Momencik

Czekaj na odpowiedź servera..

Uwaga

  

Forum Margonem > Profesje > [Poradnik] - Umiejętności wojownika i rozgrywka

[zamknięty] [Przeszukaj temat] [Dodaj do ulubionych]
Koniec strony Strona: [1]

Rhaegar Ancrath

30056
139
Szanowne Panie, Drodzy Panowie.


W końcu nadszedł ten dzień, w którym zebrałem się w sobie i postanowiłem stworzyć pewnego rodzaju poradnik, który ma dotyczyć umiejętności dla najszlachetniejszej, najdoskonalszej i najprostszej, margonemskiej profesji. Wojownik to nie jest żadna fizyka kwantowa, matematyka dyskretna, czy inne zagadnienie, którego nie pojmuje mój mały mózg. Dobrze, koniec dywagacji.

Poradnik będzie składał się z trzech części – exp, tytani/kolosi i pvp.

Na wstępie pragnę zaznaczyć, iż nie uważam się za autorytet w kwestii umiejętności pod pvp. W razie błędów w zestawieniach do walk pomiędzy graczami proszę o konstruktywną krytykę – razem na pewno stworzymy coś lepszego. Gotowi? No to zaczynamy.

Część I

Wbijanie poziomu, czyli najprzyjemniejsze z przyjemnych.


Zaczynamy w nowej wiosce startowej. Questami z samouczka nabijamy 20 poziom otrzymujemy bardzo dobry ekwipunek startowy na 15 poziom i heroiczne rękawice na wyżej wspomniany – 20 poziom. Warto zaopatrzyć się w biżuterię od Władka – zarówno w tę na 15 jak i 25 poziom. Zapomnijcie o broni dwuręcznej, lepiej będziecie walczyć wykałaczką. Do 80 poziomu spokojnie można bazować na ekwipunku z aplikacji, dostępnego do kupienia u NPC i z questów. Dobrą robotę robią też unikaty, ale nie przepłacajcie bo naprawdę nie warto. Mogę polecić kilka pozycji obowiązkowych – hełm i buty z goblinów, naszyjnik i buty z Tharmusa. Jednak wróćmy do esencji tego tematu, którą są umiejętności.

Zestaw I.1
34 poziom https://grooove.pl/skills/id,247196
Celny cios, Sprawność fizyczna i Błyskawiczny atak. Expimy, więc chcemy zabijać potwory jednym kliknięciem w przycisk f. Z umiejętności błyskawiczny cios przyda nam się jedynie jego efekt pasywny.

Zestaw I.2
44 poziom https://grooove.pl/skills/id,247246
Jak wyżej, jednak jak tylko dostaniemy możliwość dodania punktu w wytrącenie z równowagi z automatu tam dajemy, ponieważ zapewnia kolejny efekt pasywny, później dodajemy naszemu wojakowi jedynie szybkość ataku z umiejętności Wrodzona szybkość. Jednak nie ma wojaczki jeśli głowa słaba, więc tę umiejętność też odblokowujemy.

Zestaw I.3
54 poziom https://grooove.pl/skills/id,247244
Powoli dodajemy punkty w Sprawność fizyczną i Celny cios, żeby żadna kreatura nie wymknęła się spod naszego ostrza. Na tych poziomach będziemy mieli do czynienia z potworami, które zadają obrażenia od trucizny, więc warto się nieco na nią uodpornić.

Zestaw I.4
64 poziom https://grooove.pl/skills/id,247243
Kontynuujemy rozdawanie punktów w odblokowane już umiejętności.

Zestaw I.5
74 poziom https://grooove.pl/skills/id,247242
Na horyzoncie już mistrzostwo walk, więc pasuje troszkę podbić Błyskawiczny atak i Wzmocnienie energii

Zestaw I.6
84 poziom https://grooove.pl/skills/id,247239
Obowiązkowo na poziomie 80 punkcik w Mistrzostwo walk, tam wrzucamy Błyskawiczny atak i zaznaczamy „powtarzaj”. Dodatkowo pasywnie wzmacniamy siłę naszych normalnych i krytycznych ataków umiejętnością Potężne uderzenie.

