Momencik

Czekaj na odpowiedź servera..

Uwaga

  

Forum Margonem > Dyskusje techniczne > Experimental

[Przeszukaj temat] [Dodaj do ulubionych]
Koniec strony Strona: [1]

Clarion

3031503
1271
Krótkie FAQ:
1. Dostęp do świata Experimental mają:
• Członkowie Karmazynowego Bractwa.
• Gracze posiadający 1000 dni w grze lub 1000 reputacji.
• Zaproszeni.

2. Kto nie może zakładać postaci na świecie?
Gracze z banem na KB.

3. Jak otrzymać zaproszenie?
Decyzja jest podejmowana na podstawie subiektywnej oceny MG w oparciu o Wasze wypowiedzi na forum.

4. Czym ten świat różni się od innych światów gry?
Jest to świat testowy. Trafiają na niego elementy gry, które aktualnie tworzymy i dopiero testujemy, dlatego nie zawsze wszystko będzie działać poprawnie. Pamiętaj, że w związku ze zmianami postępy w grze mogą zostać utracone!

5. Co mogę sprawdzać?
Aktualne zmiany w silniku oraz w kliencie oraz inne elementy gry takie jak walki PvP, Otchłań czy eventy. Informacje o terminach testów pojawią się na forum oraz na chacie świata Experimental.

6. Jakie statystyki ma Experimental?
Wartości te mogą ulegać zmianie w zależności od tego co w danym czasie testujemy. Aktualne statystyki prezentują się następująco:

Niszczenie łupów: 13lvli
Osłabienie tytanów: 0%
Doświadczenie za potwory: 1
Doświadczenie za questy: 1
Mnożnik PH: 3
Czas respu potworów: 3
Obniżenie szansy na pusty łup: 1
Wyłączona przewaga: 1

7. Co mam zrobić jeśli zauważyłem błąd?
Jeśli błąd dotyczy bieżących zmian (występuje tylko na Experimental) należy zgłosić w tym temacie. Inne błędy w odpowiednim dziale.


Zasady świata Experimental:
1. Świat Experimental jest światem testowym, który służy testowania nowych elementów gry przed ich wprowadzeniem na światy oficjalne.
2. Na świecie Experimental, gracze posiadający postacie, w każdej chwili mogą stracić przedmioty, poziom, złoto, doświadczenie lub inne, posiadane na postaci przedmioty lub statystyki.
3. Na świecie Experimental w każdej chwili może wystąpić przerwa techniczna lub inne utrudnienia związane z grą i działaniem świata.
4. Na świecie Experimental nie są dokonywane żadne zwroty wydanych Smoczych Łusek.
5. Na świecie Experimental modyfikacjom w każdej chwili mogą zostać poddane zadania, przedmioty, potwory oraz inne elementy gry.
6. Na świat Experimental mają dostęp członkowie Karmazynowego Bractwa oraz gracze, których staż konta wynosi minimum 1000 dni lub posiadają 1000 reputacji, a także osoby posiadające zaproszenie.
7. Administracja zastrzega sobie prawo do zablokowania dostępu do świata Experimental wybranym przez siebie graczom, jak również udostępnienia go dla osób niespełniających wymagań.
8. Gracze utrudniający testowanie gry innym na świecie Experimental zostaną z niego wykluczeni.
9. Drogą komunikacji graczy grających na świecie Experimental z administracją gry jest wyznaczony do tego temat na forum. Zgłoszenia związane z tym światem na panelu kontaktowym nie będą rozpatrywane.
10. Celowe wykorzystywanie błędów na świecie Experimental w celu odniesienia korzyści dla postaci lub konta jest zabronione i karane będzie czasową lub stałą blokadą konta w zależności od powagi nadużycia.
11. Administracja gry zastrzega sobie prawo do modyfikacji regulaminu świata Experimental. Informacja o wszelkich modyfikacjach zasad tego świata zamieszczana będzie w Blogu technicznym Margonem.



