Momencik

Czekaj na odpowiedź servera..

Uwaga

  

Forum Margonem > Aktualności > Umiejętności - Log zmian

[zamknięty] [Przeszukaj temat] [Dodaj do ulubionych]
Koniec strony Strona: [1]

Deedo

7773503
2463
Zmiany i aktualizacje:
22/06/2016:
Tropiciel: Usunięcie gałęzi z umiejętnościami opartymi na ataku w pełni fizycznym.
Poprawka mechaniki Strzału w stopę (spowolnienie + ma szanse na unieruchomienie podchodzącego przeciwnika, gdy ten już wykonał krok.)

22/07/2016:
Mag: Moc leczenia - Zwiększenie leczenia turowego z posiadanych przedmiotów o (%)=5,6,7,8,9,10,11,12,13,14 -> 11,12,13,14,15,16,17,18,19,20
Wszystkie profesje: Trwałość mocy - Redukcja niszczenia many i energii (%)=4,8,12,16,20,24,28,32,36,40 -> 3,6,9,12,15,18,21,24,27,30
Wzmocniony pancerz - Redukcja niszczenia pancerza (%)=5,10,15,20,25,30,35,40,45,50 -> 3,6,9,12,15,18,21,24,27,30
01/08/2016:
Mag: Nowa mechanika UM Szadź - Spowolnienie wszystkich w drużynie (pierwsza wartość to % początkowego SA każdego z wrogów; @X, oznacza X tur działania UM)=3@6,6@6,9@6,12@6,15@6,18@7,21@7,24@7,27@7,30@8;
Koszt many=40,80,120,160,200,240,260,320,360,400;
Paladyn: Gorące uderzenie - Zwiększenie obrażeń od ognia=105,110,115,120,125,130,135,140,145,150; -> 105,110,115,125,135,145,155,165,175,185;
mana=13,16,19,22,25,28,31,34,37,40; -> 13,16,19,25,35,45,55,65,75,85;
Tropiciel: Bystry grot - Szybka strzała=1,2,3,4,5,5.5,6,6.5,7,7.5; -> 6,7,8,9,10,11,12,13,14,15
Porażająca strzała -Niszczenie pancerza jako % obrażeń od broni=1,1,2,2,3,3,4,4,5,5; -> 2,2,3,3,4,4,5,5,6,6;
Oślepiający grot - Redukcja obniżania uniku przez przeciwnika=5,6,7,8,9,10,11,12,13,14 -> 3,6,9,12,15,18,21,24,27,30

19/10/2016:
Mag: Zmiana mechaniki działania UM Klątwa:
[Szansa na wejście klątwy na każdym z kolejnych ataków]@[Ilość tur na których klątwa może zadziałać]=5@7,6@7,7@7,8@7,9@7,10@7,11@7,12@7,13@7,14@7;
Koszt many=1.1*plvl,1.2*plvl,1.3*plvl,1.4*plvl,1.5*plvl,1.6*plvl,1.7*plvl,1.8*plvl,1.9*plvl,2.0*plvl

18/01/2017:
Tancerz: Poprawa kondycji - Przywracanie energii co turę=1,1,2,2,3,3,4,4,5,5 -> 1,2,2,3,3,4,4,5,5,6
Mistrzostwo mieczy - zamieniono miejscami z krytycznym przyspieszeniem
Zadziorny atak - Dodatkowe obrażenia do ataku (%)=33,36,39,42,45,48,51,54,57,60 -> 32,34,36,38,40,42,44,46,48,50;
Wrodzony unik - dodanie efektów reduckji: Redukcja ogłuszeń/zamrożeń=5,6,6,7,7,8,8,9,9,10; Redukcja spowolnień=21,22,23,24,25,26,27,28,29,30
Trujące pchnięcie - Wzmocnienie efektu trucizny 133,136,139,142,145,148,151,154,157,160; -> 83,86,89,92,95,98,101,104,107,110
Adrenalina - Wzmocnienie SA(%)=54,58,62,66,70,74,78,82,86,90 -> 23,26,29,32,35,38,41,44,47,50
Zdradzieckie cięcie - Siła krytycznego uderzenia broni pomocniczej=3,6,9,12,15,18,21,24,27,30 -> 5,10,15,20,25,30,35,40,45,50
Płynność ruchów - Redukcja spowolnienia(%)=30,35,40,45,50,55,60,65,70,80 -> 5,10,15,20,25,30,35,40,45,50 (przeniesienie części statystyk do wrodzonego uniku)
Wściekłość - dodano wzmocnienie szansy na głęboką ranę (%)= 1,1,1,2,2,2,3,3,3,4;
Zamroczenie - zmiana mechaniki działania - Zabierana energia(ilość energii@ilość tur)=7@3,8@3,8@3,9@3,9@3,10@4,10@4,11@4,11@5,12@5;
Wojownik: Niszczycielski cios - dodanie obniżenia uniku przed zadaniem ciosu=11,12,13,14,15,16,17,18,19,20;
Celny cios - Obniżenie uniku przeciwnika o %=2,4,6,8,10,11,12,13,14,15 -> 6,7,8,9,10,11,12,13,14,15
Wzmocnienie energii - Przywracanie energii co turę=2,2,3,3,4,4,5,5,6,6 -> 1,2,2,3,3,4,4,5,5,6
Ogłuszający cios - Wzmocnienie obrażeń (%)=5,10,10,15,15,20,20,25,25,30; -> 7.5,10,12.5,15,17.5,20,22.5,25,27.5,30
Twarda głowa - Redukcja ogłuszenia/zamrożenia=14,18,22,26,30,34,38,42,46,50; -> 25,27,29,31,34,37,40,43,46,50;
Redukcja spowolnień=3,6,9,12,15,18,21,24,27,30 -> 15,16,17,18,19,20,21,23,26,30
Niewrażliwość na trucizny - Odporność na trucizny=2,4,6,8,10,12,15,18,21,25 -> 3,6,9,12,15,18,21,24,27,30
Okrzyk bojowy - zmiana mechaniki UM - Zwiększenie siły krytyka fizycznego dla wszystkich w drużynie(wartość@ilość tur)=13@6,16@6,19@6,22@6,25@7,28@7,31@7,34@8,37@8,40@8;
Mag: Kula ognia - Koszt many=15,20,25,30,40,50,65,80,100,135 -> 30,40,50,60,70,80,90,100,120,140
Porażenie - zmiana mechaniki UM Obniżenie ataku przeciwnika o %(wartość@ilość tur)=5@2,6@2,7@2,8@2,9@2,10@2,11@2,12@2,13@2,14@2;
Lodowy pocisk - Dodatkowe spowolnienie do broni w %=90,100,110,120,130,140,150,160,170,180; -> 94,98,104,112,120,130,140,150,160,170; Koszt many=24,26,28,30,34,38,42,46,50,55; -> 24,26,28,30,33,37,41,47,53,60;
Magiczna osłona - Odbicie strzały (%)=6,7,8,9,10,11,12,13,14,15 -> 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10
Odnowa absorpcji - dodano redukcję niszczenia absorpcji=5,10,15,20,25,30,35,40,45,50
Chwila skupienia - Przywrócenie % początkowej ilości many=24,28,32,36,40,44,48,52,56,60 -> 26,32,38,44,50,56,62,68,74,80
Krytyczna potęga - zmiana mechaniki (wartość@ilość tur) Siła krytyka magicznego=13@6,16@6,19@6,22@6,25@7,28@7,31@7,34@8,37@8,40@8;
Łowca: Zatruta strzała - Wzmocnienie trucizny z broni(%)=142,144,146,148,150,152,154,156,158,160;-> 89,95,101,107,113,119,125,131,137,143
Wzmocnienie wigoru - Przywracanie energii co turę=1,1,2,2,3,3,4,4,5,5 -> 1,2,2,3,3,4,4,5,5,6
Rozdzierająca strzała - Zwiększenie obrażeń od GR=82,84,86,88,90,92,94,96,98,100; -> 87,89,91,93,95,97,99,101,103,105;
Błyskawiczny strzał - Szybsze wykonanie strzału=24,28,32,36,40,44,48,52,56,60; -> 23,26,29,32,35,38,41,44,47,50;
Zwinność - SA z posiadanego ekwipunku=3,6,9,12,14,16,18,20,22,25 -> 3,6,9,12,15,18,21,24,27,30
Bolesne uderzenie - Spowolnienie przeciwnika po zadaniu ciosu krytycznego=2,4,6,8,10,11,12,13,14,15 -> 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10
Diamentowa strzała - Wzmocnienie ataku=5.5,6,6.5,7,7.5,8,8.5,9,9.5,10; -> 6,7,8,9,10,11,12,13,14,15
Szansa na wytrącenie przeciwnika po zadanym CK=12,14,16,18,20,22,24,26,28,30 -> 23,26,29,32,35,38,41,44,47,50
Toksyczny wstrząs - dodanie nowego efektu - Szansa 25% na obniżenie leczenie po zadanym ciosie krytycznym(%)=1,2,2,3,3,4,4,5,5,6
Lekki naciąg - nowa mechanika UM Osłabienie własnego ataku=6,7,8,9,10,11,12,13,14,15;
Przywrócenie energii (%)=10,11,12,13,14,15,16,17,18,19;
Tropiciel:
Skupienie - Przywracanie turowe energii=1,1,2,2,3,3,4,4,5,5; -> 1,2,2,3,3,4,4,5,5,6;
Płonąca strzała - Koszt many=80,100,120,140,160,180,200,220,240,260 -> 70,90,110,130,150,170,190,210,230,250
Porażająca strzała - Zmniejszenie ataku wroga=21,22,23,24,25,26,27,28,29,30; -> 23,24,25,26,27,28,29,30,31,32;
Koszt many=13,16,19,22,25,28,31,34,37,40; -> 14,18,22,26,30,34,38,42,46,50;
Minimalne obrażenia od błyskawic=32,34,36,38,40,42,44,46,48,50 -> 37,39,41,43,45,47,49,51,53,55
Lodowa strzała - Wzmocnienie spowolnienia od broni=180,185,190,195,200,205,210,215,220,225; -> 160,165,170,175,180,185,190,195,200,205
Kontrola absorpcji - dodano nowy efekt redukcja niszczenia absorpcji=5,10,15,20,25,30,35,40,45,50
Przywracanie energii i many - Przywrócenie % początkowej ilości energii oraz many=24,28,32,36,40,44,48,52,56,60 -> 23,26,29,32,35,38,41,44,47,50
Paladyn:
Wzmocnienie energii i many - Przywracanie turowe energii=1,1,2,2,3,3,4,4,5,5; -> 1,2,2,3,3,4,4,5,5,6;
Skupienie na celu - Obniżanie uniku przeciwnika (%)=2,4,6,8,10,11,12,13,14,15 -> 6,7,8,9,10,11,12,13,14,15
Błogosławiona ochrona - dodanowo nowy efekt - Redukcja głębokiej rany=15,16,17,18,19,20,21,23,26,30
Gorące uderzenie - dodano nowy efekt - Zmniejszenie uniku przeciwnika przed wykonaniem tego ataku=5,6,6,7,7,8,8,9,9,10;
Zwiększenie obrażeń od ognia=105,110,115,125,135,145,155,165,175,185; -> 127,134,141,148,155,162,169,176,183,190;
Koszt many=13,16,19,25,35,45,55,65,75,85; -> 13,16,19,23,27,31,36,46,56,68;

