Momencik

Czekaj na odpowiedź servera..

Uwaga

  

Forum Margonem > Profesje > Główny poradnik paladyna

[zamknięty] [Przeszukaj temat] [Dodaj do ulubionych]
Koniec strony Strona: [1]

Khazurek

3173548
6544
Spis treści tematu:


https://www.margonem.pl/?task=forum&show=posts&id=505507&ps=0#post42921241 - Ogólnie o paladynie
https://www.margonem.pl/?task=forum&show=posts&id=505507&ps=0#post42921243 - Wioska startowa
https://www.margonem.pl/?task=forum&show=posts&id=505507&ps=0#post42921247 - Quest w Akademii Wojskowej
https://www.margonem.pl/?task=forum&show=posts&id=505507&ps=0#post42921249 - Hero Quest


Poradniki i inne pomoce:

https://www.margonem.pl/?task=forum&show=posts&id=453382 - ABC questów
https://www.margonem.pl/?task=forum&show=posts&id=316673 - Gdzie expić?
• Elity:
https://www.margonem.pl/?task=forum&show=posts&id=504381&ps=0#post42696116 - (1-49)
https://www.margonem.pl/?task=forum&show=posts&id=504381&ps=0#post42696118 - (50-99)
https://www.margonem.pl/?task=forum&show=posts&id=504381&ps=0#post42696121 - (100-149)
https://www.margonem.pl/?task=forum&show=posts&id=504381&ps=0#post42696125 - (150-199)
https://www.margonem.pl/?task=forum&show=posts&id=504381&ps=0#post42696129 - (200+)
• Elity II:
https://www.margonem.pl/?task=forum&show=posts&id=504381&ps=0#post42696134 - (1-50)
https://www.margonem.pl/?task=forum&show=posts&id=504381&ps=0#post42696138 - (51-100)
https://www.margonem.pl/?task=forum&show=posts&id=504381&ps=0#post42696140 - (101-150)
https://www.margonem.pl/?task=forum&show=posts&id=504381&ps=0#post42696142 - (151-200)
https://www.margonem.pl/?task=forum&show=posts&id=504381&ps=0#post42696145 - (201-250)
https://www.margonem.pl/?task=forum&show=posts&id=504381&ps=0#post42696149 - (251-300)
• Herosi:
https://www.margonem.pl/?task=forum&show=posts&id=498034&ps=0#post41228262 - (1-100)
https://www.margonem.pl/?task=forum&show=posts&id=498034&ps=0#post41228273 - (101-200)
https://www.margonem.pl/?task=forum&show=posts&id=498034&ps=0#post41228280 - (201-300)
• Tytani:
https://www.margonem.pl/?task=forum&show=posts&id=498034&ps=0#post41228332 - (1-150)
https://www.margonem.pl/?task=forum&show=posts&id=498034&ps=0#post41228355 - (150-300)
• Kolosi:
https://www.margonem.pl/?task=forum&show=posts&id=498034&ps=0#post41781556 - (1-150)
https://www.margonem.pl/?task=forum&show=posts&id=498034&ps=0#post42304354 - (150-300)
http://www.margonem.pl/?task=forum&show=posts&id=96201 - Zbiór roślin
https://www.margonem.pl/?task=forum&show=posts&id=492294 - Krwawe Łaźnie

Aktualizacji dokonuje Zir.
________________________________________
Edytowany 07:57:19 7.9.2020 przez Zireath
2019.05.22 19:46:11
Ocena: 2
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:42918351

Khazurek

3173548
6544
Ogólnie o paladynie:


Paladyn jest to hybryda wojownika z magiem. Posiada duży pancerz, leczenie turowe oraz atak od żywiołu. Bardzo przydatny na tytanach i kolosach, bezproblemowo się nim expi oraz ubija elity.

W grze wyróżniamy 3 żywioły którymi paladyn walczy. Są to:

• Ogień - broń z ogniem posiada największy współczynnik ataku oraz dodatkowo obniża unik przeciwnika. Jest to więc idealna broń na łowców oraz tancerzy.

• Zimno - broń z zimnem posiada spowolnienie przeciwnika. Jest wymagana do walk z tytanami i kolosami ponieważ dzięki niej można używać umiejętności do zamrożenia. Jest też idealna do walk w pvp z magami oraz tropicielami.

