Zgodnie z tą zapowiedzią otwieram temat, w którym możecie podsyłać swoje propozycje zmian w umiejętnościach. Będzie to przede wszystkim wiele większa wygoda dla testerów, by mieć wszystkie Wasze zastrzeżenia i propozcyje w jednym miejscu, zamiast przebijać się przez ściany tekstu.
Temat nie jest przeznaczony do dyskusji, obowiązuje tu wypowiedź wg wzoru. Dyskusję proszę prowadzić TUTAJ.
Wzór wypowiedzi
[NAZWA PROFESJI] Nazwa um --- Propozycja zmiany: --- Powód: ---
Przykład
MAG Nazwa um: Porażenie Propozycja zmiany: Zwiększenie minimalnych obrażeń od błyskawic przy użyciu UM Powód: Umka w aktualnej formie jest bezużyteczna, 10% jest zbyt małą wartością, by używanie UM było odczuwalne, tak samo osłabianie ataku przeciwnika, milion innych powodów, by udowodnić, że zaproponowana przez was zmiana jest sensowna. W grę wchodzi również przytaczanie walk (w postaci linków).
Posty nieprzystosowane do wzoru będą usuwane (a w przypadku nagminnego łamania zasad tematu rozdawane będą kneble). Oceniać (plus/minus) możecie do woli, byle nie obrażać użytkowników. Dozwolone jest także odnoszenie się do postów stąd w temacie z dyskusją. Dodatkowo, jak już zapowiedziałem, wraz z otworzeniem tego tematu zamykam osobne wątki dotyczące UM w tym dziale.
Temat służy do zbierania Waszych opinii/pomysłów, jednak główne zmiany będą wykonywane przede wszystkim w oparciu o dane z Otchłani. Niemniej jednak będziemy brać pod uwagę Wasze propozycje, jako pogląd na aktualny stan UM. Będzie to także dobry wyznacznik rzeczy, które są dla Was niekorzystne/nieprzyjemne i które to będziemy starać się niwelować. ___ Edytowany 17:38:43 21.3.2019 przez Mykfanith
Tancerz Ostrzy Nazwa um Rozpraszający okrzyk Propozycja zmiany: Zmniejszenie osłabienia ataku, bądź szansy na krytyk Powód: Aktualnie powoduje, że wojownicy, czy tropiciele są pozbawieni szansy na wygranie walki, poprzez zabieranie im jedynej drogi zwycięstwa. Zmniejszanie szansy na krytyk i przebicie, a dodatkowo osłabianie następnego ataku przez 2 tury(!), przy tak niskim koszcie energii i bez cooldownów czyni umiejętność zbyt silną. Sam posiadam 3 tancerzy ostrzy i bez problemu pokonuję przeciwników przy użyciu tej UM. W razie jakichkolwiek wątpliwości podeślę walki. Edytowany 21:17:41 31.5.2018 przez Faun
MAG Nazwa um: Porażenie Propozycja zmiany: Dodanie minimalnych obrażeń od błyskawic jako efekt bierny, nie tylko podczas użycia umiejętności. Powód: Mag na pvp aby przeżyć, musi spamić lodowym. Nie mamy czasu używać tej umiejętności, żeby małą szansę na podniesienie sobie ataku kosztem SA. https://grooove.pl/battle/id,13873204 mój ulubiony cios to ten za 26 obrażeń.
[PALADYN] Nazwa um: Gorące uderzenie Propozycja zmiany: efekt zwiększenia obrażeń > podpalenie, może narastające z każdym udanym użyciem, zamiast stałej wartości. Powód: Na obecny efekt gorącego bardzo narzekają łowcy na przeróżnych przedziałach, ponieważ zmniejszający unik gorący przy udanym krytyku zabiera naprawdę ogromne wartości życia. Przy tancerzu natomiast pomimo obniżania uniku i tak w walce tych uników jest masa, umiejętność jest nieefektywna. Efekt podpalenia pozwoli paladynowi być konkurencyjnym w walce z tancerzem, gdyż obecnie przez bazowe cechy tancerza po prostu nie jest (nawiązując do: https://www.margonem.pl/?task=forum&show=posts&id=461642&ps=60#post41286896 ), a założenia tej umiejętności nie sprawdzają się. Z osobistych doświadczeń powiem, że wolę już bić tancerza błyskawicami, ponieważ trafiam nieznacznie mniej razy, natomiast z każdym trafionym porażającym zyskuję pasywne obrażenia i obniżenie pancerza, co w rezultacie z błysków, które miały być pod walkę z tankami robi mi przeciwko tancerzom lepszą broń, niż ogień, który jest badziewny. Taka zmiana pozwoli zrobić z ognia użyteczny żywioł przeciwko tancerzowi i być może poprawi trudną sytuację łowców. Edytowany 18:41:48 4.6.2018 przez Irian Dragonfly
Walk przeprowadziłem o wiele więcej, praktycznie w każdej spaczenie jest nie do ogrania bez względu na użyte aury czy połączenia żywiołów ( ewentualnie z tarcza szansa na wygranie zwiększa się do jakichś 25% ).
@LG: Dobra, ale niech te walki bedą 50/50 i używając mózgu a nie że klikasz sobie 2 skile na przemian i wygrana. Poza tym dobrze wiesz, że maga da się ograć bez spaczenia co nie raz pokazałaś. Edytowany 16:08:43 1.6.2018 przez Kimabe
A więc, Tancerz Ostrzy Nazwa um --- Rozpraszający Okrzyk Propozycja zmiany: --- Podczas używania tej umiejętności uważam, że obniżenie ciosu krytycznego/przebicia u przeciwnika powinny zostać zmienione z punktów procentowych na procenty. Chodzi mi tutaj o to, że aktualnie umka podczas jej używania obniża o 40 punktów procentowych przebicia i o 20 punktów procentowych ciosu krytycznego, a powinna zostać zmieniona tak, żeby jej używanie powodowało u przeciwnika obniżenie szansy na przebicie o 40%(ktoś ma na przebicie 50 punktów procentowych, umka obniża o 40%, zostaje 30 punktów procentowych szansy na przebicie). Analogicznie z ciosem krytycznym, aktualnie umka obniża o 20 punktów procentowych ciosu krytycznego, po zmianie powinna obniżać o 20%, czyli jeżeli ktoś ma 20 punktów procentowych na ck, umka niech obniża o 20%, czyli zostaje 16 punktów procentowych na cios krytyczny. Co więcej, uważam że powinna ulec również znerfieniu osłabienie ataku z 21% do 10-15%. Może cooldown albo wprowadzenie blokady, która powoduje że następne użycie tej umiejętności kosztować będzie 50% więcej energii.
Powód: --- Wojownik oraz tropiciel czy nawet łowca jest w parszywej sytuacji z tancerzem, któremu wystarczy spamowanie tą umiejętnością. Mogę podesłać potem parę walk, jeśli zajdzie taka potrzeba.
Edit: małe literówki, podkreślenia. Edytowany 01:10:29 10.6.2018 przez Rezemisco
Paladyn Nazwa um: Świetlista osłona Propozycja zmiany: Zmienić ilość punktów kombinacji z 4 do 3. Powód: Obecnie ta umka na paladynie sprawia, że naprawdę ciężko jest go ubić na 300. Ładowanie kombinacji z blokami nie stanwowi problemu, więc praktycznie cały czas może sobie przywracać 20% zdrowia.
Tropiciel Nazwa um: Płonąca strzała Propozycja zmian, zmniejszenie obrażeń przy użyciu do 30%, zwiększenie obrażeń zadawanych na turę do 80%-110%, dodanie obniżania uniku do umki w trakcie zadawania ciosu (1-3 bony w zależności od poziomu umy). Dodanie efektu, że jeżeli płonka nie zada obrażeń przez np. blok, to przeciwnik nie otrzymuje obrażeń turowych (tak jak jest z GR u tańca). Powód: umka nie spełnia swojej roli. Miała być zabójcą na łowców, a wygląda to tak, że po 4 turach, gdy chcemy nałożyć kolejną płonę, to łowca robi 4 uniki, my się wypruwamy z many i pograne. Z drugiej strony, jeżeli trafiamy łowcę, to robi ona za duże obrażenia onhit, przez co potrafiłem tropem 310 zabić łowcę 321 w 3 ciosy.
Tropiciel Nazwa um: Porażająca strzała Propozycja zmiany: Zwiększenie obrażeń o 1 punkt procentowy, dodanie +20-40% SA do wykonywanej umy, danie jednej tury działania więcej, podniesienie kosztu o 15 many na każdym poziomie. Powód: Aktualnie umka jest niegrywalna względem płonki. Zadaje ona mniej obrażeń, nie dodaje ataku dodatkowego przy ciosie, a w dodatku trwa krócej (mimo co prawda mniejszego kosztu many). Umka miała niszczyć procentowe życie, aby orać tanków. Szkoda tylko, że zadaje ona mniej obrażeń od umiejętności do orania łowców/tańców. Błyskawice, powinne być błyskawiczne, czyli szybkie!
Tropiciel Nazwa um: Podwójny dech Propozycja zmiany: Zmiana boostu SA z 20% do 40%. Sprawienie, że tropiciel otrzymuje 1/4 wartości. Powód: Paladyn nie ma aktualnie żadnego zastępstwa na ustawki. Kto nie ma w grp pala, jest skazany na porażkę. Dobuffujmy aurę tropa, jednocześnie nie sprawiając, że będzie ona przegięta na 1v1.
Tropiciel/Mag Nazwa um: Śmierdzący pocisk Propozycja zmiany: Dodanie +30% SA do umki. Powód: Aktualnie poza tytanami i biciem w grupie gracza z przewagą lvlową, umka jest za wolna aby opłacało jej się używać. Inne klasy mają rozprochy, przy których zadają chociaż cios. U maga i tropa sugeruję przyspieszenie przy użyciu.