08/02/2017:
Mag:
Łańcuch piorunów - Siła obrażeń od błyskawic=64,68,72,76,80,84,88,92,96,100 -> 62,64,66,68,70,72,74,76,78,80
Łowca:
Deszcz strzał - Siła obrażeń deszczu strzał=102,104,106,108,110,112,114,116,118,120 -> 82,84,86,88,90,92,94,96,98,100
Tropiciel:
Grad strzał – Siła obrażeń gradu strzał=102,104,106,108,110,112,114,116,118,120 -> 82,84,86,88,90,92,94,96,98,100

03/04/2017:
Tropiciel:
Bystry grot - Szybka strzała=6,7,8,9,10,11,12,13,14,15 -> 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10
Zmiana mechaniki uniku z UM. Teraz 1% uniku obliczane jest na podstawie poziomu, a nie z noszonego ekwipunku. Poprawi to sytuację na niskich poziomach dla profesji dystansowych (1 pkt UM da bezpośrednio 1% uniku w statystykach). Wraz z tą zmianą obniżanie uniku dla paladyna i wojownika zostanie wzmocnione o +2% na każdym poziomie:
Paladyn:
Skupienie na celu - Obniżenie uniku przeciwnika o pkt %=6,7,8,9,10,11,12,13,14,15 -> 8,9,10,11,12,13,14,15,16,17
Wojownik:
Celny cios - Obniżenie uniku przeciwnika o pkt %=6,7,8,9,10,11,12,13,14,15 -> 8,9,10,11,12,13,14,15,16,17

