Momencik

Czekaj na odpowiedź servera..

Uwaga

  

Forum Margonem > Dyskusje techniczne > Przedmioty do poprawy

[Przeszukaj temat] [Dodaj do ulubionych]

Arasher

3001260
2965
Jak już jest coś robione w sprawie balansu to zacznijmy od najważniejszej kwestii, itemków.
Pewne przedmioty mają statystyki które są useless i przez to dana profa traci, bądź też źle dobrane statystyki, wklejajcie tylko z głową ok
Tylko niech ten temat nie zaginie x d



Co bym zmienił
http://www.wklejto.pl/637112

Uzasadnijcie jbc, jeżeli macie zastrzeżenia do moich propozycji to też piszcie
Edytowany 20:17:24 9.10.2018 przez Arasher
2018.10.09 19:20:21
Ocena: 2
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:41963334

Pazerota

303550
1777
Unik za blok wymienić.
Edytowany 19:50:06 9.10.2018 przez Meiyo
2018.10.09 19:49:51
Ocena: 0
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:41963504

Frozty

31380
989
W 1 kolejności może legi

helm z breherta(nie mam numerków)


@- rozwińcie.
Zbroja 1xunik->inny bon
cholewy -> zmiana statów, zbyt op
cc,kremy,breherta unik -> innebony
lapy z kochy -> lapy są useless, nikt ich nie nosi, potrzeba zmian+brak innych łap na ten lvl(niby są z pirata, ale bonusy są ukierunkowane)
@Meiyo tych itemow jest duzo wiecej, co ciekawe ity z unikiem są często łączone z paladynem, ale już niektóre ity łączone z b/h tego uniku nie mają .



Jeśli gdzieś walnełem głupotę to proszę jakiegoś bardziej obeznanego gracza o wyjaśnienie.
Edytowany 21:51:31 9.10.2018 przez Frozty
2018.10.09 19:51:22
Ocena: -7
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:41963515

Pazerota

303550
1777
Frozty:
Dlaczego chcesz ze zbroji na profesję bazującą na uniku zabrać unik ???
łapy z koffy LT-> HP i ew. SKF/SKM ->krytyk

buty z koba są dobre ale zmiana nie jest konieczna w nich

Pytałem Deedo, będą zmiany w itemach te kremy/cc/breheret i temu podobne raczej pewniaki, listę mamy otrzymać wkrótcę
Edytowany 23:30:30 9.10.2018 przez Meiyo
2018.10.09 23:24:12
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:41964949

Faun

2273252
2933
Co do pierścienia z Mulher, to uważam, że problem tkwi głębiej.

Popatrzmy na ten pierścień:



A następnie na te:

+heroiczny pierścień z byka, vivy i pierścien z Gothardusa na paladyna (ten pierścień jest ultrazłomem)

I następnie tutaj:



Pomijając sam fakt, iż wiele pierścieni (wrzuciłem zaledwie część, są też te z Łowczyni i Przyzywacza, które zapewne dostaną dodatkowe staty) z przedziału 160-200 ma słabo rozdane statystyki, to uzmysłówmy sobie to, iż dopiero pierścień heroiczny z dema na 210 może w pełni konkurować z tym z Róży. A bardzo ważnym punktem tego jest to, iż pierścień z Róży jest ogólnodostępny dla każdego z poziomem 157(!). Skoro zatem pierścień dostępny dla każdego jest lepszy niż większość heroicznych pierścieni przez kolejne 50 leveli, to nie uważacie, że coś jest niehalo?

Moja propozycja? Usunięcie 1x bonusu w unik z pierścienia Róży, oraz poprawienie statystyk w kilku powyższych heroicznych pierścieniach 160-210.

//Uhgh, numerki się zepsuły :<
Edytowany 23:59:09 9.10.2018 przez Faun
2018.10.09 23:52:23
Ocena: 3
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:41965025

Błogosławiony Lestek

20210
454
Frozty:
zbroja z kostka i cbk z koba, wydaje mi się, że nie są tam potrzebne zmiany, łapki z kochy potrzebuję nowych stat, o do reszty nie znam się
Arasher:
wydaje mi się, że z rzeczy z kostka tylko buty na woja potrzebują zmian, bo dają jak dla wojownika bardzo dziwne statystyki, 60 cech, 60 sa, brakuje w nich kryta albo siły, zbroja z opka to jakiś śmietnik, po co unik na legach tylko na paladyna? Zbroja na 113 zrobiona na odczep się, po prostu daje all bony w siłę, potrzebuję zmiany, może pod 99 będzie się ją opłacało obniżać, bo póki co nawet na 113 jej nie ubieram, itemki na 180-200 pomijam (nie znam się), pier na 30 jest fajny, do exp turka spk, a jak chcesz pod pvp pier to z władka i niech jego zmieniają jak już, łuk z koba to żałość, nie wiem jak -300 hp w ogóle przeszło, zbroja i buty według mnie ok, buty jako zamiennik, a zbroja po prostu jest dobra, no może trochę uniku by się przydało teraz, skoro taki nerf był, broń na 144 powinna być tylko na woja, miecz 165 niszcz panca tam dać trzeba.
Faun: w 100% się zgadzam
Meiyo:nie ma co wymieniać uniku na blok, bo zaraz woj będzie miał tyle bloku co paladyn i jeszcze bardziej będzie uciążliwy dla szybkich profesji.
2018.10.10 06:19:28
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:41965121