Wszystkie klasy Nazwa um: Odnowa mocy/Przywracanie mocy itd. Propozycja zmiany: Przerzucenie tych umek na ten sam tier (tzn. 120, 170, 50, bez różnicy). Powód: Profesje posiadające odnawianie nie są aż tak poszkodowane przez bonusy niszczenia energii i many. Przykład: Paladyn i trop łaźnia 150. Bony posiadane przez paladyna w niszczeniu są duże skuteczniejsze, niż te posiadane przez tropa, z tego względu, że trop (poza mistykiem), nie może przywrócić many i w ogóle nie może przywrócić energii.
Tropiciel Nazwa um: Spaczenie Propozycja zmiany: Obniżenie kosztu many, dodanie ładowania umiejętności (na zasadzie, że gracz musi stracić turę, aby to przygotować, i kolejną, aby to rzucić). Powód: Umka aktualnie jest niegrywalna i przegięta jednocześnie. Duży koszt many zniechęca do rzucania z powodu braku późniejszej many na leka/inne umki. Z drugiej strony, świetnie sprawdza się w użyciach sytuacyjnych, po np. rzuceniu porażajki przez paladyna. Zmniejszenie kosztu many pozwoli rzucać ją w walce częściej, jednocześnie nie czyniąć jej przesadzoną poprzez stratę tury na przygotowanie jej.
No i w sumie to tyle. O innych profach dużo mówił nie będę, bo się nie znam
EDIT: Oj jeden błąd logiczny mi się wkradł. Edytowany 00:50:23 1.6.2018 przez Regzi
@- Ja nie chcę waszego białego węża obrażać (bo domyślam się, że o nim mówisz), ale trochę powinien podejrzeć jak Esilan rzuca umki Edytowany 17:37:06 1.6.2018 przez Regzi
WOJOWNIK Nazwa um: Celny Cios Propozycja zmiany: Zastąpienie % ilości na punktowe lub całkowite wycofanie. Powód: Umka w aktualnej formie jest w stanie z całym setem eq na 290 obniżac prawie cały unik u łowcy na wyższych lvlach 250 +
Średni unik łowcy : 420 (50%) 490 uniku - nadwyzka, czysto pod unik - 500 punktów.
1 przykład ( mocny wojownik:) Łowca z unikiem 490 punktów(50%) po obnizeniu o 180 - posiada około 310 punkty (36%) - 17 % = 19% szansy na unik walcząc z Szumerem. Łowca z unikiem 420 punktów(49%) po obnizeniu o 180 posiada około 240 punkty (29%) - 17% = 12 % szansy na unik walcząc z Szumerem
2 przykład ( standardowe obnizanie o 150 u jakiekogolwiek wojownika ) - Każde 30 pkt uniku to 4% dla łowcy. Łowca z unikiem 490 punktów po obnizeniu o 150 posiada około 340 punktów (40%) - 17% = 23 % szansy na unik walcząc z Maruśką. Łowca z unikiem 420 punktów po obnizeniu o 150 posiada 270 punktów( 33%) - 17 % = 16% szansy na unik walcząc z Maruśką.
Łowca z unikiem 490 po obniżeniu 240 posiada około 250 punktów(29%) -17% = 12% szansy na unik walcząc z Isirią. Łowca z unikiem 490 po obniżeniu max 299 punktów posiada około 190 punktów (22%) - 17% = 5% szansy na unik walcząc z " maxymalnym obniżaniem"
Łowca z unikiem 420 po oniżeniu 240 posiada około 180 punktów (23%) - 17% = 6% szansy na unik z Isirią . Łowca z unikiem 420(50%) po obniżeniu "maxymalnym" 299 punktów posiada około 121 punktów (15-16%) - 17% = brak jakiegokolwiek uniku. Łowca 341 bez posiadania eq ma około 141 punktów( 17%) na unik .
Wniosek : Jest możliwe, aby wojownik z legą z tytana 254, zbrojką z 300 i łapami +30 i błogiem +30 był w stanie obniżyć maxymalny unik z 50% do 0 . Ubierając np błogo za sł - obniża o 60 punktów około, czyli jeszcze więcej niż 299. Dodatkowo każdy wie,że ilość 15-20 % na unik na tym lvlu, to robi z łowcy worek, a nie mówiąc już o uniku tropiciela, która ma jego mniej niż łowca. @noob Są itemy z obnizaniem na innych lvlach ,nie muszą być na kazdym przedziale. Edytowany 11:34:18 1.6.2018 przez Ar-Raver
[MAG] Nazwa um: Przebicie ochrony Propozycja zmiany: Dołożenie niszczenie pancerza pasywnego w zależności od ilości pancerza przeciwnika (%) Powód: Mag powyżej sektowego poziomu ma strasznie ciężko z wojami tym bardziej że woj z tarczą zazwyczaj ma maga na strzała oraz zaczyna walkę, a mag musi liczyć na dobry rozrzut dmg błysków.
[TANCERZ OSTRZY] Nazwa um: Rozpraszający okrzyk Propozycja zmiany: Znaczne zmniejszenie % na krytyk oraz przebicie Powód: Zbyt OP umiejętność na pojedynki 1vs1 niszcząca każdą profesję jak leci. Rozproch z tanca robi po prostu niezniszczalną maszynkę - 24% fizyczna, 15% toksyczne opary, 21% rozproch oraz 10% strach, litości. Dołożyć do tego 2 dotyki i mamy po prostu niezniszczalną profesję powyżej 230 poziomu(oczywiście nie tylko 230+ bo każdy przedział w tej gierce ).
[TROPICIEL] [MAG] Nazwa um: Śmierdzący pocisk Propozycja zmiany: Dołożenie zwiększenia SA o 15% oraz CDR na odpowiednią ilość tur. Powód: Bezużyteczna um, wcale nie zachęca do użycia.
@Regzi Taktyki z 85 na 200+ nie działają. To że zimno i ogień na na niskich jest dobrym połączeniem to nie znaczy że na wyższych jest również dobrym] To serio musisz mieć słabych wojowników na serwerze co mają małe ilości hp i po prostu im robi coś te podpalenie z kulki.
edit. Edytowany 01:23:46 1.6.2018 przez Gochabal dołożenie śmierdziela Edytowany 01:44:36 1.6.2018 przez Gochabal
[Łowca] Nazwa um Wrodzona szybkość/Zwinność Propozycja zmiany: Połączenie tych 2 umiejętności ze sobą bądź zmiana ich pkt rozdzielania z 10<>5 Powód: Łowca na niskim ma bardzo mało um do rozdania,dodatkowe 10 urozmaiciły by całkowicie rozdawanie um,w koncu było by miejsce na odrobine HP czy to obniżenie spowalniania przeciwnika.
Przykład Wrodzona szybkość-10 >>>>>>>>>Wrodzona szybkość 5 Zwinność-10>>>>>>>>>>>>>>zwinność 5 Edytowany 08:27:38 1.6.2018 przez Nesterlakowy
WOJOWNIK Nazwa um: Taktyczne uderzenie Propozycja zmiany: Dodanie +1pkt kombinacji za każdy blok lub za każdy CK. Można też dodać cooldown do tej UM Powód: Aktualnie ciężko jest nabić pkt kombinacji, jedyna opcja to Osłona Tarczą
WOJOWNIK Nazwa um: Adaptacja/Paraliżujący cios Propozycja zmiany:Zamiana miejscami w drzewku Powód:Raczej nikt nie daje pkt w Adaptacje(mogę się mylić), za to Paraliżujący może być przydatny już na 50+
PALADYN Nazwa um: Świetlista osłona Propozycja zmiany: Osłabienie SA do 10% lub osłabienie % przywracania życia. Powód: Umka jest zbyt przesadzona, przyjęcie pozycji obronnej, przyspiesza? 20% przywracania to trochę za dużo. Myślę, że 4% za każdy pkt, jest OK.
ŁOWCA Nazwa um: Celne uderzenie Propozycja zmiany: Niewielkie obniżenie szansy na kryt, ale dodanie: Obniża unik przeciwnika o 5% za każdy pkt kombinacji(2-3 kumulacji). Jeśli um wydawałaby się zbyt mocna można dodać 2 tury oddnowienia. Powód: Problemy z trafieniem w przeciwnika, w szczególności w tancerza.
MAG Nazwa um: Porażenie Propozycja zmiany: Obrażenie przynajmniej 20-30%, gdy używamy UM, 10% pasywne. Powód: Zbyt słabe obrażenie od błyskawic
MAG Nazwa um: Przebicie ochrony Propozycja zmiany: Całkowita zmiana UM na pasywną, coś w stylu: Szansa 3-30% przy ataku na obniżenie odp o 1-5% Powód: Um nieużywana, strata tury, lepiej użyć lodowego, kuli lub porażenia
MAG Nazwa um: Fuzja żywiołów Propozycja zmiany: Dodanie odnawiania many lub Podczas CK osłabienie następnego ataku/leczenia przeciwnika o %wartość Powód: Na niskich przedziałach UM słaba
TANCERZ OSTRZY Nazwa um: Rozpraszający okrzyk Propozycja zmiany: Dodanie cooldawnu na 2 tury, osłabienie ataku przeciwnika z 21% na maks do 15%, zwiększenie kosztu UM Powód: UM niemal zeruje CK, przebicie przeciwnika do 0, osłabia jego atak, dodaje SA a wszystko to za 19 eny na 10/10
Edytowany 08:34:58 1.6.2018 przez Barkozo Edytowany 08:44:57 1.6.2018 przez Barkozo
MAG Nazwa um: Śmierdzący pocisk Propozycja zmiany: Dodanie efektu takiego jak w przypadku umiejętności klątwa, czyli ataku i jednocześnie efektu umiejętności. Dodatkowo podnosimy koszt many, który jest teraz niski i dodajemy czas odnowienia, a także ew polepszamy/osłabiamy efekt. Powód: Umka jest bezużyteczna na chwilę obecną lub bardzo sytuacyjna (tytan czy bicie z przewagą). Lekka zmiana wprowadziłaby trochę odświeżenia na pvp na wysokich przedziałach.
