Momencik

Czekaj na odpowiedź servera..

Uwaga

  

Forum Margonem > Profesje > [Poradnik] Spis poradników dla Łowcy

[zamknięty] [Przeszukaj temat] [Dodaj do ulubionych]
Koniec strony Strona: [1]

Aven

3161696
4721
Cześć, za zgodą Zireath postanowiłem napisać poradnik dla Łowcy. Jest on wzorowany na poradnikach już istniejących.

Spis treści:
Ważne informacje dotyczące gry - https://www.margonem.pl/?task=forum&show=posts&id=506037&ps=0#post43043525
Pierwsze kroki w wiosce startowej - https://www.margonem.pl/?task=forum&show=posts&id=506037&ps=0#post43043531
Informacje o łowcy - https://www.margonem.pl/?task=forum&show=posts&id=506037&ps=0#post43043534
Hero questy - https://www.margonem.pl/?task=forum&show=posts&id=506037&ps=0#post43043539

Edytowany 21:51:15 2.7.2019 przez Aven
2019.07.02 20:07:41
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:43043518

Aven

3161696
4721
Ważne informacje dotyczące gry


Komendy chatu
Komendy możemy sprawdzić wpisując na chacie /help.

•@(nick_gracza wiadomość) - chat prywatny do gracza (jeśli gracz ma w nazwie spacje zastępujemy ją tym "_")
•/g wiadomość - chat dla drużyny
•/k wiadomość - chat klanowy
•/r - automatycznie wybiera ostatniego rozmówcę
•/cls - czyszczenie bieżącego czatu
•/cls N - czyści chat (N=* - cały chat, N=1..4 zakładkę)
•/lvl (nick) - Sprawdzenie Lvl'a i profesji Danego Gracza
--------
Komendy dla Nerthus'a i Światów Prywatnych
•/dice X - rzucenie kostką o danej liczbie oczek, nie może ona przekraczać 100 (działa tylko na Nerthusie)
•/me treść - opisanie czynności własnej postaci
•/nar treść - tryb narracji pozwalający na opis sytuacji fabularnej.


Komendy w konsoli
Konsolę otwieramy tyldą "~", znajduje się ona pod Esc.

• equip - wyświetlenie przedmiotów z torby, ze specjalnym numerem do wstawienia na forum lub profil.
• show battle - wyświetlenie ostatniej walki.


Przydatne linki i poradniki.

Jak pisać posty na forum? - https://www.margonem.pl/?task=forum&show=posts&id=123&ps=0&quote=641#bottom
Elity i elity II - https://www.margonem.pl/?task=forum&show=posts&id=504381
Dane o herosach, tytanach i kolosach - https://www.margonem.pl/?task=forum&show=posts&id=498034
Gdzie expić? by Pawez - https://www.margonem.pl/?task=forum&show=posts&id=316673
Itemy niezidentyfikowane oraz oczyszczanie itemów - https://www.margonem.pl/?task=forum&show=posts&id=487022
Krwawe Łaźnie - garść informacji. - https://www.margonem.pl/?task=forum&show=posts&id=492294
Mini poradnik do Margonem - https://www.margonem.pl/?task=forum&show=posts&id=487727
Roślinki. Owoce. Grzyby. Rzeczy i miejsca Questowe - https://www.margonem.pl/?task=forum&show=posts&id=96201
2019.07.02 20:09:59
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:43043525

Aven

3161696
4721
Pierwsze kroki w wiosce startowej

Po założeniu postaci, wchodząc do gry znajdujemy się w Osadzie Śmiałków i od razu wyciągamy przedmioty z skrzyni. Naszym przewodnikiem będzie Łowca Meriden (50,25).

Polowanie na świerszcze i żuki.
Z skrzynki wyciągamy zbroję, miecz, a także szkatułkę.

Teraz udajemy się do przedstawiciela naszej profesji - Łowca Meriden (50,25).

Pierwszym zadaniem, które dostajemy będzie sprawdzian naszej siły. Musimy zabić:
Zabij: Świerszcz (0/3)
Zabij: Młody żuk (0/2)
Wszystko znajdziemy idąc parę kratek w lewo i do góry.

