Momencik

Czekaj na odpowiedź servera..

Uwaga

  

Forum Margonem > Dyskusje techniczne > Experimental

[Przeszukaj temat] [Dodaj do ulubionych]
Koniec strony Strona: [1]

Clarion

3012038
1732
Krótkie FAQ:
1. Dostęp do świata Experimental mają:
• Członkowie Karmazynowego Bractwa.
• Gracze posiadający 1000 dni w grze lub 1000 reputacji.
• Zaproszeni.

2. Kto nie może zakładać postaci na świecie?
Gracze z banem na KB.

3. Jak otrzymać zaproszenie?
Decyzja jest podejmowana na podstawie subiektywnej oceny MG w oparciu o Wasze wypowiedzi na forum.

4. Czym ten świat różni się od innych światów gry?
Jest to świat testowy. Trafiają na niego elementy gry, które aktualnie tworzymy i dopiero testujemy, dlatego nie zawsze wszystko będzie działać poprawnie. Pamiętaj, że w związku ze zmianami postępy w grze mogą zostać utracone!

5. Co mogę sprawdzać?
Aktualne zmiany w silniku oraz w kliencie oraz inne elementy gry takie jak walki PvP, Otchłań czy eventy. Informacje o terminach testów pojawią się na forum oraz na chacie świata Experimental.

6. Jakie statystyki ma Experimental?
Wartości te mogą ulegać zmianie w zależności od tego co w danym czasie testujemy. Aktualne statystyki prezentują się następująco:

Niszczenie łupów: 13lvli
Osłabienie tytanów: 0%
Doświadczenie za potwory: 1
Doświadczenie za questy: 1
Mnożnik PH: 3
Czas respu potworów: 3
Obniżenie szansy na pusty łup: 1
Wyłączona przewaga: 1

7. Co mam zrobić jeśli zauważyłem błąd?
Jeśli błąd dotyczy bieżących zmian (występuje tylko na Experimental) należy zgłosić w tym temacie. Inne błędy w odpowiednim dziale.


Zasady świata Experimental:
1. Świat Experimental jest światem testowym, który służy testowania nowych elementów gry przed ich wprowadzeniem na światy oficjalne.
2. Na świecie Experimental, gracze posiadający postacie, w każdej chwili mogą stracić przedmioty, poziom, złoto, doświadczenie lub inne, posiadane na postaci przedmioty lub statystyki.
3. Na świecie Experimental w każdej chwili może wystąpić przerwa techniczna lub inne utrudnienia związane z grą i działaniem świata.
4. Na świecie Experimental nie są dokonywane żadne zwroty wydanych Smoczych Łusek.
5. Na świecie Experimental modyfikacjom w każdej chwili mogą zostać poddane zadania, przedmioty, potwory oraz inne elementy gry.
6. Na świat Experimental mają dostęp członkowie Karmazynowego Bractwa oraz gracze, których staż konta wynosi minimum 1000 dni lub posiadają 1000 reputacji, a także osoby posiadające zaproszenie.
7. Administracja zastrzega sobie prawo do zablokowania dostępu do świata Experimental wybranym przez siebie graczom, jak również udostępnienia go dla osób niespełniających wymagań.
8. Gracze utrudniający testowanie gry innym na świecie Experimental zostaną z niego wykluczeni.
9. Drogą komunikacji graczy grających na świecie Experimental z administracją gry jest wyznaczony do tego temat na forum. Zgłoszenia związane z tym światem na panelu kontaktowym nie będą rozpatrywane.
10. Celowe wykorzystywanie błędów na świecie Experimental w celu odniesienia korzyści dla postaci lub konta jest zabronione i karane będzie czasową lub stałą blokadą konta w zależności od powagi nadużycia.
11. Administracja gry zastrzega sobie prawo do modyfikacji regulaminu świata Experimental. Informacja o wszelkich modyfikacjach zasad tego świata zamieszczana będzie w Blogu technicznym Margonem.