Łowca Nazwa um: Błyskawiczny strzał/Strzał w stopę/Rozpraszająca Strzała/Lekki naciąg Propozycja zmiany: Przeniesienie jakieś z tej um na 1/2 belkę (od 25/35 poziomu) na miejsce Wyswobodzenia/Piętna bestii; ew. połączenie to z jakąś umką. Powód: Łowca na low (~40 poziom) najzwyczajniej nie ma czym bić - albo bić co 2 tury podwójnym mając gr, albo wzmocnioną mieszać z podwójnym mając trute. Łowca tez nie ma jak uzbierać pkt kombinacji, więc można je dodać do podwójnego
Łowca Nazwa um: Naturalny unik Propozycja zmiany: zwiększenie ilości uniku, który nam daje, aktualnie 1 pkt w um = 1%, proponuje dodać w 1/10 ~7% uniku, i każda następna daje 1.5%/2% uniku Powód: Łowcy na każdym przedziale zjadany jest unik do ~15% (czasem mniej, aktualnie łowcy trudno jest mieć nawet te 50% na unik, nie mówiąc o dużej nadwyżce)
ŁOWCA Nazwa um: Naturalny unik Propozycja zmiany: Dodanie redukcji obniżania uniku z przedmiotów przeciwnika o ok 50/60% Powód: Unik u łowcy istnieje tylko w teorii, jeszcze kilka msc temu podobna umka była w szablonie dla łowcy i nie jestem w stanie pojąć dlaczego została usunięta, poprawiłaby obecną sytuacje defensywną łowcy, aktualnie wygląda to tak, że pomimo 50% na unik nawet paladyn jest w stanie zrobić więcej uników w walce z łowcą.
ŁOWCA Nazwa um: Piętno bestii Propozycja zmiany: Dodanie możliwości jednoczesnego ataku podczas używania tej umiejętności Powód: Na chwilę obecną używając piętna, łowca traci jedną turę, przyjmując, że atak łowcy wynosi np. 1k, a piętno bestii zwiększa ten atak o 25% i trwa 4 tury oraz pomijając czynniki losowe takie jak unik/ck/szybka to wynika, że łowca używając piętna w walce 1vs1 jest stratny 58 energii, a zwiększone obrażenia które zadaje zwracają turę którą stracił na użycie tej umiejętności, w skrócie, bez piętna w 5 tur zadamy 5k dmg, z piętnem w 5 tur również zadamy 5k dmg. Dobrym wyjściem z tej sytuacji jest możliwość jednoczesnego ataku z opcją użycia piętna, ewentualnie zwiększenia czasu trwania do ok 8 tur
Paladyn Nazwa um: Gorące Uderzenie Propozycja zmiany: Jeśli to możliwe to od momentu gdy paladyn zaczyna mieć problemy z tancerzem (zauważyłem to powyżej 227 poziomu) wprowadzenie podpalenia, coś na tej zasadzie co ma mag z kulą ognia oraz tropiciel z płonącą strzałą. Powód: Paladyn ma bardzo duże problemy wygrać z tancerzem ostrzy, i po prostu walki trwają zbyt długo, przez co tancerz zyskuje gdy ma podwójny dotyk i zdecydowanie więcej tur. W tym momencie zostaje poszkodowany łowca, ale wydaje mi się, że można dodać do którejś z um u łowcy ''odporności'' na podpalenie (nie wiem czy ze strony technicznej jest możliwe wprowadzenie podpalenia przykładowo od 170 poziomu u paladyna czy nie, ale jeśli tak to zdecydowanie ułatwiłoby to sytuację w walce z tancerzami)
Wojownik Nazwa um: Osłona Tarczą Propozycja zmiany: Usunąć tą umiejętność i w jej miejsce dać +1 pkt kombinacji za każdy zablokowany cios (efekt pasywny), oraz atak broni 1h +1/2/3/4/5/6/7/8/9/10 % Powód: Bezużyteczna umiejętność, nikogo nie spotykałem, żeby używał owej umiejętności w walce, nawet tank na tytanie woli paraliżującym atakiem bić ~"bynajmniej coś zadam" (to od jednego z graczy) Edytowany 09:54:35 1.6.2018 przez Dream Selection
Mag Nazwa um: Przebicie ochrony Propozycja zmiany: Dodanie w opisie informacji o ile nasze obrażenia są mniejsze. W opisie jest tylko informacja o tym, że "jest to atak wykonany kosztem mniejszych obrażeń" Jakich??? Powód: Brak dokładnej informacji.
Mag Nazwa um: Szadź Propozycja: Dodanie timera który informuje ile tur minęło od poprzedniego użycia umiejętności (cooldown) Powód: Przy walkach z tytanami mag musi używać wielu umiejętności i musi wyliczać kiedy użył szadzi, cooldown dobrze działa na umiejętność Tarcza odporności czy magiczna bariera, brak czegoś takiego w szadzi.
Mag Nazwa um: Specjalizacja kosturów Propozycja: Dodanie czegoś dla laski od zimna, szansa na krytyk, tudzież większe obrażenia mało dają na lasce która jest bezużyteczna patrząc na inne połączenia różdżek i orbów czy też lasek od błyskawic i ognia. Proponuje dodanie dodatkowego bonusu do laski od zimna Powód: Laska od zimna jest bezużyteczna w porównaniu do innych zamienników.
@plus gram na NI i nie korzystam z takich dodatków skoro są wbudowane w interfejs, jest to pewnie niedopatrzenie. Edytowany 10:25:31 1.6.2018 przez Gemiss
Wojownik Nazwa um: Taktyczne uderzenie Propozycja zmiany: dodać dwie pauzy "- Zwiększenie posiadanego SA o 5-15% - +1 pkt kombinacji za każdy wykonany krytyk/blok" (jedno z dwóch) Powód: Obecnie taktyczne uderzenie nie jest używanie, ze względu na ciężkie stackowanie punktów kombinacji. Boli też strata SA w stosunku do błyskawicznego.
Wojownik Nazwa um: Obezwładniający cios Propozycja zmiany: skasowanie punktów kombinacji za kryty i dodanie ich za używanie Błyskawicznego ataku (tylko na 2h). W zamian można zmniejszyć z powrotem nieuchronne obrażenia z 8% na 5%, żeby nie było zbyt op. Powód: Krytyki są zbyt losowe i nie mamy na nie wpływu, a używanie błyskawicznego pozwoli na korzystanie z punktów kombinacji. Edytowany 10:25:49 1.6.2018 przez Brat Vara
MAG Nazwa um: Śmierdzący pocisk Propozycja zmiany: Zmniejszenie szansy na przebicie 40% -> Zmniejszenie szansy na przebicie 35%(czy nawet 30%), Dodać zasadę działania jak u profesji używających rozproszenia, tj. atak + działanie UM, kosztem siły z jaką uderza mag. Powód: Nie wiem jak u Tropiciela, ale... no mag jest tą pokrzywdzoną profesją, która chyba jako jedyna nie zadaje obrażeń przy użyciu tej UM. Jej koszt jest spory, więc spamować nią średnio się opłaca, a tak to chociaż przy jej użyciu, można byłoby na wstępie walki delikatnie obniżyć SA przeciwnika, przy posiadaniu broni/orbu od zimna.
MAG Nazwa um: Porażenie Propozycja zmiany: Aktywne 10% obrażeń -> Pasywne 15%(lub nawet więcej) obrażeń, Osłabienie następnego ataku przeciwnika o 14% na 2 tury -> Osłabienie następnego ataku przeciwnika o 10% Powód: Wprost - 10% to jest mało, w końcu mało który mag cieszyłby się, widząc obrażenia od błyskawic na poziomie 960(Tak, tyle potrafię bić używając porażenia na 320 poziomie ), a do tego jesteśmy zmuszeni używać tej UM, by nieraz dobić przeciwnika, co i nawet wtedy się nie udaje, ze względu na te boskie 10%. Czasami to wolałbym uderzyć lodowym, ale no... jak mam bić po 1, to sorry bardzo.
MAG Nazwa um: Fuzja żywiołów Propozycja zmian: Zwiększenie obrażeń za każdy pkt kombinacji -> Zwiększenie SA o x%/Wyleczenie x% życia, a nawet połączyć te dwie cechy Powód: Fuzja jest TAK TRAGICZNĄ UMką, że jej używanie opłaca się chyba tylko przeciwko mobkom i tylko wtedy, gdy mamy sporą szansę na krytyk. W skrócie - albo one-hitujemy, albo jesteśmy w ciemni. Zwykle używana do wykańczania przeciwnika i opłacalna tylko przy używaniu zimna/ognia, gdyż nie ma żadnego powiązania z błyskawicami, a więc dochodzi do patologii takich jak ta: Laim wykonuje Fuzja żywiołów. +Kombinacja x3! Laim(95%) uderzyła z siłą +2832 +Cios krytyczny +Obniżenie odporności magicznych o 3% +Odnowienie 1811 absorpcji +Odnowienie 1423 absorpcji magicznej Chaegd Agnrakh(40%) otrzymał(a) -815 obrażeń
Także no, tak, zwiększanie leczenia i/bądź SA, chyba będzie zdecydowanie lepszym wyborem.
MAG Nazwa UM: Umiejętności żywiołów Propozycja zmian: Spamowanie jedną UM przy posiadaniu dwóch żywiołów = zwiększenie kosztów każdego użycia Powód: Coby do patologii nie dochodziło
Jeszcze przydałoby się coś zrobić ze specjalizacją kosturów, bo to absurdalnie żałosna UM, szczególnie przy lasce od zimna.
@Namida: Ale to wtedy nie miałoby sensu. Właśnie dlatego chcę zwiększenia kosztów przy spamowaniu jedną UM, by magowie nie walili ciągle lodowym mając przy tym wyższe DMG od błysków, coś za coś... ale całkowite blokowanie lodowego, a co za tym idzie - zamrożenia, to jest całkowite zabójstwo maga.