Frozty

31380
989
Meiyo:
Błogosławiony Lestek:
Siłę tancerza determinuje w większości ilość uniku. Po ostatnich zmianach, które "zabrały unik" aby praktycznie nikt nie osiągał 50% ta zbroja jest broken. Ma ona 2 bonusy w unik oraz bardzo fajne statytyki. Zbroja na 69 dorównuje stystykami tym za esencje. Ma tyle samo uniku co zbroja, która ma 14 lvl od niej więcej. Zbroja ta ma na dodatek bonus w fizyczną osłonę(poj. bonusy dostały buffa) co daje kolejny + nad tymi składanymi(zależy z kim się bijemy, fajny zamiennik vs fizyczne)

Buty z kobolda
Ahh buty z kobolda, najciekawszy item z gry noszony na przedziale orlica -> gopa(może dalej) przez każdego(no chyba, że ma eventówki). Jak to jest, że ogólnodostępny item dorównuje, a czasem nawet przewyższa eventowe itemy statystykami? Porównajmy sobie buty z cichej b/h z cholewami. Czy mimo tych 26(!!!) poziomów różnicy cholewy odstają? Owszem buty z cichej są lepsze, ale nie aż na tyle jak na swój lvl i status(eventowe).
@- To nawet po lvl powinny miec lepsze staty.
Edytowany 18:18:35 10.10.2018 przez Frozty
2018.10.10 09:07:03
Ocena: 0
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:41965203

Pazerota

303550
1777
Frozty:
mi się zdaje, że ta zmiana będzie nie na zasadzie poprawy słabych itemków lub nerfu mocniejszych, pewnie tylko ten unik ruszą dla profesji które go nie powinny mieć
2018.10.10 10:07:46
Ocena: 0
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:41965316

Marshin

287542
3006
Unik został usunięty ze wszystkich przedmiotów przeznaczonych wyłącznie dla wojownika, paladyna i maga oraz z łączeń pal-mag i pal-woj. Kilka przedmiotów przeszło przez drobny lifting (na przykład usunięcie nadmiaru siły krytyka magicznego w przedmiotach pala oraz obniżania szansy na ck przeciwnika).

Dokładna lista:


Unikatowe:

Pozłacany pancerz furbola (173w)
Zbroja nisczyciela (180w)
Kościana zbroja mroku (69w)
Hełm oszalałego tygrysa (74pw)
Lepsze nagolenniki centaura (100pw)
Magiczna tarcza maddoków (218p)
Miedziana protekcja bogów (58p)
Paladyński naszyjnik zmarłych (81p)
Ognioodporna zbroja furbola (171p)
Malachitowa zbroja (180p)
Zbroja czarnej magii (69p)
Zbroczona szata zemsty (40m)
Koralowy naszyjnik ifryta (120m)
Płaszcz zdobiony jadeitem (180m)
Płaszcz mglistej magii (188m)


Heroiczne:

Dotyk lodowatego zimna (300w)
Mocarna włócznia maddoków (218w)
Ciężki miażdżyciel kości (230w)
Ochrona Burkoga (130w)
Kościana zbroja demona (69w)
Ciężkie buty kościeja (69w)
Protectum Erechieli (86pw)
Buty Morthena (85pw)
Oko pająka (197pw)
Pancerz pogromcy innowierców (258p)
Uszy najwyższego sępa (184p)
Pierścień błędnego ognia (155p)
Mroczne karwasze demona (69p)
Mroczne buty kościeja (69p)
Zbroja mrocznej magii (69p)
Rubinowe serce południa (280m)
Krwawy sygnet potęgi (210m)
Esencja chłodu poranka (65m)
Czarujący sygnet mocy (192m)
Płaszcz nieziemskiej magii (190m)


Ulepszone (zmiany przewidywane w odleglejszym terminie):

Pierścień krwi niewolników I - VII (110pw - 230pw)
Naszyjnik braterstwa wywern I - VII (110pm - 230pm)
Żelazne buty mistrzów I - XIII (40p - 300p)
Księżycowe sandały mistrzów I - XIII (40m - 300m)
Ciężkie cholewy mistrzów I - XIII (40w - 300w)




Legendarne:

Skrzydła Varów (184w)
Naszyjnik złotych płatków (250w)
Zbroja władcy mroku (82w)
Pancerny hełm Tanrotha (285pw)
Kremapodus (175pw)
Złote buty Morthena (90pw)
Zbroja Markusa Vinta (83p)
Przerażająca potęga demona (195mp)
Święty granat ręczny (70m)
Szata władcy magii (300m)

============

Istnieją przedziały i poziomy eq, na których wiele obniżania uniku nie ma, w konsekwencji można ten bonus zachować (na przykład set z kostka). Niektóre przedmioty ze względu na unik mogą też lepiej przydawać się podczas expienia - potencjalnym takim itemkom dałem również bonusy defensywne. Jeśli macie jakieś propozycje to dajcie znać (wolnych grafik nie mam, więc nowy item nie powstanie ale mogę przerobić już istniejący).

Pełne zmiany zostaną przedstawione w changelogu.
 
 
Arasher:
Bezużyteczne bronie jak 2h na pala, gr/fizyk na tropa pozbieram osobno jak dostanę pozwolenie.
Naszyj z Vivy jest mocny tylko nie koreluje z legbonem, poza tym nie ma przedziału na którym można by go efektywnie nosić - mam co do niego inny plan.

Frozty:
Łapki z Kochanki mogę trochę wzmocnić jak już się pojawią ogólnodostępne rękawice między 90 a 110.
Cbk z kobolda wymaga nerfa, a KO wzmocnienia, swoje wersje przygotowałem już dawno tylko ze względu na popularność itemków temat jest dość wrażliwy. Zmianę możemy omówić, ale na pewno nie pojawi się przed otchłanią.

