Momencik

Czekaj na odpowiedź servera..

Uwaga

  

Forum Margonem > Dyskusje techniczne > Propozycje zmian w umiejętnościach [WZÓR]

[Przeszukaj temat] [Dodaj do ulubionych]
Koniec strony Strona: [1] [2] [3] [4]

Arasher

3001327
3004
Tropiciel
Nazwa um: Niewrażliwość na zimno
Propozycja zmiany: Odporność na zimno 3%, Atak zimem +10% intelektu(efekt pasywny) przy 1 pkt w tej umiejętności
Powód: Obecnie mamy 6% pasywnego boosta do ataku, musimy wykorzystać 10 pkt um aby wymaksować atak co jest moim zdaniem głupotą i niepotrzebnym marnowaniem umek

Nazwa um: Niewrażliwość na ogień
j.w
Nazwa um: Niewrażliwość na błyskawicie
j.w
2018.06.07 13:54:25
Ocena: 2
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:41317278

Mokkuś

23377
1099
Tropiciel
Nazwa um: Kojące Ochłodzenie
Propozycja zmiany: Zamiana/przeniesienie um
Powód: Odkąd nie ma mistycznego na niższych lvl lek z tej umki jest nie możliwy i dana umiejętność jest nie praktyczna w walkach 1vs1 a w ustawkach np. 10vs10 leczenie maga jest o wiele lepsze. Nie wiem dokładnie jak wyglądają ustawki z tropami na innych światach ale wydaję mi się że trop najwyżej daje aure/deszcz/płonkę. Jednak nie kombinowałem co można dać zamiast tego jedyny pomysł z mojej strony to mistyczny i zmiana płonki np. zamiast 60many na 1 punkcie dać 70-80 i potem jakoś zwiększać odpowiedni.
2018.06.09 17:27:16
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:41326445

Faun

3044087
3513
W sumie to zmiana bardziej kosmetyczna.
Wojownik
Nazwa UM: Okaleczenie
Propozycja zmiany: Dodać "wymagana broń: od głębokiej rany"
Powód: Tak jak pisałem, jest to zmiana kosmetyczna, a skoro umiejętność jednak wymaga czegoś, to powinno być to zaznaczone w wymaganiach, a nie opisie umiejętności (aktualnie to jedyna UM, która ma wymagania w opisie).
2018.06.09 17:42:34
Ocena: 2
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:41326519

Vexios

210561
2495
[Tancerz Ostrzy]
Nazwa um: Rozpraszający okrzyk
Propozycja zmiany: Osłabienie przyspieszenia w rozpraszającym do 1% na 1 poziomie(+1% za poziom zdolności) i debuffu do obniżenia ataku, kryta, przebicia do 6%, 10%, 15%. Dodanie do niego punktów kombinacji, za każdy punkt kombinacji dostajemy bonus do każdego z osłabień o 5%.
Powód: Każdy uważa, że Rozproch jest zbyt silny w PvP, moim zdaniem po prostu jest zbyt łatwy do rzucenia na wroga. Nadanie mu cooldownu jest bez sensu, tancerz często robi kilka tur pod rząd, dzięki czemu nic by to nie pomogło, a taka zmiana daje przymus uderzenia kilku krytyków, by rozpraszający dał rzeczywistą przewagę.

Nazwa um: Błyskawiczny atak
Propozycja zmiany: Usunięcie z niego punktów kombinacji. Zwiększenie wartości przyspieszenia na kolejnych poziomach umiejętności z 2% do 4%, max 58%, koszt zdolności bez zmian.
Powód: Umka teraz opłaca się jedynie na 1 poziomie, im wyższy jej poziom, tym gorsza się staje. Dzięki tej zmianie w odpowiednich okolicznościach zacznie być przydatna, a wysoki koszt (36 energii) sprawi że nie będzie spamowana.

@Arrr: Jakie większe obniżanie? Napisałem propozycję, by siła rozprochu zależała od tego ile masz pkt kombinacji, a bez nich byłby słaby.
@Szakal: Nie robi ich, bo każdy daje błyskawiczny na 1 poziom, ze względu na jego słabość i bije głównie rozprochem mającym tylko 10% przyspieszenia, nie jak kiedyś 48-60%
Edytowany 14:47:21 11.6.2018 przez Devira
2018.06.10 00:12:29
Ocena: 2
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:41328490

KONTO USUNIĘTE

[Mag]
Nazwa um: Łańcuch piorunów
Propozycja zmiany: Dodatkowe obrażenia przeciwko potworom
Powód: W ostatniej zmianie umiejętności usunięto minimalny próg obrażeń od błyskawic jako pasywną część porażenia. Teoretycznie łańcuch piorunów idealnie nadaje się do zdobywania poziomu na patrycjuszach czy mahoptekach, lecz w połączeniu z wysokim kosztem many nie znajduje innego zastosowania niż drużynowe walki pvp, choć i w tym wypadku staje się coraz rzadziej używany.
Moim zdaniem łańcuch mógłby zyskać drugie życie właśnie dzięki procentowo zwiększonym obrażeniom przeciwko potworom.
2018.06.11 18:10:18
Ocena: 0
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:41336187

Stile Mafia Italiana

355749
1335
Tropiciel
Nazwa um:Płonąca strzała
Propozycja zmiany: Zmiana przeliczników z % na pkt.
Powód:Zbyt silna umiejętność,uderzając w łowcę/tancerza i nie tylko jest w stanie zakończyć walkę w kilka tur.
Łowca
Nazwa um: Błyskawiczny strzał
Propozycja zmiany: Czas odnowy z 5 tur na 3 tury,ewentualnie przywrócenie jej do stanu pierwotnego.
Powód: Aktualnie nie jestem w stanie użyć za często tej umki,tropiciel posiada odpowiednik tej umiejętności bez ograniczeń.
Łowca
Nazwa um: Oczyszczenie
Propozycja zmiany: Obniżenie kosztu umiejętności.
Powód: Aktualne rozwinięcie umiejętności 10/10 zbyt dużo pobiera energii.
2018.06.15 20:38:26
Ocena: -5
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:41353928

Kajmo

335356
916
[Mag]
Nazwa um: Łańcuch piorunów
Propozycja: Zmiany efektu użycia na pasywny działający przez 3 tury, zwiększenie many za użycie.
Powód: Umiejętność niegrywalna, nawet ścianka jest bardziej opłacalna - umiejętność zbyt losowa.

[Mag]
Nazwa um: Fuzja
Propozycja: Dodanie minimalnych obrażeń od błyskawicy, zależnych od umiejętności "porażenie".
Powód: Umiejętność która ma wzmocnić nasz atak traci sens, kiedy uderzamy z błyskawicy za 150 obrażeń na 180 lvlu.
2018.06.15 23:59:32
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:41354977

Mag and X

300205
884
Mag:

-Porażenie-
Propozycja zmian:

Dodanie efektu biernego oraz zmiana wartości efektu aktywnego:
Efekt pasywny: Obrażenia od błyskawic minimalnie 4% wartości maksymalnej /+1% za każdy punkt wydany w umiejętność.
Efekt aktywny: Obrażenia od błyskawic minimalnie 14% wartości maksymalnej na jedną turę /+1% za każdy punkt wydany w umiejętność.

Powód:
Wzmocnienie umiejętności na niższych lvl, dla osób używających lasek, sens użycia zamiast lodowego (błysk + lód).


-Przebicie ochrony-
Propozycja zmian:

Zmiana efektu aktywnego na efekt pasywny:
15% szans /+0,5% za każdy punkt wydany w umiejętność/ na obniżenie odporności o 0% na 1 turę / +4% za każdy punkt wydany w umiejętność.
Powód:
Umiejętność nie używana (jeśli już to na tytanów), zmiana która zwiększy szansę maga w PvP.

P. S. Nie patrz na liczby bo mogą być przesadzone - wpisałem takie jakie uważam za sensowne.

Edit: Poprawki
Edytowany 22:48:09 21.6.2018 przez Mag and X
Edytowany 11:03:14 23.6.2018 przez Mag and X
Ar-Raver przeczytaj coś co jest wyżej - "P. S. Nie patrz na liczby bo mogą być przesadzone - wpisałem takie jakie uważam za sensowne."
Edytowany 11:04:57 23.6.2018 przez Mag and X
2018.06.21 22:44:46
Ocena: -3
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:41384311

Panie nie pij pan

13861
850
TROPICIEL
Nazwa um: Płonąca strzała
Propozycja zmiany: Zwiększenie kosztu ilości many wraz z poziomem gracza.
Powód: Na bardzo niskim poziomie np 70- kompletnie nie opłaca się używać ww umiejętności, ponieważ zbyt szybko zżera manę, z kolei na wyższym można spamić płonką przez całą walkę.
Chyba nikt o zdrowych zmysłach nie daje więcej niż 1/10 punktów tej umki.


