Momencik

Czekaj na odpowiedź servera..

Uwaga

  

Forum Margonem > Dyskusje techniczne > Propozycje zmian w umiejętnościach [WZÓR]

[Przeszukaj temat] [Dodaj do ulubionych]
Koniec strony Strona: [1] [2] [3] [4]

Haftan

120131
669
WOJOWNIK
Nazwa um: Uderzenie zza tarczy
Propozycja zmiany: Przeniesienie umiejętności na niższą belkę.
Powód: Odkąd punkty kombinacji przyznawane są za błyskawiczny cios umka może fukcjonować na niższych przedziałach niż 50<. Wcześniej umiejętność była bezużyteczna, gdyż umiejętności w krytyk zaczynały się od lvla 50. Aktualnie zmiana by była tak naprawdę czysto kosmetyczna dla wyższych przedziałów, a pozwoliłaby wojownikowi na większe wykorzystanie walorów profesji na łaźni 40.
2018.10.09 21:15:07
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:41964219

Mr Cone

314301
374
[Wojownik]
Nazwa um: Mocarna ochrona
Propozycja zmiany: Zwiększenie bloku z +10% -> +25/30%.
Powód: Wojownik od zmiany z neutralizacją strzały ma teraz trochę słabszą sytuacje, myślę, że nie zaszkodzi mu mały boost do bloku.

[Wojownik]
Nazwa um: Ogłuszający cios
Propozycja zmiany: Stworzenie przyrostu wartości % obrażeń wraz z kolejnymi punktami. 1/10 - 3% max hp, 10/10 - 5% max hp zamiast 6%.
Powód: Nie trzeba już nabijać punktów kombinacji tylko niszczycielem na 2r, można tak samo błyskawicznym ciosem, co za tym idzie będzie można użyć kombinacji też i w późniejszej fazie walki.

[Tropiciel]
Nazwa um: Płonąca strzała
Propozycja zmiany: Podpalenie tylko przy trafionym ataku w zamian za zmniejszenie ilości many.
Powód: Naprawde boli w oczy kiedy widzę, jak podpalam kogoś mimo uniku, gdzie tu logika? W zamian lekkie zmniejszenie kosztów many, coś za coś.

[Tancerz ostrzy]
Nazwa um: Rozpraszający atak
Propozycja zmiany: Ustalenie stałej ilości energii dla każdego poziomu lub zwiększanie o 1 co poziom. Wartości osłabień ataku, kryta, przebicia, przyspieszenia takie same jak są.
Powód: Zbyt mały przyrost wartości względem wydawanych punktów umiejętności oraz zwiększającej się ilości energii. Nie po to wydaje punkty um aby mieć lekki boost co do wartości, w zamian za chore ilości energii.

@- Samego bloku, a nie neutralizacji, czytaj ze zrozumieniem.
Edytowany 07:20:54 11.10.2018 przez Cone
2018.10.10 19:31:31
Ocena: -4
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:41967163

makalaj

1650
10
[Tropiciel]
Nazwa um: Lodowa Strzała
Propozycja zmiany: Zwiększenie wzmocnienia spowolnienia z broni zimna, zwiększenie szansy na zamrożenie albo oddanie zamrożenia tropicielom bez używania umiejętności aktywnej!
Powód: Spada popularność tej profesji przez jej nerfy, teraz zimnem gra naprawdę mało osób wszyscy przerzucili się na ogień lub błyski. W walce z magiem czy palem, wojem spowolnienie jest zbyt małe i przeciwnik ma zbyt dużo tur niegdyś nie do pomyślenia że te profesje mogą dublować tropka to jakaś maskara! Kiedyś ta profa słynęła z zamrożeń i częstych ataków pod rząd, a teraz jest zdecydowanie za słaba. Dobrym wyjściem byłoby przywrócenie zamrożenia bez użycia um aktywnej, a także zwiększenie spowolnienia z lodowej bo jest ono za małe. Profesja teraz staję się odrzucana na tytanów właśnie przez brak tych dwóch głównych elementów zamra i spowolnienia!
2018.11.04 14:08:50
Ocena: -4
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:42089401

werkcung

270132
298
[Wojownik] [Perpektywa:210lvl,5 legend]
Nazwa um: Kamienna Skóra

Propozycja zmiany: Dodanie Obniżania ciosu krytycznego skalującego się z maksowaniem umki.

Powód: Co daje nam umka w tej chwili na wysokim lvlu? 20% odp. + dodatkowy pancerz zależny od życia, czyli brak realnego zysku z jej użycia.

Umiejętność to strata tury, nie jest warta w tym momencie umek, być może ujdzie pod kolosów, jednak tarcza odporności od maga + aura odp. od pala wystarczą nadto.

Dlaczego nie jest warta: magowie i tropiciele powyżej pewnego pułapu poziomu mają średnio 3-4% obniżania odp.

Przykład 1: 1.tura mag: lodowy pocisk. 1.tura woj: kamienna skóra 2.tura tu ze względu na duże obniżanie i spowolnienie SA mag nas dubluje ściąga 6% odp. 2.tura woj: krok 3.tura mag: lodowy pocisk ściąga kolejne 3%. W tym momencie musimy zbić ogromne absorbcje i kamienna skóra w tym czasie się niweluje do 0, nie ściągając z nas obciążenia jakim są bolące uderzenia magów.

Analogicznie z tropicielem tylko doliczmy dwa kroki, większe SA, szybkie strzały.

Rzucanie "Kamiennej skóry" w późniejszym etapie walki: MAG=Jeżeli przeżyjesz abso z sensowna ilością życia możesz rzucić, jednak tracisz SA z błyskawicznego i narażasz się na dubla z krytem albo czymś gorszym. TROP- Tutaj sprawa wygląda lepiej, gdyż działa bonusowy pancerz, jednak teraz podchodząc do tropa z płonką przy pierwszym kontakcie mediana z moich walk to jakieś 40% HP(1 Cbk w trakcie kroków i jedna noga w grobie).

Mój zamysł jest taki, że kamienna skóra powinna dać nam możliwość zblokowania części obrażeń magicznych(w tej chwili nie robi tego, lecz to udaje), bo z tym wojownik ma problemy. Generalnie kamienna skóra jest cholernie ciekawa, bo można dużo kombinować przy niej np: skalujące się odp. od traconego hp...

Piszę to nie po to, aby proponować "OP ZMIANY DLA MOJEJ PROFY", chcę ciekawszy walk wymagających kombinacji myślenia, póki co wybór w umkach na moim lvlu ma łowca i mag. Łowca ma kilka kombinacji i umek sytuacyjnych, natomiast mag oprócz bycia lekko za mocnym ma ogromne możliwości kombinacji co w połączeniu z fajnymi statami legend "Sekciarskich" czyni z tej klasy samca alfa, którego zabijesz jedynie przy pomocy nadmiernej ilości cbków i dotyków.

Używanie w kółko błysk,błysk,błysk, uderzenie zza tarczy jest nudne, a inne umiejętności nie dają takich profitów jak te. Mam jeszcze kilka pomysłów w przyszłości napiszę.

[Wojownik]
Nazwa um : Błyskawiczny Atak
Propozycja zmiany: Zmniejszenie dodatkowych obrażeń i szybkości o 5pkt procentowych na każdym lvl
Powód: dominacja tej umiejętności wśród umek woja

[Wojownik]
Nazwa um: Paraliżujący cios
Propozycja zmiany: CAŁKOWITA PRZEBUDOWA: umiejętność z czasem odnowienia: 6 tur, umiejętność daje (wyuczona 10/10) 50% szans na ogłuszenie dodatkowo nakłada ciężką/głęboką/okaleczenie w wysokości 8% własnego bazowego życia(na 3-4 tury), jednakże umiejętność nie może być ciosem krytycznym i zmniejsza szansę na własny cios krytycznym w następnym ataku o 50% (w moim przypadku 13pkt. procentowych).
Powód: W tym momencie błyskawiczny atak jest 200% lepszym wyjściem.


Więcej następnym razem....

@pierwszy minus: Nie ograniczaj perspektyw.Nie musimy bić tylko błyskiem, a tak to w tej chwili wyglada. A popatrzmy na to: Kamienna,Błysk,Krwawa,Błysk,Paral,Błysk,Uderzenie z tarczy. I już rozgrywka nabiera większej atrakcyjności, wymaga większej uwagi i jest po prostu lepsza.