Faun:
155 przeszedł lifting, różę trzeba na pewno skrócić o jeden bonus w SA - to przegadam z Dee, moc reszty jest całkiem dobrze zachowana jak na itemy z e2, a z Dema podług reszty odstaje (no w tym wypadku 3 bonusy w SA nie robią na łowcy wrażenia). Wrzucę propozycję jak dostanę zielone światło.
 
 
Edytowany 21:39:07 10.10.2018 przez Marshin
2018.10.10 17:43:18
Ocena: 4
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:41966658

Arasher

3001260
2965
sa na poziomie 60 lvli, dobrze byłoby ując jeden bon i dać właśnie w szybkość

to już mnie nawet bawi, to samo co wyżej

sam pier jest dosyć mocny ale pakowanie 2x uniku w pierek stricte pod magów jest juzles

to co wyżej

jeden bon z uniku-> sa ,pomek z chryzy nie bym nie ruszał żeby nie wygryzły licytek

pier dosyć mocny ale dać może dać jeden pkt z siły w wszystkie cechy/zręczność aby był bardziej przyjazny na łowce

tutaj lepiej byłoby odjąć ze 2 punkty z kryta i dać je z lt,hp aby byłby bardziej przydatne do expienia bo z butami na ten lvl ciężko

kryt-obniżane sa/sa

ma mieć zmieniany bonus ale przyda mu się ten rozłożenie stat na nowo x d

Chyba tyle co, chyba że coś jeszcze mi się rzuci w oczy
Edytowany 19:15:17 10.10.2018 przez Arasher
2018.10.10 19:14:39
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:41967077

Fearle-S

175594
1112
-> mana w HP/WC. Totalnie zmarnowany bonus.
-> unik w HP. 2x unik w itemie dla woja.
-> 1x unik w coś mało kolizyjnego, bo i tak pier jest super (usuwanie nadmiernej ilości uniku dla p)
2018.10.10 19:26:42
Ocena: -2
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:41967144

Marshin

287542
3006
Arasher:
Shleaaeaealem Gorstoostrtri zmieniłem już podczas zmiany legbonu.
Furbol 175 zmian nie dostanie, łowca musi się nacieszyć hp/skf z siły, poza tym im wyżej tym wszystkie cechy są słabsze względem bonusu w pojedynczą cechę.
Pier z ducha dostosuję mocą jak już poleci nerf na różę.
Buty 185 - hp/lt słabnie w butach, ck zostaje.
Zbroja na tanca i tropa z sekty na pewno wymaga zmian, reszta musi wypaść gorzej od zbrojek z brata (heros>e2).

2 legi z OŻ które podałeś od zawsze są zlewane i dobrze byłoby je podbić, ale poczekałbym z tym do zmiany w OŻ. Twórcy pewnie mieli na myśli "zróbmy mocne itemy pod profy, ożetka będzie dodatkiem", a obecnie legbony to podstawa składania eq, statystyki pełnią rolę dopełniającą.

Łuk 177/ręce 190 nie wymagają imo zmian. Nie można zapomnieć, że mają stanowić słabsze itemy ze względu na powszechność, a stawianie progów "item powinien mieć minimum 2x SA" też jest trochę sztuczne i zawęża wachlarz rozdawania bonusów w przedmiotach nowych lub eventowych (które docelową mają być rozchwytywane).


Fearle-S:
Całkowicie źródeł uniku bym maga/woja nie pozbawiał, jedynie wyrzucił go z przedmiotów typowanych.  
Naszyj sobie zapisuję, dzięki.

 
Edytowany 19:35:29 10.10.2018 przez Marshin
2018.10.10 19:32:28
Ocena: 4
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:41967169

Vise

3151324
4090
Marshin:
Buty 185 i tak większości wypadków się nosi tylko do expa, więc po co aż tyle tego krytyka? Już lepiej zostawić 1% a resztę dać w osłabione HP/LT.
2018.10.10 19:35:14
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:41967192

Samikosar

3151176
5993
Zbroja craftingowa ma tylko 1 bonus w SA na profesję łowcy. Na 227 i na 244 to nawet zbroja na 204 z przyzywa ma więcej uniku. Przydałoby się rzeczywiście łowcy oddać unik. Zbroja na 163 to samo, 1 bonus w unik a tancerz bodajże aż 4 bony w unik?





Jeszcze co do uniku, zbroja heroiczna tylko na łowcę uniku nie ma wcale



A na tropiciela (na ten sam lvl) ma aż dwa dane bony w unik, trochę to nierówne (a napisałeś posta jak byłem w trakcie pisania to dobrze że wejdzie zmiana).


@Frozty na 167 potrafię obniżyć łowcy 120-130 uniku (szacunkowo 8 w unik na tym poziomie to 1 punkt procentowy uniku co przekłada się na obniżenie o 14-16% z samego eq) + do tego dochodzi umiejętność + 10 procent obniżenia i z jego ~30-40% robi się 4-25% (zależy jakie ma eq łowca). Zakładając że ma 30% na unik. 30%-16% eq-10% umki) = 4.
Edytowany 20:09:37 10.10.2018 przez Samisiek
2018.10.10 19:39:19
Ocena: 2
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:41967226

Arasher

3001260
2965
Marshin:
Co do butów z koba, może dać im oż której brakuje na przedziale(do 85 powiedzmy) oraz znerfić te usuwajac przy tym niszczenie panca? W przypadku zmiany bonusu na wspomniany wcześniej usunięcie niszczenia nie byłoby zbyt odczuwalne, można by było uzyskać buty słabsze ale nie zabijające ich. Myślałem czy by w tym przypadku nie usunąć też niszczenia energii ale nie wiem czy to nie byłoby zbyt duże osłabienie

