Momencik

Czekaj na odpowiedź servera..

Uwaga

  

Forum Margonem > Dyskusje techniczne > Bonusy legendarne, a losowość w walce

[zamknięty] [Przeszukaj temat] [Dodaj do ulubionych]
Koniec strony Strona: [1]

Błogosławiony Lestek

20210
454
Patrząc na temat, o bonusach legendarnych, na posty o nich, problemy z losowością, to, że oż jest bezużyteczne, da niekiedy zbyt mocny, albo, że temu wbiło na 1x kl 10 kl, a mi na 2x kl 1, to wpadłem na pomysł, żeby dać nie losowe bonusy, tylko jako umiejętności. Od razu mówię, że nie chodzi mi o pakowanie bonusów do zestawów um.

Bonusy byłyby do użycia w trakcie walki, podczas używania normalnych ataków, bądź um i ilość ich byłaby określona poprzez ilość przedmiotów w eq danego bonusu u gracza. Oczywiście bonusy, które typu fo, ko, oż(nizej wyjaśnienie czemu) i or wchodzą niezależnie od naszej woli, tzn są i już.

Przykład:
Toczy się walka między 2 osobami, normalne pvp, obydwie strony mają 100 lvl, 2x kl, 2x da, fizyczną i załóżmy oż. Pierwsza osoba wykonuje ruch i podczas niszczycielskiego ataku używa klątwy, druga strona dostaje klątwę, teraz osoba co użyła klątwy ma już tylko jedną klątwę do użycia, a nie 2 tak jak na początku walki. Następnie ta osoba co dostała kl ma mało życia i w trakcie ciosu, np. używając błyskawicznego ataku używa też dotyku anioła. Ma teraz ona już tylko jeden bonus tego typu w zanadrzu. I tak dalej walka się toczy.

Jak co bystrzejsi mogli zauważyć bardzo wzmocniłoby to między innymi klątwę, bo przecież gdy ktoś użyje klątwę, a druga osoba zdecyduje się na użycie np. ad kl i cbk w jednym hicie to ta kl anuluje następny jego atak a nieszczęśnik traci all bonusy.

Kolejnym według mnie zbyt mocnym bonusem byłby cbk, przecież mag z 2x cbk miałby 2 praktycznie pewne cbk, dobrze przemyślane ruchy kończyłby walkę w ciągu 2 tur, dlatego uważam, że cbk powinno zostać usunięte z gry.

Teraz się pojawia problem KO. Skoro nie ma cbk po to co nam ko? Jak dla mnie to dobrze byłoby wzmocnić z powrotem siłę kryta, która została tak o zabrana, co zaprocentowałoby też podczas bicia e2 i expieniu, no i dało sens ko podczas pvp, gdyby nie było cbk.

Dalej pojawia się problem oż i to jest dość duży problem, ale wydaje mi się, że zrobienie jej na zasadzie ko i fo nie będzie głupie, ale jak macie inny pomysł to piszcie.

Wzmocniłoby to też profesje posługujące się unikiem, mam na myśli tanca tropa i łowcę, wydaje mi się, że inne profesje nie są aż tak zwinne, żeby wyciągać 50% i nadwyżkę uniku, a obniżenie 50% nie jest problemem, a skoro to są profy raczej fizyczne uważam, że fo powinno zostać wzmocnione. Poprawiłoby to nie tylko tą niesprawiedliwość, ale dałoby to jeszcze większą przewagę ludziom z legami, chociażby na exp.

Teraz pytanie czy to przyczyniłoby się do zbalansowania gry. Otóż dałoby to przewagę ludziom rozsądnym, mającym legi i choć trochę zmysłu taktycznego. Dzięki czemu gość w 2x da nie wygra z panem mającym full lege eve set, tylko dlatego że siadło mu 10 da.
Edytowany 17:43:24 12.9.2018 przez Błogosławiony Lestek
2018.09.12 17:28:15
Ocena: 0
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:41852693