• Błyskawice - broń z błyskawicami posiada obrażenia losowe z określonej puli oraz obniża pancerz przeciwnika. Jest to idealna broń na wojowników i paladynów.

Tankowanie/atak/support:

Tankowanie - Paladyn poprzez posiadanie tarczy ma możliwość zablokowania ataku przeciwnika dodatkowo posiada duży pancerz, odporności magiczne oraz leczenie turowe. Dlatego jest najlepszym wyborem do skupienia uwagi silnego przeciwnika jak kolos czy tytan. Może też skupić uwagę kilku celów w grupowych walkach pvp.

Atak - Paladyn posiada 2 rodzaje ataków czyli fizyczny + atak od danego żywiołu. Więc z powodzeniem może śmiało atakować każdy typ przeciwnika.

Support - Paladyn poprzez leczenie grupowe oraz aury świetnie sprawdza się przy wspomaganiu grupy na tytanach/kolosach oraz grupowych walkach pvp.


Umiejętności paladyna:


http://i.imgur.com/HGTi4iD.png?1

Pchnięcie mrozu - zwiększa obrażenia od zimna, dodaje szanse na zamrożenie, zwiększa spowolnienie z broni od zimna. Obowiązkowa umiejętność jeśli posiadamy broń od zimna.

Gorące uderzenie - zwiększa obrażenia od ognia, dodaje podpalenie przeciwnika, obniża unik przeciwnika. Obowiązkowa umiejętność jeśli posiadamy broń od ognia.

Gniew bogów - Najlepiej jej używać jeśli uzbieraliśmy 3 pkt kombinacji. Zwiększa obrażenia oraz szybkość ataku. Obowiązkowa umiejętność do każdej broni.

Porażający cios - Niszczy pancerz przeciwnika, zwiększa obrażenia od błyskawic. Obowiązkowa umiejętność jeśli posiadamy broń od błyskawic.

Moc sprawiedliwych - Zwiększa posiadaną manę oraz energie. Obowiązkowa umiejętność do każdej broni.

Sprawność fizyczna - Zwiększa na stałe posiadane życie. Obowiązkowa umiejętność do każdej broni.


http://i.imgur.com/yfFoaXE.png?1

Szybki atak - Zwiększa szybkość ataku. Obowiązkowa umiejętność do każdej broni.

Wrodzona szybkość - Zwiększa na stałe szybkość ataku. Obowiązkowa umiejętność do każdej broni.

Aura szybkości - Zwiększa szybkość ataku wszystkich członków grupy na 6 tur. Obowiązkowa umiejętność do walk z tytanami/kolosami i ustawek pvp.

Skupienie na celu - Obniża na stałe unik przeciwnika. Obowiązkowa umiejętność do każdej broni.

Błogosławiona ochrona - Zwiększa na stałe blok z ekwipunku oraz zmniejsza obrażenia od głębokiej rany. Obowiązkowa umiejętność do każdej broni.

Parowanie- Zwiększa na stałe atak fizyczny, dodaje szansę na zablokowanie ataku przeciwnika od broni białej. Obowiązkowa umiejętność do każdej broni.


http://i.imgur.com/3lLr8Qi.png?1

Prowokujący okrzyk - Skupia uwagę przeciwników na naszej postaci. Obowiązkowa umiejętność do tankowania.\

Strażnik boskich mocy - Odzyskuje cześć energii po zadaniu ciosu krytycznego. Obowiązkowa umiejętność do każdej broni.

Świetlista osłona - Przywraca trochę życia, zwiększa pancerz oraz szybkość ataku. Najlepiej używać gdy posiadamy wszystkie pkt kombinacji. Obowiązkowa umiejętność do tankowania.

Cios krytyczny - Zwiększa na stałe szanse na cios krytyczny. Obowiązkowa umiejętność do każdej broni.

Srebrzysty blask - Leczy osobę wskazaną przez nas. Obowiązkowa umiejętność do walk grupowych, na tytanów i kolosów.