_
Edytowany 12:17:41 27.3.2019 przez Joan Cornella
Edytowany 10:13:27 25.7.2019 przez Clarion
*Poprawka edytorska.
Edytowany 13:39:23 4.9.2019 przez Clarion
2019.03.26 13:52:12
Ocena: 13
cytuj | ID:42717230

Clarion

3031503
1271
Poprzednie zmiany dostępne są w Changelogu

Wersja 1.23:

POPRAWIONO:
• [silnik] Poprawiono tekst życzeń otrzymywanych przy rocznicy konta.
• [silnik] Naprawiono zdalne ukrywanie przedmiotów.
• [silnik] Naprawiono błędne działanie obniżeniu wartości ataku krytycznego przez stat critval-enemies.
• [silnik] Naprawiono błąd, który powodował wiązanie się przedmiotów, jeżeli należały do zestawu ekwipunku.
• [silnik] Naprawiono błędnie przyznawane nagrody przy udziale w kalendarzu wydarzeń.
• [silnik] Naprawiono przerywanie połączenia z grą podczas wykonywania wpłaty/wypłaty złota z/do depozytu.
• [silnik] Naprawiono brak wysyłania reszty informacji systemowych.
• [NI] Naprawiono samoczynne wyłączanie się śledzenia zadania po odświeżeniu okna gry.
• [NI] Naprawiono zamykanie okna ze statystykami przedmiotu po wielokrotnym wywołaniu go lub zużyciu przedmiotu.
• [NI] Poprawiono wyświetlanie się statystyki Ammo i Amount w oknie sklepów przy wielokrotnym zakupie.
• [NI] Naprawiono brak odświeżenia się statystyk przedmiotu w trybie podglądu ulepszenia przedmiotu.
• [NI] Naprawiono odtwarzanie się animacji maskotki po przejściu przez drzwi.
• [NI] Poprawiono niewyświetlanie się animacji w tutorialu.
• [NI] Naprawiono zawieszanie się gry po zamknięciu okna depozytu.
• [NI] Naprawiono wyświetlanie animacji maskotki w oknie podglądu.
• [NI] Naprawiono błędne obniżanie się buttonów w oknie otchłani.
• [NI] Naprawiono granice przesuwalności okien.
• [NI] Naprawiono zawieszanie się gry w przypadku przeniesienia przedmiotu do zakładki depozytu, której nie mamy wykupionej.
• [NI] Poprawiono tło pod powiadomieniami o nowej wiadomości na czacie.
• [NI] Poprawiono wystające nazwy potworów w oknie minutnika.
• [NI] Poprawiono suwak w oknach z wyszukiwaniem.
• [NI] Naprawiono nierenderowanie się okna gry, gdy zasłonimy ekran gry elementami interfejsu.
• [NI] Naprawiono nieaktualizowanie się tipów przedmiotów podczas przeciągania.
• [NI] Naprawiono warstwy wyświetlania obiektów na podręcznej mapie.
• [NI] Poprawiono działanie filtra w Gracze na mapie i Poszukiwaczu.
• [NI] Naprawiono błędnie wyświetlaną plakietkę o pojawieniu się potwora podczas śledzenia zadania.
• [NI] Poprawiono optymalizację skryptu odpowiadającego za szukanie drogi.
• [NI] Poprawiono styl widgetów.
• [NI] Poprawiono dopasowanie scroll barów we wszystkich oknach gry.
• [NI] Poprawiono dostosowanie ramki w przypadku zaznaczeniu gracza dla niestandardowych outfitów.
• [NI] Poprawiono hitboxy elementów mapy.
• [NI] Poprawiono aktualizowanie się avatara gracze w zakładce prywatnej czatu.
• [NI] Poprawiono wyświetlanie niestandardowych rozmiarów outfitów w zakładkach prywatnych czatu.
• [NI] Poprawiono błędne wyświetlanie animacji statu "emo".
• [NI] Poprawiono zepsute zakładki okna Pomocy, po ręcznej zmianie rozmiaru/rodzaju czcionki.
• [NI] Poprawiono format tabeli w oknie odzyskiwania przedmiotów.
• [NI] Naprawiono brak ładowania się interfejsu w przypadku przejścia przez drzwi z aktywnym tipem.
• [NI] Naprawiono brak podświetlania drugiego npc/obiektu przez questtracking.
• [NI] Poprawiono podświetlenie przedmiotów ulepszonych w trybie swobodnej rozgrywki.
• [NI] Poprawiono błędnie nieznikający tip okna konfiguracji.
• [NI] Poprawiono miganie wybranej zakładki aukcji podczas odświeżenia zawartości.
• [NI] Poprawiono pozycjonowanie tipów przedmiotów w przypadku małej rozdzielczości.
• [NI] Poprawiono błędnie dziedziczoną wartość pola filtru z filtru łupu do filtru podręcznej mapy.
• [NI] Poprawiono pozycjonowanie okna "Pokaż eq".
• [NI] Poprawiono pozycjonowanie okna "Odzyskaj przedmioty.
• [NI] Poprawiono brak rysowania mapy w przypadku małego okna gry (firefox).
• [NI] Poprawiono brak podświetlenia przedmiotów, które są przypisane do paska szybkiego dostępu.
• [NI] Naprawiono błąd z jednolinijkowymi dialogami.
• [NI] Naprawiono błąd, który mógł powodować niewyświetlanie się avatarów.
• [SI] Poprawiono zanikanie ekranu odliczania do ożywienia w przypadku zmiany konfiguracji.
• [SI] Poprawiono zakładanie przedmiotów podczas otwartego depozytu.
• [SI] Naprawiono błędne wysyłanie dwóch zapytań, co powodowało brak możliwości zaaplikowania do klanu.
• [MINIGRY] Poprawiono występowanie dwóch tych samych grafik przedmiotów.