TROPICIEL
Nazwa um: Płonąca strzała.
Propozycja zmiany: Dodanie obniżania uniku oraz obniżania bloku jako efekt aktywny umiejętności.
Powód: Po ww zwiększeniu ilości many, um nie będzie używana aż tak często, więc logicznie rzecz ujmując, powinna dużo częściej "siadać"
2018.06.24 11:48:18
Ocena: -3
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:41394805

Fearle-S

244749
1220
Paladyn
Nazwa um: Gorące uderzenie
Propozycja zmiany: Wprowadzenie podpalenia
Powód: Obecnie gorące jest słabe. Zbyt dobre na hero eq, zbyt słabe na leg eq. Gorące obecnie ma moc tylko chwilą, podczas trafienia, wprowadzenie podpalenie spowoduje nie używanie przez "randomów" all time gorącego (colddown mało dał). Podpalenie trwające 2 tury (bo tyle najpewniej) przekieruje większą uwagę na używanie szybkiego/tarcz.

Paladyn (inne profy też)
Nazwa um: Srebrzysty blask
Propozycja zmiany: Zmiana systemu leka (obecnie mamy lek za 50% przy np. 100 many. I tyle trzeba mieć. Zmieńmy że jak mamy 20 many leczy nam 10% hp, tj. 1/5 wartości ilości many i leka maksymalnego.).
Powód: Wszechobecne niszczenia często nie dają szans na używanie tej umki, zejście poniżej granicy np. 100 many, praktycznie niweluje szanse na użycie tej UM.

@Avarnish
Daj mi walkę gdzie spamie. A jak to robiłem, to tylko świadczy o poziomie Twojego łowcy i umek. Masz ogólnodostępne eq, a oczekujesz kokosów. Po raz "enty" zapraszam na łaznie.
Edytowany 20:44:11 28.6.2018 przez Fearle-S
2018.06.27 14:14:48
Ocena: -2
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:41411216

Bleinuś

300177
1081
[Tancerz ostrzy]
Nazwa um zadziorny atak
Propozycja zmiany: zwiększenie niszczenia pancerza z umki
Powód: Bo na mniejszych poziomach się jej nie opłaca używać
bo bierze dmg od fizyka i niszczy około 10 pancerza a przy
samym fizyku to samobójstwo brać na woja pala

[Tancerz ostrzy]
Nazwa um Zmiana błyskawicznego ataku
Propozycja zmiany: Zwiększenie posiadanego sa z 20% do 30%
Powód: Gdyż tancerz na najpopularniejszym przedziale (83)ma tyle sa co mag a nawet mniej
Mag do tego obniża sporo sa z zimna i ma zamra co nie daje cienia szansy na magów bo tancerz ma mniej tur niż wolny mag

[Paladyn]
Nazwa um Osłona tarczą
Propozycja zmiany: Żeby ta umiejętność słabła co leczenie nie dawała sa za użycie, i do tego żeby nie blokowała 100% dmg tylko jakieś 50%-75%
Powód: Gdyż grając profesjami opierającymi się na ilości tur i sa gdy wykonujemy 2 tury pod rząd a paladyn ma osłonę przez 2 tury nic mu nie zadajemy jest to bezsensowne bo gdy łowca zrobi podwójny i ma szybką a uprzednio paladyn wykonał osłonę to nawet nie ma szansy nam wbić truta czy gr
@arraver osłabić błysk ty chory jesteś tą umkę się opłaca tylko na 1 dać bo dalej jest bez użyteczna i tanc ma mało sa na małym przedziale tanc dubluje co 3-4 tury i ma mały dmg

@ferlaes Mówię trochę osłabić mechaniki paladyna wystarczająco dużo legendarnych bonusów kontrują
Nerf rozprocha DDDD mam go na fulu a nie zeruje kryta przebicia ta umka nie działa

@distroied Pal jest słaby ? to tylko w twoich rękach najwyraźniej

@iriandragonfly A woj Wojem bierzesz 2h i walicz kryta cbk i po typie DD TARCZE NA WOJU
Edytowany 14:21:54 30.6.2018 przez Bleinuś
2018.06.29 18:11:14
Ocena: -10
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:41422249

KONTO USUNIĘTE

[Mag]

Nazwa umiejętności: Kula ognia

Propozycja zmiany: Likwidacja procentowego dmg umiejętności wzmacniając siłę ataku umiejętności z 30% aktualnych do 45-55%.

Powód: Aktualnie kula ognia jest nieopłacalną umką. Zjada bardzo dużo many, a dodatkowo bardziej pasuje pod dłuższe walki (tak napomnę, że to tylko teoria, koszty many są za wysokie by to tak działało), do których lepiej nadaje się kombinacja błyskawic z zimnem. Efekt podobny acz tańszy maną można uzyskać fuzją żywiołów. Tym samym umiejętność pasowałaby dla maga pod walki z klasami niepancernymi takimi jak tancerz czy łowca. Lepiej spisuje się pod ogień + zimno moim zdaniem spamienie lodowym by po 3 turach użyć fuzji. Klasy wspomniane w kilka hitów są w stanie zabić maga, brak dobrze działającej kuli ognia uniemożliwia magowi stawienie oporu. Klasa musi liczyć na wejście wysokiej wartości błyskawicy, w przeciwnym razie nie ma szans w pojedynku. Twórcą chyba nie chodziło o to by walki profesji opierały się w 100% na żywiole błyskawic oraz swoistym hazardzie.
2018.06.29 22:38:37
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:41423559

Cespear

135-6
291
[Tropiciel]

Nazwa: płonąca strzała

Minimalne osłabienie płonącej strzały tropiciela poniżej 100 poziomu, na przykład o 10-20%. Bądź wzmocnienie działania odporności magicznych na tą umiejętność. A żeby nie kaleczyć za bardzo tropiciela posiadającego wielu zwolenników koszt many mógłby być 10-40 many mniejszy. Lub zmiana podpalenia działającego jak trucizna na bonus do następnych ataków co byłoby możliwością dla profesji fizycznych na uniknięcie części obrażeń przez unik/blok zamiast loterii w pierwszej turze co wydaje mi się najbardziej sensowne.

Powód: Walka z tropicielem posiadającym płonącą strzałę wygląda tak, że albo uniknę/zablokuję ją albo ginę zanim zniszczę absorpcję a uniki/bloki następujące po niej nic mi już nie dają. Problem dotyczy głównie wojownika,tancerza ostrzy i łowcy zwłaszcza na przedziale 40-100. Wielokrotnie w ekwipunku ułożonym z heroików i unikatów i odpornością na ogień 11% przegrywam z tropicielem który ma na sobie zwykłe przedmioty a jedynie łuk unikatowy z ogniem. Nie chcę by od razu osłabiać tropiciela ale uważam, że ta jedna jego umiejętność jest nieproporcjonalnie silniejsza od jakichkolwiek innych umiejętności ofensywnych u pozostałych profesji bądź nawet reszty żywiołów u tropiciela. Walka, w której wszystko zależy od pierwszego ciosu którego nie sposób uniknąć na przedziale 40-70 ponieważ jest tutaj całe mnóstwo przedmiotów obniżających unik wroga dla tropiciela, jest po prostu męcząca i jest walką nie przynoszącą jakiejkolwiek zabawy. Umiejętność nie jest już tak potężna powyżej 100 ale poniżej tak jak pisałem tropiciel nawet ze źle ułożonymi umkami i eq, który ma tylko płonącą strzałę jest przepotężny w pvp a doświadczony gracz jest nie do pokonania przez w pełni fizyczne profesje.

Dla porównania: walcząc z moim znajomym ja 60 wojownik(obecnie usunięty bo miałem ich aż 3) on 60 tropiciel walczyliśmy ze sobą. W pierwszej walce miał płonącą strzałę i hero łuk z przewodnika a ja hero 1.5h z kobolda i tarczę z galaret na 60. Przyjąłem w pierwszej turze płonkę i zanim doszedłem do niego miałem już około 40% HP po zniszczeniu absorpcji i zbiciu mu z 20% HP padłem. W drugiej walce zmienił tylko broń i umki z ognia na zimno- łuk za PH i wygrałem zostając z 50% życia po walce. Jest to bardzo kosztowna umka ale jednak niemal podwaja obrażenia od ognia na cztery tury i bije wroga nawet jak następnych ataków unika a w tych turach możemy się skupić na SA a mana jednak cały czas się odnawia.

Proszę się nie sugerować ekwipunkami na profilu bo są na wojkach podkładane a problem który opisuję odzwierciedla sytuację w świecie graczy niedzielnych bez bardzo kosztownego ekwipunku raczej w unikatach i sporadycznych heroikach, bo na przykład ostatni ratunek pozwala mi już podjąć się próby po przyjęciu płonącej strzały na klatę. Po 100 poziomie nie wiem jak jest bo nie miałem dużej styczności z innymi graczami tam ale poniżej ta umka stanowi problem dla profesji fizycznych.