Łowca Nazwa um: Zatruta strzała Propozycja zmiany: Dodanie obniżanie uniku podczas użycia umiejętności Powód: w walce z tancerzami często wchodzi 1 na 8 czasem na 10
Łowca Nazwa um: Naturalny unik Propozycja zmiany: Dodanie obniżanie uniku/ zmniejszenie obniżania uniku przeciwnika Powód: czesto profesje typu woj/pal maja wiecej uniku w walce, a tanc ma czesto duzo powyzej 50%
Tropiciel Nazwa um: Płonąca strzała Propozycja zmiany: Dodanie obniżania uniku podczas użycia umiejętności/ zmniejszenie obrażeń przy użyciu Powód: w walce z tancerzami często wchodzi 1 na 8 czasem na 10/ płonka za dużo bije
Wszystkie profy Nazwa um: Sprawność fizyczna/ cios krytyczny/ wrodzona szybkość Propozycja zmiany: Każda profa powinna się czymś charakteryzować, nie może być tak że wszystkie profy mają tyle samo ck, hp, sa z umek. Powód: Zgodnie z opisami profesji maja sie czyms charakteryzowac ---> mag najwiecej kryków, wojek hp, lowca SA itd.
Tropiciel Nazwa um: Płonąca strzała Propozycja zmian: Usunięcie pasywnego efektu który zwiększa nam atak od ognia, procentowo w zależności od liczby intelektu. Powód: Nie rozumiem jak może być coś takiego dodane do umiejętności która po za tym posiada: stackowanie kombinacji, zwiększenie dmg od ognia na kilka tur, podpalenie na kilka tur i dodatkowe obrażenia od ognia procentowo od broni głównej.Myśle, że nie jest to nerf niszczący płonke, jednak przydatny patrząc na aktualną uniwersalność tej umiejętności.Chciałbym tylko dodać jedno, od 80 lvl posiadamy umiejętność nazwaną ,,strzelecka moc ognia", która daje nam to samo.Więc pytam się, jakim prawem w głownej umiejętności tropiciel dostaje kolejną możliwość buffowania sobie dmg, nawet z większym efektem bo wymaxowana umiejętność podana w tym zdaniu daje 20%, a płonka od pierwszego poziomu rozdania daje nam 30% dmg z liczby intelektu.
królu złoty. Nie wiem, nie rozumiesz lub nie chcesz wiedzieć jak działają umiejętności których używasz i bronisz trzymając się kurczowo potęgi ognia na tropicielu.W tym co napisałem nie ma żadnych zmian z twoimi 4 turami.Nikt tutaj nie pisał o zmianie w % CAŁEGO DMG OD OGNIA na 4 rundach, wystarczyło abyś posiadał wiedzę na temat tego jak działają efekty pasywne, jak sama nazwa mówi.Problem polega na tym, że nie ważne jak dużo minusów dasz w każdej propozycji zmiany tej umiejętności, jak duże grono kolegów będziesz miał którzy grają tą samą profesją, to i tak wam niestety ruszą te umiejętność, zaoferowałem chyba najmniejszego nerfa z możliwych patrząc logicznie na to, chociażby, że posiadasz ten sam efekt kilka umek levelowo dalej.Aktualnie posiadacie główną umiejętność, która jest użyciem aktywnym, a posiada też 4 inne boosty do ataków za darmo, jedna umiejętność, rozumiesz?Od 80 lvl masz dosłownie to samo, umiejętność która daje atak ogniem(+20% pasywnie po wymaxowaniu, to znaczy 20% twojego intelektu jest zamieniane na obrażenia) i siłe ktytyka magicznego, także 20%, jednak drugie ulepszenie jest zależne od siły magii ognia.Więc powiedz mi, czy nie jest przesadzone to, że dostajesz 30% za jedno, nawet jedno kliknięcie w płonke, już od startu, całkowicie za darmo, gdzie następnie używając wolnych umiejętności dajesz sobie kolejny, ten sam boost tylko w mniejszej liczbie, zużywając już 10 rozdań umiejętności, który nadal jest mniejszy?Sądzę, że nielogicznym jest jak dużo ulepszeń daje nam jedna umiejętność, nie mówiąc już o ich nieproporcjonalnych liczbach w stosunku do innych posiadanych umiejętność które się rozdaje, grając tym żywiołem.
losa, no cóż, zobaczymy jak to będzie przy następnej aktualizacji, założę się o wszystko, że płonka zostanie ruszona w jakis sposób, oczywiście na minus. Edytowany 15:35:18 3.6.2018 przez pies z gonsa
Nazwa umiejętności: śmierdzący pocisk Propozycja zmiany: - umiejętność nie powinna powodować straty tury - zadaje obrażenia jak z normalnego ataku - skrócenie czasu trwania do 5 tur - obniżenie szansy na cios krytyczny przeciwnika o 15 p. proc. i szansy na przebicie o 30 p. proc Powód: umiejętność jest rzadko używana ze względu na konieczność straty ruchu przy jej rzucaniu. Zmniejszenie obniżania oraz czasu trwania, aby w przyszłości umiejętność nie ompowała jak ta u tancerza.
Nazwa umiejętności: strzała z niespodzianką Propozycja zmiany: - usunięcie tych śmiesznych 10% bonusu do obrażeń - umiejętność obniża obrażenia przeciwnika o 10-20% - każdy punkt kombinacji zwiększa czas trwania umiejętności (2-4 tury) - punkty umiejętności dostajemy za używanie umiejętności, które wpływają na nasze zasoby many - czas odnowienia 10/10/9/9/8/8/7/7/6/6 tur Powód: obecnej strzały z niespodzianką nie ma sensu rozwijać więcej niż na 1 pkt, bo bonus do obrażeń jest śmieszny - więcej obrażeń zapewni użycie porażającej, płonącej, a nawet podwójny (już serio lepiej użyć mistyka). Przydaje się tylko, kiedy używamy OR, albo na e2... Umiejętności, które działają sobie z naszą maną, to wszystkie umiejętności aktywne, które zużywają manę, ale także te, które nam manę przywracają! Ładowanie będzie więc szybkie, ale umiejętność będzie wymagała rozwinięcia, żeby była atrakcyjna. Obecny system praktycznie wyklucza używanie niespodzianki w połączeniu z płonącą - za długie ładowanie. Cooldown powinien ograniczyć nadużycia. ___________________________________________________________________________________
Nazwa umiejętności: strzał w stopę > ciężkie groty Propozycja zmiany: ~ usunięcie szansy na zatrzymanie przeciwnika, dodanie szansy na ODRZUT, zmiana mechaniki spowolnienia - spowolnienie przeciwnika o 15% w momencie użycia umiejętności, nie po wykonaniu przez niego kroku - szansa na odepchnięcie przeciwnika 5%. Każde kolejne użycie umiejętności zwiększa szansę o 2 pkt. procentowe. Odrzucenie przeciwnika przywraca szansę do wartości początkowej. - działa na blok/blok przebicia - umiejętność możliwa do użycia tylko, kiedy znajdujemy się w bezpośrednim zasięgu przeciwnika Powód: Zmiana zakresu działań strzału w stopę. Obecnie ta umiejętność tylko zjada nam potrzebne pkt. umiejętności. Po usunięciu odrzutu jest bezużyteczna. Kontry całkowicie zjadają strzał w stopę. Wyjaśniać nie trzeba.
@edit: wszystko co napisałem wyżej jest spowodowane wydłużeniem się walk między wszystkimi profesjami. Zmiany te miały by pomóc tropicielowi w dłuższych walkach. @Minusy: rozumiem oburzenie, ale usunięto sztywny bonus - zakres działania odrzutu w zmienionej strzale w stopę byłby mniej opresyjny - stąd możliwość użycia tylko, gdy przeciwnik jest przy nas. Odrzutu nie usunięto bo był zbyt OP, pragnę przypomnieć. Propozycję zostawiam, -10 się nie boję. Edytowany 13:01:01 1.6.2018 przez Sarcasus
Nazwa umiejętności: Mistrzostwo walk Propozycja zmiany: - Dodanie jednego (stałego) punktu w ową umiejętność po osiągnięciu 25 poziomu doświadczenia. Powód: Utrudnienie gry na niższych poziomach (25-79) w expieniu bądź pvp. Dodanie takiej zmiany spowoduje usprawnienie podanego przedziału lvl'owego. Edytowany 12:35:30 1.6.2018 przez Daashayen
Paladyn Nazwa um: Porażająca tarcza Propozycja zmiany: Podanie dokładnej wartości zwracanego dmg + zwiększenie zwracanego dmg, na tą chwile jest chyba 10%(o ile się nie mylę) proponuje boost do 20-25%. Powód: Chęć wiedzy ile dmg zwraca um + wartość ta jest dosyć mała żeby używać tak drogiej umiejętności dla samego spowalniania.
Paladyn Nazwa um: Aura szybkości. Propozycja zmiany: Czas ponownego użycia z 8 tur na 6. Powód: Aura się się kończy na drużynie a pal przeważnie ma jeszcze 2/3 tury cooldownu na niej. Uciążliwe zwłaszcza jak jest jeden paladyn w drużynie i jeszcze musi robić za tanka.
Nazwa umiejętności: Błyskawiczny atak Propozycja zmiany: Proponuję aby kombinacja nabijała się również w błyskawicznym ciosie. Powód: Obecny system nabijania kombinacji na wojowniku jest wręcz karygodny. Aby nabić 3 punkty kombinacji musimy wykonać 9 tur, z czego 3 poświęcić na blok tarczą, który zżera mnóstwo energii i może nie przynieść nam zupełnie żadnych korzyści, gdyż przeciwnik z łatwością jest w stanie naszą turę ominąć rzucając coś na siebie, robiąc krok czy cokolwiek innego, a kiedy wypada nasza tura, blok przepada. Paladyn, Mag, Tropiciel zyskują punkty kombinacji bijąc umiejętnościami spamującymi typu lodowy, pchnięcie.
Tropiciel: Nazwa umiejętności: Płonąca strzała Propozycja zmiany: Osłabienie efektu turowych obrażeń od ognia lub zabranie bonus do ataku w trakcie wykonania ataku. Powód: Jakim prawem tropiciel jedną umiejętnością jest w stanie podczas wykonania ataku zwiększyć sobie hit ogniem aż o 60-90%, dodatkowo na kolejne 4 tury podpalać wroga o sile 75% ataku ognia? To wojownik bijąc agresywnym się praktycznie całkiem odsłania i atak ma na 1 ture silniejszy o 60%. Płonka zawsze polegała na tym, ale obecne jej obrażenia robią zbyt wiele, szczególnei na niskim poziomie.
