Momencik

Czekaj na odpowiedź servera..

Uwaga

  

Forum Margonem > Profesje > [Poradnik] Spis poradników dla Paladyna

[zamknięty] [Przeszukaj temat] [Dodaj do ulubionych]
Koniec strony Strona: [1]

Aven

3161696
4722
Cześć, za zgodą Zireath postanowiłem napisać poradnik dla Paladyna. Jest on wzorowany na poradnikach już istniejących.

Spis treści:
Ważne informacje dotyczące gry - https://www.margonem.pl/?task=forum&show=posts&id=506031&ps=0#post43042691
Pierwsze kroki w wiosce startowej - https://www.margonem.pl/?task=forum&show=posts&id=506031&ps=0#post43042694
Informacje o paladynie - https://www.margonem.pl/?task=forum&show=posts&id=506031&ps=0#post43042697
Hero questy - https://www.margonem.pl/?task=forum&show=posts&id=506031&ps=0#post43042700


_
Edytowany 16:42:47 2.7.2019 przez Aven
2019.07.02 16:38:23
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:43042685

Aven

3161696
4722
Ważne informacje dotyczące gry


Komendy chatu
Komendy możemy sprawdzić wpisując na chacie /help.

•@(nick_gracza wiadomość) - chat prywatny do gracza (jeśli gracz ma w nazwie spacje zastępujemy ją tym "_")
•/g wiadomość - chat dla drużyny
•/k wiadomość - chat klanowy
•/r - automatycznie wybiera ostatniego rozmówcę
•/cls - czyszczenie bieżącego czatu
•/cls N - czyści chat (N=* - cały chat, N=1..4 zakładkę)
•/lvl (nick) - Sprawdzenie Lvl'a i profesji Danego Gracza
--------
Komendy dla Nerthus'a i Światów Prywatnych
•/dice X - rzucenie kostką o danej liczbie oczek, nie może ona przekraczać 100 (działa tylko na Nerthusie)
•/me treść - opisanie czynności własnej postaci
•/nar treść - tryb narracji pozwalający na opis sytuacji fabularnej.


Komendy w konsoli
Konsolę otwieramy tyldą "~", znajduje się ona pod Esc.

• equip - wyświetlenie przedmiotów z torby, ze specjalnym numerem do wstawienia na forum lub profil.
• show battle - wyświetlenie ostatniej walki.


Przydatne linki i poradniki.

Jak pisać posty na forum? - https://www.margonem.pl/?task=forum&show=posts&id=123&ps=0&quote=641#bottom
Elity i elity II - https://www.margonem.pl/?task=forum&show=posts&id=504381
Dane o herosach, tytanach i kolosach - https://www.margonem.pl/?task=forum&show=posts&id=498034
Gdzie expić? by Pawez - https://www.margonem.pl/?task=forum&show=posts&id=316673
Itemy niezidentyfikowane oraz oczyszczanie itemów - https://www.margonem.pl/?task=forum&show=posts&id=487022
Krwawe Łaźnie - garść informacji. - https://www.margonem.pl/?task=forum&show=posts&id=492294
Mini poradnik do Margonem - https://www.margonem.pl/?task=forum&show=posts&id=487727
Roślinki. Owoce. Grzyby. Rzeczy i miejsca Questowe - https://www.margonem.pl/?task=forum&show=posts&id=96201

Edytowany 19:43:47 2.7.2019 przez Aven
2019.07.02 16:40:18
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:43042691

Aven

3161696
4722
Pierwsze kroki w wiosce startowej

Po założeniu postaci, wchodząc do gry znajdujemy się w Osadzie Śmiałków i od razu wyciągamy przedmioty z skrzyni. Naszym przewodnikiem będzie Paladyn Roebi (40,29).

Polowanie na świerszcze i żuki.
Z skrzynki wyciągamy zbroję, miecz, a także szkatułkę.

Teraz udajemy się do przedstawiciela naszej profesji - Paladyn Roebi (40,29).

Pierwszym zadaniem, które dostajemy będzie sprawdzian naszej siły. Musimy zabić:
Zabij: Świerszcz (0/3)
Zabij: Młody żuk (0/2)
Wszystko znajdziemy idąc parę kratek w lewo i do góry.