26/05/2017:
Łowca:
Zmiana miejscami umiejętności "Szybka strzała" i "Rozdzierająca strzała".
Deszcz strzał:
Siła deszczu (% ataku)=82,84,86,88,90,92,94,96,98,100 -> 90,92,94,96,98,100,102,104,106,108;
energia=55,60,65,70,75,80,85,90,95,100 -> 50,53,56,59,62,65,68,71,74,77;
Mag:
Magiczna osłona - jedna z ważniejszych zmian, od teraz mag noszący tarczę i korzystający z tej UM posiada do 50% mocniejsze obrażenie podstawowe jak i czary przeciwko mobom.
Zwiększenie mocy obrażeń przeciwko NPC=5,10,15,20,25,30,35,40,45,50
Porażenie:
Koszt many=13,16,19,22,25,28,31,34,37,40 -> 19,21,23,25,27,29,31,34,37,40
Łańcuch piorunów:
Koszt many=35,45,55,65,75,85,95,110,135,170 -> 0.82*plvl,0.89*plvl,0.96*plvl,1.03*plvl,1.10*plvl,1.17*plvl,1.24*plvl,1.31*plvl,1.38*plvl,1.45*plvl (plvl-poziom gracza)
Ściana ognia:
Koszt many=25,35,50,65,80,100,120,140,160,180 -> 0.72*plvl,0.79*plvl,0.86*plvl,0.93*plvl,1*plvl,1.07*plvl,1.14*plvl,1.21*plvl,1.28*plvl,1.35*plvl; (plvl-poziom gracza)
Szadź:
Koszt many=40,80,120,160,200,240,260,320,360,400 -> 0.65*plvl,0.8*plvl,0.95*plvl,1.1*plvl,1.25*plvl,1.4*plvl,1.55*plvl,1.7*plvl,1.85*plvl,2*plvl; (plvl-poziom gracza)
Przebicie ochrony:
Koszt many=10,20,14,25,18,30,22,35,26,40 -> 0.15*plvl,0.17*plvl,0.15*plvl,0.21*plvl,0.19*plvl,0.25*plvl,0.23*plvl,0.29*plvl,0.27*plvl,0.33*plvl (plvl-poziom gracza)
Śmierdzący pocisk:
Koszt many=20,25,35,45,55,65,75,85,95,100 -> 0.15*plvl,0.2*plvl,0.25*plvl,0.3*plvl,0.35*plvl,0.4*plvl,0.45*plvl,0.5*plvl,0.55*plvl,0.6*plvl (plvl-poziom gracza)
Krytyczna potęga:
critmval-allies=13@6,16@6,19@6,22@6,25@7,28@7,31@7,34@8,37@8,40@8 -> 12@6,14@6,16@6,18@6,20@7,22@7,24@7,26@8,28@8,30@8
Koszt many=10,20,30,50,70,90,120,150,180,200 -> 0.55*plvl,0.6*plvl,0.65*plvl,0.7*plvl,0.75*plvl,0.8*plvl,0.85*plvl,0.9*plvl,0.95*plvl,1*plvl (plvl-poziom gracza)
Tarcza odporności:
Koszt many=25,30,35,40,45,50,55,60,65,70 -> 1*plvl,1.05*plvl,1.1*plvl,1.15*plvl,1.2*plvl,1.25*plvl,1.3*plvl,1.35*plvl,1.4*plvl,1.45*plvl (plvl-poziom gracza)
Wewnętrzny spokój - UM można rzucać tylko na siebie.
Paladyn:
Gorące uderzenie:
Koszt many=13,16,19,23,27,31,36,46,56,68 -> 17,19,21,24,27,31,36,46,56,68
Porażający cios:
Koszt many=13,16,19,22,25,28,31,34,37,40 -> 17,19,21,23,25,28,31,34,37,40
Tarcza słońca:
Koszt many=55,60,65,70,75,80,85,90,95,100 -> 0.3*plvl,0.35*plvl,0.4*plvl,0.45*plvl,0.5*plvl,0.55*plvl,0.6*plvl,0.65*plvl,0.7*plvl,0.75*plvl (plvl-poziom gracza)
Aura ochrony:
Koszt many=10,20,30,40,50,60,70,80,90,100 -> 0.3*plvl,0.35*plvl,0.4*plvl,0.45*plvl,0.5*plvl,0.55*plvl,0.6*plvl,0.65*plvl,0.7*plvl,0.75*plvl (plvl-poziom gracza)
Błogosławieństwo mieczy:
Koszt many=50,60,70,80,90,100,110,120,130,140 -> 0.3*plvl,0.35*plvl,0.4*plvl,0.45*plvl,0.5*plvl,0.55*plvl,0.6*plvl,0.65*plvl,0.7*plvl,0.75*plvl
Porażająca tarcza:
Koszt many=25,40,60,80,100,120,140,160,180,200 -> 0.3*plvl,0.4*plvl,0.5*plvl,0.6*plvl,0.7*plvl,0.8*plvl,0.85*plvl,0.9*plvl,0.95*plvl,1*plvl
Kula światłości:
Obrażenia zadawane wrogom=15*plvl,17*plvl,19*plvl,21*plvl,23*plvl,25*plvl,27*plvl,29*plvl,31*plvl,33*plvl; -> 5*plvl,7*plvl,9*plvl,11*plvl,13*plvl,15*plvl,17*plvl,19*plvl,21*plvl,23*plvl;
Niszczenie many i energii (energi w ilości x/3)=15,16,17,18,19,20,21,22,23,24; -> 21,22,23,24,25,26,27,28,29,30
Koszt many=15,16,17,18,19,20,21,22,23,24 -> 21,22,23,24,25,26,27,28,29,30
Tropiciel:
Śmierdzący ładunek:
Koszt many=20,25,35,45,55,65,75,85,95,100 -> 0.15*plvl,0.2*plvl,0.25*plvl,0.3*plvl,0.35*plvl,0.4*plvl,0.45*plvl,0.5*plvl,0.55*plvl,0.6*plvl
Grad strzał:
Siła deszczu (% ataku)=82,84,86,88,90,92,94,96,98,100 -> 90,92,94,96,98,100,102,104,106,108;
energia=55,60,65,70,75,80,85,90,95,100 -> 50,53,56,59,62,65,68,71,74,77;
Wojownik:
Okrzyk bojowy:
Zwiększenie siły krytyka fizycznego dla wszystkich w drużynie(wartość@ilość tur)=13@6,16@6,19@6,22@6,25@7,28@7,31@7,34@8,37@8,40@8 -> 12@6,14@6,16@6,18@6,20@7,22@7,24@7,26@8,28@8,30@8
Tancerz ostrzy:
Zwiększenie obrażeń po otrzymaniu krytyka na 3 tury(%)=6,7,8,9,10,11,12,13,14,15 -> 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10;
Wszystkie profesje:
Ogólna zmiana mnożników cechy do ataku. Już pierwszy poziom UM będzie posiadać całą wartość przeznaczoną na ten rząd.
Płatnerstwo - Nauka płatnerstwa pozwalająca zwiększać swój pancerz.
Dodatkowy pancerz=0.6*plvl,0.7*plvl,0.8*plvl,0.9*plvl,1.0*plvl,1.1*plvl,1.2*plvl,1.3*plvl,1.4*plvl,1.5*plvl
08/08/2017:
Wojownik:
Ogłuszający cios
Koszt=30,32,34,36,38,40,42,44,46,48 -> 30,35,40,45,50,55,60,65,70,75
Tancerz ostrzy:
Blokada stackowania się Krytycznego Przyspieszenia (max 2)
Błyskawiczny cios
Przyspieszenie=23,26,29,32,35,38,41,44,47,50 -> 20,23,26,29,32,35,38,41,44,47
Precyzyjny cios
Obniżanie uniku - 2,4,6,8,10,12,14,16,18,20 -> 4,6,8,9,10,11,12,13,14,15
Mag:
Lodowy pocisk
Spowolnienie=94,98,104,112,120,130,140,150,160,170 -> 97,104,111,118,125,132,139,146,153,160
Szansa na zamrożenie= 15->10,11,11,12,12,13,13,14,14,15
Rytualne szaty
Spowolnienie z przedmiotów, zimna, trucizny zmniejszone o=3,6,9,12,15,18,21,24,27,30 (dodano nową statystykę)
Paladyn:
Pchnięcie mrozu
Spowolnienie=90,92,94,96,98,100,102,104,106,108->60,66,72,78,84,90,96,102,108,114
Szansa na zamrożenie= 15->10,11,11,12,12,13,13,14,14,15
Gorące uderzenie
Koszt=17,19,21,24,27,31,36,46,56,68->20,25,30,35,40,45,50,55,60,65
Hart ducha
Redukcja ogłuszeń i zamrożeń=2,4,6,8,10,12,14,16,18,20 (dodano nową statystykę)
Tropiciel:
Lodowa strzała
Spowolnienie=180,185,190,195,200,205,210,215,220,225->87,94,101,108,115,122,129,136,143,150
Szansa na zamrożenie= 15->10,11,11,12,12,13,13,14,14,15

09/08/2017:
Mag:
Szadź:
Spowalnia przeciwników o=1@6,2@6,3@6,4@6,5@6,6@7,7@7,8@7,9@7,10@8;
mana=0.35*plvl,0.4*plvl,0.45*plvl,0.5*plvl,0.55*plvl,0.6*plvl,0.65*plvl,0.7*plvl,0.75*plvl,0.8*plvl
2017.10.26 12:44:27
Ocena: 2
cytuj | ID:40160011

Deedo

7773503
2463
30/10/2017
Mag:
Rytualne szaty - redukcja spowolnień ->redukcja ogłuszeń/zamrożeń
Śmierdzący pocisk:
7@5,9@5,11@5,13@5,15@5,16@5,17@5,18@5,19@5,20@5 -> 16@5,17@5,18@5,19@5,20@5,21@5,22@5,23@5,24@5,25@5;
Chwila skupienia:
przywrócenie many=26,32,38,44,50,56,62,68,74,80 -> 44,48,52,56,60,64,68,72,76,80

Paladyn:
Gorące uderzenie:
obniżenie uniku przeciwnika=5,6,6,7,7,8,8,9,9,10; -> 3,4,4,5,5,6,6,7,7,8;
siła uderzenia=127,134,141,148,155,162,169,176,183,190 -> 110,121,131,141,150,159,167,175,183,190
Kula światłości:
zadawane obrażenia=5*plvl,7*plvl,9*plvl,11*plvl,13*plvl,15*plvl,17*plvl,19*plvl,21*plvl,23*plvl ->18*plvl,18.5*plvl,19*plvl,19.5*plvl,20*plvl,20.5*plvl,21*plvl,21.5*plvl,22*plvl,22.5*plvl;
niszczenie many i eny(ena=mana/3)=21,22,23,24,25,26,27,28,29,30 -> 42,44,46,48,50,52,54,56,58,60
Błogosławieństwo mieczy:
błogosławieństwo mieczy=4@5,6@5,8@5,9@5,10@5,11@5,12@5,13@5,14@5,15@5->10@5,11@5,12@5,13@5,14@5,15@5,16@5,17@5,18@5,19@5;
Rozpraszający cios:
obniżenie CK=8,10,12,14,16,18,20,22,24,26; -> 16,17,18,19,20,21,22,23,24,25
obniżenie mocy ataku przeciwnika=1,2,3,4,5,6,7,8,9,10; -> 6,7,8,9,10,11,12,13,14,15