@drugi minus: Ekhm...Czytanie ze zrozumieniem, twój komentarz nie ma sensu, przeczytaj jeszcze raz i przeanalizuj.
Edytowany 17:31:57 7.11.2018 przez fafuk
2018.11.06 23:38:22
Ocena: -4
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:42101086

Quavosh

320355
2031
Wojownik
Nazwa Błyskawiczny atak
Propozycja zmiany : dodanie obnizanie uniku oraz spowolnienie wroga , ale dla mnie to obniżanie uniku w błyskawiczny niż spowolnienie

Powód: niemożliwe przebicie uniku u tancerza przy 30%

Nazwa paraliżujący cios
propozycja zmiany ; dodanie w tą umiejętność przyspieszenie SA
powód; ponieważ można zostać dublowanym gdy się używa tej umiejętności

@- to tylko moje propozycję więc nie ma co się uzalać

Siła tancerzów tropów i magów się udziela w minusach to popieram wasze zdanie wszystko jest po waszej stronie ale nikt nie gra wojem i nie wie jak sie bije pozdrawiam was cieplutko na dole
Edytowany 12:36:15 12.11.2018 przez Bloody Sabbath
2018.11.12 11:13:22
Ocena: -5
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:42123578

Mr Cone

314301
374
[Tropiciel]
Nazwa um : Podwójny dech
Propozycja zmiany: "Sam uzyskujesz tylko połowę wartości" - zdjęcie tego głupiego ograniczenia, lecz za to uzależnienie kosztu many do lvla, dajmy na to 1:1 przy umiejętności rozdanej 10/10 (to tylko przykładowy przelicznik).
Powód: U tropiciela brakuje czegoś co może rzucić na samego siebie jako jedyna profesja magiczna (mag - Magiczna bariera, tarcza odporności, wewnętrzny spokój | Pal - Tarcza słońca, Porażajka + reszta aur). Dlaczego zdjęcie ograniczenia połowy wartości w przypadku rzucenia na siebie? Aktualnie +10% SA na 8 tur jest mało opłacalne, w tym przypadku byłoby to opłacalne ale kosztem zużycia many, też mała konta na szadź maga:
Niezależnie od tego czy tropiciel rzuci pierwszy aure SA czy mag szadź końcowa wartość powinna wynosić 0.96 SA [(1x1.2)x0.8] lub [(1x0.8)x1.2)].
Dodatkowo będzie trochę wygodniej rzucać aury na niskich poziomach na tytanach, kolosach czy innych tego typu stworach.
2018.11.12 11:43:08
Ocena: -2
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:42123679

Ferandus

300313
6662
Wojownik
UM - Nowa umka
Zmiana - Dodanie obrażeń liczonych od % hp przeciwnika od trucizny dodawane do niej, oraz obniżanie odporności na truciznę przy ciosie krytycznym z tej samej umki 1.4/1.6/1.8/2/2.2/2.4/2.6/2.8/3 %hp 1/2/2/3/3/4/4/5/5/6 % odporności 14/15/16/18/20/22/24/26/28/30 czas trwania 2 tury
Powód: paladyn ma obrażenia turowe liczone od %hp z błysku, tancerz ma spore obniżanie kryta przy dużej przewadze sa oraz umkę na gr która też zabiera % wartość hp przeciwnika przy czym woj dostaje ostro w kość przez to że posiada dużą ilość hp która robi się nie znacząca przy tych umkach, pozwoliłoby to na wyrównanie walk z tymi profesjami oraz ożywienie już praktycznie martwej na wojowniku trucizny.
Edytowany 15:14:01 12.11.2018 przez Ferandus

samą umkę przydzieliłbym w przedziale 80lv, bo wojownik ma największe problemy z tancerzami od 80-190lv, z paladynami trudność udziela się gdy paladyn jest mocno defensywny przez co zbicie mu hp jest bardzo ciężkie, a sam paladyn sieka obrażeniami turowymi przy czym też niszczy pancerz wojownikowi i same obrażenia od broni robią się spore.
Edytowany 15:21:20 12.11.2018 przez Ferandus

@- uderzenie zza tarczy jest bezsensowną umką po użyciu której dostaje się combo od przeciwnika, obez może i jest dobry, nie licząc tego, że ogłuch rzadko wchodzi, przy paladynie z błyskiem daje radę naładować się raptem z 2 razy przy czym paladyn w między czasie może się wyleczyć dotykiem, i ma te 36% hp ma się nijak do około 50% które zabiera paladyn obrażeniami turowymi w dodatku zerując panca, na tancerzy to obez nie ma prawie żadnego sensu, co po tych 18% zabranych z punktów kombinacji jak na sam obez robi unik, już nie pisząc o tym, że ten obez daje radę się naładować z tancem raz, w porywach do dwóch razy, przy uderzeniu zza tarczy po użyciu tego dostaje się combo 3/4 hity od tancerza przez co zeruje nam kryta w tym czasie i jeszcze jemu się ładuje kolejny raz umka która zabiera % hp, jak najbardziej, wszystkie umki zabierające % hp są dużym ciosem w woja i jego atut którym jest duża ilość hp i ona przestaje odgrywać jakąkolwiek rolę, tak samo cios krytyczny bez umki na 170 okrzyk bojowy jest zerowany praktycznie przez tancerza, przez co woj go smyra po 4-6% na ture.
Edytowany 17:32:17 12.11.2018 przez Ferandus
2018.11.12 15:13:49
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:42124688

Tepoflopi

300445
685
Wszystkie profesje


Nazwy UM:
-Wrodzona szybkość
-Sprawność fizyczna
-Wzmocniony pancerz
-Trwałość mocy
-Płatnerstwo
-Końskie zdrowie
Dodatkowo; opcjonalnie:
-Cios krytyczny
-Strach

Koncepcja zmian:
Dostosowanie w/w umiejętności pod konkretne profesje, ewentualnie eliminacja poszczególnych umiejętności z drzewka i zastąpienie ich innymi.

Powód:
Aktualnie te umiejętności u każdej profesji mają takie same wartości, co według mnie nie powinno mieć miejsca. Jedna profesja bazuje na życiu, pancerzu a inna na SA, ck itp. Wątpię, że uda się wyrównać profesje, jeśli te um będą u każdej profy miały takie same wartości. Fakt, niektóre profy mają umki "wspomagające" każda z tych um typu: woj ma dodatkowe przeliczniki na życie od siły, ale czy nie warto zrobić fuzji/usunąć/zmienić wartości niektórych z tych umiejętności?
Edytowany 13:20:25 18.11.2018 przez Hunter Xaxa
2018.11.18 13:19:15
Ocena: 8
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:42149955

Devira

210505
2464
[Tancerz ostrzy / łowca]
Nazwa um Wrodzony unik / Naturalny unik
Propozycja zmiany: Dodanie procentowego osłabienia obniżania uniku z przedmiotów wroga.
Powód: Pomijając kwestię hero eq na tych profesjach, bo są w nich dwójką najsłabszych prof. W legendarnych ekwipunkach Nerf na unik wszedł zbyt mocno, aktualnie nie da się wyciągnąć więcej niż ~42% uniku w grywalnym zestawie, co po odjęciu obniżania wroga daje nam marną ilość ~20%, a profesje te nie mają innego sposobu, by bronić się przed obrażeniami. Już teraz łowca i tanc mają problemy z p/w, którzy są aktualnie najsilniejszymi profami, ponadto nowy legbon-oczyszczenie sprawi, że będą mieć z nimi na szanse na wygraną bliskie zeru, gdyż truta i gr przestaną zadawać tyle obrażeń (średnio co 8-9 hitów znikają).
[Tancerz ostrzy]
Nazwa um Amok i wzmocniony pancerz
Propozycja zmiany: Zamienienie miejscami w tabeli tych umiejętności. Osłabienie umiejętności Amok i zmiana jej mechaniki z aktywnego użycia na pasywkę, działającą przez całą walkę.
Powód: Umiejętność wzmocniony pancerz jest kompletnie zbędna dla tancerza ostrzy, nie znam nikogo, kto wykorzystywałby ją na tak niskim poziomie. Zdolność Amok jest słaba. Z powodu utraty tury, aby ją rzucić. Wydaje mi się jednak być bardzo potrzebna na PvE. Brak leczenia turowego w przedmiotach dla profesji tylko fizycznych i osłabienie go w przedmiotach na wszystkie profesje zabolał tancerzy i łowców na PvE. Zmiana ta miałaby więc wydźwięk głównie w PvE, gdzie tancerz traci mnóstwo HP podczas expa, ma problemy z tankowaniem tytanów i kolosów(jedna z frakcji na Perkun nie może mieć woja/pala w grp). Natomiast na PvP wątpię by zdolność zmieniła cokolwiek, gdyż wartość leczenia byłaby zbyt niska, by zrekompensować stratę rozdanych w nią punktów.
Rozważyłbym dodanie podobnej Um dla łowców, z tego co wiem mają oni problemy z e2.
Edytowany 23:41:17 23.11.2018 przez Devira
2018.11.19 03:59:44
Ocena: 2
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:42153942

KONTO USUNIĘTE

wszystkie profy
Nazwa um um aktywne
Propozycja zmiany: dajcie je domyślnie włączone
Powód: lekko to irytuje kiedy padasz z randomami bo jakiś.. wpadł na pomysł żeby wyłączyć um aktywne w walce, był dodatek do wyłączania zbędnych um, ale ok ludzie średnio rozgarnięci nie wiedzieli, że coś takiego jest to dodali do um, ale DLACZEGO DOMYŚLNIE WYŁĄCZONE?
2018.11.29 17:23:22
Ocena: 0
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:42196210

Xxnarutoxx

118-44
473
pal

Wyzywający okrzyk
Edytowany 07:11:37 8.12.2018 przez Woj-Xd
2018.12.08 07:11:19
Ocena: -3
KONTO ZABLOKOWANE | zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:42230521

Undisclosed Desires

3121169
7020
[Tropiciel]
Nazwa um Porażająca strzała oraz ogólnie żywioł błyskawic
Propozycja zmiany: Usunięcie/znerfienie z umiejętności oraz żywiołu obrażeń warunkowych w postaci błyskawic.
Powód: Tropiciel, używając odpowiednich umiejętności, jest w stanie zniszczyć przeciwnikowi pancerz jeszcze w początkowej fazie walki. Dodatkowo zadaje bardzo duże obrażenia warunkowe od błyskawic, co czyni go zbyt mocnym przeciwko frakcjom p/w, którzy przez to, że bardzo szybko tracą sporo/cały pancerz, są odsłonięci na wysoki atak tropiciela, który wchodzi w nich "jak w masło", zadając jeszcze dość spore obrażenia turowe. Samo szybkie niszczenie panca w przypadku tak szybkiej profesji jest wystarczająca mocne.