--------------------------------------------------------
Jeszcze pytanie, co z itemkami które mają ujemne bonusy? Np z kozuga,variego
Edytowany 20:18:32 10.10.2018 przez Arasher
2018.10.10 20:08:11
Ocena: 2
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:41967420

Fearle-S

175594
1112
Arasher:
Do 85 to powinny zostać dodane nowe buty i łapy na ~80 lvl. Ogromne luki (buty z kica nie bierzemy pod uwagę).
2018.10.10 20:20:07
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:41967480

Razzy

2881183
5009
Ustosunkuję się do paru przedmiotów wymienionych wyżej:

Arasher:
Łuk z chryzi-nie wiem czemu chcesz zabierać z niego unik i robić broń podobną do tych z licytacji. Myślę, że właśnie 2x unik w tym łuku zawsze robiło robotę, a teraz jeszcze jak każdy punkt jest na wagę złota, zostawiłbym jak jest.

łapy z byka-pamiętam jeszcze jak były 3 wersje tych rękawic, bez uniku, z jednym bonusem w unik i z dwoma bonusami z tego co pamiętam, do dzisiaj zastanawiam się, czemu wybrali akurat tą. W skrócie jestem za.

pier z czempa-siła jest przydatna 2 profesjom na 3, myślę, że nie powinien być ruszany.

Fearle-S:
Cień piekieł-tutaj trzeba się dobrze zastanowić bo z jednej strony fajnie, że pal i mag odzyskają punkt z uniku w coś bardziej użytecznego (chociażby manę) ale byłby też to spory cios w tropiciela i następne pytanie czy ta legenda nie zrobiłaby się za mocna?



Generalnie strasznie źle na to patrzycie, bo chcecie zabierać unik z itemków gdzie nie pasuje on jednej profesji na 2 pozostałe (np rękawice ze stworzyciela) a chyba nie na tym to miało polegać. Rozumiem przedmioty które są konkretnie na pala, woja czy maga, ale łączonych myślę, że nie powinniśmy ruszać z wyjątkiem tych na wszystkie profesje. Sam Deedo nie będzie wstanie tego ogarnąć jak kiedyś bo jest tego zdecydowanie za dużo, jedna aktualizacja zbyt bardzo namieszała.
2018.10.10 20:40:16
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:41967611

Deedo

7773214
2306
Listę przedmiotów w których jutro pojawi się zmiana podał Marshin - dokładne info będzie w logu zmian przedmiotów. Itemki, które wytypowane są do zmiany:

Unikatowe:

Pozłacany pancerz furbola (173w)
Zbroja nisczyciela (180w)
Kościana zbroja mroku (69w)
Hełm oszalałego tygrysa (74pw)
Lepsze nagolenniki centaura (100pw)
Magiczna tarcza maddoków (218p)
Miedziana protekcja bogów (58p)
Paladyński naszyjnik zmarłych (81p)
Ognioodporna zbroja furbola (171p)
Malachitowa zbroja (180p)
Zbroja czarnej magii (69p)
Zbroczona szata zemsty (40m)
Koralowy naszyjnik ifryta (120m)
Płaszcz zdobiony jadeitem (180m)
Płaszcz mglistej magii (188m)

Heroiczne:

Dotyk lodowatego zimna (300w)
Mocarna włócznia maddoków (218w)
Ciężki miażdżyciel kości (230w)
Ochrona Burkoga (130w)
Kościana zbroja demona (69w)
Ciężkie buty kościeja (69w)
Protectum Erechieli (86pw)
Buty Morthena (85pw)
Oko pająka (197pw)
Pancerz pogromcy innowierców (258p)
Uszy najwyższego sępa (184p)
Pierścień błędnego ognia (155p)
Mroczne karwasze demona (69p)
Mroczne buty kościeja (69p)
Zbroja mrocznej magii (69p)
Rubinowe serce południa (280m)
Krwawy sygnet potęgi (210m)
Esencja chłodu poranka (65m)
Czarujący sygnet mocy (192m)
Płaszcz nieziemskiej magii (190m)

Legendarne:

Skrzydła Varów (184w)
Naszyjnik złotych płatków (250w)
Zbroja władcy mroku (82w)
Pancerny hełm Tanrotha (285pw)
Kremapodus (175pw)
Złote buty Morthena (90pw)
Zbroja Markusa Vinta (83p)
Przerażająca potęga demona (195mp)
Święty granat ręczny (70m)
Szata władcy magii (300m)


Dodatkowo przewidziane są zmiany w legbonach:
Zmiana bonusów legendarnych:
- Szyszak przyboczych Vinta (83): płomienne oczyszczenie
- Zaklęte padło jaskini (84): lifting statystyk + cios bardzo krytyczny
- Trzewiki zaklinacza rzek (36): oślepienie
- Złota łza słońca (101): oślepienie
- Rycerska zbroja śmiałka (70): oślepienie
- Magiczna szata złego przewodnika (63): oślepienie
- Korona potępionej królowej (118): płomienne oczyszczenie
- Czapka uroku Atalii (150): oślepienie
- Głęboki kaptur minotaura (175): płomienne oczyszczenie
- Shlem Gorgosti (218): oślepienie
- Perła błotna (227): oślepienie
- Szaleńcza odwaga (195): płomienne oczyszczenie
- Sygnet Lhavrynn (181): oślepienie

Oprócz tego zmiana standardowych statystyk:
- Ognisty gniew Aneli: przebicie 35% > 30%
- Puklerz trójmagicznego splotu: 1% cios krytyczny -> 50% blok przebicia
2018.10.10 23:25:06
Ocena: 7
cytuj | ID:41968383

