Momencik

Czekaj na odpowiedź servera..

Uwaga

  

Forum Margonem > Dyskusje techniczne > Propozycje zmian w umiejętnościach [WZÓR]

[Przeszukaj temat] [Dodaj do ulubionych]
Koniec strony Strona: [1] [2] [3] [4]

gaara

258230
3197
Profesja : wojownik

Nazwa umki : trwałość mocy

Propozycja zmiany : zmiana umki na trwałość energii i złączenie redukcji niszczenia energii i many w redukcje niszczenia energii

Powód : aktualna umka zmniejsza niszczenie many a przecież dla woja mana nie jest potrzebna bo i tak on nie ma z nią robić bo nawet żadnej umki nie ma dlatego ta redukcja powinna mieć redukcje niszczenia energii o 6% i powinno rosnąć o 2% za każdy kolejny punkt wydany w tą umke
2019.07.03 09:50:48
Ocena: 2
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:43044590

Upiorny mag

2990
100
[MAG]
NAZWA UM:LECZENIE RAN
Propozycja zmiany : leczy na początku 36% żyć na końcu 70% żyć
Koszt many na początku 28 na końcu koszt many 160 bez wartości która rośnie wraz z poziomem gracza , każde kolejne użycie jest 10% słabsze od poprzedniego.
Powód : na małych poziomach zabiera zadużo many leczenie ran przez co nie można użyć innej umiejętności która także potrzebuje many do użycia.
Edytowany 12:18:27 3.7.2019 przez Upiorny mag
2019.07.03 12:17:07
Ocena: -1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:43044928

gaara

258230
3197
Profesja : mag

Nazwa umki : trwałość mocy

Propozycja zmiany : zmiana umki na trwałość many i złączenie redukcji niszczenia energii i many w redukcje niszczenia many

powód : aktualna umka zmniejsza niszczenie energi a przecież mag i tak nie ma umek które wymagają używania energi więc ta redukcje energi nie jest wcale potrzebne i dlatego ta redukcja powinna mieć redukcje niszczenia many o 6% powinno rosnąć o 2% za każdy kolejny punkt wydany w tą umke
Edytowany 12:34:22 3.7.2019 przez gaara
2019.07.03 12:24:27
Ocena: 0
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:43044946

Upiorny mag

2990
100
Profesja :Mag
Nazwa umiejętnośći :Koncentracja Many
Propozycja zmiany:
Na początku:
Mana +30
Mana +0,50* intelekt
Mana +6 na ture
Na końcu :
Mana +130
Mana +2*intelekt
Mana +20 na ture
Powód: Za mało many na małych poziomach i dużych.

Edytowany 13:44:13 4.7.2019 przez Upiorny mag
Edytowany 22:00:38 10.7.2019 przez Upiorny mag
Edytowany 23:40:04 10.7.2019 przez Upiorny mag
2019.07.03 13:41:06
Ocena: 0
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:43045118

gaara

258230
3197
Profesja : tancerz ostrzy

Nazwa umki : zadziorny atak

Propozycja zmiany : niszczy pancerz przeciwnika w wysokości 1,5% ataku fizycznego zwiększenie posiadanego są o 14%

Powód : aktualna umka niszczy pancerz użytkownika przez co jest go łatwiej ubić
2019.07.03 18:30:47
Ocena: -3
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:43046078

paladyn orężny

409
134
Profesja : tancerz ostrzy

Nazwa umki : potrójne uderzenie

Propozycja zmiany : dodadnie 10% szans na paraliż po trzecim ciosie na jedną ture

Powód : aktualnie tanc jedynie za pomocą klątwy i oślepienia może przerywać akcje wroga a dodadnie paralizu doda możliwość za pomocą umki zatrzymać przeciwnika co jest bardzo dobre na pvp,ustawki,tytanów i kolosów
2019.07.05 18:44:41
Ocena: -3
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:43051701