DODANO:
• [silnik] Dodano możliwość wyboru podniesienia przedmiotów leżących na stosie.
• [silnik] Dodano możliwość podglądu zadań w interfejsie.
• [silnik] Rozszerzono opcję "zdobądź" w zadaniach.
• [silnik] Zwiększono ilość bitów dostępnych dla tutoriala.
• [silnik] Dodano nowe statystyki: removedot, removedot-allies, removestun, removeslow.
• [silnik] Dodano system predykcji tur.
• [NI/SI] Dodano możliwość wyboru podniesienia przedmiotów leżących na stosie.
• [NI/SI] Dodano możliwość ustawienia kamienia czerwonego smoka poprzez kliknięcie na ikonkę.
• [NI] Dodano możliwość podglądu zadań w interfejsie.
• [NI] Dodano wyświetlanie informacji o amount i ammo podczas kupowania przedmiotów.
• [NI] Dodano możliwość ustawienia przeźroczystości okien.
• [NI] Dodano "x" w polach filtrowania.
• [NI] Dodano możliwość przypięcia tipu w oknie podglądu lootboxa.
• [NI] Dodano sortowanie przedmiotów w oknie podglądu Lootboxów.
• [NI] Dodano możliwość natychmiastowego napisania do klanowicza, który dołączył do gry.
• [NI] Dodano automatyczną interakcję po dojściu do NPC.
• [NI] Dodano możliwość zmiany outfitu z poziomu interfejsu.
• [NI] Dodano efekt niskiej ilości życia.
• [SI] Dodano wyświetlanie grafiki "x" przy chodzeniu na elementach z ujemnym wType.


ZMIENIONO:
• [silnik] Zgrupowano informacje o questach w jeden klucz.
• [NI/SI] Dostosowano okno zadań do nowych danych.
• [NI/SI] Dostosowano okno walki do nowych danych.
• [NI] Ukryto przyciski szybkiej sprzedaży u handlarzy, którzy nic od nas nie kupią.
• [NI] Ujednolicono style okien przeźroczystych.
• [NI] Zmieniono wygląd okna wynajmu pokoi.
• [NI] Uporządkowano działanie LPM i PPM we wszystkich elementach gry.
• [NI] Zmieniono dopasowanie się ikon do wielkości okna na Podręcznej mapie.
• [NI] Usunięto wszystkie headery w nowym interfejsie.
• [NI] Ujednolicono przyciski wysuwanej listy.
• [NI] Ujednolicono logikę działania QuestTrackingu.
• [NI] Zmniejszono zanikanie strzałki QuestTrackingu.
• [NI] Zmieniono wygląd tekstu w oknie konfiguracji.
• [NI] Usunięto podwójne wyjście z okna sklepu.
• [NI] Ukryto widgety w zależności od poziomu.
• [NI] Zmieniono działanie funkcji logujących błędy.
• [NI] Zmieniono kolory pasków wierszy w oknie aukcji.
• [NI] Wycentrowano położenie okna łupów.
• [SI] Usuniętego zbędny komunikat o potencjalnej utracie złota.
• [SI] Zmieniono położenie informacji o dodaniu staminy w tipie przedmiotu.


_
Edytowany 12:59:12 28.11.2019 przez Clarion
2019.03.26 13:52:50
MEDAL Ocena: 24
cytuj | ID:42717234

Faun

3044090
3516
http://i.imgur.com/bWueioA.png
http://i.imgur.com/BDdaboV.png

Wersja mobilna - Menu akcyjne wyskakujące po naciśnięciu na graczu z listy wyskakuje nieco na lewo. Pozycja Menu akcyjnego zmienia się w zależności od położenia dodatku 'Gracze na mapie'.
inb4 testowane na dwóch różnych przeglądarkach, żadnych dodatków
2019.03.27 13:39:26
Ocena: 2
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:42720484

Faun

3044090
3516
Joan Cornella:
W przypadku wersji poziomej, menu akcyjne wyskakuje nad graczem (nie obok).
http://i.imgur.com/syJpb8Y.png
http://i.imgur.com/Dkk99zt.png

Wersja androida: 8.0.0
2019.03.27 13:45:40
Ocena: 2
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:42720512

Faun

3044090
3516
Testowania ciąg dalszy...