Sawyer Frost- nie to miałem na myśli, raczej chciałem zaznaczyć dysproporcję, ten mój znajomy trop miał resztę eq że zwyklaków z unikatami a ja w połowie heroiczne eq i jeszcze na walkę z ogniem założyłem spętanie żaru ze zbroją z przewa było to 12% odporności na ogień a na zimno miałem ujemną. Widzisz tu coś nie tak? Wydaje mi się, że z eq droższym 6-krotnie od tropa i lepiej przygotowanymi umkami i z uwzględnieniem przygotowania się na ogień powinienem wygrać, wygląda to tak jakbyś przeczytał tylko ćwierć tego co napisałem, więc nie wypowiadaj się proszę.
Edytowany 14:33:08 1.7.2018 przez Cespear
2018.07.01 01:55:22
Ocena: -2
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:41428410

Błogosławiony Lestek

24112
463
[wszystkie]

Nazwa: Taktyka

Propozycja zmiany: nie ma takiej um, chodziłoby w niej o to na jakiej profesji ma się skupić nasza postać najpierw w
przypadku walki z mobami lub graczami w grp, oczywiście po daniu "f"

Powód: Często zdarza mi się że potworki na expie są pogrupowane tak, że mój paladyn skupia się najpierw na wojach a potem na magach przez co albo umieram albo tracę bardzo dużo życia, dzięki niej mógłbym przed walką ustalić jakiego mobka ma mi najpierw zabić i tak dalej.
2018.07.05 12:45:11
Ocena: 3
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:41448906

Regzi

340554
997
MAG
Nazwa um: Kula ognia
Propozycja zmiany: Wydłużenie czasu trwania podpalenia na wyższych poziomach umiejętności. Poziom 6 -> 4 tury, poziom 10 -> 5 tur.
Powód: Umiejętność jest bardzo droga jak na walki nawet na wysokim poziomie. Aktualnie umka pożera 140 many za każde użycie i działa trzy tury. Przy walce z wojownikiem to nie jest aż tak dużym problemem, jednak olbrzymie przyspieszenie paladyna pozwala mu cały czas zbijać efekt kulki, przez co mag nie ma możliwości użycia innej umiejętności (jak bariera czy lodowy, a nawet fuzja żywiołów), bo musi odnawiać wyż. wym. efekt podpalenia.

Na niskich poziomach umka nie będzie maksowana ze względu na koszt, a na wysokich stanie się opłacalna w starciach z paladynami. Dodatkowo mag między kulkami będzie mógł pozwolić sobie na użycie innych umiejętności.

EDIT: A zagapiłem się
Edytowany 17:02:13 5.7.2018 przez Regzi

@Ar-Raver od wtedy, kiedy zostały do ognia dodane procentowe obrażenia od maksymalnej ilości życia, a właśnie pal i woj są specjalistami od dużej ilości hp. Zmiany przeze mnie proponowane zwiększają użytek połączenia ogień+zimno.
Edytowany 02:33:16 6.7.2018 przez Regzi
2018.07.05 17:00:29
Ocena: 0
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:41450647

Vexios

210561
2495
[Tancerz Ostrzy]
Nazwa um Odporność na toksyny
Propozycja zmiany: Usunięcie umiejętności, dodanie odporności na truciznę do gruboskórność. Dodanie na jej miejsce umki, która wzmocni zestaw broni bez obrażeń od trucizny lub gr.
Powód: Umka sama w sobie jest bardzo słaba. Chcąc zyskać odporność przeciwko tancowi lub łowcy, musimy zgadywać czy dany rywal aktualnie użyje truty, czy gr. W innym przypadku zawsze tracimy 10 pkt. umek, co bardzo osłabia nas w walce. Druga część, dodanie umki wzmacniającej sam fizyk, ponieważ jest beznadziejny w porównaniu do gr/truty i często opłaca się wybrać broń mającą nawet 30lvli niżej, dla samego typu ataku.
2018.07.06 03:31:50
Ocena: 4
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:41453459

Nesterlakowy

13795
126

Edytowany 23:12:14 8.7.2018 przez Nesterlakowy
2018.07.08 14:19:27
Ocena: -8
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:41464772

Re- Volter

25941
498
Nie chcę dodawać żadnych nowych um. Moim zdaniem co za dużo to nie zdrowo co pokazuje cały ten nowy system. Chciałbym tylko aby przywrócono jedną starą um:

Nazwa: Wyzywający okrzyk [Tancerz Ostrzy]

Gram na Perkunie. Na wszystkich pozostałych światach może ta um nie robi aż tak dużej różnicy ale na tym jednym ogromną. Frakcja mag, tancerz i tropiciel wiele na tym traci (co pokazuje rozkład graczy we frakcjach). Tancerz jest jedyną postacią, która powinna "tankować" tytanów. Mag jest na to zbyt papierowy, tropiciel również. W walkach grupowych pvp też jest to problemem nie muszę chyba wyjaśniać czemu.
2018.07.09 08:02:26
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:41468673

Paz Boss

290109
959
[Wojownik]
Nazwa um: Błyskawiczny atak
Propozycja zmiany: Zwiększenie dodatkowych obrażeń fizycznych z 2% do 4% na poziom umiejętności oraz zwiększenie dodatkowego SA z 3% do 4-5%, zmiana na całej płaszczyźnie do 10 umiejętności lub jak w przypadku SA/Ck, znaczne zwiększenie w pierwszych rozdanych punktach i znaczny spadek w 5 ostatnich.
Powód: Bez znacznej ilości ciosów krytycznych wojownicy dostają baty, gdyż obrażenia są zbyt niskie a i w SA nie wyrabia, tancerz ostrzy czy łowca bez problemu wyleka się nawet z marnego turowego i zdubluje nas w SA w 1-wszej turze.

Nazwa um: Celny cios
Propozycja zmiany: Zmniejszenie ilości procentowego obniżania uniku z 17% do 15% maxymalnie.
Powód: Profesje bazujące na uniku nie nie zawsze mają możliwość skorzystania z niego.

Nazwa um: Cios krytyczny
Propozycja zmiany: Aktualnie 1 pkt = 1% do 5 rozdanych oraz 1pkt = 0.5% po 5 rozdanych umiejętnościach, proponuję podciągnięcie pułapu 1 pkt = 1% aż do 7-8% maximum, dalej bez zmian - 1pkt = 0.5%
Powód: Cios krytyczny musi być widoczny, jeżeli chcemy używać broni półtoraręcznej inaczej będziemy skazani na ataki podobne do naszych rywali, którzy z kolei wolą omijać pancerz głęboką raną, trucizną czy ogniem.


Nazwa um: Niszczycielski atak
Propozycja zmiany: zmniejszenie ilości niszczonego pancerza z 14% od ataku do 11%, zwiększenie ataku podczas ciosu o 10% lub zmniejszenie ilości niszczonego pancerza do 11-12% oraz zmniejszenie kosztu użycia. (zmiany na próbę)
Powód: To co w celnym ciosie, brak możliwości wykorzystania pancerza oraz za duży koszt tej umiejętności.

Ar-Raver, gram wojem i na niższych poziomach bez krytyka błyskawiczny robi niewiele.
Edytowany 10:43:36 10.7.2018 przez Skąpiec
2018.07.10 01:13:34
Ocena: 4
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:41473625

Buntownik I

217-8
617
[Tropiciel]
Nazwa: płonąca strzała
Propozycja zmiany: Obniżenie potrzebnej many do wykonania jeśli umka jest dana "na jeden"
Powód: Na małym lvlu nie opłaca się grać ogniem a jest on dobry. Zebym mógł uzywać płonki muszę dac jeszcze 3/4 w manę i dopiero płonka jest grywalna. Moim zdaniem 60many jest to za dużo, bo taki np. woj ma błyska n 1 za 14 energi(mogę się mylić) i w pvp na 27lvlu nie ma balansu.
2018.07.12 13:33:15
Ocena: -10
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:41485626

Kaizereq

336604
4913
[Łowca]
Nazwa: Oczyszczenie
Propozycja zmiany: Obniżanie uniku
Powód: Łowca miał cechować się dużą ilością SA oraz unikiem, obecnie łowcy tego uniku bardzo brakuje, a tancerz osiąga dużo większe wartości niż łowca na tym samym lvlu. Łowca nie dość, że nie cechuje się tym, czym miał to do tego jeszcze nie posiada obniżania uniku w itemach oraz umiejętnościach, przez co gdy na przykład tropiciel posiada 40% uniku, a nawet 50% bo nie oszukujmy się, tropiciel ma sporo uniku, to nie mamy mu jak obniżyć tego uniku, a on podobnie jak tancerz ma obniżanie uniku, przez co unik na łowcy aktualnie daje niewiele w walce, bo wciąż brakuje tej nadwyżki. Myślę, że obniżanie uniku w umkach u łowcy zamiast umiejętności, która jest nieużywana ze względu na swój koszt oraz zastosowanie, jest dobrą opcją. Łowca powinien cechować się unikiem, a obecnie unik posiada łowca, trop oraz tancerz, z czego tancerz posiada wielką nadwyżkę uniku, którą ciężko mu zbić, tropiciel jako tako dobija do prawie 50%, a łowca ma delikatną nadwyżkę nad 50%, którą na przykład na 300 lvlu łatwo zneutralizować.
Edytowany 01:16:54 14.7.2018 przez Kaizereq
2018.07.14 01:13:32
Ocena: 0
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:41494465