Wracamy do przedstawiciela profesji i otrzymujemy nagrodę

Otrzymano 68 punktów doświadczenia
Otrzymano 500 złotych monet


Recepta na miksturę śmiałków.
Kliknij dwa razy na receptę, aby dodać ją do swojej listy recept. Gdy to zrobisz, pomów ponownie z przedstawicielem swojej profesji.
Zbierz: nagietek, szałwię i rumianek, a następnie wykonaj miksturę śmiałków i dostarcz ją przedstawicielowi swojej profesji. - znajdziemy je idąc kilka kratek w prawo i do góry.
Wchodząc w recepty wykonujemy miksturę i rozmawiamy z naszym przedstawicielem i dostajemy nagrodę.

Otrzymujesz: Mikstura śmiałków
Otrzymano 144 punktów doświadczenia


Polowanie na szerszenie i żuki.
Przenosimy się do groty, zakładamy itemki z torby i zabijamy:
Zabij: Szerszeń (0/5)
Zabij: Żuk (0/7)

Wbiliśmy 5 lvl już, otwieramy szkatułkę, poprzez podwójne kliknięcie lub przeniesienie jej na eq.

Po wyjściu z jaskini idziemy na zachód i rozmawiamy z Paladynem Roebi i kończymy questa.

Otrzymano 1250 złotych monet
Otrzymano 965 punktów doświadczenia


W tym momencie polecam posprzedawać zbędny itemki i zakupić ekwipunek na 7 lvl. Używamy również recepty, którą dostaliśmy i udajemy się do Samotnej Niziny.



Questy u Waldka

Problem Waldka.
Znajdź prawoślaz i zanieś go Waldkowi. - znajdziemy go parę kratek pod nami.

Otrzymano 818 punktów doświadczenia
Otrzymano 250 złotych monet


Zaginione zwierzątko.
Waldkowi zaginęła wiewiórka. Poszukaj jej w okolicy. - Znajdziemy ją na dole, na kordach 56,61. Po dialogu z nią wracamy do Waldka.

Otrzymano 1146 punktów doświadczenia
Otrzymano 250 złotych monet


Zaopiekuj się jeleniami z Samotnej Niziny.
Znajdź paśnik i dołóż do niego siana. - Znajdziemy go trochę na lewo i górę od nas.

Rozpraw się ze sforą dzikich psów, nękającą jelenie.
Zabij: Dziki pies (0/10)
Zabij: Czarny dziki pies (0/7)

Otrzymano 1146 punktów doświadczenia
Otrzymano 250 złotych monet


Polowanie na szczury.
Przenosimy się do jaskini, zakładamy itemki z torby i zabijamy.
Zabij: Szczur wojownik (0/17)
Zabij: Szczur piwniczny (0/20)
Otwieramy szkatułkę i kończymy questa.

Otrzymano 3000 złotych monet
Otrzymano 5199 punktów doświadczenia


Sprzedajemy niepotrzebne itemki i możemy kupić eq.


Questy u Ernesta

Czarna Wilczyca.
Zabij: Szary wilk (0/15)
Zabij: Agresywna Czarna Wilczyca (0/1)

Otrzymano 8328 punktów doświadczenia
Otrzymano 10000 złotych monet


Przenosi nas do Starego Fonsa. Możemy sobie zrobić unikatową zbroję oraz wykorzystać receptę i stworzyć unikatowe rękawice.

Prośba Perhany.
Odnajdź Perhanę i zapytaj jak możesz jej pomóc. - Parę kratek w lewo i w dół. Rozmawiamy z nią i mamy za zadanie zabić jelenie (prawy górny róg)
Przynieś Perhanie duże mięso. Można je zdobyć zabijając jelenie.
Zabij: Silny jeleń (0/5)
Po zabiciu i zdobycia mięska, wracamy do Perhany.

Otrzymano 10269 punktów doświadczenia
Otrzymano 200 złotych monet


Przesyłka dla Yanko.
Perhana poprosiła, abyś zaniósł pakunek dla Yanko. - Znajdziemy go kordach 10,41. Przed tym jednak otwieramy naszą szkatułkę.

Otrzymano 12483 punktów doświadczenia
Otrzymano 200 złotych monet


Karmienie Śnieżki.
Nakarm marchewką Śnieżkę - konia Yanko. - Idziemy parę kratek w dół i w prawo do białego konika. Rozmawiamy z nim i wracamy do zleceniodawcy questa.

Kupujemy i sprzedajemy itemki i lecimy dalej!