Do zmiany:
• Kolor komendy /nar i /me. Aktualnie oba są identyczne i niczym się nie wyróżniają. "Coś dla testu" to wiadomość /nar, wiadomości Siwki, czy innych użytkowników to /me. http://i.imgur.com/61Do2v8.png
• W drugiej linijce, LPM -> PPM(?), LPN nie otwiera nam nowego okno chatu z kimś, a LPM jest podwojone w tej informacji. https://i.imgur.com/chDwlqj.png
• Okienko w Otchłani ma za dużo miejsca po lewo od outfitu. Do wycenterowania lub do przycięcia. https://i.imgur.com/8oembo1.png

Uwagi:
• Animacja Premium nie jest już tak rażąca w oczy, tj. w poprzedniej wersji widgetów, jednakże animacja wydaje się być zbyt częstotliwy. ~60 animacji na minutę to dość dużo. Zmieniłbym to do jednej animacji co 1.5s/2s.
• W głównym opisie zmian brak informacji o tym, iż cały layout okna konsoli jest zmieniony. Dla porównania, informacja o zmianie wyglądu okna klanów została zamieszczona.
• Okno nazwy świata wydaje się być ciut za małe. W przypadku światów z dłuższą nazwą (7+ liter) może ucinać nazwę świata, co nie wygląda zbyt fajnie.
• Informację o aktywności wroga podsunąłbym wyżej, o ile to możliwe. https://i.imgur.com/TrwPTIn.png
• Brak opcji "Nawigacji" na PC cały czas, tak jak jest to na telefonach po naciśnięciu "Nawiguj".
• Spacja po myślniku. Dotyczy to zarówno siły, zręczności, intelektu (i wszystkich okienek w rozwijanym panelu postaci). Pokusiłbym się również o kropki dla lepszego efektu wizualnego. https://i.imgur.com/RvZj3mW.png
• Zmiana tego na coś, co lepiej opisze, co robi dana czynność. Może - "Udziela informacji o poziomie gracza"? https://i.imgur.com/WoolkV2.png
_
Edytowany 15:37:04 27.3.2019 przez Faervil Unberth
Edytowany 10:04:55 19.9.2019 przez Clarion
2019.03.27 14:43:00
Ocena: 3
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:42720611

Haftan

136176
747
Nie mam postaci na experimentalu, jednak nie widzę poprawki tej funkcji w changelogu zatem:

[NI]
Na urządzeniach mobilnych kliknięcie w niezaznaczone w żaden sposób miejsce na minimapie powoduje przejście postaci w to miejsce. Jeżeli jednak klikniemy w jakiś obiekt (np. przejście do innej lokacji, npc, inny gracz) gra nie prowadzi nas do tego miejsca, lecz do innego losowego (?) miejsca na mapie.
Edytowany 15:37:28 28.3.2019 przez Haftan
2019.03.28 15:36:58
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:42723961

Zuy Bow

317264
491
[NI]

Aktualnie jak się używa trackingu przy zabijaniu mobów to podświetla tylko tego pierwszego. Byłaby możliwość aby w przyszłości podświetlało wszystkie, które są wymagane do questa?
2019.04.01 18:39:22
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:42738413

Angel s

3006
441
Z tego co zauważyłem po każdym rozłączeniu czy wylogowaniu mnie, z nieznanej mi przyczyny pokazuje mi się elita którą pokazałem, mam na myśli "Mushita"- chwila po pokonaniu i wywaleniu mnie z gry z napisem relogu od razu pojawia się E2, możliwe że jest to błąd .
2019.04.15 03:50:30
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:42790093

Olympia

342434
1246
Problem na NI.
Nie sądzicie, że mieczyki losowania powinny być bardziej widoczne? Chodzi mi o to by jak ktoś stoi na e2 i ta e2 go zakrywa to nie zawsze się te mieczyki widzi.
2019.05.06 13:00:02
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:42863878