Black Davis

301671
278
TROPICIEL
Nazwa um: Płonąca strzała
Propozycja zmiany: Zmniejszenie wartości podpalenia poprzez dodanie piramidy poziomowej i osłabienie dodatkowych obrażeń od ognia przy użyciu UM na niższych poziomach.
Powód: Umka w aktualnej formie jest zbyt silna. Dodatkowe obrażenia podczas jej użycia, podpalenie na 4 tury i ogólne zwiększenie obrażeń od ognia za wartość intelektu, czyli trzy elementy poprawiające atak profesji dają tropicielowi zbyt silne ciosy jak na ilości many, którą płonąca strzała kosztuje na niskich poziomach umiejętności.
Od 80 lvla pojawia się jeszcze umka Strzelecka moc ognia, która znowu zwiększa obrażenia od ognia za wartość intelektu. To nagromadzenie się bonusów do ataku sprawia, że na 80 lvlu heroiczny tropiciel potrafi zabić maga w kilka tur lub łowcę gdy uniki słabo wycelują. Dlatego byłbym skłonny na osłabienie obrażeń od intelektu w płonącej strzale z +30% na jakieś +10% gdyby nie fakt, że pozostałe umiejętności żywiołów, tj. Lodowa strzała i Porażająca strzała posiadają te same poprawiające atak procentowe wartości intelektu. Stąd pomysł na edycję pozostałych 2 bonusów umiejętności.
Koszt płonki dodanej 1/10 wynosi 60 many, a przecież wymaksowane Skupienie mocy przywraca co turę 14 many, co daje 56 many po 4 turach, które działa podpalenie. Jest to prawie ta sama wartość, którą pochłania tropicielowi kolejna płonąca, a przecież posiada on tej many znacznie więcej w zapasie. Niskopoziomowy tropiciel bijący ogniem przeznacza swoją maną wyłącznie na płonkę, więc w zasadzie gdyby nie uniki i niszczenie, to wystarczyłoby mu jej trochę ponad 60.
Podsumowując, proponuję osłabić dodatkowe obrażenia od ognia podczas ciosu(%)=63,66,69,72,75,78,81,84,87,90 -> 36,42,48,54,60,66,72,78,84,90
oraz
zmienić stałe wartości podpalenia(%) z 75 na 66,67,68,69,70,71,72,73,74,75.
Testy powinny pokazać czy któreś działanie należy osłabić bardziej lub mniej niż zaproponowałem, ale nad jakąś zmianą wypadałoby się zastanowić, jeżeli nie zmienione zostanie całe działanie tej umiejętności.
2018.07.18 20:19:24
Ocena: 8
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:41523144

Titu Tatu

31053
413
[Mag]
Nazwa um: Lodowy pocisk
Propozycja zmiany: Zmniejszenie wartości spowolnienia na poszczególnych szczeblach umiejętności.
Powód: Ilość sa, które mag posiada na poszczególnych przedziałach zakrawa o śmieszność, mianowicie jego sa jest porównywalne do profesji, które powinny cechować się sporą ilością tego bonusu, dla przykładu: Dobry tancerz na przedziale 140-150 posiada około 14.5-15 sa, teraz spójrzmy na maga, który ma około 14, bijąc naprzemiennie lodowym z kulą ognia wywołuje efekt podpalenia + spowolnienie, ilość moich tur porównując je z turami maga jest po prostu żałosna, ponieważ ilość sa posiadana w błyskawicznym ataku jest wprost nieproporcjonalna do kosztu energii, dodatkowo - aktualnie mag nie potrzebuje krytyka aby zabić, tak więc rozproszenie, które jest tak „op” na nic się zdaje, obniży krytyk, a i tak nadal pozostaje cbk, który każdy szanujący się mag założy jeśli ma takową możliwość. Wracając do lodowego, proponowałbym takie zestawienie: (%) 70,77,84,91,97,104,111,118,125,132 zamiast 97,104,111,118,125,132,139,146,153,160.
A tu dorzucam namiastkę mocy krytyków na błyskawicach, ale o tym kiedy indziej: http://prntscr.com/k9xhjx
Edytowany 15:46:46 23.7.2018 przez Snow Blade
2018.07.23 15:42:14
Ocena: -2
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:41551875

Haftan

136175
747
PALADYN
Nazwa um: Porażający cios
Propozycja zmiany: Usunięcie efektu lub zmniejszenie ilości niszczonego pancerza za pomocą umiejętności.
Powód: Umiejętność w tym momencie daje WIELKĄ przewagę paladynowi nad większością prof. Posiadając najlepszą defensywę ze wszystkich prof (lt/panc/hp/blok) potrafi w kilka tur wyzerować pancerz przeciwnika, w efekcie czego jego atak także staje się najlepszym.

Na samą umiejętność nie ma żadnej sensownej kontry. Ogień można było kontrować niszczeniem many, zimno przedmiotami które obniżały niszczenie panca.

Obserwacje umiejętności dokonywane na przedziałach 40-59, gdzie pal z błyskiem ubrany w hera potrafi wygrywać z innymi, wylegowanymi profesjami. Nie wiem jak umka sprawuje się wyżej.

Dziękuję i pozdrawiam.

@- Eh te nieudane wszystkie profy 50 lvla *
Edytowany 01:25:46 28.7.2018 przez Arcyhaftan
2018.07.27 17:36:56
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:41586810

KONTO USUNIĘTE

MAG
Nazwa um:: Przebicie ochrony
Propozycja zmiany:

Opcja 1 - zmiana obniżenia odporności przy użyciu zaklęcia wymagającego tury w walce na efekt pasywny (wchodzi co turę gdy atakujemy) przy jednoczesnym obniżeniu wartości umki do 1% dla 1/2/3 pkt 2% dla 4/5/6 pkt 3% dla 7/8/9 pkt 4% dla 10 pkt.

Opcja 2 - zmiana działania umki na dosłowne przebicie ochrony, tak jak pancerza u tropa/łowcy. Dodatkowo należałoby wtedy zmienić umkę z użytkowej na pasywną, wartości kolejno 1 pkt 1% na przebicie. Przykładowo walczę z osobą mającą 59% odporności na ogień, 33% na zimno. Wbija mi przebicie odporności, przeciwnik otrzymuje hit pomniejszony tylko o ewentualną umkę na 230 poziom, bonusy legendarne i pancerz. W następnej turze o ile nie obniżam odporności z eq/błoga obrażenia są pomniejszone o odporności wspomniane wyżej.

Powód: Umka jest do chrzanu. Co tu mogę pisać... Wystarczy jeden przedmiot obniżający odporności o 1%. Po ulepszeniu da 2%. Ta wartość już przy spamieniu lodowym jest wystarczająca przez walkę dłuższą do zdjęcia odporności do śmiesznych wartości w przypadku e2/herosa/tytana/gracza (lecz nie kolosa bo kogoś zdrowo powaliło z ich odpornościami). Nikt z magów, których znam nie poświęci tury na rzucenie tej umki by obniżyć odpo nawet o te 6%. Do expa zastosowanie 2/10 bo i tak mobki z 50% odpo są na kilka hitów, a Garmorry odelica expowiska. Na e2/herosie odpo 50% zbija obniżanie odpo z eq/błoga. Nawet w aktualnej formie maga - supporta na tytanie nie opłaca się tego bić. Musimy pilnować śmierdziela, aur, leka, many.
Edytowany 03:02:47 1.8.2018 przez Tryn Emas
2018.08.01 02:59:28
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:41620762

Vexios

210561
2495
Paladyn
Nazwa um: Gorące uderzenie
Propozycja zmiany: Osłabienie obrażeń lub DWUKROTNE zwiększenie kosztu umki.
Powód: Podam przykład 180 poziomu, paladyn z ck+podpalenia bije mi jednym gorącym 40% hp, gdy ja mam 2x fo i 32k hp. Samemu muszę wykonać jakieś 10 tur, nie licząc dotyków anioła i or wroga, by go pokonać, on zabija mnie w 7 celnych ataków, pomimo mojego niszczenia many i energii, przeciwnik bez problemu spamuje na zmianę gorące+rozproch i ma jeszcze manę na uleczenie się.
Przykład walki: https://grooove.pl/battle/id,14714288
Jest to najlepszy zestaw umek jaki znalazłem, bo trucizna jest bezużyteczna dopóki nie rozwinę 2 umek z 170 poziomu na 10 poziom. Parowanie tancowi siada raz na 3 walki. Pod koniec zabrakło mi energii, bo kilka tur pod rząd nie siadł kryt, a tanc dostał zwiększenie kosztów swoich um.
Nerf na tę umkę uderzy jedynie w walki pal vs. tanc i pal vs łowca, więc moim zdaniem jest w pełni potrzebny, gdyż łowcy również mają ogromne problemy z paladynami.
Dlaczego nie dziwi mnie masa negatywnych ocen ze strony wrogiej frakcji? Haha
Niszczenie many przeciwko paladynom jest nic nie znaczące, nie dość, że walka z "najbardziej wytrzymałą profesją" kończy się w mniej tur, niż walka z tropem, to jeszcze na dodatek koszty jego zdolności są zerowe. Gorące jest silniejsze, niż płonka, a kosztuje ponad 2x mniej many-Tyle w temacie.
Btw. Esilan, już któryś raz widzę, jak piszesz gdzieś w temacie z um, że dana osoba "nie umie grać". Testowałem każdy rodzaj broni i po 2 zestawy umek do każdego z nich, za każdym razem w broni z licytacji eventowej. Jak ktoś bez tych broni ma mieć jakiekolwiek szanse z palem, który ma całe eq, w tym bronie bronie, ogólnodostępne?
Zresztą, co może wiedzieć o PvP na równym poziomie osoba, która gra tylko 300+ na Perkunie.
https://grooove.pl/battle/id,14722641?
@Distroyed: Sam oceń, czy się nie da, padł po 2 pełnych DA. Mówię tylko, że ta umka jest nieproporcjonalnie silna, w porównaniu do np. płonki, mającej takie samo działanie, lecz ponad 2x większy koszt.
Edytowany 23:18:09 1.8.2018 przez Devira
2018.08.01 13:20:29
Ocena: -3
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:41622530