Łowca:
Zdradzieckie ostrze:
zadawane obrażenia= 5*plvl,6*plvl,7*plvl,8*plvl,9*plvl,10*plvl,11*plvl,12*plvl,13*plvl,14*plvl-> 22*plvl,22.5*plvl,23*plvl,23.5*plvl,24*plvl,24.5*plvl,25*plvl,25.5*plvl,26*plvl,26.5*plvl;
niszczenie many/eny=10,11,12,13,14,15,16,17,18,19 -> 35,37,38,39,40,41,42,43,44,45;
Podwójna strzała:
koszt=76,72,68,64,60,56,52,48,44,40->58,56,54,52,50,48,46,44,42,40;
Szybka strzała:
1,2,3,4,5,6,7,8,9,10 -> 5.5,6,6.5,7,7.5,8,8.5,9,9.5,10
Lekki naciąg:
osłabienie własnego ataku=6,7,8,9,10,11,12,13,14,15 ->1,2,3,4,5,6,7,8,9,10;
Diamentowa strzała:
obrażenia=6,7,8,9,10,11,12,13,14,15; -> 11,12,13,14,15,16,17,18,19,20
szansa na wytrącenie po CK=23,26,29,32,35,38,41,44,47,50 -> 32,34,36,38,40,42,44,46,48,50
Błyskawiczny strzał:
Skrócenie czasu ataku=23,26,29,32,35,38,41,44,47,50;
energia=40 ->31,32,33,34,35,36,37,38,39,40
Strzał w stopę wymaga teraz kosztów energii 11-20 pkt
Piętno bestii w miejsce Swobody ruchów (Zmiany miejscami)
Wyswobodzenie zyskało efekty z Swobody ruchów
Swoboda ruchów zmieniła swoją nazwę i mechanikę. Jest umiejętnością aktywną dostępną od 230 poziomu (Dziki zapał)
Destrukcyjne strzały:
Wzmocnienie niszczenia pancerz=2,4,6,8,10,12,14,16,18,20 ->10,20,30,40,50,60,70,80,90,100
Oślepiający grot został zastąpiony przez Wilczy instynkt. Nowa UM zwiększa posiadany unik, gdy wartość posiadanego życia spadnie poniżej danego progu.

Tancerz ostrzy:
Zamroczenie:
obrażenia=12*plvl,14*plvl,16*plvl,18*plvl,20*plvl,22*plvl,24*plvl,26*plvl,28*plvl,30*plvl -> 25*plvl,25.5*plvl,26*plvl,26.5*plvl,27*plvl,27.5*plvl,28*plvl,28.5*plvl,29*plvl,29.5*plvl
niszczenie energii=7@3,8@3,8@3,9@3,9@3,10@4,10@4,11@4,11@5,12@5 ->11@3,12@3,13@3,14@3,15@3,16@4,17@4,18@4,19@5,20@5
Rozpraszający okrzyk:
obniżenie CK=8,10,12,14,16,18,20,22,24,26; -> 16,17,18,19,20,21,22,23,24,25
obniżenie mocy ataku przeciwnika=1,1,2,2,3,3,4,4,5,5; -> 6,7,8,9,10,11,12,13,14,15

Tropiciel:
Podwójne trafienie:
koszt=76,72,68,64,60,56,52,48,44,40->58,56,54,52,50,48,46,44,42,40;
Szybka strzała:
Szansa na szybką strzałę=1,2,3,4,5,6,7,8,9,10 -> 5.5,6,6.5,7,7.5,8,8.5,9,9.5,10
Emanująca strzała:
mana=100,115,130,145,160,175,190,205,220,235 ->mana=60,70,80,95,110,125,140,155,170,185
Śmierdzący ładunek:
obniżenie CK i przebicia=7@5,9@5,11@5,13@5,15@5,16@5,17@5,18@5,19@5,20@5 -> 16@5,17@5,18@5,19@5,20@5,21@5,22@5,23@5,24@5,25@5;
Spowalniający ostrzał wymaga teraz kosztów energii 11-20 pkt
Świetlisty grot został zastąpiony przez Energetyzujący wstrząs. Nowa UM zwiększa posiadany unik, gdy wartość posiadanego życia spadnie poniżej danego progu

Wojownik:
Ogłuszający cios:
Zmiana kosztów ogłuszającego=30,35,40,45,50,55,60,65,70,75->20,25,30,35,40,45,50,55,60,65;
Paraliżujący cios:
obniżenie CK: 7,9,11,13,15,17,19,21,23,25 -> 16,17,18,19,20,21,22,23,24,25
obniżenie mocy ataku przeciwnika: 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10 -> 6,7,8,9,10,11,12,13,14,15
Okaleczenie - wojownik otrzymał teraz zwiększanie obrażeń z głębokiej rany

Same zmiany nazw UM:
Paladyn:
Wzmocnienie energii i many -> Moc sprawiedliwych
Odnowa energii i many -> Odnowa mocy
Uzdrowienie -> Srebrzysty blask
Tropiciel:
Skupienie -> Skupienie mocy
Przywracanie energii i many -> Przywracanie mocy
Magiczne uzdrowienie -> Kojące ochłodzenie
Bystry grot -> Strzelec wyborowy
Edytowany 14:25:35 30.10.2017 przez Deedo
2017.10.30 14:24:54
MEDAL Ocena: 23
cytuj | ID:40183161

Wiadomość systemowa

Temat został przeniesiony z Dyskusje techniczne do Newsy przez moderatora: Joan Cornella.
2017.11.07 11:27:42 ID:40228687

Deedo

7773503
2463
12/12/2017
Paladyn:
Błogosławiona ochrona: wzmocnienie bloku z ekwipunku(%)=6,8,10,12,14,16,18,20,22,24 -> 6,7,8,9,10,11,12,13,14,15

Wojownik:
Mocarna ochrona: wzmocnienie bloku z ekwipunku(%)=2,4,6,8,10,12,14,16,18,20 -> 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10

Mag:
Rytualne szaty: usunięcie dodatkowego wzmocnienia bloku i przywracania absorpcji
2017.12.12 12:50:32
Ocena: -10
cytuj | ID:40420044

Deedo

7773503
2463
09/01/2018
Do czasu rozszerzenia mechanizmu czasu odnowienia umiejętności, tzw. cooldownów UM:
Zdradzieckie ostrze i Zamroczenie zostają osłabione o ok. 25%. Ich wartości ataku po wprowadzeniu cooldownów zostaną wzmocnione, jednak na chwilę obecną stanowią zbyt duży problem.
Zdradziecki ostrze: Atak=22*plvl,22.5*plvl,23*plvl,23.5*plvl,24*plvl,24.5*plvl,25*plvl,25.5*plvl,26*plvl,26.5*plvl -> 16*plvl,16.5*plvl,17*plvl,17.5*plvl,17*plvl,17.5*plvl,18*plvl,18.5*plvl,19*plvl,19.5*plvl;
Zamroczenie:
Atak=25*plvl,25.5*plvl,26*plvl,26.5*plvl,27*plvl,27.5*plvl,28*plvl,28.5*plvl,29*plvl,29.5*plvl; -> 18*plvl,18.5*plvl,19*plvl,19.5*plvl,20*plvl,20.5*plvl,21*plvl,21.5*plvl,22*plvl,22.5*plvl;

Dodatkowo w Ithan pojawił się znany już wszystkim Yukar Umkki, który zresetuje za darmo UM. Będzie on dostępny przez tydzień.
Edytowany 14:06:56 9.1.2018 przez Deedo
2018.01.09 12:04:45
Ocena: -6
cytuj | ID:40605603

Deedo

7773503
2463
11/04/2018
Ogólne zmiany w umiejętnościach:
-wszystkie profesje otrzymały kilka nowych umiejętności, których moc zwiększa się w zależności od zebranych punktów kombinacji. Punkty kombinacji można zdobywać przez używanie odpowiednich umiejętności oraz za pojawienie się w walce odpowiednich bonusów, np. Ogłuszający cios u wojownika zlicza teraz punkty za zadane przez nas ciosy krytyczne i za każdy ten punkt wzmacnia dodatkowo obrażenia od jego ataku.
-pojawiły się umiejętności które zadają obrażenia procentowe zależne od życia przeciwnika, np. porażająca strzała nakłada dodatkowo porażenie, które co turę zabiera 2% maksymalnego życia przeciwnika, umiejętności te nie działają na NPC, aby gracze nie zabijali ich w kilku turach
-wzmocnienie obrażeń z um typu agresywny atak, kula ognia nie mnoży się z ciosem krytycznym
-dodawanie do niektórych umiejętności czasu odnowienia umiejętności, tzw. cooldownów
-wszystkie profesje korzystające z energii otrzymały dodatkowy punkt przywracania więcej
-Strach redukuje 10% obrażeń, a nie 20%.
-SA dla wszystkich profesji zależne jest teraz od poziomu gracza