_
Edytowany 12:17:41 27.3.2019 przez Joan Cornella
Edytowany 10:13:27 25.7.2019 przez Clarion
*Poprawka edytorska.
Edytowany 13:39:23 4.9.2019 przez Clarion
2019.03.26 13:52:12
Ocena: 13
cytuj | ID:42717230

Clarion

3012038
1732
Poprzednie zmiany dostępne są w Changelogu

Wersja 1.26:




_
Edytowany 15:27:44 24.6.2020 przez Clarion
2019.03.26 13:52:50
MEDAL Ocena: 24
cytuj | ID:42717234

Barlag

277383
1058
Po aktualizacji 1.24 nie jest już możliwe dodanie własnych skrótów klawiszowych.
Została zakomentowana metoda Engine.hotKeys.addHotkey, będąca jedynym sposobem dostępu do defaultHotKeys.
Można prosić o przywrócenie tej funkcjonalności? Można zrobić tak jak to jest w przypadku widgetów:
Engine.interface.getDefaultWidgetSet() => Engine.hotKeys.getDefaultHotKeys()
2020.02.25 08:42:52
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:43669589

Barlag

277383
1058
Engine.Interface.calcPopupMenuPos.

Z jakiegoś powodu w całej metodzie używane są pola typu e.clientX, e.clientY, ale w jednym miejscu nagle pojawia się e.originalEvent.clientY, który istnieje tylko w jQuery, przez co nie jest możliwe otworzenie popup menu z użyciem eventu js.


const topMenuBound = e.clientY - mHeight / 2;
const bottomMenuBound = e.originalEvent.clientY + mHeight;
const leftMenuBound = e.clientX - mWidth / 2;

Prośba o poprawienie, żeby nie musieć łatać tego w taki sposób

e.originalEvent = e.originalEvent || e;

+ przypominam o niedziałającej integracji ze skrótami klawiszowymi
https://www.margonem.pl/?task=forum&show=posts&id=504474&ps=0#post43669589
Edytowany 18:22:48 2.6.2020 przez Barlag
2020.06.02 17:05:13
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:44009261

Clarion

3012038
1732
Pan napisał(a):
Testowania ciąg dalszy...

Do zmiany:
• Kolor komendy /nar i /me. Aktualnie oba są identyczne i niczym się nie wyróżniają. "Coś dla testu" to wiadomość /nar, wiadomości Siwki, czy innych użytkowników to /me. http://i.imgur.com/61Do2v8.png
• W drugiej linijce, LPM -> PPM(?), LPN nie otwiera nam nowego okno chatu z kimś, a LPM jest podwojone w tej informacji. https://i.imgur.com/chDwlqj.png
• Okienko w Otchłani ma za dużo miejsca po lewo od outfitu. Do wycenterowania lub do przycięcia. https://i.imgur.com/8oembo1.png

Uwagi:
• Animacja Premium nie jest już tak rażąca w oczy, tj. w poprzedniej wersji widgetów, jednakże animacja wydaje się być zbyt częstotliwy. ~60 animacji na minutę to dość dużo. Zmieniłbym to do jednej animacji co 1.5s/2s.
• W głównym opisie zmian brak informacji o tym, iż cały layout okna konsoli jest zmieniony. Dla porównania, informacja o zmianie wyglądu okna klanów została zamieszczona.
• Okno nazwy świata wydaje się być ciut za małe. W przypadku światów z dłuższą nazwą (7+ liter) może ucinać nazwę świata, co nie wygląda zbyt fajnie.
• Informację o aktywności wroga podsunąłbym wyżej, o ile to możliwe. https://i.imgur.com/TrwPTIn.png
• Brak opcji "Nawigacji" na PC cały czas, tak jak jest to na telefonach po naciśnięciu "Nawiguj".
• Spacja po myślniku. Dotyczy to zarówno siły, zręczności, intelektu (i wszystkich okienek w rozwijanym panelu postaci). Pokusiłbym się również o kropki dla lepszego efektu wizualnego. https://i.imgur.com/RvZj3mW.png
• Zmiana tego na coś, co lepiej opisze, co robi dana czynność. Może - "Udziela informacji o poziomie gracza"? https://i.imgur.com/WoolkV2.png
_
Edytowany 15:37:04 27.3.2019 przez Faervil Unberth


Ad 1. Zmiany kolorowania wejdą wraz ze zmianami w czacie gry.
Ad 2. Poprawione.
Ad 3. Winne są tu duże outfity. Outfit jest spritem, więc nie można go swobodnie centrować itp.