Odnowa mocy - Odnawia część posiadanej energii i many. Obowiązkowa umiejętność do walk grupowych, na tytanów i kolosów.


http://i.imgur.com/OrOwS9F.png?1

Mistrzostwo walk - automatycznie wykonuje daną akcje w szybkiej walce. Obowiązkowa umiejętność do expienia/walk z elitami.

Hart ducha - Zwiększa na stałe atak oraz odporność na truciznę. Zmniejsza wszelkie spowolnienia. Obowiązkowa umiejętność do każdej broni.

Fala leczenia - Leczy wszystkich członków grupy. Obowiązkowa umiejętność do walk grupowych, na tytanów i kolosów.

Krytyczna moc ognia - Zwiększa obrażenia od ognia. Obowiązkowa umiejętność do broni od ognia.

Krytyczna moc błyskawic - Zwiększa obrażenia od błyskawic. Obowiązkowa umiejętność do broni od błyskawic.

Krytyczna moc zimna - Zwiększa obrażenia od zimna. Obowiązkowa umiejętność do broni od zimna.


http://i.imgur.com/XLR4QEC.png?1

Krytyczne uderzenie - Zwiększa obrażenia fizyczne oraz siłę krytyka. Obowiązkowa umiejętność do każdej broni.

Przeszywające uderzenie - Spowalnia przeciwnika oraz zwiększa nasz atak po zadaniu ciosu krytycznego. Obowiązkowa umiejętność dla każdej broni.

Tarcza słońca - Zwiększa posiadany pancerz oraz leczenie turowe na 5 tur. Obowiązkowa umiejętność do walk grupowych, na tytanów i kolosów.

Wzmocniony pancerz - Zmniejsza niszczenie pancerza. Obowiązkowa umiejętność dla każdej broni.

Stabilność mocy - Zwiększa niszczenie many i energii. Obowiązkowa umiejętność do walk pvp.

Rozpraszający cios - Osłabia atak przeciwnika, zwiększa na stałe nasz atak. Obowiązkowa umiejętność do każdej broni.


http://i.imgur.com/MumGNcZ.png?1

Aura ochrony - Zwiększa pancerz oraz odporności magiczne na 6 tur. Obowiązkowa umiejętność do walk grupowych, na tytanów i kolosów.

Trwałość mocy - Osłabia niszczenie many i energii przez przeciwnika. Obowiązkowa umiejętność do walk pvp.

Witalność - Zwiększa posiadane życie oraz odporności magiczne. Obowiązkowa umiejętność do każdej broni.

Przywrócenie energii - Odzyskuje cześć energii wybranej postaci. Obowiązkowa umiejętność do walk grupowych, na tytanów i kolosów.

Błogosławieństwo mieczy - Zwiększa atak od broni białej dla wszystkich członków grupy na 5 tur. Obowiązkowa umiejętność do walk grupowych, na tytanów i kolosów.

Porażająca tarcza - Spowalnia przeciwnika, który nas atakuje oraz zadaje mu obrażenia. Obowiązkowa umiejętność do walk grupowych, na tytanów i kolosów.


http://i.imgur.com/VtvFgJY.png?1

Strach - Zmniejsza obrażenia od graczy. Obowiązkowa umiejętność do walk pvp.

Końskie zdrowie - Zwiększa posiadane życie oraz zwiększa moc leczenia z miksturek. Obowiązkowa umiejętność do każdej broni.

Płatnerstwo - Zwiększa posiadany pancerz. Obowiązkowa umiejętność do każdej broni.

Źródło potęgi - Zwiększa obrażenia zadawane potworom. Obowiązkowa umiejętność do każdej broni.

Kula światłości - Zadaje obrażenia przeciwnikowi oraz niszczy manę i energie. Obowiązkowa umiejętność do walk pvp.