Nimtohan

227237
1818
Błogosławiony Lestek:
Odnosząc się do początku oż nie jest bezuzytecznym bonusem. 2x oż pod magów jest bardzo mocne. Co do samego pomysłu jestem na nie, ponieważ możnaby zbyt chytrze używać tego. Chociażby przeciwnik ma 15% to, jest magiem, to pewnie się pęknie, Więc dajesz klątwę, żeby się nie leknal. Za duży wpływ na walkę. Po drugie jest problem cbk, użycie cbk jak przeciwnik ma lekko ponad 12% omija mu or. Tak, napisałeś potem, żeby cbk usunąć. Jest to pomysł beznadziejny, zrobi za dużo zamętu. Co z osobami, które mają legi z cbk, mają być wystawione na wiatr? Co do KO, to ten bonus przede wszystkim dziala przeciwko ciosom krytycznym, a nie cbk, więc nie widzę z nim problemu. Zrobienie oż w formie fo bez sensu, bo tak samo działają odporności. Co do przedostatniego akapitu nie wypowiem się, ale też nie widzę tu większego sensu.
Odpowiadając na pytanie w ostatnim akapicie: Nie, nie przyczyniłoby się do zbalansowania gry, obróciłoby to wszystko do góry nogami i zrobiło syf. Podsumowując wielkie nie na cały pomysł.
Edytowany 17:46:10 12.9.2018 przez Nimtohanek
2018.09.12 17:44:49
Ocena: 2
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:41852805

Błogosławiony Lestek

20210
454
Nimtohanek:
Że oż jest słabe słyszałem od ludzi z klanu między innymi i sam uważam, że jest ono słabę, bo miałem oż i wiem, że wchodzi rzadko, a 2x oż to skrajny przypadek mało kto nosi coś takiego w eq i raczej na magów bierze się ko niż oż.
Tu właśnie chodzi o chytre używanie...
Usunięcie cbk robi dużo zamętu, no oczywiście, że robi dużo zamętu, tak jak cbk robi dużo zamętu teraz na pvp, kiedy full hero mag bierze na strzał full lege paladyna, testowane u roana.
Co do oż masz rację, zapomniałem o odpornościach, niestety nie mam innego pomysłu na jego zmianę, przynajmniej na razie.
2018.09.12 17:57:23
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:41852876

Człowiek w Klapkach

3001242
869
Błogosławiony Lestek:
Stanowisko ogółu jest takie, że bonusy legendarne mają być losowe, o ile w umiejętnościach taka konstrukcja ma być zminimalizowana do zera, o tyle bonusy mają wprowadzać dreszczyk emocji, czasem gniewu, czasem radości - mają ożywiać rozgrywkę.
Wstrzymałbym się również z takimi tematami ze względu na nadchodzące ogromnymi krokami zmiany w legbonach jak i wejście kilku całkowicie nowych.

Co do fragmentu o uniku, zmiany które są planowane to zmiany mechaniczne, więc dużo lepiej sprawdzą się na różnych wariantach ekwipunku, począwszy od unikatowego, niż twoja propozycja.

@dół Przedstawiłeś swoje propozycje konstruktywnie i schludnie, coś takiego zawsze bedzie pożądane. Z tego co wiem, zmiany na wybrane przez ciebie elementy rozgrywki zostały już ustalone i raczej nic fenomenalniejszego się nie pojawi.
Edytowany 18:27:47 12.9.2018 przez Człowiek w Klapkach
2018.09.12 18:05:31
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:41852911

Błogosławiony Lestek

20210
454
Człowiek w Klapkach:
Kurcze, ludzie denerwują się, że walki pvp są zbyt losowe, ale bonusy w legach, czyli coś co ma dawać ogromna przewagę ma być losowe. Od razu można śmiało powiedzieć, że jeśli nadal bonusy będą losowe, z balansem będzie przynajmniej ciężko, a pvp będzie wygrywał i tak fart. Dreszczyk emocji, to fajna sprawa, ale bicia herosów tytanów dostarczają go chyba w wystarczającej ilości.
Co do zmian w legach, może w swoich zmianach wezmą po uwagę moją opinię i mój pomysł na temat legend, więc pisanie tematu w tym momencie jest jak najbardziej uzasadnione.
O uniku tak naprawdę nie pisałem nic prócz tego, że mają go profy fizyczne, ale FO powinno zniwelować tą przewagę, więc nic nie stoi na przeszkodzie, że zmiany w uniku weszły razem z moim pomysłem zmiany legend.
2018.09.12 18:18:15
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:41852964

Nimtohan

227237
1818
Błogosławiony Lestek:
No pojedyncza oż nie jest za mocna, ale podwójną oż pod magów jak jest możliwość warto zainwestować nawet kosztem KO. Może i chytre używanie nie byłoby złe, ale w takiej formie według mnie ta chytrosc jest przesadzona. A cbk jest i tak teraz słabsze, że względu na osłabienie skm i skf. Ale jak napisał kolega wyżej i tak z propozycjami zmian w bonusach warto się wstrzymać, aż wejdzie ta zapowiedziana aktualizacja przez deedo.