Generalnie obrażenia warunkowe od błyskawic dotyczą również paladyna oraz maga, aczkolwiek jedynie w przypadku tropiciela zauważyłem, że daje to zbyt dużego buffa, przynajmniej na przedziale 100-140.
2018.12.08 16:33:42
Ocena: 8
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:42232434

Jelly Warrior

24016
39
[Tancerz Ostrzy]
Nazwa UM: Bolesny Cios
Propozycja zmiany: Dodanie osobnego krytycznego spowolnienia dla broni głównej i pomocniczej
Powód: Jakiś czas temu bolesny u tancka dostał nerfa z 20% slowa po krycie na 10%, uważam, że była to dobra zmiana, ze względu na horrendalną ilość kryta jaką tancerz potrafi wyciągnąć poprzez osobne szanse na ckbg i ckbp.
Ale ! Uważam, że 10% slow to bardzo mało, ciężko w takim przypadku stworzyć sobie jakąś przewagę SA z profesjami szybkimi b/h/t. Do czego dążę? Próbowałem ostatnio zadziałać coś podwójnym fizykiem, jednakże w walkach cierpiałem na za małą ilość obrażeń bądź za mało szans na wykonanie ciosów. Stąd też moja propozycja, wyglądałoby to mniej więcej tak:
Imperial Chieftain(71%) uderzył z siłą +4737+5647
+Cios krytyczny
+Cios krytyczny broni pomocniczej
+Krytyczne spowolnienie o 10%
+Krytyczne spowolnienie pomocnicze o 10%
+32 energii
+Obniżenie pancerza o 55
Pogromca Gryfów(50%) otrzymał(a) -3792-4694 obrażeń
To w połączeniu z poniżej zaproponowaną zmianą błyska może otworzyłoby możliwość latania z 2x fizykiem pod kryty i siły krytyka (uważam, że wsadzenie komuś pełnego młynka jest dużo bardziej satysfakcjonujące niż zabranie bez żadnego wkładu pracy 10% max hp podstępnym )

[Tancerz Ostrzy]
Nazwa UM: Błyskawiczny cios
Propozycja zmiany: Zwiększenie obrażeń o 5% za każdy punkt kombinacji -> Zwiększenie obrażeń o 4/4/5/5/6/6/7/7/8/8% za każdy punkt kombinacji (w zależności od ilości punktów danych w umiejętność
Powód: Jak wszyscy dobrze wiemy rozpro zdominowało drzewko tancerza jeśli chodzi o umiejętność spamowalną podczas walki a błysk zszedł do roli symbolicznego 1/10 dla przelicznika i "a może użyje jak sie combo naładuje akurat". Myślę, że zaproponowana przeze mnie zmiana nie jest drastyczna i 24% na kombinacji 3/3 to nie jest jakaś kosmiczna wartość (myślałem nawet żeby zrobić od 5-9%, ale to zostawiam do dyskusji), a z drugiej strony dla ludzi posiadających błysk 1/10 nie stanowiłoby to jakiejś tragicznej zmiany [full combo z 15% na 12% dodatkowego dmga, może skłoniłoby też do dodania więcej niż 1 pkt w naszą klasyczną umkę(w przypadku 5-9% nawet bez zmian by było)]. Można by może też pomanipulować kosztem eny (imho lekko zmniejszyć nawet). Wiadomo zmiana pod siebie, ale wyliczyłem, że przy obecnej ilości energii i zewie 10/10 byłbym w stanie spamować błyskiem 10/10 co turę przez parę dobrych tur co mogłoby w połączeniu z wysokim krytem i zmianą zaproponowaną wyżej z bolesnym sprawić, że full fizyk odzyskałby trochę życia ( w tej chwili kompletnie useless )
2018.12.10 15:08:31
Ocena: 4
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:42241925

Devira

210505
2464
[Tancerz Ostrzy]
Nazwa UM: Wściekłość
Propozycja zmiany: Przeniesienie wzmocnienia obrażeń z mnożnika siły do Bolesnego ciosu.
Powód: Aktualnie nie ma to sensu. Umiejętność typowo pod 2x gr, do której nie potrzebny jest nam większy atak fizyczny, gdyż nie zmienia niczego w walce. Ponadto rozważyłbym też przeniesienie wzmocnienia ataku po otrzymaniu ciosu krytycznego, z tych samych względów. Umiejętność aktualnie jest rozwijana tylko dla efektów wzmocnienia gr broni głównej, a dodawanie w nią 9pkt dla zwiększenia obrażeń fizycznych się nie opłaca.
Edytowany 23:34:00 10.12.2018 przez Devira
2018.12.10 23:33:17
Ocena: 3
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:42245190

std

101103
170
tancerz ostrzy
Nazwa um - Potrójne uderzenie
Propozycja zmiany: Atak broni pomocniczej +20% siły --> Atak broni pomocniczej +10% siły oraz niszczenie pancerza przy ataku wynoszące 4% pancerza przeciwnika
Powód: nerf uniku zbyt mocno osłabił tancerza

@- cóż za przypadek, że obaj panowie grają tylko paladynami hehe
Edytowany 14:32:11 28.12.2018 przez Aquilo
2018.12.27 22:09:28
Ocena: 0
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:42342141

Dark Angel

383258
624
[Tancerz Ostrzy]
Nazwa UM: Adrenalina
Propozycja zmiany: Próg adrenaliny 15% --> 20%
Powód: Przed zmianą or adrenalina była możliwa do wykorzystania przed or jak się miało hp w przedziale 12-15% oraz po or w przedziale 1-15%. Obecnie umka rzadko znajduje swoje zastosowanie, gdyż działa jedynie po or w przedziale hp 0-15%.

[Tancerz Ostrzy]
Nazwa UM: Amok
Propozycja zmiany: Leczenie zwiększone z 5.5%/6%/6.5%/7%/7.5%/8%/8.5%/9%/9.5%/10% do 11.5%/12%/12.5%/13%/13.5%/14%/14.5%/15%/15.5%/16% (koszt aktywacji 10% obecnie posiadanego zdrowia)
Powód: Umiejętność nie jest wystarczająco silna w walkach PvP ponieważ często użycie amoku to zmarnowanie tury ze względu na to że przez 5 tur nieraz uleczymy się mniej niż otrzymamy obrażeń w 1 turze od przeciwnika.

[Wojownik i Paladyn]
Nazwa UM: Parowanie
Propozycja zmiany: Zmiana skalowania parowania z 1/2/3/4/5/6/7/8/9/10 --> 4/4/4/5/5/5/6/6/6/7
Powód: Parowanie jest umiejętnością naprawdę potężną, 10% szansy na nie jest zbyt duże.

[Tancerz ostrzy]
Nazwa UM: Mistrzostwo mieczy
Propozycja zmiany: Zmiana skalowania parowania z 3/3/3/4/4/4/5/5/5/6 na 4/4/4/5/5/5/6/6/6/7 w zamian zmniejszenie szansy na kontrę po parowaniu z 30/35/40/45/50/55/65/70/75/80 na 30/35/40/45/50/54/58/62/66/70
Powód: Stabilizacja procentowej szansy parowania na wszystkich profesjach.

[Wojownik]
Nazwa UM: Twarda głowa
Propozycja zmiany: Zmiana skalowania redukcji spowolnień z 25%/30%/35%/40%/45%/50%/55%/60%/65%/70% na 25%/30%/35%/40%/45%/51%/57%/63%/69%/75%
Powód: Drobna rekompensata za utratę parowania.

[Paladyn]
Nazwa UM: Hart ducha
Propozycja: Zmiana skalowania redukcji spowolnień z 6%/8%/10%/12%/14%/16%/17%/18%/19%/20% na 7%/9%/11%/13%/15%/17%/19%/21%/23%/25% (Ewentualnie dodanie redukcji ogłuszeń zamrożeń itd aby zmniejszenie parowania nie wpłynęło zbyt mocno na walki paladyn vs wojownik skalowanie redukcji: 5.5/6/6.5/7/7.5/8/8.5/9/9.5/10%. Przy okazji byłby to drobny buff do walk paladyn vs tropiciel.)
Powód: Drobna rekompensata za utratę parowania.

[Mag]
Nazwa UM: Lodowy pocisk
Propozycja zmian: skalowanie zwiększone z 97/104/111/118/125/132/139/146/153/160% do 98/106/114/122/130/138/146/154/162/170%
Powód: 10% redukcji zamrożenia na paladynie mogłoby zbyt bardzo pogrążyć maga w walce z nim.

[Mag]
Nazwa UM: Magiczna osłona
Propozycja zmian: Zmniejszenie szansy na zneutralizowanie strzły/bełtu z 5/6/7/8/9/10/11/12/13/14% do 4/5/6/7/8/9/10/11/12/13%
Powód: Nieco mocniejsze spowolnienie lodowego pocisku mogłoby być zbyt mocne w walce przeciwko tropicielowi, którego mag obecnie bije zwykle zestawem zimno+tarcza, a dodanie drobnej redukcji spowolnień na tropie mogłoby pociągnąć kolejny łańcuch zmian w walce pal vs trop .
Edytowany 23:35:11 4.1.2019 przez Dark Angel
2019.01.04 22:38:59
Ocena: 2
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:42381511

Mr Cone

314301
374
[Tancerz ostrzy]
Nazwa um: Wściekłość, Bolesny cios
Propozycja zmiany: Przeniesienie pasywnego bonusu do ataku z umiejętności wściekłość do bolesnego ciosu.
Powód: Zmuszanie gracza do dodawania umiejętności w przypadku gdy wcale nie używa głębokiej rany, poza tym wzmocnienie bolesnego ciosu, który ostatnio dostał nerfa 20%-10% spowolnienia po krytyku.