Aura życia - Zwiększa odporność na truciznę oraz życie wszystkim sojusznikom. Obowiązkowa umiejętność do każdej broni.
_________________________________________________
Edytowany 06:56:04 6.7.2019 przez Khazurek
Edytowany 07:59:31 7.9.2020 przez Zireath
2019.05.23 17:27:16
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:42921241

Khazurek

3173548
6544
Wioska Startowa:



Rozpoczynając przygodę w Margonem budzimy się na mapce Osada Śmiałków. Pierwszą rzeczą jaką powinniśmy zrobić jest wyjęcie przedmiotów ze skrzyni:




Zakładamy ekwipunek i kierujemy się do Paladyna Roebiego(40,29). Zleca nam on zabicie kilku początkowych potworów (zające, żaby, żuki, świerszcze) Po stoczonych walkach kierujemy się do Uzdrowiciela Tukka(46,30), który nas ulecza po czym wracamy do zleceniodawcy. W nagrodę za pokonanie potworów otrzymujemy:
oraz recepta na miksturę leczącą.



Przedmioty zakładamy oraz uczymy się receptury. Po nauczeniu się receptury rozmawiamy z Paladynem Roebim(40,29). Musimy wytworzyć miksturę z recepty. W tym celu zbieramy potrzebne zioła (nagietek, szałwię i rumianek).



Po wytworzeniu otrzymujemy:


Następnie udajemy się do zleceniodawcy. Od Roebiego otrzymujemy zestaw mikstur i zostajemy przeniesieni do Siedliska Wyklętych Żuków gdzie mamy odbyć trening walki i ubić wszystkie potwory.



Po zdobyciu 5 lvla otwieramy szkatułke poskromiciela I. Z której dostajemy następujące przedmioty:


Po zabiciu wszystkich potworów wychodzimy z jaskini i kierujemy się do Paladyna Roebiego(40,29), gratuluje nam on wykonania zadania i w nagrodę dostajemy:
oraz recepta na unikatowe rękawice



W tym momencie najlepiej sprzedać u zleceniodawcy wszystkie niepotrzebne przedmioty, które posiadamy w plecaku. Jeśli mamy wystarczająco dużo złota możemy zakupić eq na nasz lvl postaci.



Recepty się uczymy a następnie musimy odnaleźć Waldka. Znajduje się on na mapie Samotna Nizina(56,29), która leży na zachód od osady. Udajemy się tam i rozmawiamy z nim. Waldek potrzebuje pomocy. Wpierw udajemy się na poszukiwanie prawoślazu, gdy go znajdziemy idziemy z nim do Waldka.



Następnie musimy odnaleźć wiewiórkę Leona(56,61) z którą wracamy do zleceniodawcy. Pozostaje nam tylko odnalezienie paśnika(50,21) i napełnienie go otrzymanym sianem. Gdy paśnik jest pełen musimy przegonić dzikie psy. Więc udajemy się na polowanie. Po zmniejszeniu populacji dzikich psów możemy wrócić do zleceniodawcy. W nagrodę za wykonanie wszystkich zadań otrzymujemy:
oraz możliwość handlu z Waldkiem:



Gdy osiągniemy 10 poziom możemy również otworzyć szkatułkę poskromiciela w której znajdziemy:
oraz złoto.

Gdy zakupimy odpowiedni ekwipunek u Waldka wysyła nas on do Lęgowiska Szkarad, gdzie mamy wybić wszystkie szczury.



Gdy przejdziemy już całą jaskinie powracamy do Waldka. W nagrodę otrzymujemy:


Następnie musimy się udać na zachód do Zatopionego Szczytu, gdzie rozmawiamy z Ernestem(59,25). Wyjaśnia nam on czym są elity oraz wysyła nas do Czarnej Wilczycy. Musimy pokonać całą watahę.



Po zwycięskiej walce wracamy do zleceniodawcy. W nagrodę otrzymujemy:


Zostajemy wysłani do Starego Fonso, który potrafi zrobić nam unikatową zbroję ze skóry Czarnej Wilczycy:


W tym momencie również możemy stworzyć unikatowe rękawice z recepty którą otrzymaliśmy wcześniej:




Gdy już mamy stworzone nasze pierwsze unikaty udajemy się do Perhany(33,21), która potrzebuje pomocy w przygotowaniu jedzenia. Musimy udać się na polowanie i zdobyć mięso z jelenia. Gdy już pokonamy określoną liczbę silnych jeleni i zdobędziemy mięso kierujemy się do zleceniodawczyni.



Następnie musimy dostarczyć pakunek do Yanko(10,41), gdy paczka zostanie dostarczona Yanko prosi nas o pomoc w nakarmieniu konia. Otrzymujemy od niej marchewkę i kierujemy się do Śnieżki(21,49). Po nakarmieniu konika wracamy do zleceniodawczyni.