Zestaw I.7
94 poziom https://grooove.pl/skills/id,247238
Maksujemy Błyskawiczny atak, wrzucamy troszkę punktów w Cios krytyczny i expimy dalej.

Zestaw I.8
104 poziom https://grooove.pl/skills/id,247237
Podbijamy Cios krytyczny, Potężne uderzenie i Mocarną ochronę. Potem wrzucacie kilka punktów w Rządzę krwi i Wytrzymałość

Tu następuje moment w którym powinieneś już wiedzieć jak dalej grać bo umiejętności już nie mają przed Tobą żadnych tajemnic, ale zapraszam do dalszej lektury

Zestaw I.9
124 poziom https://grooove.pl/skills/id,247225
Jak tylko osiągniecie 120 poziom dajecie punkt w Odbicie ciosu.

Bazujecie na posiadanych już umkach i stopniowo maksujecie. Po odlbokowaniu radzę stopniowe rozwijanie każdej z nich w zależności od potrzeb.

Zestaw I.10
140 poziom https://grooove.pl/skills/id,247236
Kontola rozwoju – tak mniej więcej powinno to wyglądać na tym poziomie.

Zestaw I.11
160 poziom https://grooove.pl/skills/id,247235
J.W

Zestaw I.12
180 poziom https://grooove.pl/skills/id,247233
Spokojnie dodajemy punkty w Twardą głowę, a 170 poziomie postaci dodajemy punkt w Paraliżujący cios i dodajemy go do Mistrzostwa Walk

Zestaw I.13
200 poziom https://grooove.pl/skills/id,247247
Pająki? Trucizna? Co? Po wyjściu z sekty maksujemy tę odporność. Ciężką ranę i Ostatnie uderzenie rozwijamy jednocześnie.

Zestaw I.14
220 poziom https://grooove.pl/skills/id,247249
Jeśli osiągnąłeś już 200+ i nadal potrzebujesz inspiracji to proszę bardzo, służę pomocą. Po wymaksowaniu wszystkiego dajemy punkty w Wampiryzm, zaraz wyjaśnię dlaczego.

Zestaw I.15
250 poziom https://grooove.pl/skills/id,247252
Czyli jak być gotowym na czyszczenie katakumb. Żeby przejść na umki od 230 podbijamy Agresywny atak.. Expiąc na katakumbach musimy uważać i nie „efać” za wszelką cenę. Musimy rozpoznać przeciwników, stąd wampiryzm, który przyjdzie nam z pomocą gdy otrzymamy w prezencie cios krytyczny

Zestaw I.16
260 poziom https://grooove.pl/skills/id,247257
Mała kontrola rozwoju.

Zestaw I.17
270 poziom https://grooove.pl/skills/id,247258
Gratulacje. Twoja postać jest maksymalnie rozwinięta.


Część II

Walki z kolosami i tytanami.


Tu mamy dwie możliwości walki. Broń dwuręczna jako główny przerywający ataki i zadający obrażenia (dalej „2h”) oraz broń półtoraręczną i tarczę jako wyzywający i przyjmujący ciosy (dalej „tank”). Tak dla przypomnienia – broń półtoraręczna bez tarczy działa jako broń dwuręczna.

Zestaw II.1
Poziom 49 (Mamlambo/Orlica)
2h https://grooove.pl/skills/id,247311
Tank (Mamlambo, z założeniem, że nie ma najmniejszego poziomu w grupie i musi wyzywać.) https://grooove.pl/skills/id,247314

Poziom 76 (Regulus)
2h https://grooove.pl/skills/id,247325
Tank https://grooove.pl/skills/id,247316

Poziom 83 (Królik)
2h https://grooove.pl/skills/id,247326
Tank https://grooove.pl/skills/id,247317

Poziom 103 (Umibozu)
2h https://grooove.pl/skills/id,247327

Poziom 114 (Renegat)
2h https://grooove.pl/skills/id,247330
Tank https://grooove.pl/skills/id,247318