Zmiany u wojownika:
-Błyskawiczny atak dodaje mniejszą ilość SA, jednak dodatkowo wzmacnia ciosy
-Ogłuszający cios otrzymał dodatkowe efekty: za każdy cios krytyczny gracz otrzymuje 1 pkt kombinacji, a sama UM zadaje dodatkowo obrażenia w wysokości +5% HP przeciwnika (max. ilość pkt, które można wykorzystać to 2). Aby uniknąć spamowania tą UM i jednocześnie nie blokować jej czasem odnowienia użycie jej dwa razy z rzędu podnosi koszt o 50% (czyli można jej użyć sytuacyjnie dwa razy z rzędu jeśli nam to bardzo potrzebne i mamy dużo energii)
-Wytrącenie z równowagi oraz kontra możliwe są do używania na broniach innych niż 2h
-Nowa umiejętność “Osłona tarczą”, która zapewnia niewrażliwość na czas jej wykonania oraz dodaje punkt kombinacji
-Nowa umiejętność “Taktyczne uderzenie”, która wzmacnia siłę ciosu oraz dodatkowo zabiera przeciwnikowi +5% jego maksymalnego życia za 1 pkt kombinacji (max. zużywa 3 pkt.)
-Nowa umiejętność “Kamienna skóra” - wzmacnia początkową wartość pancerza postaci w zależności od utraconego życia oraz dodaje 20% odporności na magię
-Osłabienie efektów “Okrzyk bojowy” i “Krytyczny szał”

Zmiany u tancerza ostrzy:
-Błyskawiczny atak - za każdy wykonany cios krytyczny otrzymujemy pkt kombinacji, a sama umiejętność pozwala zadać dodatkowe obrażenia przeciwnikowi o mocy 5% jego maksymalnego życia za 1 pkt kombinacji (max. zużywa 3 pkt.). Sama umiejętność nie dodaje już tylu SA oraz jej koszt został podniesiony.
-Do Trujące pchnięcie oraz Rozpraszający okrzyk dodaliśmy SA, tak, aby gracze nie uzależniali się od błyskawicznego ciosu i korzystali też z innych umiejętności bez większych strat.
-Rozszarpanie ran - dodatkowy nowy efekt, który umożliwia nałożenie głębokiej rany pomocniczej od razu po wykonaniu umiejętności.
-Redukcje spowolnienie i ogłuszenia są teraz w jednej umiejętności i zostały wzmocnione na niższych poziomach.
-Nowa umiejętność “Podstępne uderzenie”, która zabiera przeciwnikowi 12% jego maksymalnego życia. Umiejętność wraz z poziomem jest tańsza. Czas jej odnowienia to 3 tury.
-Do walk grupowych tancerz ostrzy otrzymał umiejętność, która redukuje leczenie przeciwników z ich umiejętności aktywnych nawet o 45%.
-Nowy zadziorny atak niszczy teraz pancerz zamiast wzmacniać obrażenia
-Nowa umiejętność “Trująca zaraza” pozwala zrażać trucizną innych przeciwników w grupie
-Nowa umiejętność pasywna “Toksyczne opary” sprawia, że każdy zatruty przeciwnik przez naszą drużynę posiada słabszy atak o max. 15%.

Zmiany u łowcy:
-Podwójny strzał już nie pudłuje, jednak każda ze strzał ma obniżone obrażenia
-Diamentowa strzała niszczy teraz pancerz oraz jest dostępna od 25 poziomu
-Piętno bestii zostało wzmocnione
-Przebicie pancerz zostało połączone z szybką strzałą
-Błyskawiczny strzał dodatkowo gromadzi pkt kombinacji za każdy atak z przebiciem oraz przy jego użyciu przywraca 10% posiadanej energii za każdy pkt (max 3), umiejętność jest darmowa, jednak można jej używać dopiero co 5 tur
-Strzał w stopę jest dostępny na niższym poziomie
-Do walk grupowych łowca otrzymał umiejętność usuwania wszystkich spowolnień i ogłuszeń
-Nowa umiejętność “Wyniszczające rany”, która zabiera przeciwnikowi 8% jego maksymalnego życia. Umiejętność wraz z poziomem jest tańsza. Czas jej odnowienia to 5 tur.
-Nowa umiejętność “Zranienie”, która działa podobnie jak głęboka rana, jednak zadaje wartości zależne od ataku. Umiejętność jest redukowana tymi samymi bonusami co głęboka rana.
-Toksyczny wstrząs otrzymał nowy efekt osłabienia ataków przeciwnika
-Zwinność dodaje teraz max 20% SA od posiadanych przedmiotów

Zmiany u maga:
-Kula ognia posiada teraz dodatkowy efekt wypalania życia przeciwnika (od 3 do 6% jego max życia)
-Porażenie podnosi teraz minimalne obrażenia od błyskawic tylko podczas użycia tej umiejętności. Same losowanie odbywa się teraz dynamicznie (w efekcie ciosy porażenia zadają większe obrażenia niż poprzednio)
-Ściana ognia posiada teraz dodatkowy efekt wypalenia (ta sama mechanika jak w kuli ognia)
-Nowa umiejętność “Fuzja żywiołów”, która wzmacnia siłę ciosu o nawet 14% za 1 pkt kombinacji (max. zużywa 3 pkt.)
-Absorpcja fizyczna i magiczna zostały połączone w jedną umiejętność
-Koszt “Wewnętrznego spokoju” został obniżony, jednak sama umiejętność posiada teraz 5 tur czasu odnowienia
-Absorpcja dystansowa jest teraz dostępna dopiero od 230 poziomu (wcześniejszy dostęp wpływał bardzo niekorzystnie na walki z łowcami)
-Osłabiona została redukcja ogłuszeń i zamrożeń o 10%
-Dwukrotnie wzmocniona została Szadź

Zmiany u paladyna:
-Umiejętności wzmacniające żywioł magii w mieczach dodają punkty kombinacji za każde ich użycie.
-Nowa umiejętność “Gniew Bogów”, która zlicza 1 pkt kombinacji za każdy zablokowany cios oraz dodaje odrobinę szybkości i zwiększa siłę ciosu o max 20% za 1 pkt kombinacji (max. zużywa 3 pkt.).
-Kosz szybkiego ataku został podniesiony głównie na wyższych poziomach
-Błogosławiona ochrona nie dodaje już tyle punktów bloku co poprzednio.
-Nowa umiejętność “Świetlista osłona” oprócz wzmocnienia pancerza i redukcji ogłuszeń nakłada przyspieszenie na paladyna oraz pozawala się uleczyć 5% za każdy zebrany punkt kombinacji (max 3 pkt)
-Nowa umiejętność “Strażnik boskich mocy” pozwala oprócz znanego wcześniej otrzymywania energii za zadawane ciosy krytyczne redukować niszczenie many i energii, gdy nasz poziom życia spadnie poniżej 30%.
-Efekt osłabienia ciosu przeciwnika w “Rozpraszający cios” działa 2 tury.
-Nowa umiejętność “Zaciekłość” wzmacnia nasze obrażenia po tym jak otrzymaliśmy cios krytyczny.
-Usunięto umiejętności wzmacniające miecze dwuręczne, które nie były opłacalne na paladynie.
-Przywrócenie energii trwa teraz połowę czasu użycia tej umiejętności.
-Błogosławieństwo mieczy zostało teraz znacznie wzmocnione
-Witalność dodaje teraz odporności magiczne
-Aura życia posiada dodatkowy efekt redukcji głębokich ran i trucizn dla właściciela