Arcyhaftan

8362
478
Deedo:

O, trafilem z butami z lambo

Teraz zostaje kwestia tego, ze na 40 z oslepienia korzystac beda mogly tylko 3 profy. Zamierzacie wprowadzic jakas lege dla h/b/w z oslepieniem? Lub chociaz ogolnodostepna by w przynajmniej malym stopniu wyrownac mozliwosc korzystania ze wszystkich kombinacji bonusow?
2018.10.10 23:46:46
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:41968405

Fearle-S

175594
1112
Deedo:
Nie zapomniało się wam przypadkiem o 111-140 w związku z ogromną ilością FO? Miała być zmiana!
-nasior z burka
-pier z lichwy bh
-hełm z królki bhw
-łapy z jacka mtp
-buty z teśki
-buty z bacy
-hełm z goonsa
-łapy z manti
(coś jeszcze chyba było)
Edytowany 23:55:13 10.10.2018 przez Fearle-S
2018.10.10 23:50:12
Ocena: 5
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:41968410

Arasher

3001260
2965
Deedo:
Co z lega która miała byc pewnikiem tzn lapach z zagaja ht?
2018.10.10 23:52:05
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:41968414

vonumo

26121
141
do 47 są 3 legi, które dają dotyk anioła, który obecnie jest jednym z najsłabszych bonusów. Którąś z tych legend też można byłoby zmienić.
2018.10.10 23:59:22
Ocena: 0
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:41968423

Zgredziol

184104
347
- Złota łza słońca (101): oślepienie
Jeden Wielki błąd


@Lord Bosper Daj teraz inne oż na 100-105 nie licząc wojownika
Edytowany 00:18:00 11.10.2018 przez Zgredziol
2018.10.11 00:14:12
Ocena: -1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:41968465

Marshin

287542
3006
Zgredziol:
Na tym przedziale defensywne naszyjniki już istnieją (99/wójt), wisior z renegata będzie przerabiany w większym stopniu na hybrydę, a OŻ zawsze będzie nastawione przeciw jedynie połowie profesji.

Arasher:
Oba nowe legbony są dla profesji wolnych, już wcześniej wytypowaliśmy co zastąpi FO, a nonsensem byłoby poraz drugi w tym roku zmieniać w nich bonus, więc wolimy poczekać.

Fearle-S:
Kolejna zmiana w legbonach weźmie pod uwagę pier z lichwy i łapki 123.
2018.10.11 00:38:55
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:41968489

Lord Bosper

3233333
9923
Zarządca Świata Prywatnego
Zgredziol:
Osobiście jestem zadowolony z tej zmiany, ponieważ nie podobało mi się to, że legendy z tytanów miały tak sytuacyjny bonus jak OŻ przez co były bardzo rzadko używane i tym samym często marnowane. Zawsze można dodać na ten przedział nową legendę z OŻ z np. e2, więc nie widzę problemu.

Szkoda tylko, że legendy z Orlicy pozostały bez zmian - hełm (OŻ + jest hełm z Gobbosa na zamianę) oraz buty b/h/p/w (nadmiar OR na tym przedziale).
2018.10.11 00:40:11
Ocena: 2
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:41968490

Kite

15314
179
Fearle-S:
jeszcze butki fodug, łapki zoons, czapa atka, zbroje za eski podbijając przedział troszkę wyżej
2018.10.11 00:57:10
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:41968508

Panda Mianek

180693
611
Z całego serca dziękuję za zmianę FO w czapce z Atalki, którego jest po prostu sporo na przedziale - serduszko nie będzie bolało podczas składania FO na 144, bo akurat tak się składa, że było sporo przedmiotów, które oferowały graczom wielokrotności bonusów takich jak FO/CBK - toteż zbrojka na maga wymagała dublowania bonusu. Ten raz wam przyklasnę
Edytowany 01:33:11 11.10.2018 przez Panda Mianek
2018.10.11 01:03:58
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:41968511

Scigany

229163
95
Nie wiem może się mylę. Np mag jak sama nazwa wskazuje, unik w itemach u niego znalazł się przez przypadek? Skoro mowa o balansie i poprawkach to raczej unik z pal woj mag powinien zostać usunięty a profesje powinny być bazowane na czym innym. Więc np granat z królika miał poprawkę a unik? Tak samo inne itemki z unikiem . I zastanawia mnie jedno np tancerz, łowca profesje które powinny bazować na uniku w niektórych itemach maja go mało a powinny mieć więcej. Kwestia legendarnych zbrojek za esencję, przegladnal bym i poprawił staty w niektórych. Nie mówię już o bonusach legendarnych w tych zbrojach, niektóre zdecydowanie są do wymiany
2018.10.11 06:06:05
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:41968565

Be Bol

31564
171
Deedo:
Może jeszcze buty z seta p/w?
2018.10.11 07:04:13
Ocena: 2
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:41968574

Terkin Percer

311306
5375

czy będzie tutaj zmieniany bonus?

