnego życia za 1 pkt kombinacji (max. zużywa 3 pkt.)
-Nowa umiejętność “Kamienna skóra” - wzmacnia początkową wartość pancerza postaci w zależności od utraconego życia oraz dodaje 20% odporności na magię
-Osłabienie efektów “Okrzyk bojowy” i “Krytyczny szał”

Zmiany u tancerza ostrzy:
-Błyskawiczny atak - za każdy wykonany cios krytyczny otrzymujemy pkt kombinacji, a sama umiejętność pozwala zadać dodatkowe obrażenia przeciwnikowi o mocy 5% jego maksymalnego życia za 1 pkt kombinacji (max. zużywa 3 pkt.). Sama umiejętność nie dodaje już tylu SA oraz jej koszt został podniesiony.
-Do Trujące pchnięcie oraz Rozpraszający okrzyk dodaliśmy SA, tak, aby gracze nie uzależniali się od błyskawicznego ciosu i korzystali też z innych umiejętności bez większych strat.
-Rozszarpanie ran - dodatkowy nowy efekt, który umożliwia nałożenie głębokiej rany pomocniczej od razu po wykonaniu umiejętności.
-Redukcje spowolnienie i ogłuszenia są teraz w jednej umiejętności i zostały wzmocnione na niższych poziomach.
-Nowa umiejętność “Podstępne uderzenie”, która zabiera przeciwnikowi 12% jego maksymalnego życia. Umiejętność wraz z poziomem jest tańsza. Czas jej odnowienia to 3 tury.
-Do walk grupowych tancerz ostrzy otrzymał umiejętność, która redukuje leczenie przeciwników z ich umiejętności aktywnych nawet o 45%.
-Nowy zadziorny atak niszczy teraz pancerz zamiast wzmacniać obrażenia
-Nowa umiejętność “Trująca zaraza” pozwala zrażać trucizną innych przeciwników w grupie
-Nowa umiejętność pasywna “Toksyczne opary” sprawia, że każdy zatruty przeciwnik przez naszą drużynę posiada słabszy atak o max. 15%.

Zmiany u łowcy:
-Podwójny strzał już nie pudłuje, jednak każda ze strzał ma obniżone obrażenia
-Diamentowa strzała niszczy teraz pancerz oraz jest dostępna od 25 poziomu
-Piętno bestii zostało wzmocnione
-Przebicie pancerz zostało połączone z szybką strzałą
-Błyskawiczny strzał dodatkowo gromadzi pkt kombinacji za każdy atak z przebiciem oraz przy jego użyciu przywraca 10% posiadanej energii za każdy pkt (max 3), umiejętność jest darmowa, jednak można jej używać dopiero co 5 tur
-Strzał w stopę jest dostępny na niższym poziomie
-Do walk grupowych łowca otrzymał umiejętność usuwania wszystkich spowolnień i ogłuszeń
-Nowa umiejętność “Wyniszczające rany”, która zabiera przeciwnikowi 8% jego maksymalnego życia. Umiejętność wraz z poziomem jest tańsza. Czas jej odnowienia to 5 tur.
-Nowa umiejętność “Zranienie”, która działa podobnie jak głęboka rana, jednak zadaje wartości zależne od ataku. Umiejętność jest redukowana tymi samymi bonusami co głęboka rana.
-Toksyczny wstrząs otrzymał nowy efekt osłabienia ataków przeciwnika
-Zwinność dodaje teraz max 20% SA od posiadanych przedmiotów

Zmiany u maga:
-Kula ognia posiada teraz dodatkowy efekt wypalania życia przeciwnika (od 3 do 6% jego max życia)
-Porażenie podnosi teraz minimalne obrażenia od błyskawic tylko podczas użycia tej umiejętności. Same losowanie odbywa się teraz dynamicznie (w efekcie ciosy porażenia zadają większe obrażenia niż poprzednio)
-Ściana ognia posiada teraz dodatkowy efekt wypalenia (ta sama mechanika jak w kuli ognia)
-Nowa umiejętność “Fuzja żywiołów”, która wzmacnia siłę ciosu o nawet 14% za 1 pkt kombinacji (max. zużywa 3 pkt.)
-Absorpcja fizyczna i magiczna zostały połączone w jedną umiejętność
-Koszt “Wewnętrznego spokoju” został obniżony, jednak sama umiejętność posiada teraz 5 tur czasu odnowienia
-Absorpcja dystansowa jest teraz dostępna dopiero od 230 poziomu (wcześniejszy dostęp wpływał bardzo niekorzystnie na walki z łowcami)
-Osłabiona została redukcja ogłuszeń i zamrożeń o 10%
-Dwukrotnie wzmocniona została Szadź