Detkuś Pan Nh

308265
152
[Tancerz Ostrzy]
Nazwa um: Opatrywanie ran
Propozycja zmiany: zablokowanie używania tej umiejętności na poziomach 270+
Powód:Ogarnięty tancerz posiadający takową umiejętność łącząc ją z podwójnym dotykiem jest po prostu nie do ubicia, do tego dochodzi
podwójny ostatni ratunek, gdy ten ma podobne hp do paladyna czy wojownika, czy to powinno tak wygladać? Dodatkowo co turę hp zjada gr/truta aa zapomniałbym, oprócz tego co napisałem tancerz ma także zbyt duży atak przez co jednym hitem może zdjąć ponad połowę życie łowcy/tropicielowi/magowi
Edytowany 23:27:12 5.7.2019 przez Detkuś Pan Nh
2019.07.05 23:22:24
Ocena: -1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:43052510

gaara

258230
3197
Wszystkie profesje

Nazwa umki : ck

Propozycja zmiany : dodadnie siły krytyka magicznego 12% do maga a fizycznego do tanca,łowca,woja 12% a do pala i tropa 6% skm i skf

Powód : na małych lvl ck i cbk nie jest silne dodadnie wzmocnienia do tej umki chociaż wzmocni ck i cbk by było silne lub chociaż w miare miało dmg a dlatego 6% skm i skf dla tropa i pala bo oni uderzają fizycznie i dobijają magią
Edytowany 17:53:42 6.7.2019 przez gaara
2019.07.06 08:53:01
Ocena: 2
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:43052814

Upiorny mag

2990
100
Profesja aladyn
Nazwa Umiejętności:Porażający cios
Propozycja zmiany :Użycie umiejętnosci drugi raz z rzęu podnosi jej o 50%

Powód : Zadużo many kosztuje na małych poziomach przez co nie można zawsze jej użyć
2019.07.10 23:46:58
Ocena: 0
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:43065809

Icarax

227159
2940
Profesja: Tropiciel
Nazwa umiejętności: Wycieńczająca strzała/Odzyskiwanie bełtów
Propozycja: Zamieńcie te umki miejscami.
Powód: Raczej nikt między 50/80 nie korzysta z odzyskiwania strzał, a wycieńczająca byłaby przydatna po tym, jak podbiliście koszt płonki i porażającej o 100% przy drugim uderzeniu.
2019.07.13 21:11:07
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:43074177

gaara

258230
3197
profesja : tanc + łowca

nazwa umki : trujące pchnięcie + zatruta strzała

propozycja zmiany : dodanie niszczenia 1% odporności na truciznę jako efekt pasywny

powód : aktualnie jedynie na wysokich lvl i tylko w jednej umce te profesje mają niszczenie odporonści na truciznę o 1% dodanie niszczenia odporności na truciznę spowoduje chociaż normalne dmg lub średnie z walką z mobami i graczami którzy mają sporo odporności na truciznę a nawet jak ma się w eq niszczenie odporności magicznych to nie nisczy odporności na trutke
2019.07.14 13:17:01
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:43075426

Objętość okręgu

30011
53
Profesja : Wojownik
Nazwa umiejętności : Agresywny atak
Propozycja zmiany : DOdanie 1 pkt kombinacji podczas używania tej umiejętności
Powód : Jako, że zmiana umek zbliża się wielkimi krokami i planowane jest znerfienie SA wojownika między innymi usunięcie krwawej szarży, która świetnie komponowała się z błyskawicznym, który notabene też będzie znerfiony, proponuje przemienienie wojownika na profesję bazującą tylko na dmg, np poprzez dodanie punktów kombinacji podczas używania agresywnego ataku. Pozwoli to zrekompensować dramatyczne straty na SA, jakie spowodują wyżej wymienione zmiany i uratuje nerfioną profesję.
2019.08.27 13:48:58
Ocena: 3
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:43207939

pan halinka

290319
1226
Wojownik
Nazwa um Agresywny atak
Propozycja zmiany: -20% lub nawet -30% do dmg dla tej umki, zmniejszenie redukcji panca po użyciu o 5%/10% // ew dodanie zamiast tego kombinacji i 1pkt = 30%...
Powód: emm wystarczy spojrzeć tutaj https://grooove.pl/battle/id,20643110?