Poziom 144 (Arcymag)
2h https://grooove.pl/skills/id,247329

Poziom 167 (Zoons)
2h https://grooove.pl/skills/id,264657
Tank https://grooove.pl/skills/id,247320

Poziom 190 (Łowczyni)
2h https://grooove.pl/skills/id,247332
Tank https://grooove.pl/skills/id,247319

Poziom 217 (Przyzywacz)
2h https://grooove.pl/skills/id,247334

Poziom 244 (Magua)
2h https://grooove.pl/skills/id,247335
Tank https://grooove.pl/skills/id,247321

Poziom 271 (Tezcatlipoca, Tanroth)
2h https://grooove.pl/skills/id,247337
Tank https://grooove.pl/skills/id,247322

Część III

Czarna magia.. yyy.. PvP


Tutaj tak jak w przypadku walk z kolosami i tytanami mamy dwie opcje. Broń dwuręczną i kombinację półtoraręcznej oraz tarczy. Nie będzie tu podziału na poziomy, gdyż to kwestia względna. Podział został wykonany na tiery. Lvl 25, 35, 50, 80, 120, 170, 230.

Gram na serwerze nonPvP, więc nie posiadam sporego doświadczenia w walkach między graczami, ale bazując na wiedzy zdobytej na forum oraz logicznego myślenia moje propozycje brzmią tak:

**uwaga, podane propozycje umiejętności do rozwinięcia nie uwzględniają broni z głęboką raną. Jeżeli chcecie, czujcie się wolni, żeby jej używać. Pamiętajcie wtedy o rozwinięciu umiejętności Okaleczenie

Podział prezentuje się następująco:

Do walki z profesjami magicznymi (mag, paladyn, tropiciel).


Charakteryzują się one dość sporą liczbą punktów leczenia turowego, a ponadto mogą używać czarów, które przywracają im życie. Z takimi delikwentami trzeba szybko. Więc ostrzymy nasze miecze dwuręczne i ścinamy głowy.

Naszą odpowiedzią na ich magię jest czysta siła fizyczna. Idziemy w cios krytyczny, umiejętności zwiększające wartość i szybkość ataku. Nie przejmujemy się naszym pancerzem – walczymy agresywnie.

*umiejętności do rozwinięcia:


Agresywny atak
Niszczycielski cios(pasyw)
Wzmocnienie energii
Sprawność fizyczna

Wrodzona szybkość
Ogłuszający cios (pasyw)
Twarda głowa (min 1 punkt)
Wytrącenie z równowagi

Cios krytyczny
Rządza krwi
Kontratak
Wytrzymałość
Potężne uderzenie
Krwawa szarża (kilka punktów wystarczy, nie możemy przedłużać tych walk)

Berserk
Krytyczne spowolnienie

Paraliżujący cios
Ostatnie uderzenie
Ciężka rana
Wampiryzm

Strach
Końskie zdrowie
Zmiażdżenie


Do walki z profesjami fizycznymi (łowca, tancerz, wojownik)


Te charakteryzują się (przynajmniej pierwsze dwie – unikiem i szybkością wykonywanych ataków). W przypadku walk z tymi profesjami musimy wytrzymać jak najdłużej. Na szczęście - z pomocą przychodzi nam tarcza i broń półtoraręczna.

W tych starciach blok jest naszym głównym atutem, nie wiem jak to wygląda po ostatnich zmianach, ale unik również okazywał się bardzo pomocny. Jeśli chodzi o szybkość ataku to z pierwszymi dwoma nie mamy startu. Tę różnicę należy zniwelować maksymalnym rozwinięciem umiejętności Wrodzona szybkość. Dodatkowo musimy jak najlepiej uodpornić się na truciznę i głęboką ranę.