Allivar

31646
147
http://prntscr.com/o8bz4p Broń z orlicy jest różdżką w sklepie z laskami
_
Błąd z otchłanią.
Akceptuje walkę mam oczekiwanie na przeciwinika a po czasie dodaje mi punkt ostrzezenia.. 2 raz. Myslę, że łatwo będzie odtworzyć ten błąd
Edytowany 18:27:54 29.6.2019 przez Allivar
2019.06.29 17:28:42
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:43032577

Ereef

316203
935
Gdy gram otchłań to czasem gdy już wybiore zestaw um i potwierdze walkę to gdy walka się rozpocznie ponownie włączy mi się okno wyboru zestawu eq i musze kliknąć f5 żeby móc walczyć bo zasłania to okno walki
Błąd na SI, występował na Classic ale udało mi się go po 9 walkach wywołać bez dodatków na Experimentalu
ss: https://imgur.com/a/j6Mx4EA
ss po kliknięciu walcz:https://imgur.com/a/b34SX6W
W tle widać ze jest walka
2019.06.29 22:08:49
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:43033428

Faun

3044090
3516
Nie wiem, czy należy to zgłosić tutaj, ale zaryzykuję. Nie działa porównywarka itemów na mechanizmie Barteru, podczas gdy na aukcji/depozycie/poczcie działa jak należy.

W Lootfiltrze NI przydałaby się kategoria "Waluty", kolejno: Głowa Zbira, Denary, Samorodki, Smocze Łuski, Smocze Runy, Tytoń, Złota moneta poległego.
Edytowany 18:43:59 10.7.2019 przez Faun
2019.07.10 17:46:01
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:43064647

Kris Aphalon

293545
1645
Deedo:
Antidotum nie stackuje się. Nie wiem czy to zamierzone, jak aury zwykle stackują się do 2. Warto by dodać notkę jeżeli zamierzone.
Dodatkowo bierze ono pod uwagę minusową odporność (mając -3% odporności na ogień z ekwipunku, mimo że w eq pokazuje 0 to po użyciu antidotum mamy 17% odporności), mimo że nie można mieć mniej niż 0% odporności. Ale to już chyba raczej zamierzone, więc tylko mówię że można się zdziwić.
2019.08.14 11:38:50
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:43170862

Thanders

300146
249
Proponuję umiejętność Strach (umiejętność dostępna od 230 poziomu, dla wszystkich profesji) lekko zmodyfikować. Mianowicie zwiększyć redukcję obrażeń od graczy z 10% na 20%. Nie jest to drastyczna zmiana a spowoduje, że walki na wysokim poziomie będą nieco dłuższe, statystycznie o 1/2 ciosy w walce, więc teoretycznie jest to bardzo nie wiele, ale praktycznie spowoduje drobną poprawę walk, żeby nie dochodziło do patologicznych sytuacji, że woj ściąga na strzała maga ze 100%, czy na odwrót. O ile walki np. pal vs trop, są dłuższe i można poczuć obecność bonusów w walce to większość pojedynków trwa często kilka/kilkanaście tur (albo do ładnego cbk). Dodatkowo dodam, że jest to zmiana dla wszystkich profesji, więc nikt nie stanie się przez to silniejszy. Z jednej strony łowca będzie potrzebował więcej czasu żeby przebijać się zwykłymi atakami przez pancerz woja, ale z drugiej pozwoli to na ciut dłuższą walkę, w której łowca odda więcej ataków w wojownika już bez pancerza. Zmiana jest też łatwa do testowania, bo dotyczy ją tylko najwyższy przedział (240+) więc walki na małym poziomie nadal będą miały swój urok wielu tur, a jednocześnie walki na 300 będą mniej frustrujące. Myślę też, że nie ma potrzeby zmieniać redukcji od razu na 30%, gdyż mogło to by spowodować sytuację zmieniania umiejętności jak było z szadzią dla maga (30>10>20), a tak kombinować też nie ma potrzeby, według mnie zmiana tej umiejętności na 20% przyniesie wiele korzyści.
2019.08.25 00:42:09
Ocena: 6
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:43201359

Dofamia

26016
74
Próbując wyjść z mapki do questa 'Polowanie na szczury' wyskakuje mi informacja o zabiciu wszystkich. Zabiłam trzy razy. Wyjść nadal nie mogę.
https://imgur.com/a/25KptIR
Edytowany 14:47:19 27.9.2019 przez Dofamia
2019.09.27 14:37:10
Ocena: 3
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:43277974

Jartien

18858
251
Podczas np. przerwy technicznej wyskakuje komunikat "Połączenie zostało przerwane. Czy zalogować ponownie?"
Nie można wybrać opcji tak przy pomocy enter, tylko trzeba klikać myszką, szczegół ale przeszkadza
2019.11.18 11:06:34
:: Oceń wypowiedź:
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:43394039

Clarion

3031503
1271
Gretrut napisał(a):
Na czacie podwajają się wiadomości te same i w tym samej godzinie co wysłane:
http://prntscr.com/px26p3

Dam linki wskazując wiadomości:
http://prntscr.com/px2700
http://prntscr.com/px274d

W tym samym czacie lecz 2 wiadomości pod rząd w tym samym czacie!