I też dodam, że bonus w legendzie stanowi może jakieś 30% jej siły, samymi bonusem bez dobrych stat i um nic się nie ugra, więc też nie do końca jest tak że fart wygrywa.
Edytowany 18:23:44 12.9.2018 przez Nimtohanek
2018.09.12 18:22:18
Ocena: 2
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:41852980

Błogosławiony Lestek

20210
454
Nimtohanek:
2x oz nie maiłem, ale nie wydaje się lepsze niż 2x ko, może się mylę, ale to nie jest najważniejsze w tym temacie.

Nimtohanek:
Człowiek w Klapkach:
Jeśli zmiany byłby by klepnięte to byłby na serwerach testowych, a w innym temacie dotyczącym legend jeśli dobrze pamiętam z przed 2 dni, jest napisane, że to będzie dopiero wgrywane na serwery testowe, więc póki nie są zmienione, mogę wprowadzać poprawki.

https://www.margonem.pl/?task=forum&show=posts&id=500728&ps=0&quote=41846747#bottom ostatnie linijki
2018.09.12 18:32:48
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:41853026

Lord Benosław

239214
704
Błogosławiony Lestek:
Dzięki tej losowości
Jasiu w hero eq jest w stanie ubić sobie takiego Piotrusia co ma 2x klątwe 2x cbk bo mu nie weszło i do jest cudowne w tej grze że o ile masz przewagę w eq każdy z dużo gorszym ma niewielką szanse Cie ubić.
2018.09.12 19:19:05
Ocena: 2
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:41853235

Szylokol

2712
31
Błogosławiony Lestek:
Jakoś tego nie widzę.
Zrozumiałem z tego, że chcesz żeby bonus z legi mógł działać razem z użyciem UM?
Wydaje mi się, że tu już jest pierwszy problem, jak miałoby to działać w oknie walki?
W formie tabelki? Czy 2x klikać, najpierw czy chcesz użyć UM, a potem czy chcesz użyć bon z legi?
Ponadto wyobrażasz sobie walkę łowca/trop z 2x klątwa przeciwko takiemu wojowi/palowi/tanckowi?
Odpalasz 2 klątwy jeszcze zanim przeciwnik podejdzie, niech dojdzie do tego jakiś slow, przewaga SA, umki które w międzyczasie możesz użyć. Taki pewniak w postaci klątwy, to moim zdaniem zbyt duża przesada. Przy takich 2 klątwach, z użyciem UM, slow to chyba jesteś, no nie wiem, z 6-7 tur do przodu?
Ponadto w swoich przemyśleniach opierasz się głownie na PvP, a potem sam piszesz, że wystarczający dreszczyk daje bicie tytanów i kolosów, gdzie np. właśnie specjalnie obniżono szansę na klątwę, a teraz miałaby być to umka ze 100% skutecznością?
A jak miałaby wyglądać sprawa tych bonusów gdy chcesz walczyć na F? Np. na expie, albo bijąc e2?
Dorzucić bonus z legi do mistrzostwa?
I co np z obecnym słabnięciem siły legbonu wraz z poziomem jeśli miałaby być to UM użytkowa i z tego co rozumiem miała by mieć 100% szans na wejście? Powiedzmy klątwa z itemka na 30poziom miałaby nadal działać gdyby używał jej ktoś z 300poziomem?
Z pewnością nad obecnymi bonami trzeba popracować i pozmieniać coś w mechanice przynajmniej niektórych, ale nie wydaje mi się, że to co proponujesz byłoby dobrym kierunkiem zmian.
Zgodzę się tutaj z graczem Nimtohanek, że taka zmiana raczej wywróciłaby wszystko do góry nogami.
Zapowiedziane są już zmiany, mam nadzieję, że będą one bardziej przemyślane, rozpatrzone na wielu płaszczyznach i nie wprowadzą do gry zbyt dużego chaosu. Moim zdaniem pozostaje tylko czekać.
Edytowany 08:21:01 13.9.2018 przez Szylokol
2018.09.12 23:57:19
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:41854832