Łowca Nazwa umiejętności Celne uderzenie / Zatruta strzała Propozycja zmiany: Obniżenie uniku przeciwnika o kilka punktów lub % podczas użycia umiejętności Powód: Nazwa sama mówi za siebie, celne to celne, a nie krytyczne, co to za uderzenie krytyczne, jeżeli przeciwnik nawet nie zostanie trafiony? Z zatrutą podobnie.
Ponadto, jak wcześniej wspomniano, profesje powinny się charakteryzować życiem, sa, krytykiem, więc proponuję umiejętności bazowe - Wrodzona szybkość, sprawność fizyczna i uderzenie krytyczne odpowiednio dostosować do poszczególnych profesji.
(Sarcasus) - Dobrze wiesz, że tropiciele bez problemu są w stanie spamować płonkami, bo na niższych poziomach zabiera śmieszne ilośći many, z eQ i UM można mieć jej sporo, nie mówiąc o przywracaniu, więc nie mów mi, że płonka za dużo kosztuje. Szkody jakie przynosi innym na niskich poziomach są karygodne w porównaniu z umiejętnościami innych profesji na poziomie 10/10, z resztą nie kompromituj się bardziej, dopiero co zaproponowałeś dodać tropicielowi odrzut do UM, co mnie jedynie utrzymuje w przekonaniu, że dyskusja z Tobą nie ma najmniejszego sensu.
Inni: Przedtem tropicielem się trzeba było pod każdego jakoś ubrać, coś kombinować, używać mózgu, obecnie każdy trop każdego przeciwnika leje płonką, w ten sam sposób, więc darujcie obrońcy tropa:) Administracja obserwuje otchłań i nikt nie zaprzeczy tego, co widać, co każdy widzi - Wszyscy tropiciele spamują płonkami przeciwko każdej profesji bo? Jest ona zbyt mocna, nerf nastąpi i jest to nieuniknione. . Edytowany 15:59:00 1.6.2018 przez Lord Avarnish Edytowany 16:00:24 1.6.2018 przez Lord Avarnish
Tancerz ostrzy Nazwa um: Wirujące ostrze Propozycja zmiany: Zwiększenie obrażeń o kilka punktów procentowych / dodanie przelicznika od broni pomocniczej przy zmniejszeniu obrażeń z samej broni jednoręcznej. Powód: Umka przydatna przede wszystkim do expa, nie dodaje obrażeń od broni pomocniczej, więc podniesienie jej obrażeń o kilka punktów procentowych nie zepsułoby jej. Jeśli by dodać % od obrażeń broni pomocniczej to oczywistym jest, że trzeba by zmniejszyć jej obrażenia od broni jednoręcznej, żeby nie zrobić z niej podstawowej UM na ustawki. Nie jest zbytnio używana w jakichś ustawkach o ile mi się dobrze wydaje, a taka zmiana na pewno pomogła by tancerzowi przy zdobywaniu doświadczenia.
Wojownik: Nazwa umiejętności: Osłona tarczą Propozycja zmiany: Usunięcie, przywrócenie umki zwracającej ene i zwiększającej pancerz na 1 ture Powód: Straszne przedłużanie walk grupowych(tzw. ustawek).
@edit - Proszę o konkretniejsze argumenty w dziale dyskusji o um. Nie mam wojownika, ale mam postki na przedziałach walk grupowych, więc wiem jak wygląda sytuacja, ty jak widzę nie masz. Edytowany 15:57:12 1.6.2018 przez Frozty
[Tancerz ostrzy] Nazwa um: Błyskawiczny atak Propozycja zmiany: Wzmocnienie przyspieszenia do max 50%, jeśli rozproch straci przyspieszenie lub otrzyma cooldown. Jeśli nie to dodanie mu mniejszego kosztu energii. Powód: Jeśli tancerz straci przyspieszenie w rozprochu, to będzie wolniejszy od wojów i palów w walkach przeciwko nim. Ponadto na wyższych poziomach umiejętność pochłania zbyt wiele energii, dając przy tym nie adekwatną ilość SA. [Tancerz ostrzy] Nazwa um: Zdradzieckie cięcie Propozycja zmiany: Dodanie % posiadanej siły krytyka fizycznego z ekwipunku do pomki z obrażeniami tylko fizycznymi. Powód: Sprawienie by pomki z samym fizykiem stały się wreszcie użyteczne. Trucizna daje spowolnienie wroga, obniżenie jego ataku i stałe obrażenia większe niż pomka od samego fizyka. Gr daje mocne, stałe obrażenia, których nie sposób uniknąć. Sam fizyk aktualnie nie daje nic, więc niech ma zastosowanie w krótkich walkach. [Tancerz ostrzy] Nazwa um: Wściekłość Propozycja zmiany: Przeniesienie wzmocnienia GR broni głównej do innej um, ulepszenie tej. Proponuję by wzmacniała atak również broni pomocniczej. Powód: Umka użyteczna jedynie przy podwójnej gr, jej właściwe działanie to powinno być wzmocnienie ataku fizycznego, lecz wartości są żałośnie niskie, pasowałoby ją poprawić. [Tropiciel] Nazwa um: Porażająca strzała Propozycja zmiany: Dodanie do zdolności przyspieszenia na 1 turę o +10% SA lub sprawienie, by przeciwnik tracił pancerz również w naszych 2 następnych ciosach. Powód: Tropiciel z błyskawicami jest bardzo słaby, w każdej walce zimno i ogień sprawdzają się lepiej, więc należy się wzmocnienie, by ten typ ataku wrócił do gry. Edytowany 02:26:47 2.6.2018 przez Devira
Łowca Nazwa umiejętności: Wrodzona szybkość, zwinność, lekki naciąg Propozycja zmiany: Połączenie dwóch pierwszych umiejętności, przywrócenie SA z ubrań 20%->30%, lekki naciąg na 35. Powód: Łowca z założenia powinien być najszybszą profesją, jednak dość często, zwłaszcza na niskich poziomach, inne profesje dorównują mu w tej statystyce. Zmiana ta nie wpłynie znacząco na wysokie przedziały, pomoże łowcy tam, gdzie jest to potrzebne, a także pozwoli na przeniesienie w to miejsce potrzebnej umiejętności jaką jest lekki naciąg, ewentualnie dodanie nowej.
Łowca Nazwa umiejętności: Wrodzony unik Propozycja zmiany: Zwiększenie otrzymywanego uniku z 1->10 do 6->15 i dodanie do niej redukcji obniżania uniku. Powód: Kolejna mocna strona łowcy, która istnieje tylko w teorii. Wszędzie wpychana obniżka uniku, mająca dotknąć tancerza, łowcę niemal zabija. Nie trzeba się rozpisywać.
Łowca Nazwa umiejętności: Błyskawiczny strzał Propozycja zmiany: Usunięcie punktów kombinacji. Powód: Dodanie kombinacji do błyskawicznego było najgłupszą zmianą ostatniej aktualizacji, z którą może konkurować jedynie osłona tarczą wojownika. Po pierwsze, łowca posiada już lekki naciąg (którego przeniesienie na 35 poziom proponowałem wyżej), a po drugie przyspieszenie się dzięki tej umiejętności jest w zasadzie niemożliwe. Tancerz, paladyn, a nawet wojownik mogą przyspieszać się bez ograniczenia, zaś łowca potrzebuje czekać aż 5 tur. Dzięki usunięciu punktów kombinacji i umożliwieniu wykonywania umiejętności bez limitu, i oczywiście przywróceniu kosztu, łowca zyska w końcu przydatniejszą umiejętność aktywną na niższe przedziały. Na ten moment posiada tylko podwójny lub zatrutą. Co zrobić z punktami kombinacji pozostawiam do namysłu testerom, gorzej już nie będzie.
Łowca Nazwa umiejętności: Odporność na trucizny Propozycja zmiany: Co tu dużo mówić - całkowite pozbycie się. Powód: Na podobnej zasadzie mag mógłby dostać umiejętność dodającą obniżanie uniku przeciwnika. Łowca z łatwością wyciąga 40-80% odporności, poza tym kto bije łowcę trucizną? Umiejętność dana na siłę, tylko niepotrzebnie zajmuje miejsce.
Łowca Nazwa umiejętności: Mechaniczne groty Propozycja zmiany: Połączenie z przebiciem pancerza. Powód: Kolejna zajmująca miejsce umiejętność. Łowca posiada już przebicie pancerza, można do niego dodać efekt x2 przy broni w pełni fizycznej, a w zamian dodać coś przydatniejszego.
Łowca Nazwa umiejętności: Toksyczny wstrząs Propozycja zmiany: Zmiana ciosu krytycznego na przebicie. Powód: Trucizna jest używana do walki z m.in. paladynami, jednak bazowanie na krytyku przy 40-50% szansy na kontrę to samobójstwo. Szansa na przebicie jest podobna do szansy na cios krytyczny, wyjdzie na to samo, a umiejętność będzie użyteczniejsza.
@- spróbuj pograć łowcą na np. 40 z ogólnodostępnymi legami. Tak poza tym, ''nie chcę'', serio? Edytowany 16:24:02 1.6.2018 przez Puebla
Łowca, Tropiciel, Mag, Tancerz Ostrzy Nazwa umiejętności: Wzmocniony Pancerz. Propozycja zmiany: Zastąpienie tej UM czymś użytecznym. W stylu: Łowca: Zwiększenie posiadanego uniku z ekwipunku o 5% Tropiciel: Absorpcja 25% skuteczniejsza przeciwko broni białej i żywiołom. Mag: Odporność na truciznę i głęboką ranę 20% Tancerz ostrzy: Zwiększenie posiadanego pancerza z ekwipunku o 8% Powód: W przypadku tych prof umka jest całkowicie bezużyteczna. Każda z profesji zyska dużo więcej, jeśli do gry zostanie wprowadzone coś takiego. Łowca odzyska część uniku, mag nie będzie tak zżerany przez profy bazujące na dmg turowym, trop nie będzie spadał aż tak szybko, a tanc może dzięki temu będzie łatwiej podchodził. Oczywiście podane wartości są jedynie sugestią.