Zlecenia Victora.
Przenosi nas na nową mapkę i zabijamy potworki. Po zabiciu możemy skorzystać z teleportu do Victora.
Zabij: Gacówka rogata (0/20)
Zabij: Duża larwa (0/15)
Zabij: Szabrownik (0/10)

Zlecenie Victora.
Po powrocie do Victora mamy za zadanie:
Zabij: Cmentarny ghul (0/10)
Zabij: Zjawa (0/10)
Zabij: Nieumarły mnich (0/10)
Zabij: Nieumarły wojownik (0/10)
Zabij: Nieumarły wiarus (0/10)


Po zabiciu znowu możemy użyć teleportu i rozmawiamy z Victorem. Używamy recepty i zaczynamy kolejny quest.

Ranna Mushita.
Zabij elitę II.
Zabij: Ranna Mushita (0/1)

Po zabiciu wracamy do Victora.

Zdobyty klucz będzie nam potrzebny by wejść na e2. Nie niszczymy go.

Walka z herosem.
Zabij herosa Dominę Ecclesiae. - Podchodzimy i rozmawiamy z nią. Wygląda na to, że heros uciekł. Wróć do Victora.

Otrzymano 24393 punktów doświadczenia
Otrzymano 18000 złotych monet


Tworzymy heroiczne rękawice oraz otwieramy szkatułkę, jeżeli posiadamy 20lvl.


Pozostałe questy

Początek drogi bohatera.
Uwaga! Poniższych questów nie musimy wykonywać, wystarczy je rozpocząć.
Jeżeli osiągnęliśmy 20 poziom doświadczenia udajemy się do Zakonu Równowagi w Ithan (52,25) i rozpoczynamy quest [ZR: 20lvl] Mrowisko. Po osiągnięciu 22 poziomu rozmawiamy z Rozalią z Werbin (43,23), która zleca zadanie Legenda o czterech Żywiołach, a gdy uda nam się zdobyć 25 poziom idziemy do Oficera Staszemira (zleca quest Błędy dnia wczorajszego.), znajdującego się w Strażnicy południowo-wschodniej w murach w Ithan (wejście 39,67). Po rozpoczęciu powyższych questów wracamy do Victora (Stare Ruiny 91,33).

Otrzymano 28211 punktów doświadczenia

Po osiągnięciu 25 poziomu doświadczenia możemy otworzyć ostatnią Szkatułkę Poskromiciela.

Kogo warto poznać w mieście?

Zaczynamy u Corneliusa Strachliwego (Stare Ruiny 71,37). Za jego radą udajemy się do Torneg do Umbara (44,56). Ten poleca nam wizytę u Aukcjonera (57,52). Następnie odwiedzamy Wysoką Kapłankę Gryfię (79,8). Kolejną osobą będzie Wieszczka Sara (72,56) i znowu udajemy się do Umbara. Nim opuścimy miasto, udajemy się jeszcze do Zakonu Planu Astralnego (54,28). Nadszedł czas na Ithan. Po drodze odwiedzamy jeszcze Kastora (Dolina Yss 43,61). Jesteśmy w Ithan. Pierwszą osobą, do której się udajemy będzie Roan (39,51). Wchodzimy do Baraków (56,55) i udajemy się na 1. piętro do Adepta Ceranira (6,29). Kolejną osobą będzie Uzdrowicielka Makatara (18,15), a na koniec Zakon Planu Astralnego (56,26).

Otrzymano 17796 punktów doświadczenia

Edytowany 19:44:28 2.7.2019 przez Aven
2019.07.02 16:40:56
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:43042694

Aven

3161696
4722
Informacje o paladynie


"Siedzibą dostojnych paladynów jest ratusz w mieście Karka-han. Ci święci wojownicy władają jednocześnie mieczem i tarczą, oprócz potężnych zbroi posiadają zdolności magiczne. Paladyni przede wszystkim rozwijają siłę, ale potrzebny jest im również intelekt. Mistrzem tej profesji jest van Saur zlecający zadania dla śmiałków z wysokości swojego tronu. Początkujący paladyn powinien wprawiać się w walce mieczem, jak zwykły wojownik, a dopiero później rozwijać swój intelekt, by móc skorzystać ze sprzedawcy przedmiotów dla paladynów w Ratuszu w Karka-han. Posługują się broniami jednoręcznymi z atakiem od ognia, błyskawic i zimna, połączonymi wespół z tarczą."