Wracamy do przedstawiciela profesji i otrzymujemy nagrodę

Otrzymano 68 punktów doświadczenia
Otrzymano 500 złotych monet


Recepta na miksturę śmiałków.
Kliknij dwa razy na receptę, aby dodać ją do swojej listy recept. Gdy to zrobisz, pomów ponownie z przedstawicielem swojej profesji.
Zbierz: nagietek, szałwię i rumianek, a następnie wykonaj miksturę śmiałków i dostarcz ją przedstawicielowi swojej profesji. - znajdziemy je idąc kilka kratek w prawo i do góry.
Wchodząc w recepty wykonujemy miksturę i rozmawiamy z naszym przedstawicielem i dostajemy nagrodę.

Otrzymujesz: Mikstura śmiałków
Otrzymano 144 punktów doświadczenia


Polowanie na szerszenie i żuki.
Przenosimy się do groty, zakładamy itemki z torby i zabijamy:
Zabij: Szerszeń (0/5)
Zabij: Żuk (0/7)

Wbiliśmy 5 lvl już, otwieramy szkatułkę, poprzez podwójne kliknięcie lub przeniesienie jej na eq.

Po wyjściu z jaskini idziemy na zachód i rozmawiamy z Łowca Meriden i kończymy questa.

Otrzymano 1250 złotych monet
Otrzymano 965 punktów doświadczenia


W tym momencie polecam posprzedawać zbędny itemki i zakupić ekwipunek na 7 lvl. Używamy również recepty, którą dostaliśmy i udajemy się do Samotnej Niziny.



Questy u Waldka

Problem Waldka.
Znajdź prawoślaz i zanieś go Waldkowi. - znajdziemy go parę kratek pod nami.

Otrzymano 818 punktów doświadczenia
Otrzymano 250 złotych monet


Zaginione zwierzątko.
Waldkowi zaginęła wiewiórka. Poszukaj jej w okolicy. - Znajdziemy ją na dole, na kordach 56,61. Po dialogu z nią wracamy do Waldka.

Otrzymano 1146 punktów doświadczenia
Otrzymano 250 złotych monet


Zaopiekuj się jeleniami z Samotnej Niziny.
Znajdź paśnik i dołóż do niego siana. - Znajdziemy go trochę na lewo i górę od nas.

Rozpraw się ze sforą dzikich psów, nękającą jelenie.
Zabij: Dziki pies (0/10)
Zabij: Czarny dziki pies (0/7)

Otrzymano 1146 punktów doświadczenia
Otrzymano 250 złotych monet


Polowanie na szczury.
Przenosimy się do jaskini, zakładamy itemki z torby i zabijamy.
Zabij: Szczur wojownik (0/17)
Zabij: Szczur piwniczny (0/20)
Otwieramy szkatułkę i kończymy questa.

Otrzymano 3000 złotych monet
Otrzymano 5199 punktów doświadczenia


Sprzedajemy niepotrzebne itemki i możemy kupić eq.


Questy u Ernesta

Czarna Wilczyca.
Zabij: Szary wilk (0/15)
Zabij: Agresywna Czarna Wilczyca (0/1)

Otrzymano 8328 punktów doświadczenia
Otrzymano 10000 złotych monet


Przenosi nas do Starego Fonsa. Możemy sobie zrobić unikatową zbroję oraz wykorzystać receptę i stworzyć unikatowe rękawice.

Prośba Perhany.
Odnajdź Perhanę i zapytaj jak możesz jej pomóc. - Parę kratek w lewo i w dół. Rozmawiamy z nią i mamy za zadanie zabić jelenie (prawy górny róg)
Przynieś Perhanie duże mięso. Można je zdobyć zabijając jelenie.
Zabij: Silny jeleń (0/5)
Po zabiciu i zdobycia mięska, wracamy do Perhany.

Otrzymano 10269 punktów doświadczenia
Otrzymano 200 złotych monet


Przesyłka dla Yanko.
Perhana poprosiła, abyś zaniósł pakunek dla Yanko. - Znajdziemy go kordach 10,41. Przed tym jednak otwieramy naszą szkatułkę.

Otrzymano 12483 punktów doświadczenia
Otrzymano 200 złotych monet


Karmienie Śnieżki.
Nakarm marchewką Śnieżkę - konia Yanko. - Idziemy parę kratek w dół i w prawo do białego konika. Rozmawiamy z nim i wracamy do zleceniodawcy questa.

Kupujemy i sprzedajemy itemki i lecimy dalej!