Zlecone do naprawy.


Aktualizacja CHANGELOGA


_
Edytowany 08:00:34 20.11.2019 przez Clarion
2019.11.19 14:44:01
Ocena: 2 :: Oceń wypowiedź:
cytuj | ID:43396124

Deedo

7773541
2481
Wojownik:

Błyskawiczny atak - osłabiono dodatkowe obrażenia ciosu 10,12,14,16,18,20,22,24,26,28 -> 5,6,7,8,9,10,11,12,13,14
Uderzenie zza tarczy - obrażenia procentowe zależne są od poziomu umiejętności (od 2 do 3%)
Krwiożerczy szał - nie zabiera już życia, zużywa energię jak standardowa umiejętność (koszt energii=19,20,21,22,23,24,25,26,27,28), czar zamiast zwiększać redukcję przeciw efektom obezwładnienia wykonuje się o 30% szybciej
Krwawa szarża - nie zabiera już życia, czar trwa zawsze 8 tur i jego siła na niższych poziomach jest niższa (11% zamiast 20%)
Okrzyk bojowy - zwiększa szansę na cios krytyczny o max 9% na 7 tur, dostępny od 230 poziomu
Krwawa jatka - nowa umiejętność pasywna w miejsce Okrzyku bojowego - wzmacnia głęboką ranę oraz dodaje niszczenie pancerza (umiejętność Okaleczenie traci ten efekt)
Ostatnie uderzenie - wzrost szansy na cios krytyczny na pierwszym poziomie (4% -> 6 %)
Agresywny atak - zmniejszenie obrażeń na niskim poziomie oraz zwiększenie na wyższym


Paladyn:

Gorące uderzenie - stała wartość obniżania uniku podczas wykonywania umiejętności: 5%
Świetlista osłona - wydłużenie z 3 do 5 tur aktywnej redukcji efektów obezwładniania
Splot odporności - nowa umiejętność pasywna z odpornościami na wszystkie żywioły magiczne (umiejętność zastąpiła Przywrócenie energii i przejęła odporność z Witalności)
Tarcza słońca - dodatkowy efekt przywracania energii (5@5,6@5,7@5,8@5,9@5,10@5,11@5,12@5,13@5,14@5)
Witalność - zamieniona miejscem ze Stabilnością mocy
Kula światłości - zamiast niszczyć energię i manę kradnie manę

Tancerz ostrzy:

Trujące pchnięcie - obniżenie wzmocnienia trucizny na niskich poziomach (z 83% do 56%), użycie umiejętności dodaje punkt kombinacji
Rozszarpanie ran - wzmacnia atak, dodatkowo przejmuje rolę wzmocnienia ciosu po Błyskawicznym ciosie (punkty kombinacji jeszcze bardziej zwiększają atak)
Furia - nowa umiejętność aktywna zastępująca Trującą zarazę. Wzmacnia siły krytyka wszystkim członkom drużyny
Zamroczenie - efekt niszczenia energii wydłużony z 4 do 6 tur
Uporczywość - poszerzenie umiejętności Odporność na toksyny o dodatkowy efekt redukcji głębokich ran
Gruboskórność - wzmacnia odporności na wszystkie rodzaje magii. Efekt redukcji głębokich ran przeniesiony do Uporczywości
Toksyczne opary - wzmocniono efekt osłabienia ciosów przeciwnika z 7 do 10%, usunięto odporności magiczne
Amok - wydłużono efekt działania z 5 na 7 tur
Poprawa kondycji - zwiększono ilość energii na niższych poziomach
Rozpraszający okrzyk - użycie umiejętności dodaje punkt kombinacji
Zadziorny atak - użycie umiejętności dodaje punkt kombinacji
Podstępne uderzenie - obrażenia zależne od punktów kombinacji
Adrenalina - osłabienie przyspieszenia, szczególnie na wyższych poziomach (z 30% do 20%)