@devira, nie zauważyłem nawet, wybacz
Edytowany 22:49:03 10.1.2019 przez Zabawka Pervusia
2019.01.10 21:34:12
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:42405572

Arcy Rafaam

303232
257
[Tancerz ostrzy/Łowca]
Nazwa um: Płatnerstwo--> Koncentracja
Propozycja zmiany: Zwiększenie pancerza--> Redukcja obniżanego uniku 12/14/16/18/20/22/24/26/28/30%
Powód: Tancerz ostrzy i łowca są profesjami nastawionymi na robienie uników. Tancerz ostrzy i łowca odbiegają od innych profesji mniejszą ilości posiadanego życia, kosztem tego miał być większy niż u innych profesji unik. Okej, mają go statystycznie kilkukrotnie większego, ale tylko statystycznie. W praktyce na wyższych przedziałach poziomowych inne profesje(z wyjątkiem maga oczywiście) potrafią obniżyć unik w takim stopniu, że profesje, których głównym atutem jest unik, wykonują 2 3 uniki w walce. Dlatego umieściłbym tę umiejętność tak wysoko w drzewku. Paladyn i wojownik posiadają pasywne obniżanie uniku z umiejętności wynoszące po zmianach 10%. Po zsumowaniu tego z obniżaniem uniku pochodzącego z przedmiotów wynoszącym około 250-400pkt jesteśmy w stanie obniżyć nawet 40%. Paladyn posiada dodatkowo obniżanie uniku z gorącego uderzenia (10%). Obecnie dochodzi do sytuacji, w których profesje cechujące się unikiem mają go obniżonego w całości. Zmiana uniku miała na celu zoptymalizowanie walk pvp i wyrównanie balansu między profesjami, a nie doprowadzanie do takich sytuacji.
2019.01.12 13:28:31
Ocena: 3
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:42411350

Distroyed

305289
549
[Mag]
Nazwa um: Wewnętrzny spokój / Rytualne szaty
Propozycja zmiany: Przesunięcie umiejętności na belkę niżej(od 170lv) zamiast np.; kradzieży many oraz osłabienia
Powód: Nie wiem jak na 180 ale na 227 mag jest strasznie miętki, taki wojek niszczy maga bez problemu, cbk za całą ilość hp dodatkowo może blokować dmg tarką co jest raczej śmieszne, nie wspominając o łowcy który ma 4 razy więcej ciosów niż mag.
2019.01.21 21:50:05
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:42454638

Mamcia Shazmyle

314103
2370
[Tancerz Ostrzy]
Nazwa um: Opatrywanie ran
Propozycja zmiany:Usunięcie dla tancerza ostrzy
Powód:Ogarnięty tancerz posiadający takową umiejętność łącząc ją z podwójnym dotykiem jest po prostu nie do ubicia, do tego dochodzi ostatni ratunek, gdy ten ma podobne hp do paladyna czy wojownika!Czy to powinno tak wygladać? Dodatkowo co turę hp zjada gr/truta....
Edytowany 23:37:10 21.1.2019 przez edowniik
mozna prosic o jakies konkretne uzasadnienie minusow ? Ja powod podalem
Edytowany 16:20:26 22.1.2019 przez edowniik
2019.01.21 23:36:02
Ocena: -10
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:42455241

Zawisza z Grabowa

31792
402
[Paladyn]
Nazwa um: Prowokujący Okrzyk
Propozycja zmiany: Proponuję zamienić umiejętności: Skupienie na celu oraz Prowokujący Okrzyk w drzewku UM miejscami.
Powód: Obecnie Paladyn nie moze wyzywać na 53 poziomie podczas walk 10 vs 10, oraz jest to bardzo problematyczne w walkach na orlicy, gdy paladyn ma 58-60 poziom( nie moze dać umek w srebrzysty, odnowe, blok). Sytuacja ta powoduje, że paladyn na ustawce daje Aure SA i nie wiele więcej robi, leczy gdy tank przeciwnej drużyny pada, zadaje jakiś nie za duży dmg, siadają mu opcjonalnie klątwy (zazwyczaj i tak bije szybkim, żeby się z aurą wyrobić, więc nawet porażającego nie daje często, czy tam gorącego). Taka zmiana sprawi, poza zwiększeniem użyteczności palka na ustawkach, że ilość wojowników w grp z ~~5 zmniejszy sie do wartości bliższych 2-3. (szczególnie przedział Gobbosa)
2019.02.04 20:52:18
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:42514684

Icarax

227217
2907
[Tancerz ostrzy]
Nazwa um - Zadziorny atak
Propozycja zmiany: Zamiana miejscami z wirującym ostrzem oraz zwiększenie niszczenia pancerza do 2% na pierwszym poziomie umiejętności, bez zbędnego zwiększania niszczenia na 10 poziomie (zwiększamy na 1 poziomie, wartość pozostaje taka sama na 10 poziomie umiejętności) oraz zmniejszenie kosztu energii.
Powód:
- Zwiększenie niszczenia pancerza - Tancerz po nerfach uniku jest papierem, nie ukrywajmy, a na dodatek nie może się przebić przez pancerz profesji ciężkich. Dlatego też zamiast prosić o unik, pomyślałem o innym rozwiązaniu, które mieliśmy pod nosami od dawna. Na niskich poziomach problemem tancerza jest to, że zanim zdąży przebić się przez pancerz paladyna albo wojownika, umiera ze względu na swoją żałosną defensywę. Proponowana zmiana umożliwi tancerzowi przebijanie się przez pancerz puszek, zanim zostanie zmasakrowany przez oponenta.
- Zmniejszenie kosztu energii - Każdy wie, że taktyką tancerza na paladyna i wojownika jest używanie podwójnej trucizny, co wymaga od tanca używania umki "trujące pchnięcie", która kosztuje 21 energii nawet na 1 poziomie umiejętności. Po ulepszeniu, Zadziorny atak stałby się nieodłączną częścią tej strategii, dlatego też koszt ZA powinien zostać zmniejszony, ponieważ żadna profesja nie byłaby w stanie używać w każdej turze umek, które kosztują 20 energii, przy odzyskiwaniu maksymalnie 7, bo nigdy nie starczy im na to energii.

@Irian ponieważ, paladyn zadaje tancowi 3x tyle obrażeń, co tanc samą trutą. Użyj mózgu zamiast ślepo bronić swoją ukochaną profesję;)
@Irian Gościu, nie grasz nawet na tym przedziale. Paladyni w hero eq rżną na sucho każdą profesję na tym przedziale, w tym w y l e g o w a n y c h tancerzy. Dosłownie każda twoja postać to paladyni, więc nie dziwię się, że robisz wszystko, żeby bronić tej swojej broken profesji. Ściągnij klapki z oczu i spójrz na to obiektywnie, tanc nie ma szans z paladynem na 50, ponieważ zabrali mu ostatnią formę obrony, przez co wszystko wchodzi w tanca jak w masło.
@Verathi Kup sobie soczewki, przecież napisałem, że powodem jest to, że tancerz nie może się przebić przez puszki i zbyt duży koszt energii. Ślepy jesteś?XD

Irian, łap https://grooove.pl/battle/id,17648609?. Tanc wcale nie jest teraz papierem, prawda? Tanc nie potrzebuje źródła niszczenia panca, bo przecież przebija się przez pancerz pala w dwie tury, prawda?
Edytowany 19:35:28 11.2.2019 przez Icarax
2019.02.09 19:41:23
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:42535635

Kaizereq

330475
4907
[Tropiciel]
Nazwa um - gwałtowny strzał
Propozycja zmiany: osłabienie % umiejętności albo zwiększenie cooldownu. Łowca może błysku używać, co 5 tur i przywraca mu to energię, a tropiciel co 2 tury, co daje mu większą przewagę niż energia zyskiwana przez łowcę. Rozwiązania widzę dwa: zmiana gwałtownego u tropiciela albo błyskawicznego strzału u łowcy.
Kilka przykładów (dodam, że osobiście miałem 36-38SA zależnie od eq, a Ovenix 39):
https://grooove.pl/battle/id,17683089? t vs h = 11:7 w turach dla tropa
https://grooove.pl/battle/id,17677406 t vs h = 12:11 w turach dla tropa
https://grooove.pl/battle/id,17677387 t vs h = 16:14 w turach dla tropa
https://grooove.pl/battle/id,17677293 t vs h = 12:7 w turach dla tropa
https://grooove.pl/battle/id,17553968 t vs m = 22:4 w turach dla tropa (walka 381m vs 345t)
https://grooove.pl/battle/id,17631487 t vs m = 20:7 w turach dla tropa
Powód: Aktualnie tropiciel mający rozwinięty gwałtowny strzał 10/10 może wykonywać więcej tur od łowcy i dzięki tej umiejętności ma znaczącą przewagę w pvp z innymi profesjami. Umiejętność jest po prostu za mocna w dobrym połączeniu umiejętności w walce. Jest to i tak mała zmiana, gdyż aktualnie tropiciel na niektórych przedziałach np. 85, 150 jest po prostu unbalanced i każdego rozwali w pvp.
@dropesza to po co zmieniłeś profe na tropa?
Edytowany 16:34:45 14.2.2019 przez Kaizereq
2019.02.14 15:52:34
Ocena: -10
KONTO ZABLOKOWANE | zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:42555459

Terevron

3341507
2652
tropiciel
strzała z niespodzianką
??? nie wiem czy zmiana efektu, czy zmiana mechaniki obecnego efektu, ale moja sugestia to: w najbliższej turze -> w najbliższej udanej turze
jedna jedyna umka tropiciela używająca punktów, a i tak efekt punktów jest marnowany przez wszystko inne co odbiera turę całkowicie - klata, oślep, wytro, ogłuch, zamro
o ile ogłuch czy zamro można sobie darować jak wiadomo że jest rzucona niespodzianka, o tyle klata oślep i wytro są całkowicie losowe i nie da się z tym nic zrobić. zdejmowanie legend byłoby ciut idiotyczne, ba, posiadanie legend chyba raczej nie powinno czynić umki bezużyteczną

u nikogo innego nie widzę takiego problemu z masowym marnowaniem punktów poprzez zależność od udanej bądź nieudanej tury przeciwnika, punkty są zależne wyłącznie od nas samych
pal? pyk świetlista albo detonacja, mag? detonacja, łowca? cyk energia, woj? niemożliwy do uniknięcia dmg procentowy, tanc? dodatkowe obrażenia
Edytowany 14:36:01 18.2.2019 przez Versalius
2019.02.18 14:23:49
Ocena: 2
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:42572953

Regzi

337537
992
TROPICIEL
Nazwa um: Gwałtowny strzał
Propozycja zmiany: Wydłużenie czasu cooldownu do 3 tur. Zamiana miejscami w drzewku z umiejętnością Przywracanie mocy. Usunięcie efektu pasywnego ataku fizycznego z gwałtownego i dodanie go do Mistycznego Strzału.
Powód: Na przedziale 150 tropiciel ma do dyspozycji legi, które mają tak liczne bony w SA, że mag i paladyn nie mają kontry w postaci porażającej tarczy czy magicznej bariery. Nie ma jednak odpowiedzi na chore ilości niszczenia many/eny złożone na łaźni 150, dlatego tutaj przerzuciłbym przywracanie. Ponadto cooldown 3 tur zbiży go do przyspieszającej umki łowcy.