Zmiany u tropiciela:
-Podwójne trafienie już nie pudłuje, jednak każda ze strzał ma obniżone obrażenia
-Porażająca strzała nakłada porażenie, które zabiera co turę 2-4% maksymalnego życia przeciwnika (umiejętność została wzmocniona pod kątem walk z graczami o dużej ilości HP)
-Kruszący grot jest połączony z szybką strzałą
-Absorpcja fizyczna i magiczna zostały ze sobą połączone
-Każde użycie głównych umiejętności magicznych (Lowoda strzała, porażająca strzała, płonąca strzała) dodaje 1 punk kombinacji. Nowa umiejętność “Strzała z niespodzianką” pozwala obniżyć siłę następnego ciosu przeciwnika o 15% za każdy pkt kombinacji (max 3)
-Emanująca strzała jest teraz dostępna od 80 poziomu
-Wygodne stroje dodają teraz max 20% SA od posiadanych przedmiotów
-Wzmocnione zostały odporności na magię z 20% na 30%
-Koszt “Spaczenia” został obniżony, jednak sama umiejętność posiada teraz 5 tur czasu odnowienia
-Zaklinanie przedmiotów dodaje właścicielowi redukcję głębokich ran o max. 30%
Edytowany 20:56:48 11.4.2018 przez Deedo
2018.04.11 16:10:37
Ocena: -2
cytuj | ID:41099509

Deedo

7773503
2463
25/04/2018
Zmiany u wojownika:
-Zwiększenie obrażeń zadawanych przez Ogłuszający cios za pomocą punktów kombinacji (niemożliwych do uniknięcia), kosztem mocy dodatkowego wzmocnienia ciosu pochodzącego z tej umiejętności (8% zamiast 5% za punkt kombinacji kosztem 10% stałej wartości dodatkowego ataku)
-Zwiększenie wartości na niskich przedziałach Wytrącenia z równowagi (na start otrzymujemy 7% zamiast 2%)
-Osłona tarczą odnawia się turę dłużej
-Kontratak działa tylko na broni dwuręcznej

Zmiany u łowcy:
-Zatruta strzała ma niższy koszt na niskich poziomach (25 energii zamiast 30 na pierwszym poziomie)
-Diamentowa strzała ma obniżony koszt o 10 na wszystkich poziomach
Zmiany u maga:

-Zwiększenie absorpcji otrzymało delikatne wsparcie przeciw atakom dystansowym (20% na max poziomie - jest to wartość przesunięta z Rytualnych szat, tam pozostało 30%)
Zmiany u paladyna:

-Osłabienie minimalnych obrażeń od błyskawic z 30 na 20%
-Zmiany wartości leczenia Świetlistej osłony: mniej na niskim poziomie, więcej na wyższym oraz wydłużenie zliczania punktów kombinacji z 3 na 4.

Zmiany u tropiciela:
-Zwiększenie kosztów many na najwyższych poziomach płonącej strzały (z 230 na 260 many).
Edytowany 18:55:25 25.4.2018 przez Deedo
2018.04.25 18:54:57
Ocena: -10
cytuj | ID:41148613

Deedo

7773503
2463
30/07/2018
Aktualizacja umiejętności!
W tej poprawce kluczowymi zmianami są:
-Osłabienie rozpraszającego okrzyku u tancerzy ostrzy i podpalenia w płonącej strzale, które tworzyły zbytnią przewagę tych profesji. Rozpraszający okrzyk kosztuje więcej na wyższych poziomach i nie osłabia już tak mocno szansy na krytyk oraz siłę ataku przeciwnika. Płonąca strzała zadaje o kilkanaście procent większe obrażenia wejściowe, jednak podpalenie nie jest już tak mocne (osłabione średnio o połowę w stosunku do poprzedniej wartości - za to niezależne od uniku).
-Zmiana umiejętności wojownika na bardziej ofensywne (znika blok tarczą, który tworzył skrajne sytuacje - w heroicznym EQ zbyt mocny, w legendarnym niewystarczający). Postanowiliśmy wzmocnić atak wojownika gdy używa tarczy (nowa umiejętność Uderzenie zza tarczy - która wzmacnia obrażenia oraz dodaje punkty kombinacji za krytyczne ciosy i uwalnia je w postaci dodatkowych obrażeń) oraz zwiększyć przeżywalność wojownika na broni dwuręcznej (nowa umiejętność Krwiożerczy szał - przywracanie życia przez 5 tur w zależności od zadanych obrażeń)
-Ujednolicenie efektów magii ognia i błyskawic dla wszystkich profesji. Kula ognia, Gorące uderzenie oraz Płonąca strzała wzmacniają magię ognia przy ataku oraz posiadają efekt podpalenia (nie da się go uniknąć) zależny od obrażeń ognia posiadanych przez postać.
Porażenie, Porażający cios, Porażająca strzała nakładają efekt obrażeń otrzymywanych co turę w zależności od maksymalnego życia przeciwnika

Inne zmiany:
Wojownik:
-Niszczycielski cios dodaje teraz punkty kombinacji (zamiast ogłuszającego ciosu) za każde jego użycie - chcemy, aby gracze poprawniej korzystali z umiejętności i ataki rozpoczynali od zniszczenia pancerza i zyskując tym moc dla kombinacji używali dopiero ogłuszającego ciosu. Sam ogłuszający cios można ładować teraz do kombinacji x3, jednak jeden punkt daje teraz 6% zamiast 8%.
-Wzmocniony przyrost pancerza z kamiennej skóry, który teraz daje bardziej odczuwalne efekty
-Osłona tarczą posiada teraz efekt delikatnego spowolnienia przeciwników
-Szeroki zamach jest połączony z Wytrąceniem z równowagi

2. Tancerz ostrzy:
-Trujące pchnięcie jest teraz tańsze o ok. 30% na początkowych poziomach, aby umiejętność była bardziej popularna i opłacalna
-Jadowity podmuch zwiększa swoją moc na początkowych poziomach umiejętności (~20%), jednak będzie słabszy na ostatnich (~10%), tak, aby podczas walk grupowych przy podwojeniu tej UM nie redukował zbytnio leczenia z umiejętności.
-Mistrzostwo mieczy ma mniejszą szansę na sparowanie ataku o prawie 50% ze względu na zbytnią przeżywalność
-Zamroczenie niszczy mniej energii co turę (o 3 pkt). Z racji tego osłabienia koszt tej UM zostaje zmniejszony (o 5 pkt).
-Toksyczne opary osłabiają ataki wroga o 50% mniej, jednak UM dodaje teraz maksymalnie +10% odporności na żywioły magii.

3. Łowca:
-Podwójny strzał na niższych poziomach kosztuje mniej (ok -15%) oraz nie osłabia już tak mocno ciosów.
-Zatruta strzała ma osłabione wzmocnienie dla trucizny głównie na wyższych poziomach (ok. 20%). Koszt UM zmalał na ostatnich poziomach (ok. 10%). Łowca dysponował zbyt dużą wartością trucizny na 150+lvl.
-Diamentowa strzała obniża teraz unik zamiast niszczyć pancerza
-Zdradzieckie ostrze niszczy teraz o ok 15% mniej many i energii
-Łowca posiada więcej bazowej energii na niższych poziomach Wzmocnionego wigoru
-Oczyszczenie jest tańsze o ok. 30%
-Toksyczny wstrząs na wyższych poziomach obniża o 5% mniej obrażeń

4. Mag:
-Lodowy pocisk spowalnia teraz o ok. 10-15% mniej.
-Tarcza odporności redukuje teraz także obrażenia od trucizny max o 30%
-Skrócenie cooldownu Tarczy odporności

5. Paladyn:
-Świetlista osłona zwiększa SA o połowę mniej (z 20% na 10% na czas użycia UM) oraz każdy poziom kombinacji przywraca o 1% życia mniej. Umiejętność pozwalała uleczyć zbyt wiele życia.
-Strażnik boskich mocy traci redukcję niszczenia many i energii poniżej danego progu. Umiejętność ta została przeniesiona na wyższy poziom (120lvl).
-Zaciekłość zostaje włączona do umiejętności Przeszywające uderzenie
-Skrócenie cooldownu Aury Szybkości