@+ dz nie widzialem,w takim razie pytanie zbedne
Edytowany 07:39:13 11.10.2018 przez Terkin Percer
2018.10.11 07:29:26
Ocena: 2
KONTO ZABLOKOWANE | zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:41968581

Slajder

19045
436
Nie wiem po co zmiana w helmiku z opka skoro to jedyne FO ogolnodostepne pod kica na te profki, lepiej by bylo juz zamienic odrzut z gopki, ale zobaczymy.
2018.10.11 07:52:22
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:41968589

Meldenar

3331364
2524
- Czapka uroku Atalii (150): oślepienie
- Głęboki kaptur minotaura (175): płomienne oczyszczenie
- Szyszak przyboczych Vinta (83): płomienne oczyszczenie
mogę ja wiedzieć, czemu masowo wywalacie fizyczną z m/t? przez pryzmat siebie, no ale kurna bez jaj: 175 używałem na co dzień, właśnie ze względu na FO, bo ozdoba<<<tchnienie; 83 zamierzałem założyć dosłownie za chwilę, jak zlootam pewien item, a wychodzi na to, że stoję na e2 dwa miesiące na darmo, w dodatku jest to jedyna nieeventowa FO na ten lvl; czapki z atalki dawno nie używałem, ale też była fajna...
chcecie wywalać fizyczną to ktoś wyżej przytoczył zestawik ~130 z czterema FO, chociaż też nie do końca

druga kwestia
- Sygnet Lhavrynn (181): oślepienie
bonus to zmieniacie, ale to że 4/6 profesji traci dwa, a taki mag nawet trzy bonusy to macie w depozycie?

trzecia
- Korona potępionej królowej (118): płomienne oczyszczenie
jedyna dostępna oż dla magików, *clap clap*, nawet gdyby liczyć ultrarzadki naszyj z renia to i tak odpada, bo on też ją traci

- Zaklęte padło jaskini (84): lifting statystyk + cios bardzo krytyczny
ta zmiana też bardzo wątpliwa, bo mimo fajności cbk(choć i tak skopiecie staty znając życie, gdzie wystarczy skm i intel zamienić na coś #łowca), to zabralibyście łowcy jedyną fizyczną w okolicy(nie widzę ŻADNEJ nieeventowej); do tego gdyby wyjść poza 83 i np. pomyśleć o 88, to takiemu tropowi chcecie zabrać 2/2 dostępne obecnie fizyczne, szyszak i padło X-D
Edytowany 09:14:28 11.10.2018 przez Meldenar
2018.10.11 08:42:36
Ocena: 8
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:41968613

Nimtohan

227236
1820
Meldenar:
Dobre pytanie, ale moje też niczego sobie.
- Trzewiki zaklinacza rzek (36): oślepienie
- Złota łza słońca (101): oślepienie
- Korona potępionej królowej (118): płomienne oczyszczenie

Dlaczego masowo wywalacie oż z magicznych, szczególnie, że nie ma takiej potrzeby, nie ma nadmiaru oż. Ba! Na 100-120 jedyne oż na magiczne to buty z konga 100 . A miałem koronę kupić niedługo pod magów, bo z tarką są niedozrobienia przez tropa, no ale teraz muszę się głęboko zastanowić czy opłaca się to kupować. I tej straty łatwodostępnej oż nie zrekompensuje nawet oż z kolosow 90 czy 117 czy nowych leg z renia jakby było.
2018.10.11 08:50:44
Ocena: 2
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:41968618

Anonimowy Dyktator

102115
31
Meldenar:
Zauważ, że padło jest aktualnie legendą, która pasuje zarówno na tropiciela (Z racji właśnie inteligencji i skm) jak i na łowcę. Wywalając te ''magiczne'' statystyki zrobi się z tego coś bardzo podobnego do obręczy letniego deszczu bądź kolii słonecznych promieni Akurat te rzeczy, które zaproponowałeś wyrzucić powinny według mnie zostać, bo to dobra alternatywna legenda dla tropiciela. A już i tak mocno się jej oberwało po odjęciu odrzutu
2018.10.11 10:13:48
Ocena: -1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:41968713

Mściwy Henomi

3182698
10679
A ja mam pytanie, czy w butach z seta 274 Pal/ Woj, można by było dodać oślepienie zamiast klątwy? Ze względu na SA tych profesji.
2018.10.11 10:17:23
Ocena: 8
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:41968718

Czycz

312382
690
Zmiana FO na PO w pierku na 195 pala. Czy jest ktoś, kto z tej zmiany jest zadowolony? Oprócz wojów, którzy teraz dwuręką będą łamać pala jeszcze łatwiej?
Pier zakładany głównie pod woja no i może jeszcze pod tanca, na przedziale 170-210 z FO ogólnych był tylko ten pier i naszyj z pająka. No to teraz już tylko naszyj z pająka.
2018.10.11 12:56:18
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:41968955

Samikosar

3151176
5993
Deedo:
Do Smocznej zwinności też można by dodać oślepienie, bardzo specyficzne butki (poza SA i unikiem nic ciekawego nie oferują).




@Ale co po takim FO które prawie nic nie oferuje?
Edytowany 13:29:53 11.10.2018 przez Samisiek
2018.10.11 13:10:34
Ocena: -9
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:41968977

Armed

210669
2344
Terkin Percer:
Witam, mógłbyś mi pokazać eq, w którym używasz tego naszyja, łapek albo czapki z goonsa będąc tancem/łowcom?
Bo według mnie, są to na tyle tragiczne legendy dla tych prof, że używam je jedynie na postaciach, na których nie mam innego zamiennika, od tak, żeby były, użyteczne na łaźniach one nie są w najmniejszym stopniu.
Pierek i hełm mają genialne staty i bonus, mam mase zamienników eventowych, które nie przebijają się przez niebywałość tych dwóch itemków. Hełm do 145(gdzie wchodzi or na 145) jest niezastąpiony przeciw każdej z prof, prócz maga ze względu na unik, obniża oraz x2 ene, tak samo jak pier.
2018.10.11 13:50:22
Ocena: -2
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:41969052

Arnold polewaj

307183
363
Samisiek:
Przecież te buty są dobre, pod tropów najlepsze oraz pod tanka.
2018.10.11 13:56:10
Ocena: 2
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:41969076