Tepoflopi

300444
691
Tancerz Ostrzy, Łowca
Nazwa Um: Bandażowanie ran.
Propozycja zmiany: Możliwość rzucania bandaża sojusznikom.
Powód: Zwiększenie przydatności tych profesji w PvP i PvE.
2018.08.01 22:21:46
Ocena: 4
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:41625783

Gladi Maruda

32139
121
Łowca:
Nazwa umki: Dziki zapał
Propozycja: Po użyciu tej umki na czas jej działania zwiększa się unik u łowcy(przykładowo o dziesięć punktów procentowych).
Powód: Aktualnie unik u łowcy nie istnieje. Ponadto Umiejętność "Dziki zapał" jest nieopłacalna, aby jej używać.
Edytowany 09:01:44 2.8.2018 przez Gladi Maruda
2018.08.02 09:01:04
Ocena: 3
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:41627072

Kondzisan

302-2
363
Mag:
Nazwa umki: Lodowy pocisk
propozycja zmiany: Dodanie tak zwanego podpalenia coś w stylu kulki tylko tutaj obrażenia % zależne od hp.
powód:Mag na niskim levelu przeciwko profesja woj/pal ma za mało obrażeń

Beka z was ale na 85 levelu brakuje obrażeń przeciwko wojownikowi magowi a te 1% z porażenia jest śmieszne
Od oststnich dwoch zmian umiejetnosci mag jest osłabiany a jeśli dodali już pasywke do błysku to czemu nie do lodu.
Edytowany 19:25:06 2.8.2018 przez Kondziisan
2018.08.02 17:07:21
Ocena: -10
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:41629844

Regzi

340554
997
Wszystkie profesje:
Nazwa umki: (cios od błyskawic na m/t/p).
Propozycja zmiany: Dodanie obniżania zadawanych przez przeciwnika obrażeń o 12%, kiedy przeciwnik jest pod wpływem porażenia
Powód: Błysk potrzebuje więcej czasu na rozkręcenie obrażeń, niż pozwala mu na to aktualna walka z wojownikiem i paladynem, która kończy się dość szybko (kryty woja i dmg pala). Zmiana nie będzie ofensywna względem pozostałych profesji, gdyż używanie błysku bazuje na max. hp. co nie jest opłacalne. Również bezużyteczne w walkach PvE ze względu na brak efektu porażenia.

Tropiciel:
Nazwa umki: Strzała z niespodzianką
Propozycja zmiany: Zmiana efektu stałego na przywracanie absorbcji. Usunięcie dodawania ataku. Przywrócona absorbcja: 8%/11%/14%/17%/20%/23%/26%/29%/32%/35%.
Powód: W obecnej formie umiejętności nie opłaca się maxować. Zwiększenie kosztu o prawie 30 many i wydanie 9 umek w zamian za 9% więcej obrażeń jest bezużyteczne i się zwyczajnie nie opłaca. Tropiciel z taka umiejętnością odrobinę zwiększyłby swoją wytrzymałość (szczególnie w długich walkach), a jednocześnie stałby się słabszy względem łowcy, który tak narzeka, że płonka razem z niespodzianką dużo biorą.

EDIT: W sumie dodałem parę zmian. Błysk powinien stosować się do wszystkich i wystarczy jak będzie redukował 12%.
Edytowany 14:06:23 3.8.2018 przez Regzi
2018.08.02 22:27:16
Ocena: -4
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:41631731

Tepoflopi

300444
691
Łowca
Nazwa umki: Oczyszczenie
Propozycja zmiany: Aura o efekcie redukcji spowolnień/ogłuszeń o x%(np: 40% ogłuszeń, 50% spowolnień) na kilka tur(3 lub 4) tury.
Powód: Umiejętność w obecnej formie jest zbyt ograniczona tzn: jest używana tylko w przypadku potężnych ogłuszeń na tytanach, ewentualnie mass slowów. Umka bardzo mocno zyskałaby na przydatności a sama profesja byłaby o wiele przydatniejsza w grupowych walkach PvP.

@Marshin
Zapomnialem dopisac, że chodzi o PvP grp. Dzięki za zwrócenie uwagi
Edytowany 20:19:17 4.8.2018 przez Hunter Xaxa
2018.08.04 18:23:50
Ocena: 4
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:41642242

Paz Boss

290109
959
Wojownik
Nazwa umiejętności: Niszczycielski atak
Propozycja zmiany: Zmniejszenie maxymalnego niszczenia pancerza z 14% do 7%-10% (zmniejszenie podwójne lub duży nerf po 5 pkt. umiejętności)
Powód: Niszczycielski atak przydaje się pod 3 profesje: mag z dużą ilością pancerza (często wystarczy 1-2 niszcze max), wojownik (tutaj nerf byłby bez różnicy w walkach woj vs. woj z powodu takiego iż wartość byłaby taka sama po obu stronach walczących) oraz ostatnią profesją jest paladyn i na niej chciałbym się skupić.
Proponowałem już wcześniej nerf niszczycielskiego pancerza, paladyn z błyskawicami potrzebuje często przynajmniej 2-3 tur na to co wojownik zrobi w jednej. Żywotność obu profesji jest bardzo podobna, blok tarczą nie pochłonie całych obrażeń i nie zawsze wpadnie. Po zniszczeniu pancerza wystarczy jeden krytyk, aby paladyn stracił potężne ilości życia (25-33%)
LUB (mocno testowo)
Nazwa umiejętności: Agresywny atak
Propozycja zmiany: Zwiększenie niszczenia pancerza sobie samemu 2-krotnie lub osłabienie z 42% (podstawowa 1/10) do 21% samej siły ataku oraz zwiększenie kosztu w energii wraz z poziomem gracza.
Powód: Ten co wyżej, zbyt potężne ciosy po zniszczeniu pancerza. Skutek uboczny mógłby być bardzo negatywny i widoczny przy walce z magiem, który obniżając SA nie daje wojownikowi szansy na zastosowanie ogłuszenia przez co magowie mieliby dużo łatwiej z wojownikami.
Profesja: Paladyn
Nazwa umiejętności: Rzecz pasywna a jest nią nigdzie nie wpisana w szablon kontra.
Powód: Albo ja długo nie grałem palem, albo zaspałem. Aktualnie kontra wygląda tak:
Gracz A zadaje cios krytyczny
Gracz B zyskuje kontrę
Gracz A otrzymuje obrażenia od kontry, które są w sile jakiegoś zwykłego ataku
Gracz A ma tutaj turę, gdzie przedtem gracz B miał turę zaraz po kontrze.
w rezultacie kontra jest mocno zbędna bo to tylko zwykły atak po czym przeciwnik dostaje dziwną umiejętność kontry i w tejże może użyć kontrolowanie jakiejkolwiek umiejętności.

Jeszcze przydałoby się tropa jakoś osłabić bo wali mi 1.4k od zimna 4 tury z rzędu z czego wpada po 9999 klątw i dotyków, ale to potem rozpracuję.
PS. łowce też naprawcie na low bo nadal trochę ssie.
Arcyhaftan:
Przeczytaj uważnie zanim zminusujesz. Podałem dwie możliwości, które zawsze może administracja przetestować, aby stworzyć chociaż atrapę balansu między profesjami. Jeżeli nie agres to niszczyciel.
Edytowany 17:48:03 9.8.2018 przez Skąpiec
2018.08.09 17:33:00
Ocena: -3
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:41671012

Evil Dead

3511279
3726
Tancerz Ostrzy
Nazwa umiejętności:Zdradzieckie Cięcie/krytyczne cięcie
Propozycja zmiany:Połączenie jej z ,,krytycznym cięciem'', umiejętności te oferują bardzo mało, pomka nie posiada tej siły co broń główna, obecnie bronie z czystym atakiem fizycznym są bardzo słabe, zakładane jedynie kiedy nie ma dostępu do niczego innego. Sama zmiana aż tak nie wpłynie na moc tancerza na gr/trucie, wręcz dodanie jej do swojego zestawu utrudni walkę z profesjami posiadającymi kontrę, ogólnie krytyki przy pomce mieszanej i tak będą słabe, wzmocni to trochę pomocnicze bronie fizyczne, szczególnie na niższych poziomach, gdzie tych umiejętności brakuje, a np na 300 można sobie pozwolić.

Tancerz ostrzy
Nazwa umiejętności:Toksyczne Opary
Propozycja zmiany:Ogólnie propozycje co do tej umiejętności są dwie, pierwsza to zamienienie jej miejscami z wzmocnionym pancerzem, druga to usunięcie odporności i dodanie ich gdzieś indziej, nawet do wzmocnionego pancerza, co prawdopodobnie trochę osłabi tancerza wyżej, a od 170 dostaje bardzo dużo mocnych umiejętności, a wzmocni na poziomie gdzie ma problemy, czyli powyżej 120. Ogólnie odporności mi nijak pasują do tej umki. Po wyżej proponowanym lekkim wzmocnieniu broni z atakiem fizycznym być może i one staną się w jakiś sposób atrakcyjne na walkę z magiem, czy tropicielem, więc wtedy trucizna nie będzie jedyną opcją, dodatkowo na paladyna uważam, że lepiej sprawdza się GR, więc tu odporności w truciźnie nie pomagają.