*umiejętności do rozwinięcia:


Błyskawiczny atak
Celny cios
Wzmocnienie energii
Sprawność fizyczna

Wrodzona szybkość
Twarda głowa (min 1 punkt)
Wytrącenie z równowagi

Uderzenie zza tarczy
Cios krytyczny
Adaptacja
Rządza krwii
Mocarna ochrona

Wytrzymałość
Potężne uderzenie

Krytyczne spowolnienie
Paraliżujący cios
Ostatnie uderzenie
Ciężka rana
Wampiryzm

Strach
Płatnerstwo
Końskie zdrowie
Zmiażdżenie


Dziękuję serdecznie za uwagę.
Powodzenia na szlaku.

Edycja kosmetyczna.
Edytowany 10:42:51 16.12.2018 przez Rhaegar Ancrath
2018.10.14 00:31:42
Ocena: 3
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:41978798

KONTO USUNIĘTE

Rhaegar Ancrath:
Dobre umki

40
1.5h-https://grooove.pl/skills/id,310857
2h-https://grooove.pl/skills/id,3107969
53
1.5h-https://grooove.pl/skills/id,310858
2h-https://grooove.pl/skills/view,310797
59
1.5h-https://grooove.pl/skills/id,310859
2h- https://grooove.pl/skills/view,3107984
64
1.5-https://grooove.pl/skills/id,310860
2h-https://grooove.pl/skills/view,310799
70
1.5h-https://grooove.pl/skills/id,310861
2h-https://grooove.pl/skills/id,310800
76
1.5h-https://grooove.pl/skills/id,310862
2h-https://grooove.pl/skills/id,310802
85
1.5h-https://grooove.pl/skills/id,310863
2h-https://grooove.pl/skills/id,310803
100
1.5h-https://grooove.pl/skills/id,310864
2h-https://grooove.pl/skills/id,310804
114
1.5h-https://grooove.pl/skills/id,310865
2h-https://grooove.pl/skills/id,310805
120
1.5h-https://grooove.pl/skills/view,310866
2h-https://grooove.pl/skills/id,310806
144
1.5h-https://grooove.pl/skills/id,310867
2h-https://grooove.pl/skills/id,31080
150
1.5h-https://grooove.pl/skills/id,310868
2h-https://grooove.pl/skills/id,310844
163
1.5h-https://grooove.pl/skills/id,310869
2h-https://grooove.pl/skills/view,310845
180
1.5h-https://grooove.pl/skills/id,310870
2h-https://grooove.pl/skills/id,310846
190
1.5h-https://grooove.pl/skills/view,310871
2h-https://grooove.pl/skills/view,310847
210
1.5h-https://grooove.pl/skills/view,310872
2h-https://grooove.pl/skills/id,310848
217
1.5h-https://grooove.pl/skills/view,310874
2h-https://grooove.pl/skills/id,310849
227
1.5h-https://grooove.pl/skills/view,310875
2h-https://grooove.pl/skills/id,310851

244
1.5h-https://grooove.pl/skills/id,310876
2h-https://grooove.pl/skills/id,310852
260
1.5h-https://grooove.pl/skills/id,310877
2h-https://grooove.pl/skills/id,310853
280
1.5h-https://grooove.pl/skills/id,310878
2h-https://grooove.pl/skills/id,310854
300
1.5h-https://grooove.pl/skills/id,310879
2h-https://grooove.pl/skills/id,310855
UWAGA
Tropiciela bijemy 1.5h+tarcza


Edytowany 13:13:21 29.5.2019 przez Reto Woj
2019.05.28 10:22:02
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:42935701
Początek strony Strona: [1]

Temat zamknięty, nie można w nim pisać postów

Forum Margonem > Profesje > [Poradnik] - Umiejętności wojownika i rozgrywka

Podaj powód dlaczego oceniasz post na

Pozostało ważnych głosów na dziś: 0, po przekroczeniu limitu
Twój głos pokaże się przy wiadomości, ale nie doliczy się do reputacji gracza.


* pole nieobowiązkoweLimit znaków 0/50

Zgłoszenie postu do moderacji.
Poniżej możesz podać powód Twojego zgłoszenia.

Pamiętaj, że za bezsensowny komentarz możesz otrzymać knebla i stracić swoją reputację.

Limit znaków 0/150

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
AND grp=0