plz ja wiem że to 1 walka, niektórzy powiedzą że pod siebie ale jednak nawet na sekcie mam walki gdzie wojownik potrafi mi praktycznie całe hp na ck zdjąć przez agresywny :v
um mocno przesadzony dmg dodaje, myślę że każdy tak myśli... zresztą ta walka jest tak śmieszna co wysłałem że od jej zakończenia nie mogę przestać się śmiać
zresztą nawet patrząc na hp ludzi na tym przedziale to:
TROPICIEL ~~22k/27k + abso (~6k fiz, 3k mag) + unik lekki (woj obniża z prawie każdego itemu)
MAG ~~23k/28k + abso (bez tarki ~~9k fiz, 5k mag)
ŁOWCA ~~21k/25k + unik (woj obniża z prawie każdego itemu)
po tym hp widać że taki ck nie jednego by powalił HP wypisałem bazując na "podstawowym eq" legendarno-heroicznym
pozdrawiam
Edytowany 23:49:03 28.8.2019 przez pan halinka
2019.08.28 23:37:39
Ocena: 3
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:43213337

Wekakaraa

3125
546
/pomyłka
Edytowany 09:54:23 29.8.2019 przez Wekakaraa
2019.08.29 09:45:51
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:43213703

Haftan

136176
747
Profesja: Wojownik
Nazwa umiejętności: Okaleczenie
Propozycja zmiany: Zmniejszenie niszczonego przez umiejętność pancerza o 1/2.
Powód: [Sytuację opisuję z perspektywy osoby grającej na 40lvl]
Umiejętność w tym momencie jest za mocna i z tym nie ma dyskusji. Błędem jest jednak to, w jaki sposób umiejętność została potraktowana na experimentalu* (usunięcie niszczenia pancerza całkowicie).

1. Pamiętajmy, że woj mimo przesadzonej umki dalej nie ma szans z dobrze ubranym tancem (może tu należał by się nerf? I to jakiś mocny, bo z tą profą nie radzi sobie żadna inna).

2. Źródeł niszczenia pancerza dla wojownika jest na tym przedziale po prostu mało. Legendy które posiadają owy bonus:
→ DA30 - na ten moment lega jest za słaba. W porównaniu do innego ogólnodostępnego naszyjnika (OR40) tracimy mnóstwo stat, w tym 2 bony w hp, 2 w sa, 1 w obnizanie. Lega niestety nieopłacalna (a wystarczyłoby przełożyć bony z many i eny w 2x sa np).
→ OR36 - Lega z kolosa, można zlotać w 2 bicia, można nie zlotać w 2000.
→ Naszyj OŚL40 - Lega eventowa, nie ogólnodostępna, spadająca w małych ilościach (po 1/2 na serwer?).
→ OR30 - Lega eventowa, dodatkowo z kolosa. Nie każdy może ją posiadać.

Ekwipunkiem dodatkowego niszczenia spoza broni tak łatwo nie wyciągniemy. Zostają więc błoga i tu przewagę zyskują inne profesje, które mogą założyć lepsze błogo.

3. Jak może nie wszyscy pamiętają, przed wprowadzeniem tej umki woj na przedziale był ścierą (a przynajmniej profesją, którą ciężko było coś osiągnąć). Teraz pierwszy raz tak naprawdę wpadł w metę, i moim zdaniem cofanie się do stanu początkowego (a wręcz cofanie się za stan początkowy - patrz nerf błyskawicznego) spowoduje spadek profesji do sfery bezużyteczności. Balans ma jednak powodować, żeby profesje były mniej więcej równe (choć to nie zawsze może być możliwe), a nie żeby raz wznosiły się ponad wszystkie (w tym przypadku prawie wszystkie, tanc dalej najmocniejszy ), a potem upadały spowrotem.

* - chodzi o ten post - https://www.margonem.pl/?task=forum&show=posts&id=504474&ps=0#post43210177



W natłoku myśli znalazłem też troszkę inny pomysł Tak więc:

Profesja: Wojownik
Nazwa umiejętności: Celny cios
Propozycja zmiany: Usunięcie umiejętności/przesunięcie na wyższą belkę, w zamian utworzenie umiejętności niszczącej pancerz z wymaganiem użycia broni półtoraręcznej.
Powód:

1. Aktualnie umiejętność do 40lvla (jak nie wyżej) jest bezużyteczna, mało dostępnych punktów um blokuje nam dobre wykorzystywanie jej (bez maxowania nieopłacalna).