TROPICIEL
Nazwa um: Porażająca strzała
Propozycja zmiany: Usunięcie efektu 12-30% wartości maksymalnej, zmiana obrażeń procentowych z 2.2-4% max. hp przez dwie tury na 2-3.5% max. hp przez dwie tury.
Powód: Błyski są za mocne, paladyni i wojownicy nie mają obecnie żadnych szans z tropem. Wydaje mi się, że od grudnia nie przegrałem walki z jakimkolwiek pal/woj na równym poziomie z podobnym EQ.

TROPICIEL
Nazwa um: Spaczenie
Propozycja zmiany: Przekładanie efektu klątwy na następną turę przeciwnika, a nie na tą na której jest spaczony.
Powód: Umiejętność kosztująca (lv.tropax2), którą chcemy nanieść na przeciwnika spowolnienia, może okazać się zmarnowana, a wy wyrzucimy 600 many na 300 w błoto, tylko dlatego, że została nałożona klątwa, o której nie wiedzieliśmy. Teoretycznie efekt klątwy powinien nam pomagać, w tym przypadku jest inaczej, bo nasz legbon nam przeszkadza.

ŁOWCA/TROPICIEL
Nazwa um: Grad Strzał / Deszcz Strzał
Propozycja zmiany: Zmiana obrażeń z 90-110% ataku fizycznego + połowa tej wartości od innych typów ataków na 67-85% ataku fizycznego i pozostałych typów ataku.
Powód: Wycofanie faworyzowania maksymalizacji EQ pod atak fizyczny, nerf deszczu strzał na pełnym fizyku, i dodanie wariantów używania innych broni na ustawce przez łowcę.

ŁOWCA
Nazwa um: Błyskawiczny strzał
Propozycja zmiany: Zmniejszenie wartości cooldownu z 5 do 3 tur.
Powód: Przyrównanie umiejętności łowcy do podobnej umiejętności tropa (bez buffa procentowych wartości, ponieważ trop ma mniej SA od łowcy, poza nieszczęsnym przedziałem 150, na którym gwałtowny nie powinien być dostępny).

TANCERZ OSTRZY
Nazwa um: Odporność na toksyny
Propozycja zmiany: Zmiana nazwy: Żywotna odporność. Dodanie redukcji obrażeń turowych przez pierwsze 5 tur trwania walki (2-20%)
Powód: Zanim tanc podejdzie i się rozkręci, to jest już po OR i mag/trop zabijają go ogniem w następnym ciosie.

EDIT: A no i jeszcze ta zmiana co kolega wyżej wrzucił.
Edytowany 21:17:43 12.3.2019 przez Regzi

@- Bloody Sabbath: Co? Gdzie tu masz niby zmiany mające mi dawać wygrywanie? BTW to że Ty padasz ze wszystkimi i nawet Twoi klanowicze się z Ciebie śmieją to nie znaczy, że to wina um
Edytowany 00:56:36 21.3.2019 przez Regzi
2019.03.12 21:00:42
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:42667086

Lord Drivex

12771
332
[tropiciel]
usunięcie profesji.
Edytowany 13:41:18 25.6.2019 przez Lord Drivex
2019.03.22 17:26:37
Ocena: -10
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:42703625

Zatorzak

227102
387
[NAZWA PROFESJI]tropiciel
Nazwa um --- gwałtowny strzał, porażająca strzała,płonąca strzała
Propozycja zmiany: ---nerf na dmg porażajki,płonki, przebudowa gwałtownego
Powód: --- zbyt wiele tur zbyt duże dps

[NAZWA PROFESJI]łowca
Nazwa um --- błyskawiczny strzał,wrodzona szybkość/wygodne stroje
Propozycja zmiany: --- zmniejszenie sa na poszczególnych gatunkach broni, błyskawiczne dające boost do sa pod warunkiem posiadania chociaż jednej kulki
Powód: --- łowca ma za dużo sa w stosunku do profesji z krótkim zasięgiem w połączeniu z klątwą czy niszczeniem many/energii jest to nie do przejścia zwłaszcza dla pala

[NAZWA PROFESJI] mag
Nazwa um --- wewnętrzne skupienie
Propozycja zmiany: --- zmiana z całkowitej neutralizacji dmg na -50% dmg przez 4 tury zużywające się poprzez ataki przeciwnika a nie ataki rzucającego maga
Powód: --- przeciąganie walk, dobijanie braku wprowadzonego endgamu mag sam na 3-4 ludzi po użyciu tej umki jest wstanie ugrać pvp z 30 lvl przewagi, na 1v1 jest to też mega irytujące zwłaszcza na profesje dystansowe,papierowe takie jak trop czy łowca.
Z gwałtownego zabierzcie sa całkowicie i zróbcie jak ze strzałem w stope u łowcy żeby to obniżało unik może ewentualnie zwiększyć szanse na cios krytyczny lub osłabić następny atak/dwa przeciwnika coś jak rozpro oczywiście z cooldownem bo to że tropiciel po tej umce dostaje takiego kopa że wbija po 3 tury łowcy to troche żart już nie mówiąc o profesjach które muszą podejść, zanim sie podejdzie do tropa na błyskawicy to nie ma już często po 70% hp kumpel sie klepał z tropem na 210 obydwaj w legach z czego woj ma lepsze eq niż on i jak podszedł mial już 30% po or to jest nieśmieszny żart.

Jeżeli tropiciel ma szybkie strzały, gwałtowny i do tego klątwe to często walka wygląda 5 tur do 40, z łowcą też jest ten problem że jeżeli ma klątwy to często potrafi wystrzelić kilka tur i wtedy bardzo szybko je stakuje walką wygląda tak - błyskawiczny podwójny w miedzyczasie jakas szybka strzała i nie ma bata że nie ma klątwy w każdej walce z łowcą do którego musiałem podchodzić paladynem na 1 ciosie siada klątwa przez to nie dostaje SA z błyskawicznego i łowca laduje we mnie następne kombosy które też prawdopodobnie wrzucą mi klątwe a jeżeli już dostanę te ture to muszę ją użyć na leka i mamy błędne koło bo wtedy zostaje odrobine many na gorące a często miałem takie akcje że przez zbyt dużą ilość tur tropa/łowcy użyłem leka później dostałem klątwe na gorącym i musiałem trzepać szybkim zadając gucio dmg mimo iż miałem BROŃ OD OGNIA, jednakże z samych umek przeciwko łowcy jest -30% dmg od głebokiej rany, dużo odpo na truciznę a tropiciel bije od groma i z płonki i z błyskawic nie ma szans się obronić przed takim DPSem mowa tutaj oczywiście o błyskawicach vs pal,woj,tanc i płonce na łowców trop ma dużo tur i dużo dmg czego trzeba więcej? tylko nerfa.
-
Przeróbka gwałtownego,zmniejszenie dmg od płonki,błyskawic a na łowcy można by trochę zjechać po SA na fizyku i GR bo na truty i tak jest tyle odpo że w tym wypadku zabranie SA na broni od trucizny byłoby już gwałtem na profesji mam wrażenie że trucizna obecnie jest jednym z najgorszych wyborów.
Magowi zmieńcie wewnętrzne skupienie na -50% dmg trwające 3-4 ataki zamiast dwóch natomiast haczyk byłby w tym że każdy cios wymierzony w maga automatycznie ściąga jedną ture tego efektu. Nie ma endgamu a wy dajecie magowi umke dzięki której może wystrzelać bez problemu 3-4 osoby w grp mając 30 lvl więcej. Dawanie w jakiejkolwiek grze całkowitej odporności na otrzymywane DMG to wielki błąd chyba że mówimy o singleplayerach.

Paladyn i wojownik potrzebują albo więcej obrony albo więcej sa. Wojo sobie jeszcze jako tako radził jak miał 20% na neutralizacje bełta itd, pal dostał nerfa i z błyskawicznego zamiast dostawać boost -50 sa dostaje -40 sa i od tamtego czasu jest chyba najgorszą profesją do pvp zaraz po tancu.