Quifty paladyna
Całość znajdziemy pod tym linkiem - https://i.imgur.com/bDiPIAw.png


Statystyki paladyna
Siła
1. Każda postać otrzymuje bazowe 3 punkty siły.
2. Każdy punkt siły zwiększa posiadane zdrowie o 5 punktów.
3. Powyżej 20 poziomu zwiększa siłę ciosu krytycznego fizycznego według wzoru:
Siła krytyka fizycznego = (siła / połowa poziomu gracza)%
4. Zbroje na paladyna, wojownika oraz łączone (paladyn oraz wojownik) posiadają natywną statystykę zwiększającą liczbę punktów życia w zależności od posiadanej siły. Zależność na dodatkowe życie, którego źródłem jest ten przelicznik przyjmuje zawsze postać:
hp = lvl*0.1*siła
5. Paladyn, Wojownik oraz Tancerz ostrzy mogą odblokować umiejętności zwiększające obrażenia w zależności od liczby punktów siły.


Intelekt
1. Każda postać otrzymuje bazowe 3 punkty intelektu.
2. Zwiększa maksymalną wartość absorpcji jaką postać może zgromadzić. W ogólności wzór ten ma postać:
absorpcjamax = 7*intelekt
3. Powyżej 20 poziomu zwiększa siłę ciosu krytycznego magicznego według wzoru:
Siła krytyka magicznego = (intelekt / połowę poziomu gracza)%
4. Paladyn, Mag oraz Tropiciel mogą odblokować umiejętność zwiększającą posiadaną manę za każdy punkt intelektu.
5. Paladyn, Mag oraz Tropiciel mogą odblokować umiejętności zwiększające obrażenia w zależności od liczby punktów intelektu.


PvP i PvE
Broń jednoręczna z atakiem od błyskawic+tarcza
PvP:
Błyskawice skierowane są głównie do walk z profesjami posiadającymi duże wartości życia i pancerza. Z ekwipunku powinniśmy zadbać o wysokie wartości bloku, życia i niszczenia pancerza, jeśli to możliwe.
PvE:
Mogą być ubierane pod ekspowisko, jeśli dane potwory nie posiadają odporności na nasz żywioł i są w niewielkich grupach.
Broń jednoręczna z atakiem od ognia+tarcza
PvP:
Ogień świetnie sprawdza się na postacie ze sporym SA, dużą wartością uniku i niskimi odpornościami na ten żywioł. Ubierając ogień chcemy jak najszybciej wyelminować przeciwnika, skupiając się jedynie na trafieniu i zadaniu jak najwyższych obrażeń. W ekwipunku powinny znaleźć się przedmioty z obniżką uniku i SA.
PvE:
Jeśli moby nie dysponują odpornościami na ten atak, możemy go stosować ze skutecznością na mniej licznych przeciwników, zwłaszcza takich z niższym pancerzem.
Broń jednoręczna z atakiem od zimna+tarcza
PvP:
Zimno ze względu na swoje spowolnienie powinno być ubierane pod profesje nie posiadająe redukcji spowolnienia i zamrożenia, czyli przede wszystkim profesje magiczne. Jesteśmy wtedy w stanie zablokować im możliwość zdominowania nas liczbą swoich ataków.
PvE:
Zimno pod ekspowisko jest dosyć uniwersalnym wyjściem, sprawdza się dobrze na wiele typów mobów, jeśli nie mają ogromnych wartości odporności na ten żywioł.

Skopiowane z tego tematu - https://www.margonem.pl/?task=forum&show=posts&id=500776

Edytowany 11:17:15 3.7.2019 przez Aven
2019.07.02 16:41:18
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:43042697

Aven

3161696
4722
Hero questy


- Wymagany lvl, aby rozpocząć questy (dla wszystkich profesji taki sam): 60
- Hero questy zostały zresetowane, więc jeśli zrobiliście stare to te możecie jeszcze raz wykonać.
- podczas wykonywania zadań otrzymujemy czasowe outfity.

- za każdy wykonany quest otrzymacie, oprócz przedmiotu, doświadczenie -> ok 130k - 160k (światy zwykłe )zależy od poziomu klanu

Paladyn


Quest nr 1

Świątynna posługa

1. Van Saur Karka-han(48,25) -> Ratusz Karka-han(7,4) -> Przybytek Zakonu Białej Róży(23,25)
2. Kapłan Martel Święty Zagajnik => Kaplica Światłości (12,5).
w tym momencie otrzymujemy outfit:
Habit paladyńskiego akolity