@Puebla Balans musi być. Jak rezygnujemy z jakieś um all profa, to niech u wszystkich prof, które z tego nie korzystają pojawi się coś nowego. Tropowi wzmocni słabości a Magowi poprawi walki na 300. Chociaż z perspektywy cbk maga to może faktycznie um nie powinna istnieć.
@Devira Um wzmocniony pancerz odpowiada za redukcję niszczenia To o czym piszesz to płatnerstwo, zresztą wartości są jedynie skromną sugestią.
Nie wydaję mi się, żeby redukcja niszczenia panca jakoś mocno się na tancu przydawała. Samo zwiększenie jej wartości wyszło by mu na większy +, bo łatwiej by podchodził z czym obecnie ma spore problemy. Zresztą sam się mocno zastanawiałem czy dodawać tu tanca. Edytowany 17:04:06 1.6.2018 przez Hunter Xaxa
Paladyn Nazwa umiejętności: Hart ducha Propozycja zmiany: Czas ogłuszenia, zamrożenia oraz potężnych ciosów zmniejszony o 20% -> 40%, alboo dodać redukcję slow na początek 30%. Powód: Aktualnie walki paladyna z wojownikiem/tropicielem są wręcz żałosne. Zarówno jedno i drugie przy ogłuszeniu/zamrożeniu pakuje kolejny cios i kolejny, aż w końcu siądzie kombo. W przypadku wojownika jest to kwestia kilku tur ze względu na mocne ciosy (walka przebiega szybko, a wojownik posiadający potężną redukcję slow i 50% redukcji ogłucha jest znacznie na +), natomiast w przypadku tropiciela jest to długa walka, gdzie u tropiciela przebiega schematycznie - lodowy, lodowy, podwójny x powtarzaj, aż umrze. Już w przypadku poprzedniej poprawki do UM pisałem o redukcji ogłuszenia u paladyna, bo aktualnie paladyn jest pokrzywdzony w walkach pal vs woj/tropiciel (w przypadku walk z wojownikiem mamy jeszcze porażający cios, który pewnie dostanie nerfa, natomiast w przypadku walk palvswoj, szczególnie w legach - jesteśmy bez szans.) Albo ktoś znajdzie mi złoty środek w walkach pal vs trop (nawet 40% uniku na paladynie nie pomaga), albo dodajcie narzędzia, żeby paladyn chociaż miał szansę. //Walki chętnie pokażę, jeśli jest potrzeba, a jak ktoś ma ten złoty środek, to chętnie w dyskusjach popiszę. Masz, kilka was, kilka z różnych postaci: https://grooove.pl/battle/id,13838597https://grooove.pl/battle/id,13525754https://grooove.pl/battle/id,13525743https://grooove.pl/battle/id,10736498https://grooove.pl/battle/id,10736430https://grooove.pl/battle/id,10733416 ^Przykładowe, kilka walk jest sprzed kilku miesięcy, ale w sumie od tamtej pory niewiele się zmieniło. @- Dobrze, że tropa znerfili, bo gruba już Ci 6 CBK'ów sadzi. @- Wskaż mi, gdzie popełniam błąd królu Berufsa. I od razu mówię, podobny problem posiada spora ilość paladynów 200+. Edytowany 17:45:06 1.6.2018 przez Faun
Opiszę tutaj sytuację, jak najbardziej obiektywnie potrafię. Odniosę się tylko do 4 klas, o których wiem troszkę: (woj, mag, tac łowca). Może nie będzie to strikte według wzoru, ale przecież nie tylko o to chodzi w tym temacie.
Mag: Przede wszystkim należy podnieść początkową wartość ataku od błyskawic, 5% na 1 poziomie (a przypominam, że na małych lvl nie ma miejsca na maxowanie tej umki) jest zbyt mało. Myślę, że 10% startowe będzie okej. Może powinien stracić troszkę przywracania absy co hit, ale to też kwestia sporna.
Tanc: Tutaj raczej każdy widzi jaka jest sytuacja, rozpraszający potrzebuje osłabienia, bo za dużo rzeczy jest napchane w jednej umce, cierpią na tym przede wszystkim łowca/trop.
Łowca: Przede wszystkim podniósłbym maksymalny unik z umki z 10% do nawet 15/20%, powód jest prosty. W obecnych czasach coraz więcej można spotkać przedmiotów dla paladyna/wojownika, które mają od groma obniżania uniku, ale nie przez to, że łowca jest za mocny tylko po to żeby wygrać z tancerzem. Zmniejszyłbym też czas czekania na użycie ponowny raz błyskawicznego do 3/4 tur. Jest to bardzo ważna umka dla łowcy, a 5 tur to jest ogrom czasu i przeważnie wygląda to tak, że łowca użyje tej umki 1/2 razy na walkę.
Wojownik: I tutaj też mam wiele do życzenia. Przede wszystkim osłabić tą szansę na zablokowanie strzały, przecież to jest strasznie mocne. Wydaje mi się, że powstała ona po to żeby wojownik miał większą szansę z tropem, ale bardzo cierpi na tym łowca, trop też, ale już mniej, według mnie powinna mieć około 15% na ostatnim poziomie. Lecz nie ma co też robić z wojownika takiej bezbronnej istoty, bo nie wydaje mi się zbyt mocny szczerze mówiąc. Aby wyrównać mu tą szansę z tropem (którą zabieramy nerfiąc umkę z blokiem strzały) to zwiększyłbym odporność na ogłuszenia/zamrożenia, tak o 25% na maksymalnym poziomie. Kolejną rzeczą jakiej potrzebuje wojownik to korzystanie z umki z kombinacją, nie ma co ukrywać. Wojownik na 1,5h + tarcza atakuje prawie zawsze non stop samym błyskiem, bo inne rzeczy w wielu przypadkach są mniej opłacalne, umka która skipuje naszą turę i daje niby tą ochronkę to tak na prawdę nic nie robi i często nie warto jest tego użyć bo my tracimy ture, przciwnik rzeczywiście nie zada obrażeń, ale na przykład uzyska przyspieszenie (choćby z błysku) które da mu przewagę w późniejszej fazie.
Wojownik Nazwa umiejętności: Krwawa Szarża Propozycja zmiany: Aktywuję się po trafieniu w cel. Powód: Wojownik dostaje przyśpieszenie na 15 tur o 20% pomimo tego ,że nie trafił w przeciwnika. Sama aktywacja umki nie powinna dodawać SA. Uderzył ,trafił ,jest zwinniejszy na taką ilosć tur. 15 tur to jest spora ilość ,dlatego należy się mała poprawka tego. W porównaniu np łowcy trucizna też ma zależność nie przebije się przez pancerz pomimo aktywacji nie otrzymuje obrażeń wojownik od trucizny, tak samo tutaj. " Nie ma trafienia ,nie ma przyśpieszenia" krótko . -Woj traci 10% hp ,a łowca 48 eny za nieuaktywnienie się trucizny. Wejdą 2-3 bloki na ataku i nie masz 150 energii. Nie zawsze w walce musi woj posiadać boost do SA, jak wejdzie dostaniesz, ponowne uzycie nie będzie opłacalne bo stracisz kolejne 10% hp. Wyrównać można to wampiryzmem. Nie można mieć wszystkiego najwyraźniej,jeśli nie ma to nie ma. Edytowany 23:29:56 1.6.2018 przez Ar-Raver
Wojownik Nazwa Umiejętności Osłona Tarczą/Taktyczne uderzenie Propozycja zmiany: nabijanie punktów kombinacji po wejściu bloku lub krytyka ew. dodanie pkt do paraliżującego i błyska,agresywa Powód: Jak wiadomo, aby użyć taktycznego ciosu w pełni naładowanego musimy nabić 3 pkt. kombinacji. Do nabicia tych pkt. musimy wykonać osłonę tarczą 3 razy! Tutaj właśnie zaczyna się cały problem. Pierwszą rzeczą, którą pragnąłbym zauważyć jest to, że taktyczny cios możemy wykonać najwcześniej w 8 swojej turze, gdy używać osłony już od 1 tury przy podchodzeniu co jest w ogóle dnem a tak normalnie zaczynając combo dopiero po podejściu w 10 turze, gdzie po nerfach woja w wielu przypadkach nawet walka nie będzie tyle trwała Teraz co do samej osłony tarczą ... Osłona tarczą niby niweluje cały dmg, lecz myślący gracz nie będzie w nas bił tylko wykona jakieś leczenie,buffa czy jeszcze tam coś czym po prostu skontruje nam tą osłonę, co przy 3 turach cooldowu jest banalne. Ba! teraz po zabraniu kontry wojownikowi przeciwnik może nawet w nas bezmózgo klikać aby wbić klątwę na nas. A wiec w zamian za wydane pkt UM,zużytą enę oddajemy po prostu inicjatywę przeciwnikowi... aby nabić taktyczny, który jest wyjątkowo przeciętny biorac pod uwagę ile musimy poświęcić by go nastakować. Ja osobiście całkowicie wywaliłem to z UMek, bo uważam tą umiejętność specjalną za beznadziejną i bezsensowną. Chyba nie o to chodziło w tych nowych umkach...
Mag Nazwa um: specjalizacja kosturów Propozycja zmiany: dodanie pasywnego obniżania odporności Powód: założenie laski powoduje na wyższych przedziałach utratę cennych statystyk, które nie są w pełni rekompensowane bonusem do obrażeń. Magowi niekiedy bardzo przydaje się obniżanie odporności, a jak wiadomo niewiele przedmiotów zawiera ten bonus.
Mag Nazwa um: wzmocniony pancerz Propozycja zmiany: redukcja obniżania odporności (także na truciznę) Powód: jak już wspomniano: umiejętność ta nie jest rewelacyjna dla maga, mag mógłby być troszkę wzmocniony w walce z tropicielami, delikatnie też przeciw paladynom oraz wobec osób używających truciznę. Wobec mobów umiejętność wyłączyć.