6. Tropiciel:
-Gwałtowny strzał otrzymał 2 tury czasu odnowienia, aby nie można było zbytnio zwiększyć ilości tur w krótkim czasie.
-Spaczenie zwiększyło koszt o ok. 25%.
-Skrócenie cooldownu Podwójnego dechu
-Wygodne stroje dostępne od 50 poziomu w zamian za Kontrolę absorpcji
Edytowany 10:24:06 30.7.2018 przez Deedo
2018.07.30 10:14:33
Ocena: -8
cytuj | ID:41604723

Deedo

7773503
2463
08/10/2018
Aktualizacja umiejętności!
Zmiany w tej aktualizacji dotyczą głównie łowcy, który otrzymał bezpośrednie wzmocnienie łuków z atakiem fizycznym i tym samym nie ma potrzeby wymuszać tego poprzez umiejętności (diamentowa strzała). Dzięki temu zabiegowi możemy poszerzyć użyteczność istniejących umiejętności. Nowa diamentowa strzała będzie teraz dostępna niezależnie od wybranego ataku broni - wzmacnia atak fizyczny (co potęguje się na ciosach krytycznych, szczególnie w łukach z atakiem w pełni fizycznym) oraz na czas użycia umiejętności obniża unik przeciwnika. Efekt zwiększony zostaje poprzez zmianę "Celnego strzału" - umiejętność utrzymuje się teraz dwie tury. Wraz z tą zmianą znika wytrącenie z równowagi - umiejętność używana tylko w walce z tytanami, którzy obniżają szanse na jej wystąpienie o 70%. Statystyka ta jest zbyt słaba w walce z tytanami oraz okazałaby się zbyt silna w walkach PvP (w połączeniu z trucizną lub głęboką raną). Dwie umiejętności: Piętno bestii oraz Oczyszczenie wystarczają łowcom do walk z tytanami i nie jest konieczne dokładanie kolejnych.
Na niższych poziomach wzmocniliśmy też defensywę łowców poprzez umiejętność "Toksyczny wstrząs", która został przeniesiona na belkę z 80 poziomem.
Dodatkowo łowca oraz tropiciel otrzymali nową wersję umiejętności "Strzał w stopę", która jest możliwa do użycia, gdy przeciwnik do nas podejdzie. Zmienił się też jej efekt: zamiast spowalniać i dodawać szansę na unieruchomienie obniża do 40% szansę na unik oraz zwiększa atak fizyczny. Tym samym umiejętność będzie użyteczna w walce z tancerzami ostrzy i to przeciwko nim będzie miała swoje główne zastosowanie.
Drugą drobną, jednak wyraźną zmianą jest pozyskiwanie punktów kombinacji u wojownika. W walkach z szybkimi profesjami zbyt wolno zdobywał punkt poprzez ciosy krytyczne, dlatego teraz pozyskuje je za każde użycie "Błyskawicznego ataku". Dodatkowo "Okrzyk bojowy" zwiększa szansę na cios krytyczny, nie jak poprzednio na siłę krytyka - taki bonus jest już w "Krytycznym szale" i nie potrzeba go dublować.

Szczegóły:
Wojownik:
-Błyskawiczny atak dodaje punkt kombinacji za użycie tej umiejętności. Uderzenie zza tarczy nie zlicza już punktów za ciosy krytyczne.
-Niszczycielski cios - efekt obniżenia pancerza na maksymalnym poziomie spada z 14 do 10%. W zamian wszystkie poziomy umiejętności są tańsze.
-Celny cios obniża maksymalnie 10% uniku (zmiana podyktowana ogólnymi zmianami uniku)
-Wzmocnienie redukcji trucizny z adaptacji do 40% oraz zwiększenie wartości początkowych poziomów z 3% na 12 i 13%.
-Okrzyk bojowy wzmacnia szansę na cios krytyczny zamiast siły krytyka.

2. Tancerz ostrzy:
-Precyzyjny cios obniża maksymalnie 10% uniku (zmiana podyktowana ogólnymi zmianami uniku)
-Bolesny cios spowalnia o 50% słabiej
-Odporność na toksyny - wzmocnienie wartości początkowych poziomów z 2 na 7%.
-Zamroczenie odbywa się teraz na standardowym ataku
-Czarna krew została wzmocniona z racji zmiany mechaniki (osłabione jest najbliższe leczenie turowe z przedmiotów)
-Gruboskórność - wzmocnienie początkowych poziomów z 3 na 12%.

3. Łowca:
-Diamentowa strzała jest dostępna dla wszystkich typów broni. Została całkowicie przebudowana i zwiększa teraz obrażenia fizyczne oraz obniża unik na czas wykonania ataku.
-Toksyczny wstrząs pojawił się na 80 poziomie.
-Celny strzał zmienił wartość skrajnych poziomów oraz efekt wzmocnienia został wydłużony do 2 tur.
-Lekki naciąg przywraca mniej energii
-Szkoła przetrwania to nowa umiejętność łącząca odporności na truciznę i głębokie rany.
-Zdradzieckie ostrze wykonuje się teraz na standardowym ataku
-Strzał w stopę obniża unik i zwiększa atak fizyczny z broni. Możliwość użycia dopiero po podejściu przeciwnika.

4. Mag:
-Zwiększenie obrażeń warunkowych od błyskawic z 1 nawet do 3% na turę.
-Zwiększenie absorpcji po zmianach u profesji dystansowych wzmacnia absorpcję dystansową do 60%. Rytualne szaty już tego nie robią. (10%)

5. Paladyn:
-Poprawka obrażeń warunkowych Porażającego ciosu (skok wartości jest łagodniejszy)
-Hart ducha redukuje spowolnienia zamiast obezwładnień
-Skupienie na celu obniża maksymalnie 10% uniku (zmiana podyktowana ogólnymi zmianami uniku)

6. Tropiciel:
-Poprawka obrażeń warunkowych Porażającego ciosu (skok wartości jest łagodniejszy)
-Śmierdzący ładunek działa został skrócony do 3 tur.
-Gwałtowny strzał redukuje mniej czasu na ostatnich poziomach (60 -> 56%)
-Wygodne stroje dostępne od 50 poziomu w zamian za Kontrolę absorpcji
-Celny ostrzał obniża unik i zwiększa atak fizyczny z broni. Możliwość użycia dopiero po podejściu przeciwnika.
2018.10.08 14:28:57
Ocena: -10
cytuj | ID:41956760

Deedo

7773503
2463
08/10/2018
Poprawki przed III sezonem Otchłani:
1. Wojownik:
-Niszczycielski obniża o połowę mniejsza ilość uniku (z 20% -> 10% na ostatnim poziomie)
-Mocarna ochrona - szansa na neutralizującą strzałę została zmniejszona z 20% na 10%
-Uderzenie zza tarczy - obrażenia z kombinacji zmniejszone z 5 do 3% za 1 pkt.

2. Tancerz ostrzy:
-Wrodzony unik - zwiększono szanse na unik z 1-10% na 6-15%
-Gruboskórność - osłabienie z 30 do 20% redukcji

3. Łowca:
-Naturalny unik - zwiększono szanse na unik z 1-10% na 6-15%

4. Paladyn:
-Hart ducha dostępny jest od 80 poziomu w zamian za krytyczne uderzenie.

5. Tropiciel:
-Śmierdzący ładunek - osłabienie ilości tur z ostatniej aktualizacji zostało wycofane.
2018.10.10 14:01:51
Ocena: -6
cytuj | ID:41965765

Deedo

7773503
2463
10/12/2018
Wojownik:
- Wzmocnienie obrażeń z mnożnika siły zostało przeniesione z "Odbicia ciosu" do "Krytycznego spowolnienie", aby nie wymuszać rozdawania parowania w walkach z profesjami dystansowymi.

Tancerz ostrzy:
- Podstępne uderzenie zostaje osłabione z 12% do 10%, jednak nie można go teraz uniknąć.