Habit paladyńskiej akolitki


3. Zbigniew Wioska Pszczelarzy(74,51).
4. Znwowu do Kapłana Martela.
5. Wysyła nas do Torneq do Zakonu Białej Lilii do Akolity Grzepcia Zakon Białej Lilii - kaplica(18,9).
6. Znowu powrót do kapłana.
7. Musimy pomóc biednym ludziom. Idziemy do Ubogiego Dolina Yss(53,94) => Namiot ubogich ludzi (7,5).
8. Poszukaj zielarza, który sprzeda ci lekarstwo dla dziecka.
9. Idziemy do Zielarki w Leśnej Przełęczy(trzeba mieć skończonego questa od Kowelina "praca dla zielarza"
10. Za 1k kupujemy miksturę
11. Wracamy do ubogich ludzi
12. Wracamy do Kapłana
13. Wracamy do Van Saura i koniec questa

Złote rękawice kolcze


Jeżeli nie mamy habitu założonego, a porozmawiamy z kapłanem, będziemy musieli się pomodlić do ołtarza obok(5minut).



Quest nr 2

Odzyskaj relikwię bogini Gerdeth

1. Zaczynamy u Van Saura. Idziemy do kaplicy światłości(25,10) do Kapłana Setlana.
2. Rozmawiamy z Yurgenem Swięty Zagajnik(86,15).
3. Idziemy do połamanych gałązek(73,1) i znajdujemy strzały gnolla.
4. Wracamy do Kapłana Setlana.
5. Otrzymujemy zadanie zabicia gnolli.
Zabij: Gnoll wojownik (0/5)
Zabij: Gnoll łowca (0/5)
Zabij: Gnoll łucznik (0/5)
Zabij: Gnoll strażnik (0/5)
Zabij: Gnoll mistrz ostrzy (0/5)
6. Po zabiciu gnolli idziemy do Chaty Gnolli we Wiosce Gnolli
7. Rozmawiamy z pierwszym gnollem, zabijamy go a reszta ucieka
8. Szukamy skrzynki i po mini-gierce zdobywamy relikwie
9. Wracamy do kapłana Setlana, a następnie do Van Saura po nagrodę

Złote buty rycerskie






Quest nr 3

Zdejmij klątwę z hełmu Niezwyciężonego

1. Rozpoczynamy u Van Saura Karka-han(48,25) -> Ratusz Karka-han(7,4) -> Przybytek Zakonu Białej Róży(23,25).
2. Idziemy do Bibliotekarki Nemary Karka-han -> Biblioteka miejska(18,14).
3. Powołujemy się na Van Saura i przenosi nas do Biblioteki Zakonu Białej Róży.
4. Czytamy księgę na kordach (4,3) i rozmawiamy z Bibliotekarką.
5. Wyruszamy na poszukiwania hełmu do Zapomnianego Grobowca.
6. Hełm znajduje się na mapie Zapomniany Grobowiec(respi losowo) np: p.4(13,53), (55,28). Podnosimy go i idziemy do Van Saura.
7. Wysyła nas do Stefanii Melahill Gildia Magów(3,12).
8. Z informacjami wracamy do mistrza, zdejmujemy klątwe i kończymy questa.
204424 expa

Skrzydlata przyłbica


UWAGA! Gdy zabieramy hełm z grobowca - Nie zakładamy hełmu! gdyż w efekcie będziemy chcieli zabić swojego mistrza i dostaniemy mniej doświadczenia i taki o to hełm.

Skrzydlata zmatowiała przyłbica






Quest nr 4

Pielgrzymka do Klasztoru na Skale

1.Rozpoczynamy u Van Saura Karka-han(48,25) -> Ratusz Karka-han(7,4) -> Przybytek Zakonu Białej Róży(23,25).
2. Musimy złołóż ofiarę z wina pod posągiem Enizeasza w Świątyni Czterech Bóstw.
Wino możemy kupić np . u Flata Karczma pod Fioletowym Kryształem(10,17).
3. Z winem idziemy do Świątynia Czterech Bóstw(5,14) i składamy ofiarę.
4. Udajemy się na pielgrzymkę do klasztoru na Skale.
5. Rozmawiamy z Opatem Agia Triada => Klasztor Różanitów - cela opata(3,11).
6. Idziemy po różę demasceńską, rosnącą w Klasztorze Różanitów - wirydarz.
7. Musimy złożyć różę obok Posągu Bogini Sahei Klasztor Różanitów - świątynia(26,6).
8. Otrzymałeś błogosławieństwo Sahei!
Zdobądź: Zamglony kryształ (0/6)
Kryształy znajdują się w:
Tunel pod Skałą p.3 (10,2), (11,13)
Tunel pod Skałą p.2 (49,40), (39,81)
Tunel pod Skałą p.1 (20,6), (20,48)
9. Wracamy do Van Saura.