Gdy osiągniemy już 15 poziom doświadczenia możemy założyć nasz nowy unikatowy ekwipunek, który stworzyliśmy oraz otworzyć szkatułkę poskromiciela:
oraz złoto.

Teraz najlepiej wrócić do Waldka oraz Ernesta i zakupić odpowiedni ekwipunek na obecny poziom po czym udajemy się do Victora(91,33), który znajduje się w Starych Ruinach. Po rozmowie z Victorem zostajemy wysłani do grobowca w którym musimy pokonać silniejsze potwory. Gdy już uporamy się z potworami musimy użyć teleportu aby wrócić do zleceniodawcy:


Rozmawiamy z Victorem, który wysyła nas na kolejną wyprawę. Tym razem jest to Przeklęty Zamek. Walczymy ze wszystkimi nieumarłymi.



Po pokonaniu wszystkich potworów wracamy do Victora. W nagrodę otrzymujemy:
oraz receptę na heroiczne rękawice.



Następnie dowiadujemy czym są Elity II oraz zostajemy wysłani do jaskini gdzie znajduję się Ranna Mushita. Walczymy z nią.

img:://i.imgur.com/MYue0rs.png?1

Gdy Mushita zostaje zabita wychodzimy z jaskini i rozmawiamy ze zleceniodawcą po czym otrzymujemy nagrodę:



Victor tłumaczy nam czym są herosi oraz wysyła nas na spotkanie z Dominą Ecclesiae.



Niestety heros nam uciekł. Musimy powrócić do Vicotra. W nagrodę otrzymujemy:


W tym momencie możemy zrobić swój pierwszy przedmiot heroiczny dzięki recepcie otrzymanej wcześniej:




Victor wysyła nas na spotkanie z burmistrzem okolicznej wioski u którego możemy zrobić kolejne questy i kontynuować przygodę w krainie Margonem.
Edytowany 07:53:49 4.6.2019 przez Khazurek
2019.05.23 17:27:46
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:42921243

Khazurek

3173548
6544
Quest w Akademii Wojskowej:


Opis:
Questa rozpoczynamy u Burmistrza Filemona Ralgara, który znajduję się w gabinecie burmistrza(10,5) w ratuszu Nithal. Wysyła nas on do Hektusa Wyrwidęba, który nauczy nas drogi wojownika. Biegniemy więc do Akademii Wojskowej odnajdujemy nauczyciela. Jest on na poziomie pierwszym na koordynatach (25,15).



Wpierw musimy zdać egzamin teoretyczny, aby to zrobić udajemy się do Aleksandra Werdena(5,7). W rozmowie z nim dowiadujemy się, że czeka nas 9 pytań. Żeby zdać egzamin musimy odpowiedzieć na przynajmniej połowę pytań. W razie jakichkolwiek problemów zawsze można powtórzyć egzamin za kwotę 5000 sztuk złota.
Odpowiedzi nie będą zamieszczane. Pytania nie są trudne i każdy da rade odpowiedzieć.
Po zakończeniu testu rozmawiamy z Aleksandrem i dowiadujemy się jak nam poszło. Jeśli udało nam się zdać otrzymujemy:



Następnie udajemy się do Hektusa, który gratuluje nam zdania testu oraz wysyła nas na egzamin praktyczny. Aby go zacząć biegniemy do worka treningowego(11,8) gdzie musimy zacząć trenować walkę. Zdejmujemy uzbrojenie i piąstkujemy worek.



Gdy otrzymujemy informację, że wystarczająco długo trenujemy udajemy się do Zachodniej Rubieży gdzie musimy zdać uderzenia na worku treningowym(73,33). Po udanej próbie wracamy do nauczyciela. Kolejną próbą jest wbicie drewnianego miecza w środek kukły. Otrzymujemy odpowiednią broń:



Zakładamy go, a następnie udajemy się do kukły(14,5).