Zmiany u paladyna:
-Umiejętności wzmacniające żywioł magii w mieczach dodają punkty kombinacji za każde ich użycie.
-Nowa umiejętność “Gniew Bogów”, która zlicza 1 pkt kombinacji za każdy zablokowany cios oraz dodaje odrobinę szybkości i zwiększa siłę ciosu o max 20% za 1 pkt kombinacji (max. zużywa 3 pkt.).
-Kosz szybkiego ataku został podniesiony głównie na wyższych poziomach
-Błogosławiona ochrona nie dodaje już tyle punktów bloku co poprzednio.
-Nowa umiejętność “Świetlista osłona” oprócz wzmocnienia pancerza i redukcji ogłuszeń nakłada przyspieszenie na paladyna oraz pozawala się uleczyć 5% za każdy zebrany punkt kombinacji (max 3 pkt)
-Nowa umiejętność “Strażnik boskich mocy” pozwala oprócz znanego wcześniej otrzymywania energii za zadawane ciosy krytyczne redukować niszczenie many i energii, gdy nasz poziom życia spadnie poniżej 30%.
-Efekt osłabienia ciosu przeciwnika w “Rozpraszający cios” działa 2 tury.
-Nowa umiejętność “Zaciekłość” wzmacnia nasze obrażenia po tym jak otrzymaliśmy cios krytyczny.
-Usunięto umiejętności wzmacniające miecze dwuręczne, które nie były opłacalne na paladynie.
-Przywrócenie energii trwa teraz połowę czasu użycia tej umiejętności.
-Błogosławieństwo mieczy zostało teraz znacznie wzmocnione
-Witalność dodaje teraz odporności magiczne
-Aura życia posiada dodatkowy efekt redukcji głębokich ran i trucizn dla właściciela

Zmiany u tropiciela:
-Podwójne trafienie już nie pudłuje, jednak każda ze strzał ma obniżone obrażenia
-Porażająca strzała nakłada porażenie, które zabiera co turę 2-4% maksymalnego życia przeciwnika (umiejętność została wzmocniona pod kątem walk z graczami o dużej ilości HP)
-Kruszący grot jest połączony z szybką strzałą
-Absorpcja fizyczna i magiczna zostały ze sobą połączone
-Każde użycie głównych umiejętności magicznych (Lowoda strzała, porażająca strzała, płonąca strzała) dodaje 1 punk kombinacji. Nowa umiejętność “Strzała z niespodzianką” pozwala obniżyć siłę następnego ciosu przeciwnika o 15% za każdy pkt kombinacji (max 3)
-Emanująca strzała jest teraz dostępna od 80 poziomu
-Wygodne stroje dodają teraz max 20% SA od posiadanych przedmiotów
-Wzmocnione zostały odporności na magię z 20% na 30%
-Koszt “Spaczenia” został obniżony, jednak sama umiejętność posiada teraz 5 tur czasu odnowienia
-Zaklinanie przedmiotów dodaje właścicielowi redukcję głębokich ran o max. 30%
Edytowany 20:56:48 11.4.2018 przez Deedo
2018.04.11 16:10:37
Ocena: -2
cytuj | ID:41099509

Deedo

7773033
2181
25/04/2018
Zmiany u wojownika:
-Zwiększenie obrażeń zadawanych przez Ogłuszający cios za pomocą punktów kombinacji (niemożliwych do uniknięcia), kosztem mocy dodatkowego wzmocnienia ciosu pochodzącego z tej umiejętności (8% zamiast 5% za punkt kombinacji kosztem 10% stałej wartości dodatkowego ataku)
-Zwiększenie wartości na niskich przedziałach Wytrącenia z równowagi (na start otrzymujemy 7% zamiast 2%)
-Osłona tarczą odnawia się turę dłużej
-Kontratak działa tylko na broni dwuręcznej

Zmiany u łowcy:
-Zatruta strzała ma niższy koszt na niskich poziomach (25 energii zamiast 30 na pierwszym poziomie)
-Diamentowa strzała ma obniżony koszt o 10 na wszystkich poziomach
Zmiany u maga:

-Zwiększenie absorpcji otrzymało delikatne wsparcie przeciw atakom dystansowym (20% na max poziomie - jest to wartość przesunięta z Rytualnych szat, tam pozostało 30%)
Zmiany u paladyna:

-Osłabienie minimalnych obrażeń od błyskawic z 30 na 20%
-Zmiany wartości leczenia Świetlistej osłony: mniej na niskim poziomie, więcej na wyższym oraz wydłużenie zliczania punktów kombinacji z 3 na 4.

Zmiany u tropiciela:
-Zwiększenie kosztów many na najwyższych poziomach płonącej strzały (z 230 na 260 many).
Edytowany 18:55:25 25.4.2018 przez Deedo
2018.04.25 18:54:57
Ocena: -10
cytuj | ID:41148613
Początek strony Strona: [1]

Temat zamknięty, nie można w nim pisać postów

Forum Margonem > Newsy > Umiejętności - Log zmian

Podaj powód dlaczego oceniasz post na

Pozostało ważnych głosów na dziś: 0, po przekroczeniu limitu
Twój głos pokaże się przy wiadomości, ale nie doliczy się do reputacji gracza.


* pole nieobowiązkoweLimit znaków 0/50

Zgłoszenie postu do moderacji.
Poniżej możesz podać powód Twojego zgłoszenia.

Pamiętaj, że za bezsensowny komentarz możesz otrzymać knebla i stracić swoją reputację.

Limit znaków 0/150

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
AND grp=0