@sam jesteś brednia i jak wprowadzą 6 profesji na perkunie to jak dostaniesz manto od profesji z którymi aktualnie jesteś w drużynie to szybko zmienisz zdanie.
Edytowany 17:17:55 24.3.2019 przez Zatorzak
2019.03.24 16:58:46
Ocena: -3
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:42711613

Year

323156
771
ŁOWCA
Zamiast useless umki "Antidotum" dać przywracanie energii, bo po dzisiejszych zmianach, wystarczy śmierdzący pocisk i 1 item z niszczeniem by nie mieć w ogóle energii przez resztę walki
2019.04.03 14:30:52
Ocena: 2
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:42745014

wlatca botuw

290185
67
wojownik
Nazwa um: okaleczenie
Propozycja zmiany: zmniejszenie o polowe niszczenie pancerza (przynajmniej na niskim przedziale)
Powód:
https://grooove.pl/battle/id,18454154?
zwykly atak wojownika niszczy tyle samo pancerza co paladyn porazajacym

@- pro tip ja jestem wym wojem
Edytowany 09:43:59 5.4.2019 przez wlatca botuw
@- 7/10 ale mimo wszystko 10 pkt na 40 to jest spora przebitka gdzie z broni mam 6
Edytowany 14:50:23 5.4.2019 przez wlatca botuw
2019.04.04 21:51:10
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:42750537

Ferandus

300313
6662
Mag
Specjalizacja kosturów
Propozycje zmian: Zmiana wymagań z laski na czysty żywioł oraz zmiana nazwy.
Powód: Postępujące usuwanie lasek, ta umka bez lasek jest zbędna, a mimo wszystko przy samych laskach, a przy orbach+rózdze tego samego żywiołu widać różnicę obrażeń [piszę o używaniu laski bez tej umki nawet], wyrównałoby to obrażenia lasek i orbów+rózgi.
2019.04.04 22:48:00
Ocena: 2
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:42750695

Marids

22748
188
MAG
Nazwa um: Duszący pocisk<--->Śmierdzący pocisk
Propozycja zmiany: Zamiana umiejętności pozycjami w drzewku
Powód: braku innych pomocnych umiejętności na niskich lvl. Każda inna klasa posiada kontrujące umiejętności mag tylko kulka/lodowy/porażajka a obniżanie obrażeń nie jest tak bardzo skuteczne a zarazem nie opłacalne nawet marnowanie many i pkt umiejętności. A obniżanie ck i przebicia pomoże z mocnymi potworami i w walkach z osobami co mają tego kryta za dużo

Nazwa um:Koncentracja many
Propozycja zmiany: Wzmocnienie przelicznika z intelektu (do przetestowania jaka dokładna ilość)
Powód: Po modernizacji umiejętności i dodaniu 100% kosztu umiejętności nie mamy opcji używania umiejętności tak samo jak pozostałe klasy - pal/woj/trop/łowca/tanc. Bardziej na uwadze wyższe lvl gdzie więcej gra się z tarczą i z 1 żywiołem ponieważ 1 magiczna i 2 kulki powodują brak many na dalsze kombinacje walki w której wszystkie klasy prócz maga mogą używać 2 umiejętności ofensywnych(minimum 2 zaznaczam).
Po 2 w walkach z kolosami/tytanami mag jest bardziej suportem i w sytuacjach gdzie jest 1/2magów i tych tur nie ma za dużo musi kilku razy przywracać manę na magiczna/szadz/atmo/lodowy

@- to jest propozycja nie dyskusja definicja polecam
Edytowany 18:01:27 6.4.2019 przez Marids
2019.04.06 17:10:43
Ocena: -3
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:42755194

Magic Ghost

166182
1007
MAG
Nazwa um: Duszący pocisk
Propozycja zmiany: Dodanie do umiejętności efektu "+1 kombinacji za każde użycie umiejętności"
Powód: (Mówie o przedziale 85) Mag musi sięgać po nowe rozwiązania po zmianie kosztów porażenia i kulki. Jako, że tych umiejętności nie opłaca się używać z rzędu, chciałbym, aby Duszący pocisk stanowił przyjemne wypełnienie walk, a nie pełnił rolę wepchniętej na siłę umiejętności.
2019.04.07 10:46:49
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:42757366

Regzi

337537
992
Tropiciel
Nazwa um: Strzała z niespodzianką / Wzmocnienie absorbcji
Propozycja zmiany: Zamienienie umek miejscami.
Powód: Wojownik dostał swoją umkę do kombinacji na niższy tier, tropiciel praktycznie nie ma szans (przy podobnych EQ) ugrać czegokolwiek vs woj z uderzeniem czy pal z gniewem bogów.

Oczywiście podobne przeniesienia na niższy tier także dla maga i łowcy.
2019.04.13 03:54:10
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:42780933

i i

249168
2306
WOJOWNIK
Nazwa um: Ogłuszający cios.
Propozycja zmiany: usunięcie kombinacji z poziomów 1-49 lub zastąpienie kombinacji na inną umiejętność.
Powód: Wojownik mimo "słabego sa, mimo że ma dobre" z obezem zabiera ponad 50%.

Dowód:

I-l(43%) uderzył z siłą +335+289
+Przebicie
-Unik
Axeross(47%) otrzymał -0 obrażeń
Axeross wykonuje Ogłuszający cios.
-814 obrażeń otrzymał(a) I-l(25%).
+Kombinacja x3!
Axeross(47%) uderzył z siłą +1252
+Cios krytyczny
I-l(0%) otrzymał -1252 obrażeń

Gracz ominął mi or mimo że miałem ponad 40% hp... Bez przesady... Obez powinien być jak dawniej - bez kombi. Inna um powinna zdobyć kombinacje. WYPOWIADAM SIĘ TYLKO I WYŁĄCZCIE NA PRZEDZIAŁ NISKI! NIE WIEM JAK JEST WYŻEJ!!!
_
P.S. Chcę dopowiedzieć, że mam na tropie tyle hp co połowa wojów, a nawet więcej niż oni.
__
Wojownicy, nie toksykujcie mnie od razu. Wiem po wielu walkach jak to działa ;v
Edytowany 23:40:20 16.4.2019 przez Vsa



Jestem papierem mimo full legi? grubo, chodz na 40 chetnie dam f w walce, byle nie wojem i palem, zbugowanymi frakami na low
Edytowany 09:18:13 17.4.2019 przez Vsa

Tak, mam 5-5.5k hp, wojowie maja maksymalnie 6k, wiekszosc ponizej 5k. PERKUN
Gdzie nie spojrzysz to kazdy nosi 2h dziwne czemu. tarka wyszła z uzytku.
Edytowany 09:19:41 17.4.2019 przez Vsa

I jeszcze jedno. Nie pisze o zamiane miejsc, lecz zamiane kombinacji. Naucz sie czytac.
Edytowany 09:20:27 17.4.2019 przez Vsa

Lifam - https://www.margonem.pl/?task=profile&id=8772458
Oczywiście wojownicy, w użytku broń dwuręczna.
Mściwy Henomi - https://www.margonem.pl/?task=profile&id=2900552
Też wojownicy. Na profilu tarka, ale też mogę podlozyc na noc eq...
Edytowany 09:26:38 17.4.2019 przez Vsa
2019.04.16 23:36:17
Ocena: -3
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:42798747

Haftan

120131
669
Vsa:
https://www.margonem.pl/?task=forum&show=posts&id=461642&ps=83#post42800428

WOJOWNIK

Nazwa um
- Okaleczenie:
zmniejszenie ilości podniesionej szansy na głęboką ranę bądź zmniejszenie samego dmgu.

Powód:
Umiejętność zbyt op, widać szczególnie na low, gdzie taki woj jak ja (2x da) może przeciągać walkę przez 50 ruchów. Gr ma za szybki stack (wyciągam 40% na wejscie) i za mały dmg: prawdopodobnie woj z tarką zadaje w tym momencie największe obrażenia na przedziale ~40 (fizyk z niszczeniem panca z um + gr + uderzenie zza tarczy). Zdecydowanie należy się nerf, zaraz walki.

Woj vs Paladyn:
https://grooove.pl/battle/id,18451154
https://grooove.pl/battle/id,18493644

Tutaj niestety większej ilości walk nie mam zapisanej, ale odkąd wróciłem do woja po ostatniej aktualizacji um jeszcze nie udało mi się przegrać z żadnym paladynem.


Woj vs Łowca:
https://grooove.pl/battle/id,18506791
https://grooove.pl/battle/id,18506801
https://grooove.pl/battle/id,18506883
https://grooove.pl/battle/id,18506977
https://grooove.pl/battle/id,18507055
https://grooove.pl/battle/id,18507078 - Sic! Stosunek gr łowca:woj to jakiś żart tutaj
https://grooove.pl/battle/id,18507165

Tutaj walki łowca 5 leg vs woj 4 legi. Przed aktualką przegrałem chyba dwa razy przez kilka godzinnych sesji u roana (mimo, że wtedy nie posiadałem or). Aktualnie łowca jest ścierą kompletną. Udało mi się wygrać kilka walk, jednak większość to wysyp klątw i stack gr od początku. Jedną fajną taktyką na woja jest niszczenie eny w tym przypadku (wszystkie walki wygrane), ale żeby je uzyskać muszę ubrać błogo, a jak wiadomo nie są one nieskończone.


Woj vs Tanc:
https://grooove.pl/battle/id,18507693
https://grooove.pl/battle/id,18507544
https://grooove.pl/battle/id,18507495

Tutaj tanc 5leg vs woj 4leg. Tutaj jest trochę na odwrót niż łowek vs woj - zdecydowaną większość walk wygrywa tanc, ale wynika to głownie z:
a) spam dotyków (potrafilem mieć po 5/6 w 25 ruchowej walce ._.)
b) dużej liczbie uników na gr, brak stacku (ale to też bardzo ciężko uzyskać, najczęściej tancem mam 1unik więcej niż woj).


Wyżej wstawione jedynie walki wygrane przez wojownika, przegranych nie wstawiałem (z paladynem brak porażki). Myślę, że głównie w kontekście walk z łowcą gr powinno zostać znerfione.