Paladyn
Nazwa umiejętności:Stabilność mocy
Propozycja zmiany:Zmiana miejsc z ,,Trwałością mocy'', powód? Paladyn ma już wcześniej problem z sporym niszczeniem u przeciwnika, ogólnie stabilność mocy przez swój próg adrenaliny nie jest zbyt opłacalną umiejętnością, ale coś jest potrzebne na ten poziom. Zauważyłem, że paladyn jest dosyć silny, ale kiedy przeciwnik dobrze się ubierze, czyli dużo niszczenia to nie ma żadnego startu. To niszczenie nie musi być z legend, wystarczą dobre heroiki by posłać w piach pala w najlepszym możliwym ekwipunku.

Łowca
Nazwa umiejętności:Wyniszczające rany
Propozycja zmiany:Całkowite zmienienie zasady działania tejże umiejętności, zamiast zabierać % zdrowia, chętniej bym widział zwiększenie szansy na GR, coś na zasadzie rozszarpania ran u tancerza, ewentualnie, ale to pomysł autorski, więc wymaga testów-Zwiększenie x szans na gr, na określoną liczbę tur. Powód? GR nie jest raczej używana pod pvp z wojownikiem, a % od hp innych profesji za dużo nie wynosi. Myślę, że to trochę zmniejszyłoby losowość u łowcy.

Łowca
Nazwa umiejętności:Odporność na trucizny
Propozycja zmiany:Jest to jedna z tych bezsensownych umiejętności, których się używa ewentualnie jeżeli nie ma w co dać. Osobiście posiadając poziom 328 nie marnowałem pkt na nią. Proponuję połączenie jej z ,,Antidotum'', obie te umiejętności są co prawda prawie, że bezużyteczne, być może to zwiększy trochę ich atrakcyjność, w co osobiście wątpię, ale zawsze to jakiś krok na przód.

Mag
Nazwa umiejętności:Przebicie ochrony
Propozycja zmiany:Uatrakcyjnienie umiejętności pod walki z potworami-tu widzę rozwiązanie, efekt pasywny, lub zwiększenie ilości niszczonych odporności w walce z potworami(głównie tytanami).

Ogólnie nie podobają mi się umiejętności zadające % od hp przeciwnika, z tego względu, że nie działają one na moby, chciałbym aby zostało to zmienione-albo nadanie im innego efektu, który byłby inny zależnie czy biłoby się stwory czy graczy. Najlepszym przykładem tu może być ogłuszający cios, do którego wojownik zbiera pkt kombinacji, ale w walce z npc nigdy ich nie wykorzysta, albo błyskawice, które tracą dużo efektywności na walce z mobami. Tu można zastosować po prostu jakiś inny wzór, jeżeli chodzi o walkę z potworami, np błyskawice działające na zasadzie płonącej, a do ciosu wojownika po prostu zwiększone obrażenia o jakiś %. Myślę, że zrobienie czegoś w tym kierunku bardzo by zadowoliło graczy, no i przede wszystkim ulepszyło umiejętności pod kątem pvm, a to nie może być nic negatywnego. To wszystko, więcej nie chce mi się pisać.
2018.08.10 13:55:21
Ocena: 7
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:41676065

Błogosławiony Lestek

24112
463
Paladyn
Błogosławiona Ochrona
Powinno się albo ją ulepszyć, ale nie poprzez dodanie odp na GR większego, tylko włożyć tam odp od truty dodatkowo, a wywalić odp od truty na wyższy lvl (choć najlepiej zostawić, żeby możnabyło mieć 2 um z odp na trute), albo zwiększyć blok.

Ta um jest bezużyteczna na mały lvl, nie wiem czemu jest ona wciśnięta do 2 kolumny... po prostu nie wiem.
Jak się da na max daje chyba 2% bloku za 10 pkt co jest przynajmniej żałosne
Edytowany 18:33:00 12.8.2018 przez Lestek nie z pol
2018.08.12 18:22:29
Ocena: -1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:41688882

i i

249168
2306
Wojownik
Ogłuszający
Propozycja zmiany:
Zlikwidować kombinacje w tej umiejętności, a w zamian dodać w innej, przydatnej na większych poziomach.
Powód:
Hopaj wykonuje Ogłuszający cios.
-943 obrażeń otrzymał(a) i-i(35%).
+Kombinacja x3!
Hopaj(36%) uderzył z siłą +928

+Ogłuszenie
i-i(17%) otrzymał -928 obrażeń

Jest to podwojenie ataku przy potrójnej kombinacji, co oznacza "kawałek" CBK. Cios zwykły [+950], cios krytyczny [1300], CBK [1300 x2].
Jeśli wejdzie CK oraz kombinacja x3 - żadna profesja nie ma szans.

Tropiciel ma wielki trud, mały dmg [mag. i fiz.], mało pancerza, mało hp. SA nic nie daje ze względu, iż woj go dwoi zwykłym błyskawicznym atakiem dostępnym w umiejętnościach, a o uniku nie wspomnę, bo wojownik ma set pod obniżanie uniku.

Zmienić umiejętność na większy poziom, ewentualnie pomniejszyć wykonany atak dwukrotnie, gdyż zabiera zdecydowanie za dużo hp.
//Prosiłbym poza tematem o odświeżenie listy graczy na Experimental na bardziej aktywnych i bardziej doświadczonych.
Pozdrawiam

_____

Tropiciel
Każda um wykonywana, nie pasywna, atakująca
Propozycja zmiany:
Zwiększyć zadawane obrażenia, przynajmniej tak jest na małym poziomie.
Powód:


Tropiciel vs tancerz - mało ataków, mały dmg, uniki od tancerza.

Tropiciel vs wojownik - średnia ilość ataków, praktycznie zerowy DMG tropiciela - nie ma tu mowy o obniżaniu pancerza z EQ, duży pancerz wojownika, duża ilość hp wojownika, dużo obniżania uniku wojownika - brak uników u tropiciela.

Tropiciel vs łowca - szanse wyrównane tak myślę. Ogień vs truta - obie ok.

Tropiciel vs paladyn - średnia ilość ataków, bardzo niski DMG tropiciela, dużo bloków od strony wroga, dużo sparować od strony wroga, duża ilość leczenia turowego od wroga, duża ilość hp i pancerza oraz zbyt wysoki dmg od wroga - ogień, a zbyt dużo wykonywanych tur od wroga - zimno. [Nie ma mowy o błysku, który jest przesadą MAG vs PAL].

Tropiciel vs mag - WG mnie szanse wyrównane. Ilość wykonywanych tur od tropiciela nadrabia wysoki dmg od maga.
2018.08.12 23:02:49
Ocena: -3
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:41691579

Fearle-S

244749
1220
Wszystkie profesje
Nazwa umki: Mistrzostwo walk
Propozycja zmiany: Zamiana tej UM w coś co nie będzie UM.
Powód: Długo mamy czekać na mistrza od 25 bez ograniczenia że trzeba 80 wbić? Przecież było obiecane że w aktualizacji kwietniowej wejdzie - nie weszło, aktualizacja lipcowa - nie weszło. Wejdzie to jak EG, po upadku gry, czy w końcu się ruszycie?
2018.08.12 23:53:33
Ocena: 4
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:41691935

kosterix

157230
4952
Paladyn
Nazwa umki: Błogosławiona ochrona
Propozycja zmiany: Zmiana 10% dodatkowego bloku na 4% szansy na blok
Powód: te 10% bloku brzmią fajnie, ale jedynie w wypadku 300 lvla, gdzie tarcza ulepszona o 4% i te 10% jest w stanie dać 25% bloku. Natomiast na każdym innym poziomie jest to równo 2%, z minimalnymi wachaniami i w zależności od tarczy. Można mieć co prawda itemki z blokiem, ale trudno przekroczyć 22% bez takich itemków. W dodatku jest ich dość mało, większość jest legendarna (zbrojki) a na żadnym przedziale (mogę się mylić, to obrazuje sytuację tylko) nie ma dwóch itemów z blokiem dla pala. No dobra może są dwa, ale chociażby w przedziale 120-155 są tylko dwa takie itemki (hełm na 123 i pierek na 155) mimo tego, że to olbrzymi przedział. No i nie liczę zbrojek legendarnych od krasnoludów, itemów eventowych, ulepszonych itd. Tak więc sytuacja wygląda tak: w znacznej większości przypadków wrzucasz 10 punktów umiejętności i dostajesz 2% bloku gorszego przecież od uniku. No chyba, że przeciwnik ma level 10% większy od ciebie, wtedy ta dodatkowa szansa wynosi 0%. Nie mówię już o tym, że na pierwszych poziomach ta umka dosłownie nic nie daje i różnicę w statystykach postaci widać po czwartym poziomie umki.

a tak tutaj jeszcze wtrącę, nawet mając taką tarczę


te 10% bloku daje mi 2% (na 154)

skontrastujmy to z unikiem.
Wzór na blok to 20 x blok / level przeciwnika. Unik ma identyczny, ale zamiast stałej 20 jest stała 40. Tak więc działa to dwukrotnie wydajniej (jak masz unik na poziomie swojego levela to masz 40% szans na unik). http://www.naszemargo.pl/zestaw.php?eq=3799i556i513i11i1030i511i1036i6444 pozwoliłem sobie dupnąć takie dość słabe, kosztujące ~200m eq dla 144 tanca. Jak widać ma 143 uniku, czyli nawet bez legend ma tę szansę na poziomie 40%. Te 10% dodatkowej szansy dobijają tę szansę do 45%. Ale i tak pamiętajmy, że w pvp taki tancek może założyć jakieś błogo, co daje mu 50% uniku czyli wartość maksymalną. A i tak jest jeszcze unik ze zręczności, którą dzielimy na 30 i to wpisujemy do uniku, gdzie łowca na 144 z tym eQ ma 309, czyli zbroja daje dodatkowe 10 uniku, a warto do tego wliczyć przecież drugie albo i trzecie tyle uzyskane w czasie bicia leveli, jednak wartości nie znam, więc nie spekuluję.
Okej, z drugiej strony jest obniżanie uniku, ale i tak trudno tę wartość docisnąć do nawet 30% (ja mam tak, a mam w pytę obniżania, przez co z kolei mam mniej panca i mój blok i tak nie blokuje całego dmg wroga [ ])
Tak więc te 4% w umce dałyby takie wyrównanie na polu unikania ciosu przeciwnika (a dalej pamiętamy, że i tak unik jest lepszy od bloku).