2. Dodanie w jej miejsce umki niszczącej pancerz (nie wiem w jakich ilościach, najlepiej większych, żeby było widać różnicę w porównaniu do gr) z wymaganiem dla broni póltoraręcznej prawdopodobnie ożywiło by w końcu 1,5h (teraz praktycznie niestosowaną). Zmiana taka by była całkiem logiczna i umożliwiałaby usunięcie acdmg z Okaleczenia. Głęboka Rana charakteryzowałaby się wysoką szansą na wejście i dmgem turowym (za to nikłymi obrażeniami od fizyka), natomiast 1,5h zyskała by dodatkowy bon w acdmg, pozwalający jej wykorzystywać jej największy (i jedyny ) atut - czyli właśnie fizyk. Ja tam wad nie widzę



Dzięki za przeczytanie do końca, pozdrawiam. Zmiany niby pod siebie ale nie do końca.


Spróbuję podesłać później jakieś walki z opisem umiejętności i zestawów ekwipunków na experimentalu oraz świecie zwykłym, muszę znaleźć partnera.


___
Edytowany 11:57:37 30.8.2019 przez Haftan
Edytowany 12:11:15 30.8.2019 przez Haftan
Edytowany 12:18:29 30.8.2019 przez Haftan
2019.08.30 11:57:13
Ocena: 2
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:43216783

I know you

31713
444
[Tancerz OstrzyI]
Nazwa um: Rozszarpanie ran
Propozycja zmiany: Dodanie pasywnych obrażeń, pasywnego % na wejście GR albo wzmocnienie GR z 1h (jedno z tych)/usunięcie umiejętności oraz zastąpienie ją inną umką.
Powód: Obecnie ta umiejętność jest niepotrzebna więc nikt jej nie używa. Troche już gram tancem (wcześniej także na .com) oraz nigdy nie użyłem jej. Umiejętność ta jedyne co robi to rani GR albo przedłuża ją co jest niepotrzebne z powodu iż można powiedzieć ‘marnujesz’ turę którą mógł byś wykorzystać na normalny atak który bije więcej.
Edytowany 12:10:39 31.8.2019 przez I know you
2019.08.31 12:01:06
Ocena: -3
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:43218814

Kuc Pony

279103
1234
Profesja: Wojownik
Nazwa um: Okaleczenie
Propozycja zmiany: +5% większą szansa na głęboką rane w przypadku rozdania 10/10 w umiejętność
Powód: Jak wiadomo wojownik z bronią dwureczna praktycznie powinien mieć największy atak, ale tak nie jest na przedziale 64, gdzie zwykły atak wojownika to mniej więcej 800 z jednoręki, doliczmy do tego x3 kombinacje z uderzenia zza tarczy która też bije około 800 oraz głęboka rana która jest już nastaxkowana na full i też bije 700. Sumujac wychodzi nam 2300 HP na 1 uderzenie. Wiem że istnieje taki bonus jak płomienne oczyszczenie, ale z praktyki wygląda to tak że wbije raz na nie wiadomo kiedy. Usunie negatywne efekty, które po 5 atakach wojownika nadejdzie. Wiadome jest ze wojownik ma w przybliżeniu 40% szansy na gr. Ostatnio walcząc z wojownikiem, na jego 17 ataków wbiło mu 11 gr.

Profesja: Wojownik
Nazwa um: Agresywny atak
Propozycja zmiany um: Zmniejszenie ataku
Powód: Wojownik za dużo bije na przedziale 64 z agresywnego, po użyciu 2x niszczycielski atak, później błyskawiczny i użycie kombinacji ogluszajacy cios praktycznie nie mamy życia albo dochodzi nam do or. Jedyna szansa takiego łowcy są uniki. Ale uniki nawet nic nie dadzą jak wojownik użyje agresywnego parę razy który bije stały dmg około 2k. Parę tygodni temu narzekalem na maga oraz jego ciosy bardzo krytyczne na przedziale 64 które wynoszą 10000. Ja grając wtedy łowca miałem 6.5k zycia i po prostu sobie nie radzilem na takiego maga, ale po zakupie ochrony żywiołów dalej z nim przegrywam. Wracając do wojownika to te 2000 jak masz 6500 życia to boli strasznie.


Proszę o wyrozumiałość. Wojownik z bronią jednoreczna powinien mieć dużo życia/ pancerza, po prostu być tankiem.