Mag Nazwa um: kula ognia Propozycja zmiany: bonus do obrażeń powinien być liczony z obu typów broni. Powód: faworyzowane są mieszanki żywiołów, do gry dodawane są głównie pomocnicze od ognia, które mają słabe zastosowanie, zmiana ta mogłaby zwiększyć ich użycie, można byłoby się pokusić o dawne popularne połączenie błyskawice+ ogień
Dobra na trzeźwo nawet ja się śmieję z tego co napisałem Możecie ocenić po poprawce :X Edytowany 00:53:38 3.6.2018 przez Muhammad
MAG Nazwa um: Porażenie Propozycja: 10% minimalnego dmg biernie usuwało się tylko gdy używamy lodowego. Powód: Buff błysk+ coś, a nie ulepszanie za mocnego błysk+ zimno edit-(Zmianka mała) Edytowany 19:51:00 2.6.2018 przez Zuy Radio
Łowca Nazwa um: Diamentowa strzała Propozycja zmiany: Usunięcie obniżania pancerza, dodanie do umiejętności zmniejszania szansy na unik u przeciwnika. Powód: Aktualnie, łowca nie ma żadnych szans w walce z ogarniętym tancerzem. Nie działa ani GR, ani trucizna, ani fizyk. Jedyną sytuacją, która jest wręcz niemożliwa do spełnienia jest to, kiedy łowcy wejdzie każdy cios. Tancerze w dobrym EQ są w stanie wyciągnąć nawet po 20-30% nadwyżki uniku, przez co nie wystarczy nam obniżanie z naszego EQ, aby zdjąć ten unik przynajmniej z 50% na 33%. Moim zdaniem, umiejętność, która zwiększałaby nam szansę na trafienie w przeciwnika brzmi bardzo rozsądnie.
Łowca Nazwa um: Mechaniczny grot Propozycja zmiany: Zmiana wymagań z broni od fizyka na broń od trucizny Powód: Przebicie jest niepotrzebne na broni od fizyka, bo pod profesje z pancerzem zazwyczaj używa się trucizny, ewentualnie głębokiej rany. Przebicie daje łowcy punkty energii z błyskawicznej strzały, a trucizna potrzebuje teraz o wiele więcej energii (zatruta strzała). W dodatku wojownik i paladyn mają tarcze z 50% bloku przebicia, więc te 5% więcej na przebicie nie zmieni za wiele, a sama umiejętność stanie się przynajmniej w końcu użyteczna.
Łowca Nazwa um: Rozpraszająca strzała Propozycja zmiany: Zwiększenie wartości obniżania krytyka i przebicia + zwiększenie energii za użycie umiejętności Powód: Tancerz ostrzy ma w tej samej umiejętności 20% obniżania krytyka i 40% przebicia, w dodatku nawet obniża przeciwnikowi atak o zbyt dużą liczbę (20%), kiedy łowca ma 15% obniżania krytyka i 30% przebicia.
Łowca Nazwa um: Odporność na truciznę, Antidotum Propozycja zmiany: Proponuję dodanie odporności na truciznę jako efekt pasywny do umiejętności antidotum, tym samym zwalniając miejsce dla nowej umiejętności Powód: Obie te umiejętności są bezużyteczne i w 90% omijane (jedyne zastosowania - tancerze z bronią od trucizny i exp w miejscach, gdzie potworki biją od trucizny). Gdyby je połączyć ze sobą, może byłby z nich jakiś pożytek.
Łowca Nazwa um: Błyskawiczny strzał Propozycja zmiany: Czas odnowy z 5 tur na 4 tury. Powód: Aktualny czas odnowy jest zbyt długi.
@mój błąd, dzięki Edytowany 21:20:34 2.6.2018 przez Basterfeild
WOJOWNIK Nazwa um: Osłona tarczą Propozycja zmiany: Czas odnowienia - 3 tury -> 4 tury, Punkty kombinacji generowane po użyciu - 1 -> 2(lub 3) Powód: Umka która ma bardzo duży wpływ na ustawki. Sprawia, że walki grupowe potrafią się niemiłosiernie dłużyć, przez co coraz więcej ludzi zaczyna ich unikać. Z drugiej strony ciężko znaleźć tutaj inne zastosowanie, gdyż odstąpienie od tury w zamian za 1 pkt kombinacji nie wydaje się być opłacalne. Proponuję wydłużyć czas odnowienia z 3 do 4 tur, co powinno skrócić ustawki. W zamian można zwiększyć generowane punkty kombinacji do 2, ewentualnie 3(o ile nie okaże się to zbyt mocne), co nada tej umiejętności inne zastosowanie. Edytowany 00:38:07 3.6.2018 przez Frostrose
Propozycja zmiany: Zrobienie na podobnej zasadzie co „tarcza słońca” działa przez x tur, lecz co każda następną turę działa o x % słabiej i koszt odnowienia x tur.
Powód: Wojownicy, tropiciele i nie tylko będą mieć jakieś szansę, spowoduje to też, że tancerz nie będzie splamił praktycznie co turę tą samą umką i będzie musiał choćby korzystać z błyskawicznego cios.
ŁOWCA + TROPICIEL Nazwa um: Odzyskiwanie strzał/bełtów Propozycja zmiany: Umiejętność obecnie działa jedynie w walkach z NPC, moim zdaniem powinna działać również w walkach z graczami. Dodatkowo można ją lekko ulepszyć, aby straty były jeszcze mniejsze na niskich przedziałach, proponuję obecny wzrost % [14%(1)->18(2)->50%(10)] zmienić na [23%(1)->26%(2)->50%(10)]. Ewentualnie lepszą opcją byłoby ogólne zwiększenie odzyskiwania na każdym z poziomów umiejętności o 10% Powód: Umka według logiki powinna działać w walkach każdego typu, bez rozszerzenia jej działania dalej profesje dystansowe będą tracić po 50 strzał na walkę(nawet bez użycia deszczu strzał). Po zmianie wzrostu % odzyskiwania strzał za rozdane umiejętności, umka powinna zacząć mieć znaczenie na niskich przedziałach lvlowych, gdzie straty są prawdopodobnie największe Dla przykładu przywołam moją walkę łapiąc paladyna na zimnie http://grooove.pl/battle/id,13924325 Można łatwo powiedzieć, że wystarczy nie używać strzał za SŁ, ale w praktyce wygląda to tak, że nie da się wygrać bez nich z lepszym przeciwnikiem, a jak się okazuje często nawet ze słabszym, przez co straty strzał są ogromne.
Paladyn Nazwa um - Świetlista osłona Propozycja zmiany - Sądzę, że można usunąć ten bonus za maksymalną ilość pkt kombinacji, albo ograniczyć leczenie. Powód: - Paladyn jest postacią strasznie defensywną, gdy jeszcze dostał blok to wgl, a z tą tarczą potrafi się w trakcie walki 1 vs 1 z 3 razy po 2250 uleczyć (moge dac walke z groove). Z tego co widzę nie tylko na małym przedziale jest taki problem. (nieistotne) wykonuje Świetlista osłona. Uleczono (nieistotne) o 2225 punktów życia. +Kombinacja x4
W ustawce z takim paladynem jak woja z niszczeniem panca nie ma to bez podjazdu. 10 vs 10 to jest w sumie nieodczuwalne, ale na takich mniejszych walkach typu 4 vs 4 albo podobne, to strasznie mocne. Jak koledzy wyżej piszący na temat tej umiejętności mówią, że ciężko zabić, to na 70lvlu pal ogarniety wyciągnie lekko 50% na unik+swój lek+ta świetlista ochrona. Edytowany 21:48:55 3.6.2018 przez Jakuu
Wojownik Nazwa um: Taktyczne uderzenie Propozycja zmiany: Dodanie +1pkt kombinacji za ck lub z samej umki takiej jak błyskawiczny czy agresywny. Powód: Osobiście mam to w umkach ale nie działa bez użycia pkt kombinacji a nawet ciekawa jest ta umka i jest ciężko nabić pkt Osłoną Tarczy.
Łowca Nazwa um: Błyskawiczny strzał Propozycja zmiany:Dostępne od 50 poziomu i 25 wykorzystanych pkt umiejętności. -> Dostępne od 35 poziomu i 10 wykorzystanych pkt umiejętności. Ta propozycja jest bardziej skierowana pod łowców na mamlambo, którzy używają w dużej mierze diamentowej strzały na wyższym poziomie i piętna bestii. Dzięki niej będą nadążali w walkach z tytanem i nie będą mieli brakach w energii. Dodatkowo błyskawiczny byłby użyteczny na pvp w połączeniach gr+podwójny+błyskawiczny dodatkowo, lub truta + podwójny + błyskawiczny(Na tym pzm rzadko się używa full fizyka do pvp, głównie jest wykorzystywane do walk z Lambo).
@+ Wymiana mogłaby być za wyswobodzenie, nie cieszy się ono na tym lvlu dużą popularnością. Edytowany 05:25:18 4.6.2018 przez Czerń
Nie będę powtarzał bardzo ciekawych propozycji, więc spróbuję zaproponować coś innego.
Łowca, Tropiciel Nazwa um: Naturalny unik Propozycja zmiany: Zwiększenie %-owej szans uniku z 10 na 15% zaczynając od:(6%->,7,8,9,10,11,12,13,14->15) Powód: Dosyć prosty. Łowca jest zerowany w swoim uniku prawie bez względu na przedział. Jednocześnie dla postaci o niższym lvl może to spowodować, że kilka pkt zostaną zaoszczędzone i zostaną użyte w inne um. Podobna dystrybucja znajduje się w obniżanianiu uniku u wojownika czy paladyna.
Łowca Nazwa um: Strzał w Stopę Propozycja: Brak chwilowego osłabienia swojego strzału. Powód: Łowca zadaje na tyle małe obrażenia, że nie ma sensu obniżać jego ataku. Na dodatek gdy mamy początek walki i nie zdąży zredukować pancerza i użyje tej umki z max 3-4 razy(przy dobrych wiatrach). Na dodatek tancerz ma skłonność do częstych uników + wojownik do częstych bloków.