Gdy otrzymamy informację o dobrze odbytym treningu biegniemy do Hektusa. Przedstawia on nam jak wygląda ostatnia próba. Następnie wychodzimy z Akademii i kierujemy się do kukły(76,30) w Zachodniej Rubieży, gdzie mamy ją przebić mieczem. Po zdanym egzaminie wracamy do nauczyciela. Pozostało nam tylko ostatnie zadanie do przejścia. Hektus wysyła nas do lochów przez które musimy przejść.



Wybijamy wszystkie potwory i kierujemy się do portalu. Następnie musimy porozmawiać z nauczycielem. Gratuluje on nam wykonanego zadania i dostajemy w nagrodę:


Video solucja: https://www.youtube.com/watch?v=6aLys0ovpyg
Edytowany 17:58:09 14.6.2019 przez Khazurek
Edytowany 17:58:28 14.6.2019 przez Khazurek
2019.05.23 17:28:24
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:42921247

Khazurek

3173548
6544
Hero Quest:


Wymagane jest ukończenie questa Praca dla zielarza.

Quest I: Świątynna posługa

Questa zleca Van Saur(23,25) w Przybytku Zakonu Białej Róży. Oferuje on nam zostanie paladynem poprzez wykonanie kilku zleceń dodatkowo oferuje cześć uzbrojenia w nagrodę.



Paladyn wysyła nas do świątyni w Świętym Zagajniku, gdzie mamy wykonać polecenia kapłana. Rozmawiamy z Martelem(14,5) który daje nam habit i wysyła do wioski pszczelarzy po zapas czerwonych świec.




Gdy dotrzemy na miejsce odszukujemy Zbigniewa(74,51) a następnie z nim rozmawiamy i otrzymujemy zestaw świec.



Wracamy do kaplicy i oddajemy kapłanowi świece. Martel zostawia nam kilka świec i wysyła do świątyni w Torneg abyśmy je tam zapalili. Na miejscu rozmawiamy z Akolitą Grzesiem(17,9) po czym wracamy do kapłana.



Rozmawiamy z Martelem, tłumaczy nam on na obowiązkach paladynów. Mówi, że paladyni powinni pomagać biednym i ubogim dlatego wysyła nas w wędrówkę i nakazuje pomóc potrzebującym. Znajdziemy ich w Namiocie ubogich ludzi w Dolinie Yss(7,60). Wchodzimy do środka i rozmawiamy z Ubogim Mężczyzną(7,5). Prosi on nas o lekarstwo dla swojego dziecka. W tym celu udajemy się do zielarki przebywającej w Leśnej Przełęczy.



Gdy wejdziemy do chatki rozmawiamy z zielarką. Tłumaczymy sytuacje i kupujemy miksturę z mandragory. Z miksturą wracamy do biedaka, oddajemy mu miksturę i wracamy do kapłana. Martel chwali nas za spełnienie dobrego uczynku i odsyła do zleceniodawcy, który informuje nas, że ukończyliśmy pierwszy etap w drodze do zostania pełnoprawnym paladynem. W nagrodę otrzymujemy:



Quest II: Odzyskaj relikwię bogini Gerdeth

Gdy jesteśmy gotowi na kolejny etap rozmawiamy z Van Saurem. Wysyła nas on do kapłana Setlana(25,10).



Mówi on nam, że skradziono relikwie bogini Gerdeth. Musimy przepytać strażników czy coś widzieli. Biegniemy do Yurgena(86,15) i wypytujemy go o nocną wartę.



Strażnik mówi, że słyszał jedynie pohukiwanie sów za świątynią. Więc idziemy to sprawdzić. Kierujemy się do połamanych gałązek(73,1) gdzie znajdujemy strzały gnolli. Biegniemy poinformować o tym kapłana. Musimy ubić plugawe bestie, więc biegniemy do Wioski Gnolli. Po wybiciu wszystkich bestii kierujemy się do Chaty Gnolli.



Po rozmowie z gnollami zabijamy je i przeszukujemy skrzynie. Gdy odnajdziemy relikwie wracamy do kapłana. Setlan dziękuje nam i odsyła nas do Van Saura. Otrzymujemy nagrodę:



Quest III: Zdejmij klątwę z hełmu Niezwyciężonego

Gdy jesteśmy gotowi podjąć kolejne zadanie rozmawiamy z Van Saurem. Biegniemy do biblioteki miejskiej. Rozmawiamy z bibliotekarką(18,14).