Xshain

21075
1101
x-x
---
Edytowany 16:54:32 6.10.2018 przez Xshain
2018.09.13 11:37:49
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:41855188

Błogosławiony Lestek

20210
454
Benosław:
Ta losowość jest słaba, nie po to ludzie biją e2 herosów i tytanów i kupują legendy, żeby ten Jasiu full hero z kolosa 80 zabijał piotrusia.
Szylokol:
Ze zrobieniem czegoś takiego nie byłoby problemu, klikałoby się w trakcie walki na legendę której chce się użyć i potem atakowało.
Akurat w walkach pvp osłabiłoby to tropka, ponieważ w walkach wchodzi mu więcej niż 2 kl, rekompensuje się to tym, że mógłby wybrać kiedy wejdzie mu dany bonus. Między innymi dlatego też mówiłem o zmianach w FO i OŻ, aby nie było sytuacji, że nie podjedziesz nawet do przeciwnika, a on cię zabije.
Przy expieniu moja zmiana wymusiłaby zmianę mistrzostwa walk, która według mnie jest potrzebna.
Xshain:
Wydaje mi się, że w walkach z tytanami wchodzi jednej osobie więcej niż 2 kl, ale nie dokładnie kiedy chce, tu byłaby okazja wybrać kiedy wejdzie dany bonus, aleby byłoby ich znacznie mniej i jeśli gracze używaliby tego w taki sposób jak opisujesz to tylko dobrze o nich by świadczyło i ja to popieram.
Co do graczy z eq pod szybkość ataku, między innymi tancerz ostrzy razem z tropkiem zostałby najbardziej skillowymi i matematycznymi, jeśli wiecie o co mi chodzi profami, gdyby mój pomysł wypalił ludzie musieliby przewidywać kiedy używać bonusu, żeby przerywać między innymi leki przeciwników, aury na ustawkach itp. musieliby wyliczać czy opłaca się im teraz użyć danego bonusu, żeby się rozpędzić, lub przerwać passę przeciwnika, po za tym profesje idące pod SA idą tez pod unik, a jak wiemy jeśli zrobisz unik to bon nie wchodzi.
2018.09.13 17:09:30
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:41856256

Kpt Domingo

131162
326
Błogosławiony Lestek:
Jeszcze chwila i klątwy na tytanach będą działać tak jak na kolosach (już jest tak na orlicy) więc jeszcze trochę i wgl legendy będą niepotrzebne no chyba, że do pvp ale co wtedy z taką majuną?
2018.09.13 17:31:53
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:41856363

Błogosławiony Lestek

20210
454
Kpt Domingo:
No mój pomysł zakłada taką samą użyteczność legend jak na pvp.
2018.09.13 18:26:18
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:41856599

Tishro

203290
2403
Błogosławiony Lestek:
Też mi się zdaję, że OŻ powinno być lepsze. Jako defensywny bonus te 12% na to, że przeciwnik uderzy 10% swoich obrażeń magicznych przy FO, gdzie otrzymujemy 12% mniejsze obrażenia fizyczne od początku walki gwarantowane wypada dosyć miernie, a akurat te bonusy powinny być podobne.
2018.09.13 18:36:09
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:41856674

Ardaryk

2371028
5086
przecież podwójne oż to op bon na otchłani, gdzie wiemy z kim walczymy.
2018.09.13 18:50:05
Ocena: 2
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:41856781

Błogosławiony Lestek

20210
454
Ihuf:
OP bonus bo nie ma innego takiego vs mag, ale kiedy porównasz do FO, które powinny być analogicznie zrobione wypada przynajmniej słabo.
2018.09.13 20:53:29
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:41857427

Wercyngetoryks

27437
227
Błogosławiony Lestek:


Rozwinę się w tym co Nimtohanek zasugerował,tylko postaram się to inaczej wytłumaczyć.