Co do uwag:
- Zlecono dodanie spacji w tipach myślników
- Sama funkcja /lvl nie ma praktycznie żadnego sensu w dzisiejszych czasach i prawdopodobnie zniknie.
- Tekst w oknie społeczności jest tak nisko, ponieważ cały styl okna i jego zawartości taki jest. Wygląda to w miarę spójnie. Mechanizm społeczności również będzie zmieniany i rozbudowywany, w jednej z przyszłych wersji.

Pan napisał(a):
Na urządzeniach mobilnych nadal nie pokazuje mapy, jeśli logamy na czerwoną mapę w godzinach 11-8. Dopiero po przechyleniu poziomo telefonu pojawia nam się mapa.
• [NI] Naprawiono brak tła w oknach na urządzeniach mobilnych. - Nie jestem pewny, czy to odnosi się do tego - jeśli tak, to nadal nie działa poprawnie.

Brak możliwości kopiowania posiadanego złota, czy brak możliwości kopiowania tekstu z okien m.in. dodatków jest zbędne. Osobiście przywróciłbym możliwość kopiowania z tego.

W dodatku "Zmienne ramki przedmiotów" sugerowałbym zmianę nazwy na "Ramki przedmiotów". Tekst zmienne oznacza samoistną zmianę, zwykle niestałą - samo "Zmiana ramek przedmiotów" jest już lepszą formą od obecnej.

W dodatku "Zmienne ramki przedmiotów" powinna pojawić się opcja umożliwiająca wyłączenie nam podświetlenia "zwykłych" itemów z http://nerthus.margonem.pl/img/gui/it_borders.png.

W dodatku "Zmienne ramki przedmiotów" wiadomość przy usuwaniu naszych, wgranych ramek "Czy na pewno chcesz usunąć ramkę?" -> "Czy na pewno chcesz usunąć te ramki/obramowania?".

Reszta działa bez zarzutu.

Ad 1. Błąd nie powinien już występować. Jeżeli jednak nadal jest, to proszę o materiał prezentujący występowanie go.
Ad 2. J/w
Ad 3. Wielokrotnie powodowało to niechciane zaznaczanie tekstu. Ewentualnie można dodać specjalne przyciski kopiowania wartości w niektórych miejscach.
Ad 4. Zlecono do zmiany
Ad 5. Ramka przedmiotu to grafika, więc włączenie/wyłączenie oznacza nic innego jak dodanie ramki z backgroundem dla zwykłych itemów. Zostawiliśmy to w kwestii gracza.
Ad 6. Zlecone do zmiany
Edytowany 16:37:12 25.6.2020 przez Clarion
2020.06.25 16:35:17
:: Oceń wypowiedź:
cytuj | ID:44070116
Początek strony Strona: [1]

Tylko zalogowani gracze mogą pisać posty

Forum Margonem > Dyskusje techniczne > Experimental

Podaj powód dlaczego oceniasz post na

Pozostało ważnych głosów na dziś: 0, po przekroczeniu limitu
Twój głos pokaże się przy wiadomości, ale nie doliczy się do reputacji gracza.


* pole nieobowiązkoweLimit znaków 0/50

Zgłoszenie postu do moderacji.
Poniżej możesz podać powód Twojego zgłoszenia.

Pamiętaj, że za bezsensowny komentarz możesz otrzymać knebla i stracić swoją reputację.

Limit znaków 0/150

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
AND grp=0