Mag:
- Koszt szadzi został zwiększony o 0,3 poziomu gracza gracza na każdym pułapie.
- Spowolnienie z lodowego pocisku zostało wydłużone do dwóch tur. Jest to rekompensata za usunięcie kumulowania spowolnienia z broni z żywiołem zimna (bazowe spowolnienie od zimna zostało również wydłużone z 2 do 3 tur)

Paladyn:
- Szybki atak został osłabiony z 50% na 40% zwiększania szybkości postaci.
- Świetlista osłona redukuje teraz efekty obezwładnienia przez 3 tury po użyciu (poprzednio tylko jedną turę) oraz ma stałą wartość leczenia (2%) za każdy punkt kombinacji. Maksymalna ilość punktów kombinacji do zużycia została zmniejszona z 4 na 3.
- Spowolnienie z pchnięcia mrozu zostało wydłużone do dwóch tur. Jest to rekompensata za usunięcie kumulowania spowolnienia z broni z żywiołem zimna (bazowe spowolnienie od zimna zostało również wydłużone z 2 do 3 tur)

Tropiciel:
- Spowolnienie z lodowej strzały zostało wydłużone do dwóch tur. Jest to rekompensata za usunięcie kumulowania spowolnienia z broni z żywiołem zimna (bazowe spowolnienie od zimna zostało również wydłużone z 2 do 3 tur)
Edytowany 23:58:59 10.12.2018 przez Deedo
2018.12.10 11:34:46
MEDAL Ocena: 21
cytuj | ID:42241309

Deedo

7773503
2463
02/04/2019
WOJOWNIK:
Okaleczenie zostało przesunięte na belkę dostępną od 25 poziomu. Umiejętność dodaje teraz niszczenie pancerza. Bronie półtoraręczne z głęboką raną zostają zamienione na jednoręczne, tak, aby ujednolicić korzystanie z broni łączonych z tancerzem ostrzy. W zamian za to obrażenia od głębokiej rany zostały wzmocnione bezpośrednio w umiejętności.
Agresywny atak został zwiększony na wyższych poziomach, docelowo z 60% na 90% oraz przesunięty na belkę dostępną od 50 poziomu.
Uderzenie zza tarczy zostało przesunięte na belkę dostępną od 35 poziomu w zamian za "Osłonę tarczą".
Mocarna ochrona otrzymała wzmocnienie efektu neutralizacji strzał z 10% do 15%.
Adaptacja została przesunięta na belkę dostępną od 80 poziomu.
• Poprawiony błąd ilości działania tur w umiejętności Berserk.
• Poprawka błędnego kosztu umiejętności Wampiryzm.

TANCERZ OSTRZY:
Przenikliwa rana oferuje teraz przebicie pancerza (5-10%).
Zadziorny atak niszczy więcej pancerza na niższych poziomach (1-5,5% na 3,2-5%).
Krytyczne przyspieszenie zostało zamienione z "Zabójczym uderzeniem" i tym samym jest dostępne już od 80 poziomu.
• Próg działania Adrenaliny został zwiększony z 15% na 30%, jednak efekt przyspieszenia nie daje już 50% tylko 30%.
Opatrywanie ran zostało wzmocnione na niskich poziomach z 12% na 21%.
Czarna krew obniża teraz większą ilość kolejnego leczenia turowego (12-30% na 25-70%). Obniżone zostało niszczenie odporności na truciznę, które niezależnie od poziomu ma wartość 1.

ŁOWCA:
Diamentowa strzała posiada wyższy koszt na ostatnich poziomach (z 30 na 40 energii) oraz niższą wartość wzmocnienia (z 19 na 14%).
Zwinność została osłabiona na wyższych poziomach z 20% na 15%.
Błyskawiczny strzał został osłabiony z 13-40% na 8-26% redukcji przyspieszenia.
Bandażowanie ran zostało wzmocnione na niskich poziomach z 12% na 21%.
Celny strzał posiada teraz wyższe koszta na ostatnich poziomach umiejętności (z 30 na 45 energii)
Rozpraszająca strzała posiada teraz wyższe koszta na ostatnich poziomach umiejętności (z 19 na 35 energii)
Lekki naciąg przywraca teraz na każdym poziomie 10% energii. Analogicznie do "Podwójnego strzału" każdy poziom zmniejsza osłabienie ataku.
Jadowy grot obniża teraz większą ilość kolejnego leczenia turowego (12-30% na 25-70%). Obniżone zostało niszczenie odporności na truciznę, które niezależnie od poziomu ma wartość 1.

MAG:
Kula ognia otrzymała wyższą wartość obrażeń wejściowych. Obrażenia warunkowe zostały delikatnie zmniejszone.
Porażenie nie dodaje efektu osłabienia ciosów przeciwnika. Obrażenia warunkowe zostały rozłożone z 2 na 3 tury.
• Została dodana nowa umiejętność Duszący pocisk. Obniża atak przeciwnika na 3 tury od 5 do 14%.
• Umiejętności wzmacniające absorpcję zostały połączone w jedną umiejętność Zwiększenie absorpcji.

PALADYN:
• Obrażenia warunkowe Porażającego ciosu zostały rozłożone z 2 na 3 tury.
Stabilność mocy posiada wyższy próg wejścia (z 30% na 50%) oraz wyższą redukcję na niższych poziomach (z 5 na 14%).
Błogosławieństwo mieczy nie skaluje się już z ciosem krytycznym.

TROPICIEL:
Płonąca strzała ma niższe obrażenia wejściowe (z 73-100% na 53-80%). Obrażenia warunkowe zostały skrócone z 4 do 2 tur (w zamian ich moc wzrosła z 35-55% na 45-65%). Dodano obniżanie uniku podczas wykonywania umiejętności (3-6%).
• Obrażenia warunkowe Porażającej strzały zostały rozłożone z 2 na 3 tury.
• Umiejętności wzmacniające absorpcję zostały połączone w jedną umiejętność Wzmocnienie absorpcji.
Wygodne stroje zostały osłabione na wyższych poziomach z 20% na 15%.
• Została dodana nowa umiejętność Wycieńczająca strzała. Obniża atak przeciwnika na 2 tury od 5 do 14%. Osłabienie nie łączy się z Emanującą strzałą oraz Strzałą z niespodzianką.
Gwałtowny strzał został osłabiony z 20-56% na 12-30%.
Mistyczny strzał został zamieniony miejscem z Przywracaniem mocy. Przywraca teraz na każdym poziomie 10% many. Analogicznie do "Podwójnego trafienia" każdy poziom zmniejsza osłabienie ataku.

Wszystkie profesje:
• Kolejne z rzędu użycie umiejętności (belka od 25 poziomu) dotyczących ognia i błyskawic kosztuje z rzędu kosztuje 2x więcej many. Poprzednio takie rozwiązanie stosowane było tylko w umiejętności paladyna Gorące uderzenie.
Edytowany 16:05:56 3.4.2019 przez Deedo
2019.04.03 12:59:41
Ocena: 2
cytuj | ID:42744227

Deedo

7773503
2463
16/07/2019
Zmiany wartości umiejętności wynikające jedynie z poprawek zamieszczonych w wersji 1.22

TANCERZ OSTRZY:
Zamroczenie - poprawka zdublowanych wartości niszczenia energii (nowe wartości mieszczą się pomiędzy 5-14 pkt niszczenia energii).

Wszystkie profesje:
Przetrwanie - nowa umiejętność w miejsce Mistrzostwa walk, które zostało funkcjonalnością. Umiejętność uodparnia na obrażenia otrzymywane od potworów (maksymalnie o 10%).
Końskie zdrowie - poprawka błędnie działającego wzmocnienia do leczenia (maksymalne wzmocnienie mikstur leczących wynosi teraz 50%)
Edytowany 13:09:30 16.7.2019 przez Deedo
2019.07.16 12:01:05
Ocena: -2
cytuj | ID:43080683
Początek strony Strona: [1]

Temat zamknięty, nie można w nim pisać postów

Forum Margonem > Aktualności > Umiejętności - Log zmian

Podaj powód dlaczego oceniasz post na

Pozostało ważnych głosów na dziś: 0, po przekroczeniu limitu
Twój głos pokaże się przy wiadomości, ale nie doliczy się do reputacji gracza.


* pole nieobowiązkoweLimit znaków 0/50

Zgłoszenie postu do moderacji.
Poniżej możesz podać powód Twojego zgłoszenia.

Pamiętaj, że za bezsensowny komentarz możesz otrzymać knebla i stracić swoją reputację.

Limit znaków 0/150

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
AND grp=0