Fizyczna osłona
: Bonus jak dla mnie lekko niezbalansowany, nie ma mowy o zawyżeniu wartości,Dlaczego?
5 Profesji posługuje się obrażeniami fizycznymi więc działa na większy ogół,ponadto jest wiele innych aspektów obniżający obrażenia od graczy
np. Pancerz,Skille(przykładowo : Porażenie 14%),Blok Tarczą,Parowanie,Unik itp.
W połączeniu z podwójną krytyczną osłoną działa to zbyt mocno nawet jak na teraz,a co dopiero po wzmocnieniach.

Ochrona żywiołów
jest bonusem głównie kierowanym przeciw profesja posługującymi się obrażeniami magicznymi,
nie można nazwać tego bonusu bezużytecznym ponieważ zakładając że walczysz np. przeciw Mag'owi
który potrafi zabrać ci 90% 1 udanym cbk bądź nawet całe, to jednak -90% od obrażeń z żywiołu
może wyrównać szanse,albo delikatnie ją zmiejszyć (zależy od przebiegu walki).

Krytyczna osłona
jest jednym z ciekawszych bonusów,ponieważ niweluje ciosy krytyczne jak i bardzo krytyczne.
Potrafi mieć znazny wpływ na przebieg walki gdyż np. Wojownik potrafi z ciosu krytycznego zadać załóżmy 6k obrażeń na 9k hp
to przy 30% krytycznej osłony jest to już 4,2k, więc walka może inaczej się potoczyć.

Cios Bardzo Krytyczny
: Jest to z pewnością bardzo potężny bonus,lecz nie zawsze jest używany jak powinien.
Nieraz zdarzało mi się widzieć równe obrażenia z Ciosu bardzo krytycznego a ciosu krytycznego na tym samym poziomie doświadczenia.
Wiele jest zależne od mocy krytyka oraz samych szans na krytyka,przy podwójnym CBK masz 20% szansy na to że po ciosie krytycznym może wejść.
Wtedy wystarczy tylko mieć coś na obniżanie ciosu krytycznego, mogą być to umiejętności bądź też ekwipunek.Potężny bonus ale można go zniwelować do minimum.
Fakt posiadania 20% cbk nic nie da, jeżeli mamy jakieś 13% szans na cios krytyczny.

Ostatni Ratunek
: Bonus bardzo przydatny na profesjach z dużą ilością punktów zdrowia, może zmienić cały przebieg walki jeżeli mamy odrobinę szczęścia.
Akurat z mojej perspektywy ten bonus nie powinien tak często występować u profesji takich jak Łowca/Tropiciel/Mag, ponieważ ich linia obrony jest znikoma,
a też nie są to profesje z dużą ilością punktów zdrowia w porównaniu do takiego wojownika bądź paladyna.

Klątwa oraz Dotyk
: Te przedmioty działają wyłącznie podczas udanego ataku, więc bierzmy pod uwagę jeżeli przeciwnik ma dużą ilość uniku a u nas z obniżaniem uniku
słabo to wygląda, to na pewno tych okazji do bonusu będzie mniej (nie tyczy się to akurat maga).
Duży nacisk stanowi też Szybkość Ataku, bonus nie zmieni walki radykalnie jeżeli przeciwnik na naszą jedną ture wykona 3/4.

Wszystkie bonusy mają jakieś tam swoje atrybuty i wymagania aby z nich prawidłowo korzystać.Ponadto bez odpowiedniego doboru ekwipunku dużo nie zrobimy doświadczonemu przeciwnikowi,czasem wystarczy że nasz przeciwnik lepiej rozumie mechaniczny aspekt
gry,i będzie pokonywał nas małym kosztem gdzie my poświęciliśmy grube miliony na rozwój postaci.
Wracając do wątku tematu,rozwinąłem bonusy w ten sposób aby dać do zrozumienia że są one dobre i też wymagają konkretnych warunków by ich używać,raczej 2x Oż nie zda nam się na wojownika.
Możliwość używania bonusów w danym momencie wywołałaby chaos,ponieważ moglibyśmy używać tych umiejętności w najbardziej dla nas korzystnych warunkach np. Podczas gdy przeciwnik chce się uleczyć,bądź też turę po nas chcę użyć jakieś niezbędnej umiejętności która go kosztuje dużo many/energii.