Musimy zapoznać się z księgozbiorem paladynów. Udajemy się do paladyńskich kronik(4,3), które czytamy. Następnie biegniemy do Nemery. Podejmujemy się wyzwania zdjęcia klątwy z hełmu. Dowiadujemy się od bibliotekarki gdzie możemy go odnaleźć. Biegniemy więc na spotkaniem ghulom w Zapomnianym grobowcu. Szukamy hełmu, respi się on losowo w całym grobowcu.



Zdobyliśmy hełm lecz niestety nie wiemy jak zdjąć klątwę. Musimy udać się do mistrza i zapytać o radę. Wysyła nas on do magów z Thuzal. Odszukujemy Stefanie Melahill(3,12).



Dowiadujemy się od niej, że aby zdjąć klątwę musimy odnaleźć kogoś kto jest wzorem cnót żeby oddał dobrowolnie kilka kropel krwi. Następnie trzeba zmówić modlitwę za intencje przeklętych dusz. Takim kimś może być Van Saur. Więc biegniemy do siedziby paladynów. Informuje on nas, że nie jest godzien ale mówi, że nam się uda zdjąć klątwę. Udaje nam się to i dostajemy nagrodę:



Quest IV: Pielgrzymka do Klasztoru na Skale

Gdy już jesteśmy gotowi na kolejne zadanie rozmawiamy z mistrzem. Wysyła nas do Nithal, gdzie mamy złożyć ofiarę z wina pod posągiem Enizeasza w Świątyni Czterech Bóstw. Kupujemy zwykłe wino np. u Syntii w Torneg.



Składamy ofiarę, następnie mamy się udać pieszo do klasztoru w Agii Triadzie. Żeby móc wejść na teren klasztoru musimy porozmawiać z Różanitą w Lesie Zadumy(19,27) od którego otrzymujemy klucz.





Udajemy się do klatki płn-zach i kierujemy się na górę aż natrafimy na cele opata. Rozmawiamy z Miłobratem(3,11).



Musimy teraz złożyć ofiarę bogini Sahei z róży. Udajemy się do wirdyniarza(11,13) gdzie znajdujemy róże demaceńską. Gdy już mamy kwiat biegniemy do posągu bogini.



Następnie mamy zdobyć 6 kryształów. Znajdują się one w tunelu pod skałą. Gdy już zdobędziemy 6 sztuk wracamy do mistrza i otrzymujemy nagrodę:



Quest V:Zdaj egzamin z wiedzy o Zakonie Białej Róży

Gdy jesteśmy gotowi na kolejną próbę rozmawiamy z Van Saurem. Musimy dowiedzieć się wszystkiego o zakonie i bogach a następnie zdać test wiedzy. Udajemy się zatem do Kaplicy Zakonu w Świętym Zagajniku. Wpierw rozmawiamy z kapłanem Setlanem(25,10).



Następnie udajemy się do drugiego kapłana Martela(14,5).



Kolejną osobą do której się udamy będzie paladyn Arturos(21,22).



Następnie biegniemy do drugiego paladyna Raistlina(3,21).



Gdy już wiemy wszystko o świątyni i osobach w niech przebywających musimy odnaleźć kapłana Olorina i porozmawiać z nim. Udajemy się zatem do siedziby paladynów w mieście.



Następnie udajemy się do Sir Williama(23,13) i rozmawiamy z nim.



Kolejną osobą do której się udamy jest Ardon(5,7).



Teraz nadeszła kolej abyśmy dowiedzieli się czegoś o Sir Graunsheimie(2,5).



Następnie biegniemy do Dariusa(3,22), który opowie nam o paladynach.



Kolejnym paladynem, który nam o sobie opowie jest Layonel Lodowa Łuska(14,29).



Gdy już wiemy wystarczająco dużo udajemy się do Nemery w bibliotece. Bibliotekarka przenosi nas do biblioteki zakonu gdzie podchodzimy do arkuszy egzaminacyjnych(14,5) i rozpoczynamy test.