Ochrona wiary






Quest nr 5

Zdaj egzamin z wiedzy o Zakonie Białej Róży

1.Rozpoczynamy u Van Saura Karka-han(48,25) -> Ratusz Karka-han(7,4) -> Przybytek Zakonu Białej Róży(23,25).
2. Udajemy się do Kaplica Światłości w Świętym Zagajniku.
3. Rozmawiamy tam z Kapłanem Setlanem.
4. Rozmawiamy z dwoma paladynami w świątyni:
Arturosem (21,22)
Raistlinem (3,21).
5. Teraz do Kapłana Olorina Karka-han(48,25) -> Ratusz Karka-han(7,4) -> Przybytek Zakonu Białej Róży(18,18).
6. Zagadujemy do stojącego obok Sir Williama.
7. Idziemy do Ardona i Sir Graunsheimema stojących także w Przybytku Zakonu Białej Róży.
8. Teraz rozmawiamy z Dariusem, a potem Layonel Lodowa Łuska.
9. Idziemy do Bibliotekarki Nemary.
10. Przenosi nas do Biblioteka Zakonu Białej Róży, gdzie mamy rozwiązać test(14,4).
11. Test zawiera pytania o paladynach, kapłanach, bogach i o tym, czym zajmują się osoby w Przybytku Zakonu Białej Róży. Po poprawnym rozwiązaniu testu wracamy do Van Saura.

1.Od kogo wywodzą się paladyni?
- od Hlikosa
2.Gdzie znajduje się kaplica Pani Światła?
- Święty Zagajnik?
3.Kto cofa doświadczenie za Smocze Łuski?
- Sir Graunsheim
4.Kto sprzedaje hełmy i zbroje za punkty honoru?
- Sir William
5.Co trzyma w dłoni wizerunek boga Enizeasza?
- Złoty Puchar
6.U kogo można kupić za złoto ekwipunek paladyna?
- Ardon
7.U kogo można oduczyć się umiejętności?
- Dalhar
8.Jaka ofiara jest najmilsza Enizeaszowi?
- Wino lub Butelka wina
9.Który z kapłanów jest opiekunem Wiecznego Ognia?
- Kapłan Olorin
10.Kto jest mistrzem Zakonu Białej Róży?
- Van Saur
11.Kto jest najwyższym kapłanem paladynów?
- Kapłan Setlan
12.Kto to jest Pani Światła?
- Gerdeth
13.Którego boga symbolem jest Wieczny Ogień?
- Gerdeth
14.Pod jaką postacią Gerdeth ukazuje się śmiertelnikom?
- Białego Łabędzia



136283 expa
Magiczna zbroja płytowa


autor questów 1-5: Poro Raider



Quest nr 6

Udowodnij, że zasługujesz na miecz!

1.Rozpoczynamy u Van Saura Karka-han(48,25) -> Ratusz Karka-han(7,4) -> Przybytek Zakonu Białej Róży(23,25).
2. Idziemy do Kowala Granihotemsa Brama Północy(23,57) => Kuźnia na Rozstajach(8,5).
3. Idziemy do Kowal Thorgrim Przedmieścia Karka-han (7,14)
4. Idziemy do Kowal Zirak Kopalnia Margorii (41,35)
5. Zabijamy NPC Krasnoludzki Kowal aż wypadnie nam klucz
6. Idziemy do skarbca - Kopalnia Margorii (54,16)
7. Podchodzimy do Miecz w skale
8. Po wygraniu mini-gierki otrzymujemy miecz z którym wracamy do Van Saura po nagrodę

Ostrze sprawiedliwych


Historia profesji

Edytowany 11:17:52 3.7.2019 przez Aven
2019.07.02 16:42:02
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:43042700
Początek strony Strona: [1]

Temat zamknięty, nie można w nim pisać postów

Forum Margonem > Profesje > [Poradnik] Spis poradników dla Paladyna

Podaj powód dlaczego oceniasz post na

Pozostało ważnych głosów na dziś: 0, po przekroczeniu limitu
Twój głos pokaże się przy wiadomości, ale nie doliczy się do reputacji gracza.


* pole nieobowiązkoweLimit znaków 0/50

Zgłoszenie postu do moderacji.
Poniżej możesz podać powód Twojego zgłoszenia.

Pamiętaj, że za bezsensowny komentarz możesz otrzymać knebla i stracić swoją reputację.

Limit znaków 0/150

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
AND grp=0