Edytowany 19:17:10 14.9.2018 przez Wercyngetoryks
2018.09.14 18:51:39
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:41859787

Paladin Darkness

254424
2915
Wercyngetoryks:
obnizanie na ck nie zmniejsza szansy na cbk, cbk jest wyliczany na poczatku walki i nie da sie go obnizyć eq/umkami (np rozpro)
2018.09.14 19:22:19
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:41859863

Wercyngetoryks

27437
227
Paladin Darkness:
Cios bardzo krytyczny: 10% szansy na podwojenie mocy ciosu krytycznego.

Tak dokładnie wygląda opis,wynika z tego że cbk tylko zwiększa moc przy udanym krytyku.
Krytyk a moc krytyka to odrębna historia.

Mogę mieć 11% szans na Cios Krytyczny, i Cbk w dalszym ciągu będzie działać na tej samej zasadzie z tym że szanse na taki cios będą znikome,bo może się nie pojawić nawet w całej walce.

Edytowany 19:28:44 14.9.2018 przez Wercyngetoryks
2018.09.14 19:28:16
Ocena: -1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:41859879

Paladin Darkness

254424
2915
Wercyngetoryks:
{center}
- cios bardzo krytyczny: 10% szansy (10% z początkowej wartości ciosu krytycznego w walce) na podwojenie mocy ciosu krytycznego
{/enter}

z mechaniki gry

slowo klucz
z poczatkowej wartosci ciosu krytycznego
2018.09.14 19:32:04
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:41859896

Nimtohan

227237
1818
Co do wypowiedzi wyżej, pisałem kiedyś temat w poprawkach o cbk, Bo biorąc jego opis na logikę, jest on niejasny i błędny i próbując go zrozumieć od strony nowego gracza mogą powstać dziwne wnioski, Ma być ponoć opis zmieniany. A ogólnie to paladin ma rację, bo obniżanie ck z eq/umek i to samo z podwyższeniem (celny strzal) nie ma żadnego wpływu na szansę na wejście cbk.
2018.09.14 19:37:47
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:41859916

Scigany

229163
95
No to wypowiem sie w tej kwestii było pisane o tym a czytam te ciekawsze tematy. Jeżeli przeciwnik obniża cios krytyczny w takim stopniu, że szansa na oddanie tego ciosu jest znikoma to mając 2x CBK nigdy np. nie dawałem punktów umiejętności w cios krytyczny, tylko liczyłem na samo CBK, walcząc Cios Bardzo Krytyczny wchodził i robię tak do tej pory. Sprawdzałem to dając na max w umiejętności cios krytyczny, nie było widać większej różnicy więc czasem warto pomyśleć przy rozdawaniu umiejętności ja zawsze sprawdzam wszystko . A patrząc na zmiany to jestem ciekaw, ile będzie jeszcze poprawek do umiejętności i itemkow chwilami mam wrażenie że błędne koło się robi, trochę za dużo tego kombinowania w tym wszystkim. Fajnie będzie zobaczyć post w którym będzie napisane projekt i prace nad umiejętnościami zostały zakończone a do gry będą trafiać inne udogodnienia rozwijające grę.
Edytowany 06:22:31 15.9.2018 przez Scigany
2018.09.15 06:04:03
Ocena: 3
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:41861119

Mykfanith

3025510
10599
Schemat działania bonusów legendarnych nie będzie zmieniany. Pozostajemy przy niezależnym ich działaniu, bez dodatkowej ingerencji gracza (np. poprzez użycie odpowiedniej UM).

Odnośnie OŻ - przejdzie ona odpowiednie modyfikacje, które rozszerzą jej użyteczność.
2018.11.10 05:23:05
cytuj | ID:42112371
Początek strony Strona: [1]

Temat zamknięty, nie można w nim pisać postów

Forum Margonem > Dyskusje techniczne > Bonusy legendarne, a losowość w walce

Podaj powód dlaczego oceniasz post na

Pozostało ważnych głosów na dziś: 0, po przekroczeniu limitu
Twój głos pokaże się przy wiadomości, ale nie doliczy się do reputacji gracza.


* pole nieobowiązkoweLimit znaków 0/50

Zgłoszenie postu do moderacji.
Poniżej możesz podać powód Twojego zgłoszenia.

Pamiętaj, że za bezsensowny komentarz możesz otrzymać knebla i stracić swoją reputację.

Limit znaków 0/150

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
AND grp=0