@błysk dostał juz wyraźnego nerfa, nie przesadzaj bo imo właśnie teraz w końcu doprowadzili do zbalansowania tego żywiołu.
typie gram na 40 dłużej niż ty i osiągnąłem więcej niż ty i jakoś porażajka przestała mi przeszkadzać
nie? hmm ciekawe
___
Edytowany 13:50:49 17.4.2019 przez Haftan
Edytowany 14:05:44 17.4.2019 przez Haftan
Edytowany 14:35:03 17.4.2019 przez Haftan
Edytowany 14:36:28 17.4.2019 przez Haftan
Edytowany 15:15:25 17.4.2019 przez Haftan
Edytowany 04:12:30 19.4.2019 przez Haftan
Edytowany 18:02:52 23.4.2019 przez Haftan
2019.04.17 13:49:15
Ocena: -2
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:42800334

Sebukasra

481
12
[wojownik]
Nazwa um: Okaleczenie
Propozycja zmiany: zmiana na agresywny atak
Powód: powodem tego jest ta oto walka : https://grooove.pl/battle/id,18870259? (jest tak zawsze albo nie zbiję nawet do 20% albo potem mag używa leka)
mimo że na początku mocno dostałem w kość rolę przy końcu się odwróciły tylko co z tego jak mag na tym lvl ma leczenie?
Walki na tym poziomie w HEROICZNYM eq są żenadą ! proszę o jak najszybsze poprawienie tej umiejętności żeby wojownik miał szanse z magiem, paladynem...
z 2h jest praktycznie to samo
Edytowany 20:34:24 1.5.2019 przez Sebukasra
2019.05.01 18:16:32
Ocena: 0
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:42848690

i i

249168
2306
Tropiciel

Płonąca strzała

Zmniejszenie ilości używanej many

Umiejętność kosztuje 60 many na najniższym upgrade. na 40 poziomie standardowy trop ma 100-120 many. Jedyny tok walki wygląda w ten sposób:
Płomka podwójny płomka zwykły podwójny i potem kolekcja many na kolejną płomkę.
Myślę, że zrozumią gracze z niższego przedziału.

Na większym lv mając 800 many jest o wiele łatwiej używać płomke. Można ją używać kilka tur z rzędu - nawet - jeśli jest ulepszona na 5. (5/10)
Edytowany 13:46:20 7.5.2019 przez Vsa

Daje płomke bo już buff podpalenia wygasł
Edytowany 20:24:40 8.5.2019 przez Vsa
2019.05.07 13:14:53
Ocena: -4
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:42867263

Cespear

11629
275
ŁOWCA

Umka:
Diamentowa strzała

Propozycja zmiany:
Zamiana umki w drzewku umiejętności z jakąś inną umką aktywną z innego szczebla np. z celnym strzałem
Lub
Wzmocnienie umiejętności na pierwszych jej poziomach albo zmniejszenie kosztów energii do poziomów 5/10
(To jest jeszcze do ustalenia)

Powód:
Diamentowa strzała jest kompletnie zbędną umiejętnością dla łowców na niskich poziomach (25-79) a znajduje się już w pierwszej gałęzi rozwoju łowców. Oferuje bardzo mało za duży koszt energii. 20 energii za 5% wzmocnienia ataku i obniżenia uniku o 5 na pierwszym poziomie nie stanowi prawie nic przy umkach z trucizną i głęboką raną niemal podwajających od tych bonusów obrażenia. Na chwilę obecną zatem do 79 poziomu łącznie kombinacja łowcy z głęboką raną/bronią w pełni fizyczną wygląda tak, że uderza podwójnym strzałem na początku i potem co 3 tury to powtarza a gdy zbierze trochę ładunków z przebicia to rzuca błyskawiczny strzał. Przy truciźnie dochodzi jeszcze umka aktywna od niej ale tylko jeszcze bardziej wyszczupla zasób energii na szukanie alternatywy dla podstawowych ataków i daje cokolwiek tylko rzucana co 5 tur. Musi używać bazowych ataków pomiędzy, ponieważ jeśli odważy się na używanie diamentowej strzały to niemal nic ona nie zmienia a szybko straci całą energię i w walkach trwających dłużej niż 6 tur za wiele już nie zrobi. Pomijając sam fakt bardzo kruchej sytuacji z energią u łowców w ostatnich czasach.

Słyszałem, że ta umiejętność jest opłacalna już na wyższych poziomach doświadczenia więc zamiana miejscami w drzewku jej z którąś umką z wyższego szczebla, bądź zmienioną jej wersją w żaden sposób nie ugodzi jej wielbicieli a bardzo pomoże niskopoziomowym łowcom. Ewentualnie lekkie wzmocnienie jej na pierwszych poziomach.
2019.05.15 18:20:45
Ocena: 2
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:42896267

Icarax

227217
2907
Tancerz Ostrzy + Łowca
Trujące pchnięcie + Zatruta strzała
Propozycja zmiany:
Dodanie do umek redukcji bloku o punkty procentowe, max. 5pp, żeby nie była zbyt silna, albo po prostu dajcie trucie taki efekt jak płonka, nie da się zablokować (opcja gorsza, za silne by to było).

Powód:
W walkach (oceniam niskie przedziały, tam gram, więc tam mam jakieś doświadczenie), blok powoduje zbyt silną kontrę na b/h ze względu na osłabianie efektu trucizny podczas zablokowania ciosu, zwłaszcza po ostatnim śmietniku który administracja podrzuciła w postaci tarcz 2x bonusami w blok i bloku w innych itemkach niż tarcza (na 50 można mieć 43% na blok w eq które można bezproblemowo zdobyć - https://margohelp.pl/zestaw/itemki/7619,7618,4506,43152,0,39157,6378,0,0 , poza tarczą, ale licytacje się powtarzają, więc tarcza z takim blokiem powróci), dlatego też przydałoby się ulokować w tych umiejętnościach redukcję bloku, skoro są kluczowe w walkach z paladynem.
Edytowany 15:41:09 16.5.2019 przez Icarax
2019.05.16 15:32:12
Ocena: 7
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:42899198

gaara

216210
2992
Naznwa profesji -wojownik
Umka - berseker
propozycja zmiany :
wściekłość na 5 tur po otrzymaniu krytyka

wzmocnienie obrażeń bersekera o 20% po spowolnieniu

powód:
bo zwiększenie dmg jak ma się życia praktycznie zerowe to nam się nie przyda bo będziemy na wszystkim padać licząc na wielki dmg mając tak mało hp jedynie dzięki ck,wapiryzmie będziemy mogli jako tako przeżyć ta propozycja dotyczy graczy którzy mogą w berseker mieć dane 10/10 czyli 129-130 lvl i bez legend
Edytowany 12:41:01 23.5.2019 przez gaara
2019.05.23 11:27:01
Ocena: -1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:42919871

paladyn orężny

408
120
Nazwa profesji : tancerz ostrzy

umka : zadziorny atak

propozycja zmiany :

5% szans na sparalizowanie przeciwnika na 1-dną ture

powód:
bo zadziorny atak zmniejsza pancerz po każdym użyciu a bez panca to wszyscy będą kosić tanca a nie daje dużo sa oraz mało niszczy panca przeciwnika
2019.05.23 12:46:04
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:42920030

Netsioo

315236
1169
[Wojownik]
Nazwa um: Mocarna ochrona
Propozycja zmiany: Zmniejszenie szansy na zneutralizowanie strzału
Powód: Po tych licytacjach mało że ma 60% na zablokowanie to jeszcze ciągle wchodzi mu neutralizacja strzału https://prnt.sc/nt0rdc https://prnt.sc/nt0snb
@osłabiacie tylko łowce, może pora na inne profesje?
@- z kim ma ciężko? Bez FO zwykłym atakiem je prawie 30%
Edytowany 22:37:29 26.5.2019 przez Netsioo
2019.05.25 00:46:20
Ocena: 2
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:42925370

Sirragenh

129170
47
[Tancerz ostrzy]
Nazwa um: Błyskawiczny cios
Propozycja zmiany: poziomy 1-10: zwiększenie sa o 15% +4% za każdy poziom, koszt 12 energii +3 za każdy poziom, zmiana kombinacji z 5% za pkt, max 3, na +8% lub +10% za pkt, max 2
Powód: łatwiejszy dostęp do umiejętności na niskich poziomach, zwiększenie opłacalności pakowania więcej niż 1 punkt, gdyż obecnie kolejne poziomy istotnie wpływają na zwiększenie kosztu przy małym zwiększeniu sa, sprawienie by kombinacja w tej umiejętności miała sensowną wartość przez co choć trochę bardziej będzie opłacało się grać pod cios krytyczny

[Tancerz ostrzy]
Nazwa um: Potrójne uderzenie (oraz inne um zapewniające pasywne obrażenia broni pomocniczej)
Propozycja zmiany: Atak broni pomocniczej +X% siły->Atak broni pomocniczej +X% zręczności i odpowiednie przeskalowanie wartości %-owych zarówno dla obrażeń 1h od siły oraz pomek od zręczności
Powód: zwiększenie użyteczności przedmiotów ze zręcznością np. kolii słonecznych promieni oraz samej zręczności, która po zmianach uniku stała się jeszcze słabsza (ps. zmiana skalowania uniku/sa za zręczność? miał ucierpieć głównie unik z przedmiotów, a nie z cech)

[Tancerz ostrzy]
Nazwa um: Rozpraszający cios
Propozycja zmiany: zmniejszenie szansy na cios krytyczny i przebicie->zwiększenie szansy na cios krytyczny (i ewentualne obniżenie odporności na truciznę/ominięcie części pancerza lub spowolnienie kolejnego ataku przeciwnika itp.), osłabienie następnego ataku przeciwnika na 2 tury-> wzmocnienie ataku na 2 tury, zmiana nazwy adekwatna do zmian w działaniu
Powód: Stworzenie użytecznej umiejętności bez wzmacniania defensywy tancerza
2019.05.28 01:09:05
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:42935558