Łowca:

Błyskawiczna strzała - zamieniona miejscem z Diamentową strzałą
Remedium - nowa umiejętność w miejsce Antidotum, która wzmacnia odporności na wszystkie rodzaje magii
Zdradzieckie ostrze - efekt niszczenia many i energii został wzmocniony
Zatruta strzała - użycie umiejętności dodaje punkt kombinacji
Rozdzierająca strzała - dodaje punkt kombinacji za każdą zadaną głęboką ranę
Wyniszczające rany - obrażenia zależne od punktów kombinacji


Mag:

Fuzja żywiołów - zamieniona miejscem z Leczeniem ran, wzmacnia ciosy przez 2 tury kosztem niższych obrażeń maksymalnych (z 14% na 10%)
Porażenie - na każdym poziomie wzmocniono zadawane obrażenia o 0,4% życia przeciwnika
Kula ognia - zwiększono wartość obrażeń wejściowych o 10 punktów procentowych na każdym poziomie
Lodowy pocisk - zwiększono spowolnienie na niższych poziomach (z 87% na 105%)
Duszący pocisk - użycie umiejętności dodaje punkt kombinacji
Klątwa - umiejętność przeniesiona na 120 poziom
Krytyczna potęga - zwiększa szansę na cios krytyczny zamiast siły krytyka (umiejętność działa tylko na rzucającego), dostępna od 80 poziomu
Apogeum - nowa umiejętność pasywna w miejsce Kradzieży many, która zwiększa szanse na cios krytyczny, jeśli przeciwnik ma mniej niż 20% życia
Determinacja - nowa umiejętność pasywna w miejsce Przebicia ochrony, która zwiększa redukcję głębokich ran i trucizny
Koncentracja many - zwiększono ilość many i odnawiania many na początkowych poziomach

Tropiciel:

Strzała z niespodzianką - zamieniona miejscem ze Wzmocnieniem absorpcji
Płonąca strzała - obniżenie kosztów na pierwszych trzech poziomach wraz z obniżeniem zadawanych obrażeń, stała wartość obniżania uniku podczas wykonywania umiejętności: 5%
Swobodny unik - na każdym poziomie szansa na unik zwiększona o 5%, dodatkowo punkt kombinacji za każdy wykonany unik
Wycieńczająca strzała - zamiast obniżać atak przeciwnika zabiera część jego życia (4% za jeden punkt kombinacji)
Wzmożony ostrzał - nowa umiejętność pasywna w miejsce Celnego ostrzału, która zwiększa obrażenia fizyczne jeśli ilość punktów życia przeciwnika spadła poniżej 20%
Znieczulica - poszerzenie umiejętności Niewrażliwość na trucizny o dodatkowy efekt redukcji głębokich ran
Emanująca strzała - dodatkowo obniża siły krytyków wszystkich przeciwników
Rytuał odrzucenia - nowa umiejętność aktywna w miejsce Spaczenia, która usuwa obrażenia warunkowe z siebie lub kompana.

Przypominam, że w najbliższym czasie umiejętności będą dynamicznie ulegały zmianie na experimetalu. Ich stan będzie zawsze odnosił się do wersji na produkcji.

Komentarze i przemyślenia dotyczące zmian zamieszczamy w dedykowanym temacie.


_
Edytowany 00:17:52 1.12.2019 przez Deedo
Edytowany 09:42:53 2.12.2019 przez Clarion
Edytowany 21:46:53 10.12.2019 przez Deedo
2019.11.30 02:32:13
Ocena: 1 :: Oceń wypowiedź:
cytuj | ID:43421768

Hodowla Jedwabników

78-30
28
Witam uważam ze ta zmiana jest juzles nawet po nie przeczytaniu tego bo mam wiecej iq niz wy nara pisze tutaj POST ZEBY DAC MINUSA JAK ZAWSZE
Edytowany 14:25:55 4.12.2019 przez Clarion
2019.12.04 13:38:02
Ocena: -1 :: Oceń wypowiedź:
KONTO ZABLOKOWANE | zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:43436336

Beh

183397
310
Athru:
moze nie experimental, ale:
potwierdzam, jeśli nie zasypie się maga z tarczą ilością tur w tym dotyków i klątw to nie idzie sie przebić przez tyle obron.