Edit: Nie mowie ze wojownik ma nie miec broni dwurecznej, ale zmniejszyc po prostu dmg z Agresywnego ataku
Edytowany 11:43:23 10.9.2019 przez Kuc Pony
2019.09.07 23:17:37
Ocena: -1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:43237802

Nieefaart

22716
128
[Łowca]
Nazwa um Rozdzierająca strzała
Propozycja zmiany: Dodanie bonusu do niszczenia pancerza
Powód: Łowca niszczy zbyt mało pancerza w stosunku do innych profesji fizycznych
2019.09.16 13:08:43
Ocena: 0
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:43255628

Pieszczur

300463
3255
[Mag]
Nazwa um: Specjalizacja kosturów.
Propozycja zmiany: Zamiast wymagań z laski na rózgę+orb o tym samym żywiole.
Powód: Aktualnie laski są stopniowo usuwane i staje się ona niegrywalna.

Btw. pytanie od razu. Czy ta umiejętność celowo była pominięta w zmianach umiejętności wprowadzonych na experimentalu -> https://www.margonem.pl/?task=forum&show=posts&id=504474&ps=0#post43210177
Są jakieś plany co do niej czy ktoś o niej zapomniał?

Jeśli było to wybaczcie, ale nie śledzę tego tematu za bardzo.
2019.09.19 01:33:54
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:43261227

Drahau

232447
1107
[Tancerz Ostrzy]
Nazwa um: Opatrywanie ran
Propozycja zmiany: Zmiana dostępności z 120 na możliwość od 80 poziomu doświadczenia.
Powód: Tancerz jest jedyną profesją (nie wliczając wojownika, który jest czołgiem), która nie ma możliwości bandażowania się w trakcie walki aż do 120 poziomu, przez co w pvp ani nawet na expie nie ma możliwości ratowania się nie wliczając legend z OR.
Kosztem umiejętności "Przetrwanie".

@- Znerfić to powinni woja.
_________
Edytowany 17:12:21 26.9.2019 przez Drahau
2019.09.25 21:15:20
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:43275689

Vexios

210561
2495
[Tancerz ostrzy]
Nazwa um:Zadziorny atak.
Propozycja zmiany: Niszczy pancerz przeciwnika w wysokości 3.2% wartości ataku fizycznego -> Niszczy pancerz przeciwnika w wysokości 2.2% ataku fizycznego broni głównej i 2.2% broni pomocniczej. Na kolejnych poziomach wartości rosną o 0.2%.
Powód: Wzmocnienie kombinacji broni czysto fizycznych.

[Tancerz ostrzy]
Nazwa um:Mistrzostwo mieczy.
Propozycja zmiany: Zwiększenie szansy na parowanie kosztem szansy na kontrę.
Powód: Bardzo nieopłacalna do maksowania umka, samo parowanie powinno być częstsze, gdyż pomimo wydania 10 pkt w umkę, często ani razu się nie pojawia. W krótkich walkach gdy wejdzie jednocześnie parowanie+kontra, potrafi to zadecydować o wyniku PvP.
Edytowany 07:21:18 1.10.2019 przez Vexios
2019.10.01 01:00:22
Ocena: 4
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:43286170

Knoop

27663
113
[Tancerz ostrzy]

Nazwa um: Trujące pchnięcie

Propozycja zmiany: Obniżenie bonusu do obrażeń o 30% na każdym poziomie 83,86,89,92,95,98,101,104,107,110 -> 53,56,59,62,65,68,71,74,77,80 [%]

Powód: Zbyt wysokie obrażenia warunkowe zważywszy na łatwość ich zaaplikowania. Bezproblemowe jest utrzymanie maksymalnych obrażeń przez całą walkę ze względu na niski koszt umiejętności (20-30 energii) oraz czas trwania umiejętności (5 tur). Mało efektywne kontry. Nie każda profesja ma dostęp do odporności, a płomienne oczyszczenie anuluje obrażenia jedynie na 1 turę, po czym tancerz znów używa umiejętności zwiększającej obrażenia.
2019.10.01 16:56:28
Ocena: -2
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:43286771

Illvatin

274170
827
ŁOWCA/TANCERZ OSTRZY/WOJOWNIK

Nazwa um: wzmocnienie wigoru(łowca), poprawa kondycji(tancerz), wzmocnienie enerii(wojownik)

Propozycja zmiany:
Proponowałbym zmodyfikowanie umiejętności dostępnej od 25lvl dla profesji fizycznych odpowiedzialnych za ilość energii. Zmiana tych umiejętności miałaby polegać na dodaniu energii zależnie od posiadanej siły(wojownik i tancerz) lub zręczności(łowca). Tak samo jak to wygląda z maną u profesji magicznych - np. u maga 10 um w koncentrację many poza 100 many, przywracania co turę dodaje ilość many 0.24*intelekt.