Zlecenia Victora.
Przenosi nas na nową mapkę i zabijamy potworki. Po zabiciu możemy skorzystać z teleportu do Victora.
Zabij: Gacówka rogata (0/20)
Zabij: Duża larwa (0/15)
Zabij: Szabrownik (0/10)

Zlecenie Victora.
Po powrocie do Victora mamy za zadanie:
Zabij: Cmentarny ghul (0/10)
Zabij: Zjawa (0/10)
Zabij: Nieumarły mnich (0/10)
Zabij: Nieumarły wojownik (0/10)
Zabij: Nieumarły wiarus (0/10)


Po zabiciu znowu możemy użyć teleportu i rozmawiamy z Victorem. Używamy recepty i zaczynamy kolejny quest.

Ranna Mushita.
Zabij elitę II.
Zabij: Ranna Mushita (0/1)

Po zabiciu wracamy do Victora.

Zdobyty klucz będzie nam potrzebny by wejść na e2. Nie niszczymy go.

Walka z herosem.
Zabij herosa Dominę Ecclesiae. - Podchodzimy i rozmawiamy z nią. Wygląda na to, że heros uciekł. Wróć do Victora.

Otrzymano 24393 punktów doświadczenia
Otrzymano 18000 złotych monet


Tworzymy heroiczne rękawice oraz otwieramy szkatułkę, jeżeli posiadamy 20lvl.


Pozostałe questy

Początek drogi bohatera.
Uwaga! Poniższych questów nie musimy wykonywać, wystarczy je rozpocząć.
Jeżeli osiągnęliśmy 20 poziom doświadczenia udajemy się do Zakonu Równowagi w Ithan (52,25) i rozpoczynamy quest [ZR: 20lvl] Mrowisko. Po osiągnięciu 22 poziomu rozmawiamy z Rozalią z Werbin (43,23), która zleca zadanie Legenda o czterech Żywiołach, a gdy uda nam się zdobyć 25 poziom idziemy do Oficera Staszemira (zleca quest Błędy dnia wczorajszego.), znajdującego się w Strażnicy południowo-wschodniej w murach w Ithan (wejście 39,67). Po rozpoczęciu powyższych questów wracamy do Victora (Stare Ruiny 91,33).

Otrzymano 28211 punktów doświadczenia

Po osiągnięciu 25 poziomu doświadczenia możemy otworzyć ostatnią Szkatułkę Poskromiciela.

Kogo warto poznać w mieście?

Zaczynamy u Corneliusa Strachliwego (Stare Ruiny 71,37). Za jego radą udajemy się do Torneg do Umbara (44,56). Ten poleca nam wizytę u Aukcjonera (57,52). Następnie odwiedzamy Wysoką Kapłankę Gryfię (79,8). Kolejną osobą będzie Wieszczka Sara (72,56) i znowu udajemy się do Umbara. Nim opuścimy miasto, udajemy się jeszcze do Zakonu Planu Astralnego (54,28). Nadszedł czas na Ithan. Po drodze odwiedzamy jeszcze Kastora (Dolina Yss 43,61). Jesteśmy w Ithan. Pierwszą osobą, do której się udajemy będzie Roan (39,51). Wchodzimy do Baraków (56,55) i udajemy się na 1. piętro do Adepta Ceranira (6,29). Kolejną osobą będzie Uzdrowicielka Makatara (18,15), a na koniec Zakon Planu Astralnego (56,26).

Otrzymano 17796 punktów doświadczenia
2019.07.02 20:10:39
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:43043531

Aven

3161696
4721
Informacje o łowcy


Jeśli usłyszysz świst strzały nad swoją głową możesz być pewny, że masz do czynienia z łowcą. To postać mająca bardzo wysoką zręczność, a jej głównym uzbrojeniem są łuk i strzały. Nosi lekką zbroję i jest bardzo szybki. Mistrzem łowców jest Irminia, piękna łuczniczka, ukryta wśród bezdroży na zachodzie. Początkujący łowca powinien zapoznać się z ofertą Ernesta z Zatopionego Szczytu, Szaragata Czarnego Łowcy z Torneg oraz Huslina w Ithan.
Posługuję się broniami dystansowymi z atakiem od głębokiej rany, trucizny oraz atakiem czysto fizycznym, w komplecie ze strzałami z tymi samymi typami ataku.