Me-Few

120463
219
Deedo:
W jakim celu do Zaklętego padła jaskini został wprowadzony bonus CBK? Odrzut został zamieniony na FO i bardzo fajnie, gdyż jest to bonus defensywny po czym zostaje to zmienione w CBK... Jedyną racjonalną zmianą byłoby zamienienie FO na oślepienie lub płomienne oczyszczenie, gdyż też są to bonusy defensywne, a najlepiej po prostu tego nie zmieniać. Napisane jest o lifcie statystyk, który faktycznie patrząc na obecne gryzłby się z bonusem, ponieważ jest 1% na ck. Z drugiej strony na jakiej zasadzie ma wyglądać lift, skoro na ten sam lvl jest Kolia słonecznych promieni? Dotychczas te 2 legendy oferowały zupełnie inne statystyki co również było super

Twój Tate:
Ok zgadzam się z Tobą, tylko popatrz przez pryzmat tego, że łowca/trop mają problem z profami tanc/woj/pal, czyli krótko mówiąc z obrażeniami fizycznymi i mimo że to była tymczasowa zmiana to była trafiona w sedno. Pod kogo takie cbk na t/h zakładać?
Edytowany 15:44:26 11.10.2018 przez Me-Few
2018.10.11 15:18:47
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:41969310

Twuj Tate

313415
1119
Me-Few:
Pewnie dlatego, że dla t/h nie ma prawie żadnych legend ofensywnych w tym przedziale, a w sumie naszyj z ko całkiem dobrze spełnia swoje zadanie i statystykami przewyższał ten z odrzutem/fo. W pierwotnej formie odrzut był swego rodzaju hybrydą pomiędzy ofem i defem, pamiętaj o tym, że fizyczna to był jedynie tymczasowy zamiennik.
2018.10.11 15:27:46
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:41969360

pan halinka

290262
1199
Deedo:
Jeżeli FO z Głęboki kaptur minotaura (175) zostanie zmienione na PO, to ta zmiana bardzo dotknie dużą garść osób. Aktualnie jest to jeden jedyny sensowny hełm z FO na ten przedział + sekte + wyżej ew. (jeżeli komuś nie odpowiada FO z maddoka), bardziej do PO pasowałby nowo powstały item, bo zmienianie bonusu w tym hełmie jest słabe... dzięki tej zmianie jedyne FO (z hełmu!) jakie będzie mógł posiadać mag / trop to będzie.. nic ? Chyba że mówimy o FO z goonsa Z poza puli hełmów będzie FO z sk (buty 163), gdzie wydaje mi się że DA z ogra (buty 165) jest sensowniejszym rozwiązaniem zarówno dla maga jak i tropiciela (ale oczywiście sytuacyjnie i tak FO > DA), a na sekcie jest to FO z kleszcza(210 naszyjnik)

Co proponuję?
Skoro nadchodzą reworki tytanów to PO proponuję wrzucić do Łowczyni Wspomnień bądź też Versus Zoonsa


//Edit
Pisząc miałem na myśli głównie magów oraz tropicieli (hełm z byka jest na M/T)

@Sauber
A no tak bo przecież zmiana w obecnych legach musi być wcale nie dodali nowych leg do orlicy i kica
Edytowany 16:49:10 11.10.2018 przez pan halinka
2018.10.11 15:32:11
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:41969387

Young Hems

331850
10342
Deedo:
Czemu wyrzucasz oż tak masowo?
Na 100-120 już nie będzie żadnego (zbroja 82 sie nie liczyxd)
Aha i zmiana w kapturze z byka i pierku z sekty to głupota.
W ogóle zacznijcie uzasadniać czemu zmienicie bonus w X legendzie, a nie przychodzisz piszesz, że zmiana i tyle.-.-------
Edytowany 16:31:21 11.10.2018 przez Young Hems
2018.10.11 16:28:27
Ocena: 2
KNEBEL | zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:41969624

Wehomir

2931828
5734
Zastanawiam się czemu nie zmieniono klątwy na oślepienie w Niezłomności bezlitosnego seta (p/w).

Oślepienie to w końcu klątwa, ale dla profesji wolnych, do których de facto wojownik czy pal się zaliczają. Całość potęguje fakt, że paladyn ma na 252 wisiorek z klątwą, a wojownik na 242 hełm.
2018.10.11 16:42:07
Ocena: 5
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:41969676

Pazerota

303550
1777
Marshin:
Deedo:
Dobre zmiany tylko nie wiem skąd pomysł na danie HP w hełmach gdzie ten bonus jest osłabiony i to mocno.
Moglibyścię się też zająć butami z seta i dać oślepienie jak już z resztą wspominano wcześniej.

@raver cichaj tam, jak już coś piszesz to rób to na swoim profilu nie tu
Edytowany 17:59:39 11.10.2018 przez Meiyo
2018.10.11 17:37:53
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:41969875

Funky Soul

287266
1280
Deedo:

Witam, nie rozumiem zmiany butów z lambo. Były one idealne przeciwko paladynom z bonusem OŻ, teraz mag/trop bez farta nie mają podejścia. Więcej wyjaśnień na dole. Dodam również, że walki między magicznymi profesjami na poziomach 40-49 nie mają zbyt dużych różnic w wykonanych turach. Dla przykładu dodam kilka walk między m/t m/p (z graczami o podobnych ekwipunkach):

https://grooove.pl/battle/id,14921648
https://grooove.pl/battle/id,14961803
https://grooove.pl/battle/id,14929260 w walkach takich jak tak mag jest bez szans bez butów oż
https://grooove.pl/battle/id,15669800?\
Różnice w turach są tak małe, że OŻ by się o wiele lepiej sprawdzało.