Zatorzak

227102
387
Wzór wypowiedzi
[NAZWA PROFESJI] PALADYN
Nazwa um --- pchnięcie mrozu
Propozycja zmiany: --- Zamiana na pchnięciu mrozu zamrożenia na pasywne nie wymagające użycia pchnięcia podczas wykonania ataku po to by zamrozić przeciwnika.
Powód: --
Paladyn jest obecnie jedną z najgorszych profesji. Walcząc na zimnie nie ma DMG,jest wolny kiedy walczymy z tropem który ma w eq klątwę do tego trzepie zimnem to jest ściana nie do przejścia. Szybka strzała,gwałtowny,zamrożenia,klątwy,odzyskiwanie absorbcji,osłabianie ataku strzałą z niespodzianką. Paladyn ma 10 tur do 40. Podczas walki ogniem na tropiciela idzie lepiej ale tu również pojawia się problem ponieważ pal jest mega manożerny i kiedy przeciwnikowi wchodzą szybkie strzały,zamrożenia,klątwy to stajemy się mięsem do bicia chcesz użyć gorącego ciosu żeby zadać dmg? klątwa, chcesz się uleczyć? zapomnij bo po tamtej klątwie trop czy łowca wbije ci jeszcze z 5 tur i nałoży kolejną więc czekasz cierpliwie aż legenda nie zadziała i będziesz mógł sobie przywrócić hp.. ale zaraz przecież przeciwnik niszczy jeszcze mane z eq! Paladyn z łowcami również ma duży problem ale nie aż taki jak w przypadku tropiciela. Obecnie zimno chyba jedynie opłaca się nosić na maga? Jest słabe i nieopłacalne głównie teraz nosi się je pod kolosy a chyba zamysł zimna na palku był taki żeby mógł nadganiać profesje które są szybkie? wojownikowi w nim nie zadasz dużo dmg bo musisz zniszczyć pancerz więc zakładasz błyskawice, tanc ma uniki a na ogniu obniżasz mu gorącym więc zimno też odpada, to samo z tropicielem czy łowcą jesteś zmuszony do używania ognia który pozwala zadać więcej dmg i obniża unik.
Myślę że najlepiej by było po prostu zamrożenie w pchnięciu mrozu zamienić jako pasywne, czyli musimy dać punkcik w pchnięcie aby móc nawet na szybkim ataku zamrozić. Zimno jest obecnie najsłabsze na paladynie i taka zmiana mogła by przynajmniej pozwolić nadrobić sobie straty w turach bo teraz używa się go tylko kiedy uda nam się kogoś zdublować pytanie kogo? a no paladyn zdublował by chyba tylko woja ale niestety zimno na woja nie działa.
Edytowany 21:04:03 20.6.2019 przez Zulaso
2019.06.20 15:01:55
Ocena: 3 :: Oceń wypowiedź:
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:43001753

Athruandil

1575
33
profesja: Paladyn

umiejętność: Hart Ducha

propozycja:
Dodanie redukcji pasywnej redukcji ogłuszeń poza redukcją spowolnień

Powód:
Pal na wyższych przedziałach ma ciężkie życie, zwłaszcza z magami. Nawet bijąc magów zimnem, zamrożenia są przeważnie na korzyść maga w stosunku 5-1, przez co dla magów jest zdecydowanie większa ilość tur a dla paladyna ograniczone możliwości skontrowania tego. Nie wiem, jakie dokładnie wartości procentowe red-stuna są konieczne by pomóc paladynowi, ale dodanie redukcji ogłucha byłoby zdecydowanie pożądane by dać mu możliwość równej walki.
Edytowany 17:38:43 29.6.2019 przez Athruandil
2019.06.29 12:55:16
Ocena: 1 :: Oceń wypowiedź:
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:43031632

gaara

216210
2992
Profesja : łowca

Umka : diamentowa strzała

Propozycja : zmiana na unieruchamiającą strzałe 5% na unieruchamiające przeciwnika na najbliższą ture i zmniejszenie dmg o 6% przeciwnika na 3 tury

Powód : za mało zwiększa dmg i obniża unik oraz kosztuje dużo energi wystarczy kilka razy użyć by mieć 0 energii i nie ma energii na inne umki np piętno besti w walce z kolosami i tytanami lub na podwójny strzał na wszystko
2019.06.30 17:02:00
Ocena: 4 :: Oceń wypowiedź:
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:43035583

Norfindel

8360
328
Paladyn

Um: Pchnięcie mrozu

Propozycja zmiany:
Dodanie małego bonusu do niszczenia pancerza (chociaż połowa tego co ma błysk) kosztem części bonusu do spowolnienia.

LUB

Możliwość nakładania się spowolnienia podczas używania umiejętności kilka tur z rzędu
tak, że każdy kolejny ładunek jest na przykład o połowę słabszy.
Czyli mając 1/10 w tą umkę i używając jej dajemy 60% bonusowego spowolnienia, na drugi cios będzie to już razem 90%, trzeci-105 itd. przy czym spowolnienie trwa 2 tury więc mamy możliwość zagrania innej umki między pchnięciami tak jak jest to już teraz. W ten sposób po 5 użyciach bonus będzie niemal podwojony a dalej nie będzie się ta wartość już w zauważalny sposób zmieniać.
(Oczywiście przeliczniki, maks ładunków i inne ograniczenia są jeszcze do przedyskutowania ja daję tylko propozycję)

Powód:
Umiejętność zdecydowanie za słaba. Niby można nią spamować co turę ale i tak nie ma prawie żadnego impaktu na walkę 1vs1.
W krótkich walkach z dystansowymi profesjami i tancerzami lepiej bić ogniem z racji obniżania uniku i dużych obrażeń w małym czasie.
jak spodziewamy się długiej potyczki z wojownikiem czy innym paladynem dobrze sprawdzi się błyskawica, która stopniowo uczyni nasze ataki silniejszymi dzięki niszczeniu pancerza.
Zimnem teoretycznie można próbować bić magów ale uważam, że i tak jest to słabe rozwiązanie i mi lepiej sprawdzał się przeciwko nim błysk pozwalający w pewnym momencie wyzerować pancerz.

Także zimno jest po prostu gorsze od ognia w szybkich walkach z mało tankownymi profesjami i nie daje nam kompletnie nic w czasie długich potyczek z tankami- tak samo bijemy na początku jak i na końcu walki, a przeciwko dobrym magom ciężko się zimnem przebić przez leczenie. Tylko na kolosy i tytanów
<100 level

@Moim zdaniem osłabienie zimna na starcie, żeby dało więcej po kilku turach jest dobrym pomysłem.
Edytowany 13:24:32 1.7.2019 przez Ranven
2019.07.01 12:34:41
Ocena: 4 :: Oceń wypowiedź:
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:43038269

Slide

3502308
9469
[MAG]
Nazwa UM: Klątwa
Propozycja zmiany: Zmiana nazwy na Oślepienie, oraz działania na to dostępne w przedmiotach legendarnych. Możliwe do rzucenia na siebie, jak i członka drużyny.
Powód: Aktualna klątwa kosztuje dosyć sporo, w PVP jest troszkę useless, szczególnie że są ważniejsze UM do użycia. W nowej wersji byłaby przyjemnym dodatkiem dla drużyny, oraz dla samej osoby używającej podczas walk PVP dzięki świadomości, że nawet jeżeli zostanie zasypana gradem ciosów, to może wyjść korzystnie.

Czy będzie to OP? Jeżeli tak, to zwiększcie koszt many i heja :V

Priviarz pozdrawia.


---
Edytowany 14:15:51 2.7.2019 przez Slide
2019.07.02 13:11:58
Ocena: 0 :: Oceń wypowiedź:
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:43041959

gaara

216210
2992
Prosefja : wojownik

nazwma umki : kamienna skóra

propozycja zmiany : zwiększenie odporności na żywioły z 20% na 30% oraz dodadnia 30% odproności na truciznę

powód : aktulana kamienna skóra jest dobra do walki z wojami,tancami,palami i łowcami ale z magami to nie zabardzo bo te 20% to mało daje
2019.07.02 22:13:04
Ocena: 0 :: Oceń wypowiedź:
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:43044005

Burdea Myidad

435
61
Profesja : Mag

Nazwa umki : leczenie ran

Propozycja zmiany : dodadnie wartość rośnie wraz z poziomem gracza

Powód : aktalne leczenie ran zabiera za dużo many na większych poziomach i za mało leczy dodadnie wartość spowoduje tą umke bardziej użyteczną i sktueczniejszą mimo że wartość awet niech rośnie 1% co poziom gracza
2019.07.03 08:50:38
Ocena: 1 :: Oceń wypowiedź:
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:43044531
Początek strony Strona: [1] [2] [3] [4]

Tylko zalogowani gracze mogą pisać posty

Forum Margonem > Dyskusje techniczne > Propozycje zmian w umiejętnościach [WZÓR]

Podaj powód dlaczego oceniasz post na

Pozostało ważnych głosów na dziś: 0, po przekroczeniu limitu
Twój głos pokaże się przy wiadomości, ale nie doliczy się do reputacji gracza.


* pole nieobowiązkoweLimit znaków 0/50

Zgłoszenie postu do moderacji.
Poniżej możesz podać powód Twojego zgłoszenia.

Pamiętaj, że za bezsensowny komentarz możesz otrzymać knebla i stracić swoją reputację.

Limit znaków 0/150

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
AND grp=0