Quifty łowcy
Całość znajdziemy pod tym linkiem - https://i.imgur.com/jSeLSEl.jpg


Statystki łowcy
Zręczność
1. Każda postać otrzymuje bazowe 3 punkty zręczności.
2. W zakresie posiadanych punktów zręczności 3-100, każdy dodatkowy punkt zwiększa posiadane SA o 0.02
3. Powyżej 100 punktów posiadanej zręczności każdy kolejny punkt zwiększa posiadane SA o 0.002
4. Wszystkie profesje otrzymują 1 punkt uniku za każde 30 punktów zręczności. Unik ten wyrażony jest w punktach, zatem zależy od poziomu postaci zgodnie z zależnością:
unik(%) = unik(pkt)*20/lvl
5. Tropiciel oraz Łowca mogą odblokować umiejętności zwiększające obrażenia w zależności od liczby punktów zręczności.


PvP i PvE
Broń dystansowa z atakiem od głębokiej rany
PvP:
Połączenie kontrujące profesje z dużą ilością HP, pancerza oraz niskim unikiem. Z ekwipunku przydaję się niszczenie pancerza i unik.
PvE:
Uniwersalne połączenie, na wszystkie typy i ilości stworów.
Broń dystansowa z atakiem od trucizny
PvP:
Skierowana jest kontra profesje, które nie posiadają redukcji spowolnienia oraz władające z dużymi obrażeniami. Najlepiej działają przedmioty z obniżaniem SA, SA oraz HP.
PvE:
Niska skuteczność, nie licząc mobów bez odporności na truciznę(rzadkość).
Broń dystansowa z atakiem czysto fizycznym
PvP:
Zestaw pod profesje z wysokimi wartościami uniku i niskim pancerzem. Z ekwipunku obowiązkowo powinno być obniżanie uniku i unik.
PvE:
Uniwersalne połączenie, na wszystkie typy i ilości potworów.

Skopiowane z tego tematu - https://www.margonem.pl/?task=forum&show=posts&id=500776

Edytowany 20:13:48 2.7.2019 przez Aven
2019.07.02 20:11:02
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:43043534

Aven

3161696
4721
Hero questy

- Wymagany lvl, aby rozpocząć questy (dla wszystkich profesji taki sam): 60
- Hero questy zostały zresetowane, więc jeśli zrobiliście stare to te możecie jeszcze raz wykonać.
- podczas wykonywania zadań otrzymujemy czasowe outfity.

- za każdy wykonany quest otrzymacie, oprócz przedmiotu, doświadczenie -> ok 130k - 160k (światy zwykłe )zależy od poziomu klanu


Quest nr 1

Kim są łowcy? Poznaj ich przeszłość.

Początek questa u Irminii - Zachodnie Rozdroża (6,53)

1. Porozmawiaj z mieszkańcami Ustronia Widzących Drzew. Zacznij od elfki zwanej Ireth (17,21)
2. Kim są łowcy? Poznaj ich przeszłość! Udaj się do Enyi. - Mieszka w domku na drzewie – wejście na (22,40)
3. Poproś starca Tywiana, by opowiedział ci o elfach (1,44) opcje dialogowe 2,1
4. Porozmawiaj z kapłanką Qilue na temat elfich wierzeń. (obok starca) opcja: 3,
5. Być może kapłanka Virgo powie ci coś więcej na temat kultu bogini Aneli. Nithal -> Świątynia Czterech Bóstw(19,25)
6. Zebrałeś wiele informacji dotyczących łowców. Wróć do Irminii.

Odpowiedzi do testu łowcy:
-Aneli
-Talita
-Ireth
-Qilue
-Tellashi
-Tass Zhill
-Tywian
-Bestie podobne do nich samych
-Thuzal
-Akh-Mater
-Są elfami


Rękawice ciemności





Quest nr 2

Udowodnij Irminii, że jesteś dobrym łowcą.

*Poczatek Irminia - mamy zdobyć poroże łosia samotnika
Uwaga! Łoś Samotnik repsi się w różnych miejscach na trasie Eder-Thuzal.
-łosia znajdziemy -> np:Grań Gawronich Piór (83,46); Lazurowe Wzgórze (65,8)(83,32)
- zabija nas.
-wracamy do Irminii (chyba tak to sie odmienia :x)
-jak podejść łosia opowiada nam Yrfan -> Błędny szlak (45,51)
-mówi aby zdobyć 3x zwykłe 1x magiczna skóry kameleona (trzeba w tym zabić 5 młodych kameleonów)
-skóry ogarnie nam werbin, Herfog 28,67
-Herfog potrzebuje kory, znajdziemy ją w namiocie ubogich ludzi (53,94), rozmawiamy z mężczyzną.
-wracamy do Herfoga
-z paczką skór biegniemy do Kamienica Broka (Nithal-37,58)
-czekamy (czy trzeba czekać nie wiem, ja wróciłem do dialogu po około 10 min, poszedłem zjeść)
-zakładamy otrzymany strój:

Płaszcz łowcy


Płaszcz łowczyni


-zabijamy łosia i otrzymujemy rogi łosia (numerki zniknęły, powinno być poroże, zgłosiłem już w temacie o blędach.)
-z porożem wracamy do zleceniodawcy

Nocne podeszwy




Quest nr 3

Odszukaj relikt należący do elfów.