PS. przy zbieraniu informacji do posta zauważyłem, że w dokumentacji gry jest stwierdzenie, że
Mechanika gry
Statystyki z przedmiotów

Unik - wzór na szansę uniku jest: 40*unik/oplvl[%], gdzie oplvl to poziom przeciwnika. Maksymalnie 50% wpływu. Początkowa wartość unik to zręczność/30 (plus ewentualne bonusy z przedmiotów i umiejętności). Nie można uniknąć ciosów od potworków oraz graczy o profesji maga.

No nie wiem ile w tym prawdy, ja chociażby w walce ze stworzycielem raz uniknąłem każdego jego ciosu (XD)

@zalatany tak więc uważasz, że 2% to bardzo dobra wartość za 10 pkt umiejętności?
@skittle prawdopodobnie zauważyłeś, że o tym nie wspomniałem, po prostu do tego się nie czepiam, mam problem do tego żałosnego bloku.
Edytowany 11:53:51 13.8.2018 przez kosterix
2018.08.13 05:17:21
Ocena: -6
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:41692421

Maximilian Weber

10124
97
[WSZYSTKIE PROFESJE]
Mistrzostwo walk

Propozycja zmiany:
Umiejętność dostępna na wcześniejszych poziomach, np. już od 25 lvla.

Powód:
Jest to umiejętność, która nie niesie za sobą nic innego poza wygodą. Skoro administracji ostatnimi czasy zależy na zachęceniu nowych graczy do ciągnięcia rozgrywki, to czemu nie ułatwić także expienia? Po to uczymy się umiejętności od 25 poziomu, aby móc je wykorzystywać w walce. Podczas gdy aktualnie expienie opiera się w 99% na szybkiej walce, to nie widzę powodu, aby umiejętności mogły być używane tylko w walce turowej na poziomach poniżej 80. Poza tym nie chodzi tylko o nowych graczy. Mam postacie na ~70 lvl, 79lvl. Inni mają postacie 40 - 64. Mistrzostwo walk byłoby przydatne w walce z tytanem (dla profesji czysto DPSowych). Mistrzostwo nie byłoby bezużyteczne również na e2 w przypadku dużych obstaw (Kozug).
Edytowany 19:47:04 14.8.2018 przez Maximilian Weber
2018.08.14 12:30:20
Ocena: 2
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:41699150

i i

249168
2306
Łowca
Zatruta Strzała

Zmniejszyć zadawane obrażenia z trucizny niczym u tropiciela.

Powód: Zbyt wysokie obrażenia, wyższe zanim trop miał zbufowaną płomkę.

Dowód: https://grooove.pl/battle/id,14885825?

Demciaq(97%) otrzymała 94 (osłabione o 17%) obrażeń od ognia.

l-l(12%): 226 (osłabione o 29%) obrażeń z trucizny.

Dlaczego płomka nie stackuje się jak u łowcy? Więcej buffa łowcy, mimo wszystko dalej płacz, że słaby? Popatrzcie walkę. [EQ mam lepsze ]

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
226 (osłabione o 29%) obrażeń z trucizny


71% = 226 obrażeń z trucizny
1% = 3.2 obrażeń z trucizny
100% = 320 obrażeń z trucizny 320 CO TURĘ BEZ ODP

94 (osłabione o 17%) obrażeń od ognia


83% = 94 obrażeń od ognia
1% = 1.1 obrażeń od ognia
100% = 110 obrażeń od ognia STAŁE 110 CO TURĘ
Edytowany 18:41:51 14.8.2018 przez Warmonger
____

Um? wiadome, 10 mana 2 hp
Edytowany 19:09:21 14.8.2018 przez Warmonger
2018.08.14 18:37:30
Ocena: -10
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:41701389

Ravalli

270840
1414
ŁOWCA
Nazwa um: Bandażowanie ran
Propozycja zmiany: Osłabienie kolejnego użycia o 25% zamiast 50%.
Powód: Aktualna umiejętność jest używana tylko raz w walce, ponieważ drugie użycie jest nieopłacalne. Przywraca zaledwie 15% HP kosztem 58 energii.
Zmiana osłabienia na 25% spowoduje, że łowcom będzie opłacało się użyć tego w walce po raz drugi.
Przykład: Łowca posiadający 30000 punktów życia dostaje pierwsze bandażowanie ran za 9000 punktów życia, natomiast kolejne tylko za 4500 punktów życia.
Przy osłabieniu o 25% taki łowca za pierwszym razem otrzyma 9000 punktów życia, natomiast za drugim już 6750. Jest to zaledwie o 2250 punktów życia, co pozwoli dłużej utrzymać się w walce, a sama umiejętność nie daje kolosalnej przewagi (:.
Edytowany 20:14:36 14.8.2018 przez Daashayen
2018.08.14 20:12:59
Ocena: -2
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:41702053

Faun

3044087
3513
Tropiciel
Nazwa um: Odzyskiwanie bełtów / Przywrócenie energii
Propozycja zmiany: Odzyskiwanie bełtów połączyć razem z inną UM. Sugerowałbym wrodzony unik. Na miejsce odzyskiwania bełtów dać przywrócenie energii.
Powód: Aktualnie przywrócenie energii (innym w grupie lub sobie!) ma tylko i wyłącznie paladyn, który poza tą umiejętnością ma również aurę SA/ochrony, TS, Porażającą, Błogosławieństwo mieczy i leki (grupowy i jednorazowy) oraz wyzywający, co powoduje, że często nie 'wyrabia' się również z pilnowaniem energii dla wojowników. Fakt, może być 2 paladynów, a lekami może zajmować się mag, ale pal stał się absolutnym mvp do walk grupowych, podczas gdy tropiciel może jedynie rzucać aurę SA (osłabioną od tej paladynowej) i leczyć jednym dużym lekiem. Dodanie mu przywrócenia energii odciąży paladynów i uczyni tropów pożyteczniejszymi w walkach grupowych. Dlaczego odzyskiwanie bełtów? Aktualnie ta UM (sama w sobie) nie jest opłacalna do maxowania, a trop i łowca cierpią na kończących się szybko strzałach. Wpakowanie to do mało użytecznej (w porównaniu z innymi UM na ten level, czyli kruszący/SA) umiejętności uniku zachęci do rozwijania jej.
@Fakt, ma emanującą i śmierdzący, ale to wciąż nie rozwiązuje problemu małej przydatności w walkach grupowych. Dodanie tropowi tej samej UM, co paladynowi, zrobi z niego lekkiego supporta.
Edytowany 10:57:40 20.8.2018 przez Freyr
2018.08.19 19:13:09
Ocena: 3
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:41731859

Błogosławiony Lestek

24112
463
[Paladyn]
Nazwa um: Błogosławiona ochrona
Propozycja zmiany: Zmniejszyć obniżanie obrażeń od GR, zamiast tego dodać trochę odp na inne rzeczy, między innymi na trutę, która jest teraz tak wielkim wrogiem paladyna.
Powód: Ta jest kompletnie nieopłacalna z uwagi na to, że za 10 ptk um nie ma sensu dawać sobie odp na GR i około 2% bloku, ponieważ i tak tancerze biją paladynów z trutą, a póki co tylko on stanowi problem dla paladyna. Pomogłoby to natomiast łowcom, u których GR jest teraz silna, co dawałoby mu szansę na w walce z palem.
2018.08.22 09:37:15
Ocena: 0
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:41747837

Nimtohan

305361
2022
TROPICIEL
Nazwa um: Mistyczny strzał
Propozycja zmiany: Przesunięcie tej um z paska 120 lvl na 35 lvl na miejsce aury, aure dac na 50 zamiast odzyskiwania bełtów, ktore poleci na 120 lvl albo wgl można je usunąć i odnosząc się do 2 postów wyżej dać przywrócenie energii.
Powód: Kiedyś była na 35 lvl, jest to jedna z ważniejszych umek na tropie i jej brak da się odczuć na małych lvlach, szczególnie, że ma się tam mało many. Usunięcie aury z 35 na 50 nie zaszkodzi, bo tytani za wyjątkiem lambo mają 51 lvl +, a ze względu na to że aura tropa i pala nie działa osobno jest mniej użyteczna, a poza tym, na 40-49 lvl na wymaxowaniu aury traci się połowe um do rozdania, co tez nie jest korzystne.