toczę codziennie walki na adariel z magiem:

https://www.margonem.pl/?task=profile&id=8320213#eq389417

do niedawna miałem założony set: https://margohelp.pl/zestaw/itemki/44431,2804,49608,9846,45396,9533,4689,13363
2x dotyk, 2x klatwa, oż i or z dużą ilością SA i destami manoeny pod wydłużenie walki
jak znajdę czas to moze napisze jakis grubszy post wyjasniający co i jak, ale na ten moment wrzucam walki:

https://grooove.pl/battle/id,21688292
https://grooove.pl/battle/id,21688035
https://grooove.pl/battle/id,21687901

Niedawno prawie się poddałem bo to frustrujące, że gosc w 4 legach all prof ma w ogole szanse mnie zabijac. Ubrałem się pod SA całkowicie. Zrezygnowałem z 2x dotyku i niszczen. ZAŁOŻYLEM FO NA MAGA tylko dla 4 bonusów w SA:
https://margohelp.pl/zestaw/itemki/44431,2804,49608,49423,45396,9533,4689,531
wykręciłem 2 SA więcej i winratio podskoczyło do jakichś 90%

Walki:
https://grooove.pl/battle/id,21746563
https://grooove.pl/battle/id,21746906
https://grooove.pl/battle/id,21747861 <- tu nie zalozylem bloga na SA a on miał DA z błoga
Śmieszne, że mag ktory nie umie klikac w umki ma tak łatwą gierke vs dystans. Nie chcę tu pisać rad dla niego bo może jeszcze to zobaczy ale tak jak pan wyżej uważam, że mag vs dystans na ten moment to plaża jesli sie umie grać i dystans musi mieć w takim wypadku konkretne eq zeby miec szanse cokolwiek ugrać a mag załozy cokolwiek.

Czekam na zmiany w umkach, a szczególnie na procentówkę u tropa.

Jeszcze na koniec dodam, że gram również magami i na przyklad na miłku tropiciele nie wygrali ze mną od dawna bo zrobiłem sobie beczkę z niszczeniami i nie mogą nic zrobic także pozdrawiam i czekam na zmiany

@+
jedno jest z jertka, na tempest jeszcze nie spadło, drugie z ady też nie spadlo ale mam ponad 13k bić i przebijam jak spadnie cokolwiek


EDIT: DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD przebijam tropa wbijam maga nie ma co się nawet starać:
https://grooove.pl/battle/id,21804763
https://grooove.pl/battle/id,21804686

19.37 SA mam jak coś. Zaczął używać szadzi i winratio spadło mi jakos do 10% takze hahahah nie ma co czekac pol roku na zmiany zapowiedziane 3 miechy temu. grac sie odechciewa

@yasuhiro
Bez gwałtownego ilość tur się wyrównuje, walczyłem tak kiedyś ale on wtedy może robić po 1 zamrożeniu 2 tury co czasem za dużo znaczyło,
zobacz walki:
https://grooove.pl/battle/id,21501850 tu nawet szadzi nie używa
https://grooove.pl/battle/id,21450771

a tu porównanie: https://grooove.pl/battle/id,21547032

umiem wyciągać wnioski, próbować innych metod, ale jeśli widzę że cos jest nie fair i nic z tym nie mogę zrobić to to adresuje. Aktualnie kontrą dającą 100% winratio byłoby PO, ale nie ma na serwerze (tempest) nawet takiego itemka jeszcze. I co jeśli on też zdobyłby PO? Zaczął dobrze klikać umkami? Bo nie ukrywam, że przegrywanie z kimś kto mag vs trop rzuca tarcze odpo w drugiej turze a potem spami 3x lód fuzja jest bardzo frustrujące
Edytowany 11:53:13 11.12.2019 przez Beh
2019.12.04 15:56:19
Ocena: 0 :: Oceń wypowiedź:
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:43437147

Chłop na Baby

320127
438
Czy to finalna wersja umek czy jeszcze jakieś będą robione korekty ?
2019.12.09 19:22:37
Ocena: 0 :: Oceń wypowiedź:
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:43454713
Początek strony Strona: [1]

Tylko zalogowani gracze mogą pisać posty

Forum Margonem > Dyskusje techniczne > Experimental

Podaj powód dlaczego oceniasz post na

Pozostało ważnych głosów na dziś: 0, po przekroczeniu limitu
Twój głos pokaże się przy wiadomości, ale nie doliczy się do reputacji gracza.


* pole nieobowiązkoweLimit znaków 0/50

Zgłoszenie postu do moderacji.
Poniżej możesz podać powód Twojego zgłoszenia.

Pamiętaj, że za bezsensowny komentarz możesz otrzymać knebla i stracić swoją reputację.

Limit znaków 0/150

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
AND grp=0