*zaczynamy gdzie zwykle
-odnajdź elfa spoza wioski łowców - Oberon (Thuzal, 61,43)
-Wracamy do Irminii
-szukamy człowieka strażnika, jest nim Obieżyświat w piwnicy Karczmy pod Rozbrykanym Niziołkiem w Ithan (ponówcie z nim rozmowę jeśli nie ma dialogów, to mnie zmyliło)
-Zabij jak najwięcej darhounów, a przede wszystkim ich przywódcę.
Zabij: *Darhoun (0/25)
-przywódca znajduje się w szczelinie - Labirynt Margorii 26,29 (szczelina)
-jest opcja zabicia lub oszczędzenia, ja zabiłem smroda
-wracamy do strażnika do karczmy
-szukamy kolumny którą opisał nam strażnik - Opuszczony Bastion - 37,18
-otrzymujemy emblemat i wracamy do nauczycielki

Nagroda:
Kapelusz nocnego łowcy


Uwaga: Kolumna z portalem może być również:
Agia Triada - (59,23)
Opuszczony Bastion - (37,18)
Kwiecistym Przejściu - (82,63)
Wichrowe Szczyty - (88,25)
Stare Ruiny - (94,5)
Pajęczy Las - (1,9)




Quest nr 4

Podążaj za spadającą gwiazdą...

1. Irminia - Zachodnie Rozdroża (6,53)
2. Starzec Tywian - Ustronie Widzących Drzew (1,44)
3. Salivan Thuzal(93,3)
4. Darandis Stearne Zajazd pod różą wiatrów - kawiarnia
5. Brat Quirino - Klasztor Różanitów - dormitoria(11,15)
6. Strzec Tywian - Ustronie Widzących Drzew (1,44)
7. Irminia - Zachodnie Rozdroża (6,53)


Kolczuga tonącego w mroku




Quest nr 5

Niech gwiazda prowadzi cię nadal.

-początek u naszej elfki
-biegniemy do Tywiana
-musimy dostać się do Ruin Tass Zhil - o pomoc prosimy Salivana, którego odwiedziliśmy już wcześniej.
-przejścia szukamy w Gildii wynalazców, a dokładnie w Opuszczona czytelnia (12,16)
-idziemy w prawo do góry
-na mapie Ruin idziemy na środek mapy, do altany (migające światełka, nie zapisałem koordynatów)
-następny gdy jesteśmy w altanie umieszczamy 3 symbole w ścianie powyżej, dotykamy i otrzymujemy figurkę, z nią wracamy do Tywiana
-Musisz się dostać nocą do Gildii Teologów. Może znajdziesz kogoś, kto cię tam zaprowadzi? Salivan.
-Wróć do Salivana, gdy zapadnie noc. (wątpię żeby godzina miałaś jakieś znaczenie, ale zagadałem do niego po około 15 min, była 15:48.)
-podchodzimy do figury, klikamy drugą opcję
-w sanktuarium zabieramy książkę po prawej stronie na stole i wracamy do starca
-odbieramy nagrodę u zleceniodawczyni

Szybkostrzał cichociemnego


Historia profesji


Edytowany 20:14:08 2.7.2019 przez Aven
2019.07.02 20:11:41
Ocena: 1
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:43043539
Początek strony Strona: [1]

Temat zamknięty, nie można w nim pisać postów

Forum Margonem > Profesje > [Poradnik] Spis poradników dla Łowcy

Podaj powód dlaczego oceniasz post na

Pozostało ważnych głosów na dziś: 0, po przekroczeniu limitu
Twój głos pokaże się przy wiadomości, ale nie doliczy się do reputacji gracza.


* pole nieobowiązkoweLimit znaków 0/50

Zgłoszenie postu do moderacji.
Poniżej możesz podać powód Twojego zgłoszenia.

Pamiętaj, że za bezsensowny komentarz możesz otrzymać knebla i stracić swoją reputację.

Limit znaków 0/150

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
AND grp=0