P.S Coś podobnego mozna zrobić z lekkim naciągiem u łowcy.

@- Ta um jest od zawsze, wojowi i tancowi przy krytyku przywraca energie, pal i mag mają odnowe. Wystarczy pomyśleć. Btw nie rozumiem twojego komentarza i co ma z tym postem wspolnego
Edytowany 23:13:40 22.8.2018 przez Nimtohanek
2018.08.22 14:04:38
Ocena: -1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:41749157

Maximilian Weber

10124
97
WSZYSTKIE PROFESJE
Nazwa um: wszystkie
Propozycja zmiany:
Zdjęcie wymagań poziomowych/wydania pkt umiejętności aby móc wykupić daną umiejętność.
Powód:
Margonem to gra na przedziałach lvlowych. To oznacza, że dla jednych rozgrywka toczy się na 70 lvlu dla innych 250 lvlu. Aktualnie istnieje problem pod tytułem "po 150 lvlu zaczyna się zabawa, bo dostajesz umkę X". Wydaje mi się, że byłoby o wiele ciekawiej gdyby dostęp do wszystkich umek był już od początku. Sam wybieram, które umki mi się przydadzą i które są użyteczne. Dzięki temu można baaardzo dużo eksperymentować i znajdować nowe rozwiązania. Aktualnie na niższych lvlach jest 5/6 umek, które stanowią bazę a pozostałe kilka punktów, które zostaną to tak naprawdę upchaj dziurę.
Skoro umiejętności dostosowują się do poziomu gracza, to nie widzę problemu w balansie. Oczywiście umek jest bardzo dużo, a na niższym lvlu mamy mało punktów, ale powtarzam, że to my wybieramy naszą ścieżkę i nasz styl gry.

Aktualnie nie widzę argumentów za tym aby umki na wyższy lvl były zablokowane. Jestem za tym aby dać graczom swobodę, niech się bawią, testują. Jeżeli jakieś umki są zbyt "OP" na niższych poziomach, to dostosować je pod lvl - chociaż przecież są już dostosowane.

A argumenty typu "ale 70 lvl nie potrzebuje umki X i nigdy mu się ona nie przyda" nie są odpowiednie. To każda indywidualna osoba niech sobie oceni czy dana umiejętność jest warta jej rozwijania czy też nie.

Margonem to nie jest gra, w której musisz osiągnąć jakiś konkretny poziom aby zacząć właściwą rozgrywkę (jak WoWie), tylko tę właściwą rozgrywkę zaczynamy już na niższych poziomach. Właśnie dlatego uważam, że otworzenie wszystkich umek nikomu nie zaszkodzi a rozszerzy możliwości.

Liczę się z tym, że ten pomysł wymaga gruntownych zmian i testów odnośnie balansu w umiejętnościach. Rozumiem to, ale jednak uważam, że gra jest warta świeczki i potu.

Być może przeszkodą byłby lekki bałagan - jak nowi gracze połapią się przy tylu umkach? Są gry, gdzie rozwijanie postaci jest strasznie rozbudowane i to właśnie dzięki temu zyskują one swoich zwolenników.
Edytowany 14:44:27 22.8.2018 przez Maximilian Weber
2018.08.22 14:39:57
Ocena: 8
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:41749398

Gladi Maruda

32139
121
Łowca
Nazwa umiejętności: Strzał w stopę
Propozycja zmian: Przywrócenie możliwości unieruchomienia kosztem dodawanych obrażeń do uderzenia i zmniejszyć trochę(o ile nie usunąć obniżania uniku) oraz zdjęcie cd z umki.
Powód: Umka służyła do walki przeciwko palowi/wojowi dając kolejne tury łowcy, aktualnie brak tych tur jest odczuwalny tym bardziej ze względu na brak uniku.

Nazwa umiejętności: Diamentowa strzała
Propozycja zmian: Zniesienie zwiększania obrażeń z umki, a dodanie w zamian niszczenia pancerze w wielkości 5% posiadanego ataku.
Powód: Przy ilości pancerza jakie posiadają profesje pal/woj niszczenie u łowcy pancerza wygląda co najmniej śmiesznie.
2018.10.08 21:32:18
Ocena: 2
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:41960194

My Aphrodisiac Is Me

267362
1166
WSZYSTKIE
Nazwa um: Mistrzostwo walk
Propozycja zmiany: Dostępne od 25 poziomu
Powód: Bo expienie i bicie wszystkiego na turce jest uciążliwe Jak ktoś ma eq to niech korzysta, że zbija na f i umki mu w tym pomagają żeby usprawnić grę pozdrawiam
2018.10.09 18:04:59
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:41962691

Zuy Bow

317265
491
TROPICIEL
Nazwa um Mistyczny strzał
Propozycja zmiany: Dodanie jej wcześniej
Powód: Bicie WZMOCNIONYCH tytanów. Tak średnio bo many zazwyczaj brakuje, przy kilku pkt w SA, emanującą czy leka mana znika bardzo szybko. 120 poziom, nawet na 114 jak na pvp bije się ogniem to musimy się ograniczyć do kilku pkt w płonącą bo na więcej nie będzie many.
2018.10.09 18:15:25
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:41962776

strus alabama

300408
3041
Łowca
Nazwa um: Błyskawiczny strzał/Strzał w stopę/Rozpraszająca Strzała/Lekki naciąg
Propozycja zmiany: Przeniesienie jakieś z tej um na 1/2 belkę (od 25/35 poziomu) na miejsce Wyswobodzenia/Piętna bestii; ew. połączenie to z jakąś umką.
Powód: Łowca na low (~40 poziom) najzwyczajniej nie ma czym bić - albo bić co 2 tury podwójnym mając gr, albo wzmocnioną mieszać z podwójnym mając trute. Łowca tez nie ma jak uzbierać pkt kombinacji, więc można je dodać do podwójnego


Łowca
Nazwa um: Naturalny unik
Propozycja zmiany: unik z pierwszej wartości - 5/8%, moze nawet 10%, pozniej w gore po 1% moze być, jak uwazacie to nawet 0.5, byle pierwsza duzo dawała
Powód: 10 pkt w unik nikt nie daje na niskim, nie jestem pewny czy wgl ktos daje 60 lvla
Edytowany 19:05:45 9.10.2018 przez Paladin Darkness
2018.10.09 18:57:00
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:41963076

Glen

282154
72
[Tancerz Ostrzy]
Nazwa um: Wrodzony Unik
Propozycja zmiany: Zwiększenie o 15-20 punktów procentowych posiadanego uniku
Powód: Ponieważ mając tanca na 244lvlu mam 414 pkt uniku i tylko 34% szans na unik jak dla mnie to jest bardzo mało jak gramy profesją której jedyną obroną jest unik.

Nazwa um: Rozproszający Okrzyk
Propozycja zmiany: Obniżenie krytyka o 20% i przebicia 40%. Osłabienie następnego ataku przeciwnika o 15-20% na 2 tury. Zwiększenie posiadanego SA o 15-20%.
Umkę by można używać co 2-3 tury. Koszt energi 33
Powód: Tanc dostanie fajną umkę lecz nie będzie mógł ją spamować ciągle (tego chcemy uniknąć)

Nazwa um: Bolesny cios
Propozycja zmiany: Spowolnienie przeciwnika o 15%
Powód: Wcześniej było o 20% aktualnie o 10% co według mnie za mocnego nerfa.
Edytowany 19:15:29 9.10.2018 przez Glen
@-Jeżeli tanc ma małą szanse na unik to czemu nie ulepszyć jakąś umkę żeby miał jakąś szanse z profesjami dystansowymi?
Edytowany 15:07:07 10.10.2018 przez Glen
2018.10.09 19:13:17
Ocena: -1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:41963268

Seku

319423
2819
Paladyn
Nazwa um: Błogosławieństwo Mieczy
Propozycja zmiany: zmniejszenie dmg z 50% na 25%
Powód: Paladyn rzuca taka umke i wraz z ogniem bije za duzy dmg.
@- Przez co dobija łowcy/tancowi 3-4 ciosy do or ?
Edytowany 07:13:24 10.10.2018 przez Seku
2018.10.09 19:26:52
Ocena: 0
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:41963382
Początek strony Strona: [1] [2] [3] [4]

Tylko zalogowani gracze mogą pisać posty

Forum Margonem > Dyskusje techniczne > Propozycje zmian w umiejętnościach [WZÓR]

Podaj powód dlaczego oceniasz post na

Pozostało ważnych głosów na dziś: 0, po przekroczeniu limitu
Twój głos pokaże się przy wiadomości, ale nie doliczy się do reputacji gracza.


* pole nieobowiązkoweLimit znaków 0/50

Zgłoszenie postu do moderacji.
Poniżej możesz podać powód Twojego zgłoszenia.

Pamiętaj, że za bezsensowny komentarz możesz otrzymać knebla i stracić swoją reputację.

Limit znaków 0/150

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
AND grp=0