Jedna walka na 10(?), w które by się rzeczywiście przydały te buty z nowym bonusem: https://grooove.pl/battle/id,15669847

Walki m/w:
https://grooove.pl/battle/id,14960573
https://grooove.pl/battle/id,1557978
https://grooove.pl/battle/id,15567469
Jak widać, magiem mam po 2x więcej tur, więc oślepienie w tym przypadku byłoby przydatne dla wojów, natomiast magom KO lub FO (których nawet nie ma na przedziale)

Walki m/h,b:
https://grooove.pl/battle/id,15612409
https://grooove.pl/battle/id,15612642
https://grooove.pl/battle/id,13772118 Niestety nie posiadam więcej walk z tancerzami, jednak z nimi zazwyczaj miałem trochę mniej tur, ta akurat trochę fartowna.

Z punktu widzenia paladyna - z magicznymi profami tur w walce jest podobna ilość u obu stron(zależy od szczęścia, ale zazwyczaj wygląda to podobnie). Co do tancerzy, jak wiadomo mają oni więcej tur jak w przypadku walk m/b.

Podsumowując: Ze względu na bonus buty te powinny być używane przeciwko tancom/łowcą lecz statystyki są zrobione do walk z profesjami magicznymi (stricte paladyn przez niszczenie eny i many). Co teraz? Prędzej ta zmiana by się sprawdziła w butach b/h/w (tutaj natomiast najbardziej poszkodowany byłby tanc), gdyż teraz mamy w nich bonus OR, z którym na przedziale mamy 4 legendy: pierek z mushity, 2 legi z karma i one (nie licząc zbrojek (woj i tanc mają) oraz eventowych). Natomiast OŻ jest teraz jedno, na którym tracimy DA jako zamiennik. Nie wiem jak na innych przedziałach, ale tutaj magicznym profesjom ciężko jest wygrać z paladynami a teraz szanse się jeszcze bardziej zmniejszyły. Można polegać wyłącznie na szczęściu. Proszę nie odbierać tego jako płacz, tylko jako poradę. Jak dla mnie zmiana ta była dość nieprzemyślana.
Edytowany 18:03:43 11.10.2018 przez Funky Soul
2018.10.11 18:00:05
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:41969963

Młody Socjalista

301180
38
Dlaczego kapek z byka został zniszczony? Skąd teraz poza butami z SK mag ma brać fizyczną?
Dlaczego bonus w kremach nie został zmieniony skoro już staty w nim zmieniano? Krytyczną na Palu 144-200 można mieć z: zbroi 163, hełmu z brata, mitry, łap z sk(niemal jedyne rękawice legendarne 144-199 ogólnodostępne, reszta to eventowe albo z tytana, więc większość paladynów w legendach własnie je nosi. Łapy z aty mają za słabe staty na pala), naszyja z ady, pierka z worka, pierka z sekty. Paladyn na Sk czy 200lvlu może zrobić sobie całe eq w tym bonusie.

Z trzech przedmiotów legendarnych dwa z nich potrzebują zmiany bonusu, a został on zmieniony w tej ledze, która była najbardziej użyteczna z nich.
2018.10.11 18:06:20
Ocena: 2
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:41969987

Kopalnik

30246
38
Być może tylko się czepiam, ale ten itemek był zapowiedziany w liście, a nie otrzymał aktualizacji.

2018.10.11 18:21:13
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:41970048

Arasher

3001260
2965
Jak dla mnie niektóre zmiany zbyt pochopne i niepotrzebne. Zabieranie np jedynych fo na przedział to słaby ruch, lepszym już by było dodawać itemy do istniejących mobów jak np Torunia która ma w szablonie tylko jedną lege.
Oprócz tego usunęcie 2 fo tropicielowi na 85, wspominałem kiedyś żeby dać fo/oż zamiast odrzutu, zmieniliście, było ok.
Teraz daliście ofensywny bonus przy tym zabierając fo z hełmu i nagle tropek czy łowca mogą jedynie liczyć na jakieś ko z czachy
Edytowany 18:40:07 11.10.2018 przez Arasher
2018.10.11 18:37:32
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:41970152

pan halinka

290262
1199
Jak już tak reworki lecą to:





Nie znajdzie zastosowania przez: Mało SA
Propozycja:
HP 1x -> SA 1x
CK 1x -> SA 1x

To samo pierścień na 153 t/b/h


Również brak mu SA
CK x1 -> SA 1x

Poprzedni nerf dla uniku na tancu trzeba jakoś rekompensować


Obniżanie uniku 1x -> Unik 1x
Niech tance wyciągną więcej niż 35%

Lek turowy dla tancerza/wojownika/łowcy jest ciut zbędny, bardziej przyda się HP / Siła krytyka fizycznego


Lek turowy -> HP 1x / Siła CK 1x


//
@-
Czemu mnie nie dziwią te minusy od was jak nawet magiem nie graliście
Edytowany 18:27:34 12.10.2018 przez pan halinka
2018.10.11 19:14:15
Ocena: -1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:41970300

Tylko zalogowani gracze mogą pisać posty

Forum Margonem > Dyskusje techniczne > Przedmioty do poprawy

Podaj powód dlaczego oceniasz post na

Pozostało ważnych głosów na dziś: 0, po przekroczeniu limitu
Twój głos pokaże się przy wiadomości, ale nie doliczy się do reputacji gracza.


* pole nieobowiązkoweLimit znaków 0/50

Zgłoszenie postu do moderacji.
Poniżej możesz podać powód Twojego zgłoszenia.

Pamiętaj, że za bezsensowny komentarz możesz otrzymać knebla i stracić swoją reputację.

Limit znaków 0/150

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
AND grp=0