Łowca Nazwa um: Celny strzał Propozycja: Zmniejszenie szansy na ck do max 25%, dodanie obniżanie uniku(np o 10%) w momencie korzystania z tej umki + zwiększenie szansę na przebicie o max 5%. Ponadto koszt umki zwiększony do 35-40 energii za max umkę lub dodanie cooldown na turę. Powód: Skoro ma być celny strzał, niech będzie celny strzał. Umka nie będzie aż tak spamowana ze względu na wysoki koszt lub ewentualny cooldown.
Łowca Nazwa um: Antidotum Propozycja: Skasowanie odp na trutę i dodanie odp na pozostałe żywioły (ogień,zimno i błysk) o wartości sięgającej max 40- 50% przez 5 tur. Koszt ok 50 energii.I przesunięcie umki, aby byłą dostępna od 120lvl. Np. zamiana z odpornością na truciznę. Powód: Zero szans z itemków na odp od żywiołów, niewielka ilość opcji defensywnych u łowcy powoduje znalezienie innych rozwiązań. Taka umka nie tylko mogłaby się sprawdzić w pvp, ale przede wszystkim byłaby używana do bicia mobów( zwłaszcza e2 typu teściowa czy adariel). Czy pozostałe profesje ucierpią? Niekoniecznie, w końcu i tak co turę mają możliwość obniżania odporności.
Łowca Nazwa um: Wyniszczające rany Propozycja: Dodanie dodatkowych obrażeń od gr na dwie tury, będących 10-20% wartości zadawanych obrażeń od gr. Redukcja do 4 tur i koszt zwiększony do 60 energii. Powód: Umka byłaby kolejnym ciekawym rozwiązaniem i poszerzyła wachlarz używania umek w przypadku łowcy. Dodatkowo te 10-20% to obrażenia sięgające ok max 500-700 obrażeń na turę. Czyli prawie tyle samo co obecnie "zranienie". Koszt 60 energii powoduję, że nie będzie spamowania wyłączenie jedną umką, lecz spowoduje kolejne urozmaicenie. Ponadto, inne profesje posiadają odp na gr więc te obrażenia nie będą stanowić ogromnej przewagi łowcy, lecz choć trochę dodadzą mu obrażeń.
Łowca: Nazwa um: Łatwy cel Propozycja: Dodanie pasywnego obniżania uniku(ale bez skrajnych wartości) może max 10%-15% w sytuacji gdy nasz przeciwnik posiada poniżej 20% hp. Powód: Jak cel ma być łatwy to niech nasze strzały faktycznie mają możliwość zadania większych obrażeń dzięki skutecznemu trafieniu przeciwnika. Uderzy to w przede wszystkim tancerza(który i tak na ten moment ma ogromną liczbę uniku) i tropiciela (bardziej poszkodowany choć i tak posiada swój a`ala wilczy instynkt)
Wojownik: Nazwa um: Zablokowana strzała Propozycja: Redukcja bloku o 10% z max 20% do 10%. Powód: Brakowało tego, aby wojownik miał swój sztuczny unik w postaci 20%. Który nie tylko powoduje blokowanie ck,cbk, ale również przebicie itd. Specjalistą od walki z tarczą miał być paladyn. Tymczasem dodano coś tak absurdalnego wojownikowi, że z tym sztucznym unikiem woj blokuje między 30-60% ciosów. Jeżeli ta umka ma faktycznie istnieć, to musi dojść do jej redukcji. nawet gdy już porównamy do paladyna, to palek posiada podobną umke, lecz do walk z bronią białą- parowanie o wartości max 10%.
Wojownik,paladyn Nazwa um: Skupienie na celu/Celny cios Propozycja: Redukcja obniżania uniku z max wartości 17% do 15%(w przypadku gdyby zwiększono % unik dystansu do 15%) Powód: Niepoważna jest sytuacja gdy dystans z um wyciąga 10% na unik, a I linia obniża unik o większą wartość niż to co dostaje z um dystans lub tancerz. Skoro problemem jest unik tancerza to należy go szukać w itemkach, nie umkach. Dlatego te wartości obniżania są zbyt duże. Dla łowcy 244 17% uniku to 102 pkt uniku. Czyli ok. 30% wartości całego uniku łowcy na tym lvl. To jest zbyt dużo. A co dopiero na mniejszych lvl, gdzie unik u takiego łowcy istnieje jedynie w teorii.
Dzięki Pazerota za zwrócenie uwagi. Sugerowałem się symulatorem 2/6 propozycji gdzie została poruszona kwestia obniżki uniku - Pisz, że wszędzie pchana jest obniżka uniku Edytowany 10:18:49 4.6.2018 przez Pragmatyk
[TANCERZ OSTRZY] Nazwa um: Zew Krwi Propozycja zmiany: odzyskanie 14% -> 7% energii po krytyku Powód: A więc nawiązując do mojego posta: https://www.margonem.pl/?task=forum&show=posts&id=461642&ps=60#post41286896 Dopiszę rzecz, o której zapomniałem. Tancerza nie da się też skontrować jak na przykład tropiciela, czy paladyna poprzez niszczenia. Niszczenie energii przeciwko tancerzowi? On nas wyśmieje, ponieważ 14% zewu przy tej profesji, która ma masę energii i wali kryta od broni głównej i pomocniczego(za oba zew) nigdy nie będzie narzekać na brak energii, pomimo niszczenia. Może zmiany w rozpraszającym nie muszą być tak drastyczne (a kosmetyczne), a wystarczy ograniczyć mu ilość posiadanej energii, co sprawi, że po 1 będzie możliwa jakaś kontra na tą zbugowaną profesję, a po 2 - spamowanie będzie po prostu utrudnione, ponieważ w którymś momencie tak jak innym profesjom skończy mu się energia. Może zamiast znacznych zmian w pozostałych jego umkach wystarczy zrobić tyle.
[WOJOWNIK] Nazwa um: Kontratak Propozycja zmiany: Przywrócić działanie na broni jednoręcznej, wyłącznie przeciwko broni białej. Powód: Nie zaszkodzi to tropicielowi ani łowcy. Mimo tego, że na niektórych przedziałach przeciwko tropicielowi, który używa ognia ciężko jest coś ugrać bez kontry, tak samo jak przeciwko łowcy na wyższych poziomach, który używa truty.
Był to obecnie jedyny lepszy sposób przeciwko tancerzowi, który czuł się bezkarnie korzystając z ciosu krytycznego oraz ciosu krytycznego z broni pomocniczej, co w połączeniu z Zewem Krwi dawało nieskończony zasób energii.
[TANCERZ OSTRZY] Nazwa um: Rozpraszający Okrzyk Propozycja zmiany: Usunięcie osłabienia następnego ataku ewentualnie zmiana na 1 turę i znaczne zmniejszenie osłabionych obrażeń. Powód: Umiejętność, która jest ulepszoną wersją 2xfo jak dla mnie jest pomyłką. W obecnej sytuacji, kiedy tancerz ostrzy posiada nieskończoną ilość energii(pisałem wyżej czemu) będzie mógł korzystać ciągle z tej umiejętności. Tym bardziej, że działa ona na 2 tury, co daje bardzo niezbalansowane kombinacje przeciwko wojownikowi. Tancerz w tej chwili, przy ogromnej ilości HP, uniku oraz bonusach takich jak 2xdotyk, 2xfo, 2xor staje się nieśmiertelnym przeciwnikiem dla wojownika, łowcy i w niektórych przypadkach dla paladyna. Jeśli usunięcie spowodowałoby spore problemy przeciwko magowi/tropicielowi, to proponuję ewentualną zamianie z Osłabienia ataku ----> Osłabienie obrażeń magicznych. @- żart? żartem to jest obecny tancerz ostrzy, jakbyś czytał ze zrozumieniem to byś wiedział, ze chodzi o kontrę na 1h przeciwko profesji walczącej bronią białą, więc nie dotyczy to tropiciela i łowcy. Minusy za to, że daje coś co ma sens i by zbalansowało grę bardziej? Sprawiło, że wojownik może by miał jakąś szanse przeciwko tancerzowi. Rozumiem, że rozpraszający jest jak najbardziej ok waszym rozumowaniem. Edytowany 21:37:50 5.6.2018 przez lipcaa
[WOJOWNIK] Nazwa um: Mocarna Ochrona Propozycja zmiany: Podczas obrony szansa na zablokowanie strzały/ bełtu 20% -> 15% Powód: Wojownik i tak ma dużo opcji blokowania np. łowcy, zmniejszając lekko szanse na blok strzały, damy łowcy szanse na wygraną, obecnie łowca z wojem ma małe szanse na wygraną.
Nazwa um: Krwawa Szarża Propozycja zmiany: Dodanie punktu kombinacji za użycie Powód: Obecnie nabijanie punktów kombinacji na wojowniku 1,5h + tarcza to jakaś parada, nabicie 3pkt kombinacji na osłonie zajmuje aż 9 tur
[TANCERZ OSTRZY] Nazwa um: Rozpraszający Okrzyk Propozycja zmiany: Obniżenie krytyka o 20% i przebicia o 40% Osłabienie następnego ataku przeciwnika o 21% na 2 tury -> Osłabienie ataku przeciwnika o 14% na 2 tury Zwiększenie posiadanego SA o +10% - Usunięcie przyśpieszenia Koszt energii: 19 -> 30
Powód: Od wielu lat gracze zmagają się z zbugowaną profesją jaką jest Tancerz ostrzy, a to tancek dostanie kilka k HP w broniach, a to jakąś chorą umkę. Każdy chyba wie że aktualnie tancerz może zjeść wszystkich, miały być zmiany w umkach, miało skończyć się spamowanie jednym ciosem, to tancek dostał możliwość spamienia kilkoma umkami. Trzeba osłabić rozproszenie u tancerza, w obecnej formie jest to zbyt mocna umiejętność. Edytowany 06:44:16 5.6.2018 przez Mściwy Henomi