Powód:
Niemal w każdym przedmiocie, który jest łączony dla wszystkich profesji jest bonus do wszystkich cech, czyli do intelektu także, więc takie przedmioty dodają manę profesjom magicznym. Cierpią tu profesje fizyczne, które nie dostają z takich przedmiotów energii, będącej odpowiednikiem many prof magicznych.
_
Edytowany 23:15:50 2.11.2019 przez Illvatin
2019.11.02 23:13:24
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:43355566

Akfe

300116
1966
[ŁOWCA]
Nazwa um Rozdzierająca strzała
Propozycja zmiany: do stanu obecnego dodać możliwość wejścia podczas bloku/uniku/neutralizacji, podobnie jak przy dotyku anioła
Powód: w walkach z profesjami ubierającymi tarczę niemożliwym jest, żeby głęboka rana się rozkręciła, bo
1.istnieje neutralizacja strzały
2.blok
3.unik
4. crème de la crème - Płomienne oczyszczenie

jak już uda się pokonać pierwsze trzy punkty, atak w ogóle wejdzie, i ta głęboka rana również dobierze się do przeciwnika, to coś takiego jak PO wszystko resetuje do ZERA. Łowca na hicie takiemu wojownikowi nie zabiera nic ze względu na pancerz, a przy ubraniu FO+PO nic się takiemu delikwentowi nie zabiera.

@EDIT: zainteresowanych zapraszam do dyskusji na ten temat, już kilka osób się wypowiedziało https://www.margonem.pl/?task=forum&show=posts&id=507290
Edytowany 09:39:06 4.11.2019 przez Akfe
2019.11.04 09:37:44
Ocena: 3
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:43359171

Kolen

310481
2020
Profesja: Tropiciel

Nazwa um: odzyskiwanie strzał

Propozycja: Zamiana umiejętności, na inną, której może brakować tropicielowi (dalsze propozycje w powodzie)

Powód: Tropiciel, czy też łowca jako jedyni mają strzały, umiejętność ta jest od poziomu 50, umki są na tyle ważne, a ilość punktów mamy na tyle ograniczoną, że najzwyczajniej w świecie żaden gracz jej nie wybierze na tym poziomie. W zamian można wrzucić w to miejsce na przykład:
a)przywracanie mocy - w grze mamy kolosów, mamy tytanów, niszczenie many/energii (często wręcz olbrzymie), a samo używanie umiejętności nie raz jest drogie
b)Trwałość mocy - będzie to słabszą alternatywą przywracania many, które może uratować tyłek, wielu ludzi gra na pvp pod niszczenie many
c)Śmierdzący pocisk - da większe pole do popisu na walkach z łowcą/tropem, ataki nie będą się już ograniczać do np płonącej, podwójnego, mistycznego/wycieńczającego (te dwa ostatnie szału nie dają)
d)Celny strzał - może wtedy będzie warto ubierać cbk/kl na tanca/łowcę

Oczywiście w miejsce odzyskiwania strzał można wsadzić praktycznie wszystko, ja podałem typy, które sam najchętniej bym zobaczył. Umiejętność ta nic nie daje, a można uzupełnić pewne braki, bądź dać pole do manewru.
2019.11.16 03:54:39
:: Oceń wypowiedź:
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:43388980
Początek strony Strona: [1] [2] [3] [4]

Tylko zalogowani gracze mogą pisać posty

Forum Margonem > Dyskusje techniczne > Propozycje zmian w umiejętnościach [WZÓR]

Podaj powód dlaczego oceniasz post na

Pozostało ważnych głosów na dziś: 0, po przekroczeniu limitu
Twój głos pokaże się przy wiadomości, ale nie doliczy się do reputacji gracza.


* pole nieobowiązkoweLimit znaków 0/50

Zgłoszenie postu do moderacji.
Poniżej możesz podać powód Twojego zgłoszenia.

Pamiętaj, że za bezsensowny komentarz możesz otrzymać knebla i stracić swoją reputację.

Limit znaków 0/150

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
AND grp=0