1.Od kogo wywodzą się paladyni?
- od Hlikosa
2.Gdzie znajduje się kaplica Pani Światła?
- Święty Zagajnik
3.Kto cofa doświadczenie za Smocze Łuski?
- Sir Graunsheim
4.Kto sprzedaje hełmy i zbroje za punkty honoru?
- Sir William
5.Co trzyma w dłoni wizerunek boga Enizeasza?
- Złoty Puchar
6.U kogo można kupić za złoto ekwipunek paladyna?
- Ardon
7.U kogo można oduczyć się umiejętności?
- Dalhar
8.Jaka ofiara jest najmilsza Enizeaszowi?
- Wino lub Butelka wina
9.Który z kapłanów jest opiekunem Wiecznego Ognia?
- Kapłan Olorin
10.Kto jest mistrzem Zakonu Białej Róży?
- Van Saur
11.Kto jest najwyższym kapłanem paladynów?
- Kapłan Setlan
12.Kto to jest Pani Światła?
- Gerdeth
13.Którego boga symbolem jest Wieczny Ogień?
- Gerdeth
14.Pod jaką postacią Gerdeth ukazuje się śmiertelnikom?
- Białego Łabędzia
15.Wymień imiona kapłanów z Kaplicy Światłości.
- Martel i Setlan
16.Kto błogosławi przedmioty?
- Sir William


Po zdanym teście udajemy się do mistrza i otrzymujemy nagrodę:



Quest VI: Udowodnij, że zasługujesz na miecz!
Rozpoczynamy ostatnie zadanie. Rozmawiamy z mistrzem od którego dowiadujemy się, że ktoś ukradł głownię miecza. Musimy ją odzyskać więc udajemy się do kowala, który ją stworzył. Biegniemy zatem do Bramy Północy gdzie wchodzimy do kuźni. Rozmawiamy z Kowalem Granihotemsem(8,5).



Kowal jest przekonany, że głownię ukradła konkurencja oraz informuje nas, że sprawca był niskiej postury oraz silny jak byk. Udajemy się zatem do krasnoludzkiego kowala, który znajduję się w Przedmieściach KH. Rozmawiamy z Thorgrimem(17,11).



Informuje on nas, że kradzieży nie dokonał żaden krasnolud z okolić KH. Swoje podejrzenia kieruje na pobratymców z Margorii.. Musimy więc udać się do Kowala Ziraka(41,36).



Mówi on nam, o skarbcu w którym może przebywać miecz. Pozostaje nam tylko zdobyć klucz, który zdobędziemy z krasnoludzkich kowali. Wyruszamy więc zapolować na krasnoludy. Gdy już zdobędziemy klucz udajemy się do drzwi skarbca(54,15).



Następnie podchodzimy do miecza w skale(7,6), który próbujemy wyciągnąć.



Rozpoczyna się minigierka, którą przechodzimy i otrzymujemy miecz. Wracamy do mistrza i otrzymujemy nagrodę:



Gdy już wykonamy wszystkie questy możemy dumnie nosić paladyński ekwipunek:









Edytowany 16:49:04 10.7.2019 przez Khazurek
Edytowany 16:49:43 10.7.2019 przez Khazurek
2019.05.23 17:28:51
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:42921249

Wiadomość systemowa

Temat został przeniesiony z Archiwum do Moderowanie i dyskusje o forum przez moderatora: Kyla.
2019.07.01 15:50:31 ID:43039003

Wiadomość systemowa

Temat został przeniesiony z Moderowanie i dyskusje o forum do Profesje przez moderatora: Zireath.
2019.07.13 09:16:13 ID:43071872
Początek strony Strona: [1]

Temat zamknięty, nie można w nim pisać postów

Forum Margonem > Profesje > Główny poradnik paladyna

Podaj powód dlaczego oceniasz post na

Pozostało ważnych głosów na dziś: 0, po przekroczeniu limitu
Twój głos pokaże się przy wiadomości, ale nie doliczy się do reputacji gracza.


* pole nieobowiązkoweLimit znaków 0/50

Zgłoszenie postu do moderacji.
Poniżej możesz podać powód Twojego zgłoszenia.

Pamiętaj, że za bezsensowny komentarz możesz otrzymać knebla i stracić swoją reputację.

Limit znaków